1. По мени је перспектива погрешна.
    Нећете најбољег играча на свету, пандемија? Све ОК. Видећемо резултате - спонзори, гледаоци, тв права...

    Има две могућности, људи толико мрзе Новака да ће похрлити да гледају Даниила, Сашу и Циција, и у том случају ће сви турнири тражити исто или људи желе да виде лабудову песму најбољег на свету, и остали турнири ће одустати од овог захтева.

    Ceterum censeo...ако Новак одлучи да иде у Аустралију, имаће потврду о вакцинацији...
    (Алекса, 13. oktobar 2021 08:42)

    # Link komentara

  2. Da li su svi australijanci vakcinisani i da li je to obavezno po njihovom zakonu da na sili neko mora biti vakcinisan.To im pise u ustavu????
    Takve turnire traba ukinuti,ko nije sposoban da organizuje tirnir ,ne treba ni da postoji takav turnir.
    (Lucky, 12. oktobar 2021 01:39)

    U saveznoj drzavi Viktoriji, svi oni koji nemaju mogucnost da obavljaju svoj posao od kuce, tj fizicki se trebaju pojaviti na poslu, moraju da prime duplu dozu vakcine do 26 Novembra. Znaci, nije pod moranje ali ces dobiti otkaz.
    Tako i Nole, ako moze da igra iz hotelske sobe nema problema. Ali posto mora da se pojavi svaki drugi dan na terenu, potrebna je vakcina.
    (Boki, 13. oktobar 2021 05:16)

    # Link komentara

  3. Sa odlukom AO se slažem potpuno jer neće da rizikuju da se virus neometano širi od pridošlih tenisera i klubova iz celog sveta. Drugo, štite nevakcinisane od teških simptoma zaraze od Kovida i izbegavaju bolnička lečenja, intubacije i ne daj Bože smrti koja bi se uvek vezivala za njihov turnir. Znači, štite sebe i druge1
    (Vanja Petrović, 12. oktobar 2021 12:42)

    Ma strašno.na turniru učestvuje 128 tenisera,uglavnom zdravih sportista.i tako im se radi pcr i sede 14 dana u karantinu.i od toga će da se zaraze? ovaj naš pustio pola indije da šeta beogradom,pustio festivale,utakmice,svadbe,noćne klubove.pri tom od 42 posto vakcinisanih 70 posto je vakcinisano kinezom.znači piši propalo.sve u svemu svedoci smo kako se problemu pristupa sa dve krajnosti.mi smo prvo bili u kineskom karantinu,a ovo sada nije ni švedski model,jer šveđani su samo pustili svoje ljude da normalno žive,a nisu im horde stranaca špartale zemljom.ovo što rade australijanci je ludilo ,ali na na sasvim drugi način
    (slobinator, 12. oktobar 2021 19:51)

    # Link komentara

  4. E moj nolo
    (Milos, 12. oktobar 2021 19:04)

    # Link komentara

  5. Preležao je pre više od godinu dana, antitela u tom periodu skroz nestanu. Ja sam preležao u januaru, vakcinisao se u aprilu...broj antitela mi se smanjio za 15x u tom periodu.
    (brm, 12. oktobar 2021 18:34)

    # Link komentara

  6. Kada bi se Novak javno vakcinisao i pozvao Srbe da to isto ucine, spasao bi stotine zivota. Ali nece, jer vise veruje u energiju "bosanskih piramida"
    (Zika, 12. oktobar 2021 13:18)

    # Link komentara

  7. U stručnost lekara i farmaceuta ne sumnjam. Sumnjam u njihove dobre namere. Kapitalizam te uči da kad imaš 100 milijardi dolara i imaš mogućnost da zaradiš još 10 dolara ti to uzmeš. Pridoneće mnogo gomili koju imaš.
    (Realno

    Jeste sve si u pravu, to ja kazem kao lekar koji ima 100 milijardi dolara na racunu.
    (Dr, 12. oktobar 2021 12:44)

    # Link komentara

  8. Lako je Svedjanima da se otvore kada su vise od 70% ljudi imali virus, oa sada navidno vakcine deluju.Koliko je kod nas vakcinisanih a da su prelezali kovid? to je kljuc svega!
    (zex, 12. oktobar 2021 00:02)

    Izgleda da nešto niste razumeli. Švedska se otvara je ima 64.9% vakcinisanih sa obe doze vakcine (6,72 miliona ljudi). Inače, Korona virusom je bilo zaraženo 1,16 miliona Šveđana od 10.35 miliona populacije; to nikako nije 70%. Takođe, i Danska se otvorila skroz jer ima 75.3% vakcinisanog stanovništva.
    Prvih pet zemalja u Evropi po broju vakcinisanog stanovništva su Španija sa fantastičnih 78% vakcinisane populacije, Danska (75.3%), Italija (70,8), UK (67.2%) in Francuska (67.2%). Srbija je daaaleko od evropskih zemalja sa samo 42.4% vakcinisanih. Ali, ima i mnogo gorih od nas: BIH (15.5%), Bugarska (29.4%), Crna Gora (36.2%), S.Makedonija (35.9%), Albanija (29.4%), itd.

    Sa odlukom AO se slažem potpuno jer neće da rizikuju da se virus neometano širi od pridošlih tenisera i klubova iz celog sveta. Drugo, štite nevakcinisane od teških simptoma zaraze od Kovida i izbegavaju bolnička lečenja, intubacije i ne daj Bože smrti koja bi se uvek vezivala za njihov turnir. Znači, štite sebe i druge1
    (Vanja Petrović, 12. oktobar 2021 12:42)

    # Link komentara

  9. Nisi lud Đole, ne treba ti Melburn pod takvim uslovima.
    Život i zdravlje, pa rekordi. Pamet u glavu!
    Iskrenija
    (Iskrenija, 12. oktobar 2021 12:20)

    # Link komentara

  10. Novak ne ide u Australiju zato što ima veće šanse da osvoji 21. GS na Roland Garosu i Vimbldonu. Šljaka i trava mu sada više odgovaraju u odnosu na konkurente.
    (krastavcević, 12. oktobar 2021 09:00)

    # Link komentara

  11. Neka svakodonosi odluku da li će se vakcinisati , ili ne, ali neka gleda svoje okruženje, porodicu....dovoljno mi je bilo da shvatim da vakcinisani neorenose virus, ali mogu da obole, velika većina u blažoj formi.Moj sin se vakcinisao kad mi je snaja ostala u drugom stanju, posle 4 meseca je dobio kovid,nije se baš čuvao, a (Bogu hvala) ona nije, iako su uvek bili u bliskom kontaktu. Dovoljno.
    (čudan smo narod, 12. oktobar 2021 08:14)

    # Link komentara

  12. Košarkaši NBA u državama Njujork i Kalifornija moraju da budu vakcinisani, ali to pravilo ne važi za gostujuće timove, što je za nijansu poštenije od ovoga što rade u Melburnu. Ne slažem se ni sa tim, kako neko nevakcinisan ugrožava druge ako nema virus? Ima i takvih
    (NikolaKG80, 12. oktobar 2021 08:08)

    # Link komentara

  13. U stručnost lekara i farmaceuta ne sumnjam. Sumnjam u njihove dobre namere. Kapitalizam te uči da kad imaš 100 milijardi dolara i imaš mogućnost da zaradiš još 10 dolara ti to uzmeš. Pridoneće mnogo gomili koju imaš.
    (Realno, 12. oktobar 2021 06:57)

    # Link komentara

  14. Дакле, потенцијални преносиоци вируса су и вакцинисани и невакцинисани и то не тврдим ја него госпођа/ица Рошел Валенски. Сходно томе управо Ти имаш погрешну полазну основу а не Твој саговорник.

    Поздрав и свако добро.
    (не знам ни сам, 11. oktobar 2021 21:05)

    Da - ali su MNOGO manje sanse da vakcinisani budu prenosioci virusa, da ne zalazimo u to sto vakcinisani imaju i MNOGO manje sanse da se razbole, a ako se razbole imaju MNOGO manje sanse da budu 'jako' bolesni i imaju ozbiljne posledice.

    To sto ti biras samo jednu cinjenicu/recenicu van konteksta - ti imas "pogresnu polaznu osnovu"...

    Niko nikad nigde nije rekao da su vakcine 100% efektivne - to ne postoji. Ali pomazu - i te kako pomazu.
    (TurboNator, 12. oktobar 2021 02:36)

    # Link komentara

  15. Da li su svi australijanci vakcinisani i da li je to obavezno po njihovom zakonu da na sili neko mora biti vakcinisan.To im pise u ustavu????
    Takve turnire traba ukinuti,ko nije sposoban da organizuje tirnir ,ne treba ni da postoji takav turnir.
    (Lucky, 12. oktobar 2021 01:39)

    # Link komentara

  16. Ko, 11. oktobar 2021 22:12)
    I sta ce dobiti potvrdom? Moj rodjak vakcinisan, zavrsi za cas! 100 ljudi poznajem koji su vakcinisani po bolnicama iz mog okruzenja! o cemu mi pricamo? Australija ce doziveti katastrofu zbog ovih mera, sve sto su im manje brojke a vise vakcinacije, virus ce se zadrzati duze i naci ce nacin da prodjee kroz populaciju.Lako je Svedjanima da se otvore kada su vise od 70% ljudi imali virus, oa sada navidno vakcine deluju.Koliko je kod nas vakcinisanih a da su prelezali kovid? to je kljuc svega!
    (zex, 12. oktobar 2021 00:02)

    # Link komentara

  17. @Meda
    Medicinski razlog? Eto npr da se zaštiti od težeg oblika kovida, da zaštiti druge oko sebe, a takodje da da svoj doprinos kolektivnom imunitetu, da se otarasimo ove pošasti i vratimo normalnom životu. Ovako, ima da se vrtimo u krug, da se zaražavamo i da umiremo masovno što od kovida što od drugih bolesti jer zbog kovida ne možemo da se lečimo.
    (evo, 12. oktobar 2021 00:00)

    # Link komentara

  18. Nole preskocio obrazovanje neko rece, znaci ja moram biti obrazovan da bih se vakcinisao, evo ja kao obrazovan dr. necu se vakcinisati, i sta sad. Do duse nisam dr. medecine ali sam dr. prirodnih nauka, hoce te reci da sam preskocio obrazovanje.
    (Milorad, 11. oktobar 2021 19:18)

    Ne, hoćemo reći da si imao loše obrazovanje.
    ‘Hoćete’ se piše zajedno.
    ‘Hoće te’ nije Srpski jezik, nego direktan i jasan dokaz nepismenosti.
    (Lektor korektor, 11. oktobar 2021 23:58)

    # Link komentara

  19. A sto se ne bi vakcinisao? Pa koliko se milijardi ljudi vakcinisalo, sta mu smeta? Zar neko stvarno veruje u te budalaste teorije zavere da to hoce da nas potruju??
    (B. P, 11. oktobar 2021 23:50)

    # Link komentara

  20. Jedno malo djidanje za laku noć?
    Op haj djidaj djidaj, op haj, djidaj!
    (Djido, 11. oktobar 2021 23:34)

    # Link komentara

  21. (доста бре, 11. oktobar 2021 20:21)
    О чему ти причаш друже?!
    Увео бих ја обавезан тест опште интелигенције пре права на гласање...
    (грохото смИјање?! јел се баш сМијеш? оно,а, 11. oktobar 2021 22:07)
    ---…--

    Верујем да би. Ти и такви којима су пуна уста неких личних права и уставом гарантованих слобода (па још и повеља УН, ма 'ајде!) углавном имате такве тоталитаристичке ставове.

    п.с. Да, "грохотом се смијем" (обрати пажњу на наводнике), ТЛН2, одлична серија, честа тема баш такви лицемери као што сте ви.
    (доста бре, 11. oktobar 2021 23:31)

    # Link komentara

  22. U pravnim državama se propisi poštuju. Đoković ima pravo da odbije vakcinu, a australijske vlasti imaju pravo da mu ne dozvole da nastupi. Videće se ko će biti principijelniji.
    (V5, 11. oktobar 2021 23:31)

    # Link komentara

  23. (Grizli Adams, 11. oktobar 2021 19:05)

    znaci vakcina je u redu sto se tice struke, ali je nekako nemoralna :)
    (Sinofarm, Singidunum, Sinmiduduk, 11. oktobar 2021 19:32)

    -------

    Tako ste vi to shvatili. Ja sam napisao da verujem medicini i nauci, ali ne i onda kada tu istu medicinu i nauku sprovode nemoralni, korumpirani i ljudi kojima se jednostavno ne moze verovati. Vidite, neko moze biti veliki strucnjak u oblasti kojom se bavi, ali to ne znaci i da je dobar, iskren i castan covek. E ja distanciram upravo od takvih ljudi. I ne, ne tvrdim ja da su jedni ili drugi u pravu, samo ima puno stvari koji se protive logici (i na jednoj i na drugoj strani), tako da covek ne zna sta da misli.
    (Grizli Adams, 11. oktobar 2021 23:30)

    # Link komentara

  24. Evo, ja sam ti drugi odgovorio da pojma nemaš. Ah, da, glavni grad tvoje države Austrije je Pariz. Molim.
    (Miloš Ilić, 11. oktobar 2021 20:10)

    Glavni grad moje države je Beograd.
    Znači upravu sam bio da pojma nemaš ni koji je glavni grad Australije. Pozdrav pametanjakoviću.
    (panter pudlica, 11. oktobar 2021 21:44)

    Šta reče, kad Đoković igra u Austriji? Samo ne znam je l' u pitanju Salcuburg ili Linc?
    (Miloš Ilić, 11. oktobar 2021 22:17)

    Pogrešio si Salzburg i Linz su u Kini, igra Đoković na Kina Openu sledeće godine
    (Evidentna greska, 11. oktobar 2021 23:25)

    # Link komentara

  25. U cirkus rijaliti eksperiment i kolektivnoj psihijatrijskoj ustanovi zvanoj SRBIJA živi 7 miliona zatucanih sluđenih paranoika ispranog mozga... Jedan dio tih agresivnih divljaka navija za Partizan a drugi za Zvezdu....jedan dio tih agresivnih divljaka je za vakcinu a drugi protiv....ali svi su sluđeni i poremećeni....
    I da neko ne pomisli da sam ja nacionalista koji mrzi Srbe...NE...
    Ja ne pravim razliku između Srba Hrvata Bošnjaka Albanaca Crnogoraca Makedonaca....sve je to ista sluđena agresivna stoka....ali kao i u svemu SRBIJA je lider regiona sa 7 miliona budaletina....
    (Kalevra, 11. oktobar 2021 23:21)

    # Link komentara

  26. Nepismen je svako ko uzima stvari zdravo za gotovo
    Ne preispituje stvari kriticki
    I ne razmislja uopste

    To mogu biti i ljudi koji su prosli kroz vise ili visoke skole, a i ljudi koji imaju "samo" srednju skolu

    Na tom polju nema diskriminacije

    A najgori su oni koji namecu drugima svoje "misljenje", a pritom nema argumenata, dokaza samo blebetanje i glumatanje papagaja

    I jos zloupotrebljavaju dobrodusje ljudi, zloupotrebljavaju moc i svoje polozaje.

    I sam sam skolovan, i ponosan sam na svoje logicko razmisljanje, trazen i placen sam tehnicki strucnjak, ali diploma je samo papir od kojeg wc papir ima vecu vrednost, jer postoje sposobniji, pametniji i ljudi koji su vise zaboravili nego sto ce njih deset mastera ikada znati, a da pritom nema vise ili visoke skole

    40ih i 90ih je bilo vreme nametanja drugima svojih pogresnih vrednosti
    DOSTA JE BILO!!!
    (Steve, 11. oktobar 2021 23:19)

    # Link komentara

  27. Za kampanje koje se odevaju u nauku, 99% pristalica su laici iz te nauke. Uvek je tako. Kolege, stručnjaci, uvek su skeptični, naročito u nauci medicini. To se vidi i u svetu i kod nas.
    (Zvrzvr, 11. oktobar 2021 23:15)

    # Link komentara

  28. @Havai

    Koja hajka na Novaka? Isto ovo pravilo važi i za Federera i za Nadala i za sve učesnike. Uopšte njega niko nije spomenuo, ljudi su doneli mere za Melburn uopšte, ne za teniski turnir u Melburnu. Dakle SVI koji ulaze u Australiju treba da imaju neki dokument shodno tome šta ta država traži, eto Melburn traži potvrdu o vakcinaciji tj da je taj koji ulazi u Melburn vakcinisan. Znači to važi za SVE, niko nije rekao da važi samo za Djokovića, samo za tenisere, samo za učesnike Ozi opena..E sad što ovi naši potenciraju da Djoković ne može da udje jer nije vakcinisan, to je druga stvar, rekao bih glupa...Samo da dodam da ljudi imaju pravo da uvedu pravila u svojoj zemlji kako oni misle da je najbolje, što se to nekome ne svidja, pa ne mora da ide tamo...Eto ja sam uveo pravilo da u moju kuću ne može da udje neko ko je pijan, ko je drogiran, ko nudi preparate, vrbuje za sekte, nepoznati likovi i sl.znači ja sam fašista jer ne marim za njihova ljudska prava zagarantovana ustavom.
    (evo, 11. oktobar 2021 23:11)

    # Link komentara

  29. Imaš ljude koji su se vakcinisali a nemaju antitela. Kako bilo ko može da utvrdi da nisi primio vakcinu. Imam dvojicu prijatelja koji su primili dve doze ali nemaju antitela što ne znači da nisu obezbedjeni od zaraze. To i medjunarodne studije pokazuju
    (Hawai

    Moguce je to da ne razvijes antitela.
    Tvoj problem je sto mislis da je to jedini nacin da se utvrdi da li je primljena vakcina. Lep pozdrav.
    (Nekoo, 11. oktobar 2021 22:46)

    # Link komentara

  30. Ma ako se vakciniše naći će nešto drugo da mu natovare.Recimo prešao je ulicu van pešačkog prelaza.
    (Caki, 11. oktobar 2021 22:44)

    # Link komentara

  31. Ne fali mi osnovna skola, fali mi mladost, ta osnovna skola u kojoj sam bio djak, pre 70 godina, srusila se, tako da sam skoro sve zaboravio, sta mi je ostalo u secanju, to su dve hemijske formule H-2-O, i H-2-S-O-4, iz biologije fotosinteza, ali ovde nije tema osnovna skola, da li je neko nepismen ili ima fakultet ili ne, tema je vakcinacija. Medju nepismenima ima i dr prirodnih nauka, i dr medicine i ostalih obrazovanih ljudi, koji ne zele da se vakcinisu, a na kraju i ti pojedini obrazovani su nepismeni, ako hocemo da teramo mak na konac.
    (Milorad, 11. oktobar 2021 22:24)

    # Link komentara

  32. Evo, ja sam ti drugi odgovorio da pojma nemaš. Ah, da, glavni grad tvoje države Austrije je Pariz. Molim.
    (Miloš Ilić, 11. oktobar 2021 20:10)

    Glavni grad moje države je Beograd.
    Znači upravu sam bio da pojma nemaš ni koji je glavni grad Australije. Pozdrav pametanjakoviću.
    (panter pudlica, 11. oktobar 2021 21:44)

    Šta reče, kad Đoković igra u Austriji? Samo ne znam je l' u pitanju Salcuburg ili Linc?
    (Miloš Ilić, 11. oktobar 2021 22:17)

    # Link komentara

  33. "Jel može neko da mi objasni medicinski razlog zbog čega zdrav čovek od 34 godine koji je preležao kovid treba da se vakciniše ?"

    Medicinski razlog ne postoji. Ali praktični razlog u organizaciji turnira postoji. Gde utvrditi granicu godina, 35? 40? 45? Koliko je prošlo od oporavka, šest meseci? Godinu? Ko bi to sve odredio i ispratio za sve učesnike i posetioce turnira.
    Nisu na AO ludi da se maltretiraju. Lakše je jednostavno zahtevati potvrdu o vakcinaciji.
    (Ko, 11. oktobar 2021 22:12)

    # Link komentara

  34. (доста бре, 11. oktobar 2021 20:21)
    О чему ти причаш друже?!
    Види, не могу да ти забраним да извлачиш закључке по само себи знаној логици, једино што могу да кажем је да прочиташ још неколико пута коментар, прилично је једноставно написан и није тежак за разумевање. Верујем да ти то можеш.

    Увео бих ја обавезан тест опште интелигенције пре права на гласање...
    (грохото смИјање?! јел се баш сМијеш? оно,а, 11. oktobar 2021 22:07)

    # Link komentara

  35. Nole preskocio obrazovanje neko rece, znaci ja moram biti obrazovan da bih se vakcinisao, evo ja kao obrazovan dr. necu se vakcinisati, i sta sad. Do duse nisam dr. medecine ali sam dr. prirodnih nauka, hoce te reci da sam preskocio obrazovanje.
    (Milorad, 11. oktobar 2021 19:18)

    Ja sam profesor fizike u Francuskoj, samo ko ga tu boli uvo šta ja radim...
    Mene samo interesuje Gospodine Dr da li ispoljavanje vaše titule ne zaslužuje malo suzdržvanje kada se tiće ozbiljno pitanje vakcinacije.
    Da li ste Dr-e ćuli za stid ili sram ?
    Narod trenutno umire od naivnost a vaša poruka ne pomaže ni malo, postidite se onda barem po malo.
    Nismo tu da reklamiramo šampon protiv peruta već da objasnimo da vakcina je potrebna za zaštitu naraoda i ništa više !
    (Daca Francuz, uzalud, 11. oktobar 2021 22:05)

    # Link komentara

  36. @Zoran
    Imaš ime i prezime lekara koji će to da potpiše?
    A i da dobije tamo će da ga testiraju SVAKI dan kao i na svakom drugom turniru.
    (pera ždera, 11. oktobar 2021 22:04)

    # Link komentara

  37. @Nekoo
    To zaista nisam znao,mozda i jesam al sam negde zaturio!U svakom slucaju hvala na informaciji,moja greska!
    (Bob, 11. oktobar 2021 22:04)

    # Link komentara

  38. @pamet
    Kako to misliš nemaju pravo da ga uslovljavaju?!?
    U njihovoj državi sprovode njihova pravila.

    Pozvan je, red je da poštuje pravila domaćina kao prošli put, kao na svakom drugom turniru.
    (pera ždera, 11. oktobar 2021 22:02)

    # Link komentara

  39. Nema publike, nema kontakta u tenisu, dakle ne razumem ovoliku dramu. Je l ih tamo ludaci vode, ili su fasisti pa ih pali da tlace narod.
    (Pljuvac svih stilova, 11. oktobar 2021 21:58)

    # Link komentara

  40. Ninkoviću cepi se i ne pametuj nepotrebno!
    (Jose, 11. oktobar 2021 20:35)

    Kakve veze cepanje ima sa vakcinom? Cepi se Nine viskijem ceo zivot ne brini nista, da se ne cepi igrao bi u Realu, a ti cime se cepis i gde?
    (Sub013, 11. oktobar 2021 21:54)

    # Link komentara

  41. Zašto je stalna priča o Novaku kao da on jedini nije vakcinisan? Novak može da dobije papir kakav hoće i da ga slikaju kako prima vakcinu a u stvari vitaminski koktel. Da li bi ovakva hajka bila za Rodžerom i Rafom? I da li je ovo sve da Novak ne bi uzeo titulu i prestigao Rafu i Ridžera 
    (Hawai, 

    To o laznom papiru i koktelu bi mozda proslo na balkanu. Ako te nahvataju tamo da si to uradio, zavrsio si sa profesionalnim aktivnostima pa makar bio i dzef bezos licno. U najmanju ruku dozivotno suspendovanje iz sporta, ogromna kazna i plus zatvor jer su oni toliko strogi. Pa ti idi nabavljaj papirice u vlasotincu pa pravac u melburn da probas da ih zeznes.
    (Nekoo, 11. oktobar 2021 21:20)

    Imaš ljude koji su se vakcinisali a nemaju antitela. Kako bilo ko može da utvrdi da nisi primio vakcinu. Imam dvojicu prijatelja koji su primili dve doze ali nemaju antitela što ne znači da nisu obezbedjeni od zaraze. To i medjunarodne studije pokazuju
    (Hawai, 11. oktobar 2021 21:53)

    # Link komentara

  42. @ne znam ni sam

    -Fajzer....sintetički zapis koji imitira spajk protein virusa i stimuliše organizam da pravi antitela kad dodje u kontakt sa pravim virusom-nije virus. Nosač te informacije je običan molekul masti koji se nalazi u vakcini.
    -Sinofarm..Virus je umrtvljen i ne može da izazove osnovnu bolest jer je MRTAV.
    -Sputnik..Vektorska vakcina koja kao nosilac koristi humani adenovirus koji izaziva običnu prehladu kod ljudi.
    -Znači ni jedna ne može da napravi vskcinisane nosiocima virusa ali...možda jeste moguće u prvih par dana po dobijanju vakcine, dok vakcina nije odradila svoje u organizmu. Šta misliš zašto se čeka nekih dve nedelje a u tom periodu se i očekuje reakcija na vakcinu.
    (aaaaauuuu brate, 11. oktobar 2021 21:50)

    # Link komentara

  43. Evo, ja sam ti drugi odgovorio da pojma nemaš. Ah, da, glavni grad tvoje države Austrije je Pariz. Molim.
    (Miloš Ilić, 11. oktobar 2021 20:10)

    Glavni grad moje države je Beograd.
    Znači upravu sam bio da pojma nemaš ni koji je glavni grad Australije. Pozdrav pametanjakoviću.
    (panter pudlica, 11. oktobar 2021 21:44)

    # Link komentara

  44. Sad mi je jasno sta znaci sloboda i zarad nje vredi i otici sa ovog sveta
    (Mirko Kojotovski, 11. oktobar 2021 20:10)

    Srećan put. Nemo se ljubimo.
    (pera ždera, 11. oktobar 2021 21:26)

    # Link komentara

  45. Zašto je stalna priča o Novaku kao da on jedini nije vakcinisan? Novak može da dobije papir kakav hoće i da ga slikaju kako prima vakcinu a u stvari vitaminski koktel. Da li bi ovakva hajka bila za Rodžerom i Rafom? I da li je ovo sve da Novak ne bi uzeo titulu i prestigao Rafu i Ridžera
    (Hawai,

    To o laznom papiru i koktelu bi mozda proslo na balkanu. Ako te nahvataju tamo da si to uradio, zavrsio si sa profesionalnim aktivnostima pa makar bio i dzef bezos licno. U najmanju ruku dozivotno suspendovanje iz sporta, ogromna kazna i plus zatvor jer su oni toliko strogi. Pa ti idi nabavljaj papirice u vlasotincu pa pravac u melburn da probas da ih zeznes.
    (Nekoo, 11. oktobar 2021 21:20)

    # Link komentara

  46. Ne juri samo Novak istoriju u Melburnu,tu ce biti i Nadal i Federer ako se oporave ali bi i njima trebalo staviti do znanja da nece moci na AO ako se ne vakcinisu!Blizi se rok za primanje prve doze a od njih ni glasa!Ako uskoro obojica otkazu ucesce u Melburnu to bi bar donekle ublazilo oreol licemerja!
    (Bob

    Federer vakcinisan jos pre par meseci. Pitali ga i on rekao. Cak je rekao i koju je primio.
    Ali sumnjam da ce on tamo da ode, najvise zbog silnih procedura.
    (Nekoo, 11. oktobar 2021 21:15)

    # Link komentara

  47. Nole ne primaj to smece! Makar da vise ni jedan mec ne odigras. Najveci si svakako po svim parametrima!! Nek crknu..
    (kaksi, 11. oktobar 2021 21:10)

    # Link komentara

  48. Aaa pravo na život ljudi koji umiru a postoji vakcina, je l spada u ljudska prava, u ustav itd? Eto ljudi u Australiji su odlučili da sačuvaju živote stanovništva i ne daju potencijalnim prenosiocima virusa da udju u zemlju, jel to fašizam?! A nije fašizam što neko u neznanju hoće maltene na silu da udje i praktično potencijalno ubije ljude a oni onako da gledaju i da ćute jer je to neko ,,veći" od njihove države..???
    (aaaaauuuu brate)

    Извињавам се због "падобранства" пошто упадам у туђу преписку али читајући коментаре вас двоје...Мислим да се Ти друже олако фрљаш са терминологијом а могуће је да само спинујеш.
    Ето не знаш, нпр, да је директор ЦДЦ ( Centers for Disease Control and Prevention), Рошел Валенски изјавила за си ен ен да "вакцине не спречавају преношење ковида".

    CDC Director: COVID Vaccines Do NOT Prevent Transmission of COVID

    [link]

    То је ова госпођа
    [link]

    Дакле, потенцијални преносиоци вируса су и вакцинисани и невакцинисани и то не тврдим ја него госпођа/ица Рошел Валенски. Сходно томе управо Ти имаш погрешну полазну основу а не Твој саговорник.

    Поздрав и свако добро.
    (не знам ни сам, 11. oktobar 2021 21:05)

    # Link komentara

  49. (доста бре, 11. oktobar 2021 20:21)

    Bravo majstore. Ali džaba, Nolomanija ne shvata, trebas crtati.
    (BB123, 11. oktobar 2021 20:57)

    # Link komentara

  50. Pa se onda čudimo što se mnogi uspješni i slavni ljudi odaju drogi, alkoholu, a nerjetko i skrate sebi ovozemaljske muke. Ne izdrže užasni teror javnost, koja sebi uobrazi da su slavni javno dobro i da svako od njih ima pravo da mu "secira" život, prati, objavljuje i komentariše svaki korak i, naravno, osuđuje do mile volje i nekažnjeno. Svako od nas je bar jednom u životu bio izložen posebnoj pažnji i kritici svog okruženja. Prisjetite se toga svaki put kad poželite iznositi svoje "pametno" zapažanje, prosuđivanje i presuđivanje o bilo kome i bilo kojim povodom.
    Mnogo se pametuje o elementarnom pravu
    svakog pojdinca na slobodu izbora, a ne shvatate da je to pravo samo puko filozofsko mudrovanje, dakle ne postoji. Ljudsko društvo nije društvo slobodnih pojedinaca, nego društvo sa detaljno razrađenim i vrlo strogim pravilima ponašanja. To što imamo mnogo zanimacija, koje nisu u direktnoj vezi sa pukim preživljavanjem i održavanjem vrste, ne znači da imamo pravu slobodu izbora i odlučivanja. Živjeti u civilizovanom društvu znači biti vrlo organizovan, zaštićen, imati udobnost i platiti punu cijenu za to- biti poslušan i poštovati sve zakone, pa kad se i ne slažemo s njima. Ovo je tema bez kraja, pa ću ovdje presjeći. Molim vas da objavite.
    (Bl, 11. oktobar 2021 20:46)

    # Link komentara

  51. Ne juri samo Novak istoriju u Melburnu,tu ce biti i Nadal i Federer ako se oporave ali bi i njima trebalo staviti do znanja da nece moci na AO ako se ne vakcinisu!Blizi se rok za primanje prve doze a od njih ni glasa!Ako uskoro obojica otkazu ucesce u Melburnu to bi bar donekle ublazilo oreol licemerja!
    (Bob, 11. oktobar 2021 20:42)

    # Link komentara

  52. Zašto je stalna priča o Novaku kao da on jedini nije vakcinisan? Novak može da dobije papir kakav hoće i da ga slikaju kako prima vakcinu a u stvari vitaminski koktel. Da li bi ovakva hajka bila za Rodžerom i Rafom? I da li je ovo sve da Novak ne bi uzeo titulu i prestigao Rafu i Ridžera
    (Hawai, 11. oktobar 2021 20:40)

    # Link komentara

  53. Ninkoviću cepi se i ne pametuj nepotrebno!
    (Jose, 11. oktobar 2021 20:35)

    # Link komentara

  54. Докле ћете ви причати овакве небулозе? Каква слобода избора вам је ускраћена? Па није одлазак на АО ваше право. Еј, слобода избора. Па ево, ја бирам да уђем у Аустралију без визе, и на АО бесплатно, па ми не дају и ускраћују то право избора. Мо'ш мислити.

    Иначе не, нисте сви, али велика већина јесте.
    (доста бре, 11. oktobar 2021 17:57)

    Изгледа да никада ниси чуо, али постоје људска права и слободе загарантоване државним уставом, а богами и повељом УН које треба да примењују све њене чланице.

    (одговор, 11. oktobar 2021 19:21)
    ---…--

    Па ти сам себи противуречиш. Феноменално, ја другу реч за ово немам. Тврдиш да га терају на нешто на силу, и помињеш слободу избора. Ко њега тера? Нико. Лепо кажу ако хоће да игра у Мелбурну, мора да се вакцинише. Ако неће, па не мора, ко га тера? Него се ви сакривате иза некаквих празних флоскула, а немате појма колико сте промашили.

    Ниси ти причао о личном праву, јер то овде није тема. Тема је право учествовања на АО. Какав, бре, државни устав? Устав Аустралије и примена на српском држављанину? Феноменално, опет, других речи немам. Еј, људско право, "грохотом се смијем".

    Ако се деси да крвари на терену, па макар се и заломио нокат, натераће га да стави некакав фластер - њихов турнир, њихова правила. По теби, то му дође противно његовим људским правима.

    п.с. једва чекам да се ово реши - а знаш како ће се решити? Тако што ће се Новак вакцинисати, јер его је јачи од празних прича о људским правима и изборима.
    (доста бре, 11. oktobar 2021 20:21)

    # Link komentara

  55. Jel može neko da mi objasni medicinski razlog zbog čega zdrav čovek od 34 godine koji je preležao kovid treba da se vakciniše ?
    (meda, 11. oktobar 2021 20:21)

    # Link komentara

  56. Mogu mu ja završit kovid pasoš za 250€
    Vakcinu nek izabere sam koju hoće, sve regularno, elektronski.
    (pimbe, 11. oktobar 2021 18:25)

    Pimbe, javi se meni na rtyjokl23@gmail.com, jos cu i da castim.
    (rtyjokl23@gmail.com, 11. oktobar 2021 20:19)

    # Link komentara

  57. Međutim, upravo Đoković nije vakcinisan i ne želi to da učini, a obavezan karantin od 14 dana ne bi bio dovoljan.

    Ne mora da se vakciniše, to je njegovo pravo... Ali ako hoće da igra u Australiji onda mora da bude vakcinisan... Izbor je njegov . Vakcina ili 23. titula... Kome tu nešto nije jasno...
    (Čiča Miloje, 11. oktobar 2021 20:18)

    # Link komentara

  58. @panter pudlica
    A tebi vidim da je Čović nabio komplekse, pa tu sad soliš nekome pamet botino.
    (Vuk, 11. oktobar 2021 20:16)

    # Link komentara

  59. Pazi, ali i ostale zemlje mogu uvesti to pravilo oko vakcine. Nebitni su tu teniseri, može da važi za sav ostali svet. Otišao mi drug za USA pre mesec dana. I pored vakcine morao je da ima test za ulazak u zemlju ne stariji od 48 H. Ej, dokle je sve to otišlo...
    (Miloš Ilić)

    То и јесте проблем, као и у Аустралији где поред вакцине мораш да прођеш и кроз двонедељни карантин... Што свакоме ко иоле трезвено размишља, буди црв сумње и тера га да се запита

    Чему онда толико инсистирање на боцки кад поред ње мора и карантин и тест и ово и оно?
    И ту се ваксерски лицемери никад не запитају "да ли је ово реално?", кад оно упоређују ове вакцине са вакцинама за, нпр, мале богиње или ТБЦ вакцином, пошто им никада нису радили накнадне тестове за ТБЦ рецимо.

    Нажалост имамо политичаре и фармацеутску индустрију који су нашли заједнички интерес у свему овоме, једни друге подржавају и ово стање ће трајати и трајати. Премали број људи увиђа да сваки дан неко у свету остаје без, уставом гарантованих, слобода а све под плаштом заштите од невидљивог непријатеља.
    Једном им је прошло и сигуран сам да ће нас и у будућности условљавати са свим и свачим до крајњег апсурда.
    Не вреди ни то што је аустралијски министар здравља изјавио, пре две недеље, да је 95% пацијената у болницама вакцинисано. Боцка је и даље императив и ту приче нема, сав остали свет ће бити доведен пред избор "или или".
    (не знам ни сам, 11. oktobar 2021 20:15)

    # Link komentara

  60. Nole preskocio obrazovanje neko rece, znaci ja moram biti obrazovan da bih se vakcinisao, evo ja kao obrazovan dr. necu se vakcinisati, i sta sad. Do duse nisam dr. medecine ali sam dr. prirodnih nauka, hoce te reci da sam preskocio obrazovanje.
    (Milorad, 11. oktobar 2021 19:18)

    Svaka čast doktore, samo vidi se da ti je doktorat pisao neki lektor, a možda i maturski rad, jer ti očigledno za to nemaš kapacitet. Naime, piše se "doduše" a ne do duše, i "hoćete" a ne hoće te, jer to daje sasvim drugo značenje. Teško nama sa doktorima nauka kao ti..
    (A-team, 11. oktobar 2021 20:12)

    # Link komentara

  61. Izvinjavam se svima na lapsusu, u pitanju je bila autokorekcija, a nisam obraćao pažnju. Naravno da znam gde su Melburn i Sidnej, nisam debil. A ovi što su brže bolje pohitali da mi odgovore i pametuju verovatno i ne znaju ni koji je glavni grad Australije...
    (panter pudlica, 11. oktobar 2021 19:35)

    Evo, ja sam ti drugi odgovorio da pojma nemaš. Ah, da, glavni grad tvoje države Austrije je Pariz. Molim.
    (Miloš Ilić, 11. oktobar 2021 20:10)

    # Link komentara

  62. Juce sam imao tu čast da me obilježe kao testiranog.Svi ostali su bili vakcinisani.
    Zamislite osecaj kao 1939 u 2021 u Nemačkoj.
    Rekao sam im da svi cuju jasno i glasno.
    Dobrodosli u 1941 kada su vasi pretci kao i vi danas okretali glavu od nadolazeceg zla.
    Svi oni znaju i osecaju da su prevareni zarad vlastitog komfora.
    Vrlo brzo ce osetiti na svojoj kozi kad krene 3 4 5 6...a brojcanik na mobilnom neumitno teče...
    Sad mi je jasno sta znaci sloboda i zarad nje vredi i otici sa ovog sveta
    (Mirko Kojotovski, 11. oktobar 2021 20:10)

    # Link komentara

  63. Zašto bi neko ko ne živi u Melburnu i u isti dođe zdrav, bude u karantinu, morao da se vakcinise? Ako se on ne plaši za svoje zdravlje, sto se vi “gospodo” toliko brinete. Druga stvar bi bila da on planira da živi tu, ovako, vi ste odlucili da uslovljavate ljude da se vakcinisu jer polazete pravo na jedan od 4 glavna turnira. Po mom mišljenju, to je loša organizacija jer vi bi ste trebali da nađete način kako da ispoštuje te ljude koji su dosli da se takmiče. Ako to niste u mogućnosti da uradite, onda prepustite organizaciju turnira nekom drugom. Ja sam vakcinisan, ali mi to ne daje pravo da drugima određujem šta da rade kad se o svemu ovome malo zna, koliko o virusu toliko i o vakcinama, za sada. Samo znam da nas je neko lepo zaj….
    (ray donovan, 11. oktobar 2021 20:09)

    # Link komentara

  64. Do duse nisam dr. medecine ali sam dr. prirodnih nauka, hoce te reci da sam preskocio obrazovanje.
    (Milorad, 11. oktobar 2021 19:18)

    Нажалост да, "хоце те" бисмо можда и протумачили као "хоће те" али никако као "хоћете"...
    Неки ће и део реченице "др. природних наука протумачити" као "доктор природних наука" уместо како сте написали "других природних наука" јер скраћеница за "доктор" је др а за "други/друге" др. са тачком...

    Тако да докторе, не само да сте необразовани, односно да сте прескочили један озбиљан степен образовања (целу основну и средњу школу) већ је разумно довести и Ваш докторат у питање, обзиром да сте неписмени...

    Али и да сте писмени, или да кажемо да неписменост није основ за одбацивање Вашег доктората, нисте имунолог, и Ваше знање у тој области је потпуно ирелевантно, баш као и Ваше мишљење.

    А Ђоковић ће имати потврду о вакцинацији, ако му буде била потребна....
    (Алекса, 11. oktobar 2021 20:05)

    # Link komentara

  65. Australija se pretvorila u najjeziviju fašističku diktaturu.Ljudi se love,brutalno tuku i zatvaraju na ulicama Melburna najpre.Žene i deca nisu pošteđeni.Kakav tenis i sport uopšte igrati u ovim okolnostima tamo,šta je sa vama ljudi?Nijedan igrač sa malo samopoštovanja neće ići u Australiju sve dok traje otvoreni lov na ljude,ukidanje najosnovnijih ljudskih prava.Jednom rečju,teror koji prevazilazi inkviziciju iz srednjeg veka i nacizam iz perioda trećeg rajha.Novak neće ići u Australiju u ovim okolnostima.
    (Branko, 11. oktobar 2021 19:14)

    Izgleda da su mnogi zaboravili da je i Hitler organizovao Olimpijske igre pa čak dozvolio crncima da učestvuju..još jedan dokaz da zapadna demokratija ima utemeljenje u istoriji.
    (Zombi Land, 11. oktobar 2021 20:02)

    # Link komentara

  66. @odgovor

    Aaa pravo na život ljudi koji umiru a postoji vakcina, je l spada u ljudska prava, u ustav itd? Eto ljudi u Australiji su odlučili da sačuvaju živote stanovništva i ne daju potencijalnim prenosiocima virusa da udju u zemlju, jel to fašizam?! A nije fašizam što neko u neznanju hoće maltene na silu da udje i praktično potencijalno ubije ljude a oni onako da gledaju i da ćute jer je to neko ,,veći" od njihove države..???
    (aaaaauuuu brate, 11. oktobar 2021 20:02)

    # Link komentara

  67. Nole preskocio obrazovanje neko rece, znaci ja moram biti obrazovan da bih se vakcinisao, evo ja kao obrazovan dr. necu se vakcinisati, i sta sad. Do duse nisam dr. medecine ali sam dr. prirodnih nauka, hoce te reci da sam preskocio obrazovanje.
    (Milorad, 11. oktobar 2021 19:18)

    Evo, ja ću reći da si preskočio obrazovanje.

    1. Tako obrazovan ne znaš da na kompjuteru ili telefonu uključiš dijakritike.
    2. Tako obrazovan ne znaš da je dr bez tačke skraćenica za doktor, a dr. sa tačkom skraćenica za drugi i drugo. (Dr Panić, dr Aranđelović, dr Vujović, dr Jonev i dr. lekari uzeli su slobodan dan.)
    3. I na kraju, onaj koji odvaja "hoće te" i piše "hoce te reci da sam preskocio obrazovanje" sigurno ga je preskočio.
    4. Za "medecinu" reći ću da si se zezao. Previše bi bilo da i to ne znaš.
    (Djido, 11. oktobar 2021 19:58)

    # Link komentara

  68. Nole preskocio obrazovanje neko rece, znaci ja moram biti obrazovan da bih se vakcinisao, evo ja kao obrazovan dr. necu se vakcinisati, i sta sad. Do duse nisam dr. medecine ali sam dr. prirodnih nauka, hoce te reci da sam preskocio obrazovanje.
    (Milorad, 11. oktobar 2021 19:18)

    Milorade, izgleda da Vam ipak fali malo obrazovanja... Osnovna škola otprilike...
    (ShroomsMrka, 11. oktobar 2021 19:54)

    # Link komentara

  69. Nole preskocio obrazovanje neko rece, znaci ja moram biti obrazovan da bih se vakcinisao, evo ja kao obrazovan dr. necu se vakcinisati, i sta sad. Do duse nisam dr. medecine ali sam dr. prirodnih nauka, hoce te reci da sam preskocio obrazovanje.
    (Milorad

    Preskocio si casove srpskog jezika to je sigurno.
    (Nekoo, 11. oktobar 2021 19:52)

    # Link komentara

  70. Pravila su vrlo jasna.
    Uopste ne kontam sta je sporno.
    Drzavna pravila vrede za bilo koga.
    Nije to Balkan.
    (Dragon, 11. oktobar 2021 19:47)

    # Link komentara

  71. Драги ваксери, устав ове земље вам не дозвољава да располажете са туђим телом као са својом имовином.
    Немам шта да кажем у вези ове вести али сам приметио један шаблон који се неукусно понавља или ти пун је ботова. Овај део са коментарима, не само на овој вести већ и на осталим вестима, нарочито политичким, је апсолутно "хитичан" што би рекли грандовци.
    Једном бот увек бот. Речник их одаје и такви не могу побећи од себе, начин како комбинују речи у реченици их одаје да су ботови а не људи који су стварно убеђени у ефикасност и успешност нечег (политичара,странке, неког ФК, вакцине и др). То су реченице које су, буквално, скинуте са парола на политичким митинзима и убачене у коментаторску секцију. Нпр реченице типа:

    "свака вам част, ви _______ се једини трудите",
    "напред _______ имате пуно поверење овог народа".
    "живео _______ једини прави борац за добробит свих нас" и сл када се жели додворити моћнима

    и

    "треба да имаш неку школу завршену, макар основну"
    "да ли вреди теби објашњавати?"
    "све би вас требало оставити да се сами сналазите"
    и сл, баш ауторитативно са висине, када се требају дисквалификовати опоненти.

    Се превише често понављају у коментарима, било да је вест о политичарима, некој странци а ево сада и код вакцина.
    Порадите мало на нечему што се зове синтакса драги ботови, са оваквим реченичним склоповима делујете механички и извештачено, толико да вам ни мало дете не би поверовало у то што пишете.
    (не знам ни сам, 11. oktobar 2021 19:47)

    # Link komentara

  72. @djido
    Treba mi potvrda, isto ovo ime na instagramu, tamo imaš moj mail...
    (iosonostefan, 11. oktobar 2021 19:46)

    # Link komentara

  73. Ne, nisam antivakser, verujem u nauku i postujem skolovane ljude i strucnjake u svojim oblastima. I sam sam fakultetski obrazovan i imam master diplomu. Ne verujem u ravnu zemlju, vakcinisao sam decu svim, do sada potrebnim, vakcinama i lecim se kod lekara za koje smatram da su strucni.
    Moja sumnja nema veze sa strukom, vec sa moralom.
    Ne verujem politicarima, korumpiranim lekarima, farnakomafuji, SZO... Puno nelogicnih stvari se plasira putem medija, puno kontradiktornih tvrdnji, brojeva, zakljucaka... itd. Eto, tako...
    (Grizli Adams, 11. oktobar 2021 19:05)

    Potpisujem od reci do reci. Malo mi vise muka od "vaksera" i "antivaksera"....postoji i nesto izmedju, ljudi koji po svemu sudeci su jedini normalni. Ja licno se sa dosta stvari slazem sto pricaju vakseri,ali isto tako se slazem i sa dosta toga sto tvrde antivakseri. Ali dajte ljudi ne idite u krajnost,niti cemo svi pomreti od korone,niti ce nas vakcinama pobiti. Aj uzdravlje.
    (Boston - Novi Sad, 11. oktobar 2021 19:46)

    # Link komentara

  74. @Milorad
    Da, Milorade, da. Propustio si obrazovanje, a samo si bubacio i od toga nic koristi. Dok god dr pises sa tackom (sa tackom je skraceno od drugo) i hocete odvojeno ("hoce te"). Da, propustio si, te ne tupi vise. Tacno na osnovu recenica i poznavanja pravopisa mozes da sklopis profil ljudi, a pogodis i da li su se bocnuli ili nisu.
    (Gasna komora je iz raja izasla, 11. oktobar 2021 19:46)

    # Link komentara

  75. Do duse nisam dr. medecine ali sam dr. prirodnih nauka, hoce te reci da sam preskocio obrazovanje.
    (Milorad, 11. oktobar 2021 19:18)

    Нажалост да, "хоце те" бисмо можда и протумачили као "хоће те" али никако као "хоћете"...
    Неки ће и део реченице "др. природних наука протумачити" као "доктор природних наука" уместо како сте написали "других природних наука" јер скраћеница за "доктор" је др а за "други/друге" др. са тачком...

    Тако да докторе, не само да сте необразовани, односно да сте прескочили један озбиљан степен образовања (целу основну и средњу школу) већ је разумно довести и Ваш докторат у питање, обзиром да сте неписмени...

    Али и да сте писмени, или да кажемо да неписменост није основ за одбацивање Вашег доктората, нисте имунолог, и Ваше знање у тој области је потпуно ирелевантно, баш као и Ваше мишљење.

    А Ђоковић ће имати потврду о вакцинацији, ако му буде била потребна...
    (Алекса, 11. oktobar 2021 19:44)

    # Link komentara

  76. @ Milorad
    Ne Milorade, reći ćemo da si završio megabend BK fakultet.
    (Dr Medicinskih nauka, 11. oktobar 2021 19:41)

    # Link komentara

  77. Nole preskocio obrazovanje neko rece, znaci ja moram biti obrazovan da bih se vakcinisao, evo ja kao obrazovan dr. necu se vakcinisati, i sta sad. Do duse nisam dr. medecine ali sam dr. prirodnih nauka, hoce te reci da sam preskocio obrazovanje.
    (Milorad)
    Nisi al' dzaba ti. Dokaz: "Hoce te" se pise zajedno a ne odvojeno!
    (Dr, 11. oktobar 2021 19:39)

    # Link komentara

  78. Kakav fasizam na delu,ovo svet nije video sto ne obeleze nevakcinisane ko Jevreje da nose lente na levoj ruci mislim da bi vakseri to voleli da vidi.Vakcina je dobrovoljna i to je tacka. Jel vam to jasno isprani mozgovi.
    (Rambo, 11. oktobar 2021 19:35)

    # Link komentara

  79. Izvinjavam se svima na lapsusu, u pitanju je bila autokorekcija, a nisam obraćao pažnju. Naravno da znam gde su Melburn i Sidnej, nisam debil. A ovi što su brže bolje pohitali da mi odgovore i pametuju verovatno i ne znaju ni koji je glavni grad Australije...
    (panter pudlica, 11. oktobar 2021 19:35)

    # Link komentara

  80. (Grizli Adams, 11. oktobar 2021 19:05)

    znaci vakcina je u redu sto se tice struke, ali je nekako nemoralna :)
    (Sinofarm, Singidunum, Sinmiduduk, 11. oktobar 2021 19:32)

    # Link komentara

  81. Paja iz Vrčina
    Vrčin je nadaleko poznat kao intelektualno jezgro !!!
    (Gavrilo Princip, 11. oktobar 2021 19:31)

    # Link komentara

  82. Milorade da li ke moguce da si toliku glup.
    (Vlada, 11. oktobar 2021 19:29)

    # Link komentara

  83. Razočaran sam.
    (NikolaBg, 11. oktobar 2021 19:27)

    # Link komentara

  84. Dragan
    Koliko si dečko ograničen pa i zaslužio si sve ovo, ti i tebi slični.
    Da, jeste , na sceni je neofašizam u većem delu kvazidemokratskog sveta sa nesagledivim posledicama.
    (Gavrilo Princip, 11. oktobar 2021 19:26)

    # Link komentara

  85. Nole preskocio obrazovanje neko rece, znaci ja moram biti obrazovan da bih se vakcinisao, evo ja kao obrazovan dr. necu se vakcinisati, i sta sad. Do duse nisam dr. medecine ali sam dr. prirodnih nauka, hoce te reci da sam preskocio obrazovanje.
    (Milorad, 11. oktobar 2021 19:18)

    To potvrdjuje narodnu izreku "nema budale dok školu ne završi".
    Čovek ceo život uči da bi na kraju opet umro budala. To je život.
    (Kikilišur, 11. oktobar 2021 19:25)

    # Link komentara

  86. Ljudi nemaju šta da jedu, a on neće da se vakciniše. Ko prvi uđe neka upali svetlo.
    (Plavi 9, 11. oktobar 2021 19:22)

    # Link komentara

  87. tebi je verovatno tesko i da poverujes da je obavezno nosenje maski u prevozu.
    Lepo je rekao andric, svuda ima budala ali izgleda da im je ovde centrala.
    (Stari fakultet, 11. oktobar 2021 19:21)

    # Link komentara

  88. Докле ћете ви причати овакве небулозе? Каква слобода избора вам је ускраћена? Па није одлазак на АО ваше право. Еј, слобода избора. Па ево, ја бирам да уђем у Аустралију без визе, и на АО бесплатно, па ми не дају и ускраћују то право избора. Мо'ш мислити.

    Иначе не, нисте сви, али велика већина јесте.
    (доста бре, 11. oktobar 2021 17:57)

    Слабо си информисан и ми не можемо дискутовати. Изгледа да никада ниси чуо, али постоје људска права и слободе загарантоване државним уставом, а богами и повељом УН које треба да примењују све њене чланице.
    Бркаш бабе и жабе тј. манипулишеш информацијама, да ли са неком намером или због мањка интелигенције, не знам, али да поновим, писао сам о личном праву сваког појединца да одлучује о свом животу и здрављу. А не о томе да ли можеш и под којим условима да уђеш на АО или не знам већ где, о томе није реч. Значи, нема потребе за спиновањем него лепо иди још пар пута прочитај мој коментар па ти можда буде јасније.

    п.с. Без љутње, читајући овако срочен твој коментар, рекао бих да си особа склона хистерији.

    Поздрав!
    (одговор, 11. oktobar 2021 19:21)

    # Link komentara

  89. @Ma ne,rodila te majka genijalnog,znas da je sve zavera,hoce ONI da ubiju genijalca tebe .Al ti si ih provalio.
    Sta znaju oni na Harvardu gde radi preko 30 nobelovaca i oni sa njihovim studentima su 99,4% vakcinisani i nemaju nijedan slucaj kovida.

    Kako nemaju ni jedna slučaj kovida kada i vakcinisani prenose "virus"?? Ili imaju kovid ali bez simptoma pa onda računaju kao da ga nemaju?? Pri tome je samo 68% stanovništva u Massachusettsu potpuno vakcinisano? Eh taj CNN...
    (Teoretičar_zavere, 11. oktobar 2021 19:19)

    # Link komentara

  90. Nole preskocio obrazovanje neko rece, znaci ja moram biti obrazovan da bih se vakcinisao, evo ja kao obrazovan dr. necu se vakcinisati, i sta sad. Do duse nisam dr. medecine ali sam dr. prirodnih nauka, hoce te reci da sam preskocio obrazovanje.
    (Milorad, 11. oktobar 2021 19:18)

    # Link komentara

  91. Australija se pretvorila u najjeziviju fašističku diktaturu.Ljudi se love,brutalno tuku i zatvaraju na ulicama Melburna najpre.Žene i deca nisu pošteđeni.Kakav tenis i sport uopšte igrati u ovim okolnostima tamo,šta je sa vama ljudi?Nijedan igrač sa malo samopoštovanja neće ići u Australiju sve dok traje otvoreni lov na ljude,ukidanje najosnovnijih ljudskih prava.Jednom rečju,teror koji prevazilazi inkviziciju iz srednjeg veka i nacizam iz perioda trećeg rajha.Novak neće ići u Australiju u ovim okolnostima.
    (Branko, 11. oktobar 2021 19:14)

    # Link komentara

  92. Kako su pojedini komentatori tupavi u razmisljanju. Postoji sansa da Djokovic kao ne vakcinisn moze da zarazi celu arenu, a arena moze da zarazi celu vakcinisanu Australiju, jedino pametno resenje Australijanaca da ga ipak puste da igra ali sa gas maskom, a ne sa ovom krpenom maskom.
    (Milorad, 11. oktobar 2021 19:14)

    # Link komentara

  93. Ma ne,rodila te majka genijalnog,znas da je sve zavera,hoce ONI da ubiju genijalca tebe .Al ti si ih provalio.
    Sta znaju oni na Harvardu gde radi preko 30 nobelovaca i oni sa njihovim studentima su 99,4% vakcinisani i nemaju nijedan slucaj kovida.
    Nemaju pojma ti koji ce u buducnosti voditi VB ali zato Grizli Adams svojom prirodnom inteligencijom sve prokljuvio,znanja nema al ima "zdrav razum".

    I da,Novak Djokovic ce mozda biti najuspesniji teniser po osvojenim trofejima ali nikada nece biti najveci teniser svih vremena.
    I to nema veze sa tim sto je Srbin vec bas zbog retrogradnih stavova kao sto je ovaj o vakcinaciji.
    I nije samo taj stav,ima masu drugih stavova koje civilizovani svet ne voli.
    Da bi bio najveci moras da imas i postovanje navijaca,licnost koja je uzor a to on nema.
    (asima, 11. oktobar 2021 18:10)

    -------

    Cemu ljutnja? Samo mislimo drugacije... jel' moze tako?
    Ne, nisam antivakser, verujem u nauku i postujem skolovane ljude i strucnjake u svojim oblastima. I sam sam fakultetski obrazovan i imam master diplomu. Ne verujem u ravnu zemlju, vakcinisao sam decu svim, do sada potrebnim, vakcinama i lecim se kod lekara za koje smatram da su strucni.
    Moja sumnja nema veze sa strukom, vec sa moralom.
    Ne verujem politicarima, korumpiranim lekarima, farnakomafuji, SZO... Puno nelogicnih stvari se plasira putem medija, puno kontradiktornih tvrdnji, brojeva, zakljucaka... itd. Eto, tako...
    (Grizli Adams, 11. oktobar 2021 19:05)

    # Link komentara

  94. U Pakistanu su ubili majku i ćerku koje su delile besplatne vakcine protiv polio mijelitisa jer su smaztali da im tako decu sterilišu. Albanci na Kosovu do 1999 su odbijali da vakcinisu svoju decu i protiv polija, i protiv TBC-a pa je bilo slučajeva teskih oblika tuberkuloze. Pa zar treba takve primere da sledimo? Zar i ti Novače?
    (Slobodan, 11. oktobar 2021 19:05)

    # Link komentara

  95. Imam ja takvog jednog strucnjaka kod kuce.
    (Amos Dundee, 11. oktobar 2021 19:03)

    # Link komentara

  96. A ko kaže da već nije vakcinisan? Svašta.
    (Los Angeles, 11. oktobar 2021 19:02)

    # Link komentara

  97. Mora da se bode, nema mu mrdanja.
    (schuster mat, 11. oktobar 2021 19:02)

    # Link komentara

  98. Pravi Pravoslavac se nece pelcovati. pokazi im ko si Srbine!!!
    (Veljo40, 11. oktobar 2021 19:01)

    # Link komentara

  99. Jel će i tenisere australijska policija da mlqti i hapsi ako skinu brnjicu na otvorenom prostoru?
    (Kaboom, 11. oktobar 2021 19:00)

    # Link komentara

  100. Loša je i za sve koji su se vakcinisali. 😄
    (5ar, 11. oktobar 2021 18:25)
    😂 Ulepša mi ovaj kišni dan. Ma bravo
    (Za tuberkuloze beše jedna dovoljna, 11. oktobar 2021 19:00)

    # Link komentara

  101. imao bi ogromno postovanje kada se ne bi vakcinisao.treba poznati ljudi da kazu stop ovom cirkusu!!!niko nema prava da vas uslovljava!to je ugrozavanje ljudskih prava i sloboda,diskriminacija ljudi....sta je sledece?za par godina cip u glavu???i onda cete reci pa dobro,kada se mora.nista se ne mora.mora samo da se umre!!!

    u bibliji je lepo zapisano u otkrovenju poglavlje 13.

    „И учини све мале и велике, богате и сиромашне, слободњаке и робове, те им даде жиг на десној руци њиховој или на челима њиховима, да нико не може ни купити ни продати, осим ко има жиг, или име звери, или број имена њезина.”

    mnogi se sprdaju sa ovim,mene su omalozavali tipa evo ga jedan iz filma "gospodar prstenova"nema veze pitacu vas za par godina,kada budete dobili i na celu,a ne samo na ruci.porucio bi takvima samo se smejte!!to pise u svetom pismu.ljudi su okrenuli ledja bogu i okrenuli se Sotoni.zapamtite ovaj komentar pa se necete smejati kada uskoro dodjete na red!!!

    Novace odustani!!!nemoj se pokoriti satanistima.
    (zz, 11. oktobar 2021 18:59)

    # Link komentara

  102. Posto do sada nije nista uspelo da zaustavi Djokovica ka pohodu, zadnja sansa za zapad ostala im je vakcinacija, a Djokovica zabole vise za dokazivanje. Ja licno mislim da Djokovic nece pristati na ucene, i da nece otici, kao vakcinisan. Nije mi samo jasno zasto se Djole ne javi da razresi dilemu, verovatno je ovo doprelo do njega .
    (Milorad, 11. oktobar 2021 18:59)

    # Link komentara

  103. imao bi ogromno postovanje kada se ne bi vakcinisao.treba poznati ljudi da kazu stop ovom cirkusu!!!niko nema prava da vas uslovljava!to je ugrozavanje ljudskih prava i sloboda,diskriminacija ljudi....sta je sledece?za par godina cip u glavu???i onda cete reci pa dobro,kada se mora.nista se ne mora.mora samo da se umre!!!

    u bibliji je lepo zapisano u otkrovenju poglavlje 13.

    „И учини све мале и велике, богате и сиромашне, слободњаке и робове, те им даде жиг на десној руци њиховој или на челима њиховима, да нико не може ни купити ни продати, осим ко има жиг, или име звери, или број имена њезина.”

    mnogi se sprdaju sa ovim,mene su omalozavali tipa evo ga jedan iz filma "gospodar prstenova"nema veze pitacu vas za par godina,kada budete dobili i na celu,a ne samo na ruci.porucio bi takvima samo se smejte!!to pise u svetom pismu.ljudi su okrenuli ledja bogu i okrenuli se Sotoni.zapamtite ovaj komentar pa se necete smejati kada uskoro dodjete na red!!!

    Novace odustani!!!nemoj se pokoriti satanistima.
    (zz, 11. oktobar 2021 18:58)

    # Link komentara

  104. a po cemu neb' mogao da ode par nedelja ranije, bude u karantinu i igra na turniru...
    (deda, 11. oktobar 2021 18:56)

    # Link komentara

  105. Kad počne AO biće i te kako vrućine i bez Covid 19 tako dz neće bit tih mera !!!
    (Ivan, 11. oktobar 2021 18:54)

    # Link komentara

  106. Чист фашизам
    (Žika,


    Dosadni ste vise vi sto upotrebljavate tu rec na svaku vest vezano za koronu. Znate li vi sta uopste ta rec znaci i znate li da nonsalantnom upotrebom te reci vredjate prave zrtve fasizma i unizavate njihov znacaj? Ne znate pa da...
    Inace i ja sam imao istih problema oko odlaska u Australiju pa ne znam zasto bi prebacivaci loptice bili izuzetak.
    (Viscount, 11. oktobar 2021 18:52)

    # Link komentara

  107. "Imamo 800 slučajeva kovida na 8.000.000 ljudi u Novom Južnom Velsu. Od tih 800 slučajeva, 80 ljudi je u bolnici, a manji broj u kritičnom stanju. Kad to uporediš sa Srbijom to su male brojke da budeš u lok-daunu dva meseca"
    - Iz ove izjave se vidi zašto je takva situacija i da treba da zahvalite merama za tako mali broj slučajeva. Da nema mera situacija bi vam bila kao i u Srbiji. Budi srećan što živiš u normalnoj i razvijenoj zemlji
    (Zacvo, 11. oktobar 2021 18:52)

    # Link komentara

  108. Novak ima diplomatski pasoš, a znamo da nije diplomata.
    Sami izvucite zaključak u vezi potvrde za vakcinu.....

    Za ove zaljubljenike i verujuće u nauku. Vidim neke kako se zaklinju u Harvard . Za vašu informaciju, moja supruga je radila na Kembridžu i jedan je od vodećih eksperata na polju nano tehnologija. Sve je napustila kada je videla i spoznala odredjene stvari.
    Dragi moji...Vi bukvalno blage veze nemate niti bilo kakvog dodira sa vrhom. Ne vredjajte se, samo vam kažem da ništa nije onako kako vam "naučnici" sreviraju.
    (Zoran, 11. oktobar 2021 18:51)

    # Link komentara

  109. Preleteo sam preko vecine komentara. Zanimljivo je da nisam video da bilo ko pominje ostale uslove za odlazak na turnir, odnosno ulazak u Australiju. Pa oni i svojim drzavljanima ogranicavaju i poostravaju proceduru prilikom dolaska u zemlju. Tako Kirios upraznjava karantin po povratku sa Lejver kupa a Milman ne moze da se vrati kuci jos od februara. Ove godine Federer nije otisao na turnir jer nije hteo da pristane da 14 dana provodi u hotelskoj sobi. Mislim da su ta ostala ogranicavanja veci problem kod odluke otici ili ne od vakcinacije.
    (mali mikica, 11. oktobar 2021 18:49)

    # Link komentara

  110. Koliko naslova na ovu temu, svašta! I, šta je sporno, ima izbor, lopta je u njegivim rukama, hoće vakcinu-neće vakcinu, ako odluči da je primi igraće u Melburnu, ako odluči da neće vakcinu neće igrati u Melburnu i kraj...Svaka dalja diskusija je suvišna.
    (aaaaauuuu brate, 11. oktobar 2021 18:48)

    # Link komentara

  111. Inače niko drugi vakcinisan ili ne vakcinisan i ne može da dođe u Australiju. Samo vakcinisani teniseri !!
    (zoki021, 11. oktobar 2021 18:45)

    # Link komentara

  112. nije lud da se vakciniše
    (lanmi, 11. oktobar 2021 18:44)

    # Link komentara

  113. NIJE..."problem što u svakoj saveznoj državi važe drugačija pravila", vec je problem u ljudima koji nece da se vakcinisu!
    (lale, 11. oktobar 2021 18:44)

    # Link komentara

  114. Nole zahvali se Australijskoj vladi, pricace se jednom kao sto se prica o olimpijadi u Berlinu pod Hitlerom. Budi zdrav i neprimaj zlo u sebe.
    (Bibi, 11. oktobar 2021 18:15)

    Odmah da te razočaram i saopštim da neće to pričati. Pričaće jedino kako je jedan od najboljih sportista sveta ikada i najbolji teniser ikada postao antivakserska ikona i stao na potpuno pogrešnu stranu u vreme korona krize. S toga, Novače vakciniši se sebe radi i radi svih onih mladih kojima si uzor.
    (Morgot Bauglir, 11. oktobar 2021 18:43)

    # Link komentara

  115. Voleo sam te Novače dok nisi počeo da se glupiras sa antivakserskim stavovima.
    Ako nećeš da se vakcinises ne moraš, Al onda sedi kući i plači dok Medvedev ili Zverev budu dizali pehar.
    Tvrdoglavost. Glavni neprijatelj covecanstva.
    (Brat Toza, 11. oktobar 2021 18:43)

    # Link komentara

  116. Pošteno.

    Ko neće, ne mora da se vakciniše. A pravo je domaćina da određuje koga će ugostiti, a koga ne.
    (Zoran, 11. oktobar 2021 18:42)

    # Link komentara

  117. Melburn bez Novaka, Daniil bez pobede i 5-5 skora u H2H
    (zug, 11. oktobar 2021 18:42)

    # Link komentara

  118. Novak je veći od AO.
    Sami sebe uništavaju.
    (čivijaš, 11. oktobar 2021 18:42)

    # Link komentara

  119. OK dosadni ste. nece se vakcinisati, nece igrati i to je to, njegov izbor. Ne bi ni ja pristao na te ucene. Zivi slobodan i ponosan, a ne ponizan pred nekim diskriminatorskim merama.
    (Mare, 11. oktobar 2021 17:49)

    Pazi, ali i ostale zemlje mogu uvesti to pravilo oko vakcine. Nebitni su tu teniseri, može da važi za sav ostali svet. Otišao mi drug za USA pre mesec dana. I pored vakcine morao je da ima test za ulazak u zemlju ne stariji od 48 H. Ej, dokle je sve to otišlo...
    (Miloš Ilić, 11. oktobar 2021 18:41)

    # Link komentara

  120. Ima za 200 evra
    (koknikol, 11. oktobar 2021 18:41)

    # Link komentara

  121. @Strahotni

    Je li kono u Britaniji i Izraelu? Pozdrav sa "okrugle Zemlje".🤣🤣🤣
    (Rhyzm, 11. oktobar 2021 18:40)

    # Link komentara

  122. “Antivakseri”…..”vakseri”, kako nas loze i sa lakoćom dele majstori u vladama, i dok se mi svadjamo oko nečega sto je - sada i dokazano posto svi dobijaju i prenose - individualno/lično, opa….oko 15-ak ljudskih prava oduzeto bez ikakvog glasanja i sada nam vlade odredjuju da li smo zdravi i koliko smo zdravi i da li smo zdravi “na pravi način”. Ovo poslednje je najgore i ljudi to još ne kapiraju. Možeš ti da budeš najzdraviji na svetu ali ako ne staviš u svoje telo ono sto ti vlade kažu (naravno, uz tvoj lični potpis da preuzimaš celu odgovornost….), zdrav nisi. A ako se “učlaniš” e onda možeš koliko god hoćeš da prenosiš jer te više niko ne kontroliše. To sa zdravljem veze nema, i dete od dve godine to shvata, ali tako se to radi. A oni koji su danas sa “prave” strane medalje, možda im se sutra neće svideti šta će još biti obuhvaćeno u “članarinu”, ali kasno drugovi moji. Ljudi su ovce, vakcinisani ili ne, jer ovo nikada nije bilo oko virusa, a sad se to više ni ne sakriva.
    (Istina, 11. oktobar 2021 18:40)

    # Link komentara

  123. Novače, znaš šta ti je ciniti. Zasuci rukav.
    (Dru, 11. oktobar 2021 18:39)

    # Link komentara

  124. Novak je sportista koji je preskočio obrazovanje. Svako njegovo mišljenje osim o lupanju lopte je nebitno i treba ga ignorisati.
    (Svetolik Popadic Backo, 11. oktobar 2021 18:39)

    # Link komentara

  125. Ако није вакцинисан и не жели да се вакцинише, сигурно да не треба то да уради да би играо на турниру. Верујем да и он тако мисли.
    С друге стране, тешко ми је да поверујем да ће вакцинација бити услов. Ево и Нинковић пише да пљуште тужбе. Молим лепо. Новак не треба да се вакцинише и треба да их одере на суду.
    (Стара школа, 11. oktobar 2021 18:36)

    # Link komentara

  126. Covek je mlad u punoj snazi i kondiciji, a vec je i imao koronu. A osudjuju ga ljudi koji dve godine nisu digli dupe sa sofe.
    (Mislilac, 11. oktobar 2021 18:35)

    # Link komentara

  127. Fasizam nije samo genocid Dragane ...
    (Goran, 11. oktobar 2021 18:35)

    # Link komentara

  128. binite o svom tanjiru pasulja...za Novaka ne brigaj te. Okruzen je taj sa dovoljno pametnih ljudi da zna sta mu je (ne)ciniti.....Ko je u riziku, vakcinisani ili nevakcinisani, brzo ce vreme pokazati, iako vec pokazuje. samo se istina tesko i retko probija u stampi. kada ce se objaviti rezultati skrivenih obdukcija? Ko ce da odgovara posle toga SZO, krizni stab? Zbog pogresnog lecenja naravno....
    (vasa ladacki, 11. oktobar 2021 18:34)

    # Link komentara

  129. binite o svom tanjiru pasulja...za Novaka ne brigaj te. Okruzen je taj sa dovoljno pametnih ljudi da zna sta mu je (ne)ciniti.....Ko je u riziku, vakcinisani ili nevakcinisani, brzo ce vreme pokazati, iako vec pokazuje. samo se istina tesko i retko probija u stampi. kada ce se objaviti rezultati skrivenih obdukcija? Ko ce da odgovara posle toga SZO, krizni stab? Zbog pogresnog lecenja naravno....
    (vasa ladacki, 11. oktobar 2021 18:34)

    # Link komentara

  130. binite o svom tanjiru pasulja...za Novaka ne brigaj te. Okruzen je taj sa dovoljno pametnih ljudi da zna sta mu je (ne)ciniti.....Ko je u riziku, vakcinisani ili nevakcinisani, brzo ce vreme pokazati, iako vec pokazuje. samo se istina tesko i retko probija u stampi. kada ce se objaviti rezultati skrivenih obdukcija? Ko ce da odgovara posle toga SZO, krizni stab? Zbog pogresnog lecenja naravno....
    (vasa ladacki, 11. oktobar 2021 18:33)

    # Link komentara

  131. Najveci antivajlkseri Novak i njegova zena..bice spreman i titule da izgibi samo da se ne vakcnise..
    (donatelo, 11. oktobar 2021 18:33)

    # Link komentara

  132. Pa šteta za društvo u Melburnu, a Novak će se bolje pripremiti i pokazati im šta su propustili na preostala 3 GS
    (Purger iz Земуна, 11. oktobar 2021 18:32)

    # Link komentara

  133. Ja sad u inat ne bih ni otisla!
    (beograd_92, 11. oktobar 2021 17:11)

    Pa samo bi sebi terao inat, idiote zatucani. Ako AO ne osvoji, ostade on na 20 grend slemova.
    (Mikii, 11. oktobar 2021 17:15)
    80% mojih komentara niste objavili,iako.smatram da su nirmalni,a ovakav idiotizam jeste...
    (Jovica NS, 11. oktobar 2021 18:32)

    # Link komentara

  134. Fašizam?
    (normalan, 11. oktobar 2021 18:31)

    # Link komentara

  135. I ne treba da ide kod tih fašista!
    (Mile, 11. oktobar 2021 18:31)

    # Link komentara

  136. Kao sto gomila `radi` od kuce, tako nek on igra od kuce. Ili negde na nekom pacifickom ostrvu, ako ima neko sa teniskim trenom. Ili jos bolje na brodu u nedjunarodnim vodama? A st glupi predlozi, pa jednako glupi i kao ova cela prica....
    (Egggy, 11. oktobar 2021 18:30)

    # Link komentara

  137. Austrija je uvek bila zemlja debilnih zakona.
    Zamisli lok daun 3 meseca?!
    Pa taman da se po ulicama šetaju zombiji, koji debil može nešto tako da smisli. Još jače što taj natod to ćuti i trpi...
    (panter pudlica, 11. oktobar 2021 17:46)

    Sve ti se u glavi pomešalo. Kakva bre Austrija?
    (Miloš Ilić, 11. oktobar 2021 18:30)

    # Link komentara

  138. Austrija je uvek bila zemlja debilnih zakona.
    Zamisli lok daun 3 meseca?!
    Pa taman da se po ulicama šetaju zombiji, koji debil može nešto tako da smisli. Još jače što taj natod to ćuti i trpi...
    (panter pudlica, 11. oktobar 2021 17:46)

    Decko, nisi ti pudlica, ti si smrdibuba. Pogresio si i zemlju i kontinent. Ti si promasio planetu. Lupetas ko da si zaposlen u Trecem oku.
    (Goran, 11. oktobar 2021 18:30)

    # Link komentara

  139. Zašto bi rizikovao svoju karijeru ubrizgavanjem nečega sto nije u potpunosti ispitano a pogotovo sto prvo nije ispitano na miševima i pacovima.
    (delija, 11. oktobar 2021 18:29)

    # Link komentara

  140. Nije vredno Novace, nije vredno. Sledi svoje principe. Evo već su počeli da pričaju da ide i četvrta i peta vakcina. Pa koja će nas spasiti😎
    (A maske inače pomažu 😂, 11. oktobar 2021 18:28)

    # Link komentara

  141. Kako da udje kad mu ne da Jeca da se vakciniše!? A mora da konsultuje i one bioiscelitelje s kojima se druži u poslednje vreme.
    (Ložač kotlare, 11. oktobar 2021 18:26)

    # Link komentara

  142. Sta kao vakcinacija je po njegovo zdravlje losa a po milione ljudi koji su se vakcinisali nije
    Ne razumem
    (zoran tuvic, 11. oktobar 2021 17:17)

    Loša je i za sve koji su se vakcinisali. 😄
    (5ar, 11. oktobar 2021 18:25)

    # Link komentara

  143. Djokovic ce ispred svega ostati upamcen kao neko ko je mogao biti uspesniji da nije imao gafove tipa "Pepe", izlive besa (US open prosle godine), preterivanje sa olimpijskim igrama ove i evo sada i aus open kako stoje stvari.
    (Lale, 11. oktobar 2021 17:45)

    Kud ćete uspešniji od ovoga? Pa takav se nije rodio poslednjih 7530 godina. Pa nije niko drugi na svetu prvi na tabeli tenisa dugi niz godina osim Novaka Đokovića glavom i bradom.
    (Pro135, 11. oktobar 2021 18:25)

    # Link komentara

  144. Mogu mu ja završit kovid pasoš za 250€
    Vakcinu nek izabere sam koju hoće, sve regularno, elektronski.
    (pimbe, 11. oktobar 2021 18:25)

    # Link komentara

  145. Nolo, intelektualni Nulo!
    (kokodakač, 11. oktobar 2021 18:24)

    # Link komentara

  146. Nolo bi se vakcinisao, ali ne sme od Jetze.
    (Djido, 11. oktobar 2021 18:22)

    # Link komentara

  147. Za 20€ dobiće sertifikat o vakcinaciji u bilo kom manjem mestu u Srbiji. Da ne pominjem gradove….
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 11. oktobar 2021 17:37)

    Ne razumem čemu takve laži! Optuživati bez ikakvih dokaza.
    (Brzi, 11. oktobar 2021 18:21)

    # Link komentara

  148. “Antivakseri”…..”vakseri”, kako nas loze i sa lakoćom dele majstori u vladama, i dok se mi svadjamo oko nečega sto je - sada i dokazano posto svi dobijaju i prenose - individualno/lično, opa….oko 15-ak ljudskih prava oduzeto bez ikakvog glasanja i sada nam vlade odredjuju da li smo zdravi i koliko smo zdravi i da li smo zdravi “na pravi način”. Ovo poslednje je najgore i ljudi to još ne kapiraju. Možeš ti da budeš najzdraviji na svetu ali ako ne staviš u svoje telo ono sto ti vlade kažu (naravno, uz tvoj lični potpis da preuzimaš celu odgovornost….), zdrav nisi. A ako se “učlaniš” e onda možeš koliko god hoćeš da prenosiš jer te više niko ne kontroliše. To sa zdravljem veze nema, i dete od dve godine to shvata, ali tako se to radi. A oni koji su danas sa “prave” strane medalje, možda im se sutra neće svideti šta će još biti obuhvaćeno u “članarinu”, ali kasno drugovi moji. Ljudi su ovce, vakcinisani ili ne, jer ovo nikada nije bilo oko virusa, a sad se to više ni ne sakriva.
    (Istina, 11. oktobar 2021 18:19)

    # Link komentara

  149. @ 40:15; 342+22 nedelje ukradene = Apsolutni GOAT!!!
    Kmeeee, kmeeee!
    (USO kmeeeee, 11. oktobar 2021 18:17)

    # Link komentara

  150. Vakciniši se Novače. Ceo normalan svet se vakcinisao. Pusti piramide u Visokom, Rtanj i ravnozemljaše.
    (Strahotni, 11. oktobar 2021 18:16)

    # Link komentara

  151. Nole zahvali se Australijskoj vladi, pricace se jednom kao sto se prica o olimpijadi u Berlinu pod Hitlerom. Budi zdrav i neprimaj zlo u sebe.
    (Bibi, 11. oktobar 2021 18:15)

    # Link komentara

  152. Novak je prelezao koronu, to pod jedan. Pod dva nije drzavljanin Australije tako da nemaju pravo da ga uslovljavaju, nek ide 14 dana u karantin kao prosli put i to je to.
    (pamet, 11. oktobar 2021 18:15)

    # Link komentara

  153. Novak Đoković je postao nevakcinisan najbolji igrač tenisa svih vremena. Potukao je mnoge rekorde i postao tata mata tenisa za sva vremena. Tako treba i da ostane. Živ bio 135. godina.
    A da sam na njegovom mestu trenutno ne bih išao u Australiju jer ipak tamo ovih dana dnevno umire više vakcinisanih nego nevakcinisanih.
    (Pro135, 11. oktobar 2021 18:14)

    # Link komentara

  154. Da ne ulazimo sada u te price vakser i antivakser, ko u sta veruje, ko u sta ne veruje itd… Ajde da kazemo da Novak ima neki stav, da u njega veruje i da ne sudimo mi sad o tome. Sta god ja mislio o tome, Novak je legenda i ucinio je za Srbiju vise nego mnogi. Sta je problem da mu se ovde izda jedna potvrda da se vakcinisao i da lepo igra tamo turnir?
    (Zoran, 11. oktobar 2021 17:14)

    Takvi kao ti su problem ovog drustva,oni koji u zakon gledaju onako kako njima odgovara,zato nam je i ovakva drzava.
    (asima, 11. oktobar 2021 18:13)

    # Link komentara

  155. aj bate u Soči ovde 5000hiljada rubalja ..dobijes papir i putuj igumane......Veseli Rusi ko Srbi..braća
    (japanac iz RF, 11. oktobar 2021 18:12)

    # Link komentara

  156. Ako Australijanci nisu fo sada shvatili da je vreme za sačmare, nikada neće.
    (EU Citizen, 11. oktobar 2021 18:11)

    # Link komentara

  157. Vidimo se za 342. godine u Melburnu. Ne brinite neće Vam doneti koronu mutiranu 342 puta.
    (Krik, 11. oktobar 2021 18:11)

    # Link komentara

  158. Ma jebes istoriju i sve. Nole ostani dosledan sebi i odjebi Melburn. Istorija se pise na Vimbldonu.
    (varburg limuzina, 11. oktobar 2021 17:17)

    Nece moci ni u London da udje bez vakcine.
    (XXX, 11. oktobar 2021 18:10)

    # Link komentara

  159. Чист фашизам
    (Žika, 11. oktobar 2021 17:24)

    Tačno tako... Tako su i nemci jevrejima branili da igraju Australian open ako se ne vakcinišu... Potpuno ista situacija, porediti zabranu igranja na teniskom turniru sa jednim od najvećih i najokrutnijih genocida u istoriji Evrope, pa i sveta... Što da ne? Živimo u 21.veku i biti glup je u modi...
    (dragan, 11. oktobar 2021 18:10)

    # Link komentara

  160. Kakav ogranicen zakljucak. Valjda svako treba da misli i odlucuje za sebe, a ne da savije glavu i prati masu... zar ne? Ako se toliki broj vakcinisao, to tebi znaci da je to prava stvar? Ah da, nije samo to, rekli na TVu da tako treba.
    (Grizli Adams, 11. oktobar 2021

    Ma ne,rodila te majka genijalnog,znas da je sve zavera,hoce ONI da ubiju genijalca tebe .Al ti si ih provalio.
    Sta znaju oni na Harvardu gde radi preko 30 nobelovaca i oni sa njihovim studentima su 99,4% vakcinisani i nemaju nijedan slucaj kovida.
    Nemaju pojma ti koji ce u buducnosti voditi VB ali zato Grizli Adams svojom prirodnom inteligencijom sve prokljuvio,znanja nema al ima "zdrav razum".

    I da,Novak Djokovic ce mozda biti najuspesniji teniser po osvojenim trofejima ali nikada nece biti najveci teniser svih vremena.
    I to nema veze sa tim sto je Srbin vec bas zbog retrogradnih stavova kao sto je ovaj o vakcinaciji.
    I nije samo taj stav,ima masu drugih stavova koje civilizovani svet ne voli.
    Da bi bio najveci moras da imas i postovanje navijaca,licnost koja je uzor a to on nema.
    (asima, 11. oktobar 2021 18:10)

    # Link komentara

  161. Zavera protiv nase Nolo.
    (Oho, 11. oktobar 2021 18:10)

    # Link komentara

  162. Mlacenje prazne slame. Na stranu to što mi je smešno što neće da se vakciniše ali 'ajd, njegov izbor, nego su još luđi likovi koji misle da će ga to sprečiti da igra. Država Srbija će mu izdati legalnu potvrdu uramljenu u zlatnome ramu ako zatreba.
    (drvobradi, 11. oktobar 2021 18:09)

    # Link komentara

  163. Огромни су притисци на Новака Ђоковића. Свака част њему како успева све то да издржи. Не знам стварно како је успео да освоји све ове титуле у каријери. То шта њему раде је до сада невиђени медијски линч врхунског спортисте од стране медија са Запада.
    (srle, 11. oktobar 2021 18:09)

    # Link komentara

  164. Za 20€ dobiće sertifikat o vakcinaciji u bilo kom manjem mestu u Srbiji. Da ne pominjem gradove….
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 11. oktobar 2021 17:37)

    Ne lupaj gluposti. Pises samo ono sto znas da ljudi zele da cuju da dobijas plusice. Vakcinacija je stvar inteligencije, e sad neka svako to shvati kako zeli. Tj. u skladu sa svojom inteligencijom.
    (Paja iz Vrcina, 11. oktobar 2021 18:09)

    # Link komentara

  165. Oziji ne shvataju da, igrao No1e ili ne igrao, Federer i Nadal sigurno nece biti ti koji ce osvojiti sledeci Aus Open. Zapravo, nece oni vise nikada ni jedan Aus Open da osvoje - taman da igraju zajedno! A No1e ako se zainati ima da osvoji Aus Open iz Srbije!!!
    (40:15; 342+22 nedelje ukradene = Apsolutni GOAT!!!, 11. oktobar 2021 18:09)

    # Link komentara

  166. Da je pravde bio bi suspendovan trajno posle one bruke u Beogradu tokom pandemije koja je izazvala smrt ljudi…
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 11. oktobar 2021 18:08)

    # Link komentara

  167. Ako se vakciniše biće slab i izgubiće.
    Ako se ne vakciniše neće moći da igra.
    Šta god uradi isto mu se piše.
    Ako je preležao šta mora da se vakciniše.
    Zar nije dovoljno da ga testiraju?
    (sabverzija, 11. oktobar 2021 18:08)

    # Link komentara

  168. Za 20€ dobiće sertifikat o vakcinaciji u bilo kom manjem mestu u Srbiji. Da ne pominjem gradove….
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 11. oktobar 2021 17:37)

    E tako je,vidiš kako si se lepo setio,kako se drugi nisu toga setili,baš su glupi ?!
    I onda idi pa probaj kod Rumuna da udješ sa falsifikovanim sertifikatom...i javi kako si prošao.
    A znam iz prve ruke kako je prošle nedelje jedan takav prošao. U pritvoru je u Rumuniji,ima ozbiljan problem.
    Bio sam u Septembru na moto skupu u Deti u Rumuniji,na granici su nam uzeli pasoše i sertifikate,odneli negde i vratili se posle 15 minuta i pustili nas u zemlju bez problema.
    Ne igrajte se sa falš sertifikatima,povezani su sistemi u mnogim zemljama, otići ćete u zatvor ni za šta. Nisu Srbi pametniji od svih ostalih.
    (Kikilišur, 11. oktobar 2021 18:08)

    # Link komentara

  169. Ako bude hto da se vakcinise onda neka se vakcinise zato sto on to tako hoce a ne da to bude zbog Melburna. Ono dole u Australiji pocinje da lici na fasizam. Samo prorcitajte razlike u pravilima u Sidneju, Meelburnu, Pertu, Brizbejnu! Pa jel ti ljjuuudi putuju unutar svoje drave? Kako da se ponasaju? Ako ovako ostane za Melburn, treba ga bojkotovati i ne otici na GS. A da ne spominjemo mogucnost da se Djookovic vakcinise Sinofarmom ili Sputnjikom ... koje ovi kenguri ne priznaju! Sta biva onda?
    (vidoje, 11. oktobar 2021 18:06)

    # Link komentara

  170. Možda Novak zna nešto što mi ne znamo?
    (Brejk, 11. oktobar 2021 18:06)

    # Link komentara

  171. Jeli to vredi samo za njega ili vredi i za ostale tenisere.
    (ha ya, 11. oktobar 2021 18:02)

    # Link komentara

  172. Koliko je pametan Nole ako sve ovo troluje, od Pepe do piramida i vakcina, samo da ne pricaju o njegovoj igri kad izgubi. Voleo bi da je tako.
    (3K, 11. oktobar 2021 18:02)

    # Link komentara

  173. sa toliko novca,verujem da Novak ima najbolje doktore na svetu,i odlicno zna da li nesto treba ili ne treba da uradi,ako postoji i najmanja sumnja u vakcinu,zasto bi rizikovao karijeru,popravnog nema,ostavite ga na miru,sam odlucuje o svom telu
    (deki, 11. oktobar 2021 18:02)

    # Link komentara

  174. U vlasotincu moze da nadje sertifikat o vakcisnisanju za 20 evra.
    (crna ovca drustva, 11. oktobar 2021 17:07)

    a doktorat?
    (dude, 11. oktobar 2021 18:01)

    # Link komentara

  175. Izmestice turnir iz Melburna iz postovanja prema Novaku,kako ne kapirate!?Sve ce uciniti samo da Novak ne odustane od turnira!A o svetskoj zdravstvenoj politici ne tupite zube!
    (Bob, 11. oktobar 2021 18:01)

    # Link komentara

  176. U vlasotincu moze da nadje sertifikat o vakcisnisanju za 20 evra.
    (crna ovca drustva, 11. oktobar 2021 17:07) 

    I šta možeš da radiš s njim? Da ga koristiš umesto toalet papira jer potvrda sadrži QR kod koji ne može da se lažira.
    (Bgd, 11. oktobar 2021 18:00)

    # Link komentara

  177. Што је потпуно супротно праву на слободу избора које је човеку загарантовано.
    ...Па зар заиста мислите да смо сви будале?!
    (оћете објавити-нећете објавити, 11. oktobar 2021 17:28)
    ---…--

    Докле ћете ви причати овакве небулозе? Каква слобода избора вам је ускраћена? Па није одлазак на АО ваше право. Еј, слобода избора. Па ево, ја бирам да уђем у Аустралију без визе, и на АО бесплатно, па ми не дају и ускраћују то право избора. Мо'ш мислити.

    Иначе не, нисте сви, али велика већина јесте.
    (доста бре, 11. oktobar 2021 17:57)

    # Link komentara

  178. Pa može to vreme koje neće biti u Melburnu da iskoristi pametnije. Recimo da ide u Visoko, u antivakcinašku Meku, i hoda bos po onim kvazi piramidama.
    (Pera Kojot, 11. oktobar 2021 17:55)

    # Link komentara

  179. Neće svet da propadne i ako Novak ne igra u Melburnu.
    (Aleksandar, 11. oktobar 2021 17:55)

    # Link komentara

  180. on je na bosanskim piramidama
    (cirkus 24/7, 11. oktobar 2021 17:53)

    # Link komentara

  181. Čovek sa 35 godina, u punoj snazi, nadprosečan organizam, jednom preležao i što bi se vakcinisao...
    (mile, 11. oktobar 2021 17:53)

    # Link komentara

  182. Ako Novak ne treba AO, ni AO ne treba Novaku. Možeš misliti istorija. Mozda ovim sistemom i Nik Kirgios bude jedan od favorita.
    (Miks, 11. oktobar 2021 17:53)

    # Link komentara

  183. Kakve veze ima to i da je vakcinisan, ali kada? Da li mislite da vakcinacija važi doživotno?
    (Tako znači, 11. oktobar 2021 17:53)

    # Link komentara

  184. Volim ovakve vesti da procitam. Bravo b92 👍.
    (Dragan, 11. oktobar 2021 17:52)

    # Link komentara

  185. ne serite vise sa "vestima"
    (-, 11. oktobar 2021 17:52)

    # Link komentara

  186. Ne razumem djokovics uopste
    Sta kao vakcinacija je po njegovo zdravlje losa a po milione ljudi koji su se vakcinisali nije
    Ne razumem
    To je odlika ljudi koji imaju mnogo novca, misle da ce ziveti doveka
    (zoran tuvic, 11. oktobar 2021 17:17)

    ------

    Kakav ogranicen zakljucak. Valjda svako treba da misli i odlucuje za sebe, a ne da savije glavu i prati masu... zar ne? Ako se toliki broj vakcinisao, to tebi znaci da je to prava stvar? Ah da, nije samo to, rekli na TVu da tako treba.
    (Grizli Adams, 11. oktobar 2021 17:50)

    # Link komentara

  187. Resenje je
    tableta protiv COVIDA
    ali je skupa
    (zeljko milosevic, 11. oktobar 2021 17:49)

    # Link komentara

  188. OK dosadni ste. nece se vakcinisati, nece igrati i to je to, njegov izbor. Ne bi ni ja pristao na te ucene. Zivi slobodan i ponosan, a ne ponizan pred nekim diskriminatorskim merama.
    (Mare, 11. oktobar 2021 17:49)

    # Link komentara

  189. Novak bi vakcinacijom spasao i hiljade istomišljenika u Srbiji.
    (Baxy, 11. oktobar 2021 17:23)

    Naravno da ne bi, jer ko god ima bar malo u glavi, odnosno svoje JA, ne treba mu Đoković niti bilo ko da bi promenio mišljenje.
    (panter pudlica, 11. oktobar 2021 17:48)

    # Link komentara

  190. Nole kralju, vakciniši se molim te, ne zbog AO i titula, vakciniši se zbog situacije u Srbiji, pomozi ovom narodu. Nole moraš shvatiti da će mnogi slediti tvoj primer i vakcinisati se a time će svima nama biti bolje. Nole shvati da tebi korona verovatno ne može napakostiti ali mnogima može koji će samim tvojim činom preseći i vakcinisati se. Nemoj ostati upamćen u istoriji kao pristalica gatara i vidovnjaka, budi upamćen kao najveći kako po titulama tako i po drugim osobinama.
    (Žabac, 11. oktobar 2021 17:48)

    # Link komentara

  191. Ko ih sljivi. Neka im vakcinisani kenguri igraju
    (joca, 11. oktobar 2021 17:46)

    # Link komentara

  192. Antivakseri botovi ne širite laži, ja imam zeleni sertifikat sa kodom, vakcinisan trećom dozom fajzer, na granici EU pokazao i prošao normalno. Ti koji lažu da to ništa ne znači i da je falsifikat su samo štetočine.
    (veder, 11. oktobar 2021 17:46)

    # Link komentara

  193. Moj mandovski komšija i ja pravimo upravo sertifikat za Nola džabe, jer ga volimo.
    (Djido, 11. oktobar 2021 17:46)

    # Link komentara

  194. Austrija je uvek bila zemlja debilnih zakona.
    Zamisli lok daun 3 meseca?!
    Pa taman da se po ulicama šetaju zombiji, koji debil može nešto tako da smisli. Još jače što taj natod to ćuti i trpi...
    (panter pudlica, 11. oktobar 2021 17:46)

    # Link komentara

  195. Djokovic ce ispred svega ostati upamcen kao neko ko je mogao biti uspesniji da nije imao gafove tipa "Pepe", izlive besa (US open prosle godine), preterivanje sa olimpijskim igrama ove i evo sada i aus open kako stoje stvari.
    (Lale, 11. oktobar 2021 17:45)

    # Link komentara

  196. ima dva puta- iki vakcina ili bolnica pa grob. Birajte
    (Tik Tok, 11. oktobar 2021 17:43)

    # Link komentara

  197. Još jedna zavera protiv srBstva.
    (Peki, 11. oktobar 2021 17:39)

    # Link komentara

  198. Pa pelcovo se Nole odavno. Samo svima govori da je to lični izbor.
    (Stef, 11. oktobar 2021 17:38)

    # Link komentara

  199. Vrhunski sportista, najbolji teniser svih vremena. Džabe sve kad ne veruje u nauku nego u nadri lekare i gurue..
    (Mile, 11. oktobar 2021 17:38)

    # Link komentara

  200. Nole je šampion , ne mora da ide tamo i da ga ucenjuju.
    (lanmi, 11. oktobar 2021 17:38)

    # Link komentara

  201. Za 20€ dobiće sertifikat o vakcinaciji u bilo kom manjem mestu u Srbiji. Da ne pominjem gradove….
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 11. oktobar 2021 17:37)

    # Link komentara

  202. ЗДРАВОМ ЧОВЕКУ И ПРИ ТОМЕ НАЈБОЉЕМ НА ПЛАНЕТИ ЈЕСТЕ ФАШИЗАМ.
    СМРТ ФАШИЗМУ!
    (Милорад, 11. oktobar 2021 17:37)

    # Link komentara

  203. (golijat, 11. oktobar 2021 17:23)

    Čuo sam da je tarifa 300 evrića. Odeš najnormalije kad si zakazan, a sestra špricne u lavabo... cenim da ima sigurno par desetina hiljada koji su tako završili priču...
    (Joca, 11. oktobar 2021 17:36)

    # Link komentara

  204. Ubeđen sam da Nolo namerno izbegava da se vakciniše jer zna da je u gubitničkom nizu i ne želi da učestvuje na AO znajući da bi se izblamirao više nego u Tokiju i Njujorku.Novi blam na AO zapečatio bi mu karijeru i ubrzao penziju.Zbog toga folirant izbegava vakcinu.
    (Kole, 11. oktobar 2021 17:36)

    # Link komentara

  205. А то што је прележао? Ништа, а?
    (Нанга Парбат, 11. oktobar 2021 17:35)

    # Link komentara

  206. Nikad on nece uzeti 21 gs
    To vi nevakcinisani bolje znate
    Jer je i to zavera zar ne?
    (Kalcokera, 11. oktobar 2021 17:34)

    # Link komentara

  207. Da je pametan pa da objesi reket o klin ali prokleta bolest zvana eksponiranje
    mu ne da mira.
    (Django, 11. oktobar 2021 17:33)

    # Link komentara

  208. Covek ne veruje u vakcinu,a veruje u Mohandjija,Pepe Imaza i Semira Osmanagica. Sta reci,a ne zaplakati?
    (Oliver, 11. oktobar 2021 17:31)

    # Link komentara

  209. Ma jebes istoriju i sve. Nole ostani dosledan sebi i odjebi Melburn. Istorija se pise na Vimbldonu.
    (varburg limuzina, 11. oktobar 2021 17:17)

    Ili da ne bude ameba intelektualna i zapravo se ebeno vakcinise i prestane da tera inat?!
    (Sabre, 11. oktobar 2021 17:31)

    # Link komentara

  210. Потпуно бесмислено. Ако проведе 2 недеље у карантину онда би требало да учествује потпуно слободно. Овако ово представља чисто наметање и условљавање да се нешто уради на силу. Што је потпуно супротно праву на слободу избора које је човеку загарантовано.
    Поврх свега јасно је као дан да вакцинисани такође шире вирус и да сама вакцина само штити вакцинисаног од потенцијално лоше клиничке слике и то је све.
    Од почетне приче да је вакцина лична ствар избора човека и да се неће никоме на силу наметати, поготово што још увек није до краја испитана и тестирана, до ситуације где се у свим медијима свакодневно силује психа људи да се вакцинишу где се изгледа једино допринеси колективном тестирању вакцине. Па зар заиста мислите да смо сви будале?!
    (оћете објавити-нећете објавити, 11. oktobar 2021 17:28)

    # Link komentara

  211. @crna ovca drustva
    I ti misliš da taj sertifikat vredi bilo gde drugde osim u Srbiji?
    U inostranstvu imamo problema i sa legalnim sertifikatima a kamoli sa falsifikatima.
    (Duke, 11. oktobar 2021 17:26)

    # Link komentara

  212. Pa neka se vakcinise.
    (Igorinjo, 11. oktobar 2021 17:25)

    # Link komentara

  213. Чист фашизам
    (Žika, 11. oktobar 2021 17:24)

    # Link komentara

  214. Nole cuvaj zdravlje, Pariz te ceka!
    (divljan, 11. oktobar 2021 17:24)

    # Link komentara

  215. Novak bi vakcinacijom spasao i hiljade istomišljenika u Srbiji.
    (Baxy, 11. oktobar 2021 17:23)

    # Link komentara

  216. Srbija je ovo imaju ljudi originalne potvrde o vakcinaciji a vakcine zavrsile u smecu…Sve se moze kad znas prave ljude na pravom mestu! Zivela zemlja mita i korupcije od porodilista do pogrebnog….
    (golijat, 11. oktobar 2021 17:23)

    # Link komentara

  217. A da prestsnete razglabati o tome? Nije Novak Đoković jedini. Niko, osim njega i njemu bliskih ljudi, ne zna niti treba znati, pravo stanje
    (Bl, 11. oktobar 2021 17:22)

    # Link komentara

  218. Sta je sa ovima vakcinisanima, neka setaju i sire koronu , dok se nevakcinisani lece i ne setaju slobodno…Koji je problem?
    (golijat, 11. oktobar 2021 17:20)

    # Link komentara

  219. crna ovca drustva
    Samo ako ne proveravaju, u suprotnom bacene pare.Tu potvrdu mozes ovde po Srbiji da siris, ali prva pasoska kontrola, ako skeniraju kod, videce da nije zvanicno zaveden da je vakcinisan i da je taj papir lazan.
    (Hahahaha, 11. oktobar 2021 17:18)

    # Link komentara

  220. Ma jebes istoriju i sve. Nole ostani dosledan sebi i odjebi Melburn. Istorija se pise na Vimbldonu.
    (varburg limuzina, 11. oktobar 2021 17:17)

    # Link komentara

  221. Ne razumem djokovics uopste
    Sta kao vakcinacija je po njegovo zdravlje losa a po milione ljudi koji su se vakcinisali nije
    Ne razumem
    To je odlika ljudi koji imaju mnogo novca, misle da ce ziveti doveka
    (zoran tuvic, 11. oktobar 2021 17:17)

    # Link komentara

  222. Odakle vama informacija da on “nije vakcinisan i ne želi da se vakcinise”?
    (Marko, 11. oktobar 2021 17:16)

    # Link komentara

  223. Ja sad u inat ne bih ni otisla!
    (beograd_92, 11. oktobar 2021 17:11)

    Pa samo bi sebi terao inat, idiote zatucani. Ako AO ne osvoji, ostade on na 20 grend slemova.
    (Mikii, 11. oktobar 2021 17:15)

    # Link komentara

  224. Kako okos pljuje po najboljem teniseru svih vremena. To je njihov maksimalan domet, uz sendvic. Glavu gore Novace, i ne savijaj se pred fasistima
    (gorki, 11. oktobar 2021 17:14)

    # Link komentara

  225. Da ne ulazimo sada u te price vakser i antivakser, ko u sta veruje, ko u sta ne veruje itd… Ajde da kazemo da Novak ima neki stav, da u njega veruje i da ne sudimo mi sad o tome. Sta god ja mislio o tome, Novak je legenda i ucinio je za Srbiju vise nego mnogi. Sta je problem da mu se ovde izda jedna potvrda da se vakcinisao i da lepo igra tamo turnir?
    (Zoran, 11. oktobar 2021 17:14)

    # Link komentara

  226. Moj komšija pravi i prodaje kakve god hoćeš potvrde. Ako hoćeš i da si kupio helikopter ili da upravljaš podmornicom. Ove potvrde za pelcovanje je letos, ovima što su letovali u Grčkoj, prodavao za 50 evra. Sad je pala cena jer se manje traže. Novaku će dati i džabe jer je njegov navijač. Ako potvrda nekome treba, neka mi se javi da vas povežem.
    (Djido, 11. oktobar 2021 17:14)

    # Link komentara

  227. Ja sad u inat ne bih ni otisla!
    (beograd_92, 11. oktobar 2021 17:11)

    # Link komentara

  228. Posteno
    (Igor, 11. oktobar 2021 17:10)

    # Link komentara

  229. Tako i treba ako nama običnim ljudima ne dozvoljavaju ulazak i izlazak iz Australije ne vidim zašto bi sportisti bili izuzetak.
    (Klipan, 11. oktobar 2021 17:09)

    # Link komentara

  230. U vlasotincu moze da nadje sertifikat o vakcisnisanju za 20 evra.
    (crna ovca drustva, 11. oktobar 2021 17:07)

    # Link komentara

  231. I ne treba. Vakciniši se Nolo!
    (Djido, 11. oktobar 2021 17:04)

    # Link komentara