- Komentari -
  1. Koliko NLO-a je palo na Zemlju...., kao da ih Zastava pravila.
    (markoni, 11. avgust 2020 10:00)

    # Link komentara

  2. Kada muva leti u autu koji se krece autoputem 200km/h, sta mislis, da li muva oseca da leti brze od 200km/h? Koliko je tesko ovo skapirati?
    (Hrabri krojac, 31. jul 2020 22:54)

    Samo si zaboravio da se muva u kolima nalazi u zatvorenom sistemu a po zvaničnoj nauci oko Zemlje nema nikakva čvrsta barijera.
    (deki187, 01. avgust 2020 08:41)

    "Zatvoreni sistem" ne podrazumeva bukvalno zatvoreni sistem, u mehanicističkom smislu.
    (Smuleco, 2. avgust 2020 12:33)

    # Link komentara

  3. Kakve veze ima ravna zemlja i NLO-i? Ko je teoreticar zavere? Ne mesajte babe i zabe! NLO su realnost i najmanje 200 pilota bivse JNA ih je vidjalo godinama i to ucestalo. Od sedamdesetih godina sam saznao za oblik NLO-a u vidu cigarete od rodjenog strica koji je radio na jednom od vojnih aerodroma u bivsoj SFRJ! Ljudi ne budite smesni, i manite se glumatanja i slicnih ludorija. Oni su svakodnevno u misijama oko zemlje, sta im je namena i zadatak niko ne zna. Pogledajte izjave pilota JNA iz 172 puka u Podgorici i desavanja tamo na nebu u Januaru 1975 godine. Ako je bilo skolovane gospode i same elite onda su to piloti bivse vojske. Neko njima da namece neke teorije zavere ako su se toga nagledali koliko hoces je bas bas smejurija svoje vrste. Pitanje je samo ko ce prvi izaci sa istinom!


    1977...letnji raspust,završili osmi razred,kasno popodne igramo bbasket ispred škole,tri na tri...kad se na nebu pojavi letelica u obliku cigarete bešumno leteći ogromnom brzinom na visini relativnoj možda 1000m smer istok zapad...neduho zatim 2 miga 21 u niskom letu preletoše istom putanjom...mi zinuli
    (tom pus, 1. avgust 2020 17:50)

    # Link komentara

  4. Lete na orgonsku energiju, Vilhelm Rajh davno objasnio kao i Tesla
    (Ekspert, 1. avgust 2020 12:00)

    # Link komentara

  5. Marko, 31. jul 2020 19:40)
    Marko sine molim te sad mi objasnis kao budici inzinjer, kakve veze ima tvoj cale I komsija iz Nemacke sa snimcima NLO snimljenim od strane Americke mornarice i objavljenim u NY timesu i CNN pre par godina a ove godine potvrdjenim kao autenticnim od strane Pentagona . Nije mi jasno pa pitam I ovako neuk nikako da uspostavim vezu
    (Nenad, 1. avgust 2020 10:24)

    # Link komentara

  6. Ko kaže da su došli? .. "dulce base"
    (Prorok, 1. avgust 2020 09:59)

    # Link komentara

  7. sami nismo u nasem poznatom.univerzumu,koji ni nasa bujna masta ne moze da zamisli koliki je cak ni slikovito.a s obzirom da ta bica kako god da izgledaju,posecuju nasu planetu,tehnoloski su verujem milionima godina napredniji,da ne kazem milijardama.da su hteli do sad bi vec nas kao ziva bica istrebili s obzirom na njihovu razvijenost.verujem da cmeo jednom dana kao covrcanstvo celo ih upoznati,jer sad mali broj ljudi mozda i nesto zna,ali iz straha(mozda misle da imaju moc)ne zele da nas informisu(politicari,naucnici).nismo verovatno sazreli umno kao bica za druga bica koja su za nas superiornija.
    (mozaks, 1. avgust 2020 09:03)

    # Link komentara

  8. @(YXZ, 31. jul 2020 16:33)

    da da da da da,
    svakodnevno su u misijama oko nase orbite, raznorazne letelice u obliku cigareta!??!, soljica turske kafe, ratluka, piklsi, a bogami i dimljenih sunki, sve se to zna, dokumentovali piloti vec vekovima, jos od prvog leta 200 BC...

    pozdravila te nessi,
    i rekla ti da je ravna :)
    (wer, 1. avgust 2020 08:56)

    # Link komentara

  9. Kada muva leti u autu koji se krece autoputem 200km/h, sta mislis, da li muva oseca da leti brze od 200km/h? Koliko je tesko ovo skapirati?
    (Hrabri krojac, 31. jul 2020 22:54)

    Samo si zaboravio da se muva u kolima nalazi u zatvorenom sistemu a po zvaničnoj nauci oko Zemlje nema nikakva čvrsta barijera.
    (deki187, 1. avgust 2020 08:41)

    # Link komentara

  10. Stvar je veoma prosta . Vanzemaljci su verovatno oduvek sa nama a na tom su nivou inteligencije u odnosu na ljude, da ih nećemo prepoznati, sve i da govore direktno sa nama. Mislim da im je takođe najmanji problem bio da se prilagode ljudima , posebno sa anatomske strane. 
    Lično mislim da se kriju iza najmoćnijih ljudi na planeti, kojima nikada ne možemo da pristupimo i sa najvećom željom da to učinimo . Verovatno su ovde jer nadziru civilizaciske tokove a kada treba i direktno utiču na nju. Da njih nema verovatno bi se odavno uništili ratovima. 
    I da ,mislim da ih nema mnogo (možda nekoliko hiljada) . I još jednom da , mislim da o njihovom postojanju znaju sve vrhunske državne službe, svih zemalja.
    (WD, 31. jul 2020 22:18)

    Mislim da si u pravu. Sve više i sam verujem u ono što si napisao.
    (Smuleco, 1. avgust 2020 08:37)

    # Link komentara

  11. Није брате него долазе из шупљих глава.
    (милан јовановић, 1. avgust 2020 07:54)

    # Link komentara

  12. артиљерац, 31. jul 2020 20:36

    Zasto avioni kada lete iz Australije za Juznu Afriku lete prvo daleko na sever Indijskog okeana pa se spustaju dole a ne direktno juznom rutom koja je mnogo kraca? Isti primer vazi za Juznu Ameriku! Pojedinacne letove niko ne spori, ali definitivno i 100% je tacno da se putnickim avionima zabranjuje saobracaj na izvesnim udaljenostima od juznog pola! Ima razloga a sta je stvarno malo njih zna.
    (dimitrije, 1. avgust 2020 02:42)

    # Link komentara

  13. @Google izraz "teorija zavere" je izmislila CIA nakon ubistva Kenedija i postoji SAMO U ENGLESKOM JEZIKU. (Analiticar, 31. jul 2020 22:03)

    Postoji caspopis koji je pedeset godina pre ubistva Kenedija uveo ovaj izraz, tako da je on vec bio itekak poznat u vreme ubistva Kenedija. Mislim, ne mozes falsifikovati stare novine. Necu da kazem ko, sta, nego hajde na google pa za 2 minuta javite ko je sta nasao.
    (Opet Google, 1. avgust 2020 02:00)

    # Link komentara

  14. Ако нађете ванземаљце, обавезно их тестирајте на корону, да не буде импортованих случајева.
    (Марко, 1. avgust 2020 01:48)

    # Link komentara

  15. Lol, ovo nikoga ne zanima pored korone! SSve da kazu da nismo samo imamo dokaze. Mislim da nikoga to ne zanima sem kad ce korona da se zavrsi!
    (Nikola, 1. avgust 2020 00:34)

    # Link komentara

  16. letelice im rađene pomoću štapa i kanapa, pa padaju ko šljive kada se domognu zemljine atmosfere. A da nisu Srbi iz budućnosti, kao što neko napisa pre mene? Genetika je čudo.
    (jegermajstor, 1. avgust 2020 00:31)

    # Link komentara

  17. Kakva je to vanzemaljska letelica koja preletela nekoliko desetina ili hiljada svetlosnih godina i na kraju se srušila na planetu Zemlju. U stvari, možda ju je ubila prevelika kilometraža.
    (Zozon, 31. jul 2020 14:52)
    Mozda je preletela hiljade ali u vakuumu a tesko se krece u nasoj atmosferi, mozda imaju tehnologiju prostor/vreme gde u trenutku predju ogromna rastojanja a na zemlji vaze drugi zakoni fizike, mozda ovo, mozda ono... treba gledati malo sire
    (Hrabri krojac
    A ti vanzemaljci koji imaju tehnologiju za prelazak te udaljenosti pa bila ona i "prostor/vreme", su ustvari glupaci pa ne znaju kakvi zakoni vladaju na kojoj planeti, pa onako glupi odmah udju u atmosferu koja ih iznenadi i oni se sruse!!!! Ti si taj koji bi trebao gledati i malo sire i malo uze!!!
    (Gorki, 1. avgust 2020 00:29)

    # Link komentara

  18. Ključna reč je ona prva iz naslova...
    (Rastaman VibratoR, 1. avgust 2020 00:26)

    # Link komentara

  19. Negde tamo gore nas mali zeleni posmatraju i čude se kako se medjusobno ubijamo i uništavamo naš preljepi planet.U stvari, mi smo možda za njih vanzemaljci.. A možda bi bilo ko što je Hoking rekao, da bi bilo bolje da ne šaljemo nikakve signale u svemir,jer ako dodje do kontakta sa vanzemaljcima, bi to moglo biti kao kad je došlo do kontakta Kolumba sa Amerikom.., Svi znamo kako su završili indijanci...
    (Aco, 1. avgust 2020 00:18)

    # Link komentara

  20. Klimatske promene, Greta, Australija gori, gori Brazil, gori Antartik, Rusi imaju Predsednika SAD, Impicment, Covid 19, rasizam, vanzemaljci...

    Neko je, izgleda, jako nervozan...
    (Q sent me, 1. avgust 2020 00:11)

    # Link komentara

  21. Vanzemaljci ne postoje kao ni vaš kosmos koji smo videli samo na filmu ili u malo boljoj režiji NASA i lošoj animaciji Roscosmosa?
    (deki187, 31. jul 2020 19:18)

    Tako je, brate, ni ti ne postojiš, jer smo te mi "videli" samo ovde preko komentara, pa nam je svima očigledno da ti ne postojiš.
    (Veliki brat, 1. avgust 2020 00:06)

    # Link komentara

  22. Jedan citalac je da zanimljiv komentar da su oni zapravo nasi pra pra unuci..
    Nisam trol niti teoreticar zavere ali slusajte ovo:
    Znam 2 situacije gde su se osoba iz moje porodice desavale neke lose stvari, a bile su upozorene u smislu predskazanja. I to nisu bila neodredjena predskazanja, vec bas onakva kakva su se zapravo i desila. Ovo nisu price bilo koga, verujem ovim ljudima u ono sto kazu i one su starije osobe sada.
    Jednom je osoba prelazila pesacki i u trenutku joj dodje glas u glavi od svog pokojnog nekog, da ce je udariti auto i on je posle istog sekunda udari iako ga nije videla niti cula da dolazi.
    2. situacija je tek neobjasnjiva - pre nekih 30ak godina, tetka je sedela u bioskopu udaljena nekih 300km od svog oca(mog dede) i isto tako joj je nesto u glavi reklo da je on poginuo na nacin kojim i jeste poginuo.. Ona nista nije znala do sutra tek kad nije stigla vest da se desila bas to sto je ona "cula", odnosno osetila.
    Kao sto je neko rekao, moguce je da zivimo u svetu gde su isprepletani proslost, sadasnjost i buducnost i da postoje interakcije kojima neko zeli nesto da nam kaze ali da zakoni fizike ne dozvoljavaju da se to uradi direktno.
    (sharp, 1. avgust 2020 00:04)

    # Link komentara

  23. Kakva je to vanzemaljska letelica koja preletela nekoliko desetina ili hiljada svetlosnih godina i na kraju se srušila na planetu Zemlju. U stvari, možda ju je ubila prevelika kilometraža.
    (Zozon, 31. jul 2020 14:52)
    Mozda je preletela hiljade ali u vakuumu a tesko se krece u nasoj atmosferi, mozda imaju tehnologiju prostor/vreme gde u trenutku predju ogromna rastojanja a na zemlji vaze drugi zakoni fizike, mozda ovo, mozda ono... treba gledati malo sire
    (Hrabri krojac, 31. jul 2020 23:05)

    # Link komentara

  24. Ja recimo, i dalje ne kapiram kako planeta zemlja može furati
    1670km/h da mi ne osetimo
    (dekigrobar011, 31. jul 2020 17:02)

    Kada muva leti u autu koji se krece autoputem 200km/h, sta mislis, da li muva oseca da leti brze od 200km/h? Koliko je tesko ovo skapirati?
    (Hrabri krojac, 31. jul 2020 22:54)

    # Link komentara

  25. Video sam NLO leteći JATov DC-9 pre 40tak godina iznad švajcarskog neba. Sigurno nije bio avion koji nas je pratio, a zatim sumanutom brzinom odvalio valjak oko naše devetke. Da li smo se utronjali kao posada - itekako. Kontrola letenja nije mogla da potvrdi identitet letelice naravno. Šta god da je bilo, nije bilo sa ove planete. Kolege su desetak godina pre toga imali bliske susrete sa NLO u okolini Našica (Zagreb).
    (Pilot, 31. jul 2020 22:37)

    # Link komentara

  26. u bokte sta je ovde marsovaca
    (eeeee, 31. jul 2020 22:31)

    # Link komentara

  27. Ma da, vanzemaljci. Oce to, pogotovo kad se navadi
    (White trash, 31. jul 2020 22:24)

    # Link komentara

  28. @dekigrobar011
    Da, avioni lete preko severnog pola, bez problema...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ddjb, 31. jul 2020 20:56)

    Ali zato preko juznog pola NE LETE NIKAKO! Ajde proveri pa javi! Zasto?
    (academia, 31. jul 2020 22:21)

    # Link komentara

  29. Vanzemaljac si, imaš neku futuristicku tehnologiju za interstelarni put kroz svemir, prevalis ne znam koliko svetlosnih godina, prezivis sve moguće izazove takvog puta uključujući i kozmičku radijaciju, potencijalne sudare sa raznoraznim asteroidima i česticama pri relativističkim brzinama i onda se skršiš pri niskom letu na zemlji sto bi trebalo da ti bude najlakši deo cele avanture i jedini deo koji i zemljani mogu sa njihovom trenutnom tehnologijom. I to ti se desi više puta u poslednjih 100 god... samo kažem
    (dartanjan, 31. jul 2020 17:00)

    Gravitacija bato!!!
    (Percival Schuttenbach, 31. jul 2020 22:19)

    # Link komentara

  30. Stvar je veoma prosta . Vanzemaljci su verovatno oduvek sa nama a na tom su nivou inteligencije u odnosu na ljude, da ih nećemo prepoznati, sve i da govore direktno sa nama. Mislim da im je takođe najmanji problem bio da se prilagode ljudima , posebno sa anatomske strane.
    Lično mislim da se kriju iza najmoćnijih ljudi na planeti, kojima nikada ne možemo da pristupimo i sa najvećom željom da to učinimo . Verovatno su ovde jer nadziru civilizaciske tokove a kada treba i direktno utiču na nju. Da njih nema verovatno bi se odavno uništili ratovima.
    I da ,mislim da ih nema mnogo (možda nekoliko hiljada) . I još jednom da , mislim da o njihovom postojanju znaju sve vrhunske državne službe, svih zemalja.
    (WD, 31. jul 2020 22:18)

    # Link komentara

  31. Ma sve ovo ok ali mene brine gde je Vlado BL?
    (jest, 31. jul 2020 22:15)

    # Link komentara

  32. Unutrasnjost svake druge cvrste planete/satelita je naseljena, ili ima bar neku vanzemaljsku bazu.
    Tu su rezerve vode, tu je zastita od zracenja. Mozete da lupate minuse koliko hocete, ali ako sagledate stvari racionalno to je to.
    (Partibrejker, 31. jul 2020 22:13)

    # Link komentara

  33. ima nas raznih, veruju u male zelene,kazu da su nas oni doveli ovde i ujedno veruju u darvinovu teoriju

    pa aj se dogovorite,aman ljudi
    (KrckoBeee, 31. jul 2020 22:10)

    # Link komentara

  34. Ne mogu da skontam pojedine komentare - da li je u pitanju cinizam ili stvarno ubeđenje ljudi. Ako je ovo potonje u veeeelikom smo problemu...Elem nadam se samo da ce vanzemaljcima pobrljaviti gps zbog 5g mreže pa da spadnu sa ivice naše planete i da se spasemo bede
    (Ssd, 31. jul 2020 22:10)

    # Link komentara

  35. a da nisu reptilijanci mozda?
    (Analiticar, 31. jul 2020 22:06)

    # Link komentara

  36. Bolje da ste pomogli materi nego što slušate priče starijih
    (Caw, 31. jul 2020 22:06)

    # Link komentara

  37. @Google izraz "teorija zavere" je izmislila CIA nakon ubistva Kenedija i postoji SAMO U ENGLESKOM JEZIKU. Stoga je najveci problem i kod nas u Srbiji upravo vezanost za engleski jezik i posledicno prihvatanje propagande koja se na njemu plasira putem interneta...
    (Analiticar, 31. jul 2020 22:03)

    # Link komentara

  38. Odgledajte podcast Joe Rogana gde gostuje Bob Lazar.
    (el_stupido, 31. jul 2020 22:01)

    # Link komentara

  39. Marko, 31. jul 2020 19:40...A cekate da majka spremi rucak???E moj ti...ovo je cetvrta industrijska revolucija.
    (Dr Ana, 31. jul 2020 21:45)

    # Link komentara

  40. (ls, 31. jul 2020 15:42)

    Hvala, otvorio si mi oči.
    A ja, tupan, mislio to matoro pa poludelo, počeo da jede Alchajmer ili nešto slično ili samo ne mogu da se pomire s time da su bivši i da ih glavešine više ne slušaju, pa oni stvaraju sami sebi publiku kako bi se i dalje osećali važno i značajno.
    Eto, zahvaljujući tebi, promenio sam mišljenje.
    (John, 31. jul 2020 21:41)

    # Link komentara

  41. Da li znas da je izraz "Teorija zavere" smisljen od strane službi američke vlade kako bi se psihološki uticalo na širi auditorulijum davajući negativni prizvuk bilo kakvoj istinitoj informaciji koja dospe do šire javnosti i koja budi sumnju i kritičku svest ljudi? (Ana, 31. jul 2020 16:15)

    Ne. Izraz je nastao pocetkom 20-og veka, daleko od "sluzbi americke vlade". Istina je udaljena svega 2 minuta guglanja.
    (Google, 31. jul 2020 20:56)

    Ali Google je pokrenula americka vlada da bi podrzala teorije zavere o nastanku termina "Teorije zavere".
    (9gag, 31. jul 2020 21:40)

    # Link komentara

  42. Ja ne verujem sta sam procitao u komentarima, gore od ocekivanog, strasno...
    (Oizo, 31. jul 2020 21:33)

    # Link komentara

  43. Prvo, većina komentara cinična, bez elementarne znatiželje prema nečemu nepoznatom.
    Meni je uvek zanimljivo videti nešto novo makar i neverovao u dato objašnjenje.
    Drugo, potcenjivanje i omalovažavanje svakog ko god proba da ukaže na neku nelogičnost.
    Ja recimo, i dalje ne kapiram kako planeta zemlja može furati
    1670km/h da mi ne osetimo, da avion kad napusti površinu ide tom brzinom+svojom brzinom i finale kako taj isti avion ako ide u kontra smeru od našeg obrtanja ne stigne na cilj za manje vremena nego kad ide u smeru okretanja zemlje.
    Zašto niko pa ni avioni ne idu preko polova, zašto je zabranjeno istraživati Arktik i Antarktik, zašto verovati samo slikama iz orbite koje prave odabrani ili "na zadatku"...
    (dekigrobar011, 31. jul 2020 17:02)

    Pitanja na nivou deteta od 6 godina.

    Kako to da kada čovek poskoči u vozu, voz ne ode bez njega? Eto, to ti je odgovor za Zemlju i avion.
    (Locutus, 31. jul 2020 21:29)

    # Link komentara

  44. Imao sam priliku da slusam dvojicu teoreticara koji smatraju da mi nismo mogli da dodjemo doe Mseca jer su 60tih godina avioni leteli 1000 na sat pa bi putovanje trajalo godinama. Evo ovde danas jos jednog koji je napisao da se putnicki avion krece istom brzinom kojom i Zemlja kroz svemir. Sjajno je kad se nauka uci sa jutuba.
    (Stojko, 31. jul 2020 21:10)

    # Link komentara

  45. Posetioci iz drugih dimenzija tjs vremena, naši pra pra unuci. Ne smeju da imaju intereakcije s nama zbog zakona fizike. Verovatno su neki dronovi u pitanju. Svakako još zanimljivije od vanzemaljaca
    (dr, 31. jul 2020 09:41)
    Zanimljiva teorija koju teoretski podržavaju postojeći zakoni fizike ali mislim da bi dronovi najčešće bili prisutni na nekim velikim događajima od istorijskog značaja, ne bi se mahom nasumično pojavljivali. Kao što bi mi sad, da postoji takva tehnologija poslali dron kroz vreme da snimi recimo velike istorijske bitke, Isusa Hrista i njegov život. Spisak bi bio beskonačan, sigurno ga ne bi poslali u neko nasumično izabrano vreme da leti onako i snima teren.
    (neko nebitan, 31. jul 2020 21:06)

    # Link komentara

  46. @dekigrobar011

    Веруј ми да то што ти немаш "логична" објашњења је само знак да је ниво твог знања физике јако низак. Да си учио, било би ти много јасније.
    И шта знаш о референтним системима у простору?
    Спомињеш авион и како он може да лети ако се Земља креће. А ти када си у авиони, па мораш у "просторију", како се крећеш када авион лето 900 км/ч? Или, замисли, током лета авиона у њој се нађе нека мува и почне да зунза око твоје главе. Па како она лети том великом брзином када не додирује авион? По теби, било би логично да када мува полети, одмах заврши на задњем зиду авиона?
    Види, у свемиру не постоји апсолутно мировање. Њве се креће једно у односу на друго. Промену само чини убрзање односно успорење система.
    (Камичак, 31. jul 2020 21:05)

    # Link komentara

  47. Da li znas da je izraz "Teorija zavere" smisljen od strane službi američke vlade kako bi se psihološki uticalo na širi auditorulijum davajući negativni prizvuk bilo kakvoj istinitoj informaciji koja dospe do šire javnosti i koja budi sumnju i kritičku svest ljudi? (Ana, 31. jul 2020 16:15)

    Ne. Izraz je nastao pocetkom 20-og veka, daleko od "sluzbi americke vlade". Istina je udaljena svega 2 minuta guglanja.
    (Google, 31. jul 2020 20:56)

    # Link komentara

  48. @dekigrobar011
    Da, avioni lete preko severnog pola, bez problema...
    (ddjb, 31. jul 2020 20:56)

    # Link komentara

  49. Već su iz Zemuna.
    (Goran, 31. jul 2020 20:43)

    # Link komentara

  50. Kad ti nešto nije jasno, najlakše je sprdati se.
    (vagabondo, 31. jul 2020 20:37)

    # Link komentara

  51. @ dekigrobar011 Баки,преко Северног пола се увелико лети.Већ деценијама.
    Лети се,али туристички,и преко Јужног пола.Летео сам с DC-10 Air New Zealand
    преко Антарктика,и прелетели смо преко Јужног Пола.Нема редовни лнија јер нема
    потребе.
    (артиљерац, 31. jul 2020 20:36)

    # Link komentara

  52. Svasta od budala...
    (Sloba, 31. jul 2020 20:30)

    # Link komentara

  53. Kakva je to vanzemaljska letelica koja preletela nekoliko desetina ili hiljada svetlosnih godina i na kraju se srušila na planetu Zemlju. U stvari, možda ju je ubila prevelika kilometraža.
    (Zozon, 31. jul 2020 14:52)

    Puk'o joj lanac posle 100K kao na BMW 320i.
    (NapredPartizan, 31. jul 2020 20:26)

    # Link komentara

  54. Hoće neko da se kladi da je ovo samo još jedno zamajavanje naroda? I da opet ništa neće biti.
    (Red John, 31. jul 2020 20:12)

    # Link komentara

  55. @ dekigrobar011
    Ja recimo, i dalje ne kapiram kako planeta zemlja može furati
    1670km/h da mi ne osetimo, da avion kad napusti površinu ide tom brzinom+svojom brzinom i finale kako taj isti avion ako ide u kontra smeru od našeg obrtanja ne stigne na cilj za manje vremena nego kad ide u smeru okretanja zemlje....

    To je zbog toga sto Zemlja prilikom rotiranja povlaci i vazduh za sobom. Avion se krece kroz vazduh (ili u odnosu na vazduh) a ne u odnosu na Zemlju. Zbog toga nema neke razlike u vremenu putovanja.
    Pozdrav
    (R.P.F., 31. jul 2020 20:12)

    # Link komentara

  56. Nekad mislim da smo sami u svemiru, a nekad da nismo. Obe ideje izgledaju mi podjednako zastrašujuće.
    Artur Klark
    (Db, 31. jul 2020 19:47)

    # Link komentara

  57. Zabava za mase da se ne slogiraju ekonomskom krizom koja potresa sve pa i SAD.
    (Kikiriki everi dej, 31. jul 2020 19:47)

    # Link komentara

  58. Danas dolazi komšija kod mog oca, stigao čovek iz Nemačke da popričaju i popiju poneku ljutu i počeo komšija priču o 5G mreži, kako su u maskama neke antene koje prate kretanje ljudi, kako je Kina kriva za virus da oni osvoje svet i kako je EU prevara jer će zabraniti ljudima da prave domaću rakiju. Sve to i još mnogo zanimljivih tema su njih dvojica ispričali za dva sata. Moja devojka i ja smo sedeli u kuhinji i gledali se, onako bespomoćno, čekali smo da majka završi ručak. I moj otac naravno veruje komšiji u te priče pored dva buduća inženjera, elektro tehnike i biohemije, jer eto došao komšija iz Nemačke i on sve zna, čitao na fejsbuku.
    (Marko, 31. jul 2020 19:40)

    # Link komentara

  59. Vanzemaljci ne postoje kao ni vaš kosmos koji smo videli samo na filmu ili u malo boljoj režiji NASA i lošoj animaciji Roscosmosa?
    (deki187, 31. jul 2020 19:18)

    # Link komentara

  60. Prihvatanje zivota izvan zemlje nije pitanje mozga nego stomaka.

    Neko moze neko ne.
    (saja, 31. jul 2020 19:10)

    # Link komentara

  61. Prvo se pocinje mentalnom pripremom stanovnistva, stripovima, filmovima, TV serijama, zatim firma Bombadier pocne da pravi letelice nalik letecim tanjirima da bi postojali zivi svedoci, zatim se napravi budzet za tu oblast (is poreza, naravno) zatim se svemu da veliki publicitet i na kraju veliki klajmaks "SLETANJE NA MESEC AAAAAA!!!!" Onda pocinje izduvavanje cele price, sumnja, optuzivanje onih koji ne veruju za jeres, javno blacenje onih koji ne veruju itd. To je sve masovna psihologija, najvaznija politicka nauka.
    (Iscasenje mozga, 31. jul 2020 19:05)

    # Link komentara

  62. @dekigrobar011 zabranjeno je istrazivati Arktik i Antarktik zato sto se tu nalaze ulazi u unutrasnjost planete. Ogroman podzemni svet sa donje strane Zemljine kore koja je debiljine oko 1200 kilometara.
    Eto to je ta velika tajna koju 'iluminati' kriju od neukog plebsa...
    (Partibrejker, 31. jul 2020 19:02)

    # Link komentara

  63. A da pitam ja vas nešto:Šta ćemo sa 500 miliona neprijavljenih kineza?... Ćutimo, a? Oni kopaju rupe, kopaju tunele do Londona, do Moskve, do Vašingtona,...
    (sinbgd, 31. jul 2020 18:51)

    # Link komentara

  64. U bezkonacnom svemiru zivota van zemlje ima ali je pitanje u kom obliku i koliko daleko.
    Gledah Nigora mog Kotoranina kako prica o ravnoj zemlji, pomorac po zanimanju pa prica o ravnoj zemlji. Zavrsio nautiku bio kao kadet na brod i prica o ravnoj zemlji??? Mnogo mi drag lik ali ravna zemljo otvori se
    (pomorac Kotor, 31. jul 2020 18:46)

    # Link komentara

  65. To su sve vanzemljaci i imaju 4 s na letećim tanjurima.
    (ru200, 31. jul 2020 18:40)

    # Link komentara

  66. Ko su veći teoretičari zavere? Ravnozemljaši ili vanzemljaši?
    (Akhenaton, 31. jul 2020 18:34)

    # Link komentara

  67. Šta god objavili (a siguran sam da materijala ima na pretek) sigurno to neće uraditi zarad istine i transparentnosti već isključivo zarad sopstvenih interesa.
    (nedostizni, 31. jul 2020 18:04)

    # Link komentara

  68. Kongresmen sa Floride koji je ispred ostalih u objavljivanju istine rece "Daj Boze da su Rusi i Kinezi"! Onda znajte da je nesto dogorelo do nokata.
    (Petar, 31. jul 2020 12:04)

    Taj model je rekao likovima iz Pentagona daj boze da su vanzemaljci a ne Rusi i Kinezi. Ovakih likova moramo da se plasimo vise od vanzemaljaca....
    (sasa, 31. jul 2020 17:38)

    # Link komentara

  69. Znaci zato nam nestaju paketi sa aliekspresa. Vanzemaljci su krivi.
    (Kimi, 31. jul 2020 17:34)

    # Link komentara

  70. Oni nas pripremaju polako da saznamo istinu izgleda koja je do sad bila poznata samo uskom krugu ljudi pa su se nazivali prosvetljenim i graditeljima.....tajna svake religije ce biti otkrivena i pitanje je da li ce covecanstvo moci da podnese istinu.
    (palanka, 31. jul 2020 17:27)

    # Link komentara

  71. Prvo, većina komentara cinična, bez elementarne znatiželje prema nečemu nepoznatom.
    Meni je uvek zanimljivo videti nešto novo makar i neverovao u dato objašnjenje.
    Drugo, potcenjivanje i omalovažavanje svakog ko god proba da ukaže na neku nelogičnost.
    Ja recimo, i dalje ne kapiram kako planeta zemlja može furati
    1670km/h da mi ne osetimo, da avion kad napusti površinu ide tom brzinom+svojom brzinom i finale kako taj isti avion ako ide u kontra smeru od našeg obrtanja ne stigne na cilj za manje vremena nego kad ide u smeru okretanja zemlje.
    Zašto niko pa ni avioni ne idu preko polova, zašto je zabranjeno istraživati Arktik i Antarktik, zašto verovati samo slikama iz orbite koje prave odabrani ili "na zadatku"...
    Previše pitanja a malo pravih odgovora, naravno da smo željni logičkih objašnjenja koja slučajno nikad to nisu.
    Treće, smatram da bi svaki iole obrazovan čovek trebao shvatiti da smo mi neke fine složene mašine i da teorija postanka i evolucije može
    poslužiti jedino klincima u vrtiću.
    Naravno da znamo da i od nas ima mnogo savršenijih i napredniji vrsta bića pa tako i njihovih prevoznih sredstava, samo ne znamo zašto "kvazi svetska elita" to krije i zloupotrebljava do mere da čovek pomisli da ti namerno vredjaju inteligenciju.
    Nada da će čovečanstvo smoći snage da takve stvari iskoristi za dobro svih nas a ne u korist moćnih ekipa i njihovih podlih igara moći i zastrašivanja kao do sada.
    Da neki novi Nikola Tesla podari ljudima delić kosmičkog znanja bez pritiska mršetara i razbojnika.
    Verujem u to, Podići ćemo nivo svesti do tih visina.
    Svako dobro (znanje) svima !
    (dekigrobar011, 31. jul 2020 17:02)

    # Link komentara

  72. Vanzemaljac si, imaš neku futuristicku tehnologiju za interstelarni put kroz svemir, prevalis ne znam koliko svetlosnih godina, prezivis sve moguće izazove takvog puta uključujući i kozmičku radijaciju, potencijalne sudare sa raznoraznim asteroidima i česticama pri relativističkim brzinama i onda se skršiš pri niskom letu na zemlji sto bi trebalo da ti bude najlakši deo cele avanture i jedini deo koji i zemljani mogu sa njihovom trenutnom tehnologijom. I to ti se desi više puta u poslednjih 100 god... samo kažem
    (dartanjan, 31. jul 2020 17:00)

    # Link komentara

  73. da da,
    a na njoj je pisalo: "5g novax ravnaje"
    (wer, 31. jul 2020 16:43)

    # Link komentara

  74. @Mediterano Blanco Nibiru je ove godine dosegao kriticno rastojanje u odnosu na Zemlju, moguce da je to razlog.
    (Analiticar, 31. jul 2020 16:35)

    # Link komentara

  75. @zozon ,istekla garancija na motor ,nije presao tehnicki ,neko mu maznuo katalizator ,nije preveo na sebe leteci tanjir , svemirac se nasao u neobranom grozdju ...i gde ce nego na zmelju da se srusi ....barem ce izvuci nesto novca od preprodavaca iz sapca za delove ,a i gledace ga kao boga jer ima tehnologiju za iphone 250 plus ,pa ce biti glavni baja na zemlji .
    (Bruder, 31. jul 2020 16:33)

    # Link komentara

  76. Kakve veze ima ravna zemlja i NLO-i? Ko je teoreticar zavere? Ne mesajte babe i zabe! NLO su realnost i najmanje 200 pilota bivse JNA ih je vidjalo godinama i to ucestalo. Od sedamdesetih godina sam saznao za oblik NLO-a u vidu cigarete od rodjenog strica koji je radio na jednom od vojnih aerodroma u bivsoj SFRJ! Ljudi ne budite smesni, i manite se glumatanja i slicnih ludorija. Oni su svakodnevno u misijama oko zemlje, sta im je namena i zadatak niko ne zna. Pogledajte izjave pilota JNA iz 172 puka u Podgorici i desavanja tamo na nebu u Januaru 1975 godine. Ako je bilo skolovane gospode i same elite onda su to piloti bivse vojske. Neko njima da namece neke teorije zavere ako su se toga nagledali koliko hoces je bas bas smejurija svoje vrste. Pitanje je samo ko ce prvi izaci sa istinom!
    (YXZ, 31. jul 2020 16:33)

    # Link komentara

  77. @pangalakticki grgolj blaster

    Da li znas da je izraz "Teorija zavere" smisljen od strane službi američke vlade kako bi se psihološki uticalo na širi auditorulijum davajući negativni prizvuk bilo kakvoj istinitoj informaciji koja dospe do šire javnosti i koja budi sumnju i kritičku svest ljudi? Sluzbe takodje smisljaju debilne teorije zavere kako bi se dodatno diskreditovala neka istinita informacija vec etikatirana kao teorija zavere. Reklo bi se da su te isti lepo isprogramirali da odmah diskreditujes sve sto ti serviraju sa etiketom, tj. rekli ti sta da mislis.
    (Ana, 31. jul 2020 16:15)

    # Link komentara

  78. Šta je ovo,priznanja za priznanjem,do pre pola godine sve je ovo bilo u domenu bajke i apstrakcije a sada su vesti o NLO-ima ,cak i o potencionalnoj vanzemaljskoj civilizaciji postale skoro pa realnost,nešto se cudno dešava,kao što ide pesma u kultnom domacem filmu Kad porastem bicu Kengur.Vec duže vreme imam neki cudan osecaj da se rapidno bližimo Prvom Kontaktu i da nas neko polako priprema na to,ali bojim se da idalje nismo spremni za taj krucijalni poduhvat i trenutak.Ali uvek ima ali,samo pod jednim scenariom Prvog Kontakta,koji je po zakonu verovatnoce i logici abnormalno mali,da nas službeno,javno i zvanicno prvi put poseti civilizacija koja je po vecini parametara skoro ista kao mi,samo su tehnološki i sa društvenim uredjenjem mnogo napredniji,kao što su recimo Mirocuvari-Sabejšani iz SF serije Farscape,samo u tom slucaju možemo globalno i generalno biti spremni,iako nam kolektivno stanje svesti na svetskom nivou ide silaznom putanjom,pogotovo u zadnjih 10-tak godina,verovatno bi to bio kontra efekat,iznenadno neverovatno globalno budjenje.Saznanje da negde u Svemiru postoji neko slican tebi,plus da je napredniji od tebe,više je nego jak stimulans,logicno i prirodno.
    (Mediterano Blanco, 31. jul 2020 15:51)

    # Link komentara

  79. Zemlja nije ravna nego suplja. Iz suplje Zemlje dolaze NLO-i, kao i supljeg Meseca, supljeg Marsa...
    (Paribrejker, 31. jul 2020 15:50)

    # Link komentara

  80. Nemoguće je da su drevni Srbi od kojih su postali svi drugi narodi poslali letelicu iz prošlosti jer su tek počeli da koriste električne uređaje pošto su Teslu poslali u Ameriku.
    (idiocrasy, 31. jul 2020 15:48)

    # Link komentara

  81. Sprema se nesto veliko ! Svuda po americkim vestima se prica o ovome.. Nesto ce uveliko da se dogodi !
    (Vojs, 31. jul 2020 08:52)

    Traže život na Marsu, ovo je uzgred, radi popularizacije.
    Mislim, ne znam, ali to su dve vesti koje se tematski i vremenski podudaraju
    (Lea, 31. jul 2020 15:44)

    # Link komentara

  82. Što svi "bivši" počnu neviđeno da lupetaju kad postanu bivši, to je čudo jedno. Malo-malo bivši general, bivši zvaničnik, bivši funkcioner, bivši diplomata... rekao to i to. A dok su bili "sadašnji" - ništa.

    Uzgred, evo materijala za Danicu Grujučić da počne da priča kako je korona vanzemaljskog porekla i da su je doneli vanzemaljci...
    (John, 31. jul 2020 15:06)

    Zamisli sebe da si neki general u Americkoj vojsci, imas karijeru, super platu, porodicu i daju ti da radis na nekom super tajnom projektu. Sta bi ti radio, trcao na prvu tv stanicu da se pohvalis o otkricima malih zelenih i tehnologije koja se razvija u tajnosti? Nestao bi sa lica zemlje vrlo brzo, a to znaju i ti bivsi generali koji su progovorili o tome u sedamdesetoj godini zivota i kojima je sada svejedno.Nadam se da ti je jasnije zasto se sadasnji generali i ostale sadasnje glavesine ne oglasavaju.
    (ls, 31. jul 2020 15:42)

    # Link komentara

  83. Nisu ludi da ostavljaju zemljanima bilo kakav trag. covek jos nije video vanzemaljca, oni verovatno ne izgledaju tako ruzno. Ljudska masta im nacrtala takvu facu. Nema sanse da embrioni budu supreiorni.
    (Milorad, 31. jul 2020 15:40)

    # Link komentara

  84. "ArhiSrbi sa bosanskih piramida". Najjači komentar ikada. Srbija do univerzuma i nazad. ?

    Realno.. Te piramide su stare tipa 29,000 godina. Izgleda da su oni dolazili još odavno.. Mozda se samo vraćaju (mislim na vanzemaljce, naravno). Gledajte malo Ancient Aliens na history.. Nije da nije (a to da nas spremaju, spremaju nas, samo da ih pitaš zašto kriju do sada)
    (justice, 31. jul 2020 15:38)

    # Link komentara

  85. O americkim kontaktima sa vanzemaljcima, se dosta toga zna, oni su tu pricu maksimalno popularizovali i delimicno otvorili.
    Ostaje pitanje kada ce ostali poceti da pricaju o svojim kontaktima sa vanzemaljcima, pre svega mislim na Rusiju (a pretpostavljam i Kinu). Posto ovi ostali cute ko zaliveni na tu temu.
    (mask, 31. jul 2020 15:34)

    # Link komentara

  86. nema od toga nista,mislim vanzemaljaca.
    ljudi,to(oni)jednostavno ne postoje.
    kraj,tacka !
    (Kio BL., 31. jul 2020 15:28)

    # Link komentara

  87. Шта се ложите кад су те летелице са Земље али из оног дела које су Каубоји Антарктичком повељом средином прошлог века забранили да се иде . А наравно да Земља није лопта јер да јесте питам ја " глобус струку " како нпр и Уганди на екватору дан и ноћ трају по, мислим , 12 дана а Земља је округла и шиба кроз " васељену " ?
    (Дејан, 31. jul 2020 15:21)

    # Link komentara

  88. Sva čuda se uvek dešavaju u prošlosti (da ne bi mogla da se provere).
    (Locutus, 31. jul 2020 15:11)

    # Link komentara

  89. Motman?
    (dmis, 31. jul 2020 15:10)

    # Link komentara

  90. Pa otkud covid19,naravno od njih.
    (Dardan, 31. jul 2020 15:10)

    # Link komentara

  91. Što svi "bivši" počnu neviđeno da lupetaju kad postanu bivši, to je čudo jedno. Malo-malo bivši general, bivši zvaničnik, bivši funkcioner, bivši diplomata... rekao to i to. A dok su bili "sadašnji" - ništa.

    Uzgred, evo materijala za Danicu Grujučić da počne da priča kako je korona vanzemaljskog porekla i da su je doneli vanzemaljci...
    (John, 31. jul 2020 15:06)

    # Link komentara

  92. @skywalker
    Anakine, nije problem njegovo (ili nečije) znanje ili neznanje. Problem je što teoretičari zavera ne žele da vide jasne dokaze. Zato se i zovu teoretičari zavere, u svemu vide neku prevaru. Pa jos je Eratosten u Staroj Grčkoj izračunao obim Zemlje koristeći najosnovnije matematičke operacije, štap i kanap time dokazavši da je Zemlja loptastog oblika. I sad skoro 2500 godina posle toga, gde su nauka i tehnologija napredovala do neslućenih granica (u odnosu na to vreme) postoje ljudi koji za Zemlju tvrde da je ravna ploča i da je centar univerzuma. Pri tom ignorišući sve direktne i indirektne dokaze koji tvrde suprotno, jer su jel' te deo svetske zavere da se istina sakrije od plebsa. I za kraj, reci mi kog je oblika Mesec ili Sunce ili Mars? Isto ravne ploče?
    (pangalakticki grgolj blaster, 31. jul 2020 15:02)

    # Link komentara

  93. Kakva je to vanzemaljska letelica koja preletela nekoliko desetina ili hiljada svetlosnih godina i na kraju se srušila na planetu Zemlju. U stvari, možda ju je ubila prevelika kilometraža.
    (Zozon, 31. jul 2020 14:52)

    # Link komentara

  94. Blink 182 ima pesmu Aliens Exist, sad ima više smisla.
    (H1N1, 31. jul 2020 14:42)

    # Link komentara

  95. @olo to je generalizacija. Oblici zivota van zemlje postoje. Beskonacno je mnogo zvezda, zivot jos negde mora postojati, mozda cak i na svakoj planeti postoji ili je postojao. Pravo pitanje je koliko je civilizacija, da li nas uopste posecuju, nadgledaju ili smo im nebitni.
    Zamisli, ograciceni covece, civilizaciju koja je stara milion godina(kratak period u odnosu na starost svemira), koju tehnologiju bi oni posedovali, ako mi 5-25 hiljada godina stara civilizacija imamo trenutna postignuca... Nista nije nemoguce.
    (Bracalic, 31. jul 2020 14:42)

    # Link komentara

  96. PRIPREMAJU NAS NA SUSRET
    (VEGETARIJANAC, 31. jul 2020 14:38)

    # Link komentara

  97. to su nasi preci dosli iz buducnosti....
    (VEGETARIJANAC, 31. jul 2020 14:37)

    # Link komentara

  98. Jel' to deo iz scenarija za film "4 Juli".
    (Si, 31. jul 2020 14:36)

    # Link komentara

  99. Njima su i meteoriti letelice.
    (Miki, 31. jul 2020 14:32)

    # Link komentara

  100. @vojs pošto ih stalno pratim mogu ti reći da na američkim vestima samo pričaju (pljuju po) o Trump-u. Druga vest je BLM i rušenje spomenika Konfederacije, treća vest je o sportu(NBA i MLS) koji se igra u Disney World-u a četvrta vest je vreme širom Amerike(požari, tornada, poplave,suša). Gde si ti prijatelju video vanzemaljce i NLO bas me intrigira.
    (mali radojica, 31. jul 2020 14:24)

    # Link komentara

  101. Project Blue book
    (Дон Армандо, 31. jul 2020 14:17)

    # Link komentara

  102. Tzv. vanzemaljci su ništa drugo do pali anđeli, oni koji su tu na zemlji mnogo pre ljudske rase.
    (Nenad S, 31. jul 2020 14:09)

    # Link komentara

  103. "Teoretičar zavere mora da su poseban soj, istovremeno veruješ da je Zemlja ravna ploča, Sunce sijalica ali i da postoji Kosmos i vanzemaljski oblici života."
    To sto radis je obicno spinovanje, sto bi rekao Brka "Takvi kao vi izazivaju ratove". Znas samo da trolujes na netu, a u neku raspravu ne bi smeo da se upustis jer si svestan da ti je znanje ograniceno k'o terasa.
    (Skywalker, 31. jul 2020 14:00)

    # Link komentara

  104. “We got a black president, aliens be here soon” I’ll Bill on NON PHIXION green cd/dvd :)
    (dr Daniele Ganser (pisac i istoričar), 31. jul 2020 13:16)

    # Link komentara

  105. Samo ravnozemljasi i ovi sto cutaju trece oko imsju vise pluseva nego minusa. Malo je nama korona...
    (stručnjak za ugradjivanje plina u auto i analiticar za ugradjivanje plina u auto, 31. jul 2020 13:12)

    # Link komentara

  106. Sve im verujem.
    (Milojko, 31. jul 2020 13:05)

    # Link komentara

  107. To nije moguće neutralno, dakle naučno istraživati; vanzemalci, leprikoni, device Marije... uopšteno duhovi, svi ti entiteti se ukazuju precizno samo onima koji su u njih prethodno verovali. Ljudi vide samo ono čime im je prethodno punjena glava, a to se naročito odnosi na one sa praznom.
    Ne postoji tako velika glupost koju medijska presa ne može da utisne u glavu budale. A kad utisne, ono što utisne budala i vidi.
    Svaka poslednja generacija ljudi je arogantna u stavu da je u njoj akumulirano znanje svih prethodnih. Jasno, i tipično arogantno, pritom ignorišu da su i sve prethodne budalaštine jednako tako (a)kumulirane. Nije problem što se današnjem modernom čoveku ukazuju vanzemaljci, nego što se ukazuju i sve ostale dosad izmišljene karakondžule.

    Vanzemaljci su tako vrlo lukavi, na primer. Nikada ne idu na obronke Himalaja ili u američke šume, uglavnom se strogo drže pustinja kao što je Nuevo Mexico i slične šakalojebine. Zašto? Pa ovamo bi ih Jeti ili Bigfut pojeli čim pomole noseve iz svojih neregistrovanih letećih vozila (UFV). Bigfuti posebno obožavaju vanzemaljčetinu, ima o tome pregršt dokaza na Youtube...

    Leprikoni i zmajevi se povukli u neotkrivene pećine, hrču i čekaju da prođu ova moderna vremena.
    (CATAPA, 31. jul 2020 13:03)

    # Link komentara

  108. I to baš Pentagon, uvek SAD.
    Izgleda vanzemaljcima GPS podešen uvek na Države.
    (Sexisto, 31. jul 2020 12:59)

    # Link komentara

  109. ArhiSrbi sa bosanskih piramida!!!
    (katastrofa, 31. jul 2020 12:55)

    # Link komentara

  110. 6891

    da da kako da ne. a nlo-e uvek nalaze spijuni, tajna americka policija, specijalne jedinice americke vojske...
    nikada ih ne nadje pecurkar iz svedske, naucnici iz francuske, niti su proleteli iznad kaira u po bela dana. oni sa svom svojom super tehnologijom najvise vole da se kriju u planinama kolorada i pustinjama nevade... vrlo im je bitno, misli tim vanzemlajcima, da ih ne vidi nikakav obican svet, nego samo americka vojska. i to tajna sluzba.
    prica smesna do bola, za potrebe americke unutrasnje politike i predsednickih izbora. tamo sigurno ima mnogo pacijenata koji ce da glasaju za trampa da bi im otkrio tajne nlo... koje naravno ne postoje.
    (veverica, 31. jul 2020 08:40)

    Al si se nalupao kao Maksim po diviziji...a sta ce vanzemaljci ili ko god...da rade iznad pečurkara u Svedskoj ili u sred bela dana da prelecu Kairo ili u sred Srema recimo ... da bi videli sta........ ? Meni prvom, da sam "vanzemljak" ne bi palo na pamet da gubim vreme na pečurkare, zemljoradnike i obicne ljude koji bulje u telefone non stop.
    (majstor, 31. jul 2020 12:46)

    # Link komentara

  111. Zar stvarno neko moze, u ovolikom univerzumu, da veruje da ne postoji niko bez mi? Koliko treba da se ogranicen da bi verovao nema tamo niko bez mi??? Ne pricam o ovim snimcima, nego inace.
    (boki, 31. jul 2020 12:43)

    # Link komentara

  112. Dočepali su se vanzemaljske tehnologije još 1947. u Rozvelu, kada se srušio leteći tanjir vanzemaljskog porekla. Kasnije je bilo još padova, a najznačajniji posle Rozvela je bio pad u Asteku, takodje u Novom Meksiku, u martu 1948. godine, kada je u letelici pronadjeno 16 mrtvih vanzemaljaca. Od 1947 smo doživeli tehnološki "bum" za vrlo kratko vreme, a sve zahvaljujući tehnologiji sa srušenih vanzemaljskih letelica. A letelice su navodno obarali radarski talasi, jer su Amerikanci u to vreme imali najmodernije radarske stanice, čiji su talasi na neki nepoznat način oštećivali pokretne mehanizme tih letelica.
    (Nenad, 31. jul 2020 12:27)

    # Link komentara

  113. materijal je from space ali je zbog jeftine radne snage made in China.
    (aca, 31. jul 2020 12:25)

    # Link komentara

  114. Teoretičar zavere mora da su poseban soj, istovremeno veruješ da je Zemlja ravna ploča, Sunce sijalica ali i da postoji Kosmos i vanzemaljski oblici života.

    Šta bih da za njihov mozak na samo pet minuta.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (olo, 31. jul 2020 08:35)

    Trebao bi ti bar da imas njihov. Ovako......
    (Hahahahahaha, 31. jul 2020 12:25)

    # Link komentara

  115. poslednje sto bi zeleli je da stvarno dodju vanzemaljci,pa porobili bi nas i mucili ubijali iz zabave, pravili bi cirkus od nas i sve nase najvece strahove sprovodili u realnost njihovom naprednom tehnologijom, daleko bilo....
    (Marko, 31. jul 2020 12:20)

    # Link komentara

  116. Nasli Orao 1 i Galeb 2 ??
    (parx, 31. jul 2020 12:11)

    # Link komentara

  117. Kongresmen sa Floride koji je ispred ostalih u objavljivanju istine rece "Daj Boze da su Rusi i Kinezi"! Onda znajte da je nesto dogorelo do nokata.
    (Petar, 31. jul 2020 12:04)

    # Link komentara

  118. i nikad ništa nije palo u Mrčajevcima ili Andrijevici, uvek sve samo u Americi? Hmmm, izgleda da vanzemljaci više vole zemlju kauboja nego nas ostale...
    (vaš vanzemljak, 31. jul 2020 11:47)

    # Link komentara

  119. Da ispadne da i oni nešto znaju, da malo vrate samopouzdanje Amerikanci.
    (kentaur, 31. jul 2020 11:47)

    # Link komentara

  120. Ma neee...to bi bila teorija zavere.
    (teorija ili zavera?, 31. jul 2020 11:45)

    # Link komentara

  121. Pa to su isti oni sa planine Rtanj :) hahahaha
    (Joker, 31. jul 2020 11:36)

    # Link komentara

  122. Virus ima veze sa "njima".
    (Smuleco, 31. jul 2020 11:29)

    # Link komentara

  123. Čim služba postoji, postoji zato što nešto ima, ne zato što nema.
    (666, 31. jul 2020 11:27)

    # Link komentara

  124. Jeli pisalo na ufo made in China ili cccp. Prije par godina u sred dana sam vidio objekt oblika kinder jajeta veličine možda 3-4 metra srebrne boje bez prozora ili oznaka kako je proletio iznad glave i grada totalno bez ilakvog zvuka nevjerojatnom brzinom na visini oko 4-500 metara. Dobro se vidio i znam da nije dron nikakva krila niti motor nije imao. A brzina je bila nevjerojatna nisam ni telefon uspio izvadit iz džepa tako przo je proletio.
    (Goran, 31. jul 2020 11:22)

    # Link komentara

  125. Vala uvijek ovaj NLO posjecuje Ameriku.Mi ostali smo sasavi.
    (pat, 31. jul 2020 11:21)

    # Link komentara

  126. @veverica

    Pa ako citas izvestaje na engleskom, normalno da ce biti iz amerike i poneki iz engleske.

    Imas slucajeva koliko hoces u norveskoj, italiji, francuskoj, japanu. Cuveni slucaj je kontakt iranskog vazduhoplovstva sa njima, nesto poput ovog americkog iz teksta. Cak su i u hrvatskoj jedne godine seljaci u najvecim zabitima na granici sa bosnom nalazili krugove na njihovim njivama. Samo po sebi ne zvuci nesto posebno, al kad dodas sve ostalo, i razmislis ko bi se pobogu mlatio sa uleganjem useva u savrsenom krugu u hrvatskoj, gde ne veruju ni da se jasenovac desio a kamoli da postoje vanzemljaci, zapitas se...
    (Mlata, 31. jul 2020 11:21)

    # Link komentara

  127. ameri imaju vanzemaljce,englezi imaju duhove,skoti imaju svoje cudoviste velicanstvenu i cuvenu Nesi koja zivi sama milionima godina u jezeru,istocna evropa puna vampira i postojbina grofa drakule,zapadna evropa puna duhova po zamkovima,u srbiji imamo babaroge,vestice i karakondzule,a komsija nam grof drakula licno i personalno,bosanci imaju svog cuvenog drekavca iz tunela...a mala deca jos uvek imaju svog deda mraza,ali kako odrastaju i pocnu svesno i svojom glavom razmisljati shvate da deda mraz ne postoji,ali neka deca ce i dalje pitati gde je cika u crvenom sa belom bradom da mu donese poklon!!!sve je u svesnom a ne podsvesnom razmisljanju,neka deca nikada ne odrastu,pa traze novu zanimaciju a najpopularnija su vanzemaljci,svaka zemlja gura svoj folklor i plasira po potrebi,a sve je u cilju skretanja paznje i licnog interesa,i tu dolazimo do zabrinjavajuceg podatka da 90% svetske populacije razmislja podsvesno i upija informacije sa medija i slepo verujuci u njih bez provere!!!,a samo 10% njih razmislja trezveno,logicki,i svojom glavom...ljudi pocnite svesno razmisljati ukljucite mozak i skontajte da u svetu nista se ne desava slucajno,sve se lepo i dugorocno planira!!! caka je samo u interesu i zelja da ljudi rade i veruju u ono sta im se kaze!!danas korona,vanzemaljci...sledece godine ko zna sta,ako se zeli ostvariti cilj sredstva se ne biraju!zasto opet prica o vanzemaljcima?e deco moja nikada necete porasti intelektualno,za vas je jos uvek deda mraz!
    (dd, 31. jul 2020 11:19)

    # Link komentara

  128. "da da kako da ne. a nlo-e uvek nalaze spijuni, tajna americka policija, specijalne jedinice americke vojske...
    nikada ih ne nadje pecurkar iz svedske, naucnici iz francuske, niti su proleteli iznad kaira u po bela dana".

    Decko pojma ti nemas o cemu pises?!
    (Dobrivoje, 31. jul 2020 11:15)

    # Link komentara

  129. Siguran sam da smo blizu prave istine jedino sto naravno nece sve reci. NISMO SAMI!
    (Srpkinja, 31. jul 2020 10:58)

    # Link komentara

  130. The X-Files: Fight the Future
    (lemi livo skodi, 31. jul 2020 10:49)

    # Link komentara

  131. zasto nikad nlo objekat ne padne negde drugde vec iskljucivo na tlo amerike?
    (SRDJAN JABLANČIĆ, 31. jul 2020 10:43)

    # Link komentara

  132. To za nas jesu neidetifikovani leteci objekti, ali ne i za nekolicinu Amerikanaca koji su ih napravili.
    Moja pretpostavka da je Tesla sve to konstruisao i takodje napravio vremensku teleportacionu masinu, kojom su sposobni vrsiti eksperimentalne letove u bilo koje vreme u proslosti. Da li moze u buducnost, u to nisam siguran.
    Verujem da vanzemaljci postoje, ali da oni dolaze sa tim letelicama, to sigurno ne, jer zamislite da vi putujete x svetlosnih godina do neke planete na kojoj ima zivota, dodjete do nje i prosto samo odete, van pameti priznacete. Eto vidite sta mi cinimo, doletimo do Marsa ili meseca i prizemnimo se radi ispitivanja, ne vracamo se nazad sa te planete.
    Nadam se da sam vam dao materijal za razmisljanje, pozdrav!
    (Dott, 31. jul 2020 10:35)

    # Link komentara

  133. samo logika i zdrav razum. predjes pola galaskije da bi slupao i jedni zemljani ti konfiskovali brod. ma ae.... dal ih ima, ima ih vrv negde, dal su nas posetili, znali bi. il bi bili toliko profesionalni da bi se uklopili sa nekim androidima i cudima u nase drustvo
    (rex, 31. jul 2020 10:22)

    # Link komentara

  134. '...da vlada i privatni sektor imaju takve materijale u svom posedu..'
    privatni sektor su verovatno multinacionalne kompanije jače od nekih kontinenata.
    (zastavnik džemo, 31. jul 2020 10:19)

    # Link komentara

  135. (Xyx, 31. jul 2020 09:35)

    a ti ni jedan njihov argument da potkrepiš proverenim činjenicama i dokazima, a ne samo rekla-kazala.

    Isto kao kada bih ti ja sada rekao kako postoji čudovište od špageta koje upravlja svim našim životima. Kad ti ja eto kažem. E sad ti dokaži da to nije istina.
    (Realan, 31. jul 2020 10:18)

    # Link komentara

  136. Lepo je ovde neko napisao kako to sve u Americi se desava. Ja mislim da to sve izmislili Ameri da bi Rusi pomislili da Ameri imaju Vanzemaljsku tehnologiju i da su opasni. Cista propaganda. A jedino verujem da smo mi mozda ovde poslati sa druge planete da je naselimo jer smo genetski napravljeni za ovu klimu. A da i svi ovi izumi i tehnologija sve je to zapisano u nasem DNK mi se samo prisetimo izuma koji je nekada vec postojao na nekoj planeti itd.
    (Saša, 31. jul 2020 10:17)

    # Link komentara

  137. Snimke NLO-a su uglavnom nastajali kada je kamera bila totalna rijetkost, danas kada su kamere na sve strane NOL-a ni za lijeka. Prevaziđena tema
    (Full Kontakt, 31. jul 2020 10:07)

    # Link komentara

  138. Ovi vanzemaljci se uvek pojave u Americi bas pred izbore. Cim se zavrse izbori, nestanu :)
    (Kratak spoj, 31. jul 2020 10:07)

    # Link komentara

  139. @Xyx
    Koje argumente? One koje stalno ponavljaju iako su odavno pobijeni?
    (Neko tamo, 31. jul 2020 10:02)

    # Link komentara

  140. Veverica...

    A nije ti palo na pamet da običan svet ne može da ih vidi, već je to moguće samo uz pomoć vojne ili neke napredne tehnologije, proizvedene u tu svrhu?
    (Duki, 31. jul 2020 10:02)

    # Link komentara

  141. @olo
    Apsolutno sam siguran da ti nijedan njihov argument ne bi mogao da osporis
    (Xyx, 31. jul 2020 09:35) 

    Апсолутно сам сигуран да ти не знаш основне законе физике.

    Да их знаш, знао би и да је теорија да је Земља равна плоча најглупља теорија завере од свих постојећих.
    (Камичак, 31. jul 2020 09:57)

    # Link komentara

  142. a da kako da ne. a nlo-e uvek nalaze spijuni, tajna americka policija, specijalne jedinice americke vojske...
    nikada ih ne nadje pecurkar iz svedske, naucnici iz francuske, niti su proleteli iznad kaira u po bela dana. oni sa svom svojom super tehnologijom najvise vole da se kriju u planinama kolorada i pustinjama nevade... vrlo im je bitno, misli tim vanzemlajcima, da ih ne vidi nikakav obican svet, nego samo americka vojska. i to tajna sluzba.
    prica smesna do bola, za potrebe americke unutrasnje politike i predsednickih izbora. tamo sigurno ima mnogo pacijenata koji ce da glasaju za trampa da bi im otkrio tajne nlo... koje naravno ne postoje.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (veverica, 31. jul 2020 08:40)
    Evo, ovo se dogodi kada neko pise nesto o cemu zaista nema pojma...cisto da bi nesto napisao. Ali vidim da je to ovde cesta pojava, nevezano za temu.
    (Marko, 31. jul 2020 09:57)

    # Link komentara

  143. ayyy lmao
    (m3-48, 31. jul 2020 09:56)

    # Link komentara

  144. kako onda pomaci u tehnologiji idu ovako sporo? gde je hladna fuzija, antigravitacija, crvotočine i sl. čemu služe ti vanzemlajski artefakti?
    (gbg, 31. jul 2020 09:52)

    # Link komentara

  145. Ostaci srpskih letjelica koji su prvi naselili zemlju.
    (Bli, 31. jul 2020 09:49)

    # Link komentara

  146. I ja sam video letelicu koja nije na zemlji. Da je na zemlji, drugačije bih je zvali.
    (Mile, 31. jul 2020 09:49)

    # Link komentara

  147. Konacno da priznaju i da se zna da nismo sami. Nas cetvoro smo pre par godina videli nlo kako se krece neverovatnom brzinom u vise smerova...
    (Miki, 31. jul 2020 09:47)

    # Link komentara

  148. virus je priprema za dolazak NJIH.
    (molder, 31. jul 2020 09:44)

    # Link komentara

  149. Pa jel ste se malo provozali?
    (Silvester, 31. jul 2020 09:42)

    # Link komentara

  150. Posetioci iz drugih dimenzija tjs vremena, naši pra pra unuci. Ne smeju da imaju intereakcije s nama zbog zakona fizike. Verovatno su neki dronovi u pitanju. Svakako još zanimljivije od vanzemaljaca
    (dr, 31. jul 2020 09:41)

    # Link komentara

  151. Ма да...
    (Владимир, 31. jul 2020 09:40)

    # Link komentara

  152. @olo
    Apsolutno sam siguran da ti nijedan njihov argument ne bi mogao da osporis
    (Xyx, 31. jul 2020 09:35)

    # Link komentara

  153. Istina je negde tamo...
    (Brdjanin, 31. jul 2020 08:32) # Link komentara

    ... negde tamo, u tajnim arhivama Pentagona ;)
    (esko, 31. jul 2020 09:22)

    # Link komentara

  154. ko pronadje njegovo je tako je oduvek bilo
    (Sasa, 31. jul 2020 09:21)

    # Link komentara

  155. @olo Zemlja nije ravna ploca nego suplja sfera, kao svako drugo nebvesko telo. To sto su ti iluminati isprali mozak teorijom ravne Zemlje ne znaci da njen obloik stvarno nije misterija.
    (Partibrejker, 31. jul 2020 09:12)

    # Link komentara

  156. ispada da su svi oni "ludaci" teoretičari zavere bili u pravu sve vreme.
    (marko, 31. jul 2020 08:55)

    # Link komentara

  157. Sprema se nesto veliko ! Svuda po americkim vestima se prica o ovome.. Nesto ce uveliko da se dogodi !
    (Vojs, 31. jul 2020 08:52)

    # Link komentara

  158. Mi mozemo samo da ih posmatramo kao Indijanci u Amazoniji naše avione :(
    (cvrko, 31. jul 2020 08:51)

    # Link komentara

  159. Konacno
    (Mile, 31. jul 2020 08:50)

    # Link komentara

  160. Već vidim glavnu vest da su Rusi i Kinezi krivi...poznat scenario, poznat.
    (VJ, 31. jul 2020 08:49)

    # Link komentara

  161. da da kako da ne. a nlo-e uvek nalaze spijuni, tajna americka policija, specijalne jedinice americke vojske...
    nikada ih ne nadje pecurkar iz svedske, naucnici iz francuske, niti su proleteli iznad kaira u po bela dana. oni sa svom svojom super tehnologijom najvise vole da se kriju u planinama kolorada i pustinjama nevade... vrlo im je bitno, misli tim vanzemlajcima, da ih ne vidi nikakav obican svet, nego samo americka vojska. i to tajna sluzba.
    prica smesna do bola, za potrebe americke unutrasnje politike i predsednickih izbora. tamo sigurno ima mnogo pacijenata koji ce da glasaju za trampa da bi im otkrio tajne nlo... koje naravno ne postoje.
    (veverica, 31. jul 2020 08:40)

    # Link komentara

  162. Teoretičar zavere mora da su poseban soj, istovremeno veruješ da je Zemlja ravna ploča, Sunce sijalica ali i da postoji Kosmos i vanzemaljski oblici života.

    Šta bih da za njihov mozak na samo pet minuta.
    (olo, 31. jul 2020 08:35)

    # Link komentara

  163. Istina je negde tamo...
    (Brdjanin, 31. jul 2020 08:32)

    # Link komentara