1. Bas tako -zato nikad nisam ni imao iphon...
    (Coolg, 12. decembar 2021 15:31)

    # Link komentara

  2. Oni su tu da šišaju ovce, apatat preko 1000€, ko voli neka izvoli!!!
    (Rosa, 12. decembar 2021 12:20)

    # Link komentara

  3. Da li se sećate onoga što je Don Matriks rekao za one koje nemaju internet, a hoće da kupe Xbox One? Taj proizvod je Xbox 360.
    Znači,istorija se prokleto ponavlja. Srećno, Apple.
    (DV, 10. decembar 2021 17:31)

    # Link komentara

  4. Android korisnici se ubiše da popljuju vlasnike iPhone-a kako su puni kompleksa, do te mere da svaki drugi komentar priča o kompleksima. Prosto ne možeš da se ne zapitaš ko tu ima komplekse.

    Lično imam iPhone još od četvorke i još tada (pre više od 10 godina) sam gledao šta da kupim i odlučio se za iPhone jer je bio totalno superioran i najboljim Android telefonima. Navikao sam se, sistem je odličan, sve radi kao švajcarski sat, nemam nikakav razlog da menjam platformu. To je jednostavno sistem koji nije za ljude koji vole stalno nešto da čačkaju i prčkaju, namestiš jednom šta ti treba i koristiš uređaj kao alatku, a ne kao igračku.
    (Jole, 9. decembar 2021 23:35)

    # Link komentara

  5. Evo šta se meni desilo sa ajfonom prije 4-5 godina. Uhvatio me mrak u toku zime u šumi, -10 temperatura. Baterija bila 90%, posle 20 minuta uključenog blica, telefon se potpuno isključio. Kad sam se vratila kući, uključim ga na punjač, baterija 70%. Znači, isključio se od hladnoće. Posle toga sam imala uglavnom jeftinije androide, nikad se nisu gasili ako im baterija zaista nije prazna.
    (Bbb, 9. decembar 2021 12:29)

    Велика лаж. Управо је нас неколико због тих проблема са свим телефонима на благим температурним екстремима и прешло на Епл. Прво сам ја из очаја пре једно 4 године прешао на Епл, а онда још пар људи које знам. Мени су се буквално сви телефони гасили на разним температурама. И тако ја у тим силним мењањима рекох ајд да пробам и тај Епл. Е он температуре не осећа, ниже или више увек исто ради, и дан данас. Због тога сам сад скоро купио још један. При томе овај стари Епл сам од интернета скоро палио, скоро да га једва држим, и онда сам из зезања на њега таквог прегрејаног али да је и даље радио и нет и разговори, стављао чашу са водом, и он се скроз охлади и само штрика на нету. То ни са буквално једним телефоном не да нисам могао, него када га дохвати температура, ја следећих пола сата и јаће без телефона.
    Према томе, не лажите. Боли ме уво за Епл и њихове и остале апликације, пошто мени треба телефон да могу да зовем и да имам нет за свашта, ако то немам, шта ће ми било која апликација.
    (mr, 9. decembar 2021 21:40)

    # Link komentara

  6. U stvari je rekao ako zelite da budete vlasnik telefona, uzmite Android, ako zelite da vi budete vlasnistvo Apple-a, uzmite iPhone.
    (ha ha, 9. decembar 2021 21:20)

    # Link komentara

  7. Купили смо пре пет година, толико већ касните са саветом...
    (Џон, 9. decembar 2021 19:19)

    # Link komentara

  8. Користим телефон који сам пре 5 година платио 220 евра. Ради и даље перфектно, ниједан проблемчић никад нисам имао. Користићу га док не цркне.
    Пре неки дан је једном колеги забаговао телефон и погледали смо сајт "МобилниСвет". Кад сам видео да фамозни iPhone у просеку кошта преко 1.000 евра (до 1.800), хтео сам да паднем са столице!
    Чак и да сам мултимилионер, не бих га купио - ИЗ ПРИНЦИПА!
    (sempervivum, 9. decembar 2021 18:59)

    # Link komentara

  9. Svima je jasno da se radi o parama.Apple pod plastom sigurnosti pokusava u americi da ZABRANI popravljanje njihovih uredjaja od strane kompanija ili ljudi koji nisu APPLe!totalno suludo,kao da kada kupis njihov uredjaj nisi ti vlasnik istog vec ga samo iznajmljujes od njih.I relano ovo je njihov poraz,rekli su potencijalnim klijentima nemojte da kupujete nas uredjaj:))Poredjenje sa pojasom u kolima je blago receno smesno.
    (Ivan78bg, 9. decembar 2021 18:22)

    # Link komentara

  10. Evo šta se meni desilo sa ajfonom prije 4-5 godina. Uhvatio me mrak u toku zime u šumi, -10 temperatura. Baterija bila 90%, posle 20 minuta uključenog blica, telefon se potpuno isključio. Kad sam se vratila kući, uključim ga na punjač, baterija 70%. Znači, isključio se od hladnoće. Posle toga sam imala uglavnom jeftinije androide, nikad se nisu gasili ako im baterija zaista nije prazna.
    (Bbb, 9. decembar 2021 12:29)

    #nijesedesilo a reci cu ti i zasto. Ko jednom koristi iPhone taj ne prelazi na jeftine Androide, mozda na neki premijum Android ali na jeftine nikako.
    (Djoka iz NY, 9. decembar 2021 17:38)

    # Link komentara

  11. Nas "prosecnih" je brdo, i mi "prosecni" cemo promeniti pozicije proizvodjaca.
    Na stranu cene, htedoh da uzmem novi desktop, hajde da vidim sta ima Apple. Cene nista ispod 350.000 dinara! Lepo odem, uzmem "azdaju" sa dva ekrana, stampac, vrh procesor, radi kao doxa, 110.000 dinara. Ali nije Apple. E o tome se radi.
    Isto i za laptop. Apple novi laptop 250.000 dinara, puno kume puno
    (Za hghwymn, 9. decembar 2021 15:50)

    Što se tiče pozicije na vrhu, sve ok. Android modeli se ionako prodaju daleko više od iphone-a. To što Apple ima profit veći od skoro svih ostalih zajedno, znači da znaju da vode posao, a da ostali dampinguju cene da bi prodali bilo šta. Ali moram da pitam:

    1) Nisi primetio da Mac Mini košta (u Srbiji, veća cena nego skoro bilo gde drugde) 107.000? Ili iMac (koji u sebi uključuje i ekran, kameru, mikrofon i zvučnike) 200.000? Dakle, nije istina da nemaju desktop računar za manje od 350.000 dinara. Ili nisi primetio da Macbook Air košta (opet, u Srbiji, skuplje nego skoro bilo gde) 134.000 dinara?

    2) Koji li su to ekrani, pa si uzeo dva + komp + štampač, sve za 110.000 i da su "aždaje", voleo bih da ih navedeš. Mene je npr. 1 ekran koji koristim koštao 75.000 + štampač 25.000 + tastatura 15.000 + miš 13.000, dok je Lenovo laptop koji tera sve to koštao oko 270.000. Znam zbog čega sam kupio baš te modele svake stvari i zbog čega sam ih svesno toliko platio, ali bih baš voleo da čujem koje to "aždaje" koštaju zajedno 110.000, da ne budem "ovca"...
    (felixv, 9. decembar 2021 16:54)

    # Link komentara

  12. @hghwymn - druze, ne razmisljam samo ja tako, "prosecan Srbin", vec brdo ljudi kojima je dosta da ih sisa neka firma za poluzavrsen zakljucan proizvod
    Prosecan Srbin, haha, drugar imam solare na krovu, pasivnu kucu i Renault Zoe, da da, bas prosek.
    Jel tebi jasno da je ovo sto sam ja naveo 99% razloga zasto ljudi koriste telefone??? Pa specijalnih korisnika i developera ima veoma malo, ukljuci na to influensere i tiktokere i dodje se do mozda 1% populacije.
    Ostatak? Ostatak "prosecnog sveta", kako bi neo-burzoazija rekla, zeli da pregleda sva dokumenta iz atacmenta bez problema, skine dobar film, ima muziku na klik bez pretplata na kojekakve servere gluposti, kapiras?
    Nas "prosecnih" je brdo, i mi "prosecni" cemo promeniti pozicije proizvodjaca.
    Na stranu cene, htedoh da uzmem novi desktop, hajde da vidim sta ima Apple. Cene nista ispod 350.000 dinara! Lepo odem, uzmem "azdaju" sa dva ekrana, stampac, vrh procesor, radi kao doxa, 110.000 dinara. Ali nije Apple. E o tome se radi.
    Isto i za laptop. Apple novi laptop 250.000 dinara, puno kume puno
    (Za hghwymn, 9. decembar 2021 15:50)

    # Link komentara

  13. Tako se Nikia mangupirala pa izgubila tržište
    (Vlada, 9. decembar 2021 13:58)

    # Link komentara

  14. па за фотоапарат купити колор филм, батерије, блиц... сада све у телефону.
    дај немој да се спрдамо.
    (веверица, 9. decembar 2021 11:03)

    Прво, моја похвала за употребу писма.

    Друго, комуницирали смо и раније са људима на селу, обављао се посао и пре мејлова, али да, у данашње време без мобилног телефона не може да се живи.

    Треће, вероватно нисам био јасан. Нокиа 3310 и Самсунг С37 или који год број имају апсолутно исту функционалност са стране посла и комуникације. Ништа више робе нисам продао због ајфона него некад са нокиом.

    Самсунг С723 и Ајфон 991 су минђуше које имају све функције које си навео, али се не купују зато што имају функције него зато што су скупе минђуше, штавише функције се развијају да би људи могли да се опреру пред собом - треба им добар телефон јер има функције - 5г, јава, блутут, 472 мегапиксела камере.

    Ја читам књиге, купујем новине, имам добар дигитални фотоапарат, и скупе минђуше....марке Хуавеи, са закривљеним екраном, 2300 мегапиксела, 30000 гигабајта меморије, и скоро 5000 фотографија које нисам погледао два пута.

    Суштина моје приче није "можемо без мобилних" него "телефоном телефонирамо...ајфон и хуавеи су минђуше које носимо да их људи виде"
    (Мргуд, 9. decembar 2021 13:22)

    # Link komentara

  15. Evo šta se meni desilo sa ajfonom prije 4-5 godina. Uhvatio me mrak u toku zime u šumi, -10 temperatura. Baterija bila 90%, posle 20 minuta uključenog blica, telefon se potpuno isključio. Kad sam se vratila kući, uključim ga na punjač, baterija 70%. Znači, isključio se od hladnoće. Posle toga sam imala uglavnom jeftinije androide, nikad se nisu gasili ako im baterija zaista nije prazna.
    (Bbb, 9. decembar 2021 12:29)

    # Link komentara

  16. "Iphone je mercedes medju telefonima. Pljuju ga uglavnom ljudi iz punta i to je jednostavno tako
    @ime"
    I onda dodje "Mercedes" da ti posle par godinasmanji maksimalnu brzinu na npr 60km/h.. "zbog tvoje sigurnosti". A bas to Iphone radi, sto su i zvanicno priznali pre 2-3godine.. No, thanks.
    Inace, ja nisam neki koga treba pitati za telefone. Meni je dobar telefon koji je ne ispada iz mreze i ne gasi se, koji ima mail i internet da procitam novine u prevozu ili google maps kad sam u inostranstvu u nepoznatom gradu. Kamera mi sluzi samo i iskljucivo da slikam neki dokument ili npr oglas da ne moram da prepisujem podatke (telefon, pib isl) a ne koristim ga kao foto aparat pa mi je "ima milion Megapixela" nepotrebno.
    P.S I da bog da crko taj sto je izmislio mobilne telefone. Zivot je svima bio lepsi bez njih ali u danasnje vreme vise ne mozes bez njega. Da niko nema, radilo bi se bez telefona. Kad svi drugi imaju a ti ne, ne mozes da radis jer ocekuju da mogu da te nadju kad negde gori. A ako ne mogu, naci ce nekog koga mogu (tj bilo koga drugog)
    (Nele, 9. decembar 2021 12:28)

    # Link komentara

  17. Radi torrent, skidam mp3 sa youtube, ne zapucava, otvara pdf, word, excel, ppt, ma milina jedna.
    Mogu sve serije, moze sva muzika, tacno ono za sta telefon koristi 99% korisnika.

    (Za blue, 8. decembar 2021 17:11)

    ...ili kako prosečan Srbin zamišlja otvorenost nekog sistema
    (hghwymn, 9. decembar 2021 12:27)

    # Link komentara

  18. Imao sam iphone samo jednom i vise nikada. A razloga je brdo. Osnovne stvari koje moze svaki android on nije mogao. Niti prebaciti fotke niti je imao memori karticu i da ne nabrajan dalje. Cak su i nokie lumia bile prema njemu svemirski brod koliko god da su i one bile losije od androida. A sad da ga kupim nakon pojave toliko povoljnih a dobrih brendova iz kine mislim da je nemoguca misija. I sta to nedostaje xiaomi smartpfonu pa da je iphone pojam. U evropi je po prodaji sada xiaomi prvi a iphone i samsung iza njega. Jos malo i eto na prvog na planeti.i to ako mu ne pomrsi racune konkurencija iz kine jer kinezi imaju ergelu smartpfona koji su spremni za utrku kao rasni konji. Jos kad sw vrati huawei i stane ponovo na noge biti ce svega.
    (Galactus, 9. decembar 2021 12:25)

    # Link komentara

  19. Nemoram ja ništa da kažem ako koristiš iPhone rekao si sam sve o sebi...
    (Gordan, 9. decembar 2021 11:40)

    # Link komentara

  20. @мргуд

    људи, немој да се шалимо и да се питамо "чему уопште служе мобилни телефони?" то је сувише филозофско и непрактично питање.
    мислим могу људи основне функције да обављају и без телефона, чак и да живе као амиши, има и ко тако више воли.
    али за највећу већину народа која воли да путује, живи у већим заједницама и насељима и има круг познаника и пријатеља већи од 3 особе, телефон и те како има функцију. ја не знам како би комуницирао са мојом мајком пензионерком која живи на селу да није мобилног телефона. како бих јој слао слике унучића, питао је сваки дан како је?
    паметни телефон је
    1. заменио фиксни телефон и учинио телефонију достпуну свуда и свима
    2. заменио је фотоапарат
    3. заменио је аутокарте и путне карте
    4. заменио је телефонске говорнице
    5. заменио је часописе и енциклопедије
    6. заменио је пошту
    а то "на њему САМО можеш да примаш мејлове и информације..." па другови и другарице, ми који смо запослени живимо од тога "САМО". да не могу да примам мејлове и позиве од клијената, добављача, колега... не бих имао леба да једем. то није САМО. то је све :)
    када се сетим која је траума била путовање у грчку 1988. кде је које место, где који пут води, колко треба да платим за смештај... аааа... сад само боц и све информације имаш у телефону. СЈАЈНО!
    па за фотоапарат купити колор филм, батерије, блиц... сада све у телефону.
    дај немој да се спрдамо.
    (веверица, 9. decembar 2021 11:03)

    # Link komentara

  21. Hoću, kupiću android.

    Hvala na preporuci!
    (Ostavljen i zaboravljen, 9. decembar 2021 09:03)

    # Link komentara

  22. jer su na instagram profilima kim kardasijan i kristijana ronalda videli epl logo. drugog razloga da neko kupi ajfon ili mekbuk nema. platis vise a dobijes manje.
    samo placas logo. to je to.
    (veverica, 9. decembar 2021 07:57)

    А шта добијеш на андроиду или на кад купиш Нокиу 3310?

    Можеш да играш игрице, да читаш мејлове, да те зову људи кад им падне на памет. Добијеш узицу. Колико год да платиш, шта год да платиш, превише си платио.

    Поента је да је сваки мобилни телефон врхунац конзумеризма. Глупости о некој "функционалности" су ссмо.реклама. Онај ко тврди да му мобилни треба тај лаже прво себе.

    Па није Самсунг ископирао Епл због "функционалности", највећи део "функција" не умемо ни да користимо. Ко још гледа фотографије са мобилног од пре пет година?

    Андроид је исто лого који плаћаш за нешто што ти није потребно. Кад платиш јабуку купујеш накит, fashion accessory, исто је и за Самсунг. Кад купиш Ми, купујеш јефтинију замену која треба више да сија него скуп накит, да би ови што немају паре дали највише пара што имају јер за више немају.

    Све те могућности мобилних телефона немају никакву корисну примену за људе. Сваки м.телефон је златни ланац, брош, укосница, минђуше...неко купи Диор, неко Сваровски...и свако плати лого, колико год се заваравао да купује функцију...
    (Мргуд, 9. decembar 2021 08:51)

    # Link komentara

  23. Koliko mržnje prema jednom brendu. Možda bi se slika malo promenila kad bi ste uzeli u obzir da na ovom svetu nije ništa besplatno, pa čak ni "besplatne" android aplikacije.
    (SrđanG, 9. decembar 2021 08:14)

    # Link komentara

  24. ovo parafrazirao zeljka mitrovica. "da vi niste glupi kao noc, niko ne bi ni kupovao epl i ja ne bih bio milioner".
    epl je u davna vremena bio stvarno inovativna kompanija koja pomera granice. medjutim, odavno je to vreme proslo i vec godinama ljudi kupuju epl samo jer su na instagram profilima kim kardasijan i kristijana ronalda videli epl logo. drugog razloga da neko kupi ajfon ili mekbuk nema. platis vise a dobijes manje.
    samo placas logo. to je to.
    (veverica, 9. decembar 2021 07:57)

    # Link komentara

  25. Može im se.
    Evo i u komentarima kažu iOS bolji od Androida a porede Apple i "šaomi".
    Ne znam da li znate ali postoje neuporedivo bolji i skulji uređaji drugih proizvođača... To ne znači da je iPhone loš telefon, ali meni stoji povezan na komp za testiranje i ne koristim ga inače iako je "moj".
    A Xiaomi ima, iako je realno vrlo daleko od vrha, vrlo dobar odnos cene i kvaliteta.
    Mac-ovi su nekad bili zakon, sada su samo ime i realno totalni krš u poređenju sa laptopovima/računarima slične cene. Pozli mi kad god moram da radim na Macu...
    U svakom slučaju genijalna poslovna politika - deri kad možeš.
    (genije, 8. decembar 2021 18:48) # Link komentara

    Ali ti si pametniji... tebe neće drati taj lopov amerikanski. :) To je za prost svet.
    Ti si ušao u srž problema. Ti znaš gde zeka pije vodu. :D heheheh
    (IvanBg, 8. decembar 2021 22:18)

    Ako mogu da ti predložim - sledeći put pročitaj komentar na koji odgovaraš. 'Em je "lopov amerikanski" dobio pare, em dobija svoj deo od svega što napravimo. I ja se ne bunim. Sve lepo piše u komentaru na koji odgovaraš bez da si ga pročitao dalje od prve rečenice...
    (genije, 9. decembar 2021 07:32)

    # Link komentara

  26. BRAVO!!
    (Makaca, 9. decembar 2021 07:12)

    # Link komentara

  27. Dokle god je telefon statusni simbol, Ejpl ne treba da brine. Skorojevića ima više nego onih drugih.
    (V5, 9. decembar 2021 07:11)

    # Link komentara

  28. done
    (Marconi, 9. decembar 2021 07:03)

    # Link komentara

  29. Svako po mogucnostima i ukusu,ali nikada nisam bio neki fan iphone.Ima mnogo boljih i funkcionalnijih telefona od pomenutog
    (Zoc, 9. decembar 2021 06:56)

    # Link komentara

  30. @ime Грешиш ајфон ти је попут заставе 750 А андроид ти је попут масератија
    (AlienShooter, 9. decembar 2021 06:44)

    # Link komentara

  31. OS Windows i Apple, napravila EU za svoje potrebe.
    OS Linux i Android, napravila američka vojska za svoje potrebe.

    Svako od njih štiti svoje oružje i materijalnu dobit, a pravdaju koristima za potrošače.

    Sve lepo piše u novinama, onda kada su se stvari dešavale. Čitajte svetske vesti. Tamo sve lepo piše, ništa ne kriju.
    (Radovan, 9. decembar 2021 06:28)

    # Link komentara

  32. sektaši
    (genijalac, 9. decembar 2021 06:10)

    # Link komentara

  33. Hvala na savetu, hoću.
    (Ja, 9. decembar 2021 05:31)

    # Link komentara

  34. snimanje video snimka na ajfonu je brutalno
    (sxk, 9. decembar 2021 05:05)

    # Link komentara

  35. Kupio 13 pro ,vratio ga posle nedelje I nastavio sa Galaxy S20.
    Moj zaključak :Ako je IPhone 13 iole smartphone onda je S20 super smartphone. Šta God hoću da uradim na IPhone treba mi minimum jedan extra klik. Hotspot neće da se poveže sam posle povratka u vozilo,tastatura za kucanje nema brojeve na istoj strani ,ikona za predhodnu stranicu je u gornjem levom uglu talo da mi trebaju obe ruke za korišćenje .Spisak ovako sitnih stvari je poduži ,što korišćenje telefona čini komplikovanijim.

    Konacno da se neko slozi sa mnom. Bravo care, ovo su ciste nefunkcionalnosti, glupog a ne pametnog telefona
    (Armada, 08. decembar 2021 23:29)

    Da je vama dvojici malo pameti, glup telefon bi odlicno sluzio, al jbg
    (Splavar, 9. decembar 2021 05:04)

    # Link komentara

  36. Auuu.. neverovatno kada se pojavi bilo kakva vest o iphone-u, gomila korisnika android telefona skace, pise komentare, dokazuje, uporedjuje, prikazuje, objasnjava… :-)))))))))
    (jataganac, 9. decembar 2021 04:44)

    # Link komentara

  37. Prvi put koristim iphone (12) zadnjih par meseci posle 10-ak godina androida, i mogu samo reci da bolji hardver na androidu nisam nikad video, fotografisanje nikad bolje, a softver je krnjav i nezgrapan, narocito za pisanje teksta, telefoniranje i brauzovanje, sto su osnovne funkcije, i strasno nedostaje back dugme. Dao mnogo para pa necu skoro menjati, ali sledeci put ponovo android
    (Darko, 9. decembar 2021 04:02)

    # Link komentara

  38. Ovce su za šišanje, čast izuzecima kojima telefon zaista treba, posebno ko ima MacBook, iMac, iPad, niko nema takav ekosistem kao Apple, MS je možda mogao da ima, ali su odustali.
    (Veliki brat, 08. decembar 2021 21:50)

    Jedino ste ti i R50 pomenuli Apple ekosistem i uboli suštinu. Retke su američke porodice sa jednim Apple uređajem. U Srbiji postoji potcenjivački odnos prema korisnicima Apple uređaja, ne znam odakle potiče, ali je za dijagnozu. U Americi iPhone nije nikakav statusni simbol, jer se telefoni kupuju na ugovor. Razlika između ugovora sa najjeftinijim Android modelom i najskupljeg iPhone ili Android modela je mesečno na nivou jedne kafe u Starbucksu sedmično. Za veliki broj ljudi telefon je kao frižider, bitno je da radi i da ne moraju da razmišljaju o njemu. To ih možda čini ignorantnim, ali to ne znači da su ovce za šišanje. Značajna većina studenata na prestižnim univerzitetima koristi iPhone. Međutim, to rivalstvo kakvo postoji u Srbiji, a posebno nipodištavanje, ne postoji. U Srbiji postoji potreba da se ljudi dele, pa nije važno oko čega. Delije i grobari, partizani i četnici… nije važno, samo da se dele.
    (Zok1, 9. decembar 2021 03:54)

    # Link komentara

  39. Radim u jednom domacem operateru, za svojih 8 godina iskustva kroz moje ruke proslo je na hiljade telefona, koristio sam bar 20ak modela jer mogu uzeti za sluzbeni sta god zelim, imam uvid sta je najvise islo na servise, takodje slusao sam raznorazna iskustva sa uredjajima nasih korisnika.... Apple sam koristio dok jos nije bio u Srbiji, nabavio preko rodjaka iz inostranstva 3gs model, nakon toga iskljucivo androidi. Sve sto me zanima mogu svakodnevno da testiram jer su mi uredjaji na raspolaganju. Smatram da na osnovu navedenog ipak malo vise znam od prosecnog coveka. Iphone uredjaji su ok, i lepi i kvalitetni, nije tacno da nemaju bagove a upravo ova ogranicenost oko nabavke aplikacija je fora, sve je zamisljeno da se dooobro plati ako zelis maximalan ugodjaj i marketinski su odradili posao tako da su postali stvar prestiza. Ako bih poredio odnos cene i kvaliteta sto je i najvaznije, odnos iphonea i nekog premium androida pa cak i jake srednje klase je u korist androida, i to bas nemam ni dilemu, kineski telefoni dominiraju poslednjih par godina, imao sam sjajna iskustva sa huawei modelima ali zbog banovanja sam presao na neke druge proizvodjace.u
    Uostalom logicno se zamislite zasto je bas huawei dobio banovanje od Amerikanaca, jer su stvorili nesto drasticno bolje sto ugrozava njihovu firmu koja ima ogromne prihode i preti da ih srusi, pretpostavljam da to nije jedini razlog ali sigurno medju glavnim. Pozdrav za sve ljude otvorene za normalnu diskusiju.
    (Nepoznat, 9. decembar 2021 02:08)

    # Link komentara

  40. Ako zelite pristojan zivot, kupite kartu za Nemacku!
    (bane, 9. decembar 2021 01:17)

    # Link komentara

  41. (Baba Vanga, 08. decembar 2021 15:08) ne zesti se. Kupi Android. Ostavi ljude koje žele iPhone na miru.
    (Coyote, 9. decembar 2021 01:10)

    # Link komentara

  42. Radim u Uda kao mobile software programer.. Imam sve nove telefone za testiranje, iOS I Android, sve što izadje novo.. Sebi kupujem Oneplus, Android, po meni najbolji phone na marketu
    (neko, 9. decembar 2021 00:36)

    # Link komentara

  43. @petar, ja radim u T-Mobile i imam izbor telefona za dž i birao sam do sada dva puta Huawei, a ove godine Samsung.
    Iako mi je jedan od projekata potpisivanuje aplikacija i u tu svrhu koristim Mac, radim na Xcode i moram da imam Ajfon da bih testirao pre nego pošaljem nešto na TestFlight, ja sebi nikada ne bih uzeo Ajfon.
    (rebro, 9. decembar 2021 00:08)

    # Link komentara

  44. A Android je nesiguran kao operativni sistem, a vi ste MNOOOOGO sigurniji je li? Ma nemojte reci….
    (sale, 8. decembar 2021 23:29)
    Pa objektivno, za prosecnog korisnika jeste mnogo sigurnije, a za one koji bi hteli da nesto kriju je isti djavo.
    (@ sale, 9. decembar 2021 00:03)

    # Link komentara

  45. Valja biti objektivan. Dizajn telefona je odličan, fluidnost sistema takođe. Nisam vlasnik uređaja ali ako bih imao ozbiljan višak novaca verovatno bih ga kupio. Ali kao sekundarni uređaj (ne mogu da prenaglasim ogroman višak).

    Da pojasnim; redovno koristim android uređaj ali imam i jedan sa iOS sistemom. Ko kaže da iOS ne štuca ili ne zapinje je lažovčina teška. Android ima i pored određenih nedostataka, ogromne prednosti nad iPhone-om. Apple je sistem tako zaključao da je stvorio zatvoreni ekosistem koji ne odgovara svima. Ja sam jedan od njih.

    Naravno da svako odlučuje šta će raditi sa svojim novcem i tvrdim da za iste novce teško može da se kupi bilo koji telefon a da bude loš ili ružan. Dakle ako ste spremni da spiskate toliko love za telefon, totalno je nebitno koji ćete uzeti, svi su dobri. Ova prepucavanja su toliko detinjasta...neopisivo...
    (Mirkosoft, 8. decembar 2021 23:47)

    # Link komentara

  46. Android=Sloboda!
    (bata_so, 8. decembar 2021 23:46)

    # Link komentara

  47. Iphone je mercedes medju telefonima. Pljuju ga uglavnom ljudi iz punta i to je jednostavno tako
    (ime, 8. decembar 2021 23:41)

    # Link komentara

  48. Ne znam da li je to i dalje aktuelno, ali IPhone se dugo nije mogao zakačaiti na PC da se ponaša kao prenosna memorija. To je meni bio jedan od osnovnih problema i razloga zašto ga nisam kupio.
    (Toni, 8. decembar 2021 23:39)

    # Link komentara

  49. A Android je nesiguran kao operativni sistem, a vi ste MNOOOOGO sigurniji je li? Ma nemojte reci….
    (sale, 8. decembar 2021 23:29)

    # Link komentara

  50. Kupio 13 pro ,vratio ga posle nedelje I nastavio sa Galaxy S20.
    Moj zaključak :Ako je IPhone 13 iole smartphone onda je S20 super smartphone. Šta God hoću da uradim na IPhone treba mi minimum jedan extra klik. Hotspot neće da se poveže sam posle povratka u vozilo,tastatura za kucanje nema brojeve na istoj strani ,ikona za predhodnu stranicu je u gornjem levom uglu talo da mi trebaju obe ruke za korišćenje .Spisak ovako sitnih stvari je poduži ,što korišćenje telefona čini komplikovanijim.

    Konacno da se neko slozi sa mnom. Bravo care, ovo su ciste nefunkcionalnosti, glupog a ne pametnog telefona
    (Armada, 8. decembar 2021 23:29)

    # Link komentara

  51. najbolji telefona na svetu u zadnjih 15 godina je Samsung, uz to i najprodavaniji sa razlogom, Android One Ui je najbolji softver ubedljivo od postojanja smartfon uredjaja.. pozdrav..
    (realno, 8. decembar 2021 23:07)

    # Link komentara

  52. Pre 4 godine radio sam u Casinu za jednu cruise kompaniju i za potrebe casina bio je neki kao Vip Kruz trebali smo da kupimo 3 najnova modela Apple telefona kao sada iphone 13.I otishli smo u Apple store u Majamiju na South Beach ja i jedan bugarin iz kasina.
    Unutra puno mushterija ali i puno prodavaca mladici i devojke u crvenim majicama ja i bugarin smo se istripovali kao sada kupujemo 3 top modela plus trazicemo popust kako bi kupili za nas privatno telefone ja sam imao tada onaj SE i hteo da ga promenim.
    Samo su nam se nasmejali u facu i rekli decki kao mi smo Apple ne dajemo ovakve popuste mi opet kupili ona 3 telefona usput smo cekali dosta vremena da nas usluze.
    To je moze im se.
    (Mkd, 8. decembar 2021 23:05)

    # Link komentara

  53. Radim u velikoj stranoj komopaniji u Srb i skoro smo nabavili nove sluzbene (sto znaci ne placaju ih vec biraju po volji) telefone za menadzment … elem od 24 porucena 21 je iPhone. Kraj diskusije. Sta god vi ljudi pricali, kada je izbor za Dz bira se iPhone … pozz
    (petar, 8. decembar 2021 23:05)

    # Link komentara

  54. Apple proizvodi su status simbol za odredjenu ciljnu grupu stanovnistva i tu se nikada nece nista promeniti. Sto je skuplje to ga raja vise zeli.
    Stvoren je neki privid ekskluzivnosti ako neko koristi iphone ili imac iako realno nema nikakvih valjanih razloga za to. Odlican marketing za naivne.
    Sto bi se reklo: ovce za sisanje.
    (Mike, 08. decembar 2021 20:30)

    Nikada necu razumeti kako telefon moze da bude neki statusni simbol… u Americi ga nose ljudi koji su milioneri i ljudi koji rade za minimalac… isto je i kod nas, samo je razlika sto se ovde 1k napravi veoma lako dok se u Srbiji za to treba posteno oznojiti. A da he statusni simbol je jedna vecih gluposti
    (Vp_Cikago, 8. decembar 2021 23:02)

    # Link komentara

  55. Paradoksalno, ali ostavljam komentar samo zato što me tema totalno ne interesuje.
    (Zerb, 8. decembar 2021 22:59)

    # Link komentara

  56. Hahahaha apple maksmalizuje bezbednost i sigurnost. Slatko sam se nasmejao
    (Taurunum, 8. decembar 2021 22:48)

    # Link komentara

  57. Kupio 13 pro ,vratio ga posle nedelje I nastavio sa Galaxy S20.
    Moj zaključak :Ako je IPhone 13 iole smartphone onda je S20 super smartphone. Šta God hoću da uradim na IPhone treba mi minimum jedan extra klik. Hotspot neće da se poveže sam posle povratka u vozilo,tastatura za kucanje nema brojeve na istoj strani ,ikona za predhodnu stranicu je u gornjem levom uglu talo da mi trebaju obe ruke za korišćenje .Spisak ovako sitnih stvari je poduži ,što korišćenje telefona čini komplikovanijim.
    (Kića, 08. decembar 2021 16:07)

    Nemaš ti pojma o životu i pričaš gluposti..
    (marko, 08. decembar 2021 18:31)
    Ne prica gluposti, vec tacno ono u cemu i jeste problem sa tim telefonom! Zaboravio je i strelicu za slanje poruke koja je u gornjem desnom uglu, takodjer za koriscenje druge ruke! Imam ogromne sake, ali te 4 osnovne stvari su me odbile od Ajfona! Manite me bezbednosti i naprednih funkcija, mada sada kaskaju i tu za ostalima, hocu da su mi udobne stvari koje koristim bar 20 puta dnevno! Pokusao sa sedmicom kad je izasla, ali shvatio gresku posle manje od mesec dana patnje i mucenja palca!
    (sir oliver, 8. decembar 2021 22:44)

    # Link komentara

  58. Za korisnika je ne važno može li ovako ili onako. Ako se isporučiocima igara ne svidja neka izmisle nešto novo. Zašto kad neko plati nešto preko apple store odredjeni procenat ide njima (i do 30%) klrisniku nije važno ner čisto sumnjam da je stvari preko androida i play stora kupovati jeftinije ;-) a konkretno mislim na tokene za igrice i to o čemu se oni svadjaju sa Apple. Treba sad da nekoga bude briga jer Epic games plaća Apple-u 20% proviziju a Play Store-u 10%......vezze...
    (Miloš Kecman, 8. decembar 2021 22:39)

    # Link komentara

  59. Huawei p30 pro iz 2019. pravi bolje fotke od iPhone 13 pro. Huawei je izašao kad i Iphone XS - dakle ip 11, ip 12 i ip 13 imaju lošiju kameru od telefona klji me je koštao 700 evra preko mreže.

    Šteta što su Ameri zgazili Huawei zbog IP.
    (Džon Piplfoks, 8. decembar 2021 22:36)

    # Link komentara

  60. @mrkela, ja radim u T-Mobile i jedan od benefita je telefon koji svake dve godine menjamo. Prvi mi je bio Huawei P9, potom Huawei P20, i sada Samsung Note 20 Ultra 5G.
    Zbog potreba posla imam Ajfon X i neopisivo mi ide na živce "rešenje" da nema ni softversku dugmad već mlatarm prstima po ekranu da izvučem aplikaciju iz pozadine.
    (rebro, 8. decembar 2021 22:35)

    # Link komentara

  61. Naježim se kad pročitam kakve kvalifikacije se ovde dodeljuju ljudima koji koriste Apple. Budale, debili, snobovi itd…
    Zašto je teško shvatiti da neki ljudi jednostavno više cene Apple jer prave stabilnije sisteme i kvalitetniji hardver? To što je Apple zaključan čini ga izuzetno sigurnim i stabilnim sistemom. Neko to voli, neko ne. Što se tiče špijunaže, plašim se da je tu Android daleko ispred Apple-a. Ovde me bar špijunira samo Apple, a na Androidu svako ko poželi.
    Ja samo ne mogu da im oprostim što ne mogu da instaliram Kodi na Apple TV. Samo zbog toga koristim Android box iako imam i Apple TV.
    (Jabučar, 8. decembar 2021 22:30)

    # Link komentara

  62. Gospodin R50 objasnio.
    (021, 8. decembar 2021 22:21)

    # Link komentara

  63. Ne bi bilo lose da bar dozvole pruzimanje
    alikacija za svoje starije modele
    (Mrgud, 8. decembar 2021 22:20)

    # Link komentara

  64. Može im se.
    Evo i u komentarima kažu iOS bolji od Androida a porede Apple i "šaomi".
    Ne znam da li znate ali postoje neuporedivo bolji i skulji uređaji drugih proizvođača... To ne znači da je iPhone loš telefon, ali meni stoji povezan na komp za testiranje i ne koristim ga inače iako je "moj".
    A Xiaomi ima, iako je realno vrlo daleko od vrha, vrlo dobar odnos cene i kvaliteta.
    Mac-ovi su nekad bili zakon, sada su samo ime i realno totalni krš u poređenju sa laptopovima/računarima slične cene. Pozli mi kad god moram da radim na Macu...
    U svakom slučaju genijalna poslovna politika - deri kad možeš.
    (genije, 8. decembar 2021 18:48) # Link komentara

    Ali ti si pametniji... tebe neće drati taj lopov amerikanski. :) To je za prost svet.
    Ti si ušao u srž problema. Ti znaš gde zeka pije vodu. :D heheheh
    (IvanBg, 8. decembar 2021 22:18)

    # Link komentara

  65. Apple ima los Software.
    Imao sam barem 3 Iphone, dobro ih poznajem.
    Ovde u Italiji su ih osudili zbog prevare sa baterijom, usporavanjem istih, manjak memorije i sta li su vec mutili.
    Ako imas dva Iphone i menjas karticu iz jednog u drugi, sigurnosni pin zna da salje na drugi, pa ti ga trajno zakljuca ili u nedostatku memorije se zakljuca trajno.
    Apple je vise moda, trend nekih, kojima je cilj da budu u trendu a da se u Software i proizvod realno i ne razumeju.
    Telefon kao telefon, sluzi Apple za dalju prodaju svojih proizvoda i ostalo se blokira.
    Znaci, moras sve da placas sto preuzimas.
    Ovde u Italiji se generalno slabo vidja, nego ranije, masa ih je presla na Xiaomi, zatim i Oppo pocinje da uzima prostora.
    Iphone kada se zakljuca ili mozete da ga resetujete i sve izgubite ili kod Sudskog Hakera da oblokira a to kosta, sto ni Apple nije sposoban da uradi.
    (Sicuro, 8. decembar 2021 22:13)

    # Link komentara

  66. Ne bi bilo lose da bar dozvole pruzimanje
    alikacija za svoje starije modele
    (Mrgud, 8. decembar 2021 22:10)

    # Link komentara

  67. Nikada ne bi kupio iPhone i mercedesa, znam tu pricu.
    (lol ok, 8. decembar 2021 21:02) # Link komentara

    Tako je :) ... "kiselo je grožđe" sto bi rekla lija. :)

    Lako je to reći kada već nema mogućnoast za iste... ni je nikad ne bih kupio kuću u Mailibu-u, Monaku ili San Tropeu :) Gadi mi se hheheh kad vidim sav taj luksuz :D
    (IvanBg, 8. decembar 2021 22:07)

    # Link komentara

  68. Posto vecina vas tvrdi da niko ne koristi telefon za neke napredne stvari ( uzmimo da su u pravu oni koji tako zbore ), onda ne mozemo da obidjemo cinjenicu da iphone prosto radi na gotovo istom nivou i posle 5-6 godina ako se ponasate normalno prema njemu. Android pada sa performansama (osetno) garantovano, oni skuplji malo sporije ali padaju. Starijim ljudima je iphone neuporedivo laksi za koriscenje. Slazem se da je jedan dooobar deo marketing i prestiz ali sta nije u danasnje vreme ,ovo materijalno.
    Mislim da u srb nemastina dovodi u jaz i prepucavanje da li Benz ili BMW a vozimo pezo bez plivajuceg :)
    (ime, 8. decembar 2021 22:04)

    # Link komentara

  69. Nikada ne bi kupio iPhone i mercedesa, znam tu pricu.
    (lol ok, 8. decembar 2021 21:02)

    Ne, nego iphone i Folksvagen. To je ista poslovna i životna filozofija. Ograničeno, limitirano, škrto... a skupo.
    Daleko ste vi od Mercedesa, ipak je to klasa.
    P.S. Mercedes se piše VELIKIM slovom, zaboravio si.
    (Brzi, 8. decembar 2021 21:54)

    # Link komentara

  70. @joks
    a razumeo bi da ti mercedes dozvoljava da punis samo na selovim pumpama, na primer...
    ono kupis ga tvoj je ali bas i nije oni su mu gazde i dalje..
    (deda, 8. decembar 2021 21:53)

    # Link komentara

  71. kakve bre aplikacije “sa strane”, pa posle kad vam cure podaci aj pomagaj.
    (syr, 8. decembar 2021 16:16)

    Taman posla da cure negde u neku 3rd party aplikaciju umeste da cure direktno na Apple servere pa da ih Apple posle lepo proda :)

    Trenutno im ide dobro, imaju dobar ekosistem, nije za poređenje Nokia, jer je njihov sektor za mobilne telefone (koji je jedini i propao da bi potom bio prodat Microsoft-u) imao kao proizvod samo telefone, nije imao računare, laptopove, web servise (muzika, aplikacije, itd.).

    Nokia, a kasnije i MS, imali su problem sa podrškom programerima, tj. razvoj aplikacija za Symbian, MeeGo, Windows Mobile, bio je praktično pakao, zato i nije bilo aplikacija za e-banking i sl.



    Kupac je pre nego što je kupio telefon znao za ograničenje u pogledu instalacije programa...
    (Zok1, 8. decembar 2021 16:38)

    99% onih koji kupe iPhone jer misle da je najbolji nema pojma za to. Imam rođaka koji odavno koristi samo iPhone, sećam se da me je nakon kupovine svog prvog iPhone telefona pitao zašto nema smajlije u SMS porukama... ja u rebusu, nigde nema opcija da se uključi (mislio da ima opcija da poruke budu samo čist ASCII tekst), proguglam na internetu, kad ono... moraš da KUPIŠ neki dodatak ili aplikaciju da bi u SMS porukama mogao da vidiš smajlije kao sličice :)

    Ovce su za šišanje, čast izuzecima kojima telefon zaista treba, posebno ko ima MacBook, iMac, iPad, niko nema takav ekosistem kao Apple, MS je možda mogao da ima, ali su odustali.
    (Veliki brat, 8. decembar 2021 21:50)

    # Link komentara

  72. Ne moraju da dopustaju ako nece, ali zato i ne moraju ni da kenj*ju o sigurnosti i privatnosti.
    (Novi Sad, 8. decembar 2021 21:40)

    # Link komentara

  73. Citam komentare i shvatam da su to misljenja korisnika u Srbiji i regionu. Nakon sto sam do 2014 koristio Windows Phone, presao sam na Android nakon detaljne provere i raspitivanja kod ljudi koji su koristili i Android i Apple. Nisam se pokajao.
    Ovde u Kini Apple je izuzetno trazen, svuda nicu Authorized Reseller-i po trznim centrima, guzva na dan lansiranja iPhone 13 je bila neopisiva. Firma u kojoj radim mi je dala iPhone kao sluzbeni telefon, nije ni dobar ni los, jer se njime sluzim vrlo ograniceno, samo za ono sto mi treba za posao...
    (Garavi, 8. decembar 2021 21:33)

    # Link komentara

  74. Ne razumem ovaj narod. Ceo Svet je glup , samo su srbi pametni? A da pa tako je uvek bilo. Covek prodaje svoje i ko hoce neka kupi, ko nece ne mora. A sto se cene tiče sve druge dirmw premijum modela imaju iste cene pa i veće.
    (joks, 8. decembar 2021 21:28)

    # Link komentara

  75. Jednom sam bio Iphone korisnik i nikad vise, ko razume shvatice.
    (Neki veliki dr mr, 08. decembar 2021 15:49)
    @Neki veliki dr mr
    Nemaš novca za novi model!?
    (boki, 8. decembar 2021 21:17)

    # Link komentara

  76. Apple sekta
    (vf, 8. decembar 2021 21:16)

    # Link komentara

  77. Nikada ne bi kupio iPhone i mercedesa, znam tu pricu.
    (lol ok, 8. decembar 2021 21:02)

    # Link komentara

  78. Pa i kupujem !
    (Siniša, 8. decembar 2021 20:48)

    # Link komentara

  79. (marko, 08. decembar 2021 18:39)

    Atipičan vlasnik iPhona.
    Od 15 nesreća u okolini kojima sam u zadnjih 6 meseci pomagao da presele na novi uredjaj, zbunjeni što nema na iCloidu svih slika, lokalna kopija nikad rađena, nema vezane kreditne kartice u sistemu, tuga i žalost. Sve jasno. :(
    (466453, 8. decembar 2021 20:45)

    # Link komentara

  80. Ovde je neko pomenuo Nokia - u. Zasto i kako je Nokia propala moze se videti u odlicnom dokumentarcu "Nokia spajali smo ljude". Genijalni menager Steve Jobs nije se udostojio da poprica sa njima o novim tehnologijama, touch screen, na kome je Nokia uveliko radila i razradila. Propast Nokia je cist biznis i unistavanje konkurencije. Koristio sam Apple od prvog modela do 5s, zadnja dva modela update je toliko usporio telefon i evo ih u fioci ne upotrebljivi 4, 4s i 5. Hvala Apple na brizi o korisnicima. Da Apple je stabilan i radi brzo, ali je to premium telefon, tako da se uporedjuje samo sa premium modelima drugih proizvodjaca. Inace lasne u inovacijama u nekim slucajevima 2 generacije. Apple cao, samo ako ga dobijem na poklon u tom slucaju hvala darodavcu ?
    (sremaca, 8. decembar 2021 20:43)

    # Link komentara

  81. Ovde se prepucavaju ljudi koji su u stanju da odvoje 1000+ eura za spravicu koja osim za telefoniranje
    služi generalno za gubljenje vremena sa istim takvim ljudima koji imaju nešto manje para.
    Je... te za taj novac možete kupiti
    PC slabiju radnu stanicu koja je
    ozbiljan alat za mnoge poslove ali
    OK vaš novac vaš izbor. I nemojte
    samo da me ubeđujete da je na telefonu moguće raditi ozbiljan posao poput projektovanja bez obzira na snagu procesora.
    (Mika, 8. decembar 2021 20:38)

    # Link komentara

  82. Ovi telefoni i nisu namenjeni za obične ljude, pogotovu neku boraniju tamo negde na Balkanu. Tehnologija im je sofisticirana i zato su jedinstveni u svetu. Uostalom, svaka roba nadje svog kupca.
    (Limar, 8. decembar 2021 20:36)

    # Link komentara

  83. Apple proizvodi su status simbol za odredjenu ciljnu grupu stanovnistva i tu se nikada nece nista promeniti. Sto je skuplje to ga raja vise zeli.
    Stvoren je neki privid ekskluzivnosti ako neko koristi iphone ili imac iako realno nema nikakvih valjanih razloga za to. Odlican marketing za naivne.
    Sto bi se reklo: ovce za sisanje.
    (Mike, 8. decembar 2021 20:30)

    # Link komentara

  84. Bez brige, i bez toga sam na androidu.
    (neca, 08. decembar 2021 17:58)

    Naravno da jesi, jer bolje ne zaslužuješ!
    (marko, 8. decembar 2021 18:16)

    Svakako da bolje i ne zasluzuje, jer bolje ne postoji, a kada se pojavi, zasluzice. :)
    (Sasa, 8. decembar 2021 20:29)

    # Link komentara

  85. Majstori za marketing, i na tome im treba skinuti kapu, svi ostali su za njih male bebe.
    (neznalica, 8. decembar 2021 20:20)

    # Link komentara

  86. Kupio
    (Dragan, 8. decembar 2021 20:17)

    # Link komentara

  87. Zreli za disrapciju, ni prvi ni poslednji. Korisnik je ipak taj koji odlucuje. Prvo ce se pojaviti pralelne strukture, a Apple ce ili odustati od ovoga ili smanjiti namete.
    (Mikica, 8. decembar 2021 20:14)

    # Link komentara

  88. Meni je ovo potpuno u redu i u principu jedan od razloga sto koristim iOS vec vise od 10 godina. Evo vrlo jednostavan primer - pre neki dan mi je zatrebao OCR program za neke papire i umesto da na Gugl prodavnici dobijem 453876 aplikacija od kojih je ogroman broj djubre, malware, statijaznam, ovako sam dobio selektovan izbor i zavrsio sam to sto mi je trebalo za 5 minuta. Od prvog dana (tadasnji iPhone 3GS) su kvalitetne aplikacije bile na iOS-u pa tek potom stizale na Android, a s obzirom na integraciju sa ostalim uredjajima (krenem da zapisujem nesto u Note na telefonu pa par sekundi kasnije nastavim na Mekbuku, Airdrop...) nisam nikad imao nameru da menjam ekosistem.
    (R50, 8. decembar 2021 20:04)

    # Link komentara

  89. Mozete reci da je arogantan ali iz nekog razloga bas on vodi najvredniju firmu na svetu… za koji dan 3 trilona $ pa sad…

    U neku ruku je u pravu … uzmes Mercedes i stavis air bag bmw-a … onda to vec nije mercedes zar ne…
    (ejs…, 8. decembar 2021 19:49)

    # Link komentara

  90. Ogromna većina vlasnika telefona ne koristi svoj uređaj ni 50 posto od onoga
    šta taj uređaj pruža, u tu grupu spadam i ja. Volim da ima nov aparat (ako
    to moja materijalna situacija dozvoljava) iz cenovnog ranga od 200 do 300 €.
    Od pojave smart telefona "na dodir" imao sam sigurno preko 15 aparata, i uvek sam u trenutku kupovine odabirao tada manje, skoro nepoznate proizvođače, koji su tokom vremena prerasli u gigante. Imao sam, tj. imali smo pred sobom priliku da gledamo kako arogantni velikani propadaju zbog
    nedostatka "sluha" za nove trendove, nove pravce, koji nisu poštovali kupce
    sa malim budžetom, već su tvrdoglavo držali neki pravac koji ih je doveo po sloma i po pravilu bili poznati po enormno visokim cenama. Ajfoni su neopravdano izuzezno skupi. To što su fluidni, imaju ažiriranja svakih sedam dana, što kao brinu da privatnost korisnika bude na visokom nivou meni ništa ne znači. Kakva jadna privatnost kada smo svoje privatne i nazovi tajne podatke "prodali" na svakom koraku svom preduzeću, bankama, javnim službama, sudovima, katastru, javnim beležnicima, trgovinama, školstvu, zdravstvu...
    Ajfon je za one koji vole da se razmeću svojim bogastvom (ali ima i onih koji hleba nemaju pošteno da jedu, ali hoće da pokažu okolini da imaju Ajfon, kao da ne znaju da okolina zna ko su šta su i ...)
    (Mancini, 8. decembar 2021 19:20)

    # Link komentara

  91. Sad ce Elon Mask da im pokaze kako se prave telefoni.
    (Toranaga, 8. decembar 2021 19:19)

    # Link komentara

  92. Sto bi reko Cane, gramzivost i pohlepa.
    Šatro bezbednost, i dalje misle da im prolazi ta fora
    (Armada, 8. decembar 2021 19:09)

    # Link komentara

  93. iskreno.
    (z’brda, 8. decembar 2021 18:54)

    # Link komentara

  94. Može im se.
    Evo i u komentarima kažu iOS bolji od Androida a porede Apple i "šaomi".
    Ne znam da li znate ali postoje neuporedivo bolji i skulji uređaji drugih proizvođača... To ne znači da je iPhone loš telefon, ali meni stoji povezan na komp za testiranje i ne koristim ga inače iako je "moj".
    A Xiaomi ima, iako je realno vrlo daleko od vrha, vrlo dobar odnos cene i kvaliteta.
    Mac-ovi su nekad bili zakon, sada su samo ime i realno totalni krš u poređenju sa laptopovima/računarima slične cene. Pozli mi kad god moram da radim na Macu...
    U svakom slučaju genijalna poslovna politika - deri kad možeš.
    (genije, 8. decembar 2021 18:48)

    # Link komentara

  95. hahhahahahahahahhahahhahahahahahahahahaahhahahhahahahahahahhahahhahahahahahahahahaahhahahhahahahahahahhahahhahahahahahahahahaahhahahhahahahahahahhahahhahahahahahahahahaahhahahhahahahahahahhahahhahahahahahahahahaahhahahhahahahahahahhahahhahahahahahahahahaahhahahhahahahahahahhahahhahahahahahahahahaahhahahhahahahahahahhahahhahahahahahahahahaahhahahhahahahahahahhahahhahahahahahahahahaahhahahhahahahahahahhahahhahahahahahahahahaahhahahhahahahahahahhahahhahahahahahahahahaahhahahhahahahahahahhahahhahahahahahahahahaahhahahhahahahahahahhahahhahahahahahahahahaahhahahhahahahahahahhahahhahahahahahahahahaahhahahhahahahahahahhahahhahahahahahahahahaahhahahhahahahahahahhahahhahahahahahahahahaahhahahhahahahahahahhahahhahahahahahahahahaahhahahhahahahahahahhahahhahahahahahahahahaahhahahhahahahahahahhahahhahahahahahahahahaahhahahhahahahahahahhahahhahahahahahahahahaahha
    (Stanislav, 8. decembar 2021 18:41)

    # Link komentara

  96. Ili još bolje: jailbreak
    (kele®, 08. decembar 2021 15:47)

    Jailbreak je najveća glupost koja postoji.. samo na prva dva iPhona sam koristio jailbreak i onda sam se odlučio, da ono što me stvarno interesuje, kupim i onda prebacujem sa telefona na telefon i na iPad a ne da čekam opet novi jailbreak i tako u krug.. kupim navigaciju i moja navigacija doživotno
    (marko, 8. decembar 2021 18:39)

    # Link komentara

  97. Ne podnosim Apple od kraj 80-ih godina proslog veka.
    (Ja, 8. decembar 2021 18:39)

    # Link komentara

  98. Kupio 13 pro ,vratio ga posle nedelje I nastavio sa Galaxy S20.
    Moj zaključak :Ako je IPhone 13 iole smartphone onda je S20 super smartphone. Šta God hoću da uradim na IPhone treba mi minimum jedan extra klik. Hotspot neće da se poveže sam posle povratka u vozilo,tastatura za kucanje nema brojeve na istoj strani ,ikona za predhodnu stranicu je u gornjem levom uglu talo da mi trebaju obe ruke za korišćenje .Spisak ovako sitnih stvari je poduži ,što korišćenje telefona čini komplikovanijim.
    (Kića, 08. decembar 2021 16:07)

    Nemaš ti pojma o životu i pričaš gluposti..
    (marko, 8. decembar 2021 18:31)

    # Link komentara

  99. Samo iPhone vec 8 godina.
    (Straight Outta München, 8. decembar 2021 18:29)

    # Link komentara

  100. Ovaj lik me podjeca na jednog direktora, firme ne mogu da se sjetim, kako se ono Boze zvala, a da NOKIA.
    (Komsija, 08. decembar 2021 16:25)

    Da, sigurno :)
    Koliko ništa ne znaš i ne shvataš..
    Ako ti nije jasno, Nokia je i propala zbog Appla, jer je kasno shvatila, da je budućnost telefona u touch screenu i dok je ona to ukapirala, već je bilo kasno.. tu je prestigao i Samsung i Sony Ericson i ostali.. a dalje znamo kako je bilo i šta se izdešavalo..
    (marko, 8. decembar 2021 18:29)

    # Link komentara

  101. Kakav spin. Ovo se ne tiče korisnika, već prodavaca.
    (Majkl Džondar, 8. decembar 2021 18:23)

    # Link komentara

  102. Bez brige, i bez toga sam na androidu.
    (neca, 08. decembar 2021 17:58)

    Naravno da jesi, jer bolje ne zaslužuješ!
    (marko, 8. decembar 2021 18:16)

    # Link komentara

  103. Uvijek iphone! A ovi sa androidom se tjese, jer si ne mogu priustiti jabuku. Tu eleganciju telefona nikada nece dostici. Poz
    (mrkela, 08. decembar 2021 16:33)

    Kompleksi se leče na dva načina.
    Kod psihologa ili kupiš iPhone, čast izuzecima!!! Dobri su mi ovi što nagrecaju neke pare nekako za iPhone i sad misle da pripadaju nekoj eliti....
    Eto ja imam Xiaomi i mogu verovatno lakše da priuštim Apple nego takvi što se teše ako imaju iPhone da su neko i nešto i glume neke sa kintom.
    (Dani, 8. decembar 2021 18:05)

    # Link komentara

  104. Kupio i oslobodio se okupacije...
    (Dalje neces moci, 8. decembar 2021 18:05)

    # Link komentara

  105. Znaci ajfon je bezbedan od svega i svakoga osim...od samog Epla ( i vladinih agencija s kojima saradjuju) :D
    (Oksi...Moron, 8. decembar 2021 18:03)

    # Link komentara

  106. Android podrzava bluetooth i spoljne memorijske kartice. Podrzava torrent i virtuelne OS. Podrzava razmenu slika i svega, direktno na drugi android telefon. Na Iphonu, ne mogu da direktno prenesem sliku koju sam licno slikao mom burazeru, nego mora da ide preko Vibera ili ostalog. Android je zakon
    (Slavko: Mirko! pazi! metak! Mirko, hvala ti Slavko, spasio si mi zivot :), 8. decembar 2021 18:02)

    # Link komentara

  107. Ono što je propustio da kaže je da je Apple u poziciji da u priličnoj meri diktira i šta je dostupno korisnicima Androida i drugih sistema. Uspeli su da ubede gomile iSheep da misle da je u njihovom interesu da jednoj kompaniji prepuste potpunu kontrolu nad tim koje aplikacije mogu da koriste (većina o tome nije mnogo razmišljala kada su kupili prvi iPhone, a onda su počeli da nalaze izgovore da opravdaju svoju vezanost za Apple), tako da se sada bilo šta što se razvija za više platformi uključujući iOS prilagođava zahtevima koje postavlja Apple i svakojake odluke koje se donose da umilostive Apple cenzore često se prenose i na verzije aplikacija za druge platforme jer je tako najisplatljivije. Neretko Apple na taj način pogura nešto što zaista jeste u interesu korisnika, ali ne može se računati na to da će se njihovi interesi uvek poklapati sa interesima korisnika. Jednostavno, Apple-u nije smelo da bude dozvoljeno da stekne toliku kontrolu nad tržištem, mogu da prodaju uređaje i imaju svoju prodavnicu aplikacija, ali vezivanje jednog za drugo pri poziciji koju imaju na tržištu bi moralo biti sprečeno.
    (marko, 8. decembar 2021 18:00)

    # Link komentara

  108. Bez brige, i bez toga sam na androidu.
    (neca, 8. decembar 2021 17:58)

    # Link komentara

  109. Tako je , epl ima odlicnu politku i naravno najsigutniji sistem. Upravo sam kupio 13 Pro Max i prezadovoljan sam . 13 tica je na drugom nivou od prethodnih eplovih telefona!
    (blue is the color, 08. decembar 2021 14:56)

    Sad niko ne moze da prati koje pornice gledas na netu...
    (Katarina, 8. decembar 2021 17:56)

    # Link komentara

  110. Максимизација безбедности и приватности, а овамо ти скенирају све слике на телефону (хтео не хтео) под плаштом борбе против педофилије ???.
    (politikologbezbednjak, 8. decembar 2021 17:56)

    # Link komentara

  111. Pomalo nadobudan stav, ali dok ima onih koji misle da je Stiv Džobs nekakav novi Tesla, neće im se odraziti na poslovanje. Prosto, može im se.
    (Toni, 8. decembar 2021 17:52)

    # Link komentara

  112. @mrkela

    Neka ste vi sebi mogli priuštiti taj telefon, bravo, iskreno sam srećan zbog vas.
    (Dule, 8. decembar 2021 17:40)

    # Link komentara

  113. Gdeee beeeziTeeee
    (NR, 8. decembar 2021 17:34)

    # Link komentara

  114. Ha ha. Štite privatnost a istovremeno prodaju podatke korisnika, daju Kinezima pristup kad ovi podviknu, instaliraju defaultno spyware i slično. Pare pare i gramzivost.
    (Marko, 8. decembar 2021 17:34)

    # Link komentara

  115. Da se ne lažemo iPhone je najbolji telefon na svetu, to što ima neopravdano visoku cenu je druga priča ali svako ko ga je posedovao zna da ni jedan Android nije za prineti. Podrška, fluidnost interfejsa, stabilnost...sve je savršeno. Jedina mana je senzor ekrana.
    (Kingston, 8. decembar 2021 17:33)

    # Link komentara

  116. Gayphone i sigurnost,najveci prevaranti i spijuni.kao i amerikanci opcenito,optuzuju druge,a sami su najgori kriminalci
    (niko, 8. decembar 2021 17:20)

    # Link komentara

  117. @blue is the color

    Bravo za tebe, uspeo u životu, čestitam.
    (Dule, 8. decembar 2021 17:20)

    # Link komentara

  118. @blue - bravo druze, cestitam, evo ja vec drugu godinu na istom kinezu od 200 evra, nista mu ne fali, a nista ne fali ni meni!
    Radi torrent, skidam mp3 sa youtube, ne zapucava, otvara pdf, word, excel, ppt, ma milina jedna.
    Mogu sve serije, moze sva muzika, tacno ono za sta telefon koristi 99% korisnika.
    Tako da ove ludosti sa telefonima od 1200-1600 EUR nemaju smisla ali okej
    (Za blue, 8. decembar 2021 17:11)

    # Link komentara

  119. Maksimizacija sigurnosti i privatnosti ce pokopati Apple !
    (Rajko, 8. decembar 2021 17:11)

    # Link komentara

  120. Android ima play store sa milion aplikacija koje su bljak.Koristim oko 15 i ostale mogu da izbrisu.
    (The Who, 8. decembar 2021 17:07)

    # Link komentara

  121. Glupi telefon za glupe ljude....vazda bio. Ne razumem kako neko moze da mi zabrani, posto sam mu ja to isto i platio da to isto koristim na nacin kakav ja smatram da je primeren meni kao krajenjem korisniku. U redu je to da vas oni upozore na moguce probleme i da za to nece odgovoarati...ali krajnja odluka mora biti MOJA i samo MOJA.... a vi potrcitr u redove da kupite clanarinu za b...le u vidu zagrzene jabuke (pre bih rekao trule)
    (Baba Vanga, 08. decembar 2021 15:08)

    Zato za takve glave kao TVOJA i postoji smeće šaomi pa instaliraj šta oces.
    (Bcda, 8. decembar 2021 17:00)

    # Link komentara

  122. Slažem se
    Sviđa mi se što pored toga što plate telefon kao kvadrat stana,prodavac ih posle i maltretira.
    Ne može ovo,ne može ono.
    Jeftin je apple telefon,treba podići cenu,ljubitelji će ga voleti još više.
    (Idi begaj, 08. decembar 2021 15:58)

    Ne loži se nego igraj igrice na svom šaomiju.
    (Bcda, 8. decembar 2021 16:58)

    # Link komentara

  123. Ovaj Tom Kuk ko Ibrahimovic.
    (021, 8. decembar 2021 16:56)

    # Link komentara

  124. Licemerje, level beskonacno!!!

    Pazi, pa mogli su jednostavno ako je u pitanju bezbednost telefona, da stave kao na androidu "instalacija softvera van Play prodavnice obeleze kao nesigurnom, tj da je instalirate na sopstbenu odgovornost" !!!

    Ali dobro, lakse je naci ovako glup razlog zasto korisnici ne mogu da koriste neke aplikacije na svojim telefonima!!!

    A i brate, ruku na srce, i korisnici Iphona su posebna fela ljudi, tzv. IKompleks ljudi, zeljni neke materijalne vrednosti, ne bi li se istakli u tom nekom svom drustvu!!!

    Jednostavno prazni ljudi!
    (acca, 8. decembar 2021 16:56)

    # Link komentara

  125. Epl pravi to sto pravi, vi kupite ili nemojte, sta se sekirate.
    Kome ne valja epl, izvolte na super android sta sad ;)
    (aladin, 8. decembar 2021 16:51)

    # Link komentara

  126. Glupi telefon za glupe ljude....vazda bio. Ne razumem kako neko moze da mi zabrani, posto sam mu ja to isto i platio da to isto koristim na nacin kakav ja smatram da je primeren meni kao krajenjem korisniku. U redu je to da vas oni upozore na moguce probleme i da za to nece odgovoarati...ali krajnja odluka mora biti MOJA i samo MOJA.... a vi potrcitr u redove da kupite clanarinu za b...le u vidu zagrzene jabuke (pre bih rekao trule)
    (Baba Vanga, 8. decembar 2021 15:08)

    Pa čekaj, kupio si telefon koji fabrički dolazi sa tim ograničenjima. Nije da je to skriveno, pa da si mislio da možeš da instaliraš aplikacije sa strane, a u stvarnosti ne možeš. Dakle, unapred ti je bilo poznato da taj telefon ne dopušta instalaciju sa strane, i nije ni na koji način moguće da ti je bilo nepoznato (piše svuda i sada je već opšte poznata činjenica). Samim činom kupovine tog telefona pristao si na njegova ograničenja, pošto su mu ona bukvalno deo specifikacije.

    To je kao da pljujem auto za koji u specifikaciji kaže da mu je ograničenje brzine 200km/h zato što ne mogu da ga teram 300. Ako mi treba brzina od 300km/h kupiću auto koji mi to daje, a ovaj neću ni pogledati niti gubiti vreme na njega.

    Kuk dobro kaže, ko želi da instalira aplikacije sa strane, neka kupi i koristi Android telefon. Slobodno tržište, niko nikoga ne tera da kupi iphone, niti je upotreba Apple uređaja obavezna. Alternative postoje.
    (Felixv, 8. decembar 2021 16:44)

    # Link komentara

  127. "Ako želite da koristite aplikacije sa strane, možete kupiti Android telefon

    Slažem se
    Sviđa mi se što pored toga što plate telefon kao kvadrat stana,prodavac ih posle i maltretira.
    Ne može ovo,ne može ono.
    Jeftin je apple telefon,treba podići cenu,ljubitelji će ga voleti još više.
    (Idi begaj, 8. decembar 2021 15:58)

    Ne kapiras nista. Ovo se odnosi na proizvodjace softwarea, a ne na korisnike.
    (Perica, 8. decembar 2021 16:41)

    # Link komentara

  128. Dobro kaze covek, uzmes android i radis sta hoces. Sloboda korisnika nije deo jabukine ponude, ima dosta ljudi kojima ne smeta i kupuju njihove proizvode.
    (Licenca, 8. decembar 2021 16:41)

    # Link komentara

  129. Kad neko sam sebi skače u stomak . Nadotupavi stavovi su u prošlosti doveli Nokiju do ruba propasti . I da im nije bilo hmd globala koji ih je kupio oni bi danas bili samo stavka u istoriji.
    (Marvin, 08. decembar 2021 15:11)

    Ja bih dodao i Microsoft. Ljudi su imali OS za mobilne uređaje još pre 15 godina, setimo nekadašnjih Samsung i HTC uređaja čiji Win mobile je dosta ličio na klasičan PC. Svojim "nadotupavim stavovima" su došli do toga da ubacuju Android u svoj uređaj. Nekome se sviđa Win 10 nekome ne, ali ljudi su bili u fazonu da aplikacije nisu potrebne i da se sve može rešiti preko pretraživača. Korisnici su pokazali da nisu u pravu.
    (Zlatko, 8. decembar 2021 16:39)

    # Link komentara

  130. "Ako želite da koristite aplikacije sa strane, možete kupiti Android telefon

    Slažem se
    Sviđa mi se što pored toga što plate telefon kao kvadrat stana,prodavac ih posle i maltretira.
    (Idi begaj, 8. decembar 2021 15:58)
    Kupac je pre nego što je kupio telefon znao za ograničenje u pogledu instalacije programa. Kako to može da bude maltretiranje? Čovek je veoma jednostavno objasnio, ko želi slobodan pristup aplikacijama van njihove prodavnice - može da uzme Android. Nije iPhone jedini telefon. Međutim, postoje ljudi koji kupuju iPhone baš radi gomile ograničenja koja ima, jer to povećava njihovu sigurnost. Koristim iPhone već više od 10 godina i nikada mi nije nedostajalo ta sloboda, cenim sigurnost.
    (Zok1, 8. decembar 2021 16:38)

    # Link komentara

  131. Presao sam na Apple zbog posla, ali ovo je cist bezobrazluk. Svi nekako brine da nama bude dobro, kada bi se zajebavali.
    (parx, 8. decembar 2021 16:37)

    # Link komentara

  132. Uvijek iphone! A ovi sa androidom se tjese, jer si ne mogu priustiti jabuku. Tu eleganciju telefona nikada nece dostici. Poz
    (mrkela, 8. decembar 2021 16:33)

    # Link komentara

  133. @geo
    Od tada rukovodioci Epla nemaju više sna.

    "Appleu nikad nisam oprostio zakasnelu podršku za srpsko tržište. Ako ne mogu da kupim zadovoljavajući domaći proizvod uzimam strani sa regionalnom podrškom."
    (Dana, 8. decembar 2021 16:27)

    # Link komentara

  134. Volim da imam slobodu izbora, da instaliram šta se meni sviđa nebitno odakle. Imam pravo i da rizikujem sa time. Uz apple bi se osećao kao u zatvoru...
    (Roman, 8. decembar 2021 16:27)

    # Link komentara

  135. Ovaj lik me podjeca na jednog direktora, firme ne mogu da se sjetim, kako se ono Boze zvala, a da NOKIA.
    (Komsija, 8. decembar 2021 16:25)

    # Link komentara

  136. Ja koristim uredjaje androdida tel,pc,tv,laptop ali znam da svi koji studiraju ovde u scandinaviji koriste appel iphone laptop macbook itd.
    Imali su oba sistema ali je appel najbolji sto se tice koriscenja dok studiraju.
    Oba sistema su dobra.
    (Scania, 8. decembar 2021 16:22)

    # Link komentara

  137. Nikada ne bih kupio eplov telefon, ali bih rado kupio eplove deonice - ta firma zna da pravi pare! Respect.
    (.[]., 8. decembar 2021 16:21)

    # Link komentara

  138. Apple pravi najbolje i najsigurnije telefone na svijetu.
    Citav njihov ekosistem je brutalan. Samo se tjesite da je Android bolji u tom pogledu, kakve bre aplikacije “sa strane”, pa posle kad vam cure podaci aj pomagaj.
    I ovi sto pricaju kao kasni podrska za Srbiju, pa veca su oni ekonomska sila nego pola drzava na Balkanu.
    Pricate gluposti niste ni probali ios. Druze da znam da ce aplikacija koju napravim da bude skinuta na 5 miliona uređaja, pa da bih mu 50% zarade a ne 30%.
    Naplacuje to vama i Google isto ali on zarađuje jer trguje vase podatke.
    (syr, 8. decembar 2021 16:16)

    # Link komentara

  139. Takve stvari već koštaju Apple tržišne dominacije. Zato više nisu ni u prve dve najprodavanije marke telefona (nekad su dominirali na prvom mestom).

    Da ne spominjem sve veću i veću listu pravila koje moram da ispunim, da sve mora da ide preko Applovih servisa. Možda Android dozvoljava mogućnost skupljanja većeg broja podataka, ali zato Apple ti skuplja apsolutno sve podatke, bez da biraš, samo biraš da li će to Apple da zadrži za sebe ili će dozvoliti korisniku da barata sa tim podacima (što moram dodatno da platim).

    I ne samo da uzima 30% od transakcija, uzima ti pare i za svaki developing account, svaki update, upgrade, veličinu aplikacije, transfer podataka...
    (Ostin A, 8. decembar 2021 16:10)

    # Link komentara

  140. Kupio 13 pro ,vratio ga posle nedelje I nastavio sa Galaxy S20.
    Moj zaključak :Ako je IPhone 13 iole smartphone onda je S20 super smartphone. Šta God hoću da uradim na IPhone treba mi minimum jedan extra klik. Hotspot neće da se poveže sam posle povratka u vozilo,tastatura za kucanje nema brojeve na istoj strani ,ikona za predhodnu stranicu je u gornjem levom uglu talo da mi trebaju obe ruke za korišćenje .Spisak ovako sitnih stvari je poduži ,što korišćenje telefona čini komplikovanijim.
    (Kića, 8. decembar 2021 16:07)

    # Link komentara

  141. A pa i teg ovog: ja sam kupio vas produkt i hocu da ga koristim kako hocu a ne da mi zabranjujete! Pa otidi lepo u Mercedes pa pitaj zasto blokada na 250km/h jer ti si to kupio i to hoces 320 da ides autobahnom, sta oni tebi ima da zabranjuju kako ces ti da koristis njihov auto jel? Hahaha boze sacuvaj.
    Kome se ne svidja ima hvala bogu konkurenciju pa sibaj tamo a ne ovde tamburati
    (Samo nemoj po kosi, 8. decembar 2021 16:05)

    # Link komentara

  142. Gejfonu vidim sjajnu Nokia budućnost.
    (PoslednjiSrbijanac, 8. decembar 2021 16:05)

    # Link komentara

  143. Tako je , epl ima odlicnu politku i naravno najsigutniji sistem. Upravo sam kupio 13 Pro Max i prezadovoljan sam . 13 tica je na drugom nivou od prethodnih eplovih telefona!
    (blue is the color, 08. decembar 2021 14:56)

    Bravo bravo bravo
    Želim ti da ti i deca žele svake godine najnoviji apple telefon,najmanje njih dvoje...plus ti...ihaaaj
    (Idi begaj, 8. decembar 2021 16:04)

    # Link komentara

  144. Auuu kakvi komentari, mahom ovih sto nikad nisu koristili apple a dali bi sve da ga mogu kupiti.
    Covek rekao posteno, to je nasa politika, ko voli nek izvoli a ko ne neka kupi drugi telefon i stvar je resena, u cemu je problem? Niko vama nista ne zabranjuje, o cemu pricate?
    To je kao da ja sad odem u Teslu i kazem: ja necu auto na elektriku, ja hocu Teslu na benzin. I oni mi kazu: gospodine mi proizvodimo ovakav produkt, ako zelite benzin otidite i kupite Mercedes, Reno sta god. I sta sad ja treba da se ljutim na Teslu sto nema S model benzinac?
    (Samo nemoj po kosi, 8. decembar 2021 16:03)

    # Link komentara

  145. Apple je ono što je zbog ovakvih odluka - BRAVO !
    (samo onako, 8. decembar 2021 15:59)

    # Link komentara

  146. "Ako želite da koristite aplikacije sa strane, možete kupiti Android telefon

    Slažem se
    Sviđa mi se što pored toga što plate telefon kao kvadrat stana,prodavac ih posle i maltretira.
    Ne može ovo,ne može ono.
    Jeftin je apple telefon,treba podići cenu,ljubitelji će ga voleti još više.
    (Idi begaj, 8. decembar 2021 15:58)

    # Link komentara

  147. Appleu nikad nisam oprostio zakasnelu podršku za srpsko tržište. Ako ne mogu da kupim zadovoljavajući domaći proizvod uzimam strani sa regionalnom podrškom.
    (geo, 8. decembar 2021 15:56)

    # Link komentara

  148. Kakva arogancija. Uskoro ce reci "ako hocete telefon jeftiniji od 5000 dolara onda ste sirotinja i kupite Xiaomi." Doduse nista cudno od kompanije koja prodaje drzac za monitor od 1100 dolara i krpicu za brisanje ekrana od 30 dolara (ako mislite da se zezam potrazite na guglu)
    (Hulk, 8. decembar 2021 15:54)

    # Link komentara

  149. Jednom sam bio Iphone korisnik i nikad vise, ko razume shvatice.
    (Neki veliki dr mr, 8. decembar 2021 15:49)

    # Link komentara

  150. Ili još bolje: jailbreak
    (kele®, 8. decembar 2021 15:47)

    # Link komentara

  151. Pametno
    (yosemite sam, 8. decembar 2021 15:33)

    # Link komentara

  152. Naravno da zelim!
    Hocu slobodu izbora, a ne da zivim u zatvorenom balonu u kojem mi neko drugi diktira sta i kako.
    Zato, hvala, ali "ne" Apple-u.
    (Boris Davidovic, 8. decembar 2021 15:32)

    # Link komentara

  153. Apple maksimizuje privatnost, a dozvoljava da vas prisluškuju i pamte šta pretražujete zarad nekog marketinga i skeniraju vam slike zarad zaustavljanja neke pedofilije. Ma važi. Kakvi licemeri
    (Oki, 8. decembar 2021 15:29)

    # Link komentara

  154. Hohštapleri
    (politikolog amater, 8. decembar 2021 15:23)

    # Link komentara

  155. Zbog mnogih sličnih Appleovih gluposti ja i koristim Android nije kod iphonea problem hardver već sistem sa mnogo ograničenja naravno nekom to sve ne smeta ali ja ipak volim malo više slobode.
    (Nebojša, 8. decembar 2021 15:15)

    # Link komentara

  156. Kupujem zadnjih 10 godina i jos narednih 30.
    Bez brige😁😁👌
    Necu da placam aplikacije zato android.
    (Telefon za mnogo para, 8. decembar 2021 15:14)

    # Link komentara

  157. Kupujem zadnjih 10 godina i jos narednih 30.
    Bez brige😁😁👌
    Necu da placam aplikacije zato android.
    (Telefon za mnogo para, 8. decembar 2021 15:13)

    # Link komentara

  158. Kad neko sam sebi skače u stomak . Nadotupavi stavovi su u prošlosti doveli Nokiju do ruba propasti . I da im nije bilo hmd globala koji ih je kupio oni bi danas bili samo stavka u istoriji.
    (Marvin, 8. decembar 2021 15:11)

    # Link komentara

  159. Glupi telefon za glupe ljude....vazda bio. Ne razumem kako neko moze da mi zabrani, posto sam mu ja to isto i platio da to isto koristim na nacin kakav ja smatram da je primeren meni kao krajenjem korisniku. U redu je to da vas oni upozore na moguce probleme i da za to nece odgovoarati...ali krajnja odluka mora biti MOJA i samo MOJA.... a vi potrcitr u redove da kupite clanarinu za b...le u vidu zagrzene jabuke (pre bih rekao trule)
    (Baba Vanga, 8. decembar 2021 15:08)

    # Link komentara

  160. Tako je , epl ima odlicnu politku i naravno najsigutniji sistem. Upravo sam kupio 13 Pro Max i prezadovoljan sam . 13 tica je na drugom nivou od prethodnih eplovih telefona!
    (blue is the color, 8. decembar 2021 14:56)

    # Link komentara