- Komentari -
  1. Rođa ne mora da brine. Čim se Nole povuče, osvojiće opet Wimbledon! :)
    (Cici_pas, 17. jul 2019 14:20)

    # Link komentara

  2. Ево један виц:
    Улази Ноле у елитни лондонски ресторан и у даљини угледа човека, за кога му се учинило да је конобар, па га позива:
    Конобар!Конобар!! Еј, ти тамо, с тацном ... ууф!! Извини, Рођо!!!
    (MIROSLAV NBGD, 17. jul 2019 10:54)

    # Link komentara

  3. pozdrav za ovog eksperta. Sve je tacno sto si napisao, samo si zaboravio jedno, Djokovic je osvojio titulu! Sad, da li je napadom ili odbranom ili cime god, nije bitno. Titule je u dzepu. A svajcarski placko moze da sluzi decu sa ajncerom. hehe
    (ludeng, 17. jul 2019 09:26)

    # Link komentara

  4. Idite na posao za 500 Eura mjesečno..., Švicarrci gledaju svoja posla, a u Srbiji se bave tko je bolji izmeđju dvojice multimilionera .. 
    (bh, 16. jul 2019 20:40)

    U CH danima su imali euforiju u Bazelu oko Federera,nadali se osvajanju Wimbldona,nzn sta ti komsija uopste msis pod tim "gledaju svoja posla" ali daleko su Ch od tih za kakve ih ti drzis.Msis da oni ne navijaju po medijima? 15 dana su samo o tenisu pisali!
    (C i n i k, 16. jul 2019 23:56)

    # Link komentara

  5. Za dve godine britanski i americki novinari ce pisati kako najvise vole Rodzera i kako je igrao najlepsi tenis za oko. I toliko. Novaka isti nece voleti, zamerace mu kako se raduje i kada se ne raduje, zasto se ne raduje, zasto ne radi ono sto ONI misle da treba da radi a Novak ce osvajati GS. Dozivljavace nervne slomove a mesta u Lazi ce biti popunjena. U 100 marke?
    (777, 16. jul 2019 23:43)

    # Link komentara

  6. Nemci su celo vece na vestima pricali o fenomenalnom uspehu Djokare. Da se razumemo, ne vole ga mnogo ali za razliku ostalih sa zapada ga cene i postuju do krova.
    (Toma, 16. jul 2019 23:36)

    # Link komentara

  7. Idite na posao za 500 Eura mjesečno..., Švicarrci gledaju svoja posla, a u Srbiji se bave tko je bolji izmeđju dvojice multimilionera ..
    (bh, 16. jul 2019 20:40)

    A vidimo sudeci po tebi, u Hrvatskoj se bave citanjem srpskih komentara.
    Izgleda da vam je Novak nabio komplekse, pa morate da boravite ovde I piskarate gluposti.
    (..., 16. jul 2019 23:09)

    # Link komentara

  8. Nema to toliko veze sa m..ima kao djulad, to ima veze vise sa tim sto i kad igramo fudbal izgubimo od azerbejdzana, pobedimo nemce, kad ratujemo, izgubimo od sipaca, pobedimo nemce, kad god igramo protiv njih mi pobedimo te nemce jer imaju kompleks od srba. zato i hoce da nas satru da mogu vec da pocnu da pobedjuju. tako bi i novak mozda izgubio od nekog drugog, ali ne od nemca iz shvice. mozda ima veze sa tim, a opet mozda i ne. nole je nr 1, morao je to i da dokaze.
    (Sasko, 16. jul 2019 23:07)

    # Link komentara

  9. @vojkan85
    A zašto bi Novak igrao lepršavo? To nije njegov stil i on nikad neće igrati lepršavo, zašto bi menjao stil koji mu donosi primat? Svaki od trojice najvećih ima svoj stil, usavršili su se skoro do perfekcije i zašto bi to menjali, nema razloga. Neko više voli Federerovu servis volej igru, neko obožava što Nadal svaki put ostavlja srce na terenu a nekome je drago Novakovo crtanje po terenu, sva trojica su fantastični u tome što rade i to treba poštovati i uživati u njihovim mečevima s nadom da će potrajati bar još nekoliko godina.
    (u prolazu, 16. jul 2019 22:39)

    # Link komentara

  10. Sokolovski

    Promašio si totalno objašnjenje ovome što mu nije jasno kako je poen ponovljen na 6-3 za Novaka u 5. setu. Naime linijski sudija je uzviknuo aut pa je posle tog uzvika Fed zakucao loptu u mrežu. Novak traži čelendž i dobija potvrdu da je njegova lopta bila na liniji tako da se ponovio poen jer je sudija izviknuo aut pre Federerovog zabijanja loptice u aut. Kapiš?
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dakiliz, 16. jul 2019 22:11)

    Hvala na korekciji!pozdrav
    (Sokolovski, 16. jul 2019 22:32)

    # Link komentara

  11. (Goran, 16. jul 2019 21:45)
    druze, ostrvo je dalo 130 nobelovaca, racunaj da su 90 posto englezi, da ne idem dalje a ima da se pise do ujutru, kakve crne viljuske...
    (aleks, 16. jul 2019 22:29)

    # Link komentara

  12. I veca...
    (Kun' fu panda, 16. jul 2019 22:20)

    # Link komentara

  13. Sokolovski

    Promašio si totalno objašnjenje ovome što mu nije jasno kako je poen ponovljen na 6-3 za Novaka u 5. setu. Naime linijski sudija je uzviknuo aut pa je posle tog uzvika Fed zakucao loptu u mrežu. Novak traži čelendž i dobija potvrdu da je njegova lopta bila na liniji tako da se ponovio poen jer je sudija izviknuo aut pre Federerovog zabijanja loptice u aut. Kapiš?
    (dakiliz, 16. jul 2019 22:11)

    # Link komentara

  14. ccc? - linijski sudija je vikao Fault pre nego sto je Roger udario loptu, samim tim se u tom trenutku smatra sa je lopta u autu i igra se prekida. Zatim Roger udara loptu i zakucava u mrezu, ali isto bi bilo da je i pogodio u Novakov teren. Glavni sudija ima pravo da napravi korekciju ako smatra da je lopta ipak bila na liniji, ili igrac moze da trazi challenge, sto je bio ovde slucaj, i tada se ponavlja poen. Da je linijski sudija viknuo posle Rodzerovog udarca u tom slucaju bi bio poen za Novaka i kraj meca.
    (T, 16. jul 2019 22:10)

    # Link komentara

  15. Свако има свој Информер...
    (igor, 16. jul 2019 22:07)

    # Link komentara

  16. Ponovo u zivotnoj formi sa 38 godina?! Znas li dje ce Nolo biti tada? Na gerijatriji. Bice irelevantan odnosno odavno u penziji. Tako da je covjek u najboljim godinama pobijedio djeda. Tako gledaj ovaj duel. Kao kad neko od 45 godina pobijedi u nekom sportu nekog od 70. I onda ovi sto su navijali za ovog od 45 odusevljavaju se mjesecima. Kakav je osjecaj?
    (Strucnjak ekspertskog nivoa, 16. jul 2019 17:37)

    Kad je RF imao 32 godine i Novak ga pobeđivao, i tad je bio mator? Novak sad ima 32 godine, i obradujete se mnogo ako ga pobedi neko mlađi, a niko od vas hejtera nije rekao npr. "Cicipas je pobedio Novaka jer je mlađi" ili "Zverev pobedio matorog Novaka".
    A i Federer je osvojio svoj prvi US Open protiv mlađanog (15 godina starijeg) Agasija, pa mu se i taj GS broji, zar ne? RF 20 (možda 21), a Agasi tada 35-6.
    Mada, šta ja znam, nisam ja ekspert kao ti.
    (just a friend of mine, 16. jul 2019 21:57)

    # Link komentara

  17. (ccc?, 16. jul 2019 20:47)

    Radilo se o tome da je linijski sudija viknuo aut, što znači da Novak gubi poen. To šta je Rođa posle auta radio sa lopticom je potpuno nebitno. Međutim Nole traži čelendž koji je potvrdio da je linijski sudija pogrešio. Zato poen nije išao Rođi nego je servis ponovljen. Sve je čisto kao suza.
    (Gorgonzola, 16. jul 2019 21:57)

    # Link komentara

  18. Ne moze da se sastavi.Jedino Vucic moze da mu pomogne da se sabere.Samo on zna sta treba Djole da uradi da bi nesto postigao u buducnosti.
    (O-Kaly, 22. januar 2018 12:32) # Link komentara
    Preporučujem (+922)Ne preporučujem (-70) Ovo je braćo Srbi komentar na vest o ispadanju Noleta od onog canga ili kako vec na AO..bas onako umemo da podržimo jednog od najvećih sportista ikada,kad mu slucajno ne ide...bravo za nas
    (KKP, 16. jul 2019 21:53)

    # Link komentara

  19. Evo 2 dana citam svasta ali nikako da neko prokomentarise jednu situaciju koja mi nije jasna? U petom setu kod rezultata 6-3 za Novaka u taj breku , Novak vraca lopticu , ona pada na liniju, malo kaci liniju. To je poen i bilo bi 7-3 i pobeda Novaka. Rodzer, to vidi i na metar ipo od mreze, zakuca loptu u mrezu?? To je poen? Sledi oko sokolovo, gde se vidi da je lopta zakacila liniju medjutim opet se ponavlja poen?? ZASTO? Da li neko zna? Cinimi se u tom trnutku da je Novak ponistio taj poen, u onoj ludnici i nervozi nisam shvatio? Kamera hvata Novakovog oca koji se hvata za glavu. Sledeci poen Rodzer salje loptu nebu pod oblake i Novak osvaja sedmi poen i dobija mec. O cemu se radilo, ko zna? Hvala.
    (ccc?, 16. jul 2019 20:47)

    Mislite verovatno na 5 set i rezultat 5:3 za Novaka. Novak vraca skracenu, pada preko mreze, sudija vice aut, Federer zakucava smec u mrezu, Novak trazi celendz, sokolovo oko potvrdjuje lopticu i terenu, poen ide Novaku ( 6:3 ), Novak cale se hvata za glavu u fazonu ne moze covek da veruje da je Novak trazio celendz i da je lopta bila dobra, Novak gleda ka boksu i ni sam ne veruje sta se desilo, Federer se sprema za servis i mrda glavom u nevericu. Sledeci poen, ciao tutti, Nole ide na 16GS.
    (Sokolovski, 16. jul 2019 21:52)

    # Link komentara

  20. Jadni su ovi komentari kada se setim šta su ljudi o njemu pisali pre manje od godinu i po dana...
    (bez amnezije molim, 16. jul 2019 20:21)
    E vala bas
    (KKP, 16. jul 2019 21:47)

    # Link komentara

  21. Britanska publika je najnevaspitanija a prodaju nam neku finoću....da ne spominjem da kada smo mi jeli viljuškama oni su jeli rukama....itd
    (Goran, 16. jul 2019 21:45)

    # Link komentara

  22. @ccc - o tome sto je sudija viknuo Out (iakonije bio isti) pa je omeo igraca u ovom slucaju Federera
    (rza, 16. jul 2019 21:42)

    # Link komentara

  23. dotičnog tenisera i način na koji će to istaći u komentaru. Svaka čast, osvojio si srca svih "bitnih" kao ti. Izražavanje stranog novinara na nemačkom jeziku u svom listu pokazuje i njegovo jeftino novinarsko umeće.
    (Goran, 16. jul 2019 19:00)

    Au al me nagrdi živ čovek :D
    Evo ispravka: Novak ima "kohones" kao gajde!Hehehe
    P.S. Molim te,ne teraj me da pišem na Nemačkom,tek sam u A1 modu :D
    (neko bitan., 16. jul 2019 21:41)

    # Link komentara

  24. Ma šta kao đulad. Kao sarme.
    (baba Ljuba, 16. jul 2019 21:38)

    # Link komentara

  25. U petom setu kod rezultata 6-3 za Novaka u taj breku , Novak vraca lopticu , ona pada na liniju, malo kaci liniju. To je poen i bilo bi 7-3 i pobeda Novaka.

    razlog zašto nije bio poen je što je sudija rekao aut pre nego što je Fedex zakucao lopticu u mrežu
    (objektivno, 16. jul 2019 21:26)

    # Link komentara

  26. Izdominirao je psihom. Ubedio je i sebe i RF i RN da je bolji od njih. Nadam se da ce kada svi oni zavrse karijere NDj imati najvise gs. Pored ostalih dostignuca koje vec ima to bi ga krunisalo u Gota. Ne kralja sljake, niti kralja publike, niti kralja elegancije, nego Kralja tenisa.
    (savest, 16. jul 2019 21:25)

    # Link komentara

  27. Ne razumem srbe mrzitelje Novaka. Ali ok imaju valjda svoj razlog. Ali ima jedna statistika, po kojoj zahvaljujući Novaka, drži zemlja Srbija po GS titulama 8 mesto!!! bolji su samo 7 država. A možemo da izguramo sa noletom i malo sreće i na 7 a puno sreće i na 6 mesto!!!! Ta lista je večna tu nas je u sportu novak doneo. Ja neznam ko će taj biti i kada ko će da nastavi noletov početak za Srbiju!!! Trebamo ovome čoveku mnogo mnogo biti zahvalni što je Srbiju na tako visok rang doveo.
    (iq, 16. jul 2019 21:23)

    # Link komentara

  28. Kod nas u narodu kažu:"M**a kao gajde!!!" 
    (neko bitan., 16. jul 2019 18:18) 

    Kod mene kažu da se upotrebom neprimerenih reci prilikom pisanja komentara na Internet portalima ne dobija nista korisno za društvo u celini. Pokazuje se samo slabost obrazovnog sistema Srbije i lični nedostatak čitalačke kulture. Dečaci i devojčice (mladje osobe od 18 godina)imaju lep primer "neke bitne" osobe koja u svojoj nemoći da shvati tekst autora svu svoju pažnju skoncentrisala na genetalije dotičnog tenisera i način na koji će to istaći u komentaru. Svaka čast, osvojio si srca svih "bitnih" kao ti. Izražavanje stranog novinara na nemačkom jeziku u svom listu pokazuje i njegovo jeftino novinarsko umeće.
    (Goran, 16. jul 2019 19:00)

    Šta bre moralisto pametuješ!
    :( Sprdao se čovek(@neko bitan,.). Uostalom naslov vesti je vrlo "inspirativan"!
    (Smuleco, 16. jul 2019 21:11)

    # Link komentara

  29. Evo 2 dana citam svasta ali nikako da neko prokomentarise jednu situaciju koja mi nije jasna? U petom setu kod rezultata 6-3 za Novaka u taj breku , Novak vraca lopticu , ona pada na liniju, malo kaci liniju. To je poen i bilo bi 7-3 i pobeda Novaka. Rodzer, to vidi i na metar ipo od mreze, zakuca loptu u mrezu?? To je poen? Sledi oko sokolovo, gde se vidi da je lopta zakacila liniju medjutim opet se ponavlja poen?? ZASTO? Da li neko zna? Cinimi se u tom trnutku da je Novak ponistio taj poen, u onoj ludnici i nervozi nisam shvatio? Kamera hvata Novakovog oca koji se hvata za glavu. Sledeci poen Rodzer salje loptu nebu pod oblake i Novak osvaja sedmi poen i dobija mec. O cemu se radilo, ko zna? Hvala.
    (ccc?, 16. jul 2019 20:47)

    # Link komentara

  30. Idite na posao za 500 Eura mjesečno..., Švicarrci gledaju svoja posla, a u Srbiji se bave tko je bolji izmeđju dvojice multimilionera ..
    (bh, 16. jul 2019 20:40)

    # Link komentara

  31. Kod mene kažu da se upotrebom neprimerenih reci prilikom pisanja komentara na Internet portalima ne dobija nista korisno za društvo u celini. Pokazuje se samo slabost obrazovnog sistema Srbije i lični nedostatak čitalačke kulture. Dečaci i devojčice (mladje osobe od 18 godina)imaju lep primer "neke bitne" osobe koja u svojoj nemoći da shvati tekst autora svu svoju pažnju skoncentrisala na genetalije dotičnog tenisera i način na koji će to istaći u komentaru. Svaka čast, osvojio si srca svih "bitnih" kao ti. Izražavanje stranog novinara na nemačkom jeziku u svom listu pokazuje i njegovo jeftino novinarsko umeće.
    (Goran, 16. jul 2019 19:00)

    Nije tebi lako...
    (Predrag, 16. jul 2019 20:38)

    # Link komentara

  32. Nekad treba pogledati unazad, pre nego sto se govori o najvecem svih vremena. Borg je igrao desetak godina, naravno kad je poodrastao, te je za to vreme osvojio 11 GS.
    6xRG 1974, 1975, 1978, 1979, 1980, 1981.
    5xWim. ZAREDOM 1976, 1977, 1978, 1979, 1980. Igrao finale 1981.
    US Open igrao finale 1976, 1978, 1980, 1981.
    U njegovo vreme igrali su Konors, Mekinro, Giljermo Viljas, Ivan Lendl...
    Onda mu je dosadilo i otisao covek u penziju.
    Ko razume, shvatice.
    (samo kazem, 16. jul 2019 20:38)

    # Link komentara

  33. Gledam statistiku osvojenih grend slem turnira od Australije 2005 godine i ne mogu da verujem, velika trojka je osvojila do sada zaključno sa Vimbldonom 2019. čak 50 titula od 59! Zaista je to neverovatan podatak, samo su pet igrača Safin (AO 2005), Delpotro (US 2009), Marej (US 2012, VB 2013 i 2016), Čilić (US 2014) i Vavrinka (AO 2014, RG 2015, US 2016) uzeli ukupno samo 9 titula za poslednjih petnaestak godina. Neverovatni titani tenisa Đoković, Nadal i Federer!
    (srle, 16. jul 2019 16:58)

    Pa sto nisi krenuo onda od AO 2004.
    Bilo bi 53 titule od 63. Te 2004. Federer je uzeo 3 GS. Samo je Gaudio uzeo RG.
    (x, 16. jul 2019 20:28)

    # Link komentara

  34. tajbrejk je igra na razliku u tenisu ,koja se igra na kraju seta a u kojoj pobeđuje novak đoković.
    (carafrikeiazije, 16. jul 2019 20:24)

    # Link komentara

  35. Jadni su ovi komentari kada se setim šta su ljudi o njemu pisali pre manje od godinu i po dana...
    (bez amnezije molim, 16. jul 2019 20:21)

    # Link komentara

  36. Ja naturlich!!!
    (Srb, 16. jul 2019 20:10)

    # Link komentara

  37. Da, da on to stvarno ima. A da ne govorimo o karakteristikama drugo dela i pogotovu ostak karakteristika koje ovaj vrhunski sportista poseduje. To ce da pokaze na US Openu u drugim grand slam-ovima kad ih bude osvajao dok ne postavi novi rekord.
    Branko (Teniser) iz Amerike
    (Branko Sajic, 16. jul 2019 20:06)

    # Link komentara

  38. Kakva prljava zamena teza i kada Federer izgubi! Pa ne treba Đoković da juri Federera, nego Nadala! Nadal je najuspešniji teniser svih vremena i već ima olimpijsku zlatnu koju Federer nikada neće imati, a i Đoković još ima samo jednu, poslednju šansu.
    Nadal godišnje osvoji najmanje jedan GS i tako čitave decenije. Ima li ikoga ko veruje da bar još 3-4 godine neće (najmanje) toliko?

    A Federer? Ese compa ya esta muerto, nomas no le han avisado.
    (Cinique, 16. jul 2019 19:59)

    # Link komentara

  39. Faderer ne može više ni do jednog gs.Nole,realno može bar tri godišnje.To je još 16 bar do Federovih godina.Bez 30 on neće stati.A može mu se.
    (Srđan Stojković, 16. jul 2019 19:57)

    # Link komentara

  40. nezampamceni sretnik. Da mu Federer zabi as na 40-15 bila bi deuga prica. 
    covjek 38 god ga je nadigrao
    (dejan, 16. jul 2019 19:02)

    Da je imao čime, on bi i zabio. Njemu se skrate i ruke i noge pred Novakom, a vama RF navijačima je već odavno pamet skratio.
    (®Laki, 16. jul 2019 19:37)

    # Link komentara

  41. @dejan
    Svi ovi pobrojani mediji su glupi, ne znaju šta pišu, i nek si im ti rekao, da ukapiraju!
    Ima ona narodna, da baba ima trolu, bila bi trolejbus-da mu je zabio as... ali nije i nadam se da to nikad nećete preboleti svi vi koji nipodaštavate Novaka Đokovića!
    (menjamnickdamiobjavekomentar™, 16. jul 2019 19:35)

    # Link komentara

  42. niko nema sta srbim imade, srbin ima .... kao gajde!
    (batistuta, 16. jul 2019 19:32)

    # Link komentara

  43. Po nekom mom skromnom misljenju, koliko pratim tenis... Federer ce igrati jos godinu/dve na ovom nivou i to je to. Verovatno ce uzeti jos 1-2 G.S. Za to vreme i narednih 5-6 godina, mislim da bi Djokovic mogao uzeti bar jos 6-7 G.S. Tu je i Nadal, ali mislim da osim Rol-Gar.ne moze uzeti ni jedan G.S. s obzirom na to kako Novak igra na betonu i travi... Vec sada je u prednosti u pobedama u medjusobnim susretima sa obojicom, a ta razlika ce u buducnosti biti jos veca. Ako ga neka povreda ne sputa, Djokovic ce sigurno biti najveci teniser svih vremena, sto po igri, sto po broju trofeja, kao i medjusobnom odnosu pobeda sa Nadalom i Federerom.
    (Gde ja zivim, 16. jul 2019 19:22)

    # Link komentara

  44. @jumko: bas si zaljubljenik u tenis... sampras 10 godina mladji i od mcenroe-a i od lendla... jedva da su se i sastajali... njegovi najveci protivnici su bili agasi i cheng...
    (lal, 16. jul 2019 19:19)

    # Link komentara

  45. Goxy i ostali dušebrižnici bi morali da znaju neprijateljska publika i novinari koji prate najboljeg tenisera sveta svih vremena Novaka Đokovića su u stvari tas na vagi koji je pretegao u njegovu korist. Dok su ostali imali korektan odnos on je stalno igrao na ivici noža možda baš onog koji je ranio Moniku Seleš najmlađu pobednicu RG u singlu, i sprečio je sa i ona bude GOAT. Toliko.
    (Solomon, 16. jul 2019 19:13)

    # Link komentara

  46. gandra

    Просечног немца не интересује ко ће бити министар у влади Немачке, а камоли које је националности освајач тениског турнира у Лондону.
    (Рајко, 16. jul 2019 19:11)

    # Link komentara

  47. Ne razumem ovolike hvalospeve svetske javnosti.
    (vojkan85, 16. jul 2019 16:20)

    Па наравно да не разумеш ништа чим си се позвао на светску јавност. Постоји можда континентална јавност у Аустралији, пошто јел да то једна земља, и евентуално на Антарктику, који је исто континент, где ваљда пингвини имају исто мишљење о сунцу, риби и о китовима пошто ови оће да их изеду. О каквој ли ти светској јавности пишеш ни ти сам појма немаш. Неки Немци мисле једно, Шпанци друго, итд. Слобода мишљења и молим лепо. И шта ти имаш да разумеш и одобраваш шта неко мисли о Новаку. Гледај да каналишеш твоју мрржњу за твоје добро, ер та емоције се гадно враћа. Немаш ти шта да раазумеш, и одобраваш или не. Гледај своја посла и навијај ако ти се навија, а ако не немој да мрзиш и то је то. Немој то да пакујеш и кријеш иза непостојећих термина типа светска јавност. Јесте, марсовска јавност, како да не.
    (marko, 16. jul 2019 19:08)

    # Link komentara

  48. Као војвода Мишић и Срби 1914. Немци то добро знају иако су још два пута проверавали.
    (И никад им није доста, 16. jul 2019 18:29)

    E moj ti, bilo nekada. Danas nam Nemci pišu zakone i daju dozvolu da li ćemo povećati penzije ili ne. Kada u Berlinu kažu "halt" onda čekamo dalje instrukcije od njih.
    (deki, 16. jul 2019 19:07)

    # Link komentara

  49. @(goxy, 16. jul 2019 18:33)

    Govorio sam o tome kako je pvo peti put da Federer ima dve mec lopte protiv Djokovica, i na kraju izgubi... Ja mnogo volim Noleta, navijam za njega, ali isto tako smatram da su sva trojica (Federer, Novak i Nadal) nesto najbolje sto je tenis ikad video... Niti
    (PihtijaTheGreat, 16. jul 2019 19:05)

    # Link komentara

  50. Puno ljubomornih na naseg kralja tenisa! Ljubi ga majka samo napred!
    (Nena, 16. jul 2019 19:05)

    # Link komentara

  51. nezampamceni sretnik. Da mu Federer zabi as na 40-15 bila bi deuga prica.
    covjek 38 god ga je nadigrao
    (dejan, 16. jul 2019 19:02)

    # Link komentara

  52. Kod nas u narodu kažu:"M**a kao gajde!!!"
    (neko bitan., 16. jul 2019 18:18)

    Kod mene kažu da se upotrebom neprimerenih reci prilikom pisanja komentara na Internet portalima ne dobija nista korisno za društvo u celini. Pokazuje se samo slabost obrazovnog sistema Srbije i lični nedostatak čitalačke kulture. Dečaci i devojčice (mladje osobe od 18 godina)imaju lep primer "neke bitne" osobe koja u svojoj nemoći da shvati tekst autora svu svoju pažnju skoncentrisala na genetalije dotičnog tenisera i način na koji će to istaći u komentaru. Svaka čast, osvojio si srca svih "bitnih" kao ti. Izražavanje stranog novinara na nemačkom jeziku u svom listu pokazuje i njegovo jeftino novinarsko umeće.
    (Goran, 16. jul 2019 19:00)

    # Link komentara

  53. Zabole svet za te cifre i h2h. Samo u Srbiji će da se gusla o h2h i kako je Đoković GOAT, a nekoliko milijardi ljudi širom svetu će pamtiti Federera za vjek vjekova zbog 20, 310, 102. Živite u svom svetu, izolovani i guslajte i dalje o h2h.
    (goxy, 16. jul 2019 18:33)
    Da li stvarno misliš da Novak to neće dostići i prestići!??
    (sasa, 16. jul 2019 19:00)

    # Link komentara

  54. Federer-kralj trave, Nadal- kralj šljake...a Čega je Novak kralj ? Peska?..a čovek je prvi na svetu u tenisu....Kralj tenisa.
    (dr Neša, 16. jul 2019 18:59)

    # Link komentara

  55. Dobru ljudi,
    za godinu, deset, pedest bice bitno samo ko je pobedio,
    a svi ovi komentari ce biti (ili nece) u nekom backup-u i
    sigurno niko nece ceprkati po njima :)
    (Petar Petar, 16. jul 2019 18:57)

    # Link komentara

  56. @strucnjak: znaci covek u najboljim godinama je 33ogodisnjak... ima 4/5 gs-ova... hajde da pogledamo gde je bio "djed" sa 33 godine... a on je i tada bio djed??? i 2008. je bio djed kada je od nadala izgubio 6:3 6:0 6:1??? pa posle mesec dana i wimbldon... kada je on zapravo bio u najboljim godinama??? ah, znam... u godinama kada je filipusis igrao finala...
    (lal, 16. jul 2019 18:57)

    # Link komentara

  57. @PihtijaTheGreat 

    Zabole svet za te cifre i h2h. Samo u Srbiji će da se gusla o h2h i kako je Đoković GOAT, a nekoliko milijardi ljudi širom svetu će pamtiti Federera za vjek vjekova zbog 20, 310, 102. Živite u svom svetu, izolovani i guslajte i dalje o h2h.
    (goxy, 16. jul 2019 18:33)

    Ti rodjace moj pises kao da Novak vise nikad nece osvojiti GS i kao da vise ni jednu sedmicu nece biti na prvom mjestu. Niko nije ni rekao da je 16 vece od 20 i da je 260 vece od 310. Al isto tako bi trebao znati da je ne tako davno bilo 20-12 i 310-223. I jedno i drugo je prepolovljeno, a kako stvari stoje, nema razloga da se i dalje nastavi poloviti.
    (sale, 16. jul 2019 18:56)

    # Link komentara

  58. @vojkan85

    Pozdrav i bez nervoze:)
    (basketball reference, 16. jul 2019 18:51)

    # Link komentara

  59. @Sale

    Da je Dojče Vele napisao da je Federer Goat, drukčije biste govorili. Onda bi bilo: koga briga šta oni pišu, laž, mržnja, ljubomora, žuta štampa.
    (hihihi, 16. jul 2019 18:51)

    # Link komentara

  60. Pre godinu i mesec dana ste ga proklinjali, nazivali pogrdnim imenima i odricali ga se...
    (Nikola, 16. jul 2019 18:49)

    # Link komentara

  61. Tamo su Nebesa pogledala Tima. Morace nesto da promeni/popravi pre US opena.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (uvek_uz_novaka, 16. jul 2019 17:19)

    Gluposti, pogledaj meč, Novak nije igrao lošije od Federera, i bez prvog servisa, tako mu se zalomilo, dobija meč. Vi uporno odbijate da priznate da je on pobedio ne na sreću nego na suvi talenat i mentalnu snagu. kako to sad objasniti vama. Ako celi svet piše hvalospeve o njemu vi jedini , ej Srbi (!),osporavate njegovu igru'??. To što Federer nije znao da iskoristi ide u radni staž, a Novak je, kako ste to zaboravili, već imao meč u džepu, servis za 5:2, ali je greškama vratio Federera u igru. Kad razglabate o meču onda uzmite sve činjenice u razmatranje.
    Ako ste očekivali da samo Novak mora da dobije svakog protivnika 3:0, i da ga razvali kao Nadala na AO, onda zaista ništa ne znate o sportu, tenisu, ali i o životu.
    Osim toga, Novak je odigrao prvi i treći set bez greške, četvrti je ispustio isto svojim greškama, šta kažete na to (?), u petom je pokazao zašto je najbolji svih vremena. Niko nije kriv Federeru što nije znao da iskoristi dve meč lopte. I kad se sve svede Novak je mogao da ga dobije u četiri seta, ili lagano peti da je potvrdio brejk za 5:2, ali, eto, nije, kao što ni Federer nije znao da iskoristi svoje šanse.
    Na kraju, o pobedniku se piše, poraženi je nebitan do sledećeg GS finala.
    (veder, 16. jul 2019 18:48)

    # Link komentara

  62. @goxy
    O čemu li ćeš sledeće godine u ovo vreme ti da guslaš?
    Da pogađamo?
    O 102 još.
    Posle toga dolazi ocena za "umetnički dojam i nagrada publike za izvedbu".
    (mohikanac, 16. jul 2019 18:48)

    # Link komentara

  63. "Tako je Federer, uprkos porazu od Srbina,..." i nemci ga oslovljavaju sa SRBIN /jedino domaci sportski komentatori non stop, ka papagaji, ponavljaju srpski igrac / dene se tu poneki francuz, spanac, hrvat...ali srbin nikad / srpski igrac , kako to umilno zvuci, eufemizam od zloglasne reci Srbin
    (gandra, 16. jul 2019 18:38)

    # Link komentara

  64. ikola Tesla i Novak Đoković.Najveći od nas .Chuck Yeager
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Chuck Yeager, 16. jul 2019 17:24) # Link

    I Pupin
    (Kalcokera, 16. jul 2019 18:36)

    # Link komentara

  65. Trebali su da kazu da je novak veoma darovit covek..toliko deli tanjire rodzeru gde god ga nadje vec desetak godina da je stvarno to fenomenalno..niko mu toliko nije izasao u susret da ima za penziju fenomenalnu kolekciju od novaka..
    (Sale, 16. jul 2019 18:35)

    # Link komentara

  66. hahahahaha bog
    (srbicg100, 16. jul 2019 18:34)

    # Link komentara

  67. @PihtijaTheGreat

    Zabole svet za te cifre i h2h. Samo u Srbiji će da se gusla o h2h i kako je Đoković GOAT, a nekoliko milijardi ljudi širom svetu će pamtiti Federera za vjek vjekova zbog 20, 310, 102. Živite u svom svetu, izolovani i guslajte i dalje o h2h.
    (goxy, 16. jul 2019 18:33)

    # Link komentara

  68. Takvi smo bili i 1914. Danas smo smešni, zahvaljujući ispiranju mozga.
    (Rade, 16. jul 2019 17:51)

    Ja bih dodao i 98,99.Danas...dovoljno su ove tri tacke.
    (Stara kuka, 16. jul 2019 18:11)
    Треба малко познавати историју. Срби су увек имали проблем са слогом кад је мир. Ал не дај боже да их неко дира, онда су јако сложни. Мада у модерно време је комунизам, политика и медијско испирање мозга направило велику штету у бићу овог народа.
    (комша, 16. jul 2019 18:32)

    # Link komentara

  69. Као војвода Мишић и Срби 1914. Немци то добро знају иако су још два пута проверавали.
    (И никад им није доста, 16. jul 2019 18:29)

    # Link komentara

  70. Novak je legenda za sebe , ne trebaju mi nikakve Njemacke novine ili Austrijske da kazu ono sto znam ! Covek dobija cak I ono sto je izgubljeno , pod navodnicima , izadje kao pobednik kada su gotovo svi podigli ruke of njega , covek melje sve ispred sebe , jer je ratnik , a to je genetski u njemu , to se nemoze nauciti u skoli , verujem ! Bez straha protiv navijaca I punog stadiona , protiv najjaceg igraca na travi ikada u istoriji tenisa ! Covek je legenda , sta god svi mislili
    (Miki, 16. jul 2019 18:29)

    # Link komentara

  71. Kod nas u narodu kažu:"M**a kao gajde!!!"
    (neko bitan., 16. jul 2019 18:18)

    # Link komentara

  72. Замолио бих Туцаковића да на следеће припреме репрезентације позове Новака да овим нашим примадонама, званим фудбалерима објасни неке ствари.

    Хвалоспеви Немаца не чуде, јер Новак показује вредности које они поштују. Није случајно што се немачка фудбалска репрезентација бори до последњег судијског звиждука и често постиже голове у последњим тренуцима. За разлику од наших манекена, који после 60. мин стану или се предају када приме гол.

    Добар пример је и Костић, који је омиљен фудбалер Ајнтрахта, зато што је највећи борац. Добија овације.

    Нема то никакве везе са нацијом, немачки медији једноставно промовишу те вредности, јер желе да се тај менталитет од малих ногу усади у главу надолазећим генерацијама. Навео сам поређење са фудбалом, јер се ту најбоље види разлика у менталитету а Новак игра као да је Немац а не Србин. То Немци препознају и зато га хвале.
    (jд123, 16. jul 2019 18:16)

    # Link komentara

  73. Djokovic sve to stize, sto ukazuje koliko je to sporije nego sto treba da bude.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Strucnjak ekspertskog nivoa, 16. jul 2019 17:32

    Celi svet mu se divi, odaje mu priznanje i smatra ga najboljim teniserom ikad ali vi uporno i uporno odbijate da to priznate, hejteri. Tražite dlaku u jajetu, izmišljate kojekakve gluposti samo da ga obezvredite. I Federer je godinama pokušavao da ga omalovaži pa je dobio najboljeg tenisera preko mreže. Prvo, Novak nije samo defanzivac, on je najinteligentniji i najimaginarniji teniser ikad. On ne glumata da bi se dopao publici nego sa matematičkom kombanatorikom plete mrežu dok se protivnik ne upeca. Ništa nisi naučio o tenisu, i ne znam šta si gledao? Pogledaj ponovo meč promenićeš mišljenje. Sa 50-60 odsto svojih mogućnosti dobije Federera koji nikad nije igrao bolje na travi, niti ovako ludački servirao. Da li ti gledaš uopšte tenis? Ne može samo defanzivni teniser da bude najbolji na svetu?
    Malo isključi hejterske baterije pa pogledaj mirno meč, sve će ti biti jasno ko je najbolji, i ko najbolje igra tenis.
    (veder, 16. jul 2019 18:15)

    # Link komentara

  74. Takvi smo bili i 1914. Danas smo smešni, zahvaljujući ispiranju mozga.
    (Rade, 16. jul 2019 17:51)

    Ja bih dodao i 98,99.Danas...dovoljno su ove tri tacke.
    (Stara kuka, 16. jul 2019 18:11)

    # Link komentara

  75. A usput , najviše hvale njivu porodicu, oca , stričevi, majku, braću, kako je to jedna prava klasična familija.
    (Kenan, 16. jul 2019 16:50)

    Ja razumem da ti navijaš za Đokovića, ali ne razumem zašto navijaš i za njegovu familiju. Gledaš njega na terenu, navijaš, drago ti je ako pobedi, sve to razumem. Ali njegovi roditelji, stric, braća, kakve veze oni imaju sa sportom koji ti gledaš? Ni u jednoj zemlji na svetu, osim u Srbiji, navijači se ne osećaju toliko prisnim sa nekim sportistom kao vi sa Đokovićem, pa u tom "navijanju" idete do obožavanja cele familije. To više nema veze sa sportom.
    (VW, 16. jul 2019 18:06)

    # Link komentara

  76. 2010, 2011, 2012, 2015, 2019 sve GS turniri, polufinala i finala Djokovic vs Federer, svaki put je Federer imao po dve mec lopte... Ljudi malo zaboravljaju, ali sto Visko rece, kraj je kad Djokovic kaze!
    (PihtijaTheGreat, 16. jul 2019 18:06)

    # Link komentara

  77. (uvek_uz_novaka, 16. jul 2019 17:19

    Dovoljno je recimo da istrazis na nivou karijere koji je Rokijev ucinak u tajbrejkovima odlucujuceg seta a koji je Novakov, pa ces mozda shvatiti da nije do nebesa vec do neceg ovozemaljskog. Imas i na atp sajtu neke parametre u situacijama pod pritiskom, proveri gde je tu Djokovic a gde Federer. Na drugoj mec lopti je Roki odigrao kako obicno igra, racuna na pritisak i na efekat mecke kada izadje na mrezu, nazalost protiv Djokovica mu to ne pali. Takodje si video da je sve vreme na mrezi igrao bez greske, dok je u odlucujucem tajbrejku izbacio poluvolej ceo metar u aut, zbog pritiska naravno!
    Sve u svemu Roki je postao prvi teniser u istoriji koji je izgubio GS finale u tajbrejku odlucujuceg seta!!!
    (antiDebil, 16. jul 2019 18:04)

    # Link komentara

  78. (uvek_uz_novaka, 16. jul 2019 17:19

    Dovoljno je recimo da istrazis na nivou karijere koji je Rokijev ucinak u tajbrejkovima odlucujuceg seta a koji je Novakov, pa ces mozda shvatiti da nije do nebesa vec do neceg ovozemaljskog. Imas i na atp sajtu neke parametre u situacijama pod pritiskom, proveri gde je tu Djokovic a gde Federer. Na drugoj mec lopti je Roki odigrao kako obicno igra, racuna na pritisak i na efekat mecke kada izadje na mrezu, nazalost protiv Djokovica mu to ne pali. Takodje si video da je sve vreme na mrezi igrao bez greske, dok je u odlucujucem tajbrejku izbacio poluvolej ceo metar u aut, zbog pritiska naravno!
    Sve u svemu Roki je postao prvi teniser u istoriji koji je izgubio GS finale u tajbrejku odlucujuceg seta!!!
    (antiDebil, 16. jul 2019 18:04)

    # Link komentara

  79. Mu**a kao djulad, mislim preveli ste tekst svaka cast. Kako bi ste preveli "vidi ga kakav je, pljunuti otac" na nemacki jezik. Novaku svaka cast on je nas ponos I ja se ponosim sa Djokovicem kao Srbin a podjednako cenim i Federera.
    (Vladisav, 16. jul 2019 18:03)

    # Link komentara

  80. "Federer zapravo na svojoj omiljenoj podlozi ne može odigrati bolje od ovoga. Nasuprot tome Đoković može da igra mnogo bolje, što je posle meča i priznao."


    ovo je krucijalno?
    (cika pera, 16. jul 2019 17:58)

    # Link komentara

  81. a gde je onaj crni brat što je stavljao na YT njegove opise novaka?
    titanium balls of steel i slično...on je to odavno znao :))))
    (banat uber alles, 16. jul 2019 17:53)

    # Link komentara

  82. @basketball reference Ne prosipaj toliko mudrosti molim te, isisaces svu pamet sveta.
    (vojkan85, 16. jul 2019 17:53)

    # Link komentara

  83. Moje lično subjektivno mišljenje je da će Novak igrati tenis do onog trenutka kada bude stigao i prestigao broj GS ove dvojice.
    Možda će Nadal brže stići do Federera u tome, pa se onda ganjati sa Novakom oko toga. Federer će verovatno do kraja sledeće godine možda i završiti karijeru, ova dvojica igrati još neko vreme. A kad se jedan od njih povuče, ovaj će drugi za njim ubrzo, i biće ako Bog da, da to bude Novak. Taj broj GS će biti približno isti, ili za jedan veći.
    Iskreno ne verujem da će Novak naći više motiva za tenisom kada bude prestigao njih dvojicu. Posebno ako nakon njih završi karijeru, što je sigurno slučaj ako ga zdravlje posluži, slučaj sa Federerom, a verovatno i sa Nadalom.
    Neka priča on da će probati kao Federer da cepa još 6, 7 godina, pa i više, ali čisto sumnjam.
    Kada je osvojio sva 4 GS u nizu, pao je, verovatno će biti tako i kad bude Prvi među prvima. A onda ljudi moji kakav će tenis biti!?!
    Verovatno kao kod žena, gde će se smenjivati "šampioni" kao na traci.
    Vimblodon će plakati po ovakve šampione koje sad gledamo!
    (Ajde@, 16. jul 2019 17:52)

    # Link komentara

  84. Takvi smo bili i 1914. Danas smo smešni, zahvaljujući ispiranju mozga.
    (Rade, 16. jul 2019 17:51)

    # Link komentara

  85. Zamislite Djokovic uzme sledeci US Open, A Open, Roland Garos i Wimbldon, Nadal Us Open i svi imaju po 20GS i u Australiji 2021. Djokovic dobije Nadala u polufinalu u 5 setova i Federera u finalu u 5 setova i postane G.O.A.T.

    Mnogo mastam a? :D
    (Vuk, 16. jul 2019 17:50)

    # Link komentara

  86. @Stručnjak...
    1 2 kombinacijom je promašio prvu meč loptu, brzo mu je došao ritern nije zatvorio glavu reketa i aut.
    Inače je to uglavnom bilo uspešno ali eto na meč loptu je Novak ušao u ritern kako treba, ostalo je istorija.
    Inače brzina ti nije smetala kod 25 asa i mnoštvo vinera?
    (mohikanac, 16. jul 2019 17:48)

    # Link komentara

  87. (vojkan85, 16. jul 2019 16:20)
    Pa ti i dalje imas obraza da komentarises Novaka nakon svega sto se dogodilo i jos onome tepas (Rodjeni).
    (Nexus, 16. jul 2019 17:46)

    # Link komentara

  88. (Jumko, 16. jul 2019 16:34)

    U pravu si ali to napisi za 20 godina, a sad pokusaj da uzivas. Nije Djokovic kriv sto je Federer stariji 6 godina i ima 30 odigranih grend slemova vise, polako igrace i Novak do 40god. Videcemo na kraju kad se podvuce crta ko je gde do tad enjoy.
    (Filip, 16. jul 2019 17:44)

    # Link komentara

  89. I tako pise zapad, i to jos "nemacko govorno podrucje".. Koliko mrznje, a?
    (vlasta, 16. jul 2019 16:18)
    Sudeci po tebi, izgleda da je vise ima na nasem govornom podrucju. Sta ti mislis?
    (Nexus, 16. jul 2019 17:43)

    # Link komentara

  90. Onima što govore da je RF bio bolji, a opet izgubio, neka izuzmu drugi set kad je taj set Novak svesno pustio niz vodu, jer je pretrpeo brejk već na početku, pa neka vide statistiku.
    U tenisu uvek, uvek je bolji onaj koji pobedi.
    (Kolubarac, 16. jul 2019 17:42)

    # Link komentara

  91. @vojkan85 Grešiš,kod 40:15 na prvoj meč lopti Federer je forhend sa kontrafelšom smestio pored aut linije a loše kretanje i Novakov forhend je bilo za izjednačenje pa i naredna 2 poena uzima Novak.Zaboravljas još nešto,na 4:2 Federer pravi brejk zahvaljujući greškama Novaka čak i u narednom gemu Novak bukvalno ima šanse za neki ali pravi greške gde na 0:15 udara iz čistih pozicija u mrežu i umesto 0:40 bude 30:15...Tako da je po mom mišljenju Novak bio na manje od 70%
    (trojanski konj, 16. jul 2019 17:42)

    # Link komentara

  92. Nole ga dobio sa 70% .....da je bio na 100 % oduvao bi ga za sva vremena ali ovako je jos sladje .....
    (Barbika, 16. jul 2019 17:41)

    # Link komentara

  93. Svima koji pisu kako je Federer GOAT zato sto ima najvise GS titula neka ne zaborave da je prvih 7 osvojio u konkurenciji Rodik,Hjuit,Momfis,Agasi... i u tih 7 turnira samo jednom ili dva puta naleteo na Nadala..
    (Vegas, 16. jul 2019 17:41)

    # Link komentara

  94. znači i švabe imaju svoj informer
    (slobinator, 16. jul 2019 17:39)

    # Link komentara

  95. Nemci najviše cene naše ljude.Jednostavno što su veliki radnici.Zasto to nije moguće u Srbiji e to je pitanje za milion eura.
    Oni su nas cenili i cene.
    Novaka kroz Bekera su još bliže upoznali.Samim tim i nas narod narav i dušu.Znaju Nemci sve i o ratovima i zamislite tu su na našoj strani.Politika je sasvim nešto drugo za razliku od ljudi i firmi.Novak je nedokuciv
    (Mirko Kojotovski, 16. jul 2019 17:37)

    # Link komentara

  96. Vidi se da se ne razumeš u tenis. Svi se dive Novaku samo zato što je lošom igrom pobedio Rođu koji je ponovo u životnoj formi i to na njegovoj podlozi.
    Inače da je Nole igrao najbolje a Rođa prosečno bilo bi 3 x 6:0.
    Jasno kao dan.
    (Рајко Четник, 16. jul 2019 16:53)
    Ponovo u zivotnoj formi sa 38 godina?! Znas li dje ce Nolo biti tada? Na gerijatriji. Bice irelevantan odnosno odavno u penziji. Tako da je covjek u najboljim godinama pobijedio djeda. Tako gledaj ovaj duel. Kao kad neko od 45 godina pobijedi u nekom sportu nekog od 70. I onda ovi sto su navijali za ovog od 45 odusevljavaju se mjesecima. Kakav je osjecaj?
    (Strucnjak ekspertskog nivoa, 16. jul 2019 17:37)

    # Link komentara

  97. Kao da nismo gledali mec... Kao i vecinu sto je odigrao... Kao timovi koji odbranom dolaze do titula. A te timove niko ne voli. Nije brejk napravio 3 sata najbolji riterner, jos na nikad sporijoj travi. I onda Federer promasi dva udarca i vrati ga u mec. Kazu ljudi dobija ga na travi... Na travi kad se odigra jedan-dva da valja tu ni dva najbolja riternera ne pomazu. Djokovic sve to stize, sto ukazuje koliko je to sporije nego sto treba da bude.
    (Strucnjak ekspertskog nivoa, 16. jul 2019 17:32)

    # Link komentara

  98. Nikola Tesla i Novak Đoković.Najveći od nas .Chuck Yeager
    (Chuck Yeager, 16. jul 2019 17:24)

    # Link komentara

  99. Greek taverna na obali mora u nekom selu kroz koje sam slucajno prosao, citam priznanja Novaku iz celog sveta, neprocenjivo.
    (A.P., 16. jul 2019 17:20)

    # Link komentara

  100. Da me ne shvati neko pogresno, Novaka volim kao najrodjenije. Ali svako ko je gledao onaj mec zna da Nole nije izgubio iskljucivo zahvaljujuci sreci. Jer na 8:7 u onom Federerovom servis gemu... spasila su ga samo Nebesa (kako je i on sam napisao) ili sta god... Kako je posle toga uspeo da mec dobije, to samo on zna. Igrao je losije celi mec. Servirao je bas lose. U neku ruku slican, veoma konfuzan mec je izgubio u polufinalu RG-a. Tamo su Nebesa pogledala Tima. Morace nesto da promeni/popravi pre US opena.
    (uvek_uz_novaka, 16. jul 2019 17:19)

    # Link komentara

  101. Ne razumem ovolike hvalospeve svetske javnosti. Kao da je Novak dobio glat i da se nije ni oznojio. Prosecan mec koji je dugo trajao. Svaki tiebreak je dobio Novak dok ga je Rodjeni u 2. i 4. setu sravnio sa zemljom. Na 40:15 jako losa kretnja i glup izlazak na mrezu jer je zeleo da zavrsi pre. Kao da je Novak sada igrao leprsavo, dajte molim vas.
    (vojkan85, 16. jul 2019 16:20)


    Kad neko ne razume pa baš to o kažu nije igrao lepršavo malo šta je funkcionisalo ali je i pored toga izvukao pobedu protiv Federera koji je odigrao odličan meč otuda ovi hvalospevi.
    (Nebojša, 16. jul 2019 17:18)

    # Link komentara

  102. Rođa se plaši Novaka, knedla mu u grlu kad god ga pitaju za njega. Zašto? zato što je Novak bolji. Rođa je 3 poslednja slema osvojio 2017/18 dok je Nole bio u ofsajdu sa laktom, a pre toga još davne 2012. Zna on dobro da mu vreme ističe, a najgore od svega je što mu Novak kvari poslednje šanse da osvoji još neki GS. Takođe Novak preti da obori sve rekorde koje je Kralj Rodžer postavio i za koje se do skora verovalo da su apsolutno nedostižni za vjek vjekova. Napred Nole sokole naš !!!
    (Gorgonzola, 16. jul 2019 17:17)

    # Link komentara

  103. Cojones.
    Sve se vrti oko toga. Švajcarac recimo nema, bar ne u stresnim situacijama sa Nadalom a pogotovu sa Novakom.
    Šta god radio ova dvojica znaju da su jači od njega, ne plaše se kao ostali na turu, oduvek je tako bilo. Kada su počeli da ga pobeđuju, i Rafa i Novak su kidisali kao zveri na njega.
    Novak mu je naneo nemerljivu štetu, nikada neće da zaboravi, nikada.
    Inferioran je, ovi to namirišu i pritisnu ga.
    Ako pogledate on je uplašen.
    (onako, 16. jul 2019 17:17)

    # Link komentara

  104. Pa nije to novina. "Nemci cene Srbe ali ih ne vole, jer Nemci ne vole narode kojima se dive" (sv. Vladika Nikolaj). Traje to bar još od Prvog svetskog rata. Novak je samo još jedan od najboljih sinova ovog naroda koji je održao taj običaj da uspešni ljudi budu cenjeni svugde i među svima, bez obzira na poreklo. Generalno ne pripisujem Nemcima "srbomržnju", svakako ne novijim generacijama (Novakovo godište ili nešto stariji/mlađi).
    (Le Scorpion Serbe, 16. jul 2019 17:12)

    # Link komentara

  105. Pa zato je na svečanosti posle finala Novak imao tri stolice- jedna za njega i po jedna za svako njegovo m..o
    (mitke, 16. jul 2019 17:11)

    # Link komentara

  106. @vojkan85...smesan si bre covece
    (milovan, 16. jul 2019 17:04)

    # Link komentara

  107. @(бађура, 16. jul 2019 16:19)

    vidi druže, Rodžer igra sjajno i lako može da se nađe u finalu US Opena, samo da vremenski uslovi budu bolji nego prošle godine. ako bude zadržao formu, nema nikog od koga može da izgubi osim Novaka....
    naravno, tamo bi izgubio, ali do finala može!
    (matori, 16. jul 2019 17:03)

    # Link komentara

  108. 22jula 2003 Novak daje intervju za sportsku galaksiju sa ocem Srdjanom gdje traze ne pare od nekog vec sporskog partnera i vrata svudje zatvorena.A vratilo bi se svakom stostruko.
    Tada je imao 16god,bio 700ti na ATP listi i imao 16atp poena igrajuci fjucerse.
    U isto vrijeme te god Federer osvaja svoj prvi Vimbldon i ubrzo postaje 1 igrac sveta.
    Eto jos jedan podatak odakle je Nole krenuo i koliku je prednost imao Svajcarac .
    Trnovit je put presao Djokovic dok nije postao to sto sada jeste ovakvo nesto vise se nece ponoviti u tenisu a da je nase gore list covjek.
    Postace najveci ikad po svim vaznim paremetrima u naredne 2-3god i staviti tacku na sve rasprave.
    (Kanidja PG, 16. jul 2019 16:59)

    # Link komentara

  109. Gledam statistiku osvojenih grend slem turnira od Australije 2005 godine i ne mogu da verujem, velika trojka je osvojila do sada zaključno sa Vimbldonom 2019. čak 50 titula od 59! Zaista je to neverovatan podatak, samo su pet igrača Safin (AO 2005), Delpotro (US 2009), Marej (US 2012, VB 2013 i 2016), Čilić (US 2014) i Vavrinka (AO 2014, RG 2015, US 2016) uzeli ukupno samo 9 titula za poslednjih petnaestak godina. Neverovatni titani tenisa Đoković, Nadal i Federer!
    (srle, 16. jul 2019 16:58)

    # Link komentara

  110. Nole je svojim ponašanjem i izjavama posle pobede pokazao svoju zrelost i samokontrolu. To je magnet koji privlači sve poštene navijače, i izuzetno se ceni na Zapadu. Napišite neki komentar o tome! Njegove izjave treba da udju u srpske čitanke, da se deca uče od malih nogu kako treba govoriti u javnosti, a bogami i kod kuće...
    (xxoo, 16. jul 2019 16:56)

    # Link komentara

  111. @ vojkan85

    Voci , pročitaj još jednom izvode iz članaka nemačkih novina.
    Dakle , većina se slaže da Novak nije odigrao dobro ( oko 70 % svojih mogućnosti ) , a da Rodžer teško da može bolje !
    Federer je igrao dobro , trava je njegova podloga , ali ipak je odlučila mentalna snaga Novaka u odlučujućim momentima .
    Sve kao što i beše - pa gledali smo svi .
    (Pusti sada istrćavanja nacmrežu ..., 16. jul 2019 16:54)

    # Link komentara

  112. Ne razumem ovolike hvalospeve svetske javnosti. Kao da je Novak dobio glat i da se nije ni oznojio. Prosecan mec koji je dugo trajao. Svaki tiebreak je dobio Novak dok ga je Rodjeni u 2. i 4. setu sravnio sa zemljom. Na 40:15 jako losa kretnja i glup izlazak na mrezu jer je zeleo da zavrsi pre. Kao da je Novak sada igrao leprsavo, dajte molim vas.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vojkan85, 16. jul 2019 16:20) # Link komentara
    Vidi se da se ne razumeš u tenis. Svi se dive Novaku samo zato što je lošom igrom pobedio Rođu koji je ponovo u životnoj formi i to na njegovoj podlozi.
    Inače da je Nole igrao najbolje a Rođa prosečno bilo bi 3 x 6:0.
    Jasno kao dan.
    (Рајко Четник, 16. jul 2019 16:53)

    # Link komentara

  113. Ne razumem ovolike hvalospeve svetske javnosti. Kao da je Novak dobio glat i da se nije ni oznojio. Prosecan mec koji je dugo trajao. Svaki tiebreak je dobio Novak dok ga je Rodjeni u 2. i 4. setu sravnio sa zemljom. Na 40:15 jako losa kretnja i glup izlazak na mrezu jer je zeleo da zavrsi pre. Kao da je Novak sada igrao leprsavo, dajte molim vas.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vojkan85, 16. jul 2019 16:20)

    Haha gledajuci tako Novak je u 5 setu servirao za 5-2 sto bi bio i kraj ali je lose servirao u seriji . Novak je vodio 1-0 i 2-1 , Rodja je jurio sve vreme rezultat . U 2 i 4 setu Rodja ga nije sravnio vec je Novak mudro prepustio igru nakon pretrpljenih ranih brejkova (u 2 setu brejk nakon Novakovog pada) kako bi se sacuvao za sledeci set jednostavno nije hteo da juri zaostatak. Sve je to strategija , tenis se igra na 3 dobijena . Ovako svi kukate kao hrvatski kosarkasi "bili smo bolji 39 minuta a onda su oni postigli pobedonosni kos uz zvuk sirene" . Koliko je Novak bio fascinantan videlo se u TB i na Fedjinim mec loptama . Decko nije ni trepnuo .
    (Kosta, 16. jul 2019 16:53)

    # Link komentara

  114. Uvek gledam na Nemačke kanale prenos Novakovih mečeva , jer ljudi realno komentarišu i postavljaju uvek pitanje , ko je najbolji teniser, onaj ko ima pozitivan bilans od velike trojke, a to je Novak.
    Zatim najbolji ritern, zatim niko ne ume bolje da iz defanzive pređe u ofanzivu.zatim zadnjih 5 godina pobeđuje skoro uvek Radu i Rogera.
    Zatim, skoro uvek kada igra protiv njih dvojice , ima i publiku protiv sebe. Na kraju , ubedljivo najači mentalno igrač na svetu.
    A usput , najviše hvale njivu porodicu, oca , stričevi, majku, braću, kako je to jedna prava klasična familija.
    (Kenan, 16. jul 2019 16:50)

    # Link komentara

  115. G .O .A .T ! ! !
    (žike, 16. jul 2019 16:48)

    # Link komentara

  116. Kaze mi drug koji je gledao uzivo da je 10 puta bucnije nego da na tv-u pojacate do maximuma, aplaudiralo se na svaku Novakovu gresku, a uralo na svaki Federerov poen, 14 15 hiljada ljudi, mnogi su zmurili u odlucujucim poenima a Djokovic vraca servise od 200km na sat na mec lopte, veliki je to pritisak, sto kaze Viskovic Djokovic je vanzemaljac...
    (Dusan, 16. jul 2019 16:45)

    # Link komentara

  117. Pitajte feliksa dal vise voli svicarce il srbe... Navijanje bi opet bilo 80:20
    (?!?, 16. jul 2019 16:43)

    # Link komentara

  118. Sad ide beton njegova podloga US Open i A Open, zabelezite mu jos 2 komada
    (Defo, 16. jul 2019 16:40)

    # Link komentara

  119. Ne razumem ovolike hvalospeve svetske javnosti. Kao da je Novak dobio glat i da se nije ni oznojio. Prosecan mec koji je dugo trajao. Svaki tiebreak je dobio Novak dok ga je Rodjeni u 2. i 4. setu sravnio sa zemljom. Na 40:15 jako losa kretnja i glup izlazak na mrezu jer je zeleo da zavrsi pre. Kao da je Novak sada igrao leprsavo, dajte molim vas.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vojkan85, 16. jul 2019 16:20)

    Alo druze?
    Covek je osvojio Vimbldon(!!!) protiv najboljeg igraca svih vremena!
    (x, 16. jul 2019 16:39)

    # Link komentara

  120. 3 puta dobiti Federera na travi na Vimbldonu u finalu

    Djokovic G.O.A.T.
    (Bane, 16. jul 2019 16:38)

    # Link komentara

  121. Nemci su objektivno videli da je No1e bolji i mentalno čvršći teniser a najviše cene pobednika.
    (KAOXXXL, 16. jul 2019 16:38)

    # Link komentara

  122. @vojkan85

    Nije sramota što ne razumeš hvalospeve svetske javnosti prema Novaku. Ne možemo svi biti prosečno inteligentni:)
    (basketball reference, 16. jul 2019 16:35)

    # Link komentara

  123. Da li su nolovci svesni (iskreno ne verujem), da ce se za 15, 20 godina samo pominjati ko koliko ima GS titula! Naravno, nasi ce novinari i dalje ubijati u pojam o raznoj statistici, ali znamo sta je bitno... Ako neko prestigne Rodzera, svaka cast! P.s. Da li neko zna koliko Sampras ima Mastersa i koliki je h2h izmedju Lendla i Mekinroa? Hvala.
    (Jumko, 16. jul 2019 16:34)

    # Link komentara

  124. Ja nekako mislim da je kod Novaka tu sve slabo, ispod proseka, opusteno tako mi deluje...
    (Fabiana Dentre, 16. jul 2019 16:34)

    # Link komentara

  125. O fenomenu zvanom Novak Djokovic,mnogo toga je receno,ne samo ovih dana,nego svih ovih godina.Cak je postalo pomalo i suvisno pricati o njegovoj velicini,osim onoga "zahvalni smo sto je Srbin i sto ga imamo!".Ja bih ovom prilikom paznju posvetio jednom drugom "fenomenu".Zove se Novakomrznja.Bar smo je na ovom sajtu toliko dobro upoznali.

    Novakomrznja raste i siri se sa svakim novim Novakovim GS i svakom novom provedenom nedeljom na prvom mestu.Ako 70-80% te mrznje odbacimo na ljubomorne i iskompleksirane posetioce iz okolnih zemalja,ostaje onih 20-30% u "domacoj" radinosti.Tako smo mi Nokovavi navijaci po njima,Nolobotovi,Nolomani,Nolovci....
    Postavlja se jedno logicno pitanje.Kako ja,kao Srbin,rodjen u Srbiji,celog zivota u Srbiji,mogu biti Novakov bot ako navijam za njega,predstavnika zemlje u kojoj zivim?! Ako drzavljanin jedne zemlje,pripadnik vecinske nacije te zemlje,podrzava predstavnika te zemlje u bilo cemu?!Kosarci,odbojci,tenisu,kuglanju ili duvanju papirnih aviona,nebitno je.

    Zar bot nije upravo onaj koji je rodjen u Srbiji,zivi u Srbiji,Srbin je u teoriji,a predstavnika svoje nacije i drzave prezire na najgori moguci nacin i iz petnih zila navija za njegove protivnike koji nikakve sustinske poveznice nemaju sa njim? Zar to onda nije navijenje protiv Novaka a ne za njegove protivnike? Pa zar to onda nije botovizam,i botovi? Novakomrznja nije posledica Federeroljubavi i Nadalosimpatije,vec mrznje.

    Da cujem,kako Srbin koji navija za Srbina moze biti bot?
    (No1vak, 16. jul 2019 16:31)

    # Link komentara

  126. Каква је то просечна врхунска игра?То је као оно да је жена мало трудна.
    (Србин, 16. jul 2019 16:30)

    # Link komentara

  127. Proizvodim Blid zeitung u Njemačkoj 8 bila je mi je puna duša kad sam stavljao tekst o Noletu i sliku. Ponos nas
    (Slavko Vrekic, 16. jul 2019 16:24)

    # Link komentara

  128. Zapanjujuće ali istinito.I juče sam napisao komentar u vezi Nemaca.Najveće poštovanje pokazuju posle Novakove pobede od svih evropskih medija.Ja nisam mogao da verujem na njihovim sajtovima da ga toliko hvale kada sam listao juče i danas.Nemci očigledno mnogo poštuju vredne i radne ljude.Neciji trud.Kod njih očigledno samo uspeh se gleda za razliku od Srbije i forsiranja pogrešnih sportova,tj.fudbala...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 16. jul 2019 16:22)

    # Link komentara

  129. Ne razumem ovolike hvalospeve svetske javnosti. Kao da je Novak dobio glat i da se nije ni oznojio. Prosecan mec koji je dugo trajao. Svaki tiebreak je dobio Novak dok ga je Rodjeni u 2. i 4. setu sravnio sa zemljom. Na 40:15 jako losa kretnja i glup izlazak na mrezu jer je zeleo da zavrsi pre. Kao da je Novak sada igrao leprsavo, dajte molim vas.
    (vojkan85, 16. jul 2019 16:20)

    # Link komentara

  130. Давно је био Федереров најбољи меч,нема он шта да тражи више,ово му је последње финале ,неког грен слема,зашто толико величају овај меч кад је све било унапред познато само се Ноле мало опустио..Вероватно им криво јер ће сада стварно бити само један и то Србин!
    (бађура, 16. jul 2019 16:19)

    # Link komentara

  131. I tako pise zapad, i to jos "nemacko govorno podrucje".. Koliko mrznje, a?
    (vlasta, 16. jul 2019 16:18)

    # Link komentara

  132. Mislila je publika da je on neki slab tip koji ce da legne na njihovo uaaa i uraa na svaki poen Federera.
    Ali ne znas ti Evropo za rec INJAT!
    (Ermin, 16. jul 2019 16:17)

    # Link komentara

  133. Za razliku od drugih zapadnoevropskih zemalja, u Nemačkoj izuzetno poštuju Novaka i nejgova dostignuća. Tome je doprinela i saradnja sa Nikolom Pilićem a pogotovo Borisom Bekerom. Da se Vimbldon kojim slučajem igrau Nemačkoj siguran sam da bi navijanje bilo ujednačeno...
    (frka panika, 16. jul 2019 16:16)

    # Link komentara

  134. GOAT je onaj koji jede travu i one koji na travi s njim igraju...
    (Sarkazam, 16. jul 2019 16:15)

    # Link komentara