"Srbija da ima i poslanike iz RS"

Beograd -- Predsednik Republike Srpske Milorad Dodik smatra da bi bilo dobro da se u parlamentu Republike Srbije nađu i predstavnici Srba koji žive van matice.

Izvor: Danas
Pošaljite komentar
  1. Ja sam rodjen u Beogradu, svi moji su iz Šumadije, nemam nikoga od rodbine van Šumadije i POTPUNO podržavam ovaj predlog.
    (Vlada, 2. avgust 2014 09:59)

    # Link komentara

  2. Kako vidim Srbi iz Beogradskog pasaluka netrebaju tj nezele Srbe u parlamentu. Da se borite protiv toga svi ce vam pomoci ali draga braco da se borite protiv toga da vam Albanci(kao u Makedoniji i CG) Tzv Bosnjaci, Madjari Hrvati itd dolaze na velika vrata parlamenta, nemojte ni pokusavati da se borite jer ce vas manje svrbeti. Veliki pozdrav braci Srbima. Urazumite se.
     (Sinisa, 31. jul 2014 23:30)

    # Link komentara

  3. I ovako imamo previse poslanika i stranaka. Mislim da bi prvo trebalo ukinuti bar pola stranaka, ukinuti visestruka radna mesta jer veliki broj istih tih poslanika vrse funkciju na cak i tri radna mesta pa od jednog primaju platu za sebe a od dva izdrzavaju stranku. A onda kao kukaju kako nasi strucni ljudi odlaze da rade na zapad. Izabrati odredjen broj poslanika koji su nekada dali neki dobar predlog a izbaciti one koji samo pritiskaju taster za glasanje ili pricaju samo kada pljuju nekog kolegu iz druge stranke. Puno nama promena treba da bi dosli do toga da imamo poslanike iz drugih zemalja.
     (Milos, 31. jul 2014 19:13)

    # Link komentara

  4. E Mile , Mile ovi su nas oglodali do koske a ti kao specialista i kosti bi nam pojeo...
     (družina prstenova...., 31. jul 2014 12:45)

    # Link komentara

  5. Samo nam još i vi u parlamentu falite...
     (Acs, 31. jul 2014 12:37)

    # Link komentara

  6. Bežite bre više od nas!!!
    (žalosna sova, 31. jul 2014 12:14)

    # Link komentara

  7. Jel zive u Srbiji?, jel placaju porez Republici Srbiji? Zasto oni da na izborima odlucuju o sudbini Republike Srbije ako uopste ne zive u njoj i ne placaju porez istoj.
    (filip, 31. jul 2014 12:05)

    # Link komentara

  8. Nemojte ljudi ko boga vas molim!
    (Neee, 31. jul 2014 11:41)

    # Link komentara

  9. Nije li dosta što vam školujemo decu džabe , što se pola vas preselilo ovamo u Vojvodinu i zauzelo radna mesta , što ste stvorili lobi i sve nas ćete da oterate i što imate veća prava nego mi odavde još hoćete i poslanike . E pa Dodiku preterao si . Sedi mali di si jer i za di si nisi.
    (košava, 31. jul 2014 11:20)

    # Link komentara

  10. ajde, pa i sada su polovina naprednih poslanika bosanci da ne kazem nazovi izbeglice........ a to sto vam je vucko u zadnje dve godine svima dao drzavljanstvo srbije zarad glasova na izborima tek ce da nas zavije u crno.........
    (milojko, 31. jul 2014 11:06)

    # Link komentara

  11. Dokle bre više Milorade. Ajde ćuti malo
     (Igor, 31. jul 2014 10:54)

    # Link komentara

  12. Ako placaju sve iz tvog dzepa, moze.
     (Svevid, 31. jul 2014 10:53)

    # Link komentara

  13. Tako bi trebalo Mile, da smo drzava. Ali posto nismo drzava, vec buranija kolonijica, onda su nam super ovih 250 nenarodnih predstavnika preduzeca pod imenom politickih stranaka.
    Da je srece, imali bismo 100-150 poslanika iz Srbije, svaki okrug bi imao direktno izabrane narodne predstavnike s imenom i prezimenom, pa tako ne bismo imali kao sad situaciju da je 80% poslanika iz Beograda i Novog Sada.
    Zatim bismo imali i 25-50 poslanika iz srpske dijaspore, sto iz zemalja iz okruzenja sto iz celog sveta gde imamo jaku dijasporu.
    S obzirom da u dijaspori zivi krem srpske neuprljane elite, ova zemlja je toliko devastirana i deprimiranog naroda da samo mogu stvar spasiti ljudi i ideje te dijaspore.
    I apsolutno verujem da ce tako i biti jednog dana, jer najbolji su otisli, a ostali su samo fukara i raja.
    (Bice, samo polako, 31. jul 2014 10:52)

    # Link komentara

  14. ... još i parazite iz inostranstva da plaćamo ... ma i tu ima viška njih 75% ... dosta je 100 poslanika.
     (vosa, 31. jul 2014 10:42)

    # Link komentara

  15. Braci Japancima treba dati Srpsko drzavljanstvo i uvesti ih u parlament, mada nisam siguran da bi i to upalilo jer bi se i oni promenili posle kila "prasecine" i litre sljivke :-)
     (Rumpel Stickin, 31. jul 2014 10:40)

    # Link komentara

  16. Coveku treba vise prostora i ovaca...niko ga ne slusa svi su samo odlucili da ga ignorisu osim jos malo njegovih ovcica i nesto HDZ-ovaca koji ga koriste.
    (Radag, 31. jul 2014 10:31)

    # Link komentara

  17. Može Milokrade a mi ćemo dati državljanstvo Bošnjacima iz Sandžaka i ostalih dijelova bivše nam države...Ima još bolja solucija...Svi Srbi iz RS nek se nasele u Sandžak a Bošnjaci nek dođu u RS i mirna Bosna...Svak na svom...
    (anonimus, 31. jul 2014 10:28)

    # Link komentara

  18. Bolje da dovedemo poslanike iz Nemačke. Od njih bi verovatno imali više koristi.
    (x, 31. jul 2014 07:38)
    Najbolji komentar od kad je osnovan ovaj sajt!!! :-D :-D
     (aaa, 31. jul 2014 10:22)

    # Link komentara

  19. A ljubav Srbina iz RS prema JKP je neraskidiva. Kada dodjete u neko javno preduzece u Novom Sadu zapitate se da li ste vi u stvari u Bosni ili Hrvatskoj posto ijekavica lupa na sve strane. Naravno nista se ne radi a sisaju kao Heteropoda venatoria.
    (Tex, 31. jul 2014 10:15)

    # Link komentara

  20. Kada nakaradno napravis drzavu, nakaradno i tupavo definises naciju, dobijes na kraju ovakve ponude od lopurdi i belosvetskog sljama! Nisam nesto primetio da francuska ima poslanike iz Belgije, Svajcarske ili cak Kanade?!! To sto se on oseca srbinom, a u stvari je pravoslavnuijusci Bosanac, ne daje ni njemu ni drugima za pravo da nam budu poslanici, tj da nam odredjuju sudbinu, a uz to i da nam uzimaju nase novce! Jednostavno, no taxation, no representation! Mada nije im to prvi put, u vreme bivse SFRJ od njih se nije moglo ziveti, tj, nisi morao da budes ni pametan, ni obrazovan, ma nista, ali ako si pripadnik 5 licke, ili tako tih precanskih diviziona, odmah imas podrsku vrhuske.. E pa Miloradee, sada si ti gradjanin, politicar druge drzave, a i to si jer su nacijonalisti i patrijote razbucali nam SFRJ, pa tako, sedi di si, i cutisi! Ne pali ovdasnje patrijote, a o politicarima ne pricaj jer nam od ovih nasih 250 poslanika dusu uzese, a nista sem blejanja i kradje ne rade, niti umeju da rade! I ne uvlaci se Izraelu, malo je degutantno, mislim povraca se ljudima od toga!
    (Darth Neshko, 31. jul 2014 09:59)

    # Link komentara

  21. Ako parlament Srbije po ovom gospodinu treba da ima poslanike iz RS, onda bi trebao da ima poslanike i iz Crne Gore, iz Beča, iz Pariza i iz Čikaga jer i tamo živi veliki broj SRBA, možda čak i veći nego u RS. A kad je situacija takva, onda i neka naši ljudi imaju poslanička mesta tamo! A to im se sigurno ne bi svidelo!
    (Bane, 31. jul 2014 09:45)

    # Link komentara

  22. Zaista je neizmjerno uživanje pratiti ovaj cirkus oko Dodika. On je potpuno izgubio kompas i pokušava populističkim izjavama da zavara osiromašeni narod. Mislim da ne treba da se nabraja lista svih spinova koje Dodik i ljudi oko njega pokušavaju da zavrte ali mislim da je krčanje stomaka znatno glasnije od ovih nebuloza. zvele_ns, 30. jul 2014 23:41 reče da su državljanstva OK a poslanike iz RS ne bi prihvatio. U tome se vidi kako ljudi površinski gledaju na problem. Pa da su svi poslanici u skupštini Srbije iz RS to je relativno malom para koje trebaju da se odvoje u tu svrhu. Mnogo veći problem je to što bi se ljudi sa dvojnim državljanstvima pojavili zahtevajući svoja prava, na socijalno, penzijsko, zdravstveno. Pa subvenicje na školarine i studentske domove i ko zna šta još. Ta cifra je teško i zamisliva a svi oni plačaju poreze i doprinose u drugoj državi. Da li to treba Srbiji. Naravno da ne treba. Mi u Srbiji treba da jednom utuvimo u svoje glave da je, koliko god da nam se to ne sviđa, BiH je druga država u kojoj su Srbi ravnopravan narod, u nekim delovima i ravnopravniji od drugih, i da nam ne treba nikakvo talasanje a najmanje nam treba da se svi oni natovare na grbaču Srbije. Nažalost Srbija nije Rusija.
    (SuperHik, 31. jul 2014 09:38)

    # Link komentara

  23. Nema potrebe za posebnom poslaničkom kvotom,jer i onako,pola stanovnika Srbije ima poreklo iz Republike Srpske,a i stalno dolaze i nastanjuju se u Srbiji kao punopravni građani,sa aktivnim i pasivnim biračkim pravom.
    (Mića, 31. jul 2014 09:35)

    # Link komentara

  24. Poslanici iz dijaspore su sasvim normalna stvar u normalnim zemljama, gdje bi zastupali interese Srba van Srbije. Prema prijedlogu od Dodika RS bi dobila 3-4 poslanika, 2 Crna Gora i ostali po jedan. Znaci to bi bilo maksimalno do 10ak poslanika unutar Skupstine Srbije, zanemariv broj niti bi bio trosak niti bi imali kakav utjecaj na politiku Srbije. Znaci koliko god da Srba izadje u RS ili Crnoj Gori na izbore za skupstinu maksimalno je moguci broj kojim je zakonom predvidjeno.
    Ali ne vidim smisao zastupanja interesa Srpske dijaspore u Srbiji. Kao mlad Srbija je bila za mene matica u koju smo vjerovali da ce nas zagrliti i prihvatiti i pomoci nam. Ali sam shvatio da Srbija sama sebi ne moze pomoci i da bi mi ustvari njima trebali pomoci. Jer bolji je standard u RS nego u Srbiji. Sto prije shvatimo da nema pomoci od Srbije, i da se sami izborimo za svoje interese i interese RS biti ce nam lakse.
    Cinjenice govore da se od Srbije odvojila Slovenija (nisu mogli sa Srbijancima), odvojila se Hrvatska (nisu mogli sa Srbijancima), Makedonija (nisu mogli sa Srbijancima), Crna Gora, Kosovo, Muslimani iz Bosne i itd... Ja bi se zapitao u cemu je problem, ali citajuci komentare na Dodikov intervju sve je jasno zasto su se odvojili.
    LP
    (Dragan RS, 31. jul 2014 09:28)

    # Link komentara

  25. Dva pasoša jedino omogućavaju braći iz RS da žive i rade u EU ili Švajcarskoj lagano. Uđe na srpski pasoš, ostane 3 meseca, koliko sme, pa izađe iz zemlje i sutra se vrati sa pasošom BiH, pa ostane 3 meseca i tako u krug. Poznajem dosta takvih koji žele pasoš Srbije jer im je "teško" što imaju samo pasoš BiH.
     (Djom, 31. jul 2014 09:28)

    # Link komentara

  26. Ovo jeste budući predsednik ujedinjene Srbije!
    Srbije koja ne kleči, ne puzi, ne prihvata nikave ucene!
    Srbije koja će da bude cenjena u svetu!
    Srbije koja će da ima jaku vojsku i koje će region da se boji a ne da joj se smeje!
    Srbije u kojoj rastu srećna deca!
    (Iguman Nemanja, 31. jul 2014 09:02)

    # Link komentara

  27. Nakon ovih sitnicavih, kratkovidnih i uopste lose informisanih komentara ne bih vam poslao ni tog Dodika u parlament.
    Ako glasate kao sto komentarisete nije ni cudo gdje ste i kakvi biseri vas predstavljaju.
     (Aleks, 31. jul 2014 08:59)

    # Link komentara

  28. Ја као особа, која има двојно држављанство захтјевам од Републике Србије да обезбједи неколицину посланичких мјеста која би искључиво била резервисана за посланике из Републике Српске у Парламенту Републике Србије...
    (Салвадор ДаЛи, 30. jul 2014 21:50)

    Pa bar 29-30% sadašnjih poslanika je iz RS. (Uglavnom preletači iz SDS). Ljudi koriste ijekavicu ili fingiraju ekavicu, ali se lako prepozna.
    Nikakav problem nemam s tim, čak šta više, parola je snađi se ;)
    I sad, kad pogledamo kolika je bila izlaznost na izborima uz ovu činjebicu, ispada da je realna podrška iz Srbije do max ~25%.
    (felix, 31. jul 2014 08:57)

    # Link komentara

  29. Moj Mile, Srbija sve radi da Srbima što više oteža život. Mi Srbi koji imamo crnogorsko državljanstvo a rođeni smo u Srbiji i dobili smo naknadno i srbijansko državljanstvo u krštenicama imamo upisan datum kada smo stekli srbijansko državljanstvo.
    Kad hoćeš da uzmeš crnogorski pasoš oni ti traže krštenicu a ti nesmeš da im daš krštenicu u kojoj piše da imaš srbijansko državljanstvo nego daš 300 evra matičaru da ti to obriše.
    E tako to funkcioniše što se Srbije i‚nas Srba van Srbije tiče.
    (srb, 31. jul 2014 08:54)

    # Link komentara

  30. Не могу да вјерујем какве одговоре читам из наше "матице".Е,па браћо хвала вам,мени не треба ваш пасош,доста ми је овај ,како би ви рекли," западни"(не Б и Х),са којим без визе улазим у 170 држава свијета.
    Поздрав мојој напаћеној српској браћи из Републике Српске
     (ray, 31. jul 2014 08:50)

    # Link komentara

  31. Ne treba.
    Kao Srbin iz BiH smatram da Srbi iz BiH ne treba da glasaju na izborima u Srbiji. Zašto? Ko god od Srba iz BiH ima prebivalište na teritoriji Bosne i Hercegovine ne može imati registrovano prebivalište i u Srbiji. Može se posjedovati dvojno državljanstvo. Imam ga i ja ali ne živim u Srbiji, ne plaćam porez u Srbiji te prema tome ne mogu niti glasati u Srbiji i određivati sudbinu tamošnjeg stanovništva svojim glasanjem.
    Znam da Hrvati kao i svi državljani Hrvatske u BiH (ima i Srba i Bošnjaka iz BiH koji posjeduju hrvatske domovnice i putovnice) imaju tu mogućnost koju je uveo Tuđman jer su hercegovački Hrvati bili i ostali najlojalniji glasači HDZ-a ali je to pogrešno. Hrvatska ne može to promijeniti bez 2/3 podrške u Saboru. Stranka HDZ će uvijek biti protiv. Pogrešno je iz tog razloga što se glasovi iz BiH računaju kao glasovi iz dijaspore. Međutim Hrvati u BiH nisu dijaspora nego konstitutivan narod.
    (bez_cenzure, 31. jul 2014 08:44)

    # Link komentara

  32. Кроз неки омладински парламент који би радио на основама заснованим да наша будућност мора бити заједничка.Ови данас И опозиција и позиција у Србији немају шта понудити.
    (кнез, 31. jul 2014 08:34)

    # Link komentara

  33. Vi Srbi iz Srbije tačno niste normalni. Prvo čovjek je sam rekao da će finansirati svoje predstavnike parlamenta a drugo kači je političar nego vaše jajare koje u stvari ne predstavljaju vlast nego marionete stranaca. Drugo, ako je Dodik krao,ja bih volio znati koji političar u svijetu a pogotovo na Balkanu ne krade? Po vašim komentarima jasno se vidi vas stav i sebicnost a vaš mentalitet sam i vrlo brzo vidjeo na zapadu kako jedan drugome zabijate nož u leđa . Nikad kod vas sloge neće biti kao što mi Srbi imamo koji smo iz RS.
     (srdjan, 31. jul 2014 08:23)

    # Link komentara

  34. Kad budete plaćali porez u Srbiji, onda mooožda. Uz da se ispita poreklo imovine, potovo vila na Dedinju...
    (Bojan, 31. jul 2014 08:21)

    # Link komentara

  35. Mi gledamo da smanjimo broj poslanika a ovaj bi nam još nakačio njihove lezilebobiće.
    (dragan, 31. jul 2014 08:19)

    # Link komentara

  36. Gospodine Dodik baš to nas je i dovelo tu gde jesmo. Ja sam protiv vašeg predloga jer ako se to usvoji onda je definitivno državi došao kraj. Hrvati su uradili to što su uradili unjihovom nacionalističkom zanosu a kakav je rezultat toga? Bankrorirali su.

    Ja sam protiv toga da se da glas bilo kome iz dijaspore jer smatram da ako ne žive ovde oni nemaju pravo glasa. Ne možete Vi srbi iz inostranstva samo zato što ste srbi da odlučujete o sudbini Srbije a pritom još i ne živite u njoj niti ste ikada živeli. Vas interesuju samo pasoši bez viza i ako možete da dobijete neku mesečnu socijalu da ne mora da radite, vaš sistem je pukao pa hoćete da se nakaćite na naš.
    Takođe imate i teret rata u kome se zna šta je rađeno. Ako premijer pristane na tako nešto Srbija će početi da se raspada jer drugi narodi koji ovde žive neće hteti da žive u državi u kojoj ste vi vlast. Svidelo se to Vama ili ne.....
    (Vlada komunista, 31. jul 2014 08:13)

    # Link komentara

  37. Baš lepo si to smislio pa da mi izdvajamo za vaše plate i dnevnice , neradnici jedni samo se bavite politikom a narod vam je sirotinja , bruko jedna.
     (predrag, 31. jul 2014 07:57)

    # Link komentara

  38. pa da dnevnice, gorivo, odvojen život alo bre
     (Sandinista, 31. jul 2014 07:56)

    # Link komentara

  39. Shvatio da na izborima u Republici Srpskoj nema sanse pa sada pravi sebi odstupnicu. Da mu je stalo do Srba u Republici Srpskoj ne bi zidao vile po Beogradu, vec pomagao svom narodu. Ovako, cim izbori prodju, dolazi "vreme corke".
    (r-on-hil, 31. jul 2014 07:55)

    # Link komentara

  40. Kad ode u penziju i doseli se na Dedinje taman cemo ga onada i mi birati kako bi zamenio Krkobabica,covek sa iskustvom i zaslugama,zemlja Srbija vapi za takvim strucnjacima-mozda dotad zavrsi i doktorat na temu /cigare/.
    (bole, 31. jul 2014 07:48)

    # Link komentara

  41. Ne nasjedajte ljudi ako boga znate.
    Ovaj je svoje odradio, ne gine mu zatvor. Vjerujte da bi Milojko odradio 16 mandata, ali ne što je dobar nego da ga bosanci drže što dalje od Bosne.
    To bi bilo naj jednostavnije deportovanje lopova u komšiluk, zaokruži i šalji u "maticu" neka njih pljačka.
    (Mr. Šunjić, 31. jul 2014 07:48)

    # Link komentara

  42. Bolje da dovedemo poslanike iz Nemačke. Od njih bi verovatno imali više koristi.
    (x, 31. jul 2014 07:38)

    # Link komentara

  43. E to bi nam bilo najneophodnije. Malo nam je nasih pijavica jos nam fale iz RS.
     (Silver Surfer, 31. jul 2014 07:24)

    # Link komentara

  44. milo srbine!!
     (braca, 31. jul 2014 07:24)

    # Link komentara

  45. Moze, Dodik, kad ti meni obezbedis drzavljanstvo BIH, i pasos naravno. Do tada uzivaj, dobio si pasos i dosta ti je, mani se mesanja u nasa posla, gledaj svoja tamo u tvojoj Srpskoj.
     (Mihajlo, 31. jul 2014 07:13)

    # Link komentara

  46. Gospodin Dodik sve cesce zna "sta je dobro za Srbiju".
    On je drzavljanin BIH, bas kao i ti poslanici, koje predlaze.
    Sta je dobro, a sta ne za Srbiju, trebalo bi odlucuju politicki organi Srbije, tome valjda sluze izbori.
    Gospodin Dodik treba da vodi racuna sta je dobro za njega (i to uspesno radi, u sta sam siguran) i sta je dobro za narod koji ga je birao (u sta nisam siguran, da je toliko uspesan)
    (Rade, 31. jul 2014 07:03)

    # Link komentara

  47. To majstore !!Mozda imas imas i neku muzicku zelju !
    (Vrbas, 31. jul 2014 06:55)

    # Link komentara

  48. Hrvati su to obezbedili pre 20 godina u svom Saboru...
     (nn, 31. jul 2014 06:40)

    # Link komentara

  49. Neka hvala.
     (Washington, 31. jul 2014 05:00)

    # Link komentara

  50. Ne gledaju te cudno zbog pasosa,nego zbog pojave. Tu ti nikakav pasos ne pomaze.
     (Terapeut Justin, 31. jul 2014 04:20)

    # Link komentara

  51. Ako Dodik hoće da mu RS opstane neka dobro razmisli o tim državljanstvima. Mi smo podijelili državljanstva Hrvatima u BiH pa kao što netko kaže svi, parafraziram, pismeni, su pobjegli u Hrvatsku. Znate li koliko Hercegovaca ima na Sveučilištu u Zagrebu gdje studiram? Mnogo pa još više. Pitam se koliko će se njih vratiti raditi dolje. A ako nema mladih ljudi i novih obitelji, pitanje je koliko će biti djece i koliko će nas, Hrvata ostati za primjerice 50 godina. Već sada su nas Bošnjaci počeli istiskivati, što li će tek biti... Budite pametni Srbi jer ako vas postane sve manje i opet postanete ugroženi što će vam se dogoditi ako opet posegnete za oružjem? No bit će vam teško jer i u Hrvatskoj postoje određene težnje za tim dijelom Balkana (povijest još od Tomislava (uči ga se u Hrvatskoj povijesti, tko ne zna neka upiše u Google)), a kad se sukobe dva interesa, to ne prođe kako treba...
    (misliti, 31. jul 2014 04:07)

    # Link komentara

  52. "Genijalna ideja, ako Dodik slucajno izgubi na izborima odmah moze kao ministar u srpskoj vladi.
    (xy, 30. jul 2014 21:51)". Bravo, za komentar.
    (Borko, 31. jul 2014 04:00)

    # Link komentara

  53. Odbijam da se u socijalni sistem moje države slivaju osobe (Srbi ili ne) koji u sistem nisu platili ni pare, osim ako se ne radi o ekonomskom interesu (manjak radne snage). Pa nismo mi Njemačka. I u Njemačkoj moraš dokazati da ti je makar deda Nemac i da je rođen u Njemačkoj. Kada nam se milion Bosanaca slije u sistem češaćemo se.
    Ti ljudi iz Bosne i dalje žive u nekom ratu. Neću da mi oni odlučuju o budućnosti moje djece. Ovo je previše.
    Pišem ijekavicom zato što mi je ćirilica drečava na mobilnom a srpski se od skora piše samo ćirilicom, što je još jedna nizu gluposti i promašaja.
     (poreski obveznik, 31. jul 2014 02:35)

    # Link komentara

  54. Nema veze,nemorate objaviti moj tekst...Po tome se vidi koliko je demokratska vaša kuća...Zapamtite,svaki potez od strane srpskog naroda ,sa obje strane Drine ,se pomno prati u BiH i na svako neprirodno povezivanje BOSANSKIH srba sa "kako kažete"maticom Srbijom,bošnjaci imaju itekakav odgovor....Neminovno je da bi u slučaju davanja državljanstva,od strane Srbije,bosanskim pravoslavcima povuklo reakciju da to isto urade i Bošnjaci i dodjele državljanstvo svim Bošnjacima koji nežive u BiH...Sandžak je teritorija koja je puna Bošnjaka,a ako mogu Srbi,mogu brate i Bošnjaci...Po čemu bi Srbi imali pravo da se zbližavaju a Bošnjaci ne...To,kako bi onda izgledala politička situacija u obje zemlje, prepustimo onima koji znaju bolje od nas kako da se brani integritet jednog naroda...Dodik,ako smatra da će na ovom da skuplja glasove prije izbora i to što je uzeo državljanstvo Srbije,da će moći kad ga sruše s vlasti da pobjegne i tako izbjegne rešetke,grdno se vara...Ojadio je sve u RS-u,samo što je narod ovca i još uvijek se pali na njegovu šuplju o patriotizmu...
    (anonimus, 31. jul 2014 02:35)

    # Link komentara

  55. Dodika za predsednika SVIH Srba!!!
    (Mrkoslav, 31. jul 2014 02:25)

    # Link komentara

  56. U kakvom tripu neki ljudi zive, to je strasno! Jes, kako da ne, Srbi iz RSa ce sigurno resiti sva svoja existencijalna pitanja cim par tvojih politicara zaposedne ono malo preostalih stolica u srpskom parlamentu. Ej, covece, tamo ti se ljudi ubijaju jer nisu primili 100 plata, nemaju sta da jedu, imaju visak municije od rata, mrze ih komsije, voda im odnela kucu...previse razloga da bi ti ili bilo ko od tvojih politicara imao pravo da cak i pozeli da odlucuje o bilo kome i cemu drugom osim o ljudima koji su ga birali! I samo da znas - ovo ti kaze neko ko ima puno pravo da ima tvoj pasos i glasa na tvojim izborima, ali to nikada ne bi ni trazio a kamoli uzeo jer smatra da nema MORALNO pravo da odlucuje o nekome sa kim ne zivi svaki dan. P.S. Onima koji misle da su srpski pasos ili glasacki listici za izbor politicara toliko bitni u zivotu, rado cu ustupiti moje primerke koje ionako ne koristim...al' nemoj posle da kukate kako nista ne vrede!
    (ako znas sta je moral, 31. jul 2014 02:18)

    # Link komentara

  57. Znači Dodik je sada i Bosanac i Sandžaklija (Srpski bošnjak) i primerno tome sada mora da da ostavku na sve funkcije u dosada svojoj državi BiH. Sada može da kandiduje i kod Sulejmana Ugljanina za čatu.
    (Remington, 31. jul 2014 02:14)

    # Link komentara

  58. ja sam íz Banja Luke, Srbin sam,ali mi pasos srbije netreba nikako. radije svecka ili njemacka,jer nebi volio ici iz jedne bijede u jos vecu

    hvala matici, ali ipak neka hvala, zadrzite drzavljanstvo za sebe
     (dado, 31. jul 2014 02:08)

    # Link komentara

  59. Samo nam jos i oni fale.
     (Basser, 31. jul 2014 00:52)

    # Link komentara

  60. Nema smisla. Stanovnici takozvane "Republike Srpske" nisu odrasli u Srbiji, niti su skolovani u Srbiji, niti placaju poreze u Srbiji. Nema smisla da benificiraju srpskog drzavljanstva i istih uslova kao sadasnji drzavljani. Srbi su stanovnici Srbije bez obzira na njihova porekla. Vreme je, ljudi moji, da razumemo da nismo vise pleme koje zivi na granici Turske i Austrije, i da ta etnicko-dijasporska politika cini nasu slabost. Ovo je drzava Srbija koju cine drzavljani, Srbi.
     (B.S., 31. jul 2014 00:21)

    # Link komentara

  61. Milorad ubaci predizbornu buvu i odma se 100 ljudi popali. Covjek je car kakvog nema nadaleko.
     (Ricky, 31. jul 2014 00:16)

    # Link komentara

  62. E samo nam još vi falite da odlučujete nešto, malo su nam ovi domaći radikali pa nam fali iz uvoza...
    (Stanislav, 31. jul 2014 00:13)

    # Link komentara

  63. Hvala ali ne. I ovo sto je stiglo u Beograd do sada i kupuje vile po Beogradu koje je zaradilo postenim ratom, i to je previse. Doneli svoju nekulturu i nevaspitanje i oci zedne krvi. Kad ih zamolis da se ne parkiraju tako da zatvaraju petoro kola, spominju svoje velike bitke, te cuvali Mladica, te cuvali Karadzica..."...ne znas ti ko sam ja!!! Neka Vas tamo gde ste, Vi, Muslimani i Hrvati iz Bosne ste jedan narod isprepletan visevekovnim mesanjem genetike. Sto mislim o njima, to mislim i o Vama. Hocu kad reprezentacija igra protiv Bosne da gledam kako im trpamo pet komada a ne Vas pedeset hiljada kako se zalecete da koljete njihove igrace, bacate topovske udare i slicno.
    (Misha, 31. jul 2014 00:10)

    # Link komentara

  64. I iz Crne Gore.
     (Podrzavam, 31. jul 2014 00:07)

    # Link komentara

  65. Ne znam šta će im državljanstvo ove države iz koje svi žele da pobegnu. Ja bih svoj bezvredni srpski pasoš poklonio bilo kome.
     (Dejan, 30. jul 2014 23:44)

    # Link komentara

  66. Odgovor za (laktas, 30. jul 2014 21:28) pitanje je bilo ¬: " Ima pasos Srbije! Bas me interesuje na kojoj je adresi prijavljen u Srbiji, kada je i ko mu je izdao državljanstvo i po kom osnovu " ?Odgovor. Gospodin Dodik poseduje velelepnu vilu na Dedinju u Beogradu.
    (Vojislav, 30. jul 2014 23:43)

    # Link komentara

  67. Ја као особа, која има двојно држављанство захтјевам од Републике Србије да обезбједи неколицину посланичких мјеста која би искључиво била резервисана за посланике из Републике Српске у Парламенту Републике Србије. Желим нагласити да ми Срби из Републике Српске нисмо дијаспора, јер смо ми своји на своме, тј. аутохтоно становништво Босне, Херцеговине, и других крајева. И остатак дијаспоре треба да има исто право, тј. своје представнике. А што се тиче ових који су забринути како се дијели држављанство Републике Србије, само да вам кажем, сви Срби су заслужили да имају држављанство Србије, и да је неке правде одмах би га добили, ма гдје били, требало би бити само битно да ли има српско поријекло или има неког ко му је од родитеља држављанин Србије. Наравно финансије и трошкове предлажем да преузмемо ми, барем већи дио, тј. што се тиче финансирања живота и рада тих посланика. Ми своје представнике захтјевамо, јер и ми имамо право да одлучујемо о судбини Србије. Има да се чује наша ријеч.
    (Салвадор ДаЛи, 30. jul 2014 21:50)

    Моја безрезервна подршка за мој род!:-)
    (Бојан Илић, 30. jul 2014 22:27)

    Nemate pravo da odlucujute o Srbiji,ako nemate drzavljanstvo Republike Srbije. Kraj price. A ne vidim razlog zasto bi dao nekome drzavljanstvo naknadno, po sto se kaze "babine linije" ako nema nameru da zivi u Srbiji?
     (Vucko, 30. jul 2014 23:42)

    # Link komentara

  68. U redu za drzavljanstvo ali poslanici??? Pa samo nam vi jos falite. I ovako iz budzeta vas skolujemo i ko zna sta jos. Smatram da za Srbe koji dolaze van Srbije treba na fakultetima odrediti kvote za upis na teret budzeta Srbije. Stizu iz budibogsnama kakvih skola zavrsenih sa kartonom jaja i dva jagnjeta, svi nose po maksimum bodova i izbacuju decu ciji roditelji u ovoj zemlji pune taj budzet sa lista. I neka mi niko ne kaze da nisam u pravu jos u vreme bivse Jugoslavije odlazili u Bosnu i zavrsavali skole tj.donosili papire a ovde u takve skole nisu mogli ni da privire. I danas iz Novog Sada idu u medicinske skole i u trgovacke i donose ovamo diplome sa sve maksimumom bodova a ovamo ne znaju gde je levo. Treba matica da brine o svom narodu van granica ali se i metodi i novac namenjen za to moraju staviti u neke granice.
     (zvele_ns, 30. jul 2014 23:41)

    # Link komentara

  69. Da, naročito, treba da ima bar jedno 500 poslanika i sve da ih mi plaćamo. Političar, najbolje zanimanje, ležiš a ideš.
    (anti_patriJota, 30. jul 2014 23:18)

    # Link komentara

  70. To kada budu plaćali poreze, dažbine i takse u Srbiji. Nije naš budžet da o njemu odlučuju oni koji ga ne pune, već godinama samo prazne.
    (neće da može, 30. jul 2014 23:15)

    # Link komentara

  71. Republika Srpska treba da proglasi nezavisnost i onda uvede svoj pasos koji cu ja sa zadovoljstvom da trazim.
    (cvexi, 30. jul 2014 23:13)

    # Link komentara

  72. I iz Dijaspore takodje a ne samo da dajemo novac a da se za nista ne pîtamo a i tehnicki pre moze da se osigura par mesta za predstavnike dijaspore nego li iz RS (puna podrska ali RS je jos uvek deo BiH).
    (I iz DIJASPORE, 30. jul 2014 23:08)

    # Link komentara

  73. Falite nam da vas placamo. Vec imamo tri puta veci broj poslanika nego Nemacka, a isto vazi i za broj radnika po opstinama i slicno. Znaci da je posao deljen vecini kako bi samo sisali zajednicki novcanik. Zato svi pametni odose.

    Samo nastavite sa tim glupim predlozima. Sve je to lepo kad bi Dodik bio umeren, normalan politicar, a ne covek koji je kao i skoro svaki politicar napuno svoj dzep da ne moze vise u njega da stane. U isto vreme je covek koji svesno gura prst u oko mocnima i time pokusava Srbiju da uvlaci u konflikte. Sedi ti tamo u Bosni i vladaj ovima sto tu nazalost dali glas.
    Mi smo jos sansu dali Vucicu, a onda paljba iz Srbije konacno.
    (Gradjanin, 30. jul 2014 23:08)

    # Link komentara

  74. Onda i R. Srpska da ima poslanike iz Srbije ili da preda određene nadležnosti Srbiji. Da se ne bi ponovio apsurd iz SFRJ kada su SAP Vojvodina i SAP Kosovo imale veći uticaj na republiku nego republika na svoje pokrajine.
    (aleksandars, 30. jul 2014 23:02)

    # Link komentara

  75. Kao da nam nije dovoljan jedan Velja Ilic ovde pa nam jos treba i Dodik! A sto se tice zastupljenosti u parlamentu i uopste Srba van Srbije uopste nisu uskraceni. Ako se pogleda sastav parlamenta, vlade, rukovodecih mesta u JP, u vojsci i policiji videce se da najmanje ima Srba iz Srbije!
    (Milos, 30. jul 2014 22:58)

    # Link komentara

  76. Ovo je jedna od nebuloznijih izjava gospodina Duduka. Nije što neću da imam ništa sa srpskim življem iz BiH, nego što ne želim da imam ikakve veze sa ovim likom.

    Žao mi je gospodine, ali srpska grbača je potpuno prekrivena političkim pijavicama, moraćete da stanete u red. A čeka se duuugo duuugo da neka otpadne.
    (Čveger, 30. jul 2014 22:55)

    # Link komentara

  77. Ja se slazem, ne vidim nista sporno.
     (ex sns, 30. jul 2014 22:52)

    # Link komentara

  78. OK, ali imam tri pitanja:
    -Da li će ti poslanici primati platu iz budžeta Srbije ili budžeta Republike Srpske? Mislim, meni nabijaju porez, a mojim roditeljima smanjuju penziju da bi napunili budžet Srbije, pa ne bi bilo u redu da još i vas plaćam.
    - Ako ćete (i) vi da odlučujete na izborima o mom životu, da li ću i ja imati pravo da utičem na vaš život u Republici Srpskoj? Mislim, ne bi bilo u redu da vi glasate i ovde i tamo, a ja samo ovde.
    - Da li ćete Srbiji plaćati neke poreze ili na bilo koji drugi način doprinositi budžetu Srbije? Mislim, da pokrijete bar onu jeftinu hranu iz skupštinskog restorana, ako ništa drugo, jer verujem da nećete propustiti priliku da napunite stomak, zar ne?
    (mali Radovan, 30. jul 2014 22:48)

    # Link komentara

  79. ako bi Vučić mogao i meni da ubrza proceduru oko otpusta iz državljanstva. Ja predao još u januaru i nešto baš odugovlače. Prošle nedelje zovem MUP a službenica mi kaže: ah, pa to je tek sad u maju stiglo. Ne znam kako vreme teče u Srbiji, ali ovde u Nemačkoj je za par dana avgust.
     (Berliner, 30. jul 2014 22:48)

    # Link komentara

  80. Ja predlažem da se Dodik još sutra imenuje u Parlament Srbije. Koliko nas pazi s ove strane Drine, više se izdržat ne može. Muko moja pređi na drugoga.
    (pd, 30. jul 2014 22:45)

    # Link komentara

  81. Kao Slovenac koji se bavi politickim pitanjama i Balkanu rekao bi sledece:
    Albanci sa Kosova, Makedonije i Crne Gore bec godinama traze Albansko drzavljanstvo al ih "maticna" drzava odbije. Razlog, ili razlozi iako nikad oficijalni su sledeci:
    - Nisi ziveo ovde i ne zivis ovde, zato da ti damo drzavljanstvo samo zato sto pripadas istoj etnickoj grupi
    - Mesto prebivalista, porezi
    - Zasto da neko ko ne zivi ovde da mi izabere vladu, itd

    Ljudi, setite se kako je Milo Djukanovic postao jedini politicar koji je zaj...o Solanu i celi EU. Celi svet je znao da nema sanse da Crna Gora dobije 55 posto glasova za nezavisnost, procenat koji je trazio EU, iako svuda rezultati referenduma trebaju biti 51%, al EU bio siguran da ce Crnogorci dobiti najvise 52, tako da odlucili da granica bude 55. Onda Mile to prihvati, po kratkom postupku daje drzavljanstvo desetine hiljada ljudi iz dijaspore koji na kraju glasaju ZA i Crna Gora dobije nezavisnost. Ne samo u Srbiju, nego u celom svetu za jednu drzavu trebaju odluciti pravi drzavljani, oni koji trajno zive tamo. Nikad necete znati sta bi Dodik i ostali poremetili unutar drzave u kojoj ne zive.
    (Mad man, 30. jul 2014 22:42)

    # Link komentara

  82. Kad su mogli onolikim Albancima da izdele pasose, pa da nam prave problem kao lazni azilanti po Evropi vala mogu i nasim Srbima preko Drine.
     (pa da, 30. jul 2014 22:40)

    # Link komentara

  83. Nema teorije. Moze samo obrnuto - ovi odavde da predju tamo. I to svih 250, ionako nista ne rade/znace - vlast (koja god bila, Slobina, DOS, DS-SPS, sad SNS) donosi sta hoce i kad hoce, odbija sve predloge opozicije.
    Zali boze para, kiseonika, hrane i pica i one zgrade sto se trosi zbog njihovih "zasedanja"
    (aviator, 30. jul 2014 22:37)

    # Link komentara

  84. Dajte Albancima sa Kosova pasos, a neka Madjari daju Vojvodjanima. A ova dijaspora sto vas izdrzava i salje doznake od kojih primate penzije i plate, neka i dalje nema pravo glasa. A ja Srbin iz RS cu za vas uvjek biti "Bosanceros" iako sam za vas gazda i domacin. Ali ok, to je vasa logika daleko ce te stici sa njom.
     (NezavisnaRS, 30. jul 2014 22:34)

    # Link komentara

  85. Podržavam ideju! Srbiji želim puno sreće sa poslanicima poput Dodika. Država je svakako na ekonomskom dnu (puno veća propast nego u BiH, Hrvatskoj ili Crnoj Gori), a sa Dodikom i njegovim kadrovima i to dno će biti opljačkano. Srećno Srbijo! Trebaće ti!
    (Buki, 30. jul 2014 22:34)

    # Link komentara

  86. Ima pasos Srbije! Bas me interesuje na kojoj je adresi prijavljen u Srbiji, kada je i ko mu je izdao državljanstvo i po kom osnovu. Ako ima izbeglicki status, kako onda vrsi politicku funkciju u entitetu strane drzave? Ako je strani drzavljanin, da li je trazio otpust iz drzavljanstva svoje maticne drzave. Ovde sve lepo pise - [link] . Nisam pravnik ali ovde neko ocigledno krsi zakone i ustav. A taj ko krsi zakone i ustav treba da ide u zatvor.
    (laktas, 30. jul 2014 21:28)

    Прво да научиш шта је двојно држављанство и какве "могућности" пружа!:-)
    (Бојан Илић, 30. jul 2014 22:30)

    # Link komentara

  87. Ја као особа, која има двојно држављанство захтјевам од Републике Србије да обезбједи неколицину посланичких мјеста која би искључиво била резервисана за посланике из Републике Српске у Парламенту Републике Србије. Желим нагласити да ми Срби из Републике Српске нисмо дијаспора, јер смо ми своји на своме, тј. аутохтоно становништво Босне, Херцеговине, и других крајева. И остатак дијаспоре треба да има исто право, тј. своје представнике. А што се тиче ових који су забринути како се дијели држављанство Републике Србије, само да вам кажем, сви Срби су заслужили да имају држављанство Србије, и да је неке правде одмах би га добили, ма гдје били, требало би бити само битно да ли има српско поријекло или има неког ко му је од родитеља држављанин Србије. Наравно финансије и трошкове предлажем да преузмемо ми, барем већи дио, тј. што се тиче финансирања живота и рада тих посланика. Ми своје представнике захтјевамо, јер и ми имамо право да одлучујемо о судбини Србије. Има да се чује наша ријеч.
    (Салвадор ДаЛи, 30. jul 2014 21:50)

    Моја безрезервна подршка за мој род!:-)
    (Бојан Илић, 30. jul 2014 22:27)

    # Link komentara

  88. Samo tamo gde plaćaš "solidarne" i druge poreze imaš pravo da nešto i odlučuješ. Građanska država nije virtuelna kategorija, zaigrali ste se previše!
    (Hillbilly, 30. jul 2014 22:02)

    Kakve veze imaju porezi sa pravom na glas?Znaš li koliko ova zemlja ima svojih građana koji privremeno rade u inostranstvu,gde plaćaju porez?Zar po tebi oni nemaju pravo glasa,a za mesec dana koliko godišnje provedu u Srbiji potroše,plate PDV,nekoliko puta više nego što to čine oni koji ovde žive i rade?Pravo glasa ima srpska dijaspora,koja na žalost to pravo slabo koristi.Tako da bi najlogičnije bilo da imaju svoje predstavnike u parlamentu.
     (cosmic, 30. jul 2014 22:25)

    # Link komentara

  89. "Нек на српској блиста грани
    братске слоге златан плод,
    Боже спаси, Боже храни
    српске земље, српски род!"
     (Radnik, 30. jul 2014 22:24)

    # Link komentara

  90. Potpuna podrska Dodiku.
     (nesa, 30. jul 2014 22:22)

    # Link komentara

  91. Ne bi bilo loše da u Srbiji bude malo više predstavnika matice, za promenu...
    (Jim Jefferies, 30. jul 2014 22:15)

    # Link komentara

  92. Pa i niste bas složni, a jos manje solidarni, dobar dio, najveci dio nedaća koje su snasle srpski narod u RH i BiH je posljedica volje političara iz Srbije, a samim time i volje naroda Srbije (vaši su to političari bili ničiji tudji) i sad ti jadnici nemaju ni pravo na državljanstvo, a ni naravno na svoje političke predstavnike u parlamentu/vladi Srbije. A niste ratovali da svi živite u istoj državi?
    Svašta se loše i zlo moze reci o Franji, ali taj je dao svakome Hrvatu u BiH i bilo gdje drugdje u svijetu domovnicu i državljanstvo i pravo glasa na parlamentarnim izborima. A ja uvijek mislim da Hrvatski narod nije dovoljno složan i da nas to bas koči. Lol. Slozniji smo mi puno vise nego li sam slutio.
    (Vladimir Pula, 30. jul 2014 22:15)

    # Link komentara

  93. Pogledajmo realni učinak ovakve zamisli,recimo deset poslanika iz Srpske uđe u Narodnu Skupštinu i brinu o interesima braće preko Drine.Pa ne biva to Mile,trebao si ti da brineš o njima,da otvaraš radna mesta i štitiš resurse.Uradio je sve što je mogao da se obogati proturajući priču o otcepljenju i ugroženosti.Nema oblasti društvenog života u kojoj nema afere sa Dodikom ili barem njegovim kumovima.Što se tiče pasoša BiH,nedavno se u SAD Dodik predstavljao kao predsednik BiH.Pročitana knjiga.
    (Mirko, 30. jul 2014 22:14)

    # Link komentara

  94. Ovo sa dvojnim državljanstvom imalo bi isti efekata kao i kod Hrvata u BiH, jednostavno nema ih. Sve pismeno i školovano jednostavno je otišlo u Hrvatsku, a otkako su u EU lagano se prazne prema EU. Tako da ih neće biti ni 7%. Zbog te poražavajuće činjenice Covicu i HDZ žurilo se da rese tzv Sejdic-Finci pitanje pre objavljivanja rezultata popisa. Jer sa tim da ih je ispod 10% unatoč činjenici da su po ustavu ravnopravni neće moći opstruirati rad svih nivoa vlasti u BiH. Srbi imaju vise manje sličan problem Istočna Bosna je potpuno prazna mjesta kako nema muslimana tako nema ni Srba, jer su prešli u Srbiju. Samo veća mesta poput Bijeljine nekako održavaju broj stanovnika, a sve ostalo je prazno, jadno i čemerno. Ako se ovako nastavi ima ćemo Srpsku bez Srba i sve to zahvaljujući i ovom SuperHiku. (Super Hik je lik iz stripa Alan Ford, svaka slučajnost s likovima iz stvarnog života je slučajna)
     (SuperHik, 30. jul 2014 22:11)

    # Link komentara

  95. To kao da Nemačka, Italija i Francuska hoće nešto slično u Švajcarskoj. Pa šta ako smo isti narod. Ja hoću da živimo dobro, neću parazite...dosta mi je i naših.
    (brm, 30. jul 2014 22:11)

    # Link komentara

  96. ovdje ljudi i po danu kopaju po smecu radnicima mjesecima nema plata drugari pretpali dzepove a on spinuje ko sve teojica stitova "vitalnih nacionalnih interesa" sve u svrhu izbora e moj narode ovco jedna niko ne spominje ekonomiju pokoljenja koja dolaze skolstvo zdravstvo socijalne programe penzije plate investicije u sva privatizovana pokradena kolegama data preduzeca sve stranke su kriminalne skupine koje se zdruzuju mjenjajuci kozu ostaju iste samo pod parolom daj mi fotelju platu telefon auto dnevnice za mene mog kuma brata rodjaka ljubavnicu sve po zakonu koji oni kroje a sve nasim novcem parama koje zaradjujemo placajuci porez dok njihovim pulenima milionske dugove oprastaju i precutkuju narode ovco jedna..
     (tataozo, 30. jul 2014 22:08)

    # Link komentara

  97. pa i ima ih.
    ima ih i iz cg.

    najmanje je mestanina. proverite krstenice ako ne verujete
    (nema deda mraza, 30. jul 2014 22:08)

    # Link komentara

  98. Interesantno kako se ovde ne pise o imperiji Izetbegovic.Ali zato Dodika svi na noz docekuju? O imperiji Izetbegovic se pise i u Sarajevu ali ovde,ne! Sta hocete od coveka? Jos 1987 je mogao da vas kupi sa sve stanom iz koga brbljate...Covek radio posao. Sta vi radite? Isterujete pravdu? Btw niste ni na svetlosnu godinu blizu pravde!!! Jedino sto ovi u Sarajevu rastu zbog vaseg pisanija kao kvasac.
    (Griffin, 30. jul 2014 22:06)

    # Link komentara

  99. Samo tamo gde plaćaš "solidarne" i druge poreze imaš pravo da nešto i odlučuješ. Građanska država nije virtuelna kategorija, zaigrali ste se previše!
     (Hillbilly, 30. jul 2014 22:02)

    # Link komentara

  100. Kao sto je 100.000 Srba uzelo drzavljanstvo Mađarske, tako i mi treba da ga damo svima, a pogotovu nasem narodu!
    (Srba, 30. jul 2014 21:57)

    # Link komentara

  101. Ништа нема љепше од ове наше једине Републике Српске.
    Живјела!
    (Гојко, Република Српска, 30. jul 2014 21:56)

    # Link komentara

  102. Pa fina ideja, pa da i te poslanicke plate dotiraju gradjani Srbije kroz vece poreze i namete drzave. Pa i ovako imamo veci porez na imovinu od Srpske a i kazne ko ne plati na vreme posle donetog zakona od pre neku nedeju su drasticne i astronomske, za gradjane zbgo duga od 1 dinara za porez se moze naplatiti cak 50000 dinara kazne.
    Dosta je bilo sto su se neki odande leci pre nasih gradjana na onkoloskim klinikama u Srbiji o cemu su brujali medji pre neku godinu.
    (Nezaposleni gradjanin Srbije, 30. jul 2014 21:55)

    # Link komentara

  103. Ako Madjari mogu da dele Srbima zasto i mi ne bi nasem narodu. Uostalom kada bi drzavljani Srbije ziveli u RS ko bi ih sprecio da proglase nezavisnost. Tako ce drzavljani Madjarske jednog dana biti vecina u Vojvodini.
    (Realno, 30. jul 2014 21:55)

    # Link komentara

  104. deleci kinezima drzavljanstvo sloba je kupovao glasove.
    iz tog razloga ce doci i sada do ovog deala sa srbima sa one strane. a dodiku uz vilu na dedinju novo radno mesto u vladi kao hvala za glasace.
     (zivot je lep, 30. jul 2014 21:55)

    # Link komentara

  105. Genijalna ideja, ako Dodik slucajno izgubi na izborima odmah moze kao ministar u srpskoj vladi.
    (xy, 30. jul 2014 21:51)

    # Link komentara

  106. Ја као особа, која има двојно држављанство захтјевам од Републике Србије да обезбједи неколицину посланичких мјеста која би искључиво била резервисана за посланике из Републике Српске у Парламенту Републике Србије. Желим нагласити да ми Срби из Републике Српске нисмо дијаспора, јер смо ми своји на своме, тј. аутохтоно становништво Босне, Херцеговине, и других крајева. И остатак дијаспоре треба да има исто право, тј. своје представнике. А што се тиче ових који су забринути како се дијели држављанство Републике Србије, само да вам кажем, сви Срби су заслужили да имају држављанство Србије, и да је неке правде одмах би га добили, ма гдје били, требало би бити само битно да ли има српско поријекло или има неког ко му је од родитеља држављанин Србије. Наравно финансије и трошкове предлажем да преузмемо ми, барем већи дио, тј. што се тиче финансирања живота и рада тих посланика. Ми своје представнике захтјевамо, јер и ми имамо право да одлучујемо о судбини Србије. Има да се чује наша ријеч.
    (Салвадор ДаЛи, 30. jul 2014 21:50)

    # Link komentara

  107. Bitno da Srbi iz Srbije dele pasose Albancima. Ovi preko Drine nek se snalaze!
    (Nenad CH, 30. jul 2014 21:49)

    # Link komentara

  108. Imace jednog dana kada budemo jedna drzava. Za sada nema potrebe za tim.
    (Iznogud, 30. jul 2014 21:02
    Možda kada budemo zajedno u Beogradskom pašaluku,takva politika nam godinama smanjuje Srbiju..
    (Mirko, 30. jul 2014 21:43)

    # Link komentara

  109. Ja sam Srbin iz Bosne i uvijek ću se u Bosni osjećati kao kod kuće, a u Srbiji, skoro pa kao totalni stranac. Meni su puno bliži moji muslimani/Bošnjaci, nego Srbi iz Srbije. Iako sa Bošnjacima ne dijelim 100 % iste stavove o svim pitanjima, kao npr o Izraelu, oni su ipak moj narod, od kojeg nemam bližeg!!!
    Dodik po običaju lupa gluposti, mislim da ga sve manje Bosanaca doživljava kao ozbiljnog političara - on je obično laprdalo!
     (Goran, 30. jul 2014 21:43)

    # Link komentara

  110. Kad je rekao da ide u department of state postali jos sumnjiviji.Pa znaju ljudi da tamo niko posten ne ide.
     (tomy, 30. jul 2014 21:36)

    # Link komentara

  111. Svaka cast,valjda cemo jednom shvatiti zasto su jevreji i izrael tako uspesni,a nasa dijaspora moze da bude nas preporod.
    Treba da shvatimo da smo mi jedno i da svi treba da radimo za dobrobit naseg drustva i drzave,a da drzava i pojedinci ne cerupaju nase ljude koji se ovde vrate da bi pokrenuli neki posao.
    (Miroslav, 30. jul 2014 21:34)

    # Link komentara

  112. Tamo gde plaćaš porez, tamo i glasaš, a možeš i da se kandiduješ za poslanika.

    Mogao bi da se kandiduje i da bude predsednik Srbije.

    Dakle, nebuloze...
    (glasac, 30. jul 2014 21:34)

    # Link komentara

  113. Dodik je car!
    Kad ispuca sve mandate u RS biracemo ga za novu seriju u SR.
    (od tokija do milvokija, 30. jul 2014 21:32)

    # Link komentara

  114. Treba ukinuti pravo glasa svima koji nemaju prebivalište u Srbiji, a kamoli davati državljanstvo i pravo glasa svim Srbima van Srbije. Kako o sudbini stanovnika Srbije može da odlučuje neko ko nema nikakve veze sa Srbijom, ne živi ovde, ne plaća poreze, ne dotiču ga naše muke?
     (Mishko, 30. jul 2014 21:30)

    # Link komentara

  115. Može, kad budete plaćali porez ovoj državi, kao i svi ostali građani. Dotad, gledajte svoja posla.
    (Krle, 30. jul 2014 21:29)

    # Link komentara

  116. Ima pasos Srbije! Bas me interesuje na kojoj je adresi prijavljen u Srbiji, kada je i ko mu je izdao državljanstvo i po kom osnovu. Ako ima izbeglicki status, kako onda vrsi politicku funkciju u entitetu strane drzave? Ako je strani drzavljanin, da li je trazio otpust iz drzavljanstva svoje maticne drzave. Ovde sve lepo pise - [link] . Nisam pravnik ali ovde neko ocigledno krsi zakone i ustav. A taj ko krsi zakone i ustav treba da ide u zatvor.
    (laktas, 30. jul 2014 21:28)

    # Link komentara

  117. Pa vec ih ima.
    (vojvodjanin poslednji mohikanac, 30. jul 2014 21:27)

    # Link komentara

  118. ja sam pre dva mesaca video snimak u kome schröder govori da je bombardovanje srbije bilo protiv medjunarodnog prava, ali da je bilo potrebni da bi se zastitilo albansko stanovnistvo. to je njegovo misljenje o tome. ne znam sad sta je dodik cuo.
     (remic, 30. jul 2014 21:26)

    # Link komentara

  119. Podrzavam ovu ideju, nije losa. :)
    (Jovan, 30. jul 2014 21:23)

    # Link komentara

  120. Pogurao ga Bakir pred izbore, dao mu prekrasan slagvort svojom izjavom da muslimani moraju da se homogenizuju. Bez jednog nacionalizma drugi nacionalizam nema smisla, oni se medjusobno paze i dopunjavaju. Da nije tako ovi "borci" za svoj narod ne bi tako dugo vladali. Odavno nije dio ovako dug tekst uz Dodinu sliku. Kako se blize izbori, bit ce ih sve vise. Na redu je Covic da pogura Dodu sa nekom svojom zapaljivom pricicom. Tri jahaca malo jaca!
    (Blago nama, 30. jul 2014 21:22)

    # Link komentara

  121. Dobra ideja obzirom na veliku srpsku dijasporu. Zašto da ne. Hrvati iz BiH svi redom imaju hrvatske pasoše i glasaju na izborima u Hrvatskoj.
     (Šumadija, 30. jul 2014 21:22)

    # Link komentara

  122. Moze glasanje ali samo ako zivis u srbiji pa tako mozes da osetis posledice svog glasa,bile one dobre ili lose.
     (Neka hvala, 30. jul 2014 21:21)

    # Link komentara

  123. Juče čitam kako niče treći entitet u BiH, koji faktički i postoji. I kako Srbi u Glamoču, Drvaru i Grahovu, gde su većina, bivaju sistemski i temeljito ugnjetavani od strane manjinskih Hrvata. Eto, možda bi Mile mogao time da se malo pozabavi pre nego krene put Srbije. Ili neka kaže da je pustio Srbe van RS niz vodu, pa da znamo da su rezultati svih etničkih čišćenja ono što svi žele u BiH.
    (zambezi, 30. jul 2014 21:19)

    # Link komentara

  124. Mislim da Dodik strateski dobro razmislja, i da vidi malo dalje. Svakako ga treba ozbiljno shvatati, mi nemamo vise puno mogucnosti da olako shvatamo situaciju i pravimo greske. Malim koracima, ali napred
    (Vule, 30. jul 2014 21:19)

    # Link komentara

  125. mislim da ih je vec dovoljno
     (pexy, 30. jul 2014 21:14)

    # Link komentara

  126. Jeste, nije nam dovoljno ovih nasih parazita nego nam trebaju i Dodikovi.
     (Petar, 30. jul 2014 21:11)

    # Link komentara

  127. I to valjda da on Dodik bude poslanik! Zgodno mu je, već je sazidao vilu na Dedinju.
    (Milutin, 30. jul 2014 21:06)

    # Link komentara

  128. Puna podrska Dodikovoj ideji jer jedan smo narod,dosta sa podelama! Postujuci sebe postujemo i sve druge narode!
    (Miljan, 30. jul 2014 21:05)

    # Link komentara

  129. Hahahah, ovaj je totalno izgubio kompas. Zivim u inostranstvu poslednje dve godine i nije mi palo na pamet da se registrujem u konzulatu za glasanje, jer realno nije fer prema mojim zemljacima u Srbiji da ja koji sam hiljadama kilometara daleko glasam i tim glasom da mozda odlucujem o sudbini zemljaka ciju trenutno muku ne delim. Gospodin Dodik bi da ima svoje predstavnike u parlamentu druge drzave i da izglasava zakone...
    (Lugano, 30. jul 2014 21:05)

    # Link komentara

  130. Ja bi mog da se odreknem ili da menjam za Nemacko ili bar Madjarsko. Imam 21 godinu i imam 0 dana radnog staza. Ali imam iskustva u slanja cv i razgovora za posao koji na kraju ne dobijem . Hvala ti Srbijo!
     (Dark Fusion, 30. jul 2014 21:04)

    # Link komentara

  131. Hoce vodja 70%. Ne vidim drugi razlog da se ovo sprovede.
     (Vlad Rad, 30. jul 2014 21:02)

    # Link komentara

  132. Imace jednog dana kada budemo jedna drzava. Za sada nema potrebe za tim.
    (Iznogud, 30. jul 2014 21:02)

    # Link komentara

  133. Osetio mile da mu je kraj u bih parlamentu pa bi u srpski da se uvali
     (posmatrac, 30. jul 2014 21:02)

    # Link komentara

  134. Dodik je opet u pravu. Kao i uvek. Za Izrael i Palestinu ne znam, nemam pojma sta se tamo desava, ali za ostalo znam. U pravu je. I neka se i ovde kandiduje. Sto da ne? To bi bilo pravo osvezenje. Pozdrav!
     (johnjohn, 30. jul 2014 21:01)

    # Link komentara

  135. Dodik podrzava Izrael, samo zato jer se bore protiv muslimana, inace mu je poznata cinjenica da su "licemerne" zapadne drzave omogucile stvaranje Izraela 1948. na teritorijalni racun Palestine.
    (momir, 30. jul 2014 20:57)

    # Link komentara

  136. Ne vjerujem da Srbi iz Srbije zele da imaju bilo kakve veze sa nama, tako da od drzavljanstva za sve Srbe iz RS nikad nece biti. To boli, ali sta da se radi.
    (Bosko, 30. jul 2014 20:55)

    # Link komentara

  137. Svaki Srbin treba da ima drzavljanstvo matice!
    (Sideswipe, 30. jul 2014 20:55)

    # Link komentara

  138. “Mislim da svaki Srbin treba da dobije državljanstvo Srbije, da pokažemo privrženost zemlji matici koju smatramo domovinom”, kaže Dodik i dodaje da uvek “oseća muku kad putuje s pasošem BiH”.

    Милораде српски сине!
    Додик зна...:-))
    (Бојан Илић, 30. jul 2014 20:53)

    # Link komentara

  139. Ne znam konkretno za RS ali obzirom da Srba van Srbije ima koliko i onih u njoj, to generalno nije losa ideja...
     (genije, 30. jul 2014 20:51)

    # Link komentara

  140. Nije pitanje da li Srbi iz Bosne žele državljanstvo Srbije, već da li gradjani Srbije žele da se srpsko državljanstvo deli šakom i kapom.
     (Bata, 30. jul 2014 20:49)

    # Link komentara