- Komentari -
  1. Kao veliki ljubetelj pasa potpuno sam promenio misljenje kada sam se odselio iz kuce sa velikim dvoristem u mali stan. Uvek sam se druzio sa psima u dvoristu i bili su mi najbolji drugovi. Pre godinu dana sve nove komsije iz okolnih stanova su nabavile pse.
    Ne prodje ni jedan dan da se ne desi da me neki ne probudi u 6 ujutro sa lajanjem koje uglavnom traje i po pola sata - svaki put kada gazda ode na posao valjda. Popodne je takodje nemoguce zaspati a cujem ih kako laju i sa slusalicama dok pokusavam da slusam laganu muziku (apsurd je da ih koristim kako ne bih ometao komsije glasnom muzikom u vreme odmora, ali zato u isto to vreme uz svaku pesmu slusam zvukove pasa) U stanu sa druge strane, se cuju i posle ponoci ali se to ne moze opisati i dokazati nekome koga nije briga ili misli da se ljudi dele samo na ljubitelje i mrzitelje zivotinja. Oni se cuju kao da su u mom stanu - sobi pored. Podrzavam vlasnike u tome da imaju vreme da setaju svoje pse, ali stvarno mislim da im nije mesto po stanovima.
    (Winning Eleven, 3. april 2020 15:13)

    # Link komentara

  2. (Kraljica, 2. april 2020 22:47)

    Jeste tvoj stan ali nije tvoja ulica, psi mokre gde stignu a ne za to odredjena mesta, Solunska puna fleka na fasadama od "obelezavanja",
    (Nenad, 3. april 2020 09:24)

    # Link komentara

  3. Ma bre moj je stan, 50 kvadratnih metara, pas živi sa mnom, ko sze bre vi da mi odredjujete ko će živeti sa mnom? Živeće moj pas, ostali mogu samo da dodju i odu. Nikad više niko sem mene i psa. Para imam, stan imam moje je sve, sama zaradila, i boli me uvo šta ko o tome misli. Jasno?
    (Kraljica, 2. april 2020 22:47)

    # Link komentara

  4. @ krajnje je vreme

    Oni koji imaju vremena da ovde " vode brigu " o tudjim navikama , hobijima ili parama (?)..." manama ", su obično dobro poznati " PREDVODNICI ili USREČITELJI " naroda !! Znamo ih iz istorije - njihova definicija je svrstana uz opis osoba uskraćenih za osećanja - koji bi da uskrate i drugima svako pravo na ličnost.
    Stara priča - vidi pod : Benito , Adolf ...
    (Posmatrač, 2. april 2020 00:22)

    # Link komentara

  5. Kada će početi masovno lečenje narkomana, alkoholičara, duvandžija,kockara, kucomana i ostalih gubitelja vremena i para?
    (krajnje je vreme, 1. april 2020 17:21)

    # Link komentara

  6. Sve dokone kucomane u radne logore!Da država ima koristi od njihovih beskorisnih života!Bolnice, komunalne službe, elektrane, vodovod, policija, vojska rade danonoćno a oni bacaju vreme i novac na te kučiće.Ko ima kuću, u redu, ali mučiti psa u stanu?!
    (Staljin, 1. april 2020 13:07)

    # Link komentara

  7. U Francuskoj jednom dnevno uz obaveznu potvrdu(drugi dan druga potvrda) gde pise ko gde i kada u trajanju od slovima JEDAN SAT DNEVNO je dozvoljeno setanje kucnih ljubimca .
    Jos od 17 marta to vazi ...
    (Ajd zdravo, 1. april 2020 12:24)

    # Link komentara

  8. Ja moju Donu svakako setam,gledam tih 20tak minuta da nema ljudi u nasoj okolini ljudi,sta treba kucnog psa da drzim po ceo dan u kuci? To mi Bog otac ne moze zabraniti. Nije isto izvesti psa u setnju gde nema nikog,ili ga izvesti u neki park medju masu ljudi,to regulisite.. gde moze,i pod kojim okolnostima.
    (Тајни детектив Ђидо Мова, 1. april 2020 09:53)

    # Link komentara

  9. Potpisujem da ce tri miliona gradjana da potpise peticiju protiv psa i macaka u stanovima. Ko hoce psa ili macku neka kupi kucu sa dvoristem. Srbija bi trebala da se resi pasa i macaka po stanovima, a sad je dobra prilika. Zivot coveka je najvredniji. Psi i macke svakako ne.
    (Ginko, 1. april 2020 08:13)

    # Link komentara

  10. Sve sto se pise ima istine i to je tacno imam psa koji je veoma star i jeste mozda da nije za kucu i da se ne postuju dosta stvari u setnji.Ali oni nisu krivi glavni za ovo ni blizu.Koliko je Vas islo redovno da pije kafu,da rostilja po Adi Kosutnjaku Keju i jos se hvali po drustvenim mrezama kako mu korona nece nista nije on mator.To niko ne zna kako virus utice na ljude zato ne glumite eksperte.Ume da bude dosadno kuci al ljudi ne budite sebicni i da vam ljubimac bude kriv ako ste blejali kad je receno da ne treba,zato su uvedene takve mere.Nisam znao da smo ovoliko los narod,da studentima stvari izbacuju iz doma i da ih briga sto se niko ne moze vratiti po njih ili prosveta koja ne ume da organizuje nastavu nekih fakulteta i profesori koji su docekali da ne rade nista kako bi motivisali studente.Skupimo se ko narod niko da ne izlazi al da sacuvamo nasu zemlju
    pozdrav od studenta iz bg-a
    (Petar, 31. mart 2020 22:13)

    # Link komentara

  11. Volela bih samo da znam da li je moguce da niko od svih ovih ljudi koji traze da setaju svoje pse nema terasu? Cekaj, bre, pa i moji roditelji su navikli da prosetaju, da ne pricam koliko ih to odrzava zbog bolesti, pa evo vec vise od 15 dana nisu ni prisli ulaznim vratima.
    Ljudi, vanredno je stanje, mora svako da se prilagodi, naucite zivotinje da vrse nuzdu na terasi.
    Sta? Problem je sto posle morate da cistite?
    (Jeja, 31. mart 2020 22:08)

    # Link komentara

  12. Jaooooo sto su dosadni ovi sa psima. Aman zaman, ljudi su zatvoreni po kucama skoro po ceo dan, ima sve vise zarazenih, gomilaju namirnice, gomila mera se uvodi svakodnevno, granice zatvorene, kompanije su stale sa radom, javni prevoz ukinut, krah berze, ljudi zaduzeni u kreditima i ne znaju sta ce da rade, ostaju bez posla,.... a oni brinu o psihickom stanju svojih ljubimaca i o tome gde ce da vrse nuzdu. Ma dajte molim vas, vecina vlasnika gledaju pse kao pomodarstvo kojima sluze za selfije i lajkovanje. O kakvoj humanosti govorite? Pa psi su najveci deo dana zatvoreni u stanovima od 40-50 kvadrata. Gde je tu humanost?
    (..., 31. mart 2020 22:02)

    # Link komentara

  13. Razumem empatiju prema drugačijim živim bićima ali u ovakvoj životnoj situaciji kada je ljudska rasa ugrožena u celom svetu, postoje prioriteti. Ako mislite da je vaš ljubimac prioritetniji od nečijeg deteta onda ste svi za kolektivno lečenje u Lazi. Plašim se da sam za ovo zadnje u pravu!
    (Homosapiens, 31. mart 2020 21:24)

    # Link komentara

  14. pazljivo sa tim peticijama sta ako se nadje neki pametan i skupi mnogo vise potisa da se zabrani drzanje zivotinja u gradovima (visespratnicama).
    (realan, 31. mart 2020 20:53)

    # Link komentara

  15. Imam malog psa (mopsa) koji je član familije, pogotvo ga deca obožavaju i brinu o njemu. I imam situaciju da sam zabezeknut. Mržnjom. Neverovatna je količina mržnje u ljudima, kakvi likovi ostavljaju ovde komentare, sa jasnom mržnjom prema životinjama i još većom prema ljudima koji ih vole. Dođe mi da posmislim zbog takvih da smo i zaslužili Coronu. Kakvih sve gluposti ima...nisu životinje za stan? Neke i nisu (bernadinac npr, mopsovi i slični psi vole stan, kao i mačke). Šetnja psa širi zarazu. Ne. To ne zavisi od šetnje psa, već od odgovornosti čoveka. Ja sam pazio dok šetam psa da se distanciram od ljudi. Nisu šetači psa problem, nego šetači prošli vikend po ulicama, druže se, sede, ćaskaju...O bože. Tačno je, onaj ko ne voli životinje, ne voli i ljude. Ja sažaljevam osobe koje ovde iskazuju mržnju prema kućnim ljubimcima i njihovim vlasnicima. I imam jednu poruku...ajmo na psihoterapiju, dok vam ne bude kasno?
    (molder, 31. mart 2020 20:37)

    # Link komentara

  16. Mi nemamo pravo da im uskraćujemo obavljanje fizioloških potreba!
    (Mirjana, 31. mart 2020 16:43)

    pa nemoj da im uskraćuješ fiziološke potrebe.
    lepo kući da obave fiziološke potrebe, pa oh onda sutra ujutru šetaj koliko hoćeš.
    nećeš valjda da obavljaju fiziološke potrebe na ulici?
    kad ste već došli iz sela, emancipujte se malo, u gradu ste.
    (aca, 31. mart 2020 20:27)

    # Link komentara

  17. Ko god da je ovo zabranio je tezak bolesnik. Nigde, ni u jednoj zemlji, koliko ja znam, kretanje nije ograniceno u vecoj meri nego u Srbiji. Fizicko zdravlje ne vredi, ako menatlno ode.
    (Tazo, 31. mart 2020 20:25)

    # Link komentara

  18. Porez na kucne ljubimce? Naravno, platicemo, ali onda neka plate ekstra porez svi oni koji su se doselili u Beograd od 90.tih
    (Interventna, 31. mart 2020 20:24)

    # Link komentara

  19. Živim u kući, veliko dvorište. Imam psa. Prvobitni plan je bio da pas bude u dvorištu, ali njega dvorište ne interesuje. On je tamo gde smo mi. Pas je društveno biće i bolje mu je sa čovekom u 30 kvadrata, nego u bilo kakvom dvorištu. Izađe, ako nema nikog u dvorištu, malo bude, obavi šta ima i ulazi u kuću. Ne mogu da verujem koliko ljudi mrzi pse. Znala sam da ima takvih ljudi, naravno, ali malo je reći da sam iznenađena porukama. Podrška svim vlasnicima.
    (moj pas, 31. mart 2020 20:05)

    # Link komentara

  20. Jos nesto sam zaboravio. Danas, u kracoj setnji svog ljubimca pre policijskog casa, sam nasao 2 bacene jednokratne rukavice, na razdaljini od stotinjak metara i razlicite boje. Znaci 2 nesavesne osobe na malom prostoru, a obe rukavice su bile blizu (nekih 20-ak metara) kontejnera. Toliko o brizi za druge. P.S. Jos nije dokazano da psi prenose ovaj virus, ali je za ljude dokazano.
    (Trovach, 31. mart 2020 20:04)

    # Link komentara

  21. Bice da su ipak bitniji zivoti kucnih ljubimaca od ljudskih zivota! Mozemo li dobiti svoj termin za setnju i mi, majke koje nemamo kucne ljubimce, vec dvoje, troje male dece i po ceo dan smo u stanovima, a do 17h ne stizemo da izvedemo decu!!! Gde se potpisuje ovakva peticija?!
    (Marija, 31. mart 2020 18:58)

    # Link komentara

  22. Svako ko je držao životinju u stanu sada treba da se zamisli kakvom riziku izlaže i živitonju i sebe i sve druge. ZABRANA DRŽANJA ŽIVOTINJA U STANOVIMA je nužna. Šta mislite ko su najbolji kandidati da korona pronadje životinjskog saveznika, možda samo divlje životinje? Moraće posle ovoga da se uredi i držanje pasa. Prosto, nemaš uslove tipa dvorišta, nema pasa. Idi radi sa njima u azilu kada ih voliš (mada pre će biti da se drže zbog mode, niko ko voli životinju ne bi je držao u stanu sigurno, držanje životinja u stanu je SEBIČNO). A da su sebićčni to je jasno, sami vlasnici pasa su zloupotrebili ono što je bilo dato kao doupštenje njihovim ljubimcima. Šta sad hoćete? Te sa peticije, KAZNE ZA ZLOSTAVLJANJE ŽIVOTINJE.
    (nema greške, 31. mart 2020 18:45)

    # Link komentara

  23. Apsolutno, podrška! :)
    (Smuleco, 31. mart 2020 18:40)

    # Link komentara

  24. Ne moze! Jel razumete?Da li vam ne to jasno? Ne moze!
    (mesec, 31. mart 2020 16:31)

    Nije nam jasno. Ne razumemo. Izvodićemo ih kada god to bude bilo potrrbno, i ne postoji sila u svemiru koja će nas zaustaviti. Je l TO jasno?
    (Snoopy, 31. mart 2020 18:34)

    # Link komentara

  25. Ma daj.. setaj ga do 17 h i gotovo..smorili ste vi sa kucicima.
    (Surovoiskren, 31. mart 2020 18:18)

    # Link komentara

  26. Gde da potpisujemo?
    (srbin nazalost, 31. mart 2020 17:57)

    # Link komentara

  27. Izvući pouku. Nema držanja pasa u stanovima, to nisu uslovi za držanje pasa. Nemaš kuću sa dvorištem ,nemaš prava da držiš takvu životinju. Za pse su odgovorni vlasnici i oni su krivi, jer su prihvatili rizik držanja životinje u stanu i on se sada realizovao i to na štetu životinje. Stoga ovde treba peticija, ali koja traži da se KAZNE VLANSICI PASA KOJI IH DRŽE U STANOVIMA I ČIJI PSI TRPE ZBOG NJIH. A za nepoštovanje odredbi o ograničenju kretanja kazne su već propisane i novčane i zatvorske. Apsolutno nema prava da ugrožava bilo koga svojom sebičnišću prema životinji, on je taj koji je izabrao da je drži u stanu, mada mu je sigurno rečeno da to nije primereno. Ne mogu da tvrde da vole pse, da ih vole pružili bi im adekvatne uslove, ovo su obični pomodarci, psi im služe za pažnju. To se vidi i kod ove peticije, nije njima do pasa, a samim tim ni do drugih ljudi. Jer da jeste, ne bi izlazili napolje i omogućili bi životinji da se readaptira. A imali su priliku za to, ali im je poslužila kao toalet papir, a time su pokazali kako vide i sve druge oko sebe. Uz to postoje i organizacije i pojedinci koji mogu da im pruže uslugu držanja životinje i da im pomognu da se psi reprogramiriju sa tog psa kao modnog detalja i igračke na živog psa koji je deo čopora, koji se izjuri tokom dana, a noću traži blizinu u kojoj mirno spava. Ako možeš da pišeš peticije trebalo bi da umeš i ovo, ali izgleda da nije stvar u psima, jel da?
    (vlasnici pasa su odgovorni za pse, 31. mart 2020 17:44)

    # Link komentara

  28. Neka im malo mirisu stanovi kao ulice.
    (Pančevac, 31. mart 2020 17:25)

    # Link komentara

  29. Ja sam mom psu, zenki Beli kupio sat i objasnio kako da ga koristi.
    (Sinisa, 31. mart 2020 17:09)

    # Link komentara

  30. super . sad znamo koliko ima novih potencijalnih platioca poreza na novu oporezivu kategoriju cuvanje kučića i mačaka po stanovima ....
    (pera, 31. mart 2020 15:28)

    Krenimo hronoloski. Prema tome prvo crkve i slicne ustanove da plate porez. Tu bi bilo dovoljno novca da budemo svajcarska.
    Moze?
    (Metla, 31. mart 2020 16:56)

    # Link komentara

  31. Nije da su ljubimci na neki način članovi porodice, već jesu članovi porodice. Mi o njima brinemo, lečimo, izvodimo da obave fiziološke potrebe. Oni nama daju pozitivne emocije, svakodnevnu ljubav, osećaj zadovoljstva i velikog prijateljstva. Mi nemamo pravo da im uskraćujemo obavljanje fizioloških potreba! Oni su vaspitani i naviknuti da to obavljaju isključivo napolju. Savesni vlasnici pokupe za svojom ljubimcem. Nemamo pravo da ih mučimo. To je i protivzakonito.
    (Mirjana, 31. mart 2020 16:43)

    # Link komentara

  32. Ne moze! Jel razumete?Da li vam ne to jasno? Ne moze!
    (mesec, 31. mart 2020 16:31)

    # Link komentara

  33. Komentarisu ljudi koji se kote i mnoze u 30 kvadrata. Nemaju ni mesta za tucu dece a da ne pricam o izdrzavanju istih. Moj pas ima fitmirano jer mi se moze. Isto mi se moze i da ga setam kad hocu i kad on mora. Ajde minusi botovi. Ljubim vas sve. A ja cu i dalje po svom. i na svog psa da trosim citavo malo bogatstvo jer sam tako u mogucnosti
    (Bojance, 31. mart 2020 16:25)

    # Link komentara

  34. @prestrasno
    Budalo naravno da setaju i u Italiji, Francuskoj, Nemackoj, Spaniji. Edukuj se malo. imas na youtubeu objsanjenje kako i sta funkcionise kod njih. Ja sam eto po tvojim parametrima nenormalan ali za razliku od tebe ja imam pecat LEKARA koji je validan. I ja ugrozavam svoj zivot na poslu a ne dok izvedem psa da kaki i piski jer sva ziva bica MORAJU to da obave. I zaista mislim da je dosta na ovoj temi. P.S. Izvodim psa svake veceri za vreme policijskog casa.
    (Bojance, 31. mart 2020 16:20)

    # Link komentara

  35. e bas da vidim da li ce da sakupljaju za njima sad kad im se olaksaju na sred stana ili ce elegantno da zaobidju kao na ulici.
    (pitam, 31. mart 2020 16:17)

    # Link komentara

  36. Sve vas koji pljujete ovo treba da je sramota, smeta vam moj pas za kojim pokupim uvek, a ne smeta vam djubre po ulicama, u kantama koje nisu predviđene za to ljudi bacaju kucno djubre jer ih mrzi da idu do kontejnera, 1000 puta sam videla roditelje kako drze decu dok obavljaju nuzdu napolju jer ih mrzi da idu do kuce, mislite da oni to skupljaju? Nemam nista protiv dece, niti zelim da poredim samo vam kazem da najveci dziberi koji najvise prljaju, bacaju pikavce kroz prozore, pored klupe, pljuju na ulici e pa takvi su najglasniji proriv izvodjenja pasa. Kako cete se zaraziti od mog psa koga nosim da ne hoda po prljavom ulazu kada izlazimo napolje? Autobusi smrde na neoprane ljude svaki dan kada se vozim ili na luk. Na kraju neka se i uvede porez na ljubimce, platiću, al onda i vi da placate bus plus, svoje zaposlene da prijavite na celu platu a ne da muljate gde stignete, sram vas bilo!
    (samo kažem, 31. mart 2020 16:15)

    # Link komentara

  37. Budale
    (deki, 31. mart 2020 16:00)

    # Link komentara

  38. Oduvek sam smatrao vlasnike kucnih ljubimaca najnenormalnijim delom drustva. Oni bi da setaju kucne ljubimce i sire zarazu naokolo??? Da li neko seta ljubimce u Italiji ili Spaniji??? Treba uvesti zakon da svako ko izvodi ovakve gluposti odmah ide u zatvor do zavrsetka pandemije +10 godina, a onda placa debelu kaznu za izlazak jer je svojim sebicnim i neodgovornim ponasanjem ugrozio na hiljade ljudi i verovatno ubio nekoliko desetina!
    (prestrašno, 31. mart 2020 15:55)

    # Link komentara

  39. Ko je bio tolika budala da mu prvom u istoriji padne na pamet da drži psa u domu meni samo nije jasno i dan danas
    (kekw, 31. mart 2020 15:51)

    # Link komentara

  40. Ma koga briga za zivotinje, ljudi su na prvom i jedinom mestu!!!! Dosta mi je vise tih debila, pustite kerove napolje, nisu oni za kucu i stan!!! To vam je najveći problem, kako ce zivotinje bez izlazaka.. Svih 37000 ljudi treba da ide na lecenje, ne treba im Korona!!!!
    (Zoran Bg, 31. mart 2020 15:46)

    # Link komentara

  41. protest kučkara...
    (#ostani kod kuće, 31. mart 2020 15:46)

    # Link komentara

  42. Ima li gde peticija da ostane na snazi zabrana setanja ljubimaca da odma potpisem. Ko vam brani da setate do 17h.
    (razum, 31. mart 2020 15:42)

    # Link komentara

  43. Volim životinje, imam ih kod mojih na selu, uživam kada se za njih brinem, igram se sa njima ali držati pse i mačke po stanovima mi je uvijek bila veeeeelika glupost. Znam ja da je to moda, da se "dive" ne pojavljuju ni na intervju bez nekih kučića i mačića (jadne životinje) ali da se pitam niko mi u stanu ne bi držao životinje. O tome kako se za njima ne čisti, kako su vlasnici bezobrazni, da i ne govorim. Sad mi je žao životinja, a na vrh glave su mi vlasnici
    (Maja, 31. mart 2020 15:42)

    # Link komentara

  44. kakve budale. zbog takvih idiota sa takvim idejama se virus i širi
    (maki, 31. mart 2020 15:40)

    # Link komentara

  45. Moze setnja domacih zivotinja,ali se ukida pravo lecenja u slucaju zarazenja korona virusom.Idete na sopstveni rizik...
    (Pedja, 31. mart 2020 15:38)

    # Link komentara

  46. Super ......Sad imate spisak i da ih lepo oporezujete.Što bi bilo normalno.
    (REALNO, 31. mart 2020 15:38)

    # Link komentara

  47. Pa dobro ajde ovako. Ako nas 50000 potpiše sa se zabrani držanje pasa u stambenim zgradama hocemo li dobiti tu bitku? Siguran sam da nas ima mnogo više kome lajanje, skakanje, fekalije i ostalo mnogo više smeta nego što vi imate problem sa zabraniom šetnje.
    Ako penzioneri ne smeju napolje a oni će imati probleme sa atrofijom mišića ili slične gore zdravstvene probleme nego što će vas pas da pisa i vašoj kadi jer ga držite u stanu gde mu mesto nije. Dosadni ste i naporni. A to sto neko ne voli pse do imbecilnosti nego ih samo voli ne znači da ih neko mrzi nego da ga vlasnici nerviraju jer se ponašaju kao asocijalni fanatici
    (bole, 31. mart 2020 15:30)

    # Link komentara

  48. super . sad znamo koliko ima novih potencijalnih platioca poreza na novu oporezivu kategoriju cuvanje kučića i mačaka po stanovima ....
    (pera, 31. mart 2020 15:28)

    # Link komentara

  49. 37.000 ljudi koji traze nesto za zivotinje ,a ljudima zabranjeno...ccc
    (Gradjanin Srbije, 31. mart 2020 15:27)

    # Link komentara

  50. Podrzavam! Kad mogu kladionice da rade, mogu i zivotinje 20min napolje. Oni bar nisu leglo zaraze
    (rubick, 31. mart 2020 15:24)

    # Link komentara

  51. mislim da bi vlasnici ljubimaca trebali da pokrenu inicijativu da se objasni kako da se dezinfikuje njihov ljubimac a posebno njuška i šape pre nego što se vrate sa pokupljenim virusima u svoje zgrade. Makar bi trebalo da se pomuče da ustanu ranije i promene ritam svom ljubimcu. Toliko valjda vole svoje ljubimce u doba korone. Lično posmatram svakog ljubimca u zgradi kao virološku pretnju.
    (Boris, 31. mart 2020 15:24)

    # Link komentara

  52. Hahaha premijerko ne daj im nista. Kad su mogli da zatvore pse u stanove bez uslova sada neka se snalaze. Valjda ce pocistiti za njima kada obave to u stanu posto na ulici ne ciste nikada.
    (peglica, 31. mart 2020 15:21)

    # Link komentara

  53. Pa neka ih prosetaju do 17h aman
    (zec, 31. mart 2020 15:21)

    # Link komentara

  54. Tvrdoglavih li ljudi... A sad, usput, jos i dokonih...
    (Info, 31. mart 2020 15:15)

    # Link komentara

  55. Podrška!
    (kele®, 31. mart 2020 15:14)

    # Link komentara

  56. Svima njima po 12 godina robije, zbog ugrožavanja zdravlja ljudi.
    (mogu i ja peticiju da sastavim i imao bih bar 3 miliona potpisa, 31. mart 2020 15:13)

    # Link komentara

  57. Samo neka i počiste za sobom posle šetnje.
    (Ema, 31. mart 2020 15:12)

    # Link komentara

  58. Naravno! I svakoj zemlji u EU je to regulisano na neki nacic. Jedino kod nase se izivljavaju! Problem su ljudi koji izvedu psa a nisu problem oni koji balave istu kasiku ispred crkve! Kaga vi zaj...?
    (Mare, 31. mart 2020 15:11)

    # Link komentara

  59. Satrase.
    (ls, 31. mart 2020 15:11)

    # Link komentara

  60. To je vas problem sto drzite pse u 30 kvadrata. I ja imam psa, ali sam mu obezbedio dvoriste, pa ga prosetam preko dana na ulici, a nuzdu vrsi u dovristu . A vi koji ste sebi dali za pravo da drzite pse u stanu, pogotovo vece vrtse pasa, vi ste sebicni jer lecite neke svoje komplese. To nisu humani uslovi za njih. Aman ljudi!
    (dr.etker, 31. mart 2020 15:10)

    # Link komentara

  61. Ovo su ljudi koji su ubacili ziva bica u stanove od 30 do 50kvm !

    Ne zanimaju me sada njihovi problemi !

    Kuce i mace su za DVORISTE !
    (hours, 31. mart 2020 15:09)

    # Link komentara

  62. Ja potpisujem da setam majku penzionerku makar pola sata dnevno na povocu sa sve brnjicom(MASKOM), kao i na povodcu od dva metra, u bilo koje vreme. Pa kreteni glupi, setajte kuce, mace goluba od 5 ujutru do 17h.A za zlobnike i bolesne fanatike imam i poruku da sam ja takodje ljubitelj zivotinja, imam vucijaka i tri macke.
    (Maja, 31. mart 2020 15:05)

    # Link komentara

  63. Dragi vlasnici i ljubitelji kucnih ljubimaca organizuj te se da cistite za tudjim ljubimcima ne samo za vasim i onda u ovakvim situacijama digni te glas.niko meni nije oprao obicu od vasih ljubimaca........
    (Dejan, 31. mart 2020 15:03)

    # Link komentara

  64. Neverovatno zaista,imate li vi ljudi pamet?
    (Dušan, 31. mart 2020 15:02)

    # Link komentara

  65. To su potpisali ocigledno vlasnici kucica u Beogradu koji ih drze tamo gde i nije namenjeno. Preplavili su beograd fekalijama, parkovi vise nisu za decu i ljude od nebrige sve zbog nekog hira da se ima pas u kuci. Nemam nista protiv zivotinja, ali 20 godina se niko ne kaznjava niti se ogradjuje prostor zbog njih. Da ne pricamo o nebezbednom setanju zivotinja kojima tek nije mesto medju ljudima. Manjina je ocigledno opet nasla za shodno da moze da maltretira vecinu .
    (Dule, 31. mart 2020 15:01)

    # Link komentara

  66. ja sam za to da ih šetate 24h dnevno, ali da kerovi obave fiziološke potrebe kući, pa tek onda da ih šetate.
    jel može tako, potpisujem odmah.
    pa valjda ste ljudi a ne imbecili, i ne želite da se kerovi olakšavaju napolju?!?
    i ne samo sada, nego i kada prođe virus.
    (aca, 31. mart 2020 14:59)

    # Link komentara

  67. Ta manjina sa kućnim životinjama maltretira većinu, kako u normalnom tako i u vanrednom stanju. Treba lepo da se uvedu zakoni i pravila, ko i u svakoj uređenoj državi, da na prvom mestu ne može državi životinju u stanu dok ne dobije potpis od svih vlasnika stanova. Tako bi se vremenom zaokružila priča o tome da postoje zgrade gde ima pasa i one gde ih nema i neće ih biti i to bi u budućnosti bila velika stavka prilikom kupovine i prodaje stanova. A i da se sprovedu postojeći zakoni koji se tiču korpe, povoca i čišćenja za psom...
    (Stručnjak, 31. mart 2020 14:51)

    # Link komentara

  68. neka kake u noshu
    (alex, 31. mart 2020 14:50)

    # Link komentara

  69. Da li su ovi ljudi normalni, šta je preče čovek ili životinja, uzmite se upamet ???
    (Grada, 31. mart 2020 14:49)

    # Link komentara

  70. E sad im roknide dodatni porez na kerove.
    (pustiću glas iz grlaaaaa, 31. mart 2020 14:43)

    # Link komentara