- Komentari -
  1. (Boki, 30. maj 2017 13:50)

    Djok i Fed su se sastali dvaput u polufinalu Garosa. 2011. i 2012. Zanimljivo je da je oba puta pobednik tog meca izgubio u finalu od Nadala, a porazeni iz tog meca je potom osvojio Wimbldon.
    (mpk, 31. maj 2017 10:46)

    # Link komentara

  2. A, jel imao mononukleozu i preostala 3 puta? Ili protiv Novaka na WIMB ona 2 puta?
    Smešni ste sa tim idolopokloništvom prema "najvećem ikada" koji od 2012. do 2017. na 20 uzastopnih grand slam turnira nije osvojio nista! Namlatio se grend slem titula u periodu kada su majstori pre njega napustili tenis, a novi klinci još nisu stasali. Od kada us Novak i Rafa krenuli da ga delju, Federer je uzimao poneki masters i nastupao na petstoticama!
    (Boki, 30. maj 2017 15:38)

    E hajde da vidimo koliko ce nolo da osvoji slemova od 30. do 35. godine, pa mozemo posle da se smejemo federeru sto je osvojio 2 u 5 godina...
    (kme, 30. maj 2017 15:50)

    Bravo @kme, zaista si car.
    Nego @Boki, da vidimo, ne samo Noleta posle 30-e godine! Nego da vidimo i Rafu, i Murray-a, i sve druge buduce igrace sta ce da dobiju posle 30-e godine!!!
    (Kosovar, 31. maj 2017 10:25)

    # Link komentara

  3. Lepo zbori Beker!! Inače Rodžer je prijavio sve turnire na travi od 6 juna zvanično počinju. Dakle gledaćemo MAESTRA kako podiže pehare od 2 do 3 turnira na kojim bude igrao.
    (Noćno obezbedjenje, 31. maj 2017 02:55)

    # Link komentara

  4. Legenda o legendi.
    (Vlado, 30. maj 2017 19:35)

    # Link komentara

  5. @antiDebil
    Ti ocigledno pojma nemas o cemu pises. Mononukleoza je bolest krvi, oporavak zavisi od organizma, a najvise od dijagnoze. Ako se na vreme otkrije, kao kod RF, moze da se oporavi, iako je potrebno vreme. Ako je imas duze, a ne lecis, onda prodjes kao Ancic ili mnogo mnogo gore. Kada nemas ni osnovnu skolu, a kamoli znanje o medicini, zasto komentarises? Bolje brini o Novakovim misterioznim alergijama i problemima sa disanjem koje je izlecio tako sto je poceo da se zahvaljuje hrani koju jede.
    (Jasna, 30. maj 2017 16:50)

    # Link komentara

  6. Ma sve si u pravu. Imao je mononukleozu od kraja 2007 pa dokle god ti kazes, samo se to slucajno otkrilo bas dan nakon sto ga je Novak razvalio u Australiji, niti pre toga niti posle toga. Dvojicu igraca sam ti naveo koja nisu mogla da potrce zbog te bolesti i koji su zavrsili karijere zbog toga, a kod Federera se tu radi o pola koraka, jako zanimljivo ? 
    I prosle godine, dan nakon poraza u Australiji je povredio levo tj. desno koleno, kupajuci decu tj. setajuci parkom, slicna prica kao sa mononukleozom. 
    Izgleda da Djokovic nije imao tu srecu da dobije tu bolest ili da se toliko izpovredjuje, da mu je to uspelo verovatno bi osvojio 8 GS u nizu, ovih 4 zaredom bi delovali kao laka prehlada u odnosu na to sta je moglo da se desi !!
    (antiDebil, 30. maj 2017 15:43)

    Mozda bi osvojio 5 put zaredom po 4 u godini...lol
    Nego pusti ti federera i njegove povrede, vidi ti sta da radis sa nolom i njegovim lekicima koji su prestali da rade pre Olimpijade (zanimljivo) pa sve do danas..Pokusaj da nadjes nesto sto ce da deluje, vidis da je poceo da se gubi i ne moze da se sastavi...
    (Lol, 30. maj 2017 16:27)

    # Link komentara

  7. A, jel imao mononukleozu i preostala 3 puta? Ili protiv Novaka na WIMB ona 2 puta? 
    Smešni ste sa tim idolopokloništvom prema "najvećem ikada" koji od 2012. do 2017. na 20 uzastopnih grand slam turnira nije osvojio nista! Namlatio se grend slem titula u periodu kada su majstori pre njega napustili tenis, a novi klinci još nisu stasali. Od kada us Novak i Rafa krenuli da ga delju, Federer je uzimao poneki masters i nastupao na petstoticama!
    (Boki, 30. maj 2017 15:38)

    E hajde da vidimo koliko ce nolo da osvoji slemova od 30. do 35. godine, pa mozemo posle da se smejemo federeru sto je osvojio 2 u 5 godina...
    (kme, 30. maj 2017 15:50)

    # Link komentara

  8. (antiDebil, 30. maj 2017 14:18)

    To kako je stizao do finala govori o njegovom kvalitetu..A to da je imao mononukleozu zna ceo svet, samo si ti nesto zaostao...Dobio je krajem 2007. pa sve do sredine 2008 mislim negde do wimbledona gde je vec poceo da se oseca bolje i izjavio je bio na wimbledonu da se vec tad osecao sporije za pola koraka...I da u pravu si, nadal i federer sve osvajaju uz povrede i srecu a nolo je sve osvojio najtezim putem i rudarskim radom...
    (Lol, 30. maj 2017 15:01

    Ma sve si u pravu. Imao je mononukleozu od kraja 2007 pa dokle god ti kazes, samo se to slucajno otkrilo bas dan nakon sto ga je Novak razvalio u Australiji, niti pre toga niti posle toga. Dvojicu igraca sam ti naveo koja nisu mogla da potrce zbog te bolesti i koji su zavrsili karijere zbog toga, a kod Federera se tu radi o pola koraka, jako zanimljivo ?
    I prosle godine, dan nakon poraza u Australiji je povredio levo tj. desno koleno, kupajuci decu tj. setajuci parkom, slicna prica kao sa mononukleozom.
    Izgleda da Djokovic nije imao tu srecu da dobije tu bolest ili da se toliko izpovredjuje, da mu je to uspelo verovatno bi osvojio 8 GS u nizu, ovih 4 zaredom bi delovali kao laka prehlada u odnosu na to sta je moglo da se desi !!
    (antiDebil, 30. maj 2017 15:43)

    # Link komentara

  9. @ (Lol, 30. maj 2017 15:01)
    ah, imao je mononukleozicu? jao, pa ja se izvinjavam, onda ništa!

    A, jel imao mononukleozu i preostala 3 puta? Ili protiv Novaka na WIMB ona 2 puta?
    Smešni ste sa tim idolopokloništvom prema "najvećem ikada" koji od 2012. do 2017. na 20 uzastopnih grand slam turnira nije osvojio nista! Namlatio se grend slem titula u periodu kada su majstori pre njega napustili tenis, a novi klinci još nisu stasali. Od kada us Novak i Rafa krenuli da ga delju, Federer je uzimao poneki masters i nastupao na petstoticama!
    (Boki, 30. maj 2017 15:38)

    # Link komentara

  10. NIKADA!!!!
    (Walther, 30. maj 2017 15:15)

    # Link komentara

  11. Ne bih da mudrujem ali o kakvoj dominaciji prica Beker? RF 4 godine nije osvojio nijedsan GS , koji je trenutno na listi? Kada je poslednji put bio na prvom mestu?????
    (mlekadzija, 30. maj 2017 14:12)

    Pa verovatno misli covek na ovu godinu pre sljake, nije toliko tesko to shvatit...
    (kme, 30. maj 2017 15:03)

    # Link komentara

  12. Kako je stigao do finala sa mononukleozom ? Verovatno je posle na Wimbledonu igrao u finalu tajodje bolujuci od mononukleoze a i osvojio je US open sa mononukleozom ??? 
    Soderling i Ancic su zavrsili karijere zbog mononukleoze a kod Rodje to dodje kao neka kijavica a cela prica je pocela dan nakon sto ga je Novak ugazio u polufinalu Australije isto kao i kada se prosle godine ,,povredio'' setajuci parkom ,tj kupajuci decu dan nakon poraza u polufinalu Australije,takodje od Djokovica !! 
    Tesko mu izgleda padaju porazi od Novaka u Australiji... 
    Ovaj igra finala i osvaja gs titule sa mononukleozon, Nadal sve sto radi, radi uz neki povredu...interesantni tipovi, verovatno ih je to sprecavalo da osvoje sva 4 u nizu ?
    (antiDebil, 30. maj 2017 14:18)

    To kako je stizao do finala govori o njegovom kvalitetu..A to da je imao mononukleozu zna ceo svet, samo si ti nesto zaostao...Dobio je krajem 2007. pa sve do sredine 2008 mislim negde do wimbledona gde je vec poceo da se oseca bolje i izjavio je bio na wimbledonu da se vec tad osecao sporije za pola koraka...I da u pravu si, nadal i federer sve osvajaju uz povrede i srecu a nolo je sve osvojio najtezim putem i rudarskim radom...
    (Lol, 30. maj 2017 15:01)

    # Link komentara

  13. QUzgedbudirečeno, u sva 4 RG finala Nadal je Federerom brisao pod. Ono 2008. je bilo posebno brutalno.
    (Boki, 30. maj 2017 13:50)

    Da jeste te 2008. kada je federer imao mononukleozu, ali svi drugi okrsaji u finalima su bili 3-1 bas kao i sa novakom..Ako je to brisanje poda onda se moze reci i za nola isto...
    (Lol, 30. maj 2017 14:00)

    Kako je stigao do finala sa mononukleozom ? Verovatno je posle na Wimbledonu igrao u finalu tajodje bolujuci od mononukleoze a i osvojio je US open sa mononukleozom ???
    Soderling i Ancic su zavrsili karijere zbog mononukleoze a kod Rodje to dodje kao neka kijavica a cela prica je pocela dan nakon sto ga je Novak ugazio u polufinalu Australije isto kao i kada se prosle godine ,,povredio'' setajuci parkom ,tj kupajuci decu dan nakon poraza u polufinalu Australije,takodje od Djokovica !!
    Tesko mu izgleda padaju porazi od Novaka u Australiji...
    Ovaj igra finala i osvaja gs titule sa mononukleozon, Nadal sve sto radi, radi uz neki povredu...interesantni tipovi, verovatno ih je to sprecavalo da osvoje sva 4 u nizu ?
    (antiDebil, 30. maj 2017 14:18)

    # Link komentara

  14. @ "Nije mi jasno zašto u članku gde se spominje Federer, ljudi uvek pomenu Đokovića i Nadala? Neverovatno, gde god je Federer, tu su i Đoković i Nadal. I obrnuto."
    (srle, 30. maj 2017 13:34)

    Ne treba to,@srle, da ti bude nejasno. Njih trojica su sada najveci SPORTSKI rivali, pa narod "odmerava" njihovu (Noletove, Rafine i Rodjine) snagu.

    Treba nesto drugo da brine. A to je da se ovde javlja najvise onih koje vaspitavaju Terzic i Vazura. Da te podidje jeza od "argumenta" koje potezu u odbranu (ili napadu) svojih "idola" (A koliki su im idoli vidi se po tome kako "okrecu kapu" kad izgube mec.)
    (Puleni Terzica i Vazure, 30. maj 2017 14:13)

    # Link komentara

  15. Ne bih da mudrujem ali o kakvoj dominaciji prica Beker? RF 4 godine nije osvojio nijedsan GS , koji je trenutno na listi? Kada je poslednji put bio na prvom mestu?????
    (mlekadzija, 30. maj 2017 14:12)

    # Link komentara

  16. Uzgedbudirečeno, u sva 4 RG finala Nadal je Federerom brisao pod. Ono 2008. je bilo posebno brutalno.
    (Boki, 30. maj 2017 13:50)

    Da jeste te 2008. kada je federer imao mononukleozu, ali svi drugi okrsaji u finalima su bili 3-1 bas kao i sa novakom..Ako je to brisanje poda onda se moze reci i za nola isto...
    (Lol, 30. maj 2017 14:00)

    # Link komentara

  17. @ Taj prosecni igrac ima jedno finale vise na roland garosu od nola pa ti razmisli opet...

    (Lol, 30. maj 2017 13:08)

    Tačno, ali iz jednog jedinog razloga : Nikada obojica nisu bila u istoj polovini žreba, dok je Novak redovno, ali redovno upravo Nadala dobijao za rivala u polufinalu.

    Uzgedbudirečeno, u sva 4 RG finala Nadal je Federerom brisao pod. Ono 2008. je bilo posebno brutalno.
    (Boki, 30. maj 2017 13:50)

    # Link komentara

  18. Taj prosecni igrac ima jedno finale vise na roland garosu od nola pa ti razmisli opet...

    Pa šta kad ima, kad je Novaku padao Nadal 8 puta projektovano u polufinalu
    (Djordje, 30. maj 2017 13:45)

    # Link komentara

  19. Dejan, Fantom

    Iju, što ste vi pametni, pa nekako svevideći! Što ja nisam tako pametna?
    (Danica, 30. maj 2017 13:35)

    # Link komentara

  20. Nije mi jasno zašto u članku gde se spominje Federer, ljudi uvek pomenu Đokovića i Nadala? Neverovatno, gde god je Federer, tu su i Đoković i Nadal. I obrnuto.
    (srle, 30. maj 2017 13:34)

    # Link komentara

  21. (Dejan, 30. maj 2017 12:09)

    Kakve veze imaju Novak i Marej sa Federerom i ovim intervjuom? Sada je jasno da je Agasi doveden kako bi Novak osvojio rekordni 7 Australijan Open i eventualno Sinsinati i US Open. Znaju oni šta rade, sve rade unapred. Isto to radi i Federer kad je video da nema šanse za Rolan Garos, jednostavno je preskočio.
    (fantom, 30. maj 2017 13:24)

    # Link komentara

  22. Gubi u drugom kolu.
    (Hulk, 30. maj 2017 13:14)

    # Link komentara

  23. pa sta sto ima 35 godina,to su najbolje godine za tenis koji on igra,ima tehniku a brzinu i snagu nikada nije ni imao,zato je na sljaci prosecan igrac
    (neca, 30. maj 2017 12:36)

    Taj prosecni igrac ima jedno finale vise na roland garosu od nola pa ti razmisli opet...
    (Lol, 30. maj 2017 13:08)

    # Link komentara

  24. Kako to Federer 'vlada' svetskim tenisom??? No1e je osvojio sve zivo i bio prvi u 4 od zadnjih 5 godina, a tvoj rodja je osvojio jedan jedini GS nakon 2012. godine i sada on 'vlada' tenisom??? Nadal gazi rodju oduvek a i No1e ga razvaljuje odavno. Presmesan si!
    (No1e GOAT by 2022, 30. maj 2017 12:40)

    Boli sto ga je deda mleo sa 35 god a? I treba da boli, tek ce da boli posle wimbledona...A videcemo i tvog nola kad dodje do 33-35 godina, pa da vidimo kako ce i on da se snadje sa mladjim igracima, ako uopste bude i igrao...Trenutno mu nesto ne ide koliko vidim..
    (kme, 30. maj 2017 13:05)

    # Link komentara

  25. Hoće pekar al za malo. To june više neće da ga mune.
    (Aca Znalac, 30. maj 2017 13:01)

    # Link komentara

  26. Ovo ne misli samo Beker vec i mnoge svetske kladionice koje su RF postavile za prvog favorita za Vimbldon sa kvotom 2-3. Sto je fascinantno za coveka koji je pri kraju karijere a i dalje vlada svetskim tenisom zajedno sa Novakom i Nadalom. A mladji ne mogu ni da primirisu. 
    (RF, 30. maj 2017 12:08) 

    Veliki sam navijac Rogera al lupas ovo za kladionice.
    Murray 3.00
    Djokovic 3.25
    Federer 4.00
    (sarajevo.ba, 30. maj 2017 13:01)

    # Link komentara

  27. @Dejan, 30. maj 2017 12:09

    Dejane, pa ti pojma o tenisu nemaš, naprosto izmišljaš. Mani se komentarisanja. Mari "predao"Djokoviću RG bez borbe? Šta is ti gledao?

    Nisam ljubitelj Federera, niti smatram da je on baš tako izvestan favorit za Vimbldon, ali zbog Nadalove hronične inferiornosti na travi (od 2012.) zbog Marijeve katastrofalne forme i Djokovićevog neverovatnog motivacionog i igračkog pada, otvaraju mu se vrata novog gren slem trofeja. Ipak je Vimbldon nešto sasvim drugačije od RG, mečevi traju kraće, trava ne dozvoljava duge razmene i rovovsku borbu, a to je upravo sve ono što Federeru ne leži. No, ima na turu dosta dobrih servera koji uz dobru formu sve pomenute mogu lako izbaciti. Daleko je Vimbldon, da vidimo kako će se stvari razvijati na RG. Iako sam veliki Novakov navijač, sklon sam da pomislim kako će ovog puta, titulu uzeti neko sasvim nov.
    (Boki, 30. maj 2017 12:57)

    # Link komentara

  28. Beker ima dojavu?
    (sasa jokic, 30. maj 2017 12:50)

    # Link komentara

  29. Svaka cast Federeru kako igra ove sezone covek ima 36 godina ove ostale igrace treba da je sramota da ih bije igrac sa toliko godina pa makar se on zvao i Federer.
    (Buki, 30. maj 2017 12:48)

    # Link komentara

  30. Ovo ne misli samo Beker vec i mnoge svetske kladionice koje su RF postavile za prvog favorita za Vimbldon sa kvotom 2-3. Sto je fascinantno za coveka koji je pri kraju karijere a i dalje vlada svetskim tenisom zajedno sa Novakom i Nadalom. A mladji ne mogu ni da primirisu.
    (RF, 30. maj 2017 12:08)

    Kako to Federer 'vlada' svetskim tenisom??? No1e je osvojio sve zivo i bio prvi u 4 od zadnjih 5 godina, a tvoj rodja je osvojio jedan jedini GS nakon 2012. godine i sada on 'vlada' tenisom??? Nadal gazi rodju oduvek a i No1e ga razvaljuje odavno. Presmesan si!
    (No1e GOAT by 2022, 30. maj 2017 12:40)

    # Link komentara

  31. Granica se pomerila.Pogotovo za tenis. Sada je 35 god kao pre recimo 28-29. Kakve uslove ima Federer, moze lagano da igra jos 5 godina. Sve zavisi od motiva. Nole je motiv izgubio sa 29 godina...tuga.
    (Novosadjanin., 30. maj 2017 12:40)

    # Link komentara

  32. Da Federer osvoji Wimbldon 2017.? Moguće je, ali to bi bilo najveće iznenadjenje u istoriji tenisa.
    (SIN LOVCA NA MEDVEDE, 30. maj 2017 12:38)

    # Link komentara

  33. Ja ne razumem što mnogi pišu da je fascinantno kako Federer pred kraj karijere osvaja velike turnire ? Ne razumem zašto je 35 godina za sportistu mnogo ? Ako nemate problem sa povredama, vredno radite i trenirate, lagano možete da igrate i do 38 godine. Još Federer ima pomoć dobrog servisa koji mu donosi titule.
    (goran, 30. maj 2017 12:37)

    # Link komentara

  34. pa sta sto ima 35 godina,to su najbolje godine za tenis koji on igra,ima tehniku a brzinu i snagu nikada nije ni imao,zato je na sljaci prosecan igrac
    (neca, 30. maj 2017 12:36)

    # Link komentara

  35. Teško prijatelju... Teško.
    (Red, 30. maj 2017 12:35)

    # Link komentara

  36. Ko kaze da je kulturan? Beker je vrlo zloban gospodin i sve prica Novaku na stetu.
    (zoran, 30. maj 2017 12:34)

    # Link komentara

  37. Antidebil
    Federeru je dozvoljeno uz ispunjena sva tri uslova (godine starosti, broj odigranih meceva i godine bavljenja profesionalnim tenisom) da propusta turnire bez ikakvog objasnjenja. Nadal do sledece godine nema tu dozvolu.. Procitaj malo pre nego sto napises takve mrziteljske poruke..
    A inace, Rafa je propustao turnire zbog povrede i na samom pocetku karijere, tako da te gluposti da to radi namerno, ne piju vodu.
    (Sara, 30. maj 2017 12:27)

    # Link komentara

  38. Nolobotovi se i dalje nadaju.
    Posle WB 18 ide na 19.
    Posle USO 19 ide na 20.
    Amor & Paz.
    (Jumko, 30. maj 2017 12:21)

    # Link komentara

  39. Tako je Borise, Sad i Vilander i još neki tu nek pričaju da će da osvoji Vimbldon, samo stvarajte Rođi pritisak, nemam ništa protiv:D
    (Djordje, 30. maj 2017 12:20)

    # Link komentara

  40. Izdajica, ovamo kao super sa Noletom, a iza ledža mu samo hvali Roćka. Doduše, obojica su teniske legende, tačnije - trojica ...
    (Mikael Hansen, 30. maj 2017 12:12)

    # Link komentara

  41. Svi su vec uvideli sta se radi u tenisu,taj sport vise nema smisla gledati.Nadalu ide RG a Federeru WIM.Prosle god.Endy dao Novaku RG bukvalno bez borbe Nole njemu dao prvo mesto opet bez borbe sada Rafa i Rodzer osvajaju turnire bez otpora Mareya i Novaka......itd.
    (Dejan, 30. maj 2017 12:09)

    # Link komentara

  42. Veliki igrač,trener i pametan čovek koji zna šta govori!
    (branko, 30. maj 2017 12:08)

    # Link komentara

  43. Ovo ne misli samo Beker vec i mnoge svetske kladionice koje su RF postavile za prvog favorita za Vimbldon sa kvotom 2-3. Sto je fascinantno za coveka koji je pri kraju karijere a i dalje vlada svetskim tenisom zajedno sa Novakom i Nadalom. A mladji ne mogu ni da primirisu.
    (RF, 30. maj 2017 12:08)

    # Link komentara

  44. Тралала. Бекеру, некада си био страшан даса, а сада си шоња. Одраће га Ноле у Вимблдону као у најбољим данима.
    (Мики, 30. maj 2017 12:08)

    # Link komentara

  45. Ako ne bude igrao sa Djokovicem u finalu sanse mu drasticno rastu !!
    A i evo, osvojio je svoj prvi GS nakon dosta godina i to nakon 6 meseci pauze, sada ce doci na Wimbledon nakon 3 meseca pauze, pa mu time sanse jos vise rastu. Pod stare dane je poceo da krade Nadalove fore sa pauzama. Doduse sada je jasno rekao da ga sljaka ne interesuje dok bi Nadal na njegovom mestu rekao da mu je povredjen cukalj pa da zbog toga ne igra, inace bi naravno igrao !!
    (antiDebil, 30. maj 2017 12:06)

    # Link komentara

  46. ja ne vidim zašto su 35 loše god za sportistu.
    (who wants to live forever, 30. maj 2017 12:02)

    # Link komentara

  47. Federer,Nadal i Djokovic mogu preko 20 gran slemova ! Ostali mogu samo da cekaju da oni odu a to se nece desiti narednih 5 godina.
    (Dragan, 30. maj 2017 12:02)

    # Link komentara

  48. Odrce ga Bole kao macku...
    (Doban, 30. maj 2017 12:01)

    # Link komentara