1. Nole samo lagano
    Za tebe zivot dajem
    (Srdjan Jagodic, 4. avgust 2021 08:56)

    # Link komentara

  2. Oni koji vole Rafu i Rodžera, za njih ce oni ostati najveci, za mene je Novak bio najveci jos 2007me kad sam ga video kako brije Federera i tu kraj price.
    (Dott, 3. avgust 2021 18:55)

    # Link komentara

  3. Da, biti će ultimativni igrački GOAT, no i dalje će vjerojatno biti najomraženija teniska legenda...
    (CroFed, 3. avgust 2021 12:40)

    # Link komentara

  4. Novak pokušava da učini nešto što nijedan muški teniser nije još od Roda Lejvera 1969. godine. Bio bi to ogroman uspeh.

    Novak je na žalost pokušao da uradi što nikad niko nije pa ni Štefi Graf. Hteo je da osvoji Zlatni slem plus zlato u dublu. Šteta, da je igrao samo singl uništio bi Zvereva jer mu ne bi nestalo daha. Šteta ali sad stvarno sve može da ispravi u Njujorku.
    (Čedo, 3. avgust 2021 12:10)

    # Link komentara

  5. A ko si ti da držiš ovdje predavanja? Hajde razguli !!!
    (Džemperko, 2. avgust 2021 21:58)

    U svojoj zemlji drzim predavanja -moze mi se ...
    A ti idi u svoju i eventualno Svajcersku pa tamo o lepoti i eleganciji!!
    (deaaa, 3. avgust 2021 10:58)

    # Link komentara

  6. (Neko iz mase, 02. avgust 2021 21:08)

    Jel vi shvatate da je on Ninu pozvao da igraju zajedno?
    (Aleksandar I, 3. avgust 2021 08:35)

    # Link komentara

  7. Može Đoković da osvoji još 100 titula, ali je u Tokiju izgubio skoro sve. Nije važan poraz na terenu. Bruka se desila van terena. Njegove izjave, ponašanje, prazna obećanja.... Ceo svet vidi ono što mi Srbi ne želimo da vidimo.
    (Moša, 3. avgust 2021 06:28)

    # Link komentara

  8. Nevermind што није успео на Олимпијади-спонзоруши!
    (Kini, 3. avgust 2021 05:45)

    # Link komentara

  9. Ha ha, to je neko rekao i pre Vimbldona. Malo je glupa ta prica o najboljem ikada i ima previse egocentrizma u njoj, ne bi Nole trebalo da se peca na to. Nek osvoji koliko jos moze ali bez opterecivanja rekordima, istorijom itd. Previse se pumpa to.
    (srle, 3. avgust 2021 02:02)

    # Link komentara

  10. A oi
    (Milos, 3. avgust 2021 02:01)

    # Link komentara

  11. E moj nolo
    (Milos, 3. avgust 2021 02:00)

    # Link komentara

  12. Obruka nas covek na oi za sve pare bruka i sramota stidim se sto sam srbin.
    (Milos, 3. avgust 2021 01:59)

    # Link komentara

  13. Novak ako uspe da dobro odmori do USO, najtezi protivnik ce mu biti tamo ona baba folirant sto pada ko pokosena.
    (Stonoteniser, 3. avgust 2021 00:47)

    # Link komentara

  14. Jedan je kralj!!! Ovaj nas ce ostati upamcen samo kao ubogi prebacivac loptice do besvesti!
    (Dr, 2. avgust 2021 20:07)
    Nisi ti shvatio cilj igre koji je ocigkedni prebacivanje loptice, a car doktor profesor tenisa No1e ro radi bolje nogo lazni kralj Rodzemper Torterer.
    (Big Bang, 2. avgust 2021 23:55)

    # Link komentara

  15. Ako Novak nije uspeo da osvoji zlatni slem,onda u skorijoj,a bogami,i u daljoj buducnosti,ne vidim kandidata!Sto nikako ne umanjuje uspehe koje je do sada postigao!Zato hejteri,pljujete dzaba,najbolji je!
    (Zaza, 2. avgust 2021 23:49)

    # Link komentara

  16. Ponosan sam sto sam Srbin zbog Novaka
    (Sasha, 2. avgust 2021 23:02)

    # Link komentara

  17. Do pre godinu dana se pisalo da Novak neće biti najveći jer nema toliko i toliko Gren slemova. Sad kad ih ima isto kreće se nekakva priča o olimpijskim zlatima i Dejvis kupovima???
    To je isto kao što Real Madrid nije najtrofejniji evropski tim zato što nije osvojio, ne znam, Tojota kup. Ko šiša 8 titula prvaka Evrope kad nema Tojota kup.
    A tek kad vidim priču o "slaboj konkurenciji" ne mogu da verujem da neko ima mozga i obraza da tako nešto pomene. Pa, ne igra Novak sa Rodžerom i Nadalom samo u zadnjih godinu dana, nego dobrih 15 godina kada su obojica bili u punoj snazi i obojicu je pobeđivao.
    Pa još neko dole pomenu podloge i umalo nisam umro od smeha. Nadal ima 5 GSova na podlogama koje mu ne odgovaraju, a Nole samo dva na sporim. A "spora" je samo Rolan Garos, dok su ostale "brze"?? Nadal je osvojio 5 GS-a osim Rolan Garosa (tri druga turnira), a Nole SAMO dva puta Rolan Garos. I pitam se šta je ozbiljno kvrcnulo u nekome ko ovako piše???

    I da je osvojio olimpijsko zlato i da osvoji US open, opet bi rekli da nije najveći jer nema olimpijsko zlato u dublu i ima manje Dejvis kupova od Nadala. Jer neke ljudi prepuni kompleksa ne mogu da prihvate realnost.
    (Lajavi krelac, 2. avgust 2021 22:53)

    # Link komentara

  18. (Neko iz mase, 2. avgust 2021 21:08)

    Dete, ti i ostala balavurdija koja piše gluposti o tome kako se Novak ponaša očigledno ste ili bili bebe ili se niste ni rodili kada je igrao Džon Mekinro, jedan od najboljih tenisera ikada. Nekada su Borg, Konors i on činili "veliku trojku", a kakav je Mekinro bio na terenu Novak je zlato. Pronađite, ima toga na YouTube, a evo mala pomoć - [link]
    (NastyB, 2. avgust 2021 22:32)

    # Link komentara

  19. Realno Đoković je već najbolji teniser u Open eri, ali su u pitanju nijanse. 
    Federer je jako blizu (ima 8 mastersa manje, ali 1 završni masters i 18 turnira ukupno više, takođe više finala i polufinala na najvećim turnirima). Đole jeste najbolji u broju nedelja na prvom mestu ali opet ne za tako puno u odnosu na Federera. Head2head rezultati nisu mnogo bitni, tenis je igra u kojoj uvek jedan igrač može da ne odgovara drugom. Kao ni OI i naravno ne Dejvis kup koji je ekipno takmičenje, i naravno ne nikakvi dublovi (inače bi Mekinro bio najbolji teniser). 
    Rafa je daleko iza treći. 

    Da zatvori bilo kakvu diskusiju o toj temi, Đole treba da uzme još par slemova. A idealno bi bilo ovaj US Open.
    (meda, 02. avgust 2021 20:49

    Kad vec tako nabrajas onda moras da pogledas koliko je i sta Federer osvojio kad su Novak i Rafa poceli da osvajaju GS i masterse.
    (mimi, 2. avgust 2021 22:22)

    # Link komentara

  20. Da preskoci i Sinsinati. Osvajati GS u ovoj konkurenciji se moze samo maksimalno spreman i odmoran.
    (Nole odlucuje, 2. avgust 2021 22:19)

    # Link komentara

  21. To je već riješeno iako ti nijesi obaviješten.
    Bolji u međusobnom skoru bolji po broju sedmica na br.1.,bolji po brovu mastersa, 4 GS redom
    Svaki masters 2× i više
    Svaki GS 2× i više...
    Je li dosta, a ima još puno toga.
    (lol, 2. avgust 2021 22:17)

    # Link komentara

  22. Neko iz mase...samo veliko G može tako nešto da napiše.
    (Rape, 2. avgust 2021 22:11)

    # Link komentara

  23. Dzemperko ne moze ni da udje u trku za najboljeg,njegova trka je davno zavrsena,i zna to i on.
    Trka je iskljucivo izmedju Novaka i Rafe... i ne lupetajte vise .preterano ste glupi i losi.
    Novak ako osvoji Ameriku, ma ko ste svi vi da pricate a kamoli da sudite?!
    (deaaa, 02. avgust 2021 20:40)

    A ko si ti da držiš ovdje predavanja? Hajde razguli !!!
    (Džemperko, 2. avgust 2021 21:58)

    # Link komentara

  24. Na GS pobjednik osvoji pehar a porazeni dobija "tanjir" a sta dobija onaj ko
    ispadne u polufinalu"? Drveni tanjir. E to ti je Novak osvojio na olimmpijadi u Pekingu. Ko je bio drugi u trci na 100m u Riju, Pekingu... ne znas isto kao sto ne znas ko je osvojio bronze na dosadasnjim olimpijadama.
    To "alfabeta' otkriva tvoju "pismenost" Cuj Gandi.
    (prokleta wada, 2. avgust 2021 21:16)
    Alfabete da li je neko spominja velicinu i vaznost Noletove medalje sa olimpijade??? Ti si rekao da nije nikad i da nece nikad osvojiti medalju na olimpijadi. Iz toga sam ja zakljucio da ti ne znas da Novak ima medalju, ne razumes se u sport, ne znas da koristis gogle, racunar... Mama ti dala telefon i sve sto znas jeste znas da tipkas? To je sto se moze onako na blic zakljuciti iz tvog komentara
    (Gandi, 2. avgust 2021 21:43)

    # Link komentara

  25. Igrač ,da!čovek ,ne!pozdrav od male Nine!
    (Nenad, 2. avgust 2021 21:43)

    # Link komentara

  26. Nakon totalnog fijaska, i kao igrac i kao osoba, na OI niko vise nece pitati da li je Djoka najveci jer je postalo svima jasno da nije i da nikada nece biti.
    (Borat, 2. avgust 2021 21:21)

    # Link komentara

  27. "Barem ne oni koji znaju nešto o tenisu"

    Ovo je ključno. Odjednom su svi, sa nastankom "FED-AL" ere počeli da se "razumeju" u tenis.
    DOdatni problem je što ih ima mnogo i neviđeno su glasni.
    (John, 2. avgust 2021 21:19)

    # Link komentara

  28. (prokleta wada, 2. avgust 2021 19:55)
    On medalju sa olimpijade ima! Koji sve alfabeti komentarisu tenis, uzas
    (Gandi,

    Na GS pobjednik osvoji pehar a porazeni dobija "tanjir" a sta dobija onaj ko
    ispadne u polufinalu"? Drveni tanjir. E to ti je Novak osvojio na olimmpijadi u Pekingu. Ko je bio drugi u trci na 100m u Riju, Pekingu... ne znas isto kao sto ne znas ko je osvojio bronze na dosadasnjim olimpijadama.
    To "alfabeta' otkriva tvoju "pismenost" Cuj Gandi.
    (prokleta wada, 2. avgust 2021 21:16)

    # Link komentara

  29. [link]

    Ja mu oprastam. Igra najlepsi tenis, stilski i ponasa se kao pravi dzentlmen???
    (ccc?, 2. avgust 2021 21:14)

    # Link komentara

  30. i jos nesto..Obracam se iskljucivo onim likovima koji danima pisu o eleganciji u Dzemperkovoj igri..
    On ne da ne igra lepo ,vec je to na granici ozbiljnog pederluka ..
    Kad mlatne onom svojom glavicom ..ogadi mi bekend!!!
    Mnogo ruzno..nista ruznije videla nisam!
    (deaaa, 2. avgust 2021 21:09)

    # Link komentara

  31. Nole je otišao na Olimpijske igre samo da bi dobio zlato plus eventualno (čitaj kako piše: EVENTUALNO !!) i četvrti Slem u jednoj godini. Jasno kao dan. Nikakve tu patriotske os ove I razloga nema. Predaja dubla sa Ninom to tačno pokazuje i dokazuje. Nina je u celoj priči samo kolateralna šteta. Jadna devojka.
    Nole je uživao do Zvereva, bio je svetski rekoreder u selfijima na dan, a posle meča nije hteo ni da da normalnu izjavu za štampu. Goat? Malo morgen! Za vreme mečeva, čim ne ide odmah pokazuje pravo lice, viče, baca, lomi i uništava...a neverovatno je da se i u medijima navodi da je jedino Troicki SMEO da mu se obrati rečima “Šta ti treba?”.... Zamislite, to ‘obraćanje’!!!
    Malodušnost i razmaženost na nivou deteta od sedam godina. Goat? Malo morgen!
    A sada? US Open?
    Kao, sada je ljut i nabrijan da sve počisti do finala jer se ‘naljutio’... Goat? Malo morgen.
    Da uzme US open u ovom trenutku ogromnog psihološkog i emocionalnog kraha?
    Nemoguća misija!
    Nije mi žao što neće da uzme sva četiri slema ove godine, više mi je žao što je od Goata postao nešto drugo... isto počinje na ‘g’... ali da ne navodim, neće mi objaviti komentar.
    (Neko iz mase, 2. avgust 2021 21:08)

    # Link komentara

  32. Nole je otišao na Olimpijske igre samo da bi dobio zlato plus eventualno (čitaj kako piše: EVENTUALNO !!) i četvrti Slem u jednoj godini. Jasno kao dan. Nikakve tu patriotske os ove I razloga nema. Predaja dubla sa Ninom to tačno pokazuje i dokazuje. Nina je u celoj priči samo kolateralna šteta. Jadna devojka.
    Nole je uživao do Zvereva, bio je svetski rekoreder u selfijima na dan, a posle meča nije hteo ni da da normalnu izjavu za štampu. Goat? Malo morgen! Za vreme mečeva, čim ne ide odmah pokazuje pravo lice, viče, baca, lomi i uništava...a neverovatno je da se i u medijima navodi da je jedino Troicki SMEO da mu se obrati rečima “Šta ti treba?”.... Zamislite, to ‘obraćanje’!!!
    Malodušnost i razmaženost na nivou deteta od sedam godina. Goat? Malo morgen!
    A sada? US Open?
    Kao, sada je ljut i nabrijan da sve počisti do finala jer se ‘naljutio’... Goat? Malo morgen.
    Da uzme US open u ovom trenutku ogromnog psihološkog i emocionalnog kraha?
    Nemoguća misija!
    Nije mi žao što neće da uzme sva četiri slema ove godine, više mi je žao što je od Goata postao nešto drugo... isto počinje na ‘g’... ali da ne navodim, neće mi objaviti komentar.
    (Neko iz mase, 2. avgust 2021 21:07)

    # Link komentara

  33. Novak Djokovic je vec najbolji!
    Dosta vise sa domacim zadacima!
    (Mima, 2. avgust 2021 21:07)

    # Link komentara

  34. Napred Rafa.
    (H.Memic Np, 2. avgust 2021 21:04)

    # Link komentara

  35. Nikad!
    (sandzakbosna, 2. avgust 2021 21:04)

    # Link komentara

  36. ... ali ga osvojiti...?
    (Karakondžula, 2. avgust 2021 21:01)

    # Link komentara

  37. Синси само лагано загревање и Онда УС титула!
    (Kralj mača, 2. avgust 2021 20:59)

    # Link komentara

  38. Koloko čovek mora biti zao da toliko mrzi i pise protiv najboljeg tenisera sveta!Hvala Bogu da nas koji ga iskreno vole i postuju ima vise!Svi koji su ga bilo kada pobedili izgubili su se za par meseci(zelja da pobede najboljeg ih sprzila)Secam se Dimitrova,Mareja,onog Ukrajinca Denisa,Cicipasa,Italijana ima ih .A on kad izgubi vraca se jaci to je njegova snaga,to je Bozija volja ili univerzum.Samo napred SOKOLE!A Bora Đordevic lepo kaze prodane duse mogu ......!!!
    (Ljubica, 2. avgust 2021 20:55)

    # Link komentara

  39. To pitanje više niko ne postavlja, samo se trude da koriste njegovo ime iz svakojakih interesa u stilu, znate za Novaka? E ja sam imao neke veze sa njime, slikao se, čak sam pisao i komentare o njemu. Tenis i njegova igra više nikog ne intereseju, najvažnije je je da su oni bilo šta sa , hvalili ga,voleli ga, bili ljuti na njega, mrzeli ga, ne daj bože u njihovoj karijeri igrali sa njime i neki put ga pobeili, e to već moraju sponzori da plate ako žele da igraju na nekom turniru. Evo i ja pišem i pravim se pametan u nečemu o čemu realno pojma nemam a pišem kao da nešto znam. Novak i tenis su nerešiva enigma za sve ljude sveta bilo kog nivoa..
    (neca, 2. avgust 2021 20:54)

    # Link komentara

  40. Novak je mentalno pao. Trebaće mnogo vremena da se oporavi. Od US opena neće biti ništa.
    (Radic, 2. avgust 2021 20:53)

    # Link komentara

  41. To pitanje više niko ne postavlja, samo se trude da koriste njegovo ime iz svakojakih interesa u stilu, znate za Novaka? E ja sam imao neke veze sa njime, slikao se, čak sam pisao i komentare o njemu. Tenis i njegova igra više nikog ne intereseju, najvažnije je je da su oni bilo šta sa , hvalili ga,voleli ga, bili ljuti na njega, mrzeli ga, ne daj bože u njihovoj karijeri igrali sa njime i neki put ga pobeili, e to već moraju sponzori da plate ako žele da igraju na nekom turniru. Evo i ja pišem i pravim se pametan u nečemu o čemu realno pojma nemam a pišem kao da nešto znam. Novak i tenis su nerešiva enigma za sve ljude sveta bilo kog nivoa.
    (neca, 2. avgust 2021 20:52)

    # Link komentara

  42. Realno Đoković je već najbolji teniser u Open eri, ali su u pitanju nijanse.
    Federer je jako blizu (ima 8 mastersa manje, ali 1 završni masters i 18 turnira ukupno više, takođe više finala i polufinala na najvećim turnirima). Đole jeste najbolji u broju nedelja na prvom mestu ali opet ne za tako puno u odnosu na Federera. Head2head rezultati nisu mnogo bitni, tenis je igra u kojoj uvek jedan igrač može da ne odgovara drugom. Kao ni OI i naravno ne Dejvis kup koji je ekipno takmičenje, i naravno ne nikakvi dublovi (inače bi Mekinro bio najbolji teniser).
    Rafa je daleko iza treći.

    Da zatvori bilo kakvu diskusiju o toj temi, Đole treba da uzme još par slemova. A idealno bi bilo ovaj US Open.
    (meda, 2. avgust 2021 20:49)

    # Link komentara

  43. Tvog Rodzera ce razbiti neki kvalifikant ukoliko se Rodzer uopste usudi doci na US Open. Za Rodzera je najbolje da se do kraja karijere koncentrise na ATP 250/500 turnire zeli li uopste jos nekoga da pobedi.
    (Eugen, 2. avgust 2021 19:17)

    Roger je nezvanicno u penziji, to svi znaju. Vec se covek bavi drugim stvarima, upravo sponzorisao Svajcarske olimpijce, sve sto vidite na njima je roba firme On (Federer ulozio u firmu).
    A svakom ljubitelju tenisa je drago da ga jos malo gleda na terenima, pa sa 40 godina uci cak u cetvrt finale GS, malo li je.
    (Vanja, 2. avgust 2021 20:49)

    # Link komentara

  44. Pogledajte komentare pa se zapitajte da li je Jokic ispao najpametniji ili ne.
    (Paja, 2. avgust 2021 20:48)

    # Link komentara

  45. Dzemperko ne moze ni da udje u trku za najboljeg,njegova trka je davno zavrsena,i zna to i on.
    Trka je iskljucivo izmedju Novaka i Rafe... i ne lupetajte vise .preterano ste glupi i losi.
    Novak ako osvoji Ameriku, ma ko ste svi vi da pricate a kamoli da sudite?!
    (deaaa, 2. avgust 2021 20:41)

    # Link komentara

  46. Dzemperko ne moze ni da udje u trku za najboljeg,njegova trka je davno zavrsena,i zna to i on.
    Trka je iskljucivo izmedju Novaka i Rafe... i ne lupetajte vise .preterano ste glupi i losi.
    Novak ako osvoji Ameriku, ma ko ste svi vi da pricate a kamoli da sudite?!
    (deaaa, 2. avgust 2021 20:40)

    # Link komentara

  47. Dzemperko ne moze ni da udje u trku za najboljeg,njegova trka je davno zavrsena,i zna to i on.
    Trka je iskljucivo izmedju Novaka i Rafe... i ne lupetajte vise .preterano ste glupi i losi.
    Novak ako osvoji Ameriku, ma ko ste svi vi da pricate a kamoli da sudite?!
    (deaaa, 2. avgust 2021 20:40)

    # Link komentara

  48. John Mcenroe je objasnio, tenis nije takmicenje u popularnosti, na kraju dana gleda se sta si osvojio…I Novak je sve osvojio u najboljoj eri tenisa. Tacka!
    (dare slovenac, 2. avgust 2021 20:39)

    # Link komentara

  49. Ni on nikada na olimpijadi nece osvojiti medalju pa makar se igralo u 3
    ili vise setova. Znate vi to al se pravite grbavi pa ne vidite ono sto
    je ocigledno.
    (prokleta wada, 2. avgust 2021 19:55)
    On medalju sa olimpijade ima! Koji sve alfabeti komentarisu tenis, uzas
    (Gandi, 2. avgust 2021 20:37)

    # Link komentara

  50. Sad su male pirane namirisale krv. Svaki od klinaca ce sad da kidise na Novaka na US Openu, a Nadala ce respektovati. Da je bio pametan, kao sto nikad nije bio, ne bi isao na OI. I, da, ovo nema veze sa poznavanjem tenisa nego sa psihologijom.
    (Bezdomni, 2. avgust 2021 20:34)

    # Link komentara

  51. Licno ce mi biti mnogo draze da Novak ne osvoji kalendarski grand slem a osvoji ukupno 25 slemova nego da osvoji kalendarski grand slem a onda stane na 21. Znaci, ne mislim da je US Open 2021 biti ili ne biti za Novaka. Za njega je vazno da nastavi da osvaja slemove sledecih 2-3 godine a ne da sve baci na jedan turnir a onda ako ga ne osvoji pukne fizicki i psihicki kao 2016. Novaku najmanje treba da mu neko povecava pritisak.
    (Goran, 2. avgust 2021 20:34)

    # Link komentara

  52. Ni on nikada na olimpijadi nece osvojiti medalju pa makar se igralo u 3
    ili vise setova. Znate vi to al se pravite grbavi pa ne vidite ono sto
    je ocigledno.
    (prokleta wada, 2. avgust 2021 19


    Znas i ti da je Novak vec osvojio medalju na OI al se pravis mutav.
    Nije ni Federer osvojio zlatnu pa mu niko ne gura prst u oko.
    Zato postoji mnogo toga sto je Nole osvojio a do sada nije niko. A kako stoje stvari tesko da ce bilo ko to uspeti, bar ne u skorijoj buducnosti.
    Nema potrebe da se nabraja u cemu je sve rekorder. Ko sto rekoh znas ti to dobro al se pravis mutav.
    (Just sayin', 2. avgust 2021 20:32)

    # Link komentara

  53. (Pera, 02. avgust 2021 19:37)

    Novak je asmaticar i ceo svet to zna, zato i izbegava turnire gde su uslovi kao što su bili u Tokiju.
    Jedini razlog zašto ti ovo pišem je da ti se zahvalim na prikazanoj neljudskosti.
    (466453, 2. avgust 2021 20:21)

    # Link komentara

  54. Smesna je vise polemika oko tenisa na OI..
    Nije uzeo zlato ,pa sta ? da ne treba da ide i ubije se!
    (deaaa, 2. avgust 2021 20:18)

    # Link komentara

  55. Energija kraj
    (Sasa, 2. avgust 2021 20:18)

    # Link komentara

  56. Ne osvaja Novak više ništa,ni čelendžere.
    Izblamirao se za zlato na OI i završio karijeru.
    (Mudri Miloje, 2. avgust 2021 20:17)

    # Link komentara

  57. Novak je otišao na OI da dobro istrenira mišiće. Ako može da onako igra 7 mečeva u 3 dana, može bez problema i 1 meč svaka 2 dana. Na US Openu čim meč uđe u treći sat, protivnik gubi.
    (no1e, 2. avgust 2021 20:16)

    # Link komentara

  58. Pogresio je sto je odlucio da igra sa onom Ninom koja jadna lopticu ne ume da udari, niko nije ni znao ko je ona do OI, ali on je hteo da pomogne devojci i tu je izgubio snage kao za singl, to ga je kostalo zlata
    (Golub, 2. avgust 2021 20:16)

    # Link komentara

  59. Pobogu ljudi zasto vrsite toliki pritisak na coveka...?
    beba
    (beba, 02. avgust 2021 19:35)

    Zato, sto mi Srbi ne opraštamo uspeh i mrzimo sve koji su bolji od nas
    (Brutus, 2. avgust 2021 20:14)

    # Link komentara

  60. U igri ma dva dobijens seta imamo desetak igrača gde svako svakog može dobiti i nijedan igrač nije potpuno dominantan. Kafa se igra na tri dobijema seta onda imamo da su Novak i Rafa a ranoje i Rožer nepobedivi. Postavlja se pitanje kako su to oni toliko fizički dominantni u odnosu na mnogo mlađe i naizgled fizički dominantnije igrače. Znamo da je Novak do 2011 god. često predavao mečeve zbog iscrpljenosti a onda dolazi dr Četojević i Novak preko noći postaje najizdržljiviji igrač na turu. Ili što će Nadalu labaratorija u koju je uložio 500.000 eur-a. Čemu mu služi ta labaratorija. Ovo su stvari o kojima svi na turu znaju samo ne smeju javno da govore jer je interes korporacije da imaju nepobedive super igrače preko kojih se ostvaruju extra markentiški prihodi.
    (Pit, 2. avgust 2021 20:12)

    # Link komentara

  61. Ma da. Ako osvoji jos US open. A onda kad osvoji, onda ce reci mora da osvoji bar jos 4 u nizu......i tako u nedogled. Samo vrse pritisak. A on je po svim parametrima trenutno najbolji teniser svih vremena. Moze da se pita ko god hoce, statistika sve pokazuje. E sad za dalje ce se verovatno juriti sa Nadalom. Ali trenutno je stanje takvo kakvo jeste.
    (Seka, 2. avgust 2021 20:11)

    # Link komentara

  62. Nisam teniser a ni strucnjak iste igre ali koliko vidim ovde su svi teniseri i strucnjaci i to svi veci od onog koga komentarisu, ko nama moze odna da valja, niko.
    (Dragan, 2. avgust 2021 20:07)

    # Link komentara

  63. Jedan je kralj!!! Ovaj nas ce ostati upamcen samo kao ubogi prebacivac loptice do besvesti!
    (Dr, 2. avgust 2021 20:07)

    # Link komentara

  64. Niko ga nece dobiti na 3 dobijena seta, Srbin ce osvojiti i US Open
    (Moris,

    Ni on nikada na olimpijadi nece osvojiti medalju pa makar se igralo u 3
    ili vise setova. Znate vi to al se pravite grbavi pa ne vidite ono sto
    je ocigledno.
    (prokleta wada, 2. avgust 2021 19:55)

    # Link komentara

  65. ..nek je živ i zdrav..!
    (daklem, 2. avgust 2021 19:53)

    # Link komentara

  66. Srbin ili ne ,najveci ili mozda ne ali za mene je pao na ispitu ljudskosti ostavivsi partnerku na cedilu. Jako veliko razocarenje u njega kao coveka,sto se mene licno tice neka ne osvoji nijedan vise turnir ili neka osvoji sve apsolutno mi je pao u ocima i ja ga necu pamtiti kao najboljeg igraca sigurno
    (Dusan, 2. avgust 2021 19:46)

    # Link komentara

  67. Ljudi, vec se sada ne postavlja to pitanje, on i ne mora da osvoji NY. Dobro je Goran rekao.
    (Zmi Zmi, 2. avgust 2021 19:42)

    # Link komentara

  68. da, ali zanimljivo jeste i da nitko od lavera i 1969 nije osvojio ni prva tri grand slama u godini.

    noletu nije trebao ovaj izlet, upravo iz razloga, koji se nazalost i desio.
    poraz u 1/4, ili jos gore u 1/2, korak do finala, a onda je sve kulminiralo gubitkom i meca za broncu, pa ode sve u prasinu. mnogo, mnogo, energije je otislo u nepovrat. zverev ce na us openu braniti finale i ima dvije opcije. ili ce biti nadahnut osvajanjem zlata pa to nadograditi na us openu ili ce (za mene vjerovatnije) pasti prije....
    ali drugi igraci ce tamo predstavljati opasnost..... careno busta je bio i onaj famozni protivnik lani na us openu, gdje je nole bio diskvalifikovan i dobro je stajao.... mislim da ga je brejknuo za 6:5 iu servirao bi za set....
    najvaznije, svi ce biti dodatno motivisani da noletu sprijece taj kalendarski slam i budi ispisani nakvim slovima, kao netko tko je sprijecio noleta u novom rekordu.
    (dado, 2. avgust 2021 19:40)

    # Link komentara

  69. I Federer je bio najveci i dobijao u nizu dok se nije pojavio Nadal, pa onda Djokovic.. Kad su mu se sad svi sklonili lako je biti najveci.. I ovo sa OI sto se izdesavalo, dosao je cisto jer juri rekorde, a ne jer je imao neku preteranu zelju da igra za Srbiju. Ako mozes da igras pet sati na AO za 5 miliona, mozes i mix dubl sat i po koji je na nivou malo jaceg treninga, a ne izvlacis se na price o iscrpljenosti. Zato je Nadal pojam kad je igranje za reprezentaciju u pitanju. Ni Federer nema zlato u singlu na OI iz istog razloga, jer je isao da ga uzme da bi ga imao u kolekciji.. Ali to je ocigledno danas normalno, "moderan" sport.. Kao Jokic, razmatra on sa menadzerom da li ce igrati.. Ja da sam selektor i da cujem to odmah bi povukao poziv.. Sta ima da razmatras, igranje za zemlju se ne razmatra i ne igra se zbog rekorda i sta ti ja znam.. Konjusara sto sam gledao gledao sam, vise nikad. Zelim Doncicu i repki Slovenije svu srecu, pa makar da uzmu i bronzu, jer se tako igra za reprezentaciju. Jokic i kad igra kao mrtav konj igra.
    (Pera, 2. avgust 2021 19:37)

    # Link komentara

  70. Pobogu ljudi zasto vrsite toliki pritisak na coveka...?
    beba
    (beba, 2. avgust 2021 19:35)

    # Link komentara

  71. … ali, ALI, ali… nikad nije osvojio zlato na Olimpijadi
    (Zemljoradnik, 02. avgust 2021 19:08)

    Znaci onda je Marej GOAT bez ikakve dileme.
    (blic, 2. avgust 2021 19:32)

    # Link komentara

  72. Evo ja živim u Kejp Taunu i ovde na društvenim mrežama pišu kako je Djokovic pričao protiv američke gimnastičarke kako mora da zna da se nosi sa pritiskom. Ima ozbiljni nalet ova želja da se Djokovic ponizi i da se napravi da je arogantan. Tužno koliko ljudi to deli dalje i misli da je on protiv žena i da je arogantan. Tužno.
    (Božo Guda, 2. avgust 2021 19:29)

    # Link komentara

  73. @Dule, jeste i vadi gaće iz dupeta, jednako.
    (pu za mene, 2. avgust 2021 19:27)

    # Link komentara

  74. Ako osvoji grenslem pa čak i da to ponovi dogodine opet bi bilo onih koji bi ga osporavali tako da ko ih šiša čovek je već najbolji i većina to polako prihvata.
    (Nebojša, 2. avgust 2021 19:27)

    # Link komentara

  75. Us Open ili ne US Open. Račun se plaća kad je fajront. Kada sva trojica odu u penziju znaće se ko je najveći. Nadajmo se da nam ostaje još godinica ili dve dok to ne bude slučaj.
    (Mitar, 2. avgust 2021 19:25)

    # Link komentara

  76. Nema od toga nista, Zverev ce ga ponovo razbiti.
    (Kaiser Roger, 2. avgust 2021 18:10)


    Podseticu te, pocetkom godine si pisao da od AO i 310 nedelja takodje nema nista. Toliko
    (Nemanja Milosevic, 2. avgust 2021 19:23)

    # Link komentara

  77. Niko ga nece dobiti na 3 dobijena seta, Srbin ce osvojiti i US Open
    (Moris, 2. avgust 2021 19:23)

    # Link komentara

  78. Iskreno, od 2009-te do danas sam se svega naslusao, ali prvi put cujem da broj osvojenih davis cupova odredjuje ko je GOAT, a takodje uz to cujem da broj GS uopste nije presudan. Prosle godine niko, ama bas niko nije pominjao davis cup, ali svi su pominjali 20GS.
    (Nemanja Milosevic, 2. avgust 2021 19:22)

    # Link komentara

  79. Bolje je za Novaka da neigra nijedan turnir pre US Open
    (gradjanin, 2. avgust 2021 19:20)

    # Link komentara

  80. Pitaće kako je mogao da osvoji US Open ubrzo nakon debakla na OI, a na 4 OI jedva osvojio jednu bronzu.
    (Ivan, 2. avgust 2021 19:18)

    # Link komentara

  81. Nema od toga nista, Zverev ce ga ponovo razbiti.
    (Kaiser Roger, 2. avgust 2021 18:10)

    Tvog Rodzera ce razbiti neki kvalifikant ukoliko se Rodzer uopste usudi doci na US Open. Za Rodzera je najbolje da se do kraja karijere koncentrise na ATP 250/500 turnire zeli li uopste jos nekoga da pobedi.
    (Eugen, 2. avgust 2021 19:17)

    # Link komentara

  82. roarr;
    Da,da sinovac samo se ti teši.Seti se da ga je Rafa ne tako davno otkinuo od života sa krompirom,a posle toga je nanizao tri GS.
    (Bruks 021, 2. avgust 2021 19:17)

    # Link komentara

  83. Najvise nedelja

    Gazenje blizanaca sa zapada u medjusobnom skoru

    Isti broj GS kao blizanci po 20


    Djokovic je GOAT
    (Zarko, 2. avgust 2021 19:16)

    # Link komentara

  84. Možda gre?im,ali trebao bi da ima pristup publici kao Medvedev.Kad ga je novinar pitao na nekom turniru da li primećuje da ga publika ne voli,ladno je odgovorio"Ne volim ni ja njih".Takav odnos treba da uspostavi sa njima, ako već drži do sebe
    (Bruks 021, 2. avgust 2021 19:15)

    # Link komentara

  85. Samo ono pisanje po Nadalu na RG, za ovu godinu sto se mene tice dosta, stigao je do 20GS, igrace jos 3,4 god tako da ne mora da preteruje
    (Koke, 2. avgust 2021 19:12)

    # Link komentara

  86. Slažem se sa tekstom i posebno sa naslovom: "Niko neće pitati je li Novak najveći ako osvoji US Open". Ali, problem je u tome što je Zverev Movaka sada destabilizovao na duže staze, isto onako kako je Novak destabilizovao Cicipasa na RG. Eto, zato nije trebao da ide na OI (posebno zbog klime i loše organizacije, bez publike itd...). Umesto da se spremi za USA open. Novać će sada tamo ići jako oslabljen. Ogromno samopouzdnanje posle tri osvojena slema, splasnulo je i uvukao se crv sumnje. Mislim da je sebi naneo ogromnu štetu. Nikoga nije slušao. Pitam se, zašto je patriotizam često i jedna vrsta zaslepljenosti? Srbiji je potrebno da Novak pobeđuje na slemovima. Olimpijada je zaista nepotreban izlet. A šteta je ogromna. I još da dodam: Izvini Nole, volim te najviše na svetu, ali osećao sam potrebu da ovo kažem.
    (Pjer, 2. avgust 2021 18:50)

    Odakle tebi da je Zverev Novaka destabilisao? Mozes da predvidis stvari, ili ti je Novak to rekao? Da li ga je destabilisao, to mozemo da znamo, pa i sam NOvak, tek kad zaigra na US, do tad su sve spekulacije pa ko ubode ubode.
    (Pljuvac svih stilova, 2. avgust 2021 19:12)

    # Link komentara

  87. Da li on zaista misli ovako sopstvenom krivicom telesno i psihicki izmrcvaren da igra u Sinsinatiju?
    (nikola 58, 2. avgust 2021 19:11)

    # Link komentara

  88. (Sombor ce se nacekati za atp titulu, 02. avgust 2021 18:24)

    Zaobidji ti nas takvih komentara, idi leci komplekse na drugom mestu, ima nas 99% Srbije koji hocemo po 10 vesti o Novaku dnevno
    (homer, 2. avgust 2021 19:09)

    # Link komentara

  89. Ma kakav bre Rod Lejver i amaterski tenis...
    To nikom nije uspelo u Open eri profi tenisa
    (Jack, 2. avgust 2021 19:09)

    # Link komentara

  90. Najveći bez olimpijskog zlata sa nikad gorom konkurencijom i nekakvim korona rekordima?? Hahahhah
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 02. avgust 2021 18:16)nije danas ostavila ni jedan jedini komentar na sportskoj rubrici. Dzaba krecis. Svi to vide i znaju.
    (osoba pod tim nikom, 2. avgust 2021 19:08)

    # Link komentara

  91. Alo Nikola sto se predstavljas Jokicu smiri se malo idi pomazi konje bice ti lakse
    (Djipalo Juruz, 2. avgust 2021 19:08)

    # Link komentara

  92. … ali, ALI, ali… nikad nije osvojio zlato na Olimpijadi
    (Zemljoradnik, 2. avgust 2021 19:08)

    # Link komentara

  93. Naravno, ali pukotine iz Tokija su ogromne, teško će ih pokrpiti, a "junoše" su se osilile posle doživljenih poraza !
    Naravno, tu je i Nadal koji vreba iz prikrajka, ućutao se i trenira kao nikad u životu !
    (Boris Banović, 2. avgust 2021 19:03)

    # Link komentara

  94. Mnogi se već ne pitaju.
    (Štap i šargarepa, 2. avgust 2021 19:02)

    # Link komentara

  95. Ako Karl Malone postigne vise poena od Dzordana, Carmelo od Birda, Moses M. od Duncana....
    (Rammstein?Mozartq, 2. avgust 2021 19:02)

    # Link komentara

  96. Да ли ће Новак освојити ју-ес опен, колико ће када оконча каријеру имати грен слем титула, колико освојених мастерса, колико недјеља на првом мјесту, колико ће пута завршити годину као број један, су ствари које се вреднују у свијету тениса, као и прича звана ГОАТ на коју се неки "ложе", но важније од тога јесте да Новак пуних 15 љета показује свју спортску и људску величину, и у побједама и у поразима, и у успјесима и у неуспјесима остао је велики, највећи.
    Пролазио је кроз тешке фазе, црне периоде, изложен фронталним и бочним ударима, подметањима, грозан третман у западној штампи, ту су и зли језици међу Србљем, свака фукара, новинарска, бивши пропали спортиста или разни хохштаплери олајавали су Нолета, свакојаким прозивкама и гадоститма настојали омаловажавати, понизити великог шампиона, учинили су га само јачим.
    Остаје жал звани Олимпијске игре, толико је желио, горио од жеље да нацији донесе коју медаљу, и изгорио, његов наступ у миксу је из једног јединог разлога, покушао је нацији "болдовати" биланс медаља, није успио, али памтићемо то хтијење, ту жељу, мада опет ко зна шта ће бити до Париза.

    Велики шампион, велики човјек, велики патриота, један и непоновљиви Ноле.
    (Khal Drogo, 2. avgust 2021 19:02)

    # Link komentara

  97. Na stranu to što je Rafa Goat,on svojim primerom dokazuje šta je istinski patriota- živi u Španiji i tamo plaća porez, svojoj zemlji doneo četiri Dejvis kupa i dva olimpijska zlata,vaspitan,kulturan,omiljen...E,to je čovek vredan divljenja...
    (Dule, 2. avgust 2021 19:00)

    # Link komentara

  98. Nole ce opet sve da ih razvali jer ga niko ne moze pobediti u tri seta. Dobijali su njega ovi levati tipa Zverev i na mastersima u dva seta, ali na GS bas tesko. Jedino ako je povređen.
    (Ivan, 2. avgust 2021 19:00)

    # Link komentara

  99. Na stranu to što je Rafa Goat,on svojim primerom dokazuje šta je istinski patriota- živi u Španiji i tamo plaća porez, svojoj zemlji doneo četiri Dejvis kupa i dva olimpijska zlata,vaspitan,kulturan,omiljen...E,to je čovek vredan divljenja...
    (Dule, 2. avgust 2021 18:59)

    # Link komentara

  100. 332>310>209
    (weeks@#1, 2. avgust 2021 18:59)

    # Link komentara

  101. "Najbolji teniser sveta ima veliku šansu da osvoji sva četiri slema u jednoj kalendarskoj godini što nije uspelo nikom posle Roda Lejvera 1969."

    Ne. Imao je pre odluke da ide u Tokio. Sada ima samo sansu a i to je pod prilicnim znakom pitanja. Pomenuo je rame (fizicka komponenta), psihicka je u podrumu, svi ostali teniseri ce se 5 puta vise truditi da mu dodju glave cak mislim da ce (off the record) dobiti poseban bonus onaj kome to podje za rukom. I normalno, da mu ne padne na pamet da baca reket ... jer ce tamo biti publike. Sve u svemu, predstoji mu debeli rad na sebi ako zeli USO.
    (miloje, 2. avgust 2021 18:58)

    # Link komentara

  102. Tenier zvani prevara.
    (', 2. avgust 2021 18:14)

    Prevara sa istim brojem GS kao i najbolji svih vremena
    (misli o tome, 2. avgust 2021 18:55)

    # Link komentara

  103. VOLEO BIH DA OSVOJI ... ALI ... NIJE TREBAO ICI NA OI!!!!
    (Goran NS, 2. avgust 2021 18:55)

    # Link komentara

  104. Op kikiriki ki, op rikikiki ki, op kirikiki ki, op rikikiriki ki!
    (Kikujiro, 2. avgust 2021 18:54)

    # Link komentara

  105. novak je već najveći.
    (pop, 2. avgust 2021 18:54)

    # Link komentara

  106. I kad se sva trojica povuku, Roger ce ostati najveci, uzor skoro svih mladih igraca. Neko ko je simbol tenisa.
    (Vanja, 2. avgust 2021 18:36)

    Zato svi današnji treneri uče decu da igraju kao Novak, a ne kao Federer.

    Jednostavno brojke i statistike brišu Federera iz te priče kao GOATa
    (prihvati, 2. avgust 2021 18:53)

    # Link komentara

  107. Ma nemoj sada da otkazem USO zbog “povrede” i “umora”!
    (Gunjoslav Seljaković, 2. avgust 2021 18:52)

    # Link komentara

  108. Novak je kao fenix. Vraća se iz mrtvih
    (Oscar83, 2. avgust 2021 18:52)

    # Link komentara

  109. Sa povređenim ramenom ne moze da igra turnir, a kamoli da osvoji. Ah, da... Ima povredu kada samo gubi. Do US opena rame ce da zaceli
    (Niti volim Zvezdu, niti Partizan, 2. avgust 2021 18:51)

    # Link komentara

  110. Moja očekivanja pred ovu sezonu su bila AO, Wimb i USO uz standardne poraze na baksuznim turnirima. Tako da moze i da izgubi na USO, ali bi će biti šteta da do kraja ne iskoristi RG trijumf.
    (Đorđe, 2. avgust 2021 18:51)

    # Link komentara

  111. Novak se izbrukao na Olimpijskim igrama. Ima problem sa odnosom emocije - razum, ne zna da racionalizira, tanki su mu živci. Umesto da ima pametan tim oko sebe njega pumpa Jeca sa "popularnom" psihologijom (šalabajzerski lajfkouč), Pepe Imas i braća mu, tata Srđan je nesuđeni političar koji lupeta... pa Nole ne zna da odvoji bitno od nebitnog, a još uvek pati da ga ljudi vole umesto da se opusti i igra.
    (Mladen, 2. avgust 2021 18:51)

    # Link komentara

  112. Jasno, kao sto niko nije pitao ko je najveci kada je Federer imao 20 a Nolo 12.
    (hmm, 02. avgust 2021 18:33)

    На крају ће Роџемпер бити рекордер у броју рекорда које му је Новак преотео :)
    (Јабучило, 2. avgust 2021 18:51)

    # Link komentara

  113. Slažem se sa tekstom i posebno sa naslovom: "Niko neće pitati je li Novak najveći ako osvoji US Open". Ali, problem je u tome što je Zverev Movaka sada destabilizovao na duže staze, isto onako kako je Novak destabilizovao Cicipasa na RG. Eto, zato nije trebao da ide na OI (posebno zbog klime i loše organizacije, bez publike itd...). Umesto da se spremi za USA open. Novać će sada tamo ići jako oslabljen. Ogromno samopouzdnanje posle tri osvojena slema, splasnulo je i uvukao se crv sumnje. Mislim da je sebi naneo ogromnu štetu. Nikoga nije slušao. Pitam se, zašto je patriotizam često i jedna vrsta zaslepljenosti? Srbiji je potrebno da Novak pobeđuje na slemovima. Olimpijada je zaista nepotreban izlet. A šteta je ogromna. I još da dodam: Izvini Nole, volim te najviše na svetu, ali osećao sam potrebu da ovo kažem.
    (Pjer, 2. avgust 2021 18:50)

    # Link komentara

  114. U, al je sad frka Novaku u glavi, leleee... Samopouzdanje level zero.
    (roarrr, 2. avgust 2021 18:50)

    # Link komentara

  115. Kao što je Rafa, pametno, zbog zamora tijela i psihe, preskočio WB i OI, mišljenja sam da i Nole treba preskočiti US Open i ne igrati više ove godine.
    Lale, mijenjaj dilera pod hitno.
    (Nenad, 2. avgust 2021 18:48)

    # Link komentara

  116. Najveći bez olimpijskog zlata sa nikad gorom konkurencijom i nekakvim korona rekordima?? Hahahhah
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 2. avgust 2021 18:16)
    Evo opet ovog mrziteljskog morona. Koji su to kompleksi i patologija. Cudo...
    (Big Bang, 2. avgust 2021 18:48)

    # Link komentara

  117. Najveći bez olimpijskog zlata sa nikad gorom konkurencijom i nekakvim korona rekordima?? Hahahhah
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 2. avgust 2021 18:16)
    Evo opet ovog mrziteljskog morona. Koji su to kompleksi i patologija. Cudo...
    (Big Bang, 2. avgust 2021 18:47)

    # Link komentara

  118. Poštedi ti samog sebe licemeru, ovde ti nije masto, smrdiš, Novak je već sada GOAT, i ne mora više ništa da osvoji, poštovanje i ljubav za Novaka, legenda.
    (Kikujiro, 2. avgust 2021 18:47)

    # Link komentara

  119. NOLO JE NAJBOLJI
    (dimitrije, 2. avgust 2021 18:44)

    # Link komentara

  120. Стално му праве притисак и условљавају оно што је већ постигао неким будућим, евентуалним успехом. Новак је тренутно најбољи свих времена, а борба је још у току.
    Што се тиче УСО, све је отворено. Питаће се и млађе снаге, а доста ће зависити и од временских и других прилика. Предуслов је да се Новак добро одмори, сабере и фокусира. Нека му буде срећан и успешан УСО ‘21!
    (No1e, 2. avgust 2021 18:44)

    # Link komentara

  121. No1e ima najveci broj GS, najvise nedelja na listi, dva puta sve GS, dva puta sve 1000 masterse, najveci broj poena osvojenih na ATP listi, vodi u H2H sa dva druga kandidata i sad mu treba USO da bio bio GOAT? On VEC JESTE GOAT! Pobeda na USO ce samo napraviti posao tezim za nekog buduceg pretendenta na tutulu.
    (Big Bang, 2. avgust 2021 18:43)

    # Link komentara

  122. Lale,loš ti je zaključak.Mešaš babe i žabe.Dejvis kup je timska igra.TAČKA.Koliko taj tvoj GOAT Ima završnih Mastersa,Koliko je puta osvojio Majami,Pariz,Šangaj.Vidiš to su sve teniski jako važni turniri.Postoje teniseri koji su sve važne turnire osvojili najmanje dva puta...E taj je Goat.
    (GAJA, 2. avgust 2021 18:42)

    # Link komentara

  123. niko ne pita ni sada, ali ajde, probajte da mu podignete pritisak, niste dovoljno pokusavali. :)

    i olimpijske bi uzeo da su uslovi bili humani. dobro je samo kad nije prosao kao ona teniserka koju su sa terena morali da izvezu u kolicima.
    (vrg, 2. avgust 2021 18:41)

    # Link komentara

  124. koliko je bitna olimpijada govori i to da teniseri koji su je osvojili jednom.vise nisu ni ucestvovali posle toga..
    (Guts, 2. avgust 2021 18:41)

    # Link komentara

  125. Neće dalje od trećeg kola,ili će ga neko opet deklasirati ili će biti diskvalifikovan.Verovatno će Laureus Rafa osvojiti US OPEN i tako zapečatiti priču o GOATU, iako je i bez toga već GOAT.
    (Jednodžeki ok, 2. avgust 2021 18:40)

    # Link komentara

  126. Nema od toga nista, Zverev ce ga ponovo razbiti.
    (Kaiser Roger, 2. avgust 2021 18:10)

    Nas najstrucniji komentator (inace, od pre par dana najverniji Zverevom navijac) predvidja da nece. Neko neka odma' javi Noletu da odustane, da se ne desi da izgubi od Hurkača.
    (Djordje P, 2. avgust 2021 18:38)

    # Link komentara

  127. Nema od toga nista, Zverev ce ga ponovo razbiti.
    (Kaiser Roger, 2. avgust 2021 18:10)

    Zverev ispada u prvom, maks drugom kolu. Zapamti ovaj komentar, pa se cujemo na US open :)))
    (Lolo, 2. avgust 2021 18:38)

    # Link komentara

  128. Nema od toga nista, Zverev ce ga ponovo razbiti.
    (Kaiser Roger, 2. avgust 2021 18:10)

    Nisam znao da je žreb već održan.
    (WeakIntellect, 2. avgust 2021 18:36)

    # Link komentara

  129. Moze i postati najuspesniji, ali najveci nikad.
    Ako ne razumete razliku (nema veze elegancija i slicne stvari), ja vam tu ne mogu pomoci.
    I kad se sva trojica povuku, Roger ce ostati najveci, uzor skoro svih mladih igraca. Neko ko je simbol tenisa.
    (Vanja, 2. avgust 2021 18:36)

    # Link komentara

  130. Kakve su ovo gluposti? Ne cini broj trofeja najveceg svih vremena. To svi znaju, pogotovo u odsustvu ozbiljne konkurencije. Moze da ima 40 gs ali ne bi imao trecinu tih trofeja da se dvojac nije povredjivao i odsustvovao ili igrao na jednoj nozi. A Dejvis kupovi i OI? Nedoknadivo kaska za najvecim, i to ni jedan GS, ni ponovno ucesce na OI, peto po redu, ne moze da nadoknadi. Pomirite se sa tim da je trka samo fikcija posto je odavno izgubljena. Vec posle 2 ucesca na OI. I Russel ima milion sampionata u NBA ali nikada nije bio niti ce biti u konverzaciji za najboljeg kosarkasa svih vremena. Ista stvar je i ovde. Neka juri sada pobede na kraju karijere posto 15 godina nije mogao nista da uradi pored ovog dvojca. Sreca pa se i Marej povredio,a i Tim koji ove godine treba da dominira se povukao tako da maltene igra sam sa Federerom od 40 godina i Nadalom koji ima dijagnostikovane autoimune bolesti vec 8 godina, i igra zaista pod lekovima. Naravno da mi to karakterisemo kao droge, ali pogledajte kretanje Nadalovo pre 8 godina i sada. I isto pogledajte kod Djokovica pa mi recite ko ovde sta uzima? Pritom Djokovic 15 godina profesionalne karijere nije mogao da trci duze od 2 sata i servira preko 190 a sada laganica 210 i trci 6 sati svaki drugi dan. Bez ZNOJA! Gluten dijeta? Servisom do pobede? Samo tiho, da ga ne stripuju od svih medalja... bez obzira sto je PREDSEDNIK federacije tenisera !
    (Nikola Jokic, 2. avgust 2021 18:35)

    # Link komentara

  131. Jasno, kao sto niko nije pitao ko je najveci kada je Federer imao 20 a Nolo 12.
    (hmm, 2. avgust 2021 18:33)

    # Link komentara

  132. Jao bre ljudi.... Sta treba jos siroma da dokaze....
    (krle, 2. avgust 2021 18:33)

    # Link komentara

  133. Nadal- 2 zlata sa OI, Nolo samo bronzu; Nadal 4 Dejvis kupa,Nolo 1; Nadal uz Agasija jedini osvajač zlatnog slema ( sva 4 GS i zlato na OI), Nolo može da fantazira o tome; Nadal 20 GS od čega 5 na brzim podlogama koje mu ne odgovaraju- Nolom20 GS od čega 2 na sporim podlogama koje mu ne odgovaraju. Zaključak glasi - RAFA GOAT !!!!
    (Lale, 2. avgust 2021 18:31)

    # Link komentara

  134. ja mislim da su tri gs preveliki uspeh,to je skoro nemoguce u danasnje vreme,to moze samo nole
    (milanche, 2. avgust 2021 18:31)

    # Link komentara

  135. Nema od toga nista, Zverev ce ga ponovo razbiti.
    (Kaiser Roger, 02. avgust 2021 18:10)

    Oce ali malo morgen. Svi znaju da ga je lakse dobiti kad se u igra u dva dobijena seta. Pad koncentracije i nema nazad. I tu ga je tesko dobiti ali prodje nekad. Na 3 nema teorije. Ispada Zverev rano na Us Openu. Zapamti komentar.
    (Mare, 2. avgust 2021 18:29)

    # Link komentara

  136. Ma nemoj sad da napravim tortu sa natpisom osvajac kalendarskog slema 2021!!!
    (Rodoljub Dzemperkovic, 2. avgust 2021 18:26)

    # Link komentara

  137. Postedite nas Djokovica bar do 9 avgusta, posle pisite do mile volje o njemu.
    Trenutno ceo normaln svet zaokupluju OI, posle ce ovaj deo Balkana da zaokuplja duel Zvezda-Dinamo, a ovaj... ce doci na red pocetkom septembra, dotle kao sto rekoh postedite nas i njega i njegovog kalendarskog slema.
    (Sombor ce se nacekati za atp titulu, 2. avgust 2021 18:24)

    # Link komentara

  138. Ne znam sto se potencira US open kao nesto sto najvise odgovara Djokovicu u smislu podloge itd.. On je najveci svih vremena,a jedino se slazem da ako osvoji us open vise nece biti ni najmanje sumnje u to. Ostvariti sezonski grand slem,pa makar to bila i jedina 4 slema sto osvojis,
    u ovoj eri tenisa, je samo po sebi dovoljno da budes jedan od najveci. a da ne pricam sa 21grend slemom. Nadam se da se istorija pise u Njujorku.

    Fun fact
    Nadal ima vise titula na us openu od Djokovic
    (Online, 2. avgust 2021 18:22)

    # Link komentara

  139. Deo II

    How can Rafa possibly be the GOAT when…..
    He has a losing record against Novak
    He has never has won the YEC. Novak has won it 5 times
    He has never won two of the Masters, Novak has won them all twice
    He has lost 7 straight Finals to Novak
    He has 117 weeks less at #1 then Novak
    He has not beaten Novak on a hard court in 8 years
    He has never beat Novak at the AO. Novak beat him twice at FO
    He has less years at #1 then Novak
    He has 3 less big titles then Novak
    He has losing 5-12 Wikipedia stats against Novak
    He has a lower peak ATP ranking then Novak
    He has a lower peak ELO ranking then Novak
    He has a lower Ultimate Tennis Stats ranking then Novak
    He has never won all 4 slams in a row. Novak has
    He has lost 8 matches holding match point. Novak has only lost 3
    He has only won 3 straight slams one time. Novak has done it 3 times
    He has not an 80% win ratio on all surfaces. Novak does.
    He has lower winning % vs top 10 players then Novak
    He has won fewer big titles then Novak
    He has lost all three epic Slams matches to Novak.
    He has reached 6 finals at only 1 major, Novak has at all 4
    He has lost 7 matches in a row to Novak on 2 separate occasions
    He has won only 11 of the big titles. Novak has won all 14.
    He has only 1 year with 20 wins vs. top ten. Novak has 5 years.
    He has winning streak with only 32 matches. Novak has 43
    (Cole, 2. avgust 2021 18:20)

    # Link komentara

  140. Nema tu "ali"!Novak zna kako da pobedi na bilo kom GS, tako da ja ne sumnjam u njega i njegove sposobnosti. Idemo TIGREEEEEEE!
    (Che, 2. avgust 2021 18:20)

    # Link komentara

  141. Pa nemoye ni sada!!!

    Deo I
    How can Roger possibly be the GOAT when…..
    He has a losing record against Novak & Rafa
    He has 15 less weeks #1 then Novak
    He has never won two of the Masters, Novak has won them all twice
    He has won 8 less Masters then Novak
    He has never won against Novak at a Wimbledon final
    He has one less year #1 then Novak
    He has lost four matches to Novak 40-15 holding double Match points
    He has not won all Slams twice. Novak has done it
    He has losing 3-17 Wikipedia stats against Novak
    He has never beaten Rafa at French Open.Novak has beaten him twice
    He has losing record against 10 players, Novak only has 3
    He has lost 24 matches holding match point, Novak only 3
    He has a lower winning % then Novak
    He has not a 80% win rate on all surfaces. Novak does
    He has 6 less big titles then Novak
    He has never won 4 straight Slams. Novak has
    He has lower ATP peak ranking then Novak
    He has lower ELO peak ranking then Novak
    He has only 7 Slam finals wins vs Big 4. Novak has 14
    He has a 1-4 losing record at Grand slam finals to Novak
    He has not beaten Novak at a major in more then 9 years
    He has not beaten Novak at a Major final in 14 years
    He has won only 12 of the big titles. Novak has won all 14
    He has never beaten Novak at AO final.
    He has lost four matches up double Match point 40-15 to Novak
    (Cole, 2. avgust 2021 18:19)

    # Link komentara

  142. Tako su govorili na početku godine kako Novak neće biti najveći ako ne pobedi Medvedeva u finalu Austalijan Opena. Zatim su naveli da ako ne osvoji Rolan Garos koji je Rafina druga kuća, neće biti najveći. Potom su pred Vimbldon pričali pojedini stručanjaci da ako ga ne osvoji nije najbolji teniser svih vremena. Haj vi malo odmorite od Novaka Đokovića i gledajte svoje dvorište.
    (srle, 2. avgust 2021 18:17)

    # Link komentara

  143. Najveći bez olimpijskog zlata sa nikad gorom konkurencijom i nekakvim korona rekordima?? Hahahhah
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 2. avgust 2021 18:16)

    # Link komentara

  144. Ima li neku informaciju u kakvom je fizičkom stanju Novak, tj. da li ima neku ozbiljniju povredu?
    Hvala, pozdrav.
    (RG, 2. avgust 2021 18:14)

    # Link komentara

  145. Tenier zvani prevara.
    (', 2. avgust 2021 18:14)

    # Link komentara

  146. Onaj koji zna nesto o tenisu ni danas nece reci AlI po pitanju toga ko je najbolji i najveci teniser svih vremena, ona pogana reklama Krompirkovog sponzora to I potvrdjuje!
    (antiDebil, 2. avgust 2021 18:12)

    # Link komentara

  147. Ja ne verujem da on ovo osvaja. Rame je previše ozbiljan problem da se prebrodi za tri nedelje. Sledeće godine možda.
    (Realno, 2. avgust 2021 18:12)

    # Link komentara

  148. Nema od toga nista, Zverev ce ga ponovo razbiti.
    (Kaiser Roger, 2. avgust 2021 18:10)

    # Link komentara