“Najprecenjenija“: 20 nominacija i redovno peglanje

Prema mišljenju mnogih, Meril Strip je najbolja živa glumica. Može da igra apsolutno sve, osvojila je tri Oskara, bila je nominovana 20 puta, a i pored svega toga i dalje je “obična“ osoba.

Izvor: Slobodan Maričić
Pošaljite komentar
  1. Pa i Obama je dobio Nobela za Mir - kao da to nesto znaci - Holivud ima svoje razloge , pa i kada snime film koji popularizuje pljacku Afrike Oni to predstave da bude simpaticno ! Za mene je Roberto Benini Glumcina Totalna !
    (Matori Kesa, 9. mart 2017 08:18)

    # Link komentara

  2. poslednji americki predsednik koji nije hteo da ratuje zavrsio je karijeru u Dalasu. Jednostavno moras biti deo 'ekipe' i napredovaces, u svim sferama zivota, sport, muzika, gluma. Ti njima uslugu tokom kampanje, oni tebi uslugu nakon dolaska na vlast.
    (power elite, 04. mart 2017 07:36)


    kenedi nije hteo da ratuje? hahaha
    (neutralni felsh, 7. mart 2017 02:38)

    # Link komentara

  3. Cinjenica je da je zena drustveno angazovana, ambasador Unicefa, borac za ljudska prava i to ne treba izjednacavati sa politikom. A uz to je fantasticna glumica i dobitnik velikog broja nagrada. To za sobom povlaci veliki ugled i poverenje. Ja bih dva puta razmislio pre nego sto dozvolim sebi neku neprimerenu izjavu.
    (ne laje kuca sela radi vec sebe radi, 04. mart 2017 14:13)


    tacno!
    (neutralni felsh, 7. mart 2017 02:33)

    # Link komentara

  4. jeste obicna... tu I tamo antitrampist aktivistkinja made in Soros... Za glumu istina jedna he od najvecih glumica ikad...
    (grafitdzija julino brdo, 4. mart 2017 19:21)

    # Link komentara

  5. Uvek se dogodi da u Holywood-u nadju tako nekog glumca i zakivaju u zvezde. Po meni Meril Strip ima istoriju glume, radi to dugi niz godina, ali bas da je tako dobra glumica, iskreno i nije... mnooooogo boljih glumica ima koje su isto radile dugi niz godina ali previdja se cinjenica da je ocigledno koliko marketing i agencije lansiraju samo pojedince i za nagrade, i za priznanja i slicno... nije to bas sve kako izgleda obicnom citaocu vesti.
    (Dusan, 4. mart 2017 18:08)

    # Link komentara

  6. Lana, bravo. Ništa ne bih oduzeo, jedino bih (ako može) dodao nepravedno zaboravljenu Džesiku Lang među one stvarno velike glumice Holivuda.
    Naravno, evropska i posebno engleska škola je jedna druga dimenzija glumišta koju i ne treba porediti sa holivudskom.
    (CATAPA, 4. mart 2017 16:31)

    # Link komentara

  7. Lana@Svaka cast na komentaru! Procitala sam ga u jednom dahu i u potpunosti se slazem sa svim napisanim!
    (Tanja, 4. mart 2017 16:28)

    # Link komentara

  8. Cinjenica je da je zena drustveno angazovana, ambasador Unicefa, borac za ljudska prava i to ne treba izjednacavati sa politikom. A uz to je fantasticna glumica i dobitnik velikog broja nagrada. To za sobom povlaci veliki ugled i poverenje. Ja bih dva puta razmislio pre nego sto dozvolim sebi neku neprimerenu izjavu.
    (ne laje kuca sela radi vec sebe radi, 4. mart 2017 14:13)

    # Link komentara

  9. Ne može se odrediti ko je najbolja glumica ili glumac.
    Koji su to kriterijumi? Koliko si filmova snimio, koje žanrove, koliko i koji su od tih filmova dobili oskare... ako je oskar uopšte vrh planine u sedmoj umetnosti? Sve više i oskar podseća na Nobelovu nagradu - politika odlučuje ko je najbolji, a ne talenat.
    A onda se treba pitati - šta je sa Francuskim, Italijanskim, ili bilo kojim glumicama druge nacionalnosti?
    Da li Holivud mora da bude jedini sud u vezi glumaca i filmova?
    Na kraju, svaki čovek bilo šta da radi je individua kome nešto leži i odgovara više ili manje od nečega drugog. Recimo, primer, Kristijan Bejl je POKIDAO ulogu serijskog ubice u filmu Američki psiho, sto puta bolje od Betmena iako je i Betmena odglumio vrhunski.
    Možda mu više leže uloge phihotičnih manijaka, ubica, trileri umesto akcija i td...
    Možda bi Meril najbolje glumila neke serijske ubice umesto nekih sredovečnih ženica koje drma klimaks kao u Mostovi okruga Medison...
    Ko to zna?
    Treba da se poklopi mnogo toga, dobra uloga, dobar scenario, i lik koji odgovara i leži vašem talentu da ispunite pun potencijal.
    I što više takvih uloga imate bolji ste glumac naravno. Po meni nema najboljih, ima dobrih, solidnih i loših glumaca. Meril je dobra glumica, ali nije najbolja, kao što ni recimo Al Paćino nije najbolji svih vremena...iako je prvoklasan glumac.
    Ko razume - shvatiće.
    (P, 4. mart 2017 13:24)

    # Link komentara

  10. Divan tekst za divnu glumicu! Uz to što je vrhunska glumica i među najboljima svih vremena u svom poslu, predstavlja i veliku inspiraciju svim ženama. Poštovanje, pre svega, kvalitetnoj osobi.
    (Dragana, 4. mart 2017 12:44)

    # Link komentara

  11. Radmila Savicevic je Bet Dejvis za Meril Strip
    (ja to samo onako, 4. mart 2017 10:44)

    # Link komentara

  12. Evo jos malo, da li znate da je doticna "dama"snimala i porno filmove.svestrana glumica
    (odessa, 4. mart 2017 09:16)

    # Link komentara

  13. Al ga čovek pretera u tekstu. Dobra glumica i ništa više od toga. I nema to veze sa Trampom, to me ne interesuje. Potpuno isti izraz lica, potpuno isti način govora u svakom filmu. Moć transformacije nula. Ali kao i sve u Holivodu, puno patetike i mediokriteta.
    (only fools and horses, 4. mart 2017 08:49)

    # Link komentara

  14. Ketrin Hepbern je navodno o njenoj glumi izjavila: Klik, klik, klik, misleći na na zvuke koje prave "zupčanici" u Merilinoj glavi jer glumi previše tehnički. I ja se sa tim slažem, Meril je, jednostavno, previše izveštačena. I ovo iznosim isključivo kao lično mišljenje, šta o tome imaju da kažu kritičari apsolutno me ne zanima. Ne sporim kako je sjajna glumica jer nedvosmisleno jeste, dajte joj da odglumi štagod: Margaret Tačer, kučku inspirisanu Anom Vintur, profesorku violine, sujetnu glumačku divu koja stari, i izneće ulogu fantastično. Ali je problem sa Meril što joj fali spontanosti, svaki pokret, svaki treptaj, svaki udisaj njenog lika su danima unapred pažljivo planirani. Ja kao gledalac nikad ne mogu da se uživim u likove koje igra, prosto sam u svakom trenutku svesna da gledam film. Nema harizmu i energiju za trenutnu improvizaciju, ne može da te oduševi "na mah". Uvek volim tu Merilinu metodičnost da uporedim sa svojom omiljenom glumicom Vanesom Redgrejv kojoj gluma prosto "stoji kao salivena", u svakoj ulozi je prirodna, upečatljiva, vrlo lako vas kupi i ubedi, ali ne zbog toga što je tri dana vežbala i planirala kako će da namigne u kadru, već je, što se kaže, jednostavno rođena glumica. I ne samo ona, Helen Miren, Suzan Sarandon, Izabel Iper, Ema Tompson, Kejt Blančet, Glen Klous i mnoge druge glume daleko ležernije od Meril. Pa i Džejn Fonda na ekranu pokazuje mnogo više autentičnosti nego "najbolja glumica današnjice". A - reći ću pa crkla pukla - svaku repliku Mire Banjac iz bilo koje banalne serije srpske TV produkcije cenim više od većine uloga koje je Meril Strip odigrala. Krivo mi je samo zbog toga što mislim kako je žena stvarno imala potencijala da istinski postane to za šta je danas ne baš opravdano smatraju, ali je krenula da forsira metodičnost koja je od nje napravila robota. Meni njena omiljena uloga je ona iz filma Silkvud snimljenog 1983. godine, gde je pokazala fantastičnu ubedljivost i lakoću glumačke uverljivosti. To posle, bar mene što se tiče, nikada nije ponovila; da li joj se sa Karen Silkvud posrećilo ili je tada stvarno znala, a ne "znala" i planirala da glumi zaista nemam pojma, ali većina onoga što je nakon toga uradila je samo "klik, klik, klik" prolazno šarenilo i stimulacija za pejsmejkere okoštalih članova američke Akademije za filmsku umetnost i nauku.
    (Lana, 4. mart 2017 08:48)

    # Link komentara

  15. Normalno da je najprecenjenija, njen politički angažman je odbojan, ali ne radi se o njemu, to je privatna stvar, a većina glumaca, ne samo ona su privatno problematične ličnosti, žena je lagano natprosečna glumica od koje su iz nepoznatih razloga (verovatno zato što poslednjih decenija glumi dosta očajnih bivših starleta) napravili neki naduvani kvazifenomen.
    (EU Citizen, 4. mart 2017 08:42)

    # Link komentara

  16. Pravi lik je onaj mo odbije oskara i ostane svoj u tom Holivudu. Nominacije dobija zato sto je oodrzana od tog lobija. Zato je jedan i neponovljiv Marlon Brando. Odbio je nagradu, i nije se prodao
    (ima, 4. mart 2017 08:38)

    # Link komentara

  17. posle izjave da je zivot dovoljno tuzan (patetican) i bez uloga Meril Strip, pocela je da glumi u komedijama. rezultat: grozota od kastinga

    one je "bitna" i to je ceo njen uspeh
    (nebo, 4. mart 2017 08:13)

    # Link komentara

  18. Holivud prica ono sto njegovi vlasnici zele. Isto kao i CNN. A vlasnik zeli da Trampu vidi ledja jer mu se ne svidjaju njegovi politicki pogledi. Ali ne vidim razlog zasto se mi ukljucujemo u tu birbu. Posebno sto su nam vlasnici svega u Americi nanijeli veliko zlo.
    (Miskoni, 4. mart 2017 08:10)

    # Link komentara

  19. Ja stvarno mislim da, kad si ostvaren toliko koliko je ona ostvarena, zlobne insinuacije, neprimereni komentari, zlobne opaske, deluju previse sitno u odnosu na njenu velicinu i ona ih tako i posmatra. Pobogu ljudi, postoje 'glumci' koji nisu snimili filmova koliko ona ima nagrada, a gde su sve nominacije... A i pored toga je sigurno jedna od najkulturnijih javnih licnosti na svetu.
    (ko smo mi da odlucujemo o tome, 4. mart 2017 07:45)

    # Link komentara

  20. Da mi je neko rekao da ce srbi pljuvati najvecu glumicu sadasnjice jer je rekla istinu o coveku koji je beskrupulozni kapitalista i koji se 18god ranije zalagao za kopneni ulazak NATO trupa u Jugoslaviju a koji je sad AMERICKI predsednik..
    (AHTUNG DIHTUNG, 04. mart 2017 00:02)

    Pa svi su oni u sluzbi 'beskrupuloznih kapitalista', tako im je postavljen sistem, oni su to resili u Gradjanskom ratu i od tada ratuju samo van SAD. A inace Meril je u politickoj opciji ovih koji jesu bombardovali SRJ, nisu se zalagali oni su to izveli. I ne znam sta se ljudi toliko prepucavaju oko toga, poslednji americki predsednik koji nije hteo da ratuje zavrsio je karijeru u Dalasu. Jednostavno moras biti deo 'ekipe' i napredovaces, u svim sferama zivota, sport, muzika, gluma. Ti njima uslugu tokom kampanje, oni tebi uslugu nakon dolaska na vlast.
    (power elite, 4. mart 2017 07:36)

    # Link komentara

  21. Meril Strip je najveci zivi glumac. Ni sa muske strane nema takvog talenta, moze da igra absolutno sve. DD Luis je vrhunski glumac na primer, ali on odbija 99.9% uloga. Meril igra sve, od lake komedije do drame i trilera.

    Za ove sto referiraju na Trampa i tvrde da je Meril precenjena. Vi podrzavate osobu koja je nasledila bogatstvo od oca koji je stvorio isto od nule. Meril Strip jeste omiljena od Holivudskog establismenta, ali je taj ugled i uticaj sama stekla decenijama posvecenog rada. Neko takav zasluzuje postovanje, makar kao profesionalac, cak i ako nema talenta.
    (Milan, 4. mart 2017 07:03)

    # Link komentara

  22. Meril Strip je jedina amerikanka koja, koliko toliko, zna da glumi. Ostale ,nazovi, glumice iz SAD su , blago rečeno, krš. Najveću živu glumicu potražite u Evropi
    (ma daj, 4. mart 2017 04:47)

    # Link komentara

  23. Tramp i Strip bi bili sjajan komični duo u novoj verziji Dumb & Dumber.
    Mnogo su isti i dobro se znaju. A znaju i ono najvažnije u šou biznisu da nije bitno šta se govori o njima, nego samo da se govori o njima i da se govori samo o njima.
    Isti produkti iste mašine za proizvodnju zvezda i magle.
    (Đole, 4. mart 2017 02:11)

    # Link komentara

  24. Da mi je neko rekao da ce srbi pljuvati najvecu glumicu sadasnjice jer je rekla istinu o coveku koji je beskrupulozni kapitalista i koji se 18god ranije zalagao za kopneni ulazak NATO trupa u Jugoslaviju a koji je sad AMERICKI predsednik..
    (AHTUNG DIHTUNG, 4. mart 2017 00:02)

    # Link komentara

  25. Koja vam jr od holivudskih glumica najbolja,ja ne mogu fa izdvojim sve su manje vise iste,neka prepiruka?
    (boing, 3. mart 2017 23:35)

    # Link komentara

  26. imdb? ocene "iznad 8"? izgleda da suvise vodis racuna o ocenama u skolici... uzgred, bolje ne poredi angelinu sa meril strip, rizikujes da ispadnes smesan u imalo upucenijem filmskom drustvu.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (neutralni felsh, 3. mart 2017 22:13)

    Молим Бога да Анонимуси хакују имДБ, људи буквално цене филмове по тим оценама. Ако им се не допадне а има високу оцену, онда га хвале. Што ја да мислим када има ко то да ради за мене.
    (adriano_galliani, 3. mart 2017 23:20)

    # Link komentara

  27. @neutralni felsh
    Strip je dosta bolja glumica od Andzeline. Zajednicko im je sto su neverovatno precenjene. Ocene nisu uvek merodavne, ali ipak nesto nagovestavaju.
    Da, vodim racuna o ocenama, ali ne u "skolici".
    (master, 3. mart 2017 23:12)

    # Link komentara

  28. Meni je Sigurni Viver za nju spejs satl. Pogledajte Sigurni u Hartbrejkersima u komediji pa ta zena moze da se transformise u sta god hocete.
    (Veliki Blek, 3. mart 2017 23:03)

    # Link komentara

  29. imdb? ocene "iznad 8"? izgleda da suvise vodis racuna o ocenama u skolici... uzgred, bolje ne poredi angelinu sa meril strip, rizikujes da ispadnes smesan u imalo upucenijem filmskom drustvu.
    (neutralni felsh, 03. mart 2017 22:13)

    Evo ti komentar iz imalo upućenog filmskog društva - precenjena glumica.
    (28 godina staža, 3. mart 2017 22:54)

    # Link komentara

  30. od glumaca sa engleskog govornog područja, neprikosnoveni kralj je sir anthony hopkins. od njega se gluma treba učiti i izučavati.
    (ja sam, 3. mart 2017 22:33)

    # Link komentara

  31. Itekako je precenjena. U vrhu liste najprecenjenijih glumica je, rame uz rame sa Andzelinom. Daleko od toga da je losa glumica, ali reputacija koju ima je nezasluzena. Njen najbolji film je Lovac na jelene, koji je ocenjen 8,1. Svi ostali filmovi su joj ispod 8 na imdb. Natali Portman je do 15 godine je pretekla po broju filmova koji su iznad 8.
    (aco, 03. mart 2017 20:30)


    imdb? ocene "iznad 8"? izgleda da suvise vodis racuna o ocenama u skolici... uzgred, bolje ne poredi angelinu sa meril strip, rizikujes da ispadnes smesan u imalo upucenijem filmskom drustvu.
    (neutralni felsh, 3. mart 2017 22:13)

    # Link komentara

  32. po meni je isabelle adjini najbolja glumica ikada
    (ako, 3. mart 2017 21:44)

    # Link komentara

  33. Glumi isto kao moj frizider.U zavisnosi od filma da mu menjam boju e tako i ona glumi.Bogart je imao nadimak "kameno lice" ali nije bio odbojan i antipatican kao Meril.
    (Dusan, 3. mart 2017 21:43)

    # Link komentara

  34. zahvaljujem se Slobodanu Maricicu na veoma lepom i iscrpnom clanku.
    (dragana, 3. mart 2017 21:32)

    # Link komentara

  35. Rec precenjena ne znaci da je losa glumica,vec jednostavno da je ljudi isuvise dozivljavaju kao najbolju glimicu ikada iako to realno nije.Ali gluma nije egzaktna nauka pa da de proracuna po broju nagrada ko je od koga bolji.Valjda to ima nesto i sa licnim ukusom,osecanjem koje u vama bude necije uloge.Nije sve u Oskarima.
    (EnaE, 3. mart 2017 21:28)

    # Link komentara

  36. Neverovatno antipatična!
    (Aca, 3. mart 2017 20:50)

    # Link komentara

  37. Ne znam zasto, Ružica Sokić i Meril .. ima neka paralela... bar u mojoj glavi.
    (Skorpio, 3. mart 2017 20:47)

    # Link komentara

  38. Ma ova glumi uvek sve na istu foru, kao i De Niro, dosadni su oboje kao dijareja. Ako niste znali ko je glumac, evo ja ću vam reći i to za džabe: Philip Seymour Hoffman. Da, on je glumac. Pogledajte neki njegov film i osetite umetnost u najpunijem smislu. Nažalost, čovek je otišao...
    (ja ću da vam kažem, 3. mart 2017 20:35)

    # Link komentara

  39. Itekako je precenjena. U vrhu liste najprecenjenijih glumica je, rame uz rame sa Andzelinom. Daleko od toga da je losa glumica, ali reputacija koju ima je nezasluzena. Njen najbolji film je Lovac na jelene, koji je ocenjen 8,1. Svi ostali filmovi su joj ispod 8 na imdb. Natali Portman je do 15 godine je pretekla po broju filmova koji su iznad 8.
    (aco, 3. mart 2017 20:30)

    # Link komentara

  40. Svakako jedna od najboljih glumica ikada.Ali ono što meni smeta kod nominacija i favorizovanja Meril kao najbolje je nepodudarnost između kvaliteta uloge i filma.U prve dvije decenije karijere uloge i filmovi su sjajni,ali kasnije kvalitet uloga opada,filmovi su prosječni,neki čak dosadni ili očajni.Te uloge će biti jednostavno zaboravljene kao i filmovi.Ako film nije dobar,meni onda dobra odigrana uloga ne znači ništa.Slično je i sa Brandom,koji je snimio gomilu smeća...Ali on ni je ipak bez rasprave br. 1.
    (Kaiser84, 3. mart 2017 20:27)

    # Link komentara

  41. Idol joj je Bet Dejvis, koja je po mnogima najveca glumica svih vremena, veca i od Ketrin, s tim sto su one uvek isle uz dlaku, svojim temperamentom su prkosile sistemu(pogotovo Bet) i nikad ne bi dozvolile ovo srozavanje i uvlacenje eliti. Bet Dejvis, da nije javno ulazila u ratove s najvecim filmskim studijima i ljudima u Holivudu - imala bi bar 5 oskara, s tim se vecina slaze. Ketrin je takodje neponovljiva glumica i zasluzuje 4 oskara, nijanse su izmedju njih dve. Ono sto je fascinantno, njihov vrhunac je bio u zlatno vreme Holivuda kada je bilo bar 10 legendarnih glumica, ali se nikad nije dovodilo u pitanje ciji talenat je najveci. Biti ispred Odri Hepbern, Grete Garbo, Loren Bekol, Ingrid Bergman, Vivijen Li i mnogih drugih pokazuje da su zaista najvece ikad. Sve u svemu Meril, koja je sjajna glumica, moze i uzeti taj 4. oskar na guranje, ali nikad nece biti u rangu njih dve - Grejt Kejt i Bet Dejvis, dve kraljice filma.
    (ah, 3. mart 2017 20:26)

    # Link komentara

  42. @JS: Ja ne razumem zasto tolika frustracija govori iz tebe... ali uporedi Meril u Kramer protiv Kramera i Meril u Devil Wears Prada. Osim po fizickom izgledu ne bi mogli ni da pretpostavimo da se radi o istoj zeni... a u oba slucaja brilijantna gluma.
    (sta je tu na isti fazon, 3. mart 2017 20:21)

    # Link komentara

  43. Zena je LEGENDA!!! Toliko raznovrsnosti a toliko brilijantnosti u tome sto radi.... A opet kada je cujete kako prica, kao da najcistije bice prica tolikom lakocom i ostrinom istovremeno. Kazu da su nejveci i najjednostavniji. Ona definitivno to jeste... ali njenoj jednostavnosti mnogi nisu dorasli.
    (ogroman respect i divljenje, 3. mart 2017 20:15)

    # Link komentara

  44. Licno po mom misljenju je Suzan Saradon za tri komplja ispred Strip.
    (niko, 3. mart 2017 19:48)

    # Link komentara

  45. Mislim, da je to ipak malo nefer, jer glumac ili glumica, koji nije "zaposlen" u Holivud, opšte nema šansi, da dobije Oskara, a filmovi, koje nazivaju iz drugih zemalja opšte ne dolaze u obzir, već se u startu svrstaju u "drugorazredne", dok jih oni ne odkupe i naprave "domaći" film, koji je već u startu "sto puta bolji" od originala!
    (padre, 3. mart 2017 19:38)

    # Link komentara

  46. Toliko je obična. Čak patetična.
    (miloške, 3. mart 2017 19:37)

    # Link komentara

  47. Steta sto je tekst o ovoj sjajnoj glumici napisan na tako prizeman, ljigav, bljutav i patetican nacin. Posle njega, a pre gledanja njenih filmova, onome ko ne poznaje delo ove velike umetnice, vrlo lako moze da se desi da mu se njen rad ogadi, sto bi velika steta.

    Zar zaista vise ne postoje, makar i dovoljno prosecni kriticari, nego su i tu zavladala egoisticna i pretenciozna piskarala, sklona nakicenim i besmislenim kontrukcijama misli i recenica, koje bi valjda trebalo da zadive nekog svojom ispraznoscu?

    Predlog redakciji, ponovite intervju sa Milanom Vlajcicem.
    (Tuco Benedicto Pacífico Juan María Ramírez, 3. mart 2017 19:33)

    # Link komentara

  48. Žena. Majka. Kraljica.
    Jedna i jedina Meril.
    (note, 3. mart 2017 19:20)

    # Link komentara

  49. Postovanje i velika priznanja govore sama za sebe, svaka cast ovoj glumackoj velicini!
    (BrS04, 3. mart 2017 19:07)

    # Link komentara

  50. Ne moze, niti je mogla, da igra femme fatale, cenat kreativnosti svakog umetnickog dela.
    (Adriano_Galliani, 3. mart 2017 19:07)

    # Link komentara

  51. patetika...ima I boljih...uvek sve uloge isto odglumi
    (Zec, 3. mart 2017 19:06)

    # Link komentara

  52. Svestan sam da je tvrdnja vrlo krupna, ali svejedno: da, slažem se i mislim da je Meril Stip najveća živa glumica današnjice. Još uvek se nisam susreo sa ijednom njenom ulogom koju nije izvela besprekorno. Priznajem, nisam pogledao svih 50 njenih filmova, ali jesam najmanje polovinu. Apsolutno besprekorno - to je njen standard. Fantastičan talenat, i neverovatne mogućnosti.
    (Stefan, 3. mart 2017 19:05)

    # Link komentara

  53. U 2015. bila je jedna od "omiljenih Trampovih glumica", a onda kada ga je kritikovala, odjednom je "precenjena". Svako ko kritikuje malignog na(r)cistu bude etiketiran slicno.
    (#GoldenShowers, 3. mart 2017 18:46)

    # Link komentara

  54. Предиван текст о највећој живој глумици.
    (Дарко КГ, 3. mart 2017 18:45)

    # Link komentara

  55. Divan clanak o jednoj isto tako divnoj glumici. Svaka njena uloga je puna energije i ja je obozavam. Steta to nije dobila jos neki Oskar jer ga sigurno zasluzuje.
    (Moram da kazem, 3. mart 2017 18:30)

    # Link komentara

  56. Dali je precenjena nisam kompetentan da procenim ali definitivno licimer poput mnogih američkih "zvezda" .
    (Nebojša, 3. mart 2017 18:22)

    # Link komentara

  57. Prelepo! Jedna, jedina, neponovljiva, MS.

    Hvala za ovaj tekst, Slobodane!
    (Stromboli, 3. mart 2017 18:18)

    # Link komentara

  58. Moglo je to mnogo kraće: režimski favorizovana glumica, ženski Džon Vejn.

    Meril Strip je tipičan primer funkcionisanja američke fabrike heroja, uzmeš mediokritet i naduvaš van proporcija. Čak i reakcija na "precenjena" pokazuje koliko jeste precenjena. Tramp je ubo u žicu i sad joj poltroni ližu rane.
    (CATAPA, 3. mart 2017 18:12)

    # Link komentara

  59. mozda je dobra glumica, ali podrzava ubice, lopove i ko zna kako se jos mogu nazvati ljudi iz sad vlade, kao sto su hilari i obama. govor koji je drzala tokom kampanje za hilari, zamalo se nisam ispovracao...
    dodatno, meni oskari nista ne znace i nikada nisam pratio sta oni kazu, pogotovo sto se filmovi koji se meni svidjaju gotovo nikada nisu nominovani. jedne godine meje ortak naterao da pogledamo sve filmove koji su nominovani i to je ispalo previse dosadno.
    (bla, 3. mart 2017 18:01)

    # Link komentara

  60. Bila je sjajna u onom filmu gde glumi devojku, a i u onom gde glumi ženu, doduše nisam gledao nijedan skoriji gde glumi stariju ženu...
    (nik, 3. mart 2017 17:55)

    # Link komentara

  61. Slazem se sa stavom Ketrin Hebern, mislim da je Merili precenja glumica. Meni ona u svakom filmu glumi skoro isto bilo da je u pitanju drama, komedija, akcija.. samo je razlicita frizura i garderoba u zavisnosti od epohe filma tj kada se radnja filma dogadja. Po meni je zasluzila sam nominacije za Zenu francuskog porucnika, Moja Afrika, Plac u tami za na kraju za Sumnju za ostalih 16 nominaicja nije zasluzila pogotov za Djavo nosi Pradu, Zacaranu sumu , i po meni je zasluziala nominaciju za Heartburn.
    (JS, 3. mart 2017 17:43)

    # Link komentara