Komunalci: Sve po ovlašćenjima

Beograd -- Načelnik Komunalne policije Nikola Ristić rekao je da je putnica GSP privedena jer je odbila da pokaže ličnu kartu i da su službenici postupili po ovlašćenjima.

Izvor: B92, Tanjug
Pošaljite komentar
  1. Ovde nije ni toliko stvar oko neposedovanja karta za prevoz već neposedovanje i odbijanje legitimisanja.
    (Danica44, 27. januar 2015 23:12)

    # Link komentara

  2. Samo da zakon važi za sve a ne samo za pojedince, ali da je počeo red da se zavodi počeo je.
    (LanaKOP, 27. januar 2015 23:10)

    # Link komentara

  3. Mnogo sam puta prisustvovao ovakvim situacijama, gde su putnici neki bili baš arogantni i nasilni,kao i odbijali svaku vrstu saradnje. Pa šta bi smo pričali da je udarila kontrolora.
    (Radmila367, 27. januar 2015 23:10)

    # Link komentara

  4. Novac od kupovine karata ide u kupovinu rezervnih delova,novih autobusa,nabavku i odrzavanje voznog parka. Sve to doprinosi bezbednosti korisnika gradskog prevoza.
    (Ana, 26. januar 2015 20:54)

    # Link komentara

  5. Zakon za svakoga mora da važi. Više je njeno ne primerno ponašanja i ne imanje legitimacije nego ponašanje ljudi koji su sprovodili zakon i radili svoj posao po prijavi.
    (Vedrana, 26. januar 2015 17:37)

    # Link komentara

  6. Kada bi smo svi postovali propise i zakone u nasoj maloj ali lepoj zemlji ne bi bilo problema, zato bih volela da narod postane malo samosvesniji i da ne previmo ni sebi ni drugima probleme.
    (Bajkeri 5, 26. januar 2015 17:31)

    # Link komentara

  7. Kada bi smo svi postovali propise i zakone u nasoj maloj ali lepoj zemlji ne bi bilo problema, zato bih volela da narod postane malo samosvesniji i da ne previmo ni sebi ni drugima probleme.
    (Brusko 5, 26. januar 2015 17:31)

    # Link komentara

  8. Švercera ima sve više i više, i tome se mora stati na put.
    (Dastin, 26. januar 2015 16:44)

    # Link komentara

  9. Svako ima svoju pricu, ono sto je vidjeno na snimku govori jedno a komunalna policija prica drugo. Ja se nadam da ce sud da resi ovo kako treba.
    (Macak, 26. januar 2015 16:36)

    # Link komentara

  10. @Voja:Slažem se da se krata u za prevoz mora platiti , kao i svako punoletno lice mora da ima kod sebe lični dokument. Da li su komunalni policajci prekoračili svoja ovlašćenja, to ćemo videti kada nadležni orkani izvrše proveru ovog slučaja i siguran sam da će se protiv ovih predzuzeti odgovarajuće mere.
    (Miljana B, 26. januar 2015 12:17)

    # Link komentara

  11. @Voja:Slažem se da se krata u za prevoz mora platiti , kao i svako punoletno lice mora da ima kod sebe lični dokument. Da li su komunalni policajci prekoračili svoja ovlašćenja, to ćemo videti kada nadležni orkani izvrše proveru ovog slučaja i siguran sam da će se protiv ovih predzuzeti odgovarajuće mere.
    (Miljana B, 26. januar 2015 12:16)

    # Link komentara

  12. @NN:Nemam nameru da branim te komunalne policajce , ali ne bi trebalo ih optuživati dok se ne čuje i druga strana i dok nadležni ne završe istragu u vezi tog slučaja.
    (Miloš Kosorić, 26. januar 2015 12:16)

    # Link komentara

  13. Mnogo je onih koji izlaze iz autobusa, čim se kontrola pojavi. A lepo su obučeni, sređeni, rekao bih da idu u provod. Komunalna policija samo radi svoj posao. Obaveza svakog jeste da ima kartu. Ne mogu jedni stalno da je kupuju a drugi ne. Zakon važi za sve.
    (Kosta, 26. januar 2015 08:15)

    # Link komentara

  14. Ako građanka nije pokazala legitimaciju sledi privođenje u službene prostorije radi utvrđivanja indetiteta.I pored toga što građanka nije imala kartu i dokumenta gradonačelnik Beograda je izrazio zabrinutost i naložio da se ispita slučaj i da se utvrdi da nisu ugrožena njena prava.
    (Wilson, 26. januar 2015 07:32)

    # Link komentara

  15. Karta mora da se plati. Ne može se večno živeti na račun države. Ako je došlo do prekoračenja ovlašnjenja, sigurno će za to neko morati da odgovara.
    (Oliver, 26. januar 2015 02:06)

    # Link komentara

  16. Nisu ovde krivi ni komunalci, ni SNS, ni DSS.. Ovde je kriv neko treci. Komunalci rade kako im se kaze (ne kazem da nisu sljamovi koji ne smeju da pisnu nekom vecem od njih), a i nasa vlada radi kako im neko drugi kaze. Kada bi Srbija mogla sama raspolagati svojim sredstvima, bez mesanja drugih sila, bilo bi mesta i da se krade i da narod zivi lepo. Objektivno gledano, uvek ce biti lopovluka, ne samo kod nas nego svuda u svetu, jer profil coveka koji je dosao do drzavnog vrha sigurno ne predstavlja dobrotu, skromnost, racionalnost, brigu itd. Da biste bili na vrhu morate da grizete, da kidate, da grabite sve sto mozete, razmisljajuci samo o svojoj koristi i svom interesu. Nama, narodu, ostaje samo da razmislimo koje opcije nam preostaju da se sto bolje uklopimo u takav sistem, a jedna od opcija sigurno nije suprotstavljanje rezimu. Ne verujem da ce bilo ko da razume moj komentar, posto se ovde skoro svi komentari baziraju na osnovu subjektivnog misljenja tipa "kako da platim kartu kada ne primam platu". Ali ja vam kazem: jedina opcija je da radimo kako nam se kaze i da se nadamo za bolje dane. Od demonstracija i revolucija nikada nece biti nista, a i da bude, opet ce doci isti ljudi - vec sam napisao o profilu ljudi koji mogu biti u drzavnom vrhu.
    (Nemanja Zivanovic BG, 26. januar 2015 02:01)

    # Link komentara

  17. Ko je ovlastio komunalce da hapse i vode u policiju ? Skupstina Srbije ili Grad Beograd ili Apeks ili GSP ? Ko je sve u ovoj drzavi ovlascen da daje ovlascenja ?
    (My name is Bond, 25. januar 2015 23:35)

    # Link komentara

  18. Raspustiti ovu stranacku vojsku, oduzeti im naoruzanje posto se ponasaju kao paravojska i sramota su za svaki grad u drzavi, od nacina kako se ponasaju, kako izgledaju, kakve uniforme nose pa do toga da vise po kafanama .
    (NS, 25. januar 2015 22:57)

    # Link komentara

  19. Ma sram ih bilo, hvataju zenu koja nije platila ono sto je po zakonu odredjeno, sraam ih bilo hvataju i privode u stanicu osobu koja kod sebe nema licnu kartu koju po zakonu moras nositi uvek sa sobom!! Ee, kakav smo narod,nemam reci.
    (MuvaCC, 25. januar 2015 22:52)

    # Link komentara

  20. Voznja bez karte je krsenje zakona, mora vec jednom da se uspostavi red.
    (marina, 25. januar 2015 22:27)

    # Link komentara

  21. ne znam sta da vam kazem..da je 'upala' kod mene u trafiku i ukrala ( znaci- nije platila) i tih 70i kusur ...sta bi joj vi radili? Ne bi kao ni ja stavili lisice( nemamo ih) ali rodjaci..ona je ukrala- nije platila ,'ajmo tako poceti ...doslo je sluzbeno lice ( mogao je biti i policajac ,mislite li da bi ona drukcije postupila?) ,nema LK ... rodjaci ,ne ide,ruku na srce ...ukrala (!),nece ( ne moze ?) da se identifikuje ....sta bi vi radili? Sigurni ste da pre toga nije ukrala jos nesto pa zato nema LK ?Ja ne bih bio.Mozemo biti besni,biti vitezovi ali ...treba birati .
    (brankoL, 25. januar 2015 19:10)
    --
    Da je upala kod tebe u trafiku policija ne bi ni intervenisala za 70 dinara, nego bi ti morala lično da goniš lopova.
    Druga stvar ukoliko imaš trafiku i prodaješ karte za GSP... samo mi reci da li ja mogu da kupim kartu za 73 dinara u jednom pravcu?
    (BG, 25. januar 2015 22:21)

    # Link komentara

  22. Junacki nema sta!
    (hos, 25. januar 2015 22:19)

    # Link komentara

  23. Baš "pitomo" i " produhovljeno" izgleda ovaj Ristić.
    (Smuleco, 25. januar 2015 22:16)

    # Link komentara

  24. Ma jok, nego i to treba da vam je dzaba. Ceo svet placa prevoz samo se vi pravite pametni. Ako necete da placate, bicikle u ruke ili dobre cipele, pa udri..
    (Iskreno, 25. januar 2015 22:16)

    # Link komentara

  25. nije platila kartu, nije pokazala ličnu, sve je jasno..da se uloži ovoliko resursa i ljudstva u hvatanju njih 10-ak koji su budžet oštetili za više desetina miliona evra, to bi značilo da je država ozbiljna, ovako se ljudi sa izmišljenim radnim mestima šepure i izigravaju izvršnu vlast..
    (al sam pametan, 25. januar 2015 22:00)

    # Link komentara

  26. Šta je ovo?! Kriza? SAMO DVE POLICIJE IMAMO? Ma, uvedite i opštinsku, udomite SVE koji su glasali za vas! Pa kontrolišite sve nas "sa druge strane".

    Gde bre piše da busplus treba da se plaća!?! Ja sam slušao vas na vlasti, doduše ranije, kada ste svima govorili da budu neposlušni građani, da ne plaćaju! Pa pokažite mi tu odluku, memorandum, šta god kojim ste vi zvanično promenili taj stav!!

    Ma, uvedite i busplus policiju! Dajte im heklere i uzije i... UDRI!

    Ali, doći će momenat kada više ništa nećete imati da nam uzmete, kada ništa više nećemo imati da izgubimo osim života, koji ionako već ništa ovde ne vredi. A tada.... NI STO POLICIJA VAM NEĆE POMOĆI!
    (Gile, 25. januar 2015 21:51)

    # Link komentara

  27. uzivajte sada, kad udjete u EU onda ce biti sve puno stroze.
    (fikus, 25. januar 2015 21:49)

    # Link komentara

  28. Zakon se mora poštovati.
    (Gandi, 25. januar 2015 21:23)

    # Link komentara

  29. trebo je njen muz tu da bude pa da im pokaze cija majka bolje peva drugi put nebi postupili prema gradjanima tako prvo daj te im poso pa trazi kartu
    (majamakedonia@live.de, 25. januar 2015 21:22)

    # Link komentara

  30. Još nijednom nisam video da komunalna policija ili GSP kontrola maltretira krupnog mladog ćelavog muškarca ili tinejdžere u grupi. Hajde naplatite karte od ovih, pa onda hapsite žene i starce.
    (Bata, 25. januar 2015 21:14)

    # Link komentara

  31. NA ženu ste udarili junačine u uniformama komunalne policije, ybog 72 dinara?! Pa što ne siđete u Strahinjića Bana, da malo, one što parkiraju besna kolanepropisno po ulici i po pešečkom prelazima, pa pošten svet ne može da se kreće normalno?! A da ne smete jer ste ''hrabri''! E bedo ljudska u uniformi komunalnog policajca!!!
    (Srbin, 25. januar 2015 21:10)

    # Link komentara

  32. - „Кривична пријава“ против припадника Комуналне полиције, због кривичног дела „ПРОТИВПРАВНО ЛИШЕЊЕ СЛОБОДЕ“ из члана 132., став 2. КЗРС;

    - „Кривична пријава“ против Начелника Комуналне полиције Ненада Ристића, због кривицног дела „Изазивања панике и нереда“ из члана 343., став 2. КЗРС, проношењем преко медија ЛАЖНИХ и НЕТАЧНИХ ИНФОРМАЦИЈА СА ЦИЉЕМ ЗАСТРАШИВАЊА и ИЗАЗИВАЊА ПАНИКЕ КОД ГРАЂАНА;

    - „Тужба“ А.С. за НАДОКНАДУ ШТЕТЕ против Комуналне полиције, на основу одредби из члана 170. – 172. Закона о облигационим односима, са захтевом да се „пресуда“ ЈАВНО ОБЈАВИ ( и у медијима ) и Комунална полиција ЈАВНО ИЗВИНИ.
    (YUG, 25. januar 2015 20:22)

    # Link komentara

  33. Probajte da okrenete broj telefona "komunalaca". Ako dobijete nekog na vezi kao da ste dobili na loto lutriji. Svi su zauzeti? Sta rade kada nema niko da se javi ? Pa naravno svi su u sluzbi privatne fime i za to su placeni od nasih para.
    (Homo politicus, 25. januar 2015 20:11)

    # Link komentara

  34. Ako imaju pravo da privode i legitimisu gradjane onda im to pravo treba oduzeti.Oni se pretvaraju u paravojnu formaciju!
    (mujcinovic salih, 25. januar 2015 20:10)

    # Link komentara

  35. Komunalna MILICIJA!
    (tintin, 25. januar 2015 19:51)

    # Link komentara

  36. ma uvek bilo !!! I kad makljaju po busu, ko nema kartu, i kad se ritaju nogama na vratima, I to je po propisu !!!
    (mr, 25. januar 2015 19:38)

    # Link komentara

  37. ne znam sta da vam kazem..da je 'upala' kod mene u trafiku i ukrala ( znaci- nije platila) i tih 70i kusur ...sta bi joj vi radili? Ne bi kao ni ja stavili lisice( nemamo ih) ali rodjaci..ona je ukrala- nije platila ,'ajmo tako poceti ...doslo je sluzbeno lice ( mogao je biti i policajac ,mislite li da bi ona drukcije postupila?) ,nema LK ... rodjaci ,ne ide,ruku na srce ...ukrala (!),nece ( ne moze ?) da se identifikuje ....sta bi vi radili? Sigurni ste da pre toga nije ukrala jos nesto pa zato nema LK ?Ja ne bih bio.Mozemo biti besni,biti vitezovi ali ...treba birati .
    (brankoL, 25. januar 2015 19:10)

    # Link komentara

  38. U gradovima u unutrasnjosti ne mozes da se svercujes u autobusu.Beograd je uvek privilegovan.
    (ljiljana, 25. januar 2015 19:05)

    # Link komentara

  39. Hapšenje građanke zato što nije htela da plati kartu je skandal! Ruše ljudsko dostojanstvo primenjujući represiju i silu! SKandal vladavine Siniše Malog i Gorana Vesića!
    (Natalija, 25. januar 2015 18:50)

    # Link komentara

  40. mora karta da se plati?mora i posao da se ima, solidna plata, pa tek karta da se plati.
    (goran, 25. januar 2015 18:39)

    # Link komentara

  41. Ova priča sa javnim prevozom i bus plusom jednostavno zahteva drugačije rešenje.
    (Linkoln, 25. januar 2015 18:17)

    # Link komentara

  42. vožnja bez karte kršenje je zakona...isto tako možete otići u trgovinu i krasti mlijeko i čokolade jer su i oni skupi, i kad vas uhapse argument će vam biti da prvo treba hapsiti one koji kradu milijune a vas neka puste na miru? žena koja je uhapšena nadajmo se da je lekciju naučila
    (kruškason, 25. januar 2015 18:03)

    # Link komentara

  43. Red je red!
    (dare 011, 25. januar 2015 17:34)

    # Link komentara

  44. Pažnja,pažnja!
    Daje se na znanje!
    ES WIRD BEKANNT GEGEBEN!!!
    Za ne plaćenu kartu u Bus Plusu biće streljano 100 građana,a za ne otkucanu 50!!!
    (Stevan Sibinčić, 25. januar 2015 17:23)

    # Link komentara

  45. Zar komunalci nisu ovlasceni i zaduzeni da kontrolisu vodovod, kanalizaciju, djubre, pljuvanje i ismrkavanje na ulici, zapusene slivnike, kradju slivnika, prodaju otpada, koliko su tu podneli prijava? Radite svoj posao a ne za Bus-plus, odnosno Djilas=Mali. Prestanite vec jednom da se ponasate kao Gestapo prema svom narodu. A Vi koji se vozikate GSP-om, kupite kartu, nema djabe ni kod babe.
    (Potrosenko, 25. januar 2015 17:20)

    # Link komentara

  46. Ovi iz komunalne policije me sve vise podsecaju na one likove iz Islamske zemlje koji se setaju ulicom i sprovode serijat
    (lauf, 25. januar 2015 17:17)

    # Link komentara

  47. @Leteci Holandjanin
    Svaka cast na komentaru. Ovo bi svi trebalo da procitaju kako se to u normalnim drzavama radi. Pa se ti posle zali.
    (Volim Srbiju, 25. januar 2015 17:15)

    # Link komentara

  48. Meni kad su upali u stan i ukrali ćaletov mobilni, pandur je rekao da ne mogu ništa jer je stari imao stari alkatel DB koji ne košta ni 20€ a kamoli 15.000 dinara koliki treba da bude iznos plena da bi se prijavila krađa. I tako pustiše lopova. Ali zato ovu ženu uhapsili zato što nije imala LK i je "ukrala" vožnju od BUSplusa koja košta 74 dinara!!!!
    (Životinjska farma a ne gl.grad!!!, 25. januar 2015 17:15)

    # Link komentara

  49. U ovakvoj kontroli bi najbolje prosao Vucicev brat sa laznom licnom kartom. Moja preporuka svercerima je da izvade lazne licne karte, tako bi najbolje prosli.
    (Mika Vucicc, 25. januar 2015 17:02)

    # Link komentara

  50. Imamo najacu policiju na svetu. trojca hapse zenu. dvojica razbijaju kordon od 14 policajaca. A dilere I ubice trebaju meseci I godine da uhapse a neke
    nikad. Gde je nestala cast da nosi uniformu.
    (z dzabe, 25. januar 2015 16:49)

    # Link komentara

  51. A kako bi bilo da komunalna policija objasni sta su ustrvari njihova prava ovlascenje,jer ako su im ovlascenja da traze dokumente od gradjana onda hajmo da ukinemo redovnu policiju jer nema nikakve svrhe da i oni to rade.
    (Ziletko77, 25. januar 2015 16:48)

    # Link komentara

  52. Zbog odbijanja d apokaže ličnu kartu i trebali su da je privedu. Svakodnevno putnici koji se švercuju u prevozu odbijaju da pokažu dokumenta i onda ne može da im se napiše kazna i tako se zove za džabe. Ako već nisi platio kartu i kontrololi su te uhvatili moraš pokazati ličnu kartu da bi ti pisali kaznu, a ako nećeš onda se mora izvršiti privođenje radi utvrđivanja identiteta, kao i kod bilo kog drugog legitimisanja.
    (Amos, 25. januar 2015 16:48)

    # Link komentara

  53. "Zamislite kako bi izgledalo kada policija ne bi postupala kada nekog zatekne bez karte, kada taj neko neće da se legitimiše, da mu se ispiše kazna za prekršaj koji je učinio, kako bi izgledalo u očima većine građana koji poštuju zakon"

    Ne moram da zamišljam. Vidim. Zašto posle utakmice ne kontrolišete navijače? Zašto ne kontrolišete razne direktore i "kontroverzne biznismene" bez dokumenata, ali sa oružjem. Ćutimo.
    (-xXx-, 25. januar 2015 16:46)

    # Link komentara

  54. Svako mora da nosi licnu kartu i dokumenta sa sobom i da placa kartu ako se vozi u gradskom prevozu. Ako je bilo prekrsaja od strane komunalne policije treba dobro ispitati i kazniti krivce.
    (Taras Buljba, 25. januar 2015 16:31)

    # Link komentara

  55. Ne stvarno mi nije jasno u cemu je problem? Ako koristis neku uslugu za koju znas da se placa a ne platis. To je kradja. Malog iznosa ali je kradja. U Subotici je karta skuplja, a ne mozes ni da udjes u autobus bez karte.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nebitan lik, 25. januar 2015 13:39)

    Ako se pozivas na kradju, pogotovo MALOG IZNOSA, onda po zakonu to nije kradja zbog koje moze komunalna policija da stavlja osumnjicenoj lisice i sprovodi je do auta, jer zbog kradje ispod iznosa od 15.000 dinara cak ni redovna milicija ne hapsi, nego stavlja u obavezu privatnom licu kome je ukradeno da sam tuzi i dokazuje da mu je stvar, novac, nakit, licna karta, bankovne kartice itd. ukradeno, jer je lopov ispostovao GARANTNI MINIMUM ZAKONOM ODREDJEN IZNOS KRADJE.
    (lopovska tarifa manje od 15.000 dinara, 25. januar 2015 16:24)

    # Link komentara

  56. Ovi imaju propise ali je pitanje imaju li savest
    (Saška, 25. januar 2015 16:19)

    # Link komentara

  57. врхунац глупотиње је кад почну "у свакој нормалној држави...."
    мислим,циркус :)
    (normalni svet hehe, 25. januar 2015 16:19)

    # Link komentara

  58. Sta ce deca koja idu u skole, ako nemaju za mesecnu kartu, jedno kao po stare dane, da ustaju u 5 da idu peske od kuce do skole 2km u svakom pravcu.
    (Mihona78, 25. januar 2015 16:17)

    # Link komentara

  59. Vi da ste pravi dzentlmeni, platili biste umesto nje kartu ili kaznu, a ne da primenjujete silu na zeni...kakvi ste vi cobani...
    (Nislija, 25. januar 2015 13:29)

    NIŠLIJA BRATSKI,PA JEL ZNAŠ KOLIKO IH IMA?!PA CELA BI MI PLATA OTIŠLA NA KUPOVINU KARATA ŠVERCERIMA,ZA NEDELJU DANA!!!
    (Don Kihot, 25. januar 2015 16:08)

    # Link komentara

  60. @(Jo, 25. januar 2015 14:28
    Ovde je u pitanju prekoracenje ovlascenja, bahato ponasanje i prekomerna upotreba sile. Doticna osoba nikoga nije napala ili ugrozila da bi morala tri krupna policajca od kojih je svaki pojedinacno visestruko fizicki jaci od nje onako da je okruze, maltretiraju, stavljaju lisice kao da ce nekoga da napadne ili povredi. Kako to da zbog prekomerne upotrebe sile u nekim slucajevima (koji su isti kao ovaj gde neki nisu hteli da se legitimisu) se odmah reaguje i podnose krivicne prijave, sto je naravno opravdano, kad je u pitanju brat gradonacelnika, a u nekim slucajevima se te negira, te odugovlaci, te gradonacelnik kaze da ce se sve ispitati, i tako dok se slucaj ne zaboravi a bahati policajci koji su u ovom slucaju radili za gradonacelnika ne budu ni ukoreni a kamo li kaznjeni, dok zandarmi koji su maltretirali gradonacelnikovog brata budu odmah procesuirani i to krivicno.
    (Istina, 25. januar 2015 16:06)

    # Link komentara

  61. Kako su hrabri, vidi kako devojku hapse, bas junacki!
    (Petrovicka78, 25. januar 2015 16:01)

    # Link komentara

  62. Porediti nas sa bilo kojom drugom zemljom je idiotski. Mene je npr. uvek zanimalo zasto je nemoguce organizovati ulaz putnika na prednja vrata i cekirati kartu prilikom ulaska. U Londonu u kome ja zivim to tako funkcionise sto godina iako je broj stanovnika deset puta veci nego u Beogradu. Na zalost, kod nas se svi problemi resavaju otpozadi i zato je sve ovako kako je. Umesto da se promeni zakon, koji bi vazio za sve, oni daju lazna ovlascenja polu-kvalifikovanim licima koja naravno, ne smeju i ne zele da se suprotstavljaju odredjenim likovima (licno sam videla to ponasanje) a zahtevaju da neka zena ili slabiji muskarac izadju iz vozila itd. Naravno da ljudi (kao sto sam ja) koji plate kartu i vide to ponasanje shvate da zakon koji oni "primenjuju" ne postoji, tj. stvar je proizvoljne primene sile u datoj situaciji i ne cudi zato da dolazi do obostranog izliva nasilja i od strane putnika i od strane kontrolora. Znaci, treba promeniti zakon, a to znaci promeniti vladu. A kako to kod nas ide, vec smo videli. Vise puta.Najjednostavnije je znaci, uvesti ulazak na prednja vrata. Kao u Subotici. Dok se ne promeni vlada.
    (Psihoterapeut sa Marsa, 25. januar 2015 15:58)

    # Link komentara

  63. Ovde se radi o tome da li komunalna policija ima ovlascenja ista kao i prava policija?Ako ima, ko im je ta ovlascenja dao jer se krsi najveci akt ove zemlje a to je ustav.Gospodo nije dovoljno da vecina izglasa u parlamentu neki zakon ako je on u suprotnosti sa ustavom.Prema ovome, kako koja stranka dodje na vlast ona sa svojom vecinom moze krsiti ustav i donositi zakone kako joj padne na pamet.Za ovakve stvari se mora menjati ustav a to je vec druga ozbiljnija prica.Mogli bi malo pravnici da se ukljuce u ovu pricu.Sledeca stvar je da komunalci pored lisica i pendreka mogu nositi i oruzje pa kada smatraju da su ugrozeni ili "zbog bezbednosti gradjana" lepo i da ga upotrebe a pitaj boga kakvi likovi su primljeni u komunalce i kakav im je mentalni sklop.
    (miki, 25. januar 2015 15:54)

    # Link komentara

  64. Jednom prilikom nisam imao kartu za prevoz u autobusu. Udje kontrola, na licu mesta platim kaznu, uzmu mi dokumenta da popune priznanicu i na prvoj sledecoj stanici izadjemo zajedno. Oni odu svojim poslom ali ne pre nego sto su predali moj pasos policajcima koje su vec pozvali iz autobusa. Ovi me privedu i ja provedem naredna dva sata u policijskoj stanici u celiji sa nekim turcinom koji je takodje tu zavrsio zbog svercovanja u prevozu. Jedino objasnjenje koje sam dobio od policije je da sam priveden zbog provere identiteta iako sam imao vazeca dokumenta i bez obzira sto sam platio kaznu jos u autobusu. Sve se ovo odigralo u Nemackoj i ne zelim ni da mislim sta bi bilo da nisam imao nikakva dokumenta kod sebe ili da sam odbio da ih pokazem. Mislim da je u ovakvim slucajevima ljudski faktor presudan i da nezavisno u kojoj se drzavi nalazite sve zavisi koliki je baksuz kontrolor i koliko zeli da koristi svoja zakonska ovlascenja. I da ne zaboravim, stavili su mi lisice u sred centra grada pred gomilom ljudi na stanici i strpali me u policijski kombi.
    (Leteci Holandjanin, 25. januar 2015 15:54)

    # Link komentara

  65. Smekeri sa znackom koji maltretirate slabije od sebe, zasto ne hapsite one dzeparose i secikese sto pred vasim ocima operisu po Zelenom vencu i ostalim centralnim delovima grada?! Zar niste tu da cuvate i stitite komunalni red i sigurnost Beogradjana?! Ili ocekujete da ja i meni slicni entuzijasti bas svaki put reagujemo i neretko stavljamo svoju glavu u torbu?

    Sram bas bilo!
    (vector, 25. januar 2015 15:52)

    # Link komentara

  66. Sada treba pojasniti koja su ovlašćenja komunalne policije? Da li imaju ista ovlašćenja kao i policija? Ako imaju, u čemu je poenta njihovog postojanja? I zašto komunalna policija "uteruje" dugove privatne firme Busplus? Preveliki procenat uzimaju od prodaje karata da bi im se ustupale gradske službe na korišćenje.
    (Maja, 25. januar 2015 15:49)

    # Link komentara

  67. Ako komunalna policija ima pravo da hapsi svakog ko navodno nešto mulj, onda bi njen ulazak u prostorije skupštine bio katastrofa. U skupštini se stalno nešto mulja a sve plaćaju građani i nikom ništa.
    (Branko V., 25. januar 2015 15:48)

    # Link komentara

  68. Postovani komentatori, zao mi je sto je drzava u zadnjih dvadeset godina od vas napravila anarhiste. Istini za volju sami su krivi sto su velikoj vecini stavovi potpuno izvitopereni.
    Kao prvo : da li cu placati telefon, struju, prevoz ne zavisi od toga ko je na vlasti (pa bili to i bivsi neonacisti, pardon radikali).Ako nemam za elementarne potrebe drzava bi morala da se putem socijalnih institucija pobrine za mene.
    Sad dva primera:
    1) U oktobru sam zbog guzve ba granici CH-Nemacka, slusajuci svoj navigacioni, krenuo nekim seoskim putevima i pred samu granicu izasao na austijski autoput.Sansu da kupim vinjetu nisam imao, sto se vrlo lako moglo utvrditi kontrolom navigacionog. Rezultat: kazna 120 evra, naplacenih od strane dzibera(ali PRAVOG) zaposlenog od strane vlasnika autoputa. Da nisam platio ovim bi se pozabavila AUSTRIJSKA POLICIJA. Sad bi vecina vas rekla:"Sta se policija mesa u posao privatne firme?" Nemam pojma, valjda je to neka prica o zastiti privatnog vlasnistva, sto mi iz Ex-Yu i tako preziremo, sem kad je nesto nase.
    2) 19. Januar 2015 podnevni program ZDF (nemacki drugi program, sto bi nasi rekli :javni servis). Reportaza o kontroli karata u prevozu. Kratko receno: Ko nema kartu 40 Evra kazna, a ko nema licna dokumenta prividjenje u policijsku stanicu radi utvrdjivanj identiteta. Lisica doduse nije bilo, ali bogami ni bezanja.
    (paco, 25. januar 2015 15:44)

    # Link komentara

  69. I da je bilo po zakonu ne ide baš nekom da staviš lisice za 73 dinara,šta je onda sa onima koji ceo život kradu Srbiju niko im još lisice nije stavio nego su većina na sudu ne ide baš to tako.
    (ATILA, 25. januar 2015 15:41)

    # Link komentara

  70. Gde ima besplatne voznje?
    (sarajka, 25. januar 2015 15:38)

    # Link komentara

  71. Lična dokumenta treba uvek nositi sa sobom, ne samo u prevozu. Pa to je već opšte poznato svima, ne vidim što neko to negira.
    (Zelena, 25. januar 2015 15:38)

    # Link komentara

  72. Ako kojim slucajem ovo cita, savjet gospodji koja je zrtva bahatosti i represije drzave: angazujte dobrog advokata i tuzite drzavu. Isplatice vam se, vjerujte, makar isli do Strazbura.
    (pravnik, 25. januar 2015 15:34)

    # Link komentara

  73. @Jo, a sta ako sam izgubio licnu i nemam sta da im pokazem?
    (SAMO BAHATO, 25. januar 2015 15:31)

    # Link komentara

  74. Ружна слика, поготово што је жена у питању!
    Али комплексашима је добро дошло да се "обрачунају са државом" коју виде само на "западу", где ретко ко помишља да се вози без карте!
    (Бојан Илић, 25. januar 2015 15:29)

    # Link komentara

  75. Jo,

    nije pokazala licnu kartu jer nema novaca ni za kartu ni za kaznu, eto zasto.
    Sit gladnom ne veruje,
    pa je sad treba i vredjati, ponizavati, stavljati lisice, privoditi,..., propala drzava siromaha.
    Policija mora da nauci da se ponasa pristojno i civilizovano prema gradjanima, ovako lice na bahatu bandu. Stres za srcani udar.
    (marija, 25. januar 2015 15:27)

    # Link komentara

  76. Sta hocete ljudi od Komunalne policije? Da li zelite da nakon njihovog dolaska postoji neka razlike izmedju toga da su dosli ili nisu dosli, ili ne zelite? Hocete efikasnost ili necete?
    Sve sami foliranti. Hocete prvo ceo svet da se promeni, idealizuje, da vam plate budu bar 1000 evra, da nestane korupcija, da na vlasti budu ljudi samo po vasem ukusu, da u svetu ne bude gladnih, da nema klimatskih promena... pa tek ce onda da se vase velicanstvo lati za dzep i izvadi 73 dinara za prevoz.
    (Goran, 25. januar 2015 15:27)

    # Link komentara

  77. Ne plaćanje karte nije prekršaj i ako bi neki voleli da je tako!
    Tip je pokušao da mi obije stan uhvaćen je NA DELU u stanu, policija ga je odvela i posle pustila kroz tri sata ALO BRE!
    (flunf, 25. januar 2015 15:26)

    # Link komentara

  78. Zivim na selu...Do najbizeg grada potrebno mi je oko 500 dinara,u oba pravca,za autobuski prevoz...(isto toliko me kosta i autom)...Cena karte u jednom pravcu je 200 nesto dinara...i to mora da se plati,nema izbgavanja...to se podrazumeva da mora...i sta sad...nista...Ako hoces da se vozis,moras da platis...ili da stopiras...Mesecna karta je preko 8000 dinara...a njima mnogo 1000 i nesto...pa da...
    (Idemooo, 25. januar 2015 15:26)

    # Link komentara

  79. trazili ste red u zemlji, gledajte ga, jel vam vec nedostaje haos?
    (vozd88, 25. januar 2015 15:25)

    # Link komentara

  80. Svako ko krsi zakon treba da odgovara,mnogi misle da se ponasaju kao na divljem zapadu.
    (Koca, 25. januar 2015 13:38)
    A zasto onda moj poslodavac(bivsi visoki funkcioner policije) ne odgovara za krsenje zakona kada meni i jos na stotine kolega ne placa prevoz, a morao bi po zakonu?Da ga ne stiti mozda ova drzavica?
    (Nenad, 25. januar 2015 15:23)

    # Link komentara

  81. Ljudi referendum o svakom pitanju kada se krsi ustav. Nije ovde najveci problem komunalna policija vec gradska vlast koja ne placanje karte propisuje za prekrsaj!!!
    Referendum o protivustavnim odredbama svih zakona koje donosi ova vlast a i svaka buduca jer je to jedino resenje. Ovo je drzava u kojoj podela vlasti ne postoji. Sudovima i zakonodavnoj vlasti je posao da potvrdjuju odluke izvrsne vlasti i javnih preduzeca na stetu gradjana. O nama niko ne brine i moramo poceti to sami da cinimo menjajuci sve odluke putem referenduma.
    (Velja, 25. januar 2015 15:22)

    # Link komentara

  82. Veci problem od onog sto nije imala kartu za prevoz je taj sto doticna gospodja nije htela da pokaze licnu kartu.Koliko ja znam,sluzbeno lice ima pravo bilo koga od nas da legitimise i na ulici...zato je i obaveza svake punoletne osobe da sa sobom nosi licna dokumenta.
    (red i zakon, 25. januar 2015 15:22)

    # Link komentara

  83. Po kom to zakonu za to delo oni mogu da joj stave lisice na ruke? Nadlezne saslusati i ustanoviti dal su prekrsena ovlascenja? U tom slucaju smeniti sve!
    (slavisa, 25. januar 2015 15:21)

    # Link komentara

  84. e moj ti a kada brat naseg diktatora odbije legitimisanje onda policajci bivaju otpsuteni. jos su to bili zandarmi za vreme vanredne situacije? to je samo jos jedan od dokaza pod kakvom torturom mi zivimo. meni su cene nekih lekova koje pijem porasle za 3 godine 2.5 puta a smanjio mi penziju. vazn oje da on i nejgovi imaju po 10 plata. prosle godien su 80% povecali poreze ove godine spremaju jos pa na sta ti to lici
    (odgovor # (Jo, 25. januar 2015 14:28), 25. januar 2015 15:15)

    # Link komentara

  85. Ako je sve po Zakonu onda kao u redu. Tokom mojih 34. godine života niti jednom nisam bio legitimisan u inostranstvu, ni u jednoj jedinoj državi. Prelazio sam na crveno na pešačkom i van pešačkog, kada nema automobila naravno i ne ugrožavam saobraćaj, i to policija na 10 metara od mene.

    Kod nas su me sigurno legitimisali dvadeset puta, zato što hodam ulicom, zato što sedim na klupi, zato što sam prešao na crveno a semafor pokvaren, zato što gledam okolo. Naplatili mi par puta kaznu zato što sam prešao na crveno na praznoj ulici.

    Razlika je u tome što u inostranstvu policija uglavnom ne primenjuje svaku odredbu zakona ako ne mora jer eto može im se, piše u Zakonu.

    Ovo što smo videli na snimku je čista demonstracija sile. Naravno da gradski prevoz mora da se plaća, kao i u svakoj državi, ali čim dolazi do ovakvih scena očigledno je da tamo neko nema jasnu ideju šta da radi.
    (Petar, 25. januar 2015 15:13)

    # Link komentara

  86. Kakav je komunalni prekršaj napravila? Zbog čega uopšte postoji komunalna policija? Uličnih prodavaca ima sve više, đubre na svakom ćošku, nema poštovanja vremena za odmor. Da li je njihova svrha da budu prinudna naplata BusPlusa?
    Ova izjava je sramna, data je samo da bi se opravdao siledžijski nastup komunalaca. Ne tako davno su tukli jednog putnika u vozilu GSP-a, tada su se takođe davale ovakve izjave, pa su ih povukli. Sada se sve ponavlja. Dokle! Zar smo svi ovce? Ovo može da se reši samo na jedan način, revolucijom. Kada vidite da nekog maltretiraju na savijajte i ne okrećite glavu...
    (mihailo, 25. januar 2015 15:12)

    # Link komentara

  87. Nema ničeg spornog u postupku policije. To, znate, jeste policija! I takvi su naši propisi. Ja uredno plaćam kartu, a bahatost putnika često prevazilazi sve granice. Kao, oni nemaju - a ja, kao, imam pare! E, ima spornog u tome što je SNS pre godinu i po dana pujdao narod da ne plaća BusPlus i rekao da će "oterati mafijaše", a eto ti, sada je kontra.
    (palidrvac, 25. januar 2015 15:10)

    # Link komentara

  88. Uredno placam gorivo i pokazujem
    dokumenta saobracajcima.
    (Predrag, 25. januar 2015 15:06)

    # Link komentara

  89. Komunalci su samo vrsili svoju duznost prema nesavesnim gradjanim akoji misle da su iznad zakona.
    (ZRNO, 25. januar 2015 15:01)

    # Link komentara

  90. Ja verujem ovde policiji jer pod 1, nije imala kartu za prevoz, a pod 2 nije imala ni jednu licnu ispravu a pod tri opirala se legitimisanju. izvini, ako nemas idi peske kao ja kad nemam para za kartu.
    (MOSTONGA, 25. januar 2015 14:58)

    # Link komentara

  91. Sve ce se ispitati. Onaj ko je kriv, taj ce odgovarati.
    (jelisavetabgd, 25. januar 2015 14:56)

    # Link komentara

  92. Ako nekome u butiku ili kuci lopov ukrade robe u vrednosti manjoj od 15000 din MUP NE IZLAZI na teren jer je steta "MALA". Lopovi to znaju i nikad ne prelaze tu cifru, posebno kada kradu garderobu iz butika. U ovom slucaju zena je ostetila busplus za 73 din. i komunalci je HAPSE. Klasicno IZIVLJAVANJE NAD LOGIKOM.
    (Bojan, 25. januar 2015 14:54)

    # Link komentara

  93. Načelnik komunalne policije govori da građani kupuju karte privatne firme! Ovo ima samo u Srbistanu. Možda nisam dovoljno pametan pa ako može neko da mi objasni, kakve veze ima ova nazovi policija koju svi plaćamo za tim da li neko u gradu Beogradu plaća prevoz ili ne? Idu li dotični npr. i u Lastin autobus, po vozovima i sl. ili je cela problematika u bus plusu??!
    Nije privatna firma (to je govorio sns dok je bio Djilas na vlasti kako bi ga promenili) privatna firma vrsi naplatu i od ukupne svote novca ima 7% ostalih 93% ide gradu. od 7% placaju kontrolu i odrzavanje sistema. Naravno da se sada isplati da komunalna policija ucestvuje u tom sistemu ipak im je veci interes tih 93% koliko ide gsp-u. Doticni idu i u lastine gradske autobuse. U ostale autobuse ne mozes ni da udjes bez karte, jos ti naplate i stanicne usluge, tako da za nekom vecom kontrolom i nema potrebe.
    (malo JA, 25. januar 2015 14:51)

    # Link komentara

  94. "Da li bi hapsili onako nekog krupnijeg muskarca....?Koliko vam prodje svaki dan takvih ljudi? MNOGO STE JADNI......"

    Jedan od prvih incidenata je bio kada su vise puta zavalili pesnicu u stomak jednog krupnog tipa. Trebalo bi da ima snimaka na Jutjubu, sem ako ih nisu uklonili u medjuvremenu.
    (Evgenof, 25. januar 2015 14:42)

    # Link komentara

  95. To narodna milicijo, udri, milicijo, gvozdena pesnico...
    (Deda, 25. januar 2015 14:42)

    # Link komentara

  96. Nece uvek biti jedna zena sa druge strane.
    (zeljko, 25. januar 2015 14:42)

    # Link komentara

  97. Tako je Vucicu,pobi bedu,ne treba ni u bedi da zivi.Gladne i lenje sve do jednog istrebiti.Ukinuti obrazovanje,zdravstvo,zivot,ko je duzan 5000 struje,iskljuciti u sred januara,ko duguje dva infostana,sve smaknuti i zaposesti imovinu.Sto bosanci i hercegovci da kupuju,kad mogu da otimaju? Ko nema kartu,odmah mu izvadi bubreg,pluca,sta ce mu kad nema da plati.
    Ostaviti jedino Union,Mega Trend i BK da pravnici i ekonomisti(vasa deca)imaju gde da doktoriraju.
    Ovih dana ljudi skacu sa balkona kao inflacija 90-tih.
    Puna podrska u reformama
    (petar bot, 25. januar 2015 14:42)

    # Link komentara

  98. Nije nacelnik komunalne policije nadlezan za procenu zakonitosti nicijeg postupka. Postoje sudovi a ovakve izjave su slika naseg drustva - DIKTATURA!
    (Aleksandar Markovic, 25. januar 2015 14:41)

    # Link komentara

  99. Bio bi red da pocnete da placate karte
    (Valjevo, 25. januar 2015 14:39)

    # Link komentara

  100. Ocemo u EU a ne mozemo da se dogovorimo oko cene karat gradskog prevoza.
    (aleksandar, 25. januar 2015 14:39)

    # Link komentara

  101. Svi osim "bate" jer onda žandarmi dobiju krivičnu prijavu.
    (M.S, 25. januar 2015 14:38)

    # Link komentara

  102. Pravila su jednaka za sve gradjane i niko se ne sme vozizi bez karte, ukoliko se ipak iz nekog razloga dogodi takva situacija putnik je dužan da napusti autobus, a ne da odbijanjem da postupi po zakonu izaziva probleme koji se nažalost završe ovako.
    (Andjela, 25. januar 2015 14:37)

    # Link komentara

  103. Drzava vs. gradjani iste drzave
    (Pedja, 25. januar 2015 14:35)

    # Link komentara

  104. Tooooo milicijo moja, nama ne treba ovakav narod
    (zorz, 25. januar 2015 14:33)

    # Link komentara

  105. Zavrsio sam masinski,imam platu 35 000, e sad odoh na kurs da za 3 meseca postanem kom.policajac pa da sve maltretiram malo I izivljavam se,a I svima vama kojI pricate kako treba da se plati karta,e vama cu posebno da stavljam lisice samo zato sto ste me popreko pogledali..;) A onda cu te lisice da skinem ako mi date 1000 kinti,I svi srecni..;))) Mislim da je u ovoj drzavi najpostenije tako nesto..;)
    (J*** drzavu ludu, 25. januar 2015 14:30)

    # Link komentara

  106. Gde zive oni koji su napisali ove komentare ? Nebitno vam je sto je zena, bravo...verovatno vam je nebitno i da je dete, ili neko stariji...? Verovatno bi isto mislili da tako ponizavaju nekog vaseg..?
    Sta znaci ''mora da se plati..." , ako neko nema nek ide peske !? Sledeci komentar bi vam bio ko nema para neka crkne !?
    O kakvim normalnim zemljama vi pisete..? Sta je ovde normalno ?
    Verovatno se slazete sa sa saopstenjem komunalne i grada da onaj ko ne pokaze licnu kartu verovatno ima od ranije problema sa zakonom i na nisu prekoracili ovlastenja !!! Pa naravno, svi znate da se kriminalci voze javnim prevozom, kako drugacije..? Samo jedno su izostavili - mozda je terorista !!! I naravno slazete se i da nisu prekoracili ovlastenja, pa bilo ih je samo trojica, postupili su adekvatno i veoma profesionalno u ovako komplikovanoj i rizicnoj situaciji po javni red i mir. Lisice...? Bedno...!
    Po vama je normalno UNAPRED platiti, cekati prljave, hladne, neredovne autobuse i biti srecan ako se uopste pojave ! Autobuse od kojih vecina ne bi prosla tehnicki pregled !
    Bravo sugradjani, svaka vam cast !
    (Pedja Bgd, 25. januar 2015 14:30)

    # Link komentara

  107. Molim sve dušebrižnike koji se usuđuju da Srbijicu porede sa normalnom zemljom da to prestanu da rade. U normalnim zemljama se karta plaća. Srbija nije normalna zemlja.

    - Srbija nije država jer u njoj poslodavac ne mora da isplati platu radniku NIKADA. Takav je moj. Inženjer sam i nisam platu dobila nekoliko meseci. On duguje i državi i radnicima milione, a nije u zatvoru. Ali ova žena jeste jer je oštetila Busplus za čitavih 73 dinara.
    - Srbija nije država jer u njoj svako ko ima malo para SME da ubije, pregazi ili uradi bilo šta nekome, i da svoju slobodu kupi.
    - Srbija nije država jer je narod gladan, bos, izmučen i NEMA ni 100 dinara za kartu.
    - Srbija nije država jer vlada medijski mrak, jer Vlada ove države ne poštuje njen USTAV (smanjivanje penzija je neustavno). Vlada ovde ne poštuje ništa.
    - Srbija nije država jer su na slobodi najveći kriminalci, a jure se žene zbog karte u prevozu, od strane balvana zaposlenih preko debelih veza.

    Uskoro idem iz ove zemlje i okrenuti se neću. Ova banana država nije u stanju da me zaštiti od bahatog poslodavca koji je eto, odlučio da plate do daljnjeg nema, ali zato se karta za prevoz uredno plaća, pa se još i građani hapse!?!?
    Mene je sramota što sam se ovde rodila. Sramota me je gde živim, ko je na Vlasti, ko se i kako zapošljava, kolike su plate kojih i nema.
    Imam 30 godina, žensko sam i ne plaćam kartu. NEMAM. NISAM DOBILA PLATU. Neko da me zaštiti? Ne, uhapsite me, nemam kartu...
    (nemam kartu, 25. januar 2015 14:29)

    # Link komentara

  108. Sta je sa vama ljudi? Gospodja nije pokazala licnu kartu. Znaci nesto mulja. Zasto nema dokumenta? Mogla je da bude dama, pokaze licnu kartu i izadje iz prevoza. Glumi bahatog kauboja. Ma pendrek bi radio za takve bahate i nepristojne gradjane (seljake). Meni je policija uvek pristojno zatrazila dokumenta, pokazem i oni pozdrave i odu. Od nas zavisi kako ce se ponasati prema nama. Samo rade svoj posao.
    (Jo, 25. januar 2015 14:28)

    # Link komentara

  109. @Hawkeye: Ne pada mi na pamet da opravdavap pstupak ovih komunalnih policajaca, , ali moram napomenuti da nas Ustav obavezujem da sa sobom nosimo lične isprave , kao i da u prevozu plaćamo prevoznu kartu.
    (Miro Đokić, 25. januar 2015 14:22)

    # Link komentara

  110. @Molim nekog pravnika za pomoc, 25. januar 2015 13:35
    Član 21 stav 2 zakona o licnoj karti je definisan iz ustava o pravima organizacije lokalnih samouprava,a vezani su za vojsku i policiju.APV je u nekoliko navrata htela da samoorganizuje svoju policiju,ali ustavni sud je to sprecio.Ono sto je za ustav AP Vojvodina,to je i grad Beograd.Dakle lisavanje slobode jedino moze da vrsi policija i vojna policija.Legitimisanje takodje ima pravo da vrsi sud u cilju utvrdjivanja identiteta.Sve ostalo je na dobrovoljnoj bazi.
    Problem kod nas je sto se zakoni donose pod pretpostavkom da je ustavan i kao takvog predsednik potpisuje,cime cini tesko krivicno delo.
    Ranije je bilo da zakon u sluzbenom glasniku izlazi tek nakon :
    -predlagac
    -ustavni odbor parlamenta
    -parlament
    -ustavni sud
    -predsednik
    -sluzbeni glasnik
    Ljudi se pozivaju na ustav vezano za Kosovo kako ne vazi,pa ga proglasavaju nistavnim,a nesvesni da je to medjunarodni protektorat.Svi ostali clanovi se moraju striktno postovati.
    Meni je interesantno to da Sasa Jankovic nije pokrenuo Ustavnost kriminala politicke mafije
    (Igor, 25. januar 2015 14:21)

    # Link komentara

  111. Licna karta mora da se nosi i na zahtev sluzbenog lica, pokaze. Prevoz mora da se placa. To sto su nas doveli do toga da je i "srednjem" stalezu to skupo da placa, je drugo. Glasali ste, gledajte, placajte...
    (hmmmm, 25. januar 2015 14:02)

    # Link komentara

  112. Pa ljudi svi kritikujete rad sluzbi kad rade posao a opet kad ne rade i ne privode . Zar nije ruzno da se jedno zensko otima trojici komunalaca? Sad je bar naucila da se mora postovati red, i da pruzi licnu kartu ( cak i da kaze "izvolite")... To isto bi joj se desilo i u americi i nemackoj i bilo gde , gde je vladavina prava.
    (mike, 25. januar 2015 14:01)

    # Link komentara

  113. TRI BILMEZA PROTIV JEDNE ŽENE ??? JOŠ LISICE, GURANJE, VREĐANJE, ZBOG FUC**** BUS PLUSA ???
    ŠTA BI BILA PREKOMERNA UPOTREBA SILE ??? RAKETNI LANSERI ???
    ZABORAVILA, NEMAMO MI TO !!! MI SAMO VOLINE GAJIMO !!!
    (Bibi Meduza, 25. januar 2015 13:52)

    # Link komentara

  114. Da naglasim radi se o voznoj karti od 73 dinara!

    Za to vreme, one koji ubiju devojku kolima na pešačkom prelazu, koji ne vrate kredit od 17 MilEura, koji imaju lažne diplome, nema potrebe da proveravamo, jer znamo ko su.
    (daevon, 25. januar 2015 13:52)

    # Link komentara

  115. Pre neko veče puna 95-ica klinaca koji se vraćaju sa neke utakmice,skaču,pevaju a tri kontrolora i dva komunalna policajca stoje napred i ne smeju da ih pogledaju..znači mangupi kada treba da privedu jednu ženu a vamo cute kao p.....
    (gandra, 25. januar 2015 13:51)

    # Link komentara

  116. Ne znam da li znate, ali komunalci imaju pravo da kažnjavaju ako neko suši čarape na prozoru, pa očekujem da sad formiraju "elite squad" komunalne trojke, koje će provaljivati u stanove i repetiranim dugim cevima privoditi za takve i slične zločine....
    (gugi, 25. januar 2015 13:51)

    # Link komentara

  117. Ajde bre stave znacku na uniformu I sebe nazivaju "policija".Sto malo ne jure ove najopasnije krimimalce pa da citam o nekom uspehu njihovom,nego uvate devojku I odma u novine ili ovde na b92.Nemam reci.
    (Filozof, 25. januar 2015 13:50)

    # Link komentara

  118. FASISTI!!!
    (goran, 25. januar 2015 13:50)

    # Link komentara

  119. Minimalna plata "komunalcima", je 53000, a posebna jedinica, iliti popularan naziv "zardinjeri" 72000, izneverovao sam. imaju vecu platu i to mnogo vecu od policijskih sluzbenika koji obavljaju daleko ozbiljniji posao, ne znam zasto sam upisivao faks...
    (patriota, 25. januar 2015 13:49)

    # Link komentara

  120. Tako su i mojoj komsinici ciji pas urla sa terase po celu noc dolazili Komunalci vise puta i lepim recima je molili da ga skloni. Eno je i dalje smeje se kad odu i vice: Ne mogu mi nista, ne mogu mi nista. More, lisice na ruke pa da vidis kako ce odmah da shvati kako nije sama u zgradi sa svojom dzukelom.
    (Miki, 25. januar 2015 13:49)

    # Link komentara

  121. Hade, jednom za svagda, da saznamo ko su i kakva su ovlašćenja te tzv. komunalne policije ; jesu li oni, "komunalci" u sastavu regularne policije ili su parapolicijski "organi".Ako su sastavni deo "obične"policije ( bivše milicije) zašto to ne reći građanstvu jer to, praktično, znači da su im ovlašćenja identična sa ovlašćenjima koja ima "obična" policija. A ako su parapolicijski "organi" tada treba jasno i precizno definisati njihova ovlašćenja - i sa njima upoznati građanstvo.
    Besmisleno je neprestano sporiti se oko nadležnosti tih "organa"
    (Organi, 25. januar 2015 13:49)

    # Link komentara

  122. Nisam jos cuo da je neko robijao za velike afere, dok eto preko sirotinje, koja nema ni za prevoz, pokazuju kako se zakon "postuje"!
    (Serbinho, 25. januar 2015 13:48)

    # Link komentara

  123. A sto nisu priveli Alekovog brata kada nije hteo da se legitimise????
    (ns, 25. januar 2015 13:48)

    # Link komentara

  124. Pa šta treba...
    Sledeći put će da "obljube " neku ženu pravdajući se da rade na povećanju nataliteta!!!??
    Pa , i to je zakonski gotovo prihvatljivo...
    Nasilnici .
    (Može biti samo je*an...., 25. januar 2015 13:48)

    # Link komentara

  125. Nije sporno to sto je komunalna policija trazila licnu kartu jer ima pravo da legitimise. Ja sam prvi za placanje karte u gradskom prevozu jer se svuda u Evropi placa, ali nigde nema toliko nezaposlenih. Ja sam nezaposlen i nemam sredstava da mesecno izdvojim 1200 din za markicu. Neka mi neko objasni odakle? Nije logicno da penzioneri koji imaju primanja ne placaju prevoz, a mi nezaposleni koji nemamo primanja moramo da placamo isti. Da je mesecna markica za nezaposlene 500 din, mislim da bi svi placali prevoz.
    (Nema logike, 25. januar 2015 13:47)

    # Link komentara

  126. Postade komunalna policija privatna vojska bus plusa. Posle im kriv đavo kada nalete na sebe ravne ... Kakva službena lica, to je (nije za objavljivanje)... koja svoje komplekse leči na ženama i starijim ljudima. Provesti nekoga sa lisicama na rukama zato što nije platio kartu u autobusu je nešto nepojmivo običnom, normalnom čoveku. Ali opet ...(nije za objavljivanje)... u uniformama hrani sujetu. Kakvi ste vi mali ljudi. Narode, pamti pa vrati na sledećim izborima. Neću da sa svojim porezom plaćanja nepismene ...(nije za objavljivanje)... da maletiraju građane na ulici.
    (vlad, 25. januar 2015 13:46)

    # Link komentara

  127. Gradonačelnik da prestane sa predizbornom retorikom, da podrži komunalce u upornom uspostavljanju reda u Beogradu.
    (zoran pavlović, 25. januar 2015 13:45)

    # Link komentara

  128. Upravo tako.Ovlasceni su od skupstine grada za vreme Djilasa,a ponasaju se po nalogu Sinise Malog.,po ovlascenjima,protiv svakog ustavnog zakona o paravojnim i parapolicijskim snagama.
    SASA JANKOVIC NEK POKRENE USTAVNOST OVE ULICNE MAFIJE,NEDLEZNE JEDINO ZA GSP
    (Otto, 25. januar 2015 13:44)

    # Link komentara

  129. Da su pozvali policiju bilo bi u redu ali ovako takav potez ne liči na jednu zemlju koja za sebe tvrdi da je demokratska nego više na diktaturu.
    (milan, 25. januar 2015 13:42)

    # Link komentara

  130. [link]

    Marko, u ostatku Evrope građanima nije problem da plate 1 ili 2 evra za pojedinačnu kartu za prevoz, jer to u odnosu na njihova mesečna primanja od minimum 1.000 ili 1.500 evra nije mnogo. Čak i da ne plate kartu i uhvati ih kontrola, kazna od 50 evra za njih opet u odnosu na njihova primanja nije velika. Uz to se kontrolori neće iživljavati nad njima, neće ih ponižavati, vređati, udarati, hapsiti...
    (Mira, 25. januar 2015 13:42)

    # Link komentara

  131. Ne stvarno mi nije jasno u cemu je problem? Ako koristis neku uslugu za koju znas da se placa a ne platis. To je kradja. Malog iznosa ali je kradja. U Subotici je karta skuplja, a ne mozes ni da udjes u autobus bez karte.
    (nebitan lik, 25. januar 2015 13:39)

    # Link komentara

  132. Svako ko krsi zakon treba da odgovara,mnogi misle da se ponasaju kao na divljem zapadu.
    (Koca, 25. januar 2015 13:38)

    # Link komentara

  133. Već vidim budući naslov u novinama "Komunalni policajci koji su završili tromesečni kurs i pohađali dodatnu nastavu postaju detektivi"!!!

    Prosto je neverovatno da država proširuje ovlašćenja ovim kursadžijama. Na taj način se šalje pogrešna slika mladima koji treba da odluče gde će nastaviti svoje obrazovanje.
    (Trik, 25. januar 2015 13:38)

    # Link komentara

  134. Karta mora da se plati, licna karta mora da se pokaze na zahtev osl tako je svuda u svetu, samo ne znam da su cak tri komunalna policajca morala da privode jednu zenu i zar u intervenciji nije morala da ucestvuje zena policajac, KLASICNA PREKOMERNA UPOTREBA SILE ?
    (Voja, 25. januar 2015 13:37)

    # Link komentara

  135. RUZNO !!! alo RUZNA slika - jednu zenu tri konja hapse ko da je ne znam ko !!! Jos lisice na ruke ?!???? Zasto ??? Zbog ne placene karte lisice ???
    (NN, 25. januar 2015 13:37)

    # Link komentara

  136. a sto ce je tuziti zbog ometanja sluzbenog lica? kako ih je to ometala?
    a kada brat nece da pokaze licnu kartu zandarmeriji nego im kaze "znate li vi ko sam ja" onda se pise prijava zandarmeriji a ne bratu
    (robot, 25. januar 2015 13:37)

    # Link komentara

  137. ustav je iznad zakona, slepci neobrazovani
    (Hawkeye, 25. januar 2015 13:37)

    # Link komentara

  138. Strašno! Umesto da hapse kriminalce, ubice, psihopate kojih ima na svakom koraku, hapse ženu zato što nije imala kartu u gradskom prevozu! To je Srbija, na žalost. A ti Stefanoviću, nemoralni plagijatoru, moralno bi bilo da zbog ovoga podneseš ostavku!
    (Smuleco, 25. januar 2015 13:36)

    # Link komentara

  139. baš me interesuje koji su sulovi da dobiiješ posao u KOMPOL, i sadašnju strukturu što se partija tiče.
    (ZoranNS, 25. januar 2015 13:35)

    # Link komentara

  140. Član 21 stav 2 zakona olicnoj karti

    Lice koje je po odredbama ovog zakona dužno da ima ličnu kartu dužno je da je nosi i da je pokaže na zahtev službenog lica ovlašćenog za legitimisanje.

    Razjasnjenja radi molim nekog pravnika koji je uu materiji da razjasni kada su komunalci dobili ovlascenje o legitimisanju i od koga. Takodje me interesuje ko je ovlascen da daje takva ovlascenje ?
    Da li ja mogu da ovlasti komsiju da legitimise ko ulazi u zgradu ?
    Inace i ja redovno ostavljam licnu kartu na ulazu kada idem u "Higijenu" da odjavim odnosenje smeca. Da li je i portir sluzbeno lice ovöasceno za pregled moje licne karte ? Ko ga je ovlastio ?
    (Molim nekog pravnika za pomoc, 25. januar 2015 13:35)

    # Link komentara

  141. Zar ne shvataju da se NE RADI o bezobrazluku građana, o bahatosti, prikrivanju identiteta..., već o čistoj nemaštini?! Ta žena je odbijala da preda ličnu kartu kontrolorima i komunalcima, jer nije želela da joj napišu kaznu koju ne može da plati. Jasna stvar. Ljudi su siromašni, čak i u Beogradu. Nemaju novca. Da imaju svakako bi pre platili tu prokletu kartu za prevoz nego bili ponižavani na ovakav način. 73 dinara je nezaposlenima i onima sa malim primanjima veliko k'o kuća. Eeeej, pa za te pare se može kupiti vekna hleba i nešto sitno uz hleb!!! A ako treba da promene i dva ili tri prevoza u toku dana, oni potroše ručak ili večeru svoje porodice. Da, dragi sugrađani i svi ostali, dotle smo došli - do samog dna. A od 1. februara će pojedinačna karta biti još skuplja i koštaće 89 dinara. Istina, biće vremenska, al' to ništa ne znači onima koji imaju potrebu da se prevezu 5-6 stanica pre podne i recimo još toliko stanica posle podne. Zašto ne uvedu besplatne karte za socijalno ugrožene? Od socijalne pomoći od par hiljada dinara mesečno, a koja se prima samo 9 meseci u godini, se ne može ni hraniti, ni oblačiti, ni lečiti, niti plaćati računi ili prevoziti. Zašto ne smanjene cenu mesečnih karata za nezaposlene? Onom čiji su prihodi nula dinara je 1.100 dinara mesečno jako puno. Ista stvar je i sa studentima, đacima. Logično je da se ljudi u ovolikom broju švercuju u gradskom prevozu, obzirom da nemaju para. Shvatite NEMAJU!!!
    (TEŠKA NEMAŠTINA, 25. januar 2015 13:33)

    # Link komentara

  142. Goran Vesic! Kada bih napisao istinu o njemu,i rekao ko je i sta je,ne bi mi objavili komentar!
    (Ljudske NULE, 25. januar 2015 13:33)

    # Link komentara

  143. ovo prevazilazi neplacanje jedne autobuske karte. ovo je primer sta ocekuje neposlusne u bilo kom delu drustva. ali kad djavo dodje po svoje, ovakvi ce prvi da pobegnu zajedno sa svojom botovskom sabracom. nece ovo na dobro da izadje...
    (dr feelgood, 25. januar 2015 13:32)

    # Link komentara

  144. Zanimljivo kako se zakon poznaje kada je upitanju istresanje sirotinje iz gaca.
    (BarryFerguson, 25. januar 2015 13:30)

    # Link komentara

  145. Није проблем, кад ти исти комуналци почну да легитимишу и хапсе батице у бесним колима који се бахато понашају и све оне који улећу на спортске терене док је утакмица у току, е онда има смисла овако нешта. До тада господи из жардињерије ћемо показивати само ...
    (Анонимус, 25. januar 2015 13:29)

    # Link komentara

  146. U Temisvaru komunalna policija nosi pendreke i pistolje, licno sam video. Drugarica je bacila opusak na ulicu, dvojica prisla i legitimisali je. Zaprecena kazna oko 100e, pustili su je uz usmenu opomenu. Bojim se da je, za Balkan, to jedini efikasan pristup, iako je nasa komunalna izmisljena zbog uhlebljenja partijskih vojnika. Dakle, ili cemo postati deo sveta ili cemo ostati orijentalna provincija.
    (Moca, 25. januar 2015 13:29)

    # Link komentara

  147. Sram vas bre bilo!
    (UrosBG, 25. januar 2015 13:29)

    # Link komentara

  148. Vi da ste pravi dzentlmeni, platili biste umesto nje kartu ili kaznu, a ne da primenjujete silu na zeni...kakvi ste vi cobani...
    (Nislija, 25. januar 2015 13:29)

    # Link komentara

  149. Preterali su!!! Ljudi nemaju za hleb a kamoli za gradski prevoz! Malo je to komplikovano, sa jedne strane zakon se mora postovati a sa druge strane ljudi jednostavno nemaju para... Karte su preskupe, ja od Futoga do Novog Sada placam kartu 130din (10km) DALI STE VI NORMALNI???
    (Zlaja, 25. januar 2015 13:29)

    # Link komentara

  150. Tako treba. Licna karta je obavezna i obavezno pokazati policiji na njihov zahtev.
    (nebojsa, 25. januar 2015 13:28)

    # Link komentara

  151. Ne razumem jel su trebali da je puste? Pa zasto bi bilo ko placao onda ?
    (Bgd, 25. januar 2015 13:28)

    # Link komentara

  152. Ristiće da se smeni jer je u sukobu interesa, propagira dohodovanje privatnoj firmi, a on je na budžetu!
    (Horor, 25. januar 2015 13:28)

    # Link komentara

  153. Plati pa se vozi i nećeš se blamirati.
    (Miloš NS, 25. januar 2015 13:26)

    # Link komentara

  154. Nepotrebno vezivati jednu ženu od strane nekoliko službenika, drugo komunalni policajci nose metalne službene palice prosto neverovatno, i zašto su uvek problem žene i starije osobe zbog tih karti? ako neko treba da se mlati, znamo ko je to, oni ludaci što kamenuju autobuse, ovo mu dođe zamena teze, ali ok izVučićemo se, a možda i nećemo...
    (žalosna sova, 25. januar 2015 13:25)

    # Link komentara

  155. Ovako se isto radi i na zapadu. Kontrolor sme fizički da te zadrži ako pokušaš da pobegneš i obično su u paru. Nema pravo da ti nasilno uzima dokumenta već mora da pozove policiju ako to odbiješ da mu ih daš. Kada policija dođe, vode te u stanicu ako nemaš dokumenta. Inače, komunalna policija ima ista ovlašćenja kao i regularna policija ali ne nose oružje. To je smisao komunalne policije, tako se to radi u civilizovanim zemljama.
    (Nemačka, 25. januar 2015 13:25)

    # Link komentara

  156. Ko ste bre vi da kontrolišete prevozne isprave koje naplaćuje neka privatna firma zvana Apex? Sta ste vi, privatna komunalna policija?
    (bagro komunalna, 25. januar 2015 13:24)

    # Link komentara

  157. Ne treba mešati nadležnosti policije (MUP) i Komunalne policije. Ovlašćeno službeno lice u sastavu MUP nije ekvivalent komunalnom policajcu u sastavu gradske ili opštinske komunalne inspekcije. U tekstu se pominje poternica i policijska potraga, ali to nema nikakve veze sa nadležnostima komunalne policije. Suština problema je u tome što je u nazivu "Komunalna policija" neko namerno provukao termin "policija" i time je stvorio zabunu kod običnih građana.
    (Nije dovoljno da liči na e...krem, 25. januar 2015 13:24)

    # Link komentara

  158. Kako nekom decku od 2 metra ne stave lisice.Kako nekog sa dzipom koji parkira na sred setalista ne stave lisice???Misevi i djubrad nikad vise necu platiti bus plus...Samo ja nisam zensko i branicu se ....
    (dax, 25. januar 2015 13:24)

    # Link komentara

  159. Meni je Vucic rekao u predizbornoj kampanji da ne placam, ja se toga pridrzavam!
    (Ne glasam nikad, 25. januar 2015 13:22)

    # Link komentara

  160. Jednom su me startovali u prevozu, imao sam uredno otkucanu kartu ali sam rekao da nemam. Kad su mi zatrazili licnu dao sam im svajarsku zdravstvenu knjizicu-karticu, koja izgleda licna sa cipom. Naravno nepismena kontrolorka prevrce karticu i ne zna sta je, pa zove "pojacanje" da pita sta da radi? Na kraju mi vraca karticu i napusta vozilo! Do skoro sam ziveo u Srbiji i mnogo me boli sta kriminalci rade mojoj zemlji...
    (Berner, 25. januar 2015 13:21)

    # Link komentara

  161. Oce li neko da ode i uhapsi mog gazdu zato sto mi duguje 4 plate ? Ne,naravno da ne...
    (profesionalni komentator, 25. januar 2015 13:20)

    # Link komentara

  162. Samo shto je gospodin Ristic zaboravio da naglasi da gradjani moraju i da ocitaju kupljenu kartu!
    (Stojan, 25. januar 2015 13:20)

    # Link komentara

  163. Mislim da nije ok bezati od ptredtsvanika zakona, jer to ipak moze da znaci da je osoba mozda u problemu sa krimnalitetom, no, u svakom slucaju ne opravdavam nikakve drasticne mere i sigurna sam da ce Mali preispitati ceo slucaj, pa ako su komunalci postupili van ovlasscenja svakako ce odgovarati.
    (Aranka, 25. januar 2015 13:18)

    # Link komentara

  164. Crnokosuljasi.

    Pod hitno:
    1.Preinaciti komunalne policajce u rec komunalce
    2.Ukinuti im pendrek,lisice,pravo na privodjenje i legitimisanje
    3.Neka rade stvari, poput ozelenjavanja povrsina, odrzavanje ulica, korisne stvari za gradjane, to treba da rade komunalci

    Kako bi izgledalo kad bi profesori nosili pendreke,lisice,znacke!!!
    (gradjanin, 25. januar 2015 13:17)

    # Link komentara

  165. I Gebels je govorio da je sve po zakonu kad je sprovedena Kristalna Noć.
    Sve je po zakonu pokradeno, uništeno, pohapšeno, pobijeno, u Srbiji je sve po zakonu.
    Srbija je danas najomraženija reč u mojoj oolini, razmislite o tome.
    (Alex, 25. januar 2015 13:17)

    # Link komentara

  166. Našli ženu da se iživljavaju. Pored rmpalije od 2m prolaze kao da ne postoji. Kukavice, njih gomila na jednu ženu. Njima treba psihijatri da se pozabave.
    (Zaboravljeno koferce, 25. januar 2015 13:16)

    # Link komentara

  167. Gde ste videli da je ona htela da pobegne?
    Lazi i manipulacije.
    Nema opravdanja za ovo izivljavanje i privodjenje zene kao kriminalca, sram vas bilo. Sirotinja uvek strada.
    Obucite policiju da se ponasa pre svega civilizovano.
    Primitivci!
    (marija, 25. januar 2015 13:16)

    # Link komentara

  168. strasno sta se desava u ovoj zemlji !!!!!
    drzavni sluzbenik se rve po ulici sa zenom i to zbog karte za autobus koju naplaćuje privatna firma....
    i na to sve komentari ovih poltrona da treba tako jel nema kartu...
    ova nacija je dno dotakla....
    dalje vise nema....
    propast
    (tomy bgd, 25. januar 2015 13:15)

    # Link komentara

  169. Ja ne verujem sa kakvim ljudima delim vazduh. Znaci po vama je u pravu onaj ko ne nosi sa sobom dokumenta, odbija da se legitimise? Ajde kartu na stranu, privedena je zbog dokumenata! Komunalna policija po zakonu ima sva prava da legitimise i privodi, proguglajte malo ukoliko ne mozete naci originalni primerak. Slazem se da postoje mnogo veci problemi u zemlji i da se mnogima progledava kroz prste i to je strasno! Ali u ovom slucaju je dobra reakcija policije(kamo srece da je uvek tako). Zakon bi takav za sve trebao da bude, od politicara do beskucnika. S tim sto tako nije i sto su neki povlasceni, e to treba da se menja! I stvarno ne razumem ljude koji ne vide ovu situaciju na pravi nacin. Svako mora da se legitimise policiji, bilo obicnoj ili komunalnoj.
    (Stefan, 25. januar 2015 13:15)

    # Link komentara

  170. Ko neće da plati kartu neka ide peške,i ja odem na pumpu sipam gorivo,platim i vozim se,ne razumem što bi svi mi kroz takse,poreze,akcize i ostalo plaćali da se neko vozi džabe u autobusu,što džabe ne telefonirate,nego kvrc pa isključe,muka mi više od ovih zagovornika koji misle da će neko da kupuje autobuse,sipa gorivo,plaća vozače,mehaničare,održavanje autobusa i da sedneš da se voziš džabe,e pa nema i ne može više,nigde us vetu i u bogatijim,mnogo bogatijim zemljama nema džabe voćžnje.kontrolori i komunalna policiju pojačajte rad,zavedite red nek se narod nauči da plaća prevez i samo po zakonu.
    (myk, 25. januar 2015 13:15)

    # Link komentara

  171. trenirate strogoću na normalnim ljudima, a tamo gde treba nigde vas nema!
    (saki sale, 25. januar 2015 13:14)

    # Link komentara

  172. Tuzio bih svu trojicu, ne bih odustao dok ne dobiju otkaz. Oni treba pse i macke da spasavaju i teraju nepropisno parkirane automobile. OTKAZ
    (cybercrimi, 25. januar 2015 13:12)

    # Link komentara

  173. Da je ta žena pametna da pokrene tužbu protiv drzave, a mi svi da stanemo iza nje, pa da vidimo sta ce da radi gospoda!
    (Joca, 25. januar 2015 13:11)

    # Link komentara

  174. Neodoljivo osecam isti onaj revolt u sebi kao pred peti oktobar.
    (Milan, 25. januar 2015 13:11)

    # Link komentara

  175. Ne razumem zašto tolika prašina oko ovoga, žena nije poštovala zakon i dobila je šta je zaslužila.
    (Jelena, 25. januar 2015 13:10)

    # Link komentara

  176. Gradjani treba da skupljaju potpise da se spreci ogromno uvecanje komunalne policije koje sledi cim skupstina Srbije promeni Zakon o komunalnoj policiji za ciju izmenu se najvise zalazu nase gradske vlasti.Cim se usvoje izmene grad ce moci da uveca policiju za cak preko 1300 novih komunalnih policajaca(umesto 1 na 5000 stanovnika promenom zakona bi se uvelo da to bude 1 na 1000 stanovnika,Beograd po popisu ima preko 1,65 miliona stanovnika,sada imamo oko 300 tinak policajaca). Gradske vlasti navode da cemo uskoro cim se promeni zakon dobiti jos 800 tinak policajaca, od kojih ce preko 100 tinak da bude u kontroli putnika i da pune dzepove privatnoj firmi Apeks koja je uvela bus plus sistem i ciji je zadatak prodaja karata i kontrola putnika i za sta oni dobijaju naknadu od preko 8 % .
    Da ne pricamo da cemo velike plate, opremu...tih novih 800 ili cak 1300 komunalnih policajaca da finansiramo mi poreski obveznici grada,kroz vece poreze pocev od poreza na imovinu,takse,naknade,kazne...
    (NN, 25. januar 2015 13:10)

    # Link komentara

  177. ko je komunalnoj policiji dao tolika ovlašćenja trebalo bi da odmah podnese ostavku posle ovakvog incidenta. ako im je jedini posao maltretiranje građana, treba ih raspustiti.
    (dalistenormalni, 25. januar 2015 13:05)

    # Link komentara

  178. Mogli su verovatno i da pucaju za njom po ovlašćenjima kao onaj policajac u Americi.
    (mićo, 25. januar 2015 13:04)

    # Link komentara

  179. Samo ti citiraj zakon, birokrato. Zaboravili ste kako je bilo, stani pani, kako ste dizali tri prsta kao... srbija srbija. Nakuplja se materijal za dopunsku nastavu...
    (majke jevrosime, 25. januar 2015 13:02)

    # Link komentara

  180. Alo bre!!! Ko vam je dao ta ovlašćenja???? E pa neće moći!
    (debeo, 25. januar 2015 13:02)

    # Link komentara

  181. E pa necete vise. Kupujem auto, pa makar me voznja njime 100x vise kostala, od mene necete dobiti ni dinara vise. Bagro lopovska, kad je dizel poskupeo za 10 dinara, oni dizu cenu karte, sad kad je cena dizela pala 20-30 dinara, oni drasticno poskupese cene karte. Dovidjenja, i bez hvala.
    (Pobunjenik, 25. januar 2015 13:02)

    # Link komentara

  182. Sutra ponedeljak predlazem da niko ne pokaze kartu da nas sve privedu !
    (lp, 25. januar 2015 13:02)

    # Link komentara

  183. Risticu, kako mislis da kupim kartu ako sam nezaposlen? Kako da je kupim, ako su moja mesecna primanja jednaka nuli? Kad idem kod lekara ili devojke, necete me nikako spreciti da koristim gradski prevoz. Da podsetim sve SNSovce, dok ste bili u opoziciji svakodnevno ste potpaljivali gradjane da ne placaju prevoz, tako da je SNS jedina odgovorna za ovu situaciju. I necu da placam, jer su mi Vucic i Nikolic rekli da ga ne placam. Takodje, nije mi jasno, da niko od rodbine ove devojke ne reaguje...
    (GoxyBombas, 25. januar 2015 13:02)

    # Link komentara

  184. zabranili mi naprednjaci da finansiram bus plus
    (upucen, 25. januar 2015 13:01)

    # Link komentara

  185. Tako je..!!!
    Udri na nejač....!!!
    Što ne privodite rmpalije od dva metra koji vam se smeju u facu i kažu vam da su pošli bez karte jer "treba tetki da odnesu lek"....
    Pričali mi očevidci....
    Sramota.....
    (Može biti samo je*an...., 25. januar 2015 13:01)

    # Link komentara

  186. У Шапцу, пред Нову годину 2010 на 2011 присуствујем сцени када двојица комуналних полицајаца скрећу пажњу "успешном" момку на непрописно паркиран и исто тако сигуран сам, успешно зарађен A8. На сред тротоара! Испред знака који означава забрану паркирања! Овај их је погледао и само рекао: ,,Запишите ми број!" Ништа, нису га бре више погледали а камоли записали број.

    Nа Бадњи дан 2011 године, четири комунална полицајца, овај један од њих је учествовао у опомињању месец дана раније, излећу из оних Дачија, легитимишу, пишу казне и разјурују три старије жене и човека звог мало бадњака и десетак чаша са житом. Пошто често носим фото-апарат са собом на другој страни улице са бицикла све то лепо снимим. Примеђује ме један, креће ка мени и више ,,Еј, еј стани мало"!! Ја крећем и контам... нека трчи замном, ако хоће.

    - Послаћу вам фотке, не брините, кажем. Запишите ми број! Видимо се!
    (Владимир, 25. januar 2015 13:00)

    # Link komentara

  187. Uhapsili ste ženu zbog karte. Koje ste baje face carevi mnogo ste jaki. Ajde sad malo da hapaite kriminalce? A da, ne smete...
    (Black, 25. januar 2015 13:00)

    # Link komentara

  188. Sto ne jurite silovatelje, narko dilere, ubice, pedofile nego ste udarili na bespomocnu zenu. Cak i da nema kartu za to postoji kazna i tu se sve zavrsava.
    (AcidBurn, 25. januar 2015 13:00)

    # Link komentara

  189. Ma sta Vi Nacelnice znate o ovlastenjima komunalne policije - sad ce najmanje 400 njih doci da Vam pokazu da je zakon prekrsen. Ako nista drugo, a ono zbog krhke zenske gradje.
    (Omg, 25. januar 2015 13:00)

    # Link komentara

  190. To su nasi heroji. A ovu ulicu gde je uhapsena devojka kriminalac, nazvati "Bulevar Komunalnih Policajaca". Zasluzili su to.
    (Kuki, 25. januar 2015 13:00)

    # Link komentara

  191. Nemati kartu u GSP-u, ne moze nikako da bude prekrsaj! Ta odredba je protivustavna narode! Zapisujte imena komunalnih policajaca i njihove legitimacije, tuzite ih nakon toga! Tako su i TV pretplatu uvaljivali neustavno! Borimo se protiv represije ljudi! Ko ce ako mi necemo?
    (Dejan, 25. januar 2015 13:00)

    # Link komentara

  192. Ne sporim da se mora platiti javni prevoz,prosto ono sto koristis ili trosis moras i platiti ali svako ko je video video snimak se zgrozio!
    Po ovlascenjima koje ima komnalna policija i po tumacenju istih ispada da je zena bila veliki kriminalac!?
    Ljudi ovom se mora stati na put,pogledajte kako se ponasaju bahato po ulicama pa tako se ni interventna nije ponasala u vreme Slobe pa i danas!
    (vladimir, 25. januar 2015 13:00)

    # Link komentara

  193. Sram vas bilo i vas i vaših propisa.
    (Goxy, 25. januar 2015 12:59)

    # Link komentara

  194. za samo nekoliko meseci naš premijer.. znate već kako dalje..
    (mister yes, 25. januar 2015 12:59)

    # Link komentara

  195. Svi su ovih dana pljuvali policiju, a ta zena je ispala zrtva. A kad se cuje druga strana price ispada da su policajci bili pravu. Odbijanje da se pokazu isprave i bezanje je u svim normalnim drzavama prekrsaj. Vazno da je naslov bio da je "Uhapsena zbog Bus Plus" karte. Nazalost nikada necemo znati sta je prava istina.

    Ali ipak je zalsono je koliko ljudi shvataju sve zdravo za gotovo i veruju bilo cemu sto cuju bez da je to zasnovano na cinjenicama...
    (Dzoni, 25. januar 2015 12:59)

    # Link komentara

  196. Sve je to u redu, ne treba pljuvati na komunalce i policiju uopšte, ali ono što narodu smeta je što se toliko energije troši na ovakve stvari. Ej, karta, bus plus??? Umesto da ovako ''po propisu'' hapse korumpirane političare, tajkune, krimose u foteljama... energija se troši na sirotinjski narod. Možda nije imala ni za ličnu da uradi, i to je skupo, a još i da svaki dan daje 200, 300 dinara za vožnju.
    Teško je zaista, nismo svesni kako neki ljudi teško žive, nemaju ni za internet i komp da bi mogli uopšte da kažu svoju priču!
    Eto to je problem. Hapšenje je bilo ok, mislim nisu je na zemlju obarali i cipelama stajali dok je stavljaju lisice, ali smeta svima ovakav čin jer prosto se svi saosećamo sa ovom ženom.
    Doduše i ona je kukala po meni nepotrebno i dramila, ali ok, žensko je, bila je uplašena.
    Znači, BAVITE SE HULIGANIMA, KRIMINALOM U POLITICI I KORUPCIJOM, a ne sirotinjom!!! To ej ja mislim ono što oseća većina ljudi posle ovog događaja.
    (Petar.S, 25. januar 2015 12:59)

    # Link komentara

  197. citat: '''Takođe je podsetio da Komunalna policija ima ovlašćenje da od građana zahteva na uvid ličnu kartu radi provere identita kada uoče prekrišaj iz nadležnosti rada Komunalne policije i da je u ovom slučaju policija postupila u skladu sa zakonom.'''

    drugar je advokat, pitaću ga, ovo me tako zanima da li je istina!? prvi put čujem da komunalci 'imaju zakonsko pravo' da traže dokumenta??? jel ima neko ovde da da zvanično objašnjenje ovog citata??
    (branko, 25. januar 2015 12:59)

    # Link komentara

  198. Daj bre,dosta!!!OTPOR!!!
    (gremlin, 25. januar 2015 12:59)

    # Link komentara

  199. Prevoz mora da se plaća i gotovo. Lična karta mora da se nosi i pokaže i gotovo. Nemojte biti naivni, nije ovo protest devojke protiv urušenog sistema nego lični izbor da se ne izmiruju obaveze. A za protest protiv vlasti, sistema i korupcije treba da se izađe na ulice.
    (m, 25. januar 2015 12:58)

    # Link komentara

  200. I to je bila i suština jučerašnje "drame" - službeno lice traži legitimaciju (koju, po zakonu, moraš da imaš sa sobom), a ti odbiješ i još im okreneš leđa po principu "odo' ja, šta mi možete". Bez da ulazim u priču o ceni karte i celom tom sistemu naplate, meni to izgleda kao čisto bahato pomašanje dotične osobe.

    I još nešto...

    Ljudi, shvatite - stvaranje uređene države i društva kreće od građana, Kada počnemo da osuđujemo švercovanje, šaranje fasada, bahatu i agresivnu vožnju, bacanje otpadaka i pljuvanje žvaka po trotoarima(...) i slične pojave, onda će početi i da nam smeta bahata vlast (kakvu, defakto, imamo). Ovde mislim da nam ZAISTA smeta, a ne da nam je prosto žao što oni neke stvari mogu a mi ne možemo (a kakvo je inače trenutno stanje svesti u društvu).

    Šta da vam kažem...krenimo od sebe i ostalo MORA da dođe na svoje mesto jer to je tako prosto prirodno. :)

    pozdrav
    (Adam Jensen, 25. januar 2015 12:58)

    # Link komentara

  201. Policajci šta ste rekli deci šta ste radili na poslu juče? Ja ne bih radio taj posao nema tih para. Idite na selo i živite od poštenog rada.
    (milan, 25. januar 2015 12:58)

    # Link komentara

  202. sta je problem sa ovlascenjima i zakonima. kgb nije slao u gulag bez ovlascenja druga staljina ili zakona sovjetskog saveza. ss nije bez hitlerovog ovlascenja gradio ausvic i pratecih zakona. zakon je svasta i nista.
    (zika, 25. januar 2015 12:58)

    # Link komentara

  203. Građani ne postoje zbog policije već policija zbog građana.
    Stavljane ljudi na poternice i vezivanje je obeležje Divljeg zapada, a ne razvijene zemlje.
    Neka hrabrost i dostojanstvo A.S. budu inspiracija za druge.
    (podrška A.S., 25. januar 2015 12:58)

    # Link komentara

  204. sram vas i stid bilo! Bolje da jurite dilere a ne sirotinju po prevozu!
    Ovom narodu treba bunt, dosta je vise gazenja po bedi!
    (posetioc, 25. januar 2015 12:57)

    # Link komentara

  205. "Bez obzira da li se u gradskom prevozu voze u prekršaju". Ako nema prekršaja vi nemate pravo da bilo koga legitimišete tako da vas se ova situacija ne tiče.
    (Marko, 25. januar 2015 12:57)

    # Link komentara

  206. Pa da, to se desava kada ljudima koji su zavrsili tamo neki kurs od par nedelja date ovlascenja pa ih se drze kao pijan plota bez ikakve procene i osecaja. I bice sve po zakonu i na kraju ce jadna devojka biti kriva. Mada ni sa regularnom policijom nije mnog bolja situacija.
    (Marija, 25. januar 2015 12:57)

    # Link komentara

  207. И њих тројица су морали девојци да ставе лисице као најгорем криминалцу да би је привели у станицу??? И то зато што нема карту за превоз?! Питају ли се ти комуналци има ли она посао, прима ли плату, може ли да прехрани и обуче дета ако га има... Прави јунаци та тројица комуналаца, хероји нашег доба!
    (Евроскептик, 25. januar 2015 12:57)

    # Link komentara

  208. Da li su uhapšeni huligani koji su kamenovali autobuse (Beograd i Niš)?
    (Bidzi, 25. januar 2015 12:57)

    # Link komentara

  209. Potpuno podrzavam rad komunalne policije,svi bi hteli na galamu i viku da se izvuku od obaveza koje imaju prema drzavi,radio sam u kontroli pre dve godine i veoma dobro znam kako se putnici bez vozne karte ophode prema kontrolorima i komunalcima.Vicu ,deru se i prave scene kao da su im zivoti ugrozeni od neznam koga ili neznam cega i napravice veliku scenu i dramu samo nezele da kupe kartu.Gde su u svemu tome ostali putnici koji urednu kupuju svoje karte.
    (Milovanovic Dragomir, 25. januar 2015 12:57)

    # Link komentara

  210. Necu da pametujem i sirim dezinformacije, ali zar nisu komunalci u duznosti da pozovu klasicnu policijsku patrolu kako bi priveli nekoga? Ako je tako, onda nisu postupili po proceduri. A sto se tice saobracajne policije, radim na poprilicno prometnom mestu i gledam svakodnevno kako ljudi prave prekrsaje, npr ne pustaju pesake da prodju, ne zaustavljaju se na STOP, a onda ja predjem ulicu na crveno malo dalje od te raskrsnice dok nema nikoga i dobijem kaznu od 5.000 dinara. Da ne navodim zbog cega je regularna patrola htela da mene privede i sta su dobili za uzvrat... Jos kad uzmem u obzir bivseg komsiju policajca i kakve je on prevare u zgradi vrsio... Ova srpska policija je presmesna.
    (Aleksis Sanco Panco, 25. januar 2015 12:57)

    # Link komentara

  211. Zadatak komunalne policije nije da uteruje dugove za privatnu firmu nego da se bavi komunalnim prekrsajima. Neka vas onda privatna firma i GSP placaju, a ne svi poreski obveznici! Ali ovaj narod nije zasluzio bolje, sad neka trpi partijske "policajce" kursadzije koji zaradjuju mnogo vise od profesora, a cak i od lekara opste prakse.
    (Marko, 25. januar 2015 12:56)

    # Link komentara

  212. Komunalna policija ima pravo da trazi na uvid licnu kartu i gradjanin jeste u obavezi da je da komunalnom policajcu. Ali komunalni policajac nema ovlascenje da te podatke prosledi kontroloru (ukoliko to uradi komunalni policajac snosi krivicnu odgovornost), a takodje komunalni policajac nije ovlascen da licno napise prekrsajno prijavu u ime bus plusa. Tako da obrni okreni on sa tom licnom kartom moze samo da se slika. E sada sve to na terenu izgleda drugacije nego sto je po slovu zakona.
    (Dick Advokat, 25. januar 2015 12:56)

    # Link komentara

  213. Ok,ne podržavam,"neravnopravnost" policije,pošto kriminal raste,ili konkretno za komunalce,prljavština grada raste,a oni se bave hvatanjem običnih ljudi,koji nemaju da plate preskupu kartu,u odnosu na uslugu koju dobiju (stajanje,obazrivost da se ne propadne kroz pod busa,neprijatni mirisi,grejanje u sred leta...).
    U Nemačkoj se na primer zna šta ko radi.Kondukteri imauju ovlašćenje da te legitimišu,a ako pobegneš imaju pravo da trče za tobom.Kada ti uzmu podatke,posle nekoliko dana ti dođe kazna od 40 evra.Policija sa psima ulazi u javni prevoz samo kada imaju dojavu o dilerima i slično.A što se komunalne policije tiče,ona pazi da neko ne baci pikavac,flašu posle pića,da se ne prljaju plaže itd...Svako radi svoj posao.E zato su oni tu gde jesu.
    Pošto komunalci kod nas ne rade svoj pravi posao,već s ostalim režimskim slugama terorišu narod,ja ću uvek biti za ovakve slučajeve kao ova žena.
    (uznarod, 25. januar 2015 12:56)

    # Link komentara

  214. Pa ovi sa poternice se sigurno ne voze autobusom ... O_o
    (Hehehehehe, 25. januar 2015 12:56)

    # Link komentara

  215. a ko bi bio u pravu da se ovaj incident zavrsio smrtnim ishodom?
    od mene licnu kartu ne bi dobili na uvid.
    (emmilija, 25. januar 2015 12:55)

    # Link komentara

  216. Mislim da su se komunalci previse osilili. Svi znamo kakve su ljude uzimali kada se stvarala ta "policija". Na nivou su kontrolora.
    (Shka, 25. januar 2015 12:55)

    # Link komentara

  217. Odlicno, a koji je to prekrsaj napravila devojka koja nije imala kartu u gradskom prevozu!? Ono sto nama treba je OTPOR!!!
    (Milan, 25. januar 2015 12:54)

    # Link komentara

  218. Komunalna policija ne može tek tako da traži ličnu kartu jer oni nisu prava POLICIJA. Mene zanima ko je devojku zadržao i ograničio joj kretanje do dolaska komunalne policije? To je prvi prekršaj, pošto vidim da je komunk+lan policija došla kolima a nije bila u autobusu. I šta ono reče premijer o prekomernoj upotrebi sile? Pa i gradonačelnik mora da zna. Tri "hrabra" komunalca protiv jedne devojke. Ma treba da ih odere na sudu ima osnova. Ona nije ometala njih već su oni njoj uskratili slobodu kretanja. Može da odgovara smao za prekršaj što nije imala kartu, a prekomerna upotreba sile, nanošenje duševnog bola (pošto je očigledno da je devojka u šoku), proselđiavnje podataka trećem licu (tusrskoj firmi) i ograničavaje slobode kretanja su sve ono zašta može ona njih da optuži.
    (m, 25. januar 2015 12:54)

    # Link komentara

  219. Bus plus i komunalna policija nisu sporni sami po sebi. Sporni su u kontekstu sadasnje vlasti koja je dvolicna po pitanju istih.
    (sky, 25. januar 2015 12:54)

    # Link komentara

  220. Sve ste u pravu, nema dileme. I sve je lepo objašnjeno i kvalitetno sročeno u toj izjavi. Ali nije u tome problem, niste vi prekoračili ovlašćenja, problem je šira slika i ukupna situacija u društvu. Problem je što vi hapsite selektivno, uglavnom mlađe žene i muškarce sitnije građe. Problem je što se momentalno povučete kada vam neko pripreti svojim vezama u policiji i politici. Problem je što stotine hiljada radnika radi za 200 evra, bez naknade za prevoz i bez ikakve nade da bi se to moglo promeniti. Problem je što se za vas odvaja bar dva puta više, što ste svi došli tu preko veze, što vozikajući se u vašim autima i džipovima sa rotacijom, pumpajući mišiće u teretani i hraneći se u državnoj menzi sve o našem trošku jednostavno iritirate obične male obespravljene ljude koji ne mogu očima da vas vide i doživljavaju vas kao neke partijske paramilicijske okupacione brigade. Eto, nadam se da ste me razumeli.
    (gagi, 25. januar 2015 12:53)

    # Link komentara

  221. U kojoj jos drzavi na svetu se privode gradjani sa lisicama na rukama ukoliko nemaju licna dokumenta. (osim nemacke krajem tridesetih proslog veka)
    (micha, 25. januar 2015 12:53)

    # Link komentara

  222. Posebno su sumnjive zene od 50 60 godina koje se voze gradskim prevozom. Za njih se uglavom ispostavi da su vodje narko klana, jer su odbile da pokazu licnu kartu :). hahaha urnebesno ...
    (Inspektor, 25. januar 2015 12:53)

    # Link komentara

  223. Vecina komunalaca nije iz Beograda i zato se ponasaju tako.
    (Salr, 25. januar 2015 12:53)

    # Link komentara

  224. u cemu je problem ljudi...zar to sto neki sluzbenici rade svoj posao treba da bude tema medija vec par dana...a svi se saosecaju sa zenom koja se svercuje i svadja sa policijom...sta nije u redu u nasim glavama, kakav je ovo sistem vrednosti!!!
    (iggy, 25. januar 2015 12:53)

    # Link komentara

  225. Ne odobravam vožnju bez važeće karte, ali ovde mi nešto drugo bode oči.
    Komunalna policija ima pravo da te liši slobode?

    Opa bato, "para-policijske" formacije.

    Da sam na njenom mestu, uz uredno plaćenu kaznu, podigao bih tužbu za protiv pravno lišavanje slobode - kidnapovanje!
    (Pera, 25. januar 2015 12:53)

    # Link komentara

  226. Komunalna policija ima pravo legitimisanja ali nema prava privodjenja i vezivanja.Ova devojka moze da im zalepi krivicnu prijavu za prekoracenje ovlascenja.
    (Pravnik, 25. januar 2015 12:53)

    # Link komentara

  227. sta nam rade vise? zivimo u mraku!
    ima nas gomila bez posla,ako treba ceo dan protesti! grci to pametno rade...
    (dr.mr., 25. januar 2015 12:52)

    # Link komentara

  228. A ko vama daje za pravo da je hapsite i tom prilikom joj stavljate lisice kao najvecem kriminalcu!? Treba da vas je sramota ako ni zbog cega drugog onda zato sto je to zena, a sjatili ste se nekoliko vas. Bezobrazluk, sta reci vise...
    (jedan od mnogih, 25. januar 2015 12:52)

    # Link komentara

  229. a i lako je tebi risticu ti si tu postavljen kao sns-ov pulen i za to sto radis primas vise hiljada evra redovnu platu,a pitao bih te ja da sa fakultetom prodajes kucnu hemiju od vrata do vrata za 15.000 dinara PETNAEST HILJADA!!!ili da si portir u sportskoj hali za 19.000!!!da li bi tako pricao!!!
    (Huan Pablo Don Fernando, 25. januar 2015 12:52)

    # Link komentara

  230. Provera identita? ...ta ajte molim vas... Kao da je bila maskirana, sa sumnjivim rancem na ledjima i stranim naglaskom. Neverovatno je odsustvo fleksibilnosti u situacijama koje su svakodnevne i gde bi, uprkos Zakonu, trebala da se pokaze i doza ljudskosti... Bojim se da ce ovakvi postupci da izazovu "omrazu" kod obicnih ljudi. Izgleda da nam se nikako ne da da budemo prvo ljudi...
    (realno, 25. januar 2015 12:51)

    # Link komentara

  231. Ti ces da nekom solis pamet sta mu je obaveza, bolje nam objasni ko te namestio za nacelnika Vesiceve privatne vojske, a nadam se da ce tvoje diverzantske trojke sledeci put naleteti na nekog malo ozbiljnijeg, pa ces videti sta je gradjanska obaveza reagovanja na siledzijstvo uniformisanih kriminalaca i bandita.
    (Gospodar Zarin, 25. januar 2015 12:51)

    # Link komentara

  232. ništa ne brinite bahati, i vas će neko da hapsi. kada za to dodje vreme. i vas i one koji su vam dali ovlašćenja.
    (vesna, 25. januar 2015 12:51)

    # Link komentara

  233. "Obračun sa organizovanom korupcijom i kriminalom se nastavlja".
    (idc, 25. januar 2015 12:51)

    # Link komentara

  234. Naša ponosna žardiNjerija,osmorica, posle velike bitke i odlučnosti uspela da privede "opasnu prestupnicu" koja je "harala" danima po autobusima GSP, spase i osolobodi grad Zemun od takvih delikvenata

    Zahvalni građani ... molim Nebojšu dR Stefanovića da ukazom premijera i predsednika odlikuje požvrtvovane momke.
    (rasko, 25. januar 2015 12:50)

    # Link komentara

  235. Okrenuli su zemlju naopacke sa botovima, laznim diplomama, neznanjem i bahatoscu, demagogijom o Kosovu, Bus Plusu i svemu mogucem a sada sve to rade ali ovaj potez podrzavam. Zakljucak SNS katastrofa, DS sa Tadicem uvod u katastrofu ali ovaj potez ispravan jer zakon mora da se postuje. Hvala i prijatno i ne pravite dramu od ovoga ni mediji ni komentari.
    (Charlie, 25. januar 2015 12:50)

    # Link komentara

  236. Ma sram vas bilo, ljudi nemaju nista protiv da se uvodi red, ali ovde je reč o NEARVNOPRAVNOSTI. Zašto hapsite i maltretirate samo žene. O TOME SE RADI. Napravite statistički pregled ili neka to uradi neko ko će imati motiv da bude objektivan. OVO JE DISKRIMINACIJA- Nesto mnogo više i opasnije od neplaćanja bus-plusa. JE LI SADA MALO JASNIJE?
    (gradjanka, 25. januar 2015 12:50)

    # Link komentara

  237. Moda bi sve bilo jednostavnije kad bi i građani bili u prilici da negde pročitaju aktuelni, navodno "objavljeni", Pravilnik o javnom tarifskom sistemu koji se na njih primenjuje, a ne da im ga prepričavaju Mali i elek. mediji dok se konačno negde i ne pojavi zvanično objavljen, što se po dosadasnjoj praksi dešava uz kašnjenja od po nekoliko meseci.
    (Kako da znam svoja prava, 25. januar 2015 12:49)

    # Link komentara

  238. Samo hapse mlade, a ne daju im posao!
    (Chalgar, 25. januar 2015 12:49)

    # Link komentara

  239. gledaj narode srbije sta si doziveo,gledaj i cuti,sagni glavu kao i uvek!!! hapse ljude sto nemaju kartu za bus,legitimisu i pisu kazne ulicnim sviracima,dok tajkuni,narko dileri i kriminalci slobodno setaju zemljom!!!! pa gospodo politicari prvo iskorenite kriminal i omogucite ovom jadnom narodu da zaradi pre nego sto mu uzmete!!! 90 dinara za kartu!!! pa u italiji nije toliko!!!izinata necu da vam sada platim tu kartu,pa makar robijao!!!
    (Huan Pablo Don Fernando, 25. januar 2015 12:48)

    # Link komentara

  240. Niko nije rekao da nije po ovlašćenjima, nego su problem ovlašćenja. Kao srednji vek, hapsi ko nema za harač!
    (Loša vlada, 25. januar 2015 12:48)

    # Link komentara

  241. "Ometanje službenih lica u vršenju dužnosti" hahah jos ce i da je optuze za napad na Miliconere hahaha ....STRASHNO ! Mukica :(
    Mogli su i pritvor 30 dan da joj odrede da ne bi uticala ne svedoke a da to se placa iz budzeta to ne moze :D :P !
    (Sharan, 25. januar 2015 12:48)

    # Link komentara

  242. Komunalcima je posao da vataju babe i dede van pešačkog i u busu bez karte. Zamišljaju da su Neš Bridžis.
    (Orangutan, 25. januar 2015 12:48)

    # Link komentara

  243. Ne placam bus plus, nikad ga nisam placao i nikad nisam imao problema sa kontrolom ili komunalcima, mozda zato sto sam muskarac od 190cm i 90kg pa nisu toliko hrabri kao ova trojica sto se junace na zeni.
    (MR, 25. januar 2015 12:47)

    # Link komentara

  244. Pa ovo je gori maltretman nego je ikad bio pod Brozom. Danas svaka shusha ima pravo da vas legitimise, da vam utvdjuje identitet, da vas sprovodi u pandursku stanicu .... i sve to dok kriminal cveta na gradskim ulicama. Danas ti treba licna karta i kad krenes preko puta da kupis novine jer komunalci patroliraju i proveravaju imas li je ili ne. Ne daj boze da predjes ulicu van pesackog a nisi poneo licnu. Imao bi Broz ovde sto sta da nauci.
    (mufljuz, 25. januar 2015 12:47)

    # Link komentara

  245. Od kad komunalci imaju pravo da nekoga lise slobode? Stavljanje lisica i odvozenje u policiju je upravo to - hapsenje, a to moze samo policija. Ispravno je bilo da odmah pozovete policiju, koja bi joj dodatno naplatila izlazak pa jos uz vase troskove i kaznu za voznju bez karte nikome vise ne bi palo na pamet da ne pokaze isprave. Ovako gospodo rizikujete da u voznji do policije evntualno dozivite saobracajku pa vas doticna tuzi i dobije milionsko obestecenje. Ona moze i ovako da vas tuzi za nezakonito privodjenje.
    (Ime, 25. januar 2015 12:47)

    # Link komentara

  246. price za malu decu
    (lol, 25. januar 2015 12:45)

    # Link komentara

  247. Cestitke Beogradjanima na izbornoj volji!
    (Ja se bojim, ne znam za vas, 25. januar 2015 12:45)

    # Link komentara

  248. koliko je puta pravljen kompromis i treba već jednom prekinuti začarani krug,plati!
    (viđ mu kajle, 25. januar 2015 12:45)

    # Link komentara

  249. Botovi kad dobiju drzavni posao bravo Srbijo bravo
    (Miodrag Janicijevic, 25. januar 2015 12:45)

    # Link komentara

  250. Berlin 1939...imamo razlicite uniformisane strukture, vojsku, policiju, zandarmeriju (i naravno partijska policija je jaca od zvanicne)...a nepismena stoka po partijskoj liniji...sad samo hapsenja i poneko nestajanje u mraku ako pipnes gazdinog mladjeg brata jer je hteo samo u kafic...pa ce malo da radi pendrek...pa ce onda malo da nadrljaju romi, pa cemo onda malo mi jevreji (homoseksualci i mediji vec jesu)...nek vam je sa srecom...ja odoh.
    (vladimir, 25. januar 2015 12:45)

    # Link komentara

  251. Da se odmah razumemo. Mislim da su naprednjaci najvece zlo jos od Milosevica. Ali ljudi, da li je normalno voziti se besplatno? Ovde je to izgleda normalno. Prema tome, puna podrska svima koji se bore protiv anarhije.
    PS. Probajte bilo gde u svetu da se vozite besplatno i videcete sta ce Vam se desiti.
    (Marko, 25. januar 2015 12:44)

    # Link komentara

  252. Svi tajkuni su na slobodi ! Narode uživaj !
    (BG-Sanja, 25. januar 2015 12:44)

    # Link komentara

  253. ako je sve kao sto pise i da KP ima ta ovlascenja onda je sve u redu, gospodja moze da kuka kolko oce.
    (navikli smo da radimo sta ocemo, 25. januar 2015 12:44)

    # Link komentara

  254. komunalna policija je pre svega neustavno i nelegalno formirana, ne moze nesto sto nije u sastavu direkcije policije i formirano je na gradskom nivou da nosi ime "policija". Oni su obicna komunalna inspekcija. Odatle i svi nesporazumi i nejasnoce u pogledu njihovih ovlascenja i nadleznosti. Ovo je sramota i za grad Beograd i za Srbiju
    (aca bg, 25. januar 2015 12:44)

    # Link komentara

  255. Znaci ili imamo duplu policiju u drzavi ili je nacelnik pobrkao loncice... Svaki gradjanin je u obavezi da pokaze licnu kartu sluzbenim licima MUPa, ne i nekakvoj parapolicijskoj organizaciji. Ukoliko ovi ljudi imaju pravo po zakonu da privode ljude, mi smo debelo zaglibili i nikako se nece dobro zavrsiti. Kad bih ja imao pravo na nosenje oruzja, verujem da bih ga upotrebio iz samoodbrane na ovim ljudima koji nose neke crne kombinezone i hoce da me kidnapuju.
    (Mile, 25. januar 2015 12:43)

    # Link komentara

  256. Ljudi morate zlu da se suprotstavite. Mogu oni da napisu I usvoje zakon da moze da se siluje svako ko ne nosi licnu kartu od komunalanac ali to ne znaci da je pravilno i za slobody se moramo boriti.
    ... mozda je vasa majka ili sestra sledeca.
    (kliker, 25. januar 2015 12:43)

    # Link komentara

  257. klasicno izivljavanje iskompleksiranih ljudi...
    (istoricar, 25. januar 2015 12:42)

    # Link komentara

  258. mala su im ovlašćenja, da se ubaci u USTAV da partijaska vojska ima prava i da apsi i STRELJA !?
    i da svaki lopov i svaka stranka ima pravo na svoju vojsku i da budu ZAŠTIĆENI USTAVOM
    u radikala ni stida ni obraza...
    (zoran1965, 25. januar 2015 12:41)

    # Link komentara

  259. Da se ukine ova nelegalna policija, i da se promeni daj katastrofalni zakon o lokalnoj samoupravi
    (Marko, 25. januar 2015 12:40)

    # Link komentara

  260. Takođe je podsetio da Komunalna policija ima ovlašćenje da od građana zahteva na uvid ličnu kartu radi provere identita kada uoče prekrišaj iz nadležnosti rada Komunalne policije i da je u ovom slučaju policija postupila u skladu sa zakonom."

    Upravo je to i problem! Nadleznost rada Komunalne policije ne moze da budu u okviru "poslovanja" privatne kompanije BusPlus, jer je to krsenje Ustava Republike Srbije.

    HOROR!!!
    (inside job, 25. januar 2015 12:40)

    # Link komentara

  261. Gradjanima nije obaveza da kupuju karte, jer nekio ide na posao peske ili kolima. Drugo, zaposlenima treba isplacivati novac za prevoz, u slucaju, ako neko od zaposlenih kasni na posao, pa time i da iskoristi prevoz da bi dosao do njega, kupujuci dopunu (jedna karta).

    Komunalna policija moze da dobije licnu kartu na uvid, samo kada reaguje nadlezni organ (policija).
    (Aleksandar, 25. januar 2015 12:40)

    # Link komentara

  262. dokle vi beogradjani mislite da se vozikate dzabe?
    (ue, 25. januar 2015 12:39)

    # Link komentara

  263. Jedino braca nema ličnu kartu i za njega to nije zakonska obaveza. Uuups, pardon, njemu su ukrali i zloupotrebili ličnu kartu tako što su na njegovo ime otvorili firmu i oštetili državu za 300.000 evra. Ali dobro je da to nije bio on jer bi to nanelo štetu "ugledu" njegovog brata a "našeg" Vođe...
    (Djordje NS, 25. januar 2015 12:39)

    # Link komentara

  264. Samo nek je napredno i uspecemo! Nema nazad nema predaje! napreDNO do kraja!
    (AlmightyshO, 25. januar 2015 12:39)

    # Link komentara

  265. Mi smo ludi šta trpimo od ove kvazi policije
    (bivšiD, 25. januar 2015 12:39)

    # Link komentara

  266. i gradjani apeluju vlast da nam se skinu sa grbace kako bi se u buduce izbegle neprijatne scene.
    (..., 25. januar 2015 12:38)

    # Link komentara

  267. Ja bih se slozila sa ovim da je ovo uredjena drzava npr kao Nemacka,a posto smo na vrhu najbednijih zemalja onda se naravno ne slazem.Smanjili plate i penzije sve poskupelo franak poludeo ljudi bez kuca ostaju,pa to konj ne moze da izdrzi.Ova vlast ne moze da nadje neko resenje za GSP pa kako vode drzavu to mi nije jasno.
    (anonymus, 25. januar 2015 12:38)

    # Link komentara

  268. Šta će uopšte komunalnoj policiji lisice i odakle njima pravo da hapse bilo koga? Slažem se da javni prevoz treba da se plaća ali mislim da je hapsiti nekoga zbog 72 dinara je krajnje neprimereno. Svakako da treba ispitati kakve su tačno okolnosti dovele do toga da komunalna policija hapsi nekoga...
    (Difenbahija, 25. januar 2015 12:37)

    # Link komentara

  269. Bedni ste, treba vas ukinuti. Sramota za ljudski rod, ne za Srbiju.
    (666, 25. januar 2015 12:37)

    # Link komentara

  270. Prvo, jednu zenu da drze njih trojica i vezuju lisicama je nepotrebno, nije izvadila pistolj u autobusu bre! Takodje bih voleo da znam odakle komunalcima pravo da privode gradjane, da ih ne vode mozda u komunalni zatvor za neplacanje karte za prevoz, i svercovanje?! Neko vreme nisam bio u autobusu, ali ne toliko dugo da je nastao takav red da je jedna zena koja izadje bez placanja najveci problem. Da ih vidim da zucnu nesto nekome ko bi im se mogao suprotstaviti...
    (allez, 25. januar 2015 12:35)

    # Link komentara

  271. I zaposleni u Ausvicu su radili po ovlascenjima. Takodje i nacisti su se resili Jevreja po zakonu ! Ali im to pozivanje na zakonitost na kraju nije pomoglo.
    (Nedostatak vaspitanja, prvi srbijanski problem, 25. januar 2015 12:35)

    # Link komentara

  272. more sram vas bilo, plata 200€, a karta 1€, sta samo karte da kupujumo od plate! ako je tako onda nemamo ni za licnu kartu!
    (Laura, 25. januar 2015 12:35)

    # Link komentara

  273. Sram vas bilo zlotvori.
    (daca, 25. januar 2015 12:34)

    # Link komentara

  274. Gori ste od regularne policije, a zajedničko vam je da isto tako ne radite svoj posao, nego trenirate strogoću na normalnim ljudima, a tamo gde treba nigde vas nema!
    (vladabgd, 25. januar 2015 12:33)

    # Link komentara

  275. Gestapo!! Jos kada zaposle onih novih 800 sns botova, bice ko Berlinu pre rata.
    (Bojan, 25. januar 2015 12:33)

    # Link komentara

  276. Mislim da bi im trebalo dati dozvolu da ubijaju. Ukoliko putnik nema kartu, odbije da se legitimiše, direktno pred ostalim putnicima se aktivira dozvola za ubijanje i putnika pogubiti pred ostalim građanima. To će psihološki uticati na prodaju karata i povećaće ugled komunalne policije i lažnog doktora plagijatora gradonačelnika, i naravno njegovog visočanstva premijera. SRAM VAS BILO!!!…!!
    (Milics, 25. januar 2015 12:32)

    # Link komentara

  277. Nacisti , samo se medjusobno pokrivaju i rade sta hoce...pa sta i da je pokusala da pobegne ..zato sto nije platila kartu za bus ???? Oni su bolesni totalno, samo kada bi policija jednom presekla i za dan sve policajce istestirala na droge..nasli bi da 60% treba da dobije otkaz odmah
    (Nikola, 25. januar 2015 12:32)

    # Link komentara

  278. U ovaj beogradskoj vlasti je i zloglasni DSS, čisto da se zna kako patriJote hapse sirotinju.
    (max, 25. januar 2015 12:32)

    # Link komentara

  279. Načelnik komunalne policije govori da građani kupuju karte privatne firme! Ovo ima samo u Srbistanu. Možda nisam dovoljno pametan pa ako može neko da mi objasni, kakve veze ima ova nazovi policija koju svi plaćamo za tim da li neko u gradu Beogradu plaća prevoz ili ne? Idu li dotični npr. i u Lastin autobus, po vozovima i sl. ili je cela problematika u bus plusu??!
    (vojnik, 25. januar 2015 12:32)

    # Link komentara

  280. Nije po ovlascenima. Bus plus je privatna firma i komunalna policija nema prava prosledjivanja podataka trecim licima. Al' ko j**e Ustav Srbije, to je za najbitnije glave ozbiljno stivo kol'ko i Alan Ford. Propadosmo 1/1.
    (ams, 25. januar 2015 12:31)

    # Link komentara

  281. Da li bi hapsili onako nekog krupnijeg muskarca....?Koliko vam prodje svaki dan takvih ljudi? MNOGO STE JADNI......
    (a, 25. januar 2015 12:29)

    # Link komentara

  282. Sigurno, samo hapsite, ali selektivno. Ovi što se švercuju su najveći problem u zemlji, drugo ćemo lako da rešimo.
    (Sofia, 25. januar 2015 12:29)

    # Link komentara

  283. More, apsi, bre!
    (Red je red..., 25. januar 2015 12:28)

    # Link komentara

  284. Dole SNS!
    (Realno, 25. januar 2015 12:26)

    # Link komentara

  285. SRAM VAS BILO....
    (Zoki KG, 25. januar 2015 12:26)

    # Link komentara

  286. a jel i uklanjanje klipa sa youtube-a po ovlascenju?
    (Mare, 25. januar 2015 12:22)

    # Link komentara