1. Zdravo!Sto se mene tice lov iz zabave se treba zabraniti,ali ako ti lovis da prehranis porodicu onda razumem.Mesar ne ubija svinju iz zabave on to radi kao posao.Licno ne jedem zecije kravlje konjsko pacije i jagnjece meso.A u vezi onih debila sto ubijajuili zivotinje na ulici oni imaju problema.Kod nas nema problema sa psima nego sa mackama.Ja licno imam macka i desavalo se da neko od njih oce da ga isutira pa ka lupaju granama gadjaju da staklenim flasama i slimili su mu nogu.Rekla sam da cu ih prijaviti policiji.Oni su se samo smejali.Sledeceg dana im je stigla kazna od 50 000 din,a mom macku su morali da plate sve lekove i tretmane.Macak je sad dobro i skinuo je gips.
    Pozdrav!!!
    (Zupac, 17. septembar 2020 09:30)

    # Link komentara

  2. Ovi koji pisu o svim lovcima da su ubice itd. ocigledno ne znaju zasto lov postoji u danasnje vreme. Nisu svi alkosi koji ubijaju zivotinje iz cistog hira i nije lepo generalizovati i sve stavljati u isti kos, ps. nisam lovac niti bih ikada zeleo da budem. Ali manite se corava posla, piletinu, svinjetinu i ostale zivotinje koje jedete sigurno nisu uzgajane u spa centrima sa klimom i lekovitim blatom da se valjaju i uzivaju, uzgajani su u nehumanim uslovima uglavnom i zato pre nego sto ostavite komentar zamislite se sta jedete a ne da ovde sirite licemerstvo kako vam je zao, ako vam je zao batalite meso skroz. Ja sam mesojed i normalno mi je da pojedem svaku zivotinju sem onih zasticenih i kojih ima malo, ali mi je takodje svaka zivotinja ista, da li to bila koka,gica, lav, ajkula,delfin itd.sve zasluzuju da zive i da se ne dele po kategorijama ali takodje je meso nesto bez cega ne mogu i ovo je tema za neku drugu vest. Onaj ko ubija kucne ljubimce je potpuno patoloski potencijalni sadista, mucilac ljudi u svojoj okolini, ne mora da bude ubica ljudi ali ce svakako praviti pakao od zivota porodici, deci, komsijama itd. Ne gotivim one momke pojedinacno iz Levijatana jer nemam bas neko visoko misljenje o njima kao individuama ali da treba da se neko brine o zivotinjama i staje na put manijacima u saradnji sa drzavom, treba i na tome im skidam kapu, barem neko u Srbiji da se bavi time na koliko toliko transparentan i javno ispracen nacin kako bi se podigla svest o ljubimcima.
    (cxd, 19. avgust 2019 13:30)

    # Link komentara

  3. Onda su svi mesari potencijalne ubice.
    (Pero, 18. avgust 2019 16:43)

    # Link komentara

  4. Kada su pitali jednog teksaskog sudiju kako to on vidi psiholosku razliku koja dovodi do smrtne kazne, on je rekao nesto kao: "Sadisticke ubice su uvrnuti ljudi koji su sebi dopustili da budu toliko uvrnuti, dok su pravi ludjaci jednostavno ludjaci". Ovdje nije "samo" u pitanju zlostavljanje nemocnih zivotinja, nego i neminovno snizavanje drustvenih normi koje onda dovode do novih dubina neke ipak nastranosti, sto dovodi, na kraju, i do zlostavljanja samih ljudi.
    (Teksas, 18. avgust 2019 09:42)

    # Link komentara

  5. Pa onda kad bude svinjokolje lepo krenite da hapsite potencijalne ubice...

    Hahahahaha...
    (Dejan, 18. avgust 2019 09:16)

    # Link komentara

  6. ......a kad ubije čoveka, dobije 10 meseci nanogicu.....
    (đole bre!, 18. avgust 2019 08:24)

    # Link komentara

  7. A sta da kazemo za lovce.
    To su po meni bolesni ljudi.
    Naoruzani do zuba sa flasom rakje-obicno i psom proganjaju UBIJAJU zivotinje.
    Da li je to sport ili bolest?
    (Lone, 18. avgust 2019 08:19)

    # Link komentara

  8. poostriti kazne za vlasnicki nemar prema ljubimcima i zivotinjama
    (vanzemaljac, 18. avgust 2019 02:33)

    # Link komentara

  9. Psiholozi su ustanovili vezu izmedju rada u klanicama i nasilja, kao i psihickih problema. Ubijanje zivotinja, ukljucujuci kokoske, svinje i krave, narusava covekovo mentalno zdravlje. Obicno naselja koja su u blizini klanica imaju vecu stopu kriminala i kucnog nasilja. Jedan od razloga zasto je ubijanje zivotinja pogresno.
    (Gorila, 18. avgust 2019 01:43)

    # Link komentara

  10. Najviše volim ove što se kriju iza preplašene dece od pasa lutalica, a prvi ostavljaju štence na ulici. Da ste iole civilizovani, sterilisali biste svoje pse i rešili problem, ali ne, vi ste generator problema, vi nećete da sterilišete svoje pse i ostavljate štence da odrastu u lutalice a onda ih mlatite po ulici i promovišete nepotrebtno nasilje. Vi ste problem, a ne psi i mačke.
    (Milan, 18. avgust 2019 01:06)

    # Link komentara

  11. Pa ko ubi rode, od roda mu ne rodilo?!
    (Jon Bon Jovijev techa, 18. avgust 2019 00:52)

    # Link komentara

  12. Skoro procitah neki aforizam il sta vec-Kad bi klanice imale stakla umesto zidova svi bi smo bili vegeterijanci.
    Inace psiholozi i psihijatri ni sami nisu sigurni u svoje dijagnoze i u ono sto su naucili.Ne mora i nije nuzno da jedan postupak povlaci za sobom i drugi slican.Nema blage veze.I odakle nam oni ocnjaci koje imamo,jer smo pasli travu?Darvinova teorija nema logike,verovanje u boga je bez osnove,nemamo mi nikakvog pojma ni o cemu,verujte mi:)
    (dex, 18. avgust 2019 00:37)

    # Link komentara

  13. U potpunosti se slazem. Ubijanje pasa lutalica bi trebao biti sinterski posao, a ne da obican svet to mora da radi.
    (mrak, 18. avgust 2019 00:32)

    # Link komentara

  14. Prosto,ko ne voli životinje ne voli ni ljude.
    (Gox, 18. avgust 2019 00:24)

    # Link komentara

  15. "Svaki život zaslužuje poštovanje"
    Rekao je čovek iz brojne ekipe u Nemačkoj koja je spasavala debelog pacova zaglavljenog u poklopcu sahta.
    (U prirodi smo svi jednaki, 18. avgust 2019 00:04)

    # Link komentara

  16. Nijedna džukela lutalica nije vredna preplašenog deteta a kamoli izujedanog ,unakaženog.
    (kudini, 17. avgust 2019 23:47)

    # Link komentara

  17. Znači nije ok. kad neko ubije kucu, a kad ubije zeca, liju, divlju svinju ili srndaća to je onda ok.
    (Brut, 17. avgust 2019 22:19)

    # Link komentara

  18. Ko ubije čoveka, može da ubije i još nekog čoveka, ili eventualno životinju. Takve je pametnije izbegavati.
    (ko se čuva, 17. avgust 2019 22:00)

    # Link komentara

  19. U mom komšiluku živi uniformisano lice sa značkom..ima streljačku pušku takozvanu floberku..nema dana da ne ubije psa..ubio je i mog Medu inače miljenika dece cele ulice.Kaže mrzim pse a i plašio se da se pas ne navrzma na njegovo dvorište jer dolazi sa njegovom decom.Bio sam i kod načelnika..svih njegovih pretpostavljenih..ništa.Dok ne ustreli neko dete..čoveka..komšiluk.. mislim da niko neće da preduzme ništa.Psihopata težak.
    (Stole Bujanovac, 17. avgust 2019 16:15)

    Lako je rešiti. Postavi kameru tako da snima celu ulicu, i kad snimis tog komšiju kako ubija pse, odneses u novine. Jedva ce čekati da to objave. A i ti još dodatno postavis na Youtube.
    (Mare, 17. avgust 2019 21:53)

    # Link komentara

  20. O, boze, medenog li kuceta na prvoj slici, ljubim ga u njuskicu i u oko !
    Jos koji dan i videcu mog Leona, opasnog psa, koji me opasno voli i opasno ljubi! Morao sam ovo da dodam, ne ljutite se. Pozdrav svima !
    (Bogoje Panajotovic, 17. avgust 2019 21:24)

    # Link komentara

  21. Pooštriti kazne za nasilje prema životinjama maximalno. I sagraditi nove zarvorske kapacitete. Hvala
    (brainstorm, 17. avgust 2019 20:39)

    # Link komentara

  22. Ta dva su isto!!! Nije normalno da iz sporta neko puca u Jelena!
    (milenijum1000, 17. avgust 2019 19:47)

    # Link komentara

  23. Što više upoznajem ljude sve više volim pse.
    (Dijaspora, 17. avgust 2019 19:40)

    # Link komentara

  24. Ljudi jel ste vi svesni da se u Srbiji polako jedu psi jer ne može da se preživi sa 300 evra?! Da li ste svesni da je to vreme došlo?! Nestanak kreće za 50 godina, tad ovog naroda neće biti, kraj priče.
    (Delije Čikago, 17. avgust 2019 19:16)

    # Link komentara

  25. Svi mesari u zatvor. Cela nacija da jede gust vazduh. Odakle izvirete tako pametni da mi je znati...?
    (Mangup011, 17. avgust 2019 19:06)

    # Link komentara

  26. Ne podrzavam mucenje zivotinja a ni izivljavanje i masakr biljnog sveta. Vegetarijanci su najveci licimeri.
    (whiterose, 17. avgust 2019 19:03)

    # Link komentara

  27. Хитлер је обожавао псе, децу, није пушио, није јео месо, а опет је био лудак.
    Према томе, заборавите поређења типа - убио је пса, убио би и човека. Не би. Него, убио је пса, за то ће да одговара дебело, а ако убије човека - за то ће да иде на доживотну робију. Међутим, како у ЕУ не постоји таква казна ми убице и педофиле морамо да осудимо на свега 40 година, јер манијак има своја људска права. Него, ова пасивна држава ће натерати обичне грађане да узму закон у своје руке и онда ће да буде грозно.
    (Решење је у казнама, 17. avgust 2019 18:56)

    # Link komentara

  28. Homo-sapijens je jedina zivotinja koja druge zivotinje drzi zatvorene u kavezu da bi mogla da ih posmatra iz puke zabave.
    (ford, 17. avgust 2019 18:55)

    # Link komentara

  29. Ja sam to rekla pre 30 godina.
    (Belladonna, 17. avgust 2019 18:23)

    # Link komentara

  30. @Stojko
    Nemam rodu nego psa. Niti bih ikad drzao bilo kakvu divlju zivotinju u zatocenistvu.
    Svog psa branim od drugih pasa, kao sto nikome od ljudi ne dam na sebe ili svoje bliznje. Muskarci su postali kukavice koje nose uske farmerke i depiliraju se, zato sljamovi kolo vode.
    (Marko, 17. avgust 2019 18:20)

    # Link komentara

  31. Znači svi koji jedu životinje, nebi dugo mogli da budu bez mesa ako industrija propadne i tako bi lovili životinje i posledično bili svi ubice?
    (istinabre, 17. avgust 2019 18:17)

    # Link komentara

  32. Jeste, i oni koji imaju mladez na nosu vole da putuju u svemir... potpuno se slazem jer oni imaju vecu kosu od onih koji imaju velike usi.
    (Rakamakafon, 17. avgust 2019 17:51)

    # Link komentara

  33. Slazem se.a,samo da pitam:svi diktatori koji su poubijali masovno ljude i njihovi podredjeni su imali psa ili macku?A,psihopate isto tako...fini,mirni,ni mrava ne bi zgazili...Gde oni spadaju po ovoj logici?
    (neko, 17. avgust 2019 17:05)

    # Link komentara

  34. "Taj što puca u lane pucao bi i u čoveka"

    Bata Živojinović, "Ptice koje ne polete"
    (Dejan, 17. avgust 2019 16:56)

    # Link komentara

  35. da naudi coveku moze svako,da naudi zivotnji treba bas tezak psihopata da bude
    (kole, 17. avgust 2019 16:55)

    # Link komentara

  36. Dok bude mesara bit ce i ratova.
    (zack zis, 17. avgust 2019 16:43)

    # Link komentara

  37. @Marko
    Muskarcino, a sta ako neka roda napadne tvoju rodu, hoces li i nju da ubijes?
    Rode su inace poznate kao agresivne zivotinje.
    (Stojko, 17. avgust 2019 16:31)

    # Link komentara

  38. Sa životinjama kao i sa ljudima - samo lepo i učtivo. Psa ću da pomazim, čoveka da pozdravim. Ako mi neki pas, lutalica ili ne, zagrize nogu, sa dva prsta gušim dok ne popusti, ako ne popušta gušim da ugušim. U odbrani sebe sam agresivan, kao i svojih bližnjih ako su nedužni. I to je sva filozofija. Grub sam u obraćanju sa ljudima koji šutiraju životinje i ljudima koji ne čiste za svojim psima. Ako se tvoja mačka pokaki u mom dvorištu, mirno ću te upozoriti, ako ne učiniš nešto po tom pitanju, svaki put ću da ti katapultiram izlučevinu u dvorište dok piješ kaficu - ciljaću u kaficu. Životinja je takva kakva jeste (i kakvom je čovek napravi odgajanjem), a čovek odgovara za nju. Jedan čovek, inače profesor na univerzitetu, se raspitivao o neupadljivom otrovu za mačke, kako bi otrovao komšijsku mačku. Da smo moj otac i ja bili zgroženi, jesmo. I ranije sam znao, a tada sam potvrdio, da obrazovanje ne čini čoveka boljim. Moj otac problem neželjenih mačaka lutalica reši tako što je odveze na bezbedno mesto blizu izvora hrane (kontejner) a što dalje od našeg mesta stanovanja. Ako usput nađe nekoga da udomi životinju, što da ne. Iako sam ja najliberalniji u kući po pitanju životinja (i mnogo čega drugog), to smatram korektnim. Prema životinji uvek sa poštovanjem, osim u samoodbrani.
    (Miki, 17. avgust 2019 16:28)

    # Link komentara

  39. Životinju bih povredio jedino u nužnoj samoodbrani i to koliko da se odbranim, za ljude ne bih mogao isto da garantujem...
    (očigledno, 17. avgust 2019 16:28)

    # Link komentara

  40. tonemo brzinom zvuka, dehumanizacija, potiranje svake etike i smisla, new age primitivizam u punom zamahu... trenutno kao lovac sam obavezan da čistim svinje i odvozimo u kafileriju, zbog čega? da bismo omogućili ljudima da prežive ili zato što pucam na grla bez izbora koje decenijama gajim? ajde, bre...
    (doberman, 17. avgust 2019 16:27)

    # Link komentara

  41. Donesite zakon da svoje "ljubimce" drže u svojim dvorištima obezbedjenim i nece biti problema a ne ovako ja imam kučeeee ja ga volim a ono po ceo dan gladno šeta po ulici i dodje do problema
    (MauNtauN, 17. avgust 2019 16:26)

    # Link komentara

  42. Kakve veze ima i da nije redak primerak rode?
    Da ih ima 2000000? Niko normalan ne moze tako nesto da uradi. Psihijatrija
    (rza, 17. avgust 2019 16:22)

    # Link komentara

  43. Svaka cast na ovom - psiholog, a ne psiholoskinja.
    (Sasa, 17. avgust 2019 16:17)

    # Link komentara

  44. U mom komšiluku živi uniformisano lice sa značkom..ima streljačku pušku takozvanu floberku..nema dana da ne ubije psa..ubio je i mog Medu inače miljenika dece cele ulice.Kaže mrzim pse a i plašio se da se pas ne navrzma na njegovo dvorište jer dolazi sa njegovom decom.Bio sam i kod načelnika..svih njegovih pretpostavljenih..ništa.Dok ne ustreli neko dete..čoveka..komšiluk.. mislim da niko neće da preduzme ništa.Psihopata težak.
    (Stole Bujanovac, 17. avgust 2019 16:15)

    # Link komentara

  45. Čekaj, lokalne mačkare hrane mačiće ispred zgrade. Mačka se uvek omaci ispred našeg ulaza pošto ima žbunja a opet babe iz prizemlja sade neko cveće/džunglu... takođe vole i da vetre ulaz tako što ostavljaju otvorena vrata. Mačka unese mačiće, rezultat, pun podrum (ostava za bicikle) buva, u.rani i u.išani otirači u prizemlju i prvom spratu. Šlag na tortu, buve u stanovima, barem onih koji voze bicikle i idu u podrum. Takođe, šteta na kolima parkiranim oko ulaza, gumeni delovi, kablovi, termo filcevi i ogrebotine. Apsolutno ne preuveličavam ništa iz priče. E sad, na Zapadu bi se to rešilo jednim telefonskim pozivom, u Srbiji na žalost nikako... dok nekom ne prekipi i ne reši se štetočina (pažljivo sam birao reč).
    (Petar, 17. avgust 2019 16:05)

    # Link komentara

  46. U potpunosti se slažem, onaj ko je sposoban da naudi bespomoćnoj životinji isto će činiti i u društvu ljudi. Stalno zaboravljamo da smo mi ti koji smo sebi dali za pravo da "pripitomnjavamo" životinje a nismo u stanju da pravilno gajimo svoj podmladak.
    (leptiric58, 17. avgust 2019 16:04)

    # Link komentara

  47. U potpunosti se slažem, onaj ko je sposoban da naudi bespomoćnoj životinji isto će činiti i u društvu ljudi. Stalno zaboravljamo da smo mi ti koji smo sebi dali za pravo da "pripitomnjavamo" životinje a nismo u stanju da pravilno gajimo svoj podmladak.
    (leptiric58, 17. avgust 2019 16:04)

    # Link komentara

  48. Ako je neko agresivan prema meni, nebitno da li je covek ili zivotinja, ja cu prema njemu biti agresivan. Ne znam sta bi mi rekli psiholozi, ali ni ne zanima me, musko sam i ne dam da me neko dira, mene ili moje bliznje, ili neki pas mog psa...
    (Marko, 17. avgust 2019 15:56)

    # Link komentara

  49. Skupa sterilizacija!!! Nemaju svi para za to!!!
    (.bb, 17. avgust 2019 15:45)

    # Link komentara

  50. Ne slažem se sa tekstom, u principu. Kada vidim da neko zlostavlja životinju, bilo koju životinju, agresija prema agresoru se nameće kao logično rešenje tog problema.
    (Ljudska fleka, 17. avgust 2019 15:42)

    # Link komentara

  51. Slažem se!
    (Ogi, 17. avgust 2019 15:38)

    # Link komentara

  52. Aha.Sta cemo sa lovcima?
    (Janko, 17. avgust 2019 15:38)

    # Link komentara

  53. Celu ovu priču bih prihvatio kada se ne bi ubijale životinje da bi ih pojeli ili napravili nešto od delova njihovih tela. Kome je neko jagnje nešto nažao učinilo da bi ga ubili ?
    (Vegetarijanac, 17. avgust 2019 15:35)

    # Link komentara

  54. Ovo vam je NAJBOLJI tekst koji ste objavili od dana postojanja,realno!
    (inat, 17. avgust 2019 15:32)

    # Link komentara

  55. Sad ce da se jave ovi poluevoluirani da nam kazu kako treba pomoci deci, a ne zivotinjama.
    (Predrag, 17. avgust 2019 15:26)

    # Link komentara