Sharp Aquos R6 telefon ima najaveći senzor koji je telefon imao ikada

Iako o Sharp-ovim pametnim telefonima ne čujemo mnogo, kompanija je upravo predstavila novi model, Aquos R6, koji je prepun zanimljive tehnologije. To uključuje kameru marke Leica sa veoma velikim senzorom, što pokreće nekoliko pitanja i o Leica-inom odnosu sa Huawei-jem.

Izvor: Engadget
Pošaljite komentar
  1. Sharp je pravi proizvodjac,proizvodi vrhunske ekrane igzo,oled i druge komponente za razliku od vecine kineski Huawei,Xiaomi i dr,koji samo sklapaju komponente od razlicitih proizvodjaca.Sharp u Aziji proizvodi vrhunske tv aparate i ostalu tehniku.
    (Dusan, 21. maj 2021 16:43)

    # Link komentara

  2. Sharp je jedan od najvećih proizvođača ekrana, u mnogim brendovima telefona i televizora se ugrađuju njihovi ekrani. Njima je to izgleda isplativije nego da razvijaju svoj dizajn.
    (Aki, 19. maj 2021 09:39)

    # Link komentara

  3. Evo ga krece trend vracanja kamera na jednu.
    (b, 18. maj 2021 23:35)

    # Link komentara

  4. (Veliki brat, 18. maj 2021 00:01)

    Neče imati pare da održavaju toliko sistema. Prati petapixel, ovih dana Nikon ubacuje APS-C sočiva "Old lens". Mislim da če se svesti sve na jedan sistem. Sigurno mirrorless. A najbolje je več jedno vreme tamo, od Hasselbalda, Fujifilma koje su "Medium format" pa dalje do m4/3 na Olympusu i Panasonicu. I CaNikon sada rade sve da bude nova kamera Olympic games Tokyo mirrorless. milsim da taj Z9 od Nikona. Kasnili su, 10 godina. Sada ko kupuje ni pod razno da uzima DSLR kamere, naročito APS-C fromate. Nestače ogledalo, neče industrija da radi zbog par pojedinaca kamere.
    (ja, 90210, 18. maj 2021 21:29)

    # Link komentara

  5. Sharp je u većinskom vlasništvu kompanije Foxcon sa Tajvana tj. u vlasništvu je Kineza, Kinez je predsednik kompanije... Isto kao što je i Lenovo vlasnik Motorole, TCL vlasnik Alcatel imena... Dakle na tržištu mobilnih telefona ništa novo. Dakle ako neko misli da je kupovinom Sharp telefona kupio japanski telefon i time napravio dobar potez i otklon od Kineza, vara se.
    (Asd, 18. maj 2021 14:50)

    # Link komentara

  6. Uskoro izlazi Huawei P50 sa 1" senzorem, Laica-nom optikom a po najavi imace 3 sociva, pretpostavljam da ce sa fotos-strane biti 2 koplja ispre ovog Sharpa.

    Možeš da pretpostaviš da će “sa fotos-strane” biti tri i po koplja, plus četiri strele ispred ovog Sharpa, Huawei ima malo veći problemčić od toga kakvu će kameru staviti na naredni telefon. Pogledaj market share.
    (Auh, 18. maj 2021 12:21)

    # Link komentara

  7. "Brzi Gonzales se zabavlja sa sestrama mnogih miševa !"
    (Superhik, 18. maj 2021 12:16)

    # Link komentara

  8. Zasto niste napisali da ima zaslon od 240 hz.
    (Josef, 18. maj 2021 11:36)

    # Link komentara

  9. CaNikon je odustao od DSLRa i idu potpuno na put Panasonica, Olympusa, Fujifilma i Sonya.
    (ja, 90210, 17. maj 2021 19:00)

    Tu priču slušam već 10 godina, posebno onu da je elektronsko tražilo neuporedivo bolje. Ali, eto, i posle tih 10 godina DSLR sa klasičnim ogledalom i dalje postoji, a još uvek se proizvode i neki su čak novi modeli u zadnjih godinu dana: 250D, 90D, 6dmk2, 5d mk4, 1D X mk3, itd.

    Jeste da i Canon i Nikon imaju sada daleko više modela bez ogledala, ali profesionalci će i dalje preferirati ogledalo i ti aparati će i dalje postojati. I ne samo to, nego će imati duži radni vek od tih bezogledalaca iako je u pitanju mehanički sklop sklon habanju i kvarovima, ali radi se o mehanizmu koji je toliko usavršen da se praktično ne kvari i većina modela može da istera i po 2 puta više okidanja nego što je deklarisano za zavesicu - kad zavesica otkaže, zameni se za 100-300€ u zavisnosti od modela, i teraj iznova još 100, 200 ili 300k snimaka.

    Jednostavno, ko jednom pogleda kroz optičko tražilo na DSLR aparatu, taj više neće gledati u ekran ili neki mini LCD ekrančić - te bezogledalce koriste ljudi koji svakako gledaju u ekran pri fotografisanju i praktično retko ili nikad ne koriste tražilo. Takođe, ti aparati su pogodniji za snimanje videa nego ovi sa ogledalima, mada treba priznati da je DSLR 5D mk2 bio pionir u toj oblasti među DSLR aparatima.
    (Veliki brat, 18. maj 2021 00:01)

    # Link komentara

  10. Samo komentar je bezvezan...SHARP je odlican.
    (SRBIN, 17. maj 2021 21:43)

    da, odlicno brzo se kvari, a ne kao sony recimo
    (dux, 17. maj 2021 23:44)

    # Link komentara

  11. (X, 17. maj 2021 21:38)

    Da, kamera je neverovatna, priča za sebe.
    Sad bas proterah AI benchmark test i posle upgrade na MIUI 12.5 je rendering postao 20 puta brži. :/
    Neverovatan rezultat. :/

    [link]

    Ko želi može mali da upoređuje sa ostatkom na tržištu. Napokon da je neko pustio SD888 da diše punim plućima!

    [link]
    (466453, 17. maj 2021 23:26)

    # Link komentara

  12. sharp je bzvz brend
    (dux, 17. maj 2021 19:12)

    ili si trol, ili zaista kazes bzvz za jednu od kompanija koje su sprovele celu globalnu elektronicku revoluciju i izgradile moderni posleratni japan. sve te "stare kompanije" (od sharpa do toshibe do sony, pioneer, kenwood...) imaju veliki obrt i od njega finansiraju know-how koji posle prodaju drugima - prodaju i koncept i cele linije za proizvodnju.
    nisu kinezi prestigli japance (i zapadne kompanije) kao sto mnogi misle, nego ovi sad imaju brendove koji prodaju licence i koncepte kineskim kompanijama i fabrikama - koje tek pokusavaju brendiranje. za pravi ugled je bitan kontinuitet - to kinezi za sada jos nemaju. japanci su u postindustrijskoj eri, pogone prave gde im je jeftinija radna snaga, a oni barataju idejama i implementacijom.
    (neutralni fe, 17. maj 2021 23:15)

    # Link komentara

  13. Isti moj Edge+ sa strane i od napred :-)
    A deo sa kamerom pozadi je toliko ružan da boli. Revolucija u mobilnim telefonima će biti kad kamere budu ispod površine, kao sad deo za otključavanje otiskom.
    (Darije, 17. maj 2021 22:29)

    # Link komentara

  14. Ne znam za telefone ali uvek u prodavnicama tehnike kada stoji gomila televizora na polici, na SHARP-u uvek značajno bolja slika nego na ostalima...
    (Miki, 17. maj 2021 22:01)

    # Link komentara

  15. sharp je bzvz brend
    (dux, 17. maj 2021 19:12)

    Samo komentar je bezvezan...SHARP je odlican.
    (SRBIN, 17. maj 2021 21:43)

    # Link komentara

  16. Xiaomi Mi 11 Ultra ima senzor koji je svega 10% manji od ovog, plus ima 5x optički zoom i ultra-široku kameru kao bonus. A da, i dostupan je globalno, ne samo u Japanu.
    (X, 17. maj 2021 21:38)

    # Link komentara

  17. @Astronomikon
    ***…**
    Sharp telefoni se proizvode u Kini i mogu da se nabave preko Aliexpressa i Banggood-a ali su sa tehnicke strane bili u zaostatku na vodece brendove. Trenutno Aquos R6 obecava, ima isti senzor kao Sonyjeva R serija fotoaparata, no mana je samo jedno socivo pa je upitno kakv ce biti kvalitet fotografija na tom telefonu.

    Uskoro izlazi Huawei P50 sa 1" senzorem, Laica-nom optikom a po najavi imace 3 sociva, pretpostavljam da ce sa fotos-strane biti 2 koplja ispre ovog Sharpa.

    Zanimljiva situacija ce nastati kada se u oblast optike za mobilne telefone ubace lideri u fototehnici, Nikon i Canon. Pretpostavljam da ce tad biti ludilo.
    (Vuk_sa_Ontarija, 17. maj 2021 21:03)

    # Link komentara

  18. Leica kamere (jeftinije) su rebrendirane Panasonic kamere , A prvi smartfon sa 1" senzorom je Panasonic CM1 iz 2014 godine. prvi 10 x opticki zoom Samsung Galaxy S4 ZOOM 24-240 mm, iz 2013. Nije sve od juce.
    (XXS-iq, 17. maj 2021 20:26)

    # Link komentara

  19. Sharp je nekada pravio vrhunske telefone, sto se tice i kamere i displeja. Kada se davnih godina pojavio gx10, pa gx20, gx30, Nokia i vecina proizvodjaca su mastali o njihovim displejima i kamerama. Pa setite se samo njohovih telefona sa rotirajucim displejom. Zatim malog gx25 koji je radjen i u Ferrari-jevim bojama i temama.
    (surovo realan, 17. maj 2021 20:01)

    # Link komentara

  20. @magla svuda oko nas

    Tu su oni ne brini, u svakom skupljem telefonu su njihovi senzori.
    (Dezon, 17. maj 2021 19:19)

    # Link komentara

  21. sharp je bzvz brend
    (dux, 17. maj 2021 19:12)

    # Link komentara

  22. Japanci rade prave kamere sa sočivom. Samsung je imao dobre mirorlese ali su odustali da bi pare išle u smartfone. 20 Mpx na 1 inču postoji več jedno vreme. recimo Sony RX. Foni mogu dobre slike več sada da urade, ali za sta više treba mirrorless. CaNikon je odustao od DSLRa i idu potpuno na put Panasonica, Olympusa, Fujifilma i Sonya.
    (ja, 90210, 17. maj 2021 19:00)

    # Link komentara

  23. Sharp telefoni su dostupni samo i iskljucivo u Japanu, nemaju uopste prodaju bilo gde drugde u svetu, zato i prave i dalje telefone jer su u pitanju male serije koje se u celosti rasprodaju na domacem trzistu posredstvom njihovih operatera kao sto je npr Docomo. Odlicni uredjaji, stvarno izuzetni, ali cista egzotika...
    (Astronomikon, 17. maj 2021 18:58)

    # Link komentara

  24. Davno sam imao Sharpov telefon na preklop, imao je extra tipke udobne, lep ekran, bio je to jedan jako lep i dobar mobilni da sam uvek govorio da ću opet uzeti Sharp ali ga nije bilo kod nas u ponudi. Ko zna mozda se nešto promeni
    (Bole, 17. maj 2021 18:56)

    # Link komentara

  25. Strava, samo što je samo za japansko tržište isključivo, šteta.
    (Super, 17. maj 2021 18:54)

    # Link komentara

  26. Japanaca nigde covece... dal je realno da su ih Kinezi a Pogotovo Korejanci tako unistili!!?
    (magla svuda oko nas, 17. maj 2021 18:20)

    # Link komentara

  27. Totalni masthev definitivno! Ovo će sigurno biti moj sledeći telefon. Dobro, možda i neće. Ustvari ne verujem. Ima i drugih isto dobrih.
    (STRUČNI KONSULTANT, 17. maj 2021 17:57)

    # Link komentara

  28. Panasonic CM1?
    (QAca, 17. maj 2021 17:25)

    # Link komentara