Nova priznanja Kosova

Skoplje, Podgorica, Beograd -- Vlade Crne Gore i Makedonije odlučile su da priznaju nezavisnost Kosova.

Izvor: B92, FoNet, Beta, Tanjug
Pošaljite komentar
  1. sramota!!!
    oni mnogo vise zavise od nas nego mi od njih!!!
    nije u redu da mnogi srpski ucenici ne upisu fakultete zbog crnogorskih ucenika, alo gde je tu pamet!!!
    (Srbin do koske, 13. oktobar 2008 22:35)

    # Link komentara

  2. A da malo mislimo na to sta ce sutra da se jede......
    (Prljavi Hari, 10. oktobar 2008 21:45)

    # Link komentara

  3. Da se ne lazemo, ovo je bio noz u ledja! Crna Gora na nam je svoje prijateljstvo upravo pokazala u celom svom sjaju. Odgovor treba da bude jednostavan: sve benificije koje su Crnogorci u Srbiji do sad imali da se ukinu i da Crna Gora postane kao sto i prilici, samo jos jedna drzava koja sa Srbijom odrzava odnose jednake svim drzavama koje su Kosovo priznale. Price da su samo "Milo i kompanija" su totalno nebulozne jer Kosovo nije priznao jedan covek vec institucija Premijera jedne drzave! Kojeg je na to mesto na glasanju stavila vecina Crnogorskog stanovnistva.
    (Stefan, 10. oktobar 2008 16:37)

    # Link komentara

  4. Srce me boli mnogo vise nego kad je Kosovo proglasilo nezavisnost. Strasno ne mogu doci sebi.
    (Kristina, 10. oktobar 2008 15:48)

    # Link komentara

  5. Danas mi je najteze to sto sam Crngorac. Oprosti nam mila Srbijo.
    (Nikola, 10. oktobar 2008 15:42)

    # Link komentara

  6. Ja mislim da Treba vladati pamet kod nas u regionu,to treba razumeti,sada je vreme da se okrenemo u buducnost,bez nacionalisticke euforije i mrznje.
    Ono sto su radile komsije,bio jedan normalan proses,i to treba razumeti,sto pre je bolje za nas region,sve ludi su isti,samo pamet razlikuje pojedine lude....
    Dosta je bilo,patnje,mrak,idemo napred zajedno,kao dobro komsije,kako je bio davno,pre nekoliko vekova....
    (Fehmi, 10. oktobar 2008 14:00)

    # Link komentara

  7. Pa hoće ljudi visoki turizam
    (milan, 10. oktobar 2008 11:51)

    # Link komentara

  8. Dan uoci prihvatanja rezolucije Srbije o trazenju misljenja Medjunarodnog suda pravde o proglasenju nezavisnosti Kosova, priznanje Kosova je doslo od Portugala, a priznanja pasosa Republike Kosova od Madjarske, Letonije, Slovacke, Rumunije, sto je ravno diplomatskom priznavanju nezavisnosti. A dan kasnije, priznanje nezavinosti Kosova je dosla od Crne Gore i Makedonije. Neki su jos bili pod mamurlukom sampanjca iz proslave "prolaska rezolucije", kad stize hladan tus iz Crne Gore i Makedonije. To je rezultat diplomatije Tadica i Jeremica. Najverovatnije, sada ce mnoge zemlje koje su se uzdrzale od glasanja, a i onih koje su glasale za rezoluciju, priznace nezavisnost Kosova, ne cekajuci misljenje MSP. Jer, znaju da "savetodavno misljenje" nikoga ne obavezuje. A najverovatnije alternative "odluke" suda bice: l) da Sud nije nadlezan da da misljenje o nesto sto je zavrseno u jednoj drzavni koja nije clanica UN, ili 2) svoju "odluku" (misljenje) srociti tako da niti cenjuje da je proglasenje nezavisnosti Kosova u skladu niti da nije u skladu sa medju sa medjunarodnim pravom, a 3) moze dati misljenje da je odluka o proglasenju nezavisnosti u skladu sa medjunarodnim pravom - pravo za opredeljenje naroda. I, sta ce Tadic i Jeremic onda reci svom narodu?!
    (Julius, 10. oktobar 2008 11:38)

    # Link komentara

  9. Kao Evropljanin, posramljen sam cinjenicom da vlada SAD kaznjava male u trenutku kada im svet daje podrsku! Kao gradjanin Srbije zalim sto ce ova odluka nekim mladim ljudima dati podstrek za jacanje ekstremistickih ideja! Kao neko ko smatra Crnu Goru svojom, sramim se vlada koje ne postuju volju svojih gradjana i tradicija na kojima one pocivaju!
    (Gradjanin K, 10. oktobar 2008 03:40)

    # Link komentara

  10. Kosovo 400 godina nije bilo srpsko pa smo ga povratili. Ako ja ili moj sin ne docekaju povratak kosova docekace ga moj unuk, nije dzabe Obilic rekao ako ne odluci ovo danas odlucice neko sutra. A sto se tice priznavanja kosova od strane CG hvala vam "BRACO" necemo vam to zaboraviti.
    (Milan, 10. oktobar 2008 02:39)

    # Link komentara

  11. Jako je lose to sto je Crna Gora priznala Kosovo, i po prvi put javno dokazala da se u njoj ne postuju ljudska prava. Vec je (vlada) ovim cinom uskratila pravo naroda u CG. da izrazi volju. Bolje bi bilo da je ostala neutralna po tom pitanju... Ovo ce sigurno izazvati nestabilnosti na Balkanu i dugorocno zakljucati nadu za bolji odnos dviju vlada u buducnosti!!!
    (ty cobb, 10. oktobar 2008 01:54)

    # Link komentara

  12. ... Evo me na Kosovu. Tu je i Metohija. da, od rodjenja zivim ovde, juzno od Ibra. Ova me priznanja nisu pogodila. Kao ni vecina dosadasnjih. Vise im se cudim, mada ne preterano ali je to osecanje blize. Nije to zato sto prihvatam "novu realnost". Tu i Albanci grese jer nema tu niceg novog osim ako im sukob od 100 godina nije nov ... Elem, najvaznije od svega sto zelim da kazem jeste to da podrzavanjem nezavisnosti jednog dela nezavisne drzave (Kosova i Metohije u (iliti van nje) Srbiji) svi ti ljudi, drzave, pojedinici, "demokrate" direktno podrzavaju jedan od najekstremnijih nacionalizama, najcistiji oblik terorizma (atentat na rektora Papovica, Livadice kod podujeva, verski fanatizam (paljenje preko 100 crkava dok ih je NATO cuvao), genocid, masovna ubistva, etnicko ciscenje, kradju istorije, silovanje, paljenje kuca,trgovinu belim robljem, bezakonje, trgovinu ljudskim organima, trgovinu drogom.... oprostice mi na propustu u spisku navodjenja (ne)dela. a to je zato jer se UPRAVO TIM METODAMA a uz nesebicnu pomoc "milosrdnih" svetskih demokrata, doslo do trenutnog stanja na Kosovu i Metohiji i jedne, nadasve, NOVE REALNOSTI.
    (dasenebojimrekaobihime, 10. oktobar 2008 01:49)

    # Link komentara

  13. Na žalost, to je samo slika sveta u kome živimo. Sve je to politika.
    A posebno me ne čudi odluka Crne Gore. Pa šta očekujete od jedne malecke države koja je prvom prilikom sve svoje prodala! Bila sam tamo prošle godine, i samo je pitanje kad će da progovore ruski...Ma sve je na prodaju, ništa više nije sveto...a kamoli neka tamo "braća" Srbi.
    (Aleksis, 10. oktobar 2008 01:43)

    # Link komentara

  14. mnogo me boli ovo ali ja od rodjenja nisam ziveo u jednoj drzavi tako da mi je sada svejedno i da se Beograd odvoji od Srbije
    samo da rata vise ne bude
    (srbijanac, 10. oktobar 2008 01:37)

    # Link komentara

  15. Vlade Crne gore i BRJ Makedonije su morale upravo da urade ono sto im je nalogodavac naredio. A posto je i nalogodavcu zaigrala mecka ispred kuce i pogodila ih finansijska kriza kosmickih razmera, to znaci da je to pocetak kraja velike "Imperije".Samo je carstvo nebesko vecno.
    (Mika67, 10. oktobar 2008 01:31)

    # Link komentara

  16. MONTENEGRO, letujte među prijateljima !!!
    (Bajaga, 10. oktobar 2008 01:28)

    # Link komentara

  17. Kosovo nije priznala Makedonija , nego BIVŠA JUGOSLOVENSKA REPUBLIKA MAKEDONIJA. Ne vređajte Grke bez razloga ,ipak je njihova civilizacija starija.
    (300, 10. oktobar 2008 01:28)

    # Link komentara

  18. Da sve ovo sto se desava na nasoj politickoj sceni nije toliko tuzno, bilo bi smesno...
    Iako mi se utroba bukvalno prevrce od trenutka kada sam cula tu vest, ne mogu a da se ne zapitam: Ko je vise u ovoj tuznoj diplomatskoj sapunici ponizen - Srbija ili Crna Gora?
    Rekla bih - mrtva trka. I ne samo mrtva, vec jadna, bedna i nemocna, mracna, siva, sramna. Kako hocete...
    Da li je jadnija ova nasa mucenica Srbija, sa svojim jos jadnijim politicarima koji pokusavaju da nas ubede u ono u sta ni sami ne veruju - da je Kosovo nase, da ce ponovo biti nase, da je nekoga u svetu stvarno za to briga. I to sve zarad rejtinga, procenata, vlasti.
    Ovo se jednako odnosi i na vlast i na opoziciju.
    Ili je mozda jadnija nazovi bratska, satro turisticka, kao ekoloska Crna Gora (u ovom trenutku toliko crna da crnja ne moze biti), koja je dozvolila da joj Amerika do te mere sedne na kicmu, tako da je licem vec duboko u blatu?
    Pa, braco Crnogorci, zna se da vecina vas ne deli stavove svoje vlade po pitanju Kosova, ali jedino je ta vlada mogla da vas dovede do tako zeljene nezavisnosti. Usluga mora da se vrati, zar ne? MORA je kljucna rec.
    Nije vam sada svejedno, ipak vasa deca studiraju na nasim fakultetima i stanuju u nasim studentskim domovima uzimajuci mesta nasoj deci, na nas racun...
    Ali to je vec NAS problem, zar ne? Kljucna rec NAS.

    I tako sve u krug...

    Ma dokle vise???
    (ma dokle vise, 10. oktobar 2008 01:24)

    # Link komentara

  19. Ovo jako boli "braco" crnogorci, ali neke stvari se nikada ne zaboravljaju. I sto bi Njegos rekao
    "Kuda cete s kletvom pradjedovskom,
    Su cim cete pred Milosa,
    i pred druge srpske vitezove,
    koji zive doklen sunca grije."
    (Nebojsa, 10. oktobar 2008 01:21)

    # Link komentara

  20. Da je Crnogorcima i Makedoncima zao zbog odluka njihovih vlada izasli bi spontano pred svoje vlade da im to pokazu.
    (SLUCAJNI PROLAZNIK, 10. oktobar 2008 01:21)

    # Link komentara

  21. Zivelo bratstvo i jedinstvo nasih naroda i narodnosti, kako to lepo zvuci u odnosu na ove danasnje gluposti:))))_
    (neki tamo, 10. oktobar 2008 01:19)

    # Link komentara

  22. Hajde, hajde obrišite suze. Radiće ceo Balkan za Ujka Sema i volećemo se više nego ikada...

    Nisu ništa krivi Cronogorci i Makedonci razmislite malo
    (CyberAgent, 10. oktobar 2008 01:16)

    # Link komentara

  23. Ovaj samar nikada nece biti zaboravljen. O licemerja crnogorskog ministra spoljnih poslova da Crna Gora nije i nikada nece uciniti nista protiv Srbije. A mozda je u pravu jer nista slicno nece se nikada vise dogoditi. Najgore sto moze da se desi, se vec desilo. Na Srbiji i istoriji je da ovu izdaju nikad nezaboravi. Ovo je presedan bez presedana. Ovo je cin veleizdaje. Zivela Srbija i neka je duhom uvek veca od zelje onih da je teritorijalno usitne i nanesu joj zlo i patnju.
    (koscvet, 10. oktobar 2008 01:14)

    # Link komentara

  24. Mislim da bi najbolja reakcija Srbije na crnogorsko priznavanje nezavisnosti Kosova bila usmeravanje aktivnosti na procesuiranje italijanskih optuznica protiv crnogorskog premijera za sverc cigareta. To ocigledno koce neki politicki krugovi moci u inostranstvu, inace bi on davno otisao niz vodu.

    Ozbiljno, to bi bila najbolja kazna, jer bi se, verujem, trebalo revansirati rezimu Crne Gore, a ne narodu.

    Na kraju, nadam se nekim demonstracijama u CG, cisto da se narod po ovom pitanju distancira od sadasnje vlasti.
    (Dusan, 10. oktobar 2008 01:11)

    # Link komentara

  25. Svi crnogorski rukovodici zavrsili faksove u Beogradu neki kao Filip Vujanovic i rodjeni u Beogradu ,bas su mu se lepo zahvalili
    (Dzoni, 10. oktobar 2008 01:08)

    # Link komentara

  26. Baš me iznenadiše, a posebno "drugo oko u glavuđi". Šta se to zbiva ljudi moji? Je li ikome išta jasno ?
    (Pero, 10. oktobar 2008 01:06)

    # Link komentara

  27. ma ne interesuje me sta bi bilo sa BJRM ili MNE da nisu priznale kosovo, da li bi imale probleme sa amerikom, albancima, marsovcima! da li je njih interesovalo sta je bilo sa srbijom? Te drzave moramo da kaznimo! ne narod, oni bi sigurno drugacije glasali, vec drzave na najvisem nivou. ako nismo mogli jace drzave F, GB, D, NL, I,... onda mozemo njih. BJRM ne priznavati dok je ne prizna Grcka, a Crnoj Gori zavrnuti slavine sa nasim proizvodima. Narod ce se sam dalje pobrinuti sta ce sa svojim vladama. Pa i Rusija ne moze nista Americi, ali moze Gruziji. Kao sto vidimo Darvinova teorija prirodne selekcije je i dalje na snazi! naravoucenije: Ziveo Darvin!
    (Vladimir ZIKIC, 10. oktobar 2008 01:05)

    # Link komentara

  28. Koliko vidim po komentarima,vecina gradjana i CG i Makedonije je protiv priznavanja KiM,ali sam izgleda Filip Visnjic sto i u CG i u Makedoniji ne vidim bilo kakve proteste tog istog "vecinskog naroda".Da li cemo se ikada osvestiti???
    (Filip Visnjic, 10. oktobar 2008 01:04)

    # Link komentara

  29. A gde je čojstvo i junaštvo?!?!? ostalo u čitankama?!????
    (Jey, 10. oktobar 2008 01:03)

    # Link komentara

  30. Odluka Crne Gore mi je zanimljiva ali ne bi dalje da je komentarisem! Ne bi da se bavim njima...kako oni kazu to je njihov interes! I mi imamo interes da ih malo ocepimo zbog njihovog interesa! Poluga je jasna SAD cepa njih, oni ocepe nas e sada je vreme da mi njima demokratski uzvratimo! Kazem ja razumem interes Crne Gore i ne vidim razloga da i oni ne shvate nas interes recimo da i mi njima uvedemo ekolosku taksu, pa povedemo kampanju da se ne ide u Crnu Goru na more jer je skupa...i tako... nije to lose da svi shvate svoj interes!
    (ja, 10. oktobar 2008 01:02)

    # Link komentara

  31. svako i najmanje upucen u medjunarodno pravo zna da su norme na nasoj strani,ali cudo je to pravo jaceg...nepojmljivo mi je crnogorsko priznanje kradje nase teritorije i uvrede nase suverenosti.a jos ce mi biti gore ako ne odreagujemo kao dostojanstvena drzava, kad nas gaze ameri ne moraju i "braca " crnogorci.PS:SKINITE IH SA BUDZETA PLEASE(JER DISKRIMINACIJA JE I FAVORIZOVANJE...a gde smo mi po njihovim fakultetima, 10e taxa na vazduh...
    (BOJANA, 10. oktobar 2008 00:57)

    # Link komentara

  32. Ovde se radi o sledecem:
    Nije problem sto je Crna Gora priznala kosovo...zbog kako kazu svojih interesa, problem je u tome sto je to samo delimicno tacno..oni su to uradili zarad americkih interesa. Amerika nije uspela da spreci Srbiju u UN-u ali radi demonstracije sile i osvete trazila je nacin da Srbiju posebno zaboli...Izdaja bliznjeg svog uvek boli i to jako..znaci jedino resenje je bilo naterati (i poniziti) Crnu Goru tako sto ce ona biti "juda" koji ce poniziti Srbiju.
    U finalu je ponizena i Srbija a narocito Crna Gora koja je uzela u ruke Americko naliv pero i kao sa svojim stavila potpis na svoje ponizenje.
    (z, 10. oktobar 2008 00:55)

    # Link komentara

  33. ja se duboko izviinjavam svim Srbima za ovo sto je uradila ova Makedonska vlada koja radi po nalogu od nekoga kao bankarski radnik na salteru.Moja stranka se svim silima borila da ovo ne uspe ali jaci su (dve albanske stranke + VMRO).Bar vi srbi ste jaki i nadam se da ce te sve ovo isterati ka pravdini srpskog naroda.Pozdrav i sa srecom Tanja
    (tanja, 10. oktobar 2008 00:54)

    # Link komentara

  34. Zivim u Makedoniji i sramota me sta je ucinila ova luda vlast. Daj boze da se spor imena sa Grcima resi u njihovu korist, pa da osete kako je izgubiti nesto toliko sveto. Bruka. A crnogorci, Njegos se prevrce u grobu. Stidite se sebe...
    (GORAN, 10. oktobar 2008 00:51)

    # Link komentara

  35. Tako ti je to kad svi oni sto na berlinskom kongresu dobise drzavu sada odlucuju o ovoj novoj
    (ilir, 10. oktobar 2008 00:51)

    # Link komentara

  36. Prethodne dve godine sam iz raznoraznih razloga letovao u Crnoj Gori. Vise me njihovo more vide't nece. Makar ja ne osolio tabane godinama!!!
    (Bio lud, 10. oktobar 2008 00:44)

    # Link komentara

  37. A na ulasku u Stari grad u Budvi stoji natpis gde se Budvani zahvaljuju srpskoj vojsci koja je pomogla oslobadjanju tog grada, vise se i ne secam kog rata. Crna Goro, SRAM TE BILO. Sve maske su konacno skinute. Ovo cemo vam vecno pamtiti!
    (ISS, 10. oktobar 2008 00:28)

    # Link komentara

  38. E pa red bi bio da i Srbija priznaje Republiku Kosova. Ionako che jednog dana to i uchiniti. Sto pre shvatite da je ovo proces a ne situacija, to bolje sa sve nas u regionu.
    Pozdrav svima.
    (arsim, 10. oktobar 2008 00:24)

    # Link komentara

  39. Njegos se prevrce u grobu.
    (Filip, 10. oktobar 2008 00:18)

    # Link komentara

  40. Ne bi me cudilo da se uskoro desi da Srbija tuzi Crnu Goru medjunarodnom sudu pravde. Ako se to desi, onda je velika verovatnoca da je priznavanje kosova od strane Crne Gore koordinisano sa Srpskim rukovodstvom, kako bi se pred sudom pravde kao tuzena drzava pojavila ona drzava, koja ce moci da pruzi najmanje uverljivije objasnjenje, zasto je priznala nezavisnost kosova.
    U takvom sudskom sporu, gde imamo kontrolu nad tuzenom stranom, a Srbija sigurno ima uticaja na Crnu Goru, vece su sanse da sud pravde presudi u direktnoj tuzbi u korist Srbije. Onda je mnogo lakse tuziti ostale drzave, ako uopste ima potrebe.
    (bati, 10. oktobar 2008 00:16)

    # Link komentara

  41. Novi zaplet na nasoj politickoj sceni... Pa ovo je bolje od juznoamerickih sapunica. Imamo dobre i lose momke. Srbija je naravno na dobroj strani i kao i u svakoj sapunici, svi je gaze i ugnjetavaju, nju tako dobru... Dok posle neke 1500 epizode konacno ne dobije pobedu na medjunarodnoj politickoj sceni. Samo nadam se da ce nasi unucici tada biti zivi, jer ja to docekati necu....
    Bila bih sretnija da ne citam vesti...
    Hoce li ikada u ovoj zemlji nesto biti na mestu?!?
    (ovca, 9. oktobar 2008 23:55)

    # Link komentara

  42. SAD je bukvalno naterala CG i Makedoniju da priznaju Kosovo kako bi dokazala da to sto ce M.Sud da odlucuje nema nikavog efekta. Ali to sto oni nesto dokazuju i to na ovakav nacin, moze da znaci samo jedno, da se i oni plase.
    Srbija treba da se okrene sebi i svojoj ekonomiji da saradjuje sa svima , a narocito sa EU i Amerima , a kad Srbija bude ekonomski snazna sve ce doci na svoje.
    To je jedini spas za Srbiju, ne svadja, ne rat, ne sankcije...
    (sasa, 9. oktobar 2008 23:50)

    # Link komentara

  43. Srbija na kolenima nekima odgovara.Tako je bilo,tako je sada.Mene medjutim to ne plasi,plase me neke druge stvari.Ljudi,da li mi volimo nasu zemlju,nasu Srbiju. jednom od najtezih trenutaka za nju nekima je izgleda sasvim svejedno sta se oko njih zbiva.Pa zamislite da su se nemci tako ponasali i cekali da im neko nesta da,EU,bla-bla.Nisu!Ljudi su radili,iz pepela dizali svoju drzavu i i zato je danas vole.Cak i ne misle o onome sto se ne tako davno dogodilo.
    Zasto raspravljamo o Crnoj Gori.Oni su priznali Kosovo a ne mi.Zanci to je njihov problem,neka se oni suoce sa tim.Ovako napadajuci i vrjedjajuci i onu vecinu koja nije za to okrenut ce te ih na drugu stranu.,onu tamniju a tamo ih Milo&Co. jedva cekaju.Svi znamo kako taj narod gleda na to a znamo i ko vodi tu drzavu.Sto se Makedonije tice e njih nismo ama bas nicim zaduzili,ni oni nas a ni mi njih tako raspravljajuci i o tome padamo nize nego sto jesmo.
    Evo neka nam bude za utjehu i taj podatak sto je Srbija ovakva kakva jeste jedina "nezavisna" drzava od ovih koje su nastale raspadom Jugoslavije.Iako posrnula zbog sankcija,razaranja od bombardovanja,ogromnog broja izbjeglica i raznih unutrasnjih previranja Srbija je drzava i zato placamo cenu.Posle noci dodje jutro.Bit ce bolje,verujte u to,ja verujem.
    (Milosav Janjic, 9. oktobar 2008 23:49)

    # Link komentara

  44. Povraca mi se na ovo shto se danas dogodilo, dokle ponizavanje najgore vrste ??? Jel ima neko pametan i spreman da ODGOVARA za dalje postupke srpske diplomatije u sluchaju neuspeha...ili su samo prochitali ustav i kao pijani plota se drze definicije da je drzava u tim i tim granicama...a sa druge strane ceo svet pa i so called braca nas opominju da sagledamo realnost...chija je realnost REALNIJA ???
    (vik, 9. oktobar 2008 23:48)

    # Link komentara

  45. Slazem se sa svima koji su rekli da treba da gledamo sebe, da razvijamo svoj put, da gradimo svoju ekonomoju. Kad budemo bili ekonomski najjaca zemlja u regiji, a to nije tako tesko, niti tako daleko, onda cemo bitke dobijati nekim drugim nacinima. "Politicka realnost" je danas takva kakva jeste, ali politika se menja vrlo lako i cesto, a na nama je da to sve jednog dana docekamo kao ekonomski jaka, uredjenja i moderna drzava.
    (Dusan, 9. oktobar 2008 23:48)

    # Link komentara

  46. Nekoliko stvari bih izdvojio:
    1.Crna Gora birala je izmedju Srbije i Albanije i izabrala je Albaniju
    2.Pritisak SAD-a je sigurno postojao ali da se ne lazemo Kosovo nije u tolikoj meri bitno Amerima jer da jeste i jucerasnje glasanje bi drugacije izgledalo, tako da smatram da ni pritisak nije bio tako snazan
    3. Priznanje Crne Gore ne znaci puno i ne menja fakticko stanje stvari na terenu, ali je pokazalo jasan stav njihovog rukovodstva
    4.Opoziv ambasadora je opravdan i najavljen
    (legolas, 9. oktobar 2008 23:40)

    # Link komentara

  47. I neka mi sada neko navede neki razlog zbog koga je potrebno omoguciti gradjanima Crne Gore dvojna drzavljanstva ???
    Ne shvatam zbog cega je Crnoj Gori bilo potrebno da priznaje tu realnost o kojoj prica bas sada nakon odluke UN. Zasto to nisu uradili pre toga a kad je vec odluka izglasana cekali misljenje suda.
    Neka mi neko objasni zbog cega je potrebno da poreski obveznici u Srbiji placaju skolovanje o trosku budzeta za studente iz Crne Gore, a istovremeno studenti iz Srbije nemogu to dobiti u Podgorici ???
    Dokle ce ovaj narod u Srbiji da bude naivan, i glupavo emotivan.
    Ok je slazem se sa Djukanovicem i njihovim minostrom inostranih poslova, Crna Gora mora da gleda svoje interese i ne treba da bude bilo ciji talac. Slazem se zaista i nemam trunke ljutnje, samo sam ljut na Srbiju sto istim tim principom ne gleda svoje interese. Dokle vise ta glupava emotivnost, Crna Gora ima pravo da zivi kako zeli, ali ne vidim zasto bi gradjani Srbije placali skolovanje studenata iz Crne Gore koji zauzmu mesta na univerzitetima studentima iz Srbije.
    (SSSS, 9. oktobar 2008 23:23)

    # Link komentara

  48. "Путуј Европо, немој више чекати на нас!"
    (boris_broz, 9. oktobar 2008 23:18)

    # Link komentara

  49. Neko juce pomenu neku pobedu. Zapravo tuzba je samo ubrzala odluku CG i Makedonije da priznaju Kosovo jer hoce da jasno stave do znanja medjunarodnoj zajednici da su prozapadno orijentisani.
    (Ivana, 9. oktobar 2008 23:17)

    # Link komentara

  50. 50 drzava priznaju Kosovo. Ima vise razloga zasto su zadnja priznanja veoma bitna za Kosovo.
    Susedne zemlje, pravoslavne zemlje priznaju Kosovo. Sta bi trebalo da kazu sada muslimanske zemlje?
    Nemaju vise nijednog razloga da ne priznaju Kosovo.
    (Kosovastar, 9. oktobar 2008 23:17)

    # Link komentara

  51. Stari dobri Makijaveli je jos pre pet vekova govorio da se slabi moraju drzati zajedno da ih ne bi progutali jaki, ali...
    Ovo je poraz i Makedonije i Crne Gore, koje su se morale zbog SVOG nacionalnog interesa drzati neutralno sto je duze moguce. Zbog zamasne albanske manjine nisu bili u poziciji ni da priznaju ni da ne priznaju Kosovo, jer su na ovaj nacin i sami priznali da nije nemoguce da se i u delovima njihove teritorije oforme neka nova Kosova u nekoj blizoj ili daljoj buducnosti. Tada ce, s obzirom na ovu odluku, morati, hteli ne hteli da priznaju ``realnost`` i da se nadaju da ce tada dobiti neku pomoc od EU zbog koje su SVOJ nacionalni interes gurnuli u stranu. Razjedinjenost ce nam svima na kraju doci glave.
    (politikolog, 9. oktobar 2008 23:16)

    # Link komentara

  52. Sve mi ovo liči na kocku u spostvenoj režiji gde se kockalo i prokockalo. Izgubili smo imovinu sa kojom smo se dugo kockali. Sada kad smo izgubili tražimo arbitre da kažu dali smo dobro kockali i kako su naše strateške "dobre"poteze drugi pokrali, pa mi izgubismo. Nebitni su sada arbitri. Crna gora, Makedonija ili bilo koja druga zemlja.Nemaju ama baš ništa sa našim lošim potezima i promašenim strategijama. Sam pao, sam sam se ubio je sudbina Kosova i Srbije. Sa druge strane sve novo nastale zemlje treba tretirati kao strane nezavisne države pa i njihove gradjane, bilo kojoj vrsti populacije da pripadaju, penzioneri, studenti, radnici, lekari...itd. NARAVNO I NJIHOVA VOZLA I REGISTARSKE TABLICE KOJIH U SRBIJI IMA OKO 80.000 TREBA POSMATRATI KAO I NEMAČKE ILI BILO KOJE DRUGE. Zaključak: tretirajmo ih sve pod istim aršinom i neće biti mesta bratskim ili nebratskim podelama i odnosima, povlasticama i besplatnim šklovanjima..itd. Budimo jednom moderna država, pravna i demokratska i pokažimo dostojanstvo u porazu isto kao i u pobedi. Put u EU nije put preko Kosova. Usvojimo demokratska načela, pravne norme i instrumente tržišne ekonomije, brinimo o ljudskim pravima, pravima dece i žena i rešimo se političke retorike o Kosovu iz koje svaka vlast crpi veliku količinu energije da bi opstala na vlasti. Gorka je ovo pilula ali vodi ka izlečenju nacije.
    (Axel, 9. oktobar 2008 23:14)

    # Link komentara

  53. Interesantno je koliko su ljudi ovde kivni na Crnu Goru, kao da su Crnogorci i Djukanovic krivi za kosovski problem i situcaiju dole. Za problem i situaciju su na prvom mestu krivi srpski politicari koji vec 20-30 godina ignorisu, prikrivaju, i ne preuzimaju nista da rese kosovski problem.
    Mene malo pogadja sto kada je u Rambujeu nudjeno Srbiji da Kosovo bude autonomija u sastavu Srbije, SPS i SRS su to odbili sto je rezultiralo bombardovanjem i Srbije I CRNE GORE (!). Nakon pada Milosevica sledece vlasti nisu nista ucinile da rese kosovski problem. Dan pre proglasenja nezavisnosti, ponudjena je neka autonomija Kosovu pod daleko losijim uslovima za Srbiju od one u Rambujeu... i narod je i taj detalj odignorisao. Posle izbori, pa svadja oko podele vlasti, na kraju opet svi zaboravili da su izbori u Srbiji bili zbog Kosova.
    Sada u tri dana, Djukanovic ispade glavni krivac za nezavisnost Kosova ("noz u ledja"). Da su srpski politicari prihvatili Rambuje Srbija I CRNA GORA ne bi bili bombardovani. Da su Kostunica i ostali na vlasti posle Slobe ista pokusali da urade po pitanju Kosova mozda bi se nesto i desilo.
    Ja samo prijateljski savetujem da prstanemo da "gutamo" lazi i upiranja prstima u druge koje nam prodaju nasi politicari. Srbija je izvojevala malu bitku na sastanku u UN, ali je to daleko od resavanja bilo cega. Srbija i srpski politicari treba da zapocni direktan dijalog sa Albancima na Kosovu. To je jedini moguci put da se nesto ikad resi.
    (domacin, 9. oktobar 2008 23:04)

    # Link komentara

  54. Citam ovu vest i pitam se sta li bi Njegos rekao.
    (Ognjen, 9. oktobar 2008 22:54)

    # Link komentara

  55. Možda nikada nećemo dobiti ni pedalj Kosova natrag ali moramo da se borimo. Milioni poginulih predaka nas obavezuju na to. Niko od njih nije poginuo da bi mi sad poklanjali zemlju onima što su ih ubijali! Borimo se na jedini mogući i jedini pravi način - diplomatijom. Da li je diplomatija dobro osmišljena ili nije to je stvar za pametnije od nas. Diplomatska pobeda nam neće vratiti teritorije ali će pokazati da nismo neki zapećak pun neandertalaca već zemlja pismenih i razumnih ljudi. A što se priznanja od strane Crne Gore tiče, Crnogorci, samo da znate, Srbija ovo nikada ne bi uradila vama i niko ne bi mogao da nas natera na to. Niko i nikada. Ovo samo pokazuje da od stare Crne Gore nije ostalo NIŠTA. Moje saučešće.
    (jeronimo, 9. oktobar 2008 22:50)

    # Link komentara

  56. Mislim da je sada jasno ko je ko, i ko kome kako misli. Da li ima sada nešto nejasno?
    (Mane, 9. oktobar 2008 22:42)

    # Link komentara

  57. Uvek medju prijateljima!!!

    CG je ovo uradila jer su procenili da je to njihov interes. Da li pod pritiskom ili ne nije bitno. Za razliku od nas rukovode se interesima a nadam se da smo i mi dosli sebi i da cemo i mi ubuduce isto tako. Treba da pamtimo i samo prema sopstvenim interesima. Sto se konkretno CG tice nikakvo bratstvo, nikakvo prijateljstvo oni su samo susedna drzava. Takodje briga me sta misle gradjani i u CG i u BJRM, znam samo sta rade njihove vlade koje su oni izglasali. Znaci nema vadjenja.

    Za kraj Dzoni Stulic: Tko ne pamti, iznova prozivljava. Tol'ko.
    (Jegulja, 9. oktobar 2008 22:39)

    # Link komentara

  58. UH,bre kako sam kivan,a opet posle iscitavanja ovih komentara,ne znam!!!!Nisam pametan,da bilo sta kazem.....
    (Vladimir, 9. oktobar 2008 22:38)

    # Link komentara

  59. Gospodo, najveca glupost sada bi bila vredjati i svasta govoriti pravoslavnim crnogorcima slovenskog porekla (u prevodu onima koje bi prosecni Srbin nazvao sunarodnici).
    Njima ce nocas ionako biti veoma tesko oko srca, budite sigurni. Ovaj dan ce pre svega oni pamtiti. U realnosti se nista ne menja.
    Cilj svega ovoga je da pokusaju jos nekako da nas razdvoje posto ocigledno sa otcepljenjem odnose nisu uspeli da zagade.
    Pamet u glavu i ne gurajte bliznje od sebe.

    marko

    p.s. Da li smo mi odgovorni za sve sta je ova/prosla/bilo koja vlast u Srbiji radila proteklih godina/decenija? Da li nas neko nesto pita i da li treba da nas krivi zbog toga?
    (marko, 9. oktobar 2008 22:36)

    # Link komentara

  60. Ne trba bacati drvlje i kamenje na Crnogorce i Makedonce jer doci ce vreme kad ce Srbija pod "pritiskom" morati da prizna Kosovo, pa ce onda oni kucati na vasa vrata. Ne mora niko da voli Kosovo i nema veze ako je neko protiv Kosova,jedno treba svi da svhatimo,svi mi ia bivse YU moramo da se postujemo medjusobno.
    (Dembabaden, 9. oktobar 2008 22:33)

    # Link komentara

  61. Ne razumem sto se ljudi cude. Kosovo smo izgubili ratom. Bile su 2 opcije: Potpisati kapitulaciju ili biti sravljen sa zemljom. U ovom drugom slucaju izgubili bismo naravno Kosovo, a bogami i celu Srbiju i sebe, pa ko bi onda pisao ove komentare? Uozbiljite se ljudi.
    (Walter, 9. oktobar 2008 22:32)

    # Link komentara

  62. Odluka ove dve zemlje je bila ocekivana, ali meni i nije bas svejedno. Otac mi je Crnogorac rodjen na Kosovu, majka Makednoka, a ja rodjen u Beogradu i lojalan sam gradjanin Srbije, a i osecam se kao Srbin.Osecam pomalo neku tugu i izneverenost, ali ako su morali, a ocigledno jesu, nek gledaju sebe i svoje interese. Mislim da je ovim rukovodila USA, cisto da dokaze ko je gazda na planeti.
    (Nikola Josev, 9. oktobar 2008 22:22)

    # Link komentara

  63. hmmm... ok, a mi kao nismo očekivali ovo?
    Pa dajte ljudi, ovo je javna tajna već neko vreme.
    Što se tiče bratske nam Crne Gore, nisam očekivao da će baš "ubosti" momenat, ali šta da se radi. Glava gore, gorki ukus "noža u leđa" i dalje ostaje a život ide dalje. Još od raspada SCG smatram da se crnogorski studenti trebaju tretirati kao inostrani studenti, pa tek će sada Vlada to sprovesti sa zadovoljstvom. Samo što će sada delovati kao osveta.
    Ali nema mesta lažnom patriotizmu, nego "u se i u svoje kljuse".
    Za Makedoniju me zaista ne čudi što će priznati Kosovo, bilo je samo pitanje dana. Ipak su albansi tamo skoro 1/2 stanovništva i konstitutivni narod...
    Pa dragi moji, drage moje, welcome to the Real World!
    (tlcbgd, 9. oktobar 2008 22:19)

    # Link komentara

  64. Pročitajte proročanstva starca Tadeja pa će vam biti sve jasnije.Tako je moralo da bude.
    (vera i nada, 9. oktobar 2008 22:09)

    # Link komentara

  65. Ma, ok, trenutak kad se sve desava govori dovoljno za sebe. Ne treba CG ili MK da pravdaju svoju odluku. Od kako je Rusija cepnula deo Gruzije, a evo sada i veliki srpski prijatelji priznaju Kosovo pod pritiskom USA samo dan posle UN glasanja, mi smo konacno uvideli koliko smo mali i kako smo samo savrsen poligon za igre velikih sila.
    Ovo me neodoljivo vraca u vreme kad su u BG-u pogodili kinesku ambasadu, kad su na nama isprobavali svo moguce oruzje (Ameri kako radi a Rusi opet se igrali sa tim da li je F117 nevidljiv ili nije). Mi smo nazalost bili dovoljno glupi da ih sve pozovemo kod nas na igranku. Sloba i onako nije mario za vise od svoje fotelje, pa mu je bilo super da sve bude u haosu. Ja sam potrosio godine na ulicama mog Novog Sada u borbi za demokratiju i koliko god da mislio da smo vec platili cenu za Slobine ideje, toliko nas podsecaju da nije dovoljno. Jasno je nama da je Kosovo izgubljeno jos 99-te i da taj narod tamo koji je prosao kroz pakao ima pravo na samoopredeljenje, ali mi nije jasno ko moze da zabrani ljudima sa severa da ostanu u zemlji u kojoj su ziveli i da tako grubo iskljuci njihovo pravo na slobodu. Zato mi je neizmerno draga ova diplomatska aktivnost jer se Srbija pokazala ozbiljnom. Jedna drzava sa demokratskom vladom prosto ne moze sebi da dozvoli da bude igorisan njen interes. Muka mi je da gledam kako se hrani radikalizam u Srbiji od strane EU i USA isto koliko mi je muka od onog dela Srbije koji ne shvata koliko zlo je napravljeno i ne uvidja da treba da se okrenemo sami sebi i da prodjemo kroz istinsku katarzu. Mozemo mi da trubimo do sutra o tome kakve su se monstruozne stvari desavale Srbima i o tome da u sred Evrope postoje etnicki ciste drzave, ali nemamo kredibilitet za to. Djindjic je imao viziju kako da od Srbije napravi ozbiljnu drzavu i sa tim u vezi i onaj plan za Kosovo kojeg sada niko ni ne pominje, a kojeg treba ponavljati na TV-u svakodnevno je nesto sto je bilo ispred vremena. Posebno Kostunici koji je bio protiv toga da se misli i dela na vreme i koji je docekao da se vise nema kud nego da se bespravno i protiv svake stabilnosti u regionu proglasi Kosovo nezavisnim. Djindjic je govorio da ako ne delujemo na vreme tamo ce se razviti institucije i bice kasno. Ja ne mislim da se on time zaludjivao da taj deo moze da se vrati pod nasu kontrolu, ali bar ljudi sa severa ne bi morali da saznaju sa zvanicnih prezentacija vlade Kosova kako su njihove crkve albansko-vizantijskog stila, i ne bi morali da slusaju Tacija kako govori o demokratiji. Ovako, imamo samo pokusaj da se isprave neke stvari, verovatno suvise kasno, ali diplomatija mora da radi svoje i Srbija treba mirnim putem da proba sve. Mi ako nista drugo imamo gradjane u novo stvorenoj drzavi koji se jos smatraju delom Srbije i koje ako pravda prelomi na nasu stranu vise niko nece moci da ignorise.
    (Vanja NS, 9. oktobar 2008 22:06)

    # Link komentara

  66. Hvala vam braćo što ste nam otvorili oči za sva vremena.
    (Šekspir, 9. oktobar 2008 22:03)

    # Link komentara

  67. Evo i Makedonci priznali

    [link]
    (Bane, 9. oktobar 2008 22:02)

    # Link komentara

  68. Ovo sam i očekivao. Ne tako brzo, doduše, ali jesam.

    Samo ne znam zašto neko misli da bi nam bilo bolje sa dva miliona Albanaca koji nit nas vole nit nas žele, a ni mi njih baš ne volimo? Mi bi samo hteli da dobijemo nazad teritoriju, ali da njeni stanovnici nekako 'ispare' :(
    (Ja, 9. oktobar 2008 21:52)

    # Link komentara

  69. шта човјек више да каже и остане паметан...стварно лоше и жалосно, туга...и како ићи даље, питање је?
    (majathebee, 9. oktobar 2008 21:50)

    # Link komentara

  70. Ne treba zaboraviti da je Srbija "Faktor Stabilnosti" na ovim prostorima ! Voleo bih samo znati, koje su to "susedne drzave" sa kojima Srbija uopste ima DIPLOMATSKE ODNOSE (sa Ambasadorima) ? o prijateljskim i da ne pricamo ! Bojim se da ce nas sve susedne drzave sacekati "na vratima EU" a ako Srbija ne promeni nesto u svojoj politici, tesko da ce se neko od njih OBRADOVATI kad nas UGLEDA pred vratima EU !
    (Bucko razmisljam, 9. oktobar 2008 21:46)

    # Link komentara

  71. Sećam se kada je Hrvatska priznala nezavisnost Kosova, posle par dana se neopaženo provukla vest o tome kako su uvedene vize građanima Kosova za putovanje u Hrvatsku, dok građanima Srbije i dalje ne trebaju. Sličnu vest očekujem narednih dana. Otprilike se tako ponašaju i ostale države koje su priznale Kosovo, kada je u pitanju vizni režim, a i mnoge druge "sitnice".
    Mene brine da li je zaista moguće da našim vlastima treba sve crtati?
    ŠTA ČEKATE VIŠE??????????
    (qwerty, 9. oktobar 2008 21:43)

    # Link komentara

  72. Ma dosta ste krivili drugi,treba napred da se ide,sami ste izgubili sve po redom nisu krivi ni crnogorci,ni makedonci ni albanci,nego vas rezim,vase ponasane prema drugima,zaboravite kosovo vec jednom to je zavrsena prica...
    (toni, 9. oktobar 2008 21:42)

    # Link komentara

  73. Ma ljudi, svako cudo za 3 dana! Ne mogu da kazam da sam ravnodusan i da me ovo nije pogodilo, ali niko ne moze da kaze da ovo nismo ocekivali. Crnogorska Vlada ovo najavljuje vec nekoliko dana. Ali ne dozvolimo da se odnosi izmedju Srba i Crnogoraca pokvare, zbog Mila! Pa nismo mi od juce... a on jeste! I te price o ukidanju stipendija, ekonomskoj blokadi... ne zaboravimo da u toj CG preko 35% stanovnista su Srbi! Zar treba na njih svoj bes da svalimo?! I zar neko misli da ce Srbiji biti bolje ako se mladi Crnogorci budu skolovali po Zagrebima i Pristinama, umesto da buduca CG elita dobije edukaciju u Srbiji! Ne budimo preki, vec jedanput i mudri!
    (Alex, 9. oktobar 2008 21:37)

    # Link komentara

  74. Neko ovde reče pa morali su pod pritiskom , pa šta mislite da li su vršili pritisak na Španiju , Slovačku , Kipar, Rumuniju , Grčku ...... jesu ali su te zemlje ostale dosledne i nisu priznale Kosovo!
    (kasika, 9. oktobar 2008 21:27)

    # Link komentara

  75. Neka mi neko kaže da li su protjerani ambasadori drugih zemalja koje su priznale Kosovo i da li će se i u buduće tako postupati u slučaju novih priznanja? Ili je to poseban tretman samo za Crnu Goru?
    (ime, 9. oktobar 2008 21:26)

    # Link komentara

  76. Otvaram B92 i vidim dva linka
    Crna Gora priznala Kosovo i Jeremic : Velika pobeda Srbije
    malo sam konfuzan ne znam koji cu da procitam prvi :)
    (Kosovar in NY, 9. oktobar 2008 21:25)

    # Link komentara

  77. Ovo boli jakoooo
    (bracoooo, 9. oktobar 2008 21:18)

    # Link komentara

  78. Makedoncima nista ne zameram. Ove godine sam bio na Ohridu i svako ko je isao dole video je sa cime se oni bore svakog dana. A sto se tice crne gore apsolutno se slazem da njihovo rukovodtvo treba da da ucini sve u interesu svojih gradjana. Isto tako treba i Srpsko rukovodstvo da da se ponasa u interesu svojih gradjana pa onda nema skolovanje za dz, nemaju povlastice u zdravstvu, ne treba priznavanje diploma, nema potrebe za carinskim povlasticama i sl. Ajmo svi use i u svoje kljuse.
    (pedja, 9. oktobar 2008 21:17)

    # Link komentara

  79. A cutite bruke jedne! Dje ste bili kad je trebalo ici na Kosovo?! Svi ste ste bukali u prsa i prstali od silnog srpstva a dje ste bili kad je najvise trebalo?

    Ovo je bila teska odluka ali jedina ispravna u ovom trenutku. Tako je moralo biti i tacka! Shvatice ljudi ubrzo da je to jedino moguce. Nijesmo ga mi izgubili nego vasa vlast u Srbiji. A mi s vama se coce zrtvovali svih ovih godina trpeci sankcije i razna izivljavanja kao posljednji...! E pa dosta smo se zrtvovali radi izgubljenih i glupih epova, ideala i raznih budalastina kojima ste bili i vi i mi u CG vodjeni svih ovih godina. Opametite se, okrenite se zivotu i radu, ekonomiji, poslu, stvaranju. Pa vam neka Njegosa, Lazara i Obilica! Oni su zivjeli u nekom drugom vremenu a ni tada nijesmo bili neka strasna sila! Zato, okrenimo svi list i idemo dalje. U suprotnom, imacete slicno iskustvo i sa Vojvodinom, koje ce sigurno biti i bolnije nego ovo, ukoliko naravno dodje do njega.
    (VLADO PG, 9. oktobar 2008 21:16)

    # Link komentara

  80. Neki komentari podesecaju na one iz 1991. o Slovencima kad se govorilo da ce da umru od gladi. Nakraju su bili gladni samo oni koji su pobacali svoje Gorenje aparate. Mislim, pravo pitanje je, zasto svi beze od Srbije? Zar nikom u Srbiji nije palo na pamet da je problem u Srbiji a ne ostalima? A problem je: nispodistavanje, negiranje i vredjanje svojih komsija.
    (Goran Hajdukovic, 9. oktobar 2008 21:12)

    # Link komentara

  81. Njegoševa Crna Gora više ne postoji... Sve je relativno, sve se menja pa tako i Crnogorci. To više nije ona nacija koja je ginula na Mojkovcu i Kolašinu da bi spasila svoju srpsku braću. Elem, ipak su važnije ''integracije u NATO i EU''. (Kao da status Kosova ima neke implikacije na sve to!?!)
    (Golden Warrior, 9. oktobar 2008 21:10)

    # Link komentara

  82. Ljudi, pa nije ovo ni toliko lose!
    Sada samo nasa diplomatija treba da radi na tome da ukoliko MSP donese presudu u nasu korist, sto ce dati drzavama alibi da povuku priznanja, da CG i Makedonija opet budu prve u povlacenju i tu zapocnu talas povlacenja. :)

    Nije vazno, samo nek se para obrce :)

    Zamislite ako MSP donese presudu u nasu korist.
    (pragmatik, 9. oktobar 2008 21:06)

    # Link komentara

  83. Dakle, ovako stoje stvari... Niko nije odusevljen sto je CG morala da prizna Kosovo, ali je do toga neminovno moralo da dodje. Imamo namjeru uskoro da apliciramo za zemlju kandidata za ulazak u EU, i to je jedan od uslova. ISto ce morati brzo da uradi i Srbija. NE ocekujete valjda da odluka ONOG suda bude u korist SRbije?! Uvazite politicku realnost, okrenite se sebi i ne posmatrajte stvari koje se desavaju u politici emotivno, vec razumom. Zapitajte se treba li da uvodite sankcije i vize CG i MK. Mi za par mjeseci ulazimo u bezvizni rezim sa EU, odnosno na bijelu sengen listu. Sa vama trgujemo kao i sa svakom drugom drzavom, tako da i na tom planu ne mozete nista bitnije promijeniti uvodjenjem bilo kakvih sankcija. A sigurna sam da je i za vas daleka proslost zveckanje oruzjem...Zato je ipak bolje da mislite o sebi i svojoj buducnosti.
    E, da...proces u Italiji protiv DJukanovica je arhiviran, sto znaci zavrsen, nakon saslusanja u Bariju. Ta je prica zavrsena.
    (CG, 9. oktobar 2008 21:05)

    # Link komentara

  84. Volim kad nasi uvek pobedjuju. Mi stalno pobedjujemo, mnogo smo jaki. Pobednici smo u svemu od kad znam za sebe, drugo me nisu ni ucili, jer svo vreme kroz nasu istoriju mi samo pobedjujemo. Ustvari sta bese ono suprotno od pobede?
    (Srboljub, 9. oktobar 2008 20:57)

    # Link komentara

  85. Jos jedna ovakva, jucerasnja, pobeda Jeremica, i mi smo stvarno zauvek izgubljeni.
    (maksimalno ... mozak, 9. oktobar 2008 20:54)

    # Link komentara

  86. Trebalo je da se sačeka da se okonča proces pokrenut u UN pa tek onda (usudjujem se reci,na referendumu) zatražiti od naroda šta misli! Ali ko narod pita. Osjećam se prevareno
    (Ratko Radenovic, 9. oktobar 2008 20:50)

    # Link komentara

  87. Danasna izjava Ruskog ambasadora u Srbiji: Makedonija i Crna Gora su pod najvecim mogucim medjunarodnim pritiskom da priznaju Kosovo. EU i USA strukture koristili su i klasicne ucene i zakane kako bi iznudili priznanje.
    Dajte ljudi budite realni, zar stvarno neko misli da u MKD i CG postoji neko (osim albanaca) ko ce da se ponosi ovakvom odlukom. Pa mi vec vise godina ne upravljamo nasom ladjom. Kapetan je ujak Sem a mi samo molimo bogu za mirno more.
    (MKD forever, 9. oktobar 2008 20:47)

    # Link komentara

  88. Извините али НАША Влада је данас вратила све амбасадоре. Нашој држави, дакле, није стало до тог питања. Са којим правом очекујемо од неког другог да се замера светским силама по овом питању?
    (Djordje, 9. oktobar 2008 20:46)

    # Link komentara

  89. Poslednja anketa u Makedoniji je pokazala da 90 % od Makedonaca su protiv priznanje Kosova. Zatoa nemojte mesati narod sa politicarima. Makedobci su uvek bili protiv Kosova. Ali sa Balkanom ne vladaju ni Srbim, ni Hrvati, ni Crnogorci, ni Makedonci....vec Amerikanci. Tukli smo se posle Tita, klali izmedju sebe, nije nam bilo dobro zajedno. Taj sistem podeli pa vladaj..Amerikanci praktikuju vec 20 godina ovde. Ja sam Makedonac i ogorcen sam od tzv. patriotskih snaga sto danas su podrzali Kosova. Ali jedno pitanje i do vas braco Srbi...i vi se niste ponasali prema nama onako kako treba. Necete priznati nasu Makedonsku pravoslavnu crkvu, oduzeli ste nam manastir Sv. Prohor Pcinjski... Kako i da je, zalim sto imamo barijere. Ali ni vi, ni mi nismo mocni danas nesto da promenimo. Danas vlada sila, a ne pravo. Tako smo fizicki blisko, a tako daleko...
    (Miso - MACEDONIA, 9. oktobar 2008 20:46)

    # Link komentara

  90. prekinite vise da trazite krivce u drugima. nezavisnost kosova je jedna realnost koju citav svijet razumje i na neki nacin podrzava. crna gora nikada ne bi priznala kosovo, kad bi sa tim pomogla da ostane u granicama srbije, a posto to nije realnost, sasvim je razumljiv taj potez, i na to nema pravo niko da se ljuti.
    (nije bitno, 9. oktobar 2008 20:45)

    # Link komentara

  91. Pametni ljudi, sacekali da prodje turisticka sezona pa se onda izjasnili.
    (Boris, 9. oktobar 2008 20:41)

    # Link komentara

  92. Srbijo, izvini !
    (Beranac, 9. oktobar 2008 20:38)

    # Link komentara

  93. Da li ste culi da je gas poskupeo 60%?Proslu sezonu sam jedva izgurao,bojim se da ovu necu.To je za mene vest .Boli me briga i za Kosovo a jos vise za Crnu Goru!!!
    (ivan, 9. oktobar 2008 20:38)

    # Link komentara

  94. Ovo vam je komsije mozda najbolja lekcija o svemu sto se dogadjalo. Kako posijes takav plod i ubires.
    (Sarajlija, 9. oktobar 2008 20:36)

    # Link komentara

  95. Problem je sto se svi bave posljedicom, a ne uzrokom. Pa cak je i sam ustav protuustavan, jer Albanci s Kosova nisu imali pravo da glasuju. I sada stvarno netko ocekuje da ce sud sprovesti odluku u korist Srbije, a sama ne smatra pod biracima svoje gradjane s Kosova ?!?!
    (Hm, 9. oktobar 2008 20:36)

    # Link komentara

  96. Sto se tice znacaja ovog poteza, on je fakticki nikakav, ono sto nas boli to je jer smo emotivno vezani za Crnu Goru. Da je u pitanju neka druga zemlja od 800.000 stanovnika, da li bismo se toliko uzrujali?
    Bi, ali mnogo manje.

    E pa, Crnu Goru od sada i treba tretirati kao bilo koju drugu zemlju.

    Ono sto je rastuzujuce je to sto je Amerika, i ovako posrnula, i dalje uspesna u svadjanju brace.
    A mi smo i dalje isuvise glupi da to prepoznamo, kao sto smo uostalom bili glupi da su nas i u Jugoslaviji zavadili zarad svojih sopstvenih racuna.
    (zajedno smo jaci, 9. oktobar 2008 20:33)

    # Link komentara

  97. Zemlje koje podrzavaju nezavisnost Kosova su prisilili Crnu Goru i Makedoniju da priznaju Kosovo samo dan nakon usvajanja rezolucije Srbije u Generalnoj skupštini Ujedinjenih Nacija kako bi pokazali da taj razvoj dogadjaja i eventualna odluka Medjunarodnog suda pravde nije razlog da se prestane sa priznavanjem Kosova. Sramota je sto nase komsije nemaju dovoljno snage i dostojanstva da se odupru takvom pritisku i da odrze svoje dostojanstvo odlaganjem odluke o priznanju za neki znatno manje delikatan momenat. Sada je ocigledno da u skoroj buducnosti Srbija u Crnoj Gori i Makedoniji nema pouzdanog partnera vec zarobljenika Albanskog lobija. Predstojeci potezi Srbije u odnosu sa tim zemljama su opravdani kao primer odlucnosti i pokusaja da se odrzi tezina jucerasnje rezolucije i buduce odluke Medjunarodnog suda pravde.
    (Bojan Jankovic, 9. oktobar 2008 20:31)

    # Link komentara

  98. A kada ce da priznaju Abhaziju i Osetiju??
    (Kurta i Murta, 9. oktobar 2008 20:30)

    # Link komentara

  99. "Koga ne možeš da pobediš pridruži mu se"!
    (bezimena, 9. oktobar 2008 20:30)

    # Link komentara

  100. Juce smo pobedili,a danas smo izgubili, tako je to u zivotu.
    Okrenimo se radu i doci ce sve na svoje mesto.Makedonija i CG su pametno odlucile,hoce u EU,bravo
    (nina, 9. oktobar 2008 20:29)

    # Link komentara

  101. HITNO postupiti po izvrsnom akcionom planu i povuci, pa onda vratiti ambasadora. Ako ih to ne uplasi, nista nece.
    (LogicianMagician, 9. oktobar 2008 20:28)

    # Link komentara

  102. Vidim da je u Podgorici atmosfera kao bozesacuvaj na Dan zalosti. Na TVCG ide neka emisija o ronjenju u Egiptu... i zivot ide dalje.
    Sto kazu stari stihovi:
    "Da je idje brata u svijetu, da pozali ka da bi pomoga"
    (Simon, 9. oktobar 2008 20:27)

    # Link komentara

  103. Ne znam šta čekamo više. Daj da i mi sami priznajemo Kosovo pa da se već jednom oslobodimo ideja Jeremića i Tadića koji i sami znaju da je to već završena priča. Nismo mi valjda toliko glupi da nam Jeremić kaže kako je naša rezolucija uspela, a odmah posle tog uspeha stižu niva priznanja. Normalno, niko neće da pokvari svoje sopstvene odnose sa najjačim državama sveta zbog nas. Mi ionako ne značimo im ništa. Od nas više nemaju nikakvu korist. A i mi sami sebi ne trebamo više. Ako ne priznamo Kosovo onda ćemo morati negde u azilu zato što ćemo zauvek biti izolovani kao što i jesmo.
    (Sreten, 9. oktobar 2008 20:20)

    # Link komentara

  104. Vlada Mila Djukaanovica vec drugi put u poslednjih deset godina svojim potezima baca senku na svaku nasu politicku pobedu. Nakon iscrpljujuce diplomatske inicijative i izglasavanja podrske nasem predlogu u UN, odlucuju da priznaju jednu skoro etnicki cistu drzavu na evropskom kontinentu, zalazuci se za evropske vrednosti. Nesto slicno su uradili i nakon 5. oktobra kada smo svi mislili da nikakvih politickih nesuglasica nece vise biti izmedju nas - raspisali su referendum o samostalnosti. Jos jednom od mene - Neka im je sa srecom!
    (Minja, 9. oktobar 2008 20:15)

    # Link komentara

  105. Sto neko citirao neki dan.. Cast i bruka zive dovjeka.
    (Vladimir, 9. oktobar 2008 20:15)

    # Link komentara

  106. Priznali Kosovo pa sta? Nije Crna Gora izgubila Kosovo nego Srbija. Neka se javi neko ko nije ocekivao takvu odluku.
    (Misha, 9. oktobar 2008 20:07)

    # Link komentara

  107. Ma sta pricate bre? Da li ste pametni? Uraditi tako nesto braci bas u trenutku kada se treba oglasi Sud ONU. Sramota
    (Miroslav, 9. oktobar 2008 20:07)

    # Link komentara

  108. Nemojte ljudi da gresimo dusu! Kakav bojkot brace rodjenje! Pa odolevali su pritiscima toliko dugo, sad su podlegli, no kao da to mnogo bitno! Cela ova belosvetska farsa sa Kosmetom je nelegalna od pocetka do kraja, pa i ovo iznudjeno priznanje pod pretnjom batine, a ti nije i nece biti za vijeki vijekov.. Pa zar neko stvarno misli da je narod za to? Ne dajte, za Boga miloga da nas opet dele i podele od najrodjenijih, onih koji su uvek bili sa nama kad je bilo najteze. Ako nas podele njihov uspeh ce biti jos veci, ne dajmo se Srbi, da nas iznudjeni potezi mafijasa koji su trenutno na vlasti podele! Doci ce sve na svoje, samo malo strpljenja, evo krenulo u UN!
    (а Londo Mollari, 9. oktobar 2008 19:59)

    # Link komentara

  109. Nema potrebe da izvrcemo stvari - Vladu Republike Crne Gore izabrao je crnogorski narod. Ona predstavlja drzavljane Republike Crne Gore i sve odluke koje donese Vlada Republike Crne Gore mogu da se smatraju kao odluke crnogorskog naroda. Izborom ove Vlade, crnogorski drzavljani priznali su nezavisnost Kosova (vecinom, znam da nisu svi to zeleli). Posto je vecina drzavljana Crne Gore (preko izabrane Vlade) priznala nezavisnost Kosova, jasno je da ce drzavljani Srbije (preko svoje izabrane Vlade i licno) reagovati na tu odluku. I ne vidim tu nista sporno. Zasto su odlucili da su im odnosi sa Albanijom vazniji od odnosima sa Srbijom, ne znam. Sad me vise i ne interesuje, ali ova odluka porucuje upravo to - da im je odnos sa Albanijom vazniji od odnosa sa Srbijom. Od mene, kao drzavljanina Srbije, mogu da ocekuju ponasanje reciprocno svom stavu.
    (Vlada_NBGD, 9. oktobar 2008 19:58)

    # Link komentara

  110. Onamo 'namo, granica biva sve deblja, i Crnogorci je od danas akceptiraju.
    (Prevodilac, 9. oktobar 2008 19:58)

    # Link komentara

  111. Sve se vraca sve se placa !!
    (D.Ivanović, 9. oktobar 2008 19:56)

    # Link komentara

  112. Isto kao u proslosti Srbija pravi Jedan korak napred a dva nazad. Kada ce se realnost u Srbiji priznati?
    Juce se rekao da je "VELIKA POBEDA" za Srbiju a sta ce se danas reci?
    (J.Shaqiri, 9. oktobar 2008 19:54)

    # Link komentara

  113. Ma sta ljudi pricali o realnosti situacije, pravno, Kosovo je oteto. Ja, kao Srbin nikoga ne mrzim i mislim da vecina mojih sunarodnika tako misli, ali ne mogu da se otmem visegodisnjem utisku da svi imaju pravo na ostvarivanje interesa svog naroda i drzave osim Srbije (jer sve nam se pripisuje kao nacionalizam), a to je cisto komunisticko nasledje koje caruje u vecini novostvorenoh drzava.To je crnogorska stvar i njihov interes, a di li ce im se i kako obiti o glavu, pokazace vreme, jer je krajnji cas da Srbi misle samo o sebi.
    (Njegos se u grobu prevrce, 9. oktobar 2008 19:54)

    # Link komentara

  114. Sta reci posle svega...i dalje ce obicni gradjani najvise ispastati bili oni srbi,makedonci,crnogorci,hrvati,bosnjaci ili albanci...sve dok nam drugi kroje sudbinu nama nece biti bolje...evo i sada vidite ko je kriv za mrznju na ovim prostorima.Nisu krivi obicni gradjani nego upravo ta Amerika i EU koji zarad nekih svojih interesa seju razdor na ovim prostorima i svadjaju ovaj napaceni narod...Nemojte da nasedate na ove provokacije sa zapada kao dosad i nemojte se odricati ljudi koji zive na ovom napacenom prostoru jer ipak smo svi isti i bolje bi bilo da opet stvaramo jace veze izmedju bivsih republika nego da jurimo ka EU.Evropska unija je opet pokazala svoju nemoc i da ne zna kako da resi problem na balkanu,nego ga samo produbljuje.Jer ipak je jasno da Evropa ima lose misljenje o balkancima i da ce na sve nacine gledati da onemoguci prijem ostalih drzava bivse juge u EU.Na ovaj ili na neki drugi nacin...Pozdrav za sve ljude dobre volje na Balkanu...
    (goran nis, 9. oktobar 2008 19:53)

    # Link komentara

  115. Crna Gora uvidela sta je realnost a mi se dalje svojim diplomatskim sredstvima borimo za kosovo troseci drzavne pare nemilice.Ova vlada je dokazala da nije nista bolja od one prethodne vec nastavlja istu katastrofalnu politiku vodeci nas u propast.
    (zlyu, 9. oktobar 2008 19:53)

    # Link komentara

  116. "To što nije idealno, a kad je bilo idealno? U vreme Tita kad smo dobijali kredite zbog istok-zapad, pa smo dobijali kredite koje nismo zaslužili. Pa mi sada moramo da vracamo.. Nije ni tad bilo idealno. Jer je bilo idealno u vreme kralja Aleksandra kad smo se sa Hrvatima i Slovencima tukli u skupštini, nije politike bilo u ovoj zemlji, ni tad nije bilo dobro. Nemojte sad da idealizujete, sad je loše a ima vremena kad je bilo dobro. Mi smo krenuli ka putu poboljšanja a nikad nam nije bilo dobro u istoriji. "

    Zoran
    (Dragan, 9. oktobar 2008 19:52)

    # Link komentara

  117. Nije mi jasno kako se Srbi jos uvek uzrujavaju zbog eventualnog priznanja Kosova sa nase strane? Nesto se ne secam da se srpski narod mucio sa dilemom da li ce Srpska Pravoslavna Crkva da "prizna" nasu, Makedonsku...ili mozda jel neki Srbin cuo da svake godine za 2 Avgust ne sme nijedna makedonska delegacija da ode u Prohor Pcinjski? Da ne pricam o slucaju sa avionima za nasu avio kompaniju MAT, kad je vas strasni politicar Velja Ilic , pretio svim oruzjem da ce unistiti sve makedonske kompanije?
    E pa braco Srbi, nazalost, svi se Makedonci secaju gorepomenutih trenutaka i nema tu ljutis.
    (Realni Makedonac, 9. oktobar 2008 19:45)

    # Link komentara

  118. Desi se i to cudo casti mi.
    Hrabro od Mila i vlade samo da se pokaze i dalekovidim za sve nas na Balkanu.
    Ne masem radosno repom ali nijesam nesto ni utucen. Moralo se tome ludilu stat na kraj jer bi u suprotnome bila omca oko vrata cijelome regionu. Bez namjere da zazvucim "patronising" zelim da sto prije napravite dogovor sa Kosovom o prakticnim pitanjima i da se okrenete sebi. Sto neko rece Srbija ima dva izbora: Da se pomiri sa Kosovskom nezavisnjoscu ili da ima otvoreno zariste ka recimo Izrael koji bi bez astronomske americke pomoci bankrotira odavno.
    (Anto, 9. oktobar 2008 19:42)

    # Link komentara

  119. Ja nisam srbin vec grk ali s obzirom da sam ziveo neko vreme kod vas imam svoje misljenje o svemu tome.CG i BJRM uradile tako jer im to u interesu,jer zavise od drugih(sad,eu) a nikako nisu sposobne kao veoma male drzave da odlucuju o bilo cemu same.Bice mi jako zao ako ikad Grcka uradi isto jer mi marionetska drzava nismo a od 11 miliona grka necete naci ni 3% koji bi podrzali ovakav cin.Opet se destabilizuje region i to nimalo ne valja i moja je zelja da se sto pre Srbija nadje u drustvu EU i da tamo pokusa da vrati oteto(eto mi vec 40 god se trudimo oko severnog Kipra,lako nije ali odustati nikad necemo).Pozdrav!
    (grk, 9. oktobar 2008 19:36)

    # Link komentara

  120. Hajde da tuzimo ceo svet...
    (Gradjanin, 9. oktobar 2008 19:36)

    # Link komentara

  121. Ovo se moglo očekivati, još od vremena, kada je Vojislav Koštunica dozvolio nezavisnost Crne Gore i time raspad Državne zajednice Srbija i Crna Gora...
    Potom je bilo za očekivati, da će i Kosovo ubrzo da se osamostali...
    Isto tako moglo se očekivati da će Crna Gora i Makedonija danas priznati nezavisno Kosovo, a već sutra...
    To ne treba da iznenađuje, tako je kada nema ni personalne ni institucionalne odgovornosti, na prvom mestu ministra Vuka Jeremića i srpske diplomatije, kao najodgovornije za razvoj dobrosusedskih odnosa i saradnju u interesu regionu...
    Šta se, onda,uopšte može očekivati i u buduće?!?!
    (Nicolas Thinker, 9. oktobar 2008 19:35)

    # Link komentara

  122. A ovo je samo pocetak novih priznanja i jos hladaniji tus za one koj su se brzo radovali pobedi u UN-u . I to je politika , dobar primer za one koji jos ne znaju sta znaci moc silnih i jakih drzava .
    (100%realni, 9. oktobar 2008 19:35)

    # Link komentara

  123. To se moglo i očekivati od Crne Gore kao i od Makedonije, zna se zbog čega su to uradili! Ne treba na njih gledati kao na nekog ko je nama učinio nešto žao, oni samo gledaju svoja posla i svoj interes, kao što bi i naša vlast trebalo da radi, i da se na njih gleda kao na bilo koju drugu državu
    (marko bgd, 9. oktobar 2008 19:29)

    # Link komentara

  124. Upravo je javljeno. Odluka je pala. Vlada Crne Gore je priznala Kosovo.
    (Bosko, 9. oktobar 2008 19:05)

    # Link komentara

  125. 18:53. Opozicija CG nije uspela da ubedi Djukanovica da obustavi proces ratifikacije nezavisnosto Kosova. Fakta. Veceras CG proglasava Kosovo kao nezavisnom drzavom. Verovatno zajedno sa Makedonijom. Sta da kazem...
    (Dejan, 9. oktobar 2008 18:56)

    # Link komentara

  126. Pokusavam da sva ova desavanja gledam malo hladnokrvnije, ali sve cinjenice vode ka jednom zakljucku. To je da nazalost vecina u Srbiji na Kosovo gleda kao na pustu teritoriju. U mnogim izjavama moze se videti da priznanje Kosova kao drzave i nije prvenstveni problem nego je problem priznati postojanje i jednakost Kosovskih Albanaca. Nazalost u Srbiji imidz Kosovskih Albanaca kao pekara, slasticara, ili "egzoticnih terorista" nije se promenio nimalo. Ja mislim da tu lezi ceo problem. Istina je da za mnoge Srbe jedini Albanac koga su upoznali bio upravo susedni pekar ili slasticar ali u buduce ce morati da se pomire da ce se Srbi i Albanci upoznavati i na diplomatskom nivou, akademskom nivou, biznisu itd i to na ravnopravnom nivou. To ce ubrzo da se desi jer i Srbija i Kosovo teze ka EU. Tad ce po samoj prirodi ljudskog roda sve da slegne. A sto se tice Kosova kao kolevke Srpstva, i Konstantinopolis ili ti Carigrad (ISTANBUL) se nalazi u Turskoj pa Grcka nema pretenzije da ga osvoji ili tuzi Tursku medjunarodnom sudu.
    (Pragmatikon, 9. oktobar 2008 18:37)

    # Link komentara

  127. Nemoralno je kriviti Crnogorce i Makedonce sto ce izmedju proslosti i buducnosti, izabrali buducnost... A onima koje se osecaju udobno u proslosti, prijatna im proslost
    (zafir, 9. oktobar 2008 18:08)

    # Link komentara

  128. Niko ne pita niti ima nameru pitati sta Makedonci misle o priznanju Kosova. Vecina Makedonskog naroda je definitvno protiv i to treba da je svima jasno. Ova vlada cini jedan pogresan korak za drugim, nesposobna je i definitivno srlja u propast. To sto smo UCENJENI od strane velikih drzava na najgrubji nacin da priznamo Kosovo to je druga stvar. Makedonija kao drzava je dosad u najtezoj situaciji otkako je proglasila neovisnost. Tako Misle Makedonci, sta Srbi misle o Makedoniji dovoljno je da proverite danasnje vesti iz regiona na sajtu B92 i da procitate komentare obicnih gradjana. Hvala.
    (Bermuda triangle, 9. oktobar 2008 18:07)

    # Link komentara

  129. Stvarno boli kada te najbliži izdaju...
    Ali, ko s' đavolom tikve sadi...
    (crnogorcimakedonci, 9. oktobar 2008 17:25)

    # Link komentara

  130. Nisam ni za kakve sankcije ni CG ni BJRM, ali jesam z apovlacenje ambasadora i svoodjenej diplomatskih odnosa na cisto formalne i ukidanje svih beneficija koje su gradjani ovih drzava imali a drugi nisu. Znaci da rascistimo sa bratstvom, pa gledmo cisto interesno, poslovno, onako kako i oni i nema ljutis - hladno i proracunato, pa kad im bude trebao prijatelj nek pozovu onog prekookeanskog, kao Gruzija recimo.
    (jako zabrinut, 9. oktobar 2008 17:21)

    # Link komentara

  131. Mogu Amerikanci da pritiskaju koga hoce, ali za najvise 2 godine pred svetom ce osvanuti pravda i potvrda da je neko silom pokusao da kontrolise svet. Neka Amerika trenutno uziva plodove svojih ucena, ali to ne moze do veka trajati. A onda 2 god. kasnije sa Medjunarodnim pravnim dokumentima postidece se javno i one zemlje koje su bile primorane da se pokore Americi. Pametno Srbijo, stisnuli smo ih u uglic i to na finjaka, a Crna Gora nam je na tom putu pomogla glasajuci za rezoluciju. Pustimo ih da urade ono sto im je zapreceno da moraju, kroz 2 godine svi cemo zajedno da se radujemo.
    (tik-tak-tik-tak, 9. oktobar 2008 16:37)

    # Link komentara

  132. treba uvesti crnoj gori ekonomske sankcije sa nase strane, pa da se vidi koliko oni ustvari zavise od nas, a ne da ovako ispada da mi strepimo sta ce ova malecna zemlja da odluci. pa jos ako studenti iz CG ne budu vise mogli da studiraju parama srpskih gradjana, to ce se itekako odraziti na dalje postupke Crne Gore. Zar nije apsurdno da mi finansiramo studije deci onih koji rade protiv interesa nase zemlje?
    (Kosovac, 9. oktobar 2008 16:31)

    # Link komentara

  133. Ovako treba postaviti stvari: posle 600 godina života u Crnoj Gori, hektolitara prolivene krvi predaka, danas se stidim i crvenim što sam crnogorac. vjerovatno ću se i odreći nacionalne odrednice, ovo poniženje neću trpjeti. Đukanovićev režim treba kazniti najstrožije, a da ne osjeti to pravi crnogorski narod. No svakako će ga kazniti Bog, a već je kažnjen kada mu je ovakva pamet.
    (Milivoje, 9. oktobar 2008 16:30)

    # Link komentara

  134. Odgovor nase vlade treba da bude uvodjenje viza Crnoj Gori, ukidanje povlastica crnogorskim studentima u Srbiji i zabranu dvojnog drzavljanstva... Kad oni mogu da "zabiju" noz u ledja, ima i Srbija odgovor na to!
    (ilDuceo, 9. oktobar 2008 16:24)

    # Link komentara

  135. Nadam se da Makedonci I Crnogorci nece podleci pritiscima Albanskih ekstremista...Ako podlegnu neka razmisle koje teritorije su sledece?
    (nemanja, 9. oktobar 2008 16:08)

    # Link komentara

  136. Makedonija i Crna Gora su ucenjene i uslovljene od SAD, Engleske i Italije. Milo cuva sebe i zaustavlja optuznicu za saveznistvo sa duvanskom mafijom, a Makedonija pokusava da se dodvori oko imena. Donesu li sramnu odluku o priznanju "K", automatski daju za pravo i njihovim secesionistickim Albancima da traze isto. To sto ce za sva vremena pokvariti odnose sa Srbijom, to ih izgleda ne interesuje, kao i to da ce direktno doprineti stvaranju nestabilnosti u regionu.
    (Aleksandar, 9. oktobar 2008 16:05)

    # Link komentara

  137. Dok ovo pisem, jos se ne zna stav Vlade u Skopju o priznavanju Kosova. A da li se svi secamo kada je Milosevic dao izjavu o Srbiji i Grckoj kao drzavama koji grade DOBROSUSEDSKE ODNOSE. Nesto se ne secam da se neko pobunio na tu izjavu. Shvatite dobronamerno da Vlade CG i MK nemaju velikog manevarskog prostora za drugaciju odluku i da je pravi put Srbije na ocuvanju dobrih odnosa sa Crnom Gorom i Makedonijom, jer boljih komsija nece imati.
    (Dragan, Beogradski Makedonac, 9. oktobar 2008 15:57)

    # Link komentara

  138. Kosovo je crnogorsko koliko i srpsko, zato mogu da kazem samo jedno:
    Srbijo izvini! Zar smo za ovo na referendumu glasali, dje nestadose one priche o nekadasnjoj drzavi Crnoj Gori?
    (Crnogorac, 9. oktobar 2008 15:56)

    # Link komentara

  139. Pa sta, oni ce to uraditi iz interesa..Ima dosta i nasih drzavljana koji bi odmah priznali Kosovo da imaju tu moc, to je tek sumanuto, ali je tako..
    (Jalaj, 9. oktobar 2008 15:51)

    # Link komentara

  140. Samo par stihova iz Gorskog Vijenca vrhuski u Crnoj Gori:
    "Pokoljenja djela sude,sto je cije daju svjema",
    "Kuda cete s kletvom pradjedovskom,
    Su cim cete pred Milosa,
    i pred druge srpske vitezove,
    koji zive doklen sunca grije."
    (sale, 9. oktobar 2008 15:48)

    # Link komentara

  141. Nema mene vise u CG na moru...Idem kod brace Grka!! a mozda i do Spanije jer nas vole vise nego Crnogorci...
    (damjan_92, 9. oktobar 2008 15:46)

    # Link komentara

  142. Danas je prilika da raskinemo sa epovima i mitovima. Neke stvari treba preseći a za to je potrebna hrabrost! Crnogorci su hrabri i mudri!
    Na stranu emocije, razum na videlo!
    (pero, 9. oktobar 2008 15:42)

    # Link komentara

  143. Mozda ce nas ova situacija necemu i nauciti. Izmedju ostalog da onoga od koga ocekujemo bezrezervnu podrsku predhodno ne cascavamo: mafijasima, kvazi drzavom, lencugama, primitivncima i cime sve ne. I to ne cinimo od juce. Osim toga sa Slovenijom i Hrvatskom imamo i gradimo mnogo cvrsce ekonomske veze, pa smo cutali kao zaliveni kada su oni priznali Kosovo i nastavili sa njima kao da nista nije bilo.
    (Lale, 9. oktobar 2008 15:29)

    # Link komentara

  144. Ljudi sta je ovo!? Zasto ne bismo trampovali ovu dolinu tamo na Presevo sa Severom Kosova? To je najpragmaticnije resenje da jednom i zauvek Srbi i Albanci zive odvojeno bez ijednog problema. Sta je ovo pregovore pa Sud, pa opet pregovore, nemamo 5 zivota!
    (Sa Severa, 9. oktobar 2008 15:17)

    # Link komentara

  145. Grujo nece tako lako da prizna Kosovo. Pored svi svakodnevni snazni pritisci od americku diplomatiju i albanske politicke partije mislim da MKD ce da saceka demarkacija srpske granice prema Kosovo a i promena stava Kosovske diplomatije da se Makedoniji obraca kao BJRM. E pa matematika je cista, vi (kosovari) necete da vam se naljuti Grcka a mi necemo da bespotrebno komplikujemo odnose sa Srbiju. Ne kazem da do priznanja nece doci samo su u igru velika pazarenja... Ipak ako se uskoro desi priznanje to ce biti samo zbog americkog pritiska i mislim, budimo realni, ne postoji za male i zavisne drzave puno manevarskog prostora kada su u igri velika svetska pazarenja i posebno kada su te male drzave u politickog sukoba sa vecim i trebaju pomoc od veceg brata.
    (MKD forever, 9. oktobar 2008 15:04)

    # Link komentara

  146. Ako komsiji crkne krava oni bi trebalo da ostanu bez mleka. Cast i pravda su iznad pragmatizma!
    (doren, 9. oktobar 2008 15:03)

    # Link komentara

  147. A ja vas pitam: je li CG kriva što je Srbija izgubila Kosovo?
    Ne, gospodo vi ste krivi, vi ste glasali za vaše vlade koje su jedna za drugom povlačile bravurozne poteze što je na kraju rezultiralo sadašnjim stanjem. Tako da ne prebacujete lopticu krivice, sramote i kako god, u naše ( CG ) dvorište, ona nije naša. I konačno, molim vas da uvedete crnogorskim studentima status stranaca, nemojte non stop da se žalite na to, uradite nešto! I čisto da ne bude zabune: ljude u Cg ne zanima nešto posebno tema Kosova. Imamo mi i svojih svakodnevnih problema, ne vrti nam se sve oko Srbije.
    (Bastard, 9. oktobar 2008 15:01)

    # Link komentara

  148. Kakav ce to biti glup potez ako Makedonija i Crna Gora sada priznaju Kosovo!
    Pa neke zemlje vec pocinju da se preispituju, druge su cak spremne da povuku priznanje, ako MSP odluci da je sve bilo nelegalno, a oni, sada kada imaju priliku da kazu - stani, cekaj malo, ko zna sta ce sve da ispadne iz ovoga, oni bi sada da priznaju.
    Treba ima samo predociti da im je ovo super prilika da se izvuku iz mogucih posledica ukoliko Srbija odluci da tuzi zemlje koje su ovo ucinile nelegalno. Kako su ih samo zavrnuli Amerikanci. Italijani i ostali barem mogu da se pozovu kasnije na presudu i kazu, mi smo priznali pre nego sto se ovo pitanje i potegnulo, a oi bi da priznaju sada kad vecina zemalja shvata da je ovo NELEGALNO. Samim tim njihova odgovornost je mnogo veca.
    (Dana, 9. oktobar 2008 14:58)

    # Link komentara

  149. Kakve su to floskule o nestabilnosti regiona ako se ne prizna nezavisnost Kosova. Meni to liči na prijetnju i to već viđenu. Albanci su instrument u rukama USA za destabilizaciju Balkana i ako neka zemlja koja ima u svom sastavu Albanaca ne popusti suočiće se sa "oslobodilačkom borbom". Jeste li na to možda mislili?
    Crnogorce neću kriviti ali hoću Mila &Co. Ja sam za to da Srbija što više unaprijedi odnose sa Srbima u Crnoj Gori i da ekonomski pomogne taj kraj.
    (Bez_Cenzure, 9. oktobar 2008 14:43)

    # Link komentara

  150. Ako Crna Gora prizna Kosovo,onda ja ne priznajem Crnu Goru.
    (rage, 9. oktobar 2008 14:41)

    # Link komentara

  151. Dolazi americki ministar odbrane u Skoplje kaze par reci i ovi odmah sutra dan po "hitnom" postupku priznaju americku drzavu kosovo ,kao priznavanje neke realnosti, pa zasto onda ne priznaju realnost da takozvana "drzava" kosovo uopste nema nikakav suverenitet nad severnim kosovom.Zalosno je sto neke drzave pokusavaju da izvuku korist na racun svoje susedne prijateljske drzave.Makedoniji inace ispunjavanje svih mogucih zahteva sa zapada u najkracim mogucim rokovima nije donelo apsolutno nista.Tamo se gore zivi nego u vreme SFRJ 3 puta.Prosecna plata je 220 eura , kada ne postujes sam sebe nece ni stranac da postuje tebe vec ce gledati samo svoju korist da izvuce a tebi da sto manje
    (Stareci, 9. oktobar 2008 14:37)

    # Link komentara

  152. И док праве државе размишљају да замрзну сарадњу и процедуре око албанске окупационе торевине на српској територији, Македонија размишља да се придружи Науру, Палау и Микронезији. Можда им је тамо и мјесто, `ај да видимо.
    (Nesha, 9. oktobar 2008 14:34)

    # Link komentara

  153. Što se tiče Crne Gore, isto važi kao i za nas tokom devedesetih - rukovodstvo je njihovo (sami su ga birali), pa je njihova i sramota i patnja. Samo da ne zaborave jedno - Milo i ekipa pisali su Žabljački ustav, isti onaj koji su posle proglašavali kao loš po CG. Oni samo gledaju kako da što duže vladaju i isti su kao i njihov dugogodišnji pajtos Milošević. Ne postoji, dakle, ni jedan jedini državni razlog za priznavanje Kosova od strane CG, osim pritiska koje Đukanović i bratija trpe zbog šverca i saradnje s mafijom.
    A što se tiče Makedonije, vreme je da se i oni postave na svoje mesto. Dosta je bilo lažnog bratstva i jedinstva. Narod se, inače, nije ni otcepio od Jugoslavije jer je na referendumu imao takvo pitanje (da li ste za suverenu Makedoniju koja može da se udruži s drugim bivšim republikama SFRJ u novu Jugoslaviju ili protiv!) da je tadašnje rukovodstvo MK moglo da radi šta hoće. Kiro Gligorov (još jedan Miloševićev veliki prijatelj) odlučio je da budu nezavisni i to je to. Neka rade šta hoće, a mi treba da na njih gledamo kao na Mađare, Bugare i druge susede koji uvek gledaju samo svoje interese.
    Ne mogu, međutim, da shvatim zašto insistiramo na dvojnom državljanstvu kad nas i po tom pitanju gledaju kao smrdljiv sir. Srbija mora jednom da gleda samu sebe i svoje interese, a ko je poštuje neka i ona poštuje njega dvaput više. A ko ne...
    P.S. Drago mi je da više ne odugovlače jer što pre ih postavimo na svoje mesto i mi ćemo naći svoje. Bojim se samo da opet ne bude - jao pa morali su, pritiskaju ih i slično. Pa pritiskaju i Španiju i Rumuniju i Slovačku, pa su nam veća braća od ovih što nas braćom zovu samo kad im nešto treba.
    DOSTA LAŽI
    (Istine Radi, 9. oktobar 2008 14:30)

    # Link komentara

  154. Možda je i dobro da Crna Gora prizna Kosovo. To bi bila sramota za njihovu vlast, ali ne i za narod. Narod će reći svoje na sledećim izborima. A onda - ili će Crna Gora biti prva zemlja koja povlači priznanje ili će, posle Srbije, izdati i samu sebe.
    (Aleksandar, 9. oktobar 2008 14:29)

    # Link komentara

  155. Sta se ko cudi? Priznace da se dodvore NATO-u, pa niko normalan nece pod Ruse, a danas neutralnosti vise nema.
    (I.S., 9. oktobar 2008 14:24)

    # Link komentara

  156. Inace, ovo je mozda prvi put da su ujedinjene dvije strane u CG : one za nezavisnost i one protiv nezavisnosti CG.
    Vjerujte: obije strane su protiv priznavanja kosova. Ustvari kada razmislim: samo su mi Albanci ovdje rekli da su za to...
    Milo i vlada uopste nemaju podrsku naroda za ovako nesto...
    Za to su samo , kazem, Albanci i americki poltroni...
    (Ja, 9. oktobar 2008 14:10)

    # Link komentara

  157. Malo (vise) je licemerno pravdati odluku o priznavanju pracenjem jedinstvenog stava EU.
    Realno, nije bilo za ocekivati da ce Djukanovicev rezim biti na nasoj strani, ali je mogao barem cutati. Crnogorsko priznanje me je jako zabolelo i posle svega ovoga ne zelim da znam za Crnu Goru.
    (Bojan, 9. oktobar 2008 14:06)

    # Link komentara

  158. Tačno je da su američki sateliti(ne protektorati).Nisu oni jedini i ne treba ih zbog toga mrzeti.Ne treba nikog mrzeti.Zna se ko je na vrhu piramide.
    S obzirom da živim u Vojvodini,znam puno Crnogoraca koji sebe smatraju Srbima.Isto tako ima i onih koji se lome.Roditelji su im Crnogorci,slušaju gusle,"đe si",i tako to.E ti će sada prelomiti na srpsku stranu i ostaće vrlo malo onih "pravih" Crnogoraca.Šta je poenta? Asimilacija.Ne bih rekao da su Crnogorci jedini krivi za visok stepen korupcije u Srbiji,ali u Vojvodini u velikoj meri.Siguran sam da ste svi čuli za termin "crnogorska veza".
    Zbog svega ovog gore rečenog, mislim da možemo reći da smo na dobitku.Kakvom-takvom,ali na dobitku.
    (Butthole Surfer, 9. oktobar 2008 13:58)

    # Link komentara

  159. Nego šta da rade? Da dozvole da se region OPET DESTABILIZUJE? Pokušavaju ljudi da prežive a da bi u tome uspeli oće što pre da uđu u EU i NATO! Sve zemlje oko nas su 15 g bile zaustavljenje u svom razvoju. Tranzicija u Bugarskoj, Rumuniji, Mađarskoj, ..., iz komunizna u kapitalizam je bila strašno usporene jer zbog destabilizacije regiona niko sa zapada nije hteo da investira u te zemlje. Eto baš to je bio dugoročni geostrateški cilj Rusije – i „ohrabrujući“ ekstremiste u Srbiji to je i postigla. Da bi tome doskočili SAD i EU su čak Bugarsku i Rumunije primili u NATO i EU iako nisu zadovoljavali mnoge važne kriterijume. Svako gleda svoja posla – meni se čini da je to dobro i za nas srbe – jer ako bi se ovde ponovo ratovalo Srbija teško da bi to preživela.
    (Katica, 9. oktobar 2008 13:49)

    # Link komentara

  160. Ukoliko Crna Gora prizna Kosovo, Srbija će morati da povuče sopstveno priznanje Crne Gore.
    (Sava Drugi, 9. oktobar 2008 13:42)

    # Link komentara

  161. Bice priznanja kazu svi, a ja cu umreti od lubavi.....
    (agron, 9. oktobar 2008 13:32)

    # Link komentara

  162. Kako neko moze da sada dozivljava Crnogorce prijateljima. Sramota, Srbija ozbiljno treba da razmisli kako da odgovori na potez Podgorice. Sa Crnogorcima treba zavrsiti pricu kao o zemlji koja ima dobrosusedske odnose sa Srbijom. Vize, bi bile idealno resenje za Crnogorce,obustava trgovine sa njima i totalna blokada njihove granice.
    Mrzim kada zvucim kao radikal ali sam jako nanerviran ovim potezom Crne Gore. Makedonija, pa ona ima mnogo svojih problema i nije za toliku osudu njen gest.
    (Srbin, 9. oktobar 2008 13:32)

    # Link komentara

  163. Meni je potpuno svejedno sta ce uraditi Crna Gora i Makedonija po bilo kom pitanju, savrseno nebitne zemlje i jedna i druga, ne razumem zasto se ovome daje znacaj uopste?
    (hello?, 9. oktobar 2008 13:12)

    # Link komentara

  164. Ove dve drzave su i stvorene upravo zbog toga da kao americki protektorati ne mogu odlucivati o nicemu sami.
    (boban,nis, 9. oktobar 2008 13:08)

    # Link komentara

  165. gospodo...dajte im sad dvojna drzavljanstva, pa neka ne placaju nase fakultete i neka zauzimaju nasoj deci mesta na njima i u domovima...
    bili smo ludi, sto ne bi i ostali
    (NOVI SAD MOJ GRAD, 9. oktobar 2008 13:06)

    # Link komentara

  166. treba imati razumevanja za Makedoniju. Dobro je što su i ovoliko izdržali. Makedonija će, na žalost, verovatno imati još problema. Imam puno prijatelja dole i stvari su jako loše. Oni znaju da će, ukoliko ne budu raspravljali o Kosovu, sutra biti pucnjave... Tako to funkcioniše.
    (miloš, 9. oktobar 2008 12:42)

    # Link komentara

  167. Priznaja KIM idu po sistemu daj-dam, na čemu insistiraju zapadne demokratije, sa kolateralnom koristi za njihove vodeće političare. Pored togo što ta i takva priznaja znače flagrantno kršenje medjunarodnog prava ona nemaju nikave veze sa narodima tih država. Ta prizanja, normalno s obzirom na pravni red, vrši državna vrhuška. Realno gledano ta prizanja nisu uopšte bitna, za budućnst balkanskog prostora. I Srbija je bila priznata pa su joj zapadne demokrartije otrgnule KIM. Tako se jednog dana može desiti da i "država" Kosovo jednog dana nestane i to najverovatnije od ruke istih tih zapadnih demokratija.
    (ŠVINGLŠVEGER, 9. oktobar 2008 12:21)

    # Link komentara

  168. Na Makedoniju se ne mogu ljutiti ni malo znajući u kakvim bi se ta država problemima našla kada ne bi priznala nezavisnost Kosova s obzirom na etnički sastav stanovništva Makedonije.

    U Crnoj Gori je dosta drugačije. Crna Gora tj. Milo i ekipa nakon priznanja nezavisnosti Kosova ne mogu tvrditi da su im u regionu najvažniji odnosi sa Srbijom jer svojim postupkom to pokazuju. Uostalom neka u budućnosti Crnogorci upisuju univerzitet u Prištini (no hard feelings).
    (Bez_Cenzure, 9. oktobar 2008 12:07)

    # Link komentara

  169. nije mi drago ako donese takve odluke ali sta se mora,mora se....vi ne znate kolko su dosadni ovi "nasi"...pa ljudi oni nikad za ekonomiju ne govore samo Kosovo im je u usta...sve se odvija kao jeftini film za koji unapred znas ko je ubica...Gejts dolazi po drugi put za 1 godinu kod nas u isto vreme mi dobijamo predlog za novog imena od Nimica od koji svi su odusevljeni uste da izglasamo to na referenduma(ako ga ima) priznajemo i mi Kosova i sporove na Balkanu su resene....
    (Momce Makedonce, 9. oktobar 2008 11:57)

    # Link komentara

  170. Pa neka ih, oni imaju svoj interes koji se, ocigledno, ne poklapa sa nasim. To znaci da bi i Srbija trebala da preispita sve pogodnosti koje je pruzila tim drzavama i narodu (zao mi je ali su oni birali vlast).
    Ne smemo biti ko pijanac koga svi guraju i sutaju a on bez imalo dostojanstva i dalje trazi pomoc (za koju casicu)
    (otreznimo se vec jednom, 9. oktobar 2008 11:55)

    # Link komentara

  171. Samo polako, bez brzopletosti...Svako zna da ce makedonci priznati Kosovo zbog pritiska i svojih problema sa Albancima...Crna Gora je posebna prica. Iako na referendumu predlog o priznanju nikada ne bi prosao, kriminalizovana vlast koristi jedan od poslednjih aduta da podigne maglu pred ocima svojih gradjana, da se ne vide optuznice koje podizu italijanski tuzioci...Zato u Srbiji ne bi bio opravdan gnev prema makedoncima i crnogorcima. Oni su uz nas, ma sta radili njihovi politicari.
    (Petar, 9. oktobar 2008 11:55)

    # Link komentara

  172. Amerikanci ocigledno strategiju da se ne protive sudu, vec da ga obezvrede. Ovim priznanjima koja iznudjuju od Crne Gore i Makedonije hoce da poruce - dzaba vam sud, ne samo da to nema efekta, nego ce Kosovo priznati i najblizi srpski saveznici.
    Prljava igra do kraja. Ali ok, evo i ja da porucim nasoj braci: ako priznate Kosovo, moja noga vise u Crnu Goru krociti nece. U tom slucaju cu da pomazem turizam Bugarske, Kube, Turske, Tunisa...A vama neka u goste dolaze Amerikanci i Albanci. Letos kad sam letovala u CG secam se da sam zapazila jednu jedinu grupu Amerikanaca u CG i posto razumem engleski, razumela sam da su se podsmevali. Kako god hocete...
    (cista matematika, 9. oktobar 2008 11:52)

    # Link komentara

  173. Толико о независност те две државе,као и о неzависности и суверенитету Словеније,када им спољнополитичке ставове буквално диктирају САД(''ово да урадите сутра а ово данас''сви се сећамо те аферице).
    (Манце, 9. oktobar 2008 11:51)

    # Link komentara

  174. U Kosovskoj Mitrovici postoji narodna kuhinja koja svakodnevno obezbedjuje tanke obroke za par stotina Srba, uglavnom izbeglica iz delova bivse SFRJ... Kuhinja jedva opstaje, jer ne postoji nikakva finansijska pomoc od strane drzave, ili tzv. svesrpskih/velikosrpskih organizacija tipa Obraz, Dveri, 1389 i sl., SPCa, vec iskljucivo od pojedinacnih donatora i poneke nevladine organizacije..... Zato Kosovo i jeste na dnevnom redu parlamenata Makedonije i Crne Gore danas, sutra nekih drugih zemalja itd. Najveci borci za Kosovo nikada se NE SETE da na Kosovu zive LJUDI, i Srbi, i Albanci i da su mnogi od njih, mozda, GLADNI! Nagradno pitanje za penzionere: da li pristajete na 40% manju penziju sutra kada nam 'vrate' Kosovo, jer i na Kosovu zive Albanci penzioneri? etc etc etc
    (Toliko o tome, 9. oktobar 2008 11:44)

    # Link komentara

  175. Sramota za Crnu Goru I Makedoniju,umesto da pomognu Srbiji oni joj grob kopaju, prodali su se za saku dukata, izdali su svoju bracu i komsije zbog cega? Velika sramota da ove dve drzavice uopste i jesu poziciji da gaze medjunarodno pravo i pljuju po suverenitetu Srbije. Presipitati bududce odnose sa ovim tzv drzavama sto hitnije.
    (Boris, 9. oktobar 2008 11:42)

    # Link komentara

  176. Za 5-10 godina i oni ce imati isti problem, kad se budu CG i MK cepale, jer im je 40% stanovnistva Albansko, pa ce sa ovom odlukom da imaju isto problema, kao sto bi imali sa Albancima da ne priznaju Kosovo, samo ovde Djuka malo sebi kupuje vreme.
    (CB, 9. oktobar 2008 11:18)

    # Link komentara

  177. I laik vidi da su ta priznanja iznuđena od CG i MK. Posebno je interesantna vremenska komponenta, znači u isto vreme i jedni i drugi. Slično su uradile Hrvatska, Mađarska i Bugarska pre nekoliko meseci. Sa druge strane, Srbija NE BI trebalo da ide u dalje konfrontacije sa CG i MK, ipak je većina građana u tim državama protiv priznanja nezavisnosti Kosova. Vreme je najbolji sudija, a i vlast nije nešto večno.
    (Nebojša, 9. oktobar 2008 11:16)

    # Link komentara

  178. Zanimljivo je koliko spremnosti gospodin Djukanovic pokazuje da Crnu Goru priblizi Evropskoj Uniji i tako sebe i dalje da odrzi u diplomatskom imunitetu. Dalekovido svakako...
    (Vladimir, 9. oktobar 2008 11:05)

    # Link komentara

  179. SAD, Albanija, Nauru, Palau, Marsalska ostrva i Mikronezija. Da, to je ta ekipa.
    (Kosmopolita, 9. oktobar 2008 10:52)

    # Link komentara

  180. OK. Srbija neka dobije "bitke" a mi zelimo priznavanje. Tako ti je to. Mi smo proglasili nezavisnost, Srbija dobije momentalnu "bitku" u UN i odvede nas u sud, mi dobijamo priznavanje nezavisnosti vise od sto drzava i tako svi smo radosni. Svi smo pobedili.
    Na kraju sud neka kaze sta hoce opet svi cemo biti pobednici.
    (Pejoni, 9. oktobar 2008 10:50)

    # Link komentara

  181. Kad bi sacekali barem dok se Sampanjac ne ispije do kraja
    (eki, 9. oktobar 2008 10:48)

    # Link komentara

  182. Vrlo zanimljiv rasplet i cini mi se zacinjen u najvecoj Kuhinji na svetu :
    Posle izglasavanja rezolucije u GS UN-a postojala je bojazan da ce se stati i sa onako sporim tempom priznanja kosovske nezavisnosti, ali se Kuvarica mudro dosetila da sve zacini tako sto ce, navodno, dve vrlo prijateljske zemlje Srbiji, priznati Kosovo 24h nakon "istorijske pobede srpske diplomatije"...
    Kda sam tvrdio da je za Srbiju bolje da MNE i Makedonija priznaju Kosovo pre 08.10.2008 cudno su me posmatrali...
    (DOKLE VISE, 9. oktobar 2008 10:44)

    # Link komentara

  183. A mi, jedva cekamo da Crnogorci i Makedonci priznaju Kosovo. Bicemo presrecni, imacemo jos dva krivca sto je Kosovo otislo, novine ce imati sta da pisu, Crnogorcomrsci ce opet imati razloga da prete, psuju i kunu Crnogorce i Makedonce. I tako mi godinama unazad samo nekoga mrzimo pod parolom da svi mrze nas. Naravno, cast izuzecima.
    (Nele, 9. oktobar 2008 10:29)

    # Link komentara

  184. Bice zanimljivo kada CG prizna Kosovo danas, a kolko juce su glasali za podrsku rezolucije koju je Srbija inicirala, tako da cemo danas da budemo svedoci pljuvanja i kletvi na racun CG. Rukovodstvo u CG je pragmaticno i pokusava da uci na greskama veceg brata. Ne treba Srbija da im zameri kad ni sama ne zna sta zeli.
    (Jar-Bu, 9. oktobar 2008 10:14)

    # Link komentara

  185. Ima li ista gluplje od donosenja odluke o priznanju dan posle odluke GS UN? Ili mozda ipak pametnije, s obzirom da je C. Gori (i ostalima) nekako kristalno jasno da jos nije izmisljena nikakva odluka koja moze dovoljno da ponizi Srbe, pa da ih spreci da budu uvek najbrojniji od Budve do H. Novog svakog leta.
    (nEUrosceptic, 9. oktobar 2008 10:12)

    # Link komentara

  186. Srbijo, okreni se sebi, budi pametna i radi na tome da budeš što jača i jača, i ekonomski i u svakom drugom pogledu. Doći će sve na svoje mesto.
    (serbia_in_my_heart, 9. oktobar 2008 10:11)

    # Link komentara

  187. Udarac Srbiji posle glasanja u UN. Zelja Amerike da pokaze Srbiji da ni to sto o nezavisnosti Kosova treba da se izjasni Medjunarodni sud ne znaci da ce priznanja da se zaustave. U tu svrhu koriste Crnu Goru i Makedoniju. Sramno sta ta zemlja radi sa nama i celim svetom!
    (James Bond, 9. oktobar 2008 10:01)

    # Link komentara

  188. Veliki je to uspeh Tadica i Jeremica. Svaki njihov uspeh se zavrsava ovako. Pre dva dana kada su uspesno sve zavrsili Portugalija je priznala Kosovo. Sada posle druge velike pobede evo Crna Gora i Macedonija priznaju Kosovo. Ma samo se takve pobede mogu pozeleti.
    (Mr.No., 9. oktobar 2008 10:00)

    # Link komentara

  189. Ako mora, a mora bolje odmah nego posle! Cemu mrcvarenje?!
    (sudbina, 9. oktobar 2008 09:59)

    # Link komentara

  190. Crnogorci priznaju Kosovo, a studenti iz Crne Gore na nasem budzetu... ekstra.
    (veljko, 9. oktobar 2008 09:59)

    # Link komentara

  191. Sada vec znamo da ce MSP dati svoje misljenje o nezavisnosti Kosova, ali, takodje, znamo da je sve otislo u nepovrat. Jos ako ovome dodamo nadolazeca priznanja Crne Gore i Makedonije to znaci da je stvar dokrajcena i da su besmislena drugacija razmisljanja.
    (Nijazi Kuqi, 9. oktobar 2008 09:49)

    # Link komentara

  192. A sto bese ta pobeda Jeremica i co. u UN sednici, zar je to lobiranje za Kosovo?
    (nesto smrdi, 9. oktobar 2008 09:33)

    # Link komentara

  193. Kakav ce ovo biti hladan tus posle izglasavanja sinocne rezolucije. Nazalost, narod ovde nikako da se pomiri s cinjenicom da je Kosovo nezavisno. A kako bi se i pomirio kad koja god vlast dodje, laze da je kosovo srpsko.
    (v, 9. oktobar 2008 09:29)

    # Link komentara

  194. OK, neka se raspravlja, ali ta stvar je sada na sudu.
    (Cera, 9. oktobar 2008 09:16)

    # Link komentara

  195. velika pobeda srpske diplomatije
    (smollgoni, 9. oktobar 2008 08:57)

    # Link komentara