- Komentari -
  1. 1930- afera "policajac", fantomski golovi Urugvaja i sudija Rego; 1950- Rajko Mitić volšebno razbija glavu u tunelu Marakane u odlučujućoj utakmici protiv Brazila; 1954, 1958- Helmut Ran i Nemci nas izbacuju dva puta uzastopno u četvrtfinalu; 1962- afera "Tito prodao utakmice Čileancima i Čehoslovacima"; 1974- afera "neisplaćene premije"; 1982- afera "kopačke"; 1990- afera alkohol, raspad zemlje i zvužduci u Zagrebu na ispraćaju u Italiju; 1998- Sloba Santrač (Sadam) i Mihajlovićeve bahanalije; 2006- afera Rambo-Dejan Petković i tuča Kežman vs Vidić; 2010- Tole uveliko rovari protiv Antića dok Žiga, Lazović, Pantela i Milijaš uživaju uz pljuge i pivo u hotelu; 2018- afera Sergej-Muslin-Kokeza i nesrećni Krstajić; 2022- sex skandali i tuče videli ste sve, 2026, 2030... to bi continued... 😁
    (Rothmans, 6. decembar 2022 23:50)

    # Link komentara

  2. E MOJ PIXI
    (No1, 5. decembar 2022 10:39)

    # Link komentara

  3. Ako smo u drugim sportovima dobri ne vidim razloga zasto ne bismo bili dobri u fudbalu,posebno ako znamo da su nam omladinci pre par godina osvojili svetsko zlato.Previse je tatinih sinova u prvom timu koji placaju njihovo ucesce,a talenti skupljaju lopte.To je odlika naseg drustva!
    (Razum, 5. decembar 2022 09:12)

    # Link komentara

  4. I? Da li je u redu sto ti ljudi koji trce za loptom dobijaju milione? Svi lekari, inzenjeri, pravnici su budale? Gde je poreski sistem da to uravnotezi ?
    (Nata, 5. decembar 2022 08:27)

    A da li je u redu da moj glas na glasanju vredi isto kao glas ubice i lopova koji glasa u zatvoru?
    Spisak stvari na ovom svetu koje nisu "u redu" prilično je dugačak.
    Kada se o fudbalu radi, stvar je prosta, zakon ponude i potražnje. Kad hirurzi budu prodavali karte za operaciju za 300 evra a dodje 60000 ljudi, kao i pravnici TV prava za sudjenje od milijardu i po evra, onda će se to izjednačiti. I porno glumci zaradjuju više od lekara.
    Svet je takav, druže moj. Dobro jutro.
    (Mali Hijavata, 5. decembar 2022 09:08)

    # Link komentara

  5. I? Da li je u redu sto ti ljudi koji trce za loptom dobijaju milione? Svi lekari, inzenjeri, pravnici su budale? Gde je poreski sistem da to uravnotezi ?
    (Nata, 5. decembar 2022 08:27)

    # Link komentara

  6. Šta je čovek pogrešno rekao? Mediji su naduvali kapacitet i očekivanja od reprezentacije do neverovatnih visina, a završili smo kao poslednji u grupi.
    (Pera Srbin, 5. decembar 2022 07:37)

    # Link komentara

  7. Sa čim smo očarali ovog nemačko-hrvatskog gospodina pa smo ga sad razočarali, da bi nekog razočarao potrebno je prvo da ga očaraš.
    (Nezavisni Mislilac, 5. decembar 2022 07:22)

    # Link komentara

  8. Ko ce na kog, ako ne svoj na svog...Srbi i Hrvati, dva naroda sa najslicnijim genima, a baljezgate tu sve i svasta. Da li javno moze reci neki Srbin ili Hrvat nesto, ada se ne pocnete prepucavati???? Licno nikad nisam imao problem sa Hrvatima( Srbin sam iz Like, zivim u NS) , ne racunam ratove, jer na tu temu bolje da cutimo i najbolje da ih nikad bilo nije..Al ja imam prave prijatelje i Srbe i Hrvate i Madjare i Slovake, takav sam covek. Moja majka je jos ziva i zivi u Lici, nece da dodje ovamo i svi Hrvati joj pomazu. Otvoreno ljudi kazu da im je zao sto je sve manje Srba na tim prostorima i da to nije vise onaj isti zivot kao pre rata...Nema ljudi..Rat je zlo...Zato se postujte ljudi.. Ako si covek- civek si kakve god vere i nacije bio, ako nisi covek, opet ti svejedno ko si..Da smo zivi i zdravi i da se postujemo...Pa valjda smo mi jedni drugima najblizi.
    (Mladen, 5. decembar 2022 05:36)

    # Link komentara

  9. sve je dobro rekao. sve tacno. reprezentacija je slika srpskog drustva. uvek se radi ono sto je najlakse, niko nije spreman za trud, za rad. jake emocije. nesposobnost. nema zajednicke vizije. piksi nije ucio lekcije od prve tekme, u fss-u nisu nista naucili vec 30 godina. uvek ista prica.

    problem nije taktika. problem je da je srpsko drustvo trulo, nije racionalan, vlada strah neracionalni, i ljudi nisu spremni da rade ono sto je teze, uvek traze najlakse i najbrze, a nije bitno da li je bolje. pa tako u reprezentaciji. bice ovako jos 100 godina dok se ne promeni drustvo, nas mentalitet. znaci, bice jos ovako jos 100 godina jer kod nas nema promene. isto govorimo, pricamo, mislimo, radimo vise od 100 godina, i ne vidim neke ozbiljne promene pred nama.

    svaka osoba mora da se oslobodi, pa tek onda moza porodica, prijatelji, drustvo.

    sve najbolje svima.
    (malo_vise, 5. decembar 2022 03:48)

    # Link komentara

  10. Nije mi jasno kako su svi mediji i skoro svi navijaci tog tima prije 20 dana pretjerano hvalili tim i trenera, svi su bili sigurni da ce kao od sale proci grupu, dosta njih je govorilo da ce osvojiti prvenstvo.
    Pa sam malo analizirao Brazil i Svicarsku (Kamerun nisam), i vidio sam sa su druga dva bima bolja od vaseg.
    To nije nista protiv vas, ali to mi je bilo realno.
    Jedina sansa je bila nerijeseno protiv Svicarske i resturiti Kamerun.
    Danas citam kako je taj isti trener nesposoban, igraci lijencine, itd.
    OK, usli ste u ligi nacija na najvisi nivo, kvalificirali ste se, vidjeli kako sve ide. Drugi timovi su trebali godinama dok su digli kult jedne ekipe.
    (netko_iz_mase, 5. decembar 2022 03:38)

    # Link komentara

  11. Tako je. Tužno ali je nažalost tako.
    Kažu provocirali nas i vređali ovi drugi? Ma nemoj. I da jesu, pa u tome se i vidi ko su najbolji sportisti, oni koji ne reaguju na provokacije i koji smireno nastavljaju da igraju i da se bore. U svakom sportu je i fizička i psihička borba. Ko ne reaguje na provokacije ili sta god, ide napred hladne glave i tu je da igra i bori se a ne da sluša bilo čije priče.
    (Anđela, 5. decembar 2022 01:48)

    # Link komentara

  12. Jedino sto nije naglasio, je da nas ovi ljani redom predstavljaju pred svetom. Tuga golema, a mozda je i realno.
    (Jezicar, 5. decembar 2022 01:43)

    # Link komentara

  13. Pa Srbi su oduvek bili raxocaranje.
    (Dusan, 5. decembar 2022 01:12)

    # Link komentara

  14. Jao jao jao, da hoće da vas nadrve sutra samuraji, da se ućutite više....
    (жика, 4. decembar 2022 23:19)

    Ne moze ni nas sreca zaobilaziti stalno, red je da sutra proradi ?, a ako i ne bude uvijek vas mozemo podsjetiti na 1998 i 2018 ?
    (Dina, 04. decembar 2022 23:37)

    Dina, vasa 1998 i 2018 su bili dobri pokušaji. Ali naša 2015, (doduše do 21 godinu) je bila pobeda nad Brazilom i osvajanje tog Svetskog prvenstva. Na to mi vas uvek podsjećamo ?
    (Dux, 5. decembar 2022 01:02)

    # Link komentara

  15. 1982. Mlinaric nije isao na mundijal. Prica je da ih je bilo previse iz dinama. A mlinka te godine proglasen najboljim igracem jugoslavenskog prvenstva.
    Ovo sa guranjem nije moglo nikako proci jer ne u 20 vec u prvih 11 morale su biti sve republike zastupljene. 3 bosanca 2,3 srbina, 2,3 hrvata, obavezno 1 makedonac, crnogorac i slovenac. I to mora tako. Koji je to bio tek paradoks.
    (Osijek, 4. decembar 2022 22:40)

    Evo zasto su Albanci hteli svoju drzavu, kulturu, nasledje, slobodu...
    Zbog vaseg racizma, sovenizma fasizma, fizickog i psihickog terrora...
    Samo za Albance niste imali mesta, za sve druge jeste...
    Znaci Albanci su bili gradjani drugog i treceg reda, skoro isto kao crnci u Americi !!!
    Kad je poceo puskaranje onda vi kao se cudite kako je ovo moguce !!!

    SRAM VAS BILO SVIMA U YU !!!
    (Bla bla, 5. decembar 2022 00:59)

    # Link komentara

  16. Gledajući utakmice Srbije, bez da kritikujem selektora, meni kao lajku što se tiče postavljanja igre, izgledala mi je reprezentacija u momentima veoma amaterski. Odbrana je takva bila da sam imao osećaj da ćemo svakog momenta primiti gol. Napad je u nekim momentima delovao ozbiljno, što je i pridonelo da smo pet golova zabili, ali opet nakon izmena, kao protiv Švajcarska taj napad se nije više ni video totalno se raspao. Najviše me razočarala kondicionalna sprema. Stekao se dojam da nako 60 minuta niko više nije imao snage da nešto učini. Opet kažem treba skinuti kapu selektoru što smo došli na mundijal, u kvalifikacionim utakmicama, ali također i u utakmica lige nacije reprezentacija mi je delovala puno uigranija I ozbiljnija,ali ovo na mundijal nije tako izgledalo.
    (Slobodan, 5. decembar 2022 00:29)

    # Link komentara

  17. Molim sve posetioce ovog portala da posete sajt index sport HR i procitaju komentare na neku vest vezanu za reprez Srbije.Tolika kolicina mrznje,prostakluka,vulgarnosti koja je na ovom portalu nedopustiva,(cak i sam komentar ovog tipa mi nikad neobjave) i to bez izuzetka.Ali ovaj portal je takav da na njemu ustase slobodno paradiraju i nama sole pamet.
    (Mika Mikic, 04. decembar 2022 21:07

    Nisam usao na indeks vise od 10 godina, a odrastao sam uz taj isti indeks od prvog dana njegovog stvaranja. Prije su postojali moderatori, imao si odredjenu slobodu, ali za idiotariju te baniraju i dobro poprate, nema teorije da si mogao novi nick pa opet, skrse te prije nego si ista napisao. Otvarale su se razne teme koje ne moraju imati veze s clankom, zdrava ekipa, puno tog si mogao nauciti. Otkad su ukinuli moderatore i dozvolili prvo putem fejsa, a sad svaka budala moze komentirati srozali su se do kraja. Sad je indeks doslovno leglo bolesnika, ono sto moras znati puno ih pise s deset i vise nadimaka. Umobolnica oliti ludara je mala beba za danasnje indeksovce.
    B92 je jedini portal koji koliko toliko jos ima taj stari smek, sto se tice mene jedini kog i svakodnevno posjecujem. Ovdje mogu procitati o hrvatskoj sve sto me zanima, jest da pise na srpskom jeziku, ali smatram ga regionalnim portalom. Zato nas i ima iz hrvatske. Ne vidim nikakav problem, cak mislim da vam treba imponirati sto je "srpski" b92 ljepak i za nas. A i znas kako se kaze, uvijek je dobro znati sta radi neprijatelj. ?
    A da ima i ovdje nasih budala, pa znaju doci, ali ovdje moderatori dobro rade svoj posao. Ziv bio.
    (croata, 4. decembar 2022 23:39)

    # Link komentara

  18. Jao jao jao, da hoće da vas nadrve sutra samuraji, da se ućutite više....
    (жика, 4. decembar 2022 23:19)

    Ne moze ni nas sreca zaobilaziti stalno, red je da sutra proradi 😂, a ako i ne bude uvijek vas mozemo podsjetiti na 1998 i 2018 😁
    (Dina, 4. decembar 2022 23:37)

    # Link komentara

  19. Ne shvacam, Reprezentacija se zove reprezentacija jer te doslovno reprezentira. Piju, puše, drogiraju se i provode se sa ženama lakog morala. Pa nisu pali s Marsa.


    Ajde ne pravite nacionalnu filozofiju i profil Srba na osnovu fudbala molim vas!
    Trener je birao losu taktiku za meceve i to je to! Kada se doda slabija fizicka sprema dobija se ovakav rezultat. 3-5-2 je pogubna takitka bila i to je sve.
    (paralela, 4. decembar 2022 22:18
    (Ustaše, 4. decembar 2022 23:35)

    # Link komentara

  20. Ako nista razbijen je onaj mitski narativ kako je Osim gurao bosance na ustreb srba, pa tobože zbog toga Juga nije napravila bolji razultat , al sad se vidi da je Srbija nastavila gdje Juga stala, isti menatalitet, problemi uz neosporan igracki kvalitet.
    (igy, 4. decembar 2022 23:31)

    # Link komentara

  21. Biti Hrvat je pravo razočarenje, nikada ne možeš izlečiti komplekse niže vrednosti što nisi Srbin !
    (Nikola, 4. decembar 2022 23:27)

    # Link komentara

  22. hrvati i mi se uvek nesto prepucavamo jer nam je jezik isti,inace da su nam jezici razliciti morali bi da naprezemo mozak i ukucavamo google prevodilac niti bi se culi ni videli,ovako komotno mozes da iskalis frustracije kad vec negde mora,kako koja drzava dozivi debakl tako se ovi drugi nasladjuju.eto samo je u tome fora i nista vise,covek uvek mora da ima neki ventil da se izduva.mi njima u kosarci oni nama u fudbalu i opstenarodno veselje
    (nesa80, 4. decembar 2022 23:27)

    # Link komentara

  23. glavni problem je popularnost nogometa u svijetu, želja komšija od nekog rezultata je uvijek nek puta veća od mogućnosti njihovih nogometaša, ... riječ prihvaćanje je najvažnija za duševni mir...teško je prihvatiti kontinuitet neuspjeha u ovome sportu, pogotovo na ovom balkanskom podneblju kada smo talentirani za sportove sa loptom a pogotovo za nogomet
    (purger, 4. decembar 2022 23:20)

    # Link komentara

  24. Jao jao jao, da hoće da vas nadrve sutra samuraji, da se ućutite više....
    (жика, 4. decembar 2022 23:19)

    # Link komentara

  25. Pih otkad vi nemate ništa srpsko. Još od 1389.


    Sta vas Hrvate nagoni da citate i komentarisete srpski portal B92?! Voleo bih to da znam, s obzirom da ja nikad u zivotu nisam usao na neki hrvatski portal niti me uopste zanima sta tamo pise.
    (Nenad, 4. decembar 2022 22:39
    (Ustaše, 4. decembar 2022 23:18)

    # Link komentara

  26. @Marko
    Kurir, Alo, Informer nisu mediji to je, pa ne mogu da nadjem adekvatan izraz za to, a tu spada i Pink, Happy…mada nam ni ostali nisu mnogo daleko od njih, uključujući i ovaj portal na kojem komentarišemo…ali to je valjda trend u medijima i novinarstvu, na žalost, ali se iskreno nadam da ce se taj trend promeniti…ne posećujem index, ali povremeno pogledam Hrt i mislim da je izmislio televiziju za naš Rts…
    (novikorisnik, 4. decembar 2022 23:15)

    # Link komentara

  27. Pa dobro, da su barbari to znamo. No, i barbari mogu protrčati po travi, nego su jednostavno nekvalitetna zemlja sa nekvalitetnim igračima.
    (Ustaše, 4. decembar 2022 23:13)

    # Link komentara

  28. Molim sve posetioce ovog portala da posete sajt index sport HR i procitaju komentare na neku vest vezanu za reprez Srbije.Tolika kolicina mrznje,prostakluka,vulgarnosti koja je na ovom portalu nedopustiva,(cak i sam komentar ovog tipa mi nikad neobjave) i to bez izuzetka.Ali ovaj portal je takav da na njemu ustase slobodno paradiraju i nama sole pamet.
    (Mika Mikic, 04. decembar 2022 21:07)
    Mikane, vlasnik tog portala je srbin, cisto da znas!
    (divljan, 4. decembar 2022 23:01)

    # Link komentara

  29. Ko je ovaj ???
    (Capo, 4. decembar 2022 22:43)

    # Link komentara

  30. 1990. Rinus Mihels, selektor Holandije, nakon poslednje pripremne utakmice, protiv Jugoslavije u Zagrebu: "Nisam znao da Holandija ima ovoliko navijača u Jugoslaviji". Sram da vas bude za zvižduke himni i reprezentaciji tada. Zbog svega što danima izlučujete po novinama, dabogd vas Japan nakantao.
    (Vojvoda Momčilo, 4. decembar 2022 19:58)

    Hahah pa vi ste toj istoj svojoj himni zviždali još preko 10 godina poslije sve dok niste promijenili himnu u Boze pravde
    (Himna, 04. decembar 2022 20:23)

    Ne vredi limitiranom objašnjavati.
    (Vojvoda Momčilo, 4. decembar 2022 22:42)

    # Link komentara

  31. S ove vremenske distance, bolje da smo umesto "kljuca" gurali sto vise Hrvata u reprezentaciju, mozda bismo nesto kao Jugoslavija napravili, ko zna, mozda uzeli i svetsku titulu. Meni kao Srbinu nije problem da to kazem. Evo secam se sjajnog Marka Mlinarica koji zbog tog "kljuca" nije igrao u reprezentaciji (igrao nesto malo) zbog Bazdarevica, Sljiva, i sta ti ja znam.
    (Dragan PA, 04. decembar 2022 19:22)

    1982. Mlinaric nije isao na mundijal. Prica je da ih je bilo previse iz dinama. A mlinka te godine proglasen najboljim igracem jugoslavenskog prvenstva.
    Ovo sa guranjem nije moglo nikako proci jer ne u 20 vec u prvih 11 morale su biti sve republike zastupljene. 3 bosanca 2,3 srbina, 2,3 hrvata, obavezno 1 makedonac, crnogorac i slovenac. I to mora tako. Koji je to bio tek paradoks.
    (Osijek, 4. decembar 2022 22:40)

    # Link komentara

  32. Sta vas Hrvate nagoni da citate i komentarisete srpski portal B92?! Voleo bih to da znam, s obzirom da ja nikad u zivotu nisam usao na neki hrvatski portal niti me uopste zanima sta tamo pise.
    (Nenad, 4. decembar 2022 22:39)

    # Link komentara

  33. Mene vise zanima kako nas uci istorija a ne fudbal...mi u fudbalu ucimo sporo a neki o istoriji nikad...
    (what eat, 4. decembar 2022 22:22)

    A zato Hrvatska ima bolji standard, ogromnu obalu, clan je EU i nema problema sa teritorijom. Verovatno jer mi super ucimo iz istorije.
    (Mika, 4. decembar 2022 22:29)

    # Link komentara

  34. "Molim sve posetioce ovog portala da posete sajt index sport HR i procitaju komentare na neku vest vezanu za reprez Srbije.Tolika kolicina mrznje,prostakluka,vulgarnosti koja je na ovom portalu nedopustiva,(cak i sam komentar ovog tipa mi nikad neobjave) i to bez izuzetka.Ali ovaj portal je takav da na njemu ustase slobodno paradiraju i nama sole pamet.
    (Mika Mikic, 4. decembar 2022 21:07)"

    Moram se složiti sa ovime. Iz Hrvatske sam, Hrvat, i iz nekog meni nepoznatog razloga, vrlo često se na našim portalima nađe zbilja puno negativnih komentara na račun Srbije, i to najviše sad kad je nogomet u pitanju. Meni je to žalosno i glupo. Nisam nikog izgubio u ratu. Da li svi ti ljudi imaju neke gubitke iz rata, pa to još sve nije oprošteno, ne znam. Možda je tu malo i sa strane nekih vaših "navijača" problem što ima toliko etiketa sa obje strane. Primjerice, sjećam se kad je neki nogometaš za kojeg nitko nije čuo trebao nastupati u Crvenoj Zvezdi, ili je predstavljati kao trener. Mislim da ovo drugo. Velika hajka se digla na njega samo na nacionalnon osnovi. Ovim budalama na našoj strani ne treba puno da to vide i razgnjeve se još više možda, ne znam. Zlih komentara ima i s jedne i s druge strane. Nažalost i mediji "kure" vatru. Onaj vaš Kurir i Alo.rs mislim, oni baš oprostite na izrazu ali "kakaju" po hrvatskim sportašima. Uvidite razliku: nama navijači i običan puk pljunu po vašoj Srbiji. Vama s druge strane mediji sve u Hrvatskoj nazivaju ustaškim, što nema veze sa mozgom. Nijedno nije dobro. Možda kod nas ljudi malo previše loše pišu što se ne može reći toliko za drugu stranu, no neki vaši mediji mi se čine gori. Sirovi, uzdizanje nekakvog srpstva... Portali u Hrvatskoj koji su nacionalistički ili se bave 'hrvatstvom' su marginalni s druge strane. Kažem, nijedno nije dobro.
    (Marko, 4. decembar 2022 22:28)

    # Link komentara

  35. Mene vise zanima kako nas uci istorija a ne fudbal...mi u fudbalu ucimo sporo a neki o istoriji nikad...
    (what eat, 4. decembar 2022 22:22)

    # Link komentara

  36. Pa mi nikada nista u fudbalu nismo osvajali..
    (Pop, 4. decembar 2022 22:20)

    # Link komentara

  37. Ovakvo razmisljanje je deo problema.

    Ne, mi nemamo kvalitet da osvojimo SP, to nije sporno, ali niko ne moze da mi kaze da (konstantno) nemamo kvalitet da prodjemo grupu, a to se nije desilo od 1998.

    Pogledajte spisak ekipa koje su prolazile grupu od tada i videcete da ima dosta ekipa koje su po kvalitetu igraca slabije od ekipa koje smo mi imali u tom periodu.

    Zasto nismo osvojili SP nikad? Jer nemamo kvalitet za to.

    Zasto nikad nismo prosli grupu? Ne zbog manjka kvaliteta i ovo zahteva veoma ozbiljnu analizu i korekcije.
    (Petar, 04. decembar 2022 22:07)

    Nemoj se ljutiti, ali s ovakvom vašom igrom ne znam kako ste se plasirali. Jeste da je Portugal odigrao kvalifikacije loše trebali su izgubiti ako se ne varam i u Irskoj, ali ova vaša igra pogotovo na SP ne prolazi. Vezni red vam ne postoji.
    (?, 4. decembar 2022 22:19)

    # Link komentara

  38. Ajde ne pravite nacionalnu filozofiju i profil Srba na osnovu fudbala molim vas!
    Trener je birao losu taktiku za meceve i to je to! Kada se doda slabija fizicka sprema dobija se ovakav rezultat. 3-5-2 je pogubna takitka bila i to je sve.
    (paralela, 4. decembar 2022 22:18)

    # Link komentara

  39. Dok god je većini bitnije tko nešto kaže od toga šta kaže - nema napredka.
    Onda niti ne analizirate što i kako promjeniti i tako se vrtite u krug nerealnih očekivanja i manjka sistematičnog rada.
    I mi smo imali problema sa igračima koji su donosili negativnu atmosferu u reprezentaciju i to je završilo tako da ih više ne pozivamo.
    Nema ni Rebića ni Kalinića iako bi nam klasični napadač dobro došao.
    Ali mora se znati disciplina i tko koga sluša inače nastane anarhija i svatko radi što hoće.
    (Mario, 4. decembar 2022 22:18)

    # Link komentara

  40. a da malo vidimo izdanja hrvatske, osim stvarno sjajne 2018-te

    2002 - ispali u grupi
    2006 - ispali u grupi
    2010 - nisu se ni kvalifikovali
    2014 - ispali u grupi
    2022 - ispadaju u 1/16 ( moja prognoza)

    ok, bolji su od nas, ali nama prebacuju za euforiju.

    Grupu su prošli uz ludačku sreću i Lukakuovu šeprtljavost
    (mile mesožder, 4. decembar 2022 19:37) ...

    Vi ste najavljivali polufinale ili finale.
    Grupu smo prošli uz odličnog Gvardiola. A ko je lud mislio da Belgija neće stvoriti šanse, pogotovo kad su išli na sve ili ništa.
    Njemačka osvajač 2014. Ispali 2018/22 u grupi. Španjolska osvajač 2010 ispali 2014 u grupi. A ti bi da hrvatska na svakom SP-u igra u polufinalu i finalu da potvrdi kvalitetu jel?
    (?, 4. decembar 2022 22:13)

    # Link komentara

  41. Ne znam otkud toliki hajp kod Srba pred svako prvenstvo. Da li netko od srpskih igrača ima osvejenu Ligu Prvaka? Nema? Imate tim sklopljen od nedovoljno dobrih igrača za vrhunske stvari. S druge strane jedan Modrić ima osvojenih 5 Liga Prvaka i juri šestu. Ima je i Perisic, i Lovren, i Mateo Kovacic. Na proslom prvenstvu i Rakitic, i Mandzukic. Od kvalitetnih sastojaka se radi dobra večera. Samo od dobrih igrača se može očekivat dobar rezultat. Nema vam tu puno filozofije.
    (Tomislav, 4. decembar 2022 22:11)

    # Link komentara

  42. Bože meni će sve muški sportovi da se ogade. Gomila gluposti sa svih strana...
    (Saša, 4. decembar 2022 22:07)

    # Link komentara

  43. Ama covece, kakve zene, mi nemamo kvalitet za vise i nikad ga nismo imali. Mi uvek izmisljamo neke price da zamaglimo sustinu, a ona glasi: mi smo solidni ali nista vise od toga. Samo nikako da se pomirimo sa tim.
    (Ne cveta cvece ni u nase preduzece, 4. decembar 2022 18:31)

    Ovakvo razmisljanje je deo problema.

    Ne, mi nemamo kvalitet da osvojimo SP, to nije sporno, ali niko ne moze da mi kaze da (konstantno) nemamo kvalitet da prodjemo grupu, a to se nije desilo od 1998.

    Pogledajte spisak ekipa koje su prolazile grupu od tada i videcete da ima dosta ekipa koje su po kvalitetu igraca slabije od ekipa koje smo mi imali u tom periodu.

    Zasto nismo osvojili SP nikad? Jer nemamo kvalitet za to.

    Zasto nikad nismo prosli grupu? Ne zbog manjka kvaliteta i ovo zahteva veoma ozbiljnu analizu i korekcije.
    (Petar, 4. decembar 2022 22:07)

    # Link komentara

  44. lepo što je verovao u nas
    (okvaldo, 4. decembar 2022 21:46)

    # Link komentara

  45. Stpiću da je Lukaku bio 5cm precizniji ne bi se ti Srbima bavio.
    (Miloš, 4. decembar 2022 21:42)

    # Link komentara

  46. U Srbiji ne postoji fudbal samo trgovina igračima iz dva kluba u kojima sede i gazduju kriminalci.Treba privatizovani klubove ali političari nedaju krave Muzare.
    (maxim, 4. decembar 2022 21:39)

    # Link komentara

  47. a da malo vidimo izdanja hrvatske, osim stvarno sjajne 2018-te

    2002 - ispali u grupi
    2006 - ispali u grupi
    2010 - nisu se ni kvalifikovali
    2014 - ispali u grupi
    2022 - ispadaju u 1/16 ( moja prognoza)

    ok, bolji su od nas, ali nama prebacuju za euforiju.

    njihovi mediji uglavnom se bave ko im je prepreka do finala. Dakle, finale se ne dovodi u pitanje. Pa šta je to nego iluzija i zabluda.

    Grupu su prošli uz ludačku sreću i Lukakuovu šeprtljavost
    (mile mesožder, 4. decembar 2022 19:37) ...

    Jel ti ponestalo slova da nas prisjetiš plasmana Hrvatske na svjetskom prvenstvu 1998 ili si jednostavno pukim slučajem zaboravio ?
    (Kajverson, 4. decembar 2022 20:43) # Link komentara

    Računa čovjek po srpskom kalendaru, nešo slično drevnom majanskom...kalendar im je u ciklusima, a svaki ciklus traje dok HR ne ostvari neki uspjeh...tada se opet resetira...dakle 1998 je bila kraj starog ciklusa...novi ciklus poceo je 1998, a trajao do 2018 - vidiš da je i to izostavio...ovaj ciklus 2019 će im trajati nešto kraće...još 15-aestak dana...dok ne istrčimo u finalu SP-a...onda opet reset vremena i kolektivni zaborav...
    (Majanski kalendar, 4. decembar 2022 21:36)

    # Link komentara

  48. Alkohol, tuča, žeme, šta više poželeti od večernjeg izlaska? Idealka... Provod zagarantovan!
    (shone, 4. decembar 2022 21:33)

    # Link komentara

  49. Pozovite opet Tompshona da Vam pjevusi... Kad vam se Vrati Momcad..
    (Zixi 72, 04. decembar 2022 19:44)

    Nego šta.
    (?, 04. decembar 2022 20:59)

    Narod ponosan na fasisticku proslost.
    (Micko, 4. decembar 2022 21:29)

    # Link komentara

  50. Апсолутно се слажем са човеком! Србија никада не учи из својих грешака. Зато јесте ту где јесте. И економски и друштвени статус и политички и наравно спорт је такође који прати стање друштва у ком се налазите! А маса се и даље ложи на фудбал! И што је најгоре, сматрате се неком силом, а нисте свесни колико сте мали
    (Фрфљави, 4. decembar 2022 21:29)

    # Link komentara

  51. Pozovite opet Tompshona da Vam pjevusi... Kad vam se Vrati Momcad..
    (Zixi 72, 04. decembar 2022 19:44)

    Jok, Cecu ćemo...
    (samo konstatiram, 4. decembar 2022 21:27)

    # Link komentara

  52. Mene niste ništa razočarali. Znan dobro kakvi ste.
    (Netijak, 4. decembar 2022 21:26)

    # Link komentara

  53. Čovjek je doveden u Hrvatsku da komentira utakmice SP u studiju državne televizije i neki dan je davao neke izjave vezano za Srbiju kad je igrala svoj treći meč, ovdje je odgovorio na pitanje novinara tko je po njemu najveće razočaranje prvog kruga. Neće on više ništa o vama pričati niti itko od ostalih stručnjaka u studiju. SP ide dalje i ide se u korak sa događajima koji slijede. HR možda već sutra ispadne od Japana, imaće se oni čim baviti
    (esti, 4. decembar 2022 21:24)

    # Link komentara

  54. Molim sve posetioce ovog portala da posete sajt index sport HR i procitaju komentare na neku vest vezanu za reprez Srbije.Tolika kolicina mrznje,prostakluka,vulgarnosti koja je na ovom portalu nedopustiva,(cak i sam komentar ovog tipa mi nikad neobjave) i to bez izuzetka.Ali ovaj portal je takav da na njemu ustase slobodno paradiraju i nama sole pamet.
    (Mika Mikic, 4. decembar 2022 21:07)

    Lazes jer tamo nije kao u sjevernoj koreji da komentar mora proci provjeru moderatora kao ovdje. Mislis da bi ovdje bilo bolje da se komentari ne moderiraju?
    (Dina, 4. decembar 2022 21:21)

    # Link komentara

  55. Objasnio covek kulturno. Svako prvenstvo krene hajp, svi se lozimo kao da cemo ga osvojiti pa onda ide pritisak, tabloidi, skandali i naravno ispadanje.
    (Ljubisa Livac, 4. decembar 2022 21:20)

    # Link komentara

  56. Gledajte malo basket komsije,Zvezdu Partizan,euroligu i tako neke stvari,neznaju bas svi fudbal da igraju
    (bole, 4. decembar 2022 21:10)

    # Link komentara

  57. A nije ti Belgija razočarenje ili Nemačka?
    (veljko, 4. decembar 2022 21:10)

    # Link komentara

  58. Molim sve posetioce ovog portala da posete sajt index sport HR i procitaju komentare na neku vest vezanu za reprez Srbije.Tolika kolicina mrznje,prostakluka,vulgarnosti koja je na ovom portalu nedopustiva,(cak i sam komentar ovog tipa mi nikad neobjave) i to bez izuzetka.Ali ovaj portal je takav da na njemu ustase slobodno paradiraju i nama sole pamet.
    (Mika Mikic, 4. decembar 2022 21:07)

    # Link komentara

  59. Jel ti ponestalo slova da nas prisjetiš plasmana Hrvatske na svjetskom prvenstvu 1998 ili si jednostavno pukim slučajem zaboravio ?
    (Kajverson, 04. decembar 2022 20:

    jok, nego čitam vašu žutu štampu VL i JL, samo se Srbima bave. te dolaze svakojaki "stručnjaci, komentatori, Šimunići, Jeličić i i ovaj iz teksta
    Nama se prebacuje euforija, a vi Hrvati?

    otprilike, sa koliko golova u mreži će se ispratiti Argentina u 1/4 i Brazil u 1/2.

    Kod nas većine nije bilo nikakve euforije. Da li smo očekivali prolaz u grupi? pa naravno, ali vaša hrvaćanska stoka iz medija udri po Srbima i šatro euforiji koje nije ni bilo

    Ako je to euforija, kako se zove ovaj neobuzdani trans kod vas
    (mile mesožder, 4. decembar 2022 21:02)

    # Link komentara

  60. Ništa fudbal ne uči. To je strast, vera, taktika i disciplina. Nema tu učenja, svaki ciklus novi selektor, novi igrači, novi savez a isti gladni državni klubovi, menadžeri i roditelji.
    Hrvati su pobegli od ovog niza zato što je Mamić privatizovao i klub i reprezentaciju tako da nije moglo da bude svadje. Pošto su Dinamo vratili državnim pijavicama, uskoro će i oni da se vrate u balkansku kaljugu.
    Razočarao me je Piksi, kao Vengerov pulen. Mislim da je zbog gola Portugalu dao svu slobodu Mitroviću, što ne bi bio problem da je zdrav i zbog toga se urušila ionako krhka koncepcija. Moraće uskoro nekog da nogira kako bi vratio autoritet.
    (Grdojka, 4. decembar 2022 20:59)

    # Link komentara

  61. Pozovite opet Tompshona da Vam pjevusi... Kad vam se Vrati Momcad..
    (Zixi 72, 04. decembar 2022 19:44)

    Nego šta.
    (?, 4. decembar 2022 20:59)

    # Link komentara

  62. Неки од ових коментара овде ме подсећају на Иранце који су славили пораз Ирана. Наравно да су их платили да шире злу крв, и наравно да то овде раде Хрвати и други суседи који мрзе Србе из петних жила, али држава, пре свега портали који објављују коментаре морају да стану на пут ауто-шовинизму и то строгим кажњавањем и без трунке милости иначе ћемо изгубити и ово мало државности што нам је остало.
    (Сунце, 4. decembar 2022 19:56)

    Iz Srbije treba pobeci a ostanite vi talibani pa streljajte po ulici svakog ko vam nije istomisljenik, ko u bratskom Iranu.
    Mozete i da uvedete zakon po kojem bi svakom paceniku sledila jedna starleta po ukazu da ne kukate vise.
    (gluposti, 4. decembar 2022 20:54)

    # Link komentara

  63. Trener nam je super, ali u kategoriji Druge evropske lige.
    Među najboljim timovima Pixi je izgubljen i sigurno nedorastao savremenim strategijama i taktikama.
    (Monolog, 4. decembar 2022 20:53)

    # Link komentara

  64. He he he, malo se neznalica zeznuo: 1974-e i 1990-e su igrali i njegovi Hrvati za JUGOSLAVENSKU reprezentaciju - nije bila samo srpska. No dobro, indirektno je priznao ono što braća Srbi govore već trideset godina: da je Srbija nasljednik Jugoslavije u statističko - sportskom smislu.
    (Talijan Fiuman, 4. decembar 2022 18:31)

    To ti je sad bitno kao lanjski sneg. Jugoslavija se raspala pre vise od TRIDESET godina a neki jos razmisljaju sta je cije bilo 1974. Nista mi nemamo od tog jugoslovenskog nasledja kad su Hrvati danas 3 klase iznad nas. Umesto da gledamo kako da napredujemo mi i dalje zivimo u nekoj proslosti.
    (Hrabri krojac, 4. decembar 2022 20:51)

    # Link komentara

  65. 3 × 40:15. Rokaj Nole!
    (Dexamethasonneomycin, 4. decembar 2022 20:47)

    # Link komentara

  66. @Razlozi
    E svako danas ima pristup internetu,prvo Zlatko Vujovic prestareo(sa 31),onda pominjes 2006-tu i pljujes Vidica koji nas je i doveo do prvenstva primivsi u kvalifikacijama sa njim 1 gol,covek nije ni igrao na tom Svetskom zato je i bila sestica,ocigledno ti on smeta jer se jedini drznuo da spomene Kokezu i ekupu,posto gle cuda ne spominjes 2018-tu kada su Kokeza i Madjija smenili Muslina i postavili onoga ko ce da im ispunjava muzicke zelje,nije ti smetao Krstajic,vec pljujes Piksija koji je iz pepela digao tim koji su doticni unistili,glavni razlozi su upravi sto sve sto valja potrosimo i omalovazimo ali zato su oni drugi vecni,i dok se ne resimo skarta i dok ne oteramo politiku iz fudbalua necemo nista uraditi
    (redondo, 4. decembar 2022 20:46)

    # Link komentara

  67. Hrvatijanci bolje da cute. Nemaju nijedan sport osim to fudbala 2018 i to na srecu. Sada su raspad od tima, pukom srecom su prosli grupu. Japan ce da ih izuje, a onda se vidimo na hrvatskim portalima.
    (Aluvial, 4. decembar 2022 20:44)

    # Link komentara

  68. Pa dobro, čim smo za njega razočarenje znači da je nešto očekivao od nas. Najveće razočarenje sigurno nismo, to su Nemci. E sad, koliko te nefudbalske stvari utiču da igrač preko noći zaboravi da igra ono što celog života trenira svaki dan, da ne može da trči više od sat vremena - ne znam.
    (Joj, 4. decembar 2022 20:44)

    # Link komentara

  69. a da malo vidimo izdanja hrvatske, osim stvarno sjajne 2018-te

    2002 - ispali u grupi
    2006 - ispali u grupi
    2010 - nisu se ni kvalifikovali
    2014 - ispali u grupi
    2022 - ispadaju u 1/16 ( moja prognoza)

    ok, bolji su od nas, ali nama prebacuju za euforiju.

    njihovi mediji uglavnom se bave ko im je prepreka do finala. Dakle, finale se ne dovodi u pitanje. Pa šta je to nego iluzija i zabluda.

    Grupu su prošli uz ludačku sreću i Lukakuovu šeprtljavost
    (mile mesožder, 4. decembar 2022 19:37) ...

    Jel ti ponestalo slova da nas prisjetiš plasmana Hrvatske na svjetskom prvenstvu 1998 ili si jednostavno pukim slučajem zaboravio ?
    (Kajverson, 4. decembar 2022 20:43)

    # Link komentara

  70. Ne ulazim u motive ovog čoveka, analiza mu je potpuno tačna.

    Da dodam, meni je neverovatno da je Fudbalski savez Srbije ODBIO sportskog psihologa FK Barselona, inače našeg čoveka, koji se ponudio da za DŽABE putuje uz reprezentaciju i pomogne.
    (Radman, 04. decembar 2022 19:41)

    Haha, pa provalili ga, kakav psiholog, kao on bi radio s njima. Covek pripremio belu maramu i hteo i on malo da se zabavi sa zenama nasih fudbalera. Zato nasi nisu ni igrali kako treba, gde ces se koncentrisati i razmisljati koji ti seik odrzava zenu. Realno, da ne ganjaju pare ne bi ni sa njima bile.
    (kl, 4. decembar 2022 20:42)

    # Link komentara

  71. Sta su se bre ovi hrvati navrzli na nas? Sto ne gledaju svoja posla? Svaki dan neki nesto komentarise "preko plota".
    (dfd, 04. decembar 2022 18:40)

    ne gleda se vas,nego ima emisija Katara...i komentiraju se sve tekme...ima izjava i za Poljake,Argentice i sve ostale.,ali naravno vas ne zanima sta se misli ili kaze o Seneglelu,ili Francuskoj,a kak je spomenuo Srbiju i opisao situaciji,danas se lako infomracija prenese i objavi...a posto smo isto govorno podrucje,normalno da ce se vijest objaviti da bi se ovako dalje komentirala ili neku raspravu rasplamsala....
    sta mislis da se ovdje objavi naslov:
    Hrvati analizirali Seneglasku reprezentaciju,tebi bi to bilo ziher zanimljivo i isao bi odmah citati ?
    (H20, 4. decembar 2022 20:41)

    # Link komentara

  72. Fudbal nije za stoku hrvate
    (Laki, 4. decembar 2022 19:50) # Link komentara

    @
    Trebao bi da kontrolišeš zavidnost.

    Pogledaj samo 1998.
    1998.
    grupna faza
    Jugoslavija : Iran 1:0
    Argentina : Hrvatska 1:0
    Holandija : Jugoslavija 2:1 (1/8F) Jugosi kući

    1/8F
    Argentina izbacila Engleze

    1/4F
    Holandija izbacila Argentinu
    Hrvatska : Njemačka 3:0 Hrvatska izbacila Njemačku

    1/2F
    Francuska : Hrvatska 2:1 (uz suđenje naklonjeno domaćinu)

    Finale
    Francuska : Brazil 3:0 (Francuzi lakse i jače pobijedili Brazil nego Hrvatsku)

    za broncu
    Hrvatska : Holandija 2:1
    (Englezi 1:0, 4. decembar 2022 20:38)

    # Link komentara

  73. Tipicno za hrvate, stalno negativno komentarisu o Srbiji.
    (Petar, 4. decembar 2022 20:37)

    # Link komentara

  74. Ama covece, kakve zene, mi nemamo kvalitet za vise i nikad ga nismo imali. Mi uvek izmisljamo neke price da zamaglimo sustinu, a ona glasi: mi smo solidni ali nista vise od toga. Samo nikako da se pomirimo sa tim.
    (Ne cveta cvece ni u nase preduzece, 04. decembar 2022 18:31)

    dosta vise toga da nemate kvalitet,uvijek neki glupi razlog...
    ne moze biti da se nema kvalitet a vecina igraca igra u Europskim klubovima...ne igraju svi u top klubovima ali igra ih dosta...i svi oni znaju igrati...to sto igra u Getafeu ili Sevilli ne znaci da je losiji igrac nego njegov kolega koji je u Juventusu....
    stvar je ekipe,uigranosti....
    po tome ispada da je i Koreja i Japan i Tunis ili Senegal bolja ekipa ..ja tvrdim da nisu,samo sto su oni uigraniji i bolji su kao tim....
    ak nemas beka...povuci nekog iz domace lige...trcat ce,htjet ce da izgori na terenu ,neke tekme (liga nacija ili prijateljske) moras nekad i zrtvovati i ubaciti svjezu krv da vidis tko sta moze...
    i Dalic koji ima super rezultate i dalje grijesi oko takvih stvari ,jer vodi nekad igrace radi neke prijasnje zahvale a ne trenutne spreme...
    Trener mora imati autoritet ,ali mora imati i savjetnike da vide ono sto on ne moze vidjeti i da mu na to ukazu....da zna promjeniti ritam utakmice....zatvoriti,napraviti pressing itd....
    svi ti igraci iz Srbije igraju to i znaju,samo izgleda kad igraju za repku odjednom zaborave ili ne zele,onda ih netko mora na to usmjeriti ili zaprijetit,ak ne zelis ,Hvala dovidjenja,ima tko zeli....
    (H20, 4. decembar 2022 20:36)

    # Link komentara

  75. @Hm
    Jeste strasno da smo recimo Holandija ili tako neko.Ali ovde je u pitanju Srbija koja je pre samo DVE GODINE godine gubila 5:0 od trecerazredne ekipe Ukrajine,pre samo dve godine smo strepeli od trecerazredne Norveske da nas isto ne razvale petardom,i gde na kraju nismo uspeli da se plasiramo medju 24 tima na EP jer nam je preveliki zalogaj takodje trecerazredna Skotska.Pritom na kraju totakni raspad sistema,kapiten nije hteo da igra najvazniji mec,Marakana poluprazna.Dosao Piksi,odveo nas na Svetsko gde duplo manje ekipa ima prolaz i to preko jedne od najboljih reprezentacija sveta i to u gostima,na samom Svetskom igrao onako kako su svi godinama prizeljkivali(pa Muslina smo smenili zbog defanzivne igre,hteli smo napadacki po svaku cenu),nije mu proslo,ali nije bilo ni realno u grupi u kojoj smo bili treci favorit,ima mesta za kritiku,cak i ostru,ali da nam je pre samo dve godine kada smo bili u rasulu ponudjen ovakav scenario prigvatili bi sve da duplo vise golova primimo.A i zar nismo sve selektore koji su imali odredjen rezultat od Petka do Muslina smenili na prvoj krivini,i svaki put sa nalednicima se totalno raspali,ajde opet da sve srusimo na prvoj etapi,pa da se zvanicno samoprpglasimo retardiranom nacijom
    (tesa, 4. decembar 2022 20:35)

    # Link komentara

  76. @ Ало бре ујаци ко Вас бре пита за мишљење, комплексаши једни.
    (Реалан, 04. decembar 2022 19:59)

    Licno ih ocima ne mogu videti, ali cinjenica da je njihovo misljenje po pitanju fudbala merodavno. Njihova reprezentacija redovno postize daleko vise od nase, predpostavljam da je slicno i sa klubovima. Ako su u necemu zaista dobri, to je fudbal. Mi smo u tom sportu saka jada, uvek bili i ostali
    (Rocco Ramirez, 4. decembar 2022 20:34)

    # Link komentara

  77. Jao sad se oni svi redom javljaju da nam sole pamet, a lagano su mogli da ispadnu samo da je Lukaku bio malo prisebniji, a u grupi jedino pobedili Kanadu.
    (Ivan kg, 4. decembar 2022 19:41)

    A ne prestajete s tim teoretiziranjem, šta bi bilo da je Lukaku...

    Možda da gledamo s druge strane, kakav im je to najbolji igrač koji je nekoliko puta s udaljenosti od nekoliko metara fulao "rupu" veličine 7.5x2.5 metara!
    (Zagrebancija, 4. decembar 2022 20:34)

    # Link komentara

  78. 1990. Rinus Mihels, selektor Holandije, nakon poslednje pripremne utakmice, protiv Jugoslavije u Zagrebu: "Nisam znao da Holandija ima ovoliko navijača u Jugoslaviji". Sram da vas bude za zvižduke himni i reprezentaciji tada. Zbog svega što danima izlučujete po novinama, dabogd vas Japan nakantao.
    (Vojvoda Momčilo, 4. decembar 2022 19:58)

    Hahah pa vi ste toj istoj svojoj himni zviždali još preko 10 godina poslije sve dok niste promijenili himnu u Boze pravde
    (Himna, 4. decembar 2022 20:23)

    # Link komentara

  79. Niko ne sme da kritikuje Srbe i Srbiju. Mi smo svesni svojih slabosti. Ali ........?
    (Ajoooj, 4. decembar 2022 20:21)

    # Link komentara

  80. 74 su bile premije, koje su obećane a nisu isplaćene. 82 su problem bile kopačke.
    (Aki, 4. decembar 2022 20:20)

    # Link komentara

  81. Uspomene na 2018 su još uvek sveže. Ispada da jedino 1998 nije bilo vanfudbalskih problema.
    (Bocko, 4. decembar 2022 19:57)

    Mozda i nije bilo vanfudbalskih, ali, fudbalskih je sasvim sigurno bilo- Vidakovic, Nadj, Pantic, Dejan Petkovic...
    (Zeljko Tomic, 4. decembar 2022 20:20)

    # Link komentara

  82. 2018e Krstajic...
    (Miki, 4. decembar 2022 20:20)

    # Link komentara

  83. Sve tacno, iako nije samo srpska, nego i jugoslovenska stvar! 1974 - kopacke mozda, ali pre svega Miljanic, koji je na turnire vodio starije igrace (27 i vise), da ih proda i staviu procenat u svoj dzep! 1990, mozda alkohol, ali opet novac, Osim je vodio igrace koji su davali novac (na golu je bio Rupa Ivkovic, u napadu prestareli i beskorisni Zlatko Vujovic), mladi lavovi su ostali u Jugoslaviji ili su bili na klupi. 2006 - tad je Sestkovic bio na celu tima, koji je iznutra razvaljivao ego-manijak i rukometas Vidic. Ovo sad je i za nas iznenadjenje, nismo ocekivali da je Stojkovic tolika truba. A izgleda da on zaista nema pojma o fudbalskoj taktici, igra kako je u Kini kao trener naucio i od tog ne odstupa, jednostavno nije intelektualno sposoban. Ni da se kontrolise, akamoli da usvaja nova znanja. Onaj turski selektor na celu svajcarskog tima, Jakin, delovao je pored njega kao nobelovac! E, moja Srbijo pored rakijskog kazana! Sve najbolje sakrivas od sveta, sve najgore radosno pokazujes!
    (Razlozi, 4. decembar 2022 19:47)

    Nije u Kini nego u Japanu, majku mu staru.
    (Dezurni smarac, 4. decembar 2022 20:16)

    # Link komentara

  84. Sad se vidi razlika u mentalitetu srba i hrvata. Hrvati imaju vise discipline i odgovornosti. Njihov fudbalski savez bolje funkcionise. Njihovi fudbaleri su bolji. Kako onaj jedan hrvatski strucnjak kaze ovo nije vidio nigde da se igra sa ovoliko napadaca, a odbrana suplja. Zasto onda govore Piksi i ostali da ce da postignu rezultat kad je to daleko od realnosti. Igra repke je ocajna. Ne znaju da sastave dva dobra napada. I uvek nas razocaraju. Ugledajte se na hrvate, oni su ipak bili drugi na svetskom , a nas busi ko stigne.
    (liman2, 4. decembar 2022 20:15)

    # Link komentara

  85. Argentina + svi ostali -
    (Ivan, 4. decembar 2022 20:04)

    # Link komentara

  86. Ало бре ујаци ко Вас бре пита за мишљење, комплексаши једни.
    (Реалан, 4. decembar 2022 19:59)

    # Link komentara

  87. 1990. Rinus Mihels, selektor Holandije, nakon poslednje pripremne utakmice, protiv Jugoslavije u Zagrebu: "Nisam znao da Holandija ima ovoliko navijača u Jugoslaviji". Sram da vas bude za zvižduke himni i reprezentaciji tada. Zbog svega što danima izlučujete po novinama, dabogd vas Japan nakantao.
    (Vojvoda Momčilo, 4. decembar 2022 19:58)

    # Link komentara

  88. Sve je počelo 1962. Posle pobede nad Nemcima u 1/4, igrači su tražili neke smešne premije ( 50 dolara, sad je to 5000 ). Iz zemlje je stigao odgovor da to ne dolazi u obzir, jer šta će na to reći radnička klasa ! 1974, igračima je rečeno da će dobiti premije, u slučaju prolaska prvog kruga - to se nije desilo 1982, na početku godine je rečeno da svaki reprezentativac može da potpiše ugovor da nosi kopačke koje hoće. Mnogi su to i uradili i uzeli velike kapare. Pred SP, FSJ je potpisao ugovor sa adidasom i svi igrači su naterani da nose njihove kopačke i vrate pare. 1990 se raspadala država. 2006 Petko i sin, plus klanovi. 2010, Antić je napravio i veću euforiju od ove, zatim potpisao unosan ugovor sa FSS , pa se opustio i dozvolio javašluk među igračima u Južnoj Africi. Uspomene na 2018 su još uvek sveže. Ispada da jedino 1998 nije bilo vanfudbalskih problema.
    (Bocko, 4. decembar 2022 19:57)

    # Link komentara

  89. Озбиљна кампања се водила против наше репрезентације и сада су ту овакви да истакну те коментаре. Сав притисак скинули са својих, а наше сурово данима понижавају. Сувише смо неопрезни, шта они то имају нама да говоре?! Видимо ми све сами. Неки од ових коментара овде ме подсећају на Иранце који су славили пораз Ирана. Наравно да су их платили да шире злу крв, и наравно да то овде раде Хрвати и други суседи који мрзе Србе из петних жила, али држава, пре свега портали који објављују коментаре морају да стану на пут ауто-шовинизму и то строгим кажњавањем и без трунке милости иначе ћемо изгубити и ово мало државности што нам је остало.
    (Сунце, 4. decembar 2022 19:56)

    # Link komentara

  90. Ко си ти уопште да коментаришеш нас,тотално си небитан.
    (Реалан, 4. decembar 2022 19:56)

    # Link komentara

  91. A vi niste bili u toj reprezrntaciji 1974, jel?


    Au brate! Prije 50 godina su uradili glupost s vama i to ti je relevantan podatak na ovu vijest? Ni roditelji ovih hrvatskih igrace nisu bili rodjeni tada...o cemu mi ovde pricamo? Ako je i od cinika, mnogo je kume. Ajde pozz. svima
    (Bosancheros, 4. decembar 2022 19:53)

    # Link komentara

  92. Fudbal nije za stoku hrvate
    (Laki, 4. decembar 2022 19:50)

    # Link komentara

  93. Da se bavimo lepšim temama: Ko je bolji: Maradona ili Mesi?
    (Saša 2., 4. decembar 2022 19:50)

    # Link komentara

  94. Mi nikada nismo imali psihu i disciplinu da pobedimo, kad igramo kao ekipa često sve ide dobro inace nesto se desi i svadja nervoza.
    (Enigma, 4. decembar 2022 19:47)

    # Link komentara

  95. "To mi je neka vrsta razočaranja. Malo sam se udubio u istoriju i video da je 1974. bilo nešto s kopačkama, 1990. alkohol, 2006. tuča, 2022. navodno žene... Fudbal nas uči, ali njih malo sporije i nekako mi ostaju magnet za neke stvari gde oni gube fokus, a ne stave prioritet na rezultat i zajedništvo", zaključio je Stipić.

    Sve tacno, iako nije samo srpska, nego i jugoslovenska stvar! 1974 - kopacke mozda, ali pre svega Miljanic, koji je na turnire vodio starije igrace (27 i vise), da ih proda i staviu procenat u svoj dzep! 1990, mozda alkohol, ali opet novac, Osim je vodio igrace koji su davali novac (na golu je bio Rupa Ivkovic, u napadu prestareli i beskorisni Zlatko Vujovic), mladi lavovi su ostali u Jugoslaviji ili su bili na klupi. 2006 - tad je Sestkovic bio na celu tima, koji je iznutra razvaljivao ego-manijak i rukometas Vidic. Ovo sad je i za nas iznenadjenje, nismo ocekivali da je Stojkovic tolika truba. A izgleda da on zaista nema pojma o fudbalskoj taktici, igra kako je u Kini kao trener naucio i od tog ne odstupa, jednostavno nije intelektualno sposoban. Ni da se kontrolise, akamoli da usvaja nova znanja. Onaj turski selektor na celu svajcarskog tima, Jakin, delovao je pored njega kao nobelovac! E, moja Srbijo pored rakijskog kazana! Sve najbolje sakrivas od sveta, sve najgore radosno pokazujes!
    (Razlozi, 4. decembar 2022 19:47)

    # Link komentara

  96. Sve OK i tačno, ali 1974. i 1990. se to odnosilo i na Hrvatsku.
    (predis, 4. decembar 2022 19:46)

    # Link komentara

  97. Do 2006 je bila Jugoslavija i SCG, a ne reprezentacija Srbije
    (Bili, 4. decembar 2022 19:45)

    # Link komentara

  98. Pozovite opet Tompshona da Vam pjevusi... Kad vam se Vrati Momcad..
    (Zixi 72, 4. decembar 2022 19:44)

    # Link komentara

  99. Sad ce srbende da ti kazu da nije tacno jer si hrvat, a i da si srbin, ne smes da kritikujes nikad nas jer smo mi nebeski narod.A zna se kakve osobe ne prihvataju kritiku.Zato smo tu gde jesmo.
    (Masinac, 4. decembar 2022 18:21)

    Ono zbog cega smo tu gde jesmo je upravo zbog takvih autosovinista koji se pravi kulturni i razumni, a u stvari cekaju svaku priliku da pljunu po svome, sto i govore nazivi poput "srbenda" i zaboravili ste cuveno "zatucani Srbi sa brdovitog Balkana". Tu se pokaze sva vasa kultura i ko je ko.
    A "srbende" pored kritike umeju da podrze svoje zemljake i u porazu, a ne samo dok se pobedjuje.
    (Dzoni, 4. decembar 2022 19:43)

    # Link komentara

  100. ništa fudbal ne uči....Fudbal je za glupe ljude ionako, nebitno odakle su....
    (Aleksa 78, 4. decembar 2022 19:43)

    # Link komentara

  101. Jao sad se oni svi redom javljaju da nam sole pamet, a lagano su mogli da ispadnu samo da je Lukaku bio malo prisebniji, a u grupi jedino pobedili Kanadu.
    (Ivan kg, 4. decembar 2022 19:41)

    # Link komentara

  102. Ne ulazim u motive ovog čoveka, analiza mu je potpuno tačna.

    Da dodam, meni je neverovatno da je Fudbalski savez Srbije ODBIO sportskog psihologa FK Barselona, inače našeg čoveka, koji se ponudio da za DŽABE putuje uz reprezentaciju i pomogne.
    (Radman, 4. decembar 2022 19:41)

    # Link komentara

  103. Na hrvatskim portalima negativne komentare o njihovoj selekciji filtriraju, dok pustaju sve negativne i izrazito sovinisticke komentare na racun nasih igraca i reprezentacije.
    (Drnch, 4. decembar 2022 19:00)

    To uopšte nije istina, sve komentare puštaju, brišu samo one koji baš bezveze vređaju samo radi vređanja, na nacionalnom, verskom ili kakvom već osnovu.

    Inače nema cenzure, slobodno Srbi dolaze na njihove portale i pišu šta god hoće, sve se automatski objavljuje i ništa ne brišu, pod uslovom da poštuješ ta neka pravila opšteg vaspitanja, bez bezobrazluka i prostakluka.
    (Leta Semoa, 4. decembar 2022 19:38)

    # Link komentara

  104. a da malo vidimo izdanja hrvatske, osim stvarno sjajne 2018-te

    2002 - ispali u grupi
    2006 - ispali u grupi
    2010 - nisu se ni kvalifikovali
    2014 - ispali u grupi
    2022 - ispadaju u 1/16 ( moja prognoza)

    ok, bolji su od nas, ali nama prebacuju za euforiju.

    njihovi mediji uglavnom se bave ko im je prepreka do finala. Dakle, finale se ne dovodi u pitanje. Pa šta je to nego iluzija i zabluda.

    Grupu su prošli uz ludačku sreću i Lukakuovu šeprtljavost
    (mile mesožder, 4. decembar 2022 19:37)

    # Link komentara

  105. Serbs, drugs and rock&roll. :D
    (Pijani zlotvor, 4. decembar 2022 19:34)

    # Link komentara

  106. Luka Modrić je po jednom roditelju Srbin. Činjenica. Zar ne? On to ne ističe i to je njegova stvar, ako njemu nije bitno nije ni nama, ali je činjenica.

    Kao što je i Kukoču majka Radojka.
    (Nikol Dž. Femija, 4. decembar 2022 19:33)

    # Link komentara

  107. човек у праву 100 посто. штета што ми ни сад нећемо да научимо за идуће првенство.
    (nidzahaker, 4. decembar 2022 19:33)

    # Link komentara

  108. iduci put bice droga, jedino je jos to preostalo
    (Puz, 4. decembar 2022 19:33)

    # Link komentara

  109. Da ne bi možda da uzmemo nekog vašeg selektora i sve bi se kao rešilo?! Kao što su Hrvati obletali Đokovića dok mu se jedan nije uvalio. E ko vas ne zna… Dušan Vlahović, Tadić, Kostić, Mitrović, Sergej, da ne nabrajam to im smeta jer imamo budućnost i realno kvalitetne igrače.
    (Dubioza, 04. decembar 2022 19:12)
    Možeš misliti hrvatskim trenerima je san voditi reprezentaciju Srbije jer ste eto u samom vrhu svjetskog nogometa haha.
    Baš nama vi smetate možeš misliti eto nitko drugi već vi haha još se niste spustili sa neba.
    Nego još vam se nije oglasio predsjednik koji vas je vidio u polufinalu kako pobjeđujete Hrvatsku.
    (mario, 4. decembar 2022 19:32)

    # Link komentara

  110. Komentiramo vas kao svakog na mundijalu. Pogotovo jer su postojala ocekivanja i kod nas da mozete napraviti bolji rezultat. Zato i toliko razocarenje uz malo neprimjerenije opaske. A zasluzujete i gore zbog odnosa reprezentacije prema svom narodu, na kraju i nogometu. Rezultat cak i nije toliko bitan.
    Piksi. Sramota je da ne shvaca da predstavlja svoju zemlju na najvecoj sportskoj smotri na svijetu. Predstavlja i prezentira. Treba biti uzor srpskoj djeci na ponos svima, i kad gubi. A on u eteru psuje, pljuje i ponasa se ko u kafani. Takva nekultura je neprihvatljiva. Nije ni cudo da ga i igraci prate. Vlahovic, treba mu dobro izvuci usi dok se ne nauci pravila dobrog ponasanja. Cak je i do sad dobar momak mitrovic zarazen seljastvom oko sebe postao olicenje nekulture.
    O tom stipic govori, covjek je razocaran jer zna kao i ja da obican srpski narod nije bahat i nekulturan ko drcni im fuzbaleri.
    (croata, 4. decembar 2022 19:32)

    # Link komentara

  111. 2006. su zvali kurve u hotel. Nemci nisu mogli da veruju
    (marko, 4. decembar 2022 19:31)

    # Link komentara

  112. @Ccc Toliko si defanzivan da si promašio poentu. Nije stvar u tome da je ta reprezentacija iz '74. bila isključivo naša, nego da 50 godina kasnije mi i dalje pravimo gluposti. Oni su možda bili tu sa nama te '74, ali vidi ih gde su danas i gde su bili pre 4 godine i gde su bili '98. Oni su naučili da ne prave gluposti, mi uvek imamo neku novu budalaštinu. To je srž onoga što je čovek rekao (bilo to tačno ili ne, a deluje kao da ima neke istine).
    (Gle, 4. decembar 2022 19:12)

    U prilog tvoje tvrdnje evo jednog primera sa SP 2018...a ima ih još, ali me mrzi da kačim

    [link]
    (viborg, 4. decembar 2022 19:30)

    # Link komentara

  113. Izgovori. Bolje i da su "afere" nego jednostavna činjenica da nam je fudbal loš. Loši klubovi, loši igrači, loša liga, korumpirano sve od petlića do reprezentativaca, a povrh svega ih najaši vlast, politika i mediji da se "bore za srpsko Kosovo"! Pa oni ne umeju da se bore ni za sebe!

    A kad to kažeš unapred jer je toliko jasno, onda te nazivaju đubretom, autošovinistom... mrze jer im rušiš sneška. Valjda i lekaru to kažu kad im konstatuje bolest?

    Srpski fudbal naprosto boluje od kancera. Nema pomoći. Mađari su nekada bili svetska fudbalska sila, danas nemaju fudbal. Pa šta?
    (Cinique, 4. decembar 2022 19:30)

    # Link komentara

  114. Srbija nije razočaralajer je i 2022. ostvarila sličan rezultat kao i pretgodnih Mundijala na koje se pladirala. Uglavnom zadnje mjesto u grupi i pakovanje kući.Nekad 1 pobjeda i 3 boda sad 1 remi, 2 poraza, 1 bod i kući. Ipak ovaj put su bili intrigantniji jer su doveli žene, pa seks skandali ali i bavljenje politikom, nervoza, vređanje, tuča i pušiona. Ali idemo dalje.
    (Milojko J., 4. decembar 2022 19:30)

    # Link komentara

  115. 2018 smena selektora koji nas je odveo na SP i dovođenje pocetnika Krstajica.
    (Aries, 4. decembar 2022 19:29)

    # Link komentara

  116. Prijatelji, braco, kumovi...
    (VS, 4. decembar 2022 19:29)

    # Link komentara

  117. a da malo vidimo izdanja hrvatske, osim stvarno sjajne 2018-te

    2002 - ispali u grupi
    2006 - ispali u grupi
    2010 - nisu se ni kvalifikovali
    2014 - ispali u grupi
    2022 - ispadaju u 1/16 ( moja prognoza)

    ok, bolji su od nas, ali nama prebacuju za euforiju.

    njihovi mediji uglavnom se bave ko im je prepreka do finala. Dakle, finale se ne dovodi u pitanje. Pa šta je to nego iluzija i zabluda.

    Grupu su prošli uz ludačku sreću i Lukakuovu šeprtljavost
    (mile mesožder, 4. decembar 2022 19:29)

    # Link komentara

  118. FSS, ranije FSJ uvek dozvoli vašarsku atmosferu u bazi reprezentacije na SP.
    Skoro je i Bata Mirković pričao da je i na SP 1998. u Sent Etjenu kroz kamp prolazio i Kurta i Murta... od novinara, preko političara do ko zna koga već sve ne...
    (Kokole, 4. decembar 2022 19:28)

    # Link komentara

  119. Kopačke su bile 82,a.ne 74.
    (Neko mi krade nick..., 4. decembar 2022 19:28)

    # Link komentara

  120. Covek je rekao kako jeste.Mesec dana medijske propaganda kako osvajamo ,vezivanje fudbala sa politikom(Ako mislis da smo losi onda mrzis Srbiju),zatim ekipa bez klasicnih bekova,trener bez ikakve ideje i stava(Cudi see zasto igraci prave duboku ofsajd zamku ,kao da I'm on to nije rekao),zatim fizicka nespremnost(da li su zene krive Ili nesto drugo ne znam)-cinjenica je da smo svako drugo poluvreme odigrali ocajno I bez ideje.Upliv SNS sekte I propagande u reprezentaciju.Jedino je Rade Bogdanovic rekao kako jeste.Ne razumem sta vam je cudno?Mi neuredjenu drzavu pokusavamo da nadomestimo sportom. Najvise me je iznerviralo mesec dana propagande Kako mi nesto mozemo a ne moramo,a druge teme (inflacija,beda,nezaposlenost,korupcija,1001 afera) idu pod tepih.Vucko je opet lozio narod kao mlade majmune.Problem je sto narod to nece da prizna her bi ispao glup,a sto je najjace jeste glup vecinom.Krenem u kladzu ,pitam kolegu sta mislis protiv Kameruna ,on kaze 3-0 .Ja kazem nema sanse,ispadnem ovakav I onakav,I na kraju budem u pravu.Takva je atmosfera da Ako ne podrzavas zdusno reprezentaciju,onda si protiv Srbije.Naravno sad ce da krenu sa propagandom o Dzaki I Saciriju,a na kraju krajeva ekipa je I kriva zbog toga.Pokazi im tako sto ces ih pobediti...Dno dna,dok je Piksi trener(svaka mu cast na fudbalsokj karijeri)pod patronatom Vucica ,za mene reprezentacija fudbala ne postoji,biti cu he pratiti.Sta vise navijacu protiv nje.
    (Filip, 4. decembar 2022 19:26)

    # Link komentara

  121. sta kazu Madjari, Bugari, Rumuni...
    (tegla, 4. decembar 2022 19:25)

    # Link komentara

  122. Ti govoris istinu. Svaka cast. Sve u redu. Takvi smo i ne znamo da ispravimo. Ali, sto se ti kao Hrvat, dakle nama stranac, interesujes bas za nas? Da li te isto tako zanima i ima li problema u ekipi Juzne Koreje? Covece, tvoji igraju dobro, i tu tvoje brige treba da se zavrse. Svi iz okruzenja se brinu samo sta je sa nasom ekipom, kao da su se svi kvalifikovali, pa i odigrali bolje od nas. Zamisli da mi kad je svako prvenstvo analiziramo samo i jedino zasto je Hrvatska losa u kosarci. Losa je i to je to.
    (Vdusan, 4. decembar 2022 19:02)

    Djavola igraju dobro, ni njihova grupa nije bila laka, ali, to dobro bas i nije. Naravno, za ovo je covek apsolutno sve u pravu, ne znam zasto nasima smeta vidjenje ovog coveka kad je pogodio u srz. A mozda im bas zato smeta, ko zna, samo istina vredja i samo ona pogadja.
    (Zeljko Tomic, 4. decembar 2022 19:25)

    # Link komentara

  123. Znači na ssledećem opet alkohol pa u krug
    (milka, 4. decembar 2022 19:23)

    # Link komentara

  124. ivo lola

    S ove vremenske distance, bolje da smo umesto "kljuca" gurali sto vise Hrvata u reprezentaciju, mozda bismo nesto kao Jugoslavija napravili, ko zna, mozda uzeli i svetsku titulu. Meni kao Srbinu nije problem da to kazem. Evo secam se sjajnog Marka Mlinarica koji zbog tog "kljuca" nije igrao u reprezentaciji (igrao nesto malo) zbog Bazdarevica, Sljiva, i sta ti ja znam.
    (Dragan PA, 4. decembar 2022 19:22)

    # Link komentara

  125. I na grbu nam pise „samo sloga srbina spasava“ i nikako da se opametimo. Teramo nas cuveni inat, koji nam je vise zla nego dobra doneo, ali eto mi smo cuveni po inatu pa zato ne odustajemo!
    (seljo, 4. decembar 2022 19:21)

    # Link komentara

  126. Uročio ih onaj što ušao s njima u avion i govorio im o polufinalu... Stavio im teret na duši, pa su morale žene, devojke i ljubavnice da dolaze u Katar, kako bi ih smirile i opustile. To je pak proizvelo gubitak energije, jer ne možeš da je.eš i trčiš sutradan kao navijen, pa su zato imali snage za 60 minuta fudbala.
    A Piksi je ludeo što gleda mlade fudbalere i njihove mlade lepše polovine, setio se kad i on bio mlad, pa popi.deo što mora svoju matoru polovinu da gleda i u Kataru pored sebe. Zato je izgledao pogubljeno i grešio sa izmenama. Ajde stavite sebe u situaciji gde pored vas špartaju mlade lepotice, a ispod oka vas gleda vaša matora žena. Pa da poludiš!
    (Neo@, 4. decembar 2022 19:20)

    # Link komentara

  127. Realno pogan smo narod, preke naravi, kratkog fitilja.. Dva rodjena brata se zavade, dve rodjene sestre ne govore, to imate u svakoj familiji kod nas. Zasto igramo kvalifikacije bolje nego turnire? Pa zato sto se okupimo na 2-3 dana i posle toga svako na svoju stranu, nema vremena da se pozavadjaju. Cim treba da provedu 2-3 nedelje zajedno, eto problema!
    (navijac, 4. decembar 2022 19:18)

    # Link komentara

  128. 1990. nije postojala reprezentacija Srbije..
    (Alek, 4. decembar 2022 19:16)

    # Link komentara

  129. Sto se mi ljutimo kad neko kaze istinu pa zar nije tako ko zna sta su radili kad su isli na spavanje a i nisu neki ekstra kvalitet.Pa mi se nismo 24 godine kfalifikovali za evropsko prvenstvo to znaci kad je igro i Stojkovic,Mijatovic,Miihajilovic i ostali pa nismo uspeli jer ne mozemo fizicki da igramo turnir.
    (Zoran, 4. decembar 2022 19:14)

    # Link komentara

  130. Na Hrvatskoj televiziji postoji emisija Qatara koja traje skoro cijeli dan i razni nogometni stručnjaci komentiraju SVE reprezentacije koje igraju i ukazivaju da dobre i ma loše strane te reprezentacije. Tako da ne, ne komentiramo samo Srbiju.
    (Dea Jay, 4. decembar 2022 19:13)

    # Link komentara

  131. Da ne bi možda da uzmemo nekog vašeg selektora i sve bi se kao rešilo?! Kao što su Hrvati obletali Đokovića dok mu se jedan nije uvalio. E ko vas ne zna… Dušan Vlahović, Tadić, Kostić, Mitrović, Sergej, da ne nabrajam to im smeta jer imamo budućnost i realno kvalitetne igrače.
    (Dubioza, 4. decembar 2022 19:12)

    # Link komentara

  132. @Ccc Toliko si defanzivan da si promašio poentu. Nije stvar u tome da je ta reprezentacija iz '74. bila isključivo naša, nego da 50 godina kasnije mi i dalje pravimo gluposti. Oni su možda bili tu sa nama te '74, ali vidi ih gde su danas i gde su bili pre 4 godine i gde su bili '98. Oni su naučili da ne prave gluposti, mi uvek imamo neku novu budalaštinu. To je srž onoga što je čovek rekao (bilo to tačno ili ne, a deluje kao da ima neke istine).
    (Gle, 4. decembar 2022 19:12)

    # Link komentara

  133. Stipica Tomica, čuveni trener i psiholog.
    (ivica jurica, 4. decembar 2022 19:11)

    # Link komentara

  134. Ja sam Rambo sa Balkana...vole me žene lepše od Brene....žene, samo žene...žene...

    Šta'š ka'samo taki...volimo mi i fuzbalski balon, ali još više volimo neke druge balončiće...

    Sa'će da me 'apse zbog seksizma...
    (jerosim kučka, 4. decembar 2022 19:09)

    # Link komentara

  135. A vi niste bili u toj reprezrntaciji 1974, jel? Na stranu sto smo mi divljaci ali nista niste bolji iako ste umislili da ste gospoda! Iz istog ste brloga Samo sto imate malo vise srece od nas pa ste u EU.
    (Ccc, 04. decembar 2022 18:26)

    Očigledno nisu.

    Mi smo sami sebe proglasili za naslednika SFRJ mi smo sebi prisvojili sva učešća i sve medalje u svim sportovima iz tog vremena.
    (3210, 4. decembar 2022 19:06)

    # Link komentara

  136. Ti govoris istinu. Svaka cast. Sve u redu. Takvi smo i ne znamo da ispravimo. Ali, sto se ti kao Hrvat, dakle nama stranac, interesujes bas za nas? Da li te isto tako zanima i ima li problema u ekipi Juzne Koreje? Covece, tvoji igraju dobro, i tu tvoje brige treba da se zavrse. Svi iz okruzenja se brinu samo sta je sa nasom ekipom, kao da su se svi kvalifikovali, pa i odigrali bolje od nas. Zamisli da mi kad je svako prvenstvo analiziramo samo i jedino zasto je Hrvatska losa u kosarci. Losa je i to je to.
    (Vdusan, 4. decembar 2022 19:02)

    # Link komentara

  137. Toliko Hrvati pojedinci preteruju u glumi neke moralne gromade prema našem narodu da još malo niti jedan Srbin neće moći sesti sa Hrvatom običnim, nedužnim za sto. Gotovo je to! Kao sa Bugarima posle prvog svetskog rata. Evo ja prvi! Jednostavno sjašite više s nas!
    (Danas, 4. decembar 2022 19:02)

    # Link komentara

  138. Tačno je ovo, ali isto tako je 1974. bila zajednička Juga, a i 1990.. Ovo je samo dokaz da mnogi u Hrvatskoj nikada nisu SFRJ doživljavali svojom državom.
    (Borkec, 4. decembar 2022 19:02)

    # Link komentara

  139. Hrvati non stop pisu o nasoj reprezentaciji i izvlace prljav ves da bi skinuli pritisak sa svoje. Jako podmuklo njihove novine izvestavaju sa svetskog usput pustajuci prljave komentare juznih suseda koji su smisljeno okupirali hrvatske portale. Prave lose vesti tamo gde ih nije ni bilo. Stite svoje igrace tako sto teziste losih vesti prebacuju na nase igrace i trenera. Vise su imali dnevnih vesti o nasoj reprezentaciji nego o njihovoj. Na hrvatskim portalima negativne komentare o njihovoj selekciji filtriraju, dok pustaju sve negativne i izrazito sovinisticke komentare na racun nasih igraca i reprezentacije.
    (Drnch, 4. decembar 2022 19:00)

    # Link komentara

  140. Po ovoj izjavi ispada da su samo Srbi igrali 1974. A inace hrvatska policija nije ucestvovala u gusenju demonstracija na Kosovu 1981? I tu vas nije bilo?
    (ex Srbin, 4. decembar 2022 19:00)

    # Link komentara

  141. aman, ispašćete i Vi, a onda bi trebalo svi da komentarišemo. dosadni ste bre kroasani više
    (js, 4. decembar 2022 18:59)

    # Link komentara

  142. Da se ne lazemo...Piksi nema pojma. Imamo dobre igrace ali nemamo tim. Nemamo igru odnosno nemamo taktiku.

    Ono sto je zaista sramotno je da se i dalje sve zabasuruje. Sve u fazonu nije strasno, borili su se...

    Ma sta se bre borili...TRI UTAKMICE - JEDAN BOD...OSAM GOLOVA!!! I mogli su jos toliko da prime!!!

    I sad ce neko da kaze nije strasno?! Pa jeste strasno!!! Itekako!!!

    Onaj Rade Bogdanovic je prvi put dobro, posteno rekao ko je los (Piksi), a vec u sledecim nastupima se maltene izvinjavao Piksiju i gledaocima.

    E, dok je takvog, poltronskog mentaliteta, dok se javno ne progovori o greskama, nema vajde od fudbala, i ne samo od fudbala. Gde nam je kosarka, rukomet...
    (Hm, 4. decembar 2022 18:59)

    # Link komentara

  143. Jes' baš šteta... inače smo bili glavni favorit za titulu ili,s obzirom da su nam 2 najbolja igrača bila rovita, bili, među 3 glavna favorita.

    Namačka, Belgija, Urugvaj, Danska,Poljska, Meksiko, pa onda Italija, Švedska, Češka, Čile....realno, sve sitna boranija za Srbiju.
    (vukan, 4. decembar 2022 18:58)

    # Link komentara

  144. @Skywalker, 04. decembar 2022 18:39
    1974. godine su Bogićević i Vladić ukrali autobus kojim se prevozila reprezentacija Jugoslavije i vozili ga noću po ulicama Minhena.
    (Nem sam k'o riba, 4. decembar 2022 18:57)

    # Link komentara

  145. @Masinac
    Ne,tu smo gde jesmo zbog stalnog posipanja pepelom,zbog kompleksa nize vrednosti koje se zapatilo kod nas poslednjih godina,zbog defetizma,malodusnosti,komsije to nemaju,zato ove kritike sa njihove deluju malo nipodastavajuce i realno nemaju osnova u realnosti,iako sam ja uvek za konstruktivnu kritiku,jer one mogu samo doneti dobra.Osnovna stvar je u tome sto nas fudbal(kao i rukomet)vode kriminalci i nesposobnjakovici,kod Hrvata je ista stvar u kosarci.A ovo insistiranje na vansportskim detaljima je uvek lakse nego pominjati sportske stvari,a losi rezultati u fudbalu ipak mnogo vise imaju veze sa timovima koji su igrali ta prvenstva a ne da li se neko napio ili overio tudju zenu.Prosto,u SFRJ od 70-tih kad je fudbal postao big biznis,medijski atraktivniji i globalno praceniji,poceo je u reprezentaciji da radi kljuc po biranju tima,nikad nije bilo na terenu najboljih 11,uvek neki kompromisi,zato nismo nista ni uradili sem 1976-te,kasnije ekupu koja je mogla stici do vrha unistile sankcije,tako da 1998 i 2000 smo imali prestar sastav,2006-te prosecan,plus preteska grupa i suspenzija glavnog igraca,2010-te nismo imali krsenog veznjaka i spica,dok ove godine suprotno-nismo imali odbranu,i suva realnost jesu rezultati koje smo postigli.Jedino 2018-ta,e tu mogu knjige da se pisu,smena selektora pre prvenstva jer ocigledno nije pristao da mu drugi sastavljaju tim,zamenjen onim ko je to pristao.Paradoks-najmanja buka bese tad,svi se pravili da je sve ok,e tu je problem.
    (ivo lola, 4. decembar 2022 18:56)

    # Link komentara

  146. A vi niste bili u toj reprezrntaciji 1974, jel? Na stranu sto smo mi divljaci ali nista niste bolji iako ste umislili da ste gospoda! Iz istog ste brloga Samo sto imate malo vise srece od nas pa ste u EU.
    (Ccc, 04. decembar 2022

    Nema to veze sa srecom a ni sa EU. Pogledaj njihove rezultate sa Svetskih sampionata. I tu je kraj cele price.
    (Jevrem, 4. decembar 2022 18:54)

    # Link komentara

  147. Meni ekipa SRB nije razocaranje, igrali su koliko su mogli trenutno, dali dosta golova doduse odbrana je i primila dosta, ali imali su i teske protivnike.
    I bice sve ok, idemo na EP..
    Mediji i narocito nki nedobronamerni zli ljudi su podizali ocekivanja, izmisljali textove i afere, sve su radili protiv SRB ukljucujuci i ovog "trenera" za kog nkd cuo nisam.
    S druge strane ni Pixi niti iko od igraca nije nkd izjavio bilo sta sto bi sada moglo da im se uzme u gresku..
    (C i n i k, 4. decembar 2022 18:52)

    # Link komentara

  148. Najveća greška Srbije je ta što je UMIŠLJENA.
    Sve ostalo je posledica toga. A dokaz tome da je umišljena je i mesto koje je zauzela.
    Prosto.
    (gradjanin M, 4. decembar 2022 18:51)

    # Link komentara

  149. Onaj koje pratio sve 3 uktamice u grupi i sve izmedju moze da shvati da nije u pravu sto se tice ovoh i prethodnih godina a shvaticete za par meseci do par godina sve.
    (Aki, 4. decembar 2022 18:51)

    # Link komentara

  150. Eto Ovaj sme da to kaže, a kad sam prokomentarisao da svi fudbaleri na čelu sa Pixijem treba da odu CVRC komentar cenzurisan (sa cenzurom b92 kao medij u Srbiji prednjači što je za svaku pohvalu naravno) ...
    (XXL, 4. decembar 2022 18:50)

    # Link komentara

  151. 2018 Granit Xhaka & Xherdan Shaqiri
    (Tony Gunz, 4. decembar 2022 18:48)

    # Link komentara

  152. Srpska fudbalska reprezentacija je samo odraz našeg mentaliteta. I mi, kao narod, ništa nismo naučili iz svoje prošlosti, pa da to ispravljamo. Zato sigurno propadamo.
    (Avenger, 4. decembar 2022 18:46)

    # Link komentara

  153. Lik je potpuno u pravu. A i Arsene Vegner ono sto je rekao isto je u pravu. Svi koji se iole razumeju u fudbal sve u vezi nas im je jasno, i sve su u pravu. Nisam sad ja tu da mračim, i nisam autošovinist, ali mi smeta što nikad niko ne snosi nikakvu odgovornost u vezi katastrofalnih rezultata ili skandala. Sama reč "reprezentacija" znaci da oni reprezentuju svoju zemlju. Znači da predstavljaju mene, tebe, i svakog od nas. Umesto da se potrude da dostojanstveno i u najboljem svetlu predstave svoj narod, svoju tradiciju, naše kvalitete, oni se svaki put iznova potrude da pokažu naše falinke mane i generalno rasulo. Moje pitanje je jednostavno ..... Zašto?
    (Šone, 4. decembar 2022 18:42)

    # Link komentara

  154. A 2018,Albanci u Svajcarskoj,uvek nesto mnogo bitno!
    (dragan, 4. decembar 2022 18:41)

    # Link komentara

  155. 2010. i alkohol i cigarete.
    (Pirotehnicar, 4. decembar 2022 18:41)

    # Link komentara

  156. Sta su se bre ovi hrvati navrzli na nas? Sto ne gledaju svoja posla? Svaki dan neki nesto komentarise "preko plota".
    (dfd, 4. decembar 2022 18:40)

    # Link komentara

  157. Vala svaka mu ko u Njegosa… Zabraniti ucesce jedno desetak godina dok ne nauce da se kontrolisu.
    (Nesa, 4. decembar 2022 18:39)

    # Link komentara

  158. Nije pomenuo '82-gu i igranje pokera do zore.
    (Skywalker, 4. decembar 2022 18:39)

    # Link komentara

  159. Koga boli uvo sta ovaj priča? Mi ima da im zameramo, a ne on. Nek gleda svoj konjusarski posao.
    (Rđa, 4. decembar 2022 18:39)

    # Link komentara

  160. Onaj Vlahović već je umislio da je zvezda. Meni lik izgleda kao da ga ne smije niti jedan suigrač pogledati. Možda griješim ne znam.
    (qw, 4. decembar 2022 18:37)

    # Link komentara

  161. Проблем је најбоље дефинисао Драган Џајић када је рекао "Ми им доведемо к***е да се ослободе стреса, а они их жене."
    (my way, 4. decembar 2022 18:36)

    # Link komentara

  162. Vi ste tu izmislili termin autošovinista...

    Zašto bi neki Srbin bio manje Srbin i "autošovinista" ako ukazuje na nešto šta po njemu u Srbiji nije dobro?!

    Na tu foru u povijesti književnosti na primjer postoji nebrojeno puno autošovinista!
    (Zagrebancija, 4. decembar 2022 18:34)

    # Link komentara

  163. Meni je fascinatno da je neko odbio pomoc psihologa iz jedne Barselone.
    A selektor na poluvremenu pri (samo) 2:2 zalego na klupu sav unezveren, a ima jos celo poluvreme predsobom ...
    (Dodo, 4. decembar 2022 18:34)

    # Link komentara

  164. Ama covece, kakve zene, mi nemamo kvalitet za vise i nikad ga nismo imali. Mi uvek izmisljamo neke price da zamaglimo sustinu, a ona glasi: mi smo solidni ali nista vise od toga. Samo nikako da se pomirimo sa tim.
    (Ne cveta cvece ni u nase preduzece, 4. decembar 2022 18:31)

    # Link komentara

  165. He he he, malo se neznalica zeznuo: 1974-e i 1990-e su igrali i njegovi Hrvati za JUGOSLAVENSKU reprezentaciju - nije bila samo srpska. No dobro, indirektno je priznao ono što braća Srbi govore već trideset godina: da je Srbija nasljednik Jugoslavije u statističko - sportskom smislu.
    (Talijan Fiuman, 4. decembar 2022 18:31)

    # Link komentara

  166. Treba da nam se ceo svet smeje!
    (dancilo, 4. decembar 2022 18:31)

    # Link komentara

  167. Mnogo je filozofije. Mislim da je istina mnogo jednostavnija. Srbija nema levog i desnog beka i mora da igra sa 3 nazad a da bi igrao sa 3 nazad oni moraju da su uigrani medjusobno i sa veznima. To kod nas nije slucaj i to je nas limit. Sto se mene tice, napred momci do EP.
    (Miki, 4. decembar 2022 18:31)

    # Link komentara

  168. Nema veze, makar da ustedimo pare od stadion ionake nema ko da ga napuni...
    (oh wait, 4. decembar 2022 18:30)

    # Link komentara

  169. Gde da kliknem lajk?
    (Aleks, 4. decembar 2022 18:29)

    # Link komentara

  170. Kaze nas trener da smo samo bili kompletni... Pa sta bi tada bilo? Bili su nam povrijedjeni napadaci! Je li nismo mogli dati go? Jesmo! Bi li dali Brazilu 2 gola? Ili mozda 4 gola Kameruncima i 3 gola Švajcarcima? Pa oni svi bi dali opet jos jedan dodatni go. Problem je bila formacija, losa odbrana, lose izmjene... Sta cemo da najlošijem vodjenju utakmice u istoriji, po rijecima Rade Bogdanovića, ali i mnogih drugih stručnjaka? Pa jesu li tu krive povrede. E moj Piksi, sta ti se desilo sa razumom? Mi smo bilo bez trenera na prvenstvu. Piksi je pokazao da nije dorastao. Mi trebamo ozbiljnog, ali ozbiljnog stranog trenera. Koliko god kosta da kosta. Ima se para za to, nisu pare problem, sam plasman u 8 finala donosi 16mil eura.
    (detektiv, 4. decembar 2022 18:29)

    # Link komentara

  171. Evo i ovaj provocira…
    (samo neke provokacije, 4. decembar 2022 18:17)

    Čovek napravio objektivnu analizu, sve je kako je rekao.

    Nego tebi je provokacija jer je to rekao Hrvat!
    (Zamenik pomoćnika sekretara, 4. decembar 2022 18:27)

    # Link komentara

  172. To sa kopačkama je bilo 1982,kad su se posvadjali da li da nose adidas ili pumu,a 1974. je bila svadja oko para. Uglavnom uvek ima neka afera,a ovo sto je Piksi dopustio da im dodju zene pred utakmicu sa Svajcarskom je stvarno neverovatno.
    (Oliver, 4. decembar 2022 18:27)

    # Link komentara

  173. A vi niste bili u toj reprezrntaciji 1974, jel? Na stranu sto smo mi divljaci ali nista niste bolji iako ste umislili da ste gospoda! Iz istog ste brloga Samo sto imate malo vise srece od nas pa ste u EU.
    (Ccc, 4. decembar 2022 18:26)

    # Link komentara

  174. Hrvati sad daju ovakve izjave pred bitnu utakmicu kako bi pokazali kako oni navodno imaju zajedništvo za razliku od nas.

    Naš glavni problem je objektivan nedostatak kvaliteta, trenutno je uspeh što smo učestvovali na SP i to je to.
    Niko normalan nije očekivao od nas mnogo više od ispadanja u grupi.

    Idemo dalje, fali nam konstantnost, dajte da učestvujemo na jednom EP i povežemo nekoliko velikih takmičenja, onda imamo pravo da očekujemo nešto
    (Arzt, 4. decembar 2022 18:25)

    # Link komentara

  175. Hrvati sad daju ovakve izjave pred bitnu utakmicu kako bi pokazali kako oni navodno imaju zajedništvo za razliku od nas.

    Naš glavni problem je objektivan nedostatak kvaliteta, trenutno je uspeh što smo učestvovali na SP i to je to.
    Niko normalan nije očekivao od nas mnogo više od ispadanja u grupi.

    Idemo dalje, fali nam konstantnost, dajte da učestvujemo na jednom EP i povežemo nekoliko velikih takmičenja, onda imamo pravo da očekujemo nešto
    (Arzt, 4. decembar 2022 18:25)

    # Link komentara

  176. U pravu je čovek, takve ljude treba da angažujemo kao pomoć selektoru ubuduće. Tetovirani igrači su u Katar vodili ljubavnice, jedan čak i ćerku ratnog kriminalca pa su izlazile slike kako ga ona "bodri" sa tribina. Naravno da tada nema rezultata. Zato je važno pozvati prave igrače koji će reprezentovati zemlju u svakom pogledu.
    (gde su uzori, 4. decembar 2022 18:24)

    # Link komentara

  177. Jel bio svečani doček reprezentacije, uz limenu muziku?!
    (Sine ratio, 4. decembar 2022 18:23)

    # Link komentara

  178. Samo nam Hrvati trebaju da nas savetuju. I sjasite vise od nas
    (Ana, 4. decembar 2022 18:23)

    # Link komentara

  179. lepo kaže čovek.

    opet smo bili samo grupa pojedinaca, tek povremeno smo bili tim. velika šteta koju su napravile sitne duše.
    (dača, 4. decembar 2022 18:22)

    # Link komentara

  180. Sad ce srbende da ti kazu da nije tacno jer si hrvat, a i da si srbin, ne smes da kritikujes nikad nas jer smo mi nebeski narod.A zna se kakve osobe ne prihvataju kritiku.Zato smo tu gde jesmo.
    (Masinac, 4. decembar 2022 18:21)

    # Link komentara

  181. Bravo,svaka ti je na mestu..
    (zagor@ciko@duh sa sekirom, 4. decembar 2022 18:18)

    # Link komentara

  182. Evo i ovaj provocira…
    (samo neke provokacije, 4. decembar 2022 18:17)

    # Link komentara

  183. Pa jes'...
    (SDS, 4. decembar 2022 18:16)

    # Link komentara