1. Obavestite se pre nego sto komentarisete, Aus priznaje sve vakcine osim Ruske. Priznaje i dve kineske i dve indijske, dakle sve koje je priznala i SZO
    [link]
    (neko, 29. novembar 2021 14:50)

    U tome i jeste problem, jer se Novak najverovatnije vakcinisao baš ruskom.
    Drugi problem je što ne želei da se izjasni kao vakser, zbog svojih kvazinaučnih stavova i raznoraznih teorija zvere, kojima je sklon.
    Najveći problem će biti velika pauza, jer ako ne zaigra na AO, realno neće igrati sve do marta i USA turneje, gde takođe može biti uslovljen vakcinacijom, što onda znači da će mu prvi turniri biti tek na početku sezone šljake.
    Vreme više ne radi ni za njega, kao ni za Nadala, Federer je već u penziji, samo mu niko nije javio, dolazi novo tenisko doba, bolje ili gore ali to je neizbežno.
    (tako treba, 29. novembar 2021 21:09)

    # Link komentara

  2. Obavestite se pre nego sto komentarisete, Aus priznaje sve vakcine osim Ruske. Priznaje i dve kineske i dve indijske, dakle sve koje je priznala i SZO
    [link]
    (neko, 29. novembar 2021 14:50)

    # Link komentara

  3. Sve je jasno. Odluka je na Novaku. Para i titula ima dovoljno.
    (xqt, 28. novembar 2021 23:51)

    # Link komentara

  4. Evo, bas me nesto zabole dal je Novak vakcinisan, a narocito da li ce da igra.
    (Eto!, 28. novembar 2021 08:15)

    # Link komentara

  5. Ma bez sekiracije, ide Novak u Melburn i uzima jos jedan AO.
    Garantovano.
    Ajmo Nole, Vukovi sa Ontarija uvek uz tebe!
    (Milosav, 28. novembar 2021 00:05)

    # Link komentara

  6. Dali je moguće da je zavladao rat vakcinisanih protiv nevakcinisanih? SVEST je nestala !!! Sve vas molim razmislite kuda ovo vodi? Pa dajte da tražimo lek i izlaz iz ovog zla a lični izbor neka bude lični. Sve drugo je zlo.
    (Zoran Bogdanović, 27. novembar 2021 22:11)

    # Link komentara

  7. Извињавам се на пропусту, грешком сам уписао друго име, уместо Др Роберта Малонеа споменуо сам човека који се исто тако свакодневно бори да истина изађе на видело.
    (Малац, 27. novembar 2021 21:08)

    # Link komentara

  8. Ja bih baš voleo da ti lično dođeš da mi oduumeš dete.Veruj mi da bih bio jako srećan da se tako nešto desi.Međutim ti si jedna budala koja želi da neko umre.Rinsi mali čovek i miš koji bije po tastaturi jer u životu se usere u gaće kada vidi nečiju senku ....
    (Rape, 27. novembar 2021 20:43)

    # Link komentara

  9. @DG
    Koji su to mnogi svetski strucnjaci i doktori koji imaju podlogu iz mol. biologije i virusologije, a da se protive vakcinaciji? Navedi imena doticnih? Nema ih.
    Psihijatar, ginekolog, pedijatar ili stomatolog imaju podlogu iz molekularne biologije neznatno vecu od automehanicara ili pravnika.
    Dakle, nikakve veze nemaju s temom. A i takvih nema medju svetskim strucnjacima, a da se protive vakcinaciji. Pitanje je zasto ti uvazavas misljenja nekolicine, a ne uvazavas misljenje ogromne, dominantne vecine istinskih strucnjaka? Stvar je u tome da si zatucan, ispranog mozga, neobrazovan, bez osnovnih znanja o temi, "ucis" o vakcinama preko tabloida i YT kanala i jos smatras da imas pravo da pametujes i siris dezinformacije.
    Sreca pa si nebitan. Manjina si, vecina vlada, bices izolovan, izopsten i nema tu pomoci za tebe.
    Da su tvoje teorije o zaverama tacne, onda bih ti preporucio da se vakcinises, da te ne bi ubili nekom novom verzijom virusa. Sta ce im takvi poput tebe, neposlusni, neobrazovani, zatucani?
    (haha, 27. novembar 2021 16:46)

    Навешћу само једно име пошто рече да их нема никако. Списак свих је иначе предуг и не постоји скрипта која би дозволила толико простора, али нису на платном списку нити су миљеници плаћених мас медија који шире само један наратив. Сама та чињеница да се друго мишљење не чује и није доступно ни на једним државним мас медијима требало би паметном човеку да каже да нешто није у реду, али битно је изгледа да не штрчиш јер није ИН.
    Дакле, творац мРНА вакцине Др Давид Мартин је против употребе те исте.
    (Малац, 27. novembar 2021 20:36)

    # Link komentara

  10. Zbog 15% nevakcinisanih idiota.
    Ne trebaju meni argumenti za tebe, jednostavno nisi sposoban da ih razumes, a i nema koristi. Svejedno ce biti onako kako mi kazemo.
    Neces smeti ni na ulicu, hahaha! Oduzecemo ti decu i vakcinisati, otpusticemo te s posla, ahahahahahahaha!
    (haha, 27. novembar 2021 17:04)

    Posle one poruke da želiš nekome da mu umre neko najbliži, a ovom porukom o oduzimanju dece kojom samo potvrđuješ svoje psihičko stanje, je svakom normalnom ovde već jasno da si ti dečko opasno oboleo, verovatno od tih silnih vakcina......
    (panter pudlica, 27. novembar 2021 20:20)

    # Link komentara

  11. nek on cuka svoju lopticu,a bilo bi dobro kad bi nesto love ulozio i u svoje obrazovanje,osnovna skola nije dovoljna za pompezne izjave
    (covek, 27. novembar 2021 19:59)

    # Link komentara

  12. Jedino mogu da kazem da se ovaj Australijanac mnogo rasprdeo. Poceo je oprezno, a sada je sve arogantniji jer mislim da veruje da ce NOle popustiti, pa hoce da ispadne faca.
    NOle se NE SME vakcinisati samo zbog AO - pazite, ne kazem da ne treba da se vakcinise zbog sebe, ukoliko tako odluci... ali to ne sme uraditi zbog forme, jer je cinjenje necega zbog forme, propisa i prisile pocetak gubitka slobode. A on se za slobodu i ljudi i igraca bori vec dugo.
    (mislim, 27. novembar 2021 18:58)

    # Link komentara

  13. Ја Нола подржавам увек када игра а да ли се вакцинисао не занима ме
    (11, 27. novembar 2021 18:52)

    # Link komentara

  14. @ Oliver
    Razbio sam ja tebe u paramparčad. Sramota da se neko lažno predstavlja kao lekar i promoviše vakcinaciju i obmanjuje ljude. Ti si pun mržnje to se da videti na ostalim temama na kojima ostavljaš komentare. To nije ponašanje jednog lekara, nego nadrilekara.
    (Oliverski sendvičar, 27. novembar 2021 18:51)

    # Link komentara

  15. @sendvicar

    Razbio sam te u raspravi i to je svima jasno. Nemas nikakve argumente,samo mrznju i uvrede,ali mene ne mozes da uvredis. Opsednut si mojom licnoscu sto je ozbiljan znak psihopatologije,hehehe
    (Oliver, 27. novembar 2021 18:33)

    # Link komentara

  16. AU... KOLIKO MENTALNO BOLESNIH LJUDI NA OVAKO MALOM MESTU, NEBITNO DA LI STE VAKSERI ILI ANTI-VAKSERI
    (Kikujiro, 27. novembar 2021 18:29)

    # Link komentara

  17. A vitamini C i D, zdrava ishrana, vezbanje svaki dan, priroda, sunce… ili samo bodi svako tromesecje, i sedi kuci gradjanine pokorni
    (kovid 21, 27. novembar 2021 17:14) 

    Ma kako da nije? Ja sam pokoran a ti misliš svojom glavom. Ali ti precenjuješ svoj intelekt i svoje znanje. Ajde da u fudbalu svako ima svoje mišljenje, ali u medicini i drugim naukama to ne ide.
    (wiener, 27. novembar 2021 18:15)

    # Link komentara

  18. @ wiener
    Tebi se izvinjavam, ja se obraćam našem eminentnom profesoru Oliveru.
    (Oliverski sendvičar, 27. novembar 2021 18:04)

    # Link komentara

  19. @Oliver
    Ne nisi me iznervirao, krivo mi je što imaš biblioteku od 150000 knjiga i što si slušao Pelemiša na fakultetu medEcinskih nauka u Diznilendu 1995, a sada si na prinudnom radu u Austriji..
    (Oliverski sendvičar, 27. novembar 2021 17:46)

    # Link komentara

  20. @USA northeast
    Pricas o necemu sto nema veze s ovim.
    Da li vakcina protiv gripa znaci da ne mozes da obolis od gripa?
    Bolesti koje su skoro iskorenjene, bolesti koje se ne prenose s coveka na coveka, nisu isto sto i pandemija ili epidemija.
    Tetanus ne mozes dobiti na svakom koraku, koronu mozes.
    Ponavljam, obrazujte se ljudi.
    (haha, 27. novembar 2021 17:30)

    # Link komentara

  21. (Dare, 27. novembar 2021 12:37)

    Analogija ti veze s vezom nema, praviš paralelu zarazne bolesti i sporta. Ponoviću reči jednog od istomišljenika ovde:
    Niskima smetaju visoki, ružnima lepi a neobrazovanima obrazovani.
    (Joni, 27. novembar 2021 17:22)

    # Link komentara

  22. kazi, sta je poenta vakcine?????
    (flex, 27. novembar 2021 13:32)

    Jačanje imunog sistema, tako da ako se ljudi razbole nemaju najteže simptome i ne završavaju na intenzivnoj nezi. Na taj način se kapaciteti intenzivne nege mogu koristiti za ljude koji boluju od drugih bolesti. U nekim delovima Austrije se operacije odlažu zbog nevakcinisanih na intenzivnoj nezi, na primer. Jel to tolko teško razumeti?
    (wiener, 27. novembar 2021 14:20)

    A vitamini C i D, zdrava ishrana, vezbanje svaki dan, priroda, sunce… ili samo bodi svako tromesecje, i sedi kuci gradjanine pokorni
    (kovid 21, 27. novembar 2021 17:14)

    # Link komentara

  23. Neverovatno. Sta ti mislis da je vakcina? Oklop? Grip i dalje postoji, iako se ljudi vakcinisu vec decenijama. Sta mislis zasto? I obolevaju i dalje i vakcinisani. Ali ne zavrsavaju u bolnicama niti umiru.
    Zasto pricas o vakcinama a nisi obrazovan?
    (haha, 27. novembar 2021 15:50)

    Da prijatelju, do sada je vakcina znacila ‘oklop’. Npr polio ili tetanus. Zamisli dobijes tetanus i posle mesec dana umres od posekotine zarjalim metalom. To je gotovo nemoguce. Zato ovi kokteli sto se bodete njima svaka 3 meseca - nebi rebalo da se zovu vakcine.
    (USA northeast, 27. novembar 2021 17:12)

    # Link komentara

  24. @ludogorec

    Nema nikakvog novog svetskog poretka. O tome je pricao jos Dzordz Bus Stariji posle pada berlinskog zida,ali danas nema nista od toga. To je bila neostvarena americka zelja. Danas je svet multipolaran sa vise centara moci,sto naravno teoretičari zavera,u svojoj banalnoj trivijalizaciji spoljne politike,ne mogu da shvate. Svet je suviše kompleksan i komplikovan za skromne intelektualne kapacitete antivaksera.
    (Oliver, 27. novembar 2021 17:07)

    # Link komentara

  25. Ja da imam neke koristi od vakcine ja bih se vakcinisao. Tu delim Djokovicevo i delom narodsko misljenje da od vakcine nemamo velike medicinske koristi i da je bolje da steknemo prirodni imunitet, makar iznova. Medjutim ovde Djokovic ima ogromnu korist od vakcinacije. Priliku da ispise nove stranice teniske istorije! Realno ljudi koliko vas bi se vakcinisalo? Ne racunam ostrascene koje na Djokovicev stav i odluku gledaju kao opravdanje svojih licnih izbora.
    (Jovo, 27. novembar 2021 17:07)

    # Link komentara

  26. @Rape
    Zbog 15% nevakcinisanih idiota.
    Ne trebaju meni argumenti za tebe, jednostavno nisi sposoban da ih razumes, a i nema koristi. Svejedno ce biti onako kako mi kazemo.
    Neces smeti ni na ulicu, hahaha! Oduzecemo ti decu i vakcinisati, otpusticemo te s posla, ahahahahahahaha!
    (haha, 27. novembar 2021 17:04)

    # Link komentara

  27. E moj nolo
    (Milos, 27. novembar 2021 17:01)

    # Link komentara

  28. @Mulder
    Isto kao sto je tebi svejedno dok gledas i slusas kako ljudi umiru u najgorim mukama zato sto ti i tebi slicni prvo pricate kako virus ne postoji, onda pricate kako je bezopasan, pa pricate kako je vakcina zavera, ne nosite maske, ne perete ruke, ne drzite distancu, sirite zarazu, ubijate ljude i bas vas briga za to.
    Smatrate da su oni zasluzili da umru, mislite da ste vi bolji?
    E pa niste.
    Vi ste zasluzili sve sto dolazi, a dolazi tesko vreme za vas.
    (haha, 27. novembar 2021 16:59)

    # Link komentara

  29. Koliko se ja secam iz biologije,u Australiji vise nego bilo gde na svetu ima zmija otrovnica!
    (Bob, 27. novembar 2021 16:54)

    # Link komentara

  30. @ Papillon

    Bravo!
    (Kosta, 27. novembar 2021 16:51)

    # Link komentara

  31. @DG
    Koji su to mnogi svetski strucnjaci i doktori koji imaju podlogu iz mol. biologije i virusologije, a da se protive vakcinaciji? Navedi imena doticnih? Nema ih.
    Psihijatar, ginekolog, pedijatar ili stomatolog imaju podlogu iz molekularne biologije neznatno vecu od automehanicara ili pravnika.
    Dakle, nikakve veze nemaju s temom. A i takvih nema medju svetskim strucnjacima, a da se protive vakcinaciji. Pitanje je zasto ti uvazavas misljenja nekolicine, a ne uvazavas misljenje ogromne, dominantne vecine istinskih strucnjaka? Stvar je u tome da si zatucan, ispranog mozga, neobrazovan, bez osnovnih znanja o temi, "ucis" o vakcinama preko tabloida i YT kanala i jos smatras da imas pravo da pametujes i siris dezinformacije.
    Sreca pa si nebitan. Manjina si, vecina vlada, bices izolovan, izopsten i nema tu pomoci za tebe.
    Da su tvoje teorije o zaverama tacne, onda bih ti preporucio da se vakcinises, da te ne bi ubili nekom novom verzijom virusa. Sta ce im takvi poput tebe, neposlusni, neobrazovani, zatucani?
    (haha, 27. novembar 2021 16:46)

    # Link komentara

  32. @Milos
    sine,tvoje zdravlje je definitivno ugrozeno,valjalo bi da primis 3 odobrene doze,za svaki slucaj...pusti ti Novaka,snaci ce se on bez tvojih saveta
    (mrki, 27. novembar 2021 16:45)

    # Link komentara

  33. Šta je čudno? A šta to kinesko i rusko valja? Nosiš li možda kineski donji veš, voziš li rusko auto? Ideš li u Kinu ili Rusiju da radiš ili u Nemačku, Švajcarsku?
    (Mićo, 27. novembar 2021 16:44)

    # Link komentara

  34. @oliverski sendvicar


    Drago mi je sto sam te toliko iznervirao da me vredjas na svakoj vesti,ali uzalud,ja se nikad ne vredjam,mene je nemoguće uvrediti,hahahah
    (Oliver, 27. novembar 2021 16:39)

    # Link komentara

  35. DG, evo ostala mi strana pa videh i reply.
    Upravo u tome je problem, nema laickih odgovora. Laicki odgovro je "vaksini se". Za svako smileno i ozbiljno pitanje zalazimo debelo u imunologiju kao najkompleksniju granu medicine. A za samu virusologiju idemo na moj teren, molekularnu biologiju.
    A voleo bih da date ovde linkove ka radovima tih lekara i inih strucnjaka. Da vidim o cemu to oni pisu, kakvi su im modeli i metode barem. Evo ne mora biti objavljen na elitnim lokacijama, samo nemojte yt i sl, dakle pune i potpisane naucne radove.
    Molima Vas nemojte podlegati uticajuma, objavama, clanicima koje vidite na neprovernim mestima. Mozda su neki i namerno plasirani u svrhu destabilizacije citavih drzava. Nije iskluceno kao oblik rata informacijama. Lako je naci "korisnu budalu" sa odredjenom naucnom podlogom koja ce ispoljiti svoje frustracije jer je odbacen od struke ili nije dobio mesto koje je zeleo.
    Na kraju, da ne kritikujem samo, ako masovna vakcinacija nije resenje, sta jeste? Dajte model koji uzima u obzir sve resurse kojima trenutno raspolazemo. Matematika samo, da bi ostlai mogli da testiraju predlog svojim ulaznim podacima. Ovo nisu stvari kojima se bave moleri i soferi. Prosto je tako, ne mogu da prihate ono sto nikako ne razumeju. Svako moze imati neko misljenje, cak ga i javno obajviti o fudbalu u drugim vrstama zabave, ali ovo su preozbiljne stvari za nedovoljno obrazovane.
    Molim objavite komentar.
    (Papillon, 27. novembar 2021 16:30)

    # Link komentara

  36. @ wiener
    Oooo pa ti si gastarbajterčina i još sendvičar. Impresivno, nema šta!
    (Oliverski sendvičar, 27. novembar 2021 15:04)

    Ja nisam ono što vi zovete gastarbajter i nikakonisam sendvičar. Da jesam bio bih antivakcer.

    Ja sam u potpunosti integrisan u austrijsko društvo, imam austrijsko državljanstvo i u Srbiji nemam nikog pa veoma retko idem tamo i ne da bih posetio rodbinu. Ja nemam neko tipično "gastarbajtersko" zanimanje, radim kao programeri IT consultant. Među mojim najbližim prijatelja nema nijedan jedini Srbin, ne zato što sam bežao od njih već zato što se ne krećemo u istim krugovima.

    Ali svaka čast kako ti misliš o svojim zemljacima.
    (wiener, 27. novembar 2021 16:25)

    # Link komentara

  37. @
    ...Moraces da se vakcinises,inace ces snositi konsekvence. Platices kaznu,neces moci nigde da se zaposlis,neces moci da udjes u bilo koji objekat. Drugim recima,neces smeti ...
    (Oliver, 27. novembar 2021 14:33)

    Jurišnik novog svetskog poretka, evo šta kaže.
    (Ludogorec, 27. novembar 2021 16:22)

    # Link komentara

  38. @haha

    Netacno.Sputnik je po efikasnosti ravan pfizeru i mnogo efikasniji od sinofarma. Nema mesta politici kad je reč o vakcinama. Ocigledno si rusofob i amerikanofil,sto je potpuno u redu,ali ne smes da tvoje politicke simpatije ubacujes u medicinu i vakcinologiju. Samo mi onda objasni zasto su se Dragan Djilas i Andrej Ivanji vakcinisali Sputnikom,ako je on "najlosiji", a njih dvojica su ekstremno pro-zapadno orijentisani?
    (Oliver, 27. novembar 2021 16:13)

    # Link komentara

  39. Sutra ce neki gledati kako ljude koji nisu vakconisani javno bicuju na trgovima i pale kao vestice i bice vam svejedno, tako je pocelo i pre 80 godina, zabrana odlaska u prodavnice, na posao, a kasnije u logore.
    (Mulder, 27. novembar 2021 16:10)

    # Link komentara

  40. Drugim rečima u Đokovića vide glavnog antivaksera u svetu tenisa. Ne prođe ni nedelju dana a da se ne oglase o ovoj temi. Konstantno se vrši pritisak na njega da popusti po ovom pitanju. Ovo je čist ultimatum. Što je još gore ovo ne označava samo pitanje vakcine već i pokušaj poniženja Đokovića koji treba da igra kako oni sviraju i tako pokažu na njegovom primeru da se svi moraju povinovati njihovoj volji. Čist bezobrazluk.
    (vladimir, 27. novembar 2021 16:08)

    # Link komentara

  41. Političari... da su priglupi, ok, ali kao medicinska nauka..!!!
    Pazi:
    Sprečavanje zaraze od strane putnika koji ulaze u njihovu zemlju, da se ne vrši pronalaženjem i otkrivanjem zaraženih putnika, ne, nego na drugi način. Proverom da li je putnik pelcovan. Ludost! Pelcovan može da uđe iako je zaražen. Važno je da je pelcovan a nevažno da li je zaražen.
    (mrdni vijuge Čovek, 27. novembar 2021 16:07)

    # Link komentara

  42. Evo ga naš čuveni prof. dr Oliver Gastarbajterković, javlja se direktno iz Beč. Diplomirao medecinu u Diznilendu i sada drži predavanja na portalu zemlje iz koje je otišao.
    (Oliverski sendvičar, 27. novembar 2021 16:06)

    # Link komentara

  43. Od tebe i tebi slicnih i nastaju mutacije, zaraznije i opasnije.
    (haha, 27. novembar 2021 12:55)

    Šteta što tvoj mozak nije malo mutirao, verovatno bibbio malo pametniji...
    (panter pudlica, 27. novembar 2021 16:05)

    # Link komentara

  44. Vi njemu ne trebate.. A on vama??
    (Cika Miki, 27. novembar 2021 16:01)

    # Link komentara

  45. Pasic bi resio dilemu: Ti si u pravu, a i on je u pravu...
    (zika, 27. novembar 2021 16:00)

    # Link komentara

  46. Lupetanje zsludnog sveta, niko da pomene hiljade umrlih, hiljade lekara i ostalog osoblja koji ne znaju za odmor i takođe umiru.
    (pc, Niš,, 27. novembar 2021 15:58)

    # Link komentara

  47. haha..toliko si opterećen da od drveta ne vidiš šumu.Vi Vakser-dvedoci nemate baš ni jedan argument.Posebno si isfrustriran,ko pleksi te dremaju ma sve strane pa na tastaturi se iživljavaš.Pitanje.Zašto Holandija,Izrael i ostale zemlje sa vakcinisanih 85% poštravaju mere?
    (Rape, 27. novembar 2021 15:52)

    # Link komentara

  48. @vakcinisan a posle oboleo
    Neverovatno. Sta ti mislis da je vakcina? Oklop? Grip i dalje postoji, iako se ljudi vakcinisu vec decenijama. Sta mislis zasto? I obolevaju i dalje i vakcinisani. Ali ne zavrsavaju u bolnicama niti umiru.
    Zasto pricas o vakcinama a nisi obrazovan?
    (haha, 27. novembar 2021 15:50)

    # Link komentara

  49. @Darmil
    Netacno.
    Fajzer pruza ubedljivo najbolju zastitu protiv Delta + soja, svih poznatih sojeva, a ocigledno i Omikron soja, kako govore najnovije informacije.
    Posle njega, Sinofarm je prilicno efikasan, Moderna takodje, dok je Sputnjik ubedljivo najlosiji od svih, protiv bilo kog soja.
    (haha, 27. novembar 2021 15:48)

    # Link komentara

  50. Starina Novak,neće se Australijanci ubiti zbog Novaka naravno,ali zašto bukvalno svaki dan imaju potrebu da ga savetuju,kritikuju,upozoravaju,iznose svoje mišljenje ako im nije stalo da igra.Samo priglup čovek može zatvoriti oči na ovakva dešavanja a to ti očigledno jesi.Jel ta Australija donela takvu uredbu,zakon šta god? Jesu li objavili na sva zvona istu?Jesu.Šta je potreba da svakodnevno rade to što rade?Šta ih boli što Novak neće igrati AO....ili ih ipak boli?A to da li će Novak pobediti Zvereva ili neće nije više ni toliko bitno.Najbolji je igrač svih vremena i za Srbina i Srbiju je to dovoljno.
    (čipovani5gravnozemljaš, 27. novembar 2021 15:47)

    # Link komentara

  51. @mrki
    Sinak, jel te to naucio neki tabloid?
    Ustavom zagarantovano pravo ti niko ne moze uskratiti, OSIM u slucaju ratnog, vanrednog stanja ili ugrozavanja javnog zdravlja. Vidis kako ne znas.
    Uostalom, kakve veze Australija i Djokovic imaju s Ustavom Srbije? Uci nesto, citaj, idi u skolu.
    (Milos, 27. novembar 2021 15:39)

    # Link komentara

  52. У Србији би боље прошао као антиваскер, уз подршку најмоћнијег под-градоначелника - најутицајнијег медиопату у земљи - после неприкосновеног шефа државе..
    (Бранко, 27. novembar 2021 15:37)

    # Link komentara

  53. DG, nisi ni svestan koliko nisi u pravu. No, de na zalazim u druga medicinka pitanja koja si postavio kao putpuni laik, nemoas podlogu iz molekularne biologije da bi shvatio.
    Zadrzacu se samo na poziciji prava i zakona. Ovde porvejavaju komentari da se napravi izuzetak i zato smo tu gde jesmo. Citav region.
    U uredjenom sistemu nema zakonskih izuzetaka. Pravila vaze za sve pa i kraljicu Elizabetu koja ne moze da dodje u AUS kao svoju i dalje oficijelnu koloniju ako nije vakcinisana.
    (Papillon, 27. novembar 2021 14:47)

    Pitanja su i postavljena s' razlogom na laički način jer se takvi odgovori i traže, ali njih nema. Ti pošto već znaš kakva je moja "stručna" podloga, neću uopšte da govorim o tome jer to sad nije ni važno. Glavno pitanje je, zašto onda ne uvažite mišljenja mnogih svjetskih doktora i stručnjaka, koji imaju upravo tu podlogu iz molekularne biologije, virusologije, pulmologije, kardiologije? Njihova mišljenja su irelevantna, jer se ne poklapaju sa vašim.
    (DG, 27. novembar 2021 15:37)

    # Link komentara

  54. ...bla bla bla... svi o AO, samo Novak igra tenis i ćuti o AO.

    On ide svojim putem kako on hoće, kraj priče. Sve ovo lajanje od bilo koga tamo ili ovde je samo sramota i za Novaka ne postoji.

    On je dostigao vrhunac, sve je bonus ako mu se hoće, ima divnu porodicu, radi posao koji voli i zaradjuje od njega, ruši rekorde kao najbolji i najbolji igrač svih vremena, i to je to.

    Nebitni ljudi sa nebitnim mišljenjima lome se u opsesiji da uvrede, da pljuju da nipodaštavaju, samo se sramote i ništa više, mentalno bolesni ljudi, licemerni sa prljavom dušom i nesrećom u glavi i u srcu.

    Novak ne mora ništa više, apsolutno ništa više u sportu kojim se bavi, ni jedan jedini korak da napravi, on je već u istoriji zauvek.

    ...bla bla bla...
    (Kikujiro, 27. novembar 2021 15:29)

    # Link komentara

  55. E da hoce Nole da im kaze da je vakcinisan, ali da nece da ide, jer ga ucenjuju! Pa ce tek onda svi da se pitaju da li je uopste vakcinisan, ili ne!
    (Alex, 27. novembar 2021 15:27)

    # Link komentara

  56. @Milos
    sine,ne mlati praznu slamu i ne prolupavaj se....ustavna prava mogu da se suspenduju samo u slucaju proglasenja vanredne situacije,sto ovde nije slucaj da ne pricamo zasto...u suprotnom to je zagarantovano i nepromenjivo...a to sto zapad pokusava da prisilno satanizuje ljudsku civilizaciju...tome ce doci kraj
    (mrki, 27. novembar 2021 15:21)

    # Link komentara

  57. @ Bl
    Naravno sve je to zavera zlog Zapada protiv jadnog nebeskog pravoslavnog i jedinog ispravnog naroda sa dušom!
    (Bl Bosančeros, 27. novembar 2021 15:13)

    # Link komentara

  58. Ali ova vakcina to ne pruza.U tome jeste poenta.
    (Moša Pućko, 27. novembar 2021 14:45)

    Ove vakcine to itekako pružaju. Ali neki će se uvek praviti ludi.
    (wiener, 27. novembar 2021 15:12)

    # Link komentara

  59. kazi, sta je poenta vakcine?????
    (flex, 27. novembar 2021 13:32)

    Jačanje imunog sistema, tako da ako se ljudi razbole nemaju najteže simptome i ne završavaju na intenzivnoj nezi. Na taj način se kapaciteti intenzivne nege mogu koristiti za ljude koji boluju od drugih bolesti. U nekim delovima Austrije se operacije odlažu zbog nevakcinisanih na intenzivnoj nezi, na primer. Jel to tolko teško razumeti?
    (wiener, 27. novembar 2021 14:20)

    Ali ova vakcina to ne pruza.U tome jeste poenta.
    (Moša Pućko, 27. novembar 2021 14:45)

    Zapravo, pruza i to je naucno dokazano. Ali svakako, verujte na rec jednoj doktorki koja leci mentalne bolesti vise nego svim pravim strucnjacima i studijama.
    (anon, 27. novembar 2021 15:12)

    # Link komentara

  60. Najprikladnije bi bilo da uvedu takmičenje u politički obojenoj vakcinaciji, da to prošire na sve da ne ograničavaju turnir na tenisere, jedino tako bi u moralnom smislu zadržali pravo da im u nazivu ostane ono open. Dakle Fajzer vredi 10 bodova, Moderna, Astra… 5 npr. Ko sakupi najviše, pobednik!
    (Darko Nedeljkovic, 27. novembar 2021 15:05)

    # Link komentara

  61. @ wiener
    Oooo pa ti si gastarbajterčina i još sendvičar. Impresivno, nema šta!
    (Oliverski sendvičar, 27. novembar 2021 15:04)

    # Link komentara

  62. Oliver, evo da ti kažem, ja sam u Austriji i sigurno se neću vakcinisati od 01.02. Kako su najavili. Plaše ljude a sve je neustavno.
    (Kritična masa, 27. novembar 2021 13:30)

    Neustavno? A ko si ti, ustavni sudija pa da to znaš?

    Obavezna vakcinacija nije neustavna u Austriji i ova vakcinacija nije prva obavezna, bila je još jedna 50ih godina prošlog veka.

    I ko tebe plaši? Ja nisam uplašen i kako vidim jedini koji se plaše su zbunjeni antivakceri. Ali to nema veze sa političarima ili ekspertima, vac sa načinom razmišljanja antivakcera.
    (wiener, 27. novembar 2021 15:00)

    # Link komentara

  63. Bila bi fora da se Novak vakcinisao kineskom ili ruskom vakcinom...
    (mija, 27. novembar 2021 14:51)

    # Link komentara

  64. DG, nisi ni svestan koliko nisi u pravu. No, de na zalazim u druga medicinka pitanja koja si postavio kao putpuni laik, nemoas podlogu iz molekularne biologije da bi shvatio.
    Zadrzacu se samo na poziciji prava i zakona. Ovde porvejavaju komentari da se napravi izuzetak i zato smo tu gde jesmo. Citav region.
    U uredjenom sistemu nema zakonskih izuzetaka. Pravila vaze za sve pa i kraljicu Elizabetu koja ne moze da dodje u AUS kao svoju i dalje oficijelnu koloniju ako nije vakcinisana.
    (Papillon, 27. novembar 2021 14:47)

    # Link komentara

  65.  kazi, sta je poenta vakcine?????
    (flex, 27. novembar 2021 13:32)

    Jačanje imunog sistema, tako da ako se ljudi razbole nemaju najteže simptome i ne završavaju na intenzivnoj nezi. Na taj način se kapaciteti intenzivne nege mogu koristiti za ljude koji boluju od drugih bolesti. U nekim delovima Austrije se operacije odlažu zbog nevakcinisanih na intenzivnoj nezi, na primer. Jel to tolko teško razumeti?
    (wiener, 27. novembar 2021 14:20)

    Ali ova vakcina to ne pruza.U tome jeste poenta.
    (Moša Pućko, 27. novembar 2021 14:45)

    # Link komentara

  66. Zato sto si ko zna koliko ljudi zarazio dok si se setkao okolo sa laksim simptomima.
    Ne znaci da ti je imunitet jak, nego da si dobio blazi oblik virusa.
    Od tebe i tebi slicnih i nastaju mutacije, zaraznije i opasnije.
    Vakcinisani imaju neuporedivo slabiju i manju sansu da se zaraze i prenesu virus od nevakcinisanih. Kod vakcinisanih je ta mogucnost oko 3-7%, kod nevakcinisanih 99%.
    Uostalom, niko nije obavezan tebi nesto da objasnjava.
    Bices vakcinisan ili ces biti iskljucen iz drustva.
    Dakle, ili vakcina, ili nema izlaska iz pecine.
    (haha, 27. novembar 2021 12:55)

    A izvini otkud ti znaš da sam se ja šetkao ili bio u izolaciji?
    Ljudi ne lupetajte gluposti i dosta pametovanja. Preko glave mi je takvih pametanjakovića sa zastupljenim razmišljanjem, zaista...
    Ako se bojiš za svoje zdravlje, vakciniši se. Ja sigurno neću biti vakcinisan biti isključen iz društva. Ako misliš na društvo kruga tvojih istomišljenika, takvo mi vala i ne treba. Lepša je moja pećina svakako...
    (davor, 27. novembar 2021 14:40)

    # Link komentara

  67. Da li nekome, poslije ove Tilijev izjave o PRIZNATOJ VAKCONI, treba još neko objašnjenje?
    (Bl, 27. novembar 2021 14:40)

    # Link komentara

  68. Ma dosta je ljudi!!!
    Ne smem ni česmu da otvorim. i iz nje curi AO, Kreg Tili, Nole i vakcina.
    Nije organizator kriv. Vlasti su uveli pravila. Ako se Nole boji od vakcine, neka.Ko ga šiša.
    (james emerson, 27. novembar 2021 14:37)

    # Link komentara

  69. Evo koje vakcine priznaju u AU - nema Sputnjika:

    "Currently, TGA approved or recognised COVID-19 vaccinations are:

    Comirnaty (Pfizer)
    Vaxzevria (AstraZeneca)
    Covishield (AstraZeneca)
    Spikevax (Moderna)
    Takeda (Moderna)
    Janssen-Cilag (Johnson & Johnson)
    Coronavac (Sinovac)
    BBIBP-CorV (Sinopharm) (for 18-60 years old)
    Covaxin (Bharat Biotech)"
    (kresoje, 27. novembar 2021 14:35)

    # Link komentara

  70. Koji je ovo put da se pusta u javnost ovaj kengur. Ovo je tuzno i zalosno. Vise vode brigu o Novaku svaki dan,
    a Nole ih uporno drzi u
    neizvesnosti do poslednjeg dana. Nole je kralj Melburna
    a vi kako god odlucite to je samo vasa stvar.
    (DRAGAN, 27. novembar 2021 14:35)

    # Link komentara

  71. @kriticna masa

    Ustav nije sveto pismo i lako ga je promeniti ili nadopuniti. Amerikanci su dopunili ustav sa 25 amandmana za 200 godina. Evo,mi menjamo ustav 16.januara na referendumu. Nista lakse. Tako ce i Austrija,nista ti ne brini. Moraces da se vakcinises,inace ces snositi konsekvence. Platices kaznu,neces moci nigde da se zaposlis,neces moci da udjes u bilo koji objekat. Drugim recima,neces smeti da izlazis iz svog stana,pa da vidimo onda. Demokratija je volja većine,a ne manjine. Mi smo u većini,a ne vi antivakseri. Dokaz je sto imate samo par hiljada ljudi na protestima. Sto ne izadje milion?? Pa zato sto vas nema milion,inace biste vi vec srusili vlasti na zapadu. U Portugalu je vakcinisano 90% naroda i niko se,zamisli,ne buni,ljudi zive normalno. Kad si tako hrabar na portalu,ajde izadji na ulicu u Becu za vreme policijskog casa ako smes. Evo,ja ti upucujem izazov da dokazes svoju hrabrost. Nemoj anonimno na portalu.
    (Oliver, 27. novembar 2021 14:33)

    # Link komentara

  72. @ slaviša šmigič
    Koga bre da oturuju? Cime vakcinom? Jesi li ti normalan sta govoris?!
    (Kosovarcinonepismena, 27. novembar 2021 14:30)

    # Link komentara

  73. Australija sa 25 miliona stanovnika ima manje mrtvih od korone na dnevnom nivou nego Srbija sa 6,9 miliona. I tu je kraj svake rasprave ko je u pravu.
    (Oliver, 27. novembar 2021 14:23)

    # Link komentara

  74. Tenisera neče biti ni 50 posto vakcinisanih tako da velika podrška za Novaka.A Greg ako se mu uzima samo slobodno niko mu nebrani može i 10 da jih uzme niko mu ne brani.Dosta jih je uzelo prvu neki i drugu ali su mnogi shvatili da više šteti nego šio
    (slaviša šmigič, 27. novembar 2021 14:21)

    # Link komentara

  75. I kazi, sta je poenta vakcine?????
    (flex, 27. novembar 2021 13:32)

    Jačanje imunog sistema, tako da ako se ljudi razbole nemaju najteže simptome i ne završavaju na intenzivnoj nezi. Na taj način se kapaciteti intenzivne nege mogu koristiti za ljude koji boluju od drugih bolesti. U nekim delovima Austrije se operacije odlažu zbog nevakcinisanih na intenzivnoj nezi, na primer. Jel to tolko teško razumeti?
    (wiener, 27. novembar 2021 14:20)

    # Link komentara

  76. Puna podrska AO. Medjutim ima velika rupa u njihovom pristupu. Bilo koja aktuelna mRNK vakcina je apsolutno neefikasna i protiv delta + soja i protiv novog Omikron soja. Vektorske (Astra i Sputnjik) su donekle efikasne. Dok klasicna mrtva vakcina (Sinofarm) jedina pruza zastitu od ovoliko mutiranog S proteina na siljku. I sad to priznata nepriznata postaje cista politika i nema veze sa medicinom.
    (Darmil, 27. novembar 2021 14:16)

    # Link komentara

  77. @milojko
    Nisi ukapirao? Onda nisi bas inteligentan. Vrlo je jasno sta znaci "priznata" vakcina.
    (Milos, 27. novembar 2021 14:14)

    # Link komentara

  78. Више није битно да ли си здрав, већ је битно да ли си убоден...
    Сви видимо да је заражавање у многим земљама и након 80% вакцинисаних све веће и веће. И уместо да неко каже: СТОП, престанимо да се бодемо док се не направи ПРАВА вакцина! порука је обрнута - вакцинишете се још чешће! (а постојеће, тзв. "признате") вакцине су очигледно безуспешне, осим што су добар бизнис).
    Нова вакцина треба да буде резултат сарадње свих у свету, а не резултат политичке подобности и бизнис условљавања. Ово више нема везе са здрављем!
    (vakcinisan, a posle oboleo, 27. novembar 2021 14:14)

    # Link komentara

  79. Napred Novače sad si mi još draži.
    (slaviša šmigič, 27. novembar 2021 14:13)

    # Link komentara

  80. @mrki
    Kojim bre ustavom, na koji se ustav pozivate vi? Ustav Srbije, Australije, USA, Rusije? Vi ne znate ni sta je to! I nije tacno to sto pricas. Ustavno pravo podrazumeva da u slucaju opste opasnosti po zdravlje gradjana sva prava mogu da budu suspendovana i ukinuta. Razumes? Jok, nisi ti ni dva slova Ustava procitao.
    (Milos, 27. novembar 2021 14:12)

    # Link komentara

  81. Traže način da otruju Novaka pa silom guraju nešto što bi Novaku moglo da ugrozi zdravlje .Poznato je da ova elita milijardera i Szo nevole ako neko razmišlja svojom glavom još ako je uticajan sportista poput Novaka to stvara glavobolju.Verujem kad bi sad Novak odlučio da uzme ovo u telo odmah bi mu isplatili milijardu ili 2.milijarde dolara kako bi izreklamirali ovo što uporno nazivaju lekom.Mislim da bi se ta reklama vrtela po svim svetskim državama.
    (slaviša šmigič, 27. novembar 2021 14:12)

    # Link komentara

  82. @Kritična masa
    Nece ni tebe pustiti da izadjes iz stana bez potvrde da si vakcinisan.
    Niti ce bilo koga pustiti da udje u tvoj stan.
    Sta ces za hranu? Kako ces na posao? U prodavnicu? Nema vise toga.
    Izgleda da su ipak jaci od tebe, mocniji.
    Doktor svakako zna mnogo vise od tebe. I naravno da niko nece da ti da potvrdu kako ne smes da primis vakcinu. To je glupost, nebuloza, idiotizam.
    (haha, 27. novembar 2021 14:10)

    # Link komentara

  83. @flex
    Nestorovic je pulmolog, sa vakcinama ima veze kao i vodoinstalater.
    Poenta vakcine? Tebe da nervira i zakljuca u pecinu. Da li ti je sada lakse?
    Niskima smetaju visoki, ruznima lepi, neobrazovanima obrazovani.
    Zavrsio si prava, onda se ne mesaj u ono o cemu nista ne znas.
    (haha, 27. novembar 2021 14:06)

    # Link komentara

  84. Muž i ja smo se vakcinisali i trećom dozom..ali način na koji se Aus ophodi prema Novaku je ponižavajući.Očekujem da će ostati dosljedan i ako nije vakcinisan, neće otići.I otvoriće Atp-ijev san da Rafa osvoji titulu i pretekne ga...možda im treba dozvoliti da maštaju.
    (Bbb, 27. novembar 2021 14:00)

    # Link komentara

  85. Priznate vakcine...A bas me interesuje koju ce vakcinu da izabere Medvedev
    (Djenka, 27. novembar 2021 13:58)

    # Link komentara

  86. Ovo je opisao veliki Nusic u Sumnjivom icu, kada gada Miladin ponavlja ` Taj Josif iz Trbusnici, navraca...` E tako ovima sa AO navraca Josif iz Trbusnice, navraca, svako malo...
    (Platipus perica, 27. novembar 2021 13:57)

    # Link komentara

  87. Sta vam znaci svqkodnevno objavljivanje ovakvih tekstova.Nisam anti vakser ali zasto zdrav,prav sportista,koji je vec bez ikakvih problema prosao koronu,da se vakcinise.Ovi tekstovi sluze ili da se narod glozi ili da se Djokovic natera da se vakcinise.Stalno neke australijske birokrate pustate,kao da su bogovi.
    (Skole 80, 27. novembar 2021 13:55)

    # Link komentara

  88. Tako je Nole i nemoj se ni slučajno vakcinisati! Nek' igraju političari ako ima neko da ih gleda. Isto važi za sve turnire pa i za Australian Open.
    (Djordje NS, 27. novembar 2021 13:52)

    # Link komentara

  89. bogati kaoo on mogu i da falsifukuju dokaze. .tako da...
    (dogodine do Prizrena dogodine do Knina, 27. novembar 2021 13:51)

    # Link komentara

  90. Pa da se nadovežem na ček.
    Ukoliko Nole ne bude igrao a bude zdrav, mislim da će Novak Izgubiti oko 4 miliona doalra, ali će Australian Open izgubiti barem 50 miliona doloresa. A od reklama i još po nešto cifra ide do 100 miliona.
    (pera ložač, 27. novembar 2021 13:31)

    Ovako to izgleda kad neko pati od manije veličine! AO će bankrotirati jer Novak neće igrati??? Pa da je popularan kao Federer ne bi puno osetili a ovako bi možda i profitirali jer se ne bi unapred znalo ko će pobediti
    (Uobrazeni debeljko, 27. novembar 2021 13:47)

    # Link komentara

  91. Al ce vam ga nole spakovati
    (grbavi, 27. novembar 2021 13:47)

    # Link komentara

  92. Ne samo da prisiljavaju svoje gradjane nego sad i posetioce maltretiraju. Po izjavi o njihovoj zasluzi o procentu vakcinisanih vidi se da je rec o jednom obicnom birokrati koji slepo odradjuje sta mu se kaze. Ima toliko resenja za tu situaciju a oni priznaju samo jedno.
    (Sarkazam, 27. novembar 2021 13:43)

    # Link komentara

  93. @haha

    Treba li uopste ulaziti u raspravu sa covjekom koji zeli smrt nekom od tvojih voljenih? Besmisleno je uopste raspravljati, samo gubimo energiju.
    (DG, 27. novembar 2021 13:42)

    # Link komentara

  94. Đoković se igra sa svojim statusom kao najvećeg u istoriji zbog svog praznoverja. Ovi što ga podržavaju uopšte ne misle na to.
    (wiener, 27. novembar 2021 13:42)

    # Link komentara

  95. Neko spominje kako padaju fudbaleri. Od čistog vazduha. Pa i ranije su padali. To je od ekstremnog napora a ne od vakcine. A Nole ima pravo da bira za sebe.
    (NeoM7, 27. novembar 2021 13:41)

    # Link komentara

  96. novi svetski poredak i njegove revnosne sluge
    (Milek, 27. novembar 2021 13:41)

    # Link komentara

  97. A to sto je taj inat u korist sopstvene stete (i Noletovog i naroda kros istoriju), to nije vazno?
    (Serpico, 27. novembar 2021 12:04)

    Ne vidim čime bi mu moglo naškoditi što neće da podlegne ucenama? Tim pre što se finansijski i materijalno obezbedio za sva vremena. A i povlačenje sa ATP toura sa mesta No1 bi mu donelo legendarnu slavu koju niko ne može poreći i osporiti ikada. Otići kada si najbolji, a pri tome da su to drugi odlučili bi ga zakucali kao GOAT-a za sva vremena.
    (henry lee, 27. novembar 2021 13:40)

    # Link komentara

  98. Ako ne ode na AO iz ovog razloga, to je za mene kao da je pobedio na AO.
    (sinisa, 27. novembar 2021 13:38)

    # Link komentara

  99. "Aha, a ako je zarazen, a PCR pokaze da nije? Znas valjda da je potrebno vreme da test pokaze pozitivno?
    Antitela nisu jedina poenta vakcine, obrazuj se malo."

    Pun mi vas je, da ne kazem vise sta sa tim obrazovanjem.....( ja sam zavrsio prava, i)

    Sta vam je onda Nestorovic koga pljujete na sve strane, neobrazovan ili glup?????

    I kazi, sta je poenta vakcine?????
    (flex, 27. novembar 2021 13:32)

    # Link komentara

  100. "Nole ima svoje principe..."

    Videcemo sta se desava sa tim principima, kad je igri cek od vise od milion dolara... :)
    (Sasa, 27. novembar 2021 12:37)

    Pa da se nadovežem na ček.
    Ukoliko Nole ne bude igrao a bude zdrav, mislim da će Novak Izgubiti oko 4 miliona doalra, ali će Australian Open izgubiti barem 50 miliona doloresa. A od reklama i još po nešto cifra ide do 100 miliona. Sad ga pritiskaju da ih posluša, ali kad bude bila FRKICA OKO PARA PRISTAĆE NA SVE. Taman se igralo u Dubaiju.
    U ovom slučaju on je junak a oni klovnovi koji ne poštuju ni čoveka ni tradiciju. Naročito svoju.
    (pera ložač, 27. novembar 2021 13:31)

    # Link komentara

  101. Oliver, evo da ti kažem, ja sam u Austriji i sigurno se neću vakcinisati od 01.02. Kako su najavili. Plaše ljude a sve je neustavno. Preležao sam i imam visok nivo antitela tako da nije ni pametno da se bocnem u svakom slučaju branim svoj izbor tako što nikog neću pustiti u svoj dom ko nema sudski nalog. Moja prijateljica se jedva izborila sa autoimunom bolešću i ode kod doktora da ga pita da li sme da primi vakcinu. On joj kaže da ne sme, a kada mu ona traži da joj to i napismeno da on neće i ne sme. Pa ko je ovde lud, čega se boji doktor i da li on zna nešto što mi ne znamo.
    (Kritična masa, 27. novembar 2021 13:30)

    # Link komentara

  102. sto se mene tice Novak moze da ima 3 priznate vakcine za ucesce na AO i da cuti o tome, zasto mora da ide u Australiju, ako mu se ne ide, ne mora, dosta vise satanizovanja i razapinjanja Novaka po medijima svaki dan.
    (imam zeleni kovid sertifikat i to je moje licno opredeljenje, 27. novembar 2021 13:26)

    # Link komentara

  103. "on veruje da ima prava na to".... druze,to je pravo ustavom zagarantovano...i od koga treba da budu priznate vakcine,SZO je nadlezna a priznala je sve vakcine koje su u upotrebi...sta prica ovaj covek
    (mrki, 27. novembar 2021 13:25)

    # Link komentara

  104. Toliku ste negativnu kampanju i tenziju napravili Novaku, da ce Nole jednostavno reci ma ko vas hebe, ne dolazim u vas logor niti me je briga za vas dok se ne uljudite. A to su i hteli od samog starta, da mu kazu da nije dobrodosao. Osvajace trofeje na drugim turnirima, a u krajnjem slucaju i ne mora vise ni da igra sto se mene tice, najbolji je, dokazao je. Covek je bogat onoliko dugo moze da uziva u svom bogatstvu a ne koje budalasrine materijalistickog sveta juri. Porodica, status, lova ... tako da slobodno igrajte ping-pong na ostrvu.
    (Zoki, 27. novembar 2021 13:24)

    # Link komentara

  105. Svima nam je sve jasno. Samo što svako tumači kako hoće.
    Ljudi svesni i normalni podržavaju vakcinaciju, dok ravnozemljaši i ovi što vole piramide su protiv.
    Pa ajmo još jedan krug istih komentara...
    (Usput, 27. novembar 2021 11:16

    Sto je odlika ljudi koji neće da se špricaju da su ravnozemljaši? Mi njihove izjave ne čujemo, samo izjave vas ultra vakserčina. Pre bih rekao da ste vi ravnozemljaši i bezmozgaši.
    (Niti volim Zvezdu niti volim Partizan, 27. novembar 2021 13:21)

    # Link komentara

  106. @ Oliver
    I šta je bilo kad si se probudio? Jel ti dekan medicinskog fakulteta prof. dr Miki Maus potpisao i uručio diplomu? Hehehe
    (Oliver sendvičar br. 2542, 27. novembar 2021 13:21)

    # Link komentara

  107. @Tri čiste
    Aha, a ako je zarazen, a PCR pokaze da nije? Znas valjda da je potrebno vreme da test pokaze pozitivno?
    Antitela nisu jedina poenta vakcine, obrazuj se malo.
    (haha, 27. novembar 2021 13:18)

    # Link komentara

  108. Buraz, svaka cast. Carski, odusevio si me. Tako i treba "crtati" ovim lobotomiranim
    (Vaše ime, 27. novembar 2021 12:46)

    Vama, nelobotomiranima je jasno, i crtate nama, lobotomiranima jer iz pogrešne premise svaki zaključak "valja". Ne znam da li ste u stanju da dobacite do zaključka zašto je premisa pogrešna. A trebalo bi, vi niste lobotomirani!
    (Tri čiste, 27. novembar 2021 13:17)

    # Link komentara

  109. @Dare
    To nije banalan, nego glup primer, mesanje baba i zaba.
    Ovde se radi o bolesti, ne o igri. Bolest koja je promenila svet, od koje umiru milioni, bolest koja je blokirala planetu kao nista pre.
    I onda ti to uporedjujes s tenisom? Naucnika uporedjujes s polupismenim prebacivacem loptice?
    I onda tebi takvom neko da da moc odlucivanja?
    Imaces izbor, bices vakcinisan ili izolovan, molim lepo.
    Medicina odavno odredjuje nacin zivota. Mi se svi vec decenijama vakcinisemo, ili nisi znao?
    Pa lekarski pregledi, odrzavanje higijene...
    Nisi ni svestan sta sve diktira medicina.
    A sada diktira pravilo da ces biti iskljucen iz drustva ako se jd vakcinises.
    I to je tako! Ne mozes nista, niko te ne pita. Vakcina ili pod kljuc.
    (haha, 27. novembar 2021 13:15)

    # Link komentara

  110. Nisam bas ukapirao šta znači "priznata vakcina"? Vakcinu, koju on lično priznaje ili vlada AUS, ili država iz koje dolazi teniser, ili možda neka kompanija? Čudi me da se ovaj čovek bavi tenisom, umesto medicinom jer očigledno je da ga mikiviše interesuje vakcinacija i vrsta vakcine.
    (milojko, 27. novembar 2021 13:15)

    # Link komentara

  111. Bravo Australijancima!

    Opasan presedan se postavlja ako puste jednom teniseru da prkosi citavoj borbi protiv bolesti, ugrozavajuci ostale.

    Samim tim sto jasno i glasno nece da kaze "vakcinisan sam" i pozove i druge da se vakcinisu, on nanosi stetu ne samo Australiji, nego celom covecanstvu.
    (anon, 27. novembar 2021 13:14)

    # Link komentara

  112. Starina Novak,neće se Australijanci ubiti zbog Novaka naravno,ali zašto bukvalno svaki dan imaju potrebu da ga savetuju,kritikuju,upozoravaju,iznose svoje mišljenje ako im nije stalo da igra.Samo priglup čovek može zatvoriti oči na ovakva dešavanja a to ti očigledno jesi.Jel ta Australija donela takvu uredbu,zakon šta god? Jesu li objavili na sva zvona istu?Jesu.Šta je potreba da svakodnevno rade to što rade?Šta ih boli Paja što Novak neće igrati AO....ili ih ipak boli?A to da li će Novak pobediti Zvereva ili neće nije više ni toliko bitno.Najbolji je igrač svih vremena i za Srbina i Srbiju je to dovoljno.
    (čipovani5gravnozemljaš, 27. novembar 2021 13:13)

    # Link komentara

  113. Najprikladnije bi bilo da uvedu takmičenje u politički obojenoj vakcinaciji, da to prošire na sve da ne ograničavaju turnir na tenisere, jedino tako bi u moralnom smislu zadržali pravo da im u nazivu ostane ono open. Dakle Fajzer vredi 10 bodova, Moderna, Astra… 5 npr. Ko sakupi najviše, pobednik!
    (Darko Nedeljkovic, 27. novembar 2021 13:02)

    # Link komentara

  114. Pristalica sam vakcinacije ali tako mi je drago što im Novak cedi mast. Koliko god oni zeleli da znaju njegov vakcinalni status ne polazi im za rukom. Voleo bih da Novak kaze jesam ja sam vakcinisan ali necu ucestvovati na AO ove godine jer nisam siguran u bezbednost.
    (Miodrag, 27. novembar 2021 13:01)

    # Link komentara

  115. To što igra u Austriji trenutno, ništa ne znači. Srbija će da mu uvek izda (za "malu nadoknadu") potvrdu da je preležao virus u prethodnih 6 meseci.
    (nije i neće se vakcinisati, 27. novembar 2021 13:00)

    # Link komentara

  116. И то признатом вакцином! Ем уцењују, ем одређују која вакцина може, чиста дискриминација.
    (Kralj mača, 27. novembar 2021 12:59)

    # Link komentara

  117. Hića tamo ne bi mogao biti ni predsednik mesne zajednice.
    (Baggio, 27. novembar 2021 12:56)

    # Link komentara

  118. @davor
    Zato sto si ko zna koliko ljudi zarazio dok si se setkao okolo sa laksim simptomima.
    Ne znaci da ti je imunitet jak, nego da si dobio blazi oblik virusa.
    Od tebe i tebi slicnih i nastaju mutacije, zaraznije i opasnije.
    Vakcinisani imaju neuporedivo slabiju i manju sansu da se zaraze i prenesu virus od nevakcinisanih. Kod vakcinisanih je ta mogucnost oko 3-7%, kod nevakcinisanih 99%.
    Uostalom, niko nije obavezan tebi nesto da objasnjava.
    Bices vakcinisan ili ces biti iskljucen iz drustva.
    Dakle, ili vakcina, ili nema izlaska iz pecine.
    (haha, 27. novembar 2021 12:55)

    # Link komentara

  119. Ko hoće da igra mora da se vakciniše i to priznatom vakcinom.
    E ovaj deo "i to priznatom vakcinom" je problematičan. Priznatom od strane koga? U ovoj rečenici se krije ceo besmisao! Sa kineskom vakcinom mogu da idem u Grčku ali ne i u Italiju?! O čemu dalje da pričamo. Nije vama do zdravlja ljudi nego do para.
    (Blaster, 27. novembar 2021 12:54)

    # Link komentara

  120. Priznatom vakcinom kaze, znaci vakcinisani kineskom ili ruskom ne mogu, koji je ovo cirkus.
    (Mate, 27. novembar 2021 11:19) # Link komentara

    Kljucni momenat, samo budale ne vide da ceo cirkus sa vakcinama nema veze sa zdravljem i dobrobiti stanovnistva........
    (Zlo, 27. novembar 2021 12:54)

    # Link komentara

  121. @DG
    Zato sto ne znas, postavljas pitanja na nivou deteta iz predskolskog.
    Ako svi vozaci imaju polozen vozacki ispit, zasto meni bez vozackog ne dozvole da vozim? Kako cu ja ugroziti njih, ako su svi sposobni i dobri vozaci?
    To je taj nivo...
    U Srbiji dnevno umre 50-100 ljudi od korone, a ti lupetas o 99% sa laksim simptomima?! Da li si normalan? Bolnice SIROM sveta pretrpane, nema mesta za obolele, a ti lajes o lakim simptomima?
    Voleo bih, zaista to zelim, da neko od tvojih voljenih umre od posledica koronavirusa, pa da razmislis o tome ko ga je zarazio. Mozda ti, sa laksim simptomima?
    (haha, 27. novembar 2021 12:49)

    # Link komentara

  122. Kako stoji kvota na kladionici?
    (SSSS, 27. novembar 2021 12:49)

    # Link komentara

  123. Novak ima odlican vlastiti imunitet. Ako je mu je test negativan, zaista ne znam sta se toliko insistira na vakcinaciji, verovatno je to forsiranje vakcine za unutrasnje prilike, da se njihovi gradani sto vise vakcinisu
    (vukica, 27. novembar 2021 12:48)

    # Link komentara

  124. Nole nas sve drži na tihoj vatri, kao i uvek :D
    (Oki, 27. novembar 2021 12:47)

    # Link komentara

  125. Ne znam sta bi novak rekao da dodje doktor medicine i počne da priča kako je podloga na Australija openu suviše tvrda i kako loptice moraju da budu od drugačijih materijala... Verovatno bi prvi Novak rekao da ne treba da se meša u nešto što ne razume... Kad vam se pokvari auto ne idete kod zubara... Tako da ljudi slušajte stručnjake, a ne baba vange i tenisere
    (rad, 27. novembar 2021 11:53)

    Prijatelju, pogrešan pristup. Naravno da doktor medicine ne bi trebao da govori Novaku kakav je teren i kakve su loptice, kao ni Novak da ode na "teren" kod doktora i da mu govori kakva mu je ordinacija ili oprema za sterilizaciju. Međutim, kada ti se određena struka, kao sada medicina, toliko umeša u život i počne da određuje pravila po kojima će neko živjeti. Čak ograničavati osnovne životne potrebe, tada ćeš se ozbiljno zapitati da li je ta struka u pravu. Imaš pravo da se boriš za sebe. Zamisli jednu banalnu i apsurdnu situaciju. Zavlada globalna histerija oko tenisa. Svi građani moraju da kupuju rekete svakih pet mjeseci, ne možeš da putuješ bez teniske torbe, moraš da igraš jedan turnir sedmično i da plaćaš troškove putovanja i smještaja iz svog džepa. U škole se ne ide, samo se uči o tenisu, djeca samo tenis treniraju, sve druge sportove zabrane. Evo jedan banalan primjer, da li bi tada razmišljao da treba slušati struku i Novaka, i raditi kako ti se kaže?
    (Dare, 27. novembar 2021 12:37)


    Buraz, svaka cast. Carski, odusevio si me. Tako i treba "crtati" ovim lobotomiranim
    (Vaše ime, 27. novembar 2021 12:46)

    # Link komentara

  126. Pa što ne kupi potvrdu preko interneta?
    (SSSS, 27. novembar 2021 12:46)

    # Link komentara

  127. Nole se ponaša kao da mu je žena Ellena Karich.
    (SSSS, 27. novembar 2021 12:44)

    # Link komentara

  128. @Peđa
    Niko i ne primećuje da već duže vreme nema Federera, Tima, Nadala... igra se tenis i igraće kao i dosad, ubiće se Australijanci zbog Đokovića? Suština jedne pravne države je da zakoni i propise važe za sve podjednako i nikome na um ne pada da Srbin Novak goati može mimo zakona. Uostalom, on je najbolji po nedeljama, na terenu više nije. Novak nikad više neće dobiti Zvereva, posebno što je 11 godina stariji.
    (Starina Novak, 27. novembar 2021 12:43)

    # Link komentara

  129. Da li si siguran da su svi sportisti primili vakcine ili je to možda posledica virusa u organizmu..Odžo recimo nije primio vakcinu..Erikson mislim takodje..ima mnogo slučajeva da nisu bili vakcinisani koliko sam čuo.
    (@Kide, 27. novembar 2021 12:43)

    # Link komentara

  130. ako ode mozda osvoji 21 grendslem
    ako ne ode ko da ih je sve osvojio

    bar sto se mene tice.
    (sedmatruba, 27. novembar 2021 12:42)

    # Link komentara

  131. @Dare Vi imate pogrešan pristup. Od tenisa se ne umire, od covid19 da. Itekako.
    (Ironično, 27. novembar 2021 12:42)

    # Link komentara

  132. Kreg ne sekiraj se, To sto Novak ne zeli da otkrije svoj vakcinalni status, ne znaci da nije vakcinisan, samo ne zli to javno da obelodani.
    (Dott, 27. novembar 2021 12:40)

    # Link komentara

  133. Eto da se vakcinisao, sada bi bio u spotu.
    (Gica, 27. novembar 2021 12:40)

    # Link komentara

  134. Ma begajte u vašu rupu na kraju sveta. I vratite tu pustinju Aboridžinima.
    (SSSS, 27. novembar 2021 12:40)

    # Link komentara

  135. Ako se Medvedev vakcinisao Fajzerom treba mu ukinuti državljanstvo Rusije !
    (Gavrilo Princip, 27. novembar 2021 12:38)

    # Link komentara

  136. po meni cak i ako je vakacinisan, ne samo on, nego bilo koji igrac, da ne bi trebali da ucestvuju na Prvenstvu, to bi bio presedan ovom teroru koji se sprovodi, ova isiljena uslovljavanja i podele, bukvalno te teraju samo da ides uz sistem, satro za dobrobiti civilizacije, nigde apsolutno nijedan jedini dokaz, cak sta vise, vidimo svojim ocima da vakcine su beskorisne i da ne menjaju prakticno nista, ocigledno je nekom u interesu da se na silu svi vakcinisu.. stop ovom teroru!!
    (realno, 27. novembar 2021 12:37)

    # Link komentara

  137. Da sam na mestu Djokovica kupio bi neko tropsko ostrvo i uzivao tamo ostatak zivota sa porodiocm i prijateljima. A ove impotentne wannabe diktatore ostavio bi da svoje erektilne disfunkicje lece nad nekim drugima.
    Sto se tice tenisa i rekorda, omladinu sve manje interesuje tradicionalni sport uopste, za jedno 20 godina ti rekordi nece biti bitni nikome jer ce se obarati rekorde samo u video igricama.
    (Milan, 27. novembar 2021 12:37)

    # Link komentara

  138. Ne znam sta bi novak rekao da dodje doktor medicine i počne da priča kako je podloga na Australija openu suviše tvrda i kako loptice moraju da budu od drugačijih materijala... Verovatno bi prvi Novak rekao da ne treba da se meša u nešto što ne razume... Kad vam se pokvari auto ne idete kod zubara... Tako da ljudi slušajte stručnjake, a ne baba vange i tenisere
    (rad, 27. novembar 2021 11:53)

    Prijatelju, pogrešan pristup. Naravno da doktor medicine ne bi trebao da govori Novaku kakav je teren i kakve su loptice, kao ni Novak da ode na "teren" kod doktora i da mu govori kakva mu je ordinacija ili oprema za sterilizaciju. Međutim, kada ti se određena struka, kao sada medicina, toliko umeša u život i počne da određuje pravila po kojima će neko živjeti. Čak ograničavati osnovne životne potrebe, tada ćeš se ozbiljno zapitati da li je ta struka u pravu. Imaš pravo da se boriš za sebe. Zamisli jednu banalnu i apsurdnu situaciju. Zavlada globalna histerija oko tenisa. Svi građani moraju da kupuju rekete svakih pet mjeseci, ne možeš da putuješ bez teniske torbe, moraš da igraš jedan turnir sedmično i da plaćaš troškove putovanja i smještaja iz svog džepa. U škole se ne ide, samo se uči o tenisu, djeca samo tenis treniraju, sve druge sportove zabrane. Evo jedan banalan primjer, da li bi tada razmišljao da treba slušati struku i Novaka, i raditi kako ti se kaže?
    (Dare, 27. novembar 2021 12:37)

    # Link komentara

  139. "Nole ima svoje principe..."

    Videcemo sta se desava sa tim principima, kad je igri cek od vise od milion dolara... :)
    (Sasa, 27. novembar 2021 12:37)

    # Link komentara

  140. Znaci ne radi se o tome da neko dodje zdrav i dokazano bez virusa nego samo vakcina i nista drugo. Mozes cak i da imas covid ali ako si vakcinisan nije problem nikakav, cak te nece niko ni testirati
    (Samo nemoj po kosi, 27. novembar 2021 12:32)

    # Link komentara

  141. Drugačije ne možete da za skinete
    (srem, 27. novembar 2021 12:32)

    # Link komentara

  142. Ovde su prioriteti pogrešno postavljeni. Ako ulazim u Australiju i imam negativan PCR test i zadovoljavajuću koncentraciju antitela, ne vidim razlog da budem vakcinisan. I nije važno kako sam stvorio ta antitela: priznatom ili nepriznatom vakcinom, ili tako što sam gledao u Sunce! Ili u pasulj! Ne verujem da bi ovo Đokoviću pomoglo ako nije vakcinisan jer je preležao pre 16 - 17 meseci, a tvrdi se da su antitela "kratkog daha", ali bi princip morao da bude: jesi ili nisi zaražen i imaš ili memaš dovoljnu koncentraciju antitela. Svima koji prođu ove "kvalifikacije" treba omogućiti ulazak, makar i uz neki karantin. Tako bi bilo pošteno i logično, što domaćina ne obavezuje da promeni svoja pravila, jedino što se onda postavlja pitanje dobre namere.
    (Tri čiste, 27. novembar 2021 12:31)

    # Link komentara

  143. Sad mi je jasno kako je Hitler lako zagospodario svijetom,ova pandemija je mnoge odgovore dala.
    (alex81, 27. novembar 2021 12:27)

    # Link komentara

  144. Ako teniseri budu 95% vakcinisani ima da postignu imunitet krda :)
    (:)), 27. novembar 2021 12:27)

    # Link komentara

  145. Ha,ha,ha,Kako Nole dribla,u kakvoj su nedoumici ovi Aboridzini,muka,muka...
    (zagor@ciko@duh sa sekirom, 27. novembar 2021 12:22)

    # Link komentara

  146. Bas mu je u zivotu potrebno vase besmisleno uslovljavanje! Daleko vam kuca!
    (Danijel, 27. novembar 2021 12:18)

    # Link komentara

  147. Ne znam sta bi novak rekao da dodje doktor medicine i počne da priča kako je podloga na Australija openu suviše tvrda i kako loptice moraju da budu od drugačijih materijala... Verovatno bi prvi Novak rekao da ne treba da se meša u nešto što ne razume... Kad vam se pokvari auto ne idete kod zubara... Tako da ljudi slušajte stručnjake, a ne baba vange i tenisere
    (rad, 27. novembar 2021 11:53)
    Ja ne mogu da vjerujem da se ovakve priče još uvijek pričaju. Zar treba da budeš doktor da vidiš kako ova situacija odavno nema veze sa medicinom i naukom uopšte? Zar treba da nekom vjerujem, samo zato što je struka? Ako ti taj isti doktor kaže da popiješ otrov, hoćeš li? Nećeš naravno, ali ako ti to "upakuje" u vakcinu i govori ti da je to za tvoje dobro, a sam vidiš da obolijevaju i jedni i drugi, da preko 99% i nevakcinisanih i vakcinisanih prođe sa lakšim simptomima, da svaki dan iskače novi soj koji jedini putuje po svijetu dok su ljudi mjesecima zaključani, hoćeš i tada vjerovati struci? Pa ko širi te nove sojeve kada putuju samo vakcinisani i testirani? Na kraju, zašto bi Đoković bio opasnost za Australiju koja je "cijela vakcinisana", ako dođe tamo kao zdrav čovjek, neka se deset puta testira i neka bude 14 dana u karantinu ako treba. Na kraju ako je i dalje zdrav, zašto je problem za sve te vakcinisane Australijance?
    (DG, 27. novembar 2021 12:18)

    # Link komentara

  148. Za sve ove vaksere i pametanjakoviće koji misle da jedino sa vakcinom rešavaju problem:

    Imao sam koronu bez ikakvih simptoma, bez temperature, bez gubitka čula i ostalo. Jedino mi je nos bio zapušen par dana kao kod uobičajene prehlade i to je sve. Nisam vakcinisan. Moj organizam se izborio sa virusom bez vakcine i lekova. Verujem da nisam jedini i da većina ljudi ima dovoljno jak imunitet da savlada ovaj virus.

    Pozdravljam vakcinaciju i nemam ništa protiv nje. Ali mi je dosta ovog naturanja obaveznog vakcinisanja. Ko misli da mu imunitet nije dovoljno jak, neka se vakciniše i na taj način zašti sebe. Ne vidim poentu da radim nešto za šta apsolutno nema potrebe ni razloga. Vakcinisani se takođe zaražuju, mogu da prenesu virus, pa koja je onda poenta vakcine? Da ublaži simptome? Ja ih nisam imao, zašto bih se vakcinisao? Eto, baš bih voleo da mi neki pametni vakser objasni razlog. Hvala unapred.
    (davor, 27. novembar 2021 12:18)

    # Link komentara

  149. Jel neko primetio da Novak trenutno igra u Aut gde je totalna zabrana za sve koji nisu vakcinisani !!!!
    Kako on onda igra ???
    (Béez, 27. novembar 2021 11:55)

    Austrija nema takav zakon. Zabrana okupljanja na dve nedelje a onda sledi opšta vakcinacija.
    (Wiener Neustad, 27. novembar 2021 12:16)

    # Link komentara

  150. Како је сада у Аустрији? Зар није тамо сличан закон као у Аустралији по питању короне??
    (прле, 27. novembar 2021 12:15)

    # Link komentara

  151. Bravo za Australiju. Voleo bih da sve zemlje to uvedu.
    (Sloba, 27. novembar 2021 12:04)

    A onda se pojavi novi, mutirani i najopasniji virus do sada kao ovaj iz Juzne Afrike i dzabe im dosadašnja vakcinacija.
    (Sava, 27. novembar 2021 12:15)

    # Link komentara

  152. Nije vakcinisan. Ne da mu Jelena.
    (DrTass, 27. novembar 2021 12:14)

    # Link komentara

  153. Vise su dosadni. Ako ne zele da im igra najtrofejniji i najbolji teniser ikada na turniru, onda je to njihov problem i oni su na gubitku. Kakav idiotizam, prica da je 50% bilo vakcinisano, a sada je 85% i to smatra nekim uspehom. Uopste ga nije briga da li su teniseri zdravi, nego samo da li su vakcinisani, a ako su bolesni i sire zarazu okolo nije vazno, vazno da je ispunjena forma. I ako jeste bilo tako da j epola njih vakcinisano, treba da se organizuju paralelni turniri za vakcinisanei nevakcinisane, pa nek svako zivi kako voli. Niti nevakcinisani imaju pravo da se mesaju da li neko hoce da se vakcinise, niti vakcinisani imaju pravo da vrse pritisak na druge. Prosle godine kad nije bilo vakcina, bilo je manje njih zarazeno, nego sada kad zvanicno pricaju da je vis eod 50% njih vakcinisano. Pa samo malo da neko ima mozga i da ume da sabere brojeve, video bi da to nije normalno.
    (Pedja, 27. novembar 2021 12:13)

    # Link komentara

  154. Nole ima svoje principe i svaka mu cast na tome!
    Nece da bude labaratoriski mis.
    Idemo ….
    (era, 27. novembar 2021 12:13)

    # Link komentara

  155. Mišljenja sam da AO 2022 neće biti ni održan. Do početka AO 2022 ima skoro 2 meseca a dotle će zagospodariti ovaj najnoviji soj korone (omikron) koji je imun na trenutne vakcine. A pošto su Australijanci poznate prpare od tenisa u januaru neće biti ništa.
    (Djoksa, 27. novembar 2021 12:13)

    # Link komentara

  156. Jadnici. Hoćete AO bez Novaka? E pa imaćete ga. Ništa bolje i ne zaslužujete. Mešate sport i politiku, ili šta god vam je već to što radite. Pazi molim te, svuda se turniri igraju bez takvih, pa reći ću slobodno, UCENA. Novače, ne idi u Australiju, bez obzira da li si vakcinisan ili ne. I ne samo sad, ne idi nikad više. Za rekorde ne brini, biće sigurno još trofeja, a i ako ih ne bude, odavno je svima jasno da si ti GOAT.
    (Dejan, 27. novembar 2021 12:11)

    # Link komentara

  157. Треба Ноле да их одјебе. Већ су постали превише уображени и безобразни.
    (Jovica Lazarevic, 27. novembar 2021 12:11)

    # Link komentara

  158. Djokovicu ne daj da te ucenjuju hohstapleri.
    (Bendzo Kazui, 27. novembar 2021 12:10)

    # Link komentara

  159. Da sam Novak,Ronaldo ali nisam!Ja bih samo bio štur o iznošenju mišljenja i to samo tema sport.Nisi ti naučnik iz medecine ili neke druge oblasti pa da tako olako izbacuješ teze naučne.Ne troši energiju i ne upinji se da dokazes da si pametan,dovoljno si pametan,ali samo ćuti i uživaj kada ti se posrećilo..
    (Pokušavam da mislim!, 27. novembar 2021 12:09)

    # Link komentara

  160. Podrska Novaku,izdrzi makar nista vise ne osvojio ostaces upamcen kao najveci covek pre svega a onda i sportista.
    (Srba, 27. novembar 2021 12:05)

    # Link komentara

  161. Bravo za Australiju. Voleo bih da sve zemlje to uvedu.
    (Sloba, 27. novembar 2021 12:04)

    # Link komentara

  162. Pre će Nole da pojede porciju mešanog mesa nego da se vakciniše pod uslovljavanjem. To je naš poznati inat da ne pristajemo na ucene i neće im proći, a pogotovo kod Đokovića koji je 100% protiv globalizacije.
    (henry lee, 27. novembar 2021 11:32)

    A to sto je taj inat u korist sopstvene stete (i Noletovog i naroda kros istoriju), to nije vazno?
    (Serpico, 27. novembar 2021 12:04)

    # Link komentara

  163. ajmo braćo avaksi!
    (ravnozemljaš.rs, 27. novembar 2021 12:04)

    # Link komentara

  164. @Vakcinisao je se i ćuti i gotovo. Igra igru (svejedno da li se vakcinisao ili nije), jer cemo svakako saznati sta je na kraju uradio. Isto kao i januara kada je igrao igru rekavši da je snimio dokumentarac o saniranju rane za jedan dan (to je povreda nakon koje ne mozete da se krecete bar 4 meseca, odnosno ne mozete da mrdnete a kamo li izlažete naporima taj deo tela). Tada je to rekao samo da bi skinuo sa grbače novinare koji su ga obasipavali pitanjima o povredi svakog dana. I to je naravno njegovo pravo da radi sta hoce. Igra on igre cesto puta i na terenu sa protivnicima, pa sad da li je to pravi uzor mladima ili nije, svako za sebe odlucuje.
    (Berry, 27. novembar 2021 11:21)

    berry, nije pravi uzor mladima. mozda ga to ni ne interesuje toliko. pre svega, vazno mu je da rezultatski bude najbolji. ono zbog cega ostavljam komentar jeste da te zamolim da se opismenis. boli koliko si nepismen. ovo citaju i deca, kakav ti njima uzor mozes da budes?
    (basketas, 27. novembar 2021 12:01)

    # Link komentara

  165. Ljudi, sta se palite, pa on se vec vakcinisao, sad je trenutno u Austriji, gde vazi kompletan lokdaun, ne mozes da primirises u zemlju kao stranac ako ne postujes 2G pravila (vakcinisan ili prelezao u poslednjih 6 meseci)
    (drmr, 27. novembar 2021 11:57)

    # Link komentara

  166. Novax Djokovid bice pelcovan. :)

    Ako se ne pelcuje moze samo da prosipa kvazi moralne izjave po tviteri, kao i svi drugi Sorabi. (:
    (Srbin, 27. novembar 2021 11:55)

    # Link komentara

  167. Jel neko primetio da Novak trenutno igra u Aut gde je totalna zabrana za sve koji nisu vakcinisani !!!!
    Kako on onda igra ???
    (Béez, 27. novembar 2021 11:55)

    # Link komentara

  168. Ne znam sta bi novak rekao da dodje doktor medicine i počne da priča kako je podloga na Australija openu suviše tvrda i kako loptice moraju da budu od drugačijih materijala... Verovatno bi prvi Novak rekao da ne treba da se meša u nešto što ne razume... Kad vam se pokvari auto ne idete kod zubara... Tako da ljudi slušajte stručnjake, a ne baba vange i tenisere
    (rad, 27. novembar 2021 11:53)

    # Link komentara

  169. dosadni ste. a koje su priznate?
    (bob, 27. novembar 2021 11:53)

    # Link komentara

  170. Pepe Imaz ga vakcinisao
    (joker, 27. novembar 2021 11:53)

    # Link komentara

  171. Kakav idiotluk svrstavati "ovoga" zajedno sa Alijem i Bobijem...
    Nije kompletan ni kao covek ni kao sportista!
    (hanno, 27. novembar 2021 11:52)

    # Link komentara

  172. A 2023. uslov će biti da vam doniraju po bubreg jer su zdravi ….
    (zanovetalo, 27. novembar 2021 11:52)

    # Link komentara

  173. @Sendvic

    A ti imas pravo da ides ponovo u 2. razred osnovne skole, da naucis gramatiku. Ne brini za Djokovica.
    (ZnaOnKoSam, 27. novembar 2021 11:52)

    # Link komentara

  174. Nole teoretičar zavere i piramidolog.
    (E8, 27. novembar 2021 11:50)

    # Link komentara

  175. dobri su..svaki dan izjave nesto, a mole boga da im se Djokovic prijavi.
    (Nemanja, 27. novembar 2021 11:49)

    # Link komentara

  176. Kako ih samo nije sramota!???
    (Dejan Popin, 27. novembar 2021 11:47)

    # Link komentara

  177. U pravu je po pitanju privatnosti.
    Sa druge strane, samo priznate vakcine?
    Ko ste Vi da pričate o samo priznatim.
    Pa Vi ste kolinija, kojim vlada veće moćnika.
    Budaletine.
    (bolje sutra, 27. novembar 2021 11:47)

    # Link komentara

  178. Nece on to uraditi ;)
    (Marko, 27. novembar 2021 11:46)

    # Link komentara

  179. Samo priznatom vakcinom, politika nije umešala prste u sport. Hahahahaaaa
    (LAIK, 27. novembar 2021 11:46)

    # Link komentara

  180. Daj Boze da se ne vakcinise i ne igra. Najveci Muhamed Ali i Boby Fischer su najvrci bili ne zato sto su bili zaista najbolji u onom sto rade vec najbolji ljudi. Zato su najveci.
    (Nole brat, 27. novembar 2021 11:27)

    Za Kleja ne znam, nisam kompetentan sto se boksa tice. Ali Bobi jeste bio najveci sahista. Kao covek, jedinstven, veliki, naklon do poda za njega. Retki su ljudi kao on.
    (Izhlapjeli starac, 27. novembar 2021 11:45)

    # Link komentara

  181. On mora da se vakcinise,inace je zavrsio karijeru. Naivno je misliti da ce vakcina biti potrebna samo na AO.I ostali Gren slemovi ce uvesti to pravilo. U Austriji se uvodi obavezna vakcinacija 1.februara,a onda ce i ostale evropske drzave to da urade.
    (Oliver, 27. novembar 2021 11:43)

    # Link komentara

  182. @(Sendvic, 27. novembar 2021 11:27)
    Potpuno si u pravu.
    Tako su i nacisti oganičavali kretanje ljudi, "sa punim pravom". Tako ih je istorija zapomtila kao naciste i zlotvore.
    (Sergio, 27. novembar 2021 11:41)

    # Link komentara

  183. Ko još od tenisera i teniserki nije vakcinisan?Koliko članova raznih stručnih štabova nije vakcinisano? Da li vakcinisani ne prenose virus? A pra ako se odluči na karantin? Da li bi ista ovakva hajka bila da je Rodžer u pitanju mada se nigde ne spominje Novak
    (NY, 27. novembar 2021 11:39)

    # Link komentara

  184. Cuj..."on veruje da ima pravo na to". Ne... On ZNA da ima pravo na to!
    Kao i svako od nas...
    Mali citat iz 19.veka:
    "Laz ne postaje istina,
    ono sto je pogresno, ne postaje ispravno,
    zlo ne postaje dobro,
    samo zato sto vecina to prihvati." - Booker T. Wahington
    (Mala ispravka, 27. novembar 2021 11:39)

    # Link komentara

  185. Daj Boze da se ne vakcinise i ne igra. Najveci Muhamed Ali i Boby Fischer su najvrci bili ne zato sto su bili zaista najbolji u onom sto rade vec najbolji ljudi. Zato su najveci.
    (Nole brat, 27. novembar 2021 11:27)

    Ali nije hteo u rat. Rat sa vakcinom nema veza
    (Hawai, 27. novembar 2021 11:36)

    # Link komentara

  186. Klosari Australijski. Rollan Garros dize spomenik Nadalu a oni ne daju Novaku da igra. Uzas.
    (Cacanin, 27. novembar 2021 11:34)

    # Link komentara

  187. Ja bih zamolio redakciju da više ne objavljuje ovakve vesti. Ajde što zvaničnici AO ponavljaju jedno te isto kao pokvarena ploča, ne moramo i mi čitaoci svakodnevno da gledamo iste naslove. Smorili ste za medalju.
    (davor, 27. novembar 2021 11:33)

    # Link komentara

  188. Ali Novak je zvezda, a za zvede pravila ne mogu biti ista kao i za obicne ljude.
    (Zivorad, 27. novembar 2021 11:32)

    # Link komentara

  189. Pre će Nole da pojede porciju mešanog mesa nego da se vakciniše pod uslovljavanjem. To je naš poznati inat da ne pristajemo na ucene i neće im proći, a pogotovo kod Đokovića koji je 100% protiv globalizacije.
    (henry lee, 27. novembar 2021 11:32)

    # Link komentara

  190. Zasto bi iko normalan promovisao bilo kakvu protekciju za Djokovica? Samo prevaranti poput njega zalazu se za protekcije. I to jos javno trazi, sljam bez imalo stida, obraza i ljudskosti.
    (haha, 27. novembar 2021 11:32)

    # Link komentara

  191. Nacija koja ne može sopstveno stanovništvo da vakciniše vrši pritisak na strane državljane... Suludo. Najveći je, i neka im otkaže učešće i sad i zauvek. Budi dosledan.
    (V, 27. novembar 2021 11:32)

    # Link komentara

  192. Nemoj, Nole, živ mi ti, vidiš kako ovi fudbaleri padaju k'o snoplje. Od čistog vazduha, a?
    (Srđan, 27. novembar 2021 11:19)

    Ne zaboravi i Jelovca kome se bore za zivot.
    (Kide, 27. novembar 2021 11:31)

    # Link komentara

  193. Al ste više svi dosadili.
    (Ivan, 27. novembar 2021 11:29)

    # Link komentara

  194. Nole ima potvrdu Batuta da je vakcinisan…to ne znači da se vakcinisao ;-)
    (ffp2, 27. novembar 2021 11:29)

    # Link komentara

  195. Daj Boze da se ne vakcinise i ne igra. Najveci Muhamed Ali i Boby Fischer su najvrci bili ne zato sto su bili zaista najbolji u onom sto rade vec najbolji ljudi. Zato su najveci.
    (Nole brat, 27. novembar 2021 11:27)

    # Link komentara

  196. Čim nikome neće da otkrije da li je vakcinisan ili ne, znači da nije.
    Organizatori imaju puno pravo da ne vakcinisanima uskrate pravo nastupa.
    (Sendvic, 27. novembar 2021 11:27)

    # Link komentara

  197. Ima i bitnijih stvari od sporta. Smorili ste vise.
    (nebu.loza, 27. novembar 2021 11:26)

    # Link komentara

  198. Priznatom vakcinom od koga,ko je taj koji odlučuje...pa da sam na Noletovom mestu nikada se ne bih vakcinisao,ne zbog toga sto ne verujem u nauku i medicinu nego zbog vas takvih...da vidite da se ne mora sve sto vi kazete,realno mu ne treba vas AO..imate Kirjosa,Kukinakisa i ostale velike sportiste
    (miks, 27. novembar 2021 11:26)

    # Link komentara

  199. joj kako laze za ovaj % vakcinisanih tenisera i tako vrsi pritisak na ostale, pre par meseci ka,u da je 75% njih a sad kao bilo 50 pre par nedelja i ocekuje 100%, pa naravno da ce % vakcinisanih na AO biti 100% kad samo oni mogu da igraju, samo sto za druge koji propuste turnir nece se ni pominjati. e vala da bog da im propao turnir i bile prazne tribine
    (..., 27. novembar 2021 11:23)

    # Link komentara

  200. "Za Đokovića neće biti popusta u Australiji, iako je najtrofejniji teniser u istoriji ovog Grend slema."

    Kakve veze ima to sto je najtrofejniji teniser na AO? Apsolutno irelevantno u ovom slucaju jer ovdje se ne radi o sportskom pitanju (zbog njega ce dobijati wild card za Australiju i kad se penzionise :-) ) nego se radi o zdravstvenoj zastiti stanovnistva Australije. Pa i onih koje boli briga za AO, tenis ili bilo koji drugi sport...
    (Serpico, 27. novembar 2021 11:22)

    # Link komentara

  201. Ako si ubedjen da si u pravu,ostani dosledan i zahvali im se.Vec sada si najveci.
    (Brigate Rosse, 27. novembar 2021 11:22)

    # Link komentara

  202. Ajde ponovi jos jedno pet puta do turnira da Novak mora da se vakcinise. Shvatio je poentu, i pusti ga da odluci.
    (Maki, 27. novembar 2021 11:21)

    # Link komentara

  203. Vakcinisao je se i ćuti i gotovo. Igra igru (svejedno da li se vakcinisao ili nije), jer cemo svakako saznati sta je na kraju uradio. Isto kao i januara kada je igrao igru rekavši da je snimio dokumentarac o saniranju rane za jedan dan (to je povreda nakon koje ne mozete da se krecete bar 4 meseca, odnosno ne mozete da mrdnete a kamo li izlažete naporima taj deo tela). Tada je to rekao samo da bi skinuo sa grbače novinare koji su ga obasipavali pitanjima o povredi svakog dana. I to je naravno njegovo pravo da radi sta hoce. Igra on igre cesto puta i na terenu sa protivnicima, pa sad da li je to pravi uzor mladima ili nije, svako za sebe odlucuje.
    (Berry, 27. novembar 2021 11:21)

    # Link komentara

  204. ide nole, naravno, ali im fino diže pritisak ćutanjem.

    malo-malo pa se oglašavaju da objasne ono što su već pet puta objasnili. A on ćuti k'o riba i skače im po ganglijama :)))
    (bata gaja, 27. novembar 2021 11:20)

    # Link komentara

  205. Djokovic zvani 5% osvajac Australia opena
    (Lola, 27. novembar 2021 11:19)

    # Link komentara

  206. Priznatom vakcinom kaze, znaci vakcinisani kineskom ili ruskom ne mogu, koji je ovo cirkus.
    (Mate, 27. novembar 2021 11:19)

    # Link komentara

  207. Nemoj, Nole, živ mi ti, vidiš kako ovi fudbaleri padaju k'o snoplje. Od čistog vazduha, a?
    (Srđan, 27. novembar 2021 11:19)

    # Link komentara

  208. E nece!
    (Lele Mene, 27. novembar 2021 11:18)

    # Link komentara

  209. Svima nam je sve jasno. Samo što svako tumači kako hoće.
    Ljudi svesni i normalni podržavaju vakcinaciju, dok ravnozemljaši i ovi što vole piramide su protiv.
    Pa ajmo još jedan krug istih komentara...
    (Usput, 27. novembar 2021 11:16)

    # Link komentara

  210. Smorili ste i najupornije ljubitelje tenisa sa izjavama zvanicnika. Da, svi znaju da je obavezna vakcinacija pa i za Noleta. Zna i on!
    Sportski pozdrav...
    (OgiBG, 27. novembar 2021 11:15)

    # Link komentara