Mira Furlan otkrila zašto se nikada neće vratiti u Hrvatsku

Mira Furlan će ponovo igrati u hrvatskom pozorištu zbog uloge u predstavi "Kasandra“, prema istoimenom romanu nemačke književnice Kriste Volf, a za tamošnje medije progovorila je iz svog kalifornijskog doma u kojem živi više od 20 godina.

Pošaljite komentar
  1. Jeedna jedina, neponovljiva Mira Furlan. To sto je rekla za Hrvacku vazi i za Srbiju. Svakako pametna odluka. Nije ona za ovaj mulj.
    (tja, 18. jun 2017 11:20)

    # Link komentara

  2. Koliko se sećam ona je živela poslednjih godina u Beogradu, i ova njean izjava mi deluje na ceo prostor a ne na Hrvatsku, što je naravno i istina...tek kad odeš negde i vratiš se , vidiš koliko je ova zemlja, pritom mislim na ex -yu, otišla nepovratno ....a nije moralo tako!
    (sasa, 16. jun 2017 11:10)

    # Link komentara

  3. Pa gdja Furlan je u pravu , Hrvastka je ista 2017 kao i 1991 godine tj povampireno ustastvo se ne stisava, sa tim sto je sada nagradjana i ulaskom u EU i NATO .
    (BB, 15. jun 2017 18:35)


    svakom svoje od svojih. mi smo od nasih dobili juzni tok ;)
    (neutralni felsh, 16. jun 2017 07:37)

    # Link komentara

  4. Otišla Mira Furlan u Ameriku, a u Hrvatskoj traži državljanstvo Ashley Colburn, mlada, lijepa i sposobna djevojka iz Kalifornije. Već je kupila kuću, a vjerojatno će dobiti i državljanstvo, s obzirom na sve što je uradila na promociji Hrvatske u svijetu. Baš me briga što nije Hrvatica po krvnim zrncima. A i sin mi uskoro ženi djevojku koja je po ocu Srpkinja, a po majci Hrvatica. I, s obzirom na struku, živjet će ovdje. Srećom ne moraju tražiti budućnost u tuđini.
    (Maroje, 16. jun 2017 07:34)

    # Link komentara

  5. Glumci ko glumci, nevezano za njen intervju, ali cini mi se da se svjesno ili ne, oni smatraju elitom drustva. Kao i reziseri. Procitas 2-3 njihova intervjua, kao da si procitao 50. Svi su isti, svi kukaju kako drustvo ne valja, politika ne valja, kao da su otkrili sve tajne svemira, a zaludjena masa ih hvali, "lajka" i odobrava.
    Niti su oni ista drugo osim zabavljaca sirokih masa, niti je njihovo misljenje elitsko, niti su elita drustva, isti su kao i ostali.
    (cuco, 16. jun 2017 02:15)

    # Link komentara

  6. Mislim da se mozemo nadati da ce s vremenom primitivizam jenjavati jer formiraju se skupine mladih obrazovanih ljudi koji zele promjene. Prije dva tjedna na lokalnim izborima u nekim opcinama pokret mladih ostvaruje odlicne rezultate. U jednoj opcini pobjedjuju HDZ. Iaslo je 70 posto glasaca jer zele promjene. Ogadilo se ljudima uvjek isto slusati. A sto se tice dijaspore, vidimo za koga glasaju svake 4 godine. Kod nas se vidi pomak, dolaze most i zivi zid, ljudi glasaju i za njih, nesto se pokrece. Ali ne, glasovi dijaspore presude svaki put za iste primitivce. Zato, ne pametujte mi vi iz dijaspore kako vas je nova domovina preodgojila kad i sami vidimo kakvi ste kad dodjete na holidej.
    (Maja, Zadar, 16. jun 2017 01:45)

    # Link komentara

  7. E Miro, ako si se usrećila tamo, u redu je. Samo ni SAD nije cvećka od države. Donekle su i oni krivi za ovo što se dešava. Inače, trebali li bi se svi zapitati, svaka nacija, svakoj narod- kakvu državu mi želimo, da napravimo sebi i ostavimo svojim potomcima? Ljudi imaju pravo da budu nacionalisti, besni, jer je čovek je emocionalno biće, od krvi i mesa. Ali to neće napuniti stomak.
    (Fikus, 16. jun 2017 01:33)

    # Link komentara

  8. Kod nas su naconalizmi i primitivizam postali normalna stvar, na koju smo navikli. Tek kad odeš na duže odavde, sve to počne da te zgražava.
    (CKM, 15. jun 2017 17:40

    Normalnog covjeka to zgrazava i ovdje. Zasto je vama trebalo duze vrijeme u inozemstvu da bi vas to pocelo zgrazati? Ocito je da ste i vi bili takvi.
    (Maja, Zadar, 16. jun 2017 01:08)

    # Link komentara

  9. to zbog mirine izjave ce isusiti jadransko more. Ma koga briga hocel se vratiti, stalno nesto pljuje po Hrvatskoj a cesto gostuje u njoj. Takodje se da primijetiti da sto se vise pljuje Hrvatska srbi su sve ushiceniji i sretniji, interesantno ne vidite svoje dvorište, zanimljivo. Ostavite Hrvatsku i Hrvate, brinite se o sebi i svojima bit cete puno sretniji.
    @(mentalist, 15. jun 2017 15:05)

    Al si ti, gle, došao na SRPSKI(!!) sajt (umjesto da ga ostaviš u miru) da brineš hrvatske brige, pritom svesno pišući gore 'Srbi' malim slovom, a Hrvatsku i Hrvate veličajući.. Meni se smuči kad ovakvi komentari prođu moderatorsku cenzuru (ako uopšte takva jalova postoji?!)

    A ti si samo mali, mizerni, iskompleksirani i šovinizmom otrovani HR-mozak, ali si baš pogodio nik pod kojim si se potpisao..
    Mentol,dakle, na svoj način!
    (totalno raskrinkavanje, 15. jun 2017 22:55)

    # Link komentara

  10. bravo
    isto važi i za mene
    koji ludak će se vratiti na balkan
    (lovac botova, 15. jun 2017 22:05)

    # Link komentara

  11. Ha ha iz La La Land-a o kulturi, umetnosti i ponasanju.
    (da mi poklonis - ne, 15. jun 2017 21:44)

    # Link komentara

  12. (Mitropolit Jovan, 15. jun 2017 11:13)

    Veze vi nemate mitropolite, evo mene u Španiji sve je lijepo, ljudi, mentalitet, sunce, priroda samo eto što ne pričaju srpski pa da se ne osjećam kod kuće. Nikad me niko ni ružno nije pogledao kamoli nešto prigovorio na osnovu mog porijekla a tu sam već ima preko 15 godina. I onih malo koje poznajem sa exYu prosotra osjećaju se slično, niti grbače niti se pate išta više nego ostali narod španski.
    (Andresinho Ze, 15. jun 2017
    ---------
    Znam da u Španiji ima dosta sunca. Znam da je sve lijepo, i ljudi i mentalitet. Samo ne znam zašto volite sebe da lažete? Mada znam da Vam je tako lakše. Svestan sam i da Vas niko ružno nije pogledao. Zašto bi? Pa vi ste za njih, "nevidljivi" sloj stanovništva. Medju njima ste ali, kao da ne postojite. Jednostavno, apstrahuju vas i prolaze kao pored nekog stranog tela koje je prisutno. Znaju da ste stranci. Siguran sam da se u toj sunčanoj Španiji ne "nogatate" na bilo kakvu nepravilnost, kao što biste u ovoj "propaloj državi", već ćutite, trpite i gledate da ne dobijete "šut kartu". Uprkos Vašem pseudonimu, nikada neće postati deo tog naroda, koji je poznat po nacionalnoj svesti, da ne kažem, naboju.
    (Mitropolit Jovan, 15. jun 2017 21:36)

    # Link komentara

  13. Mira je bila potpuno jasna,nacionalizam u Hrvatskoj joj smeta i boli.Ne nalazite joj mane bez razloga,na kraju krajeva ako tako oseca njeno je pravo da zivi za nju boljem okruzenju.
    (Melenci, 15. jun 2017 21:15)

    # Link komentara

  14. A gde da se vrati? U zapuštenu i srušenu kućicu u koju niko nije uložio dinara zadnjih 50 godina? U zarasla i opustela imanja svojih predaka, na kojima su othranjeni, vaspitavani i školovani? Da se vrati u mesto, gde će svi očekivati da je multimilioner. A, on golja?! Život u inostranstvu je težak i tužan. Barem za 90% onih koji se odluče da "pobegnu iz ove propale države". Rmpači se, kopa se i rade se poslovi koje neće da rade ni crnci. To je sudbina onoga ko se zaputi u neki od zapadnih "eldorada". Njihov život je pakao jer, nikada ne mogu da postanu ono što nisu, a odrekli su se onoga što jesu. Otudjeni, diskriminisani na svaki način, samo što to stoički podnose i o tome ćute, kako se ne bi sramotili pred rodbinom koja ih sa divljenjem gleda za vreme retkih boravaka u Srbiji. Svi se dive "belom mercedesu" ne znajući u kakvim katakombama žive i kako moraju da vode računa o svakoj "crkavici".To je finale najvećeg broja, siguran sam u procentu od 90%, svih tih koji se nisu vratili. Ko će se njih više ikada setiti? Nestanak je jedina reč, kojom se može opisati njihova sudbina. Ne bih je poželeo ni najvećim neprijateljima a, verujte, dobro poznajem život naših ljudi u inostranstvu. Od Kanade do Austrije i Nemačke.
    (Mitropolit Jovan, 15. jun 2017 11:13)

    Zavist, zloba i komplexi...Mitropolite Jovane
    Ja sam u Nemackoj 5 god. i jos ne videh takvih nasih ljudi ovde...vec sve suproptno onome sto ti pises
    (srbi.frankfurt, 15. jun 2017 20:52)

    # Link komentara

  15. I sto sad svako malo nesto davi u stampi, ma koga briga za nju
    (Над Краљевом жива ватра сева, 15. jun 2017 20:33)

    # Link komentara

  16. Mira, uvek bila i ostala carica! pozdrav iz imigracije...
    (maja, 15. jun 2017 20:02)

    # Link komentara

  17. bravo
    (Bijela, 15. jun 2017 19:28)

    # Link komentara

  18. Nece da se vrati U Cro ali hoce da hrvatski porezni obveznici financiraju njezinu knjigu..tako to rade ljudi kojima je Serbedzija sponzor
    (dado, 15. jun 2017 19:06)

    # Link komentara

  19. Pametna zena. Nece da ju vise terorisu ustase.
    A za ove nase sto lupetaju, u Srbiji nije nacionalizam ni 1% od onoga kajav je u rvackoj. Plus Srbi nisu fasisti...
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zurkolomac, 15. jun 2017 10:58)

    A napad i prebijanje onog malog Roma i to u školi, što se, eto usudio da nosi, zamisli molim te, srpsku zastavu, šta je to ?!
    (lomljavina žurke, 15. jun 2017 18:58)

    # Link komentara

  20. Pa gdja Furlan je u pravu , Hrvastka je ista 2017 kao i 1991 godine tj povampireno ustastvo se ne stisava, sa tim sto je sada nagradjana i ulaskom u EU i NATO .
    (BB, 15. jun 2017 18:35)

    # Link komentara

  21. ali kako je pojam migracija definisala je za posebnu pohvalu. odavno lepse vezano za temu iseljenistva nisam procitao.
    (salemm, 15. jun 2017 18:32)

    # Link komentara

  22. Problem ove Furlanke i takvih i jest taj sto je njoj i kompartiji do 90-tih sve bilo super...Da su postojali DESECI MILIJUNA ljudi koji nisu bili u partiji nije joj nikad palo na pamet...Tamo di je, neka je.Sretno joj bilo.
    (Sve je jasno, 15. jun 2017 18:28)

    # Link komentara

  23. Mira vrati putovnicu i ciao,jednostavno zar ne?
    A za ove šta likuju da su svugdje političari iz 90-ih daj molim ih da mi nabroji troje aktivnih u HR.
    (vox, 15. jun 2017 18:26)

    # Link komentara

  24. Zatvorena zemlja koja kroji kapu celom svetu.zanimljivo.
    (Musa kesedzija, 15. jun 2017 18:19)

    # Link komentara

  25. A ja bih lijepo zamolio sve dobronamjernike iz Minhena, Berlina i Londona da nas poštede svojih lamentacija i dobronamjernog vrijeđanja vuko...... iz kojih su pobjegli.
    Mi koji smo ostali dobro znamo u kakvim društvima živimo i ostali smo tu jer vjerujemo da usporkos svemu, možemo i moramo promijeniti naše zemlje na bolje. Mogli ste ostati i pomoći nam u borbi s primitivizmom i korupcijom, ali lakše se bilo pokupit u Njemačku, jelda?
    Hvala lijepa na svemu, a sad se držite svojih država, a nas ostavite na miru.
    I molim dijasporu da apstinira na izborima... ne znam kako je u Srbiji, ali naši nam redovito uvale nekog maloumnika u Sabor.
    (son goku, 15. jun 2017 18:00)

    # Link komentara

  26. Eto zbog mirine izjave ce isusiti jadransko more. Ma koga briga hocel se vratiti, stalno nesto pljuje po Hrvatskoj a cesto gostuje u njoj. Takodje se da primijetiti da sto se vise pljuje Hrvatska srbi su sve ushiceniji i sretniji, interesantno ne vidite svoje dvorište, zanimljivo. Ostavite Hrvatsku i Hrvate, brinite se o sebi i svojima bit cete puno sretniji. (mentalist, 15. jun 2017 15:05)

    Cini mi se da je Mira ovom izjavom prozvala ceo balkan i nas mentalitet, a ne samo Hrvatsku. Vecina se ne nasladjuje njenom izjavom nego se pronalazi u njoj. Cini mi se da su Srbi vise samokriticni prema svojoj zemlji i mentalitetu nego Hrvati. Oni idealizuju svoju zemlju...U Hrvatskoj nema nacionalizma.... fasizma..... sovinizma..... sve je sjajno.... Previse su patriotski nastrojeni.... Kada budu vise samokriticni i iskreni.... Bice i bolji ljudi..... Ja potpisujem da je sve sto je Mira rekla tacno... i odnosi se i na Srbiju.... Mi smo zaostali u 90-tim... Cast izuzecima naravno...
    (becks, 15. jun 2017 18:00)

    # Link komentara

  27. Tek kad se odaljiš od nas na duže vreme, možeš da sagledaš sve mnogo jednosta nije. Kod nas su naconalizmi i primitivizam postali normalna stvar, na koju smo navikli. Tek kad odeš na duže odavde, sve to počne da te zgražava.
    (CKM, 15. jun 2017 17:40)

    # Link komentara

  28. @zurkolomac

    Ti si upravo primjer onih od kojih doticna bjezi. Nacionalizam nije kod "nas", nego kod "njih"

    Nema apsolutno nikakve razlike izmedju hrvatskog, srpskog ili bosanskog nacionalizma. Svaki gori istom jacinom, ali kad pitas neke od doticnih nacionalista on ne prilazi kriticki prema svom nacionalizmu nego ga poima kao nesto normalno i obavezno ga definise izrazom patriotizam, dok je kod "njih" Boze sacuvaj....
    (rajvosa87, 15. jun 2017 17:33)

    # Link komentara

  29. Miro,
    vidim te sa sobom u Medjedje 😁
    (Djuro, 15. jun 2017 17:32)

    # Link komentara

  30. Ja živim u Kaliforniji već 18 godina,u okrugu Los Anđeles,u Mirinom komšiluku.Malo je mesta na ovoj planeti kao što je Kalifornija,u pozitivnom smislu naravno.Deca su mi rođena ovde.
    Apsolutno mi ništa ne nedostaje u materijalnom smislu,imam više nego što mi je potrebno.Pristojan posao,stan,uvek nov auto, restorani, plaže,okean, pecanje, igramo tenis svaki dan,red,zakon, savršeno čiste ulice,moderni i uređeni gradovi.......
    Legalan status od prvog dana i državljanstvo SAD već 13 godina.Uvek prihvaćeni od sredine kao potpuno ravnopravni građani.
    Deca odrastaju,imaju budućnost,sve ide svojim tokom.
    Ali,duša me boli što smo morali da se odselimo iz Srbije i što se možda nikada nećemo vratiti.I nema dana da o tome ne razmišljam.I nikakve materijalne vrednosti ne mogu da nadomeste tu prazninu i žal što se nije moglo normalno živeti i ostvariti u rođenoj zemlji.
    (Laki, 15. jun 2017 17:10)

    # Link komentara

  31. Isto je i u Srbiji, uz razliku da je u Hrvatskoj prosecna plata 750 Eura a ovde 370 Eura.
    (marko, nis, 15. jun 2017 15:27)

    pa ako ti treba 1.000 evra, zaradi ih.
    (mudrosti, 15. jun 2017 17:06)

    # Link komentara

  32. Ona je glumica i bilo je logicno da produziti karijeru u Americi je bilo sasvim nemoguce. To sebi treba staviti svako u glavu ko hoce uspeh na zapadu, a hoce da radi nesto drugacije nego da bude moler. Mira lepo prica, u medjuvremenu je poprilicno poradila u sebi, zasto ne pise romane?
    (cokoladica, 15. jun 2017 17:02)

    # Link komentara

  33. (Mitropolit Jovan, 15. jun 2017 11:13)

    Veze vi nemate mitropolite, evo mene u Španiji sve je lijepo, ljudi, mentalitet, sunce, priroda samo eto što ne pričaju srpski pa da se ne osjećam kod kuće. Nikad me niko ni ružno nije pogledao kamoli nešto prigovorio na osnovu mog porijekla a tu sam već ima preko 15 godina. I onih malo koje poznajem sa exYu prosotra osjećaju se slično, niti grbače niti se pate išta više nego ostali narod španski.
    (Andresinho Ze, 15. jun 2017 16:59)

    # Link komentara

  34. Stvari koje je Mira Furlan kazala stoje, i to je vise manje tako, nazalost. Druga je stvar sta meni glumci i glumice nista ne predstavljaju, otprilike kao i sportasi. I jedna i druga profesija je zabava. Doduse, ja ni ne gladam filmove, pa zato vjerojatno i imam ovakvo misljenje. Jos je nesto interesantno, gotovo svi Srbi ili gradjani Srbije novonastale drzave ex SFRJ nazivaju :bananama, bantustanima, prcijama, mravima, itd.. Ajde, ukoliko se to odnosi na sunovrat drustva, onda donekle i razumijem. Ja recimo nemam tako nisko misljenje o Hrvatskoj, nemam tu dozu kompleksa prema istoj i ne smatram da trebam zivjeti u drzavi od 23' milijuna stanovnika da bi istu gledao kao veliku i divio joj se. Zasto je to tako ? Mnogi ljudi su zivjeli i dozivljavali sebe kao Jugoslavena i Jugoslavenku, i to je skroz u redu, vjerojatno je i Mira sebe tako dozivljavala. Prema njoj je napravljena i velika nepravda, zeni je stan oduzet, mislim od bake ili tako nesto i to je strasna nepravda. Nazalost, nije jedina. Na koncu, ne radi se vise tu o nacionalizmu, bar ne o ideoloskom nacionalizmu. Tu se naime radi o preraspodjeli kolaca. Ljudi su pohlepna bica, i najbitnije im je da sta vise ugrabe. Nacionalizam i rat se koristi kao sredstvo kako sta uspjesnije doci do cilja. Prica o mrznji izmedju nasih naroda je prica za malu djecu. Pozdrav.
    (from south, 15. jun 2017 16:45)

    # Link komentara

  35. Na zalost u pravu je...isto vazi i za Srbiju...
    (Vladimir, 15. jun 2017 16:39)

    # Link komentara

  36. I ja se iz istih razloga necu nikada vratiti u Srbiju.
    (Ljuba, 15. jun 2017 16:31)

    # Link komentara

  37. Potpuno je u pravu,a isto se može reći i za Srbiju.
    (Banderaš, 15. jun 2017 16:04)

    # Link komentara

  38. Gospođa Furlan je sve dobro rekla. Da tako razmišljaju i SVI ostali koji su otišli potvrđuje činjenica da se NIKO od njih ne vraća. A koji su još tu grozničavo traže način da odu. Ne treba tu nikakav komentar, činjenice govore sve.
    (život je samo jedan, 15. jun 2017 15:54)

    # Link komentara

  39. @rosonero 15.jun 2017.10:27

    Uh sto ti je logika! To sto imas toliko (ne)opravdanih zamerki na SAD i njen narod,ne znaci da smo mi i Hrvati cvecke....
    (mina-twins, 15. jun 2017 15:51)

    # Link komentara

  40. Lepota+pamet+ hrabrost+iskrenost= Mira Furlan
    (boza, 15. jun 2017 15:29)

    # Link komentara

  41. Isto je i u Srbiji, uz razliku da je u Hrvatskoj prosecna plata 750 Eura a ovde 370 Eura.
    (marko, nis, 15. jun 2017 15:27)

    # Link komentara

  42. @ Tata... da se naucis.
    Sedi, jedan!!!

    [link]/
    (Americanin srpskog porekla a mozda i pameti, 15. jun 2017 15:21)

    # Link komentara

  43. Predivna Mira, produhovljena,otmena i skromna! Oduvek mi se dopadala a posle ovog komentara još više!
    (marija p, 15. jun 2017 15:14)

    # Link komentara

  44. ...treba imati jak stomak i dati ovakvu izjavu. Juče čitam intervju sa Nikolom Kojom, koji je manje više opisao kako se kultura sistematski uništava, a sada Mirina izjava, koja manje više govori o posledicama svega toga.

    Oboje su neopevane legende..
    (DoVla, 15. jun 2017 15:11)

    # Link komentara

  45. (ilaminat, 15. jun 2017 10:53)

    Ti gresis. Naravno da je i ovde klima nacionalisticka, jer taj ton daju politicari. Isto kao sto i u Hrvatskoj taj ton daju politicari, to se forsira na medijima, nacionalistickoj prici se daje prostor. Druga je prica sto vecina ljudi ovde nije nacionalisticki nastrojena, ali takodje ni vecina ljudi u Hrvatskoj nije nacionalisticki nastrojena. Sve je to isto samo iz druge vizure izgleda drugacije.
    (Ana, 15. jun 2017 15:07)

    # Link komentara

  46. E, ova žena je bila prava zvezda jugoslovenske kinematografije.I, kao takva, naravno, da nije imala i nema šta više da traži ovde, kada su Jugoslaviju rasparčali i pretvorili je u niz malih privatizovanih marionetskih mafijaških balkanistana.
    (monden, 15. jun 2017 15:07)

    # Link komentara

  47. Najcrnje je kad to od cega ste pobegli od kuce sretnete u emigraciji po onim geto dzepovima. Pa udri Jovo nanovo.

    U svemu se slazem sa njom.
    (Filmofil, 15. jun 2017 11:11)
    ---------
    A šta Vi mislite, da biste odmah uleteli u društvo Engleza, Nemaca ili Francuza? Svi bi Vas rado dočekali u svojim domovima i pozivali na porodična slavlja ili skupove?! Očito je da živite u zabludama poštovani gospodine?! Ti "geto džepovi" su predvidjeni za migrante i jedino su utočište svih tih koji su pobegli iz "propale zemlje". Ne mislite valjda da će im bilo ko dati neki drugi status? U Americi smo samo "bedni imigranti", u Nemačkoj "gastarbajteri", i to je ta stvarnost naše emigracije, kojoj sirotinja u Srbiji zavidi, ne znajući u kakvoj šizofrenoj situaciji oni žive. Mira Furlan ovde to i navodi, samo što su mnogi to ovde prevideli a neki shvatili kao uvredu za SAD a ne suštu stvarnost.
    (Topličanin Milan, 15. jun 2017 15:06)

    # Link komentara

  48. Eto zbog mirine izjave ce isusiti jadransko more. Ma koga briga hocel se vratiti, stalno nesto pljuje po Hrvatskoj a cesto gostuje u njoj. Takodje se da primijetiti da sto se vise pljuje Hrvatska srbi su sve ushiceniji i sretniji, interesantno ne vidite svoje dvorište, zanimljivo. Ostavite Hrvatsku i Hrvate, brinite se o sebi i svojima bit cete puno sretniji.
    (mentalist, 15. jun 2017 15:05)

    # Link komentara

  49. di je ova glumila i zasto je njeno misljenje bitnije od bilo cijeg na ovom sajtu?
    (Zigzag, 15. jun 2017 15:04)

    # Link komentara

  50. Ako je tako, zašto je onda došla glumiti u Hrvatsku.I to ne u filmu. Mora biti da se u Americi proslavila, pa nema više vremena.
    (titanic, 15. jun 2017 14:44)

    # Link komentara

  51. @nbg A sta joj se desilo?
    (Laura, 15. jun 2017 14:24)

    # Link komentara

  52. Небитна
    (ИБАРСКА ЗУМЗАРА, 15. jun 2017 14:20)

    # Link komentara

  53. jedna je bila i ostala gospodja furlan.
    (besparica zivorad, 15. jun 2017 13:59)

    # Link komentara

  54. ovo bi bilo fenomenalno kada bi to pričala iz Brazila ili Norveške ... ovako je malo degutantno
    (vonjko, 15. jun 2017 13:56)

    # Link komentara

  55. Dobra percepcija.
    (Lovćenac, 15. jun 2017 13:46)

    # Link komentara

  56. Kako se naši odmah slažu i poštuju na njene reči. Da to kaže neko naš za Srbiju, svi znamo šta bi bilo. Pljuvali bi je kao Sergeja, Đurička, pre neki dan Koju itd. Da se ne lažemo. Daleko od toga da nju kritikujem, žena je u pravu.
    (jašta, 15. jun 2017 13:43)

    # Link komentara

  57. "Vec 12tu godinu zivim van Bgd." (b, 15. jun 2017 09:54)

    Где си сада, у Панчеву?
    (Сима, 15. jun 2017 13:38)

    # Link komentara

  58. Pogodila u centar... A porediti Hrvatsku i SRbiju kao jednake po pitanju nacionalizma je idiotski i mentalno.... Ili se pravite ludi ili nemate pojma o žvotu... Pa taj narod ima kompleks od Srba da ste živeli tamo znali bi...
    (veljko, 15. jun 2017 13:36)

    # Link komentara

  59. @Zurkolomac
    Ne znaju liberali sta je fazizam, a sto je jos gore, ne znaju ni sta je liberalizam pa sebe nazivaju liberalima.
    (maza, 15. jun 2017 13:32)

    # Link komentara

  60. Bravo Miro, svaka cast!
    (Stavra, 15. jun 2017 13:32)

    # Link komentara

  61. Samo treba se čuvati da u migraciji ne dođeš u dodir sa hrvatima i srbima. Tako i ja radim. ?
    (mate, 15. jun 2017 13:31)

    # Link komentara

  62. Šta reći,država u kojoj je svakih nekoliko dana glavna tema o kojoj se podosta oglašavaju čak i predsjednica i premijer,gdje je odobren a gdje zabranjen tzv. koncert seljačića iz Ćavoglava i ne zaslužuje ništa drugo nego da iz nje pametni i pristojni ljudi koji su se davno izdigli iznad tih i sličnih primitivnih poriva,odlaze tamo gdje je ipak život više uznapredovao?!
    (Arch Enemy, 15. jun 2017 13:27)

    # Link komentara

  63. Ja sam Beograd napustio jos 1971, vec tad sam naslucivao sta nas ceka.

    Bizaran detalj: u fabrici u kojoj sam radio koristili smo neki ekstra kvalitetni skupoceni materijal; aljkavo rastovaren, uz zid zgrade; prolazi drugi kamion i zgazi i unisti 30% onog materijala. Nije cudo da smo se mrzeli na bezbroj nacina i osnova kad smo spomenuti odnos imali prema ni krivom ni duznom metalu!
    (Langus, 15. jun 2017 13:24)

    # Link komentara

  64. i tako je mira sakrila pravi razlog svog odj.b.v.nj. ovih prostora, koristeci fraze i izraze.
    koliko ste samo naivni
    (zoran, 15. jun 2017 13:18)

    # Link komentara

  65. Ne slazem se sa komentarima da je u SR isto, jeste isto u smislu da se nista nije promenilo od 90-ih, sve je degradirano u svakom smislu, taj politicko/estradno/kriminalni folklor je isti ali mislim da "obicni ljudi" nisu nacionalisticki obojeni kao u HR, u Srbiji smo vise naiva i budale, sto je takodje pogubno po zajednicu i zivot...
    (**, 15. jun 2017 13:18)

    # Link komentara

  66. Eh, da je meni da se vratim u Kaliforniju. A Miri svaka cast na kratkoj i jasno postavljenoj dijagnozi.
    (EM, 15. jun 2017 13:03)

    # Link komentara

  67. Ovaj članak i komentari samo to i potvrđuju. Senzacionalizam, primitivni nacionalizam...
    (real.no, 15. jun 2017 13:01)

    # Link komentara

  68. Miro vratices se ti nazad kad budes zatrebala pomoc isto kao i tajci a i ta zemlja u kojoj ti sad zivis izborom trumpa je pokazala svoju tolerantnost
    (kapelica, 15. jun 2017 13:00)

    # Link komentara

  69. Istraživanje sprovedeno u Hrvatskoj početkom 2013 godine od strane Instituta za društvena istraživanja i Friedrich Ebert fondacije dalo je sledeće rezultate. Uzorak je brojao 1500 ispitanika uzrasta od 14 do 27 godina. Naročito visok stepen netrpeljivosti i netolerancije ispitanici su pokazali prema Srbima (samo 7% mladih bi ih želelo za bračnog partnera, a 15% bi ih prihvatilo u svom komšiluku), prema Romima (70% mladih im ne bi dozvolilo da žive u Hrvatskoj), homoseksualcima (40% ih ne bi želelo u susedstvu), a izrazita netolerancija je pokazana i prema Albancima i ostalim Balkancima.

    Razumem Miru.

    (BeKo

    Još je gore u Sloveniji ili u Mađarskoj ili Slovačkoj prema romima i gayevima.

    To je bolest cijele istočne Europe, odraz slabo razvijenih društava.

    No za Hrvatsku ima nade, čak bih rekao da smo i dalje otvoreniji nego druge nacije i tolerantniji, no i dalje je sve to nedovoljno.
    (Jure, 15. jun 2017 12:58)

    # Link komentara

  70. "Pametna zena. Nece da ju vise terorisu ustase.
    A za ove nase sto lupetaju, u Srbiji nije nacionalizam ni 1% od onoga kajav je u rvackoj. Plus Srbi nisu fasisti...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zurkolomac, 15. jun 2017 10:58) "

    Eh, pa svaki Ciga svoga konja hvali ... o, i te kako ima nacionalizma kod nas i daleko je od 1%, možda čak i 80-90%. Ipak, slažem se da Srbi nisu fašisti, potpuno je suludo da Srbi, koji su bili žrtve fašizma, mogu da budu fašisti, ali to se i dešava - ima dosta fašista (neonacista, tačnije) u Srbiji :( Neki uopšte nisu ni svesni toga, ali njihovo ponašanje i ideologija su 1:1 sa fašistima i ne možeš ih drugačije klasifikovati neko kao fašiste.
    (Goran, 15. jun 2017 12:45)

    # Link komentara

  71. Мислим да ова велика глумица не изиграва никакву супериорну духовну уздигнутост или било шта слично. Једноставно, она је остала иста а све се променило тамо где је поникла и почела да се остварује као глумица, као човек. И сада "ова земља се не зове дом" (бенд "Филм" - "Ми нисмо сами"). А људи као она сада су овде итекако сами. Са мањим или већим одступањима свуда је тако. Принцип је исти, само су нијансе у питању. Ко не жели, неће, не може да се прилагоди, тај...ух...знају то добро они који су остали, а који су...неприлагођени. То још теже пада када се постане странац у својој земљи, где препознајете природу, где људи говоре истим језиком као ви... Можда је на неки начин и теже бити странац у својој земљи него у туђој.
    (Мина, 15. jun 2017 12:40)

    # Link komentara

  72. pa tako je na celom balkanu narodi su nabijeni nacionalizmom,sovinizmom i fasizmom....pogotovo omladina oni su bas extremni gori su od matoraca! Balkan ce uvek biti bure baruta dovoljna je mala iskrica i cao,opsednuti smo nekim zaverama,pretnjama,nekoj vestackoj virtualnoj ratnoj opasnosti.....itd.a rumuni,bugari,albanci odose napred za to vreme.BALKAN JE CRNA RUPA NA EVROPSKOM TEPIHU! tako ce biti zauvek,takav je mentalitet gde teske reci vladaju,mrznja,zavist....itd
    (dusan, 15. jun 2017 12:34)

    # Link komentara

  73. ilaminat, 15. jun 2017 10:53)

    Ne znam zasto ne nacionalisti biraju nacionaliste na izborima.
    (place your bet, 15. jun 2017 12:30)

    # Link komentara

  74. Jugoslavija? Tito, Melanija!
    (Yoni expert, 15. jun 2017 12:26)

    # Link komentara

  75. @ "Najcrnje je kad to od cega ste pobegli od kuce sretnete u emigraciji po onim geto dzepovima. Pa udri Jovo nanovo. 

    U svemu se slazem sa njom.
    (Filmofil, 15. jun 2017 11:11)"

    I ja se potpuno slažem sa Mirom.

    Slažem se i sa tobom o emigraciji u getoima. Međutim i za to ima leka - jednostavno ne živiš u getu da bi "bio među svojima" i nemaš kontakte sa takvom vrstom emigracije. Jednostavno ih izbegavaš i to je to.
    (marko_sthlm, 15. jun 2017 12:24)

    # Link komentara

  76. Sve potpisujem.
    (ja, 15. jun 2017 12:17)

    # Link komentara

  77. vidi se poštovana gospođo da vi nikad niste ni doživljavali Hrvatsku kao svoju domovinu. Sve najbolje vam želim u novoj domovini.
    (zahvalni, 15. jun 2017 12:16)

    # Link komentara

  78. Nije ona hvalila Ameriku naspram bivse Juge, vec je otisla tamo je je Amerika tipicna zemlja emigracije, za nekog ko se bavi njenim poslom nema mnogo drugih resenja, prosto velika drzava veliko trziste. Nesreca je sto je Jugoslavija nekada kao zemlja bila redak projekat, ideja o multikulturalizmu na nekim priblizno ravnopravnim osnovama,koji je naravno propao i zavrsio se u krvi, pa je to ono sto je tuzno, sto su jugoslovenski narodi imali sansu da probaju nesto jedinstveno u Evropi, al od toga nije bilo nista. To boli svakoga ko je nekadziveo i radio na teritoriji cele Juge, kad mora da se nakratko vrati u neku novostalu prciju od bivse republike i gleda koliko se sve srozalo i pogorsalo.
    (Jopet, 15. jun 2017 12:15)

    # Link komentara

  79. Srećemo se, strašna žena, legenda.
    (Delije Čikago, 15. jun 2017 12:12)

    # Link komentara

  80. Očigledno da jedan raniji razgovor sa gđom Furlan, gdje govori o razlozima odlaska, poražavajuće istinito i sjajno, navodeći kako je bujica najodvratnijeg primitivizma i sveg najgoreg u ljudima, progutala sve i postala apsolutno neizdrživa, nije bio slučajan.

    Najdublje poštovanje i najbolje želje, gospođo Furlan.

    Ako Vam je za utjehu, Vi ste makar uspjeli da pobjegnete od kaljuge koja je preplavila sve i počnete iznova. Ne sumnjam da Vam nije bilo lako, veliki svijet dalek i tudj, no ipak vjerujem, kakav god bio, da ga je mnogo lakše podnositi nego balkanski "Brave new world". Možda griješim, no Balkan sad, rađa samo gnušanje i neizrecivu tugu, posebno ljudima koji pamte ove prostore prije pada.
    Možda nije bilo idealno, ali je makar bilo pristojnosti.

    No, "Šta ćeš, sudbina moj tata." :)
    (Bez dobrog imena, 15. jun 2017 12:00)

    # Link komentara

  81. @rosonero

    Potpisujem.
    Ona kao glumica doživljava sliku Hrvatske(Balkana) i USA u skladu sa svojom percepcijom i mogućnostima, koja je ,koliko mi se čini, daleko od celovite slike na koju pretenduje.
    Radeći i živeći u USA zanemaruje da parama od poreza podmazuje njihovu ratnu mašinu od 200 vojnih baza širom sveta i ta joj činjenica ne smeta.
    Rekao bih da je stav koji je iznela pre fahidiotski nego bilo šta drugo.
    Veliki deo njenog "kredibiliteta" potiče od nostalgije kad su vremena bila manje ratna i to je sve.Niti je bila bogznašta glumica, niti se izdvajala kvalitetom od ostalih iz svoje generacije.Stvar ukusa, na kraju.
    Nisam je čuo da protestuje u vezi sa Gvantanamom i ostalim ratnim zločinima počinjenim od strane države u kojoj živi u proteklih 20 godina, ali će zato da oplete po ovdašnjem prostoru iz udobne zavetrine, ne pitajući se kolika je uloga zemlje u kojoj živi za etikete koje lepi.
    Senzacionalizam, na primer, nije ovdašnji izum, nego propratni efekat uterane "demokratije" made in USA.
    (Aleksandar, 15. jun 2017 12:00)

    # Link komentara

  82. Sve je istina što je rekla..kao da smo se zaledili u devedesetim..isti političari isti tajkuni isti ratni novinari i pevači..odvratno..ali...ko ovde ne valja? Rođeni smo na ovoj zemlji. Bog, logos, slučajnost..bilo šta da je..ovo je naša zemlja..šta su krivi Dunav,Sava,Morava..Zlatibit,Kopaonik , Đerdap, polja Vojvodine i Srema ...Jadran,Plitvice,Slavonija...Neretva i Jahorina...šta nam je svima kriva ova zemlja da je proklinjemo i tuđi pesak udišemo umesto jutarnje rose naših proplanaka ???!!!..Šta je sve što nas okružuje krivo? Krivi su neki zli ljudi što razbiše zemlju i zavadiše narode..krivi si oni što i danas tuku u iste bubnjeve..a krivi smo i svi mi ..podjednako.. i oni koji napustiše ove lepote što ih odojile i mi koji smo ostali i nemo posmatramo kako zagađuju i ubijaju ovu lepotu od zemlje. Eee Balkane moj.
    (VUK, 15. jun 2017 11:59)

    # Link komentara

  83. Pokondirena tikvica @

    Nije cudo,i ja :)Ona nije toliko lepa koliko eroticna i prirodna,pametna,diplomata-nece nikog da vredja .
    (cobo, 15. jun 2017 11:49)

    # Link komentara

  84. Sad ce nasi dusebrznici da se jave i da kazu kako smo mi gori od Hitlera a da je Hrvatska bastion demokratija. Zena koja je rodjena tamo kaze za,jednu,zemlju EU. I sta sad? O cemu mi pricamo. Jel opet kriv Milosevic i Srbi?
    (Milos, 15. jun 2017 11:45)

    # Link komentara

  85. Ja kao hrvat moram reci da je to istina. Istina je isto da nacionalizam vlada kod samo 5% populacije hrv ALI izgleda da je nekom u interesu da tih 5% nadglasa vecinu. Poz cijelom balkanu
    (Zalutali, 15. jun 2017 11:44)

    # Link komentara

  86. Očigledno da jedan raniji razgovor sa gđom Furlan, gdje govori o razlozima odlaska, poražavajuće istinito i sjajno, navodeći kako je bujica najodvratnijeg primitivizma i sveg najgoreg u ljudima, progutala sve i postala apsolutno neizdrživa, nije bio slučajan.

    Najdublje poštovanje i najbolje želje, gospođo Furlan.

    Ako Vam je za utjehu, Vi ste makar uspjeli da pobjegnete od kaljuge koja je preplavila sve i počnete iznova. Ne sumnjam da Vam nije bilo lako, veliki svijet dalek i tudj, no ipak vjerujem, kakav god bio, da ga je mnogo lakše podnositi nego balkanski "Brave new world". Možda griješim, no Balkan sad, rađa samo gnušanje i neizrecivu tugu, posebno ljudima koji pamte ove prostore prije pada.
    Možda nije bilo idealno, ali je makar bilo pristojnosti.

    No, "Šta ćeš, sudbina moj tata." :)
    (Bez dobrog imena, 15. jun 2017 11:41)

    # Link komentara

  87. U Americi nema senzacionalizma, vulgarnosti i primitivizma. A Trump predsjednik. Istina je da su dolari bolji i od kuna i od dinara. Nista vise.
    (KathyBoo, 15. jun 2017 11:38)

    # Link komentara

  88. Glumica koje nema nigde u fimovima jer su pocele mladje da se skidaju odu u holivud tamo ne uspe i posle 30godina pocne da bistri politiku.
    (senad, 15. jun 2017 11:38)

    # Link komentara

  89. А јесте добро ,,опрала,,Хрвате са оним делом о Хрватској...

    А вама који причате како је у стање у Србији исто као и у Хрватској - одмах да кажем да то није истина...Јер ми у АП Војводини смо нормалнији и толерантнији од вас (истог народа) из централне Србије...А од Хрвата смо 50 година испред (по толеранцији)!
    (Џејмс 007Bond, 15. jun 2017 11:33)

    # Link komentara

  90. Mene su davno ucili u skoli da je nacionalizam ok, shovinizam je losh.
    (willy, 15. jun 2017 11:27)

    # Link komentara

  91. Pametna žena.
    Niko se ne vraća iz boljeg u gore. Balkan je opskurno mjesto ali još nije dodirnuo dno, Balkan još tonee. Kakve samo priče se pričaju o ratu na 3-4 strane (Srbi, Bošnjaci, Hrvati, Albanci), da se objektivan čovjek zgrozi. Koja negacija istine. Zašto bi bilo ko poželio da se vrati u opskurnu balkansku močvaru? Normalni traže kako da pobjegnu a ne vraća se niko.
    (realsta, 15. jun 2017 11:26)

    # Link komentara

  92. @rosonero

    ameri nisu civilizacija stara samo 200 godina, ako ih gledas kao nadogradnju britanskog imperijalizma (i zapadnoevropsog uopste, mada u manjoj meri).
    Ta prica ukupno jos od zadnjeg osvajanja Engleske 1066-e traje (mada joj je sada izgleda i stvarno dosao kraj - da se rim vise vrati u Nais a ne da luta po hladnom severu ;-)
    (Petar, 15. jun 2017 11:25)

    # Link komentara

  93. Odavde mora da se bezi. Ovde ljudi isuvise mrze jedni druge, ne samo na nacionalnom ili nekom drugom nivou, nego licno, onako iskonski, gotovo familijarno mrze sve i svakog. Naravno, situacija nigde nije idealna, ali ovo sto mi ovde imamo je nesto neverovatno. Tolika kolicina zle namere se retko gde vidja na svetu.
    (besna glista, 15. jun 2017 11:23)

    # Link komentara

  94. Mislim da ko god se dočepa Kalifornije ne pada mu na pamet da se seli iz nje.
    (Deks, 15. jun 2017 11:21)

    # Link komentara

  95. Zemlja i ljudi su se promjenili. Mira se nije promjenila u svojoj glavi od '90...
    (gavran, 15. jun 2017 11:18)

    # Link komentara

  96. Slično i u Srbiji...
    Retko ko se i vratio posle dvadesetak godina.
    (Dejan)
    --
    A gde da se vrati? U zapuštenu i srušenu kućicu u koju niko nije uložio dinara zadnjih 50 godina? U zarasla i opustela imanja svojih predaka, na kojima su othranjeni, vaspitavani i školovani? Da se vrati u mesto, gde će svi očekivati da je multimilioner. A, on golja?! Život u inostranstvu je težak i tužan. Barem za 90% onih koji se odluče da "pobegnu iz ove propale države". Rmpači se, kopa se i rade se poslovi koje neće da rade ni crnci. To je sudbina onoga ko se zaputi u neki od zapadnih "eldorada". Njihov život je pakao jer, nikada ne mogu da postanu ono što nisu, a odrekli su se onoga što jesu. Otudjeni, diskriminisani na svaki način, samo što to stoički podnose i o tome ćute, kako se ne bi sramotili pred rodbinom koja ih sa divljenjem gleda za vreme retkih boravaka u Srbiji. Svi se dive "belom mercedesu" ne znajući u kakvim katakombama žive i kako moraju da vode računa o svakoj "crkavici". Oni koji dočekaju penzije završe u staračkim domovima jer snahe ili zetovi Englezi, Irci ili Indijci, neće u kući da gledaju jednog "zaostalog" Balkanca. To je finale najvećeg broja, siguran sam u procentu od 90%, svih tih koji se nisu vratili. Ko će se njih više ikada setiti? Nestanak je jedina reč, kojom se može opisati njihova sudbina. Ne bih je poželeo ni najvećim neprijateljima a, verujte, dobro poznajem život naših ljudi u inostranstvu. Od Kanade do Austrije i Nemačke.
    (Mitropolit Jovan, 15. jun 2017 11:13)

    # Link komentara

  97. A da nije i Mirina nacionalnost jedan od razloga sto nece da se vrati? Ili nece da kaze da se komsije ne uvrede?
    (Stavra, 15. jun 2017 11:11)

    # Link komentara

  98. Najcrnje je kad to od cega ste pobegli od kuce sretnete u emigraciji po onim geto dzepovima. Pa udri Jovo nanovo.

    U svemu se slazem sa njom.
    (Filmofil, 15. jun 2017 11:11)

    # Link komentara

  99. Ali strasno koliko je u pravu...
    (G.M, 15. jun 2017 10:59)

    # Link komentara

  100. Prvi covek koji je dosao da cestita Vucicu pobedu bio je Skot iz americke ambasade. Lepo je ziveti u zemlji koja zaradjuje pare na tudjoj nesreci. Nek njena Amerika prestane da podrzava psihopate, ustase i ratne zlocince na Balkanu pa da vidis kako ce nam krenuti. A ne, pokrade izbore u Srbiji i dodju da mu cestitaju, pobiju 19 svedoka i postave Haradinaja za premijera i onda nam sole pamet.
    (S, 15. jun 2017 10:58)

    # Link komentara

  101. Pametna zena. Nece da ju vise terorisu ustase.
    A za ove nase sto lupetaju, u Srbiji nije nacionalizam ni 1% od onoga kajav je u rvackoj. Plus Srbi nisu fasisti...
    (Zurkolomac, 15. jun 2017 10:58)

    # Link komentara

  102. @Lilith

    Ne bas. Ima i u Srbiji svega toga naravno, desi se poneki Kalabic tu i tamo, ali klima nije nacionalisticka. Vlast jeste takva, ratna koalicija kao i na kosovu ali mislim da gresis kad su ljudi u pitanju.
    (ilaminat, 15. jun 2017 10:53)

    # Link komentara

  103. Bila i ostala kraljica ,dama,pametna,lepa,vaspitana! Sve najbolje o Miri .
    (dragan milosevic, 15. jun 2017 10:51)

    # Link komentara

  104. To je to,živa istina!
    (Veseli, 15. jun 2017 10:48)

    # Link komentara

  105. Сваки дан по 5 емисија о рату, о домобранима, о Србима и српској агресији итд. Неко ко се врати из далеког иностранства после 30 година и затекне све исто јасно му је колико има сати и припадне му мука. Потпуно је разумем да не жели да дође опет.
    (Педро, 15. jun 2017 10:46)

    # Link komentara

  106. realno
    (sibke, 15. jun 2017 10:38)

    # Link komentara

  107. Koliko sam bio zaljubljen u ovu zenu.Jedna od najlepsih glumica ex Yu.
    (Pokondirena tikvica, 15. jun 2017 10:37)

    # Link komentara

  108. Ne secam se kada je neko lepse objasnio situaciju ovih prostora nego ova gospodja u poslednjem delu teksta.
    (Borizz, 15. jun 2017 10:37)

    # Link komentara

  109. Istina.Svaka cast.
    (Bojan, 15. jun 2017 10:36)

    # Link komentara

  110. Kako nisu culi da je Srbija lider u regionu?!
    (Istina, 15. jun 2017 10:36)

    # Link komentara

  111. istina. a istina je da je isto tako u srbiji. nema razlike. izadjite na ulicu, ukljucite tv, otvorite stampu. devedesete nisu nikad otisle iz srbije, i to je pretuzno.
    (milos, 15. jun 2017 10:33)

    # Link komentara

  112. Isto je i u Srbiji.
    (Lillith, 15. jun 2017 10:31)

    # Link komentara

  113. Isto je i u Srbiji ...
    (X komentar, 15. jun 2017 10:30)

    # Link komentara

  114. "Ako živiš u zemlji čiji su stanovnici zli, izbjegavaj ih. Pokušaju li te prisiliti da se s njima družiš, napusti tu zemlju, čak i ako to znači da ćeš morati otići u pustinju.“
    Pošto očigledno ovaj moralni imperativ slede mnogi na Balkanu, eto jednostavnog objašnenja za silni egzodus, pogotovo mladih i sposobnih.
    Mira koja beše najtalentovanija glumica mlađe generacije,jeste slika onog što nam se u stvari desilo besmislenim raspadom bivše zemlje kojim smo dobili samo koncentrat zla...
    (Danilo, 15. jun 2017 10:30)

    # Link komentara

  115. Bila i ostala gospodja i ostala van ovog naseg mulja. Veliko postovanje.
    (Vlad Rad, 15. jun 2017 10:27)

    # Link komentara

  116. ili ne razlikuje drzavu od naroda , to jes zvanicnu drzavu od nezvanicne ili ne ume da se izrazi . obican narod u americi je mozda zatvoren i ne interesuje ga nista van njihove zemlje ali americka drzava je prisutna u svakom delu sveta i svuda je sejala smrt i dalje je vrlo spremna da to radi , cak, vise nego ikad , jer joj se pozicija ljulja i njima a i njihovim evropskim saveznica , a ova zena je i prosli put lupetala o nekim ljudskim pravima , ravnopravnosti i jednakosti u zemlji koja je pocinila najveci genocid u istoriji covecanstva i koja je pokrenula najvise ratova na zemlji iako je ta " civilizacija stara " tek 200 god . ocigledno joj inteligencija i moc rasudjivanja nisu jaca strana ali je zivela u sistemu koji joj je to dozvoljavao.
    (rosonero, 15. jun 2017 10:27)

    # Link komentara

  117. ili ne razlikuje drzavu od naroda , to jes zvanicnu drzavu od nezvanicne ili ne ume da se izrazi . obican narod u americi je mozda zatvoren i ne interesuje ga nista van njihove zemlje ali americka drzava je prisutna u svakom delu sveta i svuda je sejala smrt i dalje je vrlo spremna da to radi , cak, vise nego ikad , jer joj se pozicija ljulja i njima a i njihovim evropskim saveznica , a ova zena je i prosli put lupetala o nekim ljudskim pravima , ravnopravnosti i jednakosti u zemlji koja je pocinila najveci genocid u istoriji covecanstva i koja je pokrenula najvise ratova na zemlji iako je ta " civilizacija stara " tek 200 god . ocigledno joj inteligencija i moc rasudjivanja nisu jaca strana ali je zivela u sistemu koji joj je to dozvoljavao.
    (rosonero, 15. jun 2017 10:27)

    # Link komentara

  118. Svako joj je na mestu. Lepo receno.
    (alex, 15. jun 2017 10:25)

    # Link komentara

  119. Mira Furlan velika glumica i Gospodja
    ( sa velikum pocetnim slovom g).
    (Pedja, 15. jun 2017 10:24)

    # Link komentara

  120. Do Septembra 11, 2001, samo 20% amerikanaca je imalo pasose zato sto su u Meksiko i Kanadu mogli da putuju sa vozackom dozvolom... Posle tog datuma, pasosi su obavezni za sve i za svaki prelazak granice, te 80% amerikanaca poseduje putne isprave - sto sada, a ni pre, nema mnogo veze sa poznavanjem geografije.
    (Tata, 15. jun 2017 10:24)

    # Link komentara

  121. To vazi i za Srbiju. Samo da je dodala kriminal jos i to je to.
    (Dalapan, 15. jun 2017 10:22)

    # Link komentara

  122. Teodor Adorno u delu „Autoritarna ličnost“, gradeći nizom psihometrijskih istraživanja i ispitivanja svoju poznatu F skalu (F – fašizam kao najekstremniji izraz antidemokratske ideologije) je zaključio da su osobe u kojima su snažno izražene autoritarne crte ličnosti zanatno podložnije prihvatanju ideološkog obrasca kakav je fašizam. 

    Istraživanje sprovedeno u Hrvatskoj početkom 2013 godine od strane Instituta za društvena istraživanja i Friedrich Ebert fondacije dalo je sledeće rezultate. Uzorak je brojao 1500 ispitanika uzrasta od 14 do 27 godina. Naročito visok stepen netrpeljivosti i netolerancije ispitanici su pokazali prema Srbima (samo 7% mladih bi ih želelo za bračnog partnera, a 15% bi ih prihvatilo u svom komšiluku), prema Romima (70% mladih im ne bi dozvolilo da žive u Hrvatskoj), homoseksualcima (40% ih ne bi želelo u susedstvu), a izrazita netolerancija je pokazana i prema Albancima i ostalim Balkancima.

    Razumem Miru.
    (BeKo, 15. jun 2017 10:22)

    # Link komentara

  123. Nazalost u pravu je.
    (Pero, 15. jun 2017 10:22)

    # Link komentara

  124. mudra zena
    (nevrmajnd, 15. jun 2017 10:21)

    # Link komentara

  125. Mudra zena :-*
    (Shanzion, 15. jun 2017 10:20)

    # Link komentara

  126. Kad ona to sroci to tako jasno i direktno, stvarno kapa dole! Veliki respect prema divnoj zeni i glumici!
    (Sasa, 15. jun 2017 10:20)

    # Link komentara

  127. kao neko sa ko je dugo godina proveo u inostranstvu, mogu reci da je sve lijepo rekla!
    (nenad, 15. jun 2017 10:19)

    # Link komentara

  128. Slično i u Srbiji...
    Retko ko se i vratio posle dvadesetak godina.
    (Dejan, 15. jun 2017 10:19)

    # Link komentara

  129. Bravo za Miru. Odlicna glumica!
    (Darko, 15. jun 2017 10:18)

    # Link komentara

  130. Rekao mi je jedan stariji iseljenik kada sam dosao u Ameriku ... tek za tri do pet godina ces da shvatis gde i medju kakav svet si dosao .... dosta euforican po pitanju integracije sam mu to zamerio ... sta ovaj da prostite ...

    Danas sam shvatio da je bio u pravu .. i prestao sam da se izcudjavam kada dozivim nesto i nekakav odnos sto mi na kraj pameti nije pall da moze da se dozivi u zapadnoj "razvijenoj" civilizaciji ... onda prosto sebi kazem ti si ovde zbog para i svojim putem
    (Celalionac, 15. jun 2017 10:16)

    # Link komentara

  131. Bravo,sve je rekla.
    (xxx, 15. jun 2017 10:14)

    # Link komentara

  132. Predivna Mira Furlan. Nažalost, sve što je rekla za Hrvatsku , odnosi se i na Srbiju.
    (Jovana, 15. jun 2017 10:14)

    # Link komentara

  133. “Tokom svojih nedavnih boravaka u Hrvatskoj shvatila sam da je čitav prostor toliko zagađen senzacionalizmom, vulgarnošću i primitivnim nacionalističkim diskursom koji se nije promenio od devedesetih kad sam otišla da sam zaključila kako tu, zapravo, više nemam šta da tražim. To je tužna pomisao. Ali, nažalost, istinita. A istinu treba prihvatiti, nemamo drugog izbora“, zaključila je.

    Imam skoro 50 godina, zivim I dalje u ovoj Srbiji koju realno puno volim, ali sve ovo sto je Mira napisala je 101% tacno. Na zalost. I zato polako spremam decu za zivot negde dalje odavde.
    (Block, 15. jun 2017 10:14)

    # Link komentara

  134. Svaka cast na komentaru.
    (sandra, 15. jun 2017 10:13)

    # Link komentara

  135. Ma, jok....
    Gresis Miro....
    Evropa je to....
    (likota, 15. jun 2017 10:12)

    # Link komentara

  136. Nije samo to sto je rekla u hrvatskoj tako, nego tako je i u susjednim drzavama hrvatske
    (Danijel..Dane-S., 15. jun 2017 10:11)

    # Link komentara

  137. Istina. Sve.
    (Smuleco, 15. jun 2017 10:10)

    # Link komentara

  138. Istina.
    Samo pobeći sa Balkana, zbog dece.
    (b, 15. jun 2017 10:10)

    # Link komentara

  139. “Tokom svojih nedavnih boravaka u Hrvatskoj shvatila sam da je čitav prostor toliko zagađen senzacionalizmom, vulgarnošću i primitivnim nacionalističkim diskursom koji se nije promenio od devedesetih kad sam otišla da sam zaključila kako tu, zapravo, više nemam šta da tražim. To je tužna pomisao. Ali, nažalost, istinita. A istinu treba prihvatiti, nemamo drugog izbora".......Ove Mirine rechi SVAKA OD NOVONASTALIH EX-YU DRZZAVICA bi trebalo da stavi na onu veliku metalnu tablu(gde ispod pishe "Dobrodoshli!") sa grbom drzzave na svim granichnim prelazima!!!...samo ime drzzave(u ovom njenom sluchaju je Hrvatska) da se menja po potrebi...
    (dovla, 15. jun 2017 10:06)

    # Link komentara

  140. Furlanka je jedna poznata glumica, dobro srce, voli saradjivati sa drugima, nekvarna osoba. Ovo sto joj se desilo je jedna tuga istina koja na zalost traje i traje ko zna dokle.
    (nbg, 15. jun 2017 10:04)

    # Link komentara

  141. pa da. zagadjenje je prava reč. plus mržnja za doručak.

    vidis Miro, neki to zovu domom, a drugi dobro žive na i od smetlšta
    (nebo, 15. jun 2017 10:03)

    # Link komentara

  142. Potpuno tačno!!!! Nažalost iako većina vidi da nam je društvo unazađeno i upropašteno i dalje ne uviđa u kojoj meri smo svi kolektivno gurnuti u ponor jer živimo u njemu.
    (d, 15. jun 2017 09:56)

    # Link komentara

  143. Vec 12tu godinu zivim van Bgd. Svi moji prijatelji su pricali da sam poslednja osoba koja bi otisla iz Bgd-a. Svaki put kad dodjem dole shvatim koliko je ova zena u pravu. Ovaj grad je nekada bacao svetla daleko...ovaj grad je mogao bolje...steta
    (b, 15. jun 2017 09:54)

    # Link komentara

  144. Sve što je rekla je tačno,samo je mogla još da kaže da većina to još uvek neće da prihvati kao istinu.
    (Bajo, 15. jun 2017 09:53)

    # Link komentara