- Komentari -

Obradović: Beker nije dao pravu podršku Novaku

Selektor Dejvis kup reprezentacije Srbije Bogdan Obradović smatra da je jedan od uzroka poraza Novaka Đokovića u finalu Rolan Garosa loša energija na klupi.

Izvor: Večernje novosti
Pošaljite komentar
  1. "Đoković je u nedelju odigrao jedan od slabijih mečeva ove sezone"...
    Zbog cega umanjuju Wawrinkinu pobedu nad Djokovicem,na uvek isti nacin??
    Covek ga je jednostavno razmontirao,a ovi nasi pisu da je Djokovic lose poceo..
    Koliko znam,Novak je osvojio prvi set,sto bi reklo da je Wawrinka lose poceo..
    Stvarno je vise glupo,da ko god pobedi Djokovica,bude omalovazavan od strane nasih nazovi,novinara...
    (bleach, 11. jun 2015 09:10)

    # Link komentara

  2. Ne lazi
    (Joco, 11. jun 2015 08:35)

    # Link komentara

  3. (Ovaj misli da je trener kad obuče trenerku, 9. jun 2015 18:46)
    A valjda si I ti umislio da si neki trener.Čuj Ferer nema kondicije.Pa taj može bez prestanka trčati jedno 8 sati.Dalje nije problem u Đokovićevoj kondiciji već Beker stvarno nije ispunio zadatak zbog kojeg je angažovan,a to je da popravi Novakovu servis-volej I igru na mreži.Mislim da mu je servis sada čak duplo slabiji nego što je bio.Onih čuvenih kik servisa gotovo I da nema.Volej mu je možda za nijansu bolji,ali igra na mreži je nikakva.Da budem precizniji nikako da pogodi tajming kada treba da krene napred.I to je pre bolje radio.Imam utisak da ga je ovaj švaba skroz zbunio.Na kraju istina je ovo Obradoviću za podršku.Novak vodi 3:0 u 4.setu,a Beker sedi smrknutog lica.Novak na 4:3 ima tri vezane brejk lopte,pa na 4:5 još jednu,a ovaj ni da mu vikne jedno ajde.
    (slobinator, 9. jun 2015 23:23)

    # Link komentara

  4. koji je bre ovaj?da nema Novaka,mi ne bi imali ni poen u DK a kamoli salataru,nzm ni zasto prima platu
    (aleksandar, 9. jun 2015 22:13)

    # Link komentara

  5. Izgleda da bi Bogdan na Bekerovu poziciju iz drugog plana,zna čovjek šta treba činiti!
    (DCI Barnaby, 9. jun 2015 21:03)

    # Link komentara

  6. Prema medijima i teniskim strucnjacima nemoguce je da je ista novak kriv... Da je Beker davao dovoljno podrske Vavrinka ne bi imao duplo vise vinera... Smesno...
    (Woodchuck, 9. jun 2015 19:38)

    # Link komentara

  7. Novak treba da promeni kondicionog trenera, jer je glavni uzrok svih njegovih poraza NEDOSTATAK SNAGE, i to je očigledno još od 2012.

    Novak je žilav igrač ali je fizički slabiji od svih top 10 igrača osim Davida Ferera i Kei Nišikorija sa kojima je u rangu.

    Nije sve u istezanju, i ne može se sve nadomestiti elastičnošću.

    Ako to ne shvati, mislim da do kraja karijere Novak može da računa na eventualno još jedan GS.
    (Ovaj misli da je trener kad obuče trenerku, 9. jun 2015 18:46)

    # Link komentara

  8. Онај ко је предложио да се не игра агресивно на Ролан Гаросу тај је кумовао Нолетовом поразу.
    11 година игра Ноле овај турнир на спорој подлози и никако да схвати да се овај турнир осваја само агресивном игром. Ноле се мало успавао победивши Надала и Мари-а па је мислио да ће титула доћи сама од себе. Помало декадентан тенис пасивно одбрамбени Нолета је коштао још у полуфиналу када је уместо да заврши у три сета дозволио меч у 5 сетова који га је заморио.
    Ноле памет у главу мораш играти агресивнији тенис, никад није касно, само напред.
    (Рајко Четник, 9. jun 2015 14:23)

    # Link komentara

  9. Ljudi,opustite se. Koga vidite da u narednih 4-5 godina osvaja RG? Rafa,uz duzno postovanje,naveliko posustaje,Rodzder ce ipak morati da prihvati svoje godine,i opet uz duzno,veliko postovanje. Mari i Stan samo na momente bljesnu. Tako da,ako nastavi sa ovakvim radom,nemamo razloga da brinemo.
    A Obradovic jeste malo visd sebi dao za pravo,ali zar ne radi to svako kome se ukaze prilika. Pa evo,citajte i nas ovde
    (nex, 9. jun 2015 12:00)

    # Link komentara

  10. Jaooooj koce da slusa jos ovog nebitnog lika!

    Selektor mogu da budem i ja sa Djokanom i ostalima i imacu uspeha isto ako ne i vise koliko i ovaj anonimus!
    (jaffar, 9. jun 2015 11:28)

    # Link komentara

  11. Posle rata svi su generali
    (vani, 9. jun 2015 11:15)

    # Link komentara

  12. @nex
    Ne vidim nista nejasno u mom komentaru, osim sto sam slucajno preskocila jednu rec u brzini kucanja, tako da je jako ruzno na taj nacin provocirati, kako god uzivaj u pobedama Novaka kao sto ja iz srca uzivam...Pozdrav
    (anica, 9. jun 2015 11:07)

    # Link komentara

  13. Jedini ama bas jedini razlog za poraz je sto nije iskoristio break lopte(20%)!!!
    Nole je dobro igrao osim ovog statistickog podatke, razmislite malo ....
    bez obzira na poraz nas najbolji sportista svih vremena.
    Veliki pozdrav iz Banjaluke
    (LazarBL, 9. jun 2015 10:56)

    # Link komentara

  14. Koja antireklama za Djokovića i tim. Potpuno nepotrebno eksponiranje u javnosti. Obradoviću, prestani da izigravaš Žalosnu Sovu i njegovog čukundedu vrača! Prava je ptica zloslutnica.
    (Rusway, 9. jun 2015 10:55)

    # Link komentara

  15. Obradović je u pravu! Beker izgleda i ponaša se kao dekica od 80 godina. I kada želi da odreaguje Bekeru treba cela večnost da ustane i podigne ruke. A inače sedi letargično na klupi i izgleda kao da će zaspati svakog trenutka.
    (Dragan, 9. jun 2015 10:51)

    # Link komentara

  16. Bogdan zna, Bogdan ume, Bogdan se najbolje razume!
    (Lindt, 9. jun 2015 10:29)

    # Link komentara

  17. Rece dodavac peskira, i ostade ziv.
    (ALEKSANDRA, 9. jun 2015 10:14)

    # Link komentara

  18. Ovaj Obradović je baš svađalački nastrojen lik.
    (Nood, 9. jun 2015 09:57)

    # Link komentara

  19. Jaoj, pa ovo je sad smesno...pobogu, Obradovicu?!
    (bucika, 9. jun 2015 09:33)

    # Link komentara

  20. (aleksandar, 8. jun 2015 23:56)

    Iluminati su među nama...
    (DJ Ape, 9. jun 2015 09:04)

    # Link komentara

  21. Pa, sta mislis Obrasdovicu, da li je bolje da ti preuzmes Bekerevo mesto u timu? Ko kritikuje jednu velicinu?
    (ljiljana, 9. jun 2015 08:59)

    # Link komentara

  22. Nema tu puno filozifije. Nole je bio prazan, fizicki a time i emotivno. Nije bilo onog žara. Nole dobija mečeve taki što on diktira tempo i način igre. Ovdje je Nole tražio odgovor umjesto da postavlja pitanja. Ako čitaš ovo, mislim i nadam se da ne, ne mijenjaju ništa....samo nadju snage da nastavi s kao od oktobra do finala RG i bolje ne može. BEZREZERVNA PODRSKA!
    (Chisho, 9. jun 2015 08:51)

    # Link komentara

  23. Anice,potpuno si u pravu!Obradovic nije motivacioni selektor,previse je tih,cak ponekad deluje nezainteresovano!Nole je na RG pao na fizicku iscrpljenost,videli smo silno skracivanje poena koji su prolazili sa Marejem,ali sa Vavrinkom nisu.Naravno da se ovaj poraz tesko zaboravlja,ali zivot ide dalje.Obradovic nije primereno reagovao,nije ni sportski.Sto ne napravi rezultat kada u reprezentaciji nema Noleta,a spanci su mu na crti?Ko je onda kriv,selektor?Bolje bi Noleta posavetovao Viskovic od Obradovica!
    (Melenci, 9. jun 2015 08:50)

    # Link komentara

  24. Brate, zaista sam poštovao ovog gospodina Obradovića. Mislio sam da je odmereniji čovek. Al čovek je totalno neznalac. I neko u koga sumnjam sada u znanje tenisa.
    (Frfljavi, 9. jun 2015 08:39)

    # Link komentara

  25. Neverovatan je ovaj Obradović. Tipičan naš čovek. Nesumnjivo jako voli Novaka pa mu je iz velike želje u stvari odmogao. Naš narod kaže: Prvo skoči pa reci hop. STO puta nam se dogodilo da gubimo dobijene utakmice, mečeve. A razlog je toliko očigledan. Zbog izjava takvih kao što je Obradović i ponižavanja drugih, mi često ne vidimo realnost. Nole JESTE najbolji na svetu, nije to morao da nam kaže ovaj znalac. Ja isto koliko i on ne volim Vilandera i Federera ali zbog Noleta ne bih nikad tako govorio. Baksuz. ON će da kaže kako je Federer niko i ništa, Bože dragi. Što ga Nole ne angažuje umesto Bekera? Kad već čovek sve zna u tenisu, šteta je da samo dodaje peškir našim igračima u Davis kupu. Muka mi je od ovakvih ljudi. Pozdrav ljubiteljima tenisa i navijačima našeg Noleta.
    (Milan, 9. jun 2015 08:32)

    # Link komentara

  26. Pored ovoliko "stručnjaka" koji se razumiju u sve i u svašta I KOJI NE MOGU BEZ KOMENTARISANJA, mislim na sve one koji ostavljaju komenrae - meni samo ostaje da kažem: SVI SU I NIKO NIJE UPRAVU!
    (Monfis, 9. jun 2015 08:18)

    # Link komentara

  27. Čoveče, Novak izgubi JEDNO FINALE, i odmah analize šta ne valja u timu.. Razumem uspaljene komentatore na netu, ali jedan selektor..?!
    (gg, 9. jun 2015 08:14)

    # Link komentara

  28. Pre 4 godine, smetalo je sto je imao dan pauze viska, sad smeta sto ima dan pauze manjka...
    (markonato, 9. jun 2015 08:09)

    # Link komentara

  29. Pogledajte snimak:Onog momenta kada je lopta pala na liniju a Novak rekao aut,te pozvao sudiju i sudija presudio u korist Đokovića, e tada su krenula kola niz brdo.On je znao da nije aut i to ga je u glavi proganjalo naredna 2 seta.
    (ekspert, 9. jun 2015 08:07)

    # Link komentara

  30. Obradovic nije lose mislio, stvarno je ponekad neophodno neko dobacivanje iz publike (sa klupe) da bi se okrenuo momentum u korist djokovica, sve je bilo ravno i bez emocija sto nije dobro, djokovic se izgleda plasio da publika odreaguje lose na njegove urlike kao protiv mareya u polufinalu. Ko je gledao polufinale zavrsnog mastersa wawrinka - federer video je koliko je wawrinku dekoncentrisalo dobacivanje Mirke( Federerove supruge) dobacila je wawrinki Placljivko samo se bunis iako to nije bila prava istina federer je okrenuo i na kraju pobedio
    (nemanja, 9. jun 2015 08:03)

    # Link komentara

  31. Nole je izgubio meč sa Vavrinkom, još u meču sa Marejem, kada je popustio o mučio se posle do kraja, meč sa Vavrinkom je samo nastavak toga.
    (ZoranNS, 9. jun 2015 07:56)

    # Link komentara

  32. E ovo je lupetanje!! Nole je izgubio zato što je Vavrinka bio bolji!!!
    (Nataeos, 9. jun 2015 07:38)

    # Link komentara

  33. Ma ovaj komentar mu nije na mjestu. Beker je ok po meni, mada simpatišem Vajdu, ali BB je ok.
    (Sasa, 9. jun 2015 07:36)

    # Link komentara

  34. Sve lici na prodat meč. Gledali smo mi Bekere mnogo puta sa stisnutom pesnicom kako stojeći navija. Sad su svi bili nezainteresovani
    (vani, 9. jun 2015 07:36)

    # Link komentara

  35. Jel to Obradovic aludaira na to da Bekera Novak treba otpustiti kao jednog od trenera? Lak je biti pametan sad poslije bolnog poraza.
    (Bojan_RS_FL, 9. jun 2015 07:18)

    # Link komentara

  36. @Anica.
    Jos kad bi znali o kome i sta pricas,i sta hoces da kazes
    (nex, 9. jun 2015 06:36)

    # Link komentara

  37. Ovaj Minus ne zna da Boris od tuge i besa nije mogao da odgovori na pitanja Fr novinara,po zavrsenom mecu.I Novak nije imao "goriva" za igru,sve ke potrosio u polufinalu,sta je tu Beker skrivio?
    (mk, 9. jun 2015 06:31)

    # Link komentara

  38. ma igrao je iscrpljen,na svaku loptu je malo kasnio,a vavrinka je sve pogadjao,igrao je bez nogu,a to je za finale nemoguce.na kraju Novak je veliki sampion
    (aleksandar, 9. jun 2015 05:56)

    # Link komentara

  39. Malo je bilo ne pprofesionalno od Bekera, jedino on ima puma kachket, dok svi ostali nose Novak Djokovic kacket.
    Deo je tima, onda budi ist
    (slavisa, 9. jun 2015 05:29)

    # Link komentara

  40. Mislim da je jedan od najvecih faktora sto je Novak izgubio finale u Parizu fizicka iscrpljenost igraca. Mislim da su tu krivi najvise oni sto su prekinuli
    Novakov mec u petak navodno radi loseg vremena. Nije bilo loseg vremena u tom momentu, Novak bi Majera rasturio jos za 20 minuta. Onda su morali da igraju mnogo kasnie i time su dali sansu Majeru da se oporavi. Sram bilo organizatora,
    nisu dozvolili Novaku da se pravilno odmori. Trebali su da promene finale za jos jedan dan, za ponedeljak. Novak je rtebao da trazi jos jedan dan odmora. Onaj Warwinka je bio odmoran 2 dana, pa gde je tu fer plel? Sramota za organizatore, ....
    (majal, 9. jun 2015 04:51)

    # Link komentara

  41. Kako me nervira ovaj smarac, sta je on u tenisu u zivotu uradio da bilo koga proziva?
    (dodavac peskira, 9. jun 2015 03:12)

    # Link komentara

  42. Obradovicu ovim izjavama postajes samo jedna velika nula. Nemoj da se mesas u sampionski tim. Poraz nekad mora doci a bolje u finalu nego u prvom kolu.
    (Ciciban, 9. jun 2015 02:50)

    # Link komentara

  43. Obradovic je u pravu. Potpuno u pravu u svim pomenutim aspektima. Po meni, Beker je kao glavni trener trebao i cak da javno iskritikuje menadzment turnira sto je dozvolilo da se jedan igrac odmara tri dana a drugi da udje u finalni mec neoporavljen sa samo jednim danom odmora.Publika je mnogo bolje razumela taj aspekt igre od njegove kamarile u boksu.Beker me inace nervira jer je kao poluautistican i bez emocija a Nole je potpuno druga osoba koja bas zivi i igra na emotivni pogon. On mu je nepotreban i ne znam sta moze od njega da nauci.Mora tu da napravi promene, nema druge. Steta sto sjor Pilic nije mladji.
    (teo, 9. jun 2015 02:37)

    # Link komentara

  44. 100% u pravu , Beker nista novo nije uneo u igri Noleta a posadio se na tribinama ko fikus .Beker je bio servisvolej igrac , izvanredan igrac na mrezi to svoje znanje nije preneo na Novaka .Nole i dalje igra onu igru koju je sa Vajdom imao , nije mi se ni malo dopalo sto ga je Nole angazovao a i dalje tvrdim da je izbor da se preskoci Madrid totalan promasaj , odmaras kad si u najboljoj formi to jes nigde i nikad nisam video , igeaci se u svim sportovima odmaraju kada im igra opadne , recimo pocnu da pobedjuju ali mucno , nereseno ili pocnu da redjaju poraze ...a NIKADA kada su u najboljij firmi - zuvotnoj firmi .Nole je zbog te odluke i konsutacije sa stabom ispao uz ritma , do madrida 10 krompira je podelio a posle NIJEDAN , kao 2011 god kada je redjao pobede i uspao na RG u cetvrt finalu mu je predat mec , sam Federer je rekao da je to minus za Neleta jer ce ispasti iz ritma...tako se i desilo izgubio je sledeci mec , sve u svemu Beker treba da ode
    (Vladislav, 9. jun 2015 02:14)

    # Link komentara

  45. 100% u pravu , Beker nista novo nije uneo u igri Noleta a posadio se na tribinama ko fikus .Beker je bio servisvolej igrac , izvanredan igrac na mrezi to svoje znanje nije preneo na Novaka .Nole i dalje igra onu igru koju je sa Vajdom imao , nije mi se ni malo dopalo sto ga je Nole angazovao a i dalje tvrdim da je izbor da se preskoci Madrid totalan promasaj , odmaras kad si u najboljoj formi to jes nigde i nikad nisam video , igeaci se u svim sportovima odmaraju kada im igra opadne , recimo pocnu da pobedjuju ali mucno , nereseno ili pocnu da redjaju poraze ...a NIKADA kada su u najboljij firmi - zuvotnoj firmi .Nole je zbog te odluke i konsutacije sa stabom ispao uz ritma , do madrida 10 krompira je podelio a posle NIJEDAN , kao 2011 god kada je redjao pobede i uspao na RG u cetvrt finalu mu je predat mec , sam Federer je rekao da je to minus za Neleta jer ce ispasti iz ritma...tako se i desilo izgubio je sledeci mec , sve u svemu Beker treba da ode
    (Vladislav, 9. jun 2015 02:13)

    # Link komentara

  46. Sta ste bre svi napali coveka, ima vremena za RG pa nije smak sveta, puna podrska za Novaka i njegov tim
    (bice bolje, 9. jun 2015 01:56)

    # Link komentara

  47. Gosp.Obradovic to sto ste izjavili,podkopavate Novaka.Srbi cuvajte Novaka kao zenicu oka svog.Radujem se sto zivim u eri takvog teniskog nadmetanja.Svako dobro Stefanu,Jeleni i tebi Novace.YGG
    (slovenac, 9. jun 2015 01:48)

    # Link komentara

  48. Beker gde su ti gilje ?????
    (Paklena pomorandža, 9. jun 2015 01:29)

    # Link komentara

  49. Ihhh Obradovicu, postao si gori baksuz od Vilandera. Cuti covece, ne cackaj tamo gde ti nije mesto. Djokovic je dovoljno pametan I ti si mu nasao nesto zamerati. Njegov tim je to I najbolje zna u cemu je bio problem. Zivot se nastavlja, nije kraj sveta. Ima svoju porodicu, to je najvaznije, a kada je na tom polju sretan, uspece I na profesionalnom, tj. na RG, samo malo strpljenja.
    (Baksuz, 9. jun 2015 01:28)

    # Link komentara

  50. novak je explozivan, brz, elastican, ali to ne znaci da je kondiciono spreman, po meni on je jedan od kondiciono najnespremnijih tenisera na turu, posle svake duze razmene njegova faca izgleda kao da umire, tako je izgledalo protiv mareja tako je bilo i protiv vawrinke, sad dal tu ima glume ili cega jos ja ne znam, kod ostalih tenisera to nisam video, vawrinka je cak u nekoliko navrata i tako dobijao poene zato sto novak nije imao snage da izdrzi razmenu, bukvalno se raspao posle najduzeg poena od 39 prebacivanja, vawrinka nije ni trepnuo tad, mislim da su upravo takve stvari najveci problem novaka djokovica zasto je daleko uspesniji na mastersima nego na gren slem turnirima, upravo zbog kondicije..
    (Wilt Chamberlen, 9. jun 2015 01:11)

    # Link komentara

  51. Stvar je jednostavna.Težak žreb,polufinale dva dana,nema odmora i na kraju finale.Novak nije imao više snage i živaca,što je i normalno.Krivi su organizatori.On kao prvi nosioc,trebao je prvi da igra polufinale.A finale su trebali da pomere za ponedeljak.
    Centralni teren nema pokretni krov,reflektore...
    Nema mnogo pametovanja.
    Masonska posla
    (SV, 9. jun 2015 01:10)

    # Link komentara

  52. Da neces mozda ti da mu budes trener Obradovicu leba ti...boze kakvih sve "poznavalaca" ima u nasem narodu sacuvaj boze!!
    (mani se covece, 9. jun 2015 01:10)

    # Link komentara

  53. Nemojte da kritikujete Bekera,Vavrinka ne lezi Djokovicu,sa njim je
    ima mnogo teskih meceva i prije Bekera,a njegov pad u igri sam osjetio i na mecu sa Marejom.Previse je defanzivno igrao protiv obojice,odusevio me je protiv Nadala, njemu je Vavrinka upravo radio sto je on radio Nadalu i na kraju mislim da nije imao dovoljno u rezervoaru...
    (mxk, 9. jun 2015 00:56)

    # Link komentara

  54. Primetila sam da je Beker poslednji ustajao sa klupe/aplaudirao u trenutku zavrsetka meceva (posebno protiv Mareja ili Nadala), kao da nije onaj isti trener koji je bio i na proslogodisnjem Wimbldonu u Novakovoj lozi....malo mi je to bilo cudno jer je mnogo hladnije reagovao na Novakovu pobedu u 1/4 I 1/2 finalu ovog RG. Ne znamo sta je po strani, da li trenutno neslaganje izmedju trenera i ostalih ili pak Borisova namera da ne pada u trans posle svake pobede jer je ipak cilj bila titular...vreme ce pokazati sta se desava u Novakovom timu.
    (Petra, 9. jun 2015 00:43)

    # Link komentara

  55. Nema mnogo lošijih teniskih trenera od Bekera, ali jedan od njih je definitivno Obradović. Ako se uopšte i može nazvati trenerom.
    (Luka, 9. jun 2015 00:39)

    # Link komentara

  56. slazem se da je beker visak, mada moram primetiti da je nole drasticno poboljsao volej, ali o tome da prica covek kome je najveci uspeh sto dodaje peskire noletu na dejvis kupu, kog je bog pogledao da bude selektor kad ima jednog noleta u timu.
    (vesele devedesete, 9. jun 2015 00:32)

    # Link komentara

  57. Ljudi, da li vi ne razumete ili sta je u pitanju ne znam...? Četvrt finale je igrao sa Nadalom, polufinale sa Marijem 2 dana za redom. Znači 3 dana iscrpljujuceg tenisa, malo odmora a ovaj Vavrinka je imao samo jednog ozbiljnog protivnika Federera a i on je već star i nije u toj formi. Novaku se ogadio tenis. Uvek se njemu pada najjači žreb jer nameštaju. Novak je car a to sto nije uzeo pehar nema veze. Njega je najviše izmrcvario Andy. Ali takva je sreća. Ni ovoga puta nije bila na Novakovoj strani.
    (sgs5, 9. jun 2015 00:24)

    # Link komentara

  58. obradovicu (namerno malim), jel se ti to pozivas za Noletovog trenera?
    (Losmi, 9. jun 2015 00:21)

    # Link komentara

  59. Pffff ono kad si nebitan pa lupetas
    (Aiii, 9. jun 2015 00:16)

    # Link komentara

  60. Beker je nesto najbolje sto se moglo desiti za Noleta. Tacka. Pa izgubige se jednom i finale...sta je tu upitno...NISTA!

    Prema tome: Nole glavu gore...
    (Dejan, 9. jun 2015 00:12)

    # Link komentara

  61. Pre neku godinu, u nekim novinama, bilo je ocenjivanje suparnika pred meč u nekih desetak segmenata igre (tipa forhend, bekhend, servis, volej...). Obradović je ocenjivao Đokovića i Nadala (tada u puno boljoj formi, ako je to bitno) i Đoković je, po njemu, bolji u svakom.
    Da li se to lik preporučuje ili šta?
    (PSO, 9. jun 2015 00:06)

    # Link komentara

  62. Ja mislim da se Obradović zaposli u Mercedesu i objasni Nemcima kako treba praviti kola. A onda subotom, usput, da od Novaka napravi šampiona.
    (tetka Jelica ptica selica, 9. jun 2015 00:02)

    # Link komentara

  63. Covek koji je pre par godina izjavo, kako je to super sto se Zimonjic razisao sa Nestorom. "Strateg"
    (parz, 9. jun 2015 00:00)

    # Link komentara

  64. Puna podrška za Pumu Bekera
    (Mire, 9. jun 2015 00:00)

    # Link komentara

  65. Не могу да вјерујем да му нико не сигнализира низак лакат у "trophy position". Због истог проблема изгубио је финале Вимблдона од Марија прије двије године.
    Слично као тада играо је исувише дефанзивно чекајући грешку противника, што је довело довело до деградације of forehand. Све је било конципирано да се противник избаци из ритма умјесто да Новак нађе свој ритам. V
    (Moammar, 8. jun 2015 23:57)

    # Link komentara

  66. Novaka su mnogo zadužili u njegovoj karijeri, i on sada mora da vraća dugove... Kao u Monopolu... dobiješ Wimbledon, daš Roland Garros, dobiješ Australian, daš Wimbledon... U ovom trenutku Wawrinka ima velika "leđa". Isti stoje i iza malog Čorića. Njemu tek sleduje...
    Djoković se tu ništa nije pitao, on je jednostavno morao da prepusti titulu, kao što su i njemu prepuštali... Sportovi su danas više od igre!
    (aleksandar, 8. jun 2015 23:56)

    # Link komentara

  67. Ako je to rekao Ogdan Boradović onda to ima težinu svakako. Borise, traži kofere i počni da vadiš stvari iz ormana i da ih slažeš na krevet!
    (vodoinstalater, 8. jun 2015 23:54)

    # Link komentara

  68. Djokovic nije imao snage. Tu je ceo problem.
    (Kondicioni trener, 8. jun 2015 23:48)

    # Link komentara

  69. Gledala sam malo onu emisiju pre mecha, neverovatan je nacin sa kojim bezobrazlukom i hladnokrvnoscu covek prica o teniskim legendama, ni ja ne volim Vilandera, Federera, ali sigurno su ostavili pecat u tenisu za vek vekova, i nadje se covek koji se ne pojavljuje nigde, nema ga u medijima, dodje Nole pobedi, i on je glavni, napljuvao je Vilandera zesce u toj emisiji, neverovatno koja hrabrost i smelost, sto je neko ovde moze Novak vise da ne zaigra za D.cup a realno bez njega nemamo sanse i da nista ruznije i odvratnije ne procitah odavno!!!! KATASTROFA!
    (anica, 8. jun 2015 23:45)

    # Link komentara

  70. Prvo, u boksu je pored Bekera sedeo i Vajda što znači da se ova izjava odnosi i na njega.
    Drugo, Obradoviću, ne čačakaj mečku pod prečku a naročito jer te niko nije pitao za mišljenje. Ti da si bio tamo dodavao bi flašice sa vodom i ljuštio bananu što ti i jeste posao kad je Reprezentacija u pitanju. Ostalo odrade majstori svog zanata (i teniseri i njihovi treneri) a svi znamo ko su!
    (zoran, 8. jun 2015 23:40)

    # Link komentara

  71. Jadnog Bekera je hteo infarkt da strefi i onda se nadje ovaj Obradovic da ga nipodastava? Sramota!
    (BarbaDjole, 8. jun 2015 23:32)

    # Link komentara

  72. Neka kaze neko Obradovicu da ne lupeta vise.
    (Jordi, 8. jun 2015 23:31)

    # Link komentara

  73. Obradovic je u pravu. Beker je totalno omasio u JEDINOM aspektu zbog koga je unajmljen, a to je da je Novak bio potpuno nepripremljen za mec. I nije ovo jedini put, pocelo je jos u Melburnu prosle godine, pa u Parizu, Toronto, Sincinati, Njujork, sada opet u Parizu, ne racunajuci i mnoge meceve koje je dobijao u medjuvremenu, ali uz mnoge mnoge probleme koji su mogli da budu izbegnuti da je Beker uradio svoj posao kako treba.
    (Komentator, 8. jun 2015 23:26)

    # Link komentara

  74. Ovaj lik je u manje od mesec dana uspeo da iskritikuje Federera, Vilandera, Bekera, da u izjavi na RTS-u Vavrinku maltene proglasi amaterom koji nema sta da trazi u finalu...
    I to sve prica lik koji svima pomenutima nije ni do kolena kada su teniski uspesi i tenisko znanje u pitanju.
    Koji je njegov uspeh!? Osvojio DC sa Novakom Djokovicem u timu!? To je mogao bilo ko od nas.
    Ovakvi tipovi samo skode Djokovicu svojim izjavama.
    Pazi sta on prica, treba Beker da skace tokom meca valjda i jos da se posvadja sa Novakom, da isprovocira reakciju!?Mozda je trebao da kuka, place i da se drzi za glavu i pravi grimase kada je Vavrinka poceo sve da pogadja?Ja vece gluposti nisam cuo. Koji to trener nervira svoje tenisere tokom meca? Najbolje je kada teniser vidi smirenog trenera u lozi, a ne nekog ko divlja od radosti ili nekog ko panici.
    Beker to sigurno bolje zna od Obradovica, posto je on za razliku od njega veliko tenisko ime i ocigledno odlican trener, cim ga Djokovic drzi uz sebe.
    Kapiram da bi Obradovic voleo da je on u Novakovom timu, ali jednostavno, on Novaka nema sta da nauci. Ni Lajovica, a kamoli Novaka.
    (/, 8. jun 2015 23:24)

    # Link komentara

  75. Тако је Богдане,слажем се с тобом у потпуности и још бих додао на све то да следећи пут Бекер уђе на терен место Ђовака кад постане густо.
    (Kingmaker, 8. jun 2015 23:23)

    # Link komentara

  76. Beker je stari cuger i pije. Kockar i moze mu se. Djoka uzmi Ivanisevica i sve osvajas. Goran zna pripaliti fitilj....popizdis samo i gazis sve.
    Ivanisevic je 2001 usao na wembli sa grin kartom a sve pöomeo....AW9ZA
    (hipnoza, 8. jun 2015 23:21)

    # Link komentara

  77. Da li neko misli da Bogdan Obradovic ima tezinu izgovorene reci kao da mi nismo juce gledali mec i videli smo nazalost da je protivnik bio bolji sto je i Nole posle meca rekao kritikovati Bekera za mene je smesno taj Obradovic ne sme takvim izjavama da remeti atmosferu u timu Novaka Djokovica to mora neko da mu skrene paznju .
    (Nebojsa, 8. jun 2015 23:20)

    # Link komentara

  78. Ja ipak mislim da je sve to zbog Jece. Malo mi se cini da je bila povucena. A Novak kao da je to osetio, pa je mislima bio na drugom mestu. Mozda mala kriza u braku? Ne cini vam se.....
    (miki7878, 8. jun 2015 23:20)

    # Link komentara

  79. evo procitao sam prvih 10 kom. i pametnom dovoljno.. Svi se slazemo da je Obradovic jedan od najiritantnijih likova. Sramne su sve njegove izjave i toliko nipodostavanje Federera, Wawrinke, Mareya i ostalih teniskih igraca..
    (zmt, 8. jun 2015 23:14)

    # Link komentara

  80. Obradovicu nesvesni choveche, Beker ima dva veshtachka kuka. Kako mislis da skache na svaki poen Novaka..? Sam je Nole uprskao stvar I niko drugi. Srce sishlo u pete I kraj.
    (zoran, 8. jun 2015 23:13)

    # Link komentara

  81. Veoma jednostsvno: Wawrinka je tog dana bio bolji od No1eta a Becker je za Obradovica tata 24 sata dnevno, 7 puta nedeljno i 365 puta godišnje ;)
    (BB & No1e, 8. jun 2015 23:11)

    # Link komentara

  82. nek zaposli pjera
    (kakoe, 8. jun 2015 23:10)

    # Link komentara

  83. a, ko je Obradovic???
    (zmt, 8. jun 2015 23:09)

    # Link komentara

  84. Mislim da je Obradovic u pravu!Nolu treba treba trener koji je osvojio RG
    (roki, 8. jun 2015 23:06)

    # Link komentara

  85. Pisalo je u nekim stranim modnim novinama,kojima je Nole dao intervju jos odavno,da Nole planira da raskine saradnju sa trenerima i da ih ima dosta.Samo mu smetaju.Na pitanje novinara ko ce ih naslediti,odgovorio je da bi on najvise voleo selektora reprezentacije,ali da to ne zavisi samo od njega.Tako da je posle ovog Noletovog poraza i Obradoviceve strucne izjave vrlo,vrlo moguce videti iskusnog strucnjaka sa trenerskom palicom na Djokovicevoj klupi.
    (dud, 8. jun 2015 23:01)

    # Link komentara

  86. Uzas! Kad sam video pre meca kako iznosi izjave na rts-u u studiju, nesto pa skoro u fazonu "bice ovo laksi trening", kao da Nole igra protiv nekog anonimusa, a ne coveka sa kojim se na poslednjih 4 gren slema mucio u pet setova i uz to osvajaca jednog gs-a, nisam nogao da poverujem da je ovaj ima poziv "jednog od nasih teniskih strucnjaka"...Baksuz, srpski Mats Vilander...Kao sto neko rece, samo ne prognoziraj buduce Noletove meceve, molimo te!
    (carević, 8. jun 2015 22:58)

    # Link komentara

  87. Obradovicu, Obradovicu,zasto tako Obradovicu...
    pa kako nisi video Obradovicu....glavni krivac nije Beker, vec krivi toranj u Pizi...
    (tatamata, 8. jun 2015 22:57)

    # Link komentara

  88. Skakao je Anin Nemac i gore i dole, pa ona ni do finala nije dosla. Sta je trebao BB da radi, podize 3 prsta u vis svaki put kad Nole prebaci lopticu? Pa kad bi Nole u svojoj lozi video nekog uznemirenog ili da reaguje u efektu, ne bi ni poen osvojio. Samo mu trebaju dodatne emocije. Tek bi onda bila katastrofa. I da Obradovic gleda svoja posla, a ne da pravi kavgu i dira mecku gde mu nije mesto.
    (svilena trenerkica, 8. jun 2015 22:57)

    # Link komentara

  89. Drago mi je da je većina vas ovako reagovala. Kad auto ostane bez goriva, džaba ga gurati. Vavrinka je jednostavno takav igrač, odigrao je ovaj turnir kao da je on najbolji na svetu, a NOvak je jednostavno bio ispuhan od prethodnih mečeva i svaki Vavrinkin bekhend od 150 km/h na liniju mu je bio kao, kako kažu Englezi "novi ekser u mrtvačkom sanduku" (ružan izraz). Ma, umorni su bili i treneri. I za njih su to bile stresne i naporne dve sedmice. Mislim da Vavrinka nikada više neće odigrati ovakav turnir i ovakva dva meča protiv Federera i Đokovića. Nekome prija ženidba, nekome rastava. Izgleda da se sve vrti oko žena i u sportu.
    (Predo, 8. jun 2015 22:55)

    # Link komentara

  90. Nadam se da posle ove sramotne izjave vise neces biti selektor!
    (Ivander, 8. jun 2015 22:50)

    # Link komentara

  91. Da covek ne poveruje kakve izjave daje selektor Srbije.I nije prvi put da lupeta.Sramota.
    (bazan, 8. jun 2015 22:49)

    # Link komentara

  92. Sramotna izjava
    (Mire, 8. jun 2015 22:46)

    # Link komentara

  93. Ko je ovaj teniski anonimus da uzima u usta jednu tenisku legendu Borisa Bekera.
    (Partizan uber alles, 8. jun 2015 22:45)

    # Link komentara

  94. Mislim da se Beker previše opustio, čak je i patike izuo, što se lepo vidi na slici ;p .
    (..., 8. jun 2015 22:44)

    # Link komentara

  95. Stasno je koliko ovaj anonimus iritira! ko si ti majstore da prozivas Bekera.Djokovic ima najbolji start ikada.ovaj obradovic je lupao nesto i protiv Federera pred pocetak RG!pre toga je mlatio nesto o Vilanderu i Navratilovoj!Ko si ti covece!!Ti imas petlju da se posvadjas sa Djokovicem..u svakom trenutku koristis priliku da mu podilazis,da ne upotrebim tezi izdraz!
    (Ilija, 8. jun 2015 22:40)

    # Link komentara

  96. Necu komentarisati samu izjavu, jer bi samo ponavljao to sto su pisali prethodnici. Ja se plasim posledica ove izjave, ili konkretno, mogucnosti da Nole zbog nje odbije da igra za Dejvis-kup reprezentaciju Srbije, bar dok na njenom celu bude doticni Obradovic. Neznam kakvi su licni odnosi na relaciji Nole-Obradovic, ali morali bi stvarno da budu veoma jaki i sigurno prisniji, nego sto su odnosi izmedju Noleta i Bekera, da ih ne ugrozi ova drska i prepotentna izjava. A to je malo verovatno.
    (Leksa, 8. jun 2015 22:39)

    # Link komentara

  97. Smatram da Boris ne snosi apsolutno nikakvu krivicu. Smatram takodje da mu vise nije potreban. Nazalos kada se nesto uvuce u Noleta niko ga ne izvuce. Treba mu reci da je sve naj vaznije u zivotu vec jako uspjesno napravio odnosno uradio. Nekada bas ne ide,jedan jedini potez sve preokrene. Nije uzeo L.G. Nemora ga nikada ni uzet. Idemo dalje,idemo dalje, jednostavo idemo dalje!
    (Djole, 8. jun 2015 22:39)

    # Link komentara

  98. Ja nisam bio za Bekera na početku njihove saradnje ali posle ovakvih izjava vidim da je Nole izabrao dobro. Nije fer kriviti bilo koga što Nole nije osvojil Pariz, Nole je jedinstven.
    (mrki, 8. jun 2015 22:38)

    # Link komentara

  99. Posle prvog seta Novakovi udarci su bili te jacine da je Stan mogao da stigne svaki za razliku projektila koji su stizali prema Novaku i u zavrsnom setu sto govori da je Stan fizicki stajao puno bolje.O servisima ne treba puno trositi reci nikada Novaka nisam video onoliko indisponiranogi nepreciznog.Odigrao je gori mec i od Vimbldona kada je izgubio od Mareja.
    (dexi, 8. jun 2015 22:36)

    # Link komentara

  100. U jednom trenutku je i meni palo na pamet da bi Beker možda mogao da skoči, ali to onda ne bi bio Beker. Ono što je Beker definitivno uspeo, to je da postigne izuzetnu psihološku stabilnost kod Novaka - kao što sam već napisao ranije, svako može da vidi da na Novakovom licu znatno ređe nego ranije ima vidljivih tragova panike, nevolje, umora. TO je Bekerov pečat! Otkad je tu, Novak je uzeo silne titule i ponajmanje ima razloga da se u njemu traže razlozi poraza. I treba više stati s ovim, pobedio je bolji igrač u tom meču i toliko. Hajde da krenemo dalje, pozivam i novinare da batale da intervjuišu kojekakve likove...
    (Ranzo Teniser, 8. jun 2015 22:29)

    # Link komentara

  101. Zasto dajete ikakvu vaznost trabunjanju ovog mahaca peskirom ? Kakav god da je Beker je vise zaboravio o tenisu od ovog oportuniste. Zatrovali ste ljude godinama objavljujuci izjave likova kao sto je ovaj. Pa kada neko ko je legitiman iz svet tenisa , Vilander, da izjavu koja se ne svidja nalozenim patrijotama onda pljuvanje. Ovakvi samo odmazu Novaku.
    (Sponzor, 8. jun 2015 22:29)

    # Link komentara

  102. ja mislim da mu je smetao tata.
    On mu nabija nervozu.
    (Geometar, 8. jun 2015 22:28)

    # Link komentara

  103. Zasto imam utisak da ovaj,nicim izazvani tzv. trener,ovakvim nebulozama pokusava da se nametne kao trener Djokovicu,ne bi li se ogrebao za malo jacu platu bar par meseci.
    (Slobodni Klikeri, 8. jun 2015 22:24)

    # Link komentara

  104. Sećam se intervjua ovog iskompleksiranog "stručnjaka",pa sam i izguglao. 27.01.2011,veliki "stručnjak" Obradović kaže "Federer je na kraju karijere, njegovi ljudi ga lažu".Ne znam samo ko je broj 2 na listi.
    (brufen_od_400, 8. jun 2015 22:22)

    # Link komentara

  105. meni deluje da nesto nije u redu na relaciji novak i beker
    (siporex, 8. jun 2015 22:21)

    # Link komentara

  106. ....retko recit I pametan ovaj nas selektor
    (boza, 8. jun 2015 22:20)

    # Link komentara

  107. Box mu e ok , samo samo da dobije savet od strucnjaka za sljaku da bi uspeo u nameri da osvoi RG
    (Ацо, 8. jun 2015 22:19)

    # Link komentara

  108. sram bilo svakog ko pise lose o djokovicu, a drzavljanin srbije je! nole je najbolji sportista nase zemlje svih vremena I vladace tenisom jos dugo! osvojices nole jos mnogo gs titula, naravno i rg sledece god. postovan da si nole majstore!
    (pazarac, 8. jun 2015 22:18)

    # Link komentara

  109. Nije tacno, u najgorem trenutku, kada je Novak izgubio prakticno mec, negfe u cetvrtom setu, kamera je uhvatila Borisa. Videlo se da u sebi trazi resenje... Gosn. Obradovicu, gresite!
    (srdjan, 8. jun 2015 22:18)

    # Link komentara

  110. Dajte bre ljudi unormalite se? Pa nije Djokovic fudbaler srpske reprezentacije pa da posle svake utakmice menjamo selektore jer su krivi sto fudbalske fukare ne znaju ili nece da igraju fudbal za reprezentaciju. Djokovic je izgubio mec od Stanislava Vavrinke koji je toga dana igrao bolje. Imao je vise energije i zelje za pobedom. Novak je bio statican i bezvoljan, Zbog cega? Samo on moze da pronadje odgovor. Beker je ovde potpuno "nevin".
    (Mladen Mladenovic, 8. jun 2015 22:18)

    # Link komentara

  111. Bogdan Obradovic. Ko je taj lik? Jel to onaj bradonja sto se mota oko teniske reprezentacije i glumi kao nekog trenera ?
    (xxx, 8. jun 2015 22:17)

    # Link komentara

  112. Čovek potpuno zalutao u umišljaju da je teniski ekspert!.
    (branko, 8. jun 2015 22:13)

    # Link komentara

  113. Pravda za Bogdana.
    (Dejan, 8. jun 2015 22:12)

    # Link komentara

  114. Po meni nije bio dobro pripremljen za mec. Onakva defanzivna igra prolazi samo kod slabijih tenisera. Ni nadala ne bi pobedio onakvom igrom u cetvrt finalu
    (nenad, 8. jun 2015 22:11)

    # Link komentara

  115. Novak je u nedelju naleteo na, u tom trenutku, boljeg tenisera. I to je to. Od negde sredine drugog seta, Vavrinka je toliko dominirao da je cudo da nije dobijao setove daleko lakse.

    Jbg...bice bolje drugi put.
    (djordjevic, 8. jun 2015 22:09)

    # Link komentara

  116. Ovaj Obradović se previše osilio. Ko je on da daje ovako otrovne komentare o jednom Bekeru i Vajdi? Jako loš karakter i nikakav stručnjak koji o tenisu zna samo da dodaje peškire igračima. Zbog ove izjave ga treba oterati iz reprezentacije. Nisam ništa odvratnije pročitao u ovoj rubrici od ovoga danas. Sram ga bilo.
    (bane, 8. jun 2015 22:09)

    # Link komentara

  117. Ko god prati Novaka duze vreme, bilo mu je jasno da je Novak sredinom drugog seta poceo da skracuje poene, da izbegava duze razmene. A to znaci samo jedno. Snage nema, nije je bilo ni u cetvrtom setu u petak protiv Mareja, i verovatno da nije bilo prekida , da bi i taj mec izgubio. Zasto je to tako ne znam, ali je ocigledno.
    (Slobo, 8. jun 2015 22:08)

    # Link komentara

  118. Novak je izgubio iz 2 razloga: umor i pasivnost. Nije dovoljno jako napao, i previse je plitko prebacivao lopticu, sto zbog umora, a delom i u grcu, u strahu da napadne. Nije on izgubio niti zbog Bekera, niti zbog Wawrinkinog kvaliteta, koji jeste neosporan, ali nedovoljno je to za Novaka. Ovog puta, Novak je pobedio samog sebe u 3. setu protiv Mareja, i u svojoj glavi na samom mecu sa Wawrinkom, iz straha od neuspeha, ali i oz straha od uspeha.
    (Ivan, 8. jun 2015 22:06)

    # Link komentara

  119. kad slusam i citam ove navijace djokovica ponekad mi ih iskreno bude zao. iz jedno razloga, sto nikada nece iskusiti i osetiti kako je to kad navijas za sampiona kakav je Rafa, i sto nikad nece saznati kako je to biti najbolji u istoriji. inace, obradovic je prilicno u pravu. oseca se da u novakovom timu sedi covek koji je posle uspesne karijere postao "propali teniser" pozdrav.
    (ona, 8. jun 2015 22:04)

    # Link komentara

  120. Bas tako...Ko je BRE ovaj covek...Aktuelan je samo kada se igra dejvis kup.Cuti Obradovicu i sviraj gitaru!!
    (vuksan, 8. jun 2015 22:01)

    # Link komentara

  121. A da se kaze da je izgubio posto je protivnik bio bolji, to ne? Svi se ponasaju kao da Novak ne sme ni jedan mec da izgubi i trazi se krivac. Jel i taj Obradovic tako dobijao svaki mec i svako grem slem finale u karijeri? A da.....
    (Roger that, 8. jun 2015 22:00)

    # Link komentara

  122. djokovic ima najbolji pocetak sezone u pislednjih par decenija ako je racunamo novakov start iz 2011-e, ao i roland garos nije niko vezao jos od kuriera od 1992., novak je osvojio sve masterse i grand slamove na kojima je igrao osim roland garosa gde je stigao do finala i sada se trazi krivac zasto je izgubio jednu utakmicu u sezoni. pa eto desi se. nekada se i izgubi inace bi sport bio dosadan. mi nikada nismo favoriti, uveka osvojimo nesto kao iznemadjenje tako da se nismo navikli kako je to kada smo favoriti a izgubimo. nije smak sveta i ne mora da postoji krivac. eto desilo se i sta sada
    (zix, 8. jun 2015 22:00)

    # Link komentara

  123. Jeste da. Kriva je klupa i u glavi rupa. Sve generali posle bitke.
    (Zare MKD, 8. jun 2015 21:58)

    # Link komentara

  124. Obradoviću, uzrok je Vavrinka znaš, čuo si za njega jel da, pa bio je sa dk u ns. E pa on se desio Djokovicu, razbio ga čoveče. Šta je mogao Beker? Da gleda kako ga gazi, da gricka nokte od muke. A viskijem se već nalio i verovatno je video duplo.
    (da-da, 8. jun 2015 21:56)

    # Link komentara

  125. More jedi... da ne kazem sta?
    (Miša, 8. jun 2015 21:54)

    # Link komentara

  126. Kiselo grožđe!
    (Bojan, 8. jun 2015 21:53)

    # Link komentara

  127. nevjerovatno koliko mi ovaj covjek ide na zivce..
    (bokee, 8. jun 2015 21:51)

    # Link komentara

  128. Ма daj? Sada smo svi pametni? Nije mu ni prvi ni zadnji ovakav poraz.On je sam na terenu,sam igra i bira sta ce da igra.Mozda sam i ja kriv sto sam ga gledao,nervirao se? Ljudi, Djokovic je ceo turnir igrao na ovom nivou.Ni bolje ni losije.Samo je sada naleteo na dostojnog(boljeg protivnika) rivala.
    (Veljko Marinkovic, 8. jun 2015 21:50)

    # Link komentara

  129. @timi, sve si rekao
    (haylee, 8. jun 2015 21:50)

    # Link komentara

  130. Wawrinka je odigrao fantastično i to je jedini razlog za Novakov poraz. Zašto uopšte trošiti energiju na pronalaženje bilo kog drugog razloga kada je fantastična igra dovoljna da se pobedi bilo ko pa čak i Novak. Stan The Man je jednostavno bio bolji.
    (Vojadžer, 8. jun 2015 21:48)

    # Link komentara

  131. Bogdan je apsolutno u pravu, vi koji ste laici nemojte džabe da iznosite paušalne izjave, Novak je došao do vrha informacija gde mozak ne može sve to da apsorbuje, moraće smanjiti tim oko sebe i vratiti se izvornom timu, Beker mu je možda trebao ne sigurno zbog voleja jer je to pokušao i Tod Martin, već zbog marketinga i pritiska, ali Beker nije znao to da iskoristi i da preuzme na sebe, vreme je da Vajda opet bude glavni trener, definitivno je mnogo sigurniji i mirniji sa njim, pozdrav za Bogdana...
    (Sasa, 8. jun 2015 21:48)

    # Link komentara

  132. verovatno najprecenjenija licnost domaceg sporta
    (njemanja, 8. jun 2015 21:46)

    # Link komentara

  133. Ima tu istine. .definitivno.
    Nije bio "napaljen "kao na prošlim turnirima kada je skakao na svaki poen, dizao pesnicu u vis itd. ..
    Vidno je manje bio aktivan na društvenim mrežama ,tipa. .let's do this. .that I sl.
    Osim toga, već sam pročitao negde slično razmišljanje o Bekeru.
    Nadam se da grešim jer su delovali moćno zajedno.
    (red, 8. jun 2015 21:45)

    # Link komentara

  134. Obradovicu idi pecaj
    (Maximus, 8. jun 2015 21:44)

    # Link komentara

  135. Ne, nego je najbolje još tebe da uzme u stručni tim umesto Bekera i Vajde, nenadmašnog teniskog stručnjaka... osim pružanja podrške (navijačke) i nerealnih izjava, ne vidim šta drugo radiš u reprezentaciji.
    (Ko tebe postavi za selektora???, 8. jun 2015 21:44)

    # Link komentara

  136. Mene cudi kako niko nije do sada angazovao OVAKVOG strucnjaka.Ne samo Novak,Jelena ili Ana nego...I sire(!!!!!)Zikic,mali Petrovic...a ima ih jos,tu dole oko Kalisa igraju se...istina nemaju lovku ali zato sto su simpaticni......
    (straja, 8. jun 2015 21:43)

    # Link komentara

  137. fudbal je zakon.. Kada Barcelona izgubi finale lige šampiona, onda može se zvati trener kako hoće.. ide sam.. otkaz do parkinga.. Br.1. 4.300.bodova ispred br.2.gubi GS..i ima skoro 50% učinak u finalima GS!premalo za nekog ko je po kvalitetu u pet svih vremena.Afektivno vezivanje za trenere..i štab je nedopustivo.. uspeh ide se dalje. neuspeh... PEDALA.
    (VUK, 8. jun 2015 21:43)

    # Link komentara

  138. Joj standardna prica TEORIJA ZAVERE,daj bre Bogdane prestani da se preporucujes za Noletovog trenera,budi profi i kazi bolji je pobedio
    (malena, 8. jun 2015 21:41)

    # Link komentara

  139. Ma nije izašao na teren da mu pomogne :-D
    (aha, 8. jun 2015 21:40)

    # Link komentara

  140. Ma nije izašao na teren da mu pomogne :-D
    (aha, 8. jun 2015 21:40)

    # Link komentara

  141. Gospodine Obradovicu, Novak je sa Bekerom mnogo poboljsao igru, osvojio puno titula, poboljsao mu igru na mrezi, voleje, a to kakav je on dok bodri Noleta mislim da u jucasnjem Noletovom mecu nije bilo presudno, vec je Novak izgoreo u zelji, podlegao pritisku, bio je umoran i naisao na protivnika koji je igrao 100%dobar tenis, tako da mislim da je jako nekulturno svaliti krivicu na Bekera, on tako izgleda, a mislim da u sebi "kuva", isto mu je krivo kao I Novaku sigurno, al ima prilike da se popravi utisak iduce godine u sta ne sumnjam! Beker je za Noleta cist pogodak!
    (anica, 8. jun 2015 21:40)

    # Link komentara

  142. Prića trener koji sedi pored terena na Davis cupu....a Beker 15m od terena...i ona da trgne Novaka. Da se mršti i i provocira ga sa tribiine..."Ajte molim vas g-dine selektore. Vavrinka nije slučajno osvojoo dva GS...nije on Berdih, Ferer,...već igrač sa svim ofanzivnim udarcima, bez konstantne igre tokom sezone, slabije kncentracije...ali kada ima dan ili sedmicu, on svakog može da dobije.
    NOVAK IGRA TEMPOM, SNAGOM PSIHOM, KONSTANTAN JE...ALI DA JE OFANZIVAN IGRAČ, JEDNOSTAVNO NIJE...KAO NI MAREJ....ZATO POSTOJI ŠANSA DA SE OVO DESI...A DA ĆE OSVOJITI NAJVIŠE TITULA U SEZONI TO STOJI....
    (goxy, 8. jun 2015 21:39)

    # Link komentara

  143. Da je Đoković imao raketni pogon juče, ne bi sada tugovali.
    (jackie, 8. jun 2015 21:39)

    # Link komentara

  144. Gomila nevidjenih gluposti. Strucnom stabu se moze zameriti to sto je Novak izasao na mec kao na trening, bez ikakvog koncepta, protiv Vavrinke za koga je vec tri godine jedan od najtezih protivnika. Ali da Beker, sa operisanim kukovima, treba da izigrava cirlidersicu apaticnom Noletu je smesno. Uostalom, pored je sedeo i Vajda, sto nije on dobacivao?
    (gledalac, 8. jun 2015 21:39)

    # Link komentara

  145. To nije fer.
    Beker ga dobro podrzavao do sada.
    Bio sam u Parizu. Novak je delovao umorno.
    Protiv Mareja je bio napet, prenapet u 3. i 4. setu.

    28 meceva je pobedijo za redom. ljudi
    hvala mu na tome!!!
    (db wonder, 8. jun 2015 21:36)

    # Link komentara

  146. Обрадовић боље да се и даље бави оним што најбоље зна - додавањем пешкира и флашица са водом кад тенисер затражи. Да ли је Бекер држао спуштену главу? Јесте али постоји и разлог. Другачији менталитет у односу на Новака. Бекер никад не би урадио оно што је урадио Ђоковоћ. Шта је то урадио Ђоковић? Продао меч. Не могу да разумем да неко заради 80 милиона долара и да му је мало па мора у договору с кладионицама да прода меч. Није теорија завере. Како другачије објаснити следеће чињенице. Федерер је губио финала Грен Слемова само од највећих тенисера - Надала и Ђоковића. Надал је финала губио од највећих - Федерера и Ђоковића. Ђоковић је губио од два великана (Надал и Федерер) и од два просечна тенисера (Мари и Вавринка). Финала од ове последње двојице може да изгуби неко ко није велики тенисер или велики тенисер који је вољан да прода меч.
    (Новак је велики тенисер, 8. jun 2015 21:33)

    # Link komentara

  147. Daj ne lupetaj, molim te. Toliko trabunjanja već dva dana, a Niki Pilić objasnio jednom za svagda, u dve reči: DNEVNA FORMA. Sten odigrao najbolje što može, Nole odigrao slabije no što može, gotovo priča. Idemo dalje, Wimbldon za 3 nedelje. I na kraju, ko si ti? Šta si ti? Šta, selektor, Davis cup... ? Ma pali bre, folirantu, nisi dostajan Vajdi peškir da dodaš, a Bekeru torbu da nosiš.
    (žilijen, drago mi je, 8. jun 2015 21:33)

    # Link komentara

  148. Ko sve danas sebi daje za pravo da jednog Borisa Bekera uci tenisu i svom poslu...
    Zasto ovaj ne ode da trenira nekog velikog tenisera kad vec sve zna.
    (@, 8. jun 2015 21:32)

    # Link komentara

  149. U pravu je nas selektor.
    Mislim da bi No1Etu najvise odgovaralo da mu trener bude Dzon Mekinro, ukoliko Vajda ne moze.
    Srecno No1E na WB
    (Smilica, 8. jun 2015 21:32)

    # Link komentara

  150. Manite se praznih priča!
    Da je Djoković bolje servirao prvi servis, i manje insistirao na skraćenim lpotama i lobovima koji mu nisu išli, sve bi bilo drugačije.
    Nije igrao ni Beker ni Vajda, igrao je Novak.
    (Cile, 8. jun 2015 21:32)

    # Link komentara

  151. E ti mu reci. Ko je ovaj uopste? Zasto nije trener kad vec sve zna?
    Koji se to trener svadja sa teniserom tokom meca? Sta je trebao da radi, da skace okolo i dize tenzije? Ili da dobacuje nesto pa jos i kaznu Novak da popije?
    Nije Novak neko dete od 3 godine pa da treba sad neko da mu stalno govori "bravooo" ili "smiri se".
    (?, 8. jun 2015 21:31)

    # Link komentara

  152. Ne, tebe je trebao da dovede.
    (Mikii, 8. jun 2015 21:29)

    # Link komentara

  153. Jeste, treba ti i Srđan da sedite na klupi. To bi mu baš mnogo pomoglo. A možete u goste da zovete i Damira Dokića.
    (Ja, 8. jun 2015 21:28)

    # Link komentara

  154. Gde nadjoste ovog da bude selektor Srbije ja ne znam...On ne zna kako se zove, a ne da zna o tenisu nesto...Ko je on da nesto kaze Bakeru? Kao pre nekoliko kada je trabunjao za Federera I Nadala...Lik je smejurija...
    (RF, 8. jun 2015 21:28)

    # Link komentara

  155. Samo ti cuti,kakav lik,katastrofa.I ako imas obraza ne prognoziraj ishod Noletovih meceva vise nikad,please.
    (praziluk, 8. jun 2015 21:28)

    # Link komentara

  156. Sramotna izjava Obradovića. Sramotna. I on je selektor naše reprezentacije? Novinari ne bi trebali više da mu daju prostora u medijima, niti da mu dozvole učestvovanje u emisijama teniskog karaktera.
    (Tex, 8. jun 2015 21:27)

    # Link komentara

  157. svako voli DA solo pamet!!!! Ako neko treba DA kaze sta treba DA se radio, onda je to Novak Djokovic !!!!
    (sklek, 8. jun 2015 21:26)

    # Link komentara

  158. Ovaj smesni komentar daje trener koji nije napravio niti jednog igraca, niti jednu igracicu ni za takmicenje do deset godina.Novak je na klupi imao oba trenera koja su sigurno njemu zelela najbolje i sigurno imala dibar i odnos i plan sa Novakom a samo Novak zna zasto je ovako odigrao.Sve u svemu mi Novaka podrzavamo i navijamo jer on nije supermen da uvek pobedjuje a ovaj polu trener nema nikakva prava da ovako prica o Bekeru.Ovo sve vam govorim jer je moja cela porodica u svetu tenisa i znam mnogo stosta.Pozdrav svim navijacima Novaka Djokovica, naseg SAMPIONA !!!
    (marrssa, 8. jun 2015 21:26)

    # Link komentara

  159. Ma svi su krivi za poraz, Beker, vetar, umor, žreb, teren, publika...
    Pa nema Novak 5 godina pa da ne zna šta treba da radi.
    Zna on o tenisu bolje i od Bekera i od Vajde i od Vavrenke zajedno.
    Samo, ne možete vi da menjate karater u 28-oj godini života.
    Tvrdoglav je i tačka, makar i na svoju štetu.
    Ako mu ne ide onako kako je zacrtao pre meča, pre će da izgubi nego da menja nešto i pokuša hrabro, pa šta bude nek bude!
    (Petar, 8. jun 2015 21:24)

    # Link komentara

  160. Kakva glupost. Neko emocije pokazuje spolja, neko ih zadrzava istim intezitetom izunutra. Nije Beker tu bio kad je Nole gubio prethodnih 7 GS. Nole je veoma emotivan izvan terena i nije lako biti njegov trener i nositi se sa nezgodnim raspolozenjima svoga pulena.
    (BELL, 8. jun 2015 21:21)

    # Link komentara

  161. Ko je bre ovaj? Covek sa najboljim pogledom na meceve u Davis cup-u?
    (timi, 8. jun 2015 21:20)

    # Link komentara