1. A teško Djokovicu da uzme papir da je vakcinisan ili da primi vodicu hahahahha.
    Pa ja sam uspeo ovo prvo tako sto je doktorka koju znam samo prosula vakcinu pored ramena.
    (...,

    Ha ha svaka cast kako si se setio da lazes. Jos kad bi znao da doktori ne daju vakcine licno nego to rade tehnicari.
    (Viki, 20. oktobar 2021 13:15)

    # Link komentara

  2. Koliko znam NOvak je preboleo koronu zajedno sa zenom. Zar ne?
    Ako je to tacno onda i ne mora da zuri sa vakcinom jer juce citam da je minimum 15 meseci prirodno otporan na virus.
    (Borivoje, 20. oktobar 2021 10:31)

    # Link komentara

  3. Preterao si Novače.Ponašaš se kao razmaženo dete.
    (Petar, 20. oktobar 2021 09:39)

    # Link komentara

  4. A teško Djokovicu da uzme papir da je vakcinisan ili da primi vodicu hahahahha.
    Pa ja sam uspeo ovo prvo tako sto je doktorka koju znam samo prosula vakcinu pored ramena.
    (...,

    Jel to bilo malo pre nego sto si se probudio tacno pre 5:10 kad si pisao komemtar?
    (Dr, 20. oktobar 2021 09:03)

    # Link komentara

  5. A teško Djokovicu da uzme papir da je vakcinisan ili da primi vodicu hahahahha.
    Pa ja sam uspeo ovo prvo tako sto je doktorka koju znam samo prosula vakcinu pored ramena.
    (..., 20. oktobar 2021 05:10)

    To nije bitno.
    Bitno je da će antivakser morati javno da se izjasni da je primio vakcinu i tako sebi uskoči u usta.
    To je ono što njega žulja, jer je odavno promoter kvazinaučnih stavova i teorija zavere, a sada će morati da zvanično prizna da je primio vakcinu.
    Da li je stvarno uboden ili ne, to neće moći nikad javno da kaže, ovako kao ti sakriven iza lažnog imena.
    (Pekar, lekar, apotekar, 20. oktobar 2021 08:59)

    # Link komentara

  6. Jučer u Rumuniji preko 500 umrlih,vakcinisano oko 30 posto.Ljudi koji je vaš problem,manite se teorija i vakcinišite se.
    (Dr, 20. oktobar 2021 08:58)

    # Link komentara

  7. Ако буде играо у Аустралији онда је вакцинисан. Ако не буде играо онда није. Врло једноставно.
    (Куп је битан, 19. oktobar 2021 09:18) # Link komentara

    A teško Djokovicu da uzme papir da je vakcinisan ili da primi vodicu hahahahha.
    Pa ja sam uspeo ovo prvo tako sto je doktorka koju znam samo prosula vakcinu pored ramena.
    (..., 20. oktobar 2021 05:10)

    # Link komentara

  8. "To je privatna stvar i po našem zakonu ko god te pita, ti na neki način možeš i da ga teretiš za to što te je pitao."

    Nole aj molim te reci mi koji je to zakon pa da razvijem posao.
    (Advokat, 18. oktobar 2021 20:06)
    Zakon o zastiti podataka! Neki od clanova koji se odnose na privatnost zdravstenog stanja i zdravstvenog kartona! Ukoliko ih neko neovlasteno ima na uvid ili ih objavi, to je krivicno delo! Insistiranje na pitanju o zdravstvenom stanju spada pod prekrsaje i vodi se kao uznemiravanje! Ali bi vi, kao advokat, to trebalo da znate! Jos kad bi bili advokat!
    (sir oliver, 18. oktobar 2021 22:40)

    E ovo je sustina svega. Teniseri i estradne zvezde komentarisu pitanja iz virusologije i infektologije, a "sir oliver" tumaci zakone. Evo da ti kazem da veze sa zivotom nemas. I taj zakon jikad nisi ni otvorio, a kamoli procitao. Cuj "uznemiravanje"...
    (Advokat, 19. oktobar 2021 20:08)

    # Link komentara

  9. "To je privatna stvar i po našem zakonu ko god te pita, ti na neki način možeš i da ga teretiš za to što te je pitao. To je neumereno pitanje."

    Promasio si Nole poentu, i to mnogo, ali ok, nisam ni ocekivao nista drugo od tebe.
    (rd7, 19. oktobar 2021 18:00)

    # Link komentara

  10. Pa Novak je preležao koronu, zašto bi se vakcinisao?
    (Milisav Vokri, 19. oktobar 2021 17:35)

    # Link komentara

  11. znaci - nije...
    (leba i igara, 19. oktobar 2021 17:23)

    # Link komentara

  12. Pa Novace, ne moras nama da kazes, ali Australijancima ces morati :)
    (Vladimirr, 19. oktobar 2021 16:26)

    # Link komentara

  13. Najkrace receno: nijedna vlada na svetu nije uvela obaveznu vakcinaciju! Razlog: u tom slucaju bi vlada snosila posledice nezeljenih reakcija! I niti jedan od tih "stotina hiljada naucnika i lekara" nije stavio svoj potpis da garantuje bezbednost vakcine i snosi posledice ukoliko se nekome nesto desi! Ne treba ni jedan "naucniji" razlog od ovog! Iz istog razloga ni Nole ne zeli da objavi svoj vakcinalni status, jer ne zeli da bude odgovoran za necije cinjenje ili necinjenje! Ja mogu, vakcinisan sam, jer sam tako hteo, ali nikome ne preporucujem, ni da primi, ni ne primi! Stvar izbora!
    (sir oliver

    Druze, ja sam rekao naucno potkrepljeno i argementovano a ti mi iznosis tvoju teoriju i pretpostavku. Dakle tvoj komentar se bazira na nepoverenju u sistem i pukoj licnoj pretpostavci. Mene ne zanima to. Vakcina nije obavezna kao i mnoge druge stvari, a u razvijenim zemljama i nije potrebno jer su mnoge vec zavrsile. Kad vec tako razmisljas, da nije mozda neobavezna jer ce gomila takvoh kao ti da izadje na ulicama sirom sveta i da napravi haos zbog toga a ne eto jer “niko nece da garantuje”.
    To sto ti mislis da oni beze od odgovornosti je odraz tvoje licnosti, svet ne funkcionise tako. Postoji gomila lekova sa mnogo ozbiljnim nezeljenim efektima pa niko ne garantuje za njih.
    Nisam zeleo nikog da uvredim, ali dajte mi validan i argumentovan komentar, bilo ko. A ne da iznosite svoje neke pretpostavke. Hvala.
    (Neko poznat, 19. oktobar 2021 16:10)

    # Link komentara

  14. Kapu skidam za sportske rezultate. Bravo. Vrh. Ali ovaj cirkus oko toga da li si primio ili nisi primio vakcinu otkriva deo tvoje ličnosti. Ti zaista MISLIŠ da tvoje mišljenje i postupci treba da budu značajni za normalnog, prosečno obrazovanog, neostrašćenog gradjanina Srbije ? Mislio sam da si samo sportski čovek, ali ti se sada predstavljaš svuda. Već vidjeno od jednog političara. Novače, tvoja je stvar da li ćeš se vakcinisati ili ne. Nemoj da sebe stavljaš ispred sudbine. Radi ono što najbolje znaš i još nešto, uzmi malo knjigu. Imaš neke praznine. Kada ih popuniš, možda se nećeš baviti dilemom koja je samo tvoja.
    (VIT, 19. oktobar 2021 15:20)

    # Link komentara

  15. Мало неизвесности никад није на одмет....ако и Ноле не буде играо АО посета ће сигурно бити мања...а поготово ако неки од високо рангираних непланирано испадну.
    (mlekadžija, 19. oktobar 2021 15:02)

    # Link komentara

  16. "Kada se ovo završi, a završiće se zahvaljujući vakcinama i nauci - ne bi trebalo da bude zaboravljeno čije reči su u javnom prostoru učinile da broj preminulih bude veći nego što je trebalo da bude.
    @nesha"
    Vecina ne osporava vakcine u globalu. Osporava ove trenutne koje ne rade svoj posao. Licno se nadam da ce neko napraviti vakcinu koja ce spreciti sirenje zaraze a dok se to ne desi ne verujem da ovo moze da se zavrsi.
    P.S Inace, vrlo mi je simptomaticno da se kompanije koje trenutno proizvode vakcine(pfizer, moderna, astra itd) ne fokusiraju da naprave bolju vakcinu. Sad imaju sredstava u milijardama dolara a nema napretka sto se tice efikasnosti vakcina? Zar to ne izgleda previse: "mi dobro zaradjujemo, ne treba nam bolja vakcina"?
    (nele, 19. oktobar 2021 14:48)

    # Link komentara

  17. U Nemačkoj je vakcinisano 80% starijih od 18 god. i situacija je kao i sa 10% vakcinisanih u čemu je problem????

    Zasto iznosite neistine, u Nemackoj je svakodnevni broj umrlih od covid-a nesto veci od Srbije - sa 12x vise stanovnika!
    (Žika, 19. oktobar 2021 11:09
    U Nemackoj je preminulo 95454 osobe deset puta vise nego y Srbiji a taman toliko ima I vise stanovnika.I sta su dobili vakcinacijom?Sacekajte jos kad opadne dejstvo Pfizera za mesec dva ,videcete koliko novih slycajeva ce biti.
    (Nenaks, 19. oktobar 2021 14:20)

    # Link komentara

  18. Kada se ovo završi, a završiće se zahvaljujući vakcinama i nauci - ne bi trebalo da bude zaboravljeno čije reči su u javnom prostoru učinile da broj preminulih bude veći nego što je trebalo da bude.
    (nesha, 19. oktobar 2021 14:01)

    # Link komentara

  19. Samo se ti i dalje inati i glupiraj,a posle se čudi i kukaj kako te svi mrze!
    (Miodrag, 19. oktobar 2021 13:34)

    # Link komentara

  20. Trebao si se davno vakcinisati.
    Javne licnosti moraju pokazati primjer.
    Spasiti mnoge zivote na taj nacin.
    To si totalno promasio!
    Ovako cifre su ocajne.
    Vlada ipak ima najvecu odgovornost.
    Obavezna vakcina za sve zaposlene.
    Propusnice ili test za bilo gdje.
    Kao fra, ita itd.
    (Vlado, 19. oktobar 2021 13:19)

    # Link komentara

  21. U tenisu jedobar, ali sto se tice vakcinacije nije kompetentan. Cemu nam sluze ovakvi tekstovi?
    (Ema, 19. oktobar 2021 12:00)

    # Link komentara

  22. Đoković je trenutno, možda, najveći atleta u svijetu sporta, pa samim tim i uopšte i njemu virus korone ne može ništa. Prisiljavati ga da se vakciniše je zaista glupo. Po mom mišljenju on neće igrati u Melburnu. Neće igrati nigdje, ako bude uslov vakcinacija. I neka neće.
    (Nisam robot, 19. oktobar 2021 11:20)

    # Link komentara

  23. >> U Nemačkoj je vakcinisano 80% starijih od 18 god. i situacija je kao i sa 10% vakcinisanih u čemu je problem????

    Zasto iznosite neistine, u Nemackoj je svakodnevni broj umrlih od covid-a nesto veci od Srbije - sa 12x vise stanovnika!
    (Žika, 19. oktobar 2021 11:09)

    # Link komentara

  24. Zašto ljudi koji ne znaju ni osnovne stvari iz epidemiologije osećaju potrebu da iznose mišljenje o masovnim zaraznim bolestima ?
    Kao da je reč o kafanskom ili navijačkom nadgornjavanju .
    Suzbijanje masovnih bolesti se planira i izvodi na nivou kolektiva, u ovom slučaju čovečanstva, a od pojedinaca očekuje da daju svoj prilog tako što će zaštiti sebe .
    Znači, štiteći sebe, štitiš i druge, a ne štiteći sebe , ugrožavaš druge.
    To je posebno važno u ovakvim situacijama kad je agens nov , a vakcina ne deluje kod svih . Zbog toga je treba dostići takav stepen kolektinog imuniteta koji maksimalno sužava prostor za širenje agensa. Time se štite oni koji ne mogu postići potreban imuni odgovor posle vakcinacije ili vakcinu ne smeju primiti .
    Može se, naravno, svemu prići sistemom, baš me briga, da "slabi" i treba da stradaju, ali treba imati na umu da taj slabi može biti bilo ko od nas ili neko do koga nam je mnogo stalo .
    (Takvo je vreme došlo, 19. oktobar 2021 09:28) # Link komentara
    Logicno ste to napisali.Ako je tako zasto onda drzava ne donese uredbu o obaveznoj vakcinaciji? Ili zasto ne potpise za svakog pojedinca garanciju za vakcinu u nyspojave? Koja je to drzaca uvela?Ali vazno je da uvode uslov za putovanja ili ulazak y zemlju I objekte primljenu vakcinu Nesto tu nije u redu.
    (Nenaks, 19. oktobar 2021 11:05)

    # Link komentara

  25. @ Bole

    Možda bi se čovek i izjasnijo javno, da se prema njemu i njegovim izjavama postupa fer i da se tretira kao i većina njegovih kolega. Ako je nešto u zadnjih dve godine naučio, e onda je to da što manje toga iznosi javno. Bio je skoro kamenovan kad se na tu temu oglasio, a sad bi isti ti ljudi da on pokreće inicijativu, tako da imaju dežurnog krivca za sve pri ruci. Zbog čega se samo on uslovljava da upućuje te pozive, zbog čega ? Licemerno je i od vas da to od njega zahtevate, a od drugih ne.
    (Ljubica, 19. oktobar 2021 11:03)

    # Link komentara

  26. Ima više razloga zbog kojih vakcina nije obavezna, a lična sloboda nije jedan od važnijih.
    Političari, tj. politikanti koji su preovlađavajući u savremenom društvu su odigrali svoje bedne igrice. Sad su u panici.
    Preigrali se jesu, a da li će igra završiti katastrofom, videćemo.
    (Tako stoje stvari, 19. oktobar 2021 11:00)

    # Link komentara

  27. Neka bude iznenadjenje za sve koji ce biti u kontaktu s tobom.
    (Wombat, 19. oktobar 2021 10:47)

    # Link komentara

  28. @Za sve ljubitelje vakcine. Pokušajte da se vakcinisani iz Srbije bilo čime osim Fajzerom pojavite na Švajcarskoj granici. Mora negativan test, inače nema ulaska. Još nekoliko zemalja u koje iz Srbije ne smeš da priđeš bez testa iako si vakcinisan, pa i Fajzerom. Šta je u pitanju?
    (AL Smutko, 19. oktobar 2021 07:08)

    Evo bas u toj Svajcarskoj u septembru od 190 umrlih od korone, 52 su potpuno vakcinisani sa njihove dve omiljene vakcine Fajzerom i Modernom. Tacnije od tih 52, njih 12 su potpuno vakcinisani Fajzerom i 40 Modernom.
    26.5% umrlih od korone (verovatno sa laksim simptomima smrti) su vakcinisani.
    (Jovan, 19. oktobar 2021 10:14)

    # Link komentara

  29. 90% komentara su u stilu: "Novak je javna ličnost i on je dužan da izjavi ono što meni odgovara".
    Prvo, on je građanin kao i svako od nas, te ima pravo sam da izabere šta će da radi, sve dok vakcinacija protiv kovida ne postane obavezna. A to nije nigde u svetu, zasad. Takođe, bio javna ličnost ili ne, po Zakonu o zaštiti ličnosti (odeljak "podaci o zdravlju") nije dužan da javnosti iznosi svoje zdravstveno stanje, što je on ispravno i podvukao u intervjuu. Lično bih voleo da se vakciniše, ali to ostavljam njemu na izbor. Ni moj rođeni brat se nije vakcinisao, pa ga ne gnjavim sa tim, iako ja jesam.
    Australija ima pravo da donese zakone za koje smatra da njima najviše odgovaraju. A sa druge strane, Novak već sad može da im kaže da neće doći na taj turnir, pa nek oni vide šta će kad im zarada od turnira padne za 100 ili 200 miliona dolara. Prošle godine, turnir je zaradio 456 miliona dolara, a bio je u ograničenim kovid uslovima. A narednih mesec, mesec i po dana su odlučujući zbog prodaje preva TV prenosa, kao i potpisivanja sponzorskih ugovora.
    Da sam na Novakovom mestu, sad bih izjavio da se neću pojaviti na AU Openu, a onda bih se sredinom januara iznenada pojavio tamo sa svim papirima neophodnim za učestvovanje...
    (Milan_PT, 19. oktobar 2021 09:55)

    # Link komentara

  30. Ako se vakcinisao pomogao bi da se mnogi pozitivno opredele.
    Zasto je to tajna? Pomozi Djokovicu, Drzavi i narodu da prevazidju strasnu bolest.
    beba
    (beba, 19. oktobar 2021 09:52)

    # Link komentara

  31. "Đoković: Neću da otkrijem da li sam se vakcinisao ili ne"

    Hoćeš, hoćeš, već za par nedelja... AO se bliži, nema posle vrdanja, a Lacostin ugovor se neće isplatiti sam od sebe, licemeru.
    (Kako vam ne dosadi..., 19. oktobar 2021 09:41)

    # Link komentara

  32. "Šta god ti da odgovoriš: 'Jesam, nisam, možda, ne znam, razmišljam!' oni će to da zloupotrebe"

    Za ovo je potpuno u pravu, i to važi u svim sferama života - ne samo u ovom slučaju. Baš zato, mislim da često priča više nego što bi trebalo.
    (Deja_Vu, 19. oktobar 2021 09:40)

    # Link komentara

  33. A sada penzija. Dosta je bilo.
    (Vladimir, 19. oktobar 2021 09:31)

    # Link komentara

  34. O zakonima koje tačno države priča ovaj momak?
    On živi i radi u najmanje 15 država ovog sveta.
    (Dlakavi, 19. oktobar 2021 09:31)

    # Link komentara

  35. Zašto ljudi koji ne znaju ni osnovne stvari iz epidemiologije osećaju potrebu da iznose mišljenje o masovnim zaraznim bolestima ?
    Kao da je reč o kafanskom ili navijačkom nadgornjavanju .
    Suzbijanje masovnih bolesti se planira i izvodi na nivou kolektiva, u ovom slučaju čovečanstva, a od pojedinaca očekuje da daju svoj prilog tako što će zaštiti sebe .
    Znači, štiteći sebe, štitiš i druge, a ne štiteći sebe , ugrožavaš druge.
    To je posebno važno u ovakvim situacijama kad je agens nov , a vakcina ne deluje kod svih . Zbog toga je treba dostići takav stepen kolektinog imuniteta koji maksimalno sužava prostor za širenje agensa. Time se štite oni koji ne mogu postići potreban imuni odgovor posle vakcinacije ili vakcinu ne smeju primiti .
    Može se, naravno, svemu prići sistemom, baš me briga, da "slabi" i treba da stradaju, ali treba imati na umu da taj slabi može biti bilo ko od nas ili neko do koga nam je mnogo stalo .
    (Takvo je vreme došlo, 19. oktobar 2021 09:28)

    # Link komentara

  36. Ако буде играо у Аустралији онда је вакцинисан. Ако не буде играо онда није. Врло једноставно.
    (Куп је битан, 19. oktobar 2021 09:18)

    # Link komentara

  37. Sad je njegov zdravstveni karton "privatna stvar", a uredno smo sve znali o njegovoj astmi, alergijama, intoleranciji na gluten, napisao je cak i knjigu o zdravoj ishrani. Dane pominjem njegovu suprugu koja se svakodnevno blamira deleci savete o zdravlju o kojima nema pojma. I sad odjednom privatna stvar, kad se radi o najvaznijoj stvari na svetu od koje ljudi umiru kao u ratu, samo da se ne bi zamerio masi. Licemer na kub.
    (Bole, 19. oktobar 2021 09:17)

    # Link komentara

  38. Opametio se, prosli put su ga prozivali. Konacno je shvatio da ne mora o svemu da ima misljenje, bar ne javno. Sada, zsista, sta god da kaze razapece ga.
    (Hmmm, 19. oktobar 2021 09:05)

    # Link komentara

  39. Nisam stručnjak , no pokušavam razmišljati logično. Svi oblici života na ovoj planeti evoluiraju istovremeno , no neki brže , a neki sporije i pri tome razvijaju određene mehanizme zaštite . Mislim da je iluzija da je ljudska vrsta putem cijepljenja (vakcinisanja) otkrila način kako da "nadmudri" sve ostale i da bude privilegirana. Prije će biti da postoje evolucijski mehanizmi koji ikakvog namjernog utjecaja, osiguravaju preživljavanje neke vrste . Toliko....
    (Dubrovčanin, 19. oktobar 2021 03:10)

    Evolucija je osnovni postulat svakog živog bića, pa tako i virusa i bakterija. Mislili smo da će nam antibiotici doneti konačno razrešenje svih smrtonosnih bakterijskih infekcija, pa vidimo da danas imamo bakterije koje su rezistentne na najjače, najnovije i najbolje antibiotike. I to je razlog za strah i bojazan, a ne za ravnodušnost.

    Tako je i sa virusima. Sada imamo privilegiju da filozofiramo o vakcinama protiv Covida, zanemarujući veliki broj virusnih infekcija koje su delimično ili potpuno potisnute zahvaljujući vakcinama koje smo primali kao deca ili koje su primali naši roditelji.

    Izguglajte samo osnovne informacije o morbilima, polio virusu, varioli, mumpsu, pertusisu itd pa ćete shvatiti da se ipak mogu “virusi držati pod kontrolom”. U protivnom, sve bi se svodilo na običnu prirodnu selekciju i teoriju haosa (koga će, kada, koja količina kog virusa da “zakači”), a tada bi nam pisanje komentara po portalima bila poslednja misao kojom bismo želeli da se bavimo.

    Vakcine ostaju JEDINA PREVENTIVNA MERA TOKOM NAŠE GENERACIJE da suzbijemo širenje virusa. Pre par godina je malo posustalo vakcinisanje protiv morbila, pa pronadjite podatke kako su prolazila nevakcinisana deca u Srbiji i regionu (uz neugrožavanje odraslih jer su bili vakcinisani u mladosti). Svidjalo se to nekome ili ne, ovo je trenutni maksimum dokle je uspela da dobaci medicina u 21. veku. Što se više ljudi vakciniše što pre u kratkom vremenskom periodu, to ćemo pre o ovoj pandemiji pričati u prošlom vremenu.

    Uzgred, pozdrav za Dubrovčanina, otac mi je tamo rodjen. :)
    (Zanimljivo, 19. oktobar 2021 08:55)

    # Link komentara

  40. ... neko se cepio za njega... a papiri na njegovo ime... moš misliti koliki mu je problem da napravi papire? i nigde ne piše da postoji provera da li si vakcinisan pravilno ili nisi?
    (budala, 19. oktobar 2021 08:54)

    # Link komentara

  41. Знам да је Ноле само тенисер. Ипак као отац двоје деце и као јавна личност, овога пута ме је баш разочарао. То што сви знамо одакле све то потиче њему не олакшава ситуацију.
    (Петар, 19. oktobar 2021 08:54)

    # Link komentara

  42. Đoković je vakcinisan, međutim zbog stavova koje on i njegova žena propagiraju, a tiču se kvazi nauke ne želi da ispadne licemer, a pogotovo ne da razočara ogromnaogromnuntivakcinaša koja ga podržava. Licemer je svakako.
    (dex, 19. oktobar 2021 08:52)

    # Link komentara

  43. U Nemačkoj je vakcinisano 80% starijih od 18 god. i situacija je kao i sa 10% vakcinisanih u čemu je problem????
    Ne razumem zasto ovu vrstu vakcinacije nazivaju imunizacijom kad ljudi nisu imumni na zarazu i nakon tri primljene doze vakcine??????
    (dare, 19. oktobar 2021 08:52)

    # Link komentara

  44. To je njegova privatna stvar
    (Kg, 19. oktobar 2021 08:49)

    # Link komentara

  45. Da bi zdravstveni sistem funkcionisao koliko toliko normalno ne treba zatvarati bolnice jer od njihove pomoći zavise hiljade ljudi. Za one koji nisu i neće da se vakcinišu odrediti neke bolnice a ostali na kućno lečenje. Većina NE SME da trpi zbog manjine.
    Da li je ovo humano. Nije. Da li he njihov postupak da ih baš briga za zdravstveno sistem i pomoć onima kojima je neophodna. Nije.
    Ima li drugi način. Nema. Kraj.
    (U Srbiji, 19. oktobar 2021 08:47)

    # Link komentara

  46. Žabac, izvinite, ali pogrešna vam je definicija antivaksera. Vakcina protiv korone je odobrena od strane SZO i gomile država, ali nije obavezna. Samim tim ljudi nisu u obavezi da je prime, može "hoću" i može "neću" s punim pravom. Ako je primis, nisi siguran da se nećeš razboleti i ex(naročito ako je kineska, mada je mnogo manja šansa) , ako je ne primis, nisi siguran da se nećeš razboleti ili ex.Jer bez obzira na procenat, ako se baš tebi to desi, nema veze sto
    1 od 100 strada, ako si ti taj jedan. Klasična priča "ako uzmes, kajaces se, ako ne uzmeš, kajaces se". S obzirom da podaci kojim raspolažemo NISU pouzdani i stimuju se po potrebi, narod je sludjen. Ako u nešto želiš da veruješ, naći ćeš dokaze za to. Ako u nešto ne želiš da veruješ, naći ćeš opravdanje zašto to ne radiš.Bitno je da smo našli još jedan razlog da se delimo, bravo.
    (analiza, 19. oktobar 2021 08:45)

    # Link komentara

  47. "Dakle, stvar je jednostavna poprilicno. Vakcinisi se i pusti druge da odluce. Oni ce snositi posledice, a ne ti. Za onog koji se nije vakcinisao, svejedno mu je ko ce ga zaraziti, vakcinisan ili nevakcinisan."

    Al ti je filozofija, vakcinisi se i pusti druge da odluce al ti vec odlici da neko treba da se vakcinise? To kao da ti ja kazem ti odluci ali sutra moras u rat, al kako ti hoces, samo budi spreman ujutru.
    (Bojan, 19. oktobar 2021 08:45)

    # Link komentara

  48. Лично мислим да је инат усмерио ка мафијашима из АТП-а, јер уцењују не само њега , већ и многе друге тенисере. АО ће освојити неки НН играч који слуша слепо шта они диктирају. Чак и да се вакцинисао, неће да га неко уцењује - може му се. Ова његова изјава нема никакве везе са пропагирањем вакцинације или антивацинације.
    (Биља, 19. oktobar 2021 08:45)

    # Link komentara

  49. Ovde u CH se ne pravi razlika izmedju vakcinisanih i onih koji su preboleli koronu. Obe grupe dobijaju kovid-zertifikat sa kojim su sva vrata otvorena i važe i u inostranstvu (EU). E sad pošto Australija gura očigledno lex specialis biće interesantno gledati rasplet svega.
    (Toma, 19. oktobar 2021 08:42)

    # Link komentara

  50. Ja sam se vakcinisao i apsolutno sam za nju, ALI podrzavam njegovu odluku jer stvarno nije relevatno da sportista utice na nekoga da li ce se vakcinati ili nece.To treba da radi struka a ne sportisti....
    (Ivan, 19. oktobar 2021 08:39)

    # Link komentara

  51. Djokovic je retko,ali sada jeste u pravu.Da li je neko vakcinisan ili vernik i kolika mu je plata,nisu pitanja za medije.A ovo sa vakcinom lici na religiju.Prvo vakcinisani ne oboljevaju,pa ipak da, ali lakse.Onda ne prenose,ali ipak prenose.U stvari mogu i teze ali ne umiru.Ma mogu i da umru ali idu u raj,za razliku od nevakcinisanih koji ce verovatno u pakao.
    Medicinska nauka bi morala da se uozbilji po pitanju virusa i da ne koristi religijsku metodologiju u ubedjivanju ljudi da se vakcinisu.
    Neverovatno je koliko su ljudi koji se kunu u nauku,dogmate i ne razumeju koncept slobode.Kada vakcina bude obavezna,onda moze da se govori o odgovornosti,kaznama,
    demokratiji,ugrozavanju necije slobode...Do tada bi ovi tzv.obrazovani naucni fanatici trebalo da se upristoje.Strah za sopstveni zivot je potpuno nadvladao zdrav razum kod navijaca za vakcinu.Ni jedno pitanje bez odgovora ili nelogicnost kod njih ne izaziva ni tracak sumnje.Matematika i zakoni verovatnoce govore da se verovatno treba vakcinisati,ali ako je stvar izbora onda ga treba postovati.Koji je smisao ausvajsa za vakcinisane ako mogu da prenose virus,mogu da se razbole pa i da umru.Posle se cude sto propusnice ljudi dozivljavaju kao diskriminaciju pa ih uteruju suzavcem i pendrecima.
    (Ranko Nikolic, 19. oktobar 2021 08:31)

    # Link komentara

  52. У праву је, то да ли се вакцинисао је његова ствар. Ако осјећа потребу, нека се вакцинише. Али то не би требало да буде услов за играње мечева, то је крштење људских права, као и ограничење свима нама да нормално функционишемо.
    (Vule, 19. oktobar 2021 08:30)

    # Link komentara

  53. Čim neće da otkrije, znači da je već cjepljen. Drugačije nebi imao šta da krije.
    (Sale, 19. oktobar 2021 08:24)

    # Link komentara

  54. To što je on javna ličnost, ne znači da javnost ima pravo da svaki detalj njegovog života zna. Ne želi da kaže baš zato što ne treba da vam to on preporucuje, nego vaš lekar i kompetentne osobe. Novak je doneo odluku u svoje ime, a ne želi da bilo koja strana to koristi u svoje svrhe. To podržavam, jer sam sigurna da bilo ko posle njegove preporuke oboli ili ima neke komplikacije, ponovo bi ga svi napali. Kod nas u kući moj muž nije vakcinisan, a ja jesam. On se konsultovao sa lekarom i doneo odluku, a ja sam donela svoju. Zbog čega bi sad morao Novak da vam daje zeleno svetlo za vaše odluke, bilio da su za ili protiv. Većina onih koji to od njega traže bi ga istog momenta okrivila da dodje do bilo kakvih komplikacija. Znači jedini sportista koji nema prava da svoj status na tu temu zadrži je Novak Djokovic, kad Medvedev i Cicipas to urade onda je okay? Nije ni jednog trenutka rekao da se neće pridržavati bilo kakvih mera koje je neka zemlja uvela, nego samo da neće u javnost izneti informaciju dali je vakcinisan ili ne. Toliki pritisak na njega, a ovamo svi govore kako je najveći trag u tenisu ostavio Federer, pa zar nije onda njegova reč dovoljna kad su ostali teniseri u pitanju. Osim toga nisam čula da se Nadal uopšte pominje u tom kontekstu, što on ne poziva nikoga ? Ne samo se Novak uslovljava i samo se njemu masa njih obraća. A kako to da se ne hranite svi kao on , kad je tako uticajan ?
    (Ljubica, 19. oktobar 2021 08:19)

    # Link komentara

  55. Prosto je neverovatno koliko zatucanih ljudi ne razume koncept slobode koji se tice zdravlja.
    Ako ste se vakcinisali, dobro za vas, oni koji nisu vam ne mogu nista. To sto sam se ja vakcinisao ne znaci da ne mogu da se zarazim i da prenosim…Dakle, stvar je jednostavna poprilicno. Vakcinisi se i pusti druge da odluce. Oni ce snositi posledice, a ne ti. Za onog koji se nije vakcinisao, svejedno mu je ko ce ga zaraziti, vakcinisan ili nevakcinisan.
    (Straight Outta München, 19. oktobar 2021 08:17)

    # Link komentara

  56. Ja samo čekam trenutak kada će čuveni Dr. Nestorović da pojača njegov stručni štab
    (Zivotinjnja, 19. oktobar 2021 08:14)

    # Link komentara

  57. Njegovo pravo da li će da kaže !
    (BG, 19. oktobar 2021 08:14)

    # Link komentara

  58. Čitajući ovaj Novakov intervju,ne mogu da se otmem utisku da ljut,nezadovoljan
    i razočaran.Mogu da shvatim da je razočaran zato što nije uzeo US,ali ipak je profesionalac i zna vrlo dobro da su i porazi sastavni deo sporta.Nekako mi je čudno da neko krije da li se vakcinisao ili ne,jer živimo u takvim vremenima, da ne možeš mrdnuti bilo gde preko granice a da ti ne traže papir o vakcinaciji ili o negativnom testu,tu informaciju ne možeš sakriti.Baš mi je bezveze to ponašanje.
    (Ajd polako, 19. oktobar 2021 08:02)

    # Link komentara

  59. Civilizacijska tekovina je nauka. Civilizacijska tekovina je razvoj medicine i vakcinacija. Karma je da neko ko je " slušalac" a ne učenik , ne postane nosilac zlatnog slama. Potpuno je jasno zašto mu je sreća okrenula leđa na OI I USA OPEN. Neko sa takvim stavovima , neko ko od verbalnog delikta ne vidi desetine miliona mrtvih i nema empatiju za toliko nepotrebno umiranje nezaštićenih ljudi i koji ih još hrabri da se leče po oknima rudnika i grljenjem drveća , nije smeo nikako osvojiti zlatni slam. Svet bi ga gledao kao heroja , a on u ovom trenutku je zbunjeni dečak pred kojim je upis na privatni fakuktet Dr. Šarlatanovića specijaliste za najsmešniji virus.
    (VUK, 19. oktobar 2021 07:59)

    # Link komentara

  60. Koliko god ga voleli ili ne, ipak je, samo, majstor svog sporta. Jedan od najboljih ikada, zasigurno. No, to ga ne uzdiže u ostalim aspektima života, iako mi imamo tendenciju da javnim ličnostima dodajemo relevantnost i za oblasti koje nisu njihov fah.
    Noleta ima smisla slušati u oblasti tenisa, pristupa, treninga, fizičke i mentalne priprema, taktike, itd, ali sve vezano za tenis.
    Van toga, pogotovo za kompleksne teme, njegovo mišljenje je podjednako bitno i nebitno kao bilo kog drugog laika.
    Drugo pitanje je Noletova moralna obaveza, recimo tako, kao javne ličnosti, koju mu mi namećemo, upravo davanjem mu tog značaja i za oblasti koje nisu njegov fah.
    U tom slučaju, Novak je naišao na tanak led i ne ide mi baš najbolje.
    Znači, ima i do nas i do njega.
    (zainteresovani posmatrač, 19. oktobar 2021 07:58)

    # Link komentara

  61. Sve vise gubim postovanje prema ovom coveku. Prica i savetuje svim ovim neobrazovanim ljudima, fejsbuk lekarima i zgubidanima da ne treba da se vakcinisu, a sad odjednom nece da otkrije da li se on vakcinisao ili nije. Vakcinisace se prvom prilikom kad mu to neko kaze, ako vec i nije.
    Sramno.
    (nik, 19. oktobar 2021 07:47)

    # Link komentara

  62. Novače,
    Poznavao sam petoricu nevakcinisanih, starosti izmedju 49 i 55 godina, koji su u poslednja 7 meseca od kovida umrli. Na brzinu.
    Ili ne pominji vakcine i drži se tenisa, ili pomozi ovom zatucanom narodu da se izvuče iz začaranog kruga zatucanosti.
    (Zoki, 19. oktobar 2021 07:35)

    # Link komentara

  63. Na poligraf, ako odbije zna se, presudiće mu tabloidi.
    (Halo Bing, 19. oktobar 2021 07:34)

    # Link komentara

  64. Naravno da se decko vakcinisao , ne mozes nigde da mrdnes bez vakcine
    (Marjaskas, 19. oktobar 2021 07:24)

    # Link komentara

  65. Postoji sportska i licna inteligencija.
    (vidim sve, 19. oktobar 2021 07:12)

    # Link komentara

  66. Tako je DJole ljudino, u napuklom svetu tesko je biti fin (or) svoj na svojemu.
    (Dragan, 19. oktobar 2021 07:10)

    # Link komentara

  67. Za sve ljubitelje vakcine. Pokušajte da se vakcinisani iz Srbije bilo čime osim Fajzerom pojavite na Švajcarskoj granici. Mora negativan test, inače nema ulaska. Još nekoliko zemalja u koje iz Srbije ne smeš da priđeš bez testa iako si vakcinisan, pa i Fajzerom. Šta je u pitanju?
    (AL Smutko, 19. oktobar 2021 07:08)

    # Link komentara

  68. Covek prelezao Covid, doduse prosle god. Da li ga je iko pitao da li ima antitela u koncentraciji koja bi ga stitila od infekcije? Nivo antitela u krvi pojedinca j vrlo individually stvar. Kakva je to nauka imunologija kad vakcina 'stiti' duze od prelezane infekcije? I da, inficiraju se I vakcinisani.
    (Mile, 19. oktobar 2021 07:07)

    # Link komentara

  69. Naravno jesi zbog novca a ovi ovde pošto od novca nema ništa mogli bi radi zdravlja.
    (Za stid neznaju, 19. oktobar 2021 07:04)

    # Link komentara

  70. U drzavi gde dnevno umre 50 ljudi, gde umiru mladi jer nemaju uzore da im kazu da treba da se vakcinisu i gde je gotovo izvesno da nas cekaju jos crnji dani, vakcinacija nije privatna stvar, vec stvar svih nas. Novak Djokovic nesumnjivo ima uticaj na ljude u Srbiji i gotovo je izvesno da je morao primiti vakcinu, jer nacin zivota i kretanje na zapadu to uslovljavaju. Ovakva izjava je dodvoravanje populistickom delu Srbije koji je na zalost vecina i odbija vakcinaciju po cenu jos veceg broja mrtvih.
    (hm?, 19. oktobar 2021 06:59)

    # Link komentara

  71. Znaci nije...
    (Ccc, 19. oktobar 2021 06:36)

    # Link komentara

  72. Koji problem imate vi sto ste se vakcinisali? I zasto vam smeta sto umiru neki tamo koji nisu? Vi ste zasticeni i bas vas briga.....Ili mozda ipak niste? Sva pravila koja vaze za nevakcinisane vaze i za vakcinisane. Morate da nosite maske, mozete da prenesete virus... Znam gomilu ljudi koji jos uvek nisu imali koronu i gomilu koji oboljevaju i posle trece doze. Pa zasto da se vakcinisem? Usput, i prelezao sam je prosle godine...Zasto se ne vakcinisete ponovo protiv zauski i velikih boginja? Na koji nacin ja ugrozavam vas koji ste se vakcinisali? Pa zato se i jeste vakcinisali, da biste se zastitili.
    (neko tamo, 19. oktobar 2021 06:31)

    # Link komentara

  73. Pa saznaće se najkasnije na AO, do tada bez vakcine neće ući u zemlju.
    (mile rizik, 19. oktobar 2021 05:50)

    # Link komentara

  74. Nole je javna ličnost i nema potrebe da taji svoj status. Da li je moguće da je protiv vakcinacije? Ne mogu da verujem, iako vas članak to implicira. Dužnost je njegova da nam pomogne u ovoj teskoj situaciji i propagira vakcinaciju, kao jedini postupak koji nas štiti od teškog oblika bolesti. To mora da shvati sto pre.
    (vanja, 19. oktobar 2021 05:47)

    # Link komentara

  75. Logika. Šta je cilj vakcinacije? Stvaranje antitijela da bi se postigao imunitet. Kako još dostići taj cilj? Pa prirodnim putem, nakon što se zaraziš i prebiliš. Da li je Djokovic bio zaražen? Da. Prebolio? Da. Ima li antitijela? Sigurno. Zašto bi još trebao da se vakciniše? Antitijela već ima.
    (kezza, 19. oktobar 2021 05:24)

    # Link komentara

  76. Čovečanstvo je jadno dok sportaši i kojekakvi polupissmeni pevači, YouTube zvezde i instagram klovnovi prestsvljaju influenciju današnjice.

    Internet je doneo mnogo dobrih stvari, ali ujedno mutirao u alat koji može da bude poguban za ljudsku rasu.

    Količina informacija kojom čovek sa prosečnim nivoom IQ danas mora da procesora je bar 100x veća nego prije pojave interneta i mobilnih telefona. U toj džungli se teško snaći a o tome govore manipulacije na izborima u SAD, i ova pandemija. Nije poljuljani poverenje u sistem, već u čoveka kao jedinku.

    Prestoji nam težak period adaptacije na novo visoko tehnološko vreme i ulaz u trans humanizam kada se ponovo aktiviraju prszboverje, cinizam, paranoja i strah. Moderno viđenje WW3 gde rat vodimo sami sa sobom.
    (mutant, 19. oktobar 2021 04:00)

    # Link komentara

  77. eto vidite deco sta se dobije kada se krene za parama a zanemari obrazovanje.
    (basketas, 19. oktobar 2021 03:56)

    # Link komentara

  78. Ovaj covjek je Bog u Srbiji.
    Srbiji u kojoj trenutno umire 50 ljudi na dan od Korone.
    Srbiji u kojoj je vakcinacija 'zaglavila' na 45%.
    Da Nole izadje sa jednim Instagram Live i kaze 'vakcina spasava zivot, idi i vakcinisi se', to bi spasilo zivota!
    (Boki, 19. oktobar 2021 03:42)

    # Link komentara

  79. Dole Nole! Dole Nole! Dole Nole!
    (Batistuta, 19. oktobar 2021 03:36)

    # Link komentara

  80. "Virus je multisistemski. Vezuje se za ACE2 receptore koji su rasporedjeni po endotelu skoro čitavog organizma. Mehanizam ulaska je putem nosa, ždrela, očiju…i zbog toga je ekspresija prevashodno na plućima jer se tamo najbrže proširi, a potom “udara” i na ostatak organizma. Virus ne izaziva “trovanje” već kompleksnim kaskadnim promenama preko eritrocita (crvenih krvnih zrnaca) dovodi do koaguluma i trombova. Uglavnom se promene prvo manifestuju u alveolama pluća, a potom i u drugim sistemima organa (srce, mozak…).

    Što se tiče mišljenja da li je virus prirodni ili veštački izneo sam svoj stav na osnovu velikog broja publikovanih naučnih radova koje sam pročitao do sada. Da li je stav ispravan ili pogrešan, manje je važno. Želja ljudi je da “okrive” nekoga za trenutnu situaciju i lakše je poverovati da je sistem “kriv” (što ne objašnjava otkud SARS 2002. godine sa isti....
    (Zanimljivo, 18. oktobar 2021 23:37) "




    Nisam stručnjak , no pokušavam razmišljati logično. Svi oblici života na ovoj planeti evoluiraju istovremeno , no neki brže , a neki sporije i pri tome razvijaju određene mehanizme zaštite . Mislim da je iluzija da je ljudska vrsta putem cijepljenja (vakcinisanja) otkrila način kako da "nadmudri" sve ostale i da bude privilegirana. Prije će biti da postoje evolucijski mehanizmi koji ikakvog namjernog utjecaja, osiguravaju preživljavanje neke vrste . Toliko....
    (Dubrovčanin, 19. oktobar 2021 03:10)

    # Link komentara

  81. znamo da jeste jer je ušao u SAD u toku zabrane putovanja za nevakcinisane
    (turista, 19. oktobar 2021 03:01)

    # Link komentara

  82. Dakle - vakcinisao se, ali mu frka da to i prizna...
    (John, 19. oktobar 2021 02:44)

    # Link komentara

  83. Sveukupno Novak se ponaša kao da je završio karijeru. Niti planira bilo kakve turnire niti trenira. Šteta, možda je ipak mogao i trebao naći snage da se oporavi nakon nedavnih razočarenja.
    (Myrthos, 19. oktobar 2021 02:43)

    # Link komentara

  84. Zasto za njega ne vazi zakon ? Ako je zakonska obaveza da s epi doalsku iz neke zemlje gde vlada zarazna bolest MORA u karantin zasto je on izuzetak? Ko god da je. Tak ose zaraza siri i zato nam umire 50 ljudi dnevno ali koga zabole za to? pa i predsni knase zemlej je priznao da je pogresi ona pocetku pandemiej kad je psutio pola milion zarazenih da udju. rezultata znamo prek o8000 mrtvih. naravno nik ood njih nece odgovartai. pitajte sta misle porodice umrlih. Jendom ej predsni krekao zatvorce se granice za strance a nasi mogu iz bsoen i crne gore da ualze. Sta to znaci ? da nasi ljudi iak osu zarazeni mogu da prensoe zarazu. Pitam samo da li bi on i svi vi koj iste proiv zakonskih mera pustil izarazenog u vasu kucu? Secate se na pocetku pandemije kad je zenska iz svajcarsek dosla znala je da je zarazena otisal kod drugarice da jese vide. tom prilko mje zarazil istu i odna je umrla. i? nikom nsita. Nek obre mora da odgovara za skoro 9000 mertvih. Neko je ocigledno pogresio nije doneo odluku kak otreba i ljudi su umrli. To me podseti na ministra prosvete koji je izjavi oda tek kad se trecian dece razboli onda ce reagovati? zato i he jsmestio po 30 u odelnej bez postovanja azmaka. pa ljudi kad nek onamerno odnese odluku posel koej ljudi umiru mora bre ne narobiju nego na prek isud. pa infektivna je puna, bolncie pune, apel isa decje klinike nista ne vrede kao da nek onamerno to ne slusa i zeli da se sto vise ljudi zarazi
    (kad slava udari u glavu, 19. oktobar 2021 02:03)

    # Link komentara

  85. Volim te ko brata ali prestani vise sa ovim glupostima, dosta je bilo
    (Mare, 19. oktobar 2021 01:59)

    # Link komentara

  86. Ako su mu ova 3 turnira manje bitni i pripremni za GS, da li to znaci da je vakcinisan i igrace AO? :D
    Parizani u neverici: mi manje bitni? Aj dodji ako smes! :D
    (NekoIzMase, 19. oktobar 2021 01:49)

    # Link komentara

  87. Novak, kao i uvek, treba da se drzi lopte, a podalje od medicinskih misljenja
    (krindz buraz, 19. oktobar 2021 01:43)

    # Link komentara

  88. Vau genijalac
    (eda, 19. oktobar 2021 01:42)

    # Link komentara

  89. U Australiji ćeš igrati samo vakcinisan. Tačka. A ti se posle žali da te nisu obavestili blagovremeno i da je to protiv zakona. Naravno žali se "Upravi vodovoda" tamo će te možda shvatiti. Bacio si godinu i po dana karijere jer nisi hteo da operišeš lakat na vreme. Sad baci još koji GS zbog tvrdoglavosti. Tvoja je karijera radi s njom šta želiš.
    (Milan, 19. oktobar 2021 01:36)

    # Link komentara

  90. TO I JESTE SAMO TVOJA STVAR!!!!
    (Lucky, 19. oktobar 2021 01:09)

    # Link komentara

  91. Fajzer vakcinu je primilo milijardu ljudi u dve doze. Ja mislim da ne postoji lek koji je konzumiran od istog broja ljudi. Nisam siguran ni da je paracetamol konzumiralo milijardu ljudi. I onda kazu nije vakcina ispitana...
    (Lokomotiva, 19. oktobar 2021 01:00)

    # Link komentara

  92. Interesantno!
    Na nauku se pozivaju najviše oni koji su od nauke daleko. Nauka se njima čini tako daleko i nerazumljivo, i zato mora da je sve to neoborivo istinito i dobro, misle oni.
    A pojedini kao Igor, bi i da svakome ko takvo shvatanje ne deli uskrate slobodu.
    (koji je učestvovao u naučnom radu sa svojom strukom,

    Pohvala za Igora zato sto prati naucnike umesto klipova na youtube-u. Samo nastavite, najvise sto moze da se sazna o virusu jedino moze od njih i iz naucnih radova da se sazna. A ova persona vrlo dobro zna da recimo advokat ne moze da ima isto misljenje o strujnim kolima kao inzenjer. Tako da Igore, niste nista pogresili, vi trazite informacije na pravom mestu...
    (A, 19. oktobar 2021 00:55)

    # Link komentara

  93. Odlicna vest. Igrace sve najvaznije turnire do kraja godine. Nema govora o nekakvom prevremenom zavrsetku sezone. Zasto bi prevremeno zavrsio sezonu koja je bila trijumfalna. To ce ostati kao naklapanje raznih nazovi strucnjaka.
    (Goran, 19. oktobar 2021 00:41)

    # Link komentara

  94. Šteta, mogao je biti sampion - ovako je samo odličan sportista
    (NS, 19. oktobar 2021 00:38)

    # Link komentara

  95. Njegov problem
    (Splavar, 19. oktobar 2021 00:32)

    # Link komentara

  96. Ja nisam sreo ni jednog antivaksera, sve sami razlozi ali, ali, ali... Definicija i to tačna je: Antivakser je osoba koja neće da primi vakcinu koju je odobrila Svetska zdravstvena organizacija i nadležna nacionalna organizacija. Znači ko neće vakcinu protiv korone je ANTIVAKSER.
    A što se činjenica tiče u mojoj familiji 2 smrtna slučaja, mlade i zdrave osobe, i to obe nevakcinisane, na poslu nema smrtnih slučajeva ali svi teži slučajevi nevakcinisani, osobe za koje znam iz šireg okruženja svi smrtni slučajevi nevakcinisane osobe.
    Činjenica 2: U Crnoj Gori u zadnjih 75 dana 17 osoba mlađih od 40 godina je umrlo od korone sve nevakcinisani.
    Činjenica 3: U Srbiji na respiratorima su skoro sve nevakcinisane osobe.
    Činjenica 4: Svaki dan od korone umre 50-ak osoba, skoro svi su nevakcinisani.
    Mislim da je dosta činjenica. Pametnom je dosta. Ne znam samo dokle treba da slušate gatare i vračare, ne bi naprimer doktori u Fajzeru davali vakcine svojoj deci da imalo imaju sumnju.
    (Žabac, 19. oktobar 2021 00:23)

    # Link komentara

  97. Lečila sam ženu koja je par meseci nakon Covida završila sa cirozom jetre.Pre toga, zdravo živela, nikad bolesna nije bila. Njen sat otkucava.Niko ne zna šta je njegova Ahilova peta.Kod mnogih i za godinu dana od lako preležanog Covida, na skeneru se i dalje vidi mlečno staklo na plućima. Lepše je živeti u negaciji i neznanju. U blaženom neznanju... Sve do trenutka strašne spoznaje
    (Jeje, 19. oktobar 2021 00:07)

    # Link komentara

  98. čitava polemika u komentarima je oko vakcinacije...
    mene to ne interesuje.
    ono što je bitno je da Novak igra Pariz, Torino i Dejvis kup.
    to znači da želi da zadrži prvo mesto i da proba sa reprezentacijom da osvoji salataru. to je ono što se tiče sporta i to je bitno.
    ostalo je nebitno.
    (matori, 18. oktobar 2021 23:56)

    # Link komentara

  99. ...jer nekolicina zatucanih ne prihvata naucna dostignuca...

    Previse pogresnih ljudi uziva u slobodi.
    (Igor, 18. oktobar 2021 23:04)

    Interesantno!
    Na nauku se pozivaju najviše oni koji su od nauke daleko. Nauka se njima čini tako daleko i nerazumljivo, i zato mora da je sve to neoborivo istinito i dobro, misle oni.
    A pojedini kao Igor, bi i da svakome ko takvo shvatanje ne deli uskrate slobodu.
    (koji je učestvovao u naučnom radu sa svojom strukom, 18. oktobar 2021 23:52)

    # Link komentara

  100. Pa ni ja se nisam vakcinisao i necu u drustvu da kazem, neka misle jesam li.
    (Jeste vama cu da kazem, 18. oktobar 2021 23:43)

    # Link komentara

  101. Zanimljivo ...virus izaziva trovanje,trovanje izaziva trombove.Do juče su pričali da je respiratorni ispostavilo se da je vaskularni.Ležao u areni dve nedelje ali ni jedan jedini lekar ni pomislio nije da je virus prirodnog porekla ...ni jedan .
    (Rape, 18. oktobar 2021 22:47)

    Virus je multisistemski. Vezuje se za ACE2 receptore koji su rasporedjeni po endotelu skoro čitavog organizma. Mehanizam ulaska je putem nosa, ždrela, očiju…i zbog toga je ekspresija prevashodno na plućima jer se tamo najbrže proširi, a potom “udara” i na ostatak organizma. Virus ne izaziva “trovanje” već kompleksnim kaskadnim promenama preko eritrocita (crvenih krvnih zrnaca) dovodi do koaguluma i trombova. Uglavnom se promene prvo manifestuju u alveolama pluća, a potom i u drugim sistemima organa (srce, mozak…).

    Što se tiče mišljenja da li je virus prirodni ili veštački izneo sam svoj stav na osnovu velikog broja publikovanih naučnih radova koje sam pročitao do sada. Da li je stav ispravan ili pogrešan, manje je važno. Želja ljudi je da “okrive” nekoga za trenutnu situaciju i lakše je poverovati da je sistem “kriv” (što ne objašnjava otkud SARS 2002. godine sa istim mehanizmom vezivanja za te iste ACE2 receptore). Ono što je bitno je da ljudi argumentovano shvate da su vakcine jedino što će nas (ne u godinama, već u decenijama pred nama) držati (relativno) bezbednim nasuprot virusima koji su medju nama (opet pominjem polio, morbile, mumps, variolu…).
    (Zanimljivo, 18. oktobar 2021 23:37)

    # Link komentara

  102. Neko je napisao glupost da je Đoković u pravu jer niko nema pravo da vas shodno zakonu o zaštiti podataka pita šta piše u vašem zdravstvenom kartonu i insistira da sazna vaše zdravstveno stanje.

    I potpuno netačno a vezano za temu. Ugrožavanje podataka o ličnosti shodno zakonu bi bilo neovlašćeno objavljivanje nečijih ličnih pa i zdravstvenih podataka, ali ako nekoga pitate da li se vakcinisao, operisao, abortirao itd.takva pita ja nisu suprotna zakonu. Suprotno je ako neovlašćeno dođete do njih i publikujete ih. Svako ima pravo da pita apsolutno šta god hoće, a vaše je pravo da na to odgovorite ili ne. Istovremeno i odbijanje da odgovorite dosta govori o vama, posebno kad su ovakve stvari u pitanju.

    P. S. Advokat iz komentara dole je u pravu
    (Lemi, 18. oktobar 2021 23:37)

    # Link komentara

  103. "I svaki put kad budeš

    komadić sebe dao

    ličiće svet na tebe

    više nego na druge"
    (Kikujiro, 18. oktobar 2021 23:35)

    # Link komentara

  104. Razlog za ovo skrivanje vakcinalnog statusa je sto je doticni antivakser. Pri tome ocigledno nije svestan svoga statusa i odgovornosti. Prosto k'o pasulj.

    Njemu je "privatna stvar" vakcina, dakle nesto sto ceo svet proizvodi i koristi da bi se covecantsvo zastitilo i stalo na kraj pandemiji, a nije jedna pseudonaucna sarlatanija sa "bosanskim piramidama", koju doticni redovno stavlja na sve drustvene mreze i ucestvuje u sirenju zablude, aktivno preporucuje posete itd. Katastrofa.
    (Žika, 18. oktobar 2021 23:33)

    # Link komentara

  105. Para ima dovoljno pa može da propusti Australiju zbog vakcine.
    (V5, 18. oktobar 2021 23:25)

    # Link komentara

  106. @(Zanimljivo, 18. oktobar 2021 21:53)

    Napises nema dokaza kako je nastao virus a posle pises virus je nastao prirodnim putem :)))…))
    (repetar, 18. oktobar 2021 22:58)


    Aha. Napisao sam trenutno stanje stvari (nepostojanje egzaktnih dokaza “iliti nema potpisan dokaz u 4 primerka sa pečatom”), a potom sam napisao LIČNO mišljenje u onome što se zove “Moj komentar” na osnovu informacija do kojih sam došao čitajući publikovane radove na ovu temu u poslednjih godinu i po dana. ;)
    (Zanimljivo, 18. oktobar 2021 23:24)

    # Link komentara

  107. A ko si pdijatelju ti da nebotkrivaš da li si se vakcinasao ili se nisi vakcinisao? Nisi bog svati na vreme. Razočarao si me ovom izjavom.
    (sašo, 18. oktobar 2021 23:14)

    Ko god da je, pismeniji je od tebe.
    (El Loco, 18. oktobar 2021 23:22)

    # Link komentara

  108. A ko si pdijatelju ti da nebotkrivaš da li si se vakcinasao ili se nisi vakcinisao? Nisi bog svati na vreme. Razočarao si me ovom izjavom.
    (sašo, 18. oktobar 2021 23:14)

    # Link komentara

  109. Volim te ko brata, ali ovaj fazon da se dopadnes svima u ovom slucaju apsolutno nije prihvatljiv. Umesto da iskoristis svoj uticaj i pozoves ljude da se sto vise ljudi vakcinise u Srbiji i da izadjemo iz ovog pakla... E moj Nole, 21. Vek je, a Srbija dnevno gubi po 100 ljudi zbog primitivnog uma i zivota koji vodimo kao da zivimo u 19. Veku.
    (valjevac, 18. oktobar 2021 20:10)

    Ne gube zivote sto je mala vakvinacija vec zato sto ne postoje mere, a one koje postoje niko ne postuje!
    (Boki, 18. oktobar 2021 23:11)

    # Link komentara

  110. Апсолутно се слажем са њим. Вакцинација је лични избор и никако не би смела да буде предмет полемике. Мишљења сам да има довољно аргумената и за и против вакцинације и да због тога треба народу оставити слободу избора.
    (Милош,


    Kazi mi koji su to protiv razlozi. Ali relevantno i u naucnom pogledu smisleno. Evo ja cekam. Hvala unapred.
    (Neko poznat, 18. oktobar 2021 22:42)
    Najkrace receno: nijedna vlada na svetu nije uvela obaveznu vakcinaciju! Razlog: u tom slucaju bi vlada snosila posledice nezeljenih reakcija! I niti jedan od tih "stotina hiljada naucnika i lekara" nije stavio svoj potpis da garantuje bezbednost vakcine i snosi posledice ukoliko se nekome nesto desi! Ne treba ni jedan "naucniji" razlog od ovog! Iz istog razloga ni Nole ne zeli da objavi svoj vakcinalni status, jer ne zeli da bude odgovoran za necije cinjenje ili necinjenje! Ja mogu, vakcinisan sam, jer sam tako hteo, ali nikome ne preporucujem, ni da primi, ni ne primi! Stvar izbora!
    (sir oliver, 18. oktobar 2021 23:08)

    # Link komentara

  111. Novak je jedan i jedini. Imala je konkurencija dvocifrenu prednost u GS-ovima pa kako stoji sad??? A budućnost je svakako Novakova, to barem zna svako...
    (gloria, 18. oktobar 2021 23:08)

    # Link komentara

  112. mogao da postane heroj, sad je samo obican Crnogorac koji voli piramide.

    U Americi i Australiji nece moci da igra.
    (johnson, 18. oktobar 2021 23:08)

    # Link komentara

  113. nisi i nemoj... ne popuštaj, ima nas više
    (laza, 18. oktobar 2021 21:42)

    Bice vas sve manje i manje, tako prirodna selekcija funkcionise.
    (XYZ, 18. oktobar 2021 23:07)

    # Link komentara

  114. Moja mama ima jednu teoriju: Kad ljudi cekaju musko dete objave to na sva zvona a kad cekaju zensko cute. Rekla bih da je takav slucaj i ovde. Nije se vakcinisao pa resio da cuti.
    (Andjelika, 18. oktobar 2021 23:06)

    # Link komentara

  115. Nole majstore hvala ti za Tokio!
    (PatriJota, 18. oktobar 2021 23:05)

    # Link komentara

  116. Da li je vakcina dobrovoljna.Jesta.Tacka.
    (Vlada, 18. oktobar 2021 22:27)

    Moze vrlo lako da ne bude, vlast mora da se probudi i da presece, a ne da bolest protiv koje imamo vakcinu puni bolnice i da ljudi umiru jer nekolicina zatucanih ne prihvata naucna dostignuca vec veruje u teorije zavere.

    Previse pogresnih ljudi uziva u slobodi.
    (Igor, 18. oktobar 2021 23:04)

    # Link komentara

  117. Savršeno me ne zanimaš ni ti, ni to da li si se vakcinisao ili ne. Australija ima pravo da odluči koga će pustiti na svoju teritoriju, a koga ne. Biće zanimljiv turnir sa tobom ili bez tebe.
    (Nataša, 18. oktobar 2021 21:10)

    Prvo da kazem da sam za vakcinaciju, i da mi se ne svidja Djokovicevo pametovanje na tu temu, pri cemu nema dovoljno znanja za pametovanje.
    Sa druge strane, sto se tice zanimljivosti turnira... Pa ako govorimo o nepredvidivosti, verovatno ce biti zanimljiv, ali ako govorimo o kvalitetu, bice smesan. Setimo se US Opena prosle godine. Ne pamtim kad je odigran tako los GS turnir, a samo finale je najlosije GS finale u poslednjih dvadesetak godina.
    (Milan, 18. oktobar 2021 23:03)

    # Link komentara

  118. Nije me ni najmanje briga da li si se ti vakcinisao ili ne!
    (Casper, dobri duh, 18. oktobar 2021 23:03)

    # Link komentara

  119. @(Zanimljivo, 18. oktobar 2021 21:53)

    Napises nema dokaza kako je nastao virus a posle pises virus je nastao prirodnim putem :)))…))
    (repetar, 18. oktobar 2021 22:58)

    # Link komentara

  120. Umesto da iskoristi popularnost i pozove ljude da se vakcinisu i pomognu i sebi i drugima on izigrava nesto.. zastranio covek skroz.

    Odvesce nas ta "osvescenost" ljudskim pravima i sta se sme sta ne sme u propast..
    (Igor, 18. oktobar 2021 22:58)

    # Link komentara

  121. Daj brate koja ti je to fora?!?
    (NikolaBg, 18. oktobar 2021 22:57)

    # Link komentara

  122. jesi
    (zoka, 18. oktobar 2021 22:57)

    # Link komentara

  123. Koje sramocenje, sumnja u nauku a veruje da ga hrani energijom hodanje po travi bez obuce.
    (Xman, 18. oktobar 2021 22:56)

    # Link komentara

  124. Bravo Nole!!! Tako treba. Vakcinalni status je privatna i poverljiva informacija. Teraj svoju priču, uživaj i igraj. I mi uživamo dok te gledamo.
    (Marina Manić, 18. oktobar 2021 22:52)

    # Link komentara

  125. Sposobnost igranja tenisa nije garancija poznavanja medicine.
    (Vladimir, 18. oktobar 2021 22:51)

    # Link komentara

  126. Ma bice prilike i za vakcinu naravno,kad donje na red 11 ili 12 doza taman do tad ce sigurno da ubodu onu pravu gde ce sve biti ok.Mislim da Novak i ostali teniseri to cekaju i da bude jedan proizvodjac ko sto je Bajern aspirin ili kad te boli glava popijes kafetin i to sve to prodje.Narod samo zanima na celoj planeti kako to da primis vakcinu a nista ne prolazi,i dalje se zarazavaju ljudi sa vakcinom i prenose virus i umiru vakcinisani.Mislim da to ljude buni.Koliko sam razumeo Novak je prelezao virus.Ja licno nikome ne bih savetovao da ne primi ili primi vakcinu slobodna volja,vakcina je dobrovoljna kao i vakcina za grip.Da li nam je pomogla vakcina mi sto smo je primili,pa nije.Da li smo zaustavili virus nismo,i sad ozbiljo razmisljam da ne primim trecu dozu jer ovo sad bas nema smisla ako logicno razmisljam a prelezao sam virus i primio obe doze.
    Samo moje iskreno razmisljanje i dobronamerno a da nikako nikog ne uvredim.Srdacno vas gradjanin i komsija iz Beograda koji razmislja ovako otvoreno i ja sam prilicno zbunjen sa svim ovim stvarima i polako gubim razumevanje za virus Kovid.
    (Rejmbo, 18. oktobar 2021 22:47)

    # Link komentara

  127. Zanimljivo ...virus izaziva trovanje,trovanje izaziva trombove.Do juče su pričali da je respiratorni ispostavilo se da je vaskularni.Ležao u areni dve nedelje ali ni jedan jedini lekar ni pomislio nije da je virus prirodnog porekla ...ni jedan .
    (Rape, 18. oktobar 2021 22:47)

    # Link komentara

  128. Ma vakcinisao se covek verovatno. Nego zna da ako kaze da jeste ili cak preporuci vakcinu da ce gomila nebeskog naroda da oplete po njemu jer u njemu vide naslednika Tesle ili nekog ko ce da srusi svetski kapitalizam i da napravi silu od zemlje. Jeste dotle je doslo....
    (Noletov navijac, 18. oktobar 2021 22:45)

    # Link komentara

  129. Апсолутно се слажем са њим. Вакцинација је лични избор и никако не би смела да буде предмет полемике. Мишљења сам да има довољно аргумената и за и против вакцинације и да због тога треба народу оставити слободу избора.
    (Милош,


    Kazi mi koji su to protiv razlozi. Ali relevantno i u naucnom pogledu smisleno. Evo ja cekam. Hvala unapred.
    (Neko poznat, 18. oktobar 2021 22:42)

    # Link komentara

  130. "To je privatna stvar i po našem zakonu ko god te pita, ti na neki način možeš i da ga teretiš za to što te je pitao."

    Nole aj molim te reci mi koji je to zakon pa da razvijem posao.
    (Advokat, 18. oktobar 2021 20:06)
    Zakon o zastiti podataka! Neki od clanova koji se odnose na privatnost zdravstenog stanja i zdravstvenog kartona! Ukoliko ih neko neovlasteno ima na uvid ili ih objavi, to je krivicno delo! Insistiranje na pitanju o zdravstvenom stanju spada pod prekrsaje i vodi se kao uznemiravanje! Ali bi vi, kao advokat, to trebalo da znate! Jos kad bi bili advokat!
    (sir oliver, 18. oktobar 2021 22:40)

    # Link komentara

  131. Da je korona smrtonosnija, da li bi i onda bilo lično pitanje?
    (Z, 18. oktobar 2021 20:40
    Da je smrtonosnija, prošla bi kao sars jer nije mogao da se prenosi samim tim što je brzo ubijao domaćina.
    (Pera perić, 18. oktobar 2021 22:37)

    # Link komentara

  132. Sabre, 18. oktobar 2021 21:25) ljudi su umirali i pre na dnevnoj bazi umiru i dan danas al se sve to koristi u korona svrhe. Ne znam sto se svi prave ludi imate lepo official covid sajt i statistiku smrtnosti, do 30 god 99,987.
    (Earth is not round, 18. oktobar 2021 22:35)

    # Link komentara

  133. Svi vi koji kazete da treba da se vakcinišemo imam da postavim 1 pitanje i ako mi argumentovano odgovorite priznacu da ste u pravu i ici cu da se vakcinisem.

    Pitanje glasi: Kako da verujemo sistemu koji nam daje vakcinu kad znamo da je taj isti sistem pustio virus i pobio 4.5m ljudi? Nemojte mi samo reći da bilo ko misli da je virus pošast koja je nastala prirodnim putem od šišmiša..

    (Bg011, 18. oktobar 2021 21:04)

    Molim ja tebe za dokaz da je iz laboratorije.
    Takodje, sta si po struci pa samouvereno protivurecis Svetskoj zdravstvenoj organizaciji i stotinama hiljada lekara na svetu?
    Citava ta antivakserska pomama je samo varijacija na temu kako su mediokriteti, instant eksperti i strucnjaci za sve uspeli da relativizuju naucno znanje i rezultat do kog se dolazi mukotrpnim radom i odricanjem i sl. Hocu da kazem, za mene je to u rangu najjeftinijeg kica zajedno sa svakojakim influenserima, ad hoc zvezdama i drugom estradom. Stav je otprilike - jeste da nisam strucan ali imam stav koji se ne moze dovesti u pitanje. Uzalud vasi fakulteti, istrazivanja i diplome jer ja to znam bolje.
    Sto neko rece, pa da su hteli da te truju, cipuju ili sta vec - zar nisu mogli to da ti puste kroz hranu ili vodu do sad? Sto bi se cimali sa vakcinacijom?
    Ne, nego - evo ja sam protiv u inat svima i bas sam lud i mnogo je smesno i ne mozete mi nista!
    (Udah, 18. oktobar 2021 22:34)

    # Link komentara

  134. "Pitanje glasi: Kako da verujemo sistemu koji nam daje vakcinu kad znamo da je taj isti sistem pustio virus i pobio 4.5m ljudi? Nemojte mi samo reći da bilo ko misli da je virus pošast koja je nastala prirodnim putem od šišmiša.."

    Vec si dobio dobar odgovor, ali samo cu demonstrirati koliko si intelektualno neposten.

    "Znamo" na osnovu cega? Kojih tacno dokaza? Izvoli ih predstaviti. Tvoje pitanje sadrzi dve logicke greske - laznu premisu i slozeno pitanje.

    "Složeno pitanje (lat. Plurium interrogationum - brojna pitanja) je logička greška u kojoj se u pitanju nalazi lažna ili nedokazana pretpostavka, a na pitanje se traži jednostavan i direktan odgovor koji implicitno podrazumeva i prihvatanje te pretpostavke."
    (Nick, 18. oktobar 2021 22:32)

    # Link komentara

  135. Za pocetak,
    nije na nevakcinisanima da zastite
    vakcinisane, vec to treba da uradi
    vakcina.....
    (Cole, 18. oktobar 2021 20:13)

    Slažem se u potpunosti, ona i štiti....ali evo primera od danas, KBC Dragiša Mišović je prešla u Covid sistem i od danas nema više operacija na srcu za ne zna se koji broj naših sugradjana koji dolaze iz svih krajeva zemlje pa i šire do ko zna kad...i šta sad, hirurzi sede kući od danas provereno.
    E sad, ni jedan sistem nije dimenzionisan da pola nacije bude po bolnicama, toga nema nigde u svetu... i bolnice koje su dobre zbog tih istih nevakcinisanih ne primaju nikoga..i ljudi nebitno primio ne primio vakcinu umiru na žalost od drugih bolesti jer nemaju negu... I sada ti meni kaži da je to ta sloboda izbora ako ste blokirali sve bolnice i sistem... Nemojte posle ne rade nam bolnice, kriv sistem, umiremo svi onda nema...
    I vidi Portugaliju, Dansku, Finsku...jeste svi su oni ludi..pa i Belgiju koja je bila katastrofa ako se sećate gde su sada, sve otvoreno a mi grcamo u svemu...
    (ponekad o nečemu, 18. oktobar 2021 22:30)

    # Link komentara

  136. Da li je vakcina dobrovoljna.Jesta.Tacka.
    (Vlada, 18. oktobar 2021 22:27)

    # Link komentara

  137. Znači nisi...
    (ja, 18. oktobar 2021 22:27)

    # Link komentara

  138. Bravo, kralju.
    (Đorđe, 18. oktobar 2021 22:23)

    # Link komentara

  139. Sve ima svoje vreme trajanja.Ne mora da ide u Australiju,može mu se.Sačekaće ga ovi sa Roland Garosa,Wimbledona,Us Opena da baš na njihovim turnirima ispiše istoriju sa najviše grend slem titula.To će im biti zanimljivije nego neki novi osvajači titule,jer za njih ima vremena ...a ovo sada je pisanje istorije...
    (Ikan, 18. oktobar 2021 22:22)

    # Link komentara

  140. Prijatelju, nemoze da se sedi na dve stolice. Cim neces da se izjasnis nesto mi govori da nisi vakcinisan. Totalno je nevazno sta drugi misle i kako ce reagovati, ako imas svoje razloge za ili protiv, sto nekazes, ovako samo sebi stetis, bas bezveze i jako nezrelo. Irving u najavi.
    (voja, 18. oktobar 2021 22:20)

    # Link komentara

  141. Ti si naš kralj.
    (Chillax, 18. oktobar 2021 22:04)

    # Link komentara

  142. A što pa nećeš?! Javna si ličnost i ako si se vakcinisao, a nadam se da jesi, bio bi primer za druge. Vidiš da ljudi gube glave zbog nerealnog straha od vakcine. Cela moja porodica se vakcinisala i ništa nam nije. Ljudi umiru zbog neznalica za tastaturom.
    (Bardami, 18. oktobar 2021 22:02)

    # Link komentara

  143. Bravo i tako je
    (mamamata, 18. oktobar 2021 22:01)

    # Link komentara

  144. @ Tako bitna informacija, da li se polupismeni lik koji veruje u teorije zavere vakcinisao.
    (Au, 18. oktobar 2021 20:01)

    Novak Djokovic, covjek koji je promijenio istoriju jednog sporta, obisao citav svijet, upoznao ljude i obisao mjesta za koje ti nisi ni cuo, velicinom uma sve nadvisio. Uz to i sest jezika govori,....POLUPISMEN.
    Hhahahha ja stvarno ne mogu vjerovati da je neko toliko glup da ovo ozbiljno napise. Povjerovat ne mogu da ima takva osoba. Polupismen covjek vlada tenisom hahahhahaha. Ti kralju uzmi neki bukvar. Definitivno moras krenut sve ispocetka. Jer komentar ti je takav da mi nije ni jasno kako si uspio sastavit ovu prostoprosirenu recenicu.
    (Riki, 18. oktobar 2021 22:00)

    # Link komentara

  145. Znaci ipak jesi, nole
    (dejan, 18. oktobar 2021 21:56)

    # Link komentara

  146. Svi vi koji kazete da treba da se vakcinišemo imam da postavim 1 pitanje i ako mi argumentovano odgovorite priznacu da ste u pravu i ici cu da se vakcinisem.

    Pitanje glasi: Kako da verujemo sistemu koji nam daje vakcinu kad znamo da je taj isti sistem pustio virus i pobio 4.5m ljudi? Nemojte mi samo reći da bilo ko misli da je virus pošast koja je nastala prirodnim putem od šišmiša..

    Dakle ja treba da imam poverenja u sistem koji nema problem da pobije 4.5m ljudi, koji nema problem da unisti svetsku ekonomiju i da zazmurim na oba oka i da slazem sebe da je sistem ipak dobar i da verujem da oni nam zele dobro.

    (Bg011, 18. oktobar 2021 21:04)


    Evo, da pokusam. Pitanje je postavljeno tako da uz komentar “nemojte mi reci da je virus prirodan” eliminise svaku iole akademsku raspravu.

    Poreklo virusa necemo moci da dokazemo (verovatno) sem ako se ne pojave dokazi da je napravljen u laboratoriji (dakle, da je vestacki) ili da je prirodan (a to je da mu se nadju direktni preci od kojih je mutirao, dakle “tata”, “deda” itd).

    Skepsa kako je nastao virus postoji prevashodno zbog nepoznavanja virusologije i koncepta mutacija. Virus sam po sebi nije presao sa sismisa na coveka, vec je imao i medjuprenosioca, a to je armadiljo (ljuskavac; oklopljena zivotinja slicna mravojedu, cesta u jugoistocnoj Aziji). Takodje, u pitanju je laoski armadiljo koji je krijumcaren u Kinu jer su lokalne kineske drugari Kinezi izeli, pa se dovijaju na razlicite nacine da stave i taj “delikates” na svoje lokalne pijace (kao sto je ona divna Wuhanska; ima na YT vise klipova o toj pijaci, 18+ je sadrzaj, prilicno je odvratno za poimanje nekoga iz Evrope da je tako nesto moguce da funkcionise kao “pijaca”).

    Elem, nesto slicno se vec desilo sa SARS-om 2002-04. godine, samo je tip prenosa bio drugaciji. I SARS i SARS-CoV-19 (Covid-19) imaju ISTI nacin vezivanja virusa (preko ACE2 receptora, preko onih cuvenih vec Spike proteina).

    Ovo dovodi do toga da se zapitate - da li je i SARS “vestacka” tvorevina jer je SARS-CoV-19 njegov mladji i potentniji brat (mada je npr SARS smrtonosniji, ali sa slabijim kapacitetom prenosenja) ili se ipak desavaju mutacije u svakodnevnom zivotu gde neka od njih naposletku dovede do onoga sto znamo kao epidemija (ili u ovom slucaju pandemija).

    Pritom, virus da je vestacki ne bi imao mogucnost da prouzrokuje svakodnevne mutacije jer se replikacija virusa odigrava na drugaciji nacin (prekomplikovano za objasnjavanje po komentarima), tako da - iako je krenuo iz Wuhana gde se i nalazi laboratorija za “igranje sa koronavirusima”, virus je prirodnog porekla.

    A to da li ce se neko vakcinisati ili ne je stvar licnog izbora, ali na zalost vakcine ce ostati JEDINI nacin TOKOM NASE GENERACIJE kako cemo moci da PREVENIRAMO progresiju virusnih infekcija (bilo u pitanju Covid, polio, morbili itd). Najlosija vakcina iz nesavrsenog, koruptivnog, malicioznog sistema u 21. veku je bolja od bilo koje forme bolesti koja ce trajati dok god virusu damo priliku da se prilagodjava. Virus boli uvo za sistem i sta mi mislimo, on samo zeli da zivi i da se siri i to ce raditi dok god mu mi dajemo sansu…
    (Zanimljivo, 18. oktobar 2021 21:53)

    # Link komentara

  147. Bravo Djokoviću.To je mudro ponašanje, odlično je to.Zašto izazivati buru, zašto stvarati neprijatelje a njih toliko ima. Mudro treba pričati i ne otkrivati sve, a to je draž komunikacije sa masama. Malo treba da se od toga napravi haos, nepriajtnost, ili nešto mnogo gore, mediji jedva čekaju da naprave negativnu priču...ne pričaj o onome što te se ne tiče.Imaš tenis i o tome pričaj, tu si se dokazao najviše i to je tvoje polje djelovanja.
    (prellee, 18. oktobar 2021 21:53)

    # Link komentara

  148. Nole, budi principijelan, odrekni se sanse da u Melburnu dodjes do 21. GS. Pokazi celom svetu da si karakter i da ne das na sebe. Inat brate, nego sta, je l' si Srbin ili nisi? Pokazi ti trulom Zapadu da ne mogu oni jednog Srbina da ucenjuju.
    (Nikola N., 18. oktobar 2021 21:52)

    # Link komentara

  149. Sabre
    Vakcinacijom se nece pobediti corona.Uvek ce ubacivati nove sojeve I izbacivati nove vakcine.Vi ste jedan od tih koje su ubedili da je to jedini izlaz.Izlaz zna samo onaj ko je ovo napravio.Ili totalnom obustavama svega.....
    (Nenaks, 18. oktobar 2021 21:48)

    # Link komentara

  150. nisi i nemoj... ne popuštaj, ima nas više
    (laza, 18. oktobar 2021 21:42)

    # Link komentara

  151. Naravno da se nije vakcinisao, ali moraće.. Ili pemzija!
    (Sascha011, 18. oktobar 2021 21:42)

    # Link komentara

  152. Ma Nole, budi karakter i covek od principa "kao sto si uvek bio" i reci javno da ne ides u Melburn jer odbijas da se vakcinises. Nemoj da muljas i mutis vodu oko toga iako svi mi znamo da ti snagom misli i mutnu vodu mozes da razbistris.
    (Radoje D., 18. oktobar 2021 21:40)

    # Link komentara

  153. Može da se vakciniše, može da se ne vakciniše, podrška za bilo kakvu odluku, svaki meč i u pobedi i u porazu je bonus radosti što jedan takav sportista i čovek postoji. Poštovanje i samo poštovanje za Novaka.

    Pljuvače, zavidnike i mrzitelje ignorišite, to je zlo, kada nekome izlazi pena na usta da stalno nipodaštava neko ljudsko biće sve vam je jasno, dno.
    (Kikujiro, 18. oktobar 2021 21:40)

    # Link komentara

  154. Detinjasto.
    (Prle, 18. oktobar 2021 21:39)

    # Link komentara

  155. šta vam nije jasno.."vakciniso" se na papiru, neče da komentariše i utiče...ima dozvolu za AO i to je to...
    (Vajda, 18. oktobar 2021 21:38)

    # Link komentara

  156. Legenda, kakav horor samo i zamisliti da se Novak nije pojavio u svetu tenisa, nezamislivo, kada je osvojio prvi GS to je bilo to, to je bilo dovoljno, grandiozno, on čovek osvoji čak 20, da mi je neko rekao da će u epohi Rafe i Federa naš teniser da drži rekord po broju nedelja na prvom mestu rang liste, pa još da će u medjusobnum susretima biti bolji od Federa i Rafe, pa da će svaki GS osvojiti po dva puta, pa 4 GS u nizu jedan za drugim, i Vimbldon 6 puta eeeej Vimbldon, čudna čuda nad čudima.

    Samo pročitajte šta se sve pisalo pre 11, 12 godina... a gde je Novak sada. Kada Novak završi karijeru to će tek biti početak realnog shvatanja šta je to u stvari Novak uradio, sportski zemljotres i to u tenisu, nemoguće i nezamislivo...

    Zamislite samo da osvoji Vimldon još dva puta...

    Što reče onaj momak iz Batajnice posle finala Vimbldona 2019, cela zgrada posle meča izašla na terase, ispred zgrade... svi sa osmehom na licu, svi se samo gledaju, ćute, reči nisu bile potrebne, svi su se osećali kao gospodari univerzuma...

    Nije još puno ostalo, još nekoliko godina do Pariza i kraj, još malo i tuge i radosti, nerviranja i ekstaze...

    HVALA ti, za sve, apsolutno za sve.
    (Kikujiro, 18. oktobar 2021 21:36)

    # Link komentara

  157. Bravo Nolee tako treba !!
    (unknown, 18. oktobar 2021 21:35)

    # Link komentara

  158. Legenda, kakav horor samo i zamisliti da se Novak nije pojavio u svetu tenisa, nezamislivo, kada je osvojio prvi GS to je bilo to, to je bilo dovoljno, grandiozno, on čovek osvoji čak 20, da mi je neko rekao da će u epohi Rafe i Federa naš teniser da drži rekord po broju nedelja na prvom mestu rang liste, pa još da će u medjusobnum susretima biti bolji od Federa i Rafe, pa da će svaki GS osvojiti po dva puta, pa 4 GS u nizu jedan za drugim, i Vimbldon 6 puta eeeej Vimbldon, čudna čuda nad čudima.

    Samo pročitajte šta se sve pisalo pre 11, 12 godina... a gde je Novak sada. Kada Novak završi karijeru to će tek biti početak realnog shvatanja šta je to u stvari Novak uradio, sportski zemljotres i to u tenisu, nemoguće i nezamislivo...

    Zamislite samo da osvoji Vimldon još dva puta...

    Što reče onaj momak iz Batajnice posle finala Vimbldona 2019, cela zgrada posle meča izašla na terase, ispred zgrade... svi sa osmehom na licu, svi se samo gledaju, ćute, reči nisu bile potrebne, svi su se osećali kao gospodari univerzuma...

    Nije još puno ostalo, još nekoliko godina do Pariza i kraj, još malo i tuge i radosti, nerviranja i ekstaze...

    HVALA ti, za sve, apsolutno za sve.
    (Kikujiro, 18. oktobar 2021 21:35)

    # Link komentara

  159. Legenda, kakav horor samo i zamisliti da se Novak nije pojavio u svetu tenisa, nezamislivo, kada je osvojio prvi GS to je bilo to, to je bilo dovoljno, grandiozno, on čovek osvoji čak 20, da mi je neko rekao da će u epohi Rafe i Federa naš teniser da drži rekord po broju nedelja na prvom mestu rang liste, pa još da će u medjusobnum susretima biti bolji od Federa i Rafe, pa da će svaki GS osvojiti po dva puta, pa 4 GS u nizu jedan za drugim, i Vimbldon 6 puta eeeej Vimbldon, čudna čuda nad čudima.

    Samo pročitajte šta se sve pisalo pre 11, 12 godina... a gde je Novak sada. Kada Novak završi karijeru to će tek biti početak realnog shvatanja šta je to u stvari Novak uradio, sportski zemljotres i to u tenisu, nemoguće i nezamislivo...

    Zamislite samo da osvoji Vimldon još dva puta...

    Što reče onaj momak iz Batajnice posle finala Vimbldona 2019, cela zgrada posle meča izašla na terase, ispred zgrade... svi sa osmehom na licu, svi se samo gledaju, ćute, reči nisu bile potrebne, svi su se osećali kao gospodari univerzuma...

    Nije još puno ostalo, još nekoliko godina do Pariza i kraj, još malo i tuge i radosti, nerviranja i ekstaze...

    HVALA ti, za sve, apsolutno za sve.
    (Kikujiro, 18. oktobar 2021 21:33)

    # Link komentara

  160. Pitanje glasi: Kako da verujemo sistemu koji nam daje vakcinu kad znamo da je taj isti sistem pustio virus i pobio 4.5m ljudi? Nemojte mi samo reći da bilo ko misli da je virus pošast koja je nastala prirodnim putem od šišmiša..

    Dajte mi odgovor i potkrepite ga argumentima i idem da se vakcinisem.
    (Bg011, 18. oktobar 2021 21:04)

    Одговор ти је прост, не постоји систем, већ постоји појединац, са или без функције, и постоји Устав и Закон, и то је тако у свакој могућој земљи.
    Сваком од нас може да се деси увек неки проблем са неком институцијом. Ми кренемо да се жалимо од рецимо заштитника грађана те институције (ако га има) па онда заштитиника грађана, па онда преко неког надлежног органа за ту област итд. Увек ће на крају штету трпети та институција и тај појединац из ње који вам је направио проблем. Дакле, никад и нигде се не сукобљавамо са некаквим системом. Наравно људи који узурпирају власт, увек то покушавају на више нивоа, али је то увек само некакво криминално деловање и везе нема са системом. Ми грађани морамо да схватимо да је држава Устав и закон и мо. Дакле ми смо држава а не некакве бирократе. Морамо да узмемо ствар у своје руке и да се боримо за своја права. Ми имамо ту срећу да имамо савремену државу са Уставом скоро 200 година. Не смемо да се савијамо пред некаквим корумпираним бирократама.
    Твоје вакцинисање је твоја ствар и ти одлучи према својим сазнањима, а не према интернету и фиктивној борби са некаквим системом.
    (mr, 18. oktobar 2021 21:26)

    # Link komentara

  161. Odrasti, bre, covece. Kako te nije sramota?! Slusa te ceo svet, pogotovo pusti Srbi kojima su udaraci lopte i propali pulmolozi referentne tacke objasnjavanja sveta. Svaka cast za sve sto si postigao na terenu ali da li je moguce da si toliko glup i bahat da ne shvatas koliko je tvoj stav stetan i poguban?! Ne, nije stvar izbora. Ne, nema svako pravo, tj ne bi trebalo da ima. Ljudi umiru NA DNEVNOJ BAZI, situacija je sve gora, ne mozemo od vas prokletih pametnjakovica antivaksera vec dve godine da pobedimo ovu posast od virusa, da i ne pricam ko je sve izgubio bliznje. Zasto, o zasto se ne vrate lepa vremena kada su te lepo panduri odvlacili bez da te iko ista pita i vakcinisali protiv Variole Vere? Mozda je fasisticki, mozda krsi "ljudska prava" ali takodje i sprecava da polumozgasi koji su jedva polozili biologiju u osnovnoj daju sebi za pravo da osporavaju sta stotine hiljada strucnjaka sirom sveta prica.
    (Sabre, 18. oktobar 2021 21:25)

    # Link komentara

  162. Obozavam tu igru Novaka vezano za vakcinu bas kao sto u wwe to zovu 'mind games"
    (Peter Keler, 18. oktobar 2021 21:20)

    # Link komentara

  163. Kako da verujemo sistemu koji nam daje vakcinu kad znamo da je taj isti sistem pustio virus i pobio 4.5m ljudi?

    Dokazi za ovu teoriju zavere?
    (wiener, 18. oktobar 2021 21:19)

    # Link komentara

  164. Zaista mnogo duhovitih komentara i odavno nije bilo ovoliko smeha kada se čitaju.

    Novak je preležao kovid.

    A turnir u Australiji će se igrati, bez obzira da li su ili nisu teniseri i teniserke vakcinisani, samo će nevakcinisani imati strožije mere. To je to.

    Baš ga briga i za Australiju.

    On ima 34 godine i odigrao je , sigurno , sve što je morao, učestvovao je svuda gde je morao a iskoristio je i svoje pravo da ne ode tamo gde nije mogao ili nije hteo, jer je povređen ili umoran, što svi koriste. Setimo se Federera koji je nije izašao na meč na Garosu jer nije mogao da pruži najbolje, čak nije ni pominjao povredu, a ni Museti nije bio povređen kada je predao meč nego nije mogao dalje kao i Ema Radukanu u Vimbldonu, nije bila povređena, ali vrtoglavica, sunčanica pa da se ne rizikuje, što je ok.

    Novak je igrao 4 finala gren slemova, igrao dva turnira od 25o i jedan osvojio, igrao je i 2 mastersa, Rim i Monte Karlo,a u Rimu stigao u finale.
    Igrao je ATP Kup i igrao je Olimpijski turnir u Tokiju.

    LJudi su blago rečeno zanimljivo čudni - recimo Jelena Janković je odigrala u singlu ukupno 1014 mečeva a u dublu 243 i u miks dublu je igrala ali nema podatka o broju. Znači, ukupno singl i dubl 1257 !!
    I SVI SU OVDE tada PISALI KAKO MNOGO IGRA JER JE OTPRILIKE NIKAKVA a eto Ana ( 705 singl, dubl 65 i ukupno 770) je super je ne igra a osvojila je gren slem.Eto,sada malo Novak da bude kao drugarica mu ANČI.

    Komentari su čist primer onog "ljudima ugoditi- nikad".
    (Nikol Dž. Femija, 18. oktobar 2021 21:15)

    # Link komentara

  165. "Previše ljudi danas dopuštaju sebi takvu slobodu da pitaju stvari i da osuđuju čoveka"

    A ti ne dopuštaš sebi previše kada kao javna ličnost koja ima ogroman uticaj na mlade iznosiš gluposti o okultizmu, ishrani, magovima i guruima, piramidama i o još milion štetnih i manipulativnih stvari! Pa Đokoviću milioni i popularnost koju si stekao nose neku težinu pa nismo svi isti!
    (Blaster, 18. oktobar 2021 21:14)

    # Link komentara

  166. Legenda. Mnogo sam ponosan sto sam Srbin i rodjen u istoj zemlji kao i Novak Djokovic.
    (Tisa, 18. oktobar 2021 21:11)

    # Link komentara

  167. znaci nisi
    (slavka jesi ugasila sporet, 18. oktobar 2021 21:11)

    # Link komentara

  168. Savršeno me ne zanimaš ni ti, ni to da li si se vakcinisao ili ne. Australija ima pravo da odluči koga će pustiti na svoju teritoriju, a koga ne. Biće zanimljiv turnir sa tobom ili bez tebe.
    (Nataša, 18. oktobar 2021 21:10)

    # Link komentara

  169. Tajanstveni Novak. Al’kad bude bilo stani pani ima da se vakciniše samo tako.
    (z’brda, 18. oktobar 2021 21:08)

    # Link komentara

  170. On nije bilo ko, on je Novak Đoković,i njegov stav po pitanju vakcina mora da se zna.Ako se vakcinisao treba da iskoristi svoj uticaj(koji je ogroman) i da pozove narod kojem pripada da uradi to isto, jer nam umire preko 50 ljudi dnevno od korone, što je neviđena tragedija. A ako je antivakser onda treba da bude kao Kajri Irving,da brani svoj stav do kraja i bez obzira na cenu.
    (goblin, 18. oktobar 2021 21:08)

    # Link komentara

  171. Kompeksna tema a on sa lakocom daje stav o tome tako da mogu da ga razumeju i ljudi iz treceg sveta!Nema sta,za sve ga Bog dao ako to dosad neko nije znao!
    (Bob, 18. oktobar 2021 21:05)

    # Link komentara

  172. Svi vi koji kazete da treba da se vakcinišemo imam da postavim 1 pitanje i ako mi argumentovano odgovorite priznacu da ste u pravu i ici cu da se vakcinisem.

    Pitanje glasi: Kako da verujemo sistemu koji nam daje vakcinu kad znamo da je taj isti sistem pustio virus i pobio 4.5m ljudi? Nemojte mi samo reći da bilo ko misli da je virus pošast koja je nastala prirodnim putem od šišmiša..

    Dakle ja treba da imam poverenja u sistem koji nema problem da pobije 4.5m ljudi, koji nema problem da unisti svetsku ekonomiju i da zazmurim na oba oka i da slazem sebe da je sistem ipak dobar i da verujem da oni nam zele dobro.

    To je istao kao kad bi vam neki covek zapalio kuću i dok kuća gori se taj piroman pojavi obucen u vatrogasca i kaze ne brini ti nista evo imaj poverenja u mene, ja cu ti ugasiti kuću.

    Dajte mi odgovor i potkrepite ga argumentima i idem da se vakcinisem.
    (Bg011, 18. oktobar 2021 21:04)

    # Link komentara

  173. Vakcinisan ko kuća.
    (Spree15, 18. oktobar 2021 21:04)

    # Link komentara

  174. budi musko kao Kajri pa kazi na glas, da ne dozvoljavas da te ucenjuju. Ovako...
    (wlado, 18. oktobar 2021 21:02)

    # Link komentara

  175. Ti si decko primer. I kao primer imas da se ponasas u skladu sa civilizacijom i naukom. To je odgovornost. Mozes da spases nebrojene zivote svojim jaqsnim i glasnim deklarisanjem. U suprotnom ti nisi primer. Vec samo pretalnetovani udarac loptice tamo vamo tamo vamo tamo vamo.
    (dejan, 18. oktobar 2021 21:02)

    # Link komentara

  176. Apsolutno mu nije cilj da se svidi svima, a neki to ponavljaju kao mantru ne razmišljajući uopšte o tome šta čovek govori.

    On je javna ličnost i ne želi uopšte da se stavi u ulogu propagatora za ovo ili ono rešenje niti da se stavi u službu raznoraznih interesa, pogotovo imajući u vidu kakvi su mediji danas.

    On je baš rekao ono što se NIKOM NE SVIĐA. Jer su ljudi obično ostrašćeni (bilo da li su vakseri ili antivakseri, da upotrebim tu veštačku medijski izazvanu podelu) i većina "navija" da kaže ono što su baš oni uradili (bilo da li su se vakcinisali ili ne). On čovek kaže lepo i kulturno "neću da vam kažem, šta vas briga".

    To je stav.
    (Frank Underwood, 18. oktobar 2021 21:01)

    # Link komentara

  177. Dokle ćete više da ga uslovljavate za neke stvari koje su privatne, kako se hrani, koja mesta privatno posećuje. Posebno prestanite da ga učite kako da se pripremi za neki turnir, sigurna sam da on to jako dobro zna. Gde će ili gde neće igrati i to je njegova stvar, koju će zajedno sa svojim timom odlučiti. Radujem se i bodricu ga gde god da bude igrao i u protivnom ispoštovati njegovu odluka ako ne igra.Navijam za njega, ali nije mi ništa dužan. Želim mu i u buduće mnogo zdravlja, sreće i uspeha.
    (Ljubica, 18. oktobar 2021 20:59)

    # Link komentara

  178. Novak je vakcinisan ali ne želi da govori o tome i to je u redu. Isto tako nije želeo na operaciju lakta pa se na kraju odlučio. Šta god da je istina, to je njegova stvar. Uporno žele da ga predstave pogrešno i biće smešno kada bude u avionu za Australiju. Nole, ovo za Stefana da ide u školu kod nas je divno. Kao neko ko je išao u školu i kod nas i u inostranstvu prepoznajem koliko je ovo velika stvar za dete. Svaka ti čast! Još uvek ne verujem nekad kakvog sportistu imamo i koliko je jednostavan i normalan. Mnogo značajno za naše društvo!
    (Dubioza, 18. oktobar 2021 20:58)

    # Link komentara

  179. Volim te ko brata, ali ovaj fazon da se dopadnes svima u ovom slucaju apsolutno nije prihvatljiv. Umesto da iskoristis svoj uticaj i pozoves ljude da se sto vise ljudi vakcinise u Srbiji i da izadjemo iz ovog pakla... E moj Nole, 21. Vek je, a Srbija dnevno gubi po 100 ljudi zbog primitivnog uma i zivota koji vodimo kao da zivimo u 19. Veku.
    (valjevac, 18. oktobar 2021 20:10)

    Pa dokle bre više da prepisujete te floskule? Umire dnevno po 100 ljudi? A polovina od njih je vakcinisano samo to mejnstim mediji neće da obelodane. Niko ne broji ljude koji umiru od drugih bolesti i nelečenja istih. Da li ti prijatelju znaš da su u Danskoj ukinute sve mere (pričam iz prve ruke jer radim tamo), ne zato što su iskorenili virus vakcinacijom ili nekakvim merama, već su shvatili da sa tim mora da se živi normalno kao što se nekada živelo sa gripom. Ko se razboli dobije adekvatno lečenje, ali više nema testiranja, nema nikakvih zabrana, nema nikakvog pritiska da svi moraju da budu vakcinisani ili će u suprotnom nastupiti smak sveta. Čuo sam virusologe koji ovde u Danskoj tvrde da je prirodna imunizacija daleko jača i bolja od bilo koje vakcine. Milion i nešto registrovanih u Srbiji slobodno pomnožite sa dva i dobićete realan broj ljudi koji su prirodno zaštićeni. A to je skoro 40% stanovništva....
    (Arthammer, 18. oktobar 2021 20:57)

    # Link komentara

  180. Saznacemo u januaru ne moras da nam kazes.
    (Marko, 18. oktobar 2021 20:57)

    # Link komentara

  181. Lepo je čovek sve rekao. Jasno i sažeto.

    SUPER NOVAK.

    SREĆNO NOVAKU NADALJE, NAVIJAMOOOO IDEMOOOO !!
    (Nikol Dž. Femija, 18. oktobar 2021 20:54)

    # Link komentara

  182. ovo bas zvuci, nekako, kukavicki. nisam navikao na ovakve izjave od Noleta, jer zapravo svako ima pravo da ga pita da li se vakcinisao, to nije protivzakonito, a njegov licni izbor je da li zeli da odgovori ili ne. Bas mu je ova izjava tupava, mnogo ga volim i postujem ali tupava izjava skroz. U ostalom, mnoge stvari koje on radi na terenu ili van njega nekom mozda deluju neumesno, neprimereno kako kaze, pa sta onda? da se menja zbog njih? nikad se ne moze svima ugoditi a cini mi se nekad da on bas preteruje u pokusajima da uradi to. A sto je najgore ponekad pomislim da veliki uticaj na njega i njegov stav ima njegova supruga i ppnekad zapravo kad on prica o necemu meni se cini kao da ona govori iz njega... sve u svemu covek je legenda! ziveo 100 godina i kadidovao se za predsednika!
    (Liberty, 18. oktobar 2021 20:53)

    # Link komentara

  183. Ne zvuči dobro.
    Puno pravdanja.
    On je završio svoju takmičarsku karijeru.
    (Kladovo, 18. oktobar 2021 20:53)

    # Link komentara

  184. Bio vakcinisan ili ne, Nole će igrati na AO,ako to bude želio. Samo od njega zavisi.
    Svjesni su organizatori AO kako su prošli na IW,kad je Nole bio odsutan. Popunili kapacitete gledališta do 20 odsto. "Zaradili" su i vidjeli šta Nole znači.
    (milutin, 18. oktobar 2021 20:52)

    # Link komentara

  185. Tako je legendo nasa! Ne daj na sebe po cenu da nikad ne odigras nigde ni jedan mec!!
    (kaksi, 18. oktobar 2021 20:51)

    # Link komentara

  186. Ovo je nainteligentniji odgovor koji sam ikada čuo. Od sada ću ga citirati kad krenu da me smaraju. Hvala, Nole.
    (Bane, 18. oktobar 2021 20:50)

    # Link komentara

  187. Ni na necu da kazem da li sam se vakcinisao ili ne.
    (Gradjanin srbije, 18. oktobar 2021 20:49)

    # Link komentara

  188. U pravu je, što god da je uradio, našli bi da elaboriraju negativno i danima bi se to razvlacilo u konotacijama kako kome odgovara, mudro
    (vukica, 18. oktobar 2021 20:42)

    # Link komentara

  189. Da je korona smrtonosnija, da li bi i onda bilo lično pitanje?
    (Z, 18. oktobar 2021 20:40)

    # Link komentara

  190. Jeste naš i jeste veliki šampion, ali je i polupismena kulovčina bez stila, stava i šarma.
    (Mali Hijavata, 18. oktobar 2021 20:38)

    # Link komentara

  191. Genijalac i na terenu i van njega, a ovo sto mu je fokus na reprezentaciji i u ovim godinama nakon ovakve karijere samo govori kakva je ljudina od coveka, car careva, nema dalje! P.S. Ovi sto naricu sto se ne vakcinise ili obrnuto, ne naricu zbog toga vec sto ce ponovo da igra Dejvis kup, to ih najvise boli. Da je rekao da se recimo vakcinisao, ovi vakcinisani bi se pravili antivakseri samo da bi mogli da laju, da je rekao da nije tek bi onda pali u trans, ovako se nerviraju sto ne znaju kako da laju :) Kida im zivce i na terenu i van njega, zapravo sami sebi kidaju i da nije Noleta nasli bi neku drugu zanimaciju za lecenje besa, ali ovako je sladje, bar za nas sto gledamo kako se dave u svom besu i svojim nebulozama evo vec punih 15 godina i na taj nacin nam samo ulepsavaju Noletove pobede kojih hvala bogu ima na pretek, ziveli, idemo!!! Uzivaj u Beogradu legendo i srecan rodjendan Stefanu! Neka vas cuva Bog.
    (Sub013, 18. oktobar 2021 20:37)

    # Link komentara

  192. Svi se uhvatilu za vakcinu, pa to preskacem. Bitno je: ide u Pariz (najverovatnije) a igra i ZT i DC, demantuje Ljubicica i ostale. Znaci na ZT planira da igra ozbiljno i eto sanse za jos jedan rekord. Kako nisu priprema za GS dva mastersa u martu i azijsku turneju bas ne planira, videcemo, no tako zvuci. Dosts vremena provodu u Srbiji, znaci ta daleka putovanja nisu vise prioritet. Bitno je da zavrsi ovu sezonu na No1. a posle sta god uradio bonus....
    (Hak Fin, 18. oktobar 2021 20:37)

    # Link komentara

  193. Nema to nikakve veze sa željom da se nekom dopadne ili ne. Tamo gde bude trebao da kaže ili pokaže, to će i uraditi, ne postoji još ni jedan zakon u kom’ javnost ima prava da ga uslovljava da odgovori na takva pitanja. Zaista je sve otišlo toliko daleko danas, da mediji i razno-razni portali i društvene mreže služe najvećim delom za mobing, širenje propagande i to daleko ispod svih moralnih granica i dobrog ukusa. Neće se javno izjasniti i to je njegovo pravo, kao i svakog od nas.
    (Ljubica, 18. oktobar 2021 20:35)

    # Link komentara

  194. Isto mi se fata, da li si se vakcinisa, ili ne, na kraju ne me zanima.
    (Milorad, 18. oktobar 2021 20:34)

    # Link komentara

  195. ajd za vakcinu zasto nece da otkrije razumem skroz, ali uopste mi se ne svidja stav prema ostalim turnirima, kako mi sada da ga pratimo i navijamo ako znamo da ce igrati bez gasa i truda jer ga ne zanima? pritom to nije u duhu sporta. ne treba stalno da ponavlja da ga ne zanima. a traljavim igrama i porazima na mastersima i izbegavanjem istih sigurno nece tempirati formu za gs koju ocekuje. a drugi ce dobijati na samoppuzdanju dok ce njemu faliti velike pobede... za australiju je manje vise i potvrdio da nece igrati ako dodje do toga i to tako opusteno. ne svidja mi se put kojim zavrsava karijeru.
    (..., 18. oktobar 2021 20:30)

    # Link komentara

  196. Jednostavno! Ako bude igrao u Australiji Znači da se vakcinisao i obratno!
    (Goran, 18. oktobar 2021 20:19)

    # Link komentara

  197. Kolutam ocima
    (Marinko, 18. oktobar 2021 20:15)

    # Link komentara

  198. Za pocetak,
    nije na nevakcinisanima da zastite
    vakcinisane, vec to treba da uradi
    vakcina. Sto se AO tice, mislim da
    sve zavisi od broja vakcinisanih
    igraca koji su u TOP 30. Teoretski,
    ako od tog broja nije vakcinisano
    20-tak igraca, mislim da ce se u tom
    slucaju AO odrzati na nekom drugom mestu
    u Australiji gde su na snazi slabije mere.
    Ranije se spekulisalo cak i sa Katarom/UAE...
    U suprotnom, mislim da Novak nece ici na AO.
    (Cole, 18. oktobar 2021 20:13)

    # Link komentara

  199. Znaci nisi
    (cocoloco, 18. oktobar 2021 20:13)

    # Link komentara

  200. Zna da je drustvo podeljeno pola pola i nece nikom da se zamera. Kad god je neka osetljuva tema u pitanju, nikad nije znao cvrsto da stane iza svog stava, kakav god da je, nego uvek okruglo pa na cose. Cak i kad nekad kaze iskreno svoje misljenje na neku temu, pa bude iskritikovan zbog toga, posle toga zacuti ili se izvinjava ili povlaci rec.
    (Jelena, 18. oktobar 2021 20:12)

    # Link komentara

  201. Krije da li se vakcinisao ???
    (Mohanđijev brat od tetke i zemlja kao ravna ploča, 18. oktobar 2021 20:11)

    # Link komentara

  202. Tako je Nole legendo! Najpametniji srbin. Nemoj da dozvolimo da nas stranacki poslusnici pitaju o privatnoj stvari i etiketiraju zbog vakcina.
    (Deo krda, 18. oktobar 2021 20:11)

    # Link komentara

  203. Volim te ko brata, ali ovaj fazon da se dopadnes svima u ovom slucaju apsolutno nije prihvatljiv. Umesto da iskoristis svoj uticaj i pozoves ljude da se sto vise ljudi vakcinise u Srbiji i da izadjemo iz ovog pakla... E moj Nole, 21. Vek je, a Srbija dnevno gubi po 100 ljudi zbog primitivnog uma i zivota koji vodimo kao da zivimo u 19. Veku.
    (valjevac, 18. oktobar 2021 20:10)

    # Link komentara

  204. Апсолутно се слажем са њим. Вакцинација је лични избор и никако не би смела да буде предмет полемике. Мишљења сам да има довољно аргумената и за и против вакцинације и да због тога треба народу оставити слободу избора.
    (Милош, 18. oktobar 2021 20:10)

    # Link komentara

  205. Veliki pozdrav i podrska iz Republike Srpske za naseg sampiona! Nole, samo naprijed...
    (Vlado Banja Luka, 18. oktobar 2021 20:09)

    # Link komentara

  206. Ako si vakcinisan ne valja, ako nisi vakcinisan opet ne valja. Ipak treba naci zlatnu sredinu. Vakcinisan samo na papiru.
    (Sitna Slova, 18. oktobar 2021 20:08)

    # Link komentara

  207. Sad ne mogu da spavam razmišljajući o tome...a znam da se vakcinisao...kao i ja.
    (Fenomen, 18. oktobar 2021 20:07)

    # Link komentara

  208. Ako budeš igrao AO, jesi....
    (Genije, 18. oktobar 2021 20:06)

    # Link komentara

  209. A nas zabole uvo da li ćeš se ti vakcinisati ili ne, evo noćima ne spavamo zbog tebe u isčekivanju..
    (A-team, 18. oktobar 2021 20:06)

    # Link komentara

  210. "To je privatna stvar i po našem zakonu ko god te pita, ti na neki način možeš i da ga teretiš za to što te je pitao."

    Nole aj molim te reci mi koji je to zakon pa da razvijem posao.
    (Advokat, 18. oktobar 2021 20:06)

    # Link komentara

  211. Ziva legenda!
    (Shircan, 18. oktobar 2021 20:05)

    # Link komentara

  212. Паметно мисли, збори и дела као и увек. Идемо, Ноле!
    (оће то, 18. oktobar 2021 20:05)

    # Link komentara

  213. "Zauzimam stav koji zauzimam i uvek sam isto razmišljao. Neću da otkrijem svoj status da li sam se vakcinisao ili ne. To je privatna stvar i po našem zakonu ko god te pita, ti na neki način možeš i da ga teretiš za to što

    Sve je lepo rekao Novak osim jedne stvari koja nedostaje. On i svi drugi sportisti zaradjuju upravo od svih tih ljudi.
    (Aks, 18. oktobar 2021 20:05)

    # Link komentara

  214. Nema, mangup si..
    (NR, 18. oktobar 2021 20:05)

    # Link komentara

  215. Novače, ako ti treba Uverenje, šaljem ti poštom za dzabe. Mada je bolje da se vakcinišeš
    (Miroslav Batajnica, 18. oktobar 2021 20:04)

    # Link komentara

  216. Nemoj Nole, molim te, strefice infRakt Kona.
    (Che, 18. oktobar 2021 20:04)

    # Link komentara

  217. Tako je bre.
    (Miloš Obilić, 18. oktobar 2021 20:04)

    # Link komentara

  218. Neverovatno,kako Novak uvek uspeva da kaže tačno koliko treba
    Niti može da se oduzme,niti doda
    Alal vera majstore i srećno
    (Napo Leon, 18. oktobar 2021 20:03)

    # Link komentara

  219. KRALJ !
    (Bojan, 18. oktobar 2021 20:03)

    # Link komentara

  220. Odakle ti pare. Omiljeno pitanje u Srba
    (flccc, 18. oktobar 2021 20:03)

    # Link komentara

  221. Mnogo komplikujes Nole.
    (Imenjak, 18. oktobar 2021 20:02)

    # Link komentara

  222. Bravo majstore. I ja sam se vakcinisao i pijem ispred dragstora bez straha. Živ bio!
    (milorad, 18. oktobar 2021 20:01)

    # Link komentara

  223. Djokovic je pametan covek !
    (cvrko, 18. oktobar 2021 20:01)

    # Link komentara

  224. Tako bitna informacija, da li se polupismeni lik koji veruje u teorije zavere vakcinisao.
    (Au, 18. oktobar 2021 20:01)

    # Link komentara

  225. Nije , neće , a i ne treba .

    PS. VEĆ JE TENISKI GOAT !! ..
    (Novak, 18. oktobar 2021 20:01)

    # Link komentara

  226. "Ja sam govorio pre ove godine da mi je cilj glavni da ostvarim taj istorijski broj jedan što jesam i da mi je fokus glavni za nastavak karijere da igram što bolje na grend slemovima i da igram za reprezentaciju. To su meni glavne motivacije. Svi ostali turniru su u ovom delu karijere meni manje bitni i samo su priprema ili za reprezentativni tenis ili grend slemove"

    Svaka čast Nole srpski majstore tenisa, samo jako i bez pardona. Da si živ i zdrav Nole živa legendo tenisa.
    (srle, 18. oktobar 2021 19:59)

    # Link komentara

  227. Jasno sve, tako i treba Nole.
    (2CRAZY, 18. oktobar 2021 19:59)

    # Link komentara

  228. Nolo, hvala za sve u Tokiju. Pokazao si kako se postuje grb, zastava i prijatelj iz reprezentacije. Puno hvala. Nisi ti Jokic.
    (Koleginica, 18. oktobar 2021 19:58)

    # Link komentara

  229. Tako je, sasvim ispravan stav. Isti metod primenjujem i ja, postalo mi je naporno da non stop se nesto ispravdavam i da moram da branim svoj stav. Od sada samo kazem, to je moja privatna stvar i kraj price. Neki se kao malo i naljute ali ne popustam.
    (sasha, 18. oktobar 2021 19:56)

    # Link komentara

  230. I ja necu nikome da kazem da nisam ili ipak mozdaaaaa.
    (Sims, 18. oktobar 2021 19:52)

    # Link komentara

  231. Ne moras, samo nemoj plakati molim te.
    (Joe, 18. oktobar 2021 19:52)

    # Link komentara