1. Mogu da razumem da sa ovakom metodom pri neki 15 max 20km na sat pokusaju da ih obore tj. zaustave, mada kad motor od nekih 180kg padne nezgodno na tebe ili ti udaris kicmom od ivicnjak ili cak nekog pesaka prilikom pada pokupis tu ja nevidim nikakvu logiku niti razumevanje.Tu vrlo lako nastupa SMRT.
    Sto pre policija odustane od brze jurnjave sto pre ce se i jurnjava zavsiti. Zasto pametna i obrazovana Policija i njihov zakon navodi mladu glupu i ludu decurliju i omladinu (ponekog neizivljenog matorca) da od nekih nebitnih par evrica kazne begaju u strahu i tako ugrozavaju zivote svih nas? I da li nasa Policija isto to sme da radi? jer sam cu za par slucajeva, gde je cak jedan klinac od 16god. prilikom udara na njegov motor pao i preminuo od povreda. Da li je to bila pogibija ili ubistvo? Na nama je da dobro o tome razmislimo. Trebali da u buduce strepimo ili cak skacemo sa motora ne bi li nas neki policajac sa nekim tamo pobrkao pa od pozadi sa strane ili mozda od napred pocistio ???
    (Branko, 19. februar 2018 02:25)

    # Link komentara

  2. I zamislite sada situaciju....: policajac snimio kamerom tablice na motoru, odustaje od potere i ide u stanicu da preda izvestaj. Posle par minuta ga zove uplakana supruga iz bolnice, preminulo im je dete kada je na njen automobil ogromnom brzinom naleteo motocikl kojeg je on samo slikao, a od siline udarca oba putnika na motociklu su na mestu ostala mrtva.... ja bih bila strasno besna na policajca koji mene i moje dete ne bi zastitio od ovakvih...
     (Ivana, 4. maj 2017 16:29)

    # Link komentara

  3. (dule, 28. april 2017 15:48)

    Ugrozili su nju koja zakonski nije kriva. Kapiras?
     (rog, 29. april 2017 18:43)

    # Link komentara

  4. policija da odgovara za pokusaj ubistva! i debelu odstetu da plate
     (zilka, 28. april 2017 15:54)

    # Link komentara

  5. Ma mozete da lupate minuse do sutra,ali ovaj policajac nije normalan.Sta bi bilo da su poginuli,a mogli su od udarca?Ko bi bio kriv?Postavi se zaseda,snimis budalu i kad stane,uhapsis i bacis kljuc za deset godina,ovo je totalno nenormalno od strane policije.
    (mix, 26. april 2017 14:33)

    Ajmo sad mala analogija. Zamisli da neka dalabu uzme pištolj i krene po tvom kraju da se šeta i da puca ljudima pored nogu. Nikog još nije upucao. Dolazi policija i kaže mu da baci pištolj i da se preda a oni im poruči da mogu da ga povuku za onu stvar. Da li policija treba:

    1) Pokuša da razoruža nasilnika, fizičkom silom, čak i po cenu da on bude povređen ili ubijen
    2) Ostavi ga na miru da se iživi, sve nadajući se da nikog neće ubiti ili raniti, pa za nedelju dve lepo pregledaju kamere i bace ključ kako kažeš na 10 godina

    Ja bi radije ono prvo, koliko god da sam protivnik policijske brutalnosti.
    (dule, 28. april 2017 15:48)

    # Link komentara

  6. ovo je pokusaj ubistva.
     (pera, 27. april 2017 23:53)

    # Link komentara

  7. (WTF, 27. april 2017 12:18)

    Evo da ti objasnim neke stvari. Kažeš ova bitanga na motoru je nečiji sin, brat... Zamisli da on nekog tvog udari motorom zbog ovakve vožnje. Šta bi tada pisao? Srpski jezik je veoma bogat i postoji reč kojom može da se opiše ovaj nesrećnik - vucibatina. A svi vi koji ga pravdate niste daleko odmakli od njega.
     (sličn se sličnom raduje, 27. april 2017 21:58)

    # Link komentara

  8. Pojedini komentari na ovu vest najbolje oslikavaju koliko smo psihicki oboleli kao drustvo. Apsolutno ne odobravam divljanje sa motociklom, apsolutno sam za ostre kazne ali - policija nije dzelat, ovaj psihopata sto ih je udario, mogao ih je pregaziti da su samo malo drugacije pali, mogli su oboje polomiti kicmu takodje, ovo je bila cista sreca da su oboje ok. Nadam se da ce suvozac odrati grad od nadoknade stete - jedino tako mozes nauciti onoga koji treba da sprovodi zakon da ne moze da ga krsi...
    (Realista, 27. april 2017 17:46)

    # Link komentara

  9. Boze sacuvaj, pa vi ste gori od njega.
    Ne mogu da vjerujem koliko je ljudi predlozilo da se ovakvi bahati trebaju ubijati. Jeste li vi normalni? Pa ljudi se ne ubijaju ni za mnogo gore stvari, kad siluju djecu, ubiju druge ljude, itd. Slucaj iz Estonije je da ovaj momak nije nista uradio osim sto je bio dovoljno glup da prekoraci brzinu i bjezi od policije jer mu je 25 godina i ocigledno pojma nema. Ne, ne treba da umre zato. Jeste glup i treba ga dobro kazniti, to stoji, ali sto je policija uradila bi ih strpalo u zatvor u Engleskoj i nikad vise ne bi mogli da rade kao policajci. Ta osoba na motoru je neciji sin, brat... glup koliko jeste sa ovakvom voznjom ali nije zasluzio da umre. Zamislite kad bi nas zakonik imao to upisano: ko opasno vozi ide na zakonsku smrtnu kaznu.
    (WTF, 27. april 2017 12:18)

    # Link komentara

  10. Koliko nepismenih komentara. Sud i sudija treba da odluce da li je suvozachica saucesnik. Do tada je ona neduzna i mozda cak i oteta. Zbog toga zivot ne sme da joj bude ugrozen! Za onog vola za volanom, kako god, ako je sigurno po ostale ucesnike u saobracaju skrsiti ga onda je to ok. Takva voznja bi trebalo da se tretira kao pokusaj ubistva.
    (Ramon, 27. april 2017 11:00)

    # Link komentara

  11. @CATAPA
    "Inače, slažem se, SVI motociklisti i voze motocikle jer smatraju da tako ne moraju da poštuju saobraćajne propise, ograničenje brzine, ništa. Kada je iko video motocikl da ide 50 po gradu? I policija ..."
    Vidis vrlo zanimljivo, kazes "SVI" znaci ti znas sve motorcikliste ovog grada i da oni svi voze samo zato da ne bi postovali propise. I nikad nisi video da neko vozi motorcikl 50 po gradu. Pretpostavljam da je to prica koju sebi iznova i iznova ponavljas dok sedis zaglavljen u kolima u guzvi. I svi oni vozaci dvotockasa (motocikl, skuter, bicikl) koji su se kroz nju provukli su ti krivi za to? Da, kako da ne.
    Inace ako zaista obratis paznju mozes videti dosta sto malih motora sto skutera koji idu normalno kroz grad. Ne zaboravi i bicikliste ;) jesu ti i oni krivi kad ih pokupis ili u grcu ides skroz desno pa gazis traku za bicikliste jer mislis da ces onog ispred sebe da ubrzas? E onda kad si sve to uvideo onda malo pogledas statistiku (prosetaj do agencije za bezbednost da ti je izvuku) pa vidis da u udesima gde je ucestvovao DVOTOCKAS pretezno NIJE krivica do vozaca dvotockasa. Problem je sto se po ovakvim sajtovima ovakve situacije pompezno objavljuju a ponekad i glorifikuju

    Za ostale komentare gde se oni koji voze motorcikle predstavljaju generalno kao banditi (ima i toga naravno ne kazem) nema potrebe da komentarisem jer zivi bili i neka vam je sa srecom zaglavljenost u guzvi i kruzenje iznova i iznova u potrazi za parkingom.No hard feelings :)
    (laserJet, 27. april 2017 10:31)

    # Link komentara

  12. Pratim komentare na ovu vest od kako je objavljena i samo se pitam kakvi bi komentari bili da su ovi na motoru stradali... Toliko smo licemeran narod i za apsolutno sve imamo dvostruke aršine. Udarajte minuse koliko hocete, ali ovo nije trebalo onako da se resi.
     (misskur, 27. april 2017 10:12)

    # Link komentara

  13. Ma mozete da lupate minuse do sutra,ali ovaj policajac nije normalan.Sta bi bilo da su poginuli,a mogli su od udarca?Ko bi bio kriv?
    (mix, 26. april 2017 14:33)

    Samo kod nas se smatra da svako ima beskrajna prava, moze da radi sta hoce i ne moze mu niko nista. Ako ugrozavas tudje zivote automatski drugi (Policija) moze da ugrozava tvoj. Nisam bas za to da treba da se se izreseta olovom sto bi mu se desilo u USA ali po meni se moze koristiti svim drugim sredstvima, jezevima, gumenim mecima, automobilima, preprekama, bilo cime samo da se opasnost istog trenutka skine sa puta. Pitas sta bi bilo da su poginuli? Apsolutno nista, niti bi trebalo da bude. U USA bi policajac dobio unapredjenje ali kazem, to bi bilo malo preterano.
    (Djox, 27. april 2017 09:32)

    # Link komentara

  14. Nisam za ovo, moze i na drugaciji nacin, al da bude rigorozno kaznjen sa dozivotnom zabranom voznje motornih vozila.
     (kaokakao, 27. april 2017 08:35)

    # Link komentara

  15. 3 za groš, 26. april 2017 13:46)

    Aj što mrzim njih, nego mrzim i vas koji se radujete ovakvim stvarima. Šta bravo? Šta jr ovde bravo? Sutra ćete da pričate kako u SAD odmah pucaju u ljude (supeeer jeeej), a prekosutra kako su SAD najveći zločinci. Evo danas, bravo Estonska nenormalna policijo. Bljakić
     (b-e-n-z-i-n, tako se ne piše reč voda, 27. april 2017 07:02)

    # Link komentara

  16. @Staljin je davno umro
    Sreća tvoja pa ne znaš kako bije britanska policija.
    (highlander, 27. april 2017 06:36)

    # Link komentara

  17. A uuu, estonija nema puteve vec piste. Gde smo mi... Propast
     (jedna od najboljih svetskih osoba, 27. april 2017 03:13)

    # Link komentara

  18. Meni samo nije jasno zasto i ova lujka nije uhapsena kao saucesnik
    (Mare, 26. april 2017 23:55)

    # Link komentara

  19. ma ove je trebao da pregazi divljaci i motorom su mogli da ubiju nekog ovako im ubuduce nece pasti na pamet da beze kad vide plava svetla.svaka im cast...sto bi rekli ljudi azdisali po svet svako svoj zakon sprovodi...svaka cast
     (policeman, 26. april 2017 23:21)

    # Link komentara

  20. Debili i na motoru i za volanom.
    Snimis ga, kazni ga novcano, daj mu tri mjeseca zatvora, oduzmi motor trajno i dovidjenja. Da su oni napravili neki strasan zlocin pa da ih obaras, a ovako mi je ovo pretjerano.
    (Gorilaumagli, 26. april 2017 22:31)

    # Link komentara

  21. B92 sistematski prikazuje članke o bahatim motociklistima i time pozivaju na linč i odobravanje što boljeg kažnjavanja istih. Provozajte se gospodo samo Bulevarom Oslobođenja da saznate zašto stradaju motociklisti!
    (Znam vas, 26. april 2017 22:12)

    # Link komentara

  22. divljas vozis 200 na sat ti si u toj situaciji UBICA na putu,i jos neces da stanes!a sta je trebala policija da uradi?da ga pusti da divlja,da pokupi nekog,da ubije neko dete??? takve budale treba na ovakav nacin i zaustavljati i spreciti da naprave nesrecu u kojoj i oni sami mogu da poginu ili ubiju nekog!bravo za policiju,sad dozivotna zabrana upravljanja i biciklom,a ovoj histericnoj sto se dere na policiju,prvo jednu vaspitnu samarcinu a posle na sud...za nauk svim budalama da to ne ponove.
    (zz, 26. april 2017 22:10)

    # Link komentara

  23. ...a u Beogradu ispred stanice policije na Bezanijskoj Kosi, na ocigled dezurnih policajaca organizuju ulicne trke! Kao, mi smo ortraci... ;)
    (Nesa S., 26. april 2017 14:23)

    Jesi ti video vozni park ispred te policijske stanice? Nasvirani stilo i pasat iz 2003 sa felnama od 20 cola. Ista je to sorta samo jedna ima dozvolu za bahato ponasanje. Pa tu pored imas spomenik momcima koji su drzali u blizini lokal i bavili se ko zna kakvim mutnim radnjama dok su istovremeno bili policajci. Sve manje se vidi granica izmedju odredjenih pripadnika policije i kriminalaca. Znam za jednog koji je devedesetih polagao za policajca da bi lakse dosao do oruzja, kasnije su organizovano upadali u stanove manjih dilera po dojavi vecih i pljackali ih. Zaglavio u zatvor kad je nekog upucao u toku pljacke. Pricao mi on licno nisam mogao da verujem.
     (rog, 26. april 2017 21:44)

    # Link komentara

  24. Prenaglo kocenje motorcikliste, policijski auto nije mogao da se zaustavi. Decko je sam kriv za udes. Jedino sada da se nadje neko pametan da kaze kako policija nije drzala rastojanje i da je kriva za udes :)
    (krca, 26. april 2017 21:41)

    # Link komentara

  25. cist pokusaj ubistva od strane policije, vrlo neprofesionalno.
    ovo kazem kao ucesnik u saobracaju na motoru i automobilom bez prekrsaja vec 25 godina
     (BDj, 26. april 2017 21:39)

    # Link komentara

  26. U Americi ne bi bilo ove galame - bili bi već izbušeni.
     (Bojan, 26. april 2017 21:27)

    # Link komentara

  27. Po meni, ovo nije nameran udarac,jednostavno nije mogao da se zaustavi. Ako je nameran, policajac bi trebalo da ostane bez posla i ide u zatvor.
    (veterinarbg, 26. april 2017 20:37)

    # Link komentara

  28. Kah-kah! Šmrk-hrk! Pljuc-bljuc!
    Ovaj... Tuk na luk.
     (Potencijalac, 26. april 2017 20:11)

    # Link komentara

  29. Podrzavam, ali nemaju pravo da ubiju suvozaca, u ovom slucaju ovu djevojku.
     (N, 26. april 2017 19:31)

    # Link komentara

  30. A zbog čega su bežali?? Šta bi bilo da su nekoga ubili, opljačkali ili povredili ??? U Americi bi ih upucali, pa tek onda postavljali pitanja !!!! Bravo za policiju !!
    (gari, 26. april 2017 19:24)

    # Link komentara

  31. U Engleskoj nije dozvoljeno policiji da juri motore. Zasto? Zato sto tako prave jos vecu opasnost na putu za ostale ucesnike i motori mogu lako da izgube kontrolu i poginu zajedno sa nekim potpuno nevinim u citavoj prici ko sjedi pozadi, da se zabiju u drugo auto i usmrte nekoga, itd. Ako uzmes registraciju i nades ih poslije pa posteno kaznis zatvorom i novcano, stavljaju se svi u mnogo manju opasnost.
    (WTF, 26. april 2017 18:56)

    # Link komentara

  32. A ovi sto kažu da je devojka nevina. U srbiji ne reagovanje na zlocin, prikrivanje zločina ili na bilo koji način ucestvovanje u zločinu je kažnjivo zakonom. Ona da je normalna ne bi ni bila na tom motoru. A taj vozač je potencijalni ubica. Prvo pitanje se postavi zbog čega je bežao od policije. Zbog preprze vožnje nije sigurno.
     (seljak, 26. april 2017 18:49)

    # Link komentara

  33. Ne opravdavam ludog bajkera ali ovo je isto pokušaj ubistva. Dvostrukog!
     (max, 26. april 2017 18:48)

    # Link komentara

  34. @mix

    Malo manje gledaj Americke filmove, a zivi vise u realnosti posto po komentaru vidim da si bas bas odlutao.
     (Blake, 26. april 2017 18:16)

    # Link komentara

  35. @mix

    I onda ukljucis mozak i povezes da je covek u prevoznom sredstvu, kao vozac, potencijalni ubica. Zbog njihovog bahacenja, mogli su da poginu, a mogli su nekog da ubiju time. Tako da je policajac pravilno postupio i to u trenutku kada je brzina bila najmanja. Time skidajuci rizik za njihovu pogibiju. A bogami i pogibiju drugih. A ova ludaca sto vristi, dala izjave na vestima o policijskoj brutalnosti, kad ono cvrc. Sve dokumentovano. To je ono sto i vidimo.
    (NoName, 26. april 2017 17:58)

    # Link komentara

  36. Slusaj ovu... Jurio 200 km/h, zeza policiju, mimoilazi barikade. I ova se dere i buni? U USA bi je upucali. Mnogo mrzim bahate motocikliste koji misle da za njih ne vaze pravila saobracaja. Idi na stazu pa vozi 200, ne u gradu! Onda kad ih neko sa auto zakaci jer ne moze na vreme da primeti motor koji se krece visokom brzinom, svi drugi su im krivi!
     (Nemanja, 26. april 2017 17:47)

    # Link komentara

  37. Kod nas bi odmah napali policiju da prekoračuje ovlašćenja. Inače, podržavam sprečavanje bahatosti na svaki način
     (dr NS, 26. april 2017 17:45)

    # Link komentara

  38. Upoređujem sa komentarima na slučaj Williama Cruma koji je osuđen 15 godina, a nije ni udario motociklistu već namerno isekao kad ga je ovaj obilazio na punoj liniji. Ilustrativno koliko smo skloni da policiji pravdamo i postupke koji se ne mogu pravdati. Duboko, duboko je ukorenjen podanički mentalitet.

    Policija ne sme da radi čak ni ono što bi "svako od nas" uradio. Zato i postoji inače se pretvara u privilegovane vigilante, samo još jednu bandu na ulicama.

    Inače, slažem se, SVI motociklisti i voze motocikle jer smatraju da tako ne moraju da poštuju saobraćajne propise, ograničenje brzine, ništa. Kada je iko video motocikl da ide 50 po gradu? I policija (eventualno) reaguje samo ako ide 200, toliko i o tome koliko policija sprovodi zakon u saobraćaju, odnosno radi svoj posao.
    (CATAPA, 26. april 2017 17:16)

    # Link komentara

  39. Pokusaj dvostrukog ubistva
    (., 26. april 2017 16:59)

    # Link komentara

  40. Svaka cast za estonsku policiju!
     (mile rizik, 26. april 2017 16:58)

    # Link komentara

  41. Zašto nije napala vozača motocikla, on joj nije ugrožavao život?
    (Smrtko, 26. april 2017 16:33)

    # Link komentara

  42. Motociklista ne deluje kao dobar vozac niti vozi posebno brzo imajuci u vidu da pokusava da pobegne, bice samo da je mangup koji je seo na motor...
    (NS, 26. april 2017 16:30)

    # Link komentara

  43. Ma jok, trebali su da dozvole da pokupe nekog nevinog na putu....bolje da stradaju ova dva skota nego neko nevin...
     (Berliner, 26. april 2017 16:30)

    # Link komentara

  44. Da je samo tip bio na motoru, mozda mi ne bi smetala reakcija policije. Ali ovako...
    (deda, 26. april 2017 16:25)

    # Link komentara

  45. Meni deluje da ovo nije namerno. Ovaj olos od vozaca motora je poceo da koci a i policajac je. Nije uspeo da ukoci na vreme i udario ga je... Da sam ja sudija policajca vozaca ne bih gonio a vozaca na motoru bih poslao u zatvor na 10 godina... Ovaj olos od devojke vice da je mogla da pogine a isto tako je mogao da pogine bilo koji drugi ucesnik u saobracaju, pa cak i neki pesak obzirom da voze na trotoaru, zbog bahate voznje ali to olosu nije palo na pamet jer joj je samo njena guhica bitna.
     (Dzo, 26. april 2017 16:14)

    # Link komentara

  46. Odlična reakcija policije. Udarili su ih pri maloj brzini, pri minimalnim šansama da neko bude povređen. A ovi što misle da riba treba da tuži policiju neka razmisle još jednom. Ona treba da tuži svog dečka koji je ovom vožnjom doveo i nju i druge u životnu opasnost. Policija je morala da zaštiti sve ostale koje su njih dvoje na motoru mogli da ugroze. I zaštitila ih je. Sa bahatima samo bahato.
    (Đuro, 26. april 2017 15:49)

    # Link komentara

  47. Policajci u Rusiji ili Ameri bi pucali odavno, lutko. Evropa je dosta mekana, ali Estonci su zeznuti. Jako dobro tehniku imaju u svakom smislu. Ova kamera u policijskom automobilu kida na primer. Sve se vidi kao na dlanu.
    (Duka, 26. april 2017 15:28)

    # Link komentara

  48. Joj ala ce ih ova druga osoba odrati na sudu nema prava njoj da ugrozavaju zivot
    (Neki tamo dr. mr, 26. april 2017 14:58)

    # Link komentara

  49. Pucati mu u gume na 200km/h. :-)
     (Bojan, 26. april 2017 14:52)

    # Link komentara

  50. Sa nasilnicima treba nasilno! A lujku u ludaru!
     (gri, 26. april 2017 14:52)

    # Link komentara

  51. Ma mozete da lupate minuse do sutra,ali ovaj policajac nije normalan.Sta bi bilo da su poginuli,a mogli su od udarca?Ko bi bio kriv?Postavi se zaseda,snimis budalu i kad stane,uhapsis i bacis kljuc za deset godina,ovo je totalno nenormalno od strane policije.
    (mix, 26. april 2017 14:33)

    # Link komentara

  52. Udri milicijooo
    (LudiMilojko, 26. april 2017 14:29)

    # Link komentara

  53. ...a u Beogradu ispred stanice policije na Bezanijskoj Kosi, na ocigled dezurnih policajaca organizuju ulicne trke! Kao, mi smo ortraci... ;)
    (Nesa S., 26. april 2017 14:23)

    # Link komentara

  54. Bagra je mogra da ubije ljude...Sram ih bilo !!!
     (Motorista, 26. april 2017 14:21)

    # Link komentara

  55. Nadam se da je devojka iz Zapadne EU i da ce ih tuziti za pokusaj ubistva
    (Staljin je davno umro, 26. april 2017 14:04)

    # Link komentara

  56. Svaka cast policiji na reakciji! Ovakva voznja je pokusaj ubistva i apsolutno su pametno uradili sto su ih oborili. Sad lepo gospodin jedno 10-15 godina u zatvor pa da se da primer svima
    (Charapan, 26. april 2017 14:02)

    # Link komentara

  57. brutalno, ali mi ih nije žao
    (mattersville, 26. april 2017 13:48)

    # Link komentara

  58. Braaavvoooo!!!! Muka mi je od bahatih motoraša koji prže 200+km/h po gradu i guraju se na semaforu i prete.
    (3 za groš, 26. april 2017 13:46)

    # Link komentara

  59. Da li će Policija da odgovara za udes koji su počinili obaranjem motocikla i osoba na njemu? Još su i oštetili svoje vozilo...
    (japanac, 26. april 2017 13:43)

    # Link komentara

  60. Kakve bi ona batine popila još od naše policije, pa nije svesna. A ovako i treba da se zaustavljaju motociklisti koji se prave pametni.
     (Mmm, 26. april 2017 13:40)

    # Link komentara

  61. Hahahaha...

    Istripovali da su neke opasne face,a onda kuknjava...

    Nije razmsljala koliko su oni ugrozili zivota ovakvim bahacenjem?

    Ma,lisice na ruke i brnjicu na usta,odma'!

    Bravo za policiju.
    (Ranger, 26. april 2017 13:37)

    # Link komentara

  62. Pokusaj ubistva plavih pipiiii
    (Amerikano, 26. april 2017 13:32)

    # Link komentara

  63. Lepo joj je rekao - on je odgovoran sto su pali ... da nije divljao i stao, ne bi se nista od toga desilo ...
    (Johhny, 26. april 2017 13:28)

    # Link komentara