- Komentari -

Mesi nikad neće biti Maradona

Argentina je trebala ovom Svetskom prvenstvu u osmini finala. Ne samo zbog fudbala, već i zbog atmosfere, jer je Moskva postala neuporedivo tiša i praznija od kako su Argentinci počeli da je napuštaju. Trebala je Mundijalu i zbog Lionela Mesija, najboljeg igrača na svetu, ali i zbog fudbalskog „capo di tutti capi" Dijega Armanda Maradone.

Pošaljite komentar
  1. Maradona je bog a mesi je samo njegov zamenik.Maradona igeac sa dusom srcem magijom a mesi je daleko ispod njega u tom segmentu
    (Srbija do Tokija, 7. jul 2018 23:37)

    # Link komentara

  2. Obožavam ovakve rasprave iako su potpuno besmislene:-)
    Kada bi pitali Katalonce, Mesi je mnogo bolji od Maradone. Naravno da je Argentincima bolji Maradona, Mesi je kao klinac napustio Argentinu i ne znači im toliko. Nije on kriv što je novac uništio fudbal i što Argentina ima trenutno jako loš tim. Ali, činjenica je da najveći igrači zablistaju na najvećoj sceni, a to je Svetsko prvenstvo. Maradona jeste genijalac, ali on je i ona tamna strana sporta. Gol rukom je obeležje njegove karijere, čak i više nego onaj neverovatan drugi gol. Na kraju, Mesi jeste najbolji trenutno, ali nije kalibar El Pibea, ni u jednom jedinom segmentu, a kamoli u tehnici.
    I što se tehnike tiče, niko je nije imao kao Pele i Ronaldinjo. A Pele je Pele. Jedan jedini. Poredjenja sa njim su uvek samo hipsteraj i trenutni trend. Što bi narod rekao "...vid'le žabe da konja potkivaju pa i one digle noge."
    (Negativni, 7. jul 2018 13:45)

    # Link komentara

  3. Slazem se sa time da Mesi nikad nece biti Maradona ali isto tako ni fudbal nije isti kao sto je bio u vreme Maradone. Ne samo fudbalska igra nego uopste fudbal kao spektakl i biznis pre svega i u kojem igrac kao Mesi odigra preko 60 utakmica u toku godine i onda treba da dodje na SP i bude spreman(fizicki,psihicki) da ga sam osvoji. Kako? Svako ko se bavio sportom zna da je nemoguce godinama odrzati formu na tako visokom nivou. Za mene je ovo sto Mesi radi duze od 10 godina iz utakmice u utakmicu senzacija u pozitivnom smilsu. Statistika na stranu. On cini svoje saigrace boljim i cini neverovatne stvari kao plej, dribler, golgeter, ma sve u jednom... Maradona je bio heroj jednog drugog vremena, Bog fudbala a Mesi je najbolji igrac u istoriji fudbala ako govorimo o onome sto vidimo na terenu u poslednjoj deceniji! Sportski pozdrav.
    (Duki 5, 6. jul 2018 12:37)

    # Link komentara

  4. Ne znam dokle ce se vise pricati o "mocnoj" Barseloni u kojoj igra Mesi. Barselona je nekad imala jak tim, a sada ta Barselona ima slabije igrace u odnosu na Real na gotov svakoj poziciji. Koji igrac Barselone bi mogao igrati danas u Real osim Suareza umesto Benzeme, eventualno Buskets - Kazemiro. Jel Alba bolji od Marsela? Pike bolji od Ramosa? Roberto bolji od Karvahala? Rakitić, Gomes, Paulinjo su bolji od Iska, Krosa, Modrića? Dembele bolji od Bejla? I Mesi opet sa takvim timom osvoji titulu pored Realovog tima koji osvoji 4 od zadnjih 5 LŠ, a Maradona za vreme dok je bio u Napoliju nije imao takvog konkurenta. Imao je Milan i Juventus koji su tih godina igrali samo finala. Mesijev uspeh ove sezone ako nije veci onda je barem ravan tom uspehu koji je Maradona napravio u Napoliju. Ljudi, probudite se, nismo vise u 2011 godini. U Barsi vise ne igraju Cavi, Eto, Ronaldinjo, Nejmar, Eto itd. Gore namerno nisam hteo spomenuti Iniestu jer je imao samo 1 asisteniju, a u pola utakmica nije ni igrao dok je Kutinjo dosao na polusezoni kada je Barsa vec napravila veliku prednost.
    (realno, 6. jul 2018 12:33)

    # Link komentara

  5. Ovo ka da sam ja pisao.Bravo!
    (pedja, 6. jul 2018 11:35)

    # Link komentara

  6. maradonu je od svih odvajala strast koju je unosio u utakmice.. kada je imao to nadahnuce, bio je nezaustavljiv! iako ne gotivim argentinski fudbal, skidam mu kapu, bio je Bog u svoje vreme i ostao! mesi je totalno drugi tip osobe, manjka mu samopouzdanja i te strasti u dresu gaucosa i previse se smarao sa nefudbalskim srvarima u reprezentaciji.. takodje, za sve ove godine, argentina je trebala da nadje nacin, da igru podredi mesiju, da igraju ofanzivno, kako njemu odgovara, muski, i sigurno bi nesto vise uradili.. slazem se da reprezentacija ne sme biti ispred pojedinca, ali ako oces da iskoristis igraca kao sto je mesi, to je jedini nacin! garantujem, da je mesi od 17 godine do sada bio pod vodjstvom murinja, osvojili bi zajedno, tri puta manje trofeja nego sto ih ima sam, jer njemu ne odgovara defanzivan fudbal, izmedju ostalog.. zato ovaj ne ide nigde iz barse, niti ce!
    (vlade, 6. jul 2018 06:27)

    # Link komentara

  7. A po cemu je to Mesi kompletniji igrac od Maradone? Pa da je Maradona imao ovakvu podrsku medija i stampe u svoje vrijeme, danas niko ne bi ni spominjao Mesija u kontekstu "najboljeg igraca"!
    (Mad Max, 6. jul 2018 04:08)

    # Link komentara

  8. Kada ulazis u Napulj ..prvo ime koje se izgovori je MARADONA onda Papa...kada se rodi beba u ARG...prva rec koja se ući je MARADONA...onda MAMA-TATA.
    (MKD-4, 6. jul 2018 02:18)

    # Link komentara

  9. NAJBOLJI U ISTORIJI-LEO MESI!
    KRAJ I TACKA.
    (MEEESIIIII MEEEEESIIII MEEEESIIIIII, 6. jul 2018 00:20)

    # Link komentara

  10. ronaldinjo je izmislio fudbal za cr7, mesija i jos neke. i za Maradonu. ali on nikad nije dozvolio da ga porede sa peleom, maradonom, pogotovo ne sa cr7 i mesijem . oni su mala deca za njega. pele je, govorio je on, druga dimezija
    (pele, 5. jul 2018 23:16)

    # Link komentara

  11. maradona je bio sjajan ali ni u najboljim danima nije zasluzivao da cipele nosi Peleu. zna to vlasnik "bozje ruke".
    (pele, 5. jul 2018 23:09)

    # Link komentara

  12. nece mesi biti nikad maradona. ovaj drugi je rukom dao gol. bio je dobar ali sam gledao mnogo boljih od Maradone. mesi je bolji ali i od njega je bilo boljih i to mnogo.ovi klinci to ne znaju. sta da radi -jedono neznanje nema granica
    (pele, 5. jul 2018 22:58)

    # Link komentara

  13. @My name is Zlatan
    Da.Maradona je neposredan,prirodan ,dobar i loš zato što je takav a ne zato što tako treba.
    Maradona ima problem sa autoritetima.Maradona ima problem sa sistemom i ne libi se da se suprotstavi i da da prednost pravdi u odnosu na pravo (pravila).
    Maradona ima sve odlike ljudi koji su menjali čovečanstvo jer onaj ko se uklapa u pravila taj ih ne stvara ,za njega se stvaraju da bi ih se drzao (Mesi) a oni koji ih krše,prkose sistemu zapravo iniciraju promene,bilo sa ih neko prati ili nekim pravilom pokušava da ih zaustavi (Maradona).
    Maradona je Ahil fudbalski.
    On je to što jeste i zauzeo je mesto koje mu pripada ne poštijući pravila (Pele) nego poštujući svoju potrebu da zauzme svoju prirodnu piziciju - mesto polu boga.
    Nije realno porediti ih.Mesi je vrhunski zanatlija kiji tek treba sa postane umetnik ako može (Pele) a Maradona je mnigo više od fudbalera/zanatlije .
    (Komša, 5. jul 2018 22:23)

    # Link komentara

  14. Messi je na SP-u 2014 odlučio 4 utakmice golovima i asistencijama "i nije napravio ništa", a Ronaldo na EURU 2016 je odlučio samo 2 (protiv Mađarske i Velsa) i "on je ovdeo Portugal do titule i zbog toga je bolji od Mesija"... To je logika vas fanova Ronalda... Stvarno svaka vam čast.

    P.S. Ronaldo je najbolji strelac LŠ ikada isključivo iz razloga jer je stariji od Mesija gotov 3 godine.
    (kiki, 5. jul 2018 22:17)

    # Link komentara

  15. Ronaldo je bip najbolji asistent Portugala kad su osvojili, 3 asista plus 3 kljucna gola.

    Prvo za prolaz skupine, u zadnjem kolu da nije bilo njega, ne bi skupinu prosli. Pa onda ih sam uveo u finale, izdominiravsi u polufinalu. U finalu je polomljen, pa nije ni mogao odluciti finale.

    S druge strane Messi ima titule s Argentinom u mladjim uzrastima, sto nije lose, ali seniori su seniori.

    Da se razumijemo, Messi je klasa, svemirac, ali u Argentini je zatajio.

    Ne mozes biti najveci ikada, a nikad nisi dao gol u knockout fazi SP-a i gubis pusta finala Cope.

    On moze biti najveci igrac Primere svih vremena. CR7 je najveci igrac Lige Prvaka ikad.
    Pele najveci igrac u reprezentativnom nogometu. Plus je igrao i dominirao u brazilskoj ligi koja je tad bila uvjerljivo najjaca na svijetu.
    Maradona madionicar, najkarizmaticniji sportas iza Muhamed Alija. Odmah iza Pelea, rame uz rame s Messiem, ostaju nijanse.
    (Mj23, 5. jul 2018 21:24)

    # Link komentara

  16. Kaze meni otac da je Mesi najbolji igrac kojeg je ikada gledao, a seca se malo cak i Pelea. Ali kaze da Mesi nema tu kariznu i utecaj na suigrace kao sto je imao Maradona. Mesi je sutljiva i povucena osoba, a Maradona nije bio takav. Maradona je bio jos i "divlji" hteo je i da se pobije, a Mesija tuku 10 godina, a on nista, kao da mu je svejedno... Mesi je bolji, ali nema on tu karizu kao Maradona... Eto da vam prenesem njegove reci jer se ne zna sluziti kompjuterom :D
    (Otac, 5. jul 2018 21:13)

    # Link komentara

  17. Messi ima nesto autistično u sebi i emocionalno se tesko povezati s njime i to je to. Diego je grijeh i strast a to je južna amerika to je nogomet to je život
    (My name is Zlatan, 5. jul 2018 20:39)

    # Link komentara

  18. (nista o nicemu, 5. jul 2018 19:09)


    Sta je sad? Sto nisi odgovorio na pitanje? hahah kako volim vas fanove Ronalda spustati na zemlju koji pisete da je Ronaldo veci igrac od Mesija zbog trofeja sa reprezentacijom. Nije samo Iniesta veci igrac od Ronalda nego i Cavi, Tores, Vilja, Pedro itd.. Svi su oni davali po najmanje 1 gol u knokaut fazi kao sto je Ronaldo dao na EURU 2016. Cak je i Alba dao gol u finalu EURA 2012 protiv Italije. I on je veci igrac od Ronalda haha ali salu na stranu... Ronaldo da je vukao Portugal kao Maradona Argentinu 1986 godine onda bi se moglo pricati o tome da je uspesniji u reprezentaciji od Mesija... Ali s obzirom da je imao mizeran ucinak na tom EURU i da je Portugal osvojio EURO pre svega zbog defanzivne igre onda stvarno nema smisla... Karisteas je 2004 godine izbacio Francusku u cetvrtfinalu, a Portugal u finalu pa ga niko ne smatra da je veci igrac od Mesija, a napravio je vise nego Ronaldo na EURU 2016.
    (ziko, 5. jul 2018 19:59)

    # Link komentara

  19. Naravno da neće biti jer je dokazao toliko puta da je bolji igrač od Maradone.
    (Toliko, 5. jul 2018 19:58)

    # Link komentara

  20. Cega je Ronaldo bio nosioc? Nosioc tima jer je dao 1 gol u knokaut fazi EURA 2016? Koliko je onda jedan Iniesta veci igrac od Ronalda koji je pored svih uspeha sa Barselonom, osvojio 2 EURA, 1 SP, dao gol u finalu SP 2010 i dobio nagradu za najboljeg igraca EURA 2012. Slazes li se onda da je Ronaldo jedan mali mis u poredjenju sa Iniestom? Ima jos dosta primera, ali Iniesta je jedan od njih...
    (ziko, 05. jul 2018 18:22)

    Prvo kaze se nokaut, a ne knokaut. Drugo nemas pojma.
    (nista o nicemu, 5. jul 2018 19:09)

    # Link komentara

  21. Ne. Oni nisu nosioci, Ronaldo jeste. Pa ne, nije osvojio Ronaldo nego Mile Felna. Ajde bre...
    (nista o nicemu, 5. jul 2018 17:41)



    Cega je Ronaldo bio nosioc? Nosioc tima jer je dao 1 gol u knokaut fazi EURA 2016? Koliko je onda jedan Iniesta veci igrac od Ronalda koji je pored svih uspeha sa Barselonom, osvojio 2 EURA, 1 SP, dao gol u finalu SP 2010 i dobio nagradu za najboljeg igraca EURA 2012. Slazes li se onda da je Ronaldo jedan mali mis u poredjenju sa Iniestom? Ima jos dosta primera, ali Iniesta je jedan od njih...
    (ziko, 5. jul 2018 18:22)

    # Link komentara

  22. (nista o nicemu, 5. jul 2018 08:39) 

    Po tvojoj logici su Arbeloa, Pike itd veci i od Mesija i od Ronalda jer imaju 2 SP i EURO. Meni je neverovatno koliko vi fanovi Ronalda imate potrebu da ubedjujete druge da je Ronaldo osvojio EURO.
    (ziko, 05. jul 2018 14:23)

    Ne. Oni nisu nosioci, Ronaldo jeste. Pa ne, nije osvojio Ronaldo nego Mile Felna. Ajde bre...
    (nista o nicemu, 5. jul 2018 17:41)

    # Link komentara

  23. opet da ponovim, ja se slazem da Mesi u Argentini nikad nece imati status kao Maradona ali ne mozete pljuvati po Mesiju koji vuce Barselonu i Argentinu godinama. Nije Mesi toliko kriv sto je Argentina jedina reprezentacija u zadnje 32 godine koja je ispala sa SP-a nakon sto su dali sada 3 gola u knokaut fazi ili sto je uvek ispadao od Nemacke koja je uvek imala bolji tim od Argentine.
    (Nole, 05. jul 2018 15:52)

    Jel je dovukao do titule na SP? Nije. Toliko.
    (nista o nicemu, 5. jul 2018 17:39)

    # Link komentara

  24. @Srecka
    И још нешто да додам. Овај тим Аргентине је испод просечан. Не знам зашто сви причају да су били фаворити. Кључ свега је одбрана, а они немају ни одбрану ни средину.
    Голмана немају.
    Одбрана Меркадо, Таљифико? Рохо који није играо целе сезоне. Једини крштени Отаменди.
    Везни ред времешни Маскерано, Лукаш Биља? Једини крштени Банега.
    Што се офанзиве тиче ту си јаки, али шта вреди кад играју Меза? и Павон? а не игра Дибала. (намерно стављам упитнике јер се питам откуд они ту)
    Игуаин рођени губитник, три финала упропастио, иначе је добар играч. Агуеро слаб ове сезоне, углавном замена Жезусу, али свакако класа. Ди Марија стандардно одличан.
    И сад да сведемо: Отаменди, Банега, Меси, Ди Марија, Агуеро. То је 5 играча који вреде нешто у Аргентинској првој постави, недовољно. Да ли је до тренера или чега већ ја не знам, Дибала је морао да игра, никакве Мезе, Павони, Перези и остали.
    (ИксОкс, 5. jul 2018 16:51)

    # Link komentara

  25. @ls
    Losi mu saigraci? Najbolji napadac i strelac sampiona PL i najbolji strelac i veznjak sampiona Italije + Di Maria, Maskerano.... Zaista ocajna ekipa... Ne znam kako su se kvalifikovali. Problem koji Mesi ima u Arg je taj sto mora mnogo vise da trci nego u Barseloni i naravno da se mnogo vise trosi i da je sve teze. To vam je zacarano kolo, ako mnogo trci gubi snagu koja mu je neophodna za driblinge a ako smanji radius kretanja imace mnogo manje prilika da nesto uradi jer ce redje dobijati loptu...Nijedna opcija nije dobra i zato i nema rezultata..... Prosto je.. zelja i znanje nisu sporni...
    (Vetar u ledja..., 5. jul 2018 16:44)

    # Link komentara

  26. @Srecka
    Ниси разумео, нисам рекао да је Марадона узео на срећу, већ да је јако битан фактор среће за сваки велики успех, који је рецимо Марадона тад имао, који рецимо Реал сад има да осваја ЛШ. Фактор среће ти је да се повреди противнички најбољи играч у рачунали баш и да голман прими онако глупе голове.
    Никако не умањујем Марадону, свакако је свеукупно већи од Месија, текст је то описао. Једино што ми се сад не свиђа је то спуштање Месија који је сигурно најбољи фудбалер икада по фудбалским квалитетима.
    И опет понављам, та Аргентина не би ни играла првенство да није њега било. Три финала је изгубио због Игуаина, шта он ту може.
    (ИксОкс, 5. jul 2018 16:41)

    # Link komentara

  27. Stvarno ne razumem ove komentare da Mesi ne moze da povuce tim. Ja se mogu sloziti da je Maradona napravio vise za Argentinu i da ce biti bozanstvo svim Argentincima ali kako mozete pljuvati po igracu koji je najbolji strelac i asistent Argentine svih vremena, igrali finale SP sa njim nakon 30 godina, bio najbolji strelac i asistent kvalifikacija za SP 2014 godine, odveo je sam Argentinu i ovo SP 2018. Argentina bez njega nije pobedila 7 od 8 utakmica u kvalifikacijama. Da se nije vratio ne bi ni igrali SP. Ko ih onda vuce ako to nije Mesi? I ovde neki jos zive u 2011 godini i misle da Barsa ima najbolji tim na svetu. Ljudi, mi smo sada u 2018 godini, a Mesi je osvojio titulu Primere sa Barsom pored Realovog tima koji osvoji koji osvoji 4 od zadnjih 5 LŠ. Problem Mesija je sto je Barselona godinama pre toga bila najjaci klub pa se sad samo radi toga ovakav jedan uspeh ne smatra kao Maradonin kada je osvojio titulu na Napolijem, a tada nijedan klub iz Italije nije bio toliko jak pa da osvoji 4 od 5 zadnjih LŠ kao sto je osvojio Real. I opet da ponovim, ja se slazem da Mesi u Argentini nikad nece imati status kao Maradona ali ne mozete pljuvati po Mesiju koji vuce Barselonu i Argentinu godinama. Nije Mesi toliko kriv sto je Argentina jedina reprezentacija u zadnje 32 godine koja je ispala sa SP-a nakon sto su dali sada 3 gola u knokaut fazi ili sto je uvek ispadao od Nemacke koja je uvek imala bolji tim od Argentine.
    (Nole, 5. jul 2018 15:52)

    # Link komentara

  28. Mesi igra za Argentinu a Argentina je Maradona! dovoljno?
    (nisamneznamkakosamzavrsioosnovnuskolu, 5. jul 2018 15:39)

    # Link komentara

  29. Maradona je najbolji igrač svih vremena, a Mesi je jedan od najboljih igrača zaista sjajnog tima Barselone u periodu od 2009-2015...
    (slaviša, 5. jul 2018 15:31)

    # Link komentara

  30. Maradona bi uradio nesto da je imao ovakve saigrace u reprezentaciji kao Mesi? Uradio bi al juce.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ls, 5. jul 2018 12:40)

    Po meni ovaj tim Argenitine koji je igrao Rusiju 2018 individualno nije uopšte slabiji od tima iz '86, koji je uzeo titulu SP.
    Očigledna razlika je u hemiji tima i slozi koja je očigledno na strani Maradonine generacije, jer ovde je jasno od početka da nešto tu nije valjalo.
    Ono što je Karlos Biljardo uspeo, a Sanpaoli ne je stavljanje sujete igrača na stranu u odnosu na interes reprezentacije.
    Iako je bio pod strašnim kritikama zbog izbora igrača za to taj Mundijal, on je isterao svoje, a ostalo je istorija...
    Meni se čini da Sanpaoli i nije birao tim za Rusiju 2018!
    (M, 5. jul 2018 15:12)

    # Link komentara

  31. ali od Dijega biti veceg nema, kao sto je Ronaldo sa uzimanjem EP zacementirao sebe 3 koplja ispred Mesija.
    (nista o nicemu, 5. jul 2018 08:39)



    Po tvojoj logici su Arbeloa, Pike itd veci i od Mesija i od Ronalda jer imaju 2 SP i EURO. Meni je neverovatno koliko vi fanovi Ronalda imate potrebu da ubedjujete druge da je Ronaldo osvojio EURO. U grupi protiv Islanda je imao 10 suteva i nije dao gol, protiv Austrije je imao 10 suteva, penal i opet nije dao gol, a donio im je pobedu protiv Madjarske. Da nisu uvedena nova pravila da 3 reprezentacije idu dalje opet bi ispao u grupi. U knokaut fazi je Renato Sancez golom izbacio Poljsku, Kvarezma je svojim golom izbacio Hrvatsku, Ronaldo je izbacio Vels, a Eder im je svojim golom donio titulu protiv Francuske. Portugal je EURO osvojio pre svega zbog cvrste i disciplinovane odbrane, primili su samo 1 gol u knokaut fazi, a Ronaldov 1 gol u knokaut fazi nije nista bitniji od golova koje su davali Eder, Renato Sancez, Kvarezma. Hajde nam malo pisi kako je Mesi osvojio titulu sa Rakiticem, Gomesom, Paulinjom, Alkaserom, Suarezom, Dembeleom pored Realovog tima koji je osvojio 4 od zadnjih 5 LŠ. Mesi kada je imao u Barsi bolji tim osvajao je i LŠ i Primere dok Ronaldo to ne moze iako Real na svakoj poziciji ima bolje igrace osim Suarez - Benzema.
    (ziko, 5. jul 2018 14:23)

    # Link komentara

  32. (Mesi je bolji od Maradone, 5. jul 2018 11:40)

    Jeste, Ardiles je inače veliki "autoritet" u fudbalu, čovek koji je osvojio titulu tako, što je u finale došao nakon sramno nameštene utakmice Argentina - Peru, a Brazil na konto toga postao jedini tim u istoriji, koji je iako neporažen na SP, zauzeo tek 3 mesto.
    Taj sramotni meč je daleko veća blamaža, nego onaj gol Maradone, koji jeste dat rukom u žaru borbe, dok je ovde u pitanju organizovana krađa, koja je Ardilesu kasnije donela titulu.
    On bi trebao mnogo više da se stidi zbog toga, nego Maradona.
    Uostalom, sami Argentinci su odavno rekli ko je za njih najbolji ikada, nema šta mi da im solimo pamet.
    (Ime poznato redakciji, 5. jul 2018 13:51)

    # Link komentara

  33. Videćemo kako će sada bez Injeste?
    (Rade, 05. jul 2018 12:04)

    Kao i do sad, sam ce vuci Barselonu...
    (Djomla, 5. jul 2018 13:49)

    # Link komentara

  34. Ljudi zaboravljaju da je Messi osvojio Olimpijske Igre sa Argentinom 2008. godine, kao i Svetsko prvenstvo za mlade 2005 godine. Igrao je FINALE svetskog prvenstva 2014. godine gde je Argentina poražena 1:0, tek posle produžetka, TRI FINALA Kopa Amerike (a ne dva, kako neki klinci spominju jer se verovatno ne sećaju da je 2007. godine Argentina poražena u finalu od Brazila, i pre par godina dva puta poražena u finalu protiv Čilea, nesrećno). Greh je nekoga vređati i omalovažavati, čovek ima karijeru kakvu Maradona može da sanja. Jednostavno nije imao sreće, a govorite o njemu kao da sa Argentinom nije nikad prošao grupu, a čovek ima osvojeno SP za mlade, OI i još je igrao 4 finala na velikim takmičenjima gde je tri puta gubio nesrećno. Malo li je. Ja sam navijač Intera od 88' godine, ali ježim se ljudi koji pljuju po velikanima ovog sporta, pogotovo po mnogima najvećem fudbaleru svih vremena, Lionelu Messiju.
    (MarkoNS, 5. jul 2018 13:40)

    # Link komentara

  35. ni blizu...
    (Bard Živa, 5. jul 2018 13:40)

    # Link komentara

  36. Ma nije samo do harizme. Maradona je jednostavno bolji fudbaler. Gledao sam obojcu i mogu da procenim. Maradoni je bilo nemoguće uzeti loptu. Neuporedivo bolji dribling je imao. Mesi ima možda bolju egzekuciju i to je sve, ali Maradona je više bio paker.
    Uostalom, Maradona se pokazao i u reprezentaciji i Napoliju. Ej pored onakvih Milana i Intera, pa i Juventusa on osvaja skudeto sa Napolijem.
    Mesi je sa druge strane produkt Barsinog sistema. Njegovoj slavi mnogo su doprineli Ćavi i Injesta (po meni možda i najbolji tandem veznih igrača svih vremena) i to se nikako ne može zanemariti. Veliko je pitanje bez ova dva genijalca u kakvog bi igrača izrastao Mesi. Oni su sa Španijom pokazali da mogu bez Mesija, dok Mesi sa Argentinom nije pokazao ništa. Ne može se najboljim igračem svih vremena smatrati neko ko nikada nije postigao gol u eliminacionoj fazi SP. Aj da je igrao za Liberiju, pa da razumem, ali njegovi saigrači tokom godina bili su između ostalih Zaneti, Samjuel, Hajnce, Veron, Rikelme, Tevez, Kambjaso, Maskerano, Maksi Rodrigez, Di Marija, Aguero, Iguain, ... ne može se tu tražiti opravdanje. Pa Maradona je imao slabiju ekipu.
    Po meni ispred Mesija su Pele, Maradona, Ronaldo ( zuba ), Krojf i Zidan. Ronaldinjo bi bio ispred, ali suviše kratko je trajao.
    Jeste Mesi fantastičan, verovatno u 10 najboljih svih vremena, ali u prva 3 nije nikako. Ni blizu.
    (Đorđe, 5. jul 2018 13:13)

    # Link komentara

  37. (ИксОкс, 5. jul 2018 08:59)

    Kakvi su ovo hvalospevi o Mesiju koje ne videsmo na ovom SP. Maradona imao srecu da osvoji SP?! Pa Maradona je 1986. osvojio SP sa solidnom ekipom Argentine, a 1990. je bukvalno sam, doduse tu je bio i Kanidja koga je Maradona pronalazio loptama i golman Goikocea, doveo Argentinu do finala SP gde je Argentina, nije igrao Kanidja, izgubila od Nemacke u finisu utakmice, posle gola iz nepostojeceg penala! O kakvoj Maradoninoj sreci je rec?! Maradona je sa Napolijem dominirao godinama u Italiji, nek Mesi ode u desetoplasirani tim u Italiji i nek uzme neki trofej...
    (Srecka, 5. jul 2018 12:44)

    # Link komentara

  38. Čak se mogu kladiti, da su I Mario Kempes i Batistuta bolji od Messija.
    (Rade, 05. jul 2018 12:02)


    ma kakav mesi, cak i ti si bolji od mesija...
    (neutralni felsh, 5. jul 2018 12:42)

    # Link komentara

  39. Maradona bi uradio nesto da je imao ovakve saigrace u reprezentaciji kao Mesi? Uradio bi al juce.
    (ls, 5. jul 2018 12:40)

    # Link komentara

  40. Samo bih dodao napomenu da apsolutno ne stoji da je Mesi tehnički ispred Maradone! Ne postoji takav igrač koji je ispred njega u tom segmentu, možda su Ronaldinjo, Zidan i Mesi u toj kategoriji, svi ostali makar za nijansu ispod.
    (Milan, 5. jul 2018 12:31)

    # Link komentara

  41. Tekst je neobjektivan, baziran isključivo na ličnim afinitetima, ne na istraživačkom novinarstvu i činjenicama. Istraživačko novinarstvo u ovom slučaju nije nikakav bauk pošto postoji bezbroj snimaka na netu. Jedino što ti treba su oči i osećaj za fudbal.

    Taj mit o Maradoni je samo još jedno idolopoklonstvo kome su skloni ljudi bez mišljenja. Novinar se sve vreme skriva iza mišljenja nekakvih Argentinaca, a zapravo je i sam opijen tim mitom.

    Za početak neka pogleda snimke utakmica sa SP 1986. Taj fudbal ne može da se poredi sa današnjim taktički, atletski, tehnički. Igrači tada nisu imali snage kao današnji, nije bilo sprinteva niti duela kao danas. Taktika je bila rezervisana samo za nekoliko jakih ekipa, a mnoge nacije su dolazile na prvenstvo da uče fudbal i da vide Maradonu. Toga danas nema. Na ovom prvenstvu su svi igrali nešto. Tehnika danas je takođe dosta bolja, jer su stvoreni mnogo bolji uslovi za razvoj talenata i njima se pristupa daleko profesionalnije nego nekada.

    O uticaju tima na igru ne treba trošiti reči. Danas 10 Maradona ne bi osvojilo ništa protiv dobro izbalansiranih timova. Nema te famozne harizme koja bi sama pobedila dobru ekipu. Moraš da imaš i glavu i rep, a to Argentinci nisu imali svih ovih godina. Nikada nisu imali kompletnu ekipu poput Nemaca, Španaca, Francuza.

    Kako god da je Mesi igrao na ovom prvenstvu opet je dao fantastične golove i asistencije. Mislim da je neumesno da se njemu prepisuje neuspeh.
    (Globtroter, 5. jul 2018 12:26)

    # Link komentara

  42. Ronaldo El Fenomeno, za klasu iznad svih.
    (zinedin, 5. jul 2018 12:13)

    # Link komentara

  43. Ok sve je jasno, Mesi je bolji igrač, a Maradona ima veću harizmu.
    (Milan, 5. jul 2018 12:07)

    # Link komentara

  44. Videćemo kako će sada bez Injeste?
    (Rade, 5. jul 2018 12:04)

    # Link komentara

  45. Mesi je Argentini dao mnogo više nego ona njemu. Niko nije hteo da mu pomogne oko životnih problema, pa su roditelji morali i srećom po njega i nas uspeli da nađu nekog ko je hteo da mu pomogne.
    (Acika, 5. jul 2018 12:03)

    # Link komentara

  46. Čak se mogu kladiti, da su I Mario Kempes i Batistuta bolji od Messija.
    (Rade, 5. jul 2018 12:02)

    # Link komentara

  47. Ronaldo sa uzimanjem EP zacementirao sebe 3 koplja ispred Mesija. (nista o nicemu, 5. jul 2018 08:39)


    Za Messija se govori da nije napravio ništa u reprezentaciji, a na SP-u 2014 godine je odlučio golovima i asistencijama 4 utakmice (protiv Bosne, Irana, Nigerije, Švicarske). S druge strane se veliča Ronaldo i da je on Portugalu donio titulu EURA iako se doslovno nije vidio na tom EURU osim protiv Mađarske i Velsa. Ronaldo je u knokaut fazi EURA dao 1 gol, a to je isto koliko je Portugal primio u svim tim utakmicama. Za Messija je najveća sramota na SP jer je ispadao/gubio od Njemačke i Francuske koji su bolji timovi od Argentine, a veliča se Ronaldo koji na SP 2014 godine nije mogao biti drugi u grupi sa Njemačkom, Ganom i USA-om, ili koji je na ovom SP ispao od Urugvaja. Zar je veća sramota izgubiti od Njemačke i Francuske nego se sramotiti protiv Gane, USA-e, Urugvaja koji nisu ništa jači tim od Portugala!? Za Messija je sramota što je sa Higuainom i Di Marijom ispadao od 2 gore navedene reprezentacije, a veliča se Ronaldo koji je sa Higuainom, Di Marijom u 10 puta boljem ostatku tima ispadao iz LŠ od Lyona. Druže moj, Ronaldo nije, nikad bio, niti ce biti bolji od Messija, a Maradona jeste.
    (kiki, 5. jul 2018 11:59)

    # Link komentara

  48. Jednostavno je: Maradona se pojavio prvi! Stekao je oreol bozanstva jos PRE nego sto se Mesi rodio! Cak i da je Mesi uzeo 2 svetska prvenstva, Maradona bi za Argentince ostao bog - mozete imati samo jednog, nikako dvojicu bogova. Maradona je strastven, "lud", a Mesi je cutljiv, povucen - zato temperamentu Argentinaca mnogo vise odgovara Maradona, makar bio i narkoman. Ovde nije rec o tome ko je bolji, i Argentinci sami priznaju da je Mesi bolji i kompletniji, vec ko od njih dvojice nosi titulu bozanstva. To ce uvek biti Maradona, sta god Mesi uradio.
    (veliki strumf, 5. jul 2018 11:57)

    # Link komentara

  49. maradonu porede s najboljim, a mesija s maradonom...
    (lerma, 5. jul 2018 11:53)

    # Link komentara

  50. Da nije bilo Gareke koji ih je spasao golom u kvalifikacijama protiv Perua i odveo na SP 1986 (Gareka kasnije nije bio pozvan na to SP), Paskulija ( strelac protiv Urugvaja u 1/8 f), sudije koji nije video igranje rukom (Maradona je trebao dobiti zuti karton, ponisten gol i slobodni udarac za Englesku), kao i NAJZNACAJNIJIH IGRACA (Brauna, Burucage i Valdana), Argentina ne bi osvojila SP 1986. Maradona nije dao nijedan gol u 2 finala SP na koje je igrao.
    Novinaru to sto ste napisali, to je VASE misljenje, a to ne znaci da je to tacno.
    Osvaldo Ardiles koji je osvojio SP 1978 i koji je igrao sa Maradonom, smatra da je Mesi bolji od Maradone (tj najbolji igrac Argentine svih vremena), Paskuli smatra da Argentina u zadnjih nekoliko godina 10 puta vise zavisi od Mesija, nego Maradonina iz 1986. I jos mnogo strucniji i iskusniji ljudi u svetu fudbala u Argentini koji poznaju bolje od vas (u Srbiji) kakvo je realno stanje i ko je bolji.
    Koren problema u savezu Argentine je mnogo dublji i kompleksniji nego sto mislite, ali to ne zelite da istrazite i napisete. Mesi je bio i ostace i veci i bolji fudbaler od Maradone.
    (Mesi je bolji od Maradone, 5. jul 2018 11:40)

    # Link komentara

  51. Odličan tekst!
    Valjda je sada i većini ljudi jasnije da čak i ako je Mesi BOLJI od Maradone,
    Maradona je VEĆI od Mesija!
    (NNN, 5. jul 2018 11:39)

    # Link komentara

  52. Kad se spominje ime Mesi svi treba da se dignite na noge.Mesi je vanzemaljac.
    (klisura, 5. jul 2018 11:38)

    # Link komentara

  53. Krenem da čitam, stignem do pola i smorim se koliko je dugačak tekst, prelistam "na brzaka" do dna i skontam da u stvari nisam bio ni na trećini.
    I tako za svaki ovakav tekst...
    (Ascent of Man, 5. jul 2018 11:36)

    # Link komentara

  54. Mesi najbolji svih vremena.
    Maradona najveci svih vremena.
    (Dambo, 5. jul 2018 11:35)

    # Link komentara

  55. Messi je za Maradonu Pele ! Gledao Sam I jednog I drugog I Messi je za stepenik vise jednostavno neuporedivo........
    (Petronije, 5. jul 2018 11:33)

    # Link komentara

  56. Dijega su tukli kao stoku!
    (Dynamic, 05. jul 2018 09:27)

    A Mesija maze? Hahahaha najfauliraniji igrac na svetu u poslednjih 10 godina je Mesi s tim sto Mesi nije simulator i folirant kao sto je bio Maradona.
    (Savic, 5. jul 2018 11:32)

    # Link komentara

  57. Mesi neće nikada biti ni senka od Maradone. Maradona je sa Napolijem postao prvak Italije.
    (mrki, 05. jul 2018 09:10)

    Mesi je dao 30 golova Real Madridu. Igrao finale svetskog i 2 puta finale copa Amerika. Od najboljeg svih vremena dosta, s obzirom sa kakvim panjevima igra.
    (Nikola, 5. jul 2018 11:29)

    # Link komentara

  58. I u tekstu se kaze da je Mesi bolji igrac, najbolji ikada ali nikad nece biti najveci, upravo zbog svetskog prvenstva. Tako da ovo likovanje madriota je besmisleno.
    (Rade, 5. jul 2018 11:28)

    # Link komentara

  59. савршен текст
    (Пазарац, 5. jul 2018 11:24)

    # Link komentara

  60. Kakav bre Maradona. Ok igrao je dobro u to vreme, bio je najbolji, doneo titulu Argentini, ali je ostao primitivac i to da nemoze veci da bude. Svake godine ima ispade da mu se ceo svet smeje. Ponasa se kao poslednji ljakse gde god se pojavi. Najbolji svih vremena po meni je Zinedin Zidan, i kao covek i kao fudbaler, i kao trener.
    (Dejan, 5. jul 2018 11:16)

    # Link komentara

  61. Ali zasto Maradona nije osvojio zlatnu loptu i Ls hahaha?? Juzno Amerikanci i ostali ne Evropljani nisu ni bili u konkurenciji za istu do 1995 godine!!! Da bi uopste igrao tadasnji Kup Sampiona morao bi da budes sampion svoje zemlje svake godine jer samo su sampioni igrali!! Jer Maradona nije imao sistem Barse,nije imao Ronaldinja,Etoa,Anrija,Xavija,Iniestu,Vilju,Neymara,Suareza itd..jer Maradona nije igrao sa Van Bastenom,Barezijem,Gulitom,Rajkardom,Maldinijem vec protiv njih i uzeo dve titule,Seria A je bila mnogo veci nivo od Kupa Sampiona! I kad god pocnem da mislim da mozda malo preterujem oko Mesija vidim komentar tipa "Mesi ima najbolji slobodan udarac,ovo i ono" pa Messi nije u top 500 izvodjaca slobodnih udaraca ikad,pogodi svaki 20ti,sam Maradona je bio daleko bolji izvodjac i apsolutno je netacno da Messi ima bolju tehniku,Maradona sa teniskom lopticom cini cuda.
    (Dexter Morgan, 5. jul 2018 11:14)

    # Link komentara

  62. Ronaldo sa uzimanjem EP zacementirao sebe 3 koplja ispred Mesija.
    (nista o nicemu, 5. jul 2018 08:39)


    Za Messija se govori da nije napravio ništa u reprezentaciji, a na SP-u 2014 godine je odlučio golovima i asistencijama 4 utakmice (protiv Bosne, Irana, Nigerije, Švicarske). S druge strane se veliča Ronaldo i da je on Portugalu donio titulu EURA iako se doslovno nije vidio na tom EURU osim protiv Mađarske i Velsa. Ronaldo je u knokaut fazi EURA dao 1 gol, a to je isto koliko je Portugal primio u svim tim utakmicama. Za Messija je najveća sramota na SP jer je ispadao/gubio od Njemačke i Francuske koji su bolji timovi od Argentine, a veliča se Ronaldo koji na SP 2014 godine nije mogao biti drugi u grupi sa Njemačkom, Ganom i USA-om, ili koji je na ovom SP ispao od Urugvaja. Zar je veća sramota izgubiti od Njemačke i Francuske nego se sramotiti protiv Gane, USA-e, Urugvaja koji nisu ništa jači tim od Portugala!? Za Messija je sramota što je sa Higuainom i Di Marijom ispadao od 2 gore navedene reprezentacije, a veliča se Ronaldo koji je sa Higuainom, Di Marijom u 10 puta boljem ostatku tima ispadao iz LŠ od Lyona. Druže moj, Ronaldo nije, nikad bio, niti ce biti bolji od Messija, a Maradona jeste.
    (kiki, 5. jul 2018 11:11)

    # Link komentara

  63. Gaucosi glupo izgubili, kao i Japan. Imas rezultat, povuci se, zatvori i cekaj kontru. Tako se na zalost danas uglavnom igra. Dali previse prostora Francuzima za kontru a pozadi promaja.
    (milos, 5. jul 2018 11:10)

    # Link komentara

  64. Piksi je bolji od Mesija, a kamoli BOG.
    (Delije Čikago, 5. jul 2018 11:09)

    # Link komentara

  65. neko je ovde napisao da mesi ima najbolji slobodan udarac??????ne vredi,ja uporno ovde sam pisao nekoliko puta da je fudbal postojao i pre mesija,ali dzabe...prica se o maradoni i mesiju,prvi postao poznat zbog gola rukom i to je cinjenica,a drugi kao klinac koji je nasledio carobnjaka ronaldinja.iako maradoni svaka cast za drugi gol englezima,zaista ih je pretrcao i izdriblao,onaj gol rukom je po meni razlog zasto nije najveci ikada.to je ipak pele sa tri osvojena svetska prvenstva.
    -najveci(najbolji kako ko voli) ikada-pele
    -najbolji napadac po svim kriterijumima(sut,pas,dribling)-luis nazario de lima ronaldo
    -poslednji fudbalski carobnjak-ronaldinjo(i ostace neprevazidjen)
    -jedan od najboljih izvodjaca slobodnih udaraca ikada-zuninjo pernambukano
    -covek koji je makazicama davao golove kao da se igra klikera-rivaldo

    fudbal je igra brazilaca bio i ostao,a o ostalima se moze pisati do sutra cinjenice ostaju takve kakve jesu.
    mesi ima najbolji slobodan udarac ikada...smeje se mihajlovic,smeje se zola,smeje se zuninjo i jos neki ljudi...ja znam da je neznanje blazenstvo,ali u ovom slucaju to je nepostovanje fudbalskih velicina.
    (ljupce, 5. jul 2018 11:09)

    # Link komentara

  66. Opet ponavljam, za 100 godina ce se znati za Maradonu a za Mesija ce znati samo analiticari kad budu podsecali ljude da je pocetkom veka bio jedan odlican fudbaler sa sjajnom statistikom. Sto kaze jedan grafikon u Argentini a vezano za Maradonu... Klinci, ne znate sta ste propustili
    (partizan, 05. jul 2018 08:41)

    U vreme kada je fudbal postao vise od sporta da Mesi ne bude zapamcen? Kada je svaki njegov gol sniman i svaki podatak pribelezen da neko ne zna za Mesija? Bas me briga sta su osvojili Pele u Maradona, imali su vrhunske timove oko sebe. Mesi i Ronaldo nemaju, dva najbolja igraca u istoriji su njih dvojica,. Mladji sam i ne interesuju me oni koje nisam gledao. Pele nikad nije ni igrao u Evropi, a uzimao je svetska prvenstva kada su Evropljani bili u podrwdjenom polozaju fudbalski. Sada nije tako.
    (d, 5. jul 2018 11:06)

    # Link komentara

  67. @ИксОкс
    Netacno je da je nosio Argentinu do finala 2014. To pricaj onima koji se ne secaju prvenstva. Igrao je dobro, ali motor te ekipe je bio Di Maria, nakon njegove povrede nisu dali gol iz igre. Doduse, ostaju u secanju i promasaji Iguaina, koji je Mesija kostao titule sa reprezentacijom vise puta.
    (drvobradi, 5. jul 2018 11:04)

    # Link komentara

  68. Nije tacno da Messi nema bas nista sa reprezentacijom. Covek igrao sam finale WC-a.
    (Lazar, 5. jul 2018 10:59)

    # Link komentara

  69. Moras imati i znanje i harizmu i karakter da bi bio najveci. To su imali Pele, Krojf i najveci od svuh El Pibe.
    (pribil, 5. jul 2018 10:47)

    # Link komentara

  70. Једно је сигурно... За десетак година људи ће много више ценити оно што су Меси и Роналдо урадили у фудбалу, а то још увек раде и то, брате мили, траје и траје и ко зна колико ће још да траје. Толико омаловажавања, нарочито Роналда је мени потпуно невероватно. Па, ја сам се клео у Анрија, Шевченка, Рунија... а они нису, реално, урадили ни упола што су ова двојица !
    (Solskjaer, 5. jul 2018 10:46)

    # Link komentara

  71. Nikad.
    (Marko, 5. jul 2018 10:40)

    # Link komentara

  72. Neka Mesi ode u npr. Everton ili Fiorentinu i neka osvoji titulu pa da vidimo koliko si stvarno veliki igrac.
    (Zoran, 5. jul 2018 10:38)

    # Link komentara

  73. Znam ja ko jos nikad nece biti Mesi, Mico iz komsiluka. Mesi isto nikad nece biti ni Mara iz frizerskog salona, Mesi nikad nece biti ni Maradona.
    (NS#1, 5. jul 2018 10:35)

    # Link komentara

  74. Da su Mesija i Ronalda tukli kao Maradonu i Pelea napustili bi fudbal u 25. Sa druge strane da su Maradona i Pele bili zaštićeni kao beli medvedi odnosno današnji igrači, ko zna kakva bi nam još čuda priuštili. Ostavimo ih svakog u svom vremenu i uživajmo u umetnosti zvanoj fudbal.
    (Aleksandar, 5. jul 2018 10:34)

    # Link komentara

  75. Pele:
    Mene je Bog poslao na zemlju samo da igram fudbal
    Maradona:
    Laže, nigde ga nisam slao
    (zivotjelep, 5. jul 2018 10:33)

    # Link komentara

  76. Pele je bio bolji od Maradone a tek od Mesija..to sta je Pele znao sa loptom niko nikada vise nije ponovio
    (ivan, 5. jul 2018 10:30)

    # Link komentara

  77. Što se poređenja sa Maradonom tiče - konačno da neko napiše i uporedi batine koje su trpeli od protivnika - Dijega su tukli kao stoku!
    (Dynamic, 5. jul 2018 09:27)
    Skoro je završio karijeru nakon krvničkog loma noge dok je igrao za Barcelonu. Inače je druga polovina osamdesetih bila poznata po mesarima koji su igrali bekove. pogotovo Talijanska liga. Van Basten je praktično završio karijeru u 28. Neimar bi pao i počeo da se valja samo kad bi vidio obrve od Bergomija
    (hmm, 5. jul 2018 10:25)

    # Link komentara

  78. У емотивном , националном смислу и по питању енергије , лудила ..за гаучосе је то тако , Дијего је Дијего ! Али играчко умјеће , и класа без дилеме , Лионел је ниво изнад ! Мада као клинац много рано долази у европу , па излапи тај темперамент Аргентински , сигурно не би заостајао за лудим гаучосима да је дуже тумарао четвртима буенос аиреса , или ђе год по аргентини..
    (Митар пфк, 5. jul 2018 10:21)

    # Link komentara

  79. Messi je najbolji svih vremena!
    Bez dileme.
    (DraganBG, 5. jul 2018 10:13)

    # Link komentara

  80. Pele Maradona Zidan Krojf Mateus Stojkovic.....tako nekako pa onda nek se drugi redaju. Kapiten vođa tehnika drskost po klubovima i repezentaciji.
    Danas svaki klub pokupuje sve najbolje i igra sa 20 stranaca a pre 1990 samo su mogla igrati 3 stranca.Da ne govorim koliko su lige bile ujednačene. Danas je samo profit i nista vise i manje a ovi sportisti su robovi.u rukama milijardera
    (Mirko Kojotovski, 5. jul 2018 10:11)

    # Link komentara

  81. Svi vi sto pominjete gol rukom drugi sigurno niste videli. Kao ni muceni Piter Šilton i 2/3 engleske odbrane.
    (chief666, 5. jul 2018 10:07)

    # Link komentara

  82. Istina je, možda Maradona nije bio bolji igrač od Lea, ali je umeo da ponese ekipu koja je čak ispod proseka, a to Mesi ne ume. Poslednji igrač tog tipa je bio Zidan, nakon čijeg odlaska francuska reprezentacija istog momenta postaje drugorazredna. Takvih karaktera sve manje ima i u drugim sferama života, ne samo fudbalu.
    (Stevan, 5. jul 2018 10:05)

    # Link komentara

  83. Maradona je jednostavno BOG fudbala u svim aspektima.Dobar je Mesi ali Dijego je Dijego.
    (CHE, 5. jul 2018 10:01)

    # Link komentara

  84. ni mesi.ni.maradona.nika nece biti ono sto.je Pele..
    (mozaks, 5. jul 2018 09:57)

    # Link komentara

  85. Neverovatno da novinar ne zna da je Argentina igrala osminu finala. Neverovatno!
    (E. C., 5. jul 2018 09:56)

    # Link komentara

  86. Naravno da nece, mali mesi nije ni blizu Maradone i nije nikakav lider ekipe ali i pored toga radi se o najboljem La-Liga igracu u istoriji, Maradona je drogiras.
    (BlueBlueBlue, 5. jul 2018 09:56)

    # Link komentara

  87. Ne može Mesi nikada da bude kao Maradona...on kada bi uneo u sebe 1% narkotika, koji su prošli kroz Maradonu, umro bi na licu mesta.
    (Capo, 5. jul 2018 09:56)

    # Link komentara

  88. @Alfa, kazes Mesi nije imao saigraca. U ovom tekstu je novinar previdio jednu stvar. Pise da je vecina argentinaca igrala u svojoj ligi, ali se ne navodi da je nekoliko igraca bilo cak i bez kluba. Bez njega su oni tad bili u rangu sadasnje Kolumbije, ali bukvalno. Dva,tri dobra igraca ostalo prosjek.
    (Crnogorac, 5. jul 2018 09:54)

    # Link komentara

  89. Ali kad neko stavi Ronalda u istu recenicu sa Mesijem.. Sta je s’ mozgom Srbinee?
    (Cvetak Zanovetak, 5. jul 2018 09:54)

    # Link komentara

  90. Argentina je igrala osminu finala sa Francuskom. Neverovatno...
    (Pedja, 5. jul 2018 09:51)

    # Link komentara

  91. Марадона је играо непоновљиви фудбал. Његови дриблинзи и луцидни потези су нешто што, уз сво поштовање према Месију, нико укључујући и њега, неможе да понови. Марадона је изпред свих по фудбалском умећу, тако да му ту позицију можда неко и некада угрози.
    (Милош, 5. jul 2018 09:49)

    # Link komentara

  92. Ne znam za vas ali ja de facto ne volim ova poredjenja premda je tekst odlicno napisan. Mozemo diskutovati o idolopoklonstvu religijskih razmera jer je Maradona Argentincima kao svetac, ali ne i o igrackim kvalitetima jer su to dva dijametralna pojma. Imas igrace koji osvoje sve ali su bledi ali i oni koji sa manje trofeja imaju status legende. Novak Djokovic je nas najveci sportista ikada i jedan od Top 5 tenisera svih vremena premda u Srbiji nema status Maradone. Zapravo niko nema status "Boga".

    Imamo primer Federera: tih, introvertan, nezanimljiv, minorna harizma ali je uistinu najbolji svih vremena.
    Nas Jokic je isto tako bled, tih, deluje povuceno i mirno (u poredjenju sa npr. Danilovicem ili Djordjevicem) ali ce mozda postati nasa najbolja 4.ikada i jedan od najboljih igraca uopste nase drzave.
    Nasuprot tome imamo Ronaldinja. Harizmatican. Vrhunski proizvod. Tehnicki besprekoran. Osvojio sve sto se moze. To implicira da bismo i njega mogli inaugurisati u najboljeg ikada ili makar top 3.

    Upitno je i poredjenje epoha. Spominjete ko je gde od Argentinaca igrao. Koga je imala Engleska tada osim Linekera koji se smatrao vrhom? Belgija imala 22 igraca iz svoje lige. Najvece ime Gerec. A danas? Ne zna se ko je poznatiji i jaci igrac. Brazil onomad imao Kareku i Sokratesa. Dva potpuno razlicita vremena.

    Da ne bude zabune. Ronaldinjo i Ronaldo *BRA* za mene licno igraci koje najvise zavoleh. Maradona klasa. Messi klasa. Ronaldo POR klasa. Svako na svoj nacin. Nema tu mesta nipodastavanju. Stil igre je stvar ukusa, ali Messi je npr.igrao ludacki fudbal sve vreme. Top klasa. To mora da se postuje.
    PS. tim iznad svega. Niko nista nije prigrlio sam. Sve je to timski rad.
    (Wupper, 5. jul 2018 09:45)

    # Link komentara

  93. Trebala? Oj srpski jezice!
    (gsw in 4, 5. jul 2018 09:41)

    # Link komentara

  94. Trebao bi početi da šmrče da bi ličilo na njega.
    (6ar, 5. jul 2018 09:39)

    # Link komentara

  95. savrsen tekst, i istinit svidjalo se to mladim fanovima mesija ili ne. gledao sam oba fudbalera, i tacno znam o cemu tekst govori
    (stefan, 5. jul 2018 09:39)

    # Link komentara

  96. Mnogo pitanja jos visr odgovora. Mesija obozavam i jestr sigurno ono sto ste napisali u tekstu,najbolji igrac kojo je hodao planetom ali ociglrdno da to u danasnjem fudbalu nije dovoljno. Treba biti lider na terenu. Mnogi pricaju da se Mesi nije trudio,sto nema veze sa zivotom. On tako isto.igra u Barsi samo sto u Barsi ima igraca koji mogu da mu dodaju loptu. Broj kilometara pretrcanih takodjr pokazuje da je Mesi cak i vise trcao nego sto to radi u klubu,ali.... Ocigledno da to nije bilo dovoljno. Danas se igra timski fudbal,pa koliko god da je Mesi dobar ne moze ako nema veliku pomoc saigraca koja je zasigurno sada izostala.
    (zekaaa, 5. jul 2018 09:37)

    # Link komentara

  97. Bice klinaca koji ce vredjati Maradonu zbog gola rukom, kad to radite prvo cete i Mesija jer ga je kopirao u tome.
    (nista o nicemu, 5. jul 2018 09:36)

    # Link komentara

  98. pa normalno da je tako. sta jednog argentinca briga koliko je barsa osvojila liga i liga sampiona, nisu oni katalonci, nego argentinci. moze biti goat koliko zeli, ali jedna banalna paralela - ako ostvaris zivotni uspeh daleko od kuce, a ne pomognes roditeljina koji ti zive u bedi, uspeh ti nista ne znaci.
    (drsmrt, 5. jul 2018 09:35)

    # Link komentara

  99. Аргентина је играла 1/8 финала и испала од Француске!
    (Јагодинац, 5. jul 2018 09:33)

    # Link komentara

  100. Zao mi je Mesija, sto takvog igraca ljudi nipodastavaju. Stvarno nije imao srece da osvoji nesto sa reprezentacijom, kao da je uklet. Dva puta je gubio u finalu Kupa Amerike na penale, a finale svetskog prvenstva u produzetku. Nadam se da se nece povuci iz reprezentacije i da ce pokusati jos jednom da osvoji bar Kup Amerike. Maradonu ljudi vise vole zato sto ima neverovatnu harizmu i zato sto je pozitivni ludak, uvek su takvi zanimljiviji ljudima od mirnih i povucenih tipova. Da nije bilo "Bozije ruke" ne bi ni on osvojio Svetsko prvenstvo. A proslo je vreme kada je jedan igrac sam vukao tim, sada je fudbal mnogo zahtevniji u svakom pogledu, pre svega takticki. I ovo sto rade Mesi i Ronaldo je po meni mnogo vrednije od romanticara proslih vremena, njihove individualne brojke su neverovatne, a i broj trofeja koje su osvojili.
    (Vucko, 5. jul 2018 09:33)

    # Link komentara

  101. nije trebala vec ga je valjda igrala a ispratismo ga posle 1/8finala a ne posle grupne faze. nego eto....
    (NN, 5. jul 2018 09:32)

    # Link komentara

  102. nije trebala 1/8 finala, valjda ga je igrala?
    (NN, 5. jul 2018 09:30)

    # Link komentara

  103. perfektan tekst..u centar...
    (as, 5. jul 2018 09:29)

    # Link komentara

  104. ...zašto nikom nije,npr.intreresantno da Didije nije Dešan, nego Dešamps, jer je francuski Bask, a još je manje bitno kad potencijalni Čeh kaže da je Slovak ili obrnuto ???
    (Pera Pisar, 5. jul 2018 09:28)

    # Link komentara

  105. Mesijev govor tela je katastrofa, pognuta glava i pogled nadole, stajanje i lagana šetnja po terenu a kapiten i vođa tima.
    Što se poređenja sa Maradonom tiče - konačno da neko napiše i uporedi batine koje su trpeli od protivnika - Dijega su tukli kao stoku!
    (Dynamic, 5. jul 2018 09:27)

    # Link komentara

  106. Zasto Maradona nikada nije osvojio SP 1982, 1990 i 1994 ? Zasto Maradona nikada nije osvojio OS kao Messi?
    Zasto Maradona nikada nije osvojio Spansku ligu kao Messi a igrao je za Barcelonu i Sevillu?
    Zasto Maradona nikada nije osvojio niti zlatnu kopacku niti zlatnu loptu kao Messi 9 puta !!!
    Zasto Maradona nikada nije osvojio CL kao Messi 4 puta !!
    (car, 5. jul 2018 09:27)

    # Link komentara

  107. Amin,za svako slovo i za nas koji pamtimo Maradonu.
    (Como, 5. jul 2018 09:26)

    # Link komentara

  108. Prosto, Maradona je bolji.
    (nista bitno, 5. jul 2018 09:24)

    # Link komentara

  109. Ako vec pises da je Mesi najbolji fudbaler sveta, onda se potpisi na dnu teksta kako bismo znali da je to tvoje misljenje, a ne cinjenica. Zato sto to i jeste tvoje misljenje kao novinara, a ne cinjenica.
    (mimz, 5. jul 2018 09:23)

    # Link komentara

  110. tacno tako, nema sta oduzeto ni dodati...a sad klinci nek se pale na Mesija...
    (Raci, 5. jul 2018 09:23)

    # Link komentara

  111. I ne treba da bude. Messi je Messi, a Maradona je Maradona.
    (mix, 5. jul 2018 09:22)

    # Link komentara

  112. Dosadili ste i bogu i narodu..
    (dejo, 5. jul 2018 09:22)

    # Link komentara

  113. Da je bio VAR, ne bi bilo božje ruke, i Maradona bi bio i ostao folirant. Fer plej pre svega!
    (navijač, 5. jul 2018 09:20)

    # Link komentara

  114. al ono - NIKAD!
    (Slovenija, EU, 5. jul 2018 09:18)

    # Link komentara

  115. Mesi je vjerovatno najbolji fudbaler ikad, sto se tice vecine ljudi pa i mene. Kristijano Ronaldo posebno po broju golova zasluzuje mjesto u uzem krugu i bice polemike oko toga uvijek, to je do ljudi,ko sta gleda i kome je sta bitno. Ali sam prije dvije godine u Spaniji upoznao grupu Argentinaca,koji zive u Valensiji, slucajno u gradu i bas smo potegli temu Mesija. Znaci bili su bas ponosni na Mesija, ali Maradona je za njih bozanstvo, ali bukvalno, ne pretjerujem. Znaci nijesu dali ni promil sanse da se polemise oko njih dvojice i to na nacin da cim neko pomene njegovo ime,odma pocnu da pjevaju neke pjesme o njemu. Totalni ludaci. Znaci ako kazes Maradona pocnu pjesmu, sacekas da zavrse i ako ga opet pomenes,opet pjesma.
    (Crnogorac, 5. jul 2018 09:16)

    # Link komentara

  116. To je svima jasno osim navijaca padavicarskog kluba uefalone.
    (dr, 5. jul 2018 09:15)

    # Link komentara

  117. nece kad ga je prevazisao sa 20 godina
    (cecc, 5. jul 2018 09:14)

    # Link komentara

  118. Zahvaljujući ovakvim pritiscima i poredjenima Mesi je pukao i Argentina sa njim. Maradonu znam samo sa snimaka, dok Mesija oratim od početka. Nisu ista pozicija, totalno drugi tip igraca, nikako za poređenje.
    (Knjiga o Milutinu, 5. jul 2018 09:14)

    # Link komentara

  119. Mesi neće nikada biti ni senka od Maradone. Maradona je sa Napolijem postao prvak Italije.
    (mrki, 5. jul 2018 09:10)

    # Link komentara

  120. „Leo Mesi je sigurno najbolji igrač koji je hodao ovom planetom. Kao fudbaler je možda i bolji od Maradone. Ima savršenu tehniku, najbolju na svetu, mnogo trofeja. Ali, Maradona... U pitanju je ličnost. On je suština života u Argentini. Pun je strasti, on živi za fudbal, on umire i ponovo se rađa na svakoj fudbalskoj utakmici. To je Maradona. Mesi je nešto drugo."
    (Uki, 5. jul 2018 09:10)

    # Link komentara

  121. Nije taj kapacitet.
    (sotir zvani đubre, 5. jul 2018 09:09)

    # Link komentara

  122. Mesi nikad nece biti Maradona.
    (ShoneNI, 5. jul 2018 09:07)

    # Link komentara

  123. **bo ih taj narkoman i prevarant sto je doneo titulu svetskog rukom. Pitanje je kako bi on igrao danas, morao bi da jede piletinu i da pije cedjenu pomorandzu umesto sto je jeo cvarke.
    (Kosta, 5. jul 2018 09:07)

    # Link komentara

  124. Naježio sam se čitajući ovo
    (Puniša, 5. jul 2018 09:07)

    # Link komentara

  125. Samo da pridodam,posto se ovde vec mesecima ako ne i godinama,vodi polemika ko je najbolji igrac(i) u istoriji fudbala,ali,jednostavno je,to su Brazilci,a ne Argentinci,Pele,kao najbolji ikada,kako svi stariji kazu,a onda Ronaldo,i to samo zbog toga sto su ga toliko iskasapili,da je samo pogled na njegova kolena jasno o cemu se radi,pritom veliki problemi sa stitnom zlezdom,zbog cega je imao ogromnih problema sa kilazom. Dakle,Pele,zbog tri titule, koje bi i Ronaldo osvojio da je bio zdrav i da se nije napravio najveci pritisak u istoriji fudbala da on u 21 godini bude najbolji igrac i osvajac SP,i zbog svega sto je bio. Da zavrsim,Pele,Ronaldo...
    (dejan, 5. jul 2018 09:07)

    # Link komentara

  126. Nikad!
    Amin.
    (SlStPa, 5. jul 2018 09:05)

    # Link komentara

  127. Dijego, da li je tačno da je Bog poslao Pelea na zemlju da pokaže ljudima kako se igra fudbal? - Ne sećam se da sam ja ikoga poslao...
    (sidji do reke, 5. jul 2018 09:05)

    # Link komentara

  128. On je bolji od Maradone tri puta..
    (Moe, 5. jul 2018 09:04)

    # Link komentara

  129. Maradona Bog? Narkoman koji je svetsko osvojio rukom.
    (Beep, 5. jul 2018 09:03)

    # Link komentara

  130. Pa i ne treba da bude, treba da ostane svoj a ne da bude neko drugi. Mesi je Mesi. Sa svim svojim manama i vrlinama najbolji je igrač ikada. To ko je kakva ličnost, to je neka druga stvar, koja se ne tice fudbala.

    Maradona je veliki igrac, meni licno ikad ni medju 5. Najveći uspesi svetsko osvojeno na prevaru i jedan Kup Uefa, malo je to.
    (UvekSvoj, 5. jul 2018 09:02)

    # Link komentara

  131. Ni Maradona nikad nece biti Mesi
    (Sasa, 5. jul 2018 09:01)

    # Link komentara

  132. Bravo za tekst. Mesi je bolji igrač za statističare i potrošače. Za one koji vole i razumeju sport to je Dijego Armando Maradona.
    (Kalčo 2000ih, 5. jul 2018 09:01)

    # Link komentara

  133. ne da nema harizmu, mesi nema volju da pokrene sebe a kamoli ostale. vecinu vrena se seta, maradona je imao sprintova sa loprom na jednoj utakmici kao mesi na celom turniru.
    (442, 5. jul 2018 09:00)

    # Link komentara

  134. Једина ствар са којом се не слажем је да Меси не може да носи екипу сам, то је нетачно. Носио је ту исту Аргентину 2014 до финала головима на утакмицама које су завршене 1-0. Одвео је ту исту Аргентину до финала Копа Америке два пута.
    И можда и најважније, одвео је ову екипу Аргентине на ово Светско првенство. Ако је у Месију проблем, зашто онда без њега нису добили неку утакмицу у квалификацијама. Јасно је било да се ради о јако лошој екипи.
    Такође, Барселона много зависи од њега, превише.
    Е сад, слажем се са текстом да Марадона има то нешто у себи што Меси нема, а то је та латино емоција и врло је могуће да је могао на тај начин да подигне своје саиграче да раде нешто што и не могу.
    Мада, иако Меси то не може, мислим да он то надокнађује својом игром која је на највишем нивоу који ћемо икада видети.
    Меси има најбољи пас на свету, најбољу визију, најбољу технику, шут, дриблинг, слободан ударац, центаршут, агилност, баланс, не симулира и ваља се на терену, одмах устаје после сваког фаула. Све су то ствари које Месија чине највећим играчем, иако није освојио светско. Некада једноставно морате бити рођени под срећном звездом. Марадона то јесте, вансеријски фудбалер са наугасивим жаром у себи и срећом да победи у том финалу.
    (ИксОкс, 5. jul 2018 08:59)

    # Link komentara

  135. Nije mi samo jasno po kojim to kriterijumima je Mesi tehnicki bolji fudbaler od Maradone? On je u svakom slucaju iza Maradone u Argentini, iza Pelea u svetskom fudbalu , ako se poredi sadasnjost i proslost, iza Ronalda u svetskom fudbalu danas i iza Dybala u Argentini danas. Zato nije ni dozvolio da Dybala igra na ovom SP. Cudi me kako je Sampaoli SMEO da uopste povede Dybalu na ovaj sampionat.
    (miodrag, 5. jul 2018 08:57)

    # Link komentara

  136. Sjajan tekst. Svaka čast autoru.
    (Vasa Kasikovic, 5. jul 2018 08:57)

    # Link komentara

  137. Nikad neće biti i ne treba! Fudbalsko umeće je nesporno za obojicu, ali karakter i kultura... Samo prosta raja za boga proglašava dokazanog narkomana, labilnu ličnost, ali i prevaranta kome je sasvim normalno jedan od najvažnijih golova postići rukom!

    I da, koliko god pojedinac bio vanzemaljski dobar i važan, fudbal je ipak kolektivni sport. Ekipa kojom je Mesi bio okružen na ovom SP je zaista smešna i nedovoljna da se raja zadovolji titulom.
    (Alfa, 5. jul 2018 08:57)

    # Link komentara

  138. realno
    (mmmmmmmmmmm, 5. jul 2018 08:55)

    # Link komentara

  139. "Argentina je trebala ovom Svetskom prvenstvu u osmini finala"

    "Ispratili smo, dakle, Lea posle grupne faze takmičenja" ?

    A utakmica sa Francuskom je bila prijateljska.
    (Maki, 5. jul 2018 08:54)

    # Link komentara

  140. Bravo za tekst, upravo to. Mesi je najbolji igrač koga sam ja gledao ali nema harizmu koju je imao Maradona ili npr. Bekenbauer, Pele pa i Zidan. Nema tu glad za pobedom! Kristijano npr. ima glad za golovima i za samoafirmacijom i to je dovoljno ponekad da odvede njegov tim na vrh, kažem ponekad jer ponekad se i njegovim saigračima smuči koliko je čovek samoživ. S druge strane, gorepomenutim igračima je na prvom mestu bila pobeda njihovog tima, ako vide da je jedini način da uzmu loptu i sami sve odrade oni će to i uraditi ali sve je u funkciji tima. Mesi...paaa Mesi ima talenat, virtuoznost, uživanje je gledati ga, još jednom ću reći najbolji igrač kojeg sam ja gledao ali jednostavno, on nije vođa, nema taj karakter i tu je kraj svakoj raspravi!
    (konto, 5. jul 2018 08:54)

    # Link komentara

  141. A Lesijevci koma!!


    Mesi nece biti ni kao Kristijano!!
    (Ronaldo, 5. jul 2018 08:51)

    # Link komentara

  142. Ni ne mora, svakako je najveci ikada. A to da li je sa reprezentacijom osvojio nesto, ne govori. Dva finala kopa amerike i finale svetskog je sasvim dovoljno
    (Uros, 5. jul 2018 08:49)

    # Link komentara

  143. Messi neće nikad biti-JA!Niti će biti Maradona Messi, nit Messi Maradona.A neće biti ni Duško Dugouško, i...dakle, Maradona ostaje Maradona, a Messi ostaje Messi.Na žalost, i ja ostajem ja.Blabla...
    (Smarty, 5. jul 2018 08:49)

    # Link komentara

  144. Neće. Nije raspali narkoman.
    (aleksandar, 5. jul 2018 08:47)

    # Link komentara

  145. Врхунски текст! Свака част!
    (mladi ja, 5. jul 2018 08:46)

    # Link komentara

  146. a ni maradona mesi

    sportski pozdrav :)
    (anti-reklamozder, 5. jul 2018 08:45)

    # Link komentara

  147. Neće. Nije raspali narkoman.
    (aleksandar, 5. jul 2018 08:44)

    # Link komentara

  148. Odlican tekst, pokazuje sustinu i zasto ce Maradona biti uvek veci. To klinci ne mogu da shvate. Mesi ne moze da povuce ekipu, zato je Ramos bolji igrac od vecine odlicnih stopera, jer znas da pored njega nece niko proci.
    (nista o nicemu, 5. jul 2018 08:44)

    # Link komentara

  149. niko nikada neće biti Maradona.
    (nisamneznamkakosamzavrsioosnovnuskolu, 5. jul 2018 08:43)

    # Link komentara

  150. Pa naravno da neće da bude narkoman i budala.
    (miki, 5. jul 2018 08:42)

    # Link komentara

  151. Opet ponavljam, za 100 godina ce se znati za Maradonu a za Mesija ce znati samo analiticari kad budu podsecali ljude da je pocetkom veka bio jedan odlican fudbaler sa sjajnom statistikom. Sto kaze jedan grafikon u Argentini a vezano za Maradonu... Klinci, ne znate sta ste propustili
    (partizan, 5. jul 2018 08:41)

    # Link komentara

  152. Drago mi je zbog ovog picopevca. Vidi se sa kilometra da je los covek. A Dijego je bio i ostao fudbalski bog.
    (Mare, 5. jul 2018 08:41)

    # Link komentara

  153. U pitanju je hajp. Deca koja nisu gledala do juce fudbal pricaju o najboljem ikada. Zasto? Imaju potrebu da pokazu koliko je njihov idol bolji od Ronalda. Hiljadu puta, evo ponovo. GOAT ne znaci najbolji, znaci najveci. Bice talentovanijih od Mesija i Maradone, ali od Dijega biti veceg nema, kao sto je Ronaldo sa uzimanjem EP zacementirao sebe 3 koplja ispred Mesija.
    (nista o nicemu, 5. jul 2018 08:39)

    # Link komentara

  154. Sjajan tekst, sve porpisujem.
    (iggy, 5. jul 2018 08:37)

    # Link komentara