- Komentari -

Lejver: Brzo će se Novak podići

Legendarni australijski teniser Rod Lejver smatra da će se Novak Đoković brzo oporaviti od poraza u finalu Rolan Garosa.

Pošaljite komentar
  1. Pa ja ne vidim da je NOVAK pao ni na koji nacin.Nije izgubio ni jedan bod,nije izgubio ni titulu tj. ovde je nije ni branio...To sto nije osvojio RG pa nije smak sveta.Ima dana za megdana.Samo mirno,polako i jedan po jedan...IDEMOOOO...
    (macacica, 9. jun 2015 18:18)

    # Link komentara

  2. sve je to set up. Nole je izgubio pre pocetka turnira
    (sp, 9. jun 2015 05:26)

    # Link komentara

  3. Novak igra najmanje turnira od svih aktivnih tenisera, lako proverljivo na ATP sajtu, tkd nikako ne može još više da ih proredi.
    RG će možda osvojiti do kraja karijere, a možda i neće, ja mislim da je za njega najbitnije da digne ruke od toga da ga mora osvojiti po svaku cenu jer ga to previše mentalno košta pa letnje slemove igra pod utiskom tog prokletog RG-a.
    Takođe, Novak mora da digne ruke od toga da će na bilo kom turniru imati podršku publike, jednostavno ga ne vole, fudbalski rečeno igraće stalno u gostima, nek batali gledaoce sa skupim kartama na tribinama i nek ima u glavi malog Stefana kako navija za njega.
    (Dejan, 9. jun 2015 01:06)

    # Link komentara

  4. Ma vratice se Nole jos jaci, ali svaka cast I Vucicu. Sad je na vrhuncu moci, nadam se da ce ostati tu narednih 4-5 godina...ali dobar je I Nole, k'o sto kaze Lejver brat nas.
    (timek777, 8. jun 2015 21:28)

    # Link komentara

  5. ,,Šampione'', RG se igra svake godine.Nastavi da treniraš.
    (Henri Chinasky, 8. jun 2015 19:39)

    # Link komentara

  6. ne daj se nole !
    samo gazi.
    (lovac botova, 8. jun 2015 19:07)

    # Link komentara

  7. Čovek je osvojio Australiju i 4 Mastersa od početka godine i igrao u finalu Garosa, a pojedini 'stručnjaci' na ovom sajtu govore da od njega nema ništa u nastavku sezone! Šta onda da rade Federer i Nadal?! Napred Nole! Pravi navijači su uvek uz tebe! :-D
    (Aleksandra, 8. jun 2015 18:18)

    # Link komentara

  8. Naravno da će se podići, mene najviše brine što sad mora duplo više da trenira od ostalih jer su sad videli da je pobediv, svi su se okuražili, nek osvaja on po 2 GS godišnje to će biti oko 14 po mojoj proceni i biće i on a i svi mi zadovoljni, ljubi ga brat...
    (Sasa, 8. jun 2015 18:14)

    # Link komentara

  9. Nisam razumeo poentu tvog sarkazma. Mislis da se ti finalni turniri u godini gade ostalim najboljim igracima pa ih Nole tamo zato razbija? Ne, nego dvoranski uslovi daleko vise odgovaraju najboljima nego vetar, vrucina i prenosenje meceva u naredni dan na RG i US Open-u.
    (Pozdrav iz Toronta, 8. jun 2015 16:50)

    Poenta je da je Novak konstantan tokom cele godine. To je generalno dobro, zbog toga i jeste broj 1. Problem je u tome što najveći igrači podižu formu tokom "sezone", od RG do USO, i da tada Novak očigledno ne može da osvoji turnir. Na tim "bitnim" turnirima (RG-W-USO) on je sposoban da dobije praktično bilo koga, ali nije u stanju da uzima te turnire. Wimbledon 2014. je praktično izuzetak u zadnje 4 godine - jedini turnir u toj "sezoni" RG-W-USO koji je dobio još od USO 2011. Žao mi je ali tako je.
    O ovim vetrovima i vrućini ne bih, jer to Federeru nije smetalo da 7 puta uzme Wimbledon i 5 puta USO (i da još koliko puta uzme završni masters u Londonu), niti Nadalu da uradi šta je uradio na RG i da po 2 puta uzme USO i W.
    (Mitar Danguba, 8. jun 2015 17:55)

    # Link komentara

  10. Pa,naravno da ce se Novak vratiti i to vec na Wimbledonu.Ima dvije sedmice da se dobro odmori i da ponovo krene jer odmornog Novaka niko ne moze dobiti.
    Iako je Nole fizicki vrlo spreman teniser,kao sto rece i Lejver,ali se mora priznati da je u finale dosao potpuno iscrpljen.Nole je protiv Rafe dao sve od sebe jer je to bio veliki izazov,ostati,ili otici kuci poslije 1/4 finala,to je za Novaka bilo pravo finale i tu je Nole bio istrosen u svakom pogledu.
    Dolazi mu Mari i Nole ima snage za samo dva seta u kojima razbija Marija i tu je stao.U subotu je imao snage da zavrsi mec,ali ne i za finale gdje je odradio kako valja samo prvi set i sve ostalo je bilo mucenje.
    Dakle,Nole mora prorijediti turnire,na GS-ove dolaziti maksimalno spreman,pred RG nema igranja Rima i RG ce biti njegov u naredne tri godine.Nole je poslije MC odmarao tri sedmice i u Rimu sve pocistio,a Stan namjerno ispada rano,Mari obilazi Rim i dolaze odmorniji na RG.
    Tu je sva mudrost,a hoce li Nole to skuziti,ne znam.
    Srecno Nole,care,idemo dalje,samo mudro i polako.
    (danix, 8. jun 2015 17:55)

    # Link komentara

  11. Sledece godine cu uplatiti 50-100€ na Vavrinku da osvaja Vimbldon, ima lvota da bude ~20. Jedna gs moze biti "slucajnost", dva vec izgledaju kao plan
    (Aiii, 8. jun 2015 17:52)

    # Link komentara

  12. Setite se koliko je imao problema da pobedi Federera u finalu vimbldona prosle godine...isto je umesto u 3 seta, pobedio u 5. Da je bio Vavrinka na primer a ne Federer, on bi Novaka kaznio. Kod njega se to ponavlja u finalima, to je cista psihologija. Veze nema s tenisom. I zato je glavno pitanje - da li je uopste moguce nesto promeniti u sopstvenom psihickom sklopu?...ako da, koliko za to treba vremena?
    (Nagradno pitanje, 8. jun 2015 17:51)

    # Link komentara

  13. (ju, 8. jun 2015 16:52)
    Ju, Ju , ju!!!!
    Ocekujemo da se Roki opasno pripremi za VB u Haleu, preko nekoh Himeno Travera, eventualno Bautiste Aguta, Felje, uz duzno postovanje mislim da Federer dalje od cetvrtdinala ne moze, iako se zna sta je i ko je na Vimbldonu, Marej da bude pretnja Novaku ne moze ni na jednom turniru jer ga Novak dobija i kad Marej najbolji tenis igra, znamo kako, 6:0 u odlucujucem ako ne moze 3:0, e sad osim ako Novak sam sebe ne porazi, jer igra prelep tenis i najbolji je teniser sa samo 13845 atp poena, a ti se samo nadaj da ce tako biti, Novak ima sposobnost da se resetuje, a sta mislis da je juce igrao kao sto ume dal bi Vavrinka odigrao onakav mec, ima Nole da osvaja jos puno puno trofera, na nasu srecu , a tvoju zalost!
    (anica, 8. jun 2015 17:48)

    # Link komentara

  14. Nisam neki Boziji covjek, bome ni sotonin, ali mislim da je ovo visa sila.

    razlog jednostavan.

    Izjavio je Nole nedavno, dobio je sina, posvetit ce se porodici, samo da osvoji sve jos godinu dvije.

    Netko od gore shvatio je da, kad bi Nole sad uzeo RG, vjerojatno bi to bilo to od Noleta, a nema smisla.

    Uzet ce ga za 5 godina, kad osvoji jos 10ak Slemova ukupno, kao secer za kraj karijere.

    Mozda je tako bolje, da ne nestane kao Ana i Jeca.

    Samo rokaj No1e!
    (Magnus, 8. jun 2015 17:46)

    # Link komentara

  15. kada naidjes na komentar od nekih nasih komsija a da se odusevis kao sto sam ja kada sam procitala Lobotom-ov. Hvala na tome. Mislim da je preveliki pritisak bio na Novaku da mora da osvoji RG a i u tome je sagoreo. Pa sta ako ga nije osvojio? Mnogo velikani svetskog tenisa to nisu uspeli a i dalje vaze za jedne od najboljih. I ne vidim da je to problem. Pokazace se na Wimbldonu da li je uspeo da se resetuje i zaboravi na ovo finale. Navijam za njega bez obzira na sve
    (retko, 8. jun 2015 17:44)

    # Link komentara

  16. Po nekim "stručnjacima" ovde Novak bolje da gubi na slemovima u četvrtfinalu ili 3. kolu kao Federer ili Nadal.
    (ćora, 8. jun 2015 17:41)

    # Link komentara

  17. Sustina je sledeca!Novak s obzirom na njegov stil igre ima pred sobom jos godinu i po do dve vrhunskog tenisa,ova sezona je tek na polovini i ako uspe da se regenerise u fizickom a pre svega psihickom smislu ima izgledne sanse da osvoji jedan a mozda cak i oba Gren Slema.Psiholoski pristup velikim mecevima mu je ocajan i apsolutno sam uveren u to da mu je potreban dobar psiholog.Pogledajte sta je psiholog ucinio sa Marijem koji je edipovac i mnogo labilnija licnost od Noleta,cim je uvideo da nedostaje majka odmah je tu prazninu popunio zenskim trenerom,mislite da je to slucajno,gledajte kako se to odrazava na Marijevu igru,njegovo okruzenje je i insistiralo na braku i uvelo ga u sigurnu luku i izvlace maksimum njegovih mogucnosti,i bice on Noletu veliki problem,Nadalov psiholog ga zajedno sa Tonijem par puta vaskrsava i vraca a Nole se predstavlja kao mentalna gromada koja nema potrebe za tim a ustvari je suprotno,rad sa vrhunskim psihologom ne moze zameniti prica sa trenerom,fizioterapeutom sa kojim si blizak ili sa suprugom,to je veoma ozbiljna i bitna stvar,uci u glavu teniseru,negovati ga i obnoviti i uneti balans u njegov psihicki i emotivni sistem ali ne vredi mi Srbi se podsmevamo"trulim zapadnjacima"jer nama to nije potrebno posto smo "najjaci brate na svetu"za neupucene psiholog je od Federera,u pocetku nestabilnog kolerika,napravio to sto jeste!Da je Nole britanac bio bi okruzen ozbiljnim timom psihologa i imao bi sada jos bar 3-4 GS titule u svom vlasnistvu!
    (Agasi junior, 8. jun 2015 17:40)

    # Link komentara

  18. Novak pao jer je izgubio finale? A osvojio sve živo ove godine! Pitajte Nadala!
    (koća, 8. jun 2015 17:35)

    # Link komentara

  19. Naravno da će da se podigne. Dovoljno je da u svom stanu ode u sobu sa peharima i posedi par minuta...
    (---, 8. jun 2015 17:33)

    # Link komentara

  20. Djokovic je plasmanom u finale FO potvrdio proslogodisnji plasman. Ostao je istom broju bodova - 1200. Naravno zao mi je sto nije uspeo da osvoji turnir. Mozda ce mu to i uspeti u buducnosti. Ali nije lose malo analizirati njegov rezultat na turniru. Odigrao je 7 meseca, u 6 pobedio i ukupni skor po setovima je 6 x 3 + 1 = 19 ! A izgubio je 2 u polufinalu i 3 u finalu. Znaci 5 ili ukupni skor 19 : 5. Znam recicete ali zgubio je kada je bilo najvaznije, tacno, ali 19 : 5 je ipak 19 : 5!
    (nikola t, 8. jun 2015 17:28)

    # Link komentara

  21. Ako ima ovde profesionalni psiholog da napise:

    da li je moguce razvijati tu hladnokrvnost u kljucnim trenucima?

    Ili nije?

    Ubedjen sam da je Novak radio to sa profesionalcima, ali eto, izgleda, da je to isto kao onaj koeficijent inteligencije - urodjeno je i ne menja se u toku zivota.

    Ako vec Novak nije napadao, za razliku od Vavrinku, mogao je bar da ne pravi neiznudjene greske i da pobedi Vavrinku na statistiku! A on ih napravio skoro koliko i Vavrinka koji je mnogo mnogo vise rizikovao od njega! Uostalom, slicno je bilo i sa Marejem, poklonio je toliko poena protivniku. U finalu RG, to ne prolazi.
    (Nagradno pitanje, 8. jun 2015 17:28)

    # Link komentara

  22. (Mitar Danguba, 08. jun 2015 15:32)

    Gluposti! Ajde onda o Nadalu i sezoni šljake, to je pet puta gora priča od ove koju nebulozno pokušavaš da iskonstruišeš. Novak zadnjih godina, JEDINI igra dobro CELE godine. Niko mu nije ni blizu po tom pitanju. Zato i jeste ubednjivi broj 1, sa rekordnom u istoriji razlikom ispred no2.
    (realno, 8. jun 2015 17:27)

    # Link komentara

  23. Od silne price o PORAZU u finalu, zaboravljamo da je to bio poraz u FINALU. Malo li je...
    (skromni Srbin, 8. jun 2015 17:27)

    # Link komentara

  24. @ Ahahahahahahah, 8. jun 2015 16:41

    Nema sanse da Novak ispadne u drugom kolu! Za razliku od Novaka, neko drugi zna da gubi od 50+ losije rangiranih tenisera.
    (ne smej se mnogo, prisesce ti, 8. jun 2015 17:24)

    # Link komentara

  25. Novak je zadnjih 12meseci na turnirima zaradio oko 13,8 mil.dolara. Svaki atp bod nosi oko 1.000$. Novak je vec dignut i ne treba da se podigne, sve meceve niko nikada nije dobio pa nece ni Novak. Najbolji teniser na turu kad mu ide godisno osvoji pola turnira na koje ucestvuje. Recimo od 20 10 osvoji.
    (Zoran, 8. jun 2015 17:23)

    # Link komentara

  26. Ovako govori legenda.
    (Mirko, 8. jun 2015 17:20)

    # Link komentara

  27. Ovako govori legenda.
    (Mirko, 8. jun 2015 17:20)

    # Link komentara

  28. Pustio je Vavrinku kao sto je pustio i Mareja da osvoji svoj prvi Wimbldon...To je toliko ocigledno da ne bih dalje komentarisao
    (xmen, 8. jun 2015 17:20)

    # Link komentara

  29. Novak je tri godine najbolji teniser na svetu i bez Roland Garrosa. Nemam ništa protiv da tako ostane i naredne tri.
    Mislim da je oko njega nepotrebno stvoren taj pritisak i da treba da se oslobodi toga. Jurenje "rekorda" ne pogoduje njegovom mentalnom sklopu i treba da se reši toga i igra tenis rasterećen a tada je najbolji, bez konkurencije.
    očekujem mali pad u njegovoj igri a onda ponovo Novak za uživanje.
    Kako god bude Novak će ostato sportska veličina, za sva vremena.
    (Milko, 8. jun 2015 17:13)

    # Link komentara

  30. Krle@
    Pad pad druze moj. Mani se ti ostalog, Slemovi su najvazniji i ti to znas. Previse je poraza kada je trebao dobiti i ovo su ogromni padovi.
    (Srki, 8. jun 2015 17:09)

    # Link komentara

  31. Nw sekiram se ja za Noleta, osvojice ga kad tad, a u medjuvremenu ce da vlada....
    Kada se desi da na 4:3 Nole ispusti 0:40, to znaci da se visa sila umesala i da je tako moralo da bude.
    Wavrinkin viner izmedju mreze i kutije.....sta je to, nego sudbina. Jednostavno ove godine mu nije bilo sudjeno, ali ima sve to svoje dobre strane. Tenis je poceo da bude dosadan, jer je Nole sve osvajao, a bolje je da izgubi ovako, nego da se opet aktivira sleeper kao u slucaju sa Monikom.
    (sasa jokic, 8. jun 2015 17:07)

    # Link komentara

  32. Zanimljivo je da niko ne komentarise da je Novak imao najtezi zreb i da je umor osnovni razlog sto je poklekao u finalu. Vavrinka je samo imao mec sa Rodzerom u kom je on deklasiran, bez nekog velikog otpora. Iii... ko jos?? Novak je igrao protiv Rafe, pa jako tezak mec protiv Endija koji je bio nastavljen i sutradan dok je Vavrinka odmarao! I na kraju sa Vavrinkom odmah sutra posle meca sa Endijem. Neko ce reci samo sat vremena ali se trosio tih sat vremena i fizicki i psihicki. Zato nije cudno sto je posle prvog seta koji je dobio pao u igri. To su cinjenice a prvenstveno se to vidi po Novakovom FH koji nije bio ubitacan jer se igra jednom rukom i potrebna je snaga. Meni je sve jasno a vi i ne zelite da razumete jer je lakse pljuvati.
    (fergi, 8. jun 2015 17:05)

    # Link komentara

  33. Na WB ce tek da ga pociste.
    Marej i Federer se spremaju samo za WB, a tu su i neki drugi koji lagano mogu da izbace djokovica. On Mareja jedva dobija na sljaci, kako mislite da ga pobedi na travi!? A tek Federera? Moguca katastrofa za Novaka sledi ako naleti na RF ili Mareja na WB. Bolje mu je da lepo ispadne u 2-3 kolu, da se ne blamira. Naravno, i Vavrinka je medju favoritima, on ce sada uvek da trese novaka na svim GS.
    (ju, 8. jun 2015 16:52)

    # Link komentara

  34. (Mitar Danguba, 8. jun 2015 15:32)
    Nisam razumeo poentu tvog sarkazma. Mislis da se ti finalni turniri u godini gade ostalim najboljim igracima pa ih Nole tamo zato razbija? Ne, nego dvoranski uslovi daleko vise odgovaraju najboljima nego vetar, vrucina i prenosenje meceva u naredni dan na RG i US Open-u.
    (Pozdrav iz Toronta, 8. jun 2015 16:50)

    # Link komentara

  35. Nije mi jasna polemika o Novakovoj formi, usponima i padovima. Covjek je vec nekoliko godina dominantan, a ne vidim ama bas nikoga tko bi ga mogao ugroziti iducih nekoliko godina. Izgubio je finale u kojem je se protivniku poklopilo bas sve, sto mu se nece tako cesto desavati. Kad imas takvog protivnika mozes biti i deset puta najbolji na svijeti i neces pronaci recept kako ga ukrotiti. Slicno kao sto je nas Cilic dobio US Open. Ima dovoljno momaka koji bljesnu na tren, ali samo jedan konstantno dobar, znamo tko. A svi koji ste paralizirani ovim porazom, stavite ruku na srce i pitajte se sto se bolje moglo desiti tenisu kao sportu od ovog poraza. Sam sport je puno veci nego i najslavnija imena medju koja spada i Novak. Dobro je da ponekad i manje atraktivni igraci dobiju naki GS, iako imam i razumijevanja za razocarenje Srba, ali jbg. nije cijeli svijet Srbija. A sto se Novaka tice, on je zadnja osoba na svijetu za koju se sikiram. Dobice on jednog dana i RG, u to sam uvjeren i zelim mu to od srca, ali pustite ponekad i "sirotinju" da se veseli. A ako ga i ne dobije, umanjuje li to imalo njegovu velicinu ili njegov cjelokupan opus? Definitivno ne!
    (lobotom, 8. jun 2015 16:49)

    # Link komentara

  36. Slazem se da je bolji pobedio. Mislim na finale. Ali je zalosno da posle ovog Vavrinka opet ima da gubi meceve, zapamtite jer on nema niti ce imati visok, konstantan nivo iz turnira na turnir. U tom smislu ne moze da pridje Novaku a o trofejima da ne pricam. I na kraju dodjemo do toga da je Novak izgubio mec? Upkos tome apsolutno sam siguran da ce osvojiti RG. Ako se Rodzeru poklopilo da one godine Rafa izgubi od Soderlinga, pa on osvoji RG inace pored Rafe ga nikada ne bi osvojio, uklopice se kockice i Novaku. Zalosno je sto je Novak izbacio Rafu sa turnira a onda izgubio u finalu. Ipak je sve to sport. To je tako, takvi igraci kao Novak zasluzice na kraju i od Boga.
    (bice kad tad.., 8. jun 2015 16:46)

    # Link komentara

  37. Kako ce na vimbldonu da izleti u drugom kolu,niste svesni.
    (Ahahahahahahah, 8. jun 2015 16:41)

    # Link komentara

  38. Nisam bas siguran. Ovo mu je veliki udarac.
    Treba staviti neku kintu da Murray uzima Wimbledon, dobar je koeficijent.
    Ja cu staviti Murray-ija i Cilica.
    (drago, 8. jun 2015 16:41)

    # Link komentara

  39. Drago mi je sto vidim da smo uz Novaka i posle poraza. Juce mi je bilo jako tesko ali cim su krenule poruke pune podrske jezila sam se... Glavu gore nas Novace!
    (bucika, 8. jun 2015 16:41)

    # Link komentara

  40. BRAVO NOLE!!!!
    (Dražo, 8. jun 2015 16:36)

    # Link komentara

  41. Kad izgubis 8 GS finala, nije nista drugo nego psiha, jer svaki put kad izgubi mi imamo neko objesnjenje. Pa dokle? Jedino se mi Srbi cudimo kad svet stavi malu kvotu na Novakovu pobedu. Oni su osetili da je Novak sav usplahiren u tim vrhunskim takmicenjima. Mogao je ladno i od Andya da izgubi.
    (Essential, 8. jun 2015 16:33)

    # Link komentara

  42. Dosta više o tenisu. .srce me boli još???
    (red, 8. jun 2015 16:30)

    # Link komentara

  43. Nole najaci si,glavu gore bre jwr tek dolazi tvoje vrijeme! :-)
    (SrbinCG, 8. jun 2015 16:27)

    # Link komentara

  44. Ko kaže da mora da ga osvojiš? Od danas igraj iz čistog zadovoljstva, bez opterećenja....poslužiće te dobro zdravlje i fizička sprema još puno godina...i jednog dana na zalasku karijere- osvojićeš i RG. Do tada uživaj, osvajaju turnire i uveseljavaj nas...hvala ti na svemu naš voljeni NOVAČE!
    (zoran, 8. jun 2015 16:24)

    # Link komentara

  45. ike DA 
    unlike NE
    (fedex, 08. jun 2015 15:25)

    "Unlike" na engleskom ne znaci to sto ti mislis da znaci, odnosno jeste suprotno od pojma "like" ali u smislu "slicno",a ne u smislu "svideti"... Tako da "unlike" znaci "nije slicno/nije nalik"... Zato je bolje ne ubacivati strane reco bez preke potrebe.
    (ja, 8. jun 2015 16:24)

    # Link komentara

  46. Do sada se je uglavnom vracao. Tako da je realno ocekivati da i sada bude tako. Prosle godine je uzeo V pod velikim pritiskom posle tri izgubljena finala GS. 2013. je najgora bila za njega kada je gubio i finale W i USO, na sta je uticalo po mom skromnom misljenju gubitak polufinala na FO, tacnije nacin na koji ga je izgubio. Jedva cekam Vimbldon, tada cemo imati neke odgovore. Nije nerealno da odbrani titulu. Glavna prepreka je Marej koji ce igrati dobro, eventualno Federer, ali mnogo manja. Sten ocekujem da igra dobro, mislim da se nece raspasti kao posle AO.
    (v, 8. jun 2015 16:18)

    # Link komentara

  47. Da se podigne? A kad je on to pao? Da nije mozda ispao u cetvrtfinalu? Ne,usao je u finale potpuno suvereno i sa odlicnom igrom,prethodno je za 5 meseci osvojio 1 gren slem i 4 mastersa i bio u finalu RG. Ako je to pad, ne znam sta onda Rafa treba da kaze. I ne znam otkud tolika pomama za osvajanjem RG? Bolje da osvoji jos neki WB i USO,gde puse da mora da ima sva 4 gs?
    (krle, 8. jun 2015 16:14)

    # Link komentara

  48. Tesko,teesko...
    (mislim, 8. jun 2015 16:14)

    # Link komentara

  49. Čudan naslov. Da se "podiže" onaj ko je već godinama ubedljivo na samom vrhu??? Ljudi, Novak VLADA svetskim tenisom već jako dugo i normalno je da ponekad izgubi. Pa nije ni taj momak mašina, čovek je. Vavrinka imao fenomenalan dan kao nikad u životu i to je to. Nije Rolan Garos merilo svega u tenisu a i da jeste osvojiće ga Novak do kraja karijere 100%. I ne samo njega nego jpš nekoliko GS-a. Budite sigurni u to.
    (Miloš_NS, 8. jun 2015 16:11)

    # Link komentara

  50. Upravo je bila repriza na euro-sportu,jednostavno je poklonijo mec.Cetvrti set o-40 i na Varvenkin prvi servis mogao je da resi i bilo bi 5=3 za njega-servira za set.I drugom setu amaterske greske.
    (febo, 8. jun 2015 16:09)

    # Link komentara

  51. Naravno, vec na Vimbldonu, koliko je Vavrinka bio ubedljiv covece kad je pogodio bekhend izmedju one kutije i stuba mreze...jeste veliki udarac za Noleta al brzo se Nole regenerise pokazao je to milion puta...
    (anica, 8. jun 2015 16:06)

    # Link komentara

  52. Sve teorije i analize se svode samo na jedno: Finalni mecevi GS moraju da se odigraju ODVAZNO.
    (Simple, 8. jun 2015 15:58)

    # Link komentara

  53. Novak je bio umoran i imao je defanzivnu taktiku koja je nažalost odgovarala raspoloženom Vavrenki. Svaka čast tom momku koji je imao hrabrosti da pobedi Novaka.
    (M.H., 8. jun 2015 15:55)

    # Link komentara

  54. Novak je igrao sjajno i samo neka tako nastavi. Nista ja tu ne bih menjao od pocetla godine pregazio je sve, niko mu nije ni blizu. To sto je omanuo u finalu zbog premora i psihe ne menja cinjenicu da je opet glavni u svakom narednom turniru. Malo da se poklope kockice i nastavlja se magija vec na svakom sledecem turniru. Napred teniseru i nasa vecna legendo! Samo ih cepaj!
    (Ratko, 8. jun 2015 15:52)

    # Link komentara

  55. Jedino lepo u ovoj nasoj sumornoj svakodnevnici sto se desilo Srbiji u zadnjih nekoliko godina je Novak.Izgubio finale pa sta, namerio se trenutno na boljeg borio se maksimalno nije se predavao do kraja ,ali nije islo.IDEMO DALJE NOLE PRAVI SRBI SU UVEK UZ TEBE .
    (struja, 8. jun 2015 15:52)

    # Link komentara

  56. Iz poraza se uči, pobede se slave.
    (šetač, 8. jun 2015 15:49)

    # Link komentara

  57. Novak nije bio ni blizu igre do finala pa cak ni polufinala. Vec se videlo da nesto skripi i u mecu sa marejom. Medjutim to je normalno nije masina pad u igri mora jednom da dodje imajuci u vidu da od AO igra na visokom nivou. Ali nesme se zapostaviti Vavrinka koji je tempirao formu za ovaj turnir i snagom a i tehnikom koja je mnogo bolja. vavrinka ce stvarati povremeno probleme Novaku u buduce nasao mu je slabu tacku i oruzije za njegovu igru
    (Bane, 8. jun 2015 15:48)

    # Link komentara

  58. Ne brinem ja za Novaka, mene brine moje psihicko zdravlje kada gledam njegove meceve.

    Naceo me je sa Marijem u trecem setu, u nastavku i cetvrtom setu sutradan prilicno uzrujao a protiv Vavrinke me dokrajcio... jednostavno opet sledi godinu dana pazue gledanja njegovih meceva. Mogu samo zamisliti kako je njegovoj porodici, trenerima i njemu samom.

    Ja verujem da je izgubljeni treci set protiv Mareja kada ga je prakticno imao i cena neosvojene titule ove godine.
    (Pera, 8. jun 2015 15:41)

    # Link komentara

  59. Mozda zvuci suludo sto cu ovo napisati, ali ja imam utisak da Noletu idu na ruku ovi porazi na RG. Sticem utisak da Nole, posle svakog poraza na RG, trenira I radi jos vise za sledeci RG, i da iz tog velikog rada za RG, dolaze ostali rezultati, jer je idalje zeljan I gladan pobeda. Mada daj neka osvoji vise I taj RG
    (Infosys, 8. jun 2015 15:35)

    # Link komentara

  60. Kada Novak shvati da je Rolan Garos samo jedan od turnira kao i svi ostali koje igra....Osvojice ga sigurno...
    Novak ima sve sto jedan teniser treba da ima...cak i vise ... samo je stvar pristupa...
    Sve je u glavi...
    Do novh pobeda i poraza uvek uz tebe...to je samo sport...
    SAMO NAPRED NOVACE !!!
    (tatamata, 8. jun 2015 15:35)

    # Link komentara

  61. Noletove patnje sa Rolan Garosom me podsecaju na Vimbldon i Ivana Lendla.
    Jednostavno to je proklestvo tog turnira za nekog i sta god da uradis nikad nije dovoljno dobro.Secam se Lendl je iks puta gubio finale ili polufinale na Vimbldonu od raznih "indijanaca" koji bas tog dana odigraju mec zivota pa se plasim da i Novaku sledi isti scenario.Mada kad se osvrne i vidi sta je sve osvojio i ko zna sta ce sve jos osvojiti stvarno moze biti ponosan i zadovoljan.Mozda u nekoj od sledecih godina uspe i da skine prokletstvo RG mada vremena ima sve manje.Srecno Nole!
    (BgHQ, 8. jun 2015 15:34)

    # Link komentara

  62. Hoće, čim prodje sezona RG-W-USO. U šangaju ima da ubija i da "dere boraniju". Biće "pravi" u Londonu i na A.Openu pa onda sledeće godine ponovo na "učenje na greškama" i "izvlačenje pouka" u 29 godina. Nagradno pitanje - "zašto mu od svih mastersa nedostaje baš Sinsinati?"

    Evo, usudjujem se da dam prognozu baziranu na Novakovim rezultatima na RG-W-USO u poslednjih 5 godina (13 polufinala/finala 3 titule, od toga dve 2011.):
    - na preostala 2 Grand Slam-a imaće jedno finale i jedno polufinale.

    Nema veze, zablistaće u Šangaju ponovo...
    (Mitar Danguba, 8. jun 2015 15:32)

    # Link komentara

  63. Brzo ce se podici do sledeceg GS finala, a onda pocinje mucenje. Mnogo me je razocarao juce, opet se uplasio, ko prosle godine u Njujorku kada ga je pobedio onaj karatista Nisikori u polufinalu, pa je Njujork osvojio ni kriv ni duzan Hrvat, Cilic protiv kojeg Nole inace ima skor 15:0. GS
    (Marko, 8. jun 2015 15:31)

    # Link komentara

  64. Slažem se sa velikim Lejverom, najbolji primer je osvajanje Vimbldona 2011. posle šokantnog poraza od Federera u 1/2f na RG.
    Šteta, No1e je propustio sjajnu priliku ove godine. Mislim da je zapravo titulu ispustio još u petak kada je dozvolio Mareju da izbegne poraz u 3 seta.
    (Reservoir dog, 8. jun 2015 15:30)

    # Link komentara

  65. Novak sledece godine mora potpuno da promjeni taktiku..Dosta je vise favorizovanja,i kao da je on jedini i glavni igrac koji mora osvojit RG...Na sledecem RG neka igra potpuno opusteno,ne treba da stavlja pritisak na sebe,pa sta bude.Vise ne treba da naglasava da mu je to najvazniji turunir koji treba da osvoji...Samo sa takvim stavom Novak ce imati sanse da uzme trofej...Novak se nece mnogo potresti zbog ovoga,ide brzo Wimbldon,siguran sam da ima velike sanse da osvoji..Po mom misljenju,Novak ce do kraja godine opet uzeti skoro sve turnire,jednostavno je mocniji od svih tenisera.
    (simke, 8. jun 2015 15:28)

    # Link komentara

  66. pa objavite mi kometnar i uvedite DISKUS!!!
    DISKUS: like DA
    unlike NE
    (fedex, 8. jun 2015 15:25)

    # Link komentara

  67. Lepo kaže gospodin Lejver, i sve je istina. Ponajviše od svega mislim da je u pravu za Novaka - imao je on veličanstvenih pobeda, imao je i teških poraza, ali od 2011. na ovamo, njegova psiha je jedina konstanta. Protekla finala gubio je tako da se videlo na licu da ima nekih muka, ovog puta je nadigran jednom brutalnom, hrabrom igrom. Mislim da nije izgubio na psihološkom planu ovog puta, i zato nema ni razloga da klone. Idemo dalje, sledi najveći turnir na svetu, a prvi igrač sveta je prvi favorit za osvajanje!
    (Ranzo Teniser, 8. jun 2015 15:24)

    # Link komentara

  68. Naravno. Samo da odgodine ne favorizuje RG, osvojice ga.
    (Nolefan, 8. jun 2015 15:18)

    # Link komentara