Saša Ozmo

Za medalju i OI: Ko Srbiji stoji na putu?

Direktni plasman na Olimpijske igre i osigurana medalja, teško da ulog može da bude veći u dvorani u Lilu – Srbija na Litvaniju, 21 sat, polufinale Evrobasketa.

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar
  1. Dzabe smo krecili.
    (Mirko, 19. septembar 2015 10:40)

    # Link komentara

  2. Nadajmo se da ćemo u košarci proći na OI.Kad pogledam u odnosu na odbojku plasman ostalih sportova na OI je limunada.Svetski prvak u košarci ide direktno kao i Olimpijski pobednik,prve dve sa Evropskog,u vateroplu prvaci Evrope,Svetske lige,Svetskog prvenstva,Olimpijski šampion.U rukometu prvih 3,4 sa Evropskog.U odbojci niko neide direktno:Olimpijski i Evropski šampion Rusija igra kvalifikacije i teško će se plasirati,Svetski šampion Poljska takođe igra kvalifikacije,Pobednik svetske lige Francuska takođe ne ide direktno.Svetski kup nije imao mesta za Srbiju koja je druga na Evropskoj rabg listi.Na predstojećem Evropskom prvenstvu ni prvo mesto na Evropskom nam ništa ne znači za Olimpijske igre.igramo kvalifikacije sa 6 najboljih evropskih reprezentacija-5 dana i pet utakmica i samo prvak ide za Rio.
    (jovan o, 19. septembar 2015 00:57)

    # Link komentara

  3. Ajmo, braco Srbi. Rastavite ove Litavce na proste faktore. Pozdravi iz Hrvatske.
    (Ivan, 18. septembar 2015 20:37)

    # Link komentara

  4. "Ja ne idem u boj gledajuci kolika mi sila preti, vec koliku svetinju branim."
    (Mad4Red, 18. septembar 2015 19:41)

    # Link komentara

  5. (Komsija iz bloka, 18. septembar 2015 16:51)Zato sto je FIBA smesna organizacija.
     (Broxigar, 18. septembar 2015 19:20)

    # Link komentara

  6. Ja sam balkan boj i smrdim na znoj!
     (SRBIJAAAA, 18. septembar 2015 19:00)

    # Link komentara

  7. vladan,egil vangen :

    U pravu ste - pogrešio sam (proverio na "archive.fiba.com)
    Ja sam ustvari mislio na utakmicu sa Litvanijom za treće mesto na Svetskom prvenstvu u Turskoj 2010 ! :-)
    Taj poraz je bio bolan i ostali smo bez medalje, na četvrtom mestu...
    (Teodosić, Bjelica i Marković se toga sigurno dobro sećaju :-) )
    (djc-xxx, 18. septembar 2015 18:14)

    # Link komentara

  8. @FOLENDER
    Rebic mozda, koliko god to sad deluje neverovatno, igrao je dobro za svoju karegoriju :)
     (dzimi flojd, 18. septembar 2015 17:53)

    # Link komentara

  9. Ako Teodosica pored njegovih prepoznatljivih asistencija bude sluzio sut za tri poena, osim toga sto ce time dizati moral celom timu, smanjice i pritisak sa svoih saigraca sto je jako bitno, jer ce svoj posao onda obavljati sa manje tenzije I vise sigurnosti. Naravno, kljuc za pobedu je cvrsta I srcana odbrana.
    (jedan kilometar ima hiljadu metara, 18. septembar 2015 17:27)

    # Link komentara

  10. @Nikako ne mogu da zaboravim onu 2011. sa Dudom, kada smo isto ušli u polufinale i prilično lako izgubili od Litvanije i kasnije ostali i bez medalje... Nadam se potpuno drugačijem ishodu i zlatu
    (djc-xxx, 18. septembar 2015 15:17)

    Te 2011. nismo ni usli u polufinale vec ispali od Rusije u cetvrtfinalu. A nisu ni Litvanci koji su ispali od Makedonije takodje u 1\4. Izgubili smo od Litvanaca u grupi na tom prvenstvu. Tako da mozes opusteno da zaboravis taj poraz u polufinalu jer se nikad nije ni desio :)
     (egil vangen, 18. septembar 2015 17:27)

    # Link komentara

  11. Jos samo Litvania i Espana.I to je to.Zlato za nas.
     (C i n i k, 18. septembar 2015 17:24)

    # Link komentara

  12. Saša Ozmo hahahahaha
     (mf, 18. septembar 2015 17:22)

    # Link komentara

  13. @ Croatian boy

    ljudi, šta se ložite odmah, vidite valjda da je običan troler (srbin) koji ni ne zna kako hrvati pričaju..ali eto, nekome je i to smešno, jer misli da je napakostio hrvatima..
     (al sam pametan, 18. septembar 2015 17:20)

    # Link komentara

  14. Sve je ovo ljudi lijepo,igraju momci super,tim ima duh,energiju,znanje....samo razmisljam sto ce biti kad se Teo povuce ili udje u godine kad ne bude ovako mogao da igra....ima li ijedan igrac da moze da ga naslijedi,takvog madjionicara i vodju ovog tima?ima li neko slican u mladjim kategorijama?
    (FOLENDER, 18. septembar 2015 17:17)

    # Link komentara

  15. Ljudu, sutirali su 11/18 trojke protiv italijana koji za odbranu nisu culi i opet igrali produzetke. Imaju osam igraca u rotaciji, pocrkali su od proslog meca a mi smo imali dan vise odmora, bukvalno sve ide na nasu vodenicu. Nadam se pobedi danas, spustiti trio Kalnietis - Maciulis - Valancijunas na zajedno 40p max i gotova stvar, klupu nemaju, ovi ne mogu da igraju 40min.
     (Azer, 18. septembar 2015 17:04)

    # Link komentara

  16. N I K O
     (Molder, 18. septembar 2015 17:03)

    # Link komentara

  17. BOGDANE,VECERAS JE TVOJE VECE. . .IDEMO BRE,GAZI SVE PRED SOBOM. . .
     (stanke ..., 18. septembar 2015 16:58)

    # Link komentara

  18. Idemo momci, jako i do samog kraja.
    (Lev, 18. septembar 2015 16:55)

    # Link komentara

  19. Zasto kao 2. na svetu nemamo automatski vizu za OI?
    (Komsija iz bloka, 18. septembar 2015 16:51)

    # Link komentara

  20. Vec vidim komentare posle poraza od Spanije u finalu: "Srebro sija ko zlato", "Nema veze, izborili smo vizu za OI, "Nisu oni toliko dobri, koliko smo mi bili losi", itd. Sve u svemu, klasicna srpska posla
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mikii, 18. septembar 2015 12:38)

    Potpuno nepotreban komentar.
    (Salle, 18. septembar 2015 16:51)

    # Link komentara

  21. Sto ne igraju burazeri Lavrinovici?
    (Verica, 18. septembar 2015 16:49)

    # Link komentara

  22. Nikako ne mogu da zaboravim onu 2011. sa Dudom, kada smo isto ušli u polufinale i prilično lako izgubili od Litvanije i kasnije ostali i bez medalje... Nadam se potpuno drugačijem ishodu i zlatu!
    (djc-xxx, 18. septembar 2015 15:17)

    O kojem sportu je riječ?
    U košarci polufinala igrali 2009, 2010 i 2014
    (vladan, 18. septembar 2015 16:48)

    # Link komentara

  23. Djordjevic je ziva legenda,play na terenu,Kapetan na klupi,Srpski brod plovi neustrasivo i nezaustavljivo evropskom kosarkom.
     (veljko, 18. septembar 2015 16:47)

    # Link komentara

  24. Croatian boy

    Jesi li svestan koliko si jadan?
     (Miles Davis, 18. septembar 2015 16:36)

    # Link komentara

  25. Zna se ko je najbolja momčad poslje nas, Litvanija! Srbi uzalud se nadate, imali ste sriće što se niste sreli sa našim dječkima moralnim pobjednicima ovog prvenstva.(Croatian boy, 18. septembar 2015 15:52)

    Ti si car. Idi vidi da li sam tamo.
    PS. obavezno prekinite finale posle meča, sviraće se "Bože pravde" , ovogodišnji hit u svetu, izvodi se na svim kontinentima.
     (devlinjo, 18. septembar 2015 16:35)

    # Link komentara

  26. Sa litvancima je uvek neizvesno! Oni nas ne podnose (kosarkaski)! Uvek su motivisani protiv nas bez obzira da li je prvi mec u grupi ili borba za medalje!

    Mislim da smo bolji, nemaju vise igrace ko sto su nekad imali, raspolozene sutere i plejevi kao i dominantne centre! Od stare ekipe im je ostao samo Javtokas.
    Bilo bi glupo da sad stanemo, zasluzili smo finale i OI mnogo vise od njih!

    Samo hrabro i bez stajanja!!! Ne smemo da imamo prazne minute, trpaj i ne staj!
    (gr7, 18. septembar 2015 16:26)

    # Link komentara

  27. Danas ce se ako Bog da roditi moja princeza. Orlovi dajte nam naljepsi poklon. Republika Srpska, Srbija, jedan narod, jedna drzava, samo jedna SRPSKA REPREZENTACIJA!!! Zgazite ih sve!!!
    (MVP, 18. septembar 2015 16:17)

    # Link komentara

  28. Prosto obozavam dugacke komentare...psihologija,filozofija i nauka!
    (ZemunNo1, 18. septembar 2015 16:14)

    # Link komentara

  29. jaooo kad radulja ubaci u petu veceras......bice veselo
    (vocka, 18. septembar 2015 16:13)

    # Link komentara

  30. Nocas braco hrabro do pobjede,pa u nedelju i zlato da se slavi.Dace Bog!!!Svi pravi Crnogorci ( Srbi) nocas su i dusom i srcem uz nase momke!ZIVJELA SRBIJA!!!
     (SRBIN IZ CG, 18. septembar 2015 16:10)

    # Link komentara

  31. Sve ste vec rekli, samo bih se osvrnuo na nekoliko zanimljivih cinjenica... ljudi, da li ste vi svesni da smo do sada pobedjivali sa prosecnom razlikom 15.14 poena, pri tome kakve ekipe, kakvu grupu smo imali, Spanija, Turka, Italija, Nemacka, da kazemo samo Island autsajder mada svojim igrama su mnoge iznenadili. Takvu dominaciju ne znam da li smo ikada pokazali. Drugo, da li ste svesni da ovaj nas tim ima prosecno 25.92 godine!!! Samo Erceg ima 30 godina i sigurno moze igrati na visokom nivou jos 3-4 godine, posle njega Simon 29, Teo 28, Bjelica, Raduljica i Markovic 27 i svi ostali ispod 25. Ako tu pridodamo Mitrovica i Dangubica (22), pa Bobija (27), mi ljudi imamo trenutno 15 igraca koji mogu zajedno izneti jos jedan olimpijski ciklus. Pojavice se naravno i novi talenti koji ce samo pojacati konkurenciju.
    Ako Sale ostane i Savez nastavi da funkcionise kao do sada, ne vidim ko nas moze spreciti u aposlutnoj dominaciji u Evropi narednih 5 godina.
    Francuzi ostaju bez Parkera i Borisa Diao-a, Spanci bez Gasola, Navara, Kalderona, San Ementeria, a i Mark Gasol ima 30 godina.
    I da, ne daj Boze izgubimo, nije smak sveta, ali ova ekipa je takav potencija, takva moc da je to strasno... za do sada pokazano na nikada jacem EP, kapa dole ma sta na dalje bilo!!!
    (johnieee, 18. septembar 2015 15:53)

    # Link komentara

  32. Zna se ko je najbolja momčad poslje nas, Litvanija! Srbi uzalud se nadate, imali ste sriće što se niste sreli sa našim dječkima moralnim pobjednicima ovog prvenstva.
     (Croatian boy, 18. septembar 2015 15:52)

    # Link komentara

  33. Komšije, želim vam iskreno pobjedu večeras, rasploženog Tedosića, Raduljicu i Bjelicu u elementu, dobru i lijepu košarkašku predstavu, ubilježiti osmu pobjedu i sve pripremiti za osvajanje zlata. Čestitam na dosadašnjoj igri i ljepoti pokazane i igre i borbenosti, zajedništva, i svega. Samo naprijed, svaka čast!:)
    (Abdulah Bošnjak, 18. septembar 2015 15:49)

    # Link komentara

  34. Ozmo, odličan si!
     (Dare maltretare, 18. septembar 2015 15:48)

    # Link komentara

  35. (Mikii, 18. septembar 2015 12:38)

    Bar si optimista što se tiče polufinala. Nije ni to loše direktno na OI. Ali lopta je okrugla pritisak je manji jer smo ispunili ogroman cilj a protiv nas nije Amerika već Gasol i kompanija. Ne treba preskakati stepnice prvo ova da se odradi pa onda opušteno u finalu. Mi i onako nismo favoriti za zlato pa i da ga ne osvojimo nije smak sveta za razliku od Španije koja posle Gasola teško da će biti više toliko dominatna jer njegov buraz ni blizu nemože da igra kao ovaj.
    (Navijač, 18. septembar 2015 15:45)

    # Link komentara

  36. Maciulisa zaključava Bjelica ili Simonović, maksimum daje 15 koševa i ima 5 izgubljenih lopti! Tako krajnji rezultat +15 za Srbiju. Hvala, doviđenja...
     (Ilija, 18. septembar 2015 15:44)

    # Link komentara

  37. Srbiji na putu stoji,hm......pa niko! Lagano protiv Litvanije i Španije +15. Verujte lagano, toliko smo bolji od obe reprezentacije.
     (Ilija, 18. septembar 2015 15:38)

    # Link komentara

  38. Proizvodnja školskih ranaca poklanja rančeve sa motivma Srbije,zemlje ŠAMPIONA, onima koji budu najbolje tipovali koliko poena daje naša reprezentacija. Na linku ispod mozete videti tipove koji su već ostavljeni i sami ostavite svoj. Da bi tip bio važeći morate lajkovati stranicu. Srećno!

    [link]
    (Manad, 18. septembar 2015 15:33)

    # Link komentara

  39. Koji transfer blama ova pesmica iz prvog komentara
     (Beleg, 18. septembar 2015 15:27)

    # Link komentara

  40. Očekujem utakmicu sličnu onoj za 3. mesto na SP u Turskoj 2010.
    (Nažalost, i sličan rezultat... Dali nam 100 poena. Mogu oni kad hoće!, 18. septembar 2015 15:26)

    # Link komentara

  41. Nikako ne mogu da zaboravim onu 2011. sa Dudom, kada smo isto ušli u polufinale i prilično lako izgubili od Litvanije i kasnije ostali i bez medalje... Nadam se potpuno drugačijem ishodu i zlatu!
    (djc-xxx, 18. septembar 2015 15:17)

    # Link komentara

  42. Ja ka veliki stručnjak u košarci mislin da Srbima fali jedan pravi plej.Kad san priča sa Saletom,reka san mu da san ja spreman preuzet tu odgovornost i zaigrat za Srbiju.Neka mi kod Vućića sredi državljanstvo i nema problema.Teodosić bi me triba zaminit desetak minuta po utakmici,samo da strunem pivo i zapalin cigaret.
    Ma,je Sale tvrdoglav i kaže da neće strance u reprezentaciji.Koji san ti ja stranac moj Sale?Bem te u principe!
    (miro split, 18. septembar 2015 15:16)

    # Link komentara

  43. Večeras sa Litvancima lakše nego sa Česima. Navijao sam da Španci sinoć izbace FRA jer su nam u finalu mnogo veće šanse sa ESP. Rudija i onog bradatog nesluži šut a to ne može da nadoknadi Gasol u reketu + duža nam je klupa i mnogo igrača koji mogu da vežu trojke (Bogdan, Nedović, Kalinić,Teo,Bjelica,Erceg,Simon / Gagi može da štrcne jednu..). Realno uzimamo ako odigramo odbranu na nivou.
    (stručnjak, 18. septembar 2015 15:13)

    # Link komentara

  44. Za mene je najbitniji podatak da smo od 28 cetvrtina koje smo odigrali, izgubili samo 3.
    Igramo svih 40 minuta jako i nema zime za nas. Bogdan Bogdanovic ce da se raspuca veceras protiv Litvanije.
     (stefan, 18. septembar 2015 15:05)

    # Link komentara

  45. Srbija dobija,na produzetak!
     (Nikola Paja, 18. septembar 2015 15:05)

    # Link komentara

  46. Vidi se da je kosarka kod nas sport broj jedan! Puno inteligentnih komentara od ljudi koji je razumeju ovde. Manje vise, spomenuto je sve, ja bih mozda, zbog straha :), opet nesto ponovio, sto je receno, al eto, smirujem zivce s posla :).
    Vs Italije, Litvanija je igrala 45min. 3 igraca su igrala 0:00 min, cetvrti, 1:58min, a peti, Javtokas, 6:20. Dakle ako znamo da Javtokas samo Valancijunasa menja, koji je odigrao 39 minuta, onda dolazimo do informacije da na ostale 4 pozicije, Litvanija rotira 6 igraca. To je malo. Nas zastitni znak je isti ritam u oba pravca 40 minuta, dosta rotiranja, selidba na klupu cim u odbrani 2x pokazes dekoncentraciju. Oni po svemu taj ritam ne mogu da prate. Razlog zasto igraju na 65 poena, odnosno za skoro 15 poena po mecu manje od nas je i ta rotacija. Sporije igraju u napadu, kako bi sveli utakmicu na manji broj poseda. Mi to njima necemo dozvoliti, posto ako nesto radimo vrhunski, to je diktiranje ritma i tempa, valjda i zato sto je Sale bio vrhunski plej, a kapiten i vodja tima je takav.
    Kljuc utakmice po meni je ulazak u sam mec. Potreban je start kao na svetskom vs Grka, Brazilaca i Francuza. Jako od pocetka, skoncentrisano, al opet, opusteno i nasmejano u napadu. Grc koji smo imali u poslednja 2 meca moramo da prebrodimo. Litvanci sansu traze u nasem slabijem pocetku, i nekoj ranijoj prednosti, gde bi onda, tim sporijim ritmom, na manje poseda, ubili nasu kreativnost i ucinili nas nervoznim. Naravno, verujem u momke kako god da krene.
    (Milan, 18. septembar 2015 14:59)

    # Link komentara

  47. Ovo dobija nasa odbrana. Napad, na koji se svi zale i realno treba da se unapredi, najubitacniji je na sampionatu sa 88 poena po utakmici. Mi cemo svojih 80+ da damo, bilo preko Teodosicevih asistencija, bilo preko individualnog kvaliteta, bilo preko suta spolja (a bilo bi vreme da pocnu da nas kenjaju trojke i veceras i ako da Bog u finalu). Samo da u odbrani budemo na visem nivou od njih i ne bi trebalo da bude neizvesnosti.
    (qq, 18. septembar 2015 14:58)

    # Link komentara

  48. Mislim da imamo za nijansu vise sansi za pobedu,ali bice utakmica na jedan posed,mada bih voleo da gresim.Najveca opasnost po nas kos je Jonas Maciulis,igrac koji je u odbrani vise nego solidan,pritom je fizicki veoma jak,ima nisko teziste,jake noge,bice tesko.Mozda se ne cini bitnim ,ali mislim da je kljuc pobede u dobroj kontroli defanzivnog skoka.Ocekujem da danas proradi sut za tri poena kod Teodosica ,a pre svega kod Bogdanovica.
    (EL GRECCO, 18. septembar 2015 14:56)

    # Link komentara

  49. Susjedi,imate još dvije utakmice,ovak ili onak.Ne želim vam da igrate s Francuzima jer onda niš' od medalje,sudci će navlačit sigurno za Francuze da osvoje broncu,domaćini i tako to.Zato pametno i hrabro večeras.Sigurno bi se i Bojan Ilić složio sa mojim komentarom:)
    (BUGA, 18. septembar 2015 14:52)

    # Link komentara

  50. Dobijamo sigurno na duzinu klupe. Oni igraju sa 6 igraca. Valanciunasa nema ko da zameni.
    (Selektor, 18. septembar 2015 14:49)

    # Link komentara

  51. Do kraja!
     (Poeni.net, 18. septembar 2015 14:40)

    # Link komentara

  52. voleo bih I nadam se da ce nasi dobiti, I ako izgube svaka cast opet, barem su Litvanci jedni od retkih pored nas koji nemaju strance I strvarno su Litvanci.
     (mile, 18. septembar 2015 14:39)

    # Link komentara

  53. Neki su rekli da je sinoć bilo finale pre finala, ali činjenica je da će večerašnja utakmica biti pravi praznik košarke. Srbi i Litvanci su dve najkošarkaškije nacije na svetu. Iako smo poslednjih nekoliko godina i mi i oni u rezultatskoj krizi ne umanjuje činjenicu da nam je košarka u genima i da je niko na svetu ne razume i ne igra kao mi. Jedina je šteta što ovo nije finale, ali, Bože zdravlja, pa ćemo mi i Litvanci da igramo još puno uzbudljivih i nestvarnih utakmica za zlato.
     (jozza, 18. septembar 2015 14:36)

    # Link komentara

  54. Ispadamo, na žalost.
     (red, 18. septembar 2015 14:34)

    # Link komentara

  55. Kupljene karte za finale. Kreće se sutra za Francusku pa šta bude. Navijacemo makar za treće mesto, jer su momci to zaslužili... ipak verujem u pobedu večeras. Idemo!!!
     (rambo, 18. septembar 2015 14:34)

    # Link komentara

  56. Ako Litvance krene šut za tri dobijamo 4-5 razlike, a u suprotnom lagana pobeda 15 do 20 za nas. Igramo sjajno i imamo najdužu klupu. Teo večeras blista,a nadam se da će i Bogdan proraditi. Samo napred momci svi smo uz vas. A u finalu da pokažemi ko je ko trenutno u Evropskoj košarci. Budućnost je pred nama,a Špancima ističe rok.
    Srbijaaa…aa !!!…!!
    (Ivan Ranđelović, 18. septembar 2015 14:17)

    # Link komentara

  57. Samo treba pogledati sa kim smo mi i Spanci morali da igramo i pobedimo, a sa kim npr. Grci i Francuzi kojima su tek Spanci bili prvi pravi protivnik, ili Litvanci kojima su to bili tek Italijani. Mi Spanci smo dobili Nemce i Turke. Spanci su dobili jos Grke i Francuze, a mi jos Italijane i upravo Spance, i ukoliko pobedimo i Litvance, bice to apsolutno zasluzeno finale i zasluzeno ce osvojiti sampionat ko god da dobije.
    Zbog glupo sastavljenih grupa, ispada bukvalno da smo mi, Spanci i Italijani igrali potpuno drugi i mnogo tezi sampionat u odnosu na favorite iz ostalih grupa.
    Sale i momci samo napred, verujemo u vas.
     (Isterivac botova, 18. septembar 2015 14:10)

    # Link komentara

  58. Mi smo uz vas! Samo napred, Litvanci su plitak potok!
    (Makedonija, 18. septembar 2015 14:10)

    # Link komentara

  59. Bojim se da su za nas mogući ishodi 1. ili 4. mesto. Budite zlatni, orloviiii!
    (Nikola Jovanović, 18. septembar 2015 14:00)

    # Link komentara

  60. Mislim da treba da ih ugusimo konstantnim pritiskom u odbrani da se ne raspucaju i posle cemo lako.Imamo kadrove da ih pobedimo objektivno i jesmo bolja ekipa.
    (dragutin, 18. septembar 2015 14:00)

    # Link komentara

  61. Srbi,jedno mi nije jasno,gledam Vašu repku od početka prvenstva i čitam objave i komentare na B92 i jedno mi nije nikako jasno,pa mi bi za Vašeg Raduljicu dali pola momčadi,zamislite da imate Žorića i Tomića pod košem a nekoličina Vas konstantno kak bi Vi rekli "Radulju" nazivate drvosjećom i pljujete po njemu...Alo "bre" a on Vam daje drugu dimenziju ekipu i diže Vam repku na stepenicu više,lijep pozdrav iz Zagreba.
    (Matko, 18. septembar 2015 13:59)

    # Link komentara

  62. Ajmo Orlovi samo hrabro,za otadžbinu i medalju zlatnu...Srećno
     (Lune, 18. septembar 2015 13:58)

    # Link komentara

  63. Valančijunasa se kuje u zvijezde, a on može odigrati samo protiv fizički inferiornih centara. Vidjeli smo šta se desi kad je protiv njega neko iz njegove kategorije, mislim na meč protiv Gruzije i Zazu Pačuliju. Zaza ga strpao u mali džep, pobjegao Valančijunas iz reketa i nigdje ga nije bilo. Srbija ima dovoljno mišića da isto to uradi i problem riješen. Dakle, odmah poslati Kuzmića da jako odigra, pa onda Raduljica, pa Herceg i neće ga nigdje biti. I agresivno na jedinog pleja kojeg imaju, mislim da nema brige. Sretno Srbiji iz BiH!
    (WillyWonka, 18. septembar 2015 13:48)

    # Link komentara

  64. (igrutin10, 18. septembar 2015 11:22)

    Ispravka:

    Simon pehar ote kao cigra,
    5 na 3 je laka igra.
    (salim se botovi, sta se palite, 18. septembar 2015 13:45)

    # Link komentara

  65. Ko Srbima smi stat na put?
    (miro split, 18. septembar 2015 13:44)

    # Link komentara

  66. Voleo bih da naši, koji su u padu forme(?) odigraju još jednu lošu utakmicu i dobiju sa 15-ak razlike.
     (stecky, 18. septembar 2015 13:37)

    # Link komentara

  67. (Gocko, 18. septembar 2015 13:18)
    ---…--
    Bitno je da odigramo dobru odbranu onako kako mozemo i da se neke lose stvari malo isprave u napadu a to je Teov i Bogdanov sut za tri i da sevne neka kontra.
    Bitno je da Teo ako ga ne krene sut da odradi jedno desetak asistencija.
    (Mirko, 18. septembar 2015 13:34)

    # Link komentara

  68. Stvar je jasna - ako proradi napokon bekovska linija u šutu, prije svega Bigdanović i Nedovic i zabiju bar zajedno 15 koševa - mi ovo dobijamo. Jer na visokim pozicijama imamo igrace koji mogu da pariraju litvaksim centrima, a Teodosic je bolji od bilo kog njihog beka. Ukoliko se, pak, u napadackom smislu, sve svede na Teodosica, Bjelicu i Raduljicu - bice to tezak egal i Litvanci imaju šansu. Da nam je bekovski sut isao protiv Cekaha i Finaca - ti mečevi bi bili rešeni u prvom poluvremenu. Inace,psnaci su u velikom uzletu i favoriti su protiv bilo koga u finalu, ali to ne treba da nas uzbuđuje. Vecar igrati "u kost" pa neka s epuca 50 slobodnih bacanja. Svesti im trice na maksimalno 7-8 i to se onda moze drzati pod kontrolom.
    (dragan, 18. septembar 2015 13:31)

    # Link komentara

  69. Litvanci?
     (dundjer, 18. septembar 2015 13:26)

    # Link komentara

  70. @zoro

    Nas sut za 3 poena je daleko bolji od Litvanskog. Drugi smo po broju ubacenih trojki, odmah iza Italije. Naravno slazem se da su nam procenti losi ali eto i takav sut kakav je nam je jos jedna u nizu prednosti nad Litvanijom. Napred orlovi!
     (oklagija, 18. septembar 2015 13:25)

    # Link komentara

  71. Mozda ce ovo zvucati arogantno, ali mislim da smo od Litvanije bolji za dvocifrenu razliku. Njihov napad se u sustini svodi na dva igraca, Valanciunasa, koji ce veceras sigurno ubaciti svoj prosek ili vise, i Maciulisa, koga ce veceras ugusiti Simon, Gagi i Kalina i nedostatak njegovih poena Litvanci nece moci da nadoknade. Imamo mnogo duzu klupu, i na toj klupi svi igraci igraju izuzetnu odbranu na spoljnim pozicijama. Sto se napada tice, ja ne vidim igraca koji moze da sacuva Bjelicu veceras, a ako Erceg ponovi partiju od juce, mi smo posao zavrsili.
    (Trollston, 18. septembar 2015 13:25)

    # Link komentara

  72. Koliko bezrazložnog straha u komentarima. Niko naravno nikada ne potcjenjuje Litvaniju, pa ni sada kad su opet pokazali što je timska košarka, u kojoj nema srljanja, s izuzetnim kretanjem i u odbrani i u napadu. Ali, mi ne samo da imamo kvalitenije igrače na svim pozicijima sem 5, nego i mnogo jaču klupu. Samo, za razliku od prethodne dvije utakmice, treba od početka da krenemo sa žestokom odbranom i da ih meljemo tempom, jer imamo 11 upotrebljivih igrača. Za Valančiunasa, Kalnietisa i Mačiulisa imamo po 2-3 igrača za čuvanje, tako da će biti maksimalno opterećeni. Dakle, ne smije biti nikakve priče o utakmici na jednu loptu. Ovo mora biti riješeno bez ikakve dileme i vrlo sigurno, pa sve da Litvanci i danas imaju 61% šuta za trojku, što bi bilo istinsko čudo.
    (Bokelj, 18. septembar 2015 13:21)

    # Link komentara

  73. Ako nas krene šut za 3 poena, trebalo bi da dobijemo relativno lagano. Ako su mučimo sa trojkama, imaćemo neizvesnu utakmicu.

    U ovom pogledu je naročito bitan Teodosić, koji šutira promenljivo na šampionatu... Bjelica i Erceg će sigurno pogoditi lep procenat svojih šuteva, a Teo može da šutne i 4/5 i 1/9...

    Bitni su i trojkaši iz drugog plana: Kalinić, Simon, Marković, Milosavljević... lepo bi bilo da bar dvojica od ovih budu raspoložena.

    Bitan je Kuzmić, koji će zbog odbrane provesti 10-15 min na parketu. Bilo bi korisno da za to vreme da i neki koš... Njegove brze ruke su takođe jako bitne u odbrani nad bekovima, kada izleće i vrši pritisak u fazi prenosa lopte.

    Imamo dužu klupu i treba diktirati visok ritam, jer oni mora malo fizički da padnu pri kraju... Iz istog razloga ne treba paničiti ako recimo na poluvremenu gubimo sa 10 razlike, to se lako može stići.

    Važan detalj je korekcija naših ispadanja u odbrani, gde se 2 stvari dešavaju:
    - sam pri šutu za 3 i
    - bek lagano prolazi i polaže loptu u naš koš

    Bitna sitnica su Kalinićeva slobodna bacanja, koja su ovih dana problematična.

    Sve skupa, mislim da smo blagi favoriti sa oko 60-70% u našu korist.
    (Gocko, 18. septembar 2015 13:18)

    # Link komentara

  74. Cemu ovoliki plusevi igrutinu za ovaj pokusaj od pesmice?
     (oklagija, 18. septembar 2015 13:14)

    # Link komentara

  75. Izvinjavam se svima zbog mog prethodnog posta izostavio sam Bjelicu ali totalno slucajno..hteo sam da napisem poseban deo o njemu ali sam morao da skratim zbog duzine teksta.naravno ako mi objave prethodan , ako ne zaboravite i na ovaj.
    Bjelica i Erceg su igraci koji mogu da igraju na vise pozicija(pogotovo bjelica) i to moze da nam bude jedna od prednosti u odnaosu na Spance u eventualnom finalu u koje ce biti jako tesko uci ako ne pruzimo bar deo onoga iz grupe i ako Teo i Bogdan ne prorade.
    (Mirko, 18. septembar 2015 13:07)

    # Link komentara

  76. Ovog Ozma nagraditi nekako, čovek piše odlične tekstove!
    (Vojvođan, 18. septembar 2015 13:01)

    # Link komentara

  77. Od veceras - 78, ako me razumete :-) Srbija ima mnogo bolji napad (u proseku dajemo 15 poena vise od Litvanije, a igrali smo sa mnogo jacim ekipama), i znacajno bolju odbranu. Apsolutno svi oarametri su na nasoj strani. Uopste se ne plasim Litvanaca. Jedina njihova sansa je da ih ludacki krenu trojke, da ih ubace preko 15. Pa i tada verujem da cemo dobiti.
    (veliki strumf, 18. septembar 2015 12:57)

    # Link komentara

  78. Mnogo me plasi ova utakmica, mnogo vise nego eventualmo samo finale.
    Inace da se prisetimo sta je bilo u Poljskoj 2009.

    Nasi su na startu lagano dobili Spaniju a onda u finalu su nas Spanci dobili 20 razlike.

    E sad prva stvar:
    -tada je nas tim bio sastavljen od golobradih napaljenih klinaca, i tada su u timu bili Teo,Radulja,Markovic,Perovic,Krstici,i neki igraci koji nisu imali iskustva igranja ovakvih utakmica a to su Novica,Tepic,Tripko...itd
    druga stvar:
    -sad su tu i dalje Teo,Radulja,Markec ali ne kao napaljeni klinci vec kao zreli i iskusni ali ne igraci u godinama, tu su neki novi "klinci" Bogdan,Milutinov,Nedovic...ali po meni mnogo bolji nego sto su tada bili Tripko,Tepa i ostali + sa ne tako malim iskustvom igranja jakih utakmica u EL i prosle godine na SP.

    treca stvar:
    -tada su Spanci tempirali formu za finale u kom su nas zgazili ali tada su vodeci igraci Spanije bili u svojim najboljim godinama,Gasol,Rejes,Fernades,Navaro,Garbahoza,Kalderon,Rubio....sto danas nije slucaj i danas su cinimi se dosta slabiji nego tada i sa par igraca koji su u poznim igrackim godinama.

    cetvrta stvar:
    -mislim da su i sada tempirali formu za zavrsnicu ali nisam siguran sta se sa nama desava, ako su ove nase poslednje dve utakmice i igra na njima posledica nekog pritiska ona sve sto treba da uradimo je da nekako se domognemo finala u kom ce taj pritisam spasti zbog plasmana na OI ali sama 1/2 utakmica je ono sto me brine.
    (Mirko, 18. septembar 2015 12:53)

    # Link komentara

  79. Trenutno imamo katastrofalan sut za tri poena:

    - Teodosic oko 22%
    - Markovic ni toliko
    - Bogdanovic oko 25%
    - Nedovic 28%
    - Bjelica 35% (kakvi su ostali on i nije los)
    - Simonovic 25%
    .
    Treba napomenuti da je velika vecina suteva za tri poena bila iz izgradjenih pozicija i da nije bilo silovanja suta,sto cini ove procente jos gorim.
    Jedini koji imaju odlican procenat su Erceg i Kalinic, ali njih dvojica duplo manje pokusaja nego sam Teodosic.
    Cekamo da bar neko od njih proradi ali razum govori da ako se to nije desilo u prvih 7 utakmica, tesko da ce se to desiti protiv Litvanije.
    Ono sto nas je vadilo na dosadasnjim utakmicama su odlicna proigravanja Teodosica u pick&roll pozicijama sa Raduljicom, kao i asistencije ostalim igracima u ulazu u reket i pod kos.
    Ova taktika protiv Litvanaca ne moze da prodje jer su oni od malih nogu nauceni da mlataraju rukama u odbrani cime primoravaju protivnika da imaju veliki broj izgubljenih lopti.
    Isto tako Valanciunas je izvanredan odbrambeni igrac i ne vidim mogucnost da Raduljica da preko 15 poena kao sto je cinio protiv Finske i Ceske koje prakticno nisu imale centra.
    Pomislicete da zbog svega ovoga sto sam napisao mislim da Srbija ima male sanse za pobedu, ali nije tako.
    Resenje je vratiti se izgubljenoj umetnosti prodora u dva koraka iz bloka i SUTU SA POLUDISTANCE.
    Gledajuci snimak meca Litvanije i Gruzije primetio sam da su Gruzijci ogroman broj poena postigli na ovaj nacin ( ruku na srce dosta suteva sa poludistance je bilo atipicnih naskoka sa jedne noge).
    Ovakve suteve mogu da izvedu svi u nasoj reprezentaciji, kako bekovi tako i krila Bjelica i Erceg.
    Ovo je moje skromno misljenje, naravno nikad se ne zna ovo je ipak polufinale i u mnogo slucajeva zdrav razum ne vazi, vec dosta toga zavisi od trenutka inspiracije pojedinaca, u ovakvim mecevima se i radjaju veliki igraci i ulazi se u istoriju.
    Nadam se da ce tu istoriju napisati nasi igraci.
     (Zoro, 18. septembar 2015 12:48)

    # Link komentara

  80. Danas je najbitnija utakmica ove generacije, neuporedivo vaznija od eventualnog finala, danas moramo da pobedimo da bi se plasirali na OI jer cemo sledece godine morati da se borimo sa Francuskom, Italijom, Grckom, pa mozda i Rusijom i ko zna s kim jos i to na njihovom domacem terenu sa sve sudijama, pritiscima i slicnim dogodovstinama, tako da bi izbegli te akrobacije moramo veceras da dobijemo, a ne postoji nijedan jedini razlog zasto ne bi to uradili !!!
    (Svete, 18. septembar 2015 12:46)

    # Link komentara

  81. A,kako to da na ovom prvenstvu nema Brazila,SAD,Argentine...?Biće nisu prošli kvalifikacije ka i Crna Gora?
    (miro split, 18. septembar 2015 12:41)

    # Link komentara

  82. Svi cekamo pobedu veceras, nece biti ni malo lako bojim se da su na 5ci bas bolji od nas dok na ostalim pozicijama bas dominiramo. Ne treba dati Valenciunasu da se razigra jer ako krene od starta da sipa bice tesko, nalozice se i pocece sa polu distance da ubacuje a to ne valja sirice nam igru. Sa druge strane jedini pored njega opasan je Maciulis koji isto ako se razigra zna da udje u seriju i isto tako ga je tesko sacuvati. Sve u svemu mislim da smo favoriti i da bi trebalo da dobijemo minimum 5 razlike, naravno ako im zaustavimo ovu dvojicu to je moguce inace bice problema. U finale protiv ne stvarnog Gasola, nisam ga voleo kao vecinu spanaca sto ne volim, ali posle ovog prvenstva i sinocne utakmice covek je pokazao kako se igra kosarka, sigurno jedan od boljih igraca na 4-5 u istoriji evropske kosarke. Ali mi znamo kako protiv njega to smo dokazali, cini mi se da je protiv nas dao 18p sto je super u odnosu na sinocnih 40 ili 28, 30 itd. Srbija vas gleda veceras i nadamo se finalu u nedelju srecno majstori i da po ko zna koji put dokazemo Litvancima da smo veca kosarkaska sila od njih i naravno u nedelju isto to da pokazemo Spaniji.
    (vlade123, 18. septembar 2015 12:41)

    # Link komentara

  83. Vec vidim komentare posle poraza od Spanije u finalu: "Srebro sija ko zlato", "Nema veze, izborili smo vizu za OI, "Nisu oni toliko dobri, koliko smo mi bili losi", itd. Sve u svemu, klasicna srpska posla
     (Mikii, 18. septembar 2015 12:38)

    # Link komentara

  84. Litvanija je ekipa za postovanje, nema velika imena ali ima radilice koji igraju atipicnu a za njih prepoznatljivu kosarku trci i sutiraj za 3. Nemoj da se zavaravamo, kad je njihova centarska pozicija upitanju i te kako dobro znaju da igraju pod obrucima iskusni Javtokas koji odlicno zna da se postavlja u odbrani za sviranje faulove u napadu i mladjani Valancijunas koji je robusan i odlicnu ledjnu tehniku ima, znaci mogu mnogo. Kljuc naseg uspeha bice jaka odbrana na bekovima i sprecavanje tog prvog pasa ka centrima odnosno kruzenje lopte iza linije 6.25 za tri. Dajem prednost nama u odnosu 51:49, jer imamo duzu klupu od Litvanaca, znamo da umrtvimo protivnicku igru,igrace sa specijalnim zadacima poput Simonovica i Markovica, univerzalce poput Bjelice, Ercega i Bogdanovica, kradljivca Nedovica, i stamene Kuzimca i Raduljicu. Prednost Litvanaca u realizaciji suta za 3 u serijama, brza tranzicija iz odbrane u napad i obrnuto, i malu prednost im dajem na kontu sudija jer u toku prvenstva sudije nam nisu naklonjene a tek sad nece biti!
    SRECNO MOMCI ZASLUZUJETE FINALE - IGRAJ I POBEDI... DRUGO NAS NE ZANIMA!
    (LITVANIJA, 18. septembar 2015 12:35)

    # Link komentara

  85. Jel neko zna siguran parking za tamo? Cuo sam da je ovaj zvanican pun vandala?

    Iskustva?

    Vidimo se tamo!
    (Sale, 18. septembar 2015 12:32)

    # Link komentara

  86. Niti je Italija najšuterskija ekipa jer je najveći prosek poena na takmičenju imala (i ima) upravo Srbija, plus im je šut proradio protiv ekipe koja ima jednu od najgorih odbrana i šuplja je u odbrani samo tako!
     (Wllaxy, 18. septembar 2015 12:30)

    # Link komentara

  87. Danilović slam dunk over Sabonis
    [link]
    (ovako večeras pa i u finalu, 18. septembar 2015 12:19)

    # Link komentara

  88. Hrabro momci...napred po zlato...
    (anica, 18. septembar 2015 12:18)

    # Link komentara

  89. igraj i pobedi, ponosno se vrati!
     (matori, 18. septembar 2015 12:12)

    # Link komentara

  90. Srbija, igrajuci protiv mnogo jacih protivnika, ima kos razliku +106, sve smo dobili ubedljivo osim Nemacke. Litvanija je sve utakmice dobila jedva (Estoniju, Gruziju, Cesku posle produzetaka), izgubila od Belgije... To pokazuje ko je izraziti favorit! A i kvota na nas je oko 1.3.
     (veliki strumf, 18. septembar 2015 12:06)

    # Link komentara

  91. Ono sto je fascinantno, jeste da od kada je Djordjevic preuzeo reprezetnaicju mi imamo ofanzivnu konstantnu bez obzira na protivnika.
    Mi svakom damo 90+ poena, bile to sile kao Grcka, Brazil, Francuksa, USA na proslom svetskom, Italija, Spanija, Turska na ovom evrospkom, ili bile to reprezetnaicje slabijeg ranga poput Finske, Ceske, Islanda...
    U ovom trenutku to ofanzivno mogu da isprate samo Amerikanci, i eventulano Spanci kada su kompletni.
    Naravno druga strana price je nasa odbrana.
    7-8 nasih igraca su vrhunski defanzivci a i Sale dobro postavlja odbranu, pa imamo situaciju da protivnici ne mogu prosto da nam doguraju do tih 90 poena koliko im je potrebno da igraju egal sa nama ( nasim napadom).
    Zato Srbija sve tuce sa 15-20 razlike, izuzev Amerikanaca.
    Svaka cast Saletu sto je napravio masinu!
    Digo je kosarku na visi nivo.
    Jedino sto mora da se popravi to je branjenje suta za 3.
    Mnogo prostora nasi igraci ostavljaju protivnicima na sutu za 3 poena.
    Zato su nas ameri nabili prosle godine 40 razlike, sto smo njihovim dobrim suterima ostavljali previse slobodnog prostora.
    Sa njima moras da igras uz telo sto se kaze, da im ne das da lako sutiraju, inace ocas posla takve ekipe naprave razliku od 20 poena.
    (Sava, 18. septembar 2015 12:05)

    # Link komentara

  92. @igrutin
    bravo care!
     (anti bot, 18. septembar 2015 12:04)

    # Link komentara

  93. @Goku

    Bojim se da Litvanija ne bude ona Srbija od prosle godine.Losa u grupi a onda finale i srebro.A najgore da Litvanci prodju a da ih Spanija u finalu pobedi sa 20 razlike,ima da se vatamo za glavu od koga smo izgubili.

    ---…--

    Ta Srbija je vec Spanija, uzece srebro ;)
    (realan, 18. septembar 2015 12:01)

    # Link komentara

  94. Svojim odnosom prema nacionalnom dresu, medijima, navijacima, svojim zalaganjem na terenu, skromnoscu, fer plejom, vi ste vec sada za nas sampioni, uz vas smo do kraja kako god prosli veceras!!!
    (nemanja, 18. septembar 2015 11:59)

    # Link komentara

  95. Litvanija ima solidan tim, međutim po rezultatima u grupi, a potom i protivnicima u eliminacionoj fazi, vidi se da su u polufinalu pre svega zbog velike borbenosti, neverovatne želje, odlične organizacije i sjajnog sklada igre i navijanja. To je ono zbog čega moramo da budemo oprezni, kao i zbog činjenice da je ovo polufinale i da uopšte više nije važno ko ti je protivnik, jer cilj se zna. Moramo da budemo požrtvovani, borbeni, hrabri u svakom trenutku utakmice, a onda da se i malo povratimo ili podignemo u igri, pre svega u šutu za tri, ali i na centarskim pozicijama, da prorade Teo i Bogdan i sa poenima, bez obzira na sve druge karakteristike koje pokazuju, da Kuzmić i Raduljica igraju još snažnije, Bjelica, Erceg, Kalinić i Simonović da budu na visokom nivou kao i do sada. Sve ovo što sam pobrojao mi već imamo, ali taj nivo treba održati, možda malo i pojačati i neće biti problema. Voleo bih jedino da napravimo jednu solidniju prednost od početka i da se u zadnjoj četvrtini može odigrati malo rasterećenije. Svi neizmerno želimo, ali i osećamo da će Srbija biti ta koja će ući u finale, da je kucnuo čas i ne samo za finale nego i za zlato! Mi to hoćemo, mi to možemo!!! Ideeemoooo SRBIJAAA!!! p.s.igrači ne treba da imaju pritisak zato što ih toliko volimo i podržavamo, što će doći i mnogo navijača da ih bodri u hali, to treba da ih nosi, da im da krila, da ih hrabri u svakom trenutku!
    (MII, 18. septembar 2015 11:57)

    # Link komentara

  96. Kuzmić mora da se aktivira, potreban nam je i u polufinalu, i u eventualnom finalu/borbi za treće mesto... Ne može doveka da se štedi, mora da razbije tu tremu...
     (Goran, 18. septembar 2015 11:57)

    # Link komentara

  97. Daj boze da prodjemo,al poslednjih tri okrsaja su se zavrsila u njihovu korist!!??. Ne bi ja preterivao sa nagadjanjima da cemo ih lako pobediti..
    (Dejan, 18. septembar 2015 11:53)

    # Link komentara

  98. Хајмо бре, само храбро и паметно. Мислим да можемо да изморимо Литванце, и преломимо утакмицу у трећој четвртини.
    (СрбинсонКрусо, 18. septembar 2015 11:52)

    # Link komentara

  99. Bojim se da Litvanija ne bude ona Srbija od prosle godine.Losa u grupi a onda finale i srebro.A najgore da Litvanci prodju a da ih Spanija u finalu pobedi sa 20 razlike,ima da se vatamo za glavu od koga smo izgubili.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Goku, 18. septembar 2015 11:31)

    I aj se plaem da je to vrlo verovatana scenario. Naime, Srbija je cini mi se prerano digla formu koja sada polako pada. Djordjeviceva prica kako su se uplasili gubitka medalje i osecaju odgovornost pa zato igrali lose protiv Finske i Ceske mi se cini kao opravdanje. Voleo bi da se veceras radujemo i da nisam u pravu.
    (Bob Marley, 18. septembar 2015 11:50)

    # Link komentara

  100. Da li ste to spomenuli neigranje Kleize kao hendikep? Pa covek ne moze da se sastavi vec godinama nakon NBA!
     (fedck, 18. septembar 2015 11:50)

    # Link komentara

  101. Литванци су нам лукаво "подвалили" улогу фаворита, тиме намећу и додатни притисак.
    Ипак, у мечевима Србије и Литваније нема фаворита, ту никад не можете рећи да сте у некој предности, и то су мечеви где често одлуче и неки наизглед неприметни и неважни детаљи, један од тих је и колико ће екипа ментално да се избори са притиском.

    А када год смо са Литванијом ушли у меч са уверењем да смо у некој изразитој предности, изгубили смо, примера је много (у свим узрастима), исто тако се знало догодити и обрнуто.
    Некако ми паде на памет ЕП У-20 пре 3 године, и тада Србија беше супериорна до 1/2Ф, имала је такође 7-0, све је газила, разбијала, играла полуфинале са Литванијом, која је до тог меча имала чак 3 пораза и играла бледо, наши играчи до 20 година су ушли у меч као огромни фаворити, одиграли најгори меч на том шампионату уз много грешака и бизарних ситуација, и изгубили (тада занимљиво други полуфинални пар беше такође Шпанија-Француска, много коинциденција са овим ЕП), из те екипе у нашем саставу данас је Богдан Богдановић, и то треба бити наук да 7-0, и 7 блиставих партија ништа не значи, полуфинале је полуфинале, улог је велики, овај пута огроман, и медаља и виза за ОИ.

    Како год, биће то квалитетан меч, окршај кошаркашких нација, које имају свој препознатљив рукопис, али и исто поимање, обе бирају тежи пут, мукотрпно улагање у младе и ослањање на властите снаге, без Амера. Противник је супер квалитетан, тешка препрека.
    Много среће "Орловима".
    (Divos, 18. septembar 2015 11:49)

    # Link komentara

  102. Jos nikada nisam vidio vecu bahatost na komentarima koji vec vide Srbiju u finalu a zaboravljaju da do toga ima jos jedna utakmica. Nadam se da se kosarkasi sa strucnim timom ne osjecaju tako jer u protivnom, zaigrace sa Francuzima.....
    (pero, 18. septembar 2015 11:48)

    # Link komentara

  103. Idemo SRBIJA, jedva čekam da pocne! pozdrav iz Podgorice
     (srpska crna gora, 18. septembar 2015 11:47)

    # Link komentara

  104. Jedva ceeekam!
    (Nemanja, 18. septembar 2015 11:46)

    # Link komentara

  105. Bravo Ozmo! To bi trebalo da bude to. Mislim da je njihova granica nekih 70 poena, tako da ovu tekmu treba igrati na koš više. Imamo mnogo više rešenja u napadu od njih. Kontrola skoka i agresivni bekovi resavaju ovo bez neizvesne zavrsnice. Valančijunas kao zagrevanje za Gasola. Ajmo Kuzmiću čekam te celo prvenstvo!
     (dzo, 18. septembar 2015 11:44)

    # Link komentara

  106. bice tesko..sve zavisi kako se otvori utakmica..ne bi me cudilo da bude na jednu loptu..svakako i oni imaju respekt od nas tako da i tu psiholosku komponentu treba iskoristiti..vazno je samo da se Teodosic prizove pameti i da ako vidi da ga sit nece ne srlja nerezonski vecpreusmeri igru na onog koga ide...onda uz beskompromisnu flaster odbranu mozemo u finale.
     (deki, 18. septembar 2015 11:40)

    # Link komentara

  107. Crna Gora je uz bracu !!! :) idemoooooo !!!
     (striko, 18. septembar 2015 11:32)

    # Link komentara

  108. Bojim se da Litvanija ne bude ona Srbija od prosle godine.Losa u grupi a onda finale i srebro.A najgore da Litvanci prodju a da ih Spanija u finalu pobedi sa 20 razlike,ima da se vatamo za glavu od koga smo izgubili.
     (Goku, 18. septembar 2015 11:31)

    # Link komentara

  109. Idemo hrabro, hladne glave, vrelog srca i lake ruke !! Pobeda je tu ...
    (Sn, 18. septembar 2015 11:31)

    # Link komentara

  110. Da kvari plan nije smeo
    Al' ustvari to je kapiten Teo

    Simon igra kao čigra
    5 na 5 je laka igra

    Kuzma brani naš koš
    Nema kraja, hoće još

    Daje trojke svaki dan
    Moćno igra taj Bogdan

    Kad ga vide slede im se lica
    Svetski a naš MVP Bjelica

    Kad Marković trojku gadja svi se krste
    Kad pogodi dižu prste

    Kalina banane deli k'o od šale
    Šalje protivnike da se kale

    Nedović super kuca, jurca
    Bolji je od svakog crnca

    Gagi steže u odbrani više
    Njegov igrač ne može da diše

    Kad mu Muta bradu gladi
    Radulja ih sve razgoropadi

    Meće trojke Erceg Zoran
    Za Srbiju uvek oran

    Skok u napadu oružje mu glavno
    Milutinovo ime biće slavno

    Selektor ima pravi njuh
    Stvorio je timski duh

    Legenda je prava Sale
    Odvešće nas u finale!

    Štimac nam je svima mio
    I on ide sa nama u Rio

    Oni su naš ponos i dika
    Složni srbi - retka slika

    Samo hrabro i nek' seva
    Svi na doček da se peva

    Napred Srbija!!!
     (igrutin10, 18. septembar 2015 11:22)

    # Link komentara