1. ode janis koji igra koji pokriva pola ekipe i bogi ce tamo ima da sedi i gle sa klupe,nek nadje klub gde igraji na neki nacin timski ,baksi nikako.
    (Bojan81, 20. oktobar 2020 06:48)

    # Link komentara

  2. Mislim da ga Sakramento nece pustiti.Izjednacice svaku ponudu.A i ako ga puste,to nece biti za dzabe.Trazice neke igrace za njega.E tu je problem,Milvoki nema sta da ponudi.Mozda Devicenco,koji je perspektivan bek,i jos neke pikove.Ili da se u trejd ukljuci i treci klub.Ali ja ipak mislim da ce Kingsi pre trejdovati Hilda nego Bogdana.
    (Miroslav, 16. oktobar 2020 19:10)

    HAJDE PRVO PRAVILA NBA!!! Kingsi mogu da se slikaju.... da bi uopšte mogli da izjednače bilo koju ponudu MORAJU PO PRAVILIM NBA da mu daju minimalni ugovor od nešto malo preko 10 miliona dolara za narednu sezonu i to pre DRAFTA. Bogi MORA da potpiše taj ugovor ako želi da ostane u NBA! Ali Bogdanu i svakom igraču je posle tog potpisa dozvoljeno da ODBIJU svaku ponudu bilo kog tima uključujući i Kingse, kao što ih je prošle godine odbio za ugovor od 51. milion dolara. U PRAKSI TO ZNAČI DA BOGI MOŽE ZA 10 MILIONA DA OSTANE JOŠ JEDNU GODINU U SAKRAMENTU A ONDA JE SLOBODAN I BEZ IKAKVIH OBAVEZA PREMA KINGSIMA!!! Na primer neki tim pošalje ponudu od 20 miliona dolara godišnje na 5 godina i Kingsi to izjednače - Bogdan NIJE obavezan da potpiše ugovor sa Kingsima! Može da čeka sledeću ponudu sve do kraja trejd roka
    Zato se pre drafta praktikuje da se dva tima i igrač dogovore. Bogdan kaže ispod koje plate neće da igra ni u jednom klubu, tu platu mu ponude Kingsi i on potpiše za njih. Dan kasnije ga trejduju u tim kojim je zadovoljan Bogi a Kingsi dobiju nekog slabijeg igrača i neki draft pik, ili nešto drugo.
    (statističar, 19. oktobar 2020 19:04)

    # Link komentara

  3. Samo da ostane na Zapadu, neuoporedivo jača konkurencija, kvalitetnije ekipe, veći individualni napredak i izazovi.
    (Nihc nah osten, 19. oktobar 2020 12:45)

    # Link komentara

  4. Pogledao sam ugovore nekih solidnih, prosečnih i ispodprosečnih bekova u NBS. U rangu ili ispod Bogdana samo po statistici, a većina po svemu drugom daleko ispod. To je oko 20 miliona po sezoni. Dragić, Heris,Hild, neki od njih.

    Potpisujem da Bogdanov ugovor neće biti ispod 20 miliona po sezoni u proseku. (rastući ili opadajući, kakav se već potpiše). A moguće i nešto veći. (zavisi na koliko godina, klauzula, itd)
    (Dr. House, 16. oktobar 2020 17:09)

    Dragić je svemirski brod za Bogdanovića. Neznam od kud si njega uvrstio u ''solidne, prosečne i ispodprosečne''.
    Čovek je samo stepenicu ispod superstara.
    (dragan, 18. oktobar 2020 13:29)

    # Link komentara

  5. Milvoki nije losa opcija ako zadrze Janisa,jer zadrzavanjem Janisa tim ce imati sampionske ambicije kao i sanse.Kroz Milvoki su prosle mnogi evropski igraci samim tim je to pokazatelj da potenciraju evropske igrace.Ali mislim da koncepcija igre Milvokija ne odgovara nacinu igre Bogdanovica kao ni koncepcija igre Sakrementa.Mislim da sredina tj. tim koji bi najbolje odgovarao Bogdanovicu je Denver Nuggets,koji takodje imaju sampionske ambicije.A Majk Meloun takodje ima razumevanja prema igracima sa prostora starog kontinenta.Naravno ukoliko mu stigne ponuda iz Denvera.
    (Ljubisa Corkovic, 17. oktobar 2020 16:25)

    # Link komentara

  6. @Djole

    Nazalost po tebe, Bjelica je i te kako bolji suter. Bjelica je jedan od top sutera.
    (IgorPa, 17. oktobar 2020 12:37)

    # Link komentara

  7. Bilo gde, samo neka bezi sto dalje od Kingsa.
     (Jashtaman, 17. oktobar 2020 12:15)

    # Link komentara

  8. I ja isto tvrdim da je Bogi bolji od Dončića ali džaba kada nema loptu u rukama. Ne može on od Foksa ništa, pa onda onog Badija pa tek Beglija. To su sve carinici vezeri koji ne bi igrali kod Čovića. Da je Bogi kojim slučajem amerikanac već bi bio naslednik Birda, voljen svuda. Ali eto neće NBA nikad odati jednom strancu priznanje koje zaslužuje a po najmanje Srbinu ili Rusu. To je realnost i to treba prihvatiti. Pa Teodosić u Klipersima je bio magija neviđena do tad na parketu, Rondo je za njega D liga ali dzabe kada nije marketabilan, furali su ga do povrede i onda kao nevalja. Bogiju bi bilo bolje da igra u nekom škart timu pa bar da ima loptu u rukama, nešto tipa wizardsi.
    (Mimi, 16. oktobar 2020 14:14)

    Zivis u oblacima ili sta? Bogi je svakako dobar igrac, ali NBA je puna plejmejkera i bekova koji su po vestini i atletskim sposobnostima daleko bolji od Bogdana i Teodosica. Covece, mogao bi za promenu da ispratis kako igraju elitni bekovi i plejmejkeri u NBA. Ne mozes fiata da poredis sa Lambordzinijima i Ferarijima.
     (Kole, 17. oktobar 2020 01:14)

    # Link komentara

  9. MiLvoki mora nekog da dovede. Antetokumbbo nije suter.ume da pogodi ali mu je slab procenat .Kris Midlton je bio odlican u mehuru ali nedovoljan. Ovaj nas Bogdan bi im legao samo tako ali i Badi Hild,mada je Badi imao uzasnu sezonu u stvari nije ni igrao dovoljno, Badi je pominjan i u vezi Filadelfija 76. Ali pala mu je vrednost a UGOVOR OD preko 90 miliona ko ce da mu da to?
    (zemunski kej, 16. oktobar 2020 20:24)

    # Link komentara

  10. Janis bi titulu mogao uzeti samo u slučaju da ode u tipa GS ili Kliperse...
     (Iraklis, 16. oktobar 2020 19:40)

    # Link komentara

  11. Mislim da ga Sakramento nece pustiti.Izjednacice svaku ponudu.A i ako ga puste,to nece biti za dzabe.Trazice neke igrace za njega.E tu je problem,Milvoki nema sta da ponudi.Mozda Devicenco,koji je perspektivan bek,i jos neke pikove.Ili da se u trejd ukljuci i treci klub.Ali ja ipak mislim da ce Kingsi pre trejdovati Hilda nego Bogdana.
    (Miroslav, 16. oktobar 2020 19:10)

    # Link komentara

  12. буквално је све боље него сакраменто
     (овнина, 16. oktobar 2020 19:02)

    # Link komentara

  13. Da dovedu bogija I naprave trejd za CP3 I to je sampionski tim
    (aleks, 16. oktobar 2020 16:29)

    I da dovedu jos nekog centra, mozda embid ili tauns

    Koga da daju za pola, bledsoa i citavu klupu i onda da igraju pol, bogdan, midlton, janis i lopez bez rezervi
     (cole, 16. oktobar 2020 17:28)

    # Link komentara

  14. Pogledao sam ugovore nekih solidnih, prosečnih i ispodprosečnih bekova u NBS. U rangu ili ispod Bogdana samo po statistici, a većina po svemu drugom daleko ispod. To je oko 20 miliona po sezoni. Dragić, Heris,Hild, neki od njih.

    Potpisujem da Bogdanov ugovor neće biti ispod 20 miliona po sezoni u proseku. (rastući ili opadajući, kakav se već potpiše). A moguće i nešto veći. (zavisi na koliko godina, klauzula, itd)
    (Dr. House, 16. oktobar 2020 17:09)

    # Link komentara

  15. Da dovedu bogija I naprave trejd za CP3 I to je sampionski tim
     (aleks, 16. oktobar 2020 16:29)

    # Link komentara

  16. Da li zaista veruje da vredi vise od 13m po sezoni, koliko su mu ponudili Kingsi? Hvala mu za sve sto je ucinio za reprezentaciju, lepo je kad je covek ambiciozan, zelim mu puno uspeha u karijeri, ali mu ocigledno manjka objektivnosti sto se tice igrackih kvaliteta. Ugovor na 15 i vise miliona moze da trazi igrac koji je ima znacajnu ulogu u ozbiljnom timu, a ne igrac koji je bez ikakvog rezultatskog pritiska, pruzao samo prosecne partije, tako da ova statiskika je daleko od izuzetno dobre. A komentari da je bolji od Doncica, pa kako nije, kao i Srbija sto je uspesnija od Slovenije.
     (Lazar, 16. oktobar 2020 16:07)

    # Link komentara

  17. @cirkus Kolorado

    Dobroo je Gorane dobroo je...
    (Uzmi vazduh, 16. oktobar 2020 15:56)

    # Link komentara

  18. Просечан шутер за просечан тим. У Милвокију (или било којем другом клубу са шампионским амбицијама) неће имати више од 15-20мин.
     (Боки, 16. oktobar 2020 15:45)

    # Link komentara

  19. On se ovim ugovorom sto mu je Divac dao obezbedio do kraja zivota, sada ce samo da skida dodatni kajmak. Voleo bih samo da ode, nije vazno u koji tim. Kao mali sam pratio kingse zbog Stojakovic i Divca, ovih godina iskljucivo pratim Jokica, drugi izbor je Doncic i Marjanovic. A sto se tice kingsa njih iskljucivo gledam kad igraju protiv Denvera i Dalasa. Ne vuce me uopste niti imam zelju da ih gledam iako igraju nasa dva reprezentativca. Ako Bogdan predje negde, mislim da bi me malo vise i vuklo da gledam tu ekipu. Sve u svemu, jedva cekam da krene nova sezona.
    (Nba, 16. oktobar 2020 14:52)

    # Link komentara

  20. Vic dana- Bogdan Bogdanovic je bolji od Luke Doncica hahaha…haha hOve sto su ispricali ovaj vrhunski vic bi zamolio da pogledaju barem jednu utakmicu u kojoj igra Luka Doncic.Mada oni ni Bogdanove gledaju jedino u reprezentaciji.
     (Back in Black, 16. oktobar 2020 14:43)

    # Link komentara

  21. Kako ce Erik Bledso da bude vodja tima pored Foxa? Taj nece da se najede leba, mislim u igri. A treba da igra pleja? Lopta je kod Foxa, on je plej i daje je samo kad ne moze da probije ili sutira. Od te ideje nema nista. Zasto bi Kingsi uzeli pleja a dali beka sutera? Koji jos moze da igra pleja?
    (321, 16. oktobar 2020 14:41)

    # Link komentara

  22. nije on za nba
     (nazad u tursku, 16. oktobar 2020 14:39)

    # Link komentara

  23. I ja isto tvrdim da je Bogi bolji od Dončića ali džaba kada nema loptu u rukama. Ne može on od Foksa ništa, pa onda onog Badija pa tek Beglija. To su sve carinici vezeri koji ne bi igrali kod Čovića. Da je Bogi kojim slučajem amerikanac već bi bio naslednik Birda, voljen svuda. Ali eto neće NBA nikad odati jednom strancu priznanje koje zaslužuje a po najmanje Srbinu ili Rusu. To je realnost i to treba prihvatiti. Pa Teodosić u Klipersima je bio magija neviđena do tad na parketu, Rondo je za njega D liga ali dzabe kada nije marketabilan, furali su ga do povrede i onda kao nevalja. Bogiju bi bilo bolje da igra u nekom škart timu pa bar da ima loptu u rukama, nešto tipa wizardsi.
    (Mimi, 16. oktobar 2020 14:14)

    # Link komentara

  24. Odgovorno tvrdim da je Bogi bolji i kvalitetniji igrac od Doncica. Tesko ce u Milvoki jer Lebron po svaku cenu zeli Bogija uz sebe, tako da Lejkersi uz Lebrona i Dejvisa imaju i treceg superstara u ekipi.
    (BB, 16. oktobar 2020 13:22)
    Hahahahaahaahahhahahahahahahah. Doncic je za njega Ferari dok je on Golf 2.Pa ti se zato cini da je bolji jer je za nas srbe Golf 2 najbolji automobil svih vremana.
     (Back in Black, 16. oktobar 2020 14:06)

    # Link komentara

  25. Po meni odlicna. Jedan takav igrac, kao Bogdan, bi odlicno dosao Baksima. Bogdan je realno sasvim dobar suter, i prostor koji mu bude pravio Janis moze samo da mu pomogne da postane jos bolji.
     (Stefan, 16. oktobar 2020 13:55)

    # Link komentara

  26. Imam osecaj, da Bogi sledece sezone uzima NBA titulu i epitet MVP finala. Ocekujem ga na All Star utakmici, uz to proglasice ga i za MIP. Zapamtite moje reci. Hvala.
    (BB, 16. oktobar 2020 13:43)

    # Link komentara

  27. Nije Bogi neka top klasa, njegovi procenti za 3pts su daleko ispod klase, samo 37% u eri gde najbolji šuteri pogadjaju 50%.
    A da može da spakuje 15pts po meču da udje sa klupe to je ok za njegq.
    (bg, 16. oktobar 2020 13:00)

    Ko pogađa 50%? Neki tamo što je šutnuo 4 puta za celu sezonu?
    Imaš svega nekoliko igrača (od onih koji imaju bar nekoliko šuteva po utakmici) koji imaju procenat iznad 40%. Ali tu imaš i centre. Tu je i Bjelica i Karl Entoni Tauns. Hoćeš da kažeš da su oni bolji šuteri od Bogdanovića? Pa ne možeš da gledaš samo procenat. Bekovi često uzimaju teže šuteve.
    Pa evo Korver, po meni najbolji šuter lige ima "samo" 41.8%. Zato što njemu često uvale kosku na isteku napada da šutne preko ruke i sl. Stef Kari ima prosek oko 43%, a realno može da pogodi svaki šut kad je sam na liniji za 3 poena.
     (Djole, 16. oktobar 2020 13:40)

    # Link komentara

  28. Nije Bogi neka top klasa, njegovi procenti za 3pts su daleko ispod klase, samo 37% u eri gde najbolji šuteri pogadjaju 50%.
    A da može da spakuje 15pts po meču da udje sa klupe to je ok za njegq.
    (bg, 16. oktobar 2020 13:00)

    Ko pogadja 50% za tri? Daj imena?
     (kakvo lupetanje, 16. oktobar 2020 13:40)

    # Link komentara

  29. uvijek je bio mnogo pametan sto se sporta i zivota tice , vise pameti nego kvaliteta i eto ti enormni uspjeh !
     (rade pg., 16. oktobar 2020 13:38)

    # Link komentara

  30. bg, 16. oktobar 2020 13:00

    koji su to suteri koji gadjaju za 3p 50% iz igre? ja ne znam ni jednog u NBA ligi? da cujem
    (alen, 16. oktobar 2020 13:37)

    # Link komentara

  31. Najbolje je da ode u Denver.I za Denver i za njega.
     (Miloš, 16. oktobar 2020 13:32)

    # Link komentara

  32. @splicho
    imas li ideju koliko nadprosecan basketas treba da budes da bi u nba bio prosek, svasta ljudi sebi dozvoljavaju
    kladim se da si od onih kojima kad skoce nemoz' jutarnji ispod nogu izvuci ali da trtljas o basketu znas..
     (deda, 16. oktobar 2020 13:29)

    # Link komentara

  33. Realno bi mu bilo bolje u Evropi.
    (Lemi, 16. oktobar 2020 13:28)

    # Link komentara

  34. goran loznica

    Milvoki koji je prvi na istoku losija ekipa od sakramenta koji je 10 na zapadu? Los si trol menadjeru...
    (Rope, 16. oktobar 2020 13:08)
    Gde si zaboravio mozak?Ovo nisu njegovi komentari vec ga troluju.
    (cirkus Kolorado, 16. oktobar 2020 13:24)

    # Link komentara

  35. Najbolje za Bogija da se vrati u Evropu,Csk,Real,Barsa...To bi rokao kao Mirotije u Barsi!!!
     (Zile, 16. oktobar 2020 13:23)

    # Link komentara

  36. Odgovorno tvrdim da je Bogi bolji i kvalitetniji igrac od Doncica. Tesko ce u Milvoki jer Lebron po svaku cenu zeli Bogija uz sebe, tako da Lejkersi uz Lebrona i Dejvisa imaju i treceg superstara u ekipi.
    (BB, 16. oktobar 2020 13:22)

    # Link komentara

  37. Ako Djanis ostane, odlican izbor. I dalje bi bio podrska sa klupe, ali sa 12-15p po utakmici, to bi bilo i vise nego dovoljno za Bakse. S druge strane, ako Djanis ode, Milvoki ce postati gori od Sakramenta...
    (dak, 16. oktobar 2020 13:22)

    # Link komentara

  38. Jedino аko ode Midlton u suprotnom dobijаce nа kаsicicu minutаzu а to nije ono sto on trаzi ondа bolje nek ostаne u Sаcrаmentu
    (Pero, 16. oktobar 2020 13:21)

    # Link komentara

  39. samo da se makne iz ovog sakramenta. uz minesotu najgore ekipe i sredine trenutno.
     (maki1982, 16. oktobar 2020 13:18)

    # Link komentara

  40. Миловоки је ту где јесте захаљујући Јанису пре свих.Можда Богдан и дође,ал за Јаниса нисам сигуран да остаје,полако.
     (Mr.Bruce, 16. oktobar 2020 13:17)

    # Link komentara

  41. srbija ko kosarkaska nacija nema sta da se hvali ovim prosjekom...euroligu ne pratim al virujem da je bio dobar medjutim u nba teeski prosjek ili ispod toga...ovaj diletant nebi na tribinama smia stajat na nogama u vrime pedje kukia ili drazena
     (splicho, 16. oktobar 2020 13:14)

    # Link komentara

  42. Problem je sto Adetokumbo idu u Majami.
    (Dragić, 16. oktobar 2020 13:13)

    # Link komentara

  43. Apsolutno dobra ideja i pravo mesto za Bogdana.
    (Janis, 16. oktobar 2020 13:12)

    # Link komentara

  44. @goran loznica

    Milvoki koji je prvi na istoku losija ekipa od sakramenta koji je 10 na zapadu? Los si trol menadjeru...
    (Rope, 16. oktobar 2020 13:08)

    # Link komentara

  45. Od tokija do milvokija!
     (Žika, 16. oktobar 2020 13:03)

    # Link komentara

  46. Nije Bogi neka top klasa, njegovi procenti za 3pts su daleko ispod klase, samo 37% u eri gde najbolji šuteri pogadjaju 50%.
    A da može da spakuje 15pts po meču da udje sa klupe to je ok za njegq.
     (bg, 16. oktobar 2020 13:00)

    # Link komentara

  47. On je u Sakrementu imao podršku,imao je ledja sada nema vise ni tamo,onda je bolje da proba u nekom mnogo boljem klubu ali ako bude igrao toplo hladno,realno više hladno nego toplo njega ce brzo na klupu,posle klupe razvojna liga.Znaci mora da iskoristi svaku šansu.On bre još malo 30 godina a još uvek se traži u NBA.Licno mnogo i to mnogo više sam ocekivao od njega u NBA ali ocigledno je on epizodista daleko od onog sto se predstavlja tj. sto ga naši mediji predstavljaju i grobari kojima je realnost misaona imenica,i kako ga klan Divac,Djordjevic,Danilovic poistovecuju sa Majkl Dzordanom.Njima je Bogdan bolji od Doncica.Doncicu je nebo granica a sta je našem Bogdanu da bljesne jednu od deset utakmica.
     (Back in Black, 16. oktobar 2020 12:59)

    # Link komentara

  48. dobar izbor...
     (jel' da?, 16. oktobar 2020 12:58)

    # Link komentara

  49. Ne.
     (Знојави.Тестиси, 16. oktobar 2020 12:57)

    # Link komentara

  50. Uhh, pravi izbor, da osim Jokica i Denvera
    imamo jos nekoga za koga da navijamo, pogotovo
    ako udje u prvi tim, plus sto je Milvoki Istocna
    konferencija, pa samim tim, i utakmice su u dosta
    boljim terminima nego na Zapadu. Poz i sve najbolje.

    P.S.
    Ako Bog da, pa da se za sezonu/dve ovde peglamo
    ko ce u finalu koga da odere, Milvoki Denver ili
    Denver Milvoki.
    (Cole, 16. oktobar 2020 12:57)

    # Link komentara

  51. Koga briga,ja pratim samo naseg prevrtaca guma najveceg u svemiru mvp koji uci zakucavanja u Denveru
    (Goran Loznica, 16. oktobar 2020 12:57)

    # Link komentara

  52. Nemojte im rušiti svet u kome je Bogdan nemač pojma i u kom je plaćao Duletu, Željku i Divcu da bi igrao.
     (Bili boj, 16. oktobar 2020 12:56)

    # Link komentara

  53. Odlična odluka otišao je u slabiju ekipu gde će moći još više da puca i da više pogađa a moći će mnogo da solira sam
    (Goran Loznica, 16. oktobar 2020 12:50)

    # Link komentara