Švercovanje od danas prekršaj

Beograd -- Odluka o javnom linijskom prevozu kojom će se neplaćanje karte tretirati kao prekršaj danas zvanično stupa na snagu.

Izvor: B92, Tanjug
Pošaljite komentar
  1. Kvalitet vozila bez kocnica, prljavstine, razvaljenih autobusa... sve se nesto mislim da se kvalitet toga ne poboljsa...
    (Dunja, 2. oktobar 2014 15:40)

    # Link komentara

  2. neotkucana karta nije prekrsaj. to sto je tamo neko tako naredio i doneo odluku nema nikakve veze jer nije i ne moze biti u skladu sa zakonom. samo nas iskusavaju gledaju koliko smo plasljivi i dokle mogu da idu sa svojim postupcima.
    (au_bre, 2. oktobar 2014 08:43)

    # Link komentara

  3. A od čega moji roditelji da plaćaju po tri hiljade mesečno kartu kada sa, za današnje uslove u Srbiji, pristojnim platama jedva hrane i školuju sebe i dvoje dece? I za šta da plaćaju? Za raspadnute, neredovne autobuse i nesposobne vozače?
    (Tora, 2. oktobar 2014 02:38)

    # Link komentara

  4. Da li neko iz GSP-a moze nama gradjanima da kaze koliko novca GSP uzima od reklama koje su non-stop na i u svim autobusima, trolama, tramvajima?
    (Antigona, 2. oktobar 2014 01:04)

    # Link komentara

  5. Sta Bg ima sto drugi gradovi nemaju?
    1. Privatnu firmu koja pise prekrsaje.
    2. Vozila koja su prljava.
    3. Vozila koja su nebezbedna
    4. Sistem koji vam ne obecava tacnost dolaska na zeljenu lokaciju, a ako zakasnite na posao iako ste krenuli dva sata ranije, problem je vas.
    4. Najmoderniji sistem naplate provere kada dolazi sledece vozilo, jer u gradu ima svega 10 displeja za to.
    5. Dnevnu kartu koja vazi 24 sata, a imate pravo da se vozite samo 20 sati.
    6. Najnoviji sistem naplate koji ne moze da podrzi nedeljne karte.
    7. Vozila sa instaliranim zvucnicima bez razglasa.
    8. Tramvajsku mrezu koju koristi vise linija, tako kada izbije havarija u bul. Kralja Aleksandra, to osete stanovnici Novog Beograda.
    9. Bg uskoro proslavlja 100 godina plana izgradnje metroa.
    10. I sve to ce vas kostati samo 72 dinara ili 6000 dinara plus prekrsaj.
    Vredi videti, posetite nas.
    (Mile, 2. oktobar 2014 00:18)

    # Link komentara

  6. Izadjimo svi sa studentima na ulice i skinimo ovu bagru sa vlasti ! Drugacije ne moze !
    (aleksandar, 2. oktobar 2014 00:04)

    # Link komentara

  7. tako vam i treba.zasto ste glasali za ovo ?zar vas devedesete nicemu nisu naucile?hocete bele listice,lepo vreme bolje je biti u kaficu nego otici na glasanje?zato tisina tamo!rec da nisam cuo,ima da bude prekrsajno,a ako treba i krivicno i ima da placate i treba da bude jos skuplje.nema popustanja ni za jotu,pa cete mozda nesto i nauciti
    (bob, 1. oktobar 2014 18:24)

    Ti si kanda zaboravio ko je uveo Bus Plus (sa sve osnivackim kapitalom od 500 evra) i ko je doveo do toga da mesecna karta kosta 30 evra? Zaboravio si kada je Djilas podrzavao bezrazlozno komunalno prebijanje studenta bez karte u autobusu, i porucivao mu da se vrati u Crnu Goru?
    To sto su ovi mizerni skakavci dosli na vlast, to je samo i iskljucivo krivica DS-a, a ne moja kao belog listica. Muka mi vise od vas koji ne mozete da razlucite uzrok i posledicu.
    (Jack, 1. oktobar 2014 23:38)

    # Link komentara

  8. Ja ne plaćam kartu zato što mi je Vučić objasnio da je Bus Plus privatna firma kojoj ne treba plaćati. Ako pitate Vučića, sigurno će se prisetiti toga. Ili ipak neće?
    (Boki, 1. oktobar 2014 21:41)

    # Link komentara

  9. A da mi ne placamo koriscenje sluzbenih automobil, aviona, gorivo politickim picanerima! Pa neka se voze o svom trosku ili gsp-om.
    (Pera Vesa, 1. oktobar 2014 20:18)

    # Link komentara

  10. Predviđam da će tek sad biti nasilja po autobusima, ali ono što je bilo do sada biće Diznilend za ovo što sledi. Hajde da vidimo.
    (Aleksandar, 1. oktobar 2014 18:39)

    # Link komentara

  11. tako vam i treba.zasto ste glasali za ovo ?zar vas devedesete nicemu nisu naucile?hocete bele listice,lepo vreme bolje je biti u kaficu nego otici na glasanje?zato tisina tamo!rec da nisam cuo,ima da bude prekrsajno,a ako treba i krivicno i ima da placate i treba da bude jos skuplje.nema popustanja ni za jotu,pa cete mozda nesto i nauciti
    (bob, 1. oktobar 2014 18:24)

    # Link komentara

  12. Znači od danas je švercovanje prekršaj!Lepo,lepe vesti od gradskih čelnika.Da li bi možda bio makar radni prekršaj nepoštovanje intervala polazaka autobusa?Da li bi možda radni prekršaj bio što autobusi smrde na naftu?Da li bi radni prekršaj bio što su autobusi prljavi,bučni,razvaljenih sedišta,rukohvata,vrata.Ima li nekog prekršaja u svemu tome da bi švercovanje u kršinama od autobusa bio prekršaj sa kaznom od 50 evra.Šta bi bilo da imamo redovne polaske i kvalitetne autobuse.Nemam ništa protiv stava da ono što koristiš i platiš ali ima smao jedno pitanje šta plaćamo,koju i kakvu uslugu i da li je kazna primerena kvalitetu gradskog saobraćaja.Cena prevoza je previsoka za ono što dobijamo,ne odgovara kupovnoj moći stanovništva.Možete da polovini Beogradjana odmah unapred ispišete prekršajne kazne.Niti narod ima para da plati kartu sadašnje cene a o kazni da ne govorimo.Počnite da plenite imovinu gradjana.Još neka otimačina, nacionalizacija,oduzimanje pa Srbija se na to navikla.
    (Grunf, 1. oktobar 2014 18:11)

    # Link komentara

  13. @(Fuj, 1. oktobar 2014 14:46)
    1. besmisleno je raspravljati da li gradski prevoz treba da bude besplatan ili ne. gradski prevoz NE MOZE da bude besplatan. vozaci, mehanicari, zaposleni u administraciji preduzeca, tetkice... svi oni treba da dobiju platu. delovi za vozila kostaju, kao i gorivo. garaze i kancelarije takodje... ti troskovi moraju nekako da se nadoknade. ili cemo placati karte ili cemo placati kroz poreze uz privid besplatnog prevoza.

    2. ako hoces da ti sve bude blizu, resenje je jednostavno - zivi u centru. ako zivis van centra, vrlo je verovatno da ces morati da koristis prevoz i tako je u svakom vecem gradu u evropi. ja na nbgu vec imam vecinu potrebnih stvari u blizini ali na posao moram da idem prevozom i to prihvatam kao normalno jer jeste normalno.

    3. naravno da ce svako gledati da zaradi. pretpostavljam da ti ides na posao da bi zaradio, a ne iz neke neizmerne ljubavi prema poslodavcu. ili gresim?
    (mrmlj, 1. oktobar 2014 18:08)

    # Link komentara

  14. Da li neko od vas koji necete da placate gradski prevoz moze da mi obrazlozi zasto to radite i koji su vasi motivi?
    (qwerty, 1. oktobar 2014 11:36)

    Ja sam iz Hrvatske, ali siguran sam da su razlozi otprilike jednaki, pa mogu i ja odgovoriti.

    Ne plaćam gradski prijevoz jer imaju višak radnika koje odbijaju otpustiti, nedavno je bila afera oko toga da postoje kontrolori koji sa završenom OSNOVNOM školom imaju plaću 1300€ neto, a pred tri tjedna pojavila se i vijest kako ZET ima 600 mehaničara, a nijedan ne popravlja tramvaje (to radi Končar) nego samo autobuse, pa tako ispadaju dva mehaničara po autobusu.

    Ne plaćam gradski prijevoz jer ZET ima 5 sindikata, nogometni klub, streljanu i limeni orkestar.

    Ne plaćam gradski prijevoz jer ga grad ionako subvencionira mojim novcem i povrh toga se vozim u tramvajima i busevima punim reklama.

    Ne plaćam gradski prijevoz jer spaja praznike; ako je neki praznik u srijedu, ostala četiri dana u tjednu vozi vikend rasporedom.

    Ne plaćam gradski prijevoz jer klima u vozilima ne radi uopće, ili ne može izdržati vanjsku temperaturu iznad 25 stupnjeva.

    Mjesečna karta u Zagrebu je oko 6% prosječne mjesečne plaće (meso-kupus-prosjek sarma). Mjesečna karta u Beču, za autobus, tramvaj, željeznicu i metro, košta malo manje. Prosječna plaća u Beču je četiri puta viša.

    Eto zato. Siguran sam da je skoro identično i za GSP.
    (Zg, 1. oktobar 2014 18:01)

    # Link komentara

  15. Ja bi zaposlio jednog koji bi naplicivao karte na ulazu i to je to . Ko plati taj se klati.
    (RB, 1. oktobar 2014 17:48)

    # Link komentara

  16. @(sit gladnom ne veruje, 1. oktobar 2014 14:47):
    slazem se sa tobom da ima ljudi koji jednostavno nemaju para za gradski prevoz jer bi kod nas po ZVANICNOJ STATISTICI 4-clana porodica (dvoje zaposlenih, 2 ucenika/studenta) imala prosecan prihod od oko 750€ (zvanicna prosecna plata je 370-380€) od cega bi morala da izdvoji 75-80€ mesecno sa prevoz. to mu dodje nesto preko 10% ukupnog budzeta sto je svakako previse.

    sa druge strane, ne slazem se da je prevoz socijalna kategorija niti da se njime voze siromasni, to je samo nase izopaceno poimanje gradskog prevoza.
    nije bogata drzava ona gde i sirotinja ide kolima, vec ona gde i bogati idu prevozom.
    npr. u kopenhagenu ogromna vecina koristi gradski prevoz a definitivno nisu sirotinja.
    naravno, porediti gradski prevoz u kopenhagenu sa ovim nasim beogradskim je besmisleno koliko i porediti srbiju i dansku.
    (mrmlj, 1. oktobar 2014 17:47)

    # Link komentara

  17. Kakav crni Ustav, kakvi zakoni, kakva prava? Pa vec je i maloj deci jasno da je ova vlast dovedena na prevaru da sluzi stranim zemljama, korporativnim fasistima i krupnom kapitalu, a ne narodu.
    (vk, 1. oktobar 2014 17:39)

    # Link komentara

  18. Turci vratite se,sve vam je oprošteno!
    (SLOBINATOR, 1. oktobar 2014 17:36)

    # Link komentara

  19. I kad bih hteo da podržim mašinskog inženjera ne mogu jer naglašava da nije završio neki Sega-Mega, nego državni mašinski. Ko je dosad vodio mašine i mašireniju u Srbiji, pa evo na šta nam industrija liči. Da li on zna da u Srbiji danas ima 97 odsto onih koji imaju državne (mislim na diplomirane studente) i da nijedno ozbiljno mesto ili funkciju ne drži nijedan sa privatnog. Svi ministri u vladi imaju državne i tako je oduvek bilo. Poštovani mašinski inženjer sa državnog i nesvesno gura u "geto nepodobnih" sve studente sa privatnih. Ako se tako nastavi i oni će jednog dana napraviti svoju šetnju ponoa po gadovima.
    (Vasilije, 1. oktobar 2014 16:51)

    # Link komentara

  20. Ja bih samo da postavim neka pitanja, pošto mi nije najjasnije.
    Kada funkcioner "izgubi" negde par miliona evra, pa nam onda objasne da se ne zna gde su pare i da će naši unuci plaćati to, da li je i to "prekršaj"?
    A kada ugase struju celom gradu jer je "neko" zaturio pare koje su bile namenjene za dugove, da li je to "prekršaj"?
    Kada se rasproda pola zemlje, a prva elektrodistribucija duguje milione, da li je i to nečiji "prekršaj"?
    Kada će se postupci onih koji nam rade o glavi početi da se kvalifikuju kao "prekršaji"? Ili sve to znači da samo građani, po definiciji, mogu da prave prekršaje?
    Kako vas nije više sramota da izigravate pamet, kada ne znate gde je levo? Najlakše je izvući pare od sirotinje, jer ona nema gde da beži kao njihovi lopovski ološi.
    Banda nesposobna, ali doći će na njih red, kad tad. Samo neka nastave da glume državu.
    (Kole, 1. oktobar 2014 16:31)

    # Link komentara

  21. Srpska posla ponovo.

    Koja je logika da ako je vec policija umesana postoji Bus PLus i zasto GSP ne bi uzimao 100% svega?!

    Drugo zar se ne krsi 10 zakona samo zato sto 2 dana obucena osoba BusPlusa legitimise ljudi i naplacuje kazne?

    Trece naplate penala onda treba odmah definisati tj ciji budzet pune. Meni bi logicno bilo da onda pola ide direktno GPSu a polovina Ministarstvu Policije. Da bi ovo sve imalo neku poentu.

    I konacno - cene karata su nenormalne za nase plate. Jer ako Vam je plata 30.000 onda nije mnogo ali ako plata od 30.000 izdrzava cetvoroclanu porodicu onda je malo previse da se skoro 5 hiljda da na prevoz.

    Ne mozete da kopirate zapadni sistem i statistiku kada tamo od 16+ mnogo manja nezaposlenost nego kod nas. Ljudi sagledajte malo stvari ili cete pola Srbije morati u zatvor
    (Stefan, 1. oktobar 2014 16:29)

    # Link komentara

  22. Pa dobro kako vas nije sramota???Pa olabavite malo i sjasite nam sa kicme.Ojadili ste nas,upropastili nam zivote,gladujemo,nemamo buducnost,nemamo sadasnjost,bliska proslost nam je sramotna,nemamo posla a ko ima zaradjuje mizeriju!!!I vi hocete da nas prevaspitavate i ucite da prevoz mora da se placa!?Znamo mi to sve i niko ne voli da se svercuje i blamira po autobusima i svadja sa kontrolorima.Ajde malo da se radi po redu.Prvo nam pruzite mogucnost da budemo normalni,dostojanstveni i siti pa onda usvajajte ovakve zakone i ocekujte da se ponasamo kao normalan svet!Tako bih sada opsovao ali i ovako mi verovatno nece proci komentar jer ne pisem po sluzbenoj duznosti vec zato sto sam GLADAAAN i besan !!!
    (seljace goljo, ti si prah na podu..., 1. oktobar 2014 16:27)

    # Link komentara

  23. Skandal!... Javno ponizavanje gradjana. Po kom osnovu neplacanje karte Bus Plusu, firmi u vlasnistvu medjunarodnog konzorcijuma koji predvodi kompanija Apex Solution Technology d.o.o, moze da potpada pod drzavni Zakon o prekrsajima?! Pravna struka i Ustavni sud moraju da reaguju!!!
    (Alex Bonzita, 1. oktobar 2014 16:14)

    # Link komentara

  24. Napravite istrazivanje na temu " koliko ljudi svakodnevno nosi sa sobom u novcaniku 2.000 dinara ili vise?" pa vidite koliko je realno to da neko plati na licu mesta taj iznos. Da li ste BRE normalni? Shvatate li koja beda vlada?
    (gunner, 1. oktobar 2014 16:09)

    # Link komentara

  25. Čl. 4. Zakona o prekršajima:

    "Prekršaji se mogu propisivati zakonom ili uredbom, odnosno odlukom skupštine autonomne pokrajine, skupštine opštine, skupštine grada i skupštine grada Beograda."
    (jozza, 1. oktobar 2014 15:54)

    # Link komentara

  26. Zar nije prekrsaj kad ne dobijaš platu par meseci?????!A moras ići na posao ili otkaz.Vucicu to treba prvo resiti pa onda prekršaji i šta već....
    (Miki, 1. oktobar 2014 15:38)

    # Link komentara

  27. Nemate za autobusku kartu a letujete u Grckoj ali ne ocajavajte, doktori kazu da setnja veoma dobro utice na zdravlje.
    (BG, 1. oktobar 2014 15:37)

    # Link komentara

  28. smanjite cene karata, ukinite bus plus, i samim tim prepustite gsp-u da naplacuje karte, pa mozda ljudi i krenu da placaju redovno prevoz!
    (pre bih isla peske nego da platim kartu, 1. oktobar 2014 15:11)

    # Link komentara

  29. Odselio se iz Srbije. Placao uredno prevoz do dana kada mi nisu dali da dopunim svoju personalizovanu karticu sa mesecnom za zaposlene jer je ista bila za nezaposlene prvo. Objasnjenje je bilo da u periodu od 9 do 17h moram otici u Beogradjanku i izvaditi ponovo personalizovanu. Takodje mi receno ako opet budem nezaposlen opet na salter po novu. Znaci svaki put 250 dinara za nesto sto nema potrebe! Na sve to radio sam van Bgd bez prilike da odem do Beogradjanke u navedeno vreme. Tvrdim odgovorno da menjanje personalizovane nije potrebno u toj situaciji jer sam kupovao mesecnu koja po nicemu nije povlascena. Usluga koju sam dobijao je bila jadna i nikakva i maltene nikakvog boljitka nije bilo. Nakon preko 12 godina kupovanja karte prestao sam i svercovao sam se par meseci pre nego sto sam otisao iz zemlje! Nikada nisam ukrao, zakinuo niti ostao duzan, ali prevari zvanoj gradski saobracaj vise nisam hteo ni dinara da dam. Sada gde zivim busevi dolaze u pola minuta od predvidjenog, mozes kupiti kartu preko moba, automata, neta, trafike. Personalizovanu ne menjas nikada! U Beogradu sam davao 8% svoje plate samo za prevoz, a ovde dajem 3,5% od plate. Na sve to kada kupim mesecnu vazi tacno 30 dana od kada sam se otkucao! Kada hoces da prodas uslugu onda se potrudi da od starta ponudis uslugu koja valja, a ne na pretnju i otimacinu...pare se kradu, sistem ne funkcionise, ali ima da platis! Uzas!
    (Bivsi iz Beograda, 1. oktobar 2014 15:10)

    # Link komentara

  30. Znaci posto drzava najvise duguje svojim gradjanima,ne bi trebali gradjani da placaju porez sve dok se ne refundira dug prema njima.eto toliko
    (Dejan, 1. oktobar 2014 15:05)

    # Link komentara

  31. @zoki aman covece oni imaju normalne autobuse, metro itd, imaju normalne plate. Nemoj porediti Srbiju i Kanadu.
    (if you know what i mean ^^, 1. oktobar 2014 14:50)

    # Link komentara

  32. Srećom pa je poništen ugovor sa BusPlusom, pa znam zašto plaćam kartu.
    (Ivan, 1. oktobar 2014 14:50)

    # Link komentara

  33. Javno krsenje ustava Republike Srbije.
    Ustavni sud bi trebao da se oglasi po ovom pitanju.
    Za ovo neko mora da odgovara!
    (Marko, 1. oktobar 2014 14:49)

    # Link komentara

  34. @qwerty: Evo ja ne plaćam kartu, zato što NEMAM NOVCA. Nemam nikakvu "zlu, skrivenu nameru" i nisam nikakav psihopata koji uživa u tome da mu skače adrenalin u strahu na svakoj stanici, kad gledam da li će naići kontrola. NEMAM. I iskreno sam zapanjen da uopšte postoji neko ko može da postavi takvo pitanje - koji mi je motiv za šverc? Pa lud sam pa volim da se štrecam, možda je to? Svašta.

    Završio fakultet, i to ne neki Sega-mega nego sam mašinski inženjer i radim 20 km daleko od kuće za platu od 30 000 din, koju ne dobijam redovno, duguju mi dve plate. Oženio sam se i žena mi više ne radi, živimo kod mog oca, a do skoro smo živeli sami kao podstanari ali nemamo više novca, žena ostala bez posla. Pomažem ja oca, on nas i tako ko bednici životarimo sa očevom penzijom i mojom bednom platom. Treba za lekove, za račune, za hranu. Kad se sve sabere, prevoz mi dođe kao poslednja stavka na listi jer je preskup i ja eto nemam. Prevoz je SOCIJALNA KATEGORIJA i njim se voze najsiromašniji slojevi društva, kao što sam ja, zato što moraju, jer mi nemamo alternativu. Kako da dođem na posao koji je udaljen 20 km? Da je jeftinija, ja bih je rado platio, ovako za 73 dinara ja doručkujem i to pekaru, jer nemam za drugo.

    Nadam se da ću što pre uspeti da steknem malo radnog iskustva pošto sam relativno mlad i da pobegnem iz ove rupčage i od ljudi koji ne vide kako živi 90% stanovništva, a očigledno je.
    (sit gladnom ne veruje, 1. oktobar 2014 14:47)

    # Link komentara

  35. Da li neko od vas koji necete da placate gradski prevoz moze da mi obrazlozi zasto to radite i koji su vasi motivi?
    (qwerty, 1. oktobar 2014 11:36)

    Zato sto mi je nizak standard i gledam gde da ustedim. Zato sto znam da ljudi rade mnogo gore stvari. Zato sto ne placaju svi, pa zasto bih ja bio budala. Zato sto se moja shvatanja ne poklapaju sa mozda tvojim, kako bi drustvo u kojem zivim trebalo da izgleda. Zato sto je to jedan od nacina da iskazem svoje nezadovoljstvo prema svim slojevima vlasti. Zato sto ne zelim da odvajam sebi iz usta da bi neka polupismena budaletina bahato zivela.

    Ako ces mirnije da spavas, evo da znas da sam ovog meseca platio, zato sto mi nije svejedno da se stalno pod stresom vozim, iako to nije moj hir vec potreba.

    A tebi evo teme za razmisljanje: sta mislis da li prevoz treba da bude besplatan servis za stanovnike grada koji u njemu zive i doprinose njegovom razvoju? I sta mislis o tome da se gradovi projektuju tako da se sve sto ti je potrebno nalazi u blizini tvog mesta stanovanja tako da mozes peske da stignes?

    Ipak ne moze. A znas li zasto? Zato sto ce "njihovo" prvo pitanje biti, "a kako mi tu da zaradimo?"
    (Fuj, 1. oktobar 2014 14:46)

    # Link komentara

  36. nego jeste li vi videli negde u gradu, da apex koj vam naplacuje karte, drzi lanac kockarica, ima ih 10, jedne koje je se sigurno secam je u ulici koja povezuje pocetak knez mihajlove i zeleni venac
    (rex, 1. oktobar 2014 14:44)

    # Link komentara

  37. Pa onaj ko nema ni za hleb, ni kartu ,nema posao ,treba mu zabraniti i licna i zdravstvena dokumenta i oznaciti u registru kao kriminalca.

    Ko kaze da su turci ukinuli harac!
    (Murat, 1. oktobar 2014 14:06)

    # Link komentara

  38. Odluka Skupštine grada Beograda u suprotnosti i sa Ustavom i sa zakonom, pošto JEDINO Narodna skupština Republike Srbije ima pravo da donosi zakone, i izmene i dopune istih.

    Da bi neposedovanje vozne karte u javnom gradskom prevozu, postalo komunalni prekršaj, odnosno da bi se moglo kažnjavati kao komunalni prekršaj u prekršajnom sudskom postupku, mora se izmeniti (dopuniti) Zakon o prekršajima, a to NIJE urađeno.

    Sramota je što mediji svesno obmanjuju javnost i prete građanima !
    (Vasilije, 1. oktobar 2014 13:57)

    # Link komentara

  39. Ako je to problem , najveci problem ove drzave i ovog grada ajde da svi platimo karte , pa da zivimo ko normalni ljudi. Narod nema sta da jede, ljudi rade a neprimaju platu, oni koji primaju bice im i ta sica smanjena pa ce i oni biti gladni, ovi koji rade kod privatnika, o njima da nepricam, kao robovi jadni ljudi, plata, milostinja, . I na kraju obecanje da ce BUS PLUS biti ukinut. Pa ovo je haos.
    (Mile, 1. oktobar 2014 13:56)

    # Link komentara

  40. Ljudi, dajte neki savet kako konkretno da se švercujemo a da nam provereno ne mogu ništa ! Ako saveti ne roolaze cenzuru b92 okačite negde drugde ...
    (da da, 1. oktobar 2014 13:43)

    # Link komentara

  41. Hoćemo kontrolu i drugom smeru - da to što plaćamo zapravo toliko i vredi!
    (Pavle, 1. oktobar 2014 13:40)

    # Link komentara

  42. Sta ce nama Ustav kad imamo "doktorsku" stranku na vlasti.
    (Pera Trta, 1. oktobar 2014 13:20)

    # Link komentara

  43. A šta bi vam falilo, šverceri, da kupite kartu? Besplatna vožnja nije osnovno ljudsko pravo zagarantovano Ustavom. A ne izdavanje ličnih dokumenata ako ne izmirite kazne i te kako je primenljivo - pitajte Kanađane.
    (zoki, 1. oktobar 2014 13:00)

    # Link komentara

  44. I da biu za šiju ko se vozi bez karte.
    (ŠVRCER, 1. oktobar 2014 12:57)

    # Link komentara

  45. Hahahahaha, pa ovo je "sjajno"! Glasali ste -- sad plaćajte!
    (Joca, 1. oktobar 2014 12:32)

    # Link komentara

  46. A švercovanje cigareta, nafte? A policajci-dileri? A tajkuni?
    Jel unošenje u registar znači da ljudi neće moći da produže zdravstvenu knjižicu? Da li je to kršenje ustava koji garantuje građanima pravo na lečenje? Jel smo se vratili u doba dahija? Nadam se da jesmo, jer to znači da je vreme za bunu.
    (perspektiva, 1. oktobar 2014 12:30)

    # Link komentara

  47. Da li neko od vas koji necete da placate gradski prevoz moze da mi obrazlozi zasto to radite i koji su vasi motivi?
    Realno ja bi vas sve poslao na drusvteno koristan rad, da metlate po gradu i cistite psece izmete po parkovima. Siguran sam da se mogu smisliti i mnogo kreativniji poslovi ali otom potom.
    (qwerty, 1. oktobar 2014 11:36)

    # Link komentara

  48. Džaba vam pretnje,čim je navala kontrole iz one dve nedelje sa početka septembra popustila,narod je nstavio da se švercuje.
    (Lule, 1. oktobar 2014 11:25)

    # Link komentara

  49. Ma najbolje ko se švercuje odma u logor na prinudni rad (kod Miškovića, Koleta..) bez plate naravno i slika u vašim novinama sa natpisom "zločinac".
    (ponižavate ovaj poniženi narod, 1. oktobar 2014 11:24)

    # Link komentara

  50. Koliko ja znam ovo nije ustavno.
    (Nikola, 1. oktobar 2014 11:23)

    # Link komentara

  51. Narod ce valjda shvatiti da karta MORA da se plati. Ako vam ne odgovara gradski prevoz ne morate da ga koristite, ali ako udjete u isti mora se platiti. Moze se ici pesaka, biciklom, pa I trotinetom, proguglajte malo u Evropi raste prodaja trotineta za odrasle...

    Sta sam se ja navozao bicikla i prepesacio 90-tih kad je autobusa bilo na svakih sat-dva...
    (Mirko, 1. oktobar 2014 11:22)

    # Link komentara

  52. A kada ce zakon da donesu da se od danas mora ziveti solidno, i da ce svi imati dovoljno sredstava da placaju gradski prevoz, dazbine drzavi i hrane za svaki dan?
    (Dejan, 1. oktobar 2014 11:18)

    # Link komentara

  53. Dzaba sve to kad je nenaplativo! Licna dokumenta moraju da Vam izdaju, a kazne zastarevaju.
    (Balkanski spijun, 1. oktobar 2014 11:16)

    # Link komentara

  54. A sta ako izadjem? Ma ovo je sve poludelo. Umesto da resavaju bitnija pitanja pa ce se samim tim i ovo resiti oni siluju sirotinju. Poremeceno sve.
    (svercer, 1. oktobar 2014 11:16)

    # Link komentara

  55. kakve odluka,koja odluka,po kom clanu i kog zakona? a ovo da nece moci da se registruje auto i slicne baljezgarije prodajte vasim nepismenim glasacima,doduse bivsim kako cujem na sve strane,koji umiru od gladi!!! bagra nesposobna,neuka i bahata na vlasti kakvu srbija nikad imali nije!!!
    (samo tetki da odnesem lek, 1. oktobar 2014 11:12)

    # Link komentara

  56. Na kojim ste vi drogama, sta je sa vama. Da li ste vi nesvesni svoje gluposti ili namerno plasite narod. Jer ovo nema veze sa zivotom o cemu vi pricate.

    1. Kontrolor NEMA ZAKONSKA OVLASCENJA po Ustavu Srbije da vam trazi licnu kartu, pa samim tim i ne moze da napise kaznu.

    2. Naplatu karata obavlja PRIVATNA FIRMA APEX, pa samim tim, gradjanin bez karte je duzan privatnoj firmi a ne drzavi.

    3. Gradjanin bez karte ne moze da bude upisan u registar prekrsaja zbog ne izmirenja obaveza prema drzavi jer i ne duguje novac drzavi nego privatnoj turskoj firmi.

    Dosta silovanja naroda... Od pred izbornih obecanja da ce ukinuti BusPlus danas se doslo do toga da su cak promenili zakon i da ce onaj ko ne plati kaznu ici na robiju. SRAMOTA
    (Pedja, 1. oktobar 2014 11:10)

    # Link komentara

  57. Nesto mi se cini da ovo nije po ustavu...
    (Ma_daj, 1. oktobar 2014 11:10)

    # Link komentara

  58. Bas da vidim kako ce me legitimisati lice kome nisam duzan da dajem bilo kakve informacije, kamo li dokumenta. Uvek ce postojati opcija da izadjes na sledecoj stanici. Ne zato sto teram inat, vec zato sto je karta preskupa.
    (neZya, 1. oktobar 2014 11:09)

    # Link komentara

  59. E samo prekrsaj, trebalo bi da se preinaci u krivicno delo. I da se kontrlorima omoguci da sprovode preki sud. Nesto kao Sudija Dred, samo sto bi kontrolori radili za privatnu firmu i ne bi podlegali zakonima drzave.
    (Uros, 1. oktobar 2014 11:08)

    # Link komentara

  60. Jel ste bre vi normalni? Kakve veze ima naplata karata od strane privatne firme, sa ličnim dokumentima i registracijom vozila?
    (Reakcija, 1. oktobar 2014 11:08)

    # Link komentara

  61. Приватна фирма вам забрањује да продужите лична документа, ако неплатите њихову потражњу, па где то још има!?Бојкот Гпс/БусПлуса, сви на бајсеве и да видимо...
    (Бициклирај, 1. oktobar 2014 11:08)

    # Link komentara

  62. Bаš da vidim kako će da mi uruči kaznu.
    (grecki, 1. oktobar 2014 11:02)

    # Link komentara

  63. Pa zuti su male mace za ove zlotvore. Odakle pare GSBu za uatobuse nego od istih tih gradjana kojima se ova drzava nakacila na zivot i uzima pola svega od kad priv put zaplacu po rodjenju.
    (aca, 1. oktobar 2014 10:39)

    # Link komentara

  64. A sve je to lepo ali kontrolor i dalje nema zakonsko pravo da legitimise. Tako da...
    (Kiza bosanac, 1. oktobar 2014 10:39)

    # Link komentara

  65. Kako moze neko na silu da nam proda nesto?
    Zasto bih kupio doplatnu kartu? Da se razumemo, ne bih imao nista protiv da je ovo definisano kao kazna, ali "doplatna karta"?
    Ista fora kao i sa parking servisom...opet kazem, ne moze neko na silu da nam proda nesto sto mi ne zelimo.
    (Santiago Arnavisca, 1. oktobar 2014 10:39)

    # Link komentara

  66. Represija režima!!!
    Sudovima samo još to fali. A slučaj Mihalja Kertesa za iznošenje para na Kipar specijalni sud proglasio apsolutno zastarelim krivičnim delom i čovek oslobođen optužbe!
    (Kiza, 1. oktobar 2014 10:37)

    # Link komentara

  67. Jeftinije je na licu mesta unistiti licnu kartu, prijaviti gubitak (sa svim troskovima oko sluzbenog glasnika) i izvaditi novu nego da vam pisu kaznu.
    (milinko, 1. oktobar 2014 10:27)

    # Link komentara

  68. A sto GSP opsuluzje narod poluraspadnutim vozilima, sto vozaci pricaju u mobilini dok voze, sto je prevoz neredovan, sto vozaci voze kako god voli...itd? Kako cemo to tretirati?
    Dosta vise sa licemerjem. Sve radite u sopstvenu korist, a u korist naroda nista.
    (Aleksandar, 1. oktobar 2014 10:26)

    # Link komentara