Miloš Šaranović

Ronaldo, jedan jedini

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar
  1. jedan je Zuba!
    (Rasa, 16. januar 2015 09:17)

    # Link komentara

  2. Bogoljube,skontali smo da si obozavatelj Kristine. Elem,ovde nije rec o Kristini i Mesiju,vec o Ronaldu,pravom Ronaldu.
    (MiLaN, 15. januar 2015 14:52)

    # Link komentara

  3. lakse se poistovetiti sa debelim ronaldom koji je sa 30 bio burence a igrao kao zmaj, kao da je to najlaksa stvar na svetu, laksa nego kada vas u sred noci probudi potreba da odete u wc, nego sa c.ronaldom koji ceo zivot radi kao konj da bi bio gde jeste. ljudi vise vole da veruju da moze sve uz sarme bez znoja nego uz ogromna odricanja. mozda zbog toga zasluzuje da bude najbolji a mozda i bas ne zasluzuje. valjda zavisi od toga dali ste nemac ili srbin.
    (lerma, 15. januar 2015 12:39)

    # Link komentara

  4. Ne razumem ovoliko omalovazavanja sadasnjeg Ronalda. Kristina..bas ste.. Ronaldo jeste bio dobar. Fenomenalan. Nije za najboljeg ikada, jednostavno treba tu i kontinuiteta i srece, uspeha na svim stranama, i da ne bude mogao je... Ipak odskacu, sta god mislili, Pele, Maradona, Zidan, Krojf, Puskas, Di Stefano..ovo po pricama starih..
    Glupo je sad reći kako ne znam Ronaldo je za Kristinu bog, a portugalac ima 149 utakmica u Realui 168 golova, a ovaj 127 utakmica i 83 gola. Ronaldo je pred sebe imao Figa i Zidane-a, ako ništa drugo dobitnike zlatne lopte prethodnih godina. Cristiano nema igrače tog kalibra.. Fubdal nije samo potez za oko, negototreba da traje, a ne da u 30godina ima 10 kg viska.
    A voleo bi da mi se objasni sto Ronaldo sa lakocom daje golove a Messi ne daje..
    (Bogoljub, 16. jul 2014 09:35)

    # Link komentara

  5. Najbolji centarfor ikada i jedan od najboljih igrača svih vremena uz Pelea, Maradonu, Krojfa, Zika i Zidana. Čudo od igrača i nažalost jedan od mnogih koji su faulovima iskasapljeni. Polufinale sa Holandijom 1998 je najbolji primer Fifinog licemerja. Najgrublji faulovi nnad njim nisu svirani a po današnjim merilima to su crveni kartoni. Tada je prošao celu holandsku odbranu i onda je i rukama i nogama srušen u šesnaestercu. To je jedan od najsramnijih poteza sudija na svetskim prvenstvima. Francuska je morala biti prvak. Suviše je para uloženo u to da bi ih neki Zuba iz Ria sprečio.
    (Negativni, 23. jun 2014 21:53)

    # Link komentara

  6. Postoji najbolji igrac koji je igrao, Ronaldo iz Barcelone i samo jedan od najboljih u tom trenutku, Ronaldo nakon Barcelone. Jednostavno, znalo se i prije nego je presao u Italiju da ce ga tamo iskasapiti i da vise nece biti ni blizu onoga prije.
    Trebao je ostati u Barceloni.
    (drago, 23. jun 2014 07:21)

    # Link komentara

  7. Pre X godina Barsa stigla u Beograd. Sa nekoliko prijatelja sam bio na stadionu jer je u Garc stigao Ronaldo. Svi znaju koliko ga volim i zezaju me celu utkamicu jer nije pipnuo loptu. : Gde ti je Celavi? Sta mu je?" I navijamo svi za Zvezdu, ali ja iscekujem bar jedan potez . I desi se! Uzme loptu i npravi dribling koji decenijama nije vidjen na marakani. [link]? v=DJh7_OBt3co svi cute, a ja cvetam. Koliko sam ga voleo! Njega i Romarija! Romarija malo vise, Celavog skoro toliko. kad su igrali u tandemu bio sam u transu po nekoliko dana. Tadasnja devojka mi je rekla da sam nesto odsutan. (Obozavalac, 18. jun 2014 12:06)

    Ovog se I ja secam,pricao sam o tom potezu ali nisam uopste mogao da opisem ljudima sta je uradio,sreca da na yt postoji to,koliko je puta postavljao svoju nogu pred protivnicku cuvajuci loptu,nije padao I glumio a gol iz kolena Turskoj je nesto sto se vise ne vidi...
    (sremac76, 22. jun 2014 14:50)

    # Link komentara

  8. @svasta
    Toplo bih ti preporucio da ne posecujes sportske stranice
    (gtr, 18. jun 2014 20:50)

    # Link komentara

  9. Ronaldo je u italijanskoj ligi, u kojoj su tada igrali najbolji defanzivci, davao golove kao da je u Spaniji npr.
    Zbog italijanskih defanzivaca je i zavrsio sa polomljenom nogom.
    Danas bih bas voleo da vidim kako bi se Mesi ili Kristina snasli u italijanskoj ligi. Ne da se ne bi snasli, nego ne bi dali vise od 15 golova po sezoni, ukljucujuci golove iz penala.
    A danasnja italijanska liga je neuporedivo slabija od one u kojoj je igrao Ronaldo.
    (aha, 18. jun 2014 20:19)

    # Link komentara

  10. @spasic pa ako tebi 2 titule prvaka svijeta nisu "nesto na nacionalnom nivom" onda nista, u pravu si... A da, maneken se bas nakupio evropskih trofeja, cak 1 ls sampiona hahaha
    (Dsmra, 18. jun 2014 20:16)

    # Link komentara

  11. svaka cast njemu ali najbolji dribler ikad vidjen je bio Milos Šestić.Šele je radio sta je hteo ali nije imao medije nije imao nikog da ga gura kao sto su neke gurali na silu.Najveci igrac opet po meni je Dragan Stojkovic Piksi.Odmah mu uz rame Dejo Savicevic.Malo stariji znaju za Šekija Šekularca prvi milioner medju fudbalerima.Svu lovu potrosio na kocki u Baden Badenu.Dragan Dzajic radio bekove kao Ronaldo ali to su bile 70te Onda dolaze Pižon i Pape Sušic.Pape je svetskog prvaka Argentinu isprasio sa tri gola.Mi da smo kojim slucajem bili kapitalisticka zemlja imali bi 6 zvezdica svetskog prvaka a svaki nas klub bi bio pobednik nekog evropskog kupa.Razbijali smo sve ali sudije i politika se uvek mesala i to nam je odnelo gomilu titula.Neznaju klinci ali kod nas osim gore navedenih je bilo stotinu igraca boljih i od Mesija i Ronalda zajedno.Sta je Šele radio takav se vise ne radja
    (mirko kojotovski, 18. jun 2014 19:26)

    # Link komentara

  12. Neverovatan igrac, ako je Zidan rekao da je to najbolji igrac mislim da to govori dovoljno. On je otisao u Italiju, najdefanzivniju ligu i nisu znali kako da ga zaustave. Izvodio je elastico u trku i to sa igracem na ledjima, i sto kaze Zidan " To je bio Nesta, ne moja baba". Nije postojao dribling koji nije mogao da izvede nisi znao sta da ocekujes osim da ce da ide u levu stranu i da ne mozes da ga zaustavis.
    [link]
    [link]
    (Bogoljub, 18. jun 2014 19:15)

    # Link komentara

  13. ronaldo car
    (pele10, 18. jun 2014 19:06)

    # Link komentara

  14. Pre X godina Barsa stigla u Beograd. Sa nekoliko prijatelja sam bio na stadionu jer je u Garc stigao Ronaldo. Svi znaju koliko ga volim i zezaju me celu utkamicu jer nije pipnuo loptu. : Gde ti je Celavi? Sta mu je?" I navijamo svi za Zvezdu, ali ja iscekujem bar jedan potez . I desi se! Uzme loptu i npravi dribling koji decenijama nije vidjen na marakani.
    [link]
    svi cute, a ja cvetam. Koliko sam ga voleo! Njega i Romarija! Romarija malo vise, Celavog skoro toliko. kad su igrali u tandemu bio sam u transu po nekoliko dana. Tadasnja devojka mi je rekla da sam nesto odsutan.
    (Obozavalac, 18. jun 2014 12:06)


    KRALJU, misli si mi procitao i ja sam bio na toj tekmi i od tog dana do dan danas pricam o tom potezu. Kao da sam ja pisao komentar
    (V8, 18. jun 2014 18:22)

    # Link komentara

  15. @Spasic
    Kristina zaista ima ogroman uticaj na igru svojih klubova. To se najbolje videlo protiv Nemacke pre 2 dana, a vidi se i po ostalim vrhunskim uspesima Portugala od kada je Kristina vodja ekipe.
    Pravi Ronaldo, za razliku od njega ima 2 titule svetskog samoiona i jedno finale SP.
    U klupskoj karijeri ima mnogo titula, cak i vise od Portugalca, koji je sa najskupljim timom u istoriji osvojio ukupno 5 titula za 6 godina.
    Sto se Kristine tice, ima 2 LS, a ni za jednu nije zasluzan. Mancester nikada ne bi ni osvojio onu LS, posto je on taj koji je promasivao penale u zavrsnici.
    Za ovu LS ima da se zahvali Alonsu, a on je igrao sporednu ulogu, u finalu Kristina skoro da se nije video.
    Pored toga, Pravi Ronaldo je u svojoj eri bio najbolji, vise puta osvajao Zlatnu Loptu od konkurencije, a ovaj sto bi hteo da bude Ronaldo je u svojoj eri gledao u ledja nekolicini igraca, prvenstveno Mesiju, a ne treba zaboraviti ni Ronaldinja.
    Zuba je Jedini Ronaldo, dok je ovom Protugalcu to srednje ime koje forsira da bi ga ljudi poredili sa Pravim Ronaldom.
    Da nije toga, poredjenja ne bi ni bilo, Brazilac je za 2 klase iznad ovoga.
    (da, 18. jun 2014 18:02)

    # Link komentara

  16. Postoji samo jedan Ronalno, i to je on. Jedan od najboljih fudbalera svih vremena. Takav se jednom radja. Nije voleo da trenira, da radi na sebi, povrede su ga mucile, nije bio masina, igrao je samo srcem i suvim talentom - i opet je bio najbolji, pa sad vi vidite.
    (Milan, 18. jun 2014 17:42)

    # Link komentara

  17. Svaka cast za tekst.Ronaldo nikad nece biti zaboravljen...A kada gledamo danas c.ronalda ili ostale manekene nisu ni do kolena pravom Ronaldu.:)
    (Prle, 18. jun 2014 17:12)

    # Link komentara

  18. Добар чланак, о Роналду нема се шта додати. Био је врхунски, и стварно је штета што није остварио још више. Али не треба омаловажавати ни другог Роналда, Кристијана. И он је сјајан!
    (Груја Смедеревац, 18. jun 2014 17:03)

    # Link komentara

  19. Molim da se ne ljutite na mene ali sam naletio slucajno opet na ovaj gol,i da oni mladje vide kakvog smo majstora mi imali..
    [link]
    (Vladimir, 18. jun 2014 17:02)

    # Link komentara

  20. Ja reko kad je otisao u penziju da cu da se odmorim od vise forsiranja ovog Ronalda ali to ne prestaje ni danas. Ceo tekst ukratko, "fudbal nije postojao pre Ronalda". A dogadjaji koji treba da nekako daju kontekst "najboljem ikad" opisani uz dramu fana u rangu Belibera. Koji epski opis njegovog prvog trofeja svetskog prvaka gde covek nije igrao uopste. Mogu da idem kroz ostatak teksta ali je besmisleno. Najbolji opis njegove karijere dao je sam autor "rovit, prokazan kao neko ko ne može da završi posao, deblji nego ranije". Ako se neko pita sto se povredjivao ovo zadnje je presudno.
    (Svasta, 18. jun 2014 16:57)

    # Link komentara

  21. Ja sam čvrsto ubeđen da bi, da nije bilo povreda, Zuba bio najbolji ikada. Neverovatna lakoća igre!
    Eto toliko!
    (Sale.MLS, 18. jun 2014 16:50)

    # Link komentara

  22. stavite na stranu sta je osvojio a sta nije, covek se igrao fudbala, mozete da trenirate koliko hocete ali to sto brazilci imaju to nema niko...svaki period ima neke svoje heroje tako je i ronaldo moj heroj... umetnik sa ubilackim instiktom,gol masina... ono sto je on radio niko pre i posle njega nije.. takvi driblinzi,brzina,realizacija, tvrdim niko...npr mesiju svaka cast ali ga ja jos uvek nisam video da je nekog posla po burek, c.r. vise nekako radi sablonski a ne instiktom...vidim neko pominje batistutu, ma dajte pise se o najboljem...a to sto se povredjivao mozda je i bolje u neku ruku,fudbal ne bi mogao vise da napreduje.. i nemojte vise citati komentare pogledajte neki snimak,tu se sve vidi
    (ferguson, 18. jun 2014 16:47)

    # Link komentara

  23. Vladimir@

    Vladimire, nesrećniče koliko imaš godina? Kempes obeležio 70-te? Da li ti išta znaš o fudbalu?

    Inače Zuba je nažalost doživeo ozbiljnu povredu još kao mlad fudbaler. Najveće uspehe u karijeri je ostvario, i pri tom bio najbolji igrač na svetu, u trenutku kada je mogao da pruži tek 60-tak posto od onaga iz mladosti. I takav je bio ubedljivo najbolji. Poređenje sa Kristijanom Ronaldom je nepristojno. Kristijano ne zaslužuje da bude u istoj rečenici sa Zubom.
    (Neznalica, 18. jun 2014 16:36)

    # Link komentara

  24. Uvek sam voleo igrače koji prave razliku na terenu, bilo da je to napad ili odbrana ili sredina terena!
    Po meni - Zidane, Ronaldinjo, Ronaldo, Maldini, Anri pa još jedno sto mesta velika imaena fudbala iz 80tih i 90tih, pa tek onda Messi, neymar, Cristina, i ostali šminkeri... Ok možda sam malo prestrog prema messiju, jer on nije baš šminker ko ovi drugi ali nikada nije ništa ni uradio za Nacionalni tim Argenitine, tako da nema šta da traži sa pravim veličinama fudbala! Reprezentacija uvgek treba svakom fudbaleru da bude na prvom mestu, a tek posle plate i čekovi!

    Ronaldo je najbolji špic svih vremena po meni!
    (vlada, 18. jun 2014 16:32)

    # Link komentara

  25. Omiljen igrac ! Mozda je neopravdano govoriti o Ronaldu kao o najboljem igracu (iako za mene jeste)ali svakako je opravdano reci da je Ronaldo bio i ostao najbolji napadac !
    (Nemanja, 18. jun 2014 16:00)

    # Link komentara

  26. retki su oni zbog kojih ti rade zmarci. tako je i u umetnosti, kuvanju, sportu. On spada u red nedodirljivih, a takvih je uvek malo. Nebitno da li je rec o knjizevnosti ili fudbalu. Za njega ne vazi broj golova, nagrade statistika...ta lepota je nemerljiva. Pocastvovan sam jer sam bio svedok njegove igre. tacka.
    (mjehur, 18. jun 2014 15:45)

    # Link komentara

  27. obozavam Ronalda, ali za mene je Zidan br 1.
    (raci, 18. jun 2014 15:37)

    # Link komentara

  28. O ukusima se ne raspravlja, ali sve koji znam a koji zaista vole i najbitnije - osećaju fudbal, nemaju dilemu oko toga ko je najveći...jedan i jedini, pravi..ZUBA. Za one koji manje razumeju fudbal, to je kao prva ljubav...NEPONOVLJIVO.
    Primedba: Frizura je bila odgovor na Bekama, i njegovog ličnog frizera....Zuba se ošišao sam....kapa dole i za to...
    (sofir, 18. jun 2014 15:16)

    # Link komentara

  29. Kakav je to majstor bio...
    Secam se kada je igrao u Milanu, bio povredjen vise od godinu dana, Milan kupuje Pata, kao najveceg talenta, igraju protiv Udinezea mislim, citava utakmica vrti se oko Pata i njegovog debija za Milan. Provlaci se i prica da Ronaldo igra prvu utakmicu posle duge pauze, ali glavna atrakcija je Pato.
    I onda utakmica.... Ronaldo kao da nije bio povredjen, lomi sve oko sebe, igra najbolje, daje 2 gola i namesta Patu gol.
    Odmah postaje jasno da je on jedina atrakcija na terenu, i da taj Pato nikada nece dostici kvalitet kakav je imao Ronaldo.
    I onda neki majmun startuje na Ronalda krvnicki, obnovi mu povredu i to je kraj za Ronalda u Evropi....
    Samo tako je i mogao biti zaustavljen...
    (!, 18. jun 2014 15:09)

    # Link komentara

  30. Jedino nikada necu prezaliti sto Ronaldo i Ronaldinjo nisu igrali u istom klubu...
    Kako bi samo Ronaldo koristio genijalne asistencije Ronaldinja, osvojili bi sve, ne znam ko bi mogao da ih zaustavi.
    (xxx, 18. jun 2014 15:03)

    # Link komentara

  31. Uz Batistutu verovatno najbolja klasicna devetka svih vremena, a da ga povrede nisu unistile, i da je odigrao 5-6 sezona na nivou one iz Barse bio bi bez konkurencije i najbolji igrac svih vremena.
    (Axl Rose, 18. jun 2014 15:03)

    # Link komentara

  32. Slazem se. Zuba je najbolji.
    (Snežana Tijanić, 18. jun 2014 15:02)

    # Link komentara

  33. @Vlax
    Nije novinar nista izmislio. C.Ronaldo je izabrao srednje ime jer je hteo da on ostane upamcen kao Ronaldo. Obilo mu se o glavu, pa sada cak i Englezi Zubu zovu "original Ronaldo"
    C.Ronaldo je jednom izjavio da zeli da bude najbolji u istoriji i da zeli da bude upamcen kao najbolji Ronaldo, a ne kao C. Ronaldo.
    To su njegovi kompleksi, jer i sam zna da je u poredjenju sa pravim Ronaldom nebitan.
    (@, 18. jun 2014 15:01)

    # Link komentara

  34. To je legenda fudbala i primer kako napadac treba da igra.
    Mogao je da predribla celu odbranu i ipak postigne gol, bez simuliranja faula kod prvog kontakta, mogao je da jednim potezom zadivi svet, a glavna razlika izmedju njega i danasnjih napadaca je sto on NIJE PROMASIVAO ZICERE!
    Danas C.Ronaldo promasi stopostotnu sansu 5 puta, da gol posle ko zna koliko promasaj i onda trci i slavi kao da je napravio cudo, a njegovi navijaci odmah zaborave da je promasio nekoliko cistih situacija. Isto vazi za ostale danasnje zvezde, narocito Robena, Benzemu, Runija, Mesija....
    Ronaldo je bio najpouzdaniji napadac koga sam gledao, a za ove danasnje su po realizaciji za klasu bolji i napadaci kakvi su bili Sevcenko, Vijeri, Krespo...
    (..., 18. jun 2014 14:56)

    # Link komentara

  35. Ja i dan danas kad se pomene Ronaldo - pomislim na originalnog, ne na manekena
    (Dsmra, 18. jun 2014 14:54)

    # Link komentara

  36. Tekst je nostalgnicno romantizovana verzija. Postoji i druga strana njegove karijere - u klupskom fudbalu najveci domet mu je uefa kup. Nie se nesto nagledao ni nacionalnih trofeja. Niko ne spori da je jedan od najvecih ali period u interu i real madridu ja pamtim i po agoniji na terenu, to su bili timovi sa brdo super zvezda a mucili su se da osvoje manje vazne trofeje. A uz to Kristijano ima mnogo veci uticaj na igru svojih timova nego Zuba. I da C Ronaldo je jedan i jedini Ronaldo.
    (Spasic, 18. jun 2014 14:28)

    # Link komentara

  37. Svaka ti je na mestu!
    Jedan i neponovljiv!
    (mikele, 18. jun 2014 14:13)

    # Link komentara

  38. SVETSKI FUTBAL CE DA PAMTI:
    60-te: PELE
    70-te: KEMPES
    80-te: MARADONA
    90-te: RONALDO
    2000-te: MESI (ali jos treba da potvrdi bar titulom SP)
    ostali su bili takodje veliki ali im je nesto falilo mozda Juzno Americki fudbalski folklor koji je drugaciji od svega ostalog. Zato ni jedan Nemac, Francuz, Italijan nemoze da bude na listi velikana.
    (Vladimir, 18. jun 2014 14:09)

    # Link komentara

  39. 2003...Jesen, Stadion "JNA"

    Ronaldo i Zidan naspram mog skromnog Partizana...a ja sam dobio priliku da ih gledam uzivo!
    Slika i dan danas stoji u glavi, kakva dva majstora fudbala!
    (kako drugacije, 18. jun 2014 14:04)

    # Link komentara

  40. kakav je to egzekutor bio...centarfor kakvog danas nema.Jedan je Ronaldo r9.
    (asdf, 18. jun 2014 14:03)

    # Link komentara

  41. Sta reci sada kada je otisao, bogu hvala sa travnatog igralista :). Zal veliki ostaje sto nismo bili u prilici da na pravi nacin ispratimo poslednje godine jedne neponovljive karijere. Ono sto cu prvo osetiti na pomen imena "Ronaldo", od sada ce biti jedna seta, nostalgija... Fudbalski opisati ga iz najboljih dana je dosta nezahvalno, pricati o njemu, a ne pricati bajke, znaci negirati istinu. Neponovljivi driblinzi. golovi, tehnika, vanserijska brzina.....o tome moze knjiga da se ispise. Nije se rodio takav koji je mogao da ga cuva(a ne da ga sacuva), kada bi mu se igralo, ne cak ni kada bi mu bio dan. Njegova fudbalska sustina je bila jedna, i osnovna - gol. Kada bi se uputio ka golu, vise nista nije postojalo, ni jedan, dva flastera, odbrana, ni sve te fudbalske taktike, strategije, filosofije. Samo ga je vreme delilo do magicnog trenutka, kada bi se spajalo nespojivo i nelogicno. Neumesno i nemoguce je porediti pipkavce i umetnike sloptom sa jednom fudbalskom eksplozijom koja se dogadjala nenajavljeno i neocekivano(stvar ukusa). Sve se moglo preispitati i staviti pod pitanje posle njegove dominacije. Kao sto se kaze za Aleksandra Makedonskog, bez preterivanja se moze upotrebiti za debelog, bio je snaga prirode! A sta reci za sve povrede koje su ga sacekale, kako je ponovo nalazio put do snova. Za mnoge kolica, stake, penzija, za njega put u legendu.Svako ko se bavio fudbalom, a i dr.sportom zna sta znaci kilogram, dva, tri vise. A sta znaci 15, 20 to nikada nece saznati!
    (Pera, 18. jun 2014 13:57)

    # Link komentara

  42. Miha je to najbolje objasnio.."krene ronaldo u kontru a nesta i ja sami"
    (Milos, 18. jun 2014 13:53)

    # Link komentara

  43. 96' sam krišom gledao Barsin trening u Beogradu samo zbog njega!
    (1fan, 18. jun 2014 13:29)

    # Link komentara

  44. Fenomen je zaista bio najbolji svih vremena. Medjutim, novinar bi trebalo da zna da je prekorevanje Ronalda prekomerne tezine prilicno neumesno, Ronaldo je po okoncanju karijere kroz suze rekao da godinama unazad vodi bitku sa stitnom zlezdom i da je to razlog tih problema. Nije zeleo da prica o tome dok je aktivno igrao, da mu to ne bi uzimali kao alibi za slabije partije. Eto toliki je covek bio, nije samo ostajao posle faulova na nogama, vec nije hteo ni realan problem da mu bude alibi za igru.
    (Jack, 18. jun 2014 13:13)

    # Link komentara

  45. Ima jedna zanimljiva izjava Maradone.. Znate koliki on ima ego skoro kao i Pele i onda on izjavi za zubu : Svi igraju fudbal samo se Ronaldo igra fudbala sa svima..
    (Vladimir, 18. jun 2014 13:10)

    # Link komentara

  46. Ja sam se najezio dok sam ovo citao, svaka cast debeli!
    (Nikola, 18. jun 2014 12:59)

    # Link komentara

  47. Sta, postoje dva Ronalda???
    (Noneed, 18. jun 2014 12:54)

    # Link komentara

  48. @(Vlax, 18. jun 2014 11:02)

    Kristina je odlican igrac, medju najboljima u istoriji svakako, ali za legendu je potrebno malo vise od fizicke spreme, kopiranja vec vidjenih poteza i statistike. Za igraca koji ima takve fizicke predispozicije i spremnost neverovatno cesto pada i izlezava se po travi. Da, to ima svoju svrhu, ali ne i lepotu fudbala. Da li ima neko ko bi uopste pomislio da bi u situaciji u kojoj je Ronaldo protiv Kompostele izveo svoju magiju, Kristina nastavila posle prvog starta? Mislim da ne, ukljucujuci i njegove najvece fanove. To je razlika.

    Nacin na koji zele da ga oslovljavaju je takodje jedan od parametara zasto ne moze uci u legende za istinske ljubitelje ove igre i moze se reci da je "izmislio" to Ronaldo. Ronaldo Luís Nazário de Lima je puno ime legende, a plagijatora Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro. Obicno se bira prvo ili zadnje, ali je Kristina odlucila da ubaci i Ronaldo, a vremenom i potpuno izbaci C. ili Cristiano. Zasto ne samo Cristiano? Slucajnost? Kako da ne.

    Primer: Abedi Pele nikad nije na svoj dres stavio samo 'Pele', jer se zna ko je bio Pele, vec je uvek stavljao ili Abedi Pele ili pravo prezime Ayew.

    Prvi se pamte, ostali su uspesne ili neuspesne kopije. Google kaze da je Ronaldo... Ronaldo Luís Nazário de Lima, a Google valjda zna najbolje :)
    (Radovan VII, 18. jun 2014 12:51)

    # Link komentara

  49. Jedna recenica sve govori - POSTIGAO JE SVE, A MOGAO JE JOS VISE!
    (ALEKSANDRA, 18. jun 2014 12:47)

    # Link komentara

  50. Inace 2002. Ronaldo je imao takvu frizuru da bi sin mogao da ga prepozna na tvu jer nije bio jedini celavac tada :)))
    (Plitak potok, 18. jun 2014 12:42)

    # Link komentara

  51. ‘‘el fenomeno‘‘ secam se i ja.krenuo jr slalom direktno na tri igraca,zaleteo se kao brzi voz,krenuo u biciklicu i samo je poleteo u vazduh.koliko sam se smorio cekajuci da se oporavi,pq jos 5 puta sam se vise smorio kad je obnovio povredu
    (duledudule, 18. jun 2014 12:40)

    # Link komentara

  52. imao sam cast da gledam ovog igraca kad je barsa gostovala zvezdi u tadasnjem kupu kupova 96.njega su jedva cuvali sakic i predrag stankovic zajedno...najbolji napadac moga vremena i dalje..80god sam...kapa dole i drugima ali zuba je kralj
    (duledudule, 18. jun 2014 12:32)

    # Link komentara

  53. Ronaldo, Zidan, pa onda ostali...
    (mile, 18. jun 2014 12:27)

    # Link komentara

  54. Da ima zdrave noge i na ovom prvenstvu bi bio najbolji strelac sa 38 godina. Toliko.
    (mc, 18. jun 2014 12:22)

    # Link komentara

  55. Ja mislim da mnogi od nas, koji su pratili ta svetska 98, 2002 itd, i koji su gledali Ronalda tvrde da postoji samo jedan, fenomeno. Najbolji napadac svih vremena. Uz Maradonu i najbolji fudbaler svih vremena. Njih dvojica pa par praznih mesta.
    (offside, 18. jun 2014 12:22)

    # Link komentara

  56. O Fenomeno, omiljeni moj igrac, samo da su ga povrede zaobisle...
    (Heterogena-smesa, 18. jun 2014 12:22)

    # Link komentara

  57. 1996 Marakana, Beograd, Zvezda-Barselona i Zuba. Meni je bilo dovoljno sto sam bio na stadionu. Rezultat nebitan.
    (eh, 18. jun 2014 12:19)

    # Link komentara

  58. Za sladokusce nekoliko minuta.Protiv Argentine, tri penala nad njim, i tri gola. jadan Samuel i ostali koljaci.
    [link]

    Pre neki dan sam cuo da ga britanski komnetatori jos uvek zovu ORIGINAL Ronaldo.
    Neponovljivi!
    (Obozavalac 2, 18. jun 2014 12:17)

    # Link komentara

  59. Ako je stvar ukusa, onda ga mozes odabrati. A da je bio najbolji, taman posla. Vise govori o tvom nepoznavanju fudbala i padanju ne egoiste i izivljavanja.
    (Sasa, 18. jun 2014 12:17)

    # Link komentara

  60. Eh...Cudo jedno je bio taj decko!
    Zidan kaze da je neverovatne stvari izvodio na treningu.
    Jugovic je pricao, dok je igrao za Juve, da su gledali video snimke driblinga. Mozda i moze da se izvede, ali sporo.
    Znate pricu za Mihajlovica i nestu? Igarju za Lacio, veoma dobar u to vreme. I strepe celu tekmu da Ronaldo ne dobije loptu. A on igra nezainteresovano, tako je ponekad bilo. Medjutim, u jednom trenutku dobije loptu i krene ka golu, a Mihajlovic kaze : "Auu, okrenem se, a Nesta i ja sami!"
    Imali smo srecu da nam te 90-te obeleze takvi igraci kao On, Zidan, Del Pjero, Romario...
    Ziveo Majstore!
    (karioka, 18. jun 2014 12:14)

    # Link komentara

  61. Pre X godina Barsa stigla u Beograd. Sa nekoliko prijatelja sam bio na stadionu jer je u Garc stigao Ronaldo. Svi znaju koliko ga volim i zezaju me celu utkamicu jer nije pipnuo loptu. : Gde ti je Celavi? Sta mu je?" I navijamo svi za Zvezdu, ali ja iscekujem bar jedan potez . I desi se! Uzme loptu i npravi dribling koji decenijama nije vidjen na marakani.
    [link]
    svi cute, a ja cvetam. Koliko sam ga voleo! Njega i Romarija! Romarija malo vise, Celavog skoro toliko. kad su igrali u tandemu bio sam u transu po nekoliko dana. Tadasnja devojka mi je rekla da sam nesto odsutan.
    (Obozavalac, 18. jun 2014 12:06)

    # Link komentara

  62. Prva fotografija sa SP u Koreji i Japanu, tragedija u finalu kada nisam hteo ni da gledam dodelu trofeja.
    Kan tokom celog prvenstva bio najbolji golman takmičenja, a onda greška. I to u finalu. Tuga. Sledeći gol, desetak minuta pre kraja - potop i za mene kraj prenosa. Od tada Zubu ne mogu očima da vidim.
    Kan, Linke, Ramelov, Cige, Birof, Nojvil, Janker... ih koja je to reprezentacija bila. Šteta što nisu osvojili Boginju.
    (Dragan Torbica, 18. jun 2014 11:54)

    # Link komentara

  63. Nije s tom frizurom došao na SP 2002 nego se tako ošišao tek posle četvrtfinala !!!
    Poz
    (Vladimir, 18. jun 2014 11:52)

    # Link komentara

  64. Jedino cemu ce sledece generacija raspravljati jeste da li Ronaldo ili Ronaldinjo?
    Nema treceg.
    Sta su ta dvojica uradila za vrlo kratko vreme, i uticaj koji su ostavili na fudbal ovi danasnji mogu samo da sanjaju. Ja sam blizi da kazem da je Ronaldinjo bio najbolji, ali opet nikad necu biti 100% siguran.
    (Milos, 18. jun 2014 11:48)

    # Link komentara

  65. Ukusi razliciti, za moj, Ronaldo je najbolji igrac svih vremena. Igrac kojeg ili volite ili obozavate! Zuba majstor!
    (srcem svim, 18. jun 2014 11:44)

    # Link komentara

  66. Svaka cast na tekstu,potpisujem ga!!!Otkad nema Ronalda ja vise ne gledam fudbal,nema te lepote,gledas utakmicu sat i po vremena i ne vidis nista.Ni Brazil nije kao sto je bio otkad nema fenomena!
    (JA, 18. jun 2014 11:43)

    # Link komentara

  67. To je to.
    Ovaj gol protiv Kompostele upravo pokazuje razliku između Ronalda (jednog jedinog) i današnjih zvezda koje bi jedva čekale da padnu u sličnoj situaciji, a njega nisu mogli da zaustave ni faulom.
    (NNN, 18. jun 2014 11:34)

    # Link komentara

  68. Moj omiljeni fudbaler! Inace on, Zidan i Ronaldinjo, 10 mesta prazno pa onda mogu da dodju Mesi, Kristijano Ronaldo i ostali! Ovu prvu trojicu poredjajte kako vam je volja!
    (djoko blatobran, 18. jun 2014 11:27)

    # Link komentara

  69. Najbolji napadac u istoriji fudbala, steta sto su ga povrede unistile dok je igrao u Italiji.
    (Stevan, 18. jun 2014 11:27)

    # Link komentara

  70. Secam se tog gola u dresu Barse pustali su ga u 2 dnevniku rts-a :)! Zaista najbolji nadimak koji mu najvise pristaje je FENOMEN da je bio zdrav celu karijeru ne bi bilo diskusija o najboljem igracu svih vremena!
    (Kol, 18. jun 2014 11:18)

    # Link komentara

  71. bravo za sjajan tekst. Najbolji fudbaler koga sam gledao. On pa masu praznih mjesta pa svi ostali.
    (dražen_nk, 18. jun 2014 11:13)

    # Link komentara

  72. Da me neko stavi na najgore muke i kaže da se odlučim da li je bolji Ronaldo ili Ronaldinho,skončao bih i ne bih dao odgovor...
    (Fudbal sa Olimpa, 18. jun 2014 11:02)

    # Link komentara

  73. ronaldo je zaista veliki fudbaler, ali ova priča o pravom i lažnom ronaldu, jednom jedinom ronaldu itd. je totalno bezvezna, pogotovo od strane jednog novinara. kao da je kristijano izmislio sebi to ronaldo. a da ne pričamo o tome kakav je igrač kristijano... sportski pozdrav za svakog ronalda na planeti
    (Vlax, 18. jun 2014 11:02)

    # Link komentara

  74. Imam 28 godina i imao sam tu cast da ispratim velike asove poput: Batistute,Totija,Del Pjera,Pavela Nedveda,Rajana Gigsa,Zidana,Figa,Ronaldinja,Rivalda i ostalih majstora zbog kojih je ova igra magicna. Sada dominiraju C.Ronaldo i Mesi,ali po mom skromnom misljenju ni jedan igrac nije sa takvom lakocom davao golove i imao takvu brzinu i tehniku kao Luis Nazario de Lima Ronaldo...El Fenomeno 9!
    (Nenad, 18. jun 2014 11:01)

    # Link komentara

  75. Tačno tako, Ronaldo je jedan jedini, a ovaj sad mu makar po sportskom ponašanju, ako ne i igrački, nije ni prići, jer biti sportista nije samo izaći na teren i driblati i dati gol, već mnogo više od toga.
    (Darko, 18. jun 2014 10:49)

    # Link komentara

  76. Gledam ono sto pise Ronaldo drama, kad se povredio, sto mu nije bio ni prvi, niti poslednji put. Vidim samo jedno telo koje ne moze da izdrzi taj fudbalski mozak, da prati te slalome, jer da ga nisu pratile povrede ne bi imao ravnog, bio je kao MJ u fudbalu (samo kazem povrede su ga unistile, ne mozes ti posle vece povrede igrati na nivou od ranije, pogotovo posle vise istih povreda). Steta sto su mu povrede presudile u tome da ne bude broj 1 svih vremena, jer sigurno je to zasluzio, i ne samo to nego je dok je igrao bio barem duplo bolji od ovih danasnjih igraca (i moze da prica ko sta hoce ali se pre igrao bolji fudbal, jer tad nije moglo ovoliko da se pada, folira, nisu zvezde tolko bile zasticene od sudija...).
    Sve u svemu jedan jedini Ronaldo koji je jedini koji moze da se poredi sa velikanima poput Pelea, Maradone, Platinija, Zidana, Badja, Maldinija, Barezija - pa onda ide praznina jedna velika pa idu Mesi, Ronaldo i ostala boranija (izvinjavam se novim navijacima, tj mladjim ali nije ovo ni blizu fudbala kakav je bio, pa ovo SP je smesno u odnosno na ono 94-te)
    (Jah, 18. jun 2014 10:49)

    # Link komentara

  77. Plakao sam kao kiša kad je obnovio povredu u Interu, sećam se te tekme kao juče. Takav se više ne radja, ništa mu nisu mogli.
    (el fenomeno, 18. jun 2014 10:42)

    # Link komentara

  78. Ko ga je gledao sve zna, ne mora se ništa objašnjavati. Jedino mi je žao što se nisu poklopile najbolje sezone Ronaldu i Ronaldinju pa da gledamo i to čudo.
    (stručnjak, 18. jun 2014 10:35)

    # Link komentara