Dacia obara rekorde u Evropi

U prvih osam meseci 2014. godine Dacia je oborila je rekord u pogledu rasta prodaje u EU i dostigla 35 odsto ukupne prodaje vozila kompanije Renault u čijem se vlasništvu nalazi, prenosi francuski list Tribin.

Pošaljite komentar
  1. Прочитао сам све коментазе и уочио да су скоро сви критиковали Дачију а да је нису ни честито возили.Возим Дачију Сандеро пет година и тврдим да за те паре нема бољег аутомобила.Чак ни половних набуџених млађих од 8 година.При том појма немаш ко и како га је возио и одржавао ,целови нису јефтини а ново је ново.Наравно ако ниси надувани скоројевић.Сандеро који возим је удобан,сасвим солидан у вожњи,мали потрошач а при томе сигуран и лепо изгледа.Наравно то је ствар укуса и потребе.Мени није потребан луксузнији ауто.Ако Бог да и банка ... купићу опет Сандера.
    (богдан, 18. septembar 2014 17:12)

    # Link komentara

  2. Svima vam sto se nadate da 'gradjani Evrope rapidno siromase': Dacija se kupuje kao drugo ili trece vozilo i ne sluzi da se sa njom prelaze velika rastojanja, eventualno 3-4god. Koliko para toliko muzike. Za te pare to je ok i nista vise od toga. Pozdrav iz Nemacke.
    (Alex, 17. septembar 2014 22:18)

    Ako si u Nemackoj zasto onda ne kazes da Daciju kupuju Nemaci I da je ne koriste samo 3-4 godine I da im nije 3,5,6 auto. Nemac ne gresi po pitanju cena-kvalitet I ne baca pare na skupe automobile.. Sa druge strane mogao si da spomenes da skuplje-skupe automobile kupuju Turci,Rumuni.Bugari,Srbi,Hrvati I ostali iz te kategorije psihickog stanja koji pate od marke vozila I baca pare.
    (Posmatrac, 18. septembar 2014 08:49)

    I Daciju i BMW i Audi i ostale kupuju svi redom, nezavisno od nacije. I da Dacija se kupuje kao drugo ili trece vozilo i za 5-10.hiljada km godisnje. Auto nije neki kvalitet i to se odrazava kroz cenu. Sa druge strane vise vidjam Nemce koji voze Audi npr. od Dacije, tako da znam sta govorim dok si ti ocigledno neinformisan.
    (Alex, 18. septembar 2014 12:48)

    # Link komentara

  3. @(marko, 18. septembar 2014 09:29),
    postoje ljudi koji kupuju automobil da bi ga vozili a ne da bi ga prodavali ...
    (D., 18. septembar 2014 11:28)

    # Link komentara

  4. Cena! Samo cena! Kakva lakoca upotrebe. Ima auta, koji sve imaju to što ima Dacia,pa prodaja nešto ne ide. Nemaju malu cenu. Dok se u Daciji rinta za 150-200e, prodaja ima da raste.
    (Jelko, 18. septembar 2014 10:54)

    # Link komentara

  5. Slažem se sa svima koji kažu da je dačija lepog dizajna eksterijera, ali da je preskupa za ono što nudi i šta joj nedostaje.
    (otac Makarije, 18. septembar 2014 10:12)

    # Link komentara

  6. Jedino što ne mogu da razlučim jeste kakav je kvalitet ove informacije, i da li je PR toliko moćan da nam je svima ušao u glave. Zašto je mene konkretno briga što Dacia obara "rekorde" (ako ih obara)? Da bih je možda kupio? Hoću li sutra kad budu pisali da BMW obara rekorde da kupim novu 7-icu? Neću. A kad za nedelju dana opet budu "pisali" da su stanovi pali na 50% u odnosu na danas, hoću li da kupim odmah tri? Neću. Da li iko od vas kupuje proizvod zato što negde piše da se dobro prodaje? To već ne znam..

    Elem, Dacia kao Dacia. Neko reče nije loš auto. Šta je onda loš auto? Takvog valjda nema. Čak i u proporciji cena-kvalitet, Dacia košta mnogo više nego što nudi. Da bih pregrizao i kupio jedan Logan, npr. (za koji mislim da ima dobar dizajn, kao i Sandero, ali samo to), morao bi da košta bar 20% manje. Mogli bismo konačno da prestanemo da se lažemo, niko živ ne bi pomislio na Dacia-u da ima para da kupi bolji auto. A uglavnom su svi bolji. To što mi nemamo pare da kupimo nešto bolje, uopšte ne znači da je potrebno da glorifikujemo ovaj poluproizvod iz Piteštija.

    Povodom fenomena taksi Logana, namerno sam proteklih godina pitao veliki broj taksista po BG šta misle o Loganu. Velika većina je rekla da misle da je #$%/%@&%#, ali da jednostavno nemaju para za bolje, i da štede kintu da kupe neki bolji polovan.

    Možda jednostavno svi lažu. Prihvatanje te činjenice valjda smanjuje frustracije..
    (Dikh tu kava, 18. septembar 2014 09:44)

    # Link komentara

  7. Za stanje u kakvom se mi nalazimo i Dacia je luksuz. Pola Srbije moze samo da sanja o novoj Daciji. Druga polovina za te pare kupuje polovne "premijume" i prica lose o Daciji iz cistog kompleksa. U potpunosti opravdava cenu sa kvalitetom koji poseduje a ko hoce bolje morace da izbroji daleko vecu sumu. Polovna vozila se ne racunaju to je drugi segment trzista.
    (pare i muzika, 18. septembar 2014 09:38)

    # Link komentara

  8. Imam daciju duster, benzin, 1.6 motor, prednja vuca samo. Auto je dobar, nema problema, a presao sam 40.000. Sta vise i udoban, za krace relacije do 3h voznje, Potrosnja 7-8 litara. Iz sumadije sam gde su rupe strasne, i uglavnom losi puteve, auto visok, plastika solidna, sve radi dobro i svuda izlazim, kad su bile poplave, prolazio svuda , znaci i za ektremne uslove nije los. U poredjenju sa novim puntom, kojeg ima cale, znatno bolja investicija, posle 3 godine, po losijem putu, vise se cuje plastika nego motor unutra, plus odlazak u servis zbog alnasera ( mislim da je zamenjen). Sta mu je mana. Kad se bude prodavao kao polovni nece biti dobra investicija ;)
    (marko, 18. septembar 2014 09:29)

    # Link komentara

  9. Dacia Sandero ima sve sto treba da ima jedan auto te klase po najboljoj ceni. Manite se predrasuda, provozajte ga, pa cete videti.
    (zadovoljan, 18. septembar 2014 08:55)

    # Link komentara

  10. Svima vam sto se nadate da 'gradjani Evrope rapidno siromase': Dacija se kupuje kao drugo ili trece vozilo i ne sluzi da se sa njom prelaze velika rastojanja, eventualno 3-4god. Koliko para toliko muzike. Za te pare to je ok i nista vise od toga. Pozdrav iz Nemacke.
    (Alex, 17. septembar 2014 22:18)

    Ako si u Nemackoj zasto onda ne kazes da Daciju kupuju Nemaci I da je ne koriste samo 3-4 godine I da im nije 3,5,6 auto. Nemac ne gresi po pitanju cena-kvalitet I ne baca pare na skupe automobile.. Sa druge strane mogao si da spomenes da skuplje-skupe automobile kupuju Turci,Rumuni.Bugari,Srbi,Hrvati I ostali iz te kategorije psihickog stanja koji pate od marke vozila I baca pare.
    (Posmatrac, 18. septembar 2014 08:49)

    # Link komentara

  11. Kako neki ljudi poput ovog krafta mogu da pisu "Ručica menjača ko nekad u kecu", ista ta rucica kao i kompletan menjac su se ugradjivali u klio! Ovo je ocigledno trolanje i ne zasluzuje da se objavljuje na ozbiljnom sajtu.
    (Djox, 18. septembar 2014 08:47)

    # Link komentara

  12. prosle godine sam bio u Bukurestu na sluzbenom putu, grad je ogroman, koristio sam taxi dosta, na taxiju su im samo Logani starije generacije i to uglavnom benzinci sa plinom, promenio sam ih sigurno desetak, prosecna predjena kilometraza im je 300.000 km, a bio sam u njih par i sa blizu 400.000 km...
     (xy, 18. septembar 2014 08:40)

    # Link komentara

  13. Šta trućate poredeći Daciu i 500L?! Fiat u znatno višoj klasi i po dizajnu i po kvalitetu izrade, pričate tu nešto kao da ste se navozali 500L-a pa ste se kao gorko pokajali. O Daciji nemam nikakvih predrasuda, to uopšte nije loš auto, ali besmisleno je porediti ta dva auta. A za one kojima je žao Zastave i Jugića, pa vozite ih i dalje kad su vam toliko dragi, pričate o raspaloj fabrici sa raspalim proizvodima, tehnološki zaostaloj barem 50 godina. Dok su se pravili svi se bunili protiv njih a sada im mnogo žao, cvrc. I još nešto, nije uopšte bitno naše malo tržište za jednu veliku kompaniju da bi sad pravili nešto jeftino po našoj želji, pa nisu valjda došli da bismo mi kupovali krš igračke od 4-5000 eura. Imaju proizvod koji neko ili hoće ili neće. Mislim, kolko smo se srozali sa kriterijumima, ajde neka taj Reno ugasi proizvodnju Renoa i neka pravi samo Daciu kad je to sve tako, lepo i jeftino. By the way, Reno ima i fabriku Dacia i u Maroku i to nije rumunska fabrika nego francuska.
    (sickofitall, 18. septembar 2014 08:11)

    # Link komentara

  14. Sladak limun.
    (Damir, 18. septembar 2014 06:46)

    # Link komentara

  15. Ponosan vlasnik Logana 1.5dci od 2005. Presao 180.000 km bez ikakvih problema. Potrosnja oko 4.5 l kod nas, u inostranstvu oko 4. Sledeci auto, Dacia Lodgy ili ako me ubode loto, Renault Espace.
     (Artemis Faul, 18. septembar 2014 03:18)

    # Link komentara

  16. Evo ovako. Skoro seo u drugarov nov sandero dizel. Da se malo provozam,nako... Unutra blagi užas. Ručica menjača ko nekad u kecu. Volan nema veze sa točkovima. Na prvi mah izgleda prgav ali je to samo zbog buke tj. zvučne izolacije. Kočnice loše. Punto klasik za njega pojam. E onda vam je sve jasno. Ovo piše neko kome je fabija službeni auto 11 godina. (kraft, 17. septembar 2014 19:03)

    Ako si ti samo prosao pored Sandera, a kamoli i seo u njega, ja ti placam veceru.
     (Artemis Faul, 18. septembar 2014 02:37)

    # Link komentara

  17. @ (Mladen, 17. septembar 2014 15:02)

    Ti onda vozi onaj imt traktor, on je jos jednostavniji. Neko jednostavno ne zeli samo najosnovnije u zivotu a ovde ne mislim na Bentlije i slicno vec nesto normalno, osrednje u skladu sa vremenom a Dacia to nije, ona je ispod proseka.


    Ljudi ih kupuju jer nemaju novca ne zato sto su dobri. To samo pokazuje da smo u ekonomskoj krizi jer auto osim cene nema nista da ponudi, sve ostalo je ispod proseka. Cak se i krade zbog kompatibilnih delova...
    (Sredina, 18. septembar 2014 01:57)

    # Link komentara

  18. Svaka cast komentatorima koji kritikuju ovaj automobil ali mislim da su promasili temu. Ni ljudi iz Renoa, ni oni koji voze ovaj automobil ne tvrde da je Dacija najbolji automobil na svetu. Jednostavno, to je proizvodjac koji je orjentisan na platezno slabije stanovnistvo i/ili na one koji iz bilo kog razloga nemaju prevelika ocekivanja u vezi svog automobila. Sandero sa cenom izmedju 7300 i 9500 eura je najjeftiniji na trzistu. Za one koji od automobila ocekuju nesto vise, postoje znatno bolji i takodje znatno skuplji modeli Folksvagena, Tojote, Mazde, Pezoa, ... Mercedesa, Ferarija, Bentlija, ... pa ko voli neka izvoli.
    (Dragan, 18. septembar 2014 01:40)

    # Link komentara

  19. Reno je prvi dolazio u kragujevac na pregovore, ali jedan od neprihvatljivih uslova za nas bio je da visak administracije ide u proizvodne hale.
    (Aca, 18. septembar 2014 01:35)

    # Link komentara

  20. kad odem u Bukurest, uvek uzmem Dacia taksi, jeftiniji je od drugih 2 puta, ili su dizel ili na plin, kad me voze sav premrem od straha, a kad pogledam na tablu presli po 300.000 km, a kazaljka za brzinu ne prelazi 80kmh, zakljucak je izdrzljiv automobil, ali pri 80kmh kao da se raspada od brzine, uplasen jer mi se ucinilo da ide 120.
    (seljadin, 18. septembar 2014 01:19)

    # Link komentara

  21. Mrzim kada neko nesto komentarise lose o necemu a ne navede zasto to misli.Reci sto ne bih vise uzeo Daciu.Ja znam da bi uzeo sebi opet za grad da imam i za sela,jer auto je vrh za ulozeno i dobijeno posebno Daster :)
    (Gagi990, 17. septembar 2014 23:20)

    # Link komentara

  22. Cena-kvalitet,najbolja kupovina.
    (PAL, 17. septembar 2014 23:16)

    # Link komentara

  23. Vozio u par navrata jer nisam imao izbora, ili zamensko vozilo ili rent-a-car kad mi firma obezbedi. Moj licni utisak je da auto treba da bude jeftiniji za to sto nudi. Generalno mi je ostao los opsti utisak. Jeste dacia jeftinija od ostalih marki, ali morala bi biti jos malo jeftinija. Duster im je malo kvalitetniji i bolji od ostalih dacia, ali je i cena nesto visa.
    (Uh, 17. septembar 2014 23:05)

    # Link komentara

  24. Dacia je super auto za te pare.Sto se kaze KOLIKO PARA TOLIKO MUZIKE.
     (pendula, 17. septembar 2014 22:37)

    # Link komentara

  25. Za 8.000 evra, koiko košta najjeftinija Dačia, može se kupiti daleko, daleko bolji polovan automobil.
    Neupredivi su recim Reno Megan ili Opel Astra stari tri godine sa ovim Dačijama.
    (Milko, 17. septembar 2014 22:36)

    # Link komentara

  26. Niskobudzetni auto,jeftin. Spolja i ok, ali unutra je ko Volga.
    Ukusi su razliciti,ali Hyundai i30 je recimo za 2 klase bolji auto,a nije mnogo skuplji,ali ok,ja licno,kupio bih Opel Insigniu ili Passat-a 2008+.
     (ex sns, 17. septembar 2014 22:26)

    # Link komentara

  27. Svima vam sto se nadate da 'gradjani Evrope rapidno siromase': Dacija se kupuje kao drugo ili trece vozilo i ne sluzi da se sa njom prelaze velika rastojanja, eventualno 3-4god. Koliko para toliko muzike. Za te pare to je ok i nista vise od toga. Pozdrav iz Nemacke.
    (Alex, 17. septembar 2014 22:18)

    # Link komentara

  28. Hoćeš jeftino eto ti Dacija,za solidno i ušminkano imaš Reno a za skupo Nisan!Uz dobre prodajne salone posao mora ići.Da su Zastavu poklonili devedesetih danas bi imali izvoznika za ponos!
     (Dragan, 17. septembar 2014 22:12)

    # Link komentara

  29. @kraft
    manje-vise slazem se sa tvojim opisom sandere, jer sam imao priliku da je vozim jednom mada mi svi ti nedostaci koje si naveo i nisu prestavljali neki problem... ali vec dve godine imam dustera 4x4 i mogu ti reci da svega toga nema ni u tragovima... jedini problem je mala neudobnost pogotovo zadnje klupe pa na duzim relacijama se da osetiti... ali da su im francuzi preporodili kompaniju, nema nikakve dileme
    (skroman poznavalac automobila, 17. septembar 2014 22:10)

    # Link komentara

  30. U EU standard pada vec dugo.. Vozice i ladu uskoro.
     (dzo, 17. septembar 2014 21:50)

    # Link komentara

  31. Vlasnik sam logana iz 2006 godine...i ma sta ljudi pricali ovo je odlican auto,pritom znam i vozio sam i luksuznije. Prosao sam 120000 i to bez problema...sve se svodi na to koliko para toliko muzike...pritom u ovom slucaju dobijate i nekoliko pesama na uvce bonus.U ostalom ima taksista koji su sa njim presli i vise od 500000 km i vrlo su bili zadovoljni. Toliko od mene i proverenog licnog iskustva.
     (prolece u srbiji, 17. septembar 2014 20:54)

    # Link komentara

  32. Dacia dizel - 330 000 km i još može... znam ko ima... a taj što kaže da ima menjač ko kec verovatno nema ni 200 eura u džepu da ga celog izvrneš i živi na budžetu mame i tate!
     (D, 17. septembar 2014 20:53)

    # Link komentara

  33. Vozim Golf 4 sa 1,6 motorom, 2001. godiste. Nedavno sam vozio Logan sa 1.2 motorom u osnovnoj opremi. Ako mi je da izaberem izmedju mog Golfa sa 220000 km i tog novog Logana, bez razmisljanja bih izabrao Golf. Priznajem, motor u Loganu je mnogo stedljiviji i dizajn je moderniji, ali ja u Golfu za 3000 evra imam mnogo vecu udobnost, stabilnost, brzinu, sigurnost i sve ostalo. A razlikom od 4000 evra u ceni mogu bez problema da odrzavam Golf narednih 5 godina najmanje. Inace zivim u Rumuniji, imam ogromno postovanje prema Daciji i raduju me njeni uspesi, ali ja ne bih nikada kupio recimo ovakav novi Logan kao sto je ovaj.
     (Vladimir, 17. septembar 2014 20:44)

    # Link komentara

  34. Hteo Reno da preuzme Zastavu... Eto nam sad da pravio Fiat umesto nas proizvod da se prodaje sirom evrope.
     (Vlada, 17. septembar 2014 19:18)

    # Link komentara

  35. a zasto fiat svoj model 500l tako masno naplacuje?! ovi su dosta povoljniji a nista nisu losiji, logicno ljudi biraju njih!
     (limeni, 17. septembar 2014 19:12)

    # Link komentara

  36. Imao Sandera sad imam duplo skuplji auto. Novi auto me odlicno sluzi, ali sam sa Sanderom imao taj osecaj da me niko ni za euro nije prevario kad sam ga kupio.
     (N2, 17. septembar 2014 19:07)

    # Link komentara

  37. Evo ovako. Skoro seo u drugarov nov sandero dizel. Da se malo provozam,nako... Unutra blagi užas. Ručica menjača ko nekad u kecu. Volan nema veze sa točkovima. Na prvi mah izgleda prgav ali je to samo zbog buke tj. zvučne izolacije. Kočnice loše. Punto klasik za njega pojam. E onda vam je sve jasno.
    Ovo piše neko kome je fabija službeni auto 11 godina.
     (kraft, 17. septembar 2014 19:03)

    # Link komentara

  38. A smejali smo se rumunima-ko ce Daciju da kupuje?!Mi smo mnogo pametni-da li smo fabriku,subvencije za jos jednu i ko zna sta jos a pravimo auto koji je kod nas skuplji nego u EU!!!U Turskoj kamiona Iveko kao sto je nasa Zastava proizvodila na svakom koraku ali sta Turci znaju nama je sve tudje bolje!
     (laloš, 17. septembar 2014 18:48)

    # Link komentara

  39. Kupio sam Stepwaya 2010. godine, bez predrasuda. Presao sam 75.000 km sa njim. Ako bih danas morao da dam neku ocenu o ovom automobilu mogao bih da kazem samo da ne bih ponovio istu gresku, tacnije kada bi mi ga ponudili za 1 dinar odbio bih.
    (Dacia nikad vise, 17. septembar 2014 18:29)

    # Link komentara

  40. volume vs value
    volume je 35%
    koliki je value, i koliko finansijski doprinosi kompaniji? ne vise od 10% ... ako i toliko.
    (Lemi, 17. septembar 2014 17:45)

    # Link komentara

  41. ...dokaze da radnicka klasa sve manje moze sebi da priusti..
     (moravac, 17. septembar 2014 17:15)

    # Link komentara

  42. Mnogi nemaju neko misljenje o tom automobilu dok sa druge strane ima dosta ljudi koji postuju taj auto iz razloga ulozeno dobijeno, kao i mnogo koji p taj auto i ako ga nikad ne bi kupili cene. Da je srece pa da se ovako pise o nasoj Zastavi...
    (lol, 17. septembar 2014 17:05)

    # Link komentara

  43. Dacia je stvarno OK auto za taj novac, realno je u pitanju dizajn i tehnologija od pre 10-15 godina, ali je bar proverena i pouzdana i svaki iole bolji majstor se u nju razume. A da ne pricam koliko su samo Rumuni ponosni na Daciu i koliko je voze...
    (a gde je tu Fiat 500L, 17. septembar 2014 15:49)

    # Link komentara

  44. Na ovom primeru prodaje Dacie, jasno je vidljivo da gradjane Evrope rapidno siromaše.
    (Over And Out, 17. septembar 2014 15:22)

    # Link komentara

  45. Naravno , videli ljudi da za te pare moze da se kupi normalan auto , bez nepotrebnih dzidza-bidza . Meni su se smucili prekomplikovani automobili i jedino Dacija nudi jednostavan auto .
    (Mladen, 17. septembar 2014 15:02)

    # Link komentara