Dacia osvežila Lodgy i Dokker

Nakon što je 2016. restilizovala Sandero i Logan, Dacia je početkom ove godine izvršila redizajn još dva modela.

Pošaljite komentar
  1. @Mirko i Slavko
    Sta je ponos voziti Sandera,a tek Lodgy-ja?
    (Mita, 29. januar 2022 12:05)

    # Link komentara

  2. Ponosni sam vlasnik Sandera iz 2015 i Lodgyja 2019. Ne znam s kojim autom sam zadovoljniji. Oba su sa fabricki ugradjenim plinom. Sandero mi trosi oko 6,5 litara plina..leti do 6,8 kad radi klima. Lodgy oko 8,6 do 9 l kad radi klima. Sandero je 0,9 tce a Lodgy 1.6 SCE motor. Lodgy je puno udobniji za voziti..povisen je, ima povisena sedista, izrazitoje pregledan, prozori su ogromni pa je preglednost potpuna i bez senzora za parkiranje, okretan je i mek. Ima 7 sedista, i drugi i trec i red se moze potpuno preklopiti i dobiti jedna velika ravna povrsina gepeka..treci red sedista najnormalnije mogu koristiti ljudi od 2 m. Sedista su udobna i u visecasovnim voznjama..15 sati i vise..nikakav problem. Sandera imamo duze..nikadnikakav problem s njim nismo imali. Zivimo u Nemackoj i cesto idemo na put od hiljadu km..nama je vazno da je auto pouzdan. U Nemackoj je Dacia po zastupljenosti uz cetiri nemacke marke, Ford i Nissan iduca po zastupljenosti.
    (Mirko i Slavko, 26. septembar 2019 13:29)

    # Link komentara

  3. Zaista mi se j... Kakav je volan,sedista,plastika,dal se vrata zatvaraju sa uh ili puh,auto MORA da me odveze i doveze gde pozelim a dacija to radi za razliku od mnogo visih klasa za koje znam iz pimera bliznjih svojih,krenes na odmor i na pla puta popravljas auto a dao sest hiljada eura za polovan ko casa.... Ljudi poricu pogotovu za nemacka vozila da se kvare,cesto se naljute na mene kada ih pitam sta si radio kod majstora... NIKAD ne bih dao za raubovan,vozen,polovan auto osam hiljada evra,OBOZAVAM garanciju,ne auto placa,vec proizvodjaca
    (PAL, 28. januar 2017 11:18)

    # Link komentara

  4. @dačija fan Naprotiv, najbolja zarada je na skupim automobilima. I jeftini i skupi moraju da imaju sve bitne delove - motor, transmisiju, karoseriju, kocioni sistem, tockove i unutrasnjost. Za pocetak, motori su i u skupim iu jeftinim automobilima isti. Transmisija takodje. Ostane malo mesta gde moze da se ustedi. Skupi automobili imaju dosta dodatne opreme, a to je upravo gde se najvise zaradi. Npr. paket navigacije 400e, dok navigacija dobrog proizvodjaca da se kupi u radnji kosta najvise 200.
    (T, 23. januar 2017 17:30)

    # Link komentara

  5. Filizofija dačije je jasna.
    Najveća ušteda za proizvodjača, a realno najveća skupoća i šteta za kupca.
    Reći da je cena "niska" je neozbiljno ukoliko tu cenu prethodno ne dovedete u vezu sa onim što kod dačije (ne) dobijate u odnosu na vozila drugih brendova.
    A realno, vozila dačija su najskuplja.
    "Zlatna koka Renault-Nissan alijanse", sećata se valjda toga ?
    (dačija fan, 23. januar 2017 11:10)

    # Link komentara

  6. Sve super napreduju svaka čast al kad vidim one plastične kvake crne pa kad zatvorim vrata ili gepek a ono se čuje ono "deeeng" k'o na stojadinu..džaba im ga bilo! Uvek ću pre kupiti polovno vozilo za 7,8 hiljada i nikad u taj auto neću uložiti do 10 hiljhada koliko ove kante u startu koštaju..a imaću bar 2.0 dizelaša i neku jaku opremu..
    (ludi milojko, 21. januar 2017 17:02)
    Dovoljno je da ulozis 2 hiljade u tog polovnjaka pa da ispadne ista cena kao nova Dacia.I onda ostajes sa automobilom od minimum 200kkm a mogao si novu Daciu da vozis za iste pare.A svaki deo na tom automobilu je presao mnogo i samo ceka svoju zamenu.Mogu da zamislim kako izgleda taj polovnjak sa 2.0 dizelom i jakom opremom
    (Z, 23. januar 2017 09:36)

    # Link komentara

  7. Ljudi u Srbiji ne shvataju jednu stvar lako je za 10 hiljada eura kupiti bmw nercedes itd. ali taj auto treba održava ovako sa Daciom si miran imaš garanciju i zdravo a ne Srbin kupi bmw što ga vozio turčin ovde i čim treba da uložio hiljadu eura poslao ga u Srbiju.
    (Srle, 23. januar 2017 08:21)

    # Link komentara

  8. Iz Astre u Logana kad sam u Srbiji. I ide fino. Samo da je malo jaci motor na 1.2. Bez zurbe od tacke a do tacke b.
    (made in great britain, 23. januar 2017 03:22)

    # Link komentara

  9. Vozim Logan od 2007. Prvo sam vozio benzinac četiri godine i sa njim sam prešao oko 80 hiljada km. Potom sam 2011. kupio dizel verziju Black Line i njega vozim i danas. Presao sam 118 hiljada, bez ijednog kvara. Sipas i vozis. Odlican auto, potpuno zadovoljava moje potrebe. Naravno, ako neko ima vise novca, oze da kupi i drugi luksuzniji auto, ali u Srbiji prosečan gradjanin teško da sebi može da prišti NOVA, luksuzna kola. Moze, naravno, da kupuje stara, iz uvoza, o čemu je već bilo reči. Ali se ja uvek držim toga da je najbolje kupiti nov auto. Dakle, razmisljajuci iz pozicije cena-kbalitet, Dacia je odlican izbor.
    (Petar Petrovic, 22. januar 2017 18:33)

    # Link komentara

  10. Baš je moćna
    (Routmajster, 22. januar 2017 17:54)

    # Link komentara

  11. Covek da 8000 evra za novu daciu a moze da bira nekog polovnjaka poznatije marke.E to se zove covek bez komleksa.
    (Igor, 21. januar 2017 23:43)

    # Link komentara

  12. A tebi je najveći problem volan sa 4 kraka? I još se potpisuješ kao Vozač?
    Šta reći, a ne zaplakati...
    (allegretto, 20. januar 2017 20:29)
    Ne poznajemo se, pa ne možemo biti na ti.Volan je problem jer se u tekstu govori o redizajnu, u šta volan spada.A Dačija je problem od branika do branika za taj novac.Za nekog ko prvi put kupuje nova kola, ili ih kupje posle juga ili golfa 2 nije.Nije ni za one kojime treba auto do pijace ili vikenom do rodbine u selu.Ali ozbiljni ljudi ni ne gledaju kola koja se ulube kada ih rukom gurnete po c stubu.
    (Vozač, 21. januar 2017 11:07)

    Slažem se i izvinjavam se! Sada, Vaš drugi komentar ima više smisla. Na sajmu sam seo u novi Logan i, nažalost, odmah izašao napolje... Imam 2 metra i oko 100 kg i siguran sam da to sedište ne bi izdržalo više od 6 meseci poda mnom. Izgled ne komentarišem, ali kvalitet je i meni prilično upitan... I slažem se da je posle Golfa 2 ili Juga Dacia OK kao upgrade. Meni, ipak, ne bi odgovarala po mnogo parametara, ali nemam nameru da pljujem kao dobar deo komentatora.
    Srdačan pozdrav
    (allegretto, 21. januar 2017 18:27)

    # Link komentara

  13. Ma sta li vi , koji pljujete Daciu, vozite? Jedini problem Dacie je rdja, ali to se desava i mnogim ozbiljnijim markama (npr. Japanci, pa i moj Ford, mercedes od pre 12-13 godina). Ovaj kaze, menjac iz clio 2. Menjac iz dvojke je perfektan, za umerenu voznju. Drugi , strukturalni problemi??? Koji? Ko je to zakljucio? Trecem staromodan volan. Sta kaze Stanija, koji su u modi? Jednokraki ? Cetvrtom tanak lim. Kupi onda Ladu Ziguli , lim 8mm.
    Cvrsta, robusna vozila, povisen klirens, starija tehnika, enterijer otporan na habanje, povoljna cena, kao poruceno za (nase) lose istocnoevropske puteve.
    (ucha, 21. januar 2017 17:37)

    # Link komentara

  14. U floti ih imamo od 2008., prvi 1.6 Logani su čak imali podešavanja sedišta po visini - zašto su ovo izbacili, nije mi jasno.
    Kroz firmu su prošli 1.4, 1.5 dizel i pomenuti 1.6 Logani, 1.4 i 1.2 Sandero-i, te 1.5dCi Dasteri. Uglavnom su se prodavali na 80-100kkm, mada su neki izlazili tek sa 200kkm i više.
    Iz nekog razloga se prskalice često zapuše, pa se moraju produvati kompresorom. Onaj cilindar što viri iz B stuba a koga hvataju "klešta" brave vozačevih vrata iz fabrike dođe polu-zategnut, valjda neka fora.
    A sad ono najvažnije, u floti smo od tada imali sve modele i skoro sve motorizacije Renoa, Škode, VW, Audija, Forda, i Opela. Jedina marka (kamoli model) koja NIKADA nije imala vanredni servis uzrokovan greškom proizvođača je Dacia.
    Da, nije najreprezentativnijeg enterijera, ali je odlična kupovina uzimajući u obzir naše puteve i naš standard.
    (gogol, 21. januar 2017 17:25)

    # Link komentara

  15. E ja sam dogradio kameru sam za 40€,mada ce neko reci da nije original
    (Mikica, 21. januar 2017 17:21)

    # Link komentara

  16. Sve super napreduju svaka čast al kad vidim one plastične kvake crne pa kad zatvorim vrata ili gepek a ono se čuje ono "deeeng" k'o na stojadinu..džaba im ga bilo! Uvek ću pre kupiti polovno vozilo za 7,8 hiljada i nikad u taj auto neću uložiti do 10 hiljhada koliko ove kante u startu koštaju..a imaću bar 2.0 dizelaša i neku jaku opremu..
    (ludi milojko, 21. januar 2017 17:02)

    # Link komentara

  17. kada sam kupio nova kola, svi su mi se smejali kakav sam krš kupio. svi su mi objašnjavali da je XXX polovan tripput bolji od mojih kola. posle 9 godina ja još vozim ista kola a oni izmenjali po dvoje plus majstori za odžavanje. al mi još uvek objašnjavaju da moja kola ne valjaju...
    dijagnoza
    (hadžija, 21. januar 2017 16:50)

    # Link komentara

  18. Pa i nije toliko loša ova dačija.
    (Patkinstan, 21. januar 2017 16:18)

    # Link komentara

  19. Daciu moze da ismeva samo onaj ko je nikad nije vozio i ko se ne razume u automobile. Ja je sa zadovoljstvom vozim vec 5 godina, tako da ne znam koji ce mi auto biti sledeci ali znam sigurno da ce biti dacia.
    (Milan, 21. januar 2017 02:43... Nemam nista protiv Dacie. Ima ona svoje kupce. Ali sam si sebe diskreditovao izjavom da ces kupiti bilo sta samo da je Dacia! Kakva je to izjava? To znaci da mogu da ti spakuju sta god hoce jer si ti vozio daciu i ne moze da omane!? Nema razlike izmedju tebe i ljudi koje kupe vw, mercedes ili audi SAMO zbog brenda i bez uporedjivanja sa ostalim u tom trenutku! I koji to nov auto neces voziti 5 god sa zadovoljstvom???
    (ApsolutnoSvoj, 21. januar 2017 15:51)

    # Link komentara

  20. @Vozač

    Nisam nikakav fan Dacije, ali ovo sto si ti istrabunjao za volan od 4 kraka me je ostavilo bez teksta. Ako su nesto popravili to je volan, koji je sada i vise nego pristojan.
    A ova tvoja "famozna" 2 ili 3 kraka na volanu nije nista novo, za tvoju informaciju i kola 50ih, 60ih, 70ih, 80ih, 90ih su ih imali i imace... Svasta
    (Blake, 21. januar 2017 15:43)

    # Link komentara

  21. Radio sam u Daciji kada je izlazio prvi Logan. Sve se radilo u cilju smanjenja cijene. Ciljana cijena je bila 5.000 bivših njemačkih maraka za bazni model. Naravno da je oprema bila nikakva. Uz malo, tada već normalne opreme, cijena bi skočila na 6.500 što je još uvijek bilo jeftino. Ugrađivali su se motori koji su bili jednu generaciju stariji, dakle oni koji su se prije 5-6 godina prestali ugrađivati u Renault, ali zato pouzdani.
    Rezultat svega je bio jedan prostran, robustan auto sa solidniom mehanikom kod koga su primjenjivana malo starija i jeftinija rješenja.

    Današnja Dacija ima ugrađene motore koji su i u postojećim renault vozilima. I benzinski i dizel motori. Oprema je jako unaprijeđena kao i izgled i izvana i iznutra. Za manje novce nego kod drugih dobiva se dodatna oprema do navigacije. Ne posjeduje svu opremu kao Renault, ali većini vozača to nije ni interesantno. Kome je naka kupi BMW sa svom opremom. Jedino za te iste novce može dobiti dizel zreo za generalku jer je prešao 400.000km.
    Krajem godine dolazi novi Duster. On izgledom ni na koji način neće pokazivati da bi trebao biti jeftin, a bit će. I bit će dosta više dodatne opreme koja se može ugraditi.
    Vozači Dacije voze sporo jer je to takav tip vozača (većina) - smiren.
    (Ivan, 21. januar 2017 15:14)

    # Link komentara

  22. Ne poznajemo se, pa ne možemo biti na ti.Volan je problem jer se u tekstu govori o redizajnu, u šta volan spada.A Dačija je problem od branika do branika za taj novac.Za nekog ko prvi put kupuje nova kola, ili ih kupje posle juga ili golfa 2 nije.Nije ni za one kojime treba auto do pijace ili vikenom do rodbine u selu.Ali ozbiljni ljudi ni ne gledaju kola koja se ulube kada ih rukom gurnete po c stubu.
    (Vozač, 21. januar 2017 11:07)

    Ne izmišljaj stvari koje ne postoje. Ako imaš predrasude ili odbojnost prema nečemu onda nemoj ni komentarisati. Čemu omalovažavanje ljudi koji se odluče da svoj novac potroše onako kako oni misle da je najpametnije za njih. To da se auto ulubljuje na C stubu kada ga neko gura je teška izmišljotina. I nije tačno da Dacia automobile voze samo ljudi koji su pre toga vozili loša ili stara kola. Ja sam recimo vozio i japanske i koreanske automobile a sad igrom slučaja i spletom srećnih okolnosti vozim jednu Daciu. Auto je sasvim korektan i iznenađujuće udoban na putu. O ergonomiji, kvalitetu materijala u kabini se može diskutovati i to je stvar ličnog afiniteta šta je kome lepo i prijatno. I ne, ne idem autom samo do pijace već sam išao letos u Grčku i prešao oko 1600 km. za 10 dana pa znam šta pišem. A što se ulubljivanja tiče, kad god sam lično morao da operem Suzuki Swift koji sam vozio 3 god. uvek sam se čudio kako se krov ugiba pod rukom dok ga trljam sunđerom. Po tebi je onda i Swift u klasi Dacia-e.
    (stosone, 21. januar 2017 14:39)

    # Link komentara

  23. U zemlji gde je prosecna plata 300 evra, prosecna starost voznog parka 15 godina i gde se godisnje proda tek nekolilo hiljada novih vozila fizickim licima vodi se polemika o losoj opremi, staroj tehnologiji, ruznom dizajnu itd. Pricamo o low budget proizvodjacu. Nije problem u Daciji, nego...
    (Brenki, 21. januar 2017 13:35)

    # Link komentara

  24. Ruska Dacija nije kvalitetnija od rumunjske. Stručnost radne snage igra veliku ulogu u kvaliteti vozila. Jači akumulator vam ne koristi ako nema sibirskih zima. Ovjes rumunjske Dacije je dovoljno dobar za loše ceste. Ako vam treba jači za makadam kupite Duster.
    (Ivan, 20. januar 2017 19:31)

    Volan sa 4 kraka je izum, zbog držanja volana na "15 do 3" i na "20 do 4". Stariji i iskusni vozači sa dugačkim kilometražama to cene, zbog odmora,zbog dobrog držanja. Današnji mlađi vozači drže ruko visoko i izigravaju neke mangupe, a u stvari se brzo zamore i mnogo mlataraju rukama po volanu kada menjaju smer vozila.

    Rumunsku fabriku RENO je kupovao 11 godina. Redizajn Dustera je prvo nastao u Rusiji za potrebe ruskog tržišta jer su kupci to tražili(jači motor od 2,0 L, novi prednji pult,novi menjač,itd.

    Stručnost radne snage danas ne igra neku veliku ulogu u kvalitetu vozila. Danas se vozila više ne prave i ne proizvode zanatski direktno na liniji, već se vrši montaža i sklapanje gotovih kvalitetnih ili loših komponenti, napravljenih ko zna gde na planeti.
    BMW se hvali da kod njega radi 54 nacionalnosti. Bela skupa evropska radna snaga biće zamenjena jeftinom emigranstkom radnom snagom.
    Današnjoj umreženoj proizvodnji jedne fabrike nije problem da u toku jedne smene ugradi iste komponente različitog kvaliteta u finalne proizvode. Na istoj liniji ima finalni proizvod tri različite klase kvaliteta za tri različita tržišta. Današnja proizvodnja radi šta šta hoće marketing.
    (Radovan, 21. januar 2017 12:48)

    # Link komentara

  25. A tebi je najveći problem volan sa 4 kraka? I još se potpisuješ kao Vozač?
    Šta reći, a ne zaplakati...
    (allegretto, 20. januar 2017 20:29)
    Ne poznajemo se, pa ne možemo biti na ti.Volan je problem jer se u tekstu govori o redizajnu, u šta volan spada.A Dačija je problem od branika do branika za taj novac.Za nekog ko prvi put kupuje nova kola, ili ih kupje posle juga ili golfa 2 nije.Nije ni za one kojime treba auto do pijace ili vikenom do rodbine u selu.Ali ozbiljni ljudi ni ne gledaju kola koja se ulube kada ih rukom gurnete po c stubu.
    (Vozač, 21. januar 2017 11:07)

    # Link komentara

  26. Kao sto vec napisase koji komentar prije:
    mjenjac iz clio 2
    sjedista odvratna

    generalno ok auto za ljide koji nemaju para, ali u svakom slucaju prije bih uzeo za te pare polovan renault nego novu dacia-u

    ajde vidim na slici da ima sva 4 podizaca prozora sto je za pohvalu, mada automatska klima izgleda nikada nece biti na spisku opreme.

    Sve u svemu Renault sa mehanikom iz 2000 tih, sto ne znaci da su nepouzdana vozila, i sami brojevi prodaje po eu govore da imaju svoje kupce.
    (Renault Polo, 21. januar 2017 09:27)

    # Link komentara

  27. Daciu moze da ismeva samo onaj ko je nikad nije vozio i ko se ne razume u automobile. Ja je sa zadovoljstvom vozim vec 5 godina, tako da ne znam koji ce mi auto biti sledeci ali znam sigurno da ce biti dacia.
    (Milan, 21. januar 2017 02:43)

    # Link komentara

  28. Moze li gospodin Radovan nekada da napise neki komentar u ovoj rubrici, a da ne pomene Rusiju ili nesto rusko?
    (Mladen, 21. januar 2017 00:02)

    # Link komentara

  29. Imao sam prilike da vozim dvadesetak dana, Daciju Sandero i najiskrenije, auto je obična kofa! Nisam rodjen u "mečku", imao sam dosad preko 30 automobila, od fiće do mercedesa, francuze, japance, našeg keca, juga, sve i svašta! Lim na tom vozilu je toliko tanak, da sam stalno tokom vožnje imao utisak da su mi vrata otvorena. Tasteri za otvaranje prozora nalaze se na donjem delu instrument table, zašto nisu na vratima, to mi nije jasno! Znam da su to jeftina kola, ali dati 10 hiljada za plastiku koja smrdi!? Znam da je nov auto, najbolji auto, ali u slučaju Dacije, to sigurno ne važi! Mislim da ne vredi te pare, koliko god bio pouzdan i koristan!
    (Dragan, 20. januar 2017 22:24)

    # Link komentara

  30. Volan iz Fokusa mk1, od pre skoro dvadeset godina.
    (ex, 20. januar 2017 21:52)

    # Link komentara

  31. Ja na beogradskim ulicama vidjam samo daciju logan i daciju sandero. Od ovih sa slika se necemo nagledati. Obicno imaju rdju ispod gepeka i pragova,i moram da primetim,svi vozaci dacije voze VRLO sporo. Ne znam koji je to fenomen,valjda"kupili smo nov auto pa da ga cuvamo"...
    (DOKTOR, 20. januar 2017 21:23)

    # Link komentara

  32. Glavni problem vozila Dacia je u strukturi karoserije ,a ne u pouzdanosti , plastici ili izgledu . Elektronika nedostatak može , donekle , kompenzovati , ali ne i otkloniti . Kao neko ko je imao neprijatno iskustvo da to utvrdi u praksi, savetujem da dobro razmislite da li hiljadu-dve evra uštede vredi da lično proverite.3
    (milan, 20. januar 2017 21:11)

    # Link komentara

  33. Slušam ljude oko sebe,svi trube-Znaš kakav si auto mogao da kupiš za 8 hiljada,a ti kupio novog Sandera...A ja ih pitam-kakav,koji,ko je to vozio,kolika je prava kilometraža,ko je to servisirao,gde,kako?Niko ne zna da odgovori,iz prostog razloga što je 90 posto polovnjaka PREVARA!Za 20-30 evra se TRAJNO vraća podatak o kilometraži i više NIKO,NIKAD ne može da zna koliko je auto prešao.Neverovatno koliko se ljudi stide da voze nove,jeftine i pouzdane Dacie.Radije se pate sa polovnjacima koji su prešli po 800 hiljada...
    (šta fali Dacia vozilima?, 20. januar 2017 21:03)

    # Link komentara

  34. Kupujem odma'!!!
    (Luka Lončar, 20. januar 2017 20:55)

    # Link komentara

  35. Dačija je ,,vau" samo za nekog ko u nju sedne iz Juga ili Golfa 2.Ko je ikada vozio barem korejska nova kola, vidi koliko je to jadan auto za novac koji nudi.Volan sa 4 kraka se u kola ugrađivao pre deset i više godina, sada svi imaju sa 3, neki i sa 2.Umesto da Reno Nisan Dačija Lada grupa vuče kvalitet na gore, ka Nisanu, oni ga vuku na dole ka Dačiji, praveći za rusko tržište Duster sa znakom Renoa i Nisana.
    (Vozač, 20. januar 2017 14:31)

    A tebi je najveći problem volan sa 4 kraka? I još se potpisuješ kao Vozač?
    Šta reći, a ne zaplakati...
    (allegretto, 20. januar 2017 20:29)

    # Link komentara

  36. Vidim da nekima komplaksi brane da se služe mozgom. Ne može Renault sa dacija paletom proizvoda vući Ladu dolje po kvaliteti jer je Lada propala prije nego ju je kupio Renault. Prodaja na domaćem tržištu padala im je po stopi od 20% godišnje u Rusiji dok na stranim tržištima već davno nije ni postojala. Modeli su im bili tehnološki stari po 20 godina, novca ni kadrova za nove modele - nigdje.
    U Srbiji je očito puno predrasuda jer je puno onih kojima je ispod časti voziti Daciju za razliku od francuza koji su zaključili da ne vide razlog da plaćaju skuplji auto od Dacije.
    Neki misle da je volan sa 4 kraka izum. Ne to je dizajnersko rješenje.

    Ruska Dacija nije kvalitetnija od rumunjske. Stručnost radne snage igra veliku ulogu u kvaliteti vozila. Jači akumulator vam ne koristi ako nema sibirskih zima. Ovjes rumunjske Dacije je dovoljno dobar za loše ceste. Ako vam treba jači za makadam kupite Duster. Ima ga naša gorska služba spašavanja i iznimno su zadovoljni prohodnošću auta.
    (Ivan, 20. januar 2017 19:31)

    # Link komentara

  37. Volan je sad savršen jako mi se sviđa unutrašnjost jos samo da smanje ručicu menjača
    (coa90, 20. januar 2017 17:57)

    # Link komentara

  38. Kako god da ga osveže Dačiju nikad u životu ne bih vozio čak i da mi je neko pokloni.
    (Vlada, 20. januar 2017 14:33)

    # Link komentara

  39. Dačija je ,,vau" samo za nekog ko u nju sedne iz Juga ili Golfa 2.Ko je ikada vozio barem korejska nova kola, vidi koliko je to jadan auto za novac koji nudi.Volan sa 4 kraka se u kola ugrađivao pre deset i više godina, sada svi imaju sa 3, neki i sa 2.Umesto da Reno Nisan Dačija Lada grupa vuče kvalitet na gore, ka Nisanu, oni ga vuku na dole ka Dačiji, praveći za rusko tržište Duster sa znakom Renoa i Nisana.
    (Vozač, 20. januar 2017 14:31)

    # Link komentara

  40. Ako hoćete da kupite kvalitetan DACIA auto, kupite ga u Rusiji.
    Zbog geografsko-klimatskih uslova, imaju jače akumulatore, jače vešanje,bolje grejanje,podignute za oko 15 milimetara, itd. Ali takva DACIA tamo se proizvodi u RENO fabrici i nosi RENO znak jer je DACIA zabranjena za prodaju zbog neispunjavanja određenih zakonskih uslova.

    A onda odete na ruske sajtove pa pročitate nevolje ruskih vozača sa tim autom. I delovi 2x skuplji nego za Ladu.
    Koliko para toliko i muzike.
    (Radovan, 20. januar 2017 13:26)

    # Link komentara

  41. Probao Lodgi, skroz Ok auto, bas je komforan, tako kako izgleda spolja, prostran i veliki takav i jeste. Na sajmu moj kum od 2m od velikog broja auta jedino je u njemu nasao komfornu poziciju
    (ja, 20. januar 2017 11:33)

    # Link komentara

  42. Meni je Dacia sasvim ok za novac koji trazi,a i lepe su sve u verziji stepway,sasvim sasvim pristojna vozila prave...
    (Molder, 20. januar 2017 11:15)

    # Link komentara

  43. Grozno...
    (Smuleco, 20. januar 2017 11:02)

    # Link komentara

  44. DACIA samo treba da ubaci kvalitetnija sjedista... Dzaba su krecili ako to nisu uradili. To im je jedini nedostatak... Da budu kvalitetnija, da imaju mogucnost podešavanja po dubini (volan isto tako da moze u dvije ose da se podesava)
    (Zarko, 20. januar 2017 11:02)

    # Link komentara

  45. Bravo Dačija. Mnogo mi se dopada ovaj redizajn. Sada enterijer dosta liči i na KIA i HYUNDAI novije modele. Što ima i logike.
    Još jednom bravo.
    (Vlado, 20. januar 2017 10:40)

    # Link komentara

  46. Dacija auti sve ljepši i ljepši. Ovaj volan je 3 klase ljepši od prethodnog. Za sve koji zaziru od Dacije jedan podatak. Dacija Sandero je drugi auto po prodaji u francuskoj privatnim kupcima u prošloj godini!
    Dacija auti nisu, po kvarljivosti, ništa lošiji od Renault automobila. A Renault je zadnjih 10 godina dosta postigao baš na tom polju - učestalosti kvarova.
    Po udobnosti ovjesa zbog dugog hoda Dacije su bolje prilagođene lošim cestama i udobnije. Ovjes je robustan tako da su kvarovi rijetki.
    (Ivan, 20. januar 2017 10:35)

    # Link komentara

  47. Sve ovo bi se proizvodilo kod nas da Dinkić nije odjavio Renoa i doveo na Fiata čiji uspeh je očigledan.
    (Knjiga o Milutinu, 20. januar 2017 10:32)

    # Link komentara