1. Potpuno se slažem da su ove cene nenormalne. Kada pogledate kako je baznjak oguljen i od elementarne opreme, a i od motorizacije, pa ipak košta neverovatnih 14.000.
    Šamar razumu.
    (Misa, 20. novembar 2017 10:17)

    # Link komentara

  2. Slažem se da Rapid pripada B segmentu, samo iz razloga što je izveden iz Fabije. Po dimenzijama je bliži C segmentu, a i po ceni pripada tom segmentu. U osnovnom paketu opreme, sa najslabijim motorom košta nešto preko 13000 evra. Ako Elantra sa jačim motorom, i nemerljivo boljim paketom opreme, košta 13990 onda po ceni mogu da je poredim sa Rapidom.
    Oktavija sa 1.0 TSI benzincem od 115 ks u osnovnom paketu opreme, koji je mnogo siromašniji od Elantrine početne opreme, košta oko 16300 evra, a 1.4 TSI od 150 KS košta malo preko 18500. Znači po ceni ne mogu da poredim Elantru sa Oktavijom. Sa druge strane po dimenzijama i po opremi mogu.
    Kod Škode, a slično je i sa drugim evropskim markama, izuzev Dačije, ništa nije "budžetski".
    Ako za parametar uzmemo odnos cena-kvalitet, odnosno "kol'ko para, tol'ko muzike" Dačija, korejska i japanska vozila su best buy bez obzira na segment.
    Pozdrav.
     (KadPorastemBićuKengur, 19. novembar 2017 17:44)

    # Link komentara

  3. @KadPorastemBićuKengur
    Ja bih pre komentarisanja ipak proverio neke cinjenice. Elantra je c segment ili nprne. i30 sedan. U Sad i30 se zove Elantra. Uporedio si Rapid koji je budžet auto, koji je nesto nalik Daciji i koji je prvenstveno namenjen trzistima u razvoju ali se eto ipak na kraju pojavio i u evropi. Rapid više možeš da uporedjujes sa sestrom fabijom i Polom od pre dve generacije jer VW je ipak majstor reciklaze svojih platformi.
    (Danda, 19. novembar 2017 11:47)

    # Link komentara

  4. @freefall
    Slažem se, ne sporim da je informacija tačna. Vozila su potpuno identična jer je isti uvoznik i za Srbiju i za Sloveniju. Samo kažem da Srbija ima carinu. Nema mi logike da bi isti uvoznik stavio veću cenu u Srbiji eto tako, čisto jer mu se može, sigurno su analizirali i cene i ponude konkurentskih modela...
     (Kokos, 19. novembar 2017 08:46)

    # Link komentara

  5. Za te i manje pare Suzuki Vitara/S cross bez konkurencije!
     (Ujka Vasa, 18. novembar 2017 19:00)

    # Link komentara

  6. (Kokos, 18. novembar 2017 14:12)

    "Mislim da EU nema carinu na uvoz vozila iz J.Koreje pa je to mogući razlog za nižu cenu u SLO. Neko od komentatora je to dole već primetio, činjenica je da nas deru svi ali najviše naša država!"

    Nisi u pravu. Pogledaj npr. cene pežoa 308 SW HDI 120 Allure u Srbiji i Sloveniji. Carine nema ni kod nas, ni kod njih, kod nas je skuplji 4.000, a PDV je veći u Sloveniji.

    Dakle, radi se o alavosti uvoznika.

    Mnoga vozila su u Srbiji zato mnogo skuplja nego bilo gde u okruženju.

    Bio je serijal revizorskih članaka na VG, sa analizom javno dostupnih finansijskih godišnjih izveštaja, iz koga je sledilo da u Srbiji ubedljivo najveću maržu (preko 30%) naplaćuje upravo uvoznik za KIA vozila.
    (moron, 18. novembar 2017 15:50)

    # Link komentara

  7. @Kokos
    Dao sam tacnu i azurnu informaciju i napisao izvor koji svako moze istog trenutka da proveri. Uz to radi se o identicnom proizvodu, dakle nema boljeg slucaja za poredjenje. Bilo bi dobro da neko ko ima informaciju prikaze strukturu cene. Tada bi bilo sve jasno i video bi se razlog zasto platezno duplo manje sposoban kupac (onaj iz Srbije u odnosu na nekog iz Slovenije) placa skoro 12% vecu cenu. Idelan zadatak za nekog novinara.
     (freefall, 18. novembar 2017 14:54)

    # Link komentara

  8. @Freefall
    Mislim da EU nema carinu na uvoz vozila iz J.Koreje pa je to mogući razlog za nižu cenu u SLO. Neko od komentatora je to dole već primetio, činjenica je da nas deru svi ali najviše naša država!
     (Kokos, 18. novembar 2017 14:12)

    # Link komentara

  9. Isti auto na akciji u Srbiji 13.990 EUR, a u Sloveniji 12.490 EUR.
    [link]
    (freefall, 18. novembar 2017 08:52)

    # Link komentara

  10. (lane, 17. novembar 2017 16:39)

    "A pošto kažeš da si svoj 500L platio koliko i ovaj Stonic (koji je zagušen svim gore navedenim troškovima) sad se lepo zapitaj ko nas više dere: Kia ili Fiat?"

    Odgovor na tvoje pitanje se nameće sam po sebi. Jer, taj stari laundž 1,6 MJ kod 500L je malo opremljeniji od Ex Edition kod Stonica (Stonicu za poređenje cene nedostaje opcioni panoramski krov). Stonic sa 1,6 dizelom u tom paketu "na akciji" košta 18.790 + za panoramu još 600. Kako je taj 500L na akciji bio 14.000, ispada da je Stonic (sa 260Nm) SKUPLJI 5.400 eura od 500L (sa 320Nm).

    Uz cenu goriva od 1,2 eura za te pare na ime razlike cene pređeš sa tim kolima oko 80.000 km.

    Pa ću ja sada tebi ponoviti tvoje pitanje: "sad se lepo zapitaj ko nas više dere: Kia ili Fiat?"
    (Ex maxx, 17. novembar 2017 22:41)

    # Link komentara

  11. Fiat bez problema izvlaci 320Nm obrtnog momenta iz 1.6 motora bez nekog posebno loseg uticaja na dugotrajnost motora. A Hyundai/Kia i dan danas 260Nm!!!!
    (Marko, 16. novembar 2017 11:10)

    A VW/Skoda/Audi? I to sa 5-to brzinskim mjenjačem.
     (kele, 17. novembar 2017 19:58)

    # Link komentara

  12. Ono što je problem kod kije jeste cena servisa. Na drugom redovnom servisu, 2012. god, ispostavili su mi račun od 21000 rsd
    Ja sam pri kupovini novog Sportage-a prosle godine dobio 5 besplatnih redovnih servisa koje mogu iskoristiti u bilo kom njihovom ovlascenom servisu.Pre ovog sam vozio prethodni model 3 godine ali nisam imao tu varijantu vec sam za dizela 1.7 placao oko 20000din.
     (Andreja, 17. novembar 2017 19:56)

    # Link komentara

  13. @ex maxx
    Ma bravo prijatelju, pravi si "stručnjak"! Porediš cenu modela 500L koji se sklapa u Kragujevcu (dakle kvalitet: piši propalo) i modela koji se proizvodi u Koreji, prevozi brodom i kamionom više desetina hiljada kilometara i onda ga država Srbija još klepi sa 12,5% carine na koju naplati i 20% PDV-a! To vam je lopovluk od otprilike 1500 evra na ovom najjeftinijem Stonic-u! E sad se zapitajte da li je cena od 12500 evra za osnovni model OK a onda idite i glasajte za ove koji nam vode državu pa plaćajte ovaj auto 14000 evra!
    A pošto kažeš da si svoj 500L platio koliko i ovaj Stonic (koji je zagušen svim gore navedenim troškovima) sad se lepo zapitaj ko nas više dere: Kia ili Fiat?
     (lane, 17. novembar 2017 16:39)

    # Link komentara

  14. [link]

    Ok, ti zivis u Nemackoj a mi smo svi beda posto smo u Srbiji! WOW, argument "ja zivim u Nemackoj" Nemoj molim te te price da je optima bolja od A4 jer NIJE i da ima i nas koji zaradjujemo u Srbiji pa cak i bolje od vas gastrabajtercica koji misle da su popili svu pamet sveta. I ajde reci da si hteo taj audi ali nisi imao...

    Audi je premium marka, omrazena kod nas sto je irelevantno za pricu ali optima nije bolja od A4 a pogotovo ne sto se tice upravljivosti! Da si rekao sta god ali upravljivost, nisi ni svestan koliko si odvalio, bice da si ti taj koji je vozio neki raspali a4...
    (Pera, 17. novembar 2017 14:45)

    # Link komentara

  15. [link]

    Dakle Pero i ostali, i30 mk1 dizel 1.6 sa 90ks i 5 brzina je krajem 2010 i sve do pojave fejsliftovanog koštao 11990 evra u zemlji Srbiji. Posle FL je dobio 6 brina i veću cenu...

    Mk2 je imao 6 brzina i na benzincima, naravno još veću cenu. Cenu aktuelnog mk3 ne bih komentarisao, samo bih primetio da je motor skoro isti kao u mk1...

    Ceed je bio uvek za malo skuplji i njihov je broj bar 3 puta manji od i30 svih generacija.

    Poenta priče je da si nekad mogao vrlo povoljno kupiti nov i30 (benzinac je bio jeftiniji od 11000 evra) i 5 ili 7 godina garancije tokom kojih plaćaš skupe redovne i sve ostale servise. A danas kupuješ nov Stonic ili i30 ili bilo koji, plaćaš mnogo više i sam auto i naravno servise.

    A dok ti je auto u garanciji prednje krilo na i30 mk1 košta 450 evra, a aftermarketa nema!

    Zato je FIAT made in SRB bez konkurencije, a uskoro će paraviti i B-SUV...
    (No Kia, 17. novembar 2017 12:59)

    # Link komentara

  16. @Ivan ZG
    Dosadan si vise sa tim Suzukijem,sta dobijas od njih kad ovoliko truješ.Vest o Mercedesu,on Suzuki,BMW opet Suzuki,Koreanci aj Suzuki i tako redom.Aj malo olabavi !
    (markoni, 17. novembar 2017 11:30)

    # Link komentara

  17. Auto kao auto je solidan, dobar odnos uloženo-dobijeno, ali su servisi u Srbiji bezobrazni, spori i skupi.
    (Durango, 17. novembar 2017 09:56)

    Ovom prilikom mi nije namera da branim Kiu, ali ako su ti naplatili bilo kakvu promenu delova (koju ne rade zbog tvoje greske) unutar garantnog roka onda su te izlevatili u radioni! U Nemackoj promene cak i pregorene sijalice dzabe ako su pregorele unutar garantnog roka.

    A sto se tice deklarisane potrosnje, nadji mi 5 auta koji trose onoliko koliko tvrde proizvodjaci! Oni svi potrosnju mere u idealnim uslovima sto mozes da zaboravis u realnosti koliko god pazljivo vozio i trudio smanjiti. Meni je na Optimi deklarisana prosecna potrosnja 4,4L/100km, a realno trosim oko 5,3 na letnjim gumama, odnosno trenutno oko 6L na zimskim gumama.

    Cene servisa u Srbiji su napuhane, bar sto se Kije tice. Ja sam u Nemackoj (gde su ruke inace puno skuplje) servis na 30000km platio 270 evra, a letos u Srbiji kad sam pitao rekli su 320 evra, a zvao sam i u Hrvatsku u Osijek gde je bilo jos skuplje 350 evra.
    (GuGa, 17. novembar 2017 10:40)

    # Link komentara

  18. @(boki, 17. novembar 2017 07:41)

    Nemoj da lazes narod. Atmosferci iz Hyundai grupacije nisu lenji, nisu tromi, ali moraju dobro da se nagaze u visoke obrtaje. Ako normalno vozi su veoma stedljivi. Ako ih gazis nisu, ali i dalje ne trose vise od ostalih. Servis glavni na NBG je preskup za vecinu, sto sa delovima, sto sa radnim satom, ali tako je kako je. Stavio sam svoj stari karavan na test ise puta protiv mnogih auta i zacudio bi se da su svi tu negde kad je ubrzanje u pitanju, bilo dizelasi, bilo benzinci.
    (Hehe, 17. novembar 2017 10:03)

    # Link komentara

  19. Da napišem ja nešto o KIA i njihovoj poslovnosti:
    2012. smo kupili za potrebe firme dva Ceeda karavana prve generacije. Tada je bila neka akcija, oba sa 1.6 benzinskim motorom.
    Deklarisanu fabričku potrošnju možete da okačite mačku o rep - fabrički je deklarisano 8.1 po gradu, mi ispod 10 litara nismo mogli da spustimo potrošnju, a pri tom se vozimo po Novom Sadu.

    Na jednom je počeo da se trese volan prilikom kočenja, pa su u servisu otkrili da su krivi diskovi napred. Zamena prednjih diskova i pločica u ovlašćenom servisu nas je koštala 32000 dinara! Od čega su ti diskovi i pločice?! Pri tom je auto još uvek u garanciji.

    Na istom autu se zaglavio vozačev prozor na naplatnoj rampi i nije hteo da se vrati. "popravka" je uzela još 22000 dinara u ovlašćenom servisu, navodno mi smo krivi jer smo se naslanjali na spušten prozor.

    Godišnji servis košta oko 14000 dinara.

    Auto kao auto je solidan, dobar odnos uloženo-dobijeno, ali su servisi u Srbiji bezobrazni, spori i skupi.
    (Durango, 17. novembar 2017 09:56)

    # Link komentara

  20. 500L laundž sa 1,6 dizel motorom od 77 kw sam platio na akciji 14.000.

    Da li ima smisla da ga zamenim za ovaj bazni stonik sa 1,2 benzincem koji na akciji košta isto toliko?

    Možda im se motori i ne razlikuju toliko (doduše, kod moga je moment veći za jedno 200 Nm), ali je razlika u opremi čini mi se ogromna.
    (ex maxx, 17. novembar 2017 09:37)

    # Link komentara

  21. Vidim dosta negativnih komentara verovatno od ljudi koji u životu nisu seli u KIA automobil. Prvo za one koji ne znaju KIA je u vlasništvu Hjundaija i jedni i drugi ugrađuju iste motore u svoja vozila i koriste iste platforme. Što se mog ličnog iskustva tiče vozim većeg brata ovog Stonica - Sportage sa najjačim motorom 2,0 i 185ks, 393Nm obrtnog momenta, 4WD. Auto ide kao nevreme, nikakvih i najmanjih problema za 5 godina eksploatacije, ni sijalica. Redovan servis i to je to. Ili što bi naši rekli deri-peri. Toliko o kvalitetu. Činjenica je da su cenu za ovaj Stonic malo naduvali (pitanje je ko proizvođač ili diler) jer se već "upliće" i u cenovni razred sa pojedinim automobilima koji su viši segment od njega, ali mislim da će tržište pokazati svoje, pa ako prodaja ne ide verovatno će naši gramzivi dileri morati da malo smanje maržu i ućune cenu realnijom, a možda je i sam proizvođač naduvao računajući na nov model koji će biti interesantan širokom krugu kupaca.
    (Deki, 17. novembar 2017 09:35)

    # Link komentara

  22. (boki, 17. novembar 2017 07:41)
    Nije tako. Superb nije u klasi sa Elantrom, nije čak ni Oktavija, ali Rapid jeste. Po ceni i opremi se Rapid i Elantra ne mogu porediti.
    Ja sam do pre mesec dana vozio Kiju Cee'd 1.4 i savršeno me je služila od 2010, kada sam je izvezao iz salona. Motor je primeren vozilu, a meni nije smetalo da prebacim u niži prenos ako mi je trebalo snažnije ubrzanje. Završna obrada je odlična, za cenu i klasu automobila. Ono što je problem kod kije jeste cena servisa. Na drugom redovnom servisu, 2012. god, ispostavili su mi račun od 21000 rsd.
    Slažem se da Koreanci nisu najživahniji benzinci, ali kad se uzme u obzir celi proizvod, bolja su ponuda od evropskih konkurenata. To su moji utisci iz prve ruke.
    Pozdrav.
     (KadPorastemBićuKengur, 17. novembar 2017 09:22)

    # Link komentara

  23. "Za one koji žele više snage, na raspolaganju je 1.4 litarska jedinica" . Ovo nisam mislio da cu ikada procitati...
    (The-Driv3r, 17. novembar 2017 09:04)

    # Link komentara

  24. Jedini motor koji je realan ovde je dizel, plus bar srednji paket opreme, metalik boja, dok kupis zimse gume i felne, kasko osiguras i registrujes, pisi 20000! Po meni ne vredi toliko
    (milan, 17. novembar 2017 08:07)

    # Link komentara

  25. Jesi li ti onaj iz kia servisa koji je kupio optimu pa sada pokusavas da je nahvalis da bi je lakse prodao? Koliko je sada vec prodajes bezuspesno, godinu i nesto dana?
    I kako to da vama zaposlenima daju automobile po 40% nizim cenama? Kolika je onda to marza?

    Pricaj nam jos prica o optimi kako je bolja od automobila iz premium segmenta. :facepalm:
    (Pera, 16. novembar 2017 19:21)


    Ne, ja zivim u Nemackoj i imam Kiju koja je bolja i nudi daleko vise od mnogih automobila iz toga sto vi smatrate premium segmentom. Ono sto sam ja u Kiji dobio za 30-ak hiljada evra u jednom Audiju na primer morate da platite oko 65 000. Narocito kada uzmem u obzir da vrsni poznavatelji automobila u Srbiji i Audi A4 star 15 godina i dalje smatraju premijum automobilom.

    Najzalosnije od svega je sto 95% komentatora ovde u zivotu nije selo u nista bolje od Punta ili Golfa iz 91´, a ovde udaraju ko Maksim po diviziji
    (GuGa, 17. novembar 2017 07:45)

    # Link komentara

  26. Izvinite, ali ovo je pljačka. Hyundai Elantra 1.6 , 128 ks, benzinac, u GLS paketu opreme košta 14590 evra, a niži paket opreme košta 13990 evra. 
    U GL paketu ima sledeće 
    ABS, ESC, ESS, HAC, TPMS, prednje i bočne vazdušne jastuke za vozača i suvozača, bočne vazdušne zavese, tempomat, zadnje senzore za parkiranje, kameru za vožnju u nazad sa prikazom na 5" kolor ekranom osetljivim na dodir prednje i zadnje maglenke, manuelnu klimu, kožom obloženi menjač i volan. Ja sam kupio GLS paket, koji poseduje led dnevna svetla, dvozonsku klimu, sa dodatnim otvorima za hlađenje zadnje klupe, pokazivače pravca inegrisane u bočne retrovizore. 
    Auto je odlično opremljen, udoban i poseduje veliki gepek. 
    Elantra nudi mnogo više od Kijinog podkompaktnog SUV-a i cenom je ubija.
    (KadPorastemBićuKengur, 16. novembar 2017 20:15)
    @Kad...
    Prijatelju, Elantra i ovaj automobil su dva različita pojma, klase, namene. Kupci i profili za ta dva automobila nisu isti da ih upoređujete. Kad ste već uporedili zašto niste tu Elantru i Škodu Superb?! Inače svi atmosferci Kai i Hyundai su užasno tromi, spori, veliki potrošači, izuzetno skupi servisi, testirali drugar i ja Kia proceed 1.4, užasnuti smo bili, mislim da je Jugo 45 efikasniji od tog motora a potrošnja po gradu do 10lit. Ko je jednom kupio ove automobile nije više kad je menjao. A što se izgleda tiče lepi su.
     (boki, 17. novembar 2017 07:41)

    # Link komentara

  27. (GuGa, 16. novembar 2017 12:03)
    Ovo je već postalo preterivanje, stvarno.
    Ako Vas već zanima trgovna i konkretno prodaja automobila


    Postovani druze, nemam apsolutno nikakve veze s trgovinom automobila. A kao sto mozete da vidite ne zivim ni 30 godina u proslosti, niti patim od kompleksa manje vrednosti da imam potrebu da se iskazujem "Mercedesima ili Audijima".

    Ja bih vam preporucio da dodjete u Nemacku i da danas pogledate omer raznih marki vozila na cesti, i da onda to probate uporediti s onim sta je bilo pre 30 godina.

    Nemci rado prihvataju cinjenice i sve dobre i kvalitetne stvari bez obzira odakle dolaze i bez obzira sto su inace poznati kao iznimno ponosan narod koji ce uvek da favorizuje svoje. Tako cete danas videti mnogo Tojota, Hjundaija, Kia ili Hondi - unatoc tome sto su ta vozila svake godine sve skuplja! Nemci ih s razlogom kupuju!

    Srbi i hrvati su nazalost narodi koji zive duboko u proslosti, neki su jos u dobu partizana, ustasa i cetnika, neki su i dalje u devedesetima i ratuju za nesto; tako da uopste nije cudno sta i dalje na tim prostorima traje fascinacija Mercedesima, bez obzira sto recimo neki od njih imaju masinu koja pogoni jednu Daciju;Audijima, Folcvagenima koji iz godine u godinu tone zahvaljujuci prevarama koje se broje u milijardama evra, ili BMW-om kojeg u nemackoj kupuju jos samo oni najzagrizeniji jer su postala kola koja se kvare ko Stojadina u vreme Juge.

    Ali dobro,razumem nas mentalitet i jasno je sve.
    (GuGa, 17. novembar 2017 07:25)

    # Link komentara

  28. Inače ovo je model za mlade, hipsterska je cena, za likove sa iPhone X, da mogu da upare sa pantalonama karoseriju i krov sa cipelama i kaišem. ;-)
     (Milosav, 17. novembar 2017 06:48)

    # Link komentara

  29. Prosečnog srpskog pisca komentara bi verovatno šokiralo da se prošeta malo van Evrope. Zamisite Toyota dominira, Hyundai takođe - u segmentu sipaš ulje i ne misliš. Kia je tu kao malo bolji Hyundai, takođe se odvaljuju od profita - svuda mogu da se vide Sportage, Cerato itd. Renault, BMW, VW grupa, još mogu i da se nađu, ako se čovek potrudi. Evropski automobili su kvarljiva roba, napucane cene. Koreja je odavno stigla Japan. Boljih nema. Žao mi je, sado-mazo alfista i ostale dizel bratije. Bogataši ovde voze amere, ko nema para za bacanje taj vozi JP ili koreance. Uvoznici u Srbiju deru, hvala Bogu za EU i SSP.
     (Milosav, 17. novembar 2017 06:47)

    # Link komentara

  30. imam rio sa 1.25l benzinskimmotorom i to je mucenje voziti bilo gde van grada zbog nedostatka snage. mogu da zamislim kako to ide u ovom
     (asd, 16. novembar 2017 23:40)

    # Link komentara

  31. Ovo izgleda opako dobro naročito sa dvobojnom karoserijom.
    Motor 1,25 je preslab za bilo što osim vožnje po gradu. OK, za autocestu nisu bitna ubrzanja, a 150 km/h može svaki auto, ali svejedno je to malo. Ovaj 1,4 je naki minimum za pristojnu vožnju.
    Sa cijenama su pretjerali. Istina je da je ovo meni daleko ljepši auto od novog Pola sa 75 KS koji ima istu cijenu, ali svejedno je preskup. Čak i gledajući aute iz svoje kompanije. Početni i30 košta koa ovaj sa 84 KS i ima više opreme. Veći je i nešto manje atraktivan, ali razum bira i30. Oni očito računaju na - nerazumne kupce.
    Inače vozio sam i20 sa motorom od 84 KS. Dok ga dobro ne potjerate u okretaje ne ide, a kada to učinite troši kao veći motor. Uz sve to i20 je užasno tvrd. Osjetite svaku zakrpu na cesti.
    Već sam pisao, ali ću ponoviti. Motor od Swifta i Ignisa 1.2 sa 90 KS ide 30% bolje od ovog Hyundaijevog od 84 i daleko je udobniji od i20. Kako je ovo još viši auto od i20 sumnjam da je mekaniji ovjes jer bi imali problema sa naginjanjem auta. Dakle - opet pretvrd.
    Šteta jer dizajn je za 5.
    (Ivan ZG, 16. novembar 2017 22:27)

    # Link komentara

  32. Izvinite, ali ovo je pljačka. Hyundai Elantra 1.6 , 128 ks, benzinac, u GLS paketu opreme košta 14590 evra, a niži paket opreme košta 13990 evra.
    U GL paketu ima sledeće
    ABS, ESC, ESS, HAC, TPMS, prednje i bočne vazdušne jastuke za vozača i suvozača, bočne vazdušne zavese, tempomat, zadnje senzore za parkiranje, kameru za vožnju u nazad sa prikazom na 5" kolor ekranom osetljivim na dodir prednje i zadnje maglenke, manuelnu klimu, kožom obloženi menjač i volan. Ja sam kupio GLS paket, koji poseduje led dnevna svetla, dvozonsku klimu, sa dodatnim otvorima za hlađenje zadnje klupe, pokazivače pravca inegrisane u bočne retrovizore.
    Auto je odlično opremljen, udoban i poseduje veliki gepek.
    Elantra nudi mnogo više od Kijinog podkompaktnog SUV-a i cenom je ubija.
     (KadPorastemBićuKengur, 16. novembar 2017 20:15)

    # Link komentara

  33. Autić je simpatičan zaista. Ponuda motora sasvim adekvatna potrebama ali i onome što konkurencija nudi. Nemojte unapred osuđivati motore ako ne znate kome je automobil namenjen i šta nude drugi, bez obzira na eru turbo motora. Kia inače za Stonic ima 1.0 turbo benzinca od 120 KS ali ga verovatno zbog visoke cene u Srbiji nisu ponudili. Pogledajte i sami, imate ga u Hrvatskoj i u Sloveniji.
    Sa druge strane i cena mi se čini na nivou proseka. Ne znam čemu drama kada Renault Captur startuje od 14300 a Nissan Juke od čak 15300 evra! Pustite vi sad priču o jadnom srpskom standardu, to nije problem ni fabrike ni uvoznika već naš problem što dozvoljavamo da nam "ovoliko dobro ide"...
    (Mikica, 16. novembar 2017 19:49)

    # Link komentara

  34. [link]

    Jesi li ti onaj iz kia servisa koji je kupio optimu pa sada pokusavas da je nahvalis da bi je lakse prodao? Koliko je sada vec prodajes bezuspesno, godinu i nesto dana?
    I kako to da vama zaposlenima daju automobile po 40% nizim cenama? Kolika je onda to marza?

    Pricaj nam jos prica o optimi kako je bolja od automobila iz premium segmenta. :facepalm:
    (Pera, 16. novembar 2017 19:21)

    # Link komentara

  35. (GuGa, 16. novembar 2017 12:03)

    Dakle ovakvo preterivanje prodavaca je najblaze receno degutantno. Providno, petparacki, a o profesionalnosti da ne govorimo.
    (Vuk, 16. novembar 2017 19:04)

    # Link komentara

  36. @Dikh tu kava,
    Ne brini druze, ide njima jako lepo, sigurno nikoga ne zanima koliko ce vozila kupiti srbi, ali, zato po SAD su i vise nego uspesni
     (gepard, 16. novembar 2017 18:46)

    # Link komentara

  37. [link]

    Taj se auto nikada nije prodavao za 12k sa bilo kojim dizel motorom!

    To sto oni nalepe na neki poster je jedno a realnost drugo! Isto tako ceed nikada nije kretao od 11990, te najbudjavije ogoljene verzije se prakticno nisu prodavale itd.

    Sto se tice cene delova to se sve da nabaviti ali ne u ovlascenom servisu vec zamenski! Originalni su za svaki auto skupi a zamenski delovi su se poceli pojavljivati.

    A sto se tice novih modela kia/hyundai, izgubili su kompas sa cenama.
    (Pera, 16. novembar 2017 18:43)

    # Link komentara

  38. Pre 3 godine reših da se "ponovim" polovnim i30 mk1, tek izašao iz garancije. Prvi vlasnik, cena razumna, upola od novog nakon 5 godina. Auto je zgodan, dosta mesta za putnike, al manji gepek. A onda sam saznao cene krila, branika, farova...za auto made in CZ...bezobrazno skupo!!! Taj se auto prodavao za 12000 evra sa pristojnim dizel motorom! Pogledajte cene novog koji se od skoro prodaje kod nas, sa 1.0 turbo benzincem je skuplji od golfa! Cene servisa i delova su kod Kie još skuplji, proverite! Da sada kupujem novi auto dilema bi mi bila samo 500L ili Tipo.
    (No Kia, 16. novembar 2017 17:30)

    # Link komentara

  39. Fiat bez problema izvlaci 320Nm obrtnog momenta iz 1.6 motora bez nekog posebno loseg uticaja na dugotrajnost motora. A Hyundai/Kia i dan danas 260Nm!!!!
    (Marko, 16. novembar 2017 11:10)
    @Marko
    U pravu ste Marko, i ja sam to više puta primetio, upoređivao. Posle sam razgovarao sa ljudima koji se razumeju i ono kažu da je obrtni moment bitna stavka ali ako je uparen sa neodgovarajućim menjačima to se drastično menja. Imate dosta motora koji su slabiji Nm ali su kola brža, startnija, veća maksimalna brzina. Npr volksvagenov 1.6 tdi ima manje isto ali njegov automobil iste težine kao Fiatov ima bolja ubrzanja i efikasniji je i sve to zahvaljujući boljim menjačima. NE želim da kažem da JTD motori ne valjaju ali verovatno nisu upareni sa dobrim prenosom.
    (boris, 16. novembar 2017 17:06)

    # Link komentara

  40. (GuGa, 16. novembar 2017 12:03)
    Ovo je već postalo preterivanje, stvarno.
    Ako Vas već zanima trgovna i konkretno prodaja automobila poradite malo na sebi.
    (Dalmatinac, 16. novembar 2017 16:52)

    # Link komentara

  41. Ahahahaha 14.000 evra pocetna cena za podignuti rio sa 1.25 motorom. :D

    Ovi iz kia/hyundai kao da su prolupali i izgubili kontakt sa realnoscu. Budimo realni, captur je kanta ali i ovo je za taj novac.
    (Drajver, 16. novembar 2017 15:39)

    # Link komentara

  42. Losi su im motori. Benzinac 1.2 84 ks i 122 nm, 1.4 100 ks i samo 133 nm. Koja tuga. A taj benzinac 1.4 sa metalik bojom kosta cak 17000 evra, a za 18000 evra imas da kupis Sportage sa solidnom osnovnom opremom, benzinac od 132 konja. Ko je ovde lud? Mene zanima kad ce Seat Arona da se pojavi na nasem trzistu, to je jedini auto koji mi se svidja iz cele te klase nasminkanih mini "terenaca".
     (Svetski Mega Car, 16. novembar 2017 15:24)

    # Link komentara

  43. Izuzetan "sportski ribolov" u komentarima.. Ja sam uvek naivno mislio da su točak i sušilica za veš esencija tehnološke revolucije, ali me botovi uvek iznova i iznova demantuju.. Generalno, ja ne bih nikad imao ništa protiv KIA-e da ljudi znaju gde im je mesto i da se tako ponašaju - jedna kompanija u razvoju, automobili vrlo solidnog kvaliteta, dopadljivi, i sa još izuzetno mnogo prostora za učenje kako se prave motori, menjači i ostale "sporedne" stvari kad je motorno vozilo u pitanju. Ali pošto se više nego dobroukusno sve grđe bave "ružnom" trgovačkom praksom, agresivni su, sponzorišu sve i svašta, u sve se mešaju, imaju botove gore nego one stranačke, i misle da im to daje za pravo da svoje ne baš fer ponašanje bestidno naplate, pa su im vozila iz generacije u generaciju sve skuplja i skuplja, ja zaista ne vidim gde je prostor da ja kao običan kupac ispratim, aminujem i "ispoštujem" takvo ponašanje i poklonim im poverenje u vidu novca koji ću uložiti u njihove precenjene proizvode. Zato, ljudi, "olabavite" malo, manje posmatrajte potencijalne kupce kao "ovce", spustite se na zemlju, ne budite tako alavi i agresivni. Onda, možda i prodate više od 2 Stonica, kao što neko dole dobronamerno primeti..
    (Dikh tu kava, 16. novembar 2017 15:02)

    # Link komentara

  44. zanimljivo kako niko ne kritikuje preslabi osnovni motor, a svi redomn kritikovali slican takav motor u mnogo laksem I manjem Ignisu
    (misa, 16. novembar 2017 15:02)

    # Link komentara

  45. Renegade 1.6 110ks osnovni paket 14900, srednji koji ima sve sto potrebno u danasnje vreme 16500...
     (realno, 16. novembar 2017 13:33)

    # Link komentara

  46. odličan!!!
     (Sasa, 16. novembar 2017 13:03)

    # Link komentara

  47. Simpa auto
     (Bobex, 16. novembar 2017 12:57)

    # Link komentara

  48. Nije loš, ali previše nizak za jedan SUV, pa čak i za crossover. Zašto bih onda kupio ovaj "SUV" a ne "običan" auto?

    Po ceni je u rangu sa Renoom Captur. Kada bih birao između ta dva, glasam za Captur sa obe ruke!
    (Papageno, 16. novembar 2017 12:16)

    # Link komentara

  49. Ovo nije SUV nego krosover. Kia na sve svoje aute daje fabricku garanciju 7 godina ili 150 000km koja pocinje da vazi od prve registracije auta. Garancija vredi i u slucaju da kupite polovni auto pod uslovom da je bio redovno servisiran u ovlascenom servisu.

    I Kia vozila su jako evoluisala u zadnje vreme, ova novija unazad 2-3 godine imaju izvanredan kvalitet, redovno kupe godisnje nagrade za svoje modele u puno kategorija i iz godine u godinu napreduju sve vise i vise.

    Uostalom, pocetkom godine sam kupovao nova kola, i u trilemi izmedju Mercedes C-klase, Audi A4 limuzine i Jaguara XE; slucajno sam naletio na Kia Optimu koja mi je bila totalno nepoznat model, i na kraju ni kriv ni duzan kupio Kiu u koju sam se zaljubio od prve skunde kada sam seo u nju. I sad nakon preko 30 000 predjenih kilometaraa ne zalim niti jednog centa koji sam platio za taj auto jer je auto monstruozno dobar, komforan, odlicno upravljiv, ekonomican i za odrzavanje i po potrosnji. Ranije sam vozio Audi A4 karavan (2013. godiste) i verujte mi na rec taj auto po nicemu osim po karakteristikama masine ne moze u istu recenicu s kvalitetom koji ima ova Kia koju sad vozim.

    Tako da ne sumnjam da je i Kia Stonic odlican auto u svom segmentu, premda je to segment koji mene licno ne zanima previse.
    (GuGa, 16. novembar 2017 12:03)

    # Link komentara

  50. Fiat bez problema izvlaci 320Nm obrtnog momenta iz 1.6 motora bez nekog posebno loseg uticaja na dugotrajnost motora. A Hyundai/Kia i dan danas 260Nm!!!!
    (Marko, 16. novembar 2017 11:10)

    # Link komentara

  51. Prejake cene. KIA je uspela na krilima uloženo/dobijeno, sada se za dosta para ne dobija toliko muzike. Ili da smanje cene ili pojačaju motore i opremu.
    (dzigi, 16. novembar 2017 11:10)

    # Link komentara

  52. Kia je u poslednje vreme stekla reputaciju pouzdanog i kvalitetnog brenda, tako da i ova cena ne čudi. Mada u odnosu na konkurenciju bi moglo da ide malo niže...
    (japanac, 16. novembar 2017 10:50)

    # Link komentara

  53. Dok čitam tekst o ovom mališe, iznad id reklama za Kugu koja košta 500 evra više od Stonika sa 1.4 motorom.
    (Kia preskupa si, 16. novembar 2017 10:26)

    # Link komentara

  54. За оних потенцијалних 1-2 купца ?
    (да да, 16. novembar 2017 10:26)

    # Link komentara

  55. Kakav je ovo SUV!? Eventualno moze da bude crossover ali SUV nikako.
     (vuk, 16. novembar 2017 09:44)

    # Link komentara

  56. Petobrzinski menjac?! Ne, hvala.
     (Milos, 16. novembar 2017 09:20)

    # Link komentara

  57. kolika je garancija na ovaj model?
     (direktori to smo mi, 16. novembar 2017 09:11)

    # Link komentara