- Komentari -

Pas je objekat: Pregazio ga na pešačkom i - nikom ništa? Od svakodnevice do slučaja Mihajlovski

Slučaj voditeljke Ane Mihajlovski, čijeg je psa pre dva dana pregazio automobil na pešačkom prelazu, i to dok su ga njene dve ćerke, od 15 i 12 godina, šetale na povocu, okupirala je pažnju javnost. Kako je vozač mogao tek tako da projuri ubivši živo biće i šta bi se dogodilo da je udario i devojčice?

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Kako se pravilno kaže, psetar ili psar?
    (Miškec, 20. septembar 2021 15:41)

    # Link komentara

  2. A koliko ljudi i dece nastrada od pasa pa nikom ništa.Više se brine o psima nego o ljudima. Bolesno.
    (hm, 19. avgust 2021 20:15)

    # Link komentara

  3. Ovaj događaj je već danima u medijima. Bilo bi lepo kad bi svaki put kad neki pas nekog ujede, a posebno dete, da se o tome danima piše. A ne jedna mala vest i nikom ništa, niko ništa ne preduzima, Komunalci ne kažnjavaju, opasni i veliki psi bez povoca i korpe masovno se šetaju. Lutalica pune ulice.
    (Neko, 16. avgust 2021 09:12)

    # Link komentara

  4. ljudi ne odgovaraju ni kada ubiju čoveka
    sto bi ovaj za psa
    (Jaime Vardy magična devetka, 12. avgust 2021 12:03)

    # Link komentara

  5. Najluđe ni je da su maloletnom licu dali da brine o živom biću.
    Prošetajte kroz misli napred-nazad gledajući iz ovog ugla. Ko je odgovoran?
    (466453, 26. jul 2021 22:17)

    # Link komentara

  6. Ovi kučkari u stvari više mrze ljude nego što vole pse.Oni su u stvari neprilagođeni mizantropi a ne ljubitelji životinja.Umesto da su zgrade pune dece kao nekada, sada su pune pasa. Bolesno i izopačeno.
    (užas, 15. jul 2021 19:57)

    # Link komentara

  7. Dokoni kučkari...
    (strašno..., 15. jul 2021 19:54)

    # Link komentara

  8. Pas u stanu=gubljenje vremena.
    (Dokonog li sveta..., 9. jul 2021 17:29)

    Mrzitelji pasa u gradu = besmisleno trošenje životnog prostora.
    (Nemanja, 13. jul 2021 10:13)

    # Link komentara

  9. Opala " popularnost"
    Da li je treca udaja na vidiku?
    Vazno je izabrati imucnog oca .
    (Ocekivanje ?, 11. jul 2021 13:09)

    # Link komentara

  10. Selpi@
    Zaboravi da nam prepricas njeno ponasanje sa policijom.
    Da nije i ona srpska majka,?
    (Ocekivanje ?, 11. jul 2021 13:08)

    # Link komentara

  11. Osoba koja nije zavrsila srednju skolu,koja je bahata na parkiralistu i sa policajcima , zasticena i nedodirljiva .....???!
    Da nije i ona SRPSKA MAJKA,a da nisam obavestena?
    (Ocekivanje ?, 11. jul 2021 09:40)

    # Link komentara

  12. Pas u stanu=gubljenje vremena.
    (Dokonog li sveta..., 9. jul 2021 17:29)

    # Link komentara

  13. Ako zelite da sacuvate psa on ne sme da ide ispred vas na pesackom. Uvek zategnite povodac i neka je pas uz vas. Vozac je kriv zato sto nije propustio pesake, ali nije jurio na snimku se vidi prosao je nekih 20-30 sat, devojcice su stale na pola pesackog i bukvalno je prosao ispred njih kao da pas ne postoji. Nocu se mali beli pas stopi sa pesackim sarama, a ako je obracao paznju na devojcice nije ni primetio psa 2 metra ispred. Opet po zakonu kada je pesak na pesackom vozilo mora stati. Mada u praksi se cesto desava da pesak stane da propusti vozilo jer to mora zbog svoje bezbednosti. Onda vozac iskoristi priliku da prodje kao sto se desilo ovde. Nastavio je da vozi kao da i nije bio svestan da je bilo sta ucinio. Psa po mom misljenju nije video, ali je kriv, jer zamislite da je dete koje je nisko i bez odgovarajuceg nadzora istrcalo. Zato zakon nije sulud, kad vidite da pesaci krecu da prelaze, zaustavite se!
    (objektivno, 4. jul 2021 21:03)

    # Link komentara

  14. @Goran
    Slazem se. Ja sam totalno da iskopiramo zapadne zakone. Ali to vazi i za zakon o držanju kućnih ljubimaca. Pa da vidimo da li neko sme da pusti psa bez povoca u parku,da li sme neko da vodi pit bula bez korpe,da li neko sme da ne cipuje psa,da li smeju psi da laju u zgradi,da li sme neki pas da napadne biciklistu ili trkača na stazi..itd. Vi,vlasnici pasa,biste samo prava,a nikakve obaveze. E, to nece moci prijatelju.
    (Oliver, 2. jul 2021 18:57)

    "Prijatelju", ja nemam psa, imam 3 sterilisane macke.
    Sto se zakona tice, apsolutno se slazem.

    @Goran
    Tvoj problem i tvoja odgovornost je dugogodišnja briga o psu. Da li si uložio 5 ili 15 godina u njegov odgoj. Samo ako ti neko namerno, odnosno čista mira, povredi ili ubije psa, treba da odgovara.
    (dominus, 3. jul 2021 20:30)

    Naravno, niko me nije pistoljem terao da imam, hranim i volim svog kucnog ljubimca.
    Ali da zivo bice u zakonu bude objekat, to je nebuloza.

    Mene vise brine ta bezdusnost i bezosecajnost koju vecina komentatora ima, kada komentarise ceo ovaj slucaj, pokazuje vrlo precizno gde smo kao narod trenutno, u zivom blatu, jer tonemo i dalje.
    (Goran, 4. jul 2021 15:00)

    # Link komentara

  15. Potpisujem svaki tvoj komentar. Samo što bi se trebao uvesti zakon za strogo kažnjavanje onih koji drže pse po stanovima (izuzetno visoke novčane kazne) i nekako rešiti problem odbacivanja pasa (nesavesni vlasnici koji dozvole okot koji kasnije bacaju).

    @S pa kod njih zakoni nisu mrtvo slovo na papiru, otud i takva pravila :)
    (dominus, 03. jul 2021 20:30)

    Vas koji histerišete protiv svih koji drže pse u stanu POD HITNO silom proterati iz gradova jer za tu sredinu niste.
    (Vladan, 4. jul 2021 13:00)

    # Link komentara

  16. Situacija se mora sagledati objektivno. Inače, zar se ne bi moglo reći kako bahate devojčice prelaze pešački prelaz noću, ne gledajući ni levo ni desno, pri tom puštajući psa 3m ispred sebe, a vozači ih jedva izbegavaju..? Po zakonu (Izmena od 2018, ako se ne varam), vozač nije dužan da se zaustavi ukoliko vozi skroz desnom stranom, i proceni da može da prođe pre nego pešak sa suprotne strane stigne do njegove. Ko ne zna to, neka se informiše! Mislim da su devojčice krive što nisu pazile kako prelaze ulicu, a vozač, koji definitivno nije ni video psa, što se nije zaustavio da vidi šta se desilo...
    (Srba, 2. jul 2021 22:42)
    Ma da,verovatno nisu ni pokupile za psima pola aata pre udesa pa je vozač i heroj...
    Taman da si usmrtio psa lutalicu na magistralnom putu ,kao vozač si duzan da se zaustaviš i skliniš prepreku koju si na putu napravio.
    Shvataš?
    Posle udesa si dužan da se zaustaviš.Da ponudiš pomoc.U ovom slučaju psu nije bilo pomoci ali je dovoljno da se zaustavis i skloniš decu sa ulice jer su u šoku .
    Razmisljas o tome?
    Da ne govorimo o tome da si u obavezi da propustiš pešaka bez obzira da li se "vuče preko pešačkog " ili "gleda da se što pre udalji".
    Šta ,ako je po tvojoj proceni spor ,seta psa pogrešno imaš pravo da ga zgažiš?
    Ako ga promašiš da otvoriš vrata da bi ga zakačio?
    Lično mislim da ti fleksi povoci nisu dobri (volim pse) i da stvaraju problem ne samo vozačima nego i vlasnicima drugih pasa ali to ovde nije bitno.
    Kriv je
    (Komša, 4. jul 2021 11:44)

    # Link komentara

  17. Nevezano za ovu priču, vozači su vrlo bahati. Meni se svakodnevno dešava na Tošinom bunaru na prelazima gdje nema semafora čekam i po 5 minuta da pređem ulicu jer neće niko da stane i propusti me. Čak i ako neko ko me vidi stane, onda moram da stanem na sred ulice da čekam da me propuste iz suprotnog pravca. Toliki je nivo bezobrazluka vozača. I ja sama imam auto, ali vozim samo kad idem van grada pošto je nivo bezobrazluka i nervoze u saobraćaju takav da se ne osjećam prijatno za volanom.
    (Milica, 3. jul 2021 23:13)

    # Link komentara

  18. @Goran

    Tvoj problem i tvoja odgovornost je dugogodišnja briga o psu. Da li si uložio 5 ili 15 godina u njegov odgoj. Samo ako ti neko namerno, odnosno čista mira, povredi ili ubije psa, treba da odgovara.

    @Oliver

    Potpisujem svaki tvoj komentar. Samo što bi se trebao uvesti zakon za strogo kažnjavanje onih koji drže pse po stanovima (izuzetno visoke novčane kazne) i nekako rešiti problem odbacivanja pasa (nesavesni vlasnici koji dozvole okot koji kasnije bacaju).

    @S pa kod njih zakoni nisu mrtvo slovo na papiru, otud i takva pravila :)
    (dominus, 3. jul 2021 20:30)

    # Link komentara

  19. Za psa manje više. Ono što je ovde za ozbiljnu kaznu je da vozač nije stao pešacima na pešačkom prelazu. Za to se u normalnim zemljama oduzima dozvola.
    (Mannheimer, 3. jul 2021 20:02)

    # Link komentara

  20. Ko je Ana Mihajlovski?
    (čiča, 03. jul 2021 00:03)

    Majka dvoje dece, više nego dovoljno, što pitaš?
    (Selpi, 3. jul 2021 15:27)

    # Link komentara

  21. Situacija se mora sagledati objektivno. Inače, zar se ne bi moglo reći kako bahate devojčice prelaze pešački prelaz noću, ne gledajući ni levo ni desno, pri tom puštajući psa 3m ispred sebe, a vozači ih jedva izbegavaju..? Po zakonu (Izmena od 2018, ako se ne varam), vozač nije dužan da se zaustavi ukoliko vozi skroz desnom stranom, i proceni da može da prođe pre nego pešak sa suprotne strane stigne do njegove. Ko ne zna to, neka se informiše! Mislim da su devojčice krive što nisu pazile kako prelaze ulicu, a vozač, koji definitivno nije ni video psa, što se nije zaustavio da vidi šta se desilo...
    (Srba, 2. jul 2021 22:42)

    Lupetaš, kao desetine sličnih neznalica poput tebe. Izmena zakona koju spominješ se bavi slučajem kada je pešak stupio na prvu traku, a vozilo je u četvrtoj. Devojčice su bile u susednoj traci kada je auto prošao pored njih.
    (Bojan, 3. jul 2021 15:03)

    # Link komentara

  22. Sećam se kako smo se mangupirali u Budimpešti gde je, inače, saobraćaj nemoguć.
    Na svu njihovu muku, krenemo da prelazimo ulicu, izvan pešačkog i ceo saobraćaj stane. Onda se, kao, premišljamo. Svi stoje, niko ne trubi .
    Ako sam dobro razumeo, ovo, opisano u tekstu, se dešavalo na pešačkom prelazu...
    (Ovako, 3. jul 2021 14:37)

    # Link komentara

  23. Pesacki prelaz je sastavni deo kolovozne trake i onaj ko stupi na njega je aktivan ucesnik u saobracaju i kao takav je duzan da se ponasa odgovorno, kako prema sebi, tako i prema ostalim ucesnicima u saobracaju. Pesak je duzan da ulicu predje sto brze moze, a ne da na pesackom kucka poruke u tel., zastaje da se pocese gde ga svrbi, vrti hulahop ili voda kuce na 4 metra od sebe kao da je na setalistu.
    (BGW, 3. jul 2021 11:59)

    # Link komentara

  24. Zamislite da je umesto psa bio mali covek (patuljak), i ovaj pobegao?!
    (donkey kong, 02. jul 2021 22:41)

    A zamislite da je umesto psa i patuljka bila devojka, pa je bahati klinac ubije i pobegne. I nikom ništa. Ah, da ne morate da zamišljate, već se desilo.
    (La la iz Banata, 3. jul 2021 11:44)

    # Link komentara

  25. Gospođa Ana je pre svega trebalo da svojoj deci skrene paznju na to da se na p.prelazu kuce drzi na kratkom povodcu. To narocito vazi za ovu rasu, jer su pudlice sklone tome da potrce u susret automobilu koji je u pokretu. Razumem tugu zbog gubitka ljubimca, ali praviti vozacu pakao od zivota zbog situacije u kojoj ima i njihove odgovornosti mi lici samo na licnu osvetoljubivost.
    (lini, 3. jul 2021 11:41)

    # Link komentara

  26. Све више људи мисли само о себи и не обазире се на друге. Друштвена култура је на ниском нивоу, а ово је само последица. Не брину људи о другим људима, а не о животињама. У реду за вакцину, не могу да стоје са метром размака. Боли их ...
    Узроци су и у медијима и како се понашају они који би требали да буду примери.
    (Из угла, 3. jul 2021 10:59)

    # Link komentara

  27. Za “strucnjake i znalce”, par odredbi Zakona o bezbednosti saobracaja na putevima

    Član 23
    Vozač je dužan da obrati pažnju na pešake koji se nalaze na kolovozu ili stupaju na kolovoz ili iskazuju nameru da će stupiti na kolovoz.

    Kada prilazi pešačkom prelazu, vozač mora da prilagodi brzinu vozila tako da u svakoj situaciji koju vidi ili ima razloga da predvidi, može bezbedno da zaustavi vozilo ispred pešačkog prelaza.

    Na delu puta na kome se kreću deca, odnosno su postavljeni saobraćajni znakovi o učešću dece u saobraćaju, vozač je dužan da vozi sa naročitom opreznošću, tako da može blagovremeno da zaustavi vozilo.

    Član 42
    Vozač je dužan da brzinu kretanja vozila prilagodi osobinama i stanju puta, vidljivosti, preglednosti, atmosferskim prilikama, stanju vozila i tereta, gustini saobraćaja i drugim saobraćajnim uslovima, tako da vozilo može blagovremeno da zaustavi pred svakom preprekom koju pod datim okolnostima može da vidi ili ima razloga da predvidi, odnosno da vozilom upravlja na način kojim ne ugrožava bezbednost saobraćaja.

    Član 99 stav 3 i 5
    Ukoliko na pešačkom prelazu saobraćaj nije regulisan uređajima za davanje svetlosnih saobraćajnih znakova niti znacima policijskih službenika, vozač je dužan da prilagodi brzinu vozila tako da u svakoj situaciji koju vidi ili ima razloga da predvidi može bezbedno da propusti pešaka koji je već stupio ili stupa na pešački prelaz ili pokazuje nameru da će stupiti na pešački prelaz.

    Ukoliko su u slučaju iz st. 1, 2, 3. i 4. ovog člana pešaci deca, nemoćna lica, slepe osobe koje se kreću uz upotrebu belog štapa i/ili psa vodiča, osobe sa invaliditetom koje se kreću u invalidskim kolicima, ili za kretanje koriste druga ortotičko - protetička pomagala, vozač je obavezan da zaustavi vozilo i da ih propusti.

    Član 97
    Na pešačkom prelazu, na kome je saobraćaj pešaka regulisan svetlosnim saobraćajnim znacima, pešak je dužan da postupa u skladu sa tim znacima.

    Na pešačkom prelazu, na kome je saobraćaj pešaka regulisan znacima koje daje policijski službenik, pešaci mogu da prelaze kolovoz samo kad je datim znakom dozvoljen prelaz.

    Na pešačkom prelazu, na kome saobraćaj nije regulisan svetlosnim saobraćajnim znacima ni znacima koje daje policijski službenik, pešak je dužan da se pre stupanja na pešački prelaz, prethodno uveri da može da pređe na bezbedan način, tako da stupanjem na kolovoz ne ugrožava bezbednost saobraćaja.

    Sve je vrlo jasno! Dakle, kad su devojcice stupile na pesacki prelaz nije bilo vozila na putu, nisu ugrozavale saobracaj.Tog trenutka kad su stupile na prelaz, iskazale nameru da predju ulicu, sva vozila, u oba smera, morala su da stanu, ukljucujuci i auto koji je udario kuce ali i autobus koji im je posle prosisao iza ledja, i nebitno je da li je kuce bilo ispred njih 1,2 ili 3 metra.
    (FYI, 3. jul 2021 10:25)

    # Link komentara

  28. Uz dobrog advokata koji može da istakne samo toliko da vlasnik psa manjeg gabarita i težine prilikom prelaska ulice (na nekim pešačkim prelazima gde semafor reguliše saobraćaj postoje i tajmeri za koliko sekundi je pešak dužan da pređe ulicu) treba da uzme u naručje životinju i radi svoje i bezbednosti životinje pređe ulicu u što kraćem roku, a ne da životinju vodi na flexibilnom povodcu kako bi se u ovom slučaju pudlica mirno švrćkala i vršila nuždu na sred prometne saobraćajnice diskutabilne udaljenosti od 1m po kazivanju oštećenih vlasnika. O snimku da i ne govorimo da nije merilo kod odluke suda. Tako da ... policija je odradila svoj posao za svaku pohvalu ...
    (XXL, 3. jul 2021 09:47)

    # Link komentara

  29. Desila mi se slična stvar. Zrenjaninski put, kolaps u suprotnom smeru, krećem po paljenju zelenog svetla i između zaustavljenih vozila suprotnog smera istrčava štene a tek u prolazu vidim iza njega i deca. Van pešačkog, 20ak metara posle raskrsnice. Nisam išao brže od 30 ali nisam stigao ni da pipnem kočnicu. I šta sam trebao, da stanem? Da rizikujem dečiji bes ili konflikt sa roditeljima ako su tu bili... pa onda sve opisano u naslovnom tekstu, policija, sud, tužbe... naravno da sam samo produžio, najjednostavnije i najbezbolnije po sve. U Mihajlovski slučaju vozač nije stao ni decu da propusti, nema sumnje u njegovu krivicu bar za to ali pri prelasku, pas se drži u uz nogu a i bez njega, ulica se prelazi (bez obzira na prednost, pešački, zeleno na semaforu) isključivo kada je očigledno da će vozači da nas bezbedno propuste. Varijanta, imam prednost, idem, u kontaktu mesa sa tonom gvožđa gubi na logici.
    (Petar, 3. jul 2021 08:48)

    # Link komentara

  30. Kao veliki ljubitelj dece i pasa posle Anine izjave krenuh da kukam za psom i dečijom traumom dok psujem i kunem bahatog vozača. Onda se pojavio snimak nesreće. Deca su kriva daleko više od vozača i trebalo bih da i ona odgovaraju ( Ana umesto njih kad već ne zna da ih vaspita ). Sada mi je žao samo psa i to više ovog jadnička koji je pretekao ( kukala mu majka sa takvim vlasnicima ).
    (Kinolog, 3. jul 2021 08:40)

    # Link komentara

  31. Ljudi, ova Srbija je totalno prolupala. Svaki vozac mora da uspori i stane ukoliko bilo ko ima nameru da predje pesacki prelaz. Ako je bilo ko nagazio na pešački, duzan je da zaustavi vozilo.
    Tako da je ne kriv, nego kazna za oduzimanje dozvole. A mozda i zatvor.
    I neko ga tu brani?!?! Kako?
    Lepo, kod nas vlada zakon jaceg, a svest nam je na nivou prostorije. Samo u Srbistanu....
    (ccc, 3. jul 2021 03:36)

    # Link komentara

  32. Ko je Ana Mihajlovski?
    (čiča, 3. jul 2021 00:03)

    # Link komentara

  33. pročitajte zakon o saobraćaju kada pešak mora da propusti auto i kada auto propušta pešaka pa onda komentarišite a ne da lupate gluposti
    (Sersem, 2. jul 2021 23:34)

    # Link komentara

  34. Ne vodi se pas na taj način. Nije prelaz korzo. Kriv je i vozač ali kriva su i deca.
    Pustili psa 4 metra ispred sebe. Može se reći da su i deca bila bahata. Nisu oslobodili Beograd da tako rade. Jadan pas.
    (izhlapjeli starac, 2. jul 2021 23:02)

    # Link komentara

  35. izleteo ispred auta da bi me vozac video i zakocio na vreme i time spasio svog tada jos neistreniranog psa koji izleteo jureci lopticu. Dakle rizikovao sam svoj zivot, e toliko nam ti dlakavi stvorovi znace.


    (Zohan, 02. jul 2021 21:06)


    Klasičan primer kučkara. Ti si sam svog psa doveo u opasnost, trenirajući ga u neoezbeđenom prostoru. Niko, apsolutno niko nije dužan da vodi računa o tvom psu, a ti si doveo u opasnost i sebe i psa i vozača automobila ispred kog si iskočio.
    (Silvester, 2. jul 2021 23:02)

    # Link komentara

  36. Ono što je sigurno da neki više vole pse i mačke od ljudi. Ljudi su toliko bolesni sa tim životinjama. Strašno. U Americi im rekli da ne ljube kokoške. Bivša koleginica psećeg parazita pokupila 3 put na Vma na operaciju ide, ova jedna poznanica mačijeg parazita pokupila. Alo to je meni bolest. Ne opravdavam, i strašno mi je da se ubije životinja, ali je strašnije da je ubijen čovek. Još mi strašnije lizanje pasa i mačaka i ljubljenje. Fuj, bolesno.
    (Marijana, 2. jul 2021 23:00)

    # Link komentara

  37. Vozac mora da snosi odgovornost to je bez svake rasprave, medjutim ono sto zelim da naglasim da je ovo klasican primer ne paznje pesaka pri prelasku ulice na pesackom prelazu. Na zalost, moj je utisak takav da devojcice nisu ni zastale da pogledaju levo pa desno, da sacekaju da vozila stanu pa da sa velikom sigurnoscu predju ulicu(u ovom slucaju su u kratkom vremensko intervalu prosla vozila i sa leve i desne strane) . Nisu samo one primer vec ih ima sigurno mnogo. Mnogi pesaci misle da cim pridju pesackom sva vozila moraju da stanu ne razmisljajuci ko im i kakav vozac im dolazi u susret.Psa mi je veoma zao ali
    O ne pravilnom vodjenju psa ne zelim ni da komentarisem ali naglasavam da kucni ljubimac nije igracka skojom cu se ponekad poigrati i ponekad ga prosetati i on ce biti dobar a ja cu biti dobar sto ga imam. I njih treba vaspitati i dresirati.
    (deja ns, 2. jul 2021 22:59)

    # Link komentara

  38. Ovo je klasičan primer neodgovornih kučkara. Zna se kako se pas vodi gradom, ne na fleksi povodniku, da njuši prolaznike i zapišava svako drvo, nego uz nogu, pored vlasnika. Shvatite, niko nije dužan da trpi vaše pse i niko neće voditi računa o njima, ako ni vi sami ne vodite. Vlasnik sam više pasa i to rase koja je proglašena za opasnu, te znam kolika je odgovornost. Rešite već jednom sami sa sobom, želite li da budete kučkar, a to je na žalost većina ili odgovoran vlasnik psa. I na kraju, pas nije statusni simbol, nego živo biće.
    (Silvester, 2. jul 2021 22:53)

    # Link komentara

  39. Zamlaćujete se sa tim psima pa posle kukate zašto ga neko udari na pešačkom prelazu. Šta će pas u stanu, šta će uopšte u gradu?Kakvo stravično zamlaćivanje i gubljenje vremena. Pomodarstvo i dokoličarenje. Držite pse u stanu jer ne možete sa ljudima da ostvarite normalan odnos, nećete nikakav dogovor i kompromis,treba vam neko ko će bespogovorno da sluša, ko ne postavlja neugodna pitanja, ko ne kritikuje.Međuljudsko otuđenje i psetomanija su dostigli zastrašujuće razmere.
    (O čemu mi raspravljamo, majko mila..., 2. jul 2021 22:53)

    # Link komentara

  40. Vidim da je ovde ozbiljan okršaj između mrzitelja vlasnika pasa i mrzitelja onih koji mrze ili ne razumeju vlasnike pasa. Teško je proceniti ko vodi ali važno je da se nastavi tradicija negovanja mržnje u našem društvu koja nam je toliko toga donela. Mrzite se ljudi, ne dozvolite da vas ljubav, empatija i razumevanje obuzmu i unište sve ove dragocenosti koje ste stvorili dugotrajnom i sistematskom mržnjom. A ako uz promovisanje mržnje uspevate i da tako efikasno ističete svoju nepismenost, onda je vaš doprinos još značajniji.
    (Dusan, 2. jul 2021 22:49)

    # Link komentara

  41. Mali beli pas se skoro ne primećuje na belom pešačkom prelezu, niti udaranje istog verovatno ne stvara neku veću vibraciju u kolima od recimo prelaska preko rupe ili kolotraga.. Vozač očigledno nije prekorači brzinu niti je pokušao da pobegne, nego nije ni primetio šta je uradio i nastavio dalje.. Velika životna lekcija za klinke i tužan kraj za nesrećnog psa.
    Sa druge strane ova situacija bar za trenutak otvara oči ljudima u kakvoj sprdnji od države živimo i kako se svaki sobraćajni prekrašaj, naročit onaj sa fatalnim ishodom može jako brzo rešiti, naravno pod uslovom da si bar pas A.Mihajlovski.
    (bez kompleksa, 2. jul 2021 22:44)

    # Link komentara

  42. Situacija se mora sagledati objektivno. Inače, zar se ne bi moglo reći kako bahate devojčice prelaze pešački prelaz noću, ne gledajući ni levo ni desno, pri tom puštajući psa 3m ispred sebe, a vozači ih jedva izbegavaju..? Po zakonu (Izmena od 2018, ako se ne varam), vozač nije dužan da se zaustavi ukoliko vozi skroz desnom stranom, i proceni da može da prođe pre nego pešak sa suprotne strane stigne do njegove. Ko ne zna to, neka se informiše! Mislim da su devojčice krive što nisu pazile kako prelaze ulicu, a vozač, koji definitivno nije ni video psa, što se nije zaustavio da vidi šta se desilo...
    (Srba, 2. jul 2021 22:42)

    # Link komentara

  43. Zamislite da je umesto psa bio mali covek (patuljak), i ovaj pobegao?!
    (donkey kong, 2. jul 2021 22:41)

    # Link komentara

  44. U Srbiji nazalost mnoga pravila ne postoje a i ako postoje ne kažnjavaju se. Ali zato na zapadu imaju razni zakoni koji se poštuju. Tako da stranci kao stranci kad voze u Srbiji poštuju uglavnom propise dok naši ljudi (SRB, BIH, CRO, MNE, MK) ne poštuju ne /zato što znaju da neće niko da ih dira u Srbiji zbog toga.
    (S, 2. jul 2021 22:12)

    Postoje i kod nas mnoga pravila (verovatno ista, posto prepisemo sta je pametno ako ne znamo sami da smislimo), nego je problem sto su selektivna. A ako si gastos, 20-50e u magicni dzep izaziva momentalnu amneziju saobracajca...
    (Vlada, 2. jul 2021 22:37)

    # Link komentara

  45. (Vatra, 02. jul 2021 22:06)

    sad kad te opletu ovi sto nemaju ni kuceta ni maceta a kamoli ostalo,ima da vidis...da ti nisam u kozi...
    (neko iz mase, 2. jul 2021 22:37)

    # Link komentara

  46. @Samikun

    Što se tiče vožnje polagacu u Austriji samo iz dva razloga. Da ne bih imao probnu dozvolu i jer je priznatija. Ne zato što želim da krsim propise već zato što smatram da je probna dozvola glupa. Sad ću da obrazložim.

    Prvo kada se položi treba da se ima kontinuitet u vožnji. A jako je teško uklopiti da vozite auto sa osobom koja ima 5 godina vozačku dozvolu. Iz tog razloga često se dešava da mladi čekaju da im istekne probna i tek onda kreću da voze. Pola stvari su zaboravili.

    Drugo vožnja od 22 : 00 - do 06 : 00 ujutru uopšte nije rizična ako ste odmorni i nemate alkohol u krvi.

    Treće zabrana vozila od 108ks je po meni jako glupo. Ako je neko lud on će uspeti i sa 108ks da razvije 180kmh ili da se zakuca u nešto ili nekog. Drugo većina roditelja ima auto od 120-180ks i nemaju para da kupe još jedan auto.

    Četvrto sa AT dozvolom smete da vozite bilo koje tablice države EU kao i srpske dok sa druge strane, sa srpskom ne smete da vozite EU table.

    Peta stvar koju Austrija i Nemačka imaju je sledeća i po meni je mnogo bolje rešenje od probne dozvole. Kada položite u prvih 2 odnosno 5 godina ako napravite prekršaj koji donosi kaznene poene gubite dozvolu i morate ponovo da polazete i da idete na časove vožnje a to vas košta 1 500 eur minimalno. Na taj način oni vas ograniče da nemate volju da vozite brzo i rizikujete kada ste u punoj snazi. To je jedino ograničenje koje dobijete. Smete da vozite kad god hoćete, bilo koji auto, kao i svi vozači samo što ako napravite prekršaj sa kaznenim bodovima izgubite dozvolu. Na taj način se spreči divljanje u saobraćaju.

    Nažalost ako moj drug položi u Srbiji a ja u Austriji on ima razna ograničenja u Srbiji koje ja nemam iako smo isto godište. Ja samo treba da poštujem propise i ništa više.

    Naravno uvek ima izuzetaka. Po meni je mnogo bitnije da ubijete mladima želju za kršenjem propisa nego što im dajete milion ograničenja.
    (S, 2. jul 2021 22:35)

    # Link komentara

  47. jutros oko pola osam gospodjica sorc provokativan dekolte jos gori kolona u oba smera 40 vozimo ona izlazi na pesacki bez da se uveri da je bezbedno stvori se niotkud jako je bezobrazno scaliti krivicu na vozaca kako vas on vidi pa vidi i pesak njega i treba da se uveri da je bezbedno da predje ulicu bez obzira na pesacki i sve ostale okolnosti.Snimak nisam gledao kuceta mi je zao kao svakog zivog bica ali kolika je krivica na vozacu isto tako je i na pesacima pa ne moze vozac na mrtvi da koci i da reaguje u delicu sekunde mozda je covek vodeo pesake ali kucu niie.
    Nemojmo odmah slati coveka na robiju
    (Sistem te laze, 02. jul 2021 21:49)
    ali one su vec bile na pesackom prelazu vozilo je MORALO da stane.
    (maki, 2. jul 2021 22:32)

    # Link komentara

  48. To što se dogodilo je stvarno tužno ali ko je gledao snimak videće da je devojčica koja je vodila psa koji je pregažen istog pustila 3m ispred sebe dok je prelazila ulicu a druga je pretrčavala ulicu.
    Samo molim sve da budu objektivni i sagledaju situaciju bez emocija.
    Uz sve to je i mrak.
    Vozač je trebao da stane da ima imalo ljudskosti u sebi ali to je sad druga priča.
    Ja moje dete učim da gleda levo desno i kad je zeleno za pešake jer za ludake semafor ne postoji.
    (Alex, 2. jul 2021 22:30)

    # Link komentara

  49. @Samikun

    Nazalost ti sto voze A table su naši ljudi koji rade tamo a ne Austrijanci kao Austrijanci. Većina Austrijanaca kad dođu u Beograd ne mogu da se snađu da voze po Beogradu zbog naših vozača. Ja lično još uvek ne vozim jer imam 17 godina. Sa obzirom da zivim i ovde i tamo daću ti objektivno mišljenje, naročito pošto vidim na jedno oko.

    U Beču na primer skoro svaka ulica i to sa obe strane ima trotoar koji je malo uzdignut od parking mesta. Sa druge strane u Srbiji retko koja ulica ako izuzmemo bulevare ima trotoar gde moze da se seta normalno od automobila. Iz tog razloga mnogo je lakše i bezbednije šetati trotorarom u Beču nego u Beogradu.

    U Austriji ako parkirate auto izvan parking linija plaćate kaznu. U Srbiji za to nažalost nema kazne.

    Da li ste ikad čuli da je neko bio kažnjen u Srbiji jer je bacio papir ili djubre kroz prozor automobila na otvorenom putu? Siguran sam da niste. Ali na zapadu nije baš tako.

    Jedan nas covek je krenuo prvi put za Hamburg i na ulazu u Nemačku je bacio papir kroz prozor. Neko ga je slikao i prijavio policiji. Kada je stigao u Hamburg bio je umoran i legao je da spava. Kroz 5 minuta dosla je policija i pokucala je na vrata. Trazili su od njega da sedne u sopstveni auto odmah i da vozi 600km nazad, da parkira u zauvstanu traku, da nadje papir, da ga pokupi i baci u kantu za smece. Tek onda je mogao da se vrati kuci. Nije morao da plati kaznu. Tako da mu vise nikad nece pasti na pamet da nesto baci kroz prozor u Nemackoj.

    U Srbiji nazalost mnoga pravila ne postoje a i ako postoje ne kažnjavaju se. Ali zato na zapadu imaju razni zakoni koji se poštuju. Tako da stranci kao stranci kad voze u Srbiji poštuju uglavnom propise dok naši ljudi (SRB, BIH, CRO, MNE, MK) ne poštuju ne /zato što znaju da neće niko da ih dira u Srbiji zbog toga.
    (S, 2. jul 2021 22:12)

    # Link komentara

  50. Srbi nemaju saobracajnu kulturu i tu se prica zavrsava.70 % vozaca bi palo na testove u EU.
    (nisexpres, 2. jul 2021 22:08)

    # Link komentara

  51. Nisam gledao snimak, ali ako je tacno da je dzukac bio 3-5 metara ispred onda je to krivica tih devojcica, naravno i vozaca koji se nije zaustavio, ali ajmo realno. Ja imam klinca, sa 3 godine izleti izmedju auta na parkingu pravo ispred auta koji je isao polako sa parkinga pa je uspeo da se zaustavi, da ga je udario krivica bi bila moja ma koliko mi bilo krivo. Usi sam mu izvukao, 3 dana ribanja. Evo i sad sa skoro 7 zaprica se i ne zaustavi se pred pesacki, ja ga namerno pustim da vidim i pre neki dan je dobio posteno ribanje za to.
    Ako neko nije u stanju da brine o sebi kao sto je to malo dete ili pas onda je za njega odgovoran onaj ko je sa njim.
    Ako mi klinca udari auto, dzaba meni posle da ja trazim nekakvu pravdu i da svoju krivicu prebacujem na drugog.
    Sto se mene tice meni naj vise smetaju opasne dzukele koje setaju slobodno ili na dugackom povodcu.
    (Vatra, 2. jul 2021 22:06)

    # Link komentara

  52. (Nemanja, 2. jul 2021 18:00)

    I dalje je kriv vozac.
    (Washington, 2. jul 2021 22:02)

    # Link komentara

  53. Da pas je objekat, tako kaze zakon, sta je sporno? Krupniji pas pri vecoj brzini moze da ugrozi zivot putnika u vozilu! Zato cuvajte vase pse, ako ih volite, vozaci nisu duzni da brinu jos i o njima i njihovoj nepredvidivosti!
    (kadinjaca ipak pala, 2. jul 2021 22:01)

    # Link komentara

  54. Joj sto ovo nije Norveska!
    Pa da vidite kako bi socijalna sluzba na osnovu snimka pozvala majku na saslusanje.
    Da stvar bude gora, ta zena ne vidi krivicu u sebi.
    (Norge, 2. jul 2021 19:34)
    Dal si ti normalan covece ,zna se sta bi se desilo u Norvesku za ovako nesto.Pesacki prelaz je svetinja pa i na crveno da su isle opet bi vozac bio kriv takav je zakon.Vozac ima da STANE U MESTO dok ne prodju.U Norge bi ovaj ostao bez dozvole uz silnu kaznu.
    (Tomislav Mladenovic, 2. jul 2021 21:57)

    # Link komentara

  55. Zohane danas vidim kako se gospodja seta sa svojim kucnim ljubimcem u parku gde se igraju deca. Kada je dosao do zelene bastice izbacio je svoj teret i nastavili su dalje. Naravno da gospodji nije palo na pamet da pokupi za njim. Pa kako moze da bude tako bezosecajna prema deci? Da li i ti cistis za svojim ljubimcem ili je to ispod tvog nivoa? Ma fuj gde bi jos i to radio?
    (hmm, 2. jul 2021 21:50)

    # Link komentara

  56. jutros oko pola osam gospodjica sorc provokativan dekolte jos gori kolona u oba smera 40 vozimo ona izlazi na pesacki bez da se uveri da je bezbedno stvori se niotkud jako je bezobrazno scaliti krivicu na vozaca kako vas on vidi pa vidi i pesak njega i treba da se uveri da je bezbedno da predje ulicu bez obzira na pesacki i sve ostale okolnosti.Snimak nisam gledao kuceta mi je zao kao svakog zivog bica ali kolika je krivica na vozacu isto tako je i na pesacima pa ne moze vozac na mrtvi da koci i da reaguje u delicu sekunde mozda je covek vodeo pesake ali kucu niie.
    Nemojmo odmah slati coveka na robiju
    (Sistem te laze, 2. jul 2021 21:49)

    # Link komentara

  57. Treba promeniti zakon, da na pesackom prelazu pesak mora da propusti auto, tj. da prednost na pšesackom prelazu imaju auta, kamioni i autobusi. I tada vise niko nece pogiinuti na pesackom prelazu. Onda ce svaki pesak sam sebe paziti, nece se oslanjati na to da ima prednost nad autom.
    (Realan, 2. jul 2021 20:42)

    Ili kao usvakoj normalnoj zemlji da fasujete žestoke kazne kad ne stanete na pešačkom, a još i debeo zatvor ako nekog udarite. Efekat je skoro potpuno isti, samo bez izlaženja u susret bahatim majmunčinama i njihovom bezobrazluku.
    (Nemanja, 2. jul 2021 21:44)

    # Link komentara

  58. 2000. godine u Varšavi, prilazeci pesackom prelazu bez semafora ostadoh u soku kad se ispred pesackog prelaza u mestu zauatavio autobus gradskog prevoza, a u traci pored njega automobil, kako bi me propustili da zakoracim na prelaz i predjem ulicu. Posle saznasoh da su Poljaci “dovedeni u red” visokim kaznama za vozace - u to vreme 200€ za nepropuatanje pesaka. Sto se tice mnogih kometara u vezi sa kucnim ljubimcima, izlisno je govoriti onima koji nemaju ni intelektualne ni emocionalne kapacitete da razumeju i nauce sto ne znaju, ali i da vole i brinu o slabima, nezasticenima i nejakima, bili to ljudi ili zivotinje. Sramota me zbog tih koji nemaju ni morala ni savesti ni svesti ni znanja ni empatije.
    (FYI, 2. jul 2021 21:37)

    # Link komentara

  59. Cist prekrsaj, devojcice su setale pesackim i morale su da stanu da bi ispred sebe propustile vozilo za koje ja na snimku ne uocavam nameru da se zaustavi. Pas je nastradao jer je isao nekoliko koraka ispred devojcica i zaustavio se kada i one. Da su one kojim slucajem nastavile da hodaju preko pesackog jednakim tempom ocekivajuci da ce se vozilo shodno propisima zaustaviti da ih propusti....tacno bi i njih pregazio.
    (Bane, 2. jul 2021 21:32)

    # Link komentara

  60. Nije se zaustavio na pešačkom prelazu na kojem su bila deca! Prekršaj i tačka. Tokom izvršenja prekršaja je uništio tuđu stvar (ubio psa), što daje za osnov oštećenima da potražuju nadoknadu za materijalni gubitak i duševni bol s obzirom da je u pitanju kućni ljubimac. Slučaj zabetoniran s pravnog gledišta. Još ako je povredio detetu ruku kojom je držala povodac, koštaće ga kao svetog Petra kajgana. Pa se na sve to nije zaustavio da vidi šta je to pregazio i da li je dete možda povređeno. Šta mislite, kako će sudija da gleda na to! Da vidimo ko će sledeći da izvuče sebi iz džepa par hiljada eura na isti način. Hajd'te junaci, punite budžet i plaćajte odštete i slobodno trabunjajte da li je bio pas, veverica ili kengur.
    (Milan, 2. jul 2021 21:27)

    # Link komentara

  61. Ako pesak stane ispred pesackog prelaza vozac je obavezan da pesaka propusti, znaci on mora da stane,sme da prodje jedino ako mu pesak signalizira da nece preci ulicu na pesackom tada! Vozac sme da prodje kroz pesacki tek nakon sto pesak prodje , znaci sme da prodje sa pesakove zadnje strane na nekom ostojanju koje nece ugroziti pesaka!
    Zivot je zivot pa makar i zivot jednog psa, taj sto gazi pse i macke sutra ce i ljude, a najgori su oni sto zgaze i ne osvrnu se. Ipak je pas clan porodice ma sta neko o tome mislio, to znaju svi koji su imali ili imaju pse! a oni sto mrze zivotinje za njih nisam pisao ovaj komentar jer oni to nikad ama bas nikad nece razumeti!
    (prckoprvi, 2. jul 2021 21:25)

    # Link komentara

  62. Zobs, deo clana 99:

    "Ukoliko na pešačkom prelazu saobraćaj nije regulisan uređajima za davanje svetlosnih saobraćajnih znakova niti znacima policijskih službenika, vozač je dužan da prilagodi brzinu vozila tako da u svakoj situaciji koju vidi ili ima razloga da predvidi može bezbedno da propusti pešaka koji je već stupio ili stupa na pešački prelaz ili pokazuje nameru da će stupiti na pešački prelaz.

    ...

    Ukoliko su u slučaju iz st. 1, 2, 3. i 4. ovog člana pešaci deca, nemoćna lica, slepe osobe koje se kreću uz upotrebu belog štapa i/ili psa vodiča, osobe sa invaliditetom koje se kreću u invalidskim kolicima, ili za kretanje koriste druga ortotičko - protetička pomagala, vozač je obavezan da zaustavi vozilo i da ih propusti."

    Deca su u pitanju, ludak u kolima i narocito ludak u autobusu su morali da stanu i propuste decu, tacka.

    E sad svi su ovde izbrljali, a njihove brljotine je glavom platio pas.

    Gospodja pominje nepostojeca vozila koja su stala da propuste decu i povodac od 1,5m, a vidi se na snimku da tih vozila nema, a jedan od dva psa povecava rastojanje od dece od stupanja na kolovoz, kad je bio uz nogu, a na polovini ulice je vec bio udaljen celu saobracajnu traku (bar 2,5m).

    Zapravo je najstrasnije sto ako si poznat sve moze, pa i da pregazis nekog i pobegnes i nista, a ako nisi poznat... zalim slucaj
    (Vlada, 2. jul 2021 21:25)

    # Link komentara

  63. A kada taj OBJEKAT izujeda nekoga, onda nije baš objekat po zakonu? Ili i lovci ubijaju OBJEKTE?
    (666, 2. jul 2021 21:24)

    # Link komentara

  64. Vozač je kriv što nije propustio pešaka, a za smrt kučeta je kriv njegov vlasnik.
    (neshKO, 2. jul 2021 21:10)

    # Link komentara

  65. Uskoro slede sahrane pasa na ljudskim grobljima, na grobu će stajati najnormalnije ime psa i porodično prezime.
    (Sjajna era čovečanstva, 02. jul 2021 17:47)

    Pa sta. I Broza sahranismo, jos i svim pocastima
    (Ramon, 2. jul 2021 21:06)

    # Link komentara

  66. Ovima sto pse posmatraju kao vrecu dlaka zelim da kazem da sam jednom izleteo ispred auta da bi me vozac video i zakocio na vreme i time spasio svog tada jos neistreniranog psa koji izleteo jureci lopticu. Dakle rizikovao sam svoj zivot, e toliko nam ti dlakavi stvorovi znace. Imam sve u zivotu i srecan brak. Niko te tako bezuslovno ne voli kao pas, kako mozete da budete tako bezosecajni prema takvim bicima. Jeza me hvata s kakvim smo ljudima okruzeni.
    (Zohan, 2. jul 2021 21:06)

    # Link komentara

  67. Na snimku se vidi da minijaturni pas na razvučenom povocu prelazi ulicu preko 2 metra ispred male dece i to uveče. Krivica majke (Ane Mihajlovski) za izazivanje opasnosti po decu je jasna, tako da bolje ćuti.Sasvim je drugo pitanje gaženje psa na pešačkom prelazu i tu ulazimo na teren tretiranja propisa. Nisam siguran u zakonsku obavezu vozača da se zaustavi ako pregazi psa. Ja bih lično stao, ali da li je to obaveza, ne bih rekao.
    (Misa BMW, 2. jul 2021 21:00)

    # Link komentara

  68. Nije problem sto deca prelaze na crveno, nije problem sto je pas 3 m ispred njih.
    Problem je zivot psa.
    Pravi problem je neodgovorna majka.
    (Bob, 02. jul 2021 19:30)

    Problem si i ti, bolesniku kojem se priviđa crveno tamo gde semafora NEMA.
    (Bojan, 2. jul 2021 20:58)

    # Link komentara

  69. Zivimo i delimo vazduh u zemlji sa psihopatama.
    (Igor, 2. jul 2021 20:58)

    # Link komentara

  70. Ako mi na otvorenom putu iskoci srndac i tom prilikom mi nacini stetu, jel onda ja imam pravo na odstetu od lovackog drustva... Naravno da nemam, jos cu morati i da platim kaznu... Zasto je za pse drugacije? 
    (nervozni, 02. jul 2021 17:39) 

    Ako se dobro secam: ako je na deonici bio znak za divljac na putu, onda sam snosis troskove, posto si upozoren znakom. Ako nije, onda se pravi uvidjaj, pa se tuzi...
    (Vlada, 2. jul 2021 20:56)

    # Link komentara

  71. Da li ta raskrsnica ima semafore? Ako nema, obzirom na sve što smo videli, morala bi da ih dobije.
    (A upravljač puta?, 2. jul 2021 20:53)

    # Link komentara

  72. @S

    Hvala na iscrpnom odgovoru,iako sam pretpostavljao da ce biti takav,ali sam hteo da neko napise iz prve ruke i provereno kako bi nasi bezobrazni,drski i bahati vlasnici pasa videli kako se postupa u civilizovanoj zemlji sa nesavesnim vlasnicima pasa.
    (Oliver, 2. jul 2021 20:52)

    # Link komentara

  73. Zamislite u kojoj državi živimo kad pomoćnik tužioca koji vodi slučaj izjavi da okrivljenog ne tereti za bekstvo sa mesta zločina, zato što devojka ionako nije preživela.
    (ljubomilko, 2. jul 2021 20:51)

    # Link komentara

  74. Prekršaj vozača je evidentan jer onog momenta kad su deca stigla do sredine kolovoza ima obavezu da se zaustavi ispred pešačkog ali šta je sa (NE)odgovornošću devojčice koja vodi psa? Prelaziš ulicu sa po dve duple saobraćajne trake i puštaš psa da ide 4 metra ispred tebe!? Gledajući snimak imam utisak da je povodac u jednom trenutku zategnut i da je sprelui osa da skroz predje put i tako ga zaustavio baš na putanji vozila. Ispada da je zatežići povodac devojčica "podbacila" psa ispod vozila.
    Opet ponavljam, krivica vozača je nesporna ali za smrt psa je kriva i neodgovorna devojčica jer da je psa vodila pored sebe (kao i svi normalni ljubitelji pasa) ne bi mu falila ni dlaka sa tela.
    O "poznatim" i njihovoj pravdi u saobraćaju neću ni da komentarišem...biću fin.
    (ponosni vlasnik Sibirske Lajke, 2. jul 2021 20:47)

    # Link komentara

  75. Alo bre svi koji se hvatate za to da li je pas bio na 2 ili 3 metra od devojčica, shvatite da je prekrsaj prolazenje korz pesacki ako su na sred njega pešaci. To sto gomilu vas to radi ko dobar dan ne znaci da je legalno. Samo ste navikli da vas niko ne kažnjava za to. U vecini zemalja to nije legalno a i smatra se nekulturnim sto i jeste. Istina je da se ne krši ovaj zakon u velikoj meri samo kod nas (Sever Italije i Grcka mi padaju na pamet) ali ljudi shvatite da zbog toga ginu pešaci mahinalno. Muka mi je više od situacija u kojima lik za volanom “proceni” da ako on nastavi da se kreće konstantnom brzinom a da pri tom ni ja ne promenim ništa u mom kretanju preko pešačkog da će onda da me omaši za pola metra ili manje. A šta ako mi nešto ispadne pa se zaustavim da podignem to ili se sapletem ili recimo imam 12 ili 15 god kao ove klinke pa ne znam da najbolje odreagujem jer sam mlad i neiskusan i mislim da će stati kao i ostala kola koja su mi stala po zakonu i zdravo razumski? Onda ode glava a ovaj u zatvor. A koliko mi se tek puta desilo da neko hoce da zaobidje kola ili autobus koji mi je stao na pešačkom i da onda naglo ukoči u poslednjoj nanosekundi dok mi se vec odmotava ceo život pred ocima. Pa jos hoce da se svadja jer sam mu povredio osećanja kritikom da ne sme to da radi. Kuda svi zure toliko u Srbiji nije mi jasno… histerišu za volanom kao da gube milione na svakom semaforu i pešačkom a pri tom u mnogo većim zemljama sa većim životnim standardima i većim guzvama u saobraćaju se to većinom ne radi. Ne živim u Srbiji vec dugo ali svaki put kad dodjem kući u BG mi se diže kosa na glavi od ovog. A koliko sam stranaca upoznao koji su mi otvoreno rekli da se boje da predju ulicu u BG-u da ne pominjem. Sad kad vidim koliko vas brani ovu u situaciju i ne poznaje zakon, sve mi je jasno. Ali problem je naviše u policiji. Ne kažnjavaju toliko za prave prekršaje jer se za to mora cimati. Više vole nasumična zaustavljanja vozila i pisanje kazni za pojas/retrovizor/far jer su im ekonomski isplatljivija.
    (dartanjan, 2. jul 2021 20:47)

    # Link komentara

  76. Zamolio bih vas da pročitate ovaj post pre nego što osudite bilo koga u ovom slučaju.

    Kada pričamo o disciplini u vožnji daću vam 2 razlike između Srbije i Austrije.

    U Srbiji što je najgore nažalost nisu krivi vozači kad ne propuste pešaka jer se to ne vodi kao prekršaj u zakonu. Dok se god to ne promeni biće još mnogo nesreća na pešačkim prelazima
    (S, 2. jul 2021 17:22) # Link komentara
    A onda vi dodjete sa AU tablicama u domovinu i parkirate kola na sred pesackog, jurite ulicama grada duplo od preporucene brzine, zabranjen smer ne postoji, pesake ne j.... 2%.
    (Samikun, 2. jul 2021 20:44)

    # Link komentara

  77. Treba promeniti zakon, da na pesackom prelazu pesak mora da propusti auto, tj. da prednost na pšesackom prelazu imaju auta, kamioni i autobusi. I tada vise niko nece pogiinuti na pesackom prelazu. Onda ce svaki pesak sam sebe paziti, nece se oslanjati na to da ima prednost nad autom.
    (Realan, 2. jul 2021 20:42)

    # Link komentara

  78. Sreća da nisu imale nekog većeg psa, razbile bi čoveku auto.
    (Vakcinisan, 2. jul 2021 18:24

    Možda bi ga to naučilo da stane ispred pešačkog, posebno kada vidi da deca prelaze.
    Srećom ima šanse da ga tuže za materijalnu i nematerijalnu štetu. Uz kaznu za ovo preletanje, trebalo bi da ga izađe bar 3-4 hiljade evra. Voleo bih da je više, ali na žalost moraće da posluži za vaspitno popravnu. Nekom drugom da je ovo uradio zaglavio bi i u urgentnom, ali izgleda da su, srećom po njega, neki kulturni ljudi čim su krenuli javno.
    (Tasa, 2. jul 2021 20:35)

    # Link komentara

  79. Zanima me kakav je tretman da je umesto psa stradala neka druga jestiva domaća životinja.
    (marica, 2. jul 2021 20:28)

    # Link komentara

  80. @Oliver

    Naravno. Kada imate psa i neko ga udari ali ne vašom krivicom (auto, covek) ili ujede ga pas od drugog vlasnika onda ta osoba je dužna da uradi sledeće. Da plati lečenje za psa ili da isplati ogromnu ostetu za mrtvog psa, da plati pretrpljen bol za psa, da plati pretrpljen strah za psa. Onda plaća duševni bol za vlasnika i pretrpljen strah.

    Takođe ako vas ujede pas koji ima vlasnika onda je vlasnik psa dužan da vam plati lečenje, pretrpljen bol i pretrpljen strah. Na sve to dužan je da vam isplati novac koji ste izgubili jer niste radili. Na primer niste radili 10 dana a dnevno uzimate 200 eura to znači da mora da vam isplati 2 000 eura za 10 dana bolovanja.

    Ako pas pravi buku i laje u stanu ili zgradi komšije mogu da vas prijave i plaćate kaznu. Ako se to dešava često vlasnik stana ima pravo da traži od vas da izađete iz njegovog stana.

    Daću jednu istinitu priču. 2 vlasnika su šetala psa u 12 bezirku u Beču. Odjednom je pas od 1 vlasnika napao psa od drugog vlasnika. Pas je završio u komi i otišao na operaciju. Vlasnik psa je morao da plati lečenje, bol i strah za vlasnika i za psa. Sve u svemu koštalo ga je oko 18 000 eur.

    Iz tog razloga u Austriji većinom imaju pse ljudi koji mogu da im se posvete maksimalno i koji imaju kuću sa velikim dvorištem a ne ljudi koji kupe psa od 2 000 eura da bi se pohvalili da imaju skupog psa u društvu.
    (S, 2. jul 2021 20:27)

    # Link komentara

  81. Ja ljudi ne znam sta je sa vama. Na stranu sad krivica vozaca ili ne, ali da li vi znate koliko pas moze da se voli? Nisam cak ni ljubitelj pudli, ali sam jedno vreme cuvala tudju... Pa to je predivno, pametno biće, zlatno odano srce, kako možete da budete toliko bezosecajni?
    (A, 02. jul 2021 18:48)
    Nisu ljudi bezosecajni, po zakonu je isto bilo da je pas macka, prase, veverica kokoska...
    (123123, 2. jul 2021 20:10)

    # Link komentara

  82. Anice pahuljice, ako ti treba uteha tu sam :*
    (pravnik, 2. jul 2021 20:06)

    # Link komentara

  83. Ja ne znam šta je sporno. Čovek je pregazio psa. Čovek - subjekat, pregazio - predikat, psa - objekat.
    Policajac je pravilno primenio pravila srpske gramatike.
    (NBK, 2. jul 2021 17:45)

    Ja vidim gde je problem, i ni malo mi ne svidja to sto vidim.
    Vidim da nazadujemo, da se vracamo u stari vek sa shvatanjima poput tvog i slicnih.
    Pa Turci kao narod su vise evoluirali od nas, eeej bre, Turci, koji zimi pustaju zivotinje lutalice u trzne centre, da se ogreju, skoro je jedan covek snimljen kako skida svoju majcu i pokriva psa lutalicu.
    Gradske vlasti su ga pronasle a gradonacelnik mu je dodelio zahvalnicu za uzorno ponasanje.

    A mi ?
    Ovde se diskutuje o tome koliko je bolesno vezivati se za zivotinju, o dehumanizaciji ?!

    Gde ja zivim...toliko nazadujemo kao drustvo da ja zaista mislim da nam nema spasa, toliko sebicnosti, bezosecajnosti.

    Ja znam da ce verovatno vise od pola ljudi procitati ovo i nece razumeti ama bas nista od ovoga sto sam napisao, jer ste operisani od emocija, nema veze, i ovako ne kuckam zbog vas, nego da izbacim izbacim nemoc i nezadovoljstvo iz sebe.

    [link]
    (Goran, 2. jul 2021 20:05)

    # Link komentara

  84. Pas treba da je vezan lancom ispred kuće i da laje ako neko nepoznat dolazi.
    (Rale, 2. jul 2021 20:04)

    # Link komentara

  85. Nevjerovatni su pojedini komentari.
    Vozać, čovjek je ubio psa na pješačkom prelazu i mnogi kažu da nije kriv jer šta ce, pobogu pas uopšte u gradu!!,
    Dok mnogi ne shvate da je pješak na pješačkom prelazu UVIJEK u pravu trebace, izgleda još mnogo godina a jedino rješenje je drastično povecati kazne za ugrožavanje pjesaka i nema drugog rješenja
    pišem ovo iz licnog iskustva
    prije desetak godina vozim kroz centar grada desnom kolovoznom trakom
    ispred mene "ležeci" policajac pa onda pješacki prelaz
    prilazim lezecem, žena prelazi iz moje trake i nastavljam vožnju
    dva polcajca me sacekase i odrezaše kaznu vecu od 2/3 tadašnje plate
    nisam sacekao da zena nalusti obje kolovozne trake!
    mislite da mi to nije stalno u glavi kada vozim kroz grad!!
    (Biber, 2. jul 2021 20:00)

    # Link komentara

  86. Kao veterinar cu reci da pas kada se seta treba da ide uz nogu. Bas zbog sličnih stvari. Ima malo i greške vlasnika, ne samo vozača.
    (poezija., 2. jul 2021 19:58)

    # Link komentara

  87. O čemu pričate? Možda ovaj čovek nije video psa, ali moron je morao da vidi decu koja prelaze ulicu!!?? I već su bila na polovini, i prelazila na traku ka gradu! Moron je morao da uspori i propusti devojčice. Gotova priča!
    U tom smislu, jedino slep čovek ne bi video psa i decu! Ulica je savršeno osvetljena i ima puno ljudi uvek! Treba uvesti da se po gradu vozi 30, osim tamo gde nema stambenih objekata u neposrednoj blizini (tipa SIV, Borča most...) pa neće biti problema sa vidljivošću! Pešački je zakon. Imam 190cm i mene ljudi neki put ne registruju na pešačkom pa im sve po spisku. Kako je deci? I nije to ništa drugo do nepažnja.
    Onaj magarac se vrteo u krug na Trgu republike pa dospeo u dnevnik, iako niko stvarno nije bio ugrožen, ovaj ubio psa, ugrozio devojčice i mi mu nalazimo opravdanja. Uzeti mu dozvolu zbog bahate vožnje i prijavu za mučenje životinja!
    Maksimalna kazna i za vozača GSPa! Postoje kamere na više mesta 50ak metara od tog pešačkog, samo na pešačkom nema kamere! Pešaci nisu bitni! A na tom mestu ima i dosta djaka, i realno je najopasnije mesto u kraju.
    (Srdjan, 2. jul 2021 19:58)

    # Link komentara

  88. Iz komentara mnogih vesti se vidi veoma porazavajuca cinjenica, a to je da vecina najbolje ume da mrzi. Mrze pse, mrze druge narode, mrze sve i svasta, samo je bitno da mrze. E, sve dok je lakse ljudima da mrze, nama bolje nece biti.
    Cuvajte i brinite o zivotinjama i naravno drugim ljudima, prirodi itd i videcete kako je lepse i korisnije za sve kad nesto radis iz ljubavi i za sveopstu dobrobit.
    (gandra, 2. jul 2021 19:57)

    # Link komentara

  89. nije meni za dete na pešačkom meni je za kera
    (srbin, 2. jul 2021 19:54)

    # Link komentara

  90. Ako mi na otvorenom putu iskoci srndac i tom prilikom mi nacini stetu, jel onda ja imam pravo na odstetu od lovackog drustva... Naravno da nemam, jos cu morati i da platim kaznu... Zasto je za pse drugacije?
    (nervozni, 02. jul 2021 17:39)

    aj ne pricaj gluposti ne znam ko je zbog toga platio kaznu. a kasko osiguranje pokriva te troskove. a i to je divlja zivotinja a svugde u svetu ako pustis psa na ulicu i udari ga auto vlasnik auta ima pravo na pstetu plus vlasnik psa plati kaznu za nesavesno cuvanje zivotinje.
    (vrana, 2. jul 2021 19:53)

    # Link komentara

  91. nemogu da verujem da ima toliko komentara za običnog kera
    (srbin, 2. jul 2021 19:52)

    # Link komentara

  92. Ja ne mogu da verujem kakvih sve komentara ima. Prvo postoji snimak za sve vas koji komentariste da su sigurno deca lose prelazila ili pustila psa na pesacki i ostalo... Na snimku se vidi da su devojcice, kao i pas, koji jeste ispred njih, NA PESACKOM PRELAZU, znaci ako je pesak na pesackom moras da stanes dok on ne predje a ne da mu proletis ispred nosa, to prvo (mada im je i autobus prosao tik iza ledja i tog vozaca treba naci i kazniti), drugo, ako je pesacki treba usporiti vozilo, tj prilagoditi brzinu da bi mogao da osmotris da neko mozda ne zeli da predje ulicu, da vas podsetim ako ste spavali u autoskoli, prekrsaj je i ako ne stanete na pesacki a osoba je jos uvek na trotoaru pored, zbog toga se pada na voznji inace, jer ona mozda ima nameru da predje ulicu .
    U ovom slucaju dve devojcice su na pesackom prelazu, vozac ne da nije stao niti usporio vec je proleteo ispred njih, zgazio psa, ako ga vec nije video morao je da oseti udarac, nije se zaustavio vec produzio dalje.
    (Nina, 2. jul 2021 19:50)

    # Link komentara

  93. @A

    Masis poentu. Bezosecajnost nije krivicno delo, ja imam pravo da budem bezosecajan. A ti nemas pravo da mi tvoj pas pridje i da me lize,a kamoli da me ugrize. Je l' sad kapiras razliku?
    (Oliver, 2. jul 2021 19:50)

    # Link komentara

  94. I automobil je objekat. Znaci, mogu da se cakucam u tudj auto i sve je ok, ipak je to samo objekat.
    (nmmak, 2. jul 2021 19:49)

    # Link komentara

  95. Pandur je u pravu. Čovek lepo pazio u školi, nije 'vatao zjale. "Vozač pregazio psa na pešačkom prelazu". Subjekat vozač vrši glagolsku radnju gaženja OBJEKTA psa na priloškoj odredbi za mesto pešačkom prelazu. Pa,etan neki pandur :)))
    (La la iz Banata, 2. jul 2021 19:42)

    # Link komentara

  96. Meni je samo izleteo veliki pas dok sam vozio normalno 40-50 i napravio popriličnu štetu, preživeo je, al naravno tu njegov gazda nije kriv, tako da sam sam morao da plaćam štetu, tad može da bude objekat izgleda
    (..., 2. jul 2021 19:40)

    # Link komentara

  97. Ne mozemo se igrati terminima i kvalifikovati ovo kao ubistvo jer je neko nehatno ili iz krajnje nepaznje usmrtio zivotinju. Za ubistvo je potreban direktni ili eventualni umisljaj.
    (Pravnik, 2. jul 2021 19:39)

    # Link komentara

  98. Ako je ker član domaćinstva zašto se ne stavlja na kućnu listu i zašto se ne računa u članove kada se plaća npr. voda?
    (Jugosloveni на апаратима, 2. jul 2021 19:39)

    # Link komentara

  99. Žalosna je i jadna država u kojoj su prava psa, veća od prava jagnjeta, jareta i praseta. A ja prase volim najviše na svetu.
    (Raša, 2. jul 2021 19:37)

    # Link komentara

  100. naučiti kera da prelazi pešački!!!!!!,imam i ja kera al ipak to je životinja bolje komentarisati za decu kojoj treba neka pomoć kukaju na državu podstanari nemaju para država neda a za kera mesečno plaćaju bar 50 e to je skoro pola kredita za stan
    (srbin, 2. jul 2021 19:34)

    # Link komentara

  101. Joj sto ovo nije Norveska!
    Pa da vidite kako bi socijalna sluzba na osnovu snimka pozvala majku na saslusanje.
    Da stvar bude gora, ta zena ne vidi krivicu u sebi.
    (Norge, 2. jul 2021 19:34)

    # Link komentara

  102. Što se saobraćaja tiče vozač je kriv. Zakon kaže da kada su deca na pešačkom vozač mora da se zaustavi ispred pešačkog. Žao mi je kučeta, ali za njegovu smrt su krive i klinke koje su ga pustile 3m ispred sebe. Noć, malo belo kuče na pešačkom... Teško da je vozač mogao da ga vidi. Što se Ane tiče nije joj prvi put da javno laže. Napričala je priču kaki su se vozila iz drugog smera bila zaustavila da propuste decu i da je kuče bilo 1m ispred dece. Snimak kaže drugačije!
    (teorija zavere, 2. jul 2021 19:32)

    # Link komentara

  103. Nije problem sto deca prelaze na crveno, nije problem sto je pas 3 m ispred njih.
    Problem je zivot psa.
    Pravi problem je neodgovorna majka.
    (Bob, 2. jul 2021 19:30)

    # Link komentara

  104. Vlasnici pasa - najbahatija, najbezobrazinija, najbezobzirnija, najsebicnija grupa ljudi u Srbiji!
    (Meroni, 2. jul 2021 19:27)

    # Link komentara

  105. U Srbiji su dobre živitinje samo one koje možemo da ubijemo i pojedemo.

    E moji sugrađani, još će vremena proći do nebeske Srbije.
    Pas je živo biće, najbolji i najverniji prijatelj, vozača koji je ubio životinju na pešačkom prelazu treba osuditi, ako ništa onda što nije stao.
    (donkey kong, 2. jul 2021 19:25)

    # Link komentara

  106. Stop teroru pasa i njihovih vlasnika!
    (Meroni, 2. jul 2021 19:24)

    # Link komentara

  107. Zoofili, vratite se u sumu, nije vam mesto medju civilizovanim ljudima.
    (Uros, 2. jul 2021 19:20)

    # Link komentara

  108. Strasna je cinjenica da pojedince vise brine sudbina domacih ljubimaca nego sugradjana. Sta se to desava sa pojedincima kad su im zivotinje vaznije od ljudi?
    (miki, 2. jul 2021 19:16)

    # Link komentara

  109. Inace, cuvas psa, oduzmes mu slobodu, i onda se vozis kako si ljubitelj zivotinja. Secas ga na povocu, stavljas mu brnjicu, cuvas ga u "kucici" na lancu, ili u cetri zida u zgradi. I opet se vozis da si ljubitelj zivotinja....
    A da, on vas jadan voli jer nema pojma sta je sloboda. A da, i vi njega volite. ...
    Licemeri....
    (mr.wolf, 2. jul 2021 19:12)

    # Link komentara

  110. @(NZ, 02. jul 2021 17:14)

    Не, пси нису чланови породице.
    То могу бити само људи.
    (dakle.., 2. jul 2021 19:03)

    # Link komentara

  111. Ma da sad ce covek da robija zbog kera....sve se plasim
    (trt, 2. jul 2021 19:02)

    # Link komentara

  112. @Goran

    Slazem se. Ja sam totalno da iskopiramo zapadne zakone. Ali to vazi i za zakon o držanju kućnih ljubimaca. Pa da vidimo da li neko sme da pusti psa bez povoca u parku,da li sme neko da vodi pit bula bez korpe,da li neko sme da ne cipuje psa,da li smeju psi da laju u zgradi,da li sme neki pas da napadne biciklistu ili trkača na stazi..itd. Vi,vlasnici pasa,biste samo prava,a nikakve obaveze. E, to nece moci prijatelju.
    (Oliver, 2. jul 2021 18:57)

    # Link komentara

  113. "Ljubitelji" životinja, ako niste znali, hrana za vaše pse se proizvodi od mrtvih životinja. Milioni nedužnih životinja lišeno je života da bi vaši psi ručali.
    Zato nemojte mešati vašu vezanost za psa sa ljubavlju prema životinjama.
    (vg, 2. jul 2021 18:51)

    # Link komentara

  114. Ja ljudi ne znam sta je sa vama. Na stranu sad krivica vozaca ili ne, ali da li vi znate koliko pas moze da se voli? Nisam cak ni ljubitelj pudli, ali sam jedno vreme cuvala tudju... Pa to je predivno, pametno biće, zlatno odano srce, kako možete da budete toliko bezosecajni?
    (A, 2. jul 2021 18:48)

    # Link komentara

  115. Након погледаног снимка, морам да приметим да су цуре једва крочиле на пешачки, а да су добрано попустиле каиш - куче је малтене прешло улицу када су га ударила кола. Возач изгледа није ни видео пса. Е сад, морао је да се заустави када је осетио ударац на пешачком прелазу. Ако га је намерно ударио, подлеже оном закону о мучењу и намерном убијању животиња. Али тешко да ће наћи који је. Онај аутобус из супротног смера, који је једини реално могао да угрози девојчице, забрињава. Елем, није баш црно-бело као што мајка деце покушава да представи.
    (Јабучило, 2. jul 2021 18:00)

    Meni nije jasno kakvo mentalno stanje treba da snađe nekoga pa da piše ovakve budalaštine. Na snimku se jasno vidi a su devojčice prešle dve trake i zagazile na treću, kada je ludak za volanom autobusa proleteo trakom iza njih, a sličan manijak u automobilu poslednjom preostalom trakom ispred njih. Za vas što "analizirate snimak" i imate obraza da izmišljate gluposti malo je reći da ste zli, pošto se termini 'dobar' i 'zao' primenjuju na ljude, a vi to niste.
    (Nemanja, 2. jul 2021 18:47)

    # Link komentara

  116. @s

    Sve je to lepo,ali nam sad napisi drugi,isto tako,opsiran komentar,koje su sve obaveze vlasnika psa u Austriji?
    (Oliver, 2. jul 2021 18:43)

    # Link komentara

  117. Пас је објекат а када човек мучи или убије пса онда није објекат.Малолетним ђацима родитељи дају пристанак за неко такмичење а у исто време(по Породичном закону) дете само одлучује о својој операцији,абортусу и слично.И све то годинама а "велики" правници и адвокати ћуте.
    (Др, 2. jul 2021 18:43)

    # Link komentara

  118. Izgleda da je jedini način da se dobije pravda u ovoj zemlji da si pas neke poznate osobe.
    (olo, 2. jul 2021 18:38)

    # Link komentara

  119. U svakoj zemlji na Zapadu pas i svaka druga zivotinja se daleko vise ceni nego ovde. Zasluzujemo apsolutno svako zlo koje nas je zadesilo. Mnogo smo los narod.
    (Mikii, 2. jul 2021 17:40)

    Pogrešio si strane sveta.
    Na istoku žive budisti, hinduisti, siki... vegetarijanci, koji cene životinje. Na zapadu cene pse i mačke, kao i kod nas, a ostale životinje čuvaju u frižideru.
    (hipo, 2. jul 2021 18:38)

    # Link komentara

  120. Neverovatno.
    21 vek,a analiziramo situacije na pešačkom.
    Kada se približava pešački,USPORI se vozilo,i nema ama baš NIKAKVIH problema.
    Da li je pešak,senilan,da li slabo čuje,da li ima bebu,da li je ćopav i usporen,da li je malondete,da li ima osa,na dva centimenta ili tri metra,da li ne vidi dobro,da li mu se slošilo u trenutku,zato se poseduje DOZVOLA, kao vozač imaš odgovornost mnogo mnogo veću.
    PAŽLJIVO I USPORI SE i NEMA NIKAKVIH PROBLEMA!!!!!
    Juče pas,sutra malo dete!
    (Legolas, 2. jul 2021 18:34)

    # Link komentara

  121. Sreća da nisu imale nekog većeg psa, razbile bi čoveku auto.
    (Vakcinisan, 2. jul 2021 18:24)

    # Link komentara

  122. Mislim da je ovda kao neka frka ispala samo zato sto je u prici javna licnost..u svakoj drugoj prilici se nista vise od eventualnog zapisnika ne bi dogodilo..tuzna je ovo drzava..i mi u njoj..
    (Perhan, 02. jul 2021 17:10)

    Toliko javna da se pojavi samo kada se pijana u saobracaju svađa sa policijom i opet sada slicna stvar.
    (Miki Hajnekenjaj, 2. jul 2021 18:20)

    # Link komentara

  123. Da kojim slucajem nije u pitanju javna licnosti sa TVekrana neverujem da i u slucaj Perse Persic cistacice unekoj ustanovi sigurno nebi nigde procitali dogadzaje sam po sebi je tuzan najviše radi dece a i samog psica sok je to za decu isreca da su oni ne povrede i ali sam siguran da se ovo nebi naslo na ovoliko mesta u javnim glasilima da je slucaj o rec o samo moje misljenje nebitno licnosti za koju niko nikad nije cuo toliko uz svu zelju da su deca dobro a i da ce tajneko odgovarati
    (Joca, 2. jul 2021 18:17)

    # Link komentara

  124. Mislim da je ovda kao neka frka ispala samo zato sto je u prici javna licnost..u svakoj drugoj prilici se nista vise od eventualnog zapisnika ne bi dogodilo..tuzna je ovo drzava..i mi u njoj..
    (Perhan, 2. jul 2021 17:10)

    Apsolutno !

    Ali hajde da nesto promenimo, hajde da vidimo kako su to recimo ucinile druge naprednije zemlje od nas, da li se i tamo kucni ljubimci vode kao objekti, i jednostavno da iskopiramo njihove zakone.

    Jer trenutno stanje nije normalno, nije normalno da ti sa zivotinjom provedes godine i godine, hranis, izvodis, cuvas, ulozis trud i novac, ljubav i paznju, i naravno ta zivotinja ti to vrati, i da je tek tako neki mentol zgazi, i nikom nista.

    To takodje nije normalno.
    (Goran, 2. jul 2021 18:16)

    # Link komentara

  125. Bravo za pandura, zna čovek svoj posao.

    E sad,ako vam zakoni nevaljaju- menjajte vlast.

    Inače nema ništa od odštete ili nekih specijalnih kazni, jedini prekršaj je nepoštovanje pešačkog prelaza, tj nepuštanje prvenstva pešaku. Objekat ne može da bude učesnik u saobraćaju. A budući da je nastradao u saobraćaju u kom nije jasno definisano koja su prava i dužnosti "objekta" i vlasnika, ne može ni da se primenjuje zakon o zaštiti životinja jer se u ovom slučaju radi o zadesu .

    elem,10.000 dinara, možda dva boda i pojeo vuk magarca.
    (Rupert, 2. jul 2021 18:14)

    # Link komentara

  126. Na snimku se vidi da su cerke Ane pustile jadnog psa 3m na uzici kao da su u parku. Vozac verovatno nije ni video psa. Posle im drugi kriv.
    (MP, 2. jul 2021 18:13)

    # Link komentara

  127. Mozda bi trebalo kazniti gospodju zbog ugrozavanja ljudi u saobracaju. Razmazena pudla sigurno nije stala na pesackom i pogledala levo desno. Vozac automobila je trebao izbeci gazenje zivinceta naglim skretanjem u stranu riskirajuci svoj i tudji zivot. Sta bi bilo da je naglo skrenio i udario neduzno dete s druge strane pesackog?
    (Capello, 2. jul 2021 18:11)

    # Link komentara

  128. Ovaj ce u zatvor, a sin Zeljka Mitrovica ubije na pesackom i ode i nista, nanogica kao... Srbija brale...
    (Stefan, 2. jul 2021 18:01)

    # Link komentara

  129. Пас је животиња и сигурно му закон неће посветити пажњу као човеку. Нити треба. То што је за неке власнике пас део породице, то је њихова ствар и говори више о отуђењу и дехуманизацији друштва него многа истраживања.

    Након погледаног снимка, морам да приметим да су цуре једва крочиле на пешачки, а да су добрано попустиле каиш - куче је малтене прешло улицу када су га ударила кола. Возач изгледа није ни видео пса. Е сад, морао је да се заустави када је осетио ударац на пешачком прелазу. Ако га је намерно ударио, подлеже оном закону о мучењу и намерном убијању животиња. Али тешко да ће наћи који је. Онај аутобус из супротног смера, који је једини реално могао да угрози девојчице, забрињава. Елем, није баш црно-бело као што мајка деце покушава да представи.
    (Јабучило, 2. jul 2021 18:00)

    # Link komentara

  130. gledao snimak. pas je na pesackom isao 3-5 metara ispred njih... njih nije ugrozio ni u kakvom pogledu. Da ih je majka naucila da kada prelaze ulicu drze psa krace, danas bi imali ljubimca...
    (Nemanja, 2. jul 2021 18:00)

    # Link komentara

  131. U pravnoj drzavi ovo nije uopste problem za pravosudje (za vozaca,da). Javnost se vodi emocijama i pravdom. U plemenskim zajednicama odlucuju poglavice i bliski saradnici(ulizice). Povraca mi se
    (paun, 2. jul 2021 17:59)

    # Link komentara

  132. a ne znam sta bi ljudi hteli? mozda da pse iz zakona o dobrobiti zivotinja prebacimo u opsti sistem pravne licnosti? pa sto da ne budu i vlasnici da ne nasledjuju nepokretnosti i sl... sve vise ludaka pod raznim plastovima borbe za slabije i politicke korektnosti. pas je pas, tj zivotinja, a zakonski je to stvar, i postoje elementi za naknadu stete ukoliko je unistena stvar imala afekcionu vrednost sve oatalo je preterivanje, a i vlasnici pasa bi mogli malo da se uvedu u red prvo oni pa onda svi ostali...
    (milan, 2. jul 2021 17:59)

    # Link komentara

  133. Najnovija definicija policajca: Objekat kao i svaki objekat znači bez mozga.
    (Persona non granata, 2. jul 2021 17:57)

    # Link komentara

  134. Ja ne verujem šta sam sve sad pročitao. Ja dosta puta kad vozim pogotovo noću naiđem na pregažene mačke, pse, ježeve, ptice. Da neće policija sada početi da istražuje ko u saobraćaju pregazi životinju? Ja obožavam pse imam američku akitu u dvorištu i manjeg mešanca u kući ali na onom snimku ima i odgovornosti devojčica koje nisu naučene da psa drže uz nogu pogotovo kada prelaze put a ne tri metra ispred sebe na povodac. Vozač jeste kriv što se nije potpuno zaustavio i propustio pešake, dobiće prekršajnu prijavu ali sem toga nema nikakve druge krivice, ko je gledao snimak mogao je da vidi da nije bio ni blizu devojčica, niti je prebrzo vozio. Još su one imale i komociju da pritrče ka vozilu što se vidi na snimku. Ovde je sreća što devojčici nije povodac fiksiran za ruku mogla je da se obmota ona sajla oko točka i povuče devojčicu. One su srećom krenule ka autu da su krenule unazad ili zastale mogao je autobus da ih udari. Sve zbog toga što nisu psa prevodile kako treba preko ulice. Da je bio veći pas i da je oštetio auto, vlasnik tog psa bi bio kriv i morao bi da nadoknadi štetu. Dešavalo se da ljudi puste psa bez povoca negde na livadi i on ne sluša komandu i izleti na put. Ako izleti i vozaču nanese štetu vlasnik psa je dužan to da nadoknadi. Samo navodim primere. Ljudi naučite kako šetate svoje ljubimce i pazite na okolinu.
    (Milivoje, 2. jul 2021 17:55)

    # Link komentara

  135. Od kako znam za sebe, ne menja se nista, imam 39 god.
    (sale, 2. jul 2021 17:52)

    # Link komentara

  136. E svasta pa naravno da se vodi kao objekat,zamisli da odgovaras za svaku dzukelu koja ti podleti pod kola.A devojka ciji je pas bolje neka ga drzi na lancu sledeci put,a ne da povlaci svoje veze i da pokusava lobiranje izmene ZOBS-a zbog svoje licne nepaznje
    (Vozac, 2. jul 2021 17:50)

    # Link komentara

  137. Uskoro slede sahrane pasa na ljudskim grobljima, na grobu će stajati najnormalnije ime psa i porodično prezime.
    (Sjajna era čovečanstva, 2. jul 2021 17:47)

    # Link komentara

  138. Uz advokata koji će izjaviti da snimak ne može biti dokazni materijal biće kažnjen samo prekršajno ako i toliko.
    (XXL, 2. jul 2021 17:45)

    # Link komentara

  139. Ja ne znam šta je sporno. Čovek je pregazio psa. Čovek - subjekat, pregazio - predikat, psa - objekat.
    Policajac je pravilno primenio pravila srpske gramatike.
    (NBK, 2. jul 2021 17:45)

    # Link komentara

  140. Ružno zvuči, ali ako ubijanje čoveka na pešačkom prelazu nije isto što i obično ubistvo (a nije, zaprećena je daleko manja zatvorska kazna), onda ni gaženje životinje na pešačkom ne može biti isto što i klasično ubijanje sa namerom (prebijanjem, izgladnjivanjem ili nešto slično). Nema šanse da dobije zatvor, samo novčanu kaznu, neće tu proći taj član KZ-a. Vlasnik može da ga tuži, ali postavlja se pitanje i odgovornosti vlasnika - očigledno je da deca puštaju kuče da se šeta nekontrolisano preko prelaza; od momenta stupanja na kolovoz do udara, pas se udaljava bar 3 metra od vlasnika. Devojčice stoje u suprotnoj traci, a auto udara kuče prednjim desnim točkom. Vozač jeste kriv, ali ni pešaci nisu bez ikakve odgovornosti.
    (Budite voditeljka...., 2. jul 2021 17:41)

    # Link komentara

  141. U svakoj zemlji na Zapadu pas i svaka druga zivotinja se daleko vise ceni nego ovde. Zasluzujemo apsolutno svako zlo koje nas je zadesilo. Mnogo smo los narod.
    (Mikii, 2. jul 2021 17:40)

    # Link komentara

  142. veca frka za kuce nego za coveka
    (ziko, 2. jul 2021 17:40)

    # Link komentara

  143. Koliko pasa lutalica i mačaka nastrada, pa nikom nista, niti dobiju mesto u medijima. O srnama i jelenina da ne pričamo. Ovo je samo kobajagi
    (Rrqln, 2. jul 2021 17:40)

    # Link komentara

  144. Ako mi na otvorenom putu iskoci srndac i tom prilikom mi nacini stetu, jel onda ja imam pravo na odstetu od lovackog drustva... Naravno da nemam, jos cu morati i da platim kaznu... Zasto je za pse drugacije?
    (nervozni, 2. jul 2021 17:39)

    # Link komentara

  145. Pa i kiosk je samo objekat u slucaju da se u njemu niko ne nalazi. Ajde sad ga udarite autom i napustite mesto dogadjaja, sta ne biste se smatrali odgovornim. Ne radi se ovde samo o psetu, mozda zato i nije kriv, ali napustanje mesta nezgode je ozbiljnije delo. E vidite, to nije smeo uciniti, nije on NATO da nekoga osteti i sam odluci o postojanju krivice
    (Ramon, 2. jul 2021 17:37)

    # Link komentara

  146. Pa kad hoće da ga vode 10met iza sebe, čovek nije video tanak povodac i krenuo. Verovatno su deca već bila na drugoj strani, a pas još uvek na suprotnoj. Ne opravdavam vozača, ali ni njih, jer su po defaultu vlasnici pasa bahati.
    (mix, 2. jul 2021 17:37)

    # Link komentara

  147. Zakonodavna vlast je donela zakon:Zakon o zastiti zivotinja a ne objekata.Policajac(citaj Milicioner) je izvrsna vlast.U pravnim drzavama su zakonodavna,sudska i izvrsna vlast odvojene.Nazalost kod nas je to mrtvo slovo na papiru tako da i iz drzavnog zatvora bivaju odvedeni ljudi(Bitici)jer je neko zvao,naredio.To uzimanje vlasti u ruke pa naredjivanje a ne po clanu zakona ce se gradjanima o glavu razbiti.Al samo napredno.
    (Legionar, 2. jul 2021 17:36)

    # Link komentara

  148. a sta cemo sa njihovom odgovornosti sto su nesavesno drzale psa???

    ovo je kao kad bi malo dete pustili da pretrcava ulicu.

    sto nije mala skratila povodac dok ne predje ulicu??

    napasti samo vozaca
    vozac tu pudlicu nije ni video od drugih auta a i njih je video slabp po noci prelaze ulicu izmedju auta i umesto prikrate povodac one pustile jadnu zivotinju.

    kamere lepo vide zbog mogucnosti infrared snimka a covek ne.

    da se razumemo vozac jeste vozio brzo ali i one su krive sto nisu vodile racuna o svom psu.

    po ovome vozac moze i da ih tuzi za stetu na autu. a njih treba tuzi agencija za zastitu zivotinja jer nisu pazili psa.
    (vrana, 2. jul 2021 17:35)

    # Link komentara

  149. Koliko zivimo u poremecenoj civilizaciji i poremecenom vremenu,dokaz je sto imamo nekoliko vesti i stotine komentara o "pogibiji pudlice",a nismo imali nijednu vest niti komentar o Djuri Marceti,dedi od 84 godine kojeg su zaklala dva americka staforda u njegovom dvorištu,koji su preskočili ogradu iz susednog dvorišta. Sve je to bilo pre par godina. Kakav je to svet gde je zivot pudlice Ane Mihajlovski vazniji i vredniji od zivota Djure Marcete??
    (Oliver, 2. jul 2021 17:34)

    # Link komentara

  150. Obzirom na ponasanje javnih licnosti i nacin kako vaspitavaju decu, jasno je ko dan da je pas setao vlasnika.
    (Sitna Slova, 2. jul 2021 17:34)

    # Link komentara

  151. Ja mislim da je jedini krivac u ovom slučaju, policajac.
    Takav je moj utisak, čitajući vesti na ovu temu proteklih dana...
    (pandur, 2. jul 2021 17:33)

    # Link komentara

  152. @Perhan
    A šta treba da se desi više od zapisnika ili eventualne prekršajne prijave?
    Da vozača na doživotnu robiju stavimo?
    Kuče je kuče. Koliko god to drugi želeli da predstave drugačije.
    (Mika, 2. jul 2021 17:26)

    # Link komentara

  153. Zamolio bih vas da pročitate ovaj post pre nego što osudite bilo koga u ovom slučaju.

    Kada pričamo o disciplini u vožnji daću vam 2 razlike između Srbije i Austrije.

    U Austriji ako je pešak udaljen 2,3 metra i ide ka pešačkom, to se vodi kao da ima nameru da pređe ulicu čak i ako može da skrene levo ili desno. Ako ne stanete da ga propustite, kazna je 94 eur jer je pešak imao nameru da pređe ulicu a vi ga niste pustili da bezbedno to učini.

    Dovoljno je da pešak stavi nogu na pešački prelaz i da ne stanete, kazna vam je 500 eur.

    Kada naiđe Policija, Hitna Pomoć ili Vatrogasci sa rotacijom svi se sklanjaju u krajnju levu stranu odnosno krajnju desnu u zavisnosti od pravca u kojem se vozila kreću na magistrali da bi hitna mogla da prođe između. Na autoputu se vozila sklanjaju u krajnju levu i krajnje desnu traku ne samo kada nailazi hitna pomoć već čim se desi neki zastoj da bi hitna mogla da prođe bez problema kroz sredinu. Ako to ne učinite ili se ne pomerite hitnoj kazna je od 100 do 2000 eur u zavisnosti od ishoda koji se desio sa osobom koja je bila ugrožena.

    Pritom ako krenete iza hitne pomoći da biste izbegli gužvu kazna je 500 eur.

    Za parkiranje isto, ako samo stanete na ulici i ometate saobraćaja ili na mesto gde je zabranjeno parkiranje makar bilo i 30 sekundi, plaćate kaznu od 50 eur. I na kazni vam piše da ste stali, ne da ste parkirali.

    Iz tog razloga u Austriji je saobraćajna disciplina velika. Ne zato što vozači žele da budu disciplinovani, već zato što su kazne ogromne. Pritom znaju da svako može da ih prijavi za prekršaj i to bez slike i dobiju procenat od kazne na vozaču je da dokaže da nije kriv ako stvarno nije kriv.

    Sa druge strane u Srbiji kad vidite pešaka da prelazi ulicu i vi mu ne stanete, krivi ste samo ako ga udarite, u svim ostalim slučajevima ne plaćate nikakvu kaznu.

    Kad vidite hitnu pomoć i ne pomerite se najgore što može da vam se desi jeste da vam hitna pomoć malo ogrebe auto. Posle toga svi se utrkuju ko će iza hitne.

    U Srbiji što je najgore nažalost nisu krivi vozači kad ne propuste pešaka jer se to ne vodi kao prekršaj u zakonu. Dok se god to ne promeni biće još mnogo nesreća na pešačkim prelazima
    (S, 2. jul 2021 17:22)

    # Link komentara

  154. Zašto pas mora biti nečiji da bi bio smatran kao živo biće? Ako će već biti tako onda treba isto da se tretiraju i vlasnički psi i lutalice. Šta ćemo onda sa ostalim životinjama. Postavlja se pitanje da li su onda npr. vrapci ili golubovi isto tako živa bića, pa miševi, mravi, muve itd. Jako komplikovano pitanje i ne može se tako lako rešiti.
    Što se tiče ovog konkretnog slučaja, vozač može biti kažnjen zato što nije propustio devojčice na prelazu ako su zakoračile na kolovoz. Ako nisu nikom ništa. Po zakonu vozač je dužan da na pešačkom prelazu propusti pešake a ne pse
    (Zacvo, 2. jul 2021 17:19)

    # Link komentara

  155. Psi su i te kako clanovi porodice i ovo je neverovatno da su u 2021. godini tretirani kao objekat!? Pri tom kao zivo bice treba pravno da se tretiraju ne samo psi vec i ostali kucni ljubimci. S obzirom da pas ne zna saobracajna pravila, pa na taj nacin moze da dodje do nesrecnog slucaja gde vozac nije to mogao da spreci, kazne treba naravno da se prilagode u odnosu na coveka, ali nikako da se tretiraju kao objekat. Ovo je sramotno!!
    (NZ, 2. jul 2021 17:14)

    # Link komentara

  156. Доста више те псетоманије!
    (dakle.., 2. jul 2021 17:13)

    # Link komentara

  157. Mislim da je ovda kao neka frka ispala samo zato sto je u prici javna licnost..u svakoj drugoj prilici se nista vise od eventualnog zapisnika ne bi dogodilo..tuzna je ovo drzava..i mi u njoj..
    (Perhan, 2. jul 2021 17:10)

    # Link komentara