1. aha ovo je tema za batherte. Lebron uvijek ide do finala to se zna, a ovaj put je imao i šampionski kalibar sa sobom, Davisa plus Ronda, oba igrača two way. Cijela ekipa je dobra u obrani dok role igrači igraju ako ne 100% pametno onda odgovorno. Favoriti od početka. Miami je dogurao dalje od očekivanog pomoću zonske obrane koja nije dala rezultat koji su priželjkivali u finalu pa je otkazana. Nisam siguran da je Dragić Dragon Zmajček baš taj i ta razlika.
    (Jugoistočna Ljubljana, 12. oktobar 2020 19:54)

    # Link komentara

  2. @Nikola,

    pa imajući u vidu asistencije i kako ima pregled igre kako kreira pozicije za druge u napadu i dok je aktivnije igrao odbranu ja ne bih rekao da je on na mišiće i snagu sve ovo izgurao ipak ima on IQ za košarku, mnogo više nego Džordan ili Dankan...
    (Pa sad ako ćemo realno, 12. oktobar 2020 19:12)

    # Link komentara

  3. @Srba

    Vrlo je jednostavno, ko zeli da cita i slusa. Lebron je sve svoje uspehe napravio na osnovu neverovatnih fizicko-atletskih predispozicija koje mu je Bog podario. S obzirom da kosarka, nije atletika, pravi ljubitelji zele da vide i vestinu. Zato se ovde i divimo Jokicu, zbog vestine, ne samo zato sto je Srbin. A Letraktor je raning bek. Statistika mu je brutalna, ali nije kosarka matematika, pa da se gleda i uziva u njoj kroz brojeve.

    Na gluposti da je Majamiju bilo bolje da igra bez Dragica i Adebaja, i da je Olinik "cuvao" Dejvisa ne zelim da arcim tastaturu i analfabetama objasnjavam nesto sto ne mogu da shvate.
    (Nikola, 12. oktobar 2020 18:54)

    # Link komentara

  4. Cekaj, sta je autor hteo da kaze? Da su povrede igrale ulogu u krunisanju sampiona? Tako je, slazem se, neretko se desavalo da sampion postane ekipa koja je imala za protivnika tim osakacen povredama. Znaci, sreca je strasno vazan faktor. Tako je i Lebron imao srecu ove godine da igra protiv oskacenog Majamija, koji mu je i takav uzeo 2 pobede. Ne znam sta je sporno to reci.
    E sad, druga je prica sto su ljudi povrsni i nedosledni, pa za par meseci ima da zaborave sve.
    (Nikola, 12. oktobar 2020 17:31)
    To sto je Majami bio "osakacen", to im je cak islo u korist. Kad su bili u fulu, Lejkersi su vodili 30 razlike. Nocas isto tako. Mnogo im je lakse bilo da se pobrinu za Bema Adebaja i taj tip igre, nego da im trojke prangija Olinik i drzi Dejvisa od kosa.
    A sto se tice onog sto pise da Lebron je jednodimenzionalni siledzija...
    U ligi od 2003. Sa 21.5 godina igrao finale, izbacivsi Detroit postigavsi poslednjih 24 poena svoje ekipe. Klinac bez misica.
    Poyy
    (Srba, 12. oktobar 2020 18:20)

    # Link komentara

  5. @Jaran ako rec laze oko ne vara. Vrlo jednostavno mozes da proveris. Kriterijum za asistenciju jeste ublazen kao i za skok a o Wiltovoj sezoni sa 48,5 minuta u proseku mozes da proveris gde hoces,ako te bas zapisi ne mogu ubediti,mozes cuti izjave ljudi iz tog vremena. I vec sam ti pomenuo da mozes da proveris i njegove atletske sposobnosti u olimpijskim disciplinama skoka u vis i u dalj,zabelezeno kamerom.
    (Beks, 12. oktobar 2020 17:46)

    # Link komentara

  6. Cekaj, sta je autor hteo da kaze? Da su povrede igrale ulogu u krunisanju sampiona? Tako je, slazem se, neretko se desavalo da sampion postane ekipa koja je imala za protivnika tim osakacen povredama. Znaci, sreca je strasno vazan faktor. Tako je i Lebron imao srecu ove godine da igra protiv oskacenog Majamija, koji mu je i takav uzeo 2 pobede. Ne znam sta je sporno to reci.
    E sad, druga je prica sto su ljudi povrsni i nedosledni, pa za par meseci ima da zaborave sve.
    (Nikola, 12. oktobar 2020 17:31)

    # Link komentara

  7. pa sad, 6 uzastopnih titula i 6 izgubljenih finala proceni sam ko je
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (aki, 12. oktobar 2020 12:19)
    android aplikacija- ako mislis na jordana nema on 6 uzastopnih titula nego 2 puta po 3. 1995 je ispa od orlanda u drugom kolu. bill russel ima 11 ukupno a 8 vezanih..
    (mate, 12. oktobar 2020 16:56)

    # Link komentara

  8. Beks
    Samo da te pitam: Ko to, bre, moze da izdrzi da igra 48.5 minuta u proseku u sezoni? Jel ste vi ljudi prsli? Telo to NE MOZE da podnese!
    (Jaran, 12. oktobar 2020 16:45)

    # Link komentara

  9. Beks
    Ma daaa, Vilt je bio supermen! Kako to da se dokazalo za gomilu velikih USA sportista iz svih mogucih sportova od 80-ih pa do danas da su bili na milion razlicitih nedozvoljenih supstanci, a nekako bas u kosarci nema nijednog??? Druze, 90% njih je jos od 60-ih na tim sr@njima i to se nece promeniti. Jednostavno, takav su narod - moraju da budu superiorniji od ostatka sveta jer bez toga kao da ne postoje.

    A ono za statistiku, lupetate za sve pare. Izmisljate nekih 30 driblinga u danasnjoj kosarci iako se sve isto racunalo i 80-ih i 90-ih godina kao danas (maksimalno jedan dribling)...
    (Jaran, 12. oktobar 2020 16:43)

    # Link komentara

  10. @Jaran nisi u pravu za asistencije i skokove. Jednostvno pregledaj Kidove 25 asistencija,Medzikove ili stoktonove 24 na mecu i proveri da li je ijedna bila nakon prodora igraca ka kosu ili posle par driblinga. Sto se tice Wilta koliko sam ja upucen on je imao jednu sezonu sa prosekom od 48,5 minuta po mecu jer je njegov tim igrao dosta produzetaka. Obzirom da se igralo brzo to jasno govori kakav je bio Atleta,da je preskakao motku u skoku u vis,ima na youtube,da je igrao odbojku,ima na youtube,da mu je glava bila iznad obruca pri skoku ima na youtube,dakle covek nije mit.
    (Beks, 12. oktobar 2020 15:58)

    # Link komentara

  11. Kakva godina, takvi i sampioni...
    (uros, 12. oktobar 2020 14:15)

    Pobednički komentar
    (petarczv, 12. oktobar 2020 15:49)

    # Link komentara

  12. LeBron je titulu zaslužio, zaradio kako god, a ostatak tima je dobio zahvaljujući njemu
    (mighty banana, 12. oktobar 2020 15:34)

    # Link komentara

  13. LeBron James je godinama aktivista demokratske stranke to se barem lako proveri i pazi sad ovo, smejali su se Dzordanu za izjavu "I republikanci kupuju patike", pa kad sve iscitas vrati se da popricamo
    (Za gospodina ..., 12. oktobar 2020 15:12)

    # Link komentara

  14. ...
    Baki, LeDemokrata je javno podrzavao Hilari u kampanji...
    (Jaran, 12. oktobar 2020 15:06)

    # Link komentara

  15. Jaaadni mali LBJ i Miki Maus.
    Uzgred, cestitke za lepo prepisan los tekst.
    (zoki, 12. oktobar 2020 14:32)

    # Link komentara

  16. Kakva godina, takvi i sampioni...
    (uros, 12. oktobar 2020 14:15)

    # Link komentara

  17. Igrom slucaja mi je Stefan drugar i tu anegdotu sam mu ja ispricao iz biografije Eldzinove tako da proveri ponovo
    (@brka, 12. oktobar 2020 14:14)

    # Link komentara

  18. Deo 2.
    Njegova igra je odvratna, kao tenk medju auticima, u eri gde napadaca niko ne sme da pipne, gde je put do kosa otvoren kao autoput. Ono sto on vecinom igra je toliko negledivo da tera na povracanje. Razlika je kao izmedju odraslih i desetogodisnjaka, oko 40kg u kilazi i oko 30cm u visini. E tako vas veliki Lebron izgleda kada igra protiv mnogih protivnika, gde pritom on dobrano bije, a njega cesto ne smeju ni izbliza tako da udaraju. Tako bi mogao, trebao da odigra hiljadju meceva i da ni jedan ne izgubi. On je u odnosu na ostale ono sto je nekada Vilt bio u svojoj eri, a igre mu nisu ni blizu Viltovih svojevremeno. A da ga nisu vadili saigraci, odnos pobeda i poraza bio bi jos gori, 2-3/10 sa ovom titulom. Njega po umecu i vrstini stavljati ispred Medzika, Birda, Kobija, Vejda, Megrejdija je smehotresno. Ne racunajuci centre poput Dzabara, Vilta, Hakima, Seka. Majkla ne bi ni pominjao. Da li ste svesni da on u drim timu ni jednom nije bio ne prva, nego ni druga violina? Da li mislite da je to slucajno? Zasto je Vejd uzeo Kobija kao onog koga treba da dostigne i on Vejda za nadmetanje, a ne Lebrona. Posle toga je glavni bio Durent. Niko ne spori da je u ovoj eri, po ovim pravilima, sa svojim fizikalijama veliki igrac danas, ali prestanite da ga gurate tamo gde mu nije mesto, kao sto mediji rade i sa Kristijanom, posto kroz istoriju ima jos dosta boljih od njega.
    (Lesa, 12. oktobar 2020 14:09)

    # Link komentara

  19. (Lajavi krelac, 12. oktobar 2020 13:20)

    Druze da mogu 100 lajkova bih dao...Bravo za komentar
    (Hagiano, 12. oktobar 2020 13:59)

    # Link komentara

  20. Lajavi krelac
    Ok, jel realno da ljudi i dalje pisu o tim izmisljotinama kada su u pitanju skokovi i asistencije? Isto se upisivalo, ne izmisljajte vise. Cudo da svi vi koji skacete na te promene pravila nikada ne spominjete blokade, nekada su Vilt i Bil lupali banane kao danas MekGi, bukvalno su skidali silaznu pitanju. A kad smo vec kod Vilta zbog kojeg svi menjaju pravila, jel realno da niko ne spominje da je isti taj Vilt imao prosek od 48.5 minuta u jednoj sezoni, DESET PUTA je imao prosek preko 45 minuta za prosek u karijeri od 45.8 minuta. Jel su ljudi toliko ludi pa da ne sumnjaju u kvalitet tadasnje lige i kvalitet Vilta, pa covek je bio Vestbruk pre Vestbruka...
    (Jaran, 12. oktobar 2020 13:47)

    # Link komentara

  21. Znaci samo celticsi osvajali protiv kompletnih protivnika...zato i jesu najveci
    (Vlad, 12. oktobar 2020 13:35)

    # Link komentara

  22. Po toj računici Stokton bi imao najmanje 10.000 asistencija u karijeri.
    (Lajavi krelac, 12. oktobar 2020 13:20)

    Druze, Stokton i ima 15800 asistencija u karijeri...
    (..., 12. oktobar 2020 13:34)

    # Link komentara

  23. "Ono što je takođe veoma interesantno su otvorene političke kampanje u kojima prednjači Lebron Džejms kao istaknuti aktivista demokratske stranke, ali i čuveni pokret "Black Lives Matter" i nekako je glavna stvar tamo da se pozovu ljudi da izađu na glasanje i glasaju protiv Donalda Trampa."

    To sto se LeBronovi stavovi poklapaju sa temama koje trenutno gura demokratska stranka ne znaci da on radi za njih, vec da oni koriste aktuelnu temu da dobiju poene.

    Dalje, kampanja je samo "izadji i glasaj", apsolutno se nigde ne navodi za koga (a kamoli protiv koga). U nekim zemljama je glasanje obavezno. Kada bi svi izasli i glasali vlast bi zaista odslikavala volju naroda, sto barem mi dobro znamo.
    (..., 12. oktobar 2020 13:32)

    # Link komentara

  24. Par ispravki,Patrik Juing je igrao u prva dva kola playoffa i narocito je bio bitan kada u prvom kolu izbacili prvoplasirani Majami sa 3:2. Povredio se u toku finala istoka sa Indianom. Shaq je bio superstar kada je dosao u Lejkerse a Kobi je bio igrac druge godine,nisu ih spojili kada je Kobi bio superstar. Edi Dzons je jos uvek bio bolji igrac u Lejkersima a zvezda u usponu bio Nik Van Eksel,mada je Kobi vrlo brzo eksplodirao i nametnuo se ispred Dzonsa. I Bad boysi su tvrdo pokradeni pri vodjstvu 3:2 u seriji kada Lejkersi dobijaju 103:102 i 108:105 zadnje dve utakmice kuci,ko je upucen zna,sledece godine se vratilo Karmom. Dzo Dumars je bio mvp serije a ne Ajzea.
    (Beks, 12. oktobar 2020 13:30)

    # Link komentara

  25. ja ne razumem argument. bilo je jos titula koje su osvojene pomocu sudija, zbog povreda igraca ili zato sto je bilo politicki podobno da bude tako. ova titula je osvojena iz istih razloga i sto je i ovatitula lebitimna? moze da bude i neki drugi zakljucak a toje da su mnoge titule isto tako nelegitimne?
    inace pominjete iskljucenje drejmonda grina, a sada nisu suspendovali dejvisa iako su morali ako bi koristili iste kriterijume. i obe titule je osvojio lbj. i nije bas neki argument da bi proglasili najboljim.
    (bla, 12. oktobar 2020 13:29)

    # Link komentara

  26. Poenta teksta je sbb-kbb (sta bi bilo kad bi bilo) situacija, da ljudi zaboravljaju koji su faktori uticali na to da jedna ekipa pobedi. Autor je naveo situacije u kojima bi se jedan ili vise ekstremno bitnih igraca povredilo i da je to glavni razlog za pobedu druge ekipe. "Da se taj i taj nije povredio imali bismo daleko vece sanse da pobedimo" prica. Niko ne prica vise o tome da su Durent i Klej bili povredjeni, da je cela prica 80-ih i 90-ih mogla da ode u sasvim drugom istorijskom pravcu da nije doslo do tih kljucnih povreda. Odlican tekst, ali su neki pokazali svojim "znanjem" u komentarima da ovo nije za svakog b92 intelektualca. Samo bih dodao da su ove sezone u osvajanju titule jako bitan faktor bile i sudije koje su iskasapile Denver u finalu Zapada, a to nije nesto sto samo mi ovde pominjemo vec su svi po internetu prozivali sudije, NBA i Lejkerse tokom i posle tih utakmica.


    P.S. Posto sam video da neki na internetu spominju LeBrona i doping, samo cu ovo reci:
    - Pogledajte LeBrona u zavrsnici utakmica 2 i 3 protiv Denvera, ispustio je dusu. Spreman za aparate jer koji minut vise i pada u nesvest. Nakon toga, pogledajte ga od utakmice 4 protiv Denvera pa sve do ove od sinoc protiv Majamija. Jel ste primetili razliku???
    (Jaran, 12. oktobar 2020 13:26)

    # Link komentara

  27. Sta je zakljucak? Nijedna prevara u sportu i zivotu nece biti zaboravljena. Ne broje se uopste stvari koje zvanicnici NBA zele da se broje, normalni ljudi pamte i sve manje cene NBA. Sramno guranje Lejkersa na silu u finale preko Denvera, na primer. Sramne izjave igraca koji su se na najgori mogucnacin pocelida se trpaju u politiku o kojoj znaju isto koliko i o Dostojevskom. Da nije bilo Majamija sa totalno autsajderskim timom i sansama za pobedu tek onda niko ne bi gledao Lejkerse kako na silu i po svaku cenu podizu pehar, pa ko zeli to da gleda?
    (objektivno, 12. oktobar 2020 13:25)

    # Link komentara

  28. A zašto je Lebron "najveći ikada"?? Statistika tako kaže?? Recimo, po toj istoj statistici igrač sa ubedljivo najvećim procenom šuta iz igre je DeAndre Džordan. Sustigao je Stoktona po asistencijama?? Kad je Stokton igrao asistencija se pisala tako što daš nekome loptu, ovaj šutne i pogodi i to je to. Danas možeš da izvedeš loptu pod košem, ovaj pređe čitav teren, predribla dvojicu i da koš i to se vodi asistencija. Po toj računici Stokton bi imao najmanje 10.000 asistencija u karijeri. Skokovi su se računali tako što se lopta odbije od obruča i ko uhvati pre nego što padne na pod to je skok. Danas se pogodi obruč, lopta odskoči par puta, ko je najbliži hvata i to se zove "skok" (mada je REBOUND i u prevodu...hm, "odbijanka").
    Nekada su se NBA pravila menjala da jedan Vilt Čemberlejn ne bi bio toliko dominantan u ligi, danas se pravila menjaju da bi kojekakvi poluigrači postajali zvezde. A taj Vilt i dan danas, posle 60 godina, drži toliko NBA rekorda da ga ni Džordan ni Džejms zajedno ne mogu dostići.
    Samo je imao tu nesreću da bude uvek okružen dunsterima protiv jednog od najjačih timova ikada u NBA - Raselovih Seltiksa. I nikada se nije žalio niti tražio nekakve zvezde da igraju sa njim.
    A po meni on je veći i od Džordana, samo što tada nisu mediji upravljali svetom, već su muškarci bili muškarci.
    (Lajavi krelac, 12. oktobar 2020 13:20)

    # Link komentara

  29. Bravo Stefane odličan tekst, mnogo činjenica sam čuo po prvi put.

    Ali ova da je Eldžin Bejlor prežive pad iz aviona i pogodio plast sena je toliko ne verovatna da sam morao da je proverim, naravno ispostavila se kao netačna.

    Motor od aviona je kreno da se puši zbog izlivanja ulja i morali su hitno da slete u polje kukuruza. Niko nije iskakao i padao u plastove sena, ali svakako su imali ogromnu srecu da bezbedno slete i prežive.
    (brka, 12. oktobar 2020 13:20)

    # Link komentara

  30. Postujem Lebrona, za mene nikad nece biti GOAT, po meni je treci nako n MJa i Mambe. Ali to nije bitno, samo moje misljenje. Svako ima svoje.

    Sto se tice rejtinga svi pricaju o NBA rejtingu, ali niko ne spominje da je rejting i NHL-a a pogotov NFL-a (koji je najdominantniji u SAD-u) strasno pao ove sezone. Ocigledno je da ljudima nije toliko do sporta sad, imaju drugih briga. Ima tu i drugih faktora (striming, ukidanje kablovske u domacinstvima) i naravno BLM ali sigurno da nije to jedini faktor
    (frajko, 12. oktobar 2020 13:17)

    # Link komentara

  31. Svaka cast Lebronu i lejkersima, ali kad vec analiziramo ovako duboko, sta cemo s tim da u pravilniku pise da je on zaradio suspenziju za sledeci mec kad je izasao s terena a da utakmica nije gotova. A to sto je dejvis takodje zasluzio suspenziju? Koliko faula u napadu lebronu nije svirano, covek bukvalno bije laktom na svakom ulazu skoro. Da se ne lazemo, morali su da osvoje i to je to. Jaki su, to stoji jer da nisu ne bi osvojili koliko god imali pomoc. I da, po mom misljenju Lal su jaci od denvera, ali nagetsi nisu ni dobili sansu da se nadmecu zbog sudija. A ovo za gledanost je potpuno tacno, na teritoriji usa najmanja gledanost ikad i to bas kad nemaju drugo sta da glesaju u sportu.
    (Hakeem the dream, 12. oktobar 2020 13:14)

    # Link komentara

  32. Sjajan tekst. Sve realno sagledano.
    (Daulex, 12. oktobar 2020 13:02)

    # Link komentara

  33. Najveca sramota za tako velik klub.
    BLM, VOTE titula brought to you by democrats.
    Ovu mrlju nikad necete sa sebe skinuti. A ja za vas navijam otkad znam za NBA. Sramote jedne.
    (Makaveli, 12. oktobar 2020 12:58)

    # Link komentara

  34. NBA sama sebe urušava. Pustili su da se prave super timovi i to je odnelo sve dođavola. Osamdesetih i devedesetih je bilo više zvezda i svi su sedeli u svojim timovima. Dreksler je prešao u Hjuston na kraju karijere i Barkli u Finiks, i to je to. Lejkersi su krajem devedesetih spojili O'Nila i Kobija i tada je već krenulo sa izuzecima. Sada te je Majami te je Klivlend te je GS te su Lejkersi...
    (Ivan, 12. oktobar 2020 12:54)

    # Link komentara

  35. GOAT osvojio i sa LAL,ko je veci misevi?!
    (Goran Loznica, 12. oktobar 2020 12:13)

    pa sad, 6 uzastopnih titula i 6 izgubljenih finala proceni sam ko je
    (aki, 12. oktobar 2020 12:19)akiju osoba pod tim nikom koju pokusavas trolovati...
    (jebesestru, 12. oktobar 2020 12:54)

    # Link komentara

  36. Dzabe vam tekst, haters gonna hate.
    (Aleksej, 12. oktobar 2020 12:28)

    # Link komentara

  37. Za kolumnistu - Realno sagledana prica.

    To sto ce se ljudi koji su ostrasceni, koji ne podnose da ne budu u pravu i drze da je njihovo misljenje jedino i iskljucivo tacno, to je njihov problem. Imas mnogo takvih botova na komentarima o NBA kosarci bas na ovom portalu (Skip Bejles sa B92 komentara (pera panter odmila)) koji su tu jednostavno da bi talasali i cak i kada imaju validne argumente. Sustina jeste da LeBron da dodje i do 6. prstena, naci ce se ljudi koji ce ga omalovazavati zbog njegovih uspeha (peca panter) kako on nema poeziju u rukama ili auru ili sta vec. Kako je Avdic jednom napisao, a ja cu parafrazirati - Litvanci nikada nece priznati da je neko bolji, uvek ce naci izgovor. Zvezde im se nisu poklopile, Sabonis u 50oj godini nije igra ili tako nesto. To je parafraziram - parapsihopatologija kod ljudi, i LeBron takvim ljudima nece nikada biti dobar kao MJ, pa makar imao i 3x vise prstenova. Licno mislim da je najveci ikada, jer cuveni MJ nije imal cojonese da gura svoju pricu po svaku cenu, pa je imao 2 izleta van NBA dok LeBron u skoro 36oj i dalje leti a kraj leta se jos uvek ne vidi.
    (Damjanov zelenko, 12. oktobar 2020 12:27)

    # Link komentara

  38. @petarczv hahahahahaha, plaky
    (jabariparker, 12. oktobar 2020 12:22)

    # Link komentara

  39. Ne poredi se igra u odbrani gde grizes, bijes, lomis (i svaka cast za pristup).
    I igra u napadu gde kukas, padas, places za svaku sudijsku odluku.
    Jednistavno izaberi pristup. Ne moze oba!
    (jwnshe, 12. oktobar 2020 12:19)

    # Link komentara

  40. GOAT osvojio i sa LAL,ko je veci misevi?!
    (Goran Loznica, 12. oktobar 2020 12:13)

    pa sad, 6 uzastopnih titula i 6 izgubljenih finala proceni sam ko je
    (aki, 12. oktobar 2020 12:19)

    # Link komentara

  41. Lijepa poenta, svaka čast za impresivno znanje.
    (sancopansa, 12. oktobar 2020 12:18)

    # Link komentara

  42. Svaka cast za tekst majstore.

    Mrzim idealizovanje i omalovazavanje, istina je uvek negde izmedju ta dva. Ono sto sada radi Dzejms je isto ono sto u poslednjih 10 godina rade Rafa i Novak, Kristijano i Mesi, Hamilton, O Saliven...mozes LBJ da volis ili da mrzis, ali moras da postujes to sto radi. Na papiru, Lejkersi sigurno nisu imali najjaci tim ove godine, Klipersi su bar 20% jaci, ali eto, titula je kod zutih.
    (Dovla, 12. oktobar 2020 12:16)

    # Link komentara

  43. Kako cudan tekst. Nije najjasnije sta se htelo postici, pogotovo sa poslednjom fotkom. Nabacano.
    Uopste toliko ljudi ne hejtuje ovu titulu pa da ide ovakav tekst. Mozda u americi, ali ovo nije amerika
    (Tor, 12. oktobar 2020 12:16)

    # Link komentara

  44. GOAT osvojio i sa LAL,ko je veci misevi?!
    (Goran Loznica, 12. oktobar 2020 12:13)

    # Link komentara

  45. Naravno da je miki maus titula. 5 meseci pauze sto je za lebrona bilo kao poručeno posto gazi 36tu,pa nema gostujucih terena, publike, putovanja.
    Nije bilo najbolje ekipe zapada i ucesnika poslednjih 5 finala GSW takodje ni najboljeg igraca na svetu durenta kao i irvinga +jordan, Dinwiddie i ostatak Brooklyna koje ce ove sezone biti jedni od najjačih favorita za titulu.
    (petarczv, 12. oktobar 2020 12:04)

    # Link komentara