Piolin za B92: Federer nije favorit, Novak može da ga stigne

Nekada je bio peti teniser sveta, u karijeri je osvojio isto toliko titula, a igrao je i dva Gren slem finala – na US openu 1993. i na Vimbldonu 1997. godine.

Pošaljite komentar
  1. @ srBA

    Moguće da je taktički izgubio ili jednostavno se nije dobro spremio za turnir (po sistemu lako ćemo), a moguće su obe varijante. Uglavnom, vidićemo kako će odigrati u avgustu i početkom septembra.
    Ta priča da ga je Kveri nadigrao je glupost, jer da je želeo, mogao je pobediti...ali nije, zašto nije, zna on i njegov tim.
    (dominus, 6. jul 2016 21:53)

    # Link komentara

  2. @ (ŽIVADIN(O), 11:48)

    Nisi me razumeo. Nole je tog dana loše igrao namerno,
    jer je HTEO da izgubi. (Ni mnogo jači igrači, takoreći teniske legende,
    iz čuvene trojke ili četvorke, ne mogu Noleta tako capa-capa
    kao što je Sem u ta dva dana.)
    (srBA, 6. jul 2016 19:15)

    # Link komentara

  3. (@, 06. jul 2016 14:11)

    "експерте" батали расправу. Незналица си и незрео и готово. То закључујем по глупостима које изјављујеш, ништа друго!
     (teča rasa, 6. jul 2016 15:17)

    # Link komentara

  4. @teča rasa
    Za tebe sam ekspert! Sta znaci to sto je udario lopticu? Koliko je puta Vilander udario tu istu lopticu, pa ti ne smeta da ga popljuvas kada nesto izjavi? Ili Federer, Nadal, Marej? Kako njihove izjave mozes da komentarises? I njihove meceve? To ti je normalno jel tako? Bolje cuti kad si neznalica.
    (@, 6. jul 2016 14:11)

    # Link komentara

  5. ...Ipak, ono što sam siguran - ... teško da će... ...- mada....
    (dominus, 05. jul 2016 19:07)

    Све си нам објаснио!
     (teča rasa, 6. jul 2016 13:15)

    # Link komentara

  6. @ MsK

    U pravu si bracika :)
    Da je uzeo kalendarski ove godine i Olimpijski turnir, verovatno bi okačio reket o klin :)
    (dominus, 6. jul 2016 12:35)

    # Link komentara

  7. @srBA
    Naravno da jedan volej nije kriv, ali konkretno taj volej ilustruje koliko je taj dan Novak loše igrao, i kako mu je generalno loša volej igra.
    Slažem se da nema govora o nekoj zaveri ili nameštanju, to su izmišljotine frustriranih kladioničara i neupućenih.
     (ŽIVADIN(O), 6. jul 2016 11:48)

    # Link komentara

  8. Haha, Piolin sa svojih 5 titula bas zna o cemu govori :)
    (@, 05. jul 2016 18:23)

    Ал' зато си ти, очито, стручњак без премца. Зар није довољно што је човек више пута ударио рекетом лоптицу, него што ти имаш дана живота.
     (teča rasa, 6. jul 2016 11:46)

    # Link komentara

  9. Nije baš nemoguće da nema nekih ''dogovora'' u svetu tenisa.
    Suviše je tu sponzora i jakih korporacija gde se vrte milijarde svake sezone.
    Ali mene ne čudi loša igra Novaka jedan dan već dva dana za redom?
    Jedino neka povreda može da opravda takvu igru Novaka koji je 18 meseci pre toga brutalno šamarao sve protivnike preko puta mreže.
    Recimo mnogo bitniji i teži meč Novak je preokrenuo u finalu RG.
    Em što je igrao protiv Marija, em što je gubio prvi set koji je za njega jako bitan, em što je sve nosilo posebnu težinu jer je igrao za pehar koji mu je izmicao iz ruku čitave karijere. Sve je on to izbrisao posle prvog seta, resetovao se i pobedio.
    A ovde to nije uspeo ni posle 2 dana, ni posle par pauza zbog kiše, protiv igrača koji sem servisa nema ama baš ništa! Jer da ima imao bi i par GS titula, zar ne?
    Ja ovako rangiram razloge poraza:
    1 Povreda
    2 Privatni problem
    3 Namerni poraz
    4 Jedan od onih dana kada ustanete na levu nogu ( dva puta )
    5 Pritisak kalendarskog GS

    Ove medijske fraze - mentalno pražnjenje, psihički umor - ne želim uopšte da komentarišem...
    (B92 zadržava pravo izbora komentara, 6. jul 2016 09:13)

    # Link komentara

  10. (Mire, 06. jul 2016 01:39)

    "Razbio" si sa komentarom.Samo, nema ko da te čuje.Njima nema pomoći.
     (monden, 6. jul 2016 09:11)

    # Link komentara

  11. Odmor do USO, pa titula u NY-u. Sve drugo bice greska.
    (Ny, 6. jul 2016 08:17)

    # Link komentara

  12. @stiven k
    @ (ŽIVADIN(O)

    Ne ide to tako: sudija namerno gresio pa su resili da na taj nacin sputaju Noleta.
    Tako se ne namestaju ni nutakmice domace fudbalske lige.
    I nije jedan volej kriv jer je bilo iznenadjujuce mnogo Noletovih pogresaka,
    koje daju utisak kao da ih je namerno cinio jer je HTEO da izgubi.
    Odakle (ili od koga) mu ideja da hoce, to se pitamo.
    (srBA, 6. jul 2016 08:00)

    # Link komentara

  13. @(stiven k., 5. jul 2016 22:35)

    Izvini sto moram da uzmem tvoj komentar za primer ali ovo navijanje za Novaka po nacionalnoj osnovi jer postalo bolesno po celu naciju. Ajde sto garant njih 80% nikada nije gledalo tenis pre 2011, sto je ok, nego sto tu niko ne gleda tenis kada ne igra Novak. Svi idu gledaju Novaka a ostalo ih ne zanima, niti ih interesuju drugi mecevi niti drugi teniseri sem kada treba da se opljuje po tim drugima jer su nesto uradili Novaku na terenu ili van. To je toliko duboko uslo i toliko ostrasceno da onda i krecu standardne teorije zavera protiv Srba itd.

    Jasno mi je da se postuje lik i delo nekog ali ovo je vec fanatizam a mi Srbi smo poznati da nam treba neki coban da ga obozavamo kao sto to radimo sa politicarima. E sada je nazalost po njega Novak ni kriv ni duzan u tom domenu.
    (Mire, 6. jul 2016 01:39)

    # Link komentara

  14. @stiven k
    U tom istom gemu kod rezultata 30:40 Nole je odigrao volej zbog kojeg treba da se stidi celi svoj život, a Bekeru da da otkaz. Novak je zaista sam kriv za poraz, nikakva zavera ne postoji!
     (ŽIVADIN(O), 5. jul 2016 23:41)

    # Link komentara

  15. ova katastrofičnost koja je uhvatila medije posle Novakovog poraza, nema veze sa sportom i tenisom. Čist rasizam i servilnost domaćih kompleksaša!
     (VUK, 5. jul 2016 23:22)

    # Link komentara

  16. Ovaj što te ispravlja priznaje omašku, zamenio sam svezu "ili" s svezon "i", vidiš i sam, jer sveza "ili" isključuje vezu između mojih ujaka R i R, a i nisu ujke nešto sklone međusobnom druženju (množini). Ja se držim množine, u odličnim sam odnosima i sa jednom i sa drugim.
    (Ovaj što te ispravlja, 5. jul 2016 22:54)

    # Link komentara

  17. U gemu kad je Nole servirao za četvrti set i time izjednačenje, a time ulazak u peti, odlučujući, set, Noletu nisu priznata prva dva poena. Sudije, i glavni, su označili "aut", te dodelili poene Queriju. Nole nije imao više čelendž za proveru, ali kasnije se dokazalo da su loptice bile u redu. Tako je protivnik poveo, nezasluženo, sa 0 : 30. Treći poen je osvojio Nole i smanjio na 15:30. Da nije bilo ovih grešaka sudija (ja mislim namerno), to bi bilo 40 :0 na Noletov servis i siguran gem i set. Tada bi se meč rešavao u petom setu, gde bi Nole imao veće šanse, obzirom na igru tog dana, jer je bio bolji od protivnika. Namerno su hteli da eliminišu Noleta, da Mari i Rođa dobiju šansu za osvajanje titule.
     (stiven k., 5. jul 2016 22:35)

    # Link komentara

  18. Nole nemora da stigne tih 17gs.Njemu je dovoljan još jedan RG i 2 Sinsinatija.Nista više.Onda će biti najbolji za vek vekova.Jedini koji je uzeo svaki GS i Masters po 2x....Živi bili pa videli....i ja ne verujem da je tek tako izgubio protiv Kverija nekog...U današnjem životu gde samo novac igra glavnu ulogu sve je moguce
     (Mirko Kojotovski, 5. jul 2016 22:00)

    # Link komentara

  19. Eto Novak može stići Federera, a Nadal ne može...
     (Danilo, 5. jul 2016 21:38)

    # Link komentara

  20. Za ovog što me ispravlja.
    Pošto nisam koristio množinu, onda ne ide množina. Zato sam i napisao mu je R, odnosno ILI mu je R. Dakle nema I, nego ILI.
    (dominus, 5. jul 2016 21:13)

    # Link komentara

  21. @Dragan
    Rod Laver ima 4 GS-a i još jedan s 29 i deset mjeseci, Ken Roswell ima 4 GS-a nakon tridesete, Agassi 2 poslije tridesete i tri u 29.-oj, i još desetak tenisača ima po GS nakon tridesete...dakle, moguće je, iako mislim da šanse nisu na Novakovoj strani. Nekako imam osjećaj da će i on i Federer imat 18 GS-ova.
    (Leo, 5. jul 2016 20:58)

    # Link komentara

  22. Tačno da je uspeo da osvoji kalendarski GS pa plašim se da bi prošao kao Monika Seleš. Kada si nedodirljiv i sam na vrhu, i niko ne može da te 'skine' regularnim putem, onda se koristi onim neregularnim, pretnjama, ucenama, ili sitnim nameštanjem koja ti otežavaju put ka još većim uspesima.
    Možda je Novak zbog svega toga i doveo Bekera u tim, da malo pojača 'leđa'.
    Ali u zadnje vreme se baš zaleteo da obori sve žive rekorde da je izgleda neko
    iz 'vrha' morao da reaguje i da ga pošalje na godišnji odmor.
    Ja ne mislim da su ti pritisci takvi da neko dođe sa utokom i kaže mu da mora da izgubi; ali sigurno postoje neki 'predlozi' iz vrha ITF i ATP da bi bilo dobro za tenis
    ako bi dao šansu nekome drugom da uzme taj i taj pehar... na tu foru.
    Ono, znaš Nole, uzeo si taj RG a ovi iz Nike-a i Rolexa su nam juče uplatili 200 miliona, pa ono... možda je vreme da RF uzme GS posle 4 godine posta?
    Ili kao na W 2013, neki član Kraljevske familije, plave krvi, sigurno je 'prijateljski' i kroz šalu dobacio Novaku da nije lepo što VB nema trofej sa W 100 god...
    Ne može bre niko da me ubedi da je Novak bio mentalno prazan posle RG.
    To mu je dalo takav vetar u leđa da bi osvojio i W i USOpen;
    Pogledajte reprizu meča, svaki ritern Novaka je bio blok reketom, on tako nije vraćao servis nikada. I na svaku brejk loptu je ostao ukopan, pa je ovaj kao pravio asove. Malo nervoze za publiku i medije, a glava na ramenima sigurna.
    (Nije baš sve teorija zavere, 5. jul 2016 20:54)

    # Link komentara

  23. @Dominus
    Vidiš bracika, ja sam još sigurniji da Lejver neće dostići uspeh Djokovića da veže 4 GS – trava-beton-beton-šljaka – NOLE SLEM!
    I koja je to razlika koja se odjednom toliko potencira izmedju osvajanja 4 GS u godini ili u nizu od godinu dana? Ajde, objasni mi.
    P.S. I samo da znaš, ja sam Kinez; po mom kalendaru 1969. god. je počela 17. februara
    (MsK, 5. jul 2016 20:49)

    # Link komentara

  24. "Šta misliš, da li mu je Rotšild ili Rokfeler...", množina glasi - da li su mu R i R naredili da izgubi.
    (Mu je, ne nego su mu, 5. jul 2016 20:28)

    # Link komentara

  25. @ Hahah; sve tacno receno, ali od svih koji su jos u igri jedino je Raonic bio drcan i komentarisao vrlo nadmeno! Ocito je veoma siguran u sebe! Ne kazem da to nisu Endi ili Federer, ali su bili korektni u izjavama! Sto Raonic bas i nije bio!!!!
    (Joca gomboca, 5. jul 2016 20:27)

    # Link komentara

  26. Rod Lejver je dva puta osvajao "kalendarka" - 1962. i 1969. godine.
    (Nije samo 1969., 5. jul 2016 20:26)

    # Link komentara

  27. Piolin je nebitna osoba,on nije nikad bio GS šamion da bi nešto mudrovao,postoje ljudi koji znaju šta pričaju,to su Vilander,Keš,Navratilova,Duci Simonović.......
     (Mikii, 5. jul 2016 20:09)

    # Link komentara

  28. Federer osvaja Vimbldon u inat svima!
     (Dule Grobar, 5. jul 2016 20:07)

    # Link komentara

  29. Наравно да је важно ко осваја и наравно да ће то бити Мари, а не Надувенко.
     (Милош, 5. jul 2016 19:56)

    # Link komentara

  30. Ma jok, favoriti su Conga, Pui i Raonic.
    (Svete, 5. jul 2016 19:39)

    # Link komentara

  31. Za Novaka je bitno da u naredne 2 godine uzme makar 3 gren slema. Brojka od 15 GS sigurno ce ga nevjerovatno motivisati, tako da ce mu to dati snagu da igra na visokom nivou poput Federera danas. Bez motivacije nista..
    (Organska jaja, 5. jul 2016 19:33)

    # Link komentara

  32. "Pustite vise Noleta da odmara...", Dule, koga da odmara?
    (Dan deveti, 5. jul 2016 19:12)

    # Link komentara

  33. @ Joc@

    Šta misliš, da li mu je Rotšild ili Rokfeler naredio da izgubi od Kverija!? Možda je i Elizabeta II! Šalu na stranu. Briga njih za to. Važno je da bude hleba i igara, a ko će osvajati - manje je važno.
    Svetski moćnici imaju preča posla, osim ako neki događaj potreban za opšti cilj, kao što je bio referendum u Škotskoj (Vimbldon 2013).
    Mada je to bilo unutrašnje pitanje GBR, pa je bilo korisno da Marej osvoji.
    Zar ne misliš da je logičnije bilo videti može li Novak ponoviti uspeh Lejvera, nego da mu neko namerno "naredi" da izgubi u trećoj rundi Vimbldona. Jedino je shvatljivo da su organizatori hteli da mu otežaju, zarad domaćeg favorita. Mada ne verujem.
    Argumenti ti nisu ubedljivi, jer nema osnova za tako što.
    Ipak, ono što sam siguran - Novak neće ponoviti uspeh Roda Lejvera iz 1969. Ovo mu je bila idealna prilika, teško da će ih više imati - mada....
    (dominus, 5. jul 2016 19:07)

    # Link komentara

  34. Napišite za Olgu, dobila 9-7 u trećem
     (jov, 5. jul 2016 19:04)

    # Link komentara

  35. Budimo realni da li je neko osvojio 2GS nakon 29 godina ? Novak treba 5 da bi stigao Federera.Nimalo lak zadatak iako izgleda da je jako blizu.Pogledajmo Nadala koliko je bio blizu a i sada je ako se kojim cudom vrati u staru formu.
    (Dragan, 5. jul 2016 18:45)

    # Link komentara

  36. Haha, Piolin sa svojih 5 titula bas zna o cemu govori :)
    (@, 5. jul 2016 18:23)

    # Link komentara

  37. @joc@

    Nema šta njemu da se oprašta, ne razumem? Ako je neko dao za reprezentaciju sve, onda je to Novak, svaki singl meč je dobio poslednjih godina, osvojio Dejvis kup, bronzu u Pekingu prvu medalju u istoriji za srpski tenis. Novak nema šta više da se dokazuje, osvojio je sve gren slemove, još do kraja karijere da osvoji zlato i Sinsinati i to je to. Svaki sledeći osvojeni gren slem je samo bonus za Novaka, on je teniski kralj bez premca.
    (srle, 5. jul 2016 18:18)

    # Link komentara

  38. Pustite vise Noleta da odmara... Olga pobedila u trecem setu sa 9:7, bravo Olga!
    (Dule, 5. jul 2016 18:08)

    # Link komentara

  39. E, ako kaze Piolin, to mora da je tako. :D Btw, ne znam zasto mnogi pominju Raonica kao favorita kad je decko klasicni panj, servis i poneki forhend i to je sve, nedovoljno protiv Federera , a jos manje Mareja u ovom trenutku.
    (Hahah, 5. jul 2016 18:03)

    # Link komentara

  40. Kada budes osvojio koliko i Djokovic, onda smes da ga spominjes! Kao Rodzer i Rafa npr...
     (Jumko, 5. jul 2016 18:02)

    # Link komentara

  41. Nazalost sada je Murray favorit. Roger ( sa 35 god.) protiv njega ne moze na tri dobivena seta sada kad je STVARNO VAZNO. Tko ce osvojit nije ni bitno kad nema Novaka.
    (big fella, 5. jul 2016 17:56)

    # Link komentara

  42. Čovek je sve realno rekao. Mari je prvi favorit, ali hoce li moći prevazići poraze od Federera na Vimbldonu? Do sada ga je Federer lako dobijao. Ako Federer opet osvoji, kapa dole. Sve price o penziji momentalno otpadaju. Djokovicev kiks, otvorio je vrata u ustajalom vazduhu ekipe navikle na poraze. Sad momci dišu punim plućima, uspeli su da udahnu dašak moguće pobede pa veruju da su najbolji. Ko je najbolji, odavno se zna. Opustanje, premor ili pad forme. Ili nešto ćetvrto? Kako god bilo, Novak je poslednjih godinu dana odigrao na nivou koji će teško biti ponovljen u istoriji ove igre.
    (Boxy, 5. jul 2016 17:48)

    # Link komentara

  43. Saša razgovara samo sa onima koji hvale Noleta, Srbina.
    (Tako se to radi, 5. jul 2016 17:45)

    # Link komentara

  44. Piolin... kao teniser bio je zver, kao čovek veliki gospodin i ljudina.
    (Volim ga k'o brata, 5. jul 2016 17:43)

    # Link komentara

  45. Ako bi se postavili na mesto nekoga ko brine o razvoju svetskog tenisa, ipak bi dominacija samo jednog tenisera bila pre kocnica nego podsticaj. Bolje je da vise ljudi osvaja nego samo jedan. Ovo je razlog desavanja Vavrinke ili Cilica, npr. A nije lose i da Nole malko predahne. S nase strane oprastamo mu DK. A izgleda i da mu je iskreno stalo do olimpijade. Ne moze sve, a i ne mora. Sve je OK.
    (Joc@, 5. jul 2016 17:39)

    # Link komentara