1. Fikret Bačić iz Prijedora izgubio je 31 člana uže porodice. Najmlađi član je imao dvije godine. Srbijo, stidiš li se?
    (Mat, 22. novembar 2017 22:34)

    # Link komentara

  2. Danas su žrtve barem malo bile zadovoljene i nek im je vječni rahmet. Pozdrav svim onim normalnim Srbima koji se srame sveg onog zla, koje je neko u njihovo ime počinio....
    (Bosanac, 22. novembar 2017 18:52)

    # Link komentara

  3. Da se nikad više ne ponovi rat u kojemu jači ubija slabijeg, ranjenog, djecu zbog vjere ili bilo čega...samo o tom mislite. Dozvolili smo da između nas na vrh dođu najgori. Žalosno je što i sada previše komentatora opravdavaju zločin zločinom, osvetom, pravdom... Za zločin nema opravdanja. Da ste žrtve znali bi to.
    (Saša, 22. novembar 2017 18:37)

    # Link komentara

  4. Smrt fašizmu
    (DrRale, 22. novembar 2017 18:36)

    # Link komentara

  5. Čekaj, dobio krov nad glavom, tri obroka dnevno, tv, internet, i za to ne daje ni dinar. Boli njega uvo, on se obezbedio. A vi svi, sutra opet na posao, ako imate gde, a penziju ko dočeka-dočeka.
    (dr. Dabić, 22. novembar 2017 18:15)

    # Link komentara

  6. Svakom po zasluzi!
    (I sada cekamo rasplet, 22. novembar 2017 18:13)

    # Link komentara

  7. Nadam se da uvazate pluralizam misljenja i da cete objaviti ovaj komentar, koji je bez uvreda i omalovazavanja. ne znam zasto, ali se u komentarima stalno povlaci paralela s Antom Gotovinom. Mislim da jednostavno nije posteno usporedjivati Mladica i njega. U dobrom dijelu srpske javnosti se hrvatska smatra ustaskom drzavom, Oluja se smatra ozivotvorenjem ustaskih planova, a analogno tim krivim predrasudama se Ante Gotovina smatra nekakvim ustaskim generalom. Ne moze se usporedjivati covjek koji je dao strijeljati 7000 zarobljenika i jedan ( od vise njih ) general prilikom cije operacije je smrtno stradalo ukupno 1960 srpskih vojnika i civila ( i to prema srpskim izvorima, prema hrvatskim - manje ). Bilo bi postenije reci da je Mladic strasan zlocinac kojemu u ovom ratu po zlocinu nitko ne moze konkurirati. Ne mozemo radi uspostave nekakve toboznje ravnoteze zlocina jednostavno postaviti Gotovinu i Mladica na istu stepenicu, jer je nema veze s realnoscu. Ustase su druga tema i drugo vrijeme.
    (djedmedjed, 22. novembar 2017 17:59)

    # Link komentara

  8. Kao srbin konacno mogu da kazem najzad!!!
    Oni nisu nasi heroij
    (Stefan, 22. novembar 2017 17:22)

    # Link komentara

  9. #Milan 14:57.. A jel te sramota makar malo za zverstva nad tvojim narodom Srbima??? Jasenovac? Ubijenih MILION Srba, samo zato što su Srbi.. Da sam Hrvat, zapitao bih se.. Jedini narod koji je imao koncentracione logore ZA DECU I NOVORODJENCAD. Potražite, imate po internetu.. Ne branim ni Srbe, niti bilo koga, jednostavno SRBI SU NAROD KOJI SVOJE ŽRTVE NE POŠTUJE, I KOJI ZABORAVLJA I OPRAŠTA KRVOLOCIMA.
    (Haralampidis, 22. novembar 2017 17:03)

    # Link komentara

  10. Karadžić, Orić, Mladić, Čeku, Milošević, Tuđman, Izetbegović, Tači, Gotovina, Markač... su sramotni izgovori za ljudska bića.
    (SrbinsonKruso, 22. novembar 2017 13:57)

    I ko jedini ovde robija? Nemam ništa više da dodam...
    (Drž' se Generale!, 22. novembar 2017 16:52)

    # Link komentara

  11. konacno je dolijao :)
    (neutralni felsh, 22. novembar 2017 16:32)

    # Link komentara

  12. Jeste i biće heroj, dok je Srba.
    (miki, 22. novembar 2017 16:31)

    # Link komentara

  13. Ja mislim da je trebao sve da ih pusti i da saceka da se naoruzaju!!!
    (evropljanin, 22. novembar 2017 16:26)

    # Link komentara

  14. Sramota.
    (Zli, 22. novembar 2017 16:08)

    # Link komentara

  15. @Ante
    "...Ja sam bio na 20km od Banja Luke, svi topovi su bili spremni za djelovanje"

    Gledaj, jedno vuče drugo. Vi ste mogli da budete ispred Banjaluke samo zato što JNA na početku rata nije išla do kraja pa se dozvolilo da kasnije nastanu paravojske i tako dalje.
    A na početku rata, kada je JNA bila na 50-60km od Zagreba, Stejt Department zove Generalštab i imaju samo jedno pitanje: kada ulazite u Zagreb?
    Da nije bilo izdaje, nesigurnosti, premišljanja i tako dalje danas bi smo vodili neke sasvim druge razgovore.
    (Lik, 22. novembar 2017 16:08)

    # Link komentara

  16. ne interesuje me ovo.
    (maki, 22. novembar 2017 16:05)

    # Link komentara

  17. (Mateo, 22. novembar 2017 14:56)

    A 300.000 Srba je svojevoljno napustilo domove? 5000 njih izvrsilo samoubistvo? Kolone civila su iz aviona gadjali ruzama? Kako te nije sramota da pricas o Gotovini kao o heroju? Srebrenica je Srebrenica i dobila je svog krivca, a gde je krivac za Jasenovac, Bratunac, Sarajevo???
    (Navijač, 22. novembar 2017 15:47)

    # Link komentara

  18. Šta je uloga vojske? Danas, Vojska Srbije je oružana sila sistema odbrane, kaže na njihovom sajtu.

    Šta je radila Mladićeva vojska? Šta im je on naređivao da rade? Da li im je cilj bio da odbiju napade i omoguće pregovore ili im je cilj bio 'čišćenje' teritorije?

    Koja to vojska ubijanjem civila obezbeđuje mirno rešenje konflikata? Nijedna. Zato su nas proglasili osvajačima i Velikosrbima.

    E, tu je razlika i zato je Mladić kriv. Mladić, ne Srbija i ne ceo narod. I zato je ova odluka pravedna.
    (Ne mislimo isto, 22. novembar 2017 15:47)

    # Link komentara

  19. Znao sam da ce komentari biti ovakvi. To je upravo ono za sta su se nacionalisti borili da nas vecno podele po naciji ne po dobru ili zlu. Ja sam inace izbegao strahote Bosne (SFRJ) 94' kao dete iz ( Muslimansko Srbske porodice) znaci mesanac koji u to vreme a nazalost i danas zauvek izgubio u veru ljudi iz tog dela sveta. Dozvolili smo saci jada (Politicarima) da nam postave nove norme, pravila ponasanja i level patriotizma. Da otisao sam jer nisam bio prihvacen ni od jednih ni od drugih, nisu mi verovali da je ovo zlo kog ce se posteni jednog dana stideti a nacinalisti likovati. Da otisao sam jer mi je bilo tesko objasniti mojoj deci da su oni drugaciji i da deca u susedstvu nece da se igraju sa njima jer su mesani. Da otisao sam jer i danas isti ljudi (na vlasti u svim drzavama bivse SFRJ) na isti nacin pokusavaju da objasne to sto ste siromasni i na rubu egzistencije za to su krivi drugi, nasi su heroji a drugi su ratni zlocinci. Dok oni imaju vas ne treba da brinete za vasu propast, uvek ce se naci jedan Tudjman, Milosevic, Izetbegovic koji ce da vas vodi, nek vam je sa srecom braco.
    (Opet on, 22. novembar 2017 15:41)

    # Link komentara

  20. Da su ga osudili na tri puta dozivotnu, to nece vratiti ni jednu jedinu zrtvu u zivot.
    To je ta tragedija.
    O njemu necu. Necu ni o kazni.
    Moje su misli kod svih dobrih ljudi srpske nacionalnosti, bili u Republici Srpskoj ili u Srbiji. Njih je vise nego "Mladica". Ratko Mladic je Ratko Mladic i on nije srpski narod, koliko god on u tom narodu imao i simpatizera. Smrt fasizmu!
    (Amila_, 22. novembar 2017 15:40)

    # Link komentara

  21. ćao, nema više...
    (bg, 22. novembar 2017 15:36)

    # Link komentara

  22. Svijet je danas mogao vidjeti kako čovjek koji je navikao da ima svu moć postaje nemoćan.
    (Ljiljana, 22. novembar 2017 15:36)

    # Link komentara

  23. @Mateo... i ja sam Hrvat ali ti ga brate pretjera hvaleci Gotovinu. Po tebi, njemu treba dati Nobela za mir.
    (Viktor, 22. novembar 2017 15:35)

    # Link komentara

  24. Tebe nek bude sramota, mene kao pripadnika vojske Srpske nije sramota zbog učešća u borbama sa mudzahedinima. HVALA
    (nenad rs, 22. novembar 2017 15:30)

    # Link komentara

  25. Sto se mene tice ko god je branio Srbe pd dzihadista iz Bosne i celog sveta je heroj.
    (makedonac, 22. novembar 2017 15:27)

    # Link komentara

  26. nazalost ocekivano...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (milam, 22. novembar 2017 14:54) # Link komentara

    Nažalost?????? Za ono šta je uradio (i u čije ime! a niko mu nije dao pravo da tu uradi u ime Srba), malo je i dobio...Pametnom dosta
    (Pantelija, 22. novembar 2017 15:25)

    # Link komentara

  27. Covek nije kako treba sa glavom, a zabrinjavajuce je koliko je sledbenika imao. Svako treba da odgovara za ono sto je uradio ili huskao ljude da urade..pomraceni umovi treba da budu gde im je mesto.
    (MARIJANA, 22. novembar 2017 15:25)

    # Link komentara

  28. E sad osudiste sve srbe sto ste mogli, aj sad malo da se sudi i ostalima koji su cinili zlocine a nisu srbi, a da oni su zrtve i nevinasca. Fujjjj...
    (Goran, 22. novembar 2017 15:23)

    # Link komentara

  29. Oric, Gotovina Haradinaj...Ko ce odgovarati za srpske zrtve.
    (Protoss, 22. novembar 2017 15:20)

    # Link komentara

  30. @Gusztav, mozda je neko ciljao na veliku Hrvatsku, veliku Srbiju, veliku Federaciju, ali je narod ciljao da opstane, i gde nije RS, tu Srba vise nema...
    (Zoltan, 22. novembar 2017 15:13)

    # Link komentara

  31. mrs

    Pogledajte na Youtube "Srebrenica mapiranje genocida " i sve ce vam biti jasno. Pre svega za one koji negiraju i velicaju Mladica, ni oni nece ostatiti ravnodusni.

    Kad pogledas nista ti sporno nece biti
    (Davor, 22. novembar 2017 15:02)

    # Link komentara

  32. Primitivizam kada psuje majku sudijama. Covjek od 75 godina
    (Jelena, 22. novembar 2017 15:01)

    # Link komentara

  33. (Marija, 22. novembar 2017 12:22)

    Šumadinko, "komandna odgovornost" ne postoji nigde osim u Haškom Tribunalu. Osudili su čoveka za izmišljeno delo.
    (milan, 22. novembar 2017 14:57)

    # Link komentara

  34. Srbin sam ali na svu sreću imam mnogo prijatelja muslimana i hrvata. Zverstva koja su radili Mladić i Arkan i način na koji su se odnosili prema neprijatelju ne predstavlja ni mene ni moju zemlju. Izvinjavam se u ime tih zlikovaca svim žrtvama, a pogotovo rodbini ubijenih zarobljenika. Ginuti u borbi je jedna stvar. Ali streljati ljude vezanih ruku i očiju na račun pogrešnog prezimena, niti je časno ni ljudski, već je to monstrumski čin. žao mi je sto kao društvo i država nismo sprečili to zlo.
    (Milan, 22. novembar 2017 14:57)

    # Link komentara

  35. Usporedjivati Gotovinu i Mladica, je cin ocajnika. Ko da opravdavas Srebrenicu s Jasenovcem.
    Nemaju veze jedan s drugim, osim sto su oboje profesionalni vojnici.
    Gotovina nakod pada Knina, saziva sve zapovjednike, dere se na njih, naziva ih barbarima placenima po ratnom plijenu. Aloo, u trenu oslobadjanja drzave i sveopce euforije!! Osobno je dosao u moju jedinicu i zaprijetio vojnim zatvorom, ako budemo verbalno ponizavati srpske vojnike, jer da su oni ionako ponizeni samim time sto nisu uspjeli izvrsiti zadacu!!
    Kad mu je procitano 27 godina zatvora, i dalje se obracao sudu s "casni sude"!
    Kad je oslobodjen, zacepio je gubicu svim desnicarima, pozivajuci na mir, i gledanje u buducnost!
    Gorovinu postuju svi u Hrvatskoj kao casnog covjeka i vojnika.
    Uz sve postovanje prema istim takvim vojnicima Srbima, ne vidim da je Mladic taj koji se moze usporediti s Gotovinom. Mozda netko drugi, kojem srpski narod nije iskazao dovoljno postovanja, upravo zbog toga jer to postovanje iskazuje prema krivim ljudima..
    A sad lupajte minuse, svejedno mi je, pozdrav svim normalnim ljudima u Srbiji, i svim casnim Srpskim veteranima protiv kojih sam ratovao, a koji su u vecini. Nek se ne srame sto su ispunjavali svoju duznost, mozemo se sramiti samo onih sto nisu bili dostojni da nas vode.
    (Mateo, 22. novembar 2017 14:56)

    # Link komentara

  36. Rat nije sport u kojem je važno učestvovati i boriti se kroz ferplej...U ratu valja pobediti. Kako? Bilo kako. To je jedina istina, jer rat je smrt, bolest, glad, vaške, smrad...ništa za veličanje tu nema. Istoriju piše pobednik, a gubitnik ide na klupu. Ako preživi, ide mu suđenje. To je jedina istina. Šta se stvarno desilo u Srebrenici ostaće priča, legenda, predanje. Evidentno je bilo mnogo smrti, u borbi, van borbe...evidentno su se Srbi borili za sebe i svoje, ali, evidentno da to nije imalo odobrenje velikih sila. Vitez i viteštvo? Takva pros..vanja mogu doći samo od onih koji su imali sreće da ih borba zaobiđe. O ratu znaju iz vestern filmove sa Gari Kuperom i Džon Vejnom. Ima rat velike heroje među običnim vojnicima, ali ti su u pravilu mrtvi. Prežive oni sa životinjskim instinktima, a ne sa ljudskim vrlinama. Rat je smrt. U ratu se odmičeš od ideje o čoveku i primičeš životinji, svaki dan i to najbrže što možeš jer to drži glavu na ramenima. Postoji kod svakog tačka kada i postaneš ljudska životinja. Blato, vaške, smrad, hladnoća i strah koji savladavaš svakom svojom živom ćelijom. Mi ljudi smo ograničeni. Ne možemo zamisliti rat, smrt deteta, roditelja...moramo to doživeti da bi zaista znali, a verujte, takva vrsta znanja niko ne želi. Zato ne veličajte ni Mladića ni žrtve, nikoga...plačite nad glupošću malog običnog čoveka bez čije ostrašćenosti ni jedan ambiciozni i koristoljubivi devijant ne bi mogao ništa. Ne tuku se generali, već obični, mali, premali, ljudi.
    (Vojnik, 22. novembar 2017 14:56)

    # Link komentara

  37. @Veljković
    Naravno da su zločinci.Ali nisu naši.Nisu naš problem već naroda koji ih slave i u njima ne vide krivicu.Patologiju koju stvaraju kad tad će da iskijaju.
    Mladić je već naš problem.Komandna odgovornist postoji.
    Kriv je ako je dokazano da je planirao i naredio Srebrenicu.Kriv je ako je neko mimo njegovog naredjenja krenuo da čini zličin a on ga nije zaustavio i kaznio.I na kraju - sve i da dokaže da je samo nesposobni general koji nije bio u stanju da kontroliše svoju terotoriju kriv je što po izvršenju krivičnog dela nije pohapsio i sudio one koji su činili ratni zločin protiv zarobljenika i civila.
    Ako ti neko napravi Blajburg na teritoriji koju kontrolišeš ne možeš da ne budeš kriv.
    Prosto.
    (Komša, 22. novembar 2017 14:54)

    # Link komentara

  38. nazalost ocekivano...
    (milam, 22. novembar 2017 14:54)

    # Link komentara

  39. владе дивац, новак ђоковић, ивана шпановић и многи многи други су сви већи срби од младића
    (187, 22. novembar 2017 14:54)

    # Link komentara

  40. Значи, катанац на Хаг - све су завршили по своме.
    (boki milos, 22. novembar 2017 14:52)

    # Link komentara

  41. @Klek
    U neku ruku u pravu si. Ljude treba deliti na dobre i lose i SVE zlocince treba kazniti.
    Ali tokom rata bilo je zlicina na svim stranama. Raspodela stradalih u BiH odgovara procentualnom odnosu naroda u BiH. To znaci da na "ravnomeran" zlocin imamo "neravnomernu" kaznenu politiku. To je jako lose i stvara podlogu za nove sukobe (nazalost).
    Na Kosovu recimo u gradovima nema gotovo ni jednog Srbina a pre dolaska KFOR-a ih je bilo. A za to nazalost niko nije odgovarao.
    Haski tribunal je na ovaj nacin diskreditovao sam sebe i njegove presude nemaju tezinu.
    Da su kaznjavani svi zlocinci sve bi bilo ok. Ovako imamo situaciju da zlocin nad Srbima nije zlocin. U takvoj situaciji Mladic ce kod Srba ostati heroj.
    Sve najbolje.
    (Prle, 22. novembar 2017 14:51)

    # Link komentara

  42. realno , kad se podvuce crta, sta je radio ,sta nije radio, kriv ili ne, ovo je jedna velika politicka igra u kojoj su sSrbi krivi i pre nego sto je pocelo sudjenje nazalost.
    Moje misljenje je da nije bilo ratka Mladica i vojske RS, danas ne bi bilo Srba u Bosni.Toliko.
    (blizz, 22. novembar 2017 14:50)

    # Link komentara

  43. Svako je odgovoran za svoje postupke. U ratu je tesko misliti o posledicama, jer izaziva najgore u ljudima, ali opet na kraju svu odgovornost preuzimamo mi sami. Ostaje zalost za svim izgubljenim zivotima, za trajnim unistavanjem medjuljuskih odnosa.. nekad smo imali mesovite brakove, hrvati kumovali srbima, muslimani pobratimi srbima.. koliko je lako uticati na ljudske mozgove i ubaciti destruktivnog crva u nase misli..

    hajde da naucimo nesto iz proslosti ljudi, nemojte da dozvolimo da manipulisi nama, da nam ponovo usade mrznju. jer, drvo se na drvo oslanja, a covek na coveka.
    (zon, 22. novembar 2017 14:48)

    # Link komentara

  44. @Ante Ne slažem se da je Mladić pustio RSK niz vodu. Pre će biti da je Milošević pustio RSK niz vodu, a zašto je to uradio pa verovatno jer je bio pod velikim pritiskom Zapada. U Bljesku nije poslao vojsku u pomoć iako se Republika Srpska na to obavezala jer je postojao dogovor Karadžića i Tuđmana što je lepo objasnio Hrvoje Šarinić u filmu "Pad Krajine". Tačno je da je HV došao do HE Bočac i da je imao Banja Luku na dlanu, ali tada su već teritorije padale kao kula od karata jer su udruženi krenuli HV i ABiH. Međutim, pre toga su strani savetnici "lepo" pripremili Oluju, a NATO je odradio posao uništenja komunikacionih tačaka Vojske RSK čime ih je ostavio "gluve i slepe" na (ne)milost HV-u. Nisam vojni stručnjak i ne mogu da prosudim o kvalitetima Ratka Mladića kao vojnika međutim činjenica je da je u ratnim sukobima na teritoriji nekadašnje SFRJ bilo dosta politike i zakulisnih radnji, a ceh su plaćali obični ljudi često ne svojom voljom.
    (Vartburg limo, 22. novembar 2017 14:47)

    # Link komentara

  45. Mladic je za jedne junak, a za druge zlocinac. Ok. svako ima pravo na svoj stav i misljenje. Sustina je da smo mi porazena strana rata i kao porazeni placamo cenu. Uvek je bilo da pobednik diktira pravila i ispisuje istoriju. Po meni je katastrofalno sto tada nasa diplomatja nije bila sposobna da prepozna vreme, ni politicke okolnosti u svetu, pa smo bili unapred osudjeni na gubitak rata protiv celog sveta, na gubitak bolje buducnosti. Jedino koje dobro prosao u tim nesrecnim ratovima su brojne "patrijote", ratni profiteri povezani sa politicarima i sa jedne i druge strane koji su bogatili na muci obicnog naroda. Treba svi da gledamo u buducnost, da razmisljamo, da ne dozvolimo opet da nas zavadu, da ne dozvolimo politicarima da se preko jeftinih nacionalisticki parola bogate preko nase grbace. Mislim da smo svedoci jedne svakodnevne tragedije, a to je da vlada bela kuga, da nas je svake godine na desetine hiljada manje, a ako se sa tim tempom nastavi, nestat cemo sa geografske karte.
    (dzoni, 22. novembar 2017 14:45)

    # Link komentara

  46. Ante, 22. novembar 2017 13:58)


    Znas ko je stvorio uslove Milosevicu da moze sesti 95 za pregovaracki sto i izbokosovati pristanak medj.zajednice na Republiku Srpsku? Ratko Mladic. Znas li da je vojska Ratka Mladica tokom celog rata drzala 74% teritorije BiH? Predpostavio sam da ne znas. Milosevic i jeste bio taj koji je sprecio Mladica da brani Krajinu. Mladic je bio general i sigurno najmocnija vojna figura tog rata, ali protiv politicarenja nije mogao.
    (Mare, 22. novembar 2017 14:39)

    # Link komentara

  47. Meni uopšte nije sporan Mladić, sporni su mi svi ostali koji oslobođeni, pa čak i za iste i mnogo veće zločine.
    (mrs, 22. novembar 2017 14:28)

    # Link komentara

  48. Vazno da su Oric i njegova braca Haradinaj/Taci nevini ! Da li je uopste potrebno komentarisati ...... znamo svi da je ovo jedna velika prevara i cirkus
    (Tetka Novka 011, 22. novembar 2017 14:26)

    # Link komentara

  49. Bog ce tebi najbolje presudit!
    (Opusteno, 22. novembar 2017 14:25)

    # Link komentara

  50. Toliko nesreće i toliko žrtva a svi oni jadni brali ljubičice kada ih je zločinac Mladić napao !!!
    (Veljković, 22. novembar 2017 14:25)

    # Link komentara

  51. Vlade Divac je veći Srbin od Stevana Sinđelića!
    Kada to shvati ovaj narod ima šansi da krene napred!
    Znači, nikad!
    (Otkud tetka zna Jovića?!, 22. novembar 2017 14:22)

    # Link komentara

  52. Ako su zbog njega ubijena ona dva vojnika u sred Beograda onda neka truli u zatvoru.
    (Back in Black, 22. novembar 2017 14:14)

    # Link komentara

  53. Zasluzeno!!!
    (Tara, 22. novembar 2017 14:01)

    # Link komentara

  54. @che
    To sto su drugi slobodni znaci da on nije kriv?
    To znaci da je los sud i da smo narod koji ne zna da lobira.
    (shen, 22. novembar 2017 14:01)

    # Link komentara

  55. "A Naser Oric?Ratko mladic je Srpski heroj i zahvaljujuci njemu imamo Republiku Srpsku!
    (bg011, 22. novembar 2017 12:13)
    RS imaš jer je Slobo potpisao dayton. Mladić je potpuno vojno poražen nakon Srebrenice i oluje. Milošević je sprečio pad Banja Luke."

    Tocno tako. Neznam zasto ljudi uopce misle da je Mladic nesto postigao za RS.. Nije uspio kontranapadom na Grahovo i Glamoc, i s time pustio niz vodu RSK. U Bljesku nije poslao pomoc.. Na Mrkonjic gradu nije zaustavio HV, i obrana Banja Luke se raspala. Ja sam bio na 20km od Banja Luke, svi topovi su bili spremni za djelovanje, AL NI JEDNA GRANATA NIJE PALA NA BANJA LUKU, tada prepunu izbjeglica. Nije vjerovao Gotovini da su ispred Banja Luke, dok mu ovaj nije ugasio elektranu i nestanak struje ga je sokirao.. spustio je Gotovini slusalicu potpuno utucen. Iskljucivo je Milosevic spasio RS, zaprijetivsi Amerikancima da ce potpuno ukljuciti vojsku SRJ u rat, a Amerikanci zaprijetili Hrvatima da stanu, jer da nemaju vise nikakvog prava da napreduju.. prijetili su sankcijama i bombardiranjem HV.
    Naravno, to je i bila istina, mi vise stvarno nismo imali za sto da ginemo, sve vojne ciljeve smo ostvarili, a RS i Milosevic cu pristali otici u Dayton.
    (Ante, 22. novembar 2017 13:58)

    # Link komentara

  56. Karadžić, Orić, Mladić, Čeku, Milošević, Tuđman, Izetbegović, Tači, Gotovina, Markač... su sramotni izgovori za ljudska bića.
    (SrbinsonKruso, 22. novembar 2017 13:57)

    # Link komentara

  57. A Naser Oric?Ratko mladic je Srpski heroj i zahvaljujuci njemu imamo Republiku Srpsku!
    (bg011, 22. novembar 2017 12:13)
    RS imaš jer je Slobo potpisao dayton. Mladić je potpuno vojno poražen nakon Srebrenice i oluje. Milošević je sprečio pad Banja Luke.

    Pad Banja Luke je sprečio Voren Kristofer !
    (bara, 22. novembar 2017 13:56)

    # Link komentara

  58. Jel' sad gotovo?
    Ili još i radikale moramo da isporučimo?
    (Ja, 22. novembar 2017 13:56)

    # Link komentara

  59. Kazu zivio jos 100 godina.. ratko mladic heroj na zene i djecu..
    (kliker, 22. novembar 2017 13:44)

    # Link komentara

  60. Ma ajde ovo je zatvor od par godina najviše, dobro je prošo!
    (Djole, 22. novembar 2017 13:24)

    # Link komentara

  61. Živeo ti nama sto godina, barem!
    (Imenjak, 22. novembar 2017 13:20)

    # Link komentara

  62. Ljudi znam da ima u Srbiji dobrih ljudi, upoznao sam niz, ali ovi sto pisu junacino i takve stvari, pa ljudi dragi...navijate za zlo koje je poubijalo znate koliko ljudi zajedno sa šešeljom, milosevicem, karadzicem....ljudi treba dobro pobijediti i na kraju pobijedi, nebitno je koje si nacionalnosti pa pogledajte mladi samo neka videa , cisto zlo je mladić..to moze raditi samo najvece zlo od covjeka sto je on radio...drugo pogledajte samo za usporedbu jer ce biti sto je s hrvatskim generalima odgovora, ponasanje gotovine, markaca i ostalih, a pogledaj ponasanje vasih...gotovina kad mu je procitano 27 godina zatvora s respektom je ostao stajati, uvijek je bio vojnik, a kad je izasao siri mir i gleda buducnost...vasi provociraju i hoce se klat...ja prvi kazem i kod nas ima zlih i svakakvih, zato nacionalnost nije bitna, dobar covjek je dobar gdje god se nalazio, a mladić je čisto zlo
    (Klek, 22. novembar 2017 13:19)

    # Link komentara

  63. Setite se Vučića kako je lepio table sa imenom Ratka Mladića preko Đinđićevih.
    (dr Zoran, 22. novembar 2017 12:13)

    Kakve veze ima Zoran dr Djindjić,njegovi posteri,mladi radikal Vučić i veliki srpski oficir Ratko Mladić!?
    (Nikola, 22. novembar 2017 13:19)

    # Link komentara

  64. Srpkinja sam, Šumadinka, nikoga u Bosni ili Hrvatskoj nemam. Rat sam videla na televiziji i osetila sam samo bombardovanje, a i to nesto slabo zbog mog grada.

    Presuda je pravedna.

    Zato, što je biti Vrhovni komandant čast i odgovornost.

    Zato što je uloga vojske da postigne i ocuva MIR.

    Zato što vojska nije instrument u rukama pohlepnih političara i Vrhovni komandant je tu da to spreči.

    Zato što je hrabrost braniti sebe od drugih, a VITEŠTVO BRANITI DRUGE OD SEBE.

    Ni častan, ni vitez, ni hrabar da se preda, ako stoji iza svojih dela: Ratko Mladić.

    Duboko žalim zbog svih žrtava tog rata i bezumnih ambicija nemoralnih politikanata. Pravedna presuda.
    (Marija, 22. novembar 2017 12:22)


    Udaj se za mene! Imam njemačke papire.
    (Emir, 22. novembar 2017 13:15)

    # Link komentara

  65. Naser Oric slobodan. 
    Ante Gotovina slobodan. 
    Ramus Haradinaj slobodan. 


    sta drugo reci...
    (Che, 22. novembar 2017 12:18)
    Orić i Haradinaj su na slobodi zahvaljujući Srbiji. Orić je do pre par godina bio na platnom spisku MUPa Srbije. Haradinaj je oslobođen zahvaljujući "nespretnosti" MUPa Srbije koji je po rečima nemačke policije naprasno izgubio dokaze o Haradinajevim zločinima. Nemci su tražili da naši objasne kako se to desilo. Dva meseca kasnije, Haradinaj i Vučić su napravili koalicionu vladu na Kosovu.
    (Povidon, 22. novembar 2017 13:15)

    # Link komentara

  66. Zasluzio je
    (Djuka, 22. novembar 2017 13:13)

    # Link komentara

  67. Naser Oric slobodan.
    Ante Gotovina slobodan.
    Ramus Haradinaj slobodan.


    sta drugo reci...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Che, 22. novembar 2017 12:18)

    Veselin Šljivančanin je slobodan
    Momčilo Perišić je slobodan
    Vojislav Šešelj je slobodan
    ...

    možemo tako prebrajati do prekosutra
    (kad već brojimo..., 22. novembar 2017 13:11)

    # Link komentara

  68. Nista mi nije jasno. Mi smo prvo ratovali kako Evropa nije. Posle smo ratovali kako ona ratuje. Ili stradas, ili si kriv.
    (No pasaran, 22. novembar 2017 13:05)

    # Link komentara

  69. Sad lepo da osude ljude koji su ubijali srpske civile '99.
    (Đolo, 22. novembar 2017 13:00)

    # Link komentara

  70. I meni je pozlilo kada su čitali zločine koji su počinjeni u naše ime!
    (Aleksandar, 22. novembar 2017 13:00)

    # Link komentara

  71. Moze da bude osudjen i na milion godina, Mladic ce ziveti vecno u nasim srcima!
    (Djenerale, 22. novembar 2017 12:59)

    # Link komentara

  72. Западу су пуна уста помирења народа на Балкану, а само један народ су осудили. Од помирења нема ништа док се сви не осуде, а не да пуштају оне који су чинили злочине и етничка чишћења.
    (miki, 22. novembar 2017 12:58)

    # Link komentara

  73. Naser Oric slobodan.
    Ante Gotovina slobodan.
    Ramus Haradinaj slobodan.

    sta drugo reci...
    (Che, 22. novembar 2017 12:18)

    Ne moras da kazes, nego pitaj Vucica, zasto je pomogao Harandinaju da postane Premijer nezavisne drzave Kosovo, podrzavajuci ga Srpskom listom na izborima?
    (ukljuci mozak!, 22. novembar 2017 12:58)

    # Link komentara

  74. živeo još dugo on iza resetaka
    (spikermen, 22. novembar 2017 12:53)

    # Link komentara

  75. Sada će svako dete u Evropi iz časova istorije učiti da su zločinci u ime srpskog naroda izvršili genocid, ubistva, etničko čišćenje i druge zločine. Stvarni heroji su žrtve srebreničkog genocida i ostalih zločina u BiH.
    (Samo istina, 22. novembar 2017 12:49)

    # Link komentara

  76. Cudnog li cuda , sta se drugo ocekivalo ?
    (321, 22. novembar 2017 12:49)

    # Link komentara

  77. Ne znam kakav čovek treba biti pa odobravati ono što ova kreatura znači. Srebrenica je najveća sramota našeg naroda a mladić je zločinac. Tačka. Isto kao i orić, haradinaj, gotovina i slični. To što ostali nisu osuđeni ne opravdava našeg monstruma
    (dr NS, 22. novembar 2017 12:48)

    # Link komentara

  78. Seli smo u pogresan voz tih devedestih godina,pa su nam i dans sve stanice pogresne.
    To sto nisu osudili druge,nego samo Srbe,je pored ostalog i zato sto smo izabrali pogresne saveznike.I dalje ih biramo pogresno i nikada se necemo opametiti.
    (mix, 22. novembar 2017 12:47)

    # Link komentara

  79. Genocid po opštinama?!
    (KK, 22. novembar 2017 12:47)

    # Link komentara

  80. Očekivano. Karadžić je tokom svog suđenja dosta krivice prebacivao na Mladića. Mada ni on nije previše od toga profitirao.
    (Miki, 22. novembar 2017 12:46)

    # Link komentara

  81. Interesantan detalj mi zapade za oko,na njegovoj crvenoj kravati ćirilicom piše KPRF (Komunistička Partija Ruske Federacije),veliki simbol srpskih nacional-šovinsta koji baštine četničku tradiciju,biva osuđen na doživotnu robiju sa crvenom komunističkom kravatom KPRF.Inače zasluženo je osuđen na doživotnu robiju jer je uz ostale zločince iz srpskog naroda nanio neprocjenjivu štetu srpskom narodu i samoj RS za koju se borio,pitam se čemu su bili potrebni ti bezumni zločini koji su počinjeni nad srebrničkim Bošnjacima,i uopšte ne želim da govorim o ciframa ubijenih niti o tome da li to treba kvalifikovati genocidom ili ne,ali za takav užasan i gnusan zločin je dobio šta je zaslužio.
    (PeruN, 22. novembar 2017 12:44)

    # Link komentara

  82. Kad je pravda selektivna, onda nije pravda.Nisu dobre frustracije kao posljedica selektivne pravde, vidjeli smo valjda u SFRJ.
    (Ana B.Luka, 22. novembar 2017 12:44)

    # Link komentara

  83. Dakle na sve daljnje komentare u kojima ce biti naslađivanja zbog presude ili veličanje osuđenika tko god on bio , u ovom slučaju R.Mladic . Moze li svatko prije nego sto ista komentira malo stati i razmisliti sta ce napisati . Koga god tjera mržnja prema nekom tko je drukčiji po vjeri , nacionalnosti ili rasi neka se zapita zasto je tome tako. Jer rodio se za mržnjom nitko od nas nije. Tko je taj kome najvise odgovara ovo stanje među narodima ? Jeli stanje u Hrvatskoj ili u Srbiji tako bajno da nemamo drugih briga nego se vraćati u prošlost ? Tko nam je danas vladar? Budite iskreni pa zaključite dali ovakvo stanje vodi prema boljemu ?
    Možete mi napisati da sam filozof ili pametnjaković no barem ne mrzim !
    Rodom sam iz Vukovara doživio sam sta sam doživio ( tad sam imao svega 5 godina ) međutim odbijam mrziti !!!
    A kome mogu pomoći njemu cu pomoći i znate sta , boli me ona stvar koje je nacionalnosti pa i ako je on taj koji mrzi mozda tako mogu nesto promijeniti ....
    Toliko od mene ...
    Pozdrav svima
    (Pula_hr, 22. novembar 2017 12:43)

    # Link komentara

  84. A Naser Oric?Ratko mladic je Srpski heroj i zahvaljujuci njemu imamo Republiku Srpsku!
    (bg011, 22. novembar 2017 12:13)

    Republika Srpska svoje postojanje ,uz naravno vojnike RS (sve a ne samo glavnokomandujućeg),treba da zahvali podršci Srbije.Da nije bilo te podrške (ekonomski,vojno i politički) pitanje da li bi postojala i u kakvom obliku.
    Što se tiče presude Mladiću meni deluje pošteno u odnosu na dela koja mu se stavljaju na teret.
    (BeKo, 22. novembar 2017 12:43)

    # Link komentara

  85. Pa svako ko ubija treba da truli u zatvoru a i javno kao sto je i ova napaljena buda...tina koja je poubijala nenaoruzane ljude i osramotila srbiju pred celim svetom. Isto to bi trebalo da vazi naravno i za bosanseke, hrvatske i americke a i sve slicne vojne generale koji su vodjeni nacionalizmom. Sve se lepo vidi na videu imate you tube ko ne veruje da ova kreatura od ljudskog bica nije pocinila ove zlocine
    (Joca, 22. novembar 2017 12:39)

    # Link komentara

  86. I dalje zivimo u ludilu koje su nam napravile posleratne generacije, bude nostalgiju za socijalizmom i komunizmom, zaboravljaju da su zlatna vremena YU bila kada smo prekinuli odnose sa Rusijom. Drugari Slobodana Milosevica ni za stare invalide se nisu postarali, drzava ceka da umru vec pripremaju nove. Vecina Srbije bi stvarno zelela rat, ali da bi nasli azil na zapadu.
    Narod treba da se zapita da li bi nam bilo bolje da posaljemo u penziju 2000 politicara sa zabranom da se bave politikom i daju komentare i da uvezemo Svajcarske koji su primer i Evropi i EU i svima ostalima. Ne vredi, iz Ruskog lobija bi i za to izasle kritike, da nam nije po meri, stetno. Suvise slobode i demokratije da naprosto smeta demokratskim zemljama Rusiji i Srbiji.
    (Vlada, 22. novembar 2017 12:38)

    # Link komentara

  87. “Genocid u Srebrenici?? Stavljati u istu ravan zločin u Srebrenici sa zločinom nacista prema Jevrejima, nije primereno. Voleo bih da su nacisti jevrejske žene i decu stavljali u autobuse i puštali ih da idu. Nažalost, to se nije dogodilo.“
    Efraim Zurof - direktor Simon Vizental centra
    (činjenice, ne političke definicije, 22. novembar 2017 12:37)

    # Link komentara

  88. Hvala mu za sve dobro, ali za zlo mora na dozivotnu. Tim zlocinima nas nije odbranio, nego unazadio za decenije unapred.
    (Nikola, 22. novembar 2017 12:37)

    # Link komentara

  89. Ostaje pitanje koje muci svakog normalnog Srbina a to je pozadina Srebrenice.Srbima je najmanje trebala takva glupost.Zasto su Srbi sami sebi natovarili ovakav teret na ledja da ih prati.Ko je ovo podmetnuo i organizovao.VRS je izvršila zločin tj jedan njen deo ali ostaju nalogodavci.Ovo je neko smišljeno iscenirao da i onda kada rat stane postoji razlog za mržnju i dalje podjele i svadje.
    (Tomy, 22. novembar 2017 12:37)

    # Link komentara

  90. A Naser Oric?Ratko mladic je Srpski heroj i zahvaljujuci njemu imamo Republiku Srpsku!
    (bg011, 22. novembar 2017 12:13)
    RS imaš jer je Slobo potpisao dayton. Mladić je potpuno vojno poražen nakon Srebrenice i oluje. Milošević je sprečio pad Banja Luke.
    (Miki, 22. novembar 2017 12:36)

    # Link komentara

  91. Čitajte ovo, Srbi, i pamtite da se ovakvo zlo više nikad i nikom ne ponovi. Ni Srebrenica, ni Jasenovac, ni Donja Gradina, ni Tomašica, ni Oluja. Pamtite i opominjite, ovo zlo su napravili neljudi.
    (Rektor, 22. novembar 2017 12:31)

    # Link komentara

  92. Razumem ja da je bio rat i razumem da se desavaju zverstva, ali ono sto se desilo u Srebrenici je nedopustivo i treba osuditi. Ne kazem da nije trebalo da se bori za svoj narod, ali su se i Zivojin Misic, Stepa Stepanovic, Petar Bojovic i drugi nasi generali borili za svoj narod pa nisu cinili zverstva.

    Tuzno je sto Oric, Gotovina i ostali nisu osudjeni, ali to je druga tema.
    (dusan, 22. novembar 2017 12:26)

    # Link komentara

  93. Rodio sam se posle rata, sve što znam je iz priča starijih, ali mene bi bilo sramota da sam bio pripadnik vojske čiji je Vrhovni komandant osuđen za genocid. Samo toliko.
    (Dejan, 22. novembar 2017 12:26)

    # Link komentara

  94. Nisam usijana nacionalistička glava, ali nakon oslobađajuće presude Naseru Oricu, Haški tribunal je definitivno antisrpski sud.
    (Strelok, 22. novembar 2017 12:25)

    # Link komentara

  95. Sta ocekivati posle ovolikih zlocina.
    (miki, 22. novembar 2017 12:24)

    # Link komentara

  96. Ajde vise da se zavrsi i ova farsa haske inkvizicije.
    (Lucifer, 22. novembar 2017 12:22)

    # Link komentara

  97. Srpkinja sam, Šumadinka, nikoga u Bosni ili Hrvatskoj nemam. Rat sam videla na televiziji i osetila sam samo bombardovanje, a i to nesto slabo zbog mog grada.

    Presuda je pravedna.

    Zato, što je biti Vrhovni komandant čast i odgovornost.

    Zato što je uloga vojske da postigne i ocuva MIR.

    Zato što vojska nije instrument u rukama pohlepnih političara i Vrhovni komandant je tu da to spreči.

    Zato što je hrabrost braniti sebe od drugih, a VITEŠTVO BRANITI DRUGE OD SEBE.

    Ni častan, ni vitez, ni hrabar da se preda, ako stoji iza svojih dela: Ratko Mladić.

    Duboko žalim zbog svih žrtava tog rata i bezumnih ambicija nemoralnih politikanata. Pravedna presuda.
    (Marija, 22. novembar 2017 12:22)

    # Link komentara

  98. Bravo za Tribunal. Nikako drugacije nego dozivotna!
    (Mirsad, 22. novembar 2017 12:22)

    # Link komentara

  99. ovome moze da se raduje svaki normalan covek koji ne podrzava lopove i monstrume koji ubijaju decu,zene i starce a Maldic sve to jeste.Greska je samo sto svi ti koljaci dece nisu na dozivotnoj(Haradinaj i slicni).Mi,Hrvati,Bosnjaci,Albanci,svi velicamo svoje koljace dece i govorimo da su heroji,jer su klali tudju decu pa je to nama ok,a svi su oni isti,svi su zasluzili dozivotne,i Bisnjacki,Hrvatski,Albanski i nasi "generali"(ne svi) koji su se obogatili u ratu i ubijali nevine a ne vojsku i naoruzane.Mladic,Milosevic,Karadzic,Seselj...ljudi koji su nam unistili zivote,zemlju,okaljali nas tako da nas ceo svet gleda kao ubice,a po broju podrske koju ti ljudi imaju u nasem narodu,nije ni cudo sto nas tako poimaju.
    (coki, 22. novembar 2017 12:20)

    # Link komentara

  100. Realno...
    (Stoickov ex Romario, 22. novembar 2017 12:19)

    # Link komentara

  101. Steta velika sto ga nisu prije ulovili pa da provede bar 15 do 20 godina u zatvoru...
    (Goran, 22. novembar 2017 12:19)

    # Link komentara

  102. Naser Oric slobodan.
    Ante Gotovina slobodan.
    Ramus Haradinaj slobodan.


    sta drugo reci...
    (Che, 22. novembar 2017 12:18)

    # Link komentara

  103. Za Srebrenicu je trebao da ga strijelja srpski narod! Najveca ljaga u nasoj istoriji. Slazem se da je bila odmazda, da su ubijani vojnici, da su mnogi izginuli u proboju, da je cifra preuvelicana... ali i da je 10 ljudi strijeljano Mladic je morao da odgovara!
    (nikolat, 22. novembar 2017 12:17)

    # Link komentara

  104. Haski sud je za Srbe, kako ne osudise posteno ni jednog Hrvata?
    (Marko, 22. novembar 2017 12:15)

    # Link komentara

  105. samo srbima se sudi,ostali oslobodjeni.. kao da su samo nasi cinili zlo
    (nik, 22. novembar 2017 12:15)

    # Link komentara

  106. Srpski narod preko Drine se odbranio od nestanka i to je jedino važno. Mladić je kolateral. Živela nam Republika Srpska!
    (Gospodar Zarin, 22. novembar 2017 12:15)

    # Link komentara

  107. Napokon pravda!!!
    (Vanja Vučurović, 22. novembar 2017 12:15)

    # Link komentara

  108. Ubijao, zatim se krio, pa i sada demonstrira svoj primitivizam i neljudskost. Stidim se sto su takvi ljudi vodili moju zemlju.
    Naravno, to sto mislim da je s pravom osudjen, ne znaci da ne mislim da je sud katastrofalan, i da su mnoge njegove kolege nepravedno oslobodjene.
    Jako tuzno, sve zajedno.
    (Ante Markovic, 22. novembar 2017 12:14)

    # Link komentara

  109. Setite se Vučića kako je lepio table sa imenom Ratka Mladića preko Đinđićevih.
    (dr Zoran, 22. novembar 2017 12:13)

    # Link komentara

  110. A Naser Oric?Ratko mladic je Srpski heroj i zahvaljujuci njemu imamo Republiku Srpsku!
    (bg011, 22. novembar 2017 12:13)

    # Link komentara

  111. Sapiram da se osude politicari,ali vojnici koji daju zakletvu to nikako. Kako nije sramota EU sa ovim nakaradnim sudom.?
    (Milos, 22. novembar 2017 12:11)

    # Link komentara

  112. Tako je dozivotna bre
    (Boda Tajson, 22. novembar 2017 12:11)

    # Link komentara

  113. posteno. zelim mu dug zivot i veliku starost.
    (elmin, 22. novembar 2017 12:10)

    # Link komentara

  114. Na naslovnici b92 da nije kriv za genocid. Onda dodjes tu, a naslov je drugaciji. Onda citas i vidis da i je i nije kriv za genocid. Odnosno, po jednoj tacki je, a po drugoj nije.
    (hm, 22. novembar 2017 12:10)

    # Link komentara