1. Puna podrska!!!
     (mile pile, 17. oktobar 2017 08:22)

    # Link komentara

  2. Bane

    Mozda bi ova devojcica sada bila ziva da smo imali takvu zabranu tada da maloetnici nema sta da traze sami posle 23 h, jer je ona nestala posle ponoci, kada je bese isla da vrati ako se secam duks drugaru koji joj je to pozajmio na nekoj proslavi koja se desavala u gradu te noci .
    (poreski obveznik, 17. oktobar 2017 00:20)

    # Link komentara

  3. 25, 40, 60, 90.
    (Kolja, 17. oktobar 2017 00:14)

    # Link komentara

  4. (TheClash, 16. oktobar 2017 21:19)

    Čudno će zvučati, ali nekome ko sa 20-25 godina bude osuđen za ubistvo, teža je kazna 40 godina nego doživotna.
    Ako je sa 25 osuđen na 40 godina, realne šanse su da doživi istek kazne. Odslužio svoje i sad je slobodan. A gde će on takav sa 65 godina? Nema ni porodicu. ni prijatelje (sem u zatvoru). Nema ni od čega da živi. Ko je gledao "Bekstvo iz Šošenka" zna o čemu govorim. (sećate se onog matorog što je radio u zatvorskoj biblioteci...)

    Izvinjenje moderaciji za zasipanje komentarima..
    (John, 17. oktobar 2017 00:06)

    # Link komentara

  5. Daaaaaaaa....
     (STFU, 16. oktobar 2017 23:01)

    # Link komentara

  6. @ZoranT onaj koji ubije provalnika je ubio provalnika koji je mozda imaonpistolj, noz, bombu..... Za to bih dao oslobadjajucu presudu!
    Pa nije se provalnik slucajno tu zadesio vec je dosao da pljacka a mozda i ubije!

    Ako se tebi to desi, a ti lepo stani, razmisli, trazi mu licnu kartu da utvrdis godine i pismo o namerama. Pa kad dobro razmislis, onda odluci. Nije zurba. Nije da su ti u kuci, na primer, zena i deca!
     (Berliner, 16. oktobar 2017 22:33)

    # Link komentara

  7. A zašto ne za svako ubistvo?
    (Bojan, 16. oktobar 2017 21:08)

    Zato što je svakom njegova muka najteža. Čoveku je ubijeno dete i u potpunosti razumem njegov bes, ogorčenost i sve ostalo...
    I baš zato on i ne treba da učestvuje u ovome. Previše je subjektivan. A u pravu za emocije mesta nema ("tu su paragrafi pa zagrabi nek' isto je i đavolu i đakonu..."). Možete da me mrzite, al' tako je.
    OK, uvesti doživotnu kaznu. Ali kako? Da li umesto sadašnjih od 30 do 40 godina ili i povrh toga, pa da postoje obe kazne?
    Osim toga, ne može da se uvede samo za ubistvo deteta. Onda bi se moglo postaviti pitanje zašto ne i za npr. ubistvo trudne žene ili za ubistvo više lica? Jer za sve to sada može zatvor od 40 godine. I za još dosta toga - pogledati spisak u članu 144 Krivičnog zakonika.
    (John, 16. oktobar 2017 22:23)

    # Link komentara

  8. "Cilj je i da se izmenom zakona osuđeni kojima je pravosnažnom presudom izrečena kazna doživotnog zatvora, ne mogu uslovno otpustiti sa izdržavanja kazne"

    Žao mi je, ali ovo ne može. Stav Evropskog suda za ljudska prava (onaj Strazbur što se Srbi masovno kunu u njega, al' izgleda samo ako im ide u prilog) je da kazna doživotnog zatvora bez mogućnosti uslovnog otpusta posle izvesnog broja godina predstavlja kršenje Evropske konvencije o ljudskim pravima (ona što je džrava Srbija malo-malo krši, pa posle plaća odštete).
    Mogućnost uslovnog otpusta mora biti predviđena. Mora.
    Ali niko ne kaže da se ta mogućnost mora i iskoristiti.
    (John, 16. oktobar 2017 22:13)

    # Link komentara

  9. Ko ubije provalnika od 17 godina, u redu je da odgovara. Ali ne sme da dobije doživotnu robiju. O njegovoj krivici mora da odlučuje Sud uzimajući u obzir sve okolnosti koje su dovele do izvršenja krivičnog dela. A one mogu biti veoma kompleksne.
    Cilj je da društvo postane bezbednije i humanije, a ne da se uvode kruti zakoni bez stručnog pokrića. Postoje i dela kao što su čedomorstvo koja se dešava pod određenim okolnostima i praktično ne postoji šansa da se ponove nakon dugogodišnje robije.
    Previše je nasilja u društvu, i mora se raditi u skladu sa strukom i pozitivnim iskustvima drugih zemalja da se ono smanji. Ne očekujem da peticija može da prođe, jer je Srbija u Savetu Evrope, a to podrazumeva da zakoni moraju biti usklađeni sa određenim načelima.
    (ZoranT, 16. oktobar 2017 22:13)

    # Link komentara

  10. Potpisujem.Dodati još i za silovanje uopšte kao i za brutalna ubistva.
     (Predrag Cvetanović,Niš, 16. oktobar 2017 22:08)

    # Link komentara

  11. (Poreski obveznik, 16. oktobar 2017 21:12)

    Ne kontam šta ćeš postići uvođenjem zabrane deci da izlaze posle 23 časova. Da nećeš možda time sprečiti ova ubistva. Proguglaj malo i pogledaj vremena kada se to dešavalo teško da ćeš naći da se neka desila posle 23 časa. Nije poenta svega zaključati se u sobu nego naći rešenje da možeš slobodno da hodaš gradom.
    (Bane, 16. oktobar 2017 22:02)

    # Link komentara

  12. Uvođenje represivnijih mera je uvek korak unazad. Zemlje koje imaju najstrože sankcije za teška krivična dela uglavnom imaju visoku stopu kriminaliteta. Uvođenje drastičnih kazni je zapravo pokazatelj da se stopa nasilja u društvu povećava.
    Potreban je sistemski odgovor na nasilje, a ne jednostavno uvođenje doživotne robije.
    (Mairon, 16. oktobar 2017 21:48)

    # Link komentara

  13. lepo..medjutim.kao sto.rece poreski.obveznik,samo se dobija.dodatni porez zbog zatvorskog izdrzavanja osudjenika.pre sam za smrtnu kaznu,ili mozda dozivotna bez prava na bilo.kakvu vrstu pomilovanja,pa ako i placam porez da je delotvorno.naravno ,materija je veoma.kompleksna,i njoj se treba pristupiti veoma oprezno,jer samo prikupljanje potpisa nije problem,vec dokazivanje uradjenog zlocina i da je sudska odluka donesena bez i trunke greske
     (mozaks, 16. oktobar 2017 21:43)

    # Link komentara

  14. (TheClash, 16. oktobar 2017 21:19)

    Kolega, dodjite opet u sledecem roku, nije dovoljno. Svrha kazne je i odvracanje. Nije jedna vest bila da pocinioci monstruoznih dela kod nas izadju i ponove isto to. Sta to govori?
     (objavite i moj, 16. oktobar 2017 21:40)

    # Link komentara

  15. Kako neko moze ugasiti ljudski zivot, odvojiti roditelja od svog deteta, brata od sestre. Imate I moj glas.
     (Sofronije, 16. oktobar 2017 21:24)

    # Link komentara

  16. Podrzavam, njima ni pakao nije dovoljna kazna.
    (Zuba, 16. oktobar 2017 21:20)

    # Link komentara

  17. Svako ko iole poznaje materiju krivicnog materijalnog i krivicnog procesnog prava, shvata koliko je ovo nebitno pitanje i nebitna inicijativa. Maksimalna kazna za najteza krivicna djela iznosi 40 godina. Uzmite da je neko lice koje ima 25-30 godina, izvrsilo takvo krivicno djelo i pravosnazno ga osude na 40 god, taj ucinilac kr.djela izlazi na slobodu sa 65-70 godina. Svrha kazne, kao i sankcije, nije retribucija! Sto se tice uslovnog otpusta, nije 2/3 izdrzane kazne jedini uslov, nego i dobro vladanje kao i procjena suda da se osudjeni popravio i da se sa pravom moze ocekivati da nece vrsiti krivicna djela, i o tome odlucuje sud, na kraju krajeva.
     (TheClash, 16. oktobar 2017 21:19)

    # Link komentara

  18. Potpisujem.
    (Vlada, 16. oktobar 2017 21:17)

    # Link komentara

  19. Bacanja para poreskih obveznika . Dovoljna je robija od 40 godina ali da se onemoguci otust ranije. Da velike kazne deluju, pa onda u SAD ne bi imali uopste ubistava a pogotovo ubistava dece jer tamo imamo cak smrtne kazne a tamo gde ih nema ima dozivotnih.Fondacija bolje da predlozi da maloletnici nema sta da traze sami na javnom mestu posle npr 23 h i da se za to ako se zateknu strogo kaznajvaju roditelji, a ako se to desi vise od 3 puta da se takvim roditlejaim oduzimaju deca.
    (Poreski obveznik, 16. oktobar 2017 21:12)

    # Link komentara

  20. A zašto ne za svako ubistvo?
    (Bojan, 16. oktobar 2017 21:08)

    # Link komentara