Mirotić pevao: Ja sam Španac, Španac, Španac

Nikola Mirotić kaže da nikada neće zaboraviti tek završeni Evrobasket, na kojem je sa reprezentacijom Španije osvojio zlatnu medalju.

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar
  1. I Sulejmani diže tri prsta pa ništa ...
     (Hoću 158 pluseva botova, 23. septembar 2015 17:08)

    # Link komentara

  2. Ovi sto pljuju su oni koji kazu za Zlatana Ibrahimovica da je svedjan, a za kustu da je srbin itd... Onako kako mi momentalno pase, a?
    (Marsovac, 23. septembar 2015 15:12)

    # Link komentara

  3. Ja sam Tito!
    (miro split, 22. septembar 2015 20:36)

    # Link komentara

  4. JA SAM HRVAT HRVAT HRVAT!
     (Dontaye Draper, 22. septembar 2015 13:01)

    # Link komentara

  5. Ti si Stranac,Stranac,Stranac...!
     (Taurus, 22. septembar 2015 12:28)

    # Link komentara

  6. Spanac iz Grbavaca!
    (Luka, 22. septembar 2015 11:42)

    # Link komentara

  7. Yašto su se pojedini Srbi toliko uzbudili? Niti mi je jasno zašto pojedini srbijanski mediji pridaju toliki značaj ovom njegovom gestu.
    Mirotić je rodjen, koliko je poznato, u Podgorici,tadašnjem Titogradu, te je on Crnogorac. Kakve veze ima Srbija u svemu tome?
    (Vojvodjanin, 22. septembar 2015 10:11)

    # Link komentara

  8. Ovo je meni normalnije nego oni naši koji žive u inostranstvu, a busaju se u grudi i prave se veliki Srbi, Hrvati, Crnogorci...
    (Dušan, 22. septembar 2015 10:06)

    # Link komentara

  9. I ja bih da pevam, ako bi moglo nekako "I am American"...
    (021, 22. septembar 2015 09:21)

    # Link komentara

  10. Junacina !!!
    (Dragan, 22. septembar 2015 09:15)

    # Link komentara

  11. Kako se on oseća to je isključivo njegova stvar i ničija više. Živi u Španiji, lepe stvari mu se dešavaju u Španiji pa nije teško zamisliti da čovek vremenom postane i privržen toj zemlji. Očigleno je ovde problem u ljudima koji nikada nisu kročili bilo gde drugo. Nedostatak iskustva te vrste ih ograničava da razumeju ovakvu situaciju. Zaglupljivanje i konstantna satanizacija zapada je učinila svoje. Da ovaj igra za Rusiju drugačije bi se prema njemu odnosili. Ne tvrdim da je ovaj čovek moralna gromada, naprotiv mislim da možda previše naglašava svoju odanost što mi je sumnjivo. To prenaglašavanje ga je i dovelo pod udar kritika. Ali voleo bih kada bi jednom ovde pročitao da ljudi pišu o toleranciji, da shvate da u svetu budućnosti neće biti mesta za primitivizam i preterani nacionalizam. Milioni naših sunarodnika negde drugo zarađuju za hleb i moj im je savet da budu odani i primerni građani zemlje u kojoj žive i rade. Da je Srbija mogla i umela da ih hrani ne bi ni odlazili. Da je Srbija mogla da im pruži bolji život nikome ne bi palo na pamet da sreću traži negde drugo. Ko bi iole normalan mogao otići iz sunčane Srbije u Švedsku gde godišnje vidi Sunce 10 puta ako bi uslovi života bili približni. Nažalost nisu i onda ljudi žrtvuju mnogo šta da bi svoj život dostojanstveno proživeli. Poenta cele priče je da ova zemlja treba da se potrudi da bude mesto gde će ljudi mnogo lepše živeti i biti srećniji a ne mesto odakle se želi pobeći. Sve ostalo je nebitno.
    (Goran, 22. septembar 2015 09:12)

    # Link komentara

  12. A dal je Gasol pjevao -Ja sam Spanac?-

    Jel to neko od njega ocekuje?

    Sto bi Tin Ujevic rekao- Strah obracenika, molitva za spas.
    (uvuci se jos malo, 22. septembar 2015 08:58)

    # Link komentara

  13. @Sale_Jönköping

    Mozda se ti osecas kao Svedjanin ali ces uvek za Svedjanine biti stranac i gradjanin drugog reda.
     (Homer, 22. septembar 2015 08:52)

    # Link komentara

  14. Haha kakav smo paćenički narod, koliko komentara za tudji život. Očigledno da ljudi ovde nemaju svoj, pa zadiru u tudji. Sramota Srbi!
     (Petar, 22. septembar 2015 08:49)

    # Link komentara

  15. Zivim u inostranstvu i uzecu njihov pasos samo ako budem bas morao. Uvek sam pazio na svoje ponasanje jer sam sebe video kao malog ambasadora Srbije jer ipak, mnogi stranci nemaju priliku da upoznaju Srbina. Sto se tice Mirotica, ja necu oprostiti ono cepanje zastave a to sto se on osecao kao Spanac to je ok, njegova stvar. Samo, ima tu jedna stvar, on nije Spanac. Ko se stidi svojih korena i pokusava da bude nesto sto nije taj i nije neki covek tako da gubitak i nije veliki. Moje misljenje je da je trebao da pokaze vise respekta prema Srbiji i niko mu nista ne bi zamerio. Pozdrav svim Srbijancima.
     (Luka Braci, 22. septembar 2015 08:43)

    # Link komentara

  16. španac ili španjolac? Srbi preko Drine i u C.Gori kažu ŠPANJOLAC?!Ovde očigledno.... lud zbunjenog!
     (VUK, 22. septembar 2015 08:42)

    # Link komentara

  17. Vise nisam Nikola sada sam Hose Armando Mirandes:!
    (pp, 22. septembar 2015 08:36)

    # Link komentara

  18. Najbolje Mirotic peva ja sam Spanac...A Gasol vice ja sam Katalonac jado...A Rudy veli ja sam Kastiljac...tu uljece Rejes sa ja sam rom...A baskijci bojkotuju...
    (Nole10, 22. septembar 2015 08:34)

    # Link komentara

  19. A prija svima kad Veseli kaze da je SRBIN. Pustite coveka vi sto pljujete a i vi sto objavljujete ovakve vesti.
     (igorinjo, 22. septembar 2015 08:33)

    # Link komentara

  20. I meni je Grcka prirasla srcu, pa nisam Grk.
     (Pisem pa pomalo brisem, 22. septembar 2015 08:10)

    # Link komentara

  21. 21vek.
    znaci decko ako si srbin onda si zaostao.
    bistro nema sta.
     (srbistanac lala, 22. septembar 2015 07:52)

    # Link komentara

  22. Senzacionalno!
     (Dragan, 22. septembar 2015 07:20)

    # Link komentara

  23. Ma brate Srbine pjevaj sta hoces!
    (Sarma84, 22. septembar 2015 07:17)

    # Link komentara

  24. A deda mi Japanac, Japanac, Japanac...
     (fuji, 22. septembar 2015 05:50)

    # Link komentara

  25. Zikica spanac
    (badjura, 22. septembar 2015 03:13)

    # Link komentara

  26. I treba da peva i da se veseli. Otisao je kao dete sa 13-14 godina, u medjuvremenu se promenile 3-4 drzave kod nas. Sve sto je uradio, uradio je u Spaniji koju oseca kao svoju zemlju.
    Spanija je sa prakticno samo 6 ili 7 igraca i daleko najtezim rasporedom uspela da postane prvak Evrope. Na minus 11 protiv Francuza u poslednjoj cetvrtini se nisu predali vec nagazili jos zesce.
     (dovla, 21. septembar 2015 23:53)

    # Link komentara

  27. Živeo sam u Španiji i znam da španci kad izadju u diskoteku veoma često slušaju (i zapevaju) ovu pesmu: ja sam španac. Meni je to simpatično. A što se tiče Mirotića, on se čovek sigurno ne oseća špancem, ali posle toliko godina života tamo, sigurno mu je ta zemlja prirasla srcu. Meni je u Španiji bilo super, i to mi je posle Srbije najdraža zemlja. Naročito zbog toga što su španci po mentalitetu veoma slični nama. Kad je amerikanka koja nastupa za našu žensku košarkašku reprezentaciju pevala našu himnu to je bilo divno, a ovo je kao izdaja. Ma ljudi opustite se, totalno je nebitno za koga neko igra, čije državljanstvo ima, koju pesmu peva itd.
    (Petar, 21. septembar 2015 23:50)

    # Link komentara

  28. Sale_jönköping ja sam rodjen u svedsku vencan sam sa svedjanku imam tri sina i jednu cerku deca pomalo znaju srpski ali ja cu uvek da ostanem Srbin zivela srbija . pozdrav iz malme
    (boba, 21. septembar 2015 20:12)

    Ok, bas lepo, nabro si pluseva:)!
    A sto si ostao da zivis u Svedskoj ako ti je "srce u Srbiji"? Ja sam iz tvog komentara zakljucio da ti treba da se zahvalis Svedskoj za sve sto imas.
    (Sofija, 21. septembar 2015 23:39)

    # Link komentara

  29. Sale_jönköping ja sam rodjen u svedsku vencan sam sa svedjanku imam tri sina i jednu cerku deca pomalo znaju srpski ali ja cu uvek da ostanem Srbin zivela srbija . pozdrav iz malme
    (boba, 21. septembar 2015 20:12)

    Ok, bas lepo, nabro si pluseva:)!
    A sto si ostao da zivis u Svedskoj ako ti je "srce u Srbiji"? Ja sam iz tvog komentara zakljucio da ti treba da se zahvalis Svedskoj za sve sto imas.
    (Sofija, 21. septembar 2015 23:38)

    # Link komentara

  30. Šta znači biti Španac? Od kada sam dobio državljanstvo i odrekao se (prinudno) srpskog, postao sam lojalan građanin kraljevine Španije i izvršavam sve dužnosti i obaveze. Da neko ne daj Bože napadne moj grad, stao bih u odbranu kao i svi ostali. Radim za dobrobit društva i države. Ali, ko mi je otac? Srbin. Ko mi je brat? Srbin. Ko mi je pradeda? Srbin. Naravno da sam Srbin, krv mi je srpska ali volim Španiju jer je moja zemlja. Dala mi je zemlju, hleb, sunce, maslinovo ulje, pršut, prijatelje, ženu, smeh, suze. Dala mi je sve, kako i zašto da je se odreknem. Ko nije dugo živeo u sredini koja mu legne, pa mu se uvuče pod kožu, pa ga osvoji i zaljubi, taj ne može da razume.

    I na kraju, dа se dotaknem sporta: navijam za Srbiju i Španiju podjednako i nikad za jednu protiv druge. Samo ću još navesti stihove najboljeg lationameričkog kantautora Horhe Drekslera:

    "Yo no sé de dónde soy, mi casa está en la frontera
    Y las fronteras se mueven como las banderas."
    (Ne znam odakle sam, moja je kuća na granici,
    a granice su promenljive kao zastave na vetru.)
     (Granota, 21. septembar 2015 23:37)

    # Link komentara

  31. Pa !??!? Nece valjda da peva da je iz lopovske Srbije!!!
    (Whistler, 21. septembar 2015 19:16)

    Hiljadu puta mi niste objavili potpuno normalne i pristojne komentare, a ovako nesto objavljujete? Vredjanje nase zemlje,bez smisla i konteksta. Mogu li kao dugogodisnji posetilac ovog sajta da znam zasto?
     (Toni, 21. septembar 2015 23:29)

    # Link komentara

  32. Bas ste me obradovali srpski fasisti i primitivci. Mora da je komentar dirnuo u sustinu srpskog zla.
    (Sale svedska, 21. septembar 2015 20:59)

    Nazivas fasiste ljude koji vole svoju zemlju i koji nebi promenili veru i poreklo za saku dolara, niko njega u ovim komentarima ne omalovazava, ljudi iznose svoje misljenje za datu temu. Meni je jako cudno to sto je pevao, Boze, sigurno ga Spanci nisu cimali i terali nego se on mukica oseca kao stranac i indirektno je to potvrdio. Najgore od svega sto Vi i "Vas zemljak" iz Svedske dajete sebi za pravo da "serete" po svojoj zemlji i svojoj braci, nije Srbija bas tako nisko pala. Skinite se sa domacih medija, molim B92 da izostavi ovakve iritantne tipove u komentarima.
    Pozdrav za kako neko rece u komentarima "Vikinske Gromade"
     (Boris, 21. septembar 2015 23:28)

    # Link komentara

  33. Citiram:

    "Na kraju krajeva ovde na zapadu nije ni bitno ko si i sta si dok god si okej covek, potpuno je suprotno od situacije na Balkanu gde su ta neka "plemenska okupljanja" i dalje bitna, gde se svako to odvajanje od nekeog "plemena" naziva izdajnistvom. Verujte mi da svi vi koji napadate Mirotica imate veci problem u glavi nego on, ali mnogi od vas nikada nisu ni izasli iz Srbije da bi ukapirali nacin zivota na zapadu."

    Netacno naravno da je bitno ko je ko, ne mozes ti biti ispred belog svedjanjina nikako, ili u Kanadi ispred belog Kanadjanina protestanta. Postoji mali procenat ljudi koji su izuzetno dobri u tome sto rade u zemljama u koje emigriraju i za njih nema brige, ali veliki preveliki deo ljudi se namuci da bi koliko toliko stekao za ok zivot u stranim zemljama, i uvek moras da das 150% svojih mogucnosti da bi uopste mogao da se meris sa lokalnim stanovnistvom i obezbedis porodici sta treba, i to je to nema dalje price. A kapitalizam uvek prodaje pricu da svojim radom mozes sve, mozes ali po koju cenu i koliko truda vise moras da ulazis od ostalih.


    Sto se tice Mirotica CG je samostalna drzava vec neko vreme i to je njihov problem nije nas.
    (Imigrant, 21. septembar 2015 23:25)

    # Link komentara

  34. Njegova pesma, njegova stvar.
    Mnogo buke ni-oko-cega.
    (Djorgo, 21. septembar 2015 23:23)

    # Link komentara

  35. Da ljudi koriste 20% svoga mozga, nacije, veroispovesti i druge zablude ne bi ni postojale.
    Ali onda bi svi bili Tesle i prodavali bi parcele negde daleko u kosmosu i igrao bi se Šampionat sunčevog sistema.
    Tako da ko je, šta je, kako se oseća... je totalno nebitno. To je lična stvar.
    (Suština, 21. septembar 2015 23:21)

    # Link komentara

  36. Ostavite bre decka na miru
    (Komentator, 21. septembar 2015 23:20)

    # Link komentara

  37. Sale,

    meni su Jens Lekman, Radio Dept i Acid House Kings neuporedivo bitniji od Karleuse i Dare Bubamare, ali mi nikad nije palo na pamet da sam bilo sta drugo nego Srbin. Uostalom, Svedi intelektualci su fascinirani Srbima i srpskim jezikom, sto pesma Radio Dept. odlicno dokumentuje. Poslusaj, svidece ti se.

    [link]

    PS. Nadam se da si cuo za Radio Dept. Svi pravi Svedi su ponosni na njih. Cak stavise ima i dosta (pravih) Srba koji ih prate veoma dugo.

    'Ajd, budi mi dobro
    (Jens Lekman, 21. septembar 2015 23:16)

    # Link komentara

  38. Sale_Jönköping, 21. septembar 2015 19:02)
    E majstore, kad budes sledeci put komunicirao sa svojim srcem koje ti je "dojavilo" da navijas za Svedsku, majke ti, gledaj da iskomunicirate, ti i tvoje srce, da ubuduce i svoje komentare ostavljas na kakvom svedskom portalu....ono srce tu dojavi, a ti poslusas i postedis nas sve...samo si nam jos ti nedostajao..
     (Ambasador, 21. septembar 2015 23:15)

    # Link komentara

  39. momak je Spanac sta tu ima sporno....nek mu je sa srecom
     (PFC, 21. septembar 2015 23:15)

    # Link komentara

  40. Mnogi od vas koji pozivaju ocuvanje tradicije, patrijarhalnih vrednosti, stavljanje nacije iznad coveka, samo pokusavaju da nadju opravdanje za svoju zaostalost u vremenu.
    (21.vek, 21. septembar 2015 19:10)

    Potpuno si u pravu. Mada, mozda i nisi? Ako su navedene vrednosti odraz zaostalosti, zasto su Francuzi i dalje Francuzi i vaspitavaju decu da budu Francuzi? Zasto su Nemci i dalje Nemci a Italijani i dalje Italijani? Zasto nisu prihvatili da svi budu Evropljani i zaborave na svoju nacionalnost? Zasto Amerikanci toliko insistiraju na patriotizmu, zasto svoju zastavu isticu svuda, cesto bez ikakve potrebe? Zasto Japanci i Kinezi toliko drze do svoje tradicije i obicaja a znamo da nikako nije rec o zaostalim narodima? Problem vas kosmopolita je sto niste jos uvek otkrili svoj identitet a imate veliku zelju da nadjete nacin da budete iznad ostalih!
    (Nikola, 21. septembar 2015 21:09)

    Mesas babe i zabe. Uporedjujes Francuze, Italijane, Amerikance koji su celog zivota ziveli u svojoj zemlji sa covekom koji je veci deo zivota proveo u Svedskoj. Moja rodjaka je udata za Spanca koji s njom zivi u Srbiji vec 20-25 godina, covek navija za Srbiju, i kaze da se iz dana u dan sve vise oseca Srbinom jer mu se tako deca koja su rodjena kod nas osecaju. Mnogo vam je drago kada neki stranac koji dugo zivi kod nas kaze da je zavoleo Srbiju i da se oseca Srbinom, simpaticno vam je kada mu kazete "To Srbine, tako treba!", a ako je u suprotnom smeru onda je covek otpadnik?
    (nejednaki kriterijumi, 21. septembar 2015 23:08)

    # Link komentara

  41. Toni Parker , otac Amerikanac , majka Belgijanka , rodjen u Holandiji a igra za Francusku.
    (Miki, 21. septembar 2015 23:06)

    # Link komentara

  42. E moj imenjace i sunarodnice,da je Njegosu vidjet' svoje potomke..ccc
     (NikolaCg, 21. septembar 2015 23:03)

    # Link komentara

  43. Ama zasto se pravi toliki haos oko Mirotica poderao je zastavu Srbin i igra za Spaniju pa sta.Toliko njih nastupa za druga reprezentacije ,a srpskog su porekla verovatno najpoznatiji primer sa ovog prostora nekog ko je nastupao za drugu reprezentaciju meni poznat je Dzo Sakic hokejas verovatno jedan od najboljih svih vremena.
    (on svoj krst nosi zasto bi ga mi nosili, 21. septembar 2015 23:03)

    # Link komentara

  44. @Sale_Jönköping

    Frajeru,pa sta trazis na nasim vestima,...citaj na "tvom" jeziku...
    (reza08, 21. septembar 2015 23:01)

    # Link komentara

  45. Kada procitam komentare meni je odma bude jasno zasto sam pobegao iz Srbije. To nije zbog ekonomske situacije kako sam isprva mislio. To je ustvari zbog tog mentaliteta ogromne vecine koji zabadaju nos u tvoj zivot kad god mogu, saplicu te i radjuju se tvom neuspehu, i bolesno ti zavide kada si uspesan i onda te mrze iz sveg srca.
    (BMX, 21. septembar 2015 22:59)

    # Link komentara

  46. A sto vam je Nikola problem , nije izdao Srbiju , Crnogorac je i ako je izdao , izdao je nas, da igra za Srbiju bio bi heroj




    w
    (rajko roganovic, 21. septembar 2015 22:57)

    # Link komentara

  47. Nikolaaa, pobrkao si loncice. :) Ako iko pokazuje zelju da bude iznad ostalih to su ljudi optereceni nacionalizmom. I Srbi su tu visoko rangirani.
     (cheers, 21. septembar 2015 22:55)

    # Link komentara

  48. [link]
    (audi 5cyl, 21. septembar 2015 22:55)

    # Link komentara

  49. apropo ovog svedjanina... interesantna stvar je da skandinavci ne priznaju strance kao svoje... mozes biti svedski drzavljanin ali ne mozes biti svedjanin... dete koje se rodi u svedskoj se ne smatra etnickim svedjaninom ako mu bar jedan roditelj nije domorodac
     (zigot, 21. septembar 2015 22:52)

    # Link komentara

  50. Da, pa?
    (Mica Stojanovic, 21. septembar 2015 22:47)

    # Link komentara

  51. (Sale_Jönköping, 21. septembar 2015 19:02),

    rodjeni,ako ti boja kose i ten nisu svetli,onda si samo jos jedna "crna glava",ali to ti ne smeta,zar ne?
    (Sale Srbine, 21. septembar 2015 22:32)

    # Link komentara

  52. Моја прича се поклапа са са овим швеђанином само што ја за себе не могу да кажем да сам немац само зато што имам немачки пасош. Ја сам у немачку дошао са 12 година и волим ову земљу и народ али никада не могу бити немац. Ка сам србин и као такав већ пар година путујем и пратим нашу репрезентацију у кошарци и бодрим је пуним плућима као и моја браћа и другари који су исто одрасли овде у немачкој. Управо се вратили разочарани из Берлина и Лила али сигурни у будуће успехе наших... Поштује се земља која нам је пружила све услове за добар живот али бих лагао да могу да кажем да је икада могу више волети од Србије где сам рођен. Поготову не разумем навијање за репрезентације или играње за репрезентације земље где ниси рођен!!!
    (Пајке, 21. septembar 2015 22:26)

    # Link komentara

  53. Bruka i sramota! Izmedju Srbije i Crne Gore, on izabrao da igra za Španiju! Veliki košarkaš a mali kao čovek!
    (Vojo, 21. septembar 2015 22:26)

    # Link komentara

  54. Soy un espanol je pobednicka pesma spanskih navijaca.
    (Don Quijote, 21. septembar 2015 22:23)

    # Link komentara

  55. I srpskog porekla..
    (Marko, 21. septembar 2015 21:30)


    minusi koje ces dobiti su dokaz da smo mi srbi potpuno lud narod :)
    (ribnica kraj podgorice, 21. septembar 2015 22:17)

    # Link komentara

  56. Znaci da to nije to! Da nije spomenuo bilo bi ok. Stranac je u Spanskoj reprezentaciji i tacka! Ima njihov pasos ali jbg, stranac. Mi i Litvanci jedini dosledni, kod Francuza se ne zna nista...
    (Jumko, 21. septembar 2015 18:51)

    Postoji gradjanski tip nacije i etnički tip nacije, što znači da negde po dobijanju državljanstva postaješ deo nacije, a negde ne. Srbi, gledate sve iz svoje perspektive, ajmo malo opuštencija... Ostavite čoveka na miru, može da peva šta hoće.
    (Brontosaurus, 21. septembar 2015 22:07)

    # Link komentara

  57. Čovek se tako oseća pa šta
    (Srbin, 21. septembar 2015 22:05)

    # Link komentara

  58. Његово је право...Само не могу да се отмем утиску када је интонирана химна на једној од утакмица,сви Шпанци ћуте и слушају само Миротић пева... :) Јако занимљив младић :)

    Ne lupaj gluposti Spanska himna se ne peva,ona je jedna od nekoliko himni u svetu koje nemaju tekst tako da nemogu da se pevaju.
    (MILAN, 21. septembar 2015 22:01)

    # Link komentara

  59. @Sale_Jönköping


    Idi pitaj komsiju šta on misli jesi li ti srbin ili šved.
    A i ti bi bio prvi svedjanin koji ostavlja komentare na b92 i to na srpskom.
     (kurajber, 21. septembar 2015 21:59)

    # Link komentara

  60. Nema nikakvog razloga da se napada ni Mirotic ni komentator iz Svedske.Srce odlucuje o tome kako se osecas i za koga navijas.Ja sam dugo van Srbije,imam i francusko i americko drzavljanstvo,cerka mi je po ocu Francuskinja.Moje srce kaze Srbija i to je to.Cerka se, iako je pola Francuskinja,pola Srpkinja oseca Amerikankom posto je od druge godine u USA.Pored engleskog i francuskog,solidno prica i srpski,ali realno ona je Amerikanka.Ne treba napadati ljude zbog njihovih osecanja,dosta je to sve komplikovano
    (Tea New York, 21. septembar 2015 21:57)

    # Link komentara

  61. Pa sta ako covek peva da je spanac, sta mu je Crna Gora ili Srbija dala da peva za nju, sta covek ima od nacionalizma i pripadnosti-samo ratove, po komentarima izgleda da jos nismo naucili lekciju iz predhodnih decenija a i vekova nazalost, covek peva i veseli se zemlji koja mu je dala sve-pre svega ZIVOT, koji je jedan i nema vremena da ceka dok se ovi nasi ovde smisle kako ce ziveti i narod truju stvarima koje su najmanje vazne poput ove.
    Covek hoce da zivi i da je srecan, jel to nije cilj svih nas, mislite o tome, pre nego sto nekoga osudjujete.
    Dali je vazno da nekome pripadate, da imate 'ponos' i da nemate sta sutra svojoj porodici staviti na stol sta da jede ili da budete realni i shvatite da svi ljudi koji odu iz svoje rodne grude nerade to zato sto nevole svoju zemlju vec zato sto traze BOLJI ZIVOT.
    Tim ljudima treba cestitati na hrabrosti sto su otisli u tudji svet i ostavili sve a ne da ih pljujete.
    Toliko.
    (drugi put, 21. septembar 2015 21:54)

    # Link komentara

  62. A najjače je što je melodija te pesme zapravo ruska "Kaljinka" :)
     (kulturica, 21. septembar 2015 21:51)

    # Link komentara

  63. Ja nisam Atinjanin ili Grk, nego stanovnik svijeta.

    Diogen

    Albert Einstein

    Patriota - osoba koja se može najjače derati bez znanja o onome o čemu se dernja.

    hvala, laku noc!
    (peraperickg, 21. septembar 2015 21:51)

    # Link komentara

  64. BRAVO Majstore i ziv bio, Spanija i niko drugi
    (poturica, 21. septembar 2015 21:50)

    # Link komentara

  65. Evo ja sam Srbin i ne pogadja me ni malo sto peva,crnogorcima ako smena njihov problem.
    (MILOJKO CG, 21. septembar 2015 21:49)

    # Link komentara

  66. Yo soy pendejo, pendejo, pendejooo!!!
    (Nikola Mirotic, 21. septembar 2015 21:49)

    # Link komentara

  67. Eh. U SAD npr. irci koji su dosli tamo pre 100, 200 godina, i dan danas su IRCI. Talijani isto tako. A ovde gastarbajteri postaju nemci, spanci, svedjani...
    (Veljko, 21. septembar 2015 21:47)

    # Link komentara

  68. Nikola , Francuzi su Francuzi , Njemci su Njemci itd jer se identifikuju sa drzavom u kojoj zive i u kojoj im je dobro , kao sto se Mirotic identifikovao sa Spanijom. Nijesu svi Francuzi , Njemci , Amerikanci... istog etnickog porijekla , naprotiv ima ih porijeklom sa svih strana svijeta. Ali na Balkanu ljudi se nacionalno opredjelju na osnovu etnickog porijekla , pa tako cesto mrze i ne priznaju drzavu u kojoj zive.
    (Miki, 21. septembar 2015 21:46)

    # Link komentara

  69. Nacionalnost nije stvar izbora. Ako ti je otac Kinez, majka kineskinja - ti si Kinez. Mozes da imas meksicki pasos i da zivis tamo, ti si i dalje Kinez. Mozes da volis svoj Meksiko, u kom si rodjen, vise od Kine, da pricas spanski bolje nego kineski... ti si Kinez. Amerikanka koja igra basket za nas ne peva: "Ja sam Srpkinja". Peva himnu Boza Pravde jer igra za Srbiju, a ne zato sto je kao Srpkinja. Fudbaler Kleo ima srpski pasos i naravno da nije Srbin. Licno osecanje ne odredjuje nacionalnost. Nacionalnost nije isto sto i drzavljanstvo koje je pravna kategorija. Sad se ja kao bas osecam Urugvajac i onda jesam Urugvajac.

    Uopste ne vidim problem da pripadnik jedne nacije vise voli drugu naciju ili drzavu, samo nazovimo stvari pravim imenom. Mirotic je Crnogorac/Srbin koji vise voli Spaniju od Crne Gore/Srbije. A to sto on oseca potrebu da to dokazuje spanskoj javnosti i sebi samom to je vec nesto drugo. Nisam psiholog pa ne bih dalje...
    (Pipro, 21. septembar 2015 21:46)

    # Link komentara

  70. jel Tesla ostao do kraj Srbin u svojim izjavama ?
    (seljadin, 21. septembar 2015 21:46)

    # Link komentara

  71. Zestoka Indija.
    (A. Jankovic, 21. septembar 2015 21:39)

    # Link komentara

  72. Kako ja mogu biti nacionalista ako sam svetski prvak? Mnogi ne razumeju to. Nisu bili ni prvaci države, a često ni sami sebe nisu uspeli pobediti. Svet se divio mojim rezultatima. Svi su me prihvatali kao svoga, i crni i beli. Upoznao sam svet, i ne mogu biti ništa drugo nego kosmopolita.
    (Mate Parlov, 21. septembar 2015 21:33)

    # Link komentara

  73. Pa šta je trebao da zapeva? Pod Lovćenom zeleni se trava?
    (Skeledžija sa Tise, 21. septembar 2015 21:33)

    # Link komentara

  74. Što se čudite, neka peva šta hoće, posle polufinala i ja bi pevao ja sam Litvanac.
     (Mrki, 21. septembar 2015 21:32)

    # Link komentara

  75. Pa dobro i jeste Španac, Španski državljanin crnogorskog porekla.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Petar, 21. septembar 2015 19:25)

    I srpskog porekla..
    (Marko, 21. septembar 2015 21:30)

    # Link komentara

  76. Nemam nista protiv zelje za autoasimilaciju, najposle to je pitanje licnog izbora. Kao neko ko je ziveo u inostranstvu, iskreno verujem da je moguce naci pravu meru izmedju ocuvanja svojih korena i neophodnosti (i želje) da te prihvati nova sredina. Nikako ne sumnjam da Mirotic zna za svoje poreklo i da ga veoma ceni i neguje. Ponela ga situacija, jednostavno to je incident. Mlad je, sportista, koji se mnogo toga odrekao, možda i vremena da razmisli ko je i šta i šta želi da bude. U ovom trenutku je, zahvaljujući sportu, španac i crnogorac i amerikana.Samo se ne bih, poput Sase iz Svedske, poredio sa njim. Sasa je izabrao da bude svedjanin poreklom iz Srbije. Za njega lično to je verovatno i najlogičnije i najpragmaticnije resenje. Mnogo je bolje nego da se getoizira. Mirotic danas ima mogućnost da bira šta če biti i šta god da izabere, dok god bude covek nece pogresiti, a niko cije misljenje bi trebalo da mu bude vazno, mu nece zameriti. Ja sam moje izbore ucinio i vratio sam se tamo gde pripadam.
    (Serhio, 21. septembar 2015 21:25)

    # Link komentara

  77. Sjajno. Deda mora da je ponosan na unuka... Koja žalost i tuga da pregazi korene.
    (Srbinmusliman, 21. septembar 2015 21:21)

    # Link komentara

  78. (Sale_Jönköping, 21. septembar 2015 19:02

    Prijatelju, nevezano za temu, da li radis nesto na otklanjanju svojih problema i da li je ovo tvoje pojavljivanje na sajtu b92 deo terapije ili...

    "Ono sam sto sam i drugo ne mogu biti"
    (zoki, 21. septembar 2015 21:20)

    # Link komentara

  79. znaci on jado mora da pjeva."ja sam Spanac" da bi se dokazao kao lojalni gradjanin Spanije.
    (yugosvaba, 21. septembar 2015 21:19)

    # Link komentara

  80. Uzas koliko glupih i isfrustriranih komentara na jednom mestu.
     (O kako je lepo, 21. septembar 2015 21:16)

    # Link komentara

  81. Ajde bre ne jasite vise coveka
    (Pera, 21. septembar 2015 21:15)

    # Link komentara

  82. Ma hocete li vise pustiti coveka na miru? Svako od nas ima pravo da se oseca kako hoce!! Ako se on oseca spancem, to je njegov izbor. Tacka. Vi sto vam se to ne svidja, zaposlite se malo umesto da bulaznite po ovom sajtu. A i vi iz B92 - kakva je ovo vest? Poprilicno primitivno...
     (Milan, 21. septembar 2015 21:14)

    # Link komentara

  83. @Sale_Jönköping

    Evo ja zivim u UK koliko i ti u Svedskoj, ali sam Srbin 100%, i kad se upoznam sa novim ljudima uvek kazem da sam Srbin, a zivim u UK. I nekako mi se neda da navijam za njih u sportu, a evo zbog kosarke me ne popusta nervoza jos od polufinala...
    (Mirko, 21. septembar 2015 21:14)

    # Link komentara

  84. Ja sam eskim eskim eskim aaa…aa
    (zagor gospodar darkvuda, 21. septembar 2015 21:14)

    # Link komentara

  85. A u februaru je na All-Star vikendu za zastavu drzave koju predstavlja izabrao crnogorsku. Cudan lik.
    (Bane, 21. septembar 2015 21:13)

    # Link komentara

  86. Ja sam Džedaj, to mi je rekao mali zeleni dekica sto čudno priča, mlatnu me nekom palicom boli kao policajska ali svetli, još mlatara nekim sjajnim metalom na njemu piše Police
     (Tugaljiv u mozak, 21. septembar 2015 21:12)

    # Link komentara

  87. Mnogi od vas koji pozivaju ocuvanje tradicije, patrijarhalnih vrednosti, stavljanje nacije iznad coveka, samo pokusavaju da nadju opravdanje za svoju zaostalost u vremenu.
    (21.vek, 21. septembar 2015 19:10)

    Potpuno si u pravu. Mada, mozda i nisi? Ako su navedene vrednosti odraz zaostalosti, zasto su Francuzi i dalje Francuzi i vaspitavaju decu da budu Francuzi? Zasto su Nemci i dalje Nemci a Italijani i dalje Italijani? Zasto nisu prihvatili da svi budu Evropljani i zaborave na svoju nacionalnost? Zasto Amerikanci toliko insistiraju na patriotizmu, zasto svoju zastavu isticu svuda, cesto bez ikakve potrebe? Zasto Japanci i Kinezi toliko drze do svoje tradicije i obicaja a znamo da nikako nije rec o zaostalim narodima? Problem vas kosmopolita je sto niste jos uvek otkrili svoj identitet a imate veliku zelju da nadjete nacin da budete iznad ostalih!
     (Nikola, 21. septembar 2015 21:09)

    # Link komentara

  88. Boze... Tuzno...
    (Dzoni, 21. septembar 2015 21:04)

    # Link komentara

  89. (Sale_Jönköping, 21. septembar 2015 19:02)

    Da, toliko si Svedjanin da visis na srpskim sajtovima i nama pricas kako je na zapadu. Verovatno 3 prijatelja nemas u toj istoj Svedskoj. I nemoj da lazes, znaju oni da ti nisi njihov i da si gradjanin drugog reda.
     (maloicitao, 21. septembar 2015 21:01)

    # Link komentara

  90. Sta onda treba Novak da bude.
     (pivr, 21. septembar 2015 21:01)

    # Link komentara

  91. Bas ste me obradovali srpski fasisti i primitivci. Mora da je komentar dirnuo u sustinu srpskog zla.
     (Sale svedska, 21. septembar 2015 20:59)

    # Link komentara

  92. Možeš ti da se izjašnjavaš i kao Kinez, ali i dalje nećeš imati kose oči.
    (ja, 21. septembar 2015 20:56)

    # Link komentara

  93. @Sale_Jönköping
    Majstore,zelim ti da zivis 100 godina i to u Turskoj,da postanes pravi Turcin jednoga dana.
    Inace,drago mi je da si se toliko izdigao iznad ove plemenske barustine,nastavi da se javljas i sve najbolje.
    (Boki, 21. septembar 2015 20:55)

    # Link komentara

  94. Mirotiću sivi 'tiću...
    (raspevanko, 21. septembar 2015 20:43)

    # Link komentara

  95. Ako se Mirotić oseća Špancem, njegovo je pravo i zaista mislim da niko nema pravo da mu bilo šta prebaci.
    Naš veliki pisac D.Kiš je jednom napisao da je "jezik jedina domovina čoveka".
    Ja se lično daleko najbolje osećam u srpskom jeziku, nisu mi daleko ni strani jezici: hrvatski, bosanski, crnogorski.
    Kada bih se bolje osećao u španskom ili u onom coktanju Bušmana, verovatno bih njih osećao kao svoje.
    Mirotiću sve najbolje, možda je on našao put ka svojoj sreći?
    (danilo, 21. septembar 2015 20:41)

    # Link komentara

  96. Njegov problem tj.njegov izbor.Ako je Spanac,ok.To je stvar licnog izbora, i ja to postujem, i svi bi trebalo da postuju.Nije igrao lose, ali sam vise ocekivao od njega.
    Ono sto sam siguran,da smo pobedili Litvaniju a imali smo sansu,pobedili bi 100 % Spaniju.Spanija je navijala da igra sa bledom Litvanijom,to se videlo po njihovim novinama,ali ok,vraticemo se za 2 g kao zlatni,sa Jokicem i Bobijem u reprezentaciji,i jos par novih igraca - takmicara.
     (C i n i k, 21. septembar 2015 20:41)

    # Link komentara

  97. @Osmeh_sa_suzom_u_oku
    Izuzetno mi je drago zbog tebe....i u pravu si,mi Balkanci to uopste ne razumemo.
    (Cestitam ti situaciju, 21. septembar 2015 20:39)

    # Link komentara

  98. Сви моји Преци, које често сањам
    Били су Срби, и ја им се клањам.
    Полуписмени тежаци, горштаци
    И горосече, али православци.
    Хвала им што нам кроз љуте године
    Сачуваше ова брда и долине
    По којима се још разлеже јека
    Од Њине песме, псовке и лелека
    И рађају воћке, које посадише
    Ти стари воћари, Те бивше радише.
    Сад су Прах, помешан са земљом и песком
    Мир Душама њиним у Царству небеском!
    И ја, Њин потомак и дужник, од главе
    До пете, земљољубац и ђак Светог Саве
    Желим да проживим, остарим и умрем
    У Земљи Србији и да будем грумен
    Ове Земље, о којој певам без предаха
    И у којој светли Прах мојих Предака!
    И моји потомци, ђаци, земљоделци
    И војници, Срби су ко и моји Преци.
    Благолики, мекодушни тврдоглавци
    И груборечићи, али светосавци.
    Ако ову дугу зиму зла презиме
    Сачуваће своје име и презиме.
    Хвала им што бране Гробове од траве
    А кућни праг и славски колач од троглаве.
    Благосиљам им софре и колевке
    Захвалан што смем изаћи пред Претке.
    Нек им се димљаци на кућама диме
    Све док укућани славе Крсно име!
    А ја, њин предак, слуга без ајлука
    И без газде, песмољубац и ђак Хромог Вука.
    Желим да проживим, остарим и умрем
    У Земљи Србији и да будем Грумен
    Ове земље, о којој певам без предаха
    И у којој светли Прах наших Предака!
    (Aлександар, 21. septembar 2015 20:38)

    # Link komentara

  99. @(Sale_Jönköping, 21. septembar 2015 19:02)

    Citaj onda svedske portale, a nas zaobidji...

    ps
    Ni mene ne zanima tvoje misljenje
    (nenad, 21. septembar 2015 19:42)

    Hahaha, izgleda da te interesovalo cim si procitao pa mu cak i odgovorio :)))
    (klise, 21. septembar 2015 20:34)

    # Link komentara

  100. (Osmeh_sa_suzom_u_oku, 21. septembar 2015 20:04)
    Bravo! Nego ne znam ko dodeli minuse coveku na ovakav komentar. Valjda je to demokratija, ne mora se ceniti sustina, nego forma. Gospodo minusi, procitajte Arcibalda Rajsa. Poucno je, a nema ni mnogo stranica.
    Bravo za osmeh!
    (Kale_Pravi, 21. septembar 2015 20:25)

    # Link komentara

  101. on španac.. a šta na to kaže krkić katalonac..

    mislim nije ovo USA, zna se ko smo i šta smo :)
     (gzola, 21. septembar 2015 20:24)

    # Link komentara

  102. "E sace Balkanci da te uniste u svojim komentarima:)
    Mirotic je sa 14 godina dosao u Spaniju i potpuno ga razumem.
    Ja sam sa 12 dosao u Svedsku, sada mi je 34 godine, ozenjen Svedjankom, imam dvoje dece s njom. Osecam se mnogo vise Svedjaninom nego Srbinom, i uopste ne ocekujem da vi to ukapirate, najmanje mi je vazno vase misljenje. Zelim samo da odbranim momka, mislim da je sasvim okej osecati nesto prema zemlji u kojoj je ziveo skoro pola zivota. Ja nikada nisam odlucivao da li cu biti Srbin ili Spanac, slusao sam svoje srce, primetio da navijam svim srcem za njihovu reprezentaciju u svim sportovima, i srce je donelo odluku. Po kojoj logici treba da osecam vise za Srbiju u kojoj sam ziveo do svoje 11. godine nego za Svedsku u kojoj sam proveo dve trecine svog zivota???
    Moje cerka trenira rukomet i vec je u juniorskoj reprezentaciji Svedske, ne pada mi na pamet da je teram da ikada zaigra za Srbiju.
    Na kraju krajeva ...….. ne treba dalje citirati."

    Sve je to lepo, ja zivim u Spaniji poslednjih 15 godina, muz Spanac, deca pricaju vise spanski nego srpski, ali meni srce zaigra samo kad igra Srbija, na Spaniju slabo reaguje.To je tako kako je, neka svako sledi svoje srce, nikakav problem!
    (ana, 21. septembar 2015 20:24)

    # Link komentara

  103. @Sale_Jönköping

    A da nisi pevao u Abi?
     (snoid, 21. septembar 2015 20:22)

    # Link komentara

  104. Његово је право...Само не могу да се отмем утиску када је интонирана химна на једној од утакмица,сви Шпанци ћуте и слушају само Миротић пева... :) Јако занимљив младић :)
     (Баксуз, 21. septembar 2015 20:21)

    # Link komentara

  105. Sale_Jönköping

    Zapadna civilizacija je i izgradjena na gledanju ko je sta i odakle, ili gastarbajteri misle da se njihovim dolaskom promenio vlasnik kapitala u najrazvijenijim zemljama? Ne, nije se promenio i nece se promeniti nikada, to je tako vekovima, ta prica o multikulturalnosti je bajka za obicnu sirotinju cisto da joj ne padne na pamet da pita zasto je neko bogat vec sedam, osam, devet generacija u porodici...
     (zikica, 21. septembar 2015 20:18)

    # Link komentara

  106. A koga briga?
     (Timotije, 21. septembar 2015 20:14)

    # Link komentara

  107. Sale Jonkoping??Hahahah,druže stvarno pucaš od kompleksa.Uzmi(ako već nisi) ženino prezime i idi po srpskim portalim da pišeš kako ti je ekstra u Švedskoj,šta god samo da ti pomogne sa problemima....pozdrav od balkanskog primitivca o ti nadnacionalna vikinška gromado!
     (Džedaj iz Marinkove bare, 21. septembar 2015 20:12)

    # Link komentara

  108. Sale_jönköping ja sam rodjen u svedsku vencan sam sa svedjanku imam tri sina i jednu cerku deca pomalo znaju srpski ali ja cu uvek da ostanem Srbin zivela srbija . pozdrav iz malme
     (boba, 21. septembar 2015 20:12)

    # Link komentara

  109. Iskreno, i ja bi!!
    (miki, 21. septembar 2015 20:07)

    # Link komentara

  110. Da li se iko od vas zapitao da li bi momak uopste uspeo da je ostao na ovim prostorima... I Bjelica je ovde odbacen kao apsolutno neinteresantan bez ikakve sanse da uspe pa je otisao u Austriju gde se probio odakle ga je i doveo Pesic ako se secate.

    A takvih primera ima jos par desetina da ja znam a bavio sam se kosarkom moze se reci povrsno amaterski, pre skoro deset godina.

    Pogledajte samo koliko momaka ode na koledz a mogli bi lako da se razviju u igrace kakvi se samo pozeleti mogu. A idu deca jer ih ovde niko ne primecuje, u vecini slucajeva jer ne zele da ih primete.
    (Pera, 21. septembar 2015 20:06)

    # Link komentara

  111. ja znam da mu je striko rodjeni se o jadu zabavio da ga posalje preko da uspije i da ih izbavi i osta duzan i bogu i narodu a ovaj mu posla patike stare sa neke utakmice to jes ovoga spanca iz grbavaca (rodno mjesto) boli .......
     (budo mali, 21. septembar 2015 20:05)

    # Link komentara

  112. Ko je bre taj Mirotić
    (Vaske, 21. septembar 2015 20:04)

    # Link komentara

  113. E sace Balkanci da te uniste u svojim komentarima:)
    Mirotic je sa 14 godina dosao u Spaniju i potpuno ga razumem.
    Ja sam sa 12 dosao u Svedsku, sada mi je 34 godine, ozenjen Svedjankom, imam dvoje dece s njom. Osecam se mnogo vise Svedjaninom nego Srbinom, i uopste ne ocekujem da vi to ukapirate, najmanje mi je vazno vase misljenje. Zelim samo da odbranim momka, mislim da je sasvim okej osecati nesto prema zemlji u kojoj je ziveo skoro pola zivota. Ja nikada nisam odlucivao da li cu biti Srbin ili Spanac, slusao sam svoje srce, primetio da navijam svim srcem za njihovu reprezentaciju u svim sportovima, i srce je donelo odluku. Po kojoj logici treba da osecam vise za Srbiju u kojoj sam ziveo do svoje 11. godine nego za Svedsku u kojoj sam proveo dve trecine svog zivota???
    Moje cerka trenira rukomet i vec je u juniorskoj reprezentaciji Svedske, ne pada mi na pamet da je teram da ikada zaigra za Srbiju.
    Na kraju krajeva ...….. ne treba dalje citirati.

    Strance, koji je tvoj problem, zasto iznosis svoju biografiju i pokusavas da olaksas sebi muku koju nosis? Zasto nas smaras i rastuzujes tom pricom? Budi sto god hoces i osecaj se kako hoces, ali ostavi na miru zemlju gde si prohodao i dedove koji su se u tebe nadali. Ako ti mozes bez rodne grude, ona bez tebe Mora, prijatelju daleki... Zelim ti sve najbolje u zivotu!
    (Osmeh_sa_suzom_u_oku, 21. septembar 2015 20:04)

    # Link komentara

  114. Ma nikad u zivotu,da sam vrhunski sportista nebih prihvatio tudje drzavljanstvo i igrao za tudju zemlju. Ama bas nikad. Pa makar nikad u zivotu nista osvojio. E moj Miroticu. Znate kako kaze Dusko Korac. "Nikad nisam cenio one sto prodaju veru za veceru"
     (ilija, 21. septembar 2015 20:04)

    # Link komentara

  115. ja sam kinez, ali ovo nije uredu
     (nema slobode, 21. septembar 2015 20:01)

    # Link komentara

  116. Da je rodjen i odrastao tamo pa da to prihvatimo...ovako je jadno....neka to otpeva svojim drugarima sa kojima je odrastao, isao u skolu i naucio da cita i pise....mozda ga shvate....posle cepanja zastave ne treba da nas nista zacudi.... Samo neka zna on i svi drugi, da ce biti STRANCI uvek u tim drzavama gde nisu rodjeni, ma kako se osecali.... Ekonomski interes ne poznaje granice, ali srce i dusa znaju gde im je dom :)
     (money, 21. septembar 2015 20:00)

    # Link komentara

  117. (Sale_Jönköping, 21. septembar 2015 19:02)

    Sale, potpisujem sve sto si napisao, samo taj tvoj
    Jönköping u petak igrao samo 1-1, a ja odigro 3+

    Dođeš mi 100e :-)
    (peraperickg, 21. septembar 2015 19:59)

    # Link komentara

  118. @Sale_Jönköping
    Sale, niko ne ocekuje od tebe da ides u rat za Srbiju, niti da volis Srbiju vise od Svedske ili dovodis cerku ovde.
    Ali ti nisi Svedjanin nego Srbin, ne vidim sta je tu problem. Ne moras nikad vise da dodjes ovde ili da pricas nekom u Svedskoj o tome ali to je jednostavno cinjenica.
    Bilo bi ok da Mirota kosmopolita pokaze bar malo obzira prema prijateljima i porodici u CG i da bas ne peva kako je Spanac. Pretpostavljam da im to ne prija. Dovoljno je da kaze, kao sto si ti rekao, da voli zemlju u kojoj je odrastao i ne pravi neki sou oko toga. Ovo je malo jadno ako cemo iskreno. Klasican overcompensating.
    (HCP, 21. septembar 2015 19:59)

    # Link komentara

  119. @Sale_Jönköping

    Ma samo kad si ti napredan, nemoj da se baviš Srbijom uopšte ako ti nije stalo da nje, gledaj svoja posla.
    (nikola, 21. septembar 2015 19:58)

    # Link komentara

  120. @Sale_Jönköping

    Kad te nije briga šta mi ovde mislimo, zašto onda šalješ kilometarski komentar? Da li se sad osećaš većim Šveđaninom? Lepo narod kaže za takve, odu iz sela ali selo ne ide iz njih.
    (samo pitam, 21. septembar 2015 19:58)

    # Link komentara

  121. (Sale_Jönköping, 21. septembar 2015 19:02)

    Da bi neko razumeo ko kako živi moraš bar duži period da provedeš u nečijoj zemlji jer ovako na par dana ili ti na nekom letovanju ili šta ti ja znam ti ne vidiš puno. Ti si recimo rođen u Srbiji ma koliko se ti pravio da nisi ti si u suštini Srbin ti si samo površno Šveđanin to ti je buraz urođeno to nikako nemožeš da promeniš. Neće ti to ni promeniti ni žena ni deca tvoj temperament je dručajiji nikad neće biti kao njihov. Ti kao i on ste već formirane ličnosti i otišli ste u inostranstvo sad hoćeš li ti prihvati da si ovaj ili onaj tvoje je pravo. Samo jedna stvar je u suštini bitna to je poštovanje odakle si poreklom ti i tvoji roditelji itd.
    (Bane, 21. septembar 2015 19:56)

    # Link komentara

  122. Pa dobro @sale sta skrabas ovde na B92 kad te ne vuku koreni. Eno imas Aftonbladet ili Spansku Marca pa citaj. Ja sam rodjen u Svedskoj i deo drustva ali se osecam 100% Srbinom
    (Sthlm, 21. septembar 2015 19:55)

    # Link komentara

  123. Komedija
    (Igor, 21. septembar 2015 19:55)

    # Link komentara

  124. @Sale_Jönköping

    Jeste vjerujem ti druze ma nije njih uopste ko si i odakle si dok si fin poslusa i ponizan a kad zabrljas bilo sta onda si prljavi glupi srbin.
    Pa gledam samo recimo u Kanadi i Americi sa Stanu Katic srpkinju iz hrvatske uglavnom kazu da je Kanadjanka rijetko ikad spomene odakle je.A da je ona tamo kojim slucajem ubila par ljudi onda bi bilo Srpkinja emigrant u Kanadi ubila nekoliko ljudi.
    Tako da ostavi se ti te price dobar si samo dok si tih poslusan i ne previse uspijesan da im nebi narusio kolektivno samopouzdanje.
    (forza, 21. septembar 2015 19:54)

    # Link komentara

  125. ...ali mnogi od vas nikada nisu ni izasli iz Srbije da bi ukapirali nacin zivota na zapadu.
    (Sale_Jönköping, 21. septembar 2015 19:02)

    A što ti druže sa tvojim opredeljenjem imaš seoske porive da našoj plemenskoj zajednici deliš lekcije i savetuješ kako ćemo da razmišljamo i sudimo kada nemaš dodirnih tačaka sa nama!? Krv nije voda koliko se god ti zanosiš, da nije tako, što tvoj komentar i dokazuje, nebi ga ni ostavljao. Želim ti uspešan život i sjajnu karijeru ćerki u sportu a to što je ti nećeš terati znači i da joj nećeš braniti ako ona odluči drugačije, jel tako? Živi bili, veliki porasli!
     (Odlomak iz lektire..., 21. septembar 2015 19:52)

    # Link komentara

  126. (Sale_Jönköping, 21. septembar 2015 19:02)

    Gospodine, ako ste vec odabrali svoju domovinu, samim tim i reprezentaciju za koju navijate, zbog cega Vas jos uvek zanimaju srpski sportski sajtovi?
    P.S. Zanima me samo jos jedna stvar, na kom jeziku razmisljate?
    (nebojsa, 21. septembar 2015 19:50)

    # Link komentara

  127. sale_jonkoping_ ,koga zanima tvoje misljenje o nasoj Srbiji i nama Srbima mi smo takvi kakvi smo, ne zelimo da budemo kao zapad i ne prodajemo se za trice i kucine i zato i jesmo pravi Srbi...imamo ponos imamo zivot kakav takav ovde i borimo se do kraja a vi sto bezite i prihvatate druge nacionalnosti nas ne zanimate...samo ti zaboravi na Srbiju uyivaj u svedskoj i ne javljaj se vise....
    (fles, 21. septembar 2015 19:49)

    # Link komentara

  128. Neznam zasto vecina ljudi ovde klasifikuje nacionalnost po mestu rodjenja.
    Covek je rodjen u Crnoj Gori, u redu, ali ako je kao dete ili jos mladji otisao iz te iste Crne Gore, ako je odrastao i igrao sve mladje kategorije za Spaniju, sa kojim pravom mi njega imamo prozivati. Decko igra za onoga za koga oseca da pripada, to neznaci da nezna odakle su mu koreni i poreklo.
    Ja zivim u Kanadi, moja deca su rodjena u Kanadi, pa zar ja trebam da ih forsiram da kad odrastu (ako se budu bavili sportom ili slicnim) da igraju za Srbiju, a odrasli su u Kanadi, glupost, nepada mi na pamet, to je na njima da odluce i samo na njima, moje je da ih naucim odakle su i to je to. Ostavite decka na miru i slicne njemu (npr Raonic u tenisu).
    Zasto bi neko igaro za zemlju u kojoj je rodjen samo zato sto je rodjen tamo, prijatelje i pripadnost sticete tamo gde zivite a ne odakle ste, ali opet to nije pravilo i svako ima pravo na svoju opredeljenost i razloge zasto, za koje svi mi najmanje imamo pravo da sudimo i prozivamo.
    (voja, 21. septembar 2015 19:44)

    # Link komentara

  129. Ajde da ne budemo licemeri i mi smo bili odusevljeni kad je amerikanka koja igra za nasu zensku reprezentaciju pevala boze pravde i klicala srbiji na doceku!
    (miki, 21. septembar 2015 19:42)

    # Link komentara

  130. Mučenik.
     (Beloved, 21. septembar 2015 19:42)

    # Link komentara

  131. @(Sale_Jönköping, 21. septembar 2015 19:02)

    Citaj onda svedske portale, a nas zaobidji...

    ps
    Ni mene ne zanima tvoje misljenje
     (nenad, 21. septembar 2015 19:42)

    # Link komentara

  132. Nisam neki muzicki strucnjak, ali mi se cini da ovo peva bolje od Serza Ibake
    (sluh, 21. septembar 2015 19:35)

    # Link komentara

  133. Narodni heroj Nikica Mirotic-Spanac
    (cojstvo&junastvo, 21. septembar 2015 19:35)

    # Link komentara

  134. Bilo mi je cudno kad su u Jugoslovenskim zemljama- izuzev Slovenije i Srbije- poceli strani kosarkasi da vode kolo. Uzgred Srbija i Slovenija su imali najbolje rezultate.
    Ali da ce neko od nasih ljudi da igra za stranu reprezentaciju to ne bih ni u snu pomislio.
    A tek da ce to biti Crnogorac- pa rekao bih da je to apsolutno nemoguce.
    Ajde da je mati strankinja ili da je rodjen tamo... ali ovako..
    (rentakar, 21. septembar 2015 19:33)

    # Link komentara

  135. e moja Monika!
     (zigot, 21. septembar 2015 19:26)

    # Link komentara

  136. Pa dobro i jeste Španac, Španski državljanin crnogorskog porekla.
     (Petar, 21. septembar 2015 19:25)

    # Link komentara

  137. Ja sam Španac i živim u Španskom selu.
    (charlie, 21. septembar 2015 19:25)

    # Link komentara

  138. jadno...
    (Nebojša S., 21. septembar 2015 19:22)

    # Link komentara

  139. A dobro, ponese te pesma. Evo i ja pre neki dan vikao "Ja sam ja, Toni Bler"
    (Dušan, 21. septembar 2015 19:20)

    # Link komentara

  140. Odlican tenor poseduje Mirota!
    (slavuj, 21. septembar 2015 19:20)

    # Link komentara

  141. I jeste decko pravi Spanac. I neka je. Treba srcem da igra za zemlju ciji dres nosi i koju voli. Nikad necu zaboraviti kako je navijao za Nadala pre par godina u finalu mastersa u Madridu, koliko strasti je bilo u navijanju. Vidi se da je postao deo spanske kulture, otisao je tamo kao klinac.
     (oaklen igrac, 21. septembar 2015 19:19)

    # Link komentara

  142. Pa !??!? Nece valjda da peva da je iz lopovske Srbije!!!
     (Whistler, 21. septembar 2015 19:16)

    # Link komentara

  143. Taj nema pojma ko je.
     (Stvarno, 21. septembar 2015 19:16)

    # Link komentara

  144. Ja sam Tesla, Tesla, Teslaaaa :-)
     (field, 21. septembar 2015 19:12)

    # Link komentara

  145. Ostavite Mirotica da bude ono sto on zeli. Danas je vreme globalizacije, milioni ljudi su promenili pasos i sami izabralai sredinu u kojoj ce da zive. Ostavite se tih komentara tipa "ko ti je bio djed Miroticu", ne zivimo vise u 15. veku. Sta ako je moj djed bio zemljoradnik, Crnogorac, vernik, pripadnik radikalne partije itd itd, ja zelim da budem ateista, levicar, profesor... Danas bre ljudi menjaju cak i pol, a ne veru, nacionalost, pasos... Mnogi od vas koji pozivaju ocuvanje tradicije, patrijarhalnih vrednosti, stavljanje nacije iznad coveka, samo pokusavaju da nadju opravdanje za svoju zaostalost u vremenu.
    (21.vek, 21. septembar 2015 19:10)

    # Link komentara

  146. Kao Žikica Jovanović.
     (Nesa, 21. septembar 2015 19:10)

    # Link komentara

  147. Svaka čast šampione!
     (Zozon, 21. septembar 2015 19:09)

    # Link komentara

  148. ja sam rodjen u Francuskoj,pa sebe smatram Srbinom i samo Srbinom,a on u Podgorici,dosao sa 14 u Spaniji i postao Alfa Spanac.Verovatno i nezna kako mu se djed zvao.Sramota
     (dejo, 21. septembar 2015 19:07)

    # Link komentara

  149. Pozdrav za Spanca od Dzedaja.
     (MilosM, 21. septembar 2015 19:02)

    # Link komentara

  150. E sace Balkanci da te uniste u svojim komentarima:)
    Mirotic je sa 14 godina dosao u Spaniju i potpuno ga razumem.
    Ja sam sa 12 dosao u Svedsku, sada mi je 34 godine, ozenjen Svedjankom, imam dvoje dece s njom. Osecam se mnogo vise Svedjaninom nego Srbinom, i uopste ne ocekujem da vi to ukapirate, najmanje mi je vazno vase misljenje. Zelim samo da odbranim momka, mislim da je sasvim okej osecati nesto prema zemlji u kojoj je ziveo skoro pola zivota. Ja nikada nisam odlucivao da li cu biti Srbin ili Spanac, slusao sam svoje srce, primetio da navijam svim srcem za njihovu reprezentaciju u svim sportovima, i srce je donelo odluku. Po kojoj logici treba da osecam vise za Srbiju u kojoj sam ziveo do svoje 11. godine nego za Svedsku u kojoj sam proveo dve trecine svog zivota???
    Moje cerka trenira rukomet i vec je u juniorskoj reprezentaciji Svedske, ne pada mi na pamet da je teram da ikada zaigra za Srbiju.
    Na kraju krajeva ovde na zapadu nije ni bitno ko si i sta si dok god si okej covek, potpuno je suprotno od situacije na Balkanu gde su ta neka "plemenska okupljanja" i dalje bitna, gde se svako to odvajanje od nekeog "plemena" naziva izdajnistvom. Verujte mi da svi vi koji napadate Mirotica imate veci problem u glavi nego on, ali mnogi od vas nikada nisu ni izasli iz Srbije da bi ukapirali nacin zivota na zapadu.
    (Sale_Jönköping, 21. septembar 2015 19:02)

    # Link komentara

  151. У праву је човек,и омар кук је црногорац,и лафајет хрват,и мекејлеб македонац...
     (Трубадур, 21. septembar 2015 19:01)

    # Link komentara

  152. a da li je?
    (mirko, 21. septembar 2015 19:00)

    # Link komentara

  153. Ti si Španac kao što sam ja vanzemaljac.
    (zum, 21. septembar 2015 18:59)

    # Link komentara

  154. Znaci ono sa zastavom ipak nije bilo slucajno.
    (Mile, 21. septembar 2015 18:58)

    # Link komentara

  155. Ja ne vidim u cemu je problem sto je to pevao. Mirotic je samo rodjen ovde (ili u CG). Totalno je drugo pitanje kako se on oseca i gde pripada. Samo napred majstore, igraj basket i budi kosmopilita.
    (Cubura, 21. septembar 2015 18:57)

    # Link komentara

  156. Ti si crnogorac A ne spanac
    (Joco, 21. septembar 2015 18:56)

    # Link komentara

  157. A bre ostavite decka na miru. Nek igra za koga hoce i ako se oseca kao Spanac neka mu, njegova stvar.
    (stars, 21. septembar 2015 18:55)

    # Link komentara

  158. Koji mitoric?
    (Zli, 21. septembar 2015 18:53)

    # Link komentara

  159. Ja ga obozavam ! I kao igraca i ovako mi se svidja ko osoba ( ukusi su razliciti)!
    Ali naturalizovanje igraca ne podrzavam nikako! Ali nikako! Pa nema smisla bre nekako stvarno nema... Ispravite me ako gresim!
    (Danijela, 21. septembar 2015 18:52)

    # Link komentara

  160. Ovaj će na kraju i pol da promeni.
    (SKIDS, 21. septembar 2015 18:52)

    # Link komentara

  161. Pa pevao jer je spanac. I?
    (And?, 21. septembar 2015 18:52)

    # Link komentara

  162. Znaci da to nije to! Da nije spomenuo bilo bi ok. Stranac je u Spanskoj reprezentaciji i tacka! Ima njihov pasos ali jbg, stranac. Mi i Litvanci jedini dosledni, kod Francuza se ne zna nista...
     (Jumko, 21. septembar 2015 18:51)

    # Link komentara

  163. To bre Alehandro samo deri
     (anti sns bot, 21. septembar 2015 18:50)

    # Link komentara