Albanci proglasili republiku u MKD

Skoplje -- Nekadašnji lider albanske Partije za demokratsko delovanje u Makedoniji Nevzat Haljilji proglasio je danas na skopskom trgu Skenderebeg "republiku Iliridu".

Izvor: Tanjug
Pošaljite komentar
  1. Зашто нисте рекли да је било само 10 људи тамо?
    (Македонац, 19. septembar 2014 09:04)

    # Link komentara

  2. Svima koji Makedoncima glavno zameraju za priznanje Kosova: U pravu ste. Da ga Makedfonija nije priznala Kosovo bi bilo deo Srbije. Makedonci su bili presudan faktor. Ah... :-)
    (Marko, MKD, 18. septembar 2014 23:58)

    Slažem se s tobom! I Crna Gora (to drugo oko u glavi) je priznala nezavisno Kosovo pa se ovde niko ne buni. Crnogorci i dalje uživaju ovde, kupuju stanove, baškare se, studiraju besplatno...
    (Dejan Marković, 19. septembar 2014 08:35)

    # Link komentara

  3. Svima koji Makedoncima glavno zameraju za priznanje Kosova: U pravu ste. Da ga Makedfonija nije priznala Kosovo bi bilo deo Srbije. Makedonci su bili presudan faktor. Ah... :-)
    (Marko, MKD, 18. septembar 2014 23:58)

    Sta lupetas covece. Znamo da njihovo priznanje nije bilo presudno, ali isto tako znamo da su posluzne sluge i beskicmenjaci, sluge americkih i EU interesa. Da moze i drugacije, dokazali su Grci, Spanci, Kipar, Slovacka, Izrael, Rusija, Belorusija i mnogi drugi. Pri tome npr. Makedonci i Crnogorci imaju identican problem sa Albancima i pre ili kasnije platice visoku cenu svog ulizivanja zapadu i Albancima. Mi smo izgubili 1/5 teritorije, dok ce Makedonci izgubiti 1/2 a Crnogorci 1/3.
    (Nikola 969, 19. septembar 2014 08:06)

    # Link komentara

  4. Znači dogodine u Grčku preko Bugarske?Pa dobro jbga,bolji su putevi,što jes, jes.
    (Mrš bre!, 19. septembar 2014 08:01)

    # Link komentara

  5. (Море..., 18. septembar 2014 20:56)
    Brate, komentar je da se predaje u skoli. Svaka cast.
    (AntiAngloBot, 19. septembar 2014 07:46)

    # Link komentara

  6. Sto ti je demokratija brale moj
    (majkroskop, 19. septembar 2014 07:08)

    # Link komentara

  7. Znaci pocelo je opet. Projekat velika Albanija ne postoji i nikada nije a? Samo mi nije jasno kakve veze imaju Albanci sa Ilirima? Pa oni dosli iz Azije kao i mi i porokali i Ilire i Tracane a najezdom Turaka primili Islam jer su inace bili u ogromnom broju Rimo-katolici
    (pomorac, 19. septembar 2014 06:46)

    # Link komentara

  8. Brakja Srbi!!!!Pamtite kako Makedonskiot narod ja zapali americkata ambasada vo skopje 1999 poradi bombardiranjeto ?pamtite kako Makedonskoto naselenie se bunese i nejkese da se priznae kosovo.Da gi prasate site Makedonci dali se slagaat so priznavanjeto na kosovo site bi vi rekle ne osven tie vo vlada.Sekoj Makedonec ja saka Srbija i srbskiot narod.Toa sto politicarite igraat na tugjo oro i na nas ne ni odgovara.Pozz i Zivela Srbija
    (SkopjeBeograd, 19. septembar 2014 02:12)

    # Link komentara

  9. Sta be ugrozeni, od Skoplja do Ohrida samo dzamije i albanske zastave, sta hocete vise...
    (Palman, 19. septembar 2014 00:40)

    # Link komentara

  10. Svima koji Makedoncima glavno zameraju za priznanje Kosova: U pravu ste. Da ga Makedfonija nije priznala Kosovo bi bilo deo Srbije. Makedonci su bili presudan faktor. Ah... :-)
    (Marko, MKD, 18. septembar 2014 23:58)

    # Link komentara

  11. Aman ljudi sta god da su makedonci,vecina ili manjina,rekli,kazali,uradili,opet su nam jedni od najblizih naroda koje imamo.Uz sve probleme koji nas prate ne mogu da se radujem njihovoj nekoj steti a u korist onih koji su i nama ostali poprilicno duzni.Zajedno treba da resimo to pitanje jednom za svagda
    (dragan, 18. septembar 2014 23:56)

    # Link komentara

  12. Ovaj nastan ima tezinu isto kao sto bi imao da ja iz Skoplja sa 10 prijateja dodjem u centru Beograda i proglasim "Republiku Atlantidu". Pa i sami Shiptari iz MK su se slatko nasmejli ovoga i niko ziv ne zeli da ga komentrise.
    (Pero, 18. septembar 2014 23:55)

    # Link komentara

  13. Aferim... Nek im je sa srecom otcepljenje!!
    (Zaciorski, 18. septembar 2014 23:54)

    # Link komentara

  14. @ Drage komsije ne bi da vam pokvarim veselje ali ovo je totalno nebitan lik u Makedoniju i kod makedonskih albanaca a da ne pricamo uopste kod Makedonaca.
    (aleksandar, 18. septembar 2014 20:06)

    Dragi komsija Aleksandre, uvek postoji taj "totalno nebitan lik" koji prica ono sto svi ostali misle. Zar je moguce da verujete u iste stvari koje su i nama servirali. Ali bukvalno 100% ista prica. Autori su mogli makar nesto da promene, ali se izgleda drze oprobanog recepta
    (Bleki, 18. septembar 2014 23:39)

    # Link komentara

  15. Ljudi saberite se,nisu makedonci priznali nista nego vlast koja je americka
    (eset, 18. septembar 2014 23:38)

    # Link komentara

  16. Dragi Makedonci, jeste li jedva cekali da odete iz Jugoslavije misleci da ce vam biti bolje, jeste li tokom bombardovanja dali da NATO koristi aerodrome i vazdusni prostor, jeste li priznali KiM. Tako da mi sa te strane nije ni malo zao sto vam se ovo desava.
    P.S. Samo da podsetim "bracu" Makedonce da su danas mogli da se zovu i "Tarzani", da su kojim slucajem Tito i Mose Pijade posle WWW2 tu republiku nazvali TARZANIJA. Toliko o "makedonskom" identitetu.
    (Bleki, 18. septembar 2014 23:29)

    # Link komentara

  17. Ako Vucic ne bude hteo da prizna tu albansku republiku, ja cu licno napraviti stand na trgu da sakupim potpise za priznanje ! Da vidite "braco" Makedonci kako to izgleda. Takodje ni koriscenje vazduznog prostora i aerodroma od strane NATO te davne 99te nismo zaboravili !
    (Bleki, 18. septembar 2014 23:23)

    # Link komentara

  18. Ja sam bivši skopljanac, tamo sam završio čkolu, ekonomski fakultet, pozdiplomske studije i odselio sam se zbog Makedonaca a ne zbog Albanaca. I sada idem u Skoplje i imam izvanredne prijatelje. Žena mi je Srpkinja ali iz Skoplja. Sve najlepše me veže za ovaj grad. Obožavam ga.
    Odselio sam se zbog makedonske krilatice iz 90-tih: "Ke se turčime ama ne ke se srbime" - E pa dragi Makedonci došlo vreme da se "turčite".
    (Dunster, 18. septembar 2014 23:01)

    # Link komentara

  19. Pa neka je prizna sada makedonsko rukovodstvo. Neka se vode istim onim principima kada su priznavali tkz. Kosovo.
    (Astra, 18. septembar 2014 23:01)

    # Link komentara

  20. Nista gore u zivotu od etnickog i nacionalnog zanošenja.
    (Antigona, 18. septembar 2014 23:00)

    # Link komentara

  21. Moje misljenje je da u sutini mi smo na neki nacin obelezeni i da svi preko nas pokusavaju da ućare nesto, neko teritoriju, neko firmu, neko jeftinu radnu snagu.A u opste ne znam kako se vlast ne buni.Jel znate mozda vi zbog cega?
    (Ivan, 18. septembar 2014 22:54)

    # Link komentara

  22. smesno ...….. bio sam na kosovu vole ameriku vise od majke rodjene ,cudan narod!!!!!!!
    (miki, 18. septembar 2014 22:54)

    # Link komentara

  23. Mope...

    Ajd procitaj sta si napiso u replici Nikoli. Prvo kazes da su Hrvati i Bosnjaci protjerali Srbe i genocid im napravili, a onda se zamjeris Crnogorcima i pises "kao da nisu sami klali ljude po Bosni i Dalmaciji". Sta kazes???
    (JA, 18. septembar 2014 22:53)

    # Link komentara

  24. @VELES

    Verovatno je to neki marginilizovan lik i ne treba ga shavtati ozbiljno. Ali pamet u glavu, pogotovo sto vam mi pricamo. Tako je bila prica i ovde. Prvo su neki nebitni likovi pricali kojekakve gluposti, odjednom se trazi republika a onda i drzava. Dok smo mi skontali da je ovo ozbiljno ode deo teritorije i sad nema nazad... Iako je lik nevazan pamet u glavu.
    (TEx, 18. septembar 2014 22:45)

    # Link komentara

  25. Ova vest i nije tako udarna jer ovaj politicar nije toliko bitan , ali jedna stvar je tacna da Albanci i Makedonci zive odvojeno u istu drzavu. Isto tako mi Albanci mislimo da Makedonija postoji samo radi dobre volje Albanaca jer kad bi se mi odvojili , ne znam sta bi i ko bi se sve umesali : (Grcka jedva ceka ; Bugarska a mozda i Srbija ,normalno da bi "pomogla").
    (Albanac Svercer, 18. septembar 2014 22:34)

    # Link komentara

  26. @Nikola Srb
    Mene sa Albancima spaja zajednička ljubav prema jutarnjem vrućen bureku i jogurtu.
    Jel ti krivo?
    Di god je burekđinica tu je i Ilirija!
    (miro split, 18. septembar 2014 22:34)

    # Link komentara

  27. Vi bre preko kosovo sami sebe kradete sad nama prebacujete za ovo i sitite se , sram vas bilo, odtacete vi na beogradski pasaluk, sa svim komsijama ste posvadjani
    (Sasha Makedonija, 18. septembar 2014 22:26)

    # Link komentara

  28. Braco Makedonci racunajte na Srbe kad pocne shorka!
    Ne obazirite se na ove zlurade komentare....ima nas koji znamo da niste nista mogli...a sve ovo vam se desava zato sto niste hteli da pucate na nas!
    Zao mi je sto je JNa kad se povlacila jedino vas ostavila goloruke :-(
    Znam da su vam ostale samo neke rezerve pasulja tetovca u skladistima :-(
    Srbi i Makedonci braca!!!
    (Monarhista, 18. septembar 2014 22:23)

    # Link komentara

  29. Da li ce Evropa da reaguje?
    (Petar Stojic, 18. septembar 2014 22:22)

    # Link komentara

  30. Albanci jos jednom demonstriraju da je reproduktivna moc jaca od vojne, finansijske ili bilo koje druge.
    (qq, 18. septembar 2014 22:15)

    # Link komentara

  31. Ako se bude formirala ikakva tzv. Republika, Makedonija ce morati i mora protiv te tzv. Republike intervenirati. Samo pametno i mudro, nadam se da ovaj put bar Makedonija ima svijetsku zajednicu na svojoj strani. Ako budu podrzani Albanci onda je to sramota! Dosta stvaranja Velike Albanije! Nikad zemlju nisu imali niti u bilo kakvom okviru i ta povijesna cinjenica im ne daje pravo na novu drzavu!
    (Zoran.hr, 18. septembar 2014 19:41)

    Zorane, da li si tako pametan i pravdoljubiv bio i kada se je radilo o Kosovu? Cudan si mi ti neki Hrvat, odjednom protiv Albanaca. Zar Albanci nisu vasi prijatelji? Zar nemate toliko zajednickog, koje vas spaja? Razmisli sta vas spaja.
    (Nikola. srb, 18. septembar 2014 21:02)
    Nikola, Srbine, sta ti smeta komentar od Zorana iz Hrvatske, nije mi jasno? Ja sam tvoj kometar protumacio kao napad na njega. Ali zbog cega? Covjek je samo napisao da se nada da bar Makedonija ima na svojoj strani medjunardnu zajednicu. Vjerujem da je htio reci: kad Srbija nije imala na svojoj strani medjunardnu zajednicu,bar Makedonija da ima, pa da to sprijeci... Ja sam to tako shvatio... Nadam se da nisi komentar pisao samo zbog tog sto pored imena Zoran, stoji i Hr. Pozdrav iz Republike Srpske
    (Radovan84, 18. septembar 2014 22:15)

    # Link komentara

  32. Kao sto smo ocekivali, kucaju i njima na vrata a uskoro i Crnogorcima.
    (LOL, 18. septembar 2014 22:10)

    # Link komentara

  33. Pa nek je lepo Makedonci priznaju sad. Ne bi im bilo sefte.
    (keep_it_real, 18. septembar 2014 22:08)

    # Link komentara

  34. Prvi da priznamo novu republiku i čestitamo Albancima, a Makedoncima poručimo da grade dobrosusedske odnose sa komšijama. Ipak ih očekuje zajednička budućnost u velikoj evropskoj porodici gde granice praktično ne postoje i uopšte nije bitno ko u kojoj državi živi.
    (Mihailo, 18. septembar 2014 18:31)

    Јеси стварно свој коментар срочио мајсторски има у њему и ироније и сарказма, ал је боље да ми нашој браћи опростимо, можда ће се некад дозвати памети.
    (Раде, 18. septembar 2014 22:03)

    # Link komentara

  35. Za ovog novorodjenog posle 1945... Tito je ovo i napravio. Ako pogledas banovine u kraljevini Jugoslaviji, napravljene su demografski, uvek sa srpskim vecinskim stanovnistvom za ne daj Boze neko da pozeli da se otcepi. Dodje Tito, ostalo je vec istorija (na nasu zalost).
    (Pera, 18. septembar 2014 22:01)

    # Link komentara

  36. Ne znam za vas ali mene zabole glava od čitanja ove vesti. Prvo, pozivaju se na ustav SAD!? Drugo, republika se zasniva na STAVU američkog predsednika!? Treće, kaže da je cilj poštovanje ljudskih prava i jednakost sa Makedoncima i da nije za promenu spoljnih granica Makedonije. Pa onda kaže da je to sve laž "...jer se ni jedan Albanac ne bi dohvatio puške zarad ljuskih prava. Albanac se bori za slobodu i nacionalno ujedinjenje sa maticom zemljom, Albanijom."
    (uroš, 18. septembar 2014 21:57)

    # Link komentara

  37. Ej, ljudi, ovo je naredni korak u stvaranju velike Albanije. Uskoro ce i juzni deo Srbije da preotmu (ona provokacija sa spomenikom je bilo zagrevanje za to). Nakon nas i Makedonije, na redu je Crna Gora, a na kraju - Grcka.
    (Juro, 18. septembar 2014 19:07)

    A na kraju će Albanci biti na redu da plate za sve to! Onda im neće biti pomoći jer se previše bijesa skupilo kod pripadnika okolnih naroda. Pokušaju li ići na Grčku ugasili su ga.
    (bez_cenzure, 18. septembar 2014 21:57)

    # Link komentara

  38. Ilirijom moze jedino da se zove prostor eks Ju a nikako parce Makedonije ili Albanije. A ova buranija moze da proglasava po sto puta.
    (Stop otimacini nase istorije, 18. septembar 2014 21:57)

    # Link komentara

  39. Kakva autonomija.U Makedoniji na ovaj marginalac niko ne obraca paznju.Ali dobro ,tema je dobra pa zato i ima toliko komentara.Mozda kod vas u Srbiji nekome odgovara ova tema za da se zataska problem koji imate na Sandzaku.Pozdrav Srbije i gledajte kod vas sta se sprema,a od ovo u MKD nema nista mi znamo kako da se spravimo,uzivajte.
    (VELES, 18. septembar 2014 21:57)

    # Link komentara

  40. albanci u CG cine 5% stanovnistva, to je 30 hiljda. vise ih ima u srbiju pazite vi da ne ode jos koji dio kao kosovo. pozdrav
    (veliki pijesak BAR, 18. septembar 2014 21:55)

    # Link komentara

  41. Natalitet je MOĆ.
    (zap, 18. septembar 2014 21:50)

    # Link komentara

  42. I tako presedan postade pravilo...
    (sone, 18. septembar 2014 21:50)

    # Link komentara

  43. "Rat koji je otpočeo u ime nacionalnog ujedinjenja Albanaca u jednu državu izgubio je svoju misiju i završio kao ustnak za poštovanje ljudskih prava. To se zove izdaja jer se ni jedan Albanac ne bi dohvatio puške zarad ljuskih prava. Albanac se bori za slobodu i nacionalno ujedinjenje sa maticom zemljom, Albanijom", rekao je Sinani.
    Evo ovaj covek Sinani sve objasnio jasno i glasno a nasi prijatelji i partneri kao i domaci borci za ljudska prava i dalje teraju po svome "ljudska prava pa ljudska prava"i rasturise nam zemlju na pravdi Boga jer je od pocetka bilo jasno da je projekat Velike Albanije u pitanju. E sad zasto Amerima i Evropljanima odgovara Velika Albanija a Minimalna Srbija imamo prilike da cujemo i vidimo ovih dana.
    (Kralj Ibi, 18. septembar 2014 21:46)

    # Link komentara

  44. Da nije zalosno bilo bi smesno.Ceo moderan narod zivi u multi-kulti okruzenju samo Albanci grade drzavu.(po mom misljenju na tudjim teritorijama) Ali izgleda na pogresnoj lokaciji,posto su toliko zaljubljeni u Amerikance trebalo bi da traze nesto u okolini Texasa,Arizone ili New Mexico posto se granice sa meksikom,idealna lokacija,drustvo itd......
    (jack, 18. septembar 2014 21:34)

    # Link komentara

  45. Tako cu ja moju ulicu proglasiti, da se i ja sprdam, jer je to demokratski.
    (79, 18. septembar 2014 21:27)

    # Link komentara

  46. Dajte im dok nisu tržili celu Makedoniju.Isto čeka i Crnu Goru.I jednima i drugima je spas bila Srbija,ali sad je kasno.Uostalom sve će to biti EU, ili neće?
    (Boža, 18. septembar 2014 21:27)

    # Link komentara

  47. Paralelno sa ovim cudom veceras je u tuzima - proglasena republika crnogorskih albanaca monte lirija i traze razgranicenje u budvi,znaci ovo je sinhronizovana proslava,srbija bi to trebala odmah bezrezervno da prizna prva.......
    (krle - dron, 18. septembar 2014 21:21)

    # Link komentara

  48. Vidim po komentarima Makedonaca da je ovo nebitana osoba (u sta ne sumnjam) i blago receno relativizuju celu situaciju, sto je sa aspekta potencijalnog nacionalnog ludila dobra stvar. Samo oprez i ucite na greskama vama bliskog naroda iliti nas. Okretali smo glavu kada je porodica Jasari rusila drzavni poredak i uzdali se u Rugovu, a vec sutra smo imali problem koji smo morali avionima da resavamo... Sto bi rekao nas narod: puni prase dok je u blatu!
    (Svaka slicnost je nenamerna, 18. septembar 2014 21:18)

    # Link komentara

  49. Kratko: Albanci nisu Iliri, dosta izmisljene istorije, ovakve vesti ne treba ni prenositi.
    (strasno, 18. septembar 2014 21:12)

    # Link komentara

  50. I da dodje od toga, Srbija ce uvek podrzavati makedoniju, jer je bila nekad u nasem sastavu, i mi smo sa njima najblizi u regionu kao i sa CG...
    a to sto politicari i pojednici pale vatru , treba ih saseci u korenu...

    Srb i MKD trebaju vise saradjivati i pribliziti nacije i zakone, bezobzira na proslost i EU
    (aham?, 18. septembar 2014 21:07)

    # Link komentara

  51. Vreme je da se malo zatvori popune onima koji krse ustavni poredak jedne zemlje.
    (biraz, 18. septembar 2014 21:05)

    # Link komentara

  52. Ako se bude formirala ikakva tzv. Republika, Makedonija ce morati i mora protiv te tzv. Republike intervenirati. Samo pametno i mudro, nadam se da ovaj put bar Makedonija ima svijetsku zajednicu na svojoj strani. Ako budu podrzani Albanci onda je to sramota! Dosta stvaranja Velike Albanije! Nikad zemlju nisu imali niti u bilo kakvom okviru i ta povijesna cinjenica im ne daje pravo na novu drzavu!
    (Zoran.hr, 18. septembar 2014 19:41)

    Zorane, da li si tako pametan i pravdoljubiv bio i kada se je radilo o Kosovu? Cudan si mi ti neki Hrvat, odjednom protiv Albanaca. Zar Albanci nisu vasi prijatelji? Zar nemate toliko zajednickog, koje vas spaja? Razmisli sta vas spaja.
    (Nikola. srb, 18. septembar 2014 21:02)

    # Link komentara

  53. Makedonci nikad ne bi priznali Kosovo da u drzavi nemaju jak albanski uticaj. Volim Makedonce i ne smatram da Srbija treba da podrzi tu "drzavu" u drzavi.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nikola, 18. septembar 2014 19:06)

    Због оваквог идиотлука и могу да нам отимају границе. Увек ми можемо да имамо разумевања за све док праве будале од нас, 3 пута смо убеђивали себе да Хрвати нису лош народ већ да су нам браћа и они су нам то 3 пута узвратили домољубивим прогонима и геноцидима, Бошњаци исто. Црногорце у свакој могућој ствари подржавали и давали паре искористили су прву прилику свуку сав негативан пубицитет од 90их искључиво на Србе и искористе могућност да се свету покажу као "још једна сирота република која је једва преживела српски национализам" као да нису сами провели деценију кољући људе по Босни и Дамацији. Македонце смо ослободили од Турака и заштитили од Бугара због чега су се звали Србима докле год им је одговарало, првом приликом су нам заболи нож у леђа и све могуће искористили у своју корист али су за то "криви политичари" Па нека, нека и нама буду "криви политичари" када прихватимо независност Илидириде и уништење Македоније, нисмо ми то намерно јер народ саосећа са њиховом патњом али ето, тако, присиљени смо да урадимо оно што нам највише одговара.
    (Море..., 18. septembar 2014 20:56)

    # Link komentara

  54. Zao mi je ovog coveka, gorece u paklu!
    (Marko Martinovic, 18. septembar 2014 20:55)

    # Link komentara

  55. Ništa gluplje nisam pročitao! Čini mi se da se svakim danom sve nebuloznije stvari dešavaju; počinjem da sumnjam da smo skliznuli u neki paralelni univerzum gde su svakakve gluposti itekako moguće.
    (One, 18. septembar 2014 20:52)

    # Link komentara

  56. Ustav USA , republjik i Makedonija pa ti sad skontaj
    (Sasa, 18. septembar 2014 20:41)

    # Link komentara

  57. "Ni su proglasili republiku nego kako se kaze trazece od premijera da proglase federilizaciju.A to je trazio jedan istrosen,marginalen i nebitan covek."
    (MKD, 18. septembar 2014 19:14)

    Makedonci dragi, sretno vam bilo, ali... nisam videla ljude koji su toliko nesvesni šta im se sprema koliko ste to vi! Ne, vole vas Albanci, ko ludi su bez vas. Ali, sami ste birali. Nisu vam valjali srpski kralj, Jugoslavija, ne valjaju vam Srbi, Grci, Bugari.. ali ste zato rođeni sa Hrvatima i Albancima. Živeli!
    (Lola, 18. septembar 2014 20:29)

    # Link komentara

  58. @MKD - samo se ti nadaj.
    (Ja, 18. septembar 2014 20:26)

    # Link komentara

  59. Ma lepo priča ta Amerika, a sto pobiše svoje, koje misle da se otcepe?
    (Ortodox, 18. septembar 2014 20:23)

    # Link komentara

  60. Cemu su se uopste nadali kada su dozvolili da njihova drzava podrzi otimanje dela Srbije, da dobiju na vremenu da se sto kasnije dogodi ovo sto im se desava sada?! Dobro znamo da nikada ne odustaju i samo cekaju svoj trenutak, sada traze federaciju da bi jednog dana i samostalnu drzavu. Ni da su se sve drzave koje sa njima imaju problem ujedinile po resavanju ovog pitanja na vreme i odavno i tada bi bilo tesko naci resenje, a ne ovako i ne sada. Od nas su prvo krenuli a sutra i da nam traze da se izjasnimo o Makedoniji, Croj Gori ili kome god, potpuno ce biti sve jedno koga cemo mi da priznamo ili ne...Pitanje ostaje da nije bilo prvo krenulo na Kosovu, da li bismo mi tako olako priznali ocepljenje bilo gde drugde, pa i da je pocelo u Makedoniji. Verujem da ne bi, ali to nikome nije bitno vise...Neko se rodi pod srecnom zvezdom, to sigurno nisu Srbi, a nisu ni Makedonci. J...
    (Pih., 18. septembar 2014 20:21)

    # Link komentara

  61. Kanda cemo dogodine u Grcku kroz jednu drzavu vise putovati, sta kazete?
    (Hm, 18. septembar 2014 20:16)

    # Link komentara

  62. A šta ste mislili, zato što ste priznali nezavisnu državu na teritoriji Srbije, da ćete time odobrovoljiti Albance, tj ušlihtati se i da će oni odustati od cepanja Makedonije?
    (dolazi račun za naplatu, 18. septembar 2014 20:12)

    # Link komentara

  63. @Mihailo

    Ako granice u Evropi ne postoje, zasto Albanci hoce da prave svoje?
    Inace, gde su Albanci tu srece nema.
    (Bojan, 18. septembar 2014 20:09)

    # Link komentara

  64. Настаје велика Албанија само брже него што су неки мислили, ако до тога дође готово је правима државе, свако ко има новца може да прави државу како њему одговара, а Амери само упумпавају, а ови су као пијавице накачиле се и остварују циљ.
    (Владо, 18. septembar 2014 20:06)

    # Link komentara

  65. Drage komsije ne bi da vam pokvarim veselje ali ovo je totalno nebitan lik u Makedoniju i kod makedonskih albanaca a da ne pricamo uopste kod Makedonaca.
    (aleksandar, 18. septembar 2014 20:06)

    # Link komentara

  66. Amerika i EU neprestano govore o podrsci UKR njenom suverenitetu i teritorijalnom integritetu zarad ocuvanja medjunarodnog prava i pravde. Po toj logici, Makedonci, nema brige. Ako i uzmu puske u sake, imacete nevidjenu medjunarodnu podrsku i po koji nosac aviona pride. Samo jos da se granicite sa Rusijom ili Kinom ili Indijom ili Brazilom... cek, cek... mozda ipak da se brigate...
    (Briga puna glava, 18. septembar 2014 20:05)

    # Link komentara

  67. Македонци јесте ли признали Косово? Сад очекујте да Србија призна ту шиптарску државу у Македонији.
    (Dušan, 18. septembar 2014 20:04)

    # Link komentara

  68. Nije lepo smejati si se tuđoj nesreći. Posebnu ako si istu preživeo...
    (Tja, 18. septembar 2014 19:59)

    # Link komentara

  69. nisu makedonci krivi kao narod za priznavanje kosova nego politicari
    (nikola, 18. septembar 2014 18:47)

    Ja ne delim narod od politicara. Narod bira politicare. Da li je moguce Srbe odvojeno od SNS i Vucica gledati. Nije moguce. Pogledaj rezultate zadnjih izbora. Politicari su ogledalo naroda koji ih bira.
    (Nikola 969, 18. septembar 2014 19:59)

    # Link komentara

  70. "Haljilji je rekao i da se ta republika zasniva na stavu američkog predsednika Vudre Vilsona koji je govorio da narodi imaju pravo na samoopredeljenje, javili su makedonski mediji."

    Оде онда северно Косово,а? Или јужна Албанија у пределима где има пуно Грка?
    (Ко се са ватром игра..., 18. septembar 2014 19:58)

    # Link komentara

  71. Pa nek im Amerika da autnomiju i referendum za,jos,jednu(siptarsku)republiku,,kao sto im je dao i Kosovo!Za par godina(polako i sigurno,ciljano)stvorice novu republiku "Veliku Albaniju"!Cekaj da se i u Crnoj Gori i Grckoj nakote,po ce i tamo da traze "autonomiju"!Svet je ili slep ili glup,ili ih uopste nije briga za Balkan,pa dozvoljava ovakve izjave i proglasenje kojekakvih republicica(koje u svetu nisu priznate ili ih priznaju za odredjenu sumu para)!Sramota za Makedoniju da ovo uopste dozvoljava!Izjave pojedinaca treba zabraniti a pocinitelje krivicno gonoti,jer rade protiv drzave i potsticu narod na oruzije!Trebalo je na vreme postaviti nekog novog "Rankovica" ili slicnog njemu po se sve ovo nebi desavalo! Pitam se:" Mozda Evropi nedostaje "ljudskih organa" "?Evo prilike!U Ukrajini je (za sada)primirje pa im,na brzinu treba novi incident!
    (sima, 18. septembar 2014 19:57)

    # Link komentara

  72. Skotska, Katalonija Kosovo, Makedonija, Ukrajina, sve se podgreva izgleda... Ko zna gde ce puci, ne d'o Bog...
    (Nenad, 18. septembar 2014 19:53)

    # Link komentara

  73. Zašto Šiptari ovo nisu tražili u Srbiji? Zašto su morali da idu na samostalnost? Dobro, logično, imali su podršku za nezavisnost, pa što da ne. Krivo mi je što su imali tako tvrd stav, možda smo mogli da se dogovorimo sa njima. Ja smatram da je bilo bolje federalizovati Srbiju i da Kosovo bude republika u sastavu Srbije. Sad pitanje je da li bi na tome ostalo, šta bi radili Sandžak i Vojvodina (koja nema osnov za to da traži), ali nekako, sve je bolje od sadašnjeg stanja.
    (NikolaKG80, 18. septembar 2014 19:52)

    # Link komentara

  74. Granice ce uvek postojati....Ne zanosite se...
    (Marko, 18. septembar 2014 19:50)

    # Link komentara

  75. Nekada smo se svi oslobađali od Turaka. Dio Makedonije, koji je oslobodila grčka vojska, danas se zove Grčka. Dio Makedonije, koji je oslobodila bugarska vojska, danas se zove Bugarska. Dio Makedonije, koji je oslobodila srpska vojska, danas se zove Makedonija...
    (za one koji pate od amnezije, 18. septembar 2014 19:49)

    # Link komentara

  76. More manite me prica o principijalnosti i nekakvom reciprocitetu. U vezi prvog, lepo procitajte clanak izveztaca B92 iz Skotske gde se kaze da ne postoji netrpeljivost izmedju dve struje ("za" i "protiv") kao i da je svima jasno da ce sutra biti normalan dan i jos jedan razlog da se popije :-) E sad uporedite to sa 'referendumom' Albanaca na Kosovu '91-e, gde su citav rat i hiljade zivota zavisili od rezultata. Jasno je da je svaka situacija zasebna i da nikakva striktna "principijalnost" jednostavni nije moguca. Sto se drugog tice (reciprociteta), samo Srbi mogu da budu tol'ko zatucani da se nadaju propasti oholog komsije cak i kad to znaci propast njih samih. Na koju foru mislite da bi albanska republika u Makedoniji ili eventualni novi krvavi sukob u susedstvu mogao nama da koristi? I na kraju da pomenem i ove koji predskazuju nekakvo bombardovanje Makedonije u slucaju sukoba. Makedonija sa mudro svrstala u partnere i Nemacke i SAD, tako da im od njih ne preti opasnost. Sa druge strane, cak i da nisu, dovoljno su mudri da ne potezu za nekakvim etnickim ciscenjem sopstvene teritorije.
    (beloNaCrno, 18. septembar 2014 19:47)

    # Link komentara

  77. ejjj.. ali po americkom ustavu?!?!?!
    Pa gde je tu mozak??
    (Menjam nick, 18. septembar 2014 19:46)

    # Link komentara

  78. Miki@ nek si ti srecan u svom malom svetu,KiM te odavno neinteresuje dao bi ti i Cacak samo da je tebi dobro.Pozdrav iz RS.
    (nik sloter, 18. septembar 2014 19:45)

    # Link komentara

  79. ljudi, nama je zapad ucinio uslugu 99
    (srbin, 18. septembar 2014 19:45)

    # Link komentara

  80. Nemojte da se radujete tudjoj nesreci.
    Makedonci nikad ne bi priznali Kosovo, da su sami odlucivali.
    Bili su izlozeni ucenama i pritiscima, a i sami su imali oruzani sukob sa Albancima.
    Mozda su bili naivni, pa se nadali da su tako otklonili opasnost za opstanak sopstvene drzave, ali ocito je to bila samo kupovina vremena.
    Ako im ne mozemo pomoci,dajte makar da im ne odmazemo zluradim komentarima, jer svi znamo sta `obicni` Makedonci misle o priznanju Kosova, a to mi je vaznije od onoga sta su uradili kratkovidi politicari!
    (Mare,NS, 18. septembar 2014 19:44)

    # Link komentara

  81. Ako se bude formirala ikakva tzv. Republika, Makedonija ce morati i mora protiv te tzv. Republike intervenirati. Samo pametno i mudro, nadam se da ovaj put bar Makedonija ima svijetsku zajednicu na svojoj strani. Ako budu podrzani Albanci onda je to sramota! Dosta stvaranja Velike Albanije! Nikad zemlju nisu imali niti u bilo kakvom okviru i ta povijesna cinjenica im ne daje pravo na novu drzavu!
    (Zoran.hr, 18. septembar 2014 19:41)

    # Link komentara

  82. Ovaj lik ne bi mogao ovo da izjavi da nema podrsku SAD. Cini mi se da se pritisak malo pomera u pravcu Makedonije, sto ce reci, sad ce tamo da se intenzivira borba za ljudska prava obespravljenih Albanaca pod nadzorom naravno Eu i SAD...
    (mlekadzija, 18. septembar 2014 19:41)

    # Link komentara

  83. Auu Arbanezi ala vas Ameri navlace a vi ne kapirate.
    Suvise sve ovo lako ide kod vas da bi bilo istinito.
    Nego ucite da plivate trebace vam ako stignete do vode.
    (balkanski gonic, 18. septembar 2014 19:40)

    # Link komentara

  84. Ocekujem da "republjik kosova" sada uvede sankcije "iliridi" zbog povrede suvereniteta jedne drzave i nasilnickih, jednostranih poteza jedne strane..
    (tragikomedija, 18. septembar 2014 19:39)

    # Link komentara

  85. Milivoj - ja bih uveo Vojsku, ali samo ko hoce. Ne bi se sto ljudi okupilo. Rado ide Srbin u vojnike, dvojica ga vuku...
    (Zlatan_Ibrahimovic, 18. septembar 2014 19:38)

    # Link komentara

  86. Meni i dalje nije jasno zasto su se 'stari Srbi' (Makedonci) odvojili. Sebi su napravili vece probleme nego da su bili deo Srbije. A sto se tice ekstremnih Albanaca, oni samo cekaju svebalkansku ofanzivu jer su se svima popeli na onu stvar. Ni sa jednim jedinim susedom ne zive u miru niti slozi iako imaji svoju maticnu drzavu. Umesto da se bore za bolje zivotne uslove i manje organizovanog kriminala koji obuzima skoro svaki deo zivota, vazno im je da prave neuspele drzave koje vode kriminalci! A price o vezi Ilira i Albanaca ima veze koliko Srbi imaju sa Vincancima, jos starijom civilizacijom od Ilira. Isto tako Srbi imaju isto toliko prava na nasledje Ilira jer smo mi mesavina Slovena, Romana, Ilira, Grka, Tracana, Ugara. A stvaranje bilo kakve trece albanske drzave je nista vise nego napad na sve susedne drzave.
    (miki, 18. septembar 2014 19:36)

    # Link komentara

  87. Kolko gluposti...prave se granice po evropi na svakih 5m,vraćamo se u srednji vek...
    (DDD, 18. septembar 2014 19:35)

    # Link komentara

  88. Velika je greska sto je u Srbiji ukinuto obavezno sluzenje vojske.
    (zdravko, 18. septembar 2014 18:55)

    U cemu je problem covece? Pa to moze vec sutra da se promeni. Kao sto je ukinuto, tako moze, preko noci, da se reaktivira. Sluzio sam vojsku 1981, u Sloveniji. Nisam bio srecan u vojsci. Nije to za mene. Ima lepsih stvari u zivotu. Ono sto sam u vojsci naucio, u medjuvremenu sam zaboravio. Izgubljena godina zivota, za nista. Vojska treba da bude dobrovoljacka, a onom koji je sluzi treba dobro da se plati. Dobro placeni vojnici su istovremeno i bolji vojnici od onih koji pod prisilom zakona moraju u vojsku.
    (Nikola 108, 18. septembar 2014 19:35)

    # Link komentara

  89. Da li su Albanci sposobni makar da smisle neki svoj naziv ili je to ipak previse za takve mozgove? Sada zloupotrebljavaju Ilire i koriste naziv Ilirida iako veze nemaju sa Ilirima a isto rade i sa Kosovom gde su svoju paradrzavu nazvali 'kosovo" iako je to srpski naziv a sebe sto je jos veci apsurd nazivaju "kosovarima".
    (ilirimajes, 18. septembar 2014 19:34)

    # Link komentara

  90. Priznavanjem Kosova Makedonija je dala legalitet za formiranjem albanske republike u Makedoniji.Sami su legalizovali taj princip.Sada Albanci mogu da formiraju republiku a posle toga da se odcepe.
    (Posmatrac, 18. septembar 2014 19:33)

    # Link komentara

  91. Alo ljudi nemojte Skotsku i ovo izjednacavati!Skotska i Skoti su vec dugo vekova poznati i kao narod i kao drzava i oni ako hoce da proglase zemlju nezavisnom u kojoj zive vec vekovima to je ok!Ali neko ko naseljava i cini vecinu u regiji neke drzave nije ok da trazi suverenitet pod izgovorom da su ugnjetevani i da ne mogu da izdrze presiju i diskriminaciju nad njima!
    (mala nocna muzika, 18. septembar 2014 19:28)

    # Link komentara

  92. Politika je umetnost mogucega, ma koliko principi i pravda zvucali dobro.

    Mislim da je i za Makedonce bolje da sada naprave neki dogovor i naprave tu federalnu jedinicu, ALI pod uslovom jednakih manjina i pravedne razmene imovine ko god ne zeli da zivi u "pogresnoj" strani. Da se homogenizuju i definisu jasnu granicu inace ce za 10-20-30 godina da dobiju jos manje jer su zakoni nataliteta neumitni.

    PS Eh i da je nama bilo te pameti da podelimo Kosovo kad je Dobrica Cosic to predlagao, ali ne, hoce "nebeski" Srbi da brane celo "nase" i Bogom "dano" Kosovo pa cemo na kraju da budemo srecni ako dobijemo i tri male opstine na severu.

    PPS Ko god halucinira da Makedoniji ili nama trebaju neki novi sukobi samo neka pogleda demografsku sliku BiH nakon svih ratova, zemlja se prakticno ispraznila i niko ko je otisao nema nameru da se vrati. Kao sto se NIKO od Srba koji su napustili Kosovo nece vratiti, cak i da nam ga UN nekim cudom sada "daju na tanjiru".
    (JohnyJ, 18. septembar 2014 19:28)

    # Link komentara

  93. Skopski trg "Skenderbeg" se nalazi tik uz spomenike Aleksandru Makedonskom i ostalim antickim junacima iz Skoplja a nedaleko od aerodroma "Aleksandar Veliki" .Tu pored se vijuga autiput "Aleksandar Makedonski"...
    Pored ovolike shizofrenije proglasenje albanske drzave deluje kao sasvim logican nastavak.
    (Dragan, 18. septembar 2014 19:27)

    # Link komentara

  94. A sav ovaj svinjac je zapoceo u Vasingtonu.... A i Berlin sa sve Vatikanom ce tesko da se izvuce od istorijske odgovornosti.
    (Gulamfer, 18. septembar 2014 19:26)

    # Link komentara

  95. Zdravko ne znam dali si služio vojsku ja jesam i to u Zagrebu 90-tih sa pola voda Albanaca koji su sa Hrvatima i Slovencima svako veče dezertirali i prelazili u ZNG.Živo me interesuje kako ćeš Albance sa juga da nateraš u tu zajedničku vojsku pa čak i da dođu dali bi ti služio s njima kao ja.I da li bi im dao da budu dežurni kod skladišta pušaka i municije.
    (Popaj, 18. septembar 2014 19:25)

    # Link komentara

  96. "Velika je greska sto je u Srbiji ukinuto obavezno sluzenje vojske.
    (zdravko, 18. septembar 2014 18:55)"

    Dabome, ti umesto da sam odes u vojsku bi radije da saljes tudju decu da rizikuju glavu svoju. Sjajan si, nema sta.
    (Misa, 18. septembar 2014 19:24)

    # Link komentara

  97. Taman kad sam pomislio, da smo mi na Balkanu naše ratove odratovali 90-tih i da ćemo biti mirni bar pola veka, kad ono pojavljuju se ovakvi i "ovakvima" slični likovi od Banja Luke preko Novog Pazara pa do Skopja.
    (Miki, 18. septembar 2014 19:21)

    # Link komentara

  98. Prvi da priznamo novu republiku i čestitamo Albancima, a Makedoncima poručimo da grade dobrosusedske odnose sa komšijama. Ipak ih očekuje zajednička budućnost u velikoj evropskoj porodici gde granice praktično ne postoje i uopšte nije bitno ko u kojoj državi živi.
    (Mihailo, 18. septembar 2014 18:31)

    BRAVO Mihailo za komentar!!!

    Ma doci ce sve na svoje ponovo, kad tad. 5 vekova je ovde bio Turcin, pa je otisao. I ovi ce da odu, 100%.
    Samo mi nije jasno, kad ce nam vec jednom ta pamet u glavu?
    (srbin, 18. septembar 2014 19:21)

    # Link komentara

  99. Da je pameti i normalnih predsednika i premijera, Makedonija i Srbija bi se udruzile u borbi protiv ovih ekstremista koje gura Amerika. Ali, posto nema ljudi u vladama koji ne sprovode samo planove sa zapada, Makedonija ce ostati bez zapadnog dela, a Srbija i bez Preseva i Bujanovca. Naravno i Crnogorce ceka isto sa jugoistokom, samo da se okonca ovo u Makedoniji.
    (asdf, 18. septembar 2014 19:20)

    # Link komentara

  100. @zdravko
    Slažem se kolega, a sad je potpuno jasno i zašto je vojska Srbije demolirana, po čijem nalogu i uz čije angažovanje. Cilj je bio ostaviti Srbiju bez ikakve zaštite i stvoriti potpuno impotentnu koloniju, bez ikakve snage i nacionalnog plana. Naši domaći dripci su rado pomogli u ostvarenju tog cilja, a sve to uz lepe platice i beneficije. Dok mi i dalje ćutimo i nemamo pojma šta se dešava.
    (Milivoj, 18. septembar 2014 19:20)

    # Link komentara

  101. Braco crnogorci spremite se da priznate albansku drzavu u okviru svojih granica vrlo brzo, srecno :)
    (ice9, 18. septembar 2014 19:19)

    # Link komentara

  102. Rat u Makedoniji je neizbezan i samo je pitanje vremena kada ce veliki sukobi da eskaliraju na ovom podruciju. Srbija treba pravovremeno i adekvatno da reaguje i da primi sve svoje gradjane i one koji se izjasnjavaju kao Srbi. Ne smemo dozvoliti da u tom sukobi stradaju Srbi jer to nije nas rat i pozivam sve Srbe da na vreme odu iz Makedonije dok nije kasno. Albance ce stiti NATO i medjunarodna zajednica, a Srbi bi na strani Makedonaca samo bili kolateralna steta. Nadam se da smo zavrsili sa ratovima i da smo naucili nesto iz sopstvene proslosti.
    (Nemanja, 18. septembar 2014 19:18)

    # Link komentara

  103. "Kako je naveo, "republika Ilirida" se ZASNIVA NA USTAVU SAD u čijoj preambuli stoji da svako ljudko biće ima pravo da upravlja samim sobom."

    Referendum se odrzao u Teksasu, a pitanje na referendumu je bilo "nezavisna Ilirida da ili da"? A glasalo je 800 hiljada biliona milijardi triliona albanaca sa kosova?
    (loko, 18. septembar 2014 19:15)

    # Link komentara

  104. Ni su proglasili republiku nego kako se kaze trazece od premijera da proglase federilizaciju.A to je trazio jedan istrosen,marginalen i nebitan covek.Zasto ne napisete reakcije albanaca u MKD kao i partije albanaca,pa da vidite da je to samo pusta zelja.
    (MKD, 18. septembar 2014 19:14)

    # Link komentara

  105. Ako se oni pozivaju na Americki ustav ja po istom tom osnovu pozivam na Dusanov zakonik posebno na onaj stav da se lopvima sece ruka, Dusanov zakonik je donet u Skoplju bar ima vecu pravnu validnost od Americkog za taj prostor
    (Doktor, 18. septembar 2014 19:10)

    # Link komentara

  106. Zaigrala najzad 'mecka' a vi zidajte kiceraj pomenike Aci Filipu, to će sigurno da vaš odbarani od najezde sa severa i zapada. Gotovi ste!
    (posmatrač, 18. septembar 2014 19:10)

    # Link komentara

  107. Sta ce sad Amerikanci da rade? Ako moze Ilirida onda moze i Krim, zar ne? Ili ne moze? A ako ne moze Ilirida onda ne moze ni "Kosova" zar ne?

    Evo citam na zapadnim portalima da se Porosenko zahvalio Americi na neprobojnim prslucima i cebadi ali im je rekao da ce tesko dobiti rat protiv separatista samo pomocu cebadi. Amerika je postala vrlo pouzdana drzava - do sada su bas svakoga zavrnuli za nesto. Navukli Ukrajinu na tanak led, pokusali na brzaka da se instaliraju u njoj, kad su videli da je Putin ozbiljan i opasan, pustise Porosenka niz vodu. Dace mu 46 miliona dolara i onda zbogom!

    Makedonija ce sada biti tezak ispit za Amerikance, nece znati sta da rade.
    (svi (ni)su isti, 18. septembar 2014 19:08)

    # Link komentara

  108. @ni po babu ni po stricevima vec po pravdi

    ...Teksas, Kalifornija, sve juzne drzave u SAD, Kvebek u Kanadi... ima ih in a severnoamerickom kontinentu.
    (Stari Vujadin, 18. septembar 2014 19:07)

    # Link komentara

  109. 'Ej, ljudi, ovo je naredni korak u stvaranju velike Albanije. Uskoro ce i juzni deo Srbije da preotmu (ona provokacija sa spomenikom je bilo zagrevanje za to). Nakon nas i Makedonije, na redu je Crna Gora, a na kraju - Grcka.
    (Juro, 18. septembar 2014 19:07)

    # Link komentara

  110. Makedonci nikad ne bi priznali Kosovo da u drzavi nemaju jak albanski uticaj. Volim Makedonce i ne smatram da Srbija treba da podrzi tu "drzavu" u drzavi.
    (Nikola, 18. septembar 2014 19:06)

    # Link komentara

  111. Nego, kojih 400.000 hiljada glasaca albanaca na referendumu.
    (i deca da glasaju, 18. septembar 2014 19:03)

    # Link komentara

  112. Eto zasto je Tito bio genije. Kopali bi svi oni zajedno sa nasim "rodoljubima" kanale na golom otoku.
    I nemoj ko da mi je udario minus zbog ovoga!
    Odlicno pamtim titovo vreme a i ovo posle njega dakle ako si zivio-la u to vreme reaguj na ovo misljenje a ako nisi uzmi neku objektivnu knjigu pa procitaj gde smo tada bili i uporedi sa sadasnjim stanjem. Bre, mnogima smo Zapad bili i mi ne znamo za bolje od cvrste ruke. Ni danasnja demokratija nema nista meksu ruku, potpuno su identicne.
    (jugosloven, 18. septembar 2014 19:02)

    # Link komentara

  113. ja sam za to da mi medju prvima priznamo ovu novu republiku,
    kao sto su makedonci onomad priznali republiku kosovo!
    (čist račun, 18. septembar 2014 18:58)

    # Link komentara

  114. Za to vreme "Kosovari" uvode sankcije Rusiji zbog kršenja međunarodnog prava i ugrožavanja teritorijalnog integriteta suverene države... Tragikomedija.
    (nedemokrat, 18. septembar 2014 18:57)

    # Link komentara

  115. Velika je greska sto je u Srbiji ukinuto obavezno sluzenje vojske.
    (zdravko, 18. septembar 2014 18:55)

    # Link komentara

  116. Jedini način na koji se ovo albansko ludilo može zaustaviti jeste da Albanci budu vojno potučeni do nogu. A to će morati da dođe kad-tad.
    (besan ker, 18. septembar 2014 18:50)

    # Link komentara

  117. nisu makedonci krivi kao narod za priznavanje kosova nego politicari
    (nikola, 18. septembar 2014 18:47)

    # Link komentara

  118. E pa nek je sa srecom komsije.
    (RUGOVSKA KLISURA, 18. septembar 2014 18:45)

    # Link komentara

  119. Nema više nikakve potrebe za rukavicama, očigledno.
    Sledi Crna Gora, pa Grčka, pa novi Balkanski rat...
    (Deda Rale, 18. septembar 2014 18:45)

    # Link komentara

  120. kako mogu da se pozivaju na zakon drzave u kojoj ne zive? Posle se cude sto ih ne voli niko.
    (jug, 18. septembar 2014 18:41)

    # Link komentara

  121. Pocelo je pocelo!!!
    (Kockar, 18. septembar 2014 18:40)

    # Link komentara

  122. Mi Vas svi u Srbiji podržavamo. Molim Vas samo da napravite spisak šta želite da ne zaboravimo nešto u našoj podršci.
    (marinba, 18. septembar 2014 18:38)

    # Link komentara

  123. Sada sam ubedjen, da ce Albanci proci kao i Turci na ovim prostorima.
    (vladan, 18. septembar 2014 18:38)

    # Link komentara

  124. Evo nam opet rata na Balkanu, ljudi. Plače mi se...pošast će uzeti pola Makedonije i nama 'preševsku dolinu'. A mi državu nemamo i ne možemo da uradimo ništa.
    (dragoon, 18. septembar 2014 18:38)

    # Link komentara

  125. Albanci nigde nisu diskriminisani. Oni su bezobrazan i osvajacko-otimacki narod.
    (Ja, 18. septembar 2014 18:38)

    # Link komentara

  126. Dragi "Makedonci" kad ste bili demokrate da priznate nezavisno Kosovo u tudjoj zemlji, sad budite smekeri pa dajte Albancima federalnu jedinicu u Makedoniji.
    (Dimitrije, 18. septembar 2014 18:37)

    # Link komentara

  127. Novo Kosovo.
    Ista priča 2 čin.

    Hoće li Ameri da bombarduju Makedoniju ili će ovi samo odustati i dati im šta hoće pod parolom pametniji popušta (i na kraju ispada budala).
    (Al, 18. septembar 2014 18:37)

    # Link komentara

  128. Balkanske stenice nastavljaju da rastaču sve oko sebe...
    Braćo Makedonci, želimo vam mnogo sreće i, pre svega, mir. Nadajmo se da će doći dan kada će se ovi banditi najzad podsetiti gde im je mesto, a dotle samo hrabro i strpljivo, jer ni vi ni mi trenutno nemamo izbora. Ono što je važno je da će sve ostati zapisano i kad-tad doći na naplatu.
    (Mile, 18. septembar 2014 18:37)

    # Link komentara

  129. Ništa mi nije jasno. Jel' sad svi oni koji podržavaju nezavisnost Škotske treba da podrže i ovo? Evo, ja, na primer...?
    (Gmaz, 18. septembar 2014 18:36)

    # Link komentara

  130. Ako, i treba. Ko razume shvatice sta sam hteo reci.
    (Rale, 18. septembar 2014 18:35)

    # Link komentara

  131. Kad moze Skotska, moze i Ilirija, Severno Kosovo, Republika Srpska, Istra...
    Jedino kad svet pokaze principijalnost bice mira na ovoj planeti.
    Ili da vratite Kosovo Srbiji i nema vise referenduma ili referendum svima.
    (ni po babu ni po stricevima vec po pravdi, 18. septembar 2014 18:33)

    # Link komentara

  132. Evo ih poceli i dole.Srecom imamo mi premijera Vucica pa kod nas to ne moze da prodje.
    (Aleks14iro, 18. septembar 2014 18:33)

    # Link komentara

  133. Prvi da priznamo novu republiku i čestitamo Albancima, a Makedoncima poručimo da grade dobrosusedske odnose sa komšijama. Ipak ih očekuje zajednička budućnost u velikoj evropskoj porodici gde granice praktično ne postoje i uopšte nije bitno ko u kojoj državi živi.
    (Mihailo, 18. septembar 2014 18:31)

    # Link komentara

  134. Otkud ovo? Zašto se ovo nije podrobnije pratilo?
    (Aleksa, 18. septembar 2014 18:30)

    # Link komentara