1. Pošto je sudstvo korumpirano i jadno u obje države, uopće ne bi bilo loše da se hrvatima sudi u Srbiji,a srbima u Hrvatskoj. ionako je jal prevelik, pa bi se nadmetali tko će kome dati veću kaznu
    (ZD, 17. oktobar 2017 09:10)

    # Link komentara

  2. stavljam se u položaj oštećenog i ne znam šta bi ovu dvojicu spasilo sigurne smrti, a država neka se bakce sa mnom posle.
    (pomoravac, 17. oktobar 2017 00:58)

    # Link komentara

  3. Ljudi se ovde raspravljaju da li su zaslužili smrtnu kaznu ili dugogodišnju robiju praćenu teškim radom,evo ja predlažem kompromisno rešenje, prvo teška robija pa onda kad završe sa njom izvršiti smrtnu kaznu nad ovim ološem.
    (iluminat, 17. oktobar 2017 00:52)

    # Link komentara

  4. U Americi je stopa kriminala i ubistava veća nego u Srbiji uprkos mnogo strožijim kaznama. Skoro sam pročitao da je pre 30 godina u USA zbog droge bilo u zatvoru 50 hiljada ljudi, a da ih je danas pola miliona. Prema tome, stroge kazne ne pomažu. Mnogo kompleksnije mere treba preduzeti da bi se smanjio kriminal, a pre svega bolje obrazovanje, ekonomska situacija, kultura, stabilnije porodice itd itd. U komentarima na ovakve vesti se nikada ne pominje Švajcarska ili Švedska u kojoj svakako ima manje kriminala nego u Srbiji, već isključivo USA i to bez opravdanog razloga, što sam već objasnio. Na kraju, kriminalci čine zločin ne zato što se ne plaše kazne, već zato što u tom momentu smatraju da neće biti otkriveni, a samim tim ni kažnjeni, ma kako stroga kazna bila. Prema tome, bilo bi bolje da uradimo nešto po pitanju efikasnosti naše policije.
    (Petar, 16. oktobar 2017 23:49)

    # Link komentara

  5. ..dozivotna robija..tako je to regulisano u normalnim drzavama..
    (Joey22, 16. oktobar 2017 23:32)

    # Link komentara

  6. Без 15-20 година по глави не пуштати.
    (Јабучило, 16. oktobar 2017 23:15)

    # Link komentara

  7. Malo je nezahvalno licirati sa visinom kazne ovako napamet.
    Rad, koji podrazumeva socijalni kontakt je ovakvim ljudima privilegija. Zatvor, bez rada i bilo koje druge mogucnosti kontakta sa drugim ljudima. Jedine osobe koje treba da vide do kraja zivota su cuvari, a i njima treba strogo zabraniti svaki vid komunikacije.
    (jasdf, 16. oktobar 2017 23:03)

    # Link komentara

  8. Mnogo kriminala koji hara Srbijom,desava se iskljucivo zbog loseg sudjenja
    kriminalcima.Donose se veoma blage kazne,koje nicemu ne sluze.Recimo za cin
    silovanja,kod nas se dobija dve tri godine zatvora,a i to se cesto svede na
    polovinu izdrzane kazne.Za silovanje treba odrediti NAJMANJU kaznu,u visini
    deset do petnaest godina.Izdrzavanje kazne,treba da bude u samici,strogo.
    (ANDREJ, 16. oktobar 2017 22:11)

    # Link komentara

  9. Au sunce ti sta je bre ovo ?? Paklena pomorandza scenario ? Pazi 96. god ? Zvanicno smo napravili monstrume od dece i SVI SMO KRIVI ! Takve u zatvor na 20 godina
    (Bane, 16. oktobar 2017 21:23)

    # Link komentara

  10. Težak fizički rad je za ovakve, doživotno ako treba, jer oni ne znaju šta će sa sobom, pa da ih usmerimo prema rudniku jadne.
    (Stojke Mačka, 16. oktobar 2017 21:22)

    # Link komentara

  11. Dobro je taj mladić i prošao, tek bi nadrljao da je prekoračio nužnu samoodbranu. Već bi se našao neki prepametni tužilac da ga krivično goni.
    (dejan, 16. oktobar 2017 20:19)

    # Link komentara

  12. dobice efektivno po 3-4god zatvora
    (persej, 16. oktobar 2017 19:22)

    # Link komentara

  13. vidim u komentarima polusvet odmah bi da ubija i smrtnu kaznu dodeljuje. I sta sad, da se ubiju ta dva olosa, koja je korist drustvu? Nikakva. Zato ljudi treba uvesti radni zatvor, gde bi lipsavali po 14h dnevno radeci ko mazge, 20 godina, na hlebu i masti. Jok, rulja bi ipak da ubija i smrtne kazne dodeljuje. i sta vas razlikuje od ova dva umobolnika? nista!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zdravo-razume, 16. oktobar 2017 17:24)


    Grešiš da društvo nema benefite od smrti ovakvih ološ...ako ih nema znači da više nikom i nikada neće nauditi...

    E sad, ja takodje nisam pobornik smrtne kazne jer se time ološi oslobadjaju teškog života.... slažem se sa drugim delom gde bi RADILI najmanje po 10 sati dnevno (težak fizički rad na izgradnja državne infrastrukture) i time bili korisniji državi i zajednici..a prihod koji bi ostvarili da ide žrtvama njihovog nasilja (pošto oni ionako imaju besplatnu hranu i smeštaj)...
    (nervozna ganglija, 16. oktobar 2017 19:18)

    # Link komentara

  14. @j...Da je mlada devojka bilo bi ok? Svasta, pa osoba koja siluje drugu osobu je bolesna i zla osoba i sta se tu moze ocekivati, kakva logika se moze ocekivati od njega...
    (Drti Hari, 16. oktobar 2017 19:08)

    # Link komentara

  15. Potresla me ova vest. Da sam u samo malo boljem stanju napisao bih i potpisao od slova do slova, svaki zarez, sve olaksavajuce okolnosti koje ce stajati u presudi.
    Nisam pravnik ali sam mnogo, mnogo slicnih presuda procitao. Mislim da su one sablonske, samo se ime promeni a sve ostalo (sve sto ide u prilog bitange) ostaje isto.
    (Penzioner, 16. oktobar 2017 19:05)

    # Link komentara

  16. Samo da napišem da smrtne kazne nema. i u Rusiji, kada već mnogi pominju EU. To nema veze sa EU već sa Savetom Evrope koji je mnogo šira organizacija. U Evropi (geografski gledano), smrtna kazna postoji još samo u Belorusiji. Inače, sve je ovo rezultat "reforme" pravosuđa i ponašanja javnih dužnosnika. Kada vam iz Vlade i iz Predsedništva države pokazuju da za nijedno, bukvalno nijedno, krivično i prekršajnog delo niko neće odgovarati, kada su i tužioci i sudije u otvorenoj saradnji sa kriminalcima i to i ne kriju, kada se pomiluju najgori od najgorih, šta očekujete?
    (poznavalac, 16. oktobar 2017 18:07)

    # Link komentara

  17. Kako bih ja sredio ovu državu veoma lako. Kakve bi to kazne bile uvedene za krivična dela. Pa ne bi nikom palo na pamet ovako nešto. Sad bi on meni radio doživotno na izgradnji puteva i 12 sati dnevno a noću zatvor. A dnevnice bi išle oštećenoj. Imao bi dosta vremena da moli boga za oproštaj. Dokle god se ne uvede obako nešto biće kriminala. Kakva je situacija trenutno, radne snage imamo na pretek
    (j, 16. oktobar 2017 17:50)

    # Link komentara

  18. Momak od 20 godina silovao ženu od blizu 50? Može majka da mu bude
    (j, 16. oktobar 2017 17:44)

    # Link komentara

  19. policija i ostale sluzbe ratuju na facebook-u, prate folk scenu pa ne stizu kriminalom da se bave...
    (kole, 16. oktobar 2017 17:41)

    # Link komentara

  20. Predraze, sta ce nam slike i imena tih ljudi? Da postanu popularni u Srbiji jel? Samo inicijali. Mnogi postanu ubice i monstrumi zbog popularnosti. Lenonov ubica je rekao da je to uradio da bi postao popularan. To treba zakonom regulisati. Da ti ljudi zniju da niko za njih vise nece cuti niti ce ih videti. Garantovano bi se znacajno smanjio broj natezih krivicnih dela. P.S. Strasno je kada objave sliku zrtve i sliku ubice , i imena, jedno pored drugog, kao da su braca rodjena.
    (pedja, 16. oktobar 2017 17:37)

    # Link komentara

  21. Treba da se uvede Dusanov zakonik samo to moze da ovu zemlju dovede u red
    (sale, 16. oktobar 2017 17:36)

    # Link komentara

  22. citam predloge 20-30 god zatvora...ja predlazem 7-10 godina za ovo,ali da se odlezi a ne da provedu u zatvoru par mjeseci pa ih puste...i vjerujte da 7 godina u zatvoru nije uopste malo,ko je bio tamo to zna...
    (goran..., 16. oktobar 2017 17:33)

    # Link komentara

  23. treba nam neki referendum da se narod lepo izjasni za vracanje smrtne i dozivotne kazne!
    (james, 16. oktobar 2017 17:28)

    # Link komentara

  24. Ne vidim koja od dostupnih kaznenih mera je adekvatna ovakvom zverstvu.
    (matora konjina, 16. oktobar 2017 17:25)

    # Link komentara

  25. vidim u komentarima polusvet odmah bi da ubija i smrtnu kaznu dodeljuje. I sta sad, da se ubiju ta dva olosa, koja je korist drustvu? Nikakva. Zato ljudi treba uvesti radni zatvor, gde bi lipsavali po 14h dnevno radeci ko mazge, 20 godina, na hlebu i masti. Jok, rulja bi ipak da ubija i smrtne kazne dodeljuje. i sta vas razlikuje od ova dva umobolnika? nista!
    (zdravo-razume, 16. oktobar 2017 17:24)

    # Link komentara

  26. Ako sud izrekne maksimalne zakonske kazne, onda se ne treba ljutiti na sud, nego menjati zakon, ili, još bolje, menjati ceo sistem krivičnih sankcija. Uvesti da za određena krivična dela, posebno ona nasilna, sud izriče samo minimalno trajanje, a da se o otpustu odlučuje od strane posebne komisije stručnjaka nakon proteka minimalnog trajanja isključivo uz saglasnost žrtve krivičnog dela, odnosno žrtvine porodice. Znači, ovim zločincima odrediti minimalno trajanje od, na primer, 15 godina, a da se nakon toga na svake tri godine procenjuje da li su zaslužili da izađu na slobodu i to samo ako je žrtva sa tim saglasna, odnosno ako da oprost zločincu.

    Ne može se postati uređeno društvo bez efikasnog i strogog sistema krivičnog kažnjavanja, ne zavaravajmo se.
    (Pravnik, 16. oktobar 2017 17:23)

    # Link komentara

  27. A , mi zatvaramo rudnike uglja ... nema ko da kopa ugalj ... Ma , okuj bagru , pa u rudnik , da svetlo sunca ne vidi narednih 40 godina !!!
    (Ikac Jagodinac, 16. oktobar 2017 17:18)

    # Link komentara

  28. Ovakvo katastrofalno stanje nikada nije bilo, ali nikada. I nesrećnih 90-ih je bilo više ljudskosti a barabe su imale strah od milicije. Dajte puna imena prezimena i slike tih monstruma.
    (Predrag, 16. oktobar 2017 17:16)

    # Link komentara

  29. 20 i 15 godina teškog fizičkog rada u kamenolomu.Ukoliko odbiju da rade, 40 + 30 godina bez prava pomilovanja.
    Ako se to ne dogodi , onda nismo organizovano društvo i nezaslužujemo dalji opstanak sa drugim državama.
    (Rade Božić, 16. oktobar 2017 17:15)

    # Link komentara

  30. pa rade to jer misle da je 3 godine nejgore sto moze da im se desi
    (rex, 16. oktobar 2017 17:09)

    # Link komentara

  31. Smrtna kazna je ukinuta zato što ona ne postoji ni u EU a sve gore je zato što je pre deset godina loše sprovedena reforma sudstva.
    (Samosvesna gradjanka, 16. oktobar 2017 16:20)

    E to što ne postoji u EU je najbitnije od svega.
    (oberin martel, 16. oktobar 2017 17:07)

    # Link komentara

  32. Monstruozno, ne znam koju drugu rijec upotrebiti. Posto je navedeno da su tukli mladica, zrtva silovanja je vjerovatno majka. Zamislite kako se sad osjecaju te dve zrtve. Koja je to trauma. Unistena porodica i dva zivota doslovno. Ono sto je jos gore, je to sto uza okolina nece stati uz njih, nego ce im se smijati iza ledja, po starom dobrom srpskom obicaju, sto ce dodatno produbiti traumu.
    Molim novinare da ovaj i slicne slucajeve isprate do kraja. Siguran sam da to zanima javnost, a time bi se dodatno izvrsio pritisak na nadlezne institucije. Imate moc, iskoristite je za dobrobit drustva.
    (neko, 16. oktobar 2017 17:05)

    # Link komentara

  33. Doživotna robija. Tačka!
    (Smuleco, 16. oktobar 2017 17:04)

    # Link komentara

  34. Po struci sam advokat i uvek me je sramota kad procitam ovakve vesti. Da su ovo uradili u SAD, vlasnik kuce bi mogao da ih ubije i ne bi odgovarao (upad na privatni posed). Zato su SAD to sto jesu, a mi tu gde smo - kod nas razna bagra ima sva prava, a posten svet mora da se krije od istih, umesto da je obrnuto!
    (Advokat, 16. oktobar 2017 17:03)

    # Link komentara

  35. U Americi se sabiraju kazne za izvrseno delo.
    Ovi bi dobili kaznu za nosenje hladnog oruzija, za krsenje javnog reda i mira, za upad u tudji posed, fizicki napad, kradju, silovanje, jos jedan fizicki napad. Sve skupa dobili bi preko 100 godina zatvora, ponaosob. Nije dozivotna, a nije ni smrtna, ali za sve sto su uradili dobiju kaznu.

    To je fer. A ne on da napravi niz zlodela i na kraju dobije zajedno 10-15.

    Nadam se da ce kod nas uvesti da smes da se branis svim sredstvima ako te neko napradne u kuci. jer stitis svoj zivot, porodicu i dom.

    Nije samo kod nas porstao broj teskih raybojnistva nego u svetu. Krivicni zakonik mora to da prati sa odgovarajucim merama zastite.
    (petar, 16. oktobar 2017 16:56)

    # Link komentara

  36. Došlo vreme da držimo pištolj u kući, a suzavac u tašni.
    Zaključavajte se ljudi.
    (marija, 16. oktobar 2017 16:55)

    # Link komentara

  37. Kada se bude čitala presuda, baš me zanima koje će olakšavajuće okolnosti uzeti sud inače će apelacioni vratiti na ponovno suđenje ako ne bude dovoljno komično.
    (živčan_neki_lik, 16. oktobar 2017 16:52)

    # Link komentara

  38. Ipak sudstvo ne radi svoj posao za koji su osposobljeni i dobro plaćeni i zaštićeni bolje od belih medveda.Da se objavi javno da su momci za te prekršaje dobili 30 god.radnog(ali radnog)zatvora sve bi bilo drugačije.
    (Ujka sa Fontane, 16. oktobar 2017 16:45)

    # Link komentara

  39. Zbog ovakvih ne treba vracati smrtnu kaznu, nego demontirati ovakav kakav je apelacioni sud!

    Zar neko stvarno ozbiljno misli da su ova dvojica kabadahija krenula u ovakvu "akciju" jer im 10 ili 20 ili 40 godina zatvora ne predstavlja nikakav problem? Ne, oni su nekako procenili (a nije da nisu imali argumente za to) da ce proci fakticki nekaznjeno u danasnjoj Srbiji, gde su mnogi pocinioci najtezih krivicnih dela na slobodi, nekada cak i uprkos punosnaznim pravosudnim presudama.
    (apel, 16. oktobar 2017 16:45)

    # Link komentara

  40. Šta je problem osnovati neki novi sud? Toliko polupraznih zgrada u gradu, ljudi iz te branše gomila, advokati preskaču jedni druge. Makar jedan sud za donošenje ekspresnih osuda u slučajevima gde nije potrebna bog zna kakva istraga. Po kratkom postupku u zatvor brale, pa ti tuci, siluj i divljaj.
    U Srbiji krivih Drina koliko hoćeš, a ljudi samo nemoćno gledaju u neverici. Jedno od rešenja koje meni pada na pamet:
    Osnovati neki oblik državno priznatog udruženja građana (ili kakav god naziv da ima) koji ima određena prava, kao što je onlajn registracija članova i predlaganje peticija (znam da nešto slično postoji, ali ovo da bude nešto novo, neki bum za koji će se čuti i privući pažnju ogromnog broja ljudi). Uložiti napor da tako nešto zaživi i da cilj bude da se postigne taj nivo gde će građani moći da donesu još neke odluke glasanjem, a ne samo koje će sledeće lopove dovesti na vlast.
    Na taj neki način naterati vlasti da rade za narod ono što bi narod i želeo, a ne ono što oni misle da je najbolje za narod (iz perspektive njihove fotelje).
    Jesu to moje puste želje, ali nije nešto što je nemoguće.
    (Kalimero, 16. oktobar 2017 16:44)

    # Link komentara

  41. Srce mi se slama kada pročitam ovako nesto. Kako, ali kako je moguće da neko to uradi? Ne mogu ni da zamislim kako je toj ženi. Uništili joj život budale i monstrumi. Nasilnih ljudi ima svuda. Razlika je u tome što negde drugde pravosudje ima nultu toleranciju za ovakva dela. Kod nas i nisam bas siguran. Po hitnom postupku osuditi ove neljude na zasluženu kaznu. No bojim se da će biti ista prica. Javnost se šokira ovim činom. Posle svi zaboravimo. I ne znamo niti se pitamo kako su prošli ovi kriminalci. Da li im je suđeno. Koliko su dobili. Zašto su izašli nakon samo tri godine zbog dobrog vladanja i slično. Kroz ceo proces (suđenje i služenje kazne) javnost treba da bude upoznata i da vrši pritisak. S obzirom da sudstvo u slučaju da na njega vrše pritisak počinioci i njihovi bliznji neće da deluje pravično.
    (Yo, 16. oktobar 2017 16:44)

    # Link komentara

  42. Nazalost, samo par meseci za to ce da odleze. U Americi bi mogli do dozivotne, ali ovde je silovanje u rangu prekršaja. Takav smo narod.
    (Srba, 16. oktobar 2017 16:37)

    # Link komentara

  43. Samo uvesti dozivotnu ili drasticno povecati kazne, pa nek dobije 150 godina. Kao u SAD da mu i nakon smrti niko kosti ne moze uzeti do isteka kazne. Takoreci da im se nezna za grob. Jer takvi nezasluzuju nista bas nista i slicni njima. Zbog blagih kazni i nerada suda , na ulici je kriminal u porastu...
    (realno, 16. oktobar 2017 16:29)

    # Link komentara

  44. Mislim da je zastita u kuci u smislu nekog spreja ili slicno, preko potrebna svakoj porodici...uz konacno odobrenje policije i zakona. Pa svako ko neovlasceno predje kucni prag, poprskas i pozoves policiju...jer ovo mora nekako da se zaustavi!?
    (kako drugacije, 16. oktobar 2017 16:26)

    # Link komentara

  45. Da ih je doticni nesrecni covek napao da se odbrani on bi zavrsio u CZ.
    (qwert, 16. oktobar 2017 15:39)

    Verovatno bi dobio vecu kaynu nego sto ce ovi manijaci dobiti... ako ih uopste osude :/
    (uhh, 16. oktobar 2017 16:22)

    # Link komentara

  46. Ljudi , nisu inicijali krivi . Krive su bre sudije i tačka .Ima na birou pravnika koliko hoćeš i jedva čekaju posao !A ovo može da sudi i moj pradeda !
    (Dejan, 16. oktobar 2017 16:21)

    # Link komentara

  47. Samo da ponovim:
    "Treba uvesti dozivotnu kaznu bez mogucnosti za pomilovanje"
    (Vladimir, 16. oktobar 2017 16:20)

    # Link komentara

  48. ajde sad Srbijo da te vidim koliko si postena!
    (kraljevina pancevo, 16. oktobar 2017 16:20)

    # Link komentara

  49. Zivo me zanima zasto je ukinuta smrtna kazna kad je kod nas sve gore?
    (Zox, 16. oktobar 2017 16:04)

    Smrtna kazna je ukinuta zato što ona ne postoji ni u EU a sve gore je zato što je pre deset godina loše sprovedena reforma sudstva.
    (Samosvesna gradjanka, 16. oktobar 2017 16:20)

    # Link komentara

  50. Apelacioni sud sve ovakve oslobadja zbog nedostatka dokaza.
    (Aca, 16. oktobar 2017 16:13)

    # Link komentara

  51. Zakljucati ih i baciti kljuc. Nikakve surovosti, nikakva kaznjavanja. Samo ih iskljuciti. Treba uvesti dozivotnu kaznu bez mogucnosti za pomilovanje. Dakle ustanovljava se sudskom odlukom da doticni nisu sposobni niti dostojni suzivota sa ostalim pripadnicima drustva, niti ce ikad biti. Kraj price.
    (levoto, 16. oktobar 2017 16:13)

    # Link komentara

  52. Vucibatine na doživotnu !!!!!
    (Major Žohar, 16. oktobar 2017 16:12)

    # Link komentara

  53. Ne pustajte ih nazad na ulicu molimo Vas
    (hm, 16. oktobar 2017 16:12)

    # Link komentara

  54. Jezivo.
    Još je jezivije što će oni ako imaju novaca proći sa nekom nazovi kaznom.
    (Milosav Jovandić, 16. oktobar 2017 16:10)

    # Link komentara

  55. 96. godiste? Sta se desava sa ljudima ovde?
    (Devla, 16. oktobar 2017 16:05)

    # Link komentara

  56. Ne verujem sta sam procitao... A ono opet - zivimo u Srbiji...
    (True Batman Fan, 16. oktobar 2017 16:04)

    # Link komentara

  57. Zivo me zanima zasto je ukinuta smrtna kazna kad je kod nas sve gore?
    (Zox, 16. oktobar 2017 16:04)

    # Link komentara

  58. Max kazna za ove zivotinje!
    (Das, 16. oktobar 2017 16:03)

    # Link komentara

  59. Ja zaista više nemam reci.
    (WinstonBlue, 16. oktobar 2017 16:01)

    # Link komentara

  60. За упад и пребијање по десет година, за силовање и помагање у силовању једнако по 40 година. За додатно пребијање још по десет година. И знао би се ред. Наш смисао за правду и кажњавање подупире силоватеље. Срамота ме је због тога.
    (Коста, 16. oktobar 2017 15:56)

    # Link komentara

  61. Ljudi, zakljucavajte se i danju!
    (Brzi Gonzales, 16. oktobar 2017 15:50)

    # Link komentara

  62. Zar je potrebno suđenje?!
    Psihijatrisko veštačenje...!?
    U ovakvim predmetima stvari su toliko jasne, da se zaista nadam da proces neće trajati godinama, i da će se naći mesta u zatvoru za ovu dvojicu kretena.
    Sa druge strane ako vidim da ni postupak u aferi indeks pored silnih svedoka nije okončan, čemu ovde da se nadamo...
    (Karlo, 16. oktobar 2017 15:49)

    # Link komentara

  63. Iskreno, kada je neko spreman da uradi ovako nešto, on više ne sme da se nađe među ljudima. Promena zakona, doživotna robija bez mogućnosti pomilovanja. Prosto ne verujem da ovakvi ljudi mogu da se pokaju i da sutra normalno funkcionišu.
    (Millennium, 16. oktobar 2017 15:45)

    # Link komentara

  64. zbog ovakvih mi je žao što u srbiji nema smrtne kazne
    (tetka iz kanade, 16. oktobar 2017 15:44)

    # Link komentara

  65. ma izaci ce za godinu dana, ako ih uopste i zatvore.
    (OrtodoksniPsiho, 16. oktobar 2017 15:42)

    # Link komentara

  66. Da ih je doticni nesrecni covek napao da se odbrani on bi zavrsio u CZ.
    (qwert, 16. oktobar 2017 15:39)

    # Link komentara

  67. Neka mi neko navede samo jedan razlog zasto ova dva monstruma ne bi trebalo da dobiju 40 godina zatvora, koliko sigurno nece dobiti od naseg pravosudja.
    (pravnik, 16. oktobar 2017 15:38)

    # Link komentara

  68. Draga Srbijo , oni ce biti pusteni veoma uskoro (npr primereno ponasanje). Cuvajte se. Ovde nemate zastitu.
    (321, 16. oktobar 2017 15:36)

    # Link komentara