Saša Ozmo

10 utisaka o košarkaškim herojima

Kada je reprezentacija Srbije kretala put Španije, malo ko je bio optimista.

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar
  1. Svidjami se stavka 10.
     (aleksandar, 17. septembar 2014 22:51)

    # Link komentara

  2. Raduljica tek treba da se dokaze
     (zzz, 17. septembar 2014 09:05)

    # Link komentara

  3. Lepo su rekli nasa najrodjenija braca iz Republike Srpske a i sire...Komsijama ne treba verovati( svaka cast pojedincima ). Sto bi nas narod''Koga zmija ujede i gustera se plasi''.
     (deki, 16. septembar 2014 19:06)

    # Link komentara

  4. sasa ozmo care
    (darko, 16. septembar 2014 15:27)

    # Link komentara

  5. ne znsm sto komsije dolaze na nase sajtove i komentarisu
     (zzz, 16. septembar 2014 14:40)

    # Link komentara

  6. Ja bih ovako pohvalio komentatora "miro split" Retko korektan covek, cesto realan a simpatican je i njegov naglasak... pozdrav majstore i uvek se obradujem citajuci tvoje komentare!
    (Jexon, 15. septembar 2014 23:52)

    # Link komentara

  7. Мој утисак је да се десило најбоље што нам се могло десити.

    Кошарка нам је дуго у кризи. Не само резултатској. Одавно не стварамо асове, играче који чине разлику. Ниједан наш репрезентативац нема интернационални трофеј. И ко вреди (Теодосић, Бјелица) нема с ким да игра. Таленти одлазе (Миличић, Александров, Кешељ, Тепић...). Држава у кризи, допушта вишегодишњи монопол једног клуба, чији стратези виде да је осека талената и све карте бацају на ред, рад и дисциплину. И у националном тиму предност стога имао је Ђуро Остојић уместо Огњена Ашкрабића и слично. Покушало се са шмекерском варијантом, другарски са играчима (Славнић) и ништа. Покушало се са строгоћом (Ивковић) и опет ништа. Долази Ђорђевић са ореолом једног од идола садашње генерације и - нема кога да зове у национални тим. "Јавио му се" Ерцег добрим играма, али га је на сваки други начин игнорисао. Величковић такође. И тако даље. Шта он ради? Ја ценим да је у том часу послушао савет Мирослава Муте Николића, човека чији се удео у овом успеху заборавља. Ценим да је Мута сугерисао Салету: узми неког од ових мојих играча, њих барем познајем, знам да неће правити проблем, а и они ће се боље продати после (занимљиво, ниједан Мегин играч није остао у тиму). Остало је легенда.

    Једва чекам ЕП следеће године! То већ довољно говори колико су ови момци урадили!
    (Иван, 15. septembar 2014 21:29)

    # Link komentara

  8. (goran, 15. septembar 2014 19:50)

    Ej bre Gorane pa nije u redu da takvim komentarisanjem osramoćuješ Srbiju
    (Gvožđe, 15. septembar 2014 20:38)

    # Link komentara

  9. (dragan1982, 15. septembar 2014 17:30)

    Pa ako nije 5, onda nije, i što tu nije jasno? Dobro je da nisi još Đokovića spomenuo ...
    (Zagrepčanin, 15. septembar 2014 20:31)

    # Link komentara

  10. Veliko hvala Krsticu i Teodosicu sto se uvek odazovu pozivu i Ivkovicu koji je ostao i od nicega kvalifikovao na SP neke klince koji su odmah za godinu dana postali vrlo dobri igraci.Ja se nadam da ce se pojaviti jos sjajnih igraca za reprezentaciju u nadolazecim godinama da pojacaju tu ekipu.
    (dragutin, 15. septembar 2014 20:06)

    # Link komentara

  11. Bravooooooo majstoriiiiii!!!!!!
     (lignjoslav, 15. septembar 2014 20:04)

    # Link komentara

  12. svaka cast treneru djordjevicu. gledam uglavnom nba ligu i nisam upoznat sa evropskom kosarkom ali nasi reprezentativci su bili fantasticni. postoji li mogucnost da se amerikanci pobede u skoro vreme? meni izgleda da su nas razbili u skokovima i nisu dozvololi trojke. takodje situacije gde je vreme za sut bilo ispod deset sekundi nasi su obicno napravili greske. ipak dobar uspeh nasih.
     (рајко, 15. septembar 2014 20:03)

    # Link komentara

  13. Klasican doping USA igraca. Toliko je ocigledno da je to zalosno. Ovo ne pricam zbog toga sto su nasi izgubili, vec zato sto sport gubi smisao na Olimpijadama i SP na kojima su Amerikanci izuzeti sa dopinga. Trcati, skakati, sutirati, imati fokus u 40. minutu kao na pocetku utakmice je nemoguce, bar nemoguce regularnim putem. Ja se tad nisam ni rodio, ali su mi pricali stariji, da je SFRJ igrala na nekom SP sedamdesetih godina protiv Portorika. Kazu da su nas Portorikanci razvalili sa mnogo razlike i da su nasi trazili da se uradi doping test. Portorukanci su bili pozitivni na doping, posle nekoliko dana je ponovljena utakmica, SFRJ ih je zgazila. Toliko.
     (ferdinand, 15. septembar 2014 20:02)

    # Link komentara

  14. (Utisci, 15. septembar 2014 15:53)

    Mrsko mi da kucam, pa ću potpisati tvoj komentar. Pozdrav
     (Ich, 15. septembar 2014 20:01)

    # Link komentara

  15. Ako bi se sutra recimo od SAD odvojila Aljaska, da li to znaci da SAD nije osvojila nijednu titulu?
    (goran, 15. septembar 2014 19:50)

    # Link komentara

  16. Ako bi se sutra recimo od SAD odvojila Aljaska, da li to znaci da SAD nije osvojila nijednu titulu?
    (goran, 15. septembar 2014 19:50)

    # Link komentara

  17. Ove kroasane treba da ignorišemo,to ih najviše boli,verujte mi;))))
    (Devil, 15. septembar 2014 19:47)

    # Link komentara

  18. Nikad nisam vidio da se jedan narod toliko veseli porazu i drugom mjestu kao srbi. I to -37! Pa vi ste katastrofa! Tiha jeza!
    (ISKREN DO BOLI, 15. septembar 2014 17:31)


    Prvo, da si iskren ti bi razmislio gde je tvoja reprezentacija. Drugo Srbi se vesele srebrnoj medalji, drugom mestu u SVETU i ko nas sve gleda u ledja a tvoj tim je dosta nisko, nase ledja su daleko pa ne mogu ni da ih vide.
    (777, 15. septembar 2014 19:38)

    # Link komentara

  19. @Hrvoje
    Nije se baš lipo rugat nekome,a bit gori od njega.Ti kume znaš šta je tv kalendar?U toj emisiji nam pokazuju veliki povjesni događaji koji su se toga dana dogodili,e pa svake godine se tu pokazuje veliki uspjeh hrvatskog sporta kad smo od Amerikanaca satrani u finalu Olimpijade.Pokazuje se Arapovićevo zakucavanje za jedino vodstvo koje smo imali u toj utakmici.Vidiš ja mislin da je to uspjeh bez obzira na rezultat.
    Ne valja ovo šta radiš,pa iz aviona se vidi da to iz tebe ne govori pamet nego bis,nemoć,ljubomora,ma sve najgore šta u čoviku postoji.
    Srbija je pobjedila tri velike momčadi i to više nego zasluženo,za finale nisu imali snage i kvalitete ali su pokazali da imaju nekoliko igrača koji sa Amerikancima mogu igrat ljepu košarku,Samo idiot može reć da su nezasluženo uzeli srebrenu medalju,samo im budala može negirat uspjeh.
    Ja im iskreno čestitan šta su nakon dva zlata na svjetskim prvenstvima sa ovin srebrom potvrdili kvalitet svoje košarke.
    (miro split, 15. septembar 2014 19:35)

    # Link komentara

  20. Hrvati, topovsko meso za Senegal, pokazuju svoje komplekse. Razumem i zasto ih Sale zivcira.

    Hajde palite, trenirajte basket, branite trojke u zadnjim sekundama, i ne kukajte vise.
     (Anglos, 15. septembar 2014 19:35)

    # Link komentara

  21. Kakav očaj nezabeleženih razmera kod pojedinaca iz okruženja (čast onim fer i poštenim ljudima), majko mila. Pa ne slavimo mi visok poraz nego osvajanje srebrne medalje sa relativno limitiranom ekipom u koju je malo ko verovao. Podvig je i veći ako se uzme u obzir kakav težak niz utakmica smo imali do finala, pri čemu smo igrali možda i najlepšu košarku od 1995.godine pa na ovamo.
    (Bijelo Dugme - Šta bi dao da si na mom mjestu, 15. septembar 2014 19:29)

    # Link komentara

  22. (Utisci, 15. septembar 2014 15:53)

    Nikako bre ne mogu da se tobom složim. Ej bre, da raščistimo jednu stvar ... pa mi smo viceprvaci sveta, pa to je bre fenomenalno. Druga stvar koju ni ja ne mogu da razumem je kad smo pre osvojili toliko svetskih pvrenstva, čak više i od Amerikanaca ? ..., lepo zvuči ali je bre čudno. I treće, nisam siguran da je većina Hrvata navijala za Amerikance ... moj drugar iz Varaždina, voli košarku više nego svoju kevu, mi je rekao da bi voleo da Srbija odigra dobru partiju i možda pobedi ... isto razmišljaju i njegovi drugari. Rekao mi je da Hrvatska ima perspektivnu momčad ali da moraju još mnogo toga posložiti u momčadi.
    Isto tako želeo bih da pohvalim moderatora koji dozvoljava ne uvredljiva ali različita mišljenja ... eto tolko.
    (Gvožđe, 15. septembar 2014 19:26)

    # Link komentara

  23. Nikad nisam vidio da se jedan narod toliko veseli porazu i drugom mjestu kao srbi. I to -37! Pa vi ste katastrofa! Tiha jeza!
    (ISKREN DO BOLI, 15. septembar 2014 17:31)

    A jesi li iskreno odbacio srebrnu medalju sa OI 1992, na kojem vas je Amerika DVA puta gazila sa +35, i to jos sa vasu najbolju postavu svih vremena (Kukoc, Drazen, Radja itd)??

    Vasa patnja je najbolji dokaz naseg dostignuca. :)
     (Milos, 15. septembar 2014 19:12)

    # Link komentara

  24. Хајде молим вас да се јаве они који су у некој утакмици бар једно полувреме гледали Кузмића. Не важи гледање клипова то сам и ја гледао.
    Ништа на основу тога нисам могао закључити. Можда грешим, али ја схватих да га ни Ђорђевић није гледао него га је ставио на списак на основу Тарлаћеве препоруке.
    Успут питање, ако је он тај центар који нам недостаје, зашто није драфтован у НБА или зашто не игра у некој јакој европској екипи?
    (Миле, 15. septembar 2014 18:53)

    # Link komentara

  25. @ISKREN DO BOLI
    Koji ste vi ono bese? A da...
    Ne, VI ste katastrofa, kao i to cemu se VI radujete i sta prizeljkujete svojoj staroj braci. Premocna je Amerika, ne zbog kosarke, vec kad uspeva bracu da zavadi.
     (alo, 6pe, 15. septembar 2014 18:52)

    # Link komentara

  26. Ovo je lijep uspjeh koji je ruku na srce postignut uz mnogo srece jer to sto je Francuska izbacila Spaniju (Spanija bacala za trojke 2 od 22) je ogromna sreca.
    (realist, 15. septembar 2014 12:26)

    Idu mi na živce takva pretjerivanja i razbacivanja sa sličnim epitetima opisujući uspjeh sportaša. Oni su za to jako dobro plačeni a sv. prvenstvo je pozornica na kojoj mogu podebljati ugovore ili potpisati nove... Transplatacijski kirurzi, GSS,Vatrogasci , učitelji,profesori, to su heroji, koji nas spašavaju,uče,usmjeravaju u životu, a zato su malo plačeni ili volontiraju.
    (lgrgic, 15. septembar 2014 13:07)

    @Realist- Ako je po tebi sreca sut Spanaca 2/22, da li je po istoj definiciji sreca kad ubacis 9 trojki za cetvrtinu (Francuska)? Ako se pridrzavamo definicije srece, da li je sreca kad na poluvremenu imas 11/16 za tri poena (SAD)? Pa da su nam Francuzi ubacili samo 6 u cetvrtini, utakmicu bismo lagano priveli kraju sa 10-ak razlike. Da su Ameri imali veoma visok procenat 7/16, na poluvremenu bi bilo oko 15-ak razlike. I to je mnogo, ali je dostizno. Ja bih rekao da nije sve u sreci, da treba i znanja za takav procenat, ali takav procenat nije normalan. A to pored znanja i jeste sreca. Dakle, ako pratimo tvoj kriterijum za srecu, da li onda moze da se kaze da mi nismo imali srece ni u polufinalu ni u finalu?

    @Igrgic- Pomesao si globalni i lokalni nivo. U pravu si da su sportisti preplaceni. Nije normalno da Mesi ima 10 miliona godisnje, a neki lekar isto tamo u Spaniji ni 120 hiljada. Ali opet, koliko para Barsa ima od Mesija kad moze da mu da toliko? Ako mu daju 10 miliona, pa najmanje 5 miliona imaju cistog prihoda od njega. A sto se lokalnog nivoa tice, kod nas (tu racunam i vas) su svi malo placeni i volontiraju, pa cak i ti sportisti. Dokaz za to je da sportisti cim dobiju neku ozbiljnu ponudu beze preko, jer na taj nacin obezbedjuju sebe i svoju porodicu. A to isto bi uradili i lekar, i ucitelj, i gss i svi ti koje si nabrojao. Ni preko ne bi dobili pare kao sportista, ali ne bi ni volontirali kao ovde.

    Da se nadovezen na Sasin tekst.
    11. Kao sto su mnogi rekli- deca na terenima za "basket". Danas idem u prodavnicu, pada sitna, dosadna kisa, a deca u skolskom posle nastave igraju KOSARKU, ne basket. Dakle, bilo ih je za "preko celog". Fenomenalno.
     (Zlatko, 15. septembar 2014 18:44)

    # Link komentara

  27. Zvacu decu (iz USA da vs potrpaju), decoooooo-ooo-ooo, decooooooo.
    (HrvOje, 15. septembar 2014 18:43)

    # Link komentara

  28. Odlican komentar, ali je Stefana Markovica trebalo staviti za par pozicija vise.Uvek u senci Teodosica (nema takvu ruku i harizmu), ali neprocenjiv igrac, koji je prosle godine u odsustvu Tea bio najbolji i najzasluzniji sto smo uopste dosli na svetsko prvenstvo.Nisam gledao sve utakmice ali i ovog puta je bio odlican.
    (Vladimir, 15. septembar 2014 18:42)

    # Link komentara

  29. hahaha a ovi Hrvati su mi najslađi oni nas tovare zato što smo VICESAMPIONI sveta, i sto nas je rasturila zemlja koja ima 4 000 000 registrovanih košarkaša, najjaču ligu na svetu u kojoj najbolji evropski igrači nemaju veliku minutažu ha ha ha ! Pa oni njihovi Trabanti se muče sa Filipinima igarju produžetak, a Senegal ih nakantao kao mlade majmune hahah, i onda pročitam komentar od nekog DEBILA da oni imaju bolje individualce od nas, pa gde su vam ! Ali pošto ni ovo neće shvatiti pošto su piglu da im pojasnim narodski rečeno ! Ameri j..u nas a mi sve ostale ukljucujuci i vas !
    1. USA
    2.SRBIJA
    3.FRANCUSKA
    Već 20 godina pred svako takmičenje slušam kako imaju nezaustavljive centre i bekove na raketni pogon, i na svakom takmičenju ih OLEŠI ko god stigne !!! Ceo život se lože i ceo život se bore za plasman od 10 do 15 mesta.....
    (Johnny, 15. septembar 2014 18:40)

    # Link komentara

  30. @aca_bg
    Nije Miljenović oteran iz Partizana.Pondjeno mu je da ostane.Nije hteo da čeka,hteo je da igra.Dalo je izračunao da mu se isplati da bude tu i da trenira i čeka svoju šansu.
    Nije primarna uloga ni Partizana ni komšija da prave igrače za reprezentaciju već za sebe.
    Raduljica je bio pozajmljen Partizanu.Rekao bih da su čoveka ubili robovlasničkim ugovorima (na 5 godina) koji mu nisu ostavljali mogućnost dq bude svoj.Od kako je
    pombegao preko okeana preporodio se,rasteretio i igra košarku napokon.
    Za mene je najprijatnije iznenadjenje Jović.Mali je odigrao ko mator i svaku šansu je iskoristio.Stvarno sam prijatno iznenadjen.
    (Komša, 15. septembar 2014 18:38)

    # Link komentara

  31. (piljaramendi, 9. septembar 2014 22:09)
    Neko se boji a neko prizeljkuje okrsaj sa Amerikom. Srbi izadju bez straha svakome na megdan i u sportu i u ratu. U tome se vidi duh i karakter nacije. Mislim da uz malo srece mozemo i do finala a tamo sam siguran da Amerikanci nece uzeti Krsticu i Raduljici 50 skokova u napadu niti ukrasti Teu i Bogdanu 20 lopti kao nekima veceras. Srbija do zlata.
    (uf uf, 15. septembar 2014 18:12)

    # Link komentara

  32. Stvarno mi je zao ovih koji u ovoj srebrnoj medalji ne vide uspeh.Ako ce da vam bude lakse nastavite da pisete kako Djordjevic I momci nemaju pojma,kako smo imali srece,kako bi nas Spanci "oprali",kako su nas Amerikanci nakantali.......Samo nastavite ako ce vam zivot tako biti lepsi.
    Ono sto je najvaznije je da kosarka,najzad,dobije mesto kakvo zasluzuje.Dosta su se pare gurale u fudbal koji nam nije,a ne vereujem da ce I u skorije vreme doneti radosti kao kosarkasi,vaterpolisti I odbojkasi.Veoma je bitno da se kosarkaski centri poput Cacka,Kraljeva,Nisa vrate na kosarkasku scenu inace ce se kosarka igrati samo u Beogradu,a deca ce nam odlaziti izvan Srbije I negde drugde uciti ono u cemu smo nekada bili najbolji.
    Djordjevicu puna podrska I sto je najvaznije dati mu odresene ruke kao I na ovom prvenstvu.Da kojim slucajem nismo napravili ovakav rezultat svi oni koji su ga "pljuvali" do osmine finale,a danas ga velicali,jos gori bi u svojim frustracijama bili.
    (Sandokan, 15. septembar 2014 18:07)

    # Link komentara

  33. Oh boze koliko su nam komsije iskompleksirane... Pa Hrvati imali ste sansu do 95 nesto da osvojite sada mozete samo da vicete kao I vas komentator a joj Pa to Mogu samo Srbi...
    (Hrvat NOT!!!, 15. septembar 2014 18:06)

    # Link komentara

  34. Nije mi jasno osakle obraz pojedincima iz regions DA BILO STA polemisu vezano za kosarku. Sa kojim pravom ,kojom podlogom za bill kakav komentar o uspesima I neuspesima??? Koliko bezobrazan moras da budes?!

    Za sve te pametnjakovice I iskompleksirane likove: od 1995 od kada smo samostalni imamo 10 medalja za 19 godina: Svetsko prvenstvo-2 zlata,1srebro;Evropska prvenstva-3 zlata,1srebro,1 bronza,olompijada 1 srebro,.Uzivajte
     (gm, 15. septembar 2014 18:04)

    # Link komentara

  35. Ma, heroji. Kako mogu bit heroji sa -40 od C tima USA. Bushiiii, hahaha - vise seksa, vise novca, hahaha.
    (HrvOje, 15. septembar 2014 16:58)

    FINALE, SREBRO, PATI! :)

    PS: U Senegalu jos uvek slave.
     (Milos, 15. septembar 2014 18:00)

    # Link komentara

  36. Ovi hrvati sto negativno komentarisu nase, treba da pogledaju sta su to oni osvojili u Spaniji. Pojesce ih mrznja, ko rdja gvozdje.
     (aca, 15. septembar 2014 17:59)

    # Link komentara

  37. Uf kako sam se najezio od tacke 10.
    Bice to sve OK. Teo, BB, Lucic, Bjelica, Raduljica, Kalinic...Da se pojavi jos neko do Ria i idemo u reprizu sa Amerima.
    (Sale.MLS, 15. septembar 2014 17:55)

    # Link komentara

  38. u komentarima mnogih hrvata se cesto moze procitati " kad bi ,da je ,da su ..." to je njihov jedini argument ,sta bi bilo kad bi bilo;) srbi su kosarkaska velesila naspram svih drzavica na balkanu..pa ajde da nam fifa nije dala medalje iz stare juge mi smo jos uvek dvostruci svetski prvaci i mislim da smo 4 puta osvojili evropsko prvenstvo..finala i polufinala necu da ubrajam jer mi srbi gledmao samo na finale..ima njih koji slave citavu godinu samo zato sto im je tim na Ep stigo do smesnog polufinala gde su bili oduvani od spanije( hrvati).oni bi hteli da dominiraju u fudbalu kao mi u kosarci al neide jer smo i tu ispred njih jer imamo titule i finale ,dal u seniorima( zvezda ) dal reprezentativno( polufinale SP na prvom SP ,u 19 titula dva puta u21 finale) niko to nema u okruzenju..njima je ucetvovati negde super a to sto se uglavnom brukaju po grupama u ova dva sporta to nikom nista..trenutno nam ide super,tenis srbin nabolji na planeti,kosarka srbi druga najbolja ekipa planete 2014 ,fudbal na putu na evro 2016,to su CINJENICE!! realnost koji komisje nikako ne vole zato im je sinocni poraz srba bilo najvece slavlje ove godine ..
    (deki, 15. septembar 2014 17:53)

    # Link komentara

  39. 'Prekretnica je bilo izlazak Raduljice i Kalinica i ulazak Bogdanai Krstica...i onda Krstic dva zicera promasuje..ovi pocinju da trpaju...i nasi su se tada raspali. Krstic je definitivno najslabiji igrac tamo bio.
    (Atreides, 15. septembar 2014 15:52)
    Ovo se zove objektivno vidjenje stvarnosti i svima nam je jasno da bismo razbili Amere, da nije Sale najstrašnije pogrešio!
    Atreidesa za selektora!
    (danilo, 15. septembar 2014 17:52)

    # Link komentara

  40. Odlican tekst Sasa
    (Nj, 15. septembar 2014 17:42)

    # Link komentara

  41. Nikad nisam vidio da se jedan narod toliko veseli porazu i drugom mjestu kao srbi. I to -37! Pa vi ste katastrofa! Tiha jeza!
    (ISKREN DO BOLI, 15. septembar 2014 17:31)

    # Link komentara

  42. Ovo je, po mom mišljenju, pre svega Djordjevićev uspeh. Tako radi i razmišlja inteligentan čovek. Bez njega, ovaj tim ne bi prošao u četvrtfinale. To je primetio i Križevski. Takodje, slušajte šta je Sale rekao posle utakmice. Rekao je ono što devedest odsto stručnjaka džabalebaroša po Srbiji neće da prizna. A to je da smo izgubili od timčine i da jedino možeš da napreduješ igrajući protiv ovakvih timova. Jedino se na Balkanu misli da treba da ti "krene" i da je sve stvar sreće. Nema to sa srećom blage veze. Pored toga što sam oduševljen uspehom našeg tima, ostaje mi gorak ukus posle finala i to ne zbog razlike i ne zbog toga što mislim da smo mogli da izgubimo sa manjom razlikom, već zato što je NBA košarka sve dalje i dalje od jadne evropske tuče u reketu koja se naziva basketom. Pod hitno zamoliti, za početak, američke sudije da sude u Evropi da nam ne bi "sudijski kriterijum" odredjivao prvake Evrope i regionalnih otužnih liga. Ono što gledamo u Evropi i ono što smo videli sinoć, to su dva različita sporta.
    (Negativni, 15. septembar 2014 17:30)

    # Link komentara

  43. Zagrepčanin, 15. septembar 2014 16:51)

    pa ajde nek nije 5 ...dva je ;)) to je dva puta vise od vas plus hmm mislim da su 4(cetri) europske titule 09 finale EP 2014 finale SP..malo li je ?mi ne volimo samo da ucestvujemo kao vi u fudbalu i kosarci mi volimo finale ..titule ..kad vi budete u tim dva sporta imali titule i finala ,dal klupske dal nacionalne dal juniorske nema veze onda se mozete javiti.
    (dragan1982, 15. septembar 2014 17:30)

    # Link komentara

  44. (HrvOje, 15. septembar 2014 16:58)

    gle njega kako mogu bit heroji a minus 40?;) finale stari ..finale ..to je ono sto vi nikad nista uspeli u kosarci i fudbalu..finale...i ti bi volio slaviti finale al neide ,nisu svi te srece.
    (Vladimir_natal_Petkovic, 15. septembar 2014 17:27)

    # Link komentara

  45. djordjevic- kako to komentarises zreb? Mogli smo na Amere i na bezbroj ekipa... a koja bi nas to od bezbroj ekipa izbacila kada smo razbili grke, brazilce i francuze( realno je trebalo biti 15 razlike). Litvanija? Turska? Hrvatska? U transu smo bili, tempirana forma
     (Nacionale, 15. septembar 2014 17:26)

    # Link komentara

  46. Наставак мога коментара:
    Крстић. Центар који је знао играти кошарку и један од најбољих којег смо имали. Штета што је дошао крај његовој репрезентативној каријери.
    Најављују наши већ игре на олимпијади, а биће се тешко и пласирати на њу. То треба остварити на Европском првенству идуће године, а на центарској линији ћемо бити болно танки. Да ли ће неко стасати за ову годину дана? Нажалост не видим ко би то могао бити.
    У сваком случају велики, велики успех, хвала момци за радост коју сте нам приредили.
    (Миле, 15. septembar 2014 13:38)
    Hoce nas Kuzma(Kuzmic)!
    Pozdrav iz Doboja!
    (Dobojlija Republika Srpska, 15. septembar 2014 17:21)

    # Link komentara

  47. Atreides,slazem se sa svim sto si napisao.Krle je bio najlosiji ne zato sto ne zna ili nece vec zato sto je fizicki nespreman.Ipak oni ziceri moraju da se iskoriste.Nije to bio samo sinoc slucaj vec i ranije na prvenstvu ako se ne varam.Mislim da se Krle zasitio reprezentacije i da mu je ovo takmicenje poslednje.Problem je sto nemamo drugog centra koji bi cinio par sa Raduljicom.Taj problem mora da se resi.Pozdrav tebi i Srbiji do Sirijusa B.
    (kralj, 15. septembar 2014 17:21)

    # Link komentara

  48. Ovo je lijep uspjeh koji je ruku na srce postignut uz mnogo srece jer to sto je Francuska izbacila Spaniju (Spanija bacala za trojke 2 od 22) je ogromna sreca.
    (realist, 15. septembar 2014 12:26)

    Idu mi na živce takva pretjerivanja i razbacivanja sa sličnim epitetima opisujući uspjeh sportaša. Oni su za to jako dobro plačeni a sv. prvenstvo je pozornica na kojoj mogu podebljati ugovore ili potpisati nove... Transplatacijski kirurzi, GSS,Vatrogasci , učitelji,profesori, to su heroji, koji nas spašavaju,uče,usmjeravaju u životu, a zato su malo plačeni ili volontiraju.
    (lgrgic, 15. septembar 2014 13:07)

    @Realist- Ako je po tebi sreca sut Spanaca 2/22, da li je po istoj definiciji sreca kad ubacis 9 trojki za cetvrtinu (Francuska)? Ako se pridrzavamo definicije srece, da li je sreca kad na poluvremenu imas 11/16 za tri poena (SAD)? Pa da su nam Francuzi ubacili samo 6 u cetvrtini, utakmicu bismo lagano priveli kraju sa 10-ak razlike. Da su Ameri imali veoma visok procenat 7/16, na poluvremenu bi bilo oko 15-ak razlike. I to je mnogo, ali je dostizno. Ja bih rekao da nije sve u sreci, da treba i znanja za takav procenat, ali takav procenat nije normalan. A to pored znanja i jeste sreca. Dakle, ako pratimo tvoj kriterijum za srecu, da li onda moze da se kaze da mi nismo imali srece ni u polufinalu ni u finalu?

    @Igrgic- Pomesao si globalni i lokalni nivo. U pravu si da su sportisti preplaceni. Nije normalno da Mesi ima 10 miliona godisnje, a neki lekar isto tamo u Spaniji ni 120 hiljada. Ali opet, koliko para Barsa ima od Mesija kad moze da mu da toliko? Ako mu daju 10 miliona, pa najmanje 5 miliona imaju cistog prihoda od njega. A sto se lokalnog nivoa tice, kod nas (tu racunam i vas) su svi malo placeni i volontiraju, pa cak i ti sportisti. Dokaz za to je da sportisti cim dobiju neku ozbiljnu ponudu beze preko, jer na taj nacin obezbedjuju sebe i svoju porodicu. A to isto bi uradili i lekar, i ucitelj, i gss i svi ti koje si nabrojao. Ni preko ne bi dobili pare kao sportista, ali ne bi ni volontirali kao ovde.

    Da se nadovezen na Sasin tekst.
    11. Kao sto su mnogi rekli- deca na terenima za "basket". Danas idem u prodavnicu, pada sitna, dosadna kisa, a deca u skolskom posle nastave igraju KOSARKU, ne basket. Dakle, bilo ih je za "preko celog". Fenomenalno.
     (Zlatko, 15. septembar 2014 17:18)

    # Link komentara

  49. Ma, heroji. Kako mogu bit heroji sa -40 od C tima USA. Bushiiii, hahaha - vise seksa, vise novca, hahaha.
    (HrvOje, 15. septembar 2014 16:58)

    # Link komentara

  50. @Mikii Biti drugi na svetu u sportu koji igraju svi je ogroman uspeh. Biti maliciozan, negativan, frustriran i iskompleksiran je veliki zivotni neuspeh. Ali ti to najbolje znas.
     (idemoo, 15. septembar 2014 16:51)

    # Link komentara

  51. @Srbija do Sirijusa B!!!

    Lol ...budi ozbiljan čovjek ... o koja 5 zlata govorimo da je Srbija osvojila. Još jednom da se nasmijem. Volim sport i zasluženo ste igrali finale. Drugi ste na svijetu i to vam nitko ne može osporiti ... ali daj malo ti pokaži ono dostojanstva, ljudskosti i tolerancije a ne da trabunjaš bedastoće na moj komentar... ajd bok!
    (Zagrepčanin, 15. septembar 2014 16:51)

    # Link komentara

  52. @Atreides Krstic bio najslabiji? Krstic je uz Tea bio najbolji, jer je lomio kad je trebalo, kad su se svi uspanicili protiv Francuske, Krle je resio tri napada u nizu, u odbrani stena. Karakter fenomenalan, covek sjajan, pravi kapiten. A Ameri bi nas pobedili kako god okrenes, daleko su nasi momci od NBA asova, i to je realnost. A vi ovde ste samo nerealni. Ne mogu da verujem da neko uopste kvari ovaj uspeh reprezentacije ovakvin komentarima.
     (cudo jedno, 15. septembar 2014 16:48)

    # Link komentara

  53. (Zagrepčanin, 15. septembar 2014 14:34)
    Zasto bi ta konstatacija bila smijesna druze?To je cinjenica..Srbija ili ti nekad zvana Jugoslavija je to osvojila..smijesna konstatacija prije odlaska na SP je od Repese..citiram "Spremni smo za nesto veliko"! To je smijesno druze..i hvala na cestitkama..iako..znam da bi voljeli da smo zavrsili na 22. mjestu..ali Boze moj..lijepo je biti Srbin ove dane..i uopste..sport je NAS a vi imate more..Pozdrav iz Republike Srpske !
    (Boki, 15. septembar 2014 16:42)

    # Link komentara

  54. Najiskrenije, veoma dobri i dobri igraci (bez odlicnih i vanserijskih), veliko srce, odlicna atmosfera i luda sreca. Nadam se da ce ovo srebro posluziti da dobri postanu vrlo dobri, a vrlo dobri odlicni, e tek onda, uz sve ostale delove jednacine, bicemo ono sto smo bili.
    (Zalog za buducnost!, 15. septembar 2014 16:36)

    # Link komentara

  55. Ma sve je bilo divno i svi smo srecni i ponosni, samo da ih Sasa nauci da jednog monarha ne "lupkaju" po ruci prilikom rukovanja.
    (Nadja, 15. septembar 2014 16:34)

    # Link komentara

  56. svaka čast, dobar tekst (još jedan u nizu)!

    nego da li je moguće da nigde ne može da se kupi dres naše reprezentacije!?
    (chubby checker, 15. septembar 2014 16:28)

    # Link komentara

  57. Bravo kosarkasi
    ZIVELA SRBIJA
    (Bravisimo, 15. septembar 2014 16:26)

    # Link komentara

  58. Daje kojim slucajem bivsa Jugoslavija ostala na okupu,OVI IGRACI BI SINOC POBEDILI AMERIKANCE, PLEJMEJKER -MILOS TEODOSIC-SRBIJA, BEK BOGDAN BOGDANOVIC-SRBIJA ,BEK BOJAN BOGDANOVIC -HRVATSKA ,NIKOLA PEKOVIC -CRNA GORA I DARIO SARIC-HRVATSKA
    (NENAD PUHACA, 15. septembar 2014 16:22)

    # Link komentara

  59. Ustvari ipak imam ( šta dodati - brzopleto poslah prvi komentar )

    Posle utakmica u grupi ( ili pobjede protiv Grčke, ne sjećam se najbolje ) Sale je na pitanje novinara o tome kako su ih naši mediji ispratili na prvenstvo odgovorio » Nisu ni znali kad smo otišli«.

    Ma nije bitno, vjerujem da Sale nisi zamjerio. Puno je važnije da znaju kad se vraćaju. A sada znaju. U minut!

    Srce mi puno!!!

    Ovo je veliki uspjeh.

    Ponosna!!!


    Pozdrav svima
    (Jova, 15. septembar 2014 16:21)

    # Link komentara

  60. PA PRESTANITE!!! kalinica smo imali jos prosle godine tip se uz stefija najvise borio na evropskom, jeste on napredovao, mnogo mi smeta sto mu umanjujete zasluge od prosle godine
     (Drugar, 15. septembar 2014 16:19)

    # Link komentara

  61. Extra... Nagradite autora za odlichan text ! I idemo na zhurku sa SAMPIONIMA !!!
    (basketash, 15. septembar 2014 16:12)

    # Link komentara

  62. @Srbija do Sirijusa B!!!, 15. septembar 2014 15:56
    Au, kakva analiza jedne kosarkaske utakmice. Ima tu svega, od nevidljivih aviona, pa do notorne gluposti da Ameri nisu podlozni doping kontroli "jer za njih garantuje vlada". Pa jel ti stvarno verujes u te gluposti? (retoricko pitanje).
    (A sta bi bilo da su Ameri sutirali jos preciznije?, 15. septembar 2014 16:12)

    # Link komentara

  63. Idi bre Saša, natjera mi suze u oči.

    Potpisujem svaku rječ. I za čuda nemam šta dodati.

    Pozdrav svima
    (Jova, 15. septembar 2014 16:11)

    # Link komentara

  64. 11. Zreb- sreca u nesreci.

    Uzasno jaka grupa je ujedno bila i velika sreca. Da su se grupe drugacije ukrstale, kao cetvrti u grupi, mogli smo da naletimo, na primer, na Amere. I to bi bio kraj. Bezbroj je ekipa na koje smo mogli da naletimo, ali eto nismo.

    I ne kazem ovo da bih umanjio nas uspeh, iskreno, siste mi mu*da, sto se mene tice nismo ni protiv Amera morali bas da igramo :). Samo se medalja gleda i nema srecnijeg od mene. Ali, treba imati u vidu ko i kako moze da naleti u buducnosti, kolko to sve moze da bude opasnije, i spremati se sa tim u vidu (ne toliko igraci i selektor nego nasa "simpaticna" sportska javnost).
    (djordjevic, 15. septembar 2014 16:04)

    # Link komentara

  65. Zašto da ne uživamo,ipak je ovo veliki uspeh.Šestorica igrača koji su završili prošlu sezoni u košarkaškoj ligi Srbije igralo je finale svetskog pevenstva,pa ako tu dodamo još Lovernja i Beloševića koji je sudio utakmicu za treće mesto,nije ni mogao finale,imamo mnogo razloga za zadovoljstvo.Iz koje lige je više igrača učestvovalo u samoj završnici svetskog prvenstva,samo iz NBA.Ipak se košerka vratila kući makar i na kratko,ali je tu.
    (ljubitelj ko[arka[ke igre, 15. septembar 2014 15:59)

    # Link komentara

  66. (Zagrepčanin, 15. septembar 2014 14:34)
    Ono kad ti Repesina skola daje casove iz kosarke!

    Decko idi cupaj kosu tamo gde si stao...a,to sta je smesno,a sta nije ce tebe da nauci sad jedan Srbin(srebrni).

    1.Prvih 5 min. Ameri ne znaju sta je levo,a sta desno.E,to je cirkus i to je smesno.

    2.Smesno je da kad nisu znali gde ce i kako ce poceli sutati trojke i pogodili 11/16...da ih to nije usra*o ne bi oni do kraja ni nansli to `levo i desno`.

    3.I ovaj rezultat i spakovanih 90 komada amerima imamo bez igre centra(zakazu i Krle i Bradulja bas protiv FRA i SAD) i bez naseg proseka trojki...

    4.Ovo je najmanje bitno jer je nedokazivo,al je simptomaticna ta americka svemogucsnost i cestitost,al nije simtomaticno da jedan kroasan brani takve nakazne pojave i doktrine,da su bas oni sveci sa nebesa izuzeti od doping testa...jer njihova prepostena vlada garantuje za njih!

    5.Sto se mene tice 90 koseva u njihovoj mrezi sa nekih 90% mogucnosti i oboren nevidljivi f-117 dovoljni su da ih zajeba*am kad hocu i kako hocu,a vas kroasane ne treba ni ponizavati.Vas je sam Bog zigosao ;)!

    7.Da smo dali samo jos 3 kosa sa centra(Bradulja mislim 3-4 banane som popipo) i bar jos 4 trice to je +18 poena,i da su ameri makar 3 promasili trice to je -12...znaci realna razlika je trebala biti oko 7 poena.Da se tako uslo u polovinu 4/4 bilo bi amerima povuci me,a bogami i potegni me Djole!
    (Srbija do Sirijusa B!!!, 15. septembar 2014 15:56)

    # Link komentara

  67. @takinardi
    Dobre bre,jesu sklopile su se kockice i stiglo smo u finale.Imali smo najtežu grupu i naravno da smo imali dosta poraza.Iste te Špance bi možda i dobili,kao što su Francuzi,ali to je sad šta bi bilo,kad bi bilo.Naravno da ne treba poleteti,ali moramo reći da nismo bili ni kompletni.Verujem Saletu,da će napraviti još bolju ekipu za sledeće Evropsko,i da ćemo potvrditi ovaj fantastičan rezultat!
    (Cobra, 15. septembar 2014 15:55)

    # Link komentara

  68. I ja sam prepun utisaka:

    - Pitka i lepa igra naseg tima, gde do izrazaja dolazi ne kvalitet vec lucidnost pleja koji razigrava svoje saigrace

    - velike pobede protiv Grcke i Brazila + velika razlika u dva meca protiv Francuske koju nismo mogli da isteramo i u poslednjoj cetvrtini. To prakticno znaci da je jedino mogla Amerika da nam odgovori na nasu kreativnost, i mozda pomalo Francuzi - presing na pleju i konstantni pritisak atletskih Afrikanaca na svakog igraca sa loptom, agresivnost u napadu... to je bio recept protiv nas

    - Iznenadna vera u navijanje regiona, narocito iz Hrvatske. Licno verujem da je vecina Hrvata iskreno navijala za Ameriku, sto se mozda i videlo najbolje nakon meca - kao da im je pao kamen sa srca kada su videli da smo izgubili. Jos je i razlika u kosevima dobro dosla da nam natrljaju na nos sve ono sto su oni morali da trpe od osmine finala pa do kraja SPa.

    - Propusti moderatora koji su objavljivali uvredljive komentare iz Hrvatske, sto je opet rezultiralo da se ovdasnji komenentatori vise bave njima nego utakmicom i utiscima iz finala. Mislim da kao region nikada necemo sazreti za uzajamno postovanje i medjusobnu korist, jer nam je objasnjeno da je dozvoljeno da se mrzimo - masa se vrlo lako zapali. Otuda mi je i cudnije otkud toliko objavljenih negativnih komentara iz Hrvatske na ovome sajtu "tolerancije i pomirenja".
    (Utisci, 15. septembar 2014 15:53)

    # Link komentara

  69. @rumenko niti u jednom ekipnom sportu se više ne praktikuje taj nakardni sistem prenosa poena koji isključivo služi zemljama kao što je domaćin jer ima sudije na svojoj strani i pritisak publike. Ovako su Španci naleteli na prejake Francuze i ajde lepo kući(pardon napolje iz dvorane)jer su trikolori postigli pravu formu. Činjenica je da pravim timovima odgovara baš ovako takmičenje jer pokazuje šta znači trenerski rad i dostizane željene forme.Da je bio sistem koji ti zagovaraš prošla bi boranija tipa Cro,Sen,Dom. Rep i slični kojima je cilj samo učestvovanje. Što se tiče poredjenja naše utakmice sa USA i drugim zemalja nemojte to komentarisati kao neki tinejdžeri koji povremeno igraju basket u kraju. Ameri igraju drugu košarku i niko bukvalno niko im ne može parirati. Mi smo jedina ekipa koja je uspela da im da 92 poena a svi drugi su par minuta pre kraja bili na 50 ili 60 poena pa su onda trojkama uspeli da dodju na 70(Novi Zeland) ili 68(Litvanija)tako da taj pokazatelj ništa ne znači. Činjenica je da su ih htele trojke i da su bili bolji bar 10 puta, činjenica je da mi nismo došli sa kompletnim timom(falilo nam je barem 4 standardna igrača) i na kraju naši igrači su se poprilično "izduvali " sa Francuzima (to je bilo pravo finale) tako da momcima samo čestitke za izuzetan uspeh. Mene raduje i to da i dan danas(kao nekad) mi ladno imamo dva tima za svako prvenstvo.Ovaj drugi su povredjeni,nepozvani i izbačeni,a nas samo 7 miliona,mislite o tome.
    (mali radojica, 15. septembar 2014 15:53)

    # Link komentara

  70. 'Prekretnica je bilo izlazak Raduljice i Kalinica i ulazak Bogdanai Krstica...i onda Krstic dva zicera promasuje..ovi pocinju da trpaju...i nasi su se tada raspali. Krstic je definitivno najslabiji igrac tamo bio.
    (Atreides, 15. septembar 2014 15:52)

    # Link komentara

  71. 129 primljenih koševa za 40 minuta je isključivo greška trenera koji je još uvek mlad i neiskusan. Pratim NBA godinama, i mogu reći da se na prste može izbrojati broj plej off utakmica u kojoj jedna ekipa da preko 125 a tamo meč traje 48 minuta. Dozvoliti našoj ekipi da se utrkuje sa amerikancima po terenu u finalnoj utakmici je velika greška. Svima je jasno da sa takvom postavkom igre nemamo šta da tražimo. Verujem da bi Duda Ivković ili Duško Vujošević spustili amerikance na ispod 90 a u tim okolnostima možda bi i mogli nešto uraditi - da pobedimo verovatno ne, ali bi ovo finale sigurno bilo zanimljivije za gledanje. Godinama unazad Vujosevic uspeva da pobedi sa ne toliko kvalitetnom ekipom Barselonu, Makabi, i te mečeve dobija isključivo dobrom odbranom gde se protivnik taktički cilja na marginu od 65 do 75 koševa. Sa postavkom igre ( nema lakih poena , taktički faul , slobodna bacanja ) uvek postoji šansa za slabiju ekipu. Djordjević je opet uspeo nešto što njegovi prethodnici nisu - napravio je ekipu u kojoj vlada zdrava atmosfera i timski duh. Na srebru mu treba čestitati, niko to i nije očekivao pre početka svetskog prvenstva. Generalno uspeh je napravljen, ali Djordjević opet treba da izvuče neke pouke iz ovog finala i da pre svega krene da se malo više bavi taktičkom strategijom. 37 razlike je previše, bilo da igramo protiv najbolje ekipe svih vremena, a ne osrednjih all star zvezda.

    Još jednom, čestitke na srebru!
    (osvrt na finale, 15. septembar 2014 15:50)

    # Link komentara

  72. I još ovo, mislim da će za mesec, dva dana da nas Dule i Čovke vratiti u našu realnost, prepucavaće se u nedogled ko je dobio više finansija, još Zvezda igra EL, ne znam kako će ovaj to podneti... Da se ne ponavljaju samo oni kung-fu obračuni iz finalne serije, da ne bude otkaza i povreda sledeće god za EP, da odemo tamo u najjačem sastavu konačno kao nekada i da opet budemo na OI jer tamo su 2 grupe, po 6 tima pa 1/4, a to nam leži!
    (takinardi, 15. septembar 2014 15:42)

    # Link komentara

  73. @ alan ford: hvala na svim tvojim komentarima tokom sp. bilo bi mi jako drago ako bi pisao jedan redovan blog o kosarci.
    (ja sam to, 15. septembar 2014 15:41)

    # Link komentara

  74. Pre svega,HVALA VAM ZA SVE,ZASLUŽILI STE ZLATO! Evo mojih utisaka zašto to nismo uspeli:preveliki respekt prema Amerima,loše gradjenje koša u odbrani i nestvaran rafal sa linije tri poena.Kontre smo uspeli da neutrališemo,da smo kontrolisali skok,bili bismo u znatno boljoj poziciji,pogotovu što ih he stao šut u nastavku,i da smo mi malo više pogadjali,mogli smo da ih dobijemo.Znam da to sad zvuči glupo,naročito posle poraza od 37 poena razlike,ali to nije realno.Nadam se da su sada naši momci shvatili da oni nisu bauk (u kakvom god sastavu da igraju),ali isto tako koliko agresivnije i motivisanije moraju protiv njih da bi ih dobili.Gorenavedene komponente u igri ako popravimo,možemo sa njima,i to protiv najjačeg njihovog sastava u Riju,za koji ćemo se kvalifikovati,Bože zdravlja,kao prvaci Evrope! P.S. Krletu kapitenčini VELIKO HVALA ZA SVE!!! N A P R E D , S R B I J A ! ! !
    (Željko, 15. septembar 2014 15:10)

    Jedno si u pravu - zvuči glupo.
    (doktor 32, 15. septembar 2014 15:32)

    # Link komentara

  75. @Rada
    Ako se ne ljute zasto je Cousins lupio po glavi Bjelicu kada ga je iznervirao jak faul Radulje. Znaci malo drskoti i bez straha... Nije ovo NBA vec SVETSKO PRVENSTVO sta nas briga kako igraju u NBA i kakva su tamo pravila neka se oni prilagode ovdasnjim pravilima FIBE
    (Nebo, 15. septembar 2014 15:30)

    # Link komentara

  76. Hvala vam momci, činili ste me ponosnim zadnji mjesec dana (pripreme+prvenstvo). Sjajan uspijeh. Sjajan. Ameri bolji za... poprilično, ali iza njih smo MI prvi.
    Narode sad osjećam prazninu jer nema utakmica više, a rok za ispit je 18og...
    SREBRO VAM SE POZLATILO!!!
     (Srbin, 15. septembar 2014 15:29)

    # Link komentara

  77. @Ranzo

    Pitaš zašto da ne uzletimo, da nam se ne bi ponovila 2009 i onda nas niko nije video u finalu i tamo su nas oduvali Španci sa 20 i kusur razlike. Koje gluposti, ALO imamo skor 5-4 nismo mi nikakva velesila, posle sastava za SP i ja sam bio istog mišljenja kao i ti, a i većina ovde!
    O igranju naših finalu mnoge kockice su se poklopile: dizanje forme, eliminacioni sistem, FRA su odabrali sebi Špance za 1/4, a moglu su nas tamo da nameste i naravno da i pravilo ima udeo u tome.
    Uživajmo u uspehu, ali ne zanosimo se da smo opet velesila!
    (takinardi, 15. septembar 2014 15:29)

    # Link komentara

  78. @Rada
    Ovo nije NBA vec Svetsko prvenstvo. Ja ne pricam o usijanim glavama vec o kosarkaskoj drskoti koju moras da imas ako hoces da uspes i napravis dobar rezultat. Ko je trenirao kosarku i bilo koji drugi sport zna o cemu pricam... Inace pratim i NBA pa znam kako se igra tamo ali nema veze pogresno sam protumacen
    (Nebo, 15. septembar 2014 15:27)

    # Link komentara

  79. Mene raduje jos jedna stvar, a to cinjenica da smo konacno poceli da igramo kosarku za kos vise( sto najbolje znamo). A sa druge strane jaku odbranu. Nije nam samo odbrana donela rezultat. U napadu su dobili dovoljnu slobodu a iz te slobode dosla je kreativnos, sut, ulazi... Sve ono sto nam je od 2002 falilo. Sale je skapirao da mi takvom kosarkom mozemo da igramo protiv svih. Bravo nacionale...
    (Sasa, 15. septembar 2014 15:26)

    # Link komentara

  80. Koji heroji? Malo realno, ljudi stvarno. Izgubili sa 37 poena protiv ni najjaceg Americkog tima, eeeee. Nemam ja nista protiv da se radujemo i ovog sto smo postigli. Drugi u svetu nije mala stvar, ali brate, napravismo od ovog kao da samo univerzum osvojili a ne dobili po guzici sa skoro 40 poena. Smirite malo, molim vas.
    (djole, 15. septembar 2014 15:23)

    # Link komentara

  81. Na kraju beskrajno hvala svima onima koji su kao ja bespogovorno verovali u Saleta i ekipu...a njima zelim sve najbolje na licnom i profesionalnom planu...pravim rodoljubima i navijacima porucujem da prestanu da CUTE!Usprotivimo se nesojima i huliganima koji smisao zivota nalaze u pljuvanju i omalovazavanju krvavog truda drugih cak i onih koji rade za ili umesto njih...svi treba da pocnemo ko Sale....navijaci,novinari(oni pogotovo),drzava...shvatimo da pojedinci zive od klubasenja i nesloge izmedju navijacha...pune baterije i jashu na nasoj neslozi cesto i mrznji a u svoju sitnu(ili krupnu svejedno) korist!

    ZIVELA SRBIJA!
    (monarhista, 15. septembar 2014 15:22)

    # Link komentara

  82. Jesu Amerikanci bolji od nas. To stoji. Ali opet ne verujem da su 40 razlike bolji. 90% sam siguran da su nasi izgubili zbog kompleksa. Sjajno otvorili utakmicu, medjutim kada su se amerikanci vratili u igru, Sale i ekipa su totalno pali. Kao da su se uplasili. Trojke nas nisu htele, a kao i da smo se plasili da sutiramo za 3. S' druge strane, njih je skoro svaka htela.

    Celo ovo prvenstvo nam govori da smo se vratili u svet kosarke. Amerikanci su dobili zlato. Mi smo dobili srebro, i nasu kosarku nazad. Zato, ovo srebro, ovo 2. mesto na celoj kugli zemaljskoj ne treba nista drugo, osim da nas motivise. Sada znamo da mozemo, znamo da umemo. Napred, hrabrim korakom do EP, onda do Olimpijade, a onda se vidimo 2019.

    Hvala Sale, hvala Teo, hvala Krsticu, hvala Bogdanovicu, Raduljici, Kalinicu...hvala nasim Orlovima. Kosarka se vratila u Srbiju! :)
    (Rile, 15. septembar 2014 15:18)

    # Link komentara

  83. Po vecini komentara se provlaci, te Ameri su imali B tim, te Spanci su ispali, te Francuzi nisu kompletni, te sreca, te ovo, te ono.
    Pa ovo je nasa kombinacija A i B tima. Nedostaje Milosavljevic, Lucic, Nedovic, Kuzmic,... da ne nabrajam vise.
    Pa sta ako su nas Ameri razbili, pa da je Angola onako sutirala u prvih 10 minuta kao Ameri, ona bi ih razbila, ej... oni su imali 5/5 ili 7/7 za tri u prvoj 1/4, to nije normalno.
    Spanci su ispali od Francuza, mi smo dobili Francuze, ko moze da garantuje da Spanci ne bi ispali od nas, to je sad istorija.
    Da je Bogdanovic (HR) ubacio onaj sut na kraju protiv Francuza, mozda bi se Hrvati plasirali u finale, a mozda i ne bi,...
    Svaka cast momcima, ako budu svi zdravi sledece godine, imamo bar finale na EP, a onda uspeh na OI nije daleko.
    Bitno da su se vratili,...
    (B tim, pa B tim, 15. septembar 2014 15:12)

    # Link komentara

  84. Pre svega,HVALA VAM ZA SVE,ZASLUŽILI STE ZLATO! Evo mojih utisaka zašto to nismo uspeli:preveliki respekt prema Amerima,loše gradjenje koša u odbrani i nestvaran rafal sa linije tri poena.Kontre smo uspeli da neutrališemo,da smo kontrolisali skok,bili bismo u znatno boljoj poziciji,pogotovu što ih he stao šut u nastavku,i da smo mi malo više pogadjali,mogli smo da ih dobijemo.Znam da to sad zvuči glupo,naročito posle poraza od 37 poena razlike,ali to nije realno.Nadam se da su sada naši momci shvatili da oni nisu bauk (u kakvom god sastavu da igraju),ali isto tako koliko agresivnije i motivisanije moraju protiv njih da bi ih dobili.Gorenavedene komponente u igri ako popravimo,možemo sa njima,i to protiv najjačeg njihovog sastava u Riju,za koji ćemo se kvalifikovati,Bože zdravlja,kao prvaci Evrope! P.S. Krletu kapitenčini VELIKO HVALA ZA SVE!!! N A P R E D , S R B I J A ! ! !
    (Željko, 15. septembar 2014 15:10)

    # Link komentara

  85. Ух, како добар текст, аутор је добро одабрао оне најбоље утиске, може се рећи да је погодио у срж.
    Але ето, додаћу још један утисак, мени јако важан. Из Европе су полуфиналисти земље које јако много улажу у рад са млађим узрастима, не узимају натурализоване играче (у Француској играју играчи из њихових бивших колонија и сви су играли у млажим сел., али не и Амери) већ су усмерени на мукотрпан рад са младима. Још нешто, сви су приметили одличну хемију у нашој екипи, да играчи изгарају и остављају срце на паркету. Али ниједан наш играч није играо за личну статистику, већ су сви своју игру подредили колективу, зато и добра хемија (и тврдим да не могу бити добри односи у екипи где један или више играча игра за властиту стат.). И то је управо резултат рада свих тренара који су радили са овим момцима, посебно оних у млађим узрастима, и у клубовима и у репр.селекцијама млађих кет., сви су они уградили доста у овај успех, и потврда да смо на добром путу, и да је и поред беспарице присутан одличан рад са младима и исправан приступ, дошло је време да се беру плодови тог рада, све долази на своје.
    (Divos, 15. septembar 2014 15:10)

    # Link komentara

  86. @panteroid

    Ja nisam reko da je naša grupa slabija od B grupe, već da ne letimo u nebesa posle ove medalje, a već sutra posle prvog neuspeha da sipamo drvlje i kamenje, što je moglo i da bude da smo ispali od Grka, a u grupi smo SAMO POBEDILI Iran i Egipat. Da se ne ponavljam, zahvaljujući određenim okolnostima koje sam naveo smo stigli ovde, poklopile su nam se kockice...kao što nam je sve ušlo protiv BRA u 1/4 i razvalili ih, tako je sinoć i njima sve živo ušlo pa je bilo šta je bilo!
    Takođe pre finala smo pisali možemo sa amerima, idemo po zlato, nisu bauk, nemaju najveće zvezde, a sinoć pišemo da su VANZEMALJCI (oni su iz NBA, a mi trenutno nemamo Divca, Stojakovića, Gurovića, Bodirogu koji mogu da se nose sa njima, pojedini naši momci tek treba da stasaju, jer imaju potencijala, sinoćne kucanje Kaline i Štimca me oduševilo)
    ZATO ostanimo malo na zemlji da budemo na postolju i naredna 2-3 turnira, pa onda možemo reći da smo opet VELESILA!
    (takinardi, 15. septembar 2014 15:10)

    # Link komentara

  87. Bravo momci. Bravo Sale. Neka se sad nasi fudbaleri ugledaju na nase kosarkase.
    (gagi, 15. septembar 2014 15:04)

    # Link komentara

  88. 14. povuci se sto je pre moguce iz regionalnog takmicenja, oformiti jednu normalnu ligu Srbije i dati sansu sto vecem broju domacih igraca. Razvijati domace kosarskarske centre i posebno obratiti paznju na sazrevanje mladih igraca; godinama imamo odlicne rezultate sa mladim reperezentacijama a onda veliki broj tih igraca negde jednostavno nestane. Mozda ideja o ABA ligi nekada i nije bila toliko losa ali danas nema te Cibone, te Jugoplastike, te Olimpije, te Bosne ... Razradjivati kojekakve novoformirane kosarkaske centre po bivsoj Yu (Siroki Brijeg, itd) zaista nema nikakvog smisla posebno sto ni u tim timovima ne igraju "njihovi" domaci igraci vec se dovode osrednji stranci ... Dakle, svi gubimo.
    15. nikad stranac u reprezentaciji, osim onih koji se zaista osecaju Srbima a koji dolaze iz bivsih ex Yu republika ili iz dijaspore. Sto se tice pravih stranaca moze se eventualno uvesti klauzula da moze da igra samo onaj ko najmanje 5 godina ima srpsko drzavljanstvo.
    (srdjan, 15. septembar 2014 15:03)

    # Link komentara

  89. Raduljice, ti si ponos svoje Republike Srpske. Cestitke svim momcima.
     (Panto, 15. septembar 2014 15:03)

    # Link komentara

  90. Сјајан текст о нашим кошаркашима написао је наш чувени кошаркаш - доктор филозофије и магистар правних наука - Љубодраг Дуци Симоновић!
    (Антикапиталиста, 15. septembar 2014 15:01)

    # Link komentara

  91. srbijaaaaa
     (mi tebi pevamo, 15. septembar 2014 14:59)

    # Link komentara

  92. Postovani Sasa, odlicni utisci. Medjutim, ono sto sledi je uzasno teska realnost -sad se treba (koliko sutra) krenuti sa pripremama za EP koje je odlucujuce takmicenje za ovu generaciju jer OI u Riju dozvoljava ucesce samo 12 timova, a samo prva 4 iz Evrope ce to moci. Dakle, jasno je da je za ovu generaciju odlucujuca utakmica 1/4 finale EP. Da bismo tamo pokazali sve ovo sto smo zapoceli na SP, javnost mora da bude vise objektivna i strucna, struka i ekonomija moraju da unaprede menadzment kako bi stvorile sistem podrske razvoju igraca, a drzava da nadje nacin da klubovi pocnu da se obnavljaju a ne da se gase, takodje i promena vlasnistva klubova je neminovna da bismo uopste imali mesta GDE svi klinci da odu da treniraju. Kada je moja generacija kretala u kosarku, mi smo mogli da biramo, klub je postojao u svakom mestu, a bile su grozne 90-e. Danas je mnogo tesko napraviti igraca iz Valjeva, Kragujevca, Vrsca, jer klubovi prezivljavaju u bukvalnom smislu. Da li Srbija ima kvalitet da na EP bude medju 4 u drustvu FRA,ESP,CRO, LIT,POL,ITA, RUS,SLO? Da, ima! Ali... Nas selektor je bio temeljan i kao igrac, i kao trener. On zeli da prati i trazi igrace. Ako sport nastavi da se unistava drustvenom situacijom u zemlji, takav genije nece imati gde i koga da gleda. Na kraju, u igrackom smislu bice i tesko naci brzo zamenu za Krstica. Na petici nam pod hitno treba atletski jak centar sa brzim nogama. Zato i sva podrska Kuzmicu, Milutinovu, Marjanovicu, Jankovicu da napreduju.
    (alan ford, 15. septembar 2014 14:51)

    # Link komentara

  93. @takinardi - pričaš o "pravilu da se ne može isti tim 2 puta pobediti" kao da je to neko pravilo koje samo sebe primeni. Po tebi, mi kao da smo četvrtfinale i polufinale prošli ne fenomenalnom igrom, nego zato što postoji to neko nepisano pravilo?! Još gluposti si izrekao, ali ta ti je najveća. A i zašto da ne uzletimo? Ja priznajem, iako ne pratim košarku baš aktivno, da pre prvenstva, pre svega zbog otkaza i povreda, nisam verovao da možemo dalje od, recimo, četvrtfinala. Onda smo glupo izgubili od Francuske, a očekivao sam da nas Španci dobiju, pa nisam više ni u četvrtfinale verovao. Kako mi je drago što sam toliko pogrešio.
    (Ranzo, 15. septembar 2014 14:51)

    # Link komentara

  94. SALE NA PRVOM MESTU!!!Znachi fizicku sam bol osecao kad su ga onako bezdusno,kvarno,sakalski napadali...
    A onda je postavio stvari na svoje.On je dao Teu da bude PRVA VIOLINA bez pogovora,video sam na tajm autovima kad ga je pustio i da prekorachi ovlascenja,da se izdere na saigrache jer je znao da se gomila jeda i cemera nabrala godinama u njemu...izduvao mu je to negativno i sigurno rekao...ajd kad znas da vices sad povuci bato i zameni me na mestu nacionalnog heroja...koji je takodje falio naciji...
    Dalje..."mali Bogdan"!!Dete je zbog pritiska postao kao vostana figura...nema emocija osim da se vidi strah od promasaja...mislio sam sinoc da ce ameri pritisnuti Tea a on i Bjelica da procvetaju... nije se desilo ali desice se kad-tad...onaj ko zna da pogodi onako jednu trojku iz svoje polovine znace to i da ucesta ali bice puno lakse ako moji Zvezdasi shvate da mu treba i njihova podrska....siguran sam da bi Teo pre,mnogo pre postao ovakav heroj da je imao podrsku od citave nacije...
    Pricao sam....produzite ugovor sa Saletom pre nego sto smota medalju,niste hteli sad platite:-)
    Raduljica,Jovic,Kalina su pravo otkrovenje,ne mogu da verujem sta Kalinic radi!
    Po meni jos jedan "ludak" je falio da festa bude kompletna....Nedovic koji je u perspektivi mozda i najveca buduca zvezda tima...treba nam jos jedan centar po cenu zivota...ne znam ima li ga u mladjim kategorijama ali ako bi nekog uparili s Raduljom na sledecem ep bi bili ono sto su sad ameri bili na ovom..
    (monarhista, 15. septembar 2014 14:49)

    # Link komentara

  95. Pored niza navedenih dostignuca Saleta Djordjevica na ovom svetskom prvenstvu, naveo bih jos jedno, mozda i najbitnije: Jedini je na turniru uspeo da na jednoj utakmici primi gotovo 130 koseva. Ni to ne moze bas svako, zar ne?
     (Mikii, 15. septembar 2014 14:49)

    # Link komentara

  96. Evo mene opet:-)
    Sinoc se nisam javljao ali imam i ja svoje utiske...
    Prvi je da sam Bogu zahvalan da ne pobedismo jer bi toboznja braca Hrvati u zaletu do jutros sigurno stvorili novu yugoslaviju,srecom Irving i co im po ko zna koji put otkrise pravo i lice i karakter,bilo je i izuzetaka ali na zalost oni samo potvrdjuju pravilo.
    Molim moderatora da mi spoji drugi deo teksta da bi poruke bile vezane:-)
    (monarhista, 15. septembar 2014 14:46)

    # Link komentara

  97. Cestitke odlicnom timu, a narocito mom ljubimcu Kalinicu.
    (MZ, 15. septembar 2014 14:46)

    # Link komentara

  98. SRBIJAAAAAAAA
    (Anon, 15. septembar 2014 14:45)

    # Link komentara

  99. Čekaj malo, mi izgubili 4, znači četri od 9 utakmica a pričamo o superlativima?? Malo smešno, ozbiljno! Kako onda opisati Amere koji su brisali pod sa nama? Već vidim debakl na sledećem prvenstvu! Kao košarkaška nacija smo a u vitrini imamo samo dva srebra u istoriji! Nije lepo se kititi tuđim perijem!
    (Thomas Müller, 15. septembar 2014 14:44)

    # Link komentara

  100. @real Uspeh je biti drugi na svetu. A na kom mJestu su tvoji?
    (VladaR, 15. septembar 2014 14:27)

    Ne treba da istices to J u mjesto, jer je i to srpski jezik. Ja sam Srbin iz Republike Srpske, Srbija je moja reprezentacija, navijao sam za nasu reprezentaciju vatreno citavo prvenstvo i govorim ijekavskim izgovorom srpskog jezika koji je usput i uzet od strane Vuka Karadzica za osnovu modernog srpskog jezika( izgovor u Istocnoj Hercegovini, okolina Trebinja).
    A ovaj @real treba da se stidi. Nasi momci su napravili ogroman uspjeh. Pozdrav tebi, i svima koji su zadovoljni ogromnim srebrom.
     (Momcilo, 15. septembar 2014 14:43)

    # Link komentara

  101. Zanima me da li smo srebrom obezbedili put u RIO 2016? zamolio bih ko zna da mi odg na ''krauc88@gmail.com'' HVALA
    (Rade, 15. septembar 2014 13:56)
    Evo ti link za učesnike OI u Riju 2016.god.
    [link]
    Mada je sinoć neko od gostiju u studiju RTS-a pomenuo da smo se mi kao finalisti kvalifikovali, ne znam na osnovu čega.
    Ako budemo sledeće godine u Francuskoj igrali ovako u šta ne sumnjam, onda nema zime za OI 2016.
    (santa justa, 15. septembar 2014 14:40)

    # Link komentara

  102. @ Nebo
    Amerikanci inace tako i igraju u NBA ne simuliraju ne izvinjavaju se ne ljute se kada im neko klepi "sekiricu", ne pomazu suparnickom igracu da ustane vec samo gledaju sebe jer tamo cim nesto pisnes i pokazes usijanu glavu odmah ti klepe tehnicku plus novcanu kaznu pa mozes da se pusis. Tamo je kosarka posao zato se oni tako i ponasaju na terenu.
     (rada, 15. septembar 2014 14:35)

    # Link komentara

  103. Čestitam na srebru ... ali ''konstatacija '' prije tekme da se vi borite za 6 zlato a Amerikanci za 5 je u najmanje ruku smiješna stvar.
    (Zagrepčanin, 15. septembar 2014 14:34)

    # Link komentara

  104. Odličan tekst S.Ozma, kako to najčešće i biva.
    Nema se šta ni dodati, ni oduzeti jer baš tako je bilo i tako jeste.
    P.S. Što se tiče nekih komentara o potrebi da se u timovima, najpre Partizan i Zvezda, forsiraju naši mladi igrači, to se vrti već dugo a zasnovano je na čistoj zabludi.
    Naime, interes klubova je samo uspeh i finansijska stabilnost, a ako se to postiže sa deset stranih igrača, ima tako i da bude.
    Filipu je tata vlasnik kluba, dobar je igrač ali to opet nije bilo dovoljno da tu i ostane.
    Jer na putu za uspeh milosti nema...
    (d, 15. septembar 2014 14:33)

    # Link komentara

  105. @real Uspeh je biti drugi na svetu. A na kom mJestu su tvoji?
     (VladaR, 15. septembar 2014 14:27)

    # Link komentara

  106. takinardi, 15. septembar 2014 14:10

    Kakve vez ima skor nas i Grka? Da nije njihova grupa bila jaca od nase?
    (panteroid, 15. septembar 2014 14:26)

    # Link komentara

  107. Mnogo smo poleteli, kao i 2009 posle srebra...
    PRVO svaka čast momcima, zaslužili su posle onolikog truda, ali sve ovo drugo od strane medija mi se ne sviđa!
    2009 i 2010 takođe smo zasijali nekim starim sjajem, a posle toga se opet vratili u ambis, porazi u kvalifikacijama od CG, Finaca (do tada nisam ni čuo za njih u košarci)... jedva smo se plasirali u Sloveniji. Zato budimo malo na zemlji da prođe još jedno veće takmičenje pa onda da vidimo gde smo,imamo li neki kontinuitet!
    Moglo je i drugačije da bude, onda bi sipali drvlje i kamenje... da FRA nisu sami sebi zakazali duel sa Španijom u 1/4, Grci su nam stare dobre mušterije, da se i ovog puta potvrdilo PRAVILO: jedan isti tim na velikom takmičenju ne može dobiti 2 puta za redom drugi tim (izgubili od FRA i BRA u grupi, kasnije ih dobili) i na kraju sistem takmičenja koji s jedne strane može biti odličan za nekog, a za drugog okrutan.
    Mi sa skorom 5-4 dobismo srebro, a Grci i Španci sa jednim porazom ispadoše, naročito Španci koji imaju koš razliku preko +140.
    Tako da ostanimo malo na zemlji, ovo jeste veliki uspeh, daj bože da ne bude samo trenutni, ali nikako da smo opet mi velika velesila, za to trebamo spojiti 2-3 dobra turnira!
    (takinardi, 15. septembar 2014 14:10)

    # Link komentara

  108. Odlican komentar! Raduljica je iz Partizana otisao kao 'otpadak' a danas se vratio tamo gde i pripada. Mislim da se u nasim klubovima previse prasta strancima a da se previse strogo gleda na nase momke (Musli, Gagic, Miljenovic,Simonovic,Cvetkovic,Radenovic...). Ne mogu da shvatim da je iz (mog) Partizana oteran Miljenovic a da je doveden Dalo. Mnogo je primera... Sale Djordjevic je autoritet koji bi to mogao da promeni.
    (aca_bg, 15. septembar 2014 14:07)

    # Link komentara

  109. 11. Deca opet igraju basket u kraju, bice novih Krstica, Bjelica, Bogdana. Zivela kosarka nas sport.
    (zlija, 15. septembar 2014 13:59)

    # Link komentara

  110. Пре свега све честитке нашим јунацима! Ово је невероватан успех. Овако се не игра за паре, овоко се игра од срца. Највећу заслугу има цео тим. Сви редом од скауте, тренера и играча заслужују све похвале. Можда то није скуп најбољих појединаца, али најбољи тим чине појединци који су сви за једног, један за све. Људи спремни да своју личност подреде колективу и да буду у критичним тренуцима колектив буде подређен њему, све у зависности од ситуације. Поред Салета, који је геније, можда и кључне личности у свој овој причи, велику улогу игра и фантастични Мута Николић. Сабласни Тео се пробудио и жестоко протресао цео тим. Има неке чудне магије у том лику. Неопревдано је у тексту изостављен Немања Бјелица. Фантастичан играч, са фантастичном механиком, али помало психо лик. Он је дао додатну луцидност целом тиму. Искрено од овог тима сам очекивао да уђе у првих осам, и то би по мени био успех. Ово, ово је неописиво!
    Што се САД-а тиче, играли су убитачно. НБА тројка је даља, што је била кључна предност овог тима. Уз то, гризли су као бесни пси. Не знам да ли је у питању само менталитет, јак систем такмичења и жеља за победом. Као да ту има мало више хемије. Као да су били у неком трансу. Можда се зато и нису појавили на конференцији за штампу. Не могу ништа да тврдим, али зато постоји допинг контрола. Шта рећи, могли смо боље, али би и они одиграли још боље. Како год, победа је заслужена. За наш ТИМ, још једном све честитке. ХВАЛА ЈУНАЦИ!
    (Богдан, 15. septembar 2014 13:59)

    # Link komentara

  111. Sjajan tekst ali mislim da su i Simonovic i Bircevic zasluzili da se nadju u njemu!
    (grobar, 15. septembar 2014 13:57)

    # Link komentara

  112. Zanima me da li smo srebrom obezbedili put u RIO 2016? zamolio bih ko zna da mi odg na ''krauc88@gmail.com'' HVALA
    (Rade, 15. septembar 2014 13:56)

    # Link komentara

  113. Teodosicu je konacno nesto kvrcnulo u glavi. Ovo prvenstvo je odigrao perfektno. Bio nas lider, vodja i umetnik na terenu. I ranije je on igrao dobro, ali uvek je "nesto" nedostajalo u njegovoj igri. Nadam se da ce konacno osvojiti tu titulu EL da ne ostane upamcen kao luzer koji je sve f4 izgubio, ali ipak u reprezentaciji u sva tri polufinala, 2 SP i EP, TEO je bio najbolji.

    I pored iznenadjujuce dobrih igara Raduljice, nas drugi najbitniji igrac je po meni Bjelica, kao sto je vec receno, on je kao neki "lepak" u timu, radi SVE na terenu.

    Bogdanovic, iako mlad dokazao je decko pravi mec viner za prelomne momente.

    Hvala i SALETU, i dalje mislim da je bilo nekih gresaka u selekciji, i da je bilo bolje da smo umesto Katica, Bircevica, Simonovica, trebali da povedemo nekog mladeg kao zalog za buducnost (Milutinov, Mitrovic, Jokic)
    (dus dibidus, 15. septembar 2014 13:55)

    # Link komentara

  114. Momci svaka cast, sa odusevljenjem sam pratio prvenstvo, ali imam utisak da ste ipak mogli bolje protiv steroida iz Amerike i da ste ih previse respekotvali i da ste se uplasili.
    Primer-Kenet Farid dobije jak faul od Bjelice, padne, Bjelica mi pridje i pruzi ruku da ustane, a ovaj se okrene i ustane sam, ovo su radili svi Amerikanci a nasi im pruzali ruke i tapsali ih posle svakog jaceg faula... Kad oni naprave jaci faul samo se okrenu i idu dalje. Jedino to nije radio Kalinic koji je i bio najbolji od nasih, jer se nije uplasio. Gledajte snimak ako mi ne verujete... Isto tako udje Katic i bije sa njima bez respekta, tako treba, jedino sto je on spor i u napadu losiji ali je za primer kako se ne treba nikog plasiti
    (Nebo, 15. septembar 2014 13:51)

    # Link komentara

  115. Divan tekst.
    (Lili, 15. septembar 2014 13:42)

    # Link komentara

  116. Наставак мога коментара:
    Крстић. Центар који је знао играти кошарку и један од најбољих којег смо имали. Штета што је дошао крај његовој репрезентативној каријери.
    Најављују наши већ игре на олимпијади, а биће се тешко и пласирати на њу. То треба остварити на Европском првенству идуће године, а на центарској линији ћемо бити болно танки. Да ли ће неко стасати за ову годину дана? Нажалост не видим ко би то могао бити.
    У сваком случају велики, велики успех, хвала момци за радост коју сте нам приредили.
    (Миле, 15. septembar 2014 13:38)

    # Link komentara

  117. Naši su super igrali,pa čak i u tom finalu.Pogotovo prvih pet minuta,a čak i kad smo gubili bilo je sjajnih poteza,a to je dokaz veličine ovih igrača.A ovima koji su stalno nezadovoljni i koji govore da nam je sistem takmičenja legao ko budali šamar,te da ne bi smo ništa uradili i slične gluposti,mogu samo da kažem,da bi smo slično prošli,jer je Srbija igrala najlepšu košarku,čak i kad je gubila,bilo je uživanje gledati!
    (Cobra, 15. septembar 2014 13:38)

    # Link komentara

  118. Стефану Марковићу капа доле. Дуго је овај момак био оспораван од свих, осим оних који се разуемеју у кошарку, необично користан играч, и као што је тешко наћи играча као што је Теодосић, скоро исто толико је тешко наћи играча као што је Марковић, да је потпуно и успешно подређен колективу. Необично ми је драго због њега.
    Радуљица. Хм. Видећемо у наредним фазама када не буде играо са Теодосићем и Бјелицом какав ће му учинак бити. Искрено се надам да ће напредовати (или бар задржати овај ниво игре) јер смо на центарској линији прилично танки одустајањам Крстића од даљег играња за репрезентацију.
    Калинић. Нешто као Марковић, увек ће имати своје место у екипи ма ко био селектор. Мора да поради на шуту да би комплетирао свој кошаркашки профил.
    Бјелица. Мој најдражи кошаркаш. Вероватно је у јучерашњем финалу, а и на читавом првенству, био најкомплетнији играч. Зна све. Само да се ослободи повремене летаргичности. Треба да је јако захвалан Пешићу који му је пружио прилику да игра плеја и на тај начин је комплетирао свој кошаркашки профил. Радује и то што до сада код њега и Теодосића није било спорно играње за репрезентацију.
    (Миле, 15. septembar 2014 13:37)

    # Link komentara

  119. Ko prati NBA moze se setiti finala San Antonio:Majami od ove sezone.. Isto je tako Majami sa Lebronom i drustvom krenuo u Teksasu kao mi ,pa su ih Grin,Mils,Manu zasuli trojkama i u jednom trenutku u periodu od 20 min napravili seriju iz minusa od 10ak poena +35 !!! Jednostavno protiv suta u ranom napadu nema odbrane(povuce loptu sa centra i pukne uz eventualno jedan dribling),pa Ameri su imali za TRI 11 od 13 u17 minuti,ALOOOO!!! Da su sta promasili bilo bi malo neizvesnije.. SVAKA CAST NASIMA!
    (satelit, 15. septembar 2014 13:37)

    # Link komentara

  120. Rumenko, pa ti bas patis :D

    Kopiras jedan te isti smesni komentar na svaku vest. Mukica. :)
     (Milos, 15. septembar 2014 13:36)

    # Link komentara

  121. @rumenko Prvo sistem sa prenosenjem bodova nije pametan, nego besmislen, i nije pravedan, vec potpuno pogresan. Sto ima da se posle jedne grupe formira druga. Sistem eliminacije posle grupne faze je jedini ispravan i sada se praktikuje u gotovo svim sportovima. Taj sistem pokazuje sposobnosti tima, sposobnost selektora da se forma podize, igra dozira, pokaze takticko znanje. A Djordjevic je bio veliki takticar i kalkulator. Sto je za velikog trenera i te kako vazno. Nismo mnogo zapinjali protiv Brazila u grupi, i tako smo izabrali otvoreniji put ka finalu. A srebro je sjajno i cisto kao suza jer se do njega doslo pobedama nad Grckom, Brazilom i Francuskom, superjakim reprezentacijama. O tvrdnji da smo u finalu gore prosli od Zelanda i Meksika imam samo da pitan kad su to Zeland i sombrerosi bili drugi na svetu u kosarci? Mnogo ste ljudi maliciozni, puni negativne energije, resite se toga. Amerikanci su svakog isprsili, pa i nas, oni igraju jednu igru, citav svet igra drugu igru. Djordjevic je srebro uzeo sa tri igraca iz Radnickog, uz svo postovanje Kragujevcanima, pa sa Simonom, Katicem, Stimarom.. Ljudi budite ozbiljni, ovo je neverovatan uspeh.
     (prosto, 15. septembar 2014 13:32)

    # Link komentara

  122. Mene zanima koji mozak moze da smisli takva pravila kvalifikovanja za OI...
    Znaci strasno...
    Samo prvi sa SP-a ide na OI,a 4 prva tima sa EP...Pa gde ima toga,po tome ispada da je EP eminentnije takmicenje od SP...
    Pod hitno takva pravila treba promeniti,jer je neverovatno nepravedno,i da naglasim jos i to,da ovo ne govorim iz subjektivnog ugla i zbog toga sto se radi o nasoj selekciji(dobro mozda malo :D),vec taj problem treba resiti,buduci da nema smisao...
    (Dragan VG, 15. septembar 2014 13:31)

    # Link komentara

  123. More da se vi pljuvaci nosite. Prekinite da umanjujete sve lepo sto nam se desi, iz udobnosti svog doma. Svako normalan ko je u Srbiji proveo poslednjih 30 godina, zna kakav je ovo uspeh, koliko znaci zemlji koju su odavno podelili i napustili. Razume, postuje, i sa milinom slusa. Kako ne shvatate da ste smesni kada objasnjavate kako se igra? Ko zamisljate da ste?

    @rumenko Niko nije duzan da ti odgovara na pitanja, jer ako nisi primetio, zivot u Srbiji je odavno suvo prezivljavanje. Sto se ne pitas koji bismo zavrsili da su ova deca u boljim uslovima odrastala? Da im trening nisu sirene prekidale?
     (alo, 6pe, 15. septembar 2014 13:29)

    # Link komentara

  124. Ma dajte ljudi, kakvi heroji? Idu mi na živce takva pretjerivanja i razbacivanja sa sličnim epitetima opisujući uspjeh sportaša. Oni su za to jako dobro plačeni a sv. prvenstvo je pozornica na kojoj mogu podebljati ugovore ili potpisati nove... Transplatacijski kirurzi, GSS,Vatrogasci , učitelji,profesori, to su heroji, koji nas spašavaju,uče,usmjeravaju u životu, a zato su malo plačeni ili volontiraju. Inače čestitke na ljepom i vekikom uspjehu srpske košarke i na postignutom maksimumu u datom trenutku.
    Poz iz cro
    (lgrgic, 15. septembar 2014 13:07)

    Pa dobro pusti nas da se radujemo.
    Vratio Sale kosarku u Srbiju, ne razumes ti to.
    Poz iz Beograda.
    (marija, 15. septembar 2014 13:25)

    # Link komentara

  125. Sto se Braduljice tice dobar je decko, i pametan, ali je sam decackim ludostima i izjavama doprineo takvom misljenju javnosti. Secam se lepljenja vulgarnih poruka na patikama, davanja izjava punih nepostovanja. Kao da je neki bes u njemu. Ali pod Saletovom komandom su do izrazaja dosle njegove vrline, sazreo je, ima dovoljno godina, sad pamet u glavu i da se pravi dobra karijera.
     (hmmm, 15. septembar 2014 13:25)

    # Link komentara

  126. Sjajni tekstovi kao i uvek. Odlicna analiza.
    (TopSpin, 15. septembar 2014 13:25)

    # Link komentara

  127. Ово десето ми се баш свиђа!
     (Славиша, 15. septembar 2014 13:18)

    # Link komentara

  128. Trebamo biti srecni sto smo drugi u svetu u kosarci kao sto trebamo biti srecni sto je nas Novak prvi na svetu iako je izgubio zadnja tri turnira ukljucujuci i US Open.
    Biti drugi na svetu naredne 5 godine je ogroman uspeh za srpsku kosarku.
    Kao navijac ja sam zadovoljan
    (VOJKAN, 15. septembar 2014 13:17)

    # Link komentara

  129. Sa igracima koji su bili nebitni cak i u ABA, zbog cije selekcije je Djordjevic bio zestoko popljuvan, smo rastavili Grke, Brazilce, dominirali Francuze (evropske prvake!), stigli do finala, osvojili srebro, i utrpali 92 poena Amerima!! 

    Malo li je, rodjaci?? :D
     (Milos, 15. septembar 2014 13:11)

    # Link komentara

  130. Kakav je "uspeh" izgubiti sa 40 koseva razlike ?
    (real, 15. septembar 2014 13:10)

    # Link komentara

  131. Ma dajte ljudi, kakvi heroji? Idu mi na živce takva pretjerivanja i razbacivanja sa sličnim epitetima opisujući uspjeh sportaša. Oni su za to jako dobro plačeni a sv. prvenstvo je pozornica na kojoj mogu podebljati ugovore ili potpisati nove... Transplatacijski kirurzi, GSS,Vatrogasci , učitelji,profesori, to su heroji, koji nas spašavaju,uče,usmjeravaju u životu, a zato su malo plačeni ili volontiraju. Inače čestitke na ljepom i vekikom uspjehu srpske košarke i na postignutom maksimumu u datom trenutku.
    Poz iz cro
    (lgrgic, 15. septembar 2014 13:07)

    # Link komentara

  132. Dodao bih da ovoj reprezentaciji nedostaje jos dva ili tri klasna igraca i iskustvo... Tek tada bi mogli da igramo egal sa nba drim timom...
     (pribil, 15. septembar 2014 13:07)

    # Link komentara

  133. Da ne bih ponavaljao reči Saše Ozma napisaću ću samo dve reči koje objedinjuju svih ovih 10 utisaka nabrojanih, a te dve reči su- ALEKSANDAR ĐORĐEVIĆ! Kada je njegovo ime summa summarum onda sve nabrojano dobija svoj smisao! Hvala ti Aleksandre, legendo srpske košarke! Večeras iz Banata stižem da vam se poklonim ispred Starog Dvora!
    (Radosav_Bavaniste, 15. septembar 2014 13:03)

    # Link komentara

  134. Najveci dobitak je to sto ce sada vise da se igra kosarka i bice vise novih klinaca,a sto se tice amera videlo se ,doduse samo u naznakama da cemo moci sa njima.
    (Captain Sorrow, 15. septembar 2014 13:00)

    # Link komentara

  135. Uspeh jeste za svako poštovanje, ali koliko je zaista ovo srebro relevantan pokazatelj? Koji bi završili da se igrao pravedan sistem prenosa bodova i formiranja novih grupa? Koji bi završili da su išli dalje samo 2 ili 3 tima? Koji bi završili da domaćin nije napravio ovaj nakaradan sistem gde su se ponavljale utakmice koje su nam sele ko budali šamar? Koliko zaista sija srebro kad se izgubi ovako sramotno u finalu? pa ovako pregaženi nisu bili ni mexico , ni novi zeland..

    I duda je uzeo srebro, sa 3 puta slabijim timom od ovog, i tada su bile najave kako osvajamo London i slične gluposti.. a desilo se to da smo London gledali preko malih ekrana.. a desila se i bruka u litvaniji.. a desilo se i to da smo samo zahvaljujući fiba proširenju eurobasketa otišli u sloveniju.. a desiće se isto to ako naš selektor ne smanji sujetu i ne počne da poziva najbolje.. Nama pored 3 zdrave četvorke (mačvan, savan, luka), ide birčević.. pa jel može neko logično racionalno objašnjenje... osim onog saletovog vreme je za mladje.. a raško u cvetu mladosti?! pa ako je savan mator, mitrović sigurno nije..

    opet ponavljam, ovaj tim kad ode krle u zasluzenu penziju, ce igrati kvalifikacije preko leta za eurobasket 2017 ako selektor nastavi da urucuje nacionalne penzije bircevicu, katicu, simonovicu i slicnima
    (rumenko, 15. septembar 2014 13:00)

    # Link komentara

  136. Sto je najbitnije vratili smo smek nasoj igri,igramo lepo i onako kao nekad na vici ma intelekt...Medjutim,cinjenica je da se evropska kosarka prilagodjava nba pravilima,manje vise zbog trzista jer sve se vrti oko love zar ne...Spanci su uspeli najvise u tome da priblize igru Amerima,brzi protok lopte,puno trcanja,brza tranzicija i na kraju atletski su napredovali,prosto su uzeli Americki sistem rada!To radi i Sale,kosarka napreduje kao i sve drugo tako da moramo ispratiti trend,mi smo mnogo ubrzali igru,sad zamislite da je samo Nedovic bio tu kakvu bi mi imali kontru i koliko bi dobili jos na brzini!Bice to sve boljesa jks nekim igracima,pre svega treba nam jedan atletski kombo igrac,vise kao lazna cetvorka!Secate se kad je Sale rekao ako bi dovodili stranca da bi on odmah doveo onog crnca iz CSKA (zaboravi sam mu ime),e taj tip igraca bi ovoj ekipi legao bas bas,mislim da u narednom periodu ako bude napredovao kako treba da je Mitrovic pravi takav igrac! Sto se tice Amera i dopinga,pa nema tu nista sporno,samo nije taj doping sad da uzmu pred utakmicu,to se radi sistemski jos od koledza...Igrao sam nekada,devedesetih drugu ligu,i dibro znam sta znaci biti spreman igrac,ok ovo je dosta veci nivo ali ne moze me niko ubediti da onaj ritam u njihovoj ligi mozes izdrzati bez nekih preparata...Pogotov noseci igraci,oni koji imaju punu minutazu!I na kraju bravo momci,treba da smo ponosni na njih a verujem da jesmo. :)
     (Aleksandar, 15. septembar 2014 13:00)

    # Link komentara

  137. 11. Veliki udar na penzioni fond :)
    (Dragan, 15. septembar 2014 12:57)

    # Link komentara

  138. Za ove kukavce sto se zale narezultat u finalu......

    Zvuci mi kao kad bi naprimjer, neko odnekud poslao novog BMVa na poklon, a ti onda umjesto da se radujes, ljutito kazes da bi ti radije Ferrari
    (Macak, 15. septembar 2014 12:56)

    # Link komentara

  139. Mora Sale da pređe preko svoje sujete i za naredne reprezentativne akcije pozove sjajnog Micova ...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Hoću 158 pluseva, 15. septembar 2014 11:55)

    samo ako se Micov opameti i shvati da nemožeš tako sa trenerom. Potpuno opravdano što ga je Sale izbacio, što neznači da u budućnosti nema mesta za Micova u reprezentaciji. Disciplina je bila ključna za medalju. Još jednom, čestitke za Saleta, ceo tim i Srbiju. Meni su ulepšali 2 nedelje.
    (urlanje iz Skoplja, 15. septembar 2014 12:56)

    # Link komentara

  140. 'Izađite na balkone, pozdravite šampione'...čekamo vas večeras!
    (SamoNašiMomci, 15. septembar 2014 12:55)

    # Link komentara

  141. Lep tekst! 10.utisak pobedjuje:)
     (Krejmer, 15. septembar 2014 12:48)

    # Link komentara

  142. Uglavnom se slazem sa ovom strucnom analizom.Sigurno da nije toliko bitno sada analizirati ucinak pojedinaca ,jer je ovaj izuzetan uspeh prvenstveno postignut velikim timskim zajednistvom.Kad se ipak analizira pojedinacan ucinak igraca moraju se malo i pogledati procenti suta igraca,skokovi asistencije,vreme provedeno u igri i brojni drugi elementi.Ono sto je meni upalo u oci,a sto nije dovoljno naglaseno u autorovoj analizi jeste cinjenica da je Kalinic bio sjajan i u napadu.Autor je njegovu igru u napadu dosta skromno okarakterisao sa pridevom upotrebljiv.Ako se pogleda prosecan broj poena(11)po mecu i procenti suta kojima je to ostvareno 14/18 (78%)za dva poena,3/4(75%)za za tri poena,jasno je da ovakva igra u napadu zasluzuje mnogo vecu ocenu od date.(to su inace ubedljivo najbolji procenti u nasoj ekipi u eliminacionoj fazi,koja je jedino i vazna)Ako dozovolite jos samo misljenje o nasem treneru.Puno toga nije islo kako je trebalo u nasoj igri sve do meca sa Grckom.Uradio je ogromnu stvar,sto je igru ekipe i svoja razmisljanja nakon grupne faze prestrojio u hodu,i odjednom se u eliminacionoj fazi pojavio potpuno novi tim.Kosarku igram i pratim 45 godina i tvrdim,da nikad nijedan tim nije izvrsio ovakvu metamorfozu na jednom velikom takmicenju .Kakve smo posle tri utakmice odigrali,jednostavno carobne.Zato kapa dole Saletu i neka cuva malo te carolije i za sledeca velika takmicenja.Jedno je sigurno,ORLOVI visoko lete!!!
    (profa, 15. septembar 2014 12:46)

    # Link komentara

  143. Nek se momci provesele, zaslužili su, ali stručni štab od sutra ima vraški težak zadatak.

    Napraviti tim koji na Euro2015 može u prva 4.
    Jer je to jedini put do Brazila.
    Ne verujem da je naša košarka u stanju da podnese da ponovo ne učestvujemo na nekom velikom takmičenju, odnosno da se vraćamo 7.
    Možda nije fer da vicešampion sveta ne ide pravo na OI, ali tako je.
    Dogodine nas čekaju: Španija, Francuska, Rusija, Grčka, Italija, Hrvatska, Slovenija, Litvanija..., sve dobre i kvalitetne ekipe, a samo 4 stolice.

    Sad se stvorio neki naboj koji opet zove klince na teren. Ako nakon ovog uspeha kao 2009 ne krene niz, teško će se košarka izvući.

    Naravno, bez jake lige i dobre organizacije klubova i domaćeg takmičenja nema novih igrača. A ono što smo prošle godine gledali... treba li se podsećati.

    Đorđevićeva magija neće nam biti dovoljna dogodine, tad nećemo moći da računamo na faktor iznenađenja.
    Nadajmo se najboljem.
    (Danas slavimo, sutra radimo, 15. septembar 2014 12:42)

    # Link komentara

  144. ali ih jedno nije naučio...da zagrade koš,i ne dozvole protivniku skok u napadu. u stvari,to se uči još u pionirima...
     (basketaš, 15. septembar 2014 12:41)

    # Link komentara

  145. Kuzmic,Raduljica,Teo,Nedovic,Bjelica.....moramo da nadjemo centra klasicnu jaku 215 atletsku zivotinju koja moze da se bije,dodati jos kojeg "basketasa" sa vicom u igri i u Riju naplatiti kamatu USA,....pod uslovom da doping bude za sve! yebote pa nas je 7 milki a imamo SVETSKO SREBRO!!!! I svi nasi igraci koje zele NBA timovi odmah tamo...imace kintu i priliki da snazno rade na fizikalijama ,ukradu sistem pa.....SERBIA KEEP WALKING TO RIO :-)
     (BOJAN.SRBIJA.ZVEZDA, 15. septembar 2014 12:38)

    # Link komentara

  146. Krasan tekst. Sve potpisujem. Ovaj tim je igramo mnogo lepu kosarku, Sale je odradio sjajan posato i nadam se da postavljene neke paradigme koje ce determinirati srpsku kosarku u buducnosti, njen pravac i filozofiju.

    Mene su momci impresionirali i nadam se jos takvih uspeha.

    (pozdrav iz Ljubljane)
    (AlCapone, 15. septembar 2014 12:37)

    # Link komentara

  147. Jos kada bi se domaca liga igrala u vise gradova Srbije a ne samo u Beogradu, imali bi jos vise talenata i dobrih igraca i buducnost kosarke bi nam bila osigurana. Za Srbiju je navijala cela Srbija a ne samo Beograd. Cestitam Vam momci. Iz srca.
     (Jovan Mitrović, 15. septembar 2014 12:35)

    # Link komentara

  148. ostadosmo bez pehara, simonović zakazao :)

    ma odlično je ovo bilo
    (bomber, 15. septembar 2014 12:32)

    # Link komentara

  149. broj 10 pobedio...ako ovako budemo igrali na evropskom nam ne gine zlato :D
     (Haahahahaha :D, 15. septembar 2014 12:31)

    # Link komentara

  150. Gledajuci sinocnu utakmicu i analizirajuci igru Amerikanaca, pojedinacne igrace po pokretima, izrazu lica i ociju ubedjena sam da su pre utakmice dobili neko stimulativno sredstvo !!! Kada su poslednji put dali 140 koseva nikada, trcali i skakali kao da su od 1,70 metara visine a ne preko 2 metra i 100 kila tezine. To bi trebalo ispitati jer tu nisu stvari ciste
    (veronika stubbs, 15. septembar 2014 12:30)

    # Link komentara

  151. Pošto do sada nisam komentarisao naše košarkaše,hoću sada.Hoću da im čestitam i kažem da način na koji su oni prezentovali Srbiju na svjetskom prvenstvu je način na koji bi svi mi trebalo da se ponašamo,i da prezentujemo Srbe i Srbiju u svjetu.Želim nam svima zajedništvo,hrabrost i poštenje.
    Naklon do poda.
     (Mladen, 15. septembar 2014 12:27)

    # Link komentara

  152. Zalaganjem i igrom smo zaslužili srebro. Štaviše ovaj poraz od amerikanaca nije realan... Ako malo bolje i razmislim, mi smo reprezentacija koja je vodila protiv njih sa najvećom razlikom!
    (Stefan, 15. septembar 2014 12:27)

    # Link komentara

  153. trebalo bi da ostanemo na zemlji. Ovo je lijep uspjeh koji je ruku na srce postignut uz mnogo srece jer to sto je Francuska izbacila Spaniju (Spanija bacala za trojke 2 od 22) je ogromna sreca. Radujem se zbog reprezentacije ali sto se tice kosarke ljepse bi bilo finale USA Spanija (mozda i pravednije ali sa obzirom da smo u Turskoj trebali igrati u Finalu ovo je malo zakasnjela pravda.) U samom finalu se pokazalo koliko su mogucnosti nase reprezentacije ogranicene. Kad su Ameri stvarno zaigrali nismo imali ni trunke sanse. Pokazalo se da su svi nasi kosarkasi za par sekunde sporiji od Amerikanaca a to je izgleda u Kosarci cijela vjecnost. Tako mnogo vremena za pripremu i za sut nisu imali Amerikanci odavno i zato su nas izresetali onako ruzno. Lijepo je srebro ali sama predstava da smo od Amerike slabiji za vise klas boli a tako nije bilo u Americi 2012. U Evropi mozemo igrati neku ulogu ali i od ovako oslabljene Amerike smo za par klasa slabiji. Lijep uspjeh ali gorak ukus to saznanj da smo toliko nazadovali u kosarci. Jer se Francuzi mogu lijepo pojacati sa Parkerom, Argentinci sa Djinobilijem a mi nemamo tamo a bojim se i u Evropi nista bolje.
    Nadam se da ce doci neki novi klinci jer kosarkaska buducnost samo sa Teodosicem i Bjelicom i mozda malim Bogdanovicem nije nesto puno svijetla.
    (realist, 15. septembar 2014 12:26)

    # Link komentara

  154. Meni je iskreno doslo da placem juce posle utakmice, ne zbog rezultata i nekog nezadovoljstva, vec zbog srece! Pokazali smo da znamo da igramo ovu prelepu igru, nasi momci su lepotom svoje igre zasenili i poprilicno nevaspitane amere. Gledam kako Dordjevic bodri ekipu i sve mi jasno! Ovim ljudima je napraviti jedan docek malo jer su uradili neverovatnu stvar! Samo, sve ovo je zasenila i pokvarila nasa zloba i zavist, podeljenost kao i kod svakog bitnog trenutka i dogadjaja! Napljuvasmo Bogdana zato sto je crno-beo, a Simonovica zato sto je crveno-beo! Tu je najveci problem nase kosarke trenutno, to deljenje na tabore i boje! Ok, kad igramo jedni protiv drugih, ali kad igramo protiv drugih svi mora da budemo jedno! I kad Partizan igra u evrokupu svaki crveni da obuce crno-beli dres, i kad zvezda igra evroligu svi crni da obuku crveno-beli dres i navijamo za nasu kosarku i zajedno napravimo dobrom atmosferom dobar ambijent za neke nove Teodosice, Krstice, Bjelice... Ljude koji ne pitaju da li da dodjem, nego kad da dodjem! Svi smo mi Srbija i svi mi treba da navijamo za nasu kosarku u svim bojama! Srbija!!!
     (goran, 15. septembar 2014 12:26)

    # Link komentara

  155. Na prvenstvo smo ih poslali ko decu na ekskurziju, bez velikih očekivanja, samo da nam se vrate živi i zdravi.
     (vlajko, 15. septembar 2014 12:24)

    # Link komentara

  156. Sa velikim uživanjem sam od početka do kraja pratio ovo SP i nevezano za veliki uspeh naših. Sve sam pratio. To naravno u mojim očima taj uspeh čini samo još većim. Imam milion utisaka ali tri glavna su:
    1. Odlična organizacija igre Srbije i više nego solidna fizička pripremljenost, sasvim zasluženo srebro (da ne kažem najbolji smo u ostatku sveta...)
    2. Mi uopšte nismo igrali loše ni utakmice koje smo izgubili.
    3. A možda je ovo i pod jedan i najjači moj utisak - mi smo svaku utakmicu igrali od početka do kraja, i nekada sa lošim periodima ali bez raspadanja igre i naše škole košarke. Od početka do kraja, sa karakterom, stabilno, veoma fer i sportski, uvek poštujući protivnika.
    Bravo momci!
    (Simon, 15. septembar 2014 12:22)

    # Link komentara

  157. LEPO!AJMO NA DOCEK SVI VECERAS
     (duledudule, 15. septembar 2014 12:18)

    # Link komentara

  158. Sve u svemu utisak je odlican!
    Igrali smo strasnu kosarku, i sitemom gazili Grke, Brazil, pa i Francuze.
    Sto se finala tice, nisu se nasi upalsili, igrali su borbeno, ali su se nekako podsvesno predali posle one americke serije od 15-0, verujem da su bili u fazonu "ne mozemo ovo da dobijemo".
    Jeste da su nas buli trojakama, ali sve su to bili manje vise otvoreni sutevi.
    Nasi su opet pravili greske kao protiv sapnije u 1/4 euro prosle godine, pustili da sutiraju amere i cekali da ih stane sut, a takve sutere sut ne staje.
    Dakle trebali smo da igramo snaznu kontatk igru u meso sa njima, ne samo u nasem reketu (sto smo radili), nego i spolja.
    Da smo im zatvroli sut za tri, po cenu da nam ulaze kroz prodor i u reket, bilo bi daleko nezivesniji mec, jer od 10 suta za tri bez jake odbrane oni ubace 9, a da smo ih preusmeravali na ulaz, od 10 ulaza 5 bi zavrsili sa uspehom.
    Drugo, morali smo daleko opustenije da igramo u napadu u smislu sutiranja za 3, ulaza itd, ali to je skopcano sa tim manjkom samopouzdanja posle one americke serije od 15-0.
    Sve u svemu ok.
    Djorjdevic legenda , motivator, preporodio je srpsku kosarku za kratko vreme, ucinio je efikasnijom, brzom, a i dalje smo zadrzali onu nasu kreativnost i tehniku.
    Dobili smo Jovica, Kalinica, Bogdanovica...sta vise?
    Uz Saleta na klupi, i jos par igraca poput Nedovica, Marjanovica, Mitrovica...samo je nebo granica!
    "Ako hoces da budes najbolji moras da pobedjujes najbolje" S.DJ.
    (nekle, 15. septembar 2014 12:17)

    # Link komentara

  159. Sto se tice nase kosarke nikad nisam sumnjao. Nema tu kao u fudbalu da se ne zna ko odakle muva i slicno.Ovo su sve sjajni momci i svaka ima cast!!!!
    (dax, 15. septembar 2014 12:15)

    # Link komentara

  160. Nema im se šta zameriti, naprotiv! Ostavili su srce na terenu a krv, znoj i suze na treninzima. Slušali selektora, bili džentlmeni.
    (Vuca, 15. septembar 2014 12:14)

    # Link komentara

  161. @SASA OZMO
    DOKTORSKI!!!
    SVE OD 1 DO 8,A POD 9 MAESTRALNO!!!
    IPAK,POD 10. NIKADA NE POTCENJUJTE SRBIJU U KOSARCI.
    NEPROCENJIVO!!!
     (Miki Maus, 15. septembar 2014 12:13)

    # Link komentara

  162. moj glavni utisak je da smo se primili za medalju !
     (chomi, 15. septembar 2014 12:12)

    # Link komentara

  163. smrzo sam se na desetu stavku! ali nikad!
     (aman..., 15. septembar 2014 12:11)

    # Link komentara

  164. Mene su kupili sa 15:7 i one face Amera,sta se dogadja,ko su ovi.
    (Lox, 15. septembar 2014 12:10)

    # Link komentara

  165. Odlicno popisano. Sale je stvarno napravio timcinu. Svi ponovo volimo kosarku.

    Ovom timu je falilo nesto fizikalije u vidu odgovornih igraca i dobrih defanzivaca, pre svih Lucic i Dragan Milosavljevic, valjda ce biti spremni za EP. A ima jos odlicnih kandidata: Nedovic, Micic, Dangubic, Mitrovic, Jokic, Erceg, Macvan, Milutinov...

    Fali nam i sirove snage pod kosem, neko ko ce lupati banane i pokrivati skok, na primer taj Kuzmic, tog igraca moramo da izmislimo, u sta ne sumnjam posle "izmisljanja" Jovica i Kalinica kada su bili potrebni.
    (Slauter, 15. septembar 2014 12:04)

    # Link komentara

  166. Citam komentare na intervju sa Raduljicom (link je u tekstu) i ne verujem - ljudi ga ispljuvase, govorise da je umisljena zvezda, ne odaziva se na poziv reprezentacije, bla, bla, bla... I sad kad Braduljica ubaci sve i svasta, odigra za repku sigurno svoju najbolju rolu, onda ljudi promene misljenje - nase gore list, srpska brada, ponos Srbije itd. E moji Srbi, jesmo *****.
     (Neko Drugi, 15. septembar 2014 12:01)

    # Link komentara

  167. Divan tekst! Koliko lirski, toliko i epski!
    Nadam se da ćemo nastaviti ovim putem i hoću da verujem u to, jer smo mi ipak zemlja košarke pa verujem da smo se svi uželeli iste.
    Govoriću u svoje kad budem rekao da mi je preko glave i (instant) tenisa i fudbala!
    (darije, 15. septembar 2014 11:59)

    # Link komentara

  168. Bravo b92 za ovaj clanak!!! bravo za nase kosarkase!
     (zlatni momci!!, 15. septembar 2014 11:57)

    # Link komentara

  169. bravo momci hvala vam za sve mudro i hrabro pa sledeci put do zlato
     (boba, 15. septembar 2014 11:57)

    # Link komentara

  170. dobar tekst.
     (singer, 15. septembar 2014 11:56)

    # Link komentara

  171. Mora Sale da pređe preko svoje sujete i za naredne reprezentativne akcije pozove sjajnog Micova ...
     (Hoću 158 pluseva, 15. septembar 2014 11:55)

    # Link komentara

  172. Svaka čast,momci.Saša je car!
     (MrzoviciPljevlja, 15. septembar 2014 11:54)

    # Link komentara

  173. MOMCI ALAL VERA!!! OSVOJILI STE SREBRO ALI VI STE NASE ZLATO! KAPA DOLE I NAKLON DO PODA MAJSTORI!!!!
    (stevan, 15. septembar 2014 11:53)

    # Link komentara

  174. Sve tacno.. ali broj 10. da se najezis!
    (online, 15. septembar 2014 11:51)

    # Link komentara