1. Samo zvezdu i buktinje u crno.i to jeje to
    (Dušan, 6. mart 2024 06:50)

    # Link komentara

  2. Daaaa...još juče.
    (beliorao, 11. mart 2022 17:32)

    # Link komentara

  3. NETREBA nikako menjati nas voljeni GRB, voljenog PARTIZANA. On nas je krasio sirom sveta... crno bele boje je - I to je ono pravo. Nedirati u SVETINJU, a drugi klubovi sirom sveta neka cine sto Im volja. PARTIZAN MORA OSTATI NEOKRNJEN SVAKAKO....ko ko
    (Zoran VUCUROVIC, 9. jul 2021 18:14)

    # Link komentara

  4. ne bi trebalo da se menja grb dobar je takav kakav i jeste zato pustite grb na miru i nemojte da ga menjate jednosavno bi bilo glupo da se grb promeni a posebno ime kluba nikako da se ne menja nit da se menja boja
    (Lazar, 16. mart 2021 03:10)

    # Link komentara

  5. sto se mene tice trebe promeniti grb i otarasiti se tita i komunizma jednom zauvek. i doneti zakon da se ime nemoze menjati,grb mora. muka mi je od petokrake i bratsva i jedinstva. ali boim se da u svemu ovome nismo mi ,kao sd partizan problem. nego kako da drzava dozvoli da partizan bude i zvanicno po grbu srpski klub a da komsinica ostane zakovana za crveni komunizam.
    (KAJO, 17. jul 2020 08:28)

    # Link komentara

  6. Треба да промени грб Партизан.Да избаци петокраку и буктиње.Већ постоји грб са круном и двоглавим орлом.Навијачи користе на заставама, мајицама, телефонима.Партизан је боје променио, биле су плаве, црвене, црвено беле на пруге, бели дрес црвени шорц, бели дрес црвена пруга укосо, плаво бели, црвено плави.Све су те слике биле на друштвеним мрежама и блоговима Партизановаца.Дакле не само црвено плави.Носили су шта су имали.Заставица је била пола црвена пола бела са грбом Партизана.Све те слике постоје.И ја сам мислио да је Партизан био само црвено плави.Данас све може да се види и зна.Име нека остане.Партизан.
    (Партизановац, 16. jul 2020 11:06)

    # Link komentara

  7. Ne treba ništa da se menja svi su donekle shvatili ko su bili partizani i koliko su SRBA pobili na čelu sa drugom titiom, Tudjmanom i ostalim srbomrscima. A bili su i veliki oslobodioci, čim nemci pobegnu pred rusima dolaze partizani i oslobadjaju teritoriju.
    (Pavlović, 15. jul 2020 21:22)
    Kao da su u partizanima bili vanzemaljci a ne Srbi koji su ubijali Srbe. Ratovali partizani protiv cetnika i njihovih saradnika i ratovali cetnici protiv partizana i njihovih saradnika, vodili su rat protiv okupatora i jedni protiv drugih i u tom ratu je naravno narod najvise stradao.
    (dfghjk, 16. jul 2020 00:00)

    # Link komentara

  8. Da li bi Partizan trebalo da promeni grb?

    Treba raspisati referendum.
    (313, 15. jul 2020 23:36)

    # Link komentara

  9. Italijanski grb ima petokraku. I nikome ne pada na pamet na cizmi da to menja. Austrijski grb ima srp i cekic. Partizan je nastao kao produkt jednog vremena, prerastao u instituciju, samo ime je starije od komunizma. Heineken dolazi iz holandske kraljevine, ima crvenu petokraku pa to ne smeta. Partizanov grb je takav kakav je, kone smeta neka navija za ofka. Uostalom i Edi Grant na svom imanju drzi ponosno zastavu Partizana sa grbom.
    (True lies, 15. jul 2020 23:28)

    # Link komentara

  10. Kuća gori a baba se češlja.
    (Zeleni Bil, 15. jul 2020 21:36)

    # Link komentara

  11. Ne treba ništa da se menja svi su donekle shvatili ko su bili partizani i koliko su SRBA pobili na čelu sa drugom titiom, Tudjmanom i ostalim srbomrscima. A bili su i veliki oslobodioci, čim nemci pobegnu pred rusima dolaze partizani i oslobadjaju teritoriju.
    (Pavlović, 15. jul 2020 21:22)

    # Link komentara

  12. Ovo i nije neko pitanje, posto Partizan niposto svoj grb nece promeniti. Napravite anketu da li Crvena treba da promeni ime u F.K.UDBA. E, tu bi vec bilo zanimljivo videti rezultate.
    (PFC, 15. jul 2020 19:22)

    # Link komentara

  13. Ništa gore ne može da zadesi jedan narod nego kada izgubi identitet. Pa da li je moguće da su navijači nasa dva najveća kluba, kojih je 90 % u ovoj zemlji, ponosni na petokrake u srcu oba grba. Komunisti i diktator Tito su bukvalno uništili za 50 god ono što se vekovima gradilo , "ali živelo se lepo" hahaha ludilo mozga.
    (Đorđe, 15. jul 2020 18:17)

    # Link komentara

  14. Butkinja da se zameni sa krunom i krstom, kao kod npr Reala, petokraka da se zameni bilo čime, i naravno, ćirilica na "FUDBALSKI KLUB".
    (Anonimus ako neko pita., 15. jul 2020 17:29)

    # Link komentara

  15. Nema razlike izmedju partizana i zvezde. Osnivaci su im isti, u grbovima nose petokrake, samo ih dele boje crna i crvena.
    Drugi veliki derbiji po Evropi imaju jasne ideoloske, regionalne ili neke druge podele, kod Zvezde i Partizana to ne postoji.
    Sto je jos gore oba kluba od pocetka do danas su pod kontrolom vojske i policije, a danas razlicitih kriminalnih struktura. Vec 30 godina oba kluba sluze za regrutovanje dilera, batinasa, obezbedjenja...
    Treba oba kluba ugasiti.
    (Kimi, 15. jul 2020 17:22)

    # Link komentara

  16. Naravno. Ime takođe menjati.
    (Perperius, 15. jul 2020 16:06)

    # Link komentara

  17. @@Na grbu im Crvena Zvezda u glavi Bari, ko su oni u stvari!?
    (Miladinka, 14. jul 2020 18:02)

    Umisljas velicinu, pucaju te kompleksi, lozis se na zvezdu, grobari u glavi, ko ste vi u stvari?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mali komarovi decki, 14. jul 2020 18:38)

    Nekadasnji prvaci Evrope i sveta. A vi?
    (Toliko, 14. jul 2020 20:47)

    I? Sto to ne rekoste ovim sto vam daodse 40 golova u 4 utakmica? Verovatno bi seli na teren i ne bi igrali ali eto...ups...nisu znali. To se tice smao vas, nemoj u svojoj malenkosti da tripujes da je bitno bilo kome jos. Jeste lepo ali ne mesajte druge. Osim ako konstantno ne trazite potvrdu kod drugih ali to je vec vas problem i malenkost.
    (delije sa seRvera, 15. jul 2020 16:04)

    # Link komentara

  18. Super bi bio grb sa parnim valjkom u sredini.
    (Konzervativna Srbija, uplasena od buducnosti i skrivena u laznoj proslosti, 15. jul 2020 14:14)

    # Link komentara

  19. (analiza, 14. jul 2020 21:40)

    Не знам где сте се препознали, говорећи о имену партизан говорим о онима по којима је добио име, никако о навијачима тог клуба, наравно да имам много пријатеља гробара и ником не желим зло!
    Оснивачи нам ипак нису исти, вас јесу основали комунисти, нас нису...
    Постојали смо као клуб када су дошли и налепили нам петокраку и променили име, дакле оснивачи нам нису исти.
    (Црвена звезда 1913, 15. jul 2020 13:07)

    # Link komentara

  20. Najsmešnije od svega je kad neko kaže-"jesam Crnogorac al' navijam za Partizan". Jednom za svagda: vaši Crnogorci,svi odreda narodni heroji i pokretači 13-julskog ustanka protiv okupatora u vašoj državi 1941-e,su osnovali F.K.Partizan po završetku oružanih borbi 4-og oktobra 1945-e u Beogradu. General Peko Dapčević sa Cetinja,Ratko Vujović iz Nikšića,Svetozar Vukmanović Tempo!! U osnivanju je učestvovao i sin beogradskih buržuja-Koča Popović,komandant Prve proleterske brigade. Po rečima gen.Peka Dapčevića- uzor im bio moskovski CSKA,a ideja im je bila da i pobednička Jugoslovenska Armija ima svoju fudb. sekciju.Otuda i prvobitne cveno-plave boje. Dakle, crnogorska partizanska gerila je osnovala naš klub i ta činjenica nam svima može služiti samo za večiti ponos!!!Partizan je sve do 1990 god.bio simbol jugoslovenstva,i nesporno je kako je upravo zbog toga bio navijački izbor mnogih ljudi bez obzira na njihovu naciju i veru. Petokraka sa grba se mora ukloniti.Jer, ona jeste simbol zla koju je činila OZNA i komunistička vrhuška prema srbijanskom građanstvu. Masovna streljanja,otimačina imovine nedužnim ljudima,zločini iz osvete nad podunavskim Švabama u Vojvodini posle rata, Goli otok... S'druge strane,velika greška bi bila sklanjanje sa grba latiničnog i ćiriličnog natpisa imena kluba. Ta dva naša pisma na jednom mestu-su nešto najlepše na Partizanovom grbu. Pozdrav za sve prave Grobare širom bivše Juge,gde god da su!
    (Milan, 15. jul 2020 11:53)

    # Link komentara

  21. Neka menjaju samo da maknu ovo crno, zafarbase klinci pola bloka u crno daj nesto zuto plavo zeleno pa da i od tih huligana nesto pametno docekamo, ubise ovi crni zidovi jako depresivno...
    (Okrecitebeograd, 15. jul 2020 09:01)

    # Link komentara

  22. Pa i u matičnim knjigama rođenih na piše da smo rođeni u jugoslaviji pa tako i fk partizan je rođen u jugoslaviji i grb treba da ostane isti kao šta je jer istoriju ne možeš izmeniti klevetanjem ili iznositi neke ideološke poluistine
    (Petar, 15. jul 2020 08:41)

    # Link komentara

  23. Jednostavno. Umesto buktinja, kruna. Umesto petokrake 4 s .Lepo izgleda.
    (Boba, 15. jul 2020 08:15)

    # Link komentara

  24. Partizan je sportsko drustvo. Vidim da mnogi komentarisu da nije jugoslovensko. E pa jeste, to je bio naj jugoslovenski klub od svih na ex yu prostorima. Mnogi se nece sloziti, ali Partizan je bio najvoljeni klub u Jugi. Ostali su polako pocinjali biti nacionalisticki klubovi. Ja sam iz Crne Gore i osjecam se crnogorcem, ali navijam za crno bele. Jednom prilikom mi je jedan kolega veliki srbin iz CG rekao kako ti kao crnogorac mozes navijati za Partizan. Ja sam ga pitao kako kinez moze navijati za Mancester. Sto je rekao Mate Parlov kada su ga pitali za nacionalnost u vrijeme Tudjmanove vladavine. Ja ne mogu da budem nacionalista ja sam svecki prvak. Da Partizan prebacite u p
    Pakistan ja bih navijao za njega. Grb ovog kluba je prelujep. Ja tu nista dirao ne bih.
    (Gilgames, 15. jul 2020 05:55)

    # Link komentara

  25. Pokusavam satima da proniknem u Panticevo razmisljanje. Mozda misli da je Partizan limitiran sa grbom kakav jeste jer Partizan i postoji i djeluje u ipak evropskom sistemu u kome je "komunizam" i "kradja" nesto izmedju cega se stavlja znak jednakosti. Prisilna kolektivizacija i otudjenje imovine jeste nesta sto se desilo u SFRJ i to je bila neka ideologija tada, pogresna i nezakonita, zbog koje drzim da se SFRJ i raspala. Nekako je utkano nesta pogresno u samo tkivo drzave, nesta nakaradno u sistemu vrijednosti, pa smo zavrsili svi odreda, sem Slovenaca, manje ili vise sa drzavicama i sistemima i "junacima" kakve imamo. Njemci su imali Hitlera i 1945 se predvidjalo da zivot u Njemackoj nece biti moguc 20-30 godina. Ali...vec 1950-ih su izvozili auta u SAD. Mi smo svojatali FIAT kao svoj auto i drlog verziju istog probali uvaliti u SAD 1985. I takav nitkov svih vremena, Hitler, nije "uspio" tako da sve unisti. To ne znaci da mislim da su Tito i saradnici bili losi ljudi. To su bila takva vremena, gledanja, maksimalno ostrascena i radikalna. E sad, ima tu i druga dimenzija, ona vedra, za koju drzim da je Partizan predstavljao, predstavlja i, nadam se, da ce predstavljati. Od kad znam za sebe, od sredine 1970-ih, Partizan je predstavljao INTERNACIONALU u nekom izvornom smislu. Ima da si covjek. Budi covjek. Budi uvijek covjek. Jeste, Partizan je ideoloski klub, ali tu je sva filozofija od kad znam za njega. Radi, budi dobar, trudi se i budi vazda covjek, prije svega.
    (Budi covjek, 15. jul 2020 03:36)

    # Link komentara

  26. Ja bih pitao sve ove koji bi menjali grb ko je stvorio Partizan i Crvenu Zvezdu? Da nije Kralj Petar II Karadjordjević? Auh da, on je pobegao avionom glavom bez obzira sa celom vladom i visokim oficirima u London. Istoriju pišu pobednici. Oni koji su dali svoj život za Srbiju i Jugoslaviju. Nemojmo da se brukamo i oko ovoga.
    (Spužva Bob, 14. jul 2020 17:28)

    Kako da se kralj vrati u zemlju kad su mu ti 'pobednici' zabranili to? Ti 'pobednici' bi jos isli po sumama i gorama, da Rusi nisu svratili u ove krajeve.
    (kuca smeca, 15. jul 2020 03:33)

    # Link komentara

  27. Колико је само Срба побила та петокрака, а Срби јој и данас певају и диве јој се. Да ли ви знате људи да су комунисти са Немцима направили договор да ће заједно штитити Јадранску обалу ако Савезници крену да се искрцавају. Да је Југославија била у НАТОу
    . Да ли ви знате колико је имовине комунизам отео од Срба, уништио индустријалце, сељаке, предузетнике, занатлије. Да је убио духовно, финансијски и морално Србе, да је Јасеновац радио пуном паром а могли су да га ослободе још 1943...Само ви скандирајте тим симболима српске глупости и трагедије.
    (Бинср, 15. jul 2020 03:30)

    # Link komentara

  28. @ gorki

    Када погледаш грб(ове) Партизана, јасно је да је то један исти грб који је еволуирао. Сви елементи су у суштини остали исти. Боје дреса смо променили (нисам тиме одушевљен, али је тако), и ту промену је пратила промена боја на грбу.

    Вероватно ти је било тешко да прихватиш Партизанове титуле деведесетих, па ти је лакше да рационализујеш све то некаквом причом о "повијању". Уосталом, по речима Книњанина Мирка Марјановића, деведесетих сте добијали све што сте тражили. Ако може о нечему да се говори, може о томе да смо вас надразбојничили. Али немате право да се буните, јер сте били неспособнији, а исти. Ако неко има право да се буни, то су остали клубови. Мада и они краду када им се пружи прилика.

    А ако баш хоћеш, повијамо се управо сада. И управа и трибина. Али је то нека друга прича. Што не мења на ствари да сте доказана мезимица ове власти. Додуше, успело вам је једном и да изгубите намештену титулу.
    (Јабучило, 15. jul 2020 02:39)

    # Link komentara

  29. Само да је све на ћирилици, једино што би ја изменила.
    (Сандра, 14. jul 2020 23:56)

    # Link komentara

  30. Na engleskom je partizan neko ko SNAZNO PODRZAVA (fran. - PRISTALICA) neki PRINCIP, OSOBU ili PARTIJU (ne nuzno komunisticku).Istorijski, partizansko ratovanje nema veze sa komunistima i javilo se mnogo ranije.Postojali su i "Partisan Rangers" u americkom gradjanskom ratu.Dakle ime moze da se tumaci kao neko ko snazno podrzava (sportski tim), a ne kao komunista.Zato Partizan nije nespojivo sa belim orlom i ocilima (Albanci su samo dodali petokraku iznad crnog orla na zastavi, a posle je skinuli, konacno ni komunistima nije bio problem da skinu krst sa stita sa ocilima i uguraju ga u grb SR Srbije).Zato bih ostavio petokraku ispod plavo-crvene trake i natpisa "Partizan".
    (Dokoni dizajner, 14. jul 2020 23:38)

    # Link komentara

  31. Srpska istorija ne počinje od '45 godine.
    (88, 14. jul 2020 12:23)

    Istorija Partizana i Zvezde pocinje njihovim osnivanjem '45. Ops, sah-mat!
    (Sorry, 14. jul 2020 21:48)

    # Link komentara

  32. 1913,dogovorite se sami sa sobom, ko je koga osnovao. U komentaru kažete da ste za menjanje imena voljene CZ jer su zvezdu na štit stavili ISTI oni koji su osnovali JSDP. Opa, imamo istog osnivača, kolega. A sto se tice komentara o tome da je jedini dobar partizan... kao u izjavi o Indijancima, stvarno moram da kazem, nadam se da samo "lajete" a ne ujedate jer bi to onda bilo strasno.Tacno iz vaših komentara čovek može da pomisli da bi ste označili petokrakom kuće svih navijača Par, zabranili brakove sa navijačima Par, ne bi mogli da sede u busu napred s ostalima, samo da imate vlast da možete da se rešite tog "zla". U kom svetu vi živite, da mi je znati, čime li se bavite, srecete li ljude na poslu, imate li rodbinu, porodicu, prijatelje -, jer nema šanse da baš niko vama drag i poznat ne navija za Par pa me bas zanima kako se prema njima ponašate.
    (analiza, 14. jul 2020 21:40)

    # Link komentara

  33. A sto cigojneri ne bi promenili grb manite se vi nas.
    (Musa kesedzija, 14. jul 2020 21:37)

    # Link komentara

  34. Partizan ima slavno ime i samo znacenje je mocno,naravno da nema nikakve veze sa komunizmom kao ideologijom..Ali na grbu petokraka itekako ima veze sa komunistickom ideologijom i suvisna je na nasem grbu..mislim da bi grb Beograda bio idealan na sredini,kombinacije crne-bijele-sive mogu odlicno da se uklope..takodje i sest buktinja vise nema nikakvog smisla..esencija FK Partizan nije grb,vec je mijenjan u proslosti..da se drzimo petokrake samo jer smo navikli na nju je apsurd..
    (Miki, 14. jul 2020 21:30)

    # Link komentara

  35. Партизан јесте неколико пута мењао грб, али се суштински ниједан елемент грба није значајно променио. Погледај мало слике. Све промене су суштински биле козметичке. Једина крупна промена је увођење слова ПАРТИЗАН уместо ловоровог лишћа, али ни то није одрицање од овога или онога, већ нови квалитет. Промена боје грба је последица промене клупских боја. Али традиција грба суштински је непромењена. Питај било ког хералдичара о томе. Име и петокрака нас подсећају да смо настали у турбулентно доба, да су нам родоначелници победници над фашизмом. Ја сам на то поносан.

    А твоје јалове оптужбе о "повијању"? Нећу им давати на значају коментаришући их.
    (Јабучило,

    Ako je ista ovde kozmeticko onda je to tvoj patetican pokusaj da opravdas ili objasnis menjanja vaseg grba. Na tvoju zalost navodis te sitne kozmeticke promene u vidu promene boja grba i promene naziva u samom grbu?!?!!! i samim tim dokazujes da se ne radi o nikakvim kozmetickim promenama nego o sustinskim. Od zutog grba dosli ste do crno belog. Verovatno bi i dokazivao da ste i boje promenili kozmeticki i od originalnih crveno-plavih dosli do crno-belih.
    Ti bi verovatno pateticki pokusao i promenu grba KK partizan u periodu partizanCEPTERA nazvao kozmetickom sitnom promenom!!!!! Siguran sam da bi i za to nasao neko "pametno" objasnjenje!!!!

    I da ne zaboravim, povijanje koje "ne zelis da komentarises da mu kao ne bi dao na tezini", je u stvari tvoja nemogucnost da makar pokusas da opovrgnes ono sto sam napisao!!!
    (Gorki, 14. jul 2020 21:11)

    # Link komentara

  36. Шта на ово каже јуловац Ћурковић?
    (Гробомрз, 14. jul 2020 20:55)

    # Link komentara

  37. Prosto je neverovatno da na neku vest koja bi trebala da bude skroz grobarska stvar, bude ovoliko navijaca Zvezde. Pogotovu ovih poput 1913 koji ufiksiraju neku svoju istoriju i lupetaju gore nego prozor na promaji.
    Iako sam navijac Partizana povodom ovog pitanja sam ravnodusan. Danas se sve rebrendira i modernizuje, pa tako i grbovi. Ukoliko procitate istoriju bilo kog engleskog kluba videcete da su grb menjali u proseku 10 puta u svom postojanju. Najnovije sam citao za Everton npr. Pogledajte grb sada i grb nekada. Pa zamislite kakva je bila promena kada je neko bordo plave dresove zamenio u crno bele. Pa to bi danas izazvalo revoluciju.
    Niko ne moze da promeni nasu istoriju (kao sto to cine sebi komsije) ali od nje se ne zivi. Partizan je bio vojni klub, vise nije. Bio komunisticki i jugoslovenski, vise nije. Meni ne smeta ni crvena zvezda u grbu ni baklje ali postujem ako nekom smetaju. Ne bih imao nista protiv da to promene samo molim da se ne uvode neke nacionalisticke gluposti jer Partizan je nesto mnogo sire i od Beograda i od Srbije!
    (Bob Sent Kler, 14. jul 2020 20:53)

    # Link komentara

  38. @Na grbu im Crvena Zvezda u glavi Bari, ko su oni u stvari!?
    (Miladinka, 14. jul 2020 18:02)

    Umisljas velicinu, pucaju te kompleksi, lozis se na zvezdu, grobari u glavi, ko ste vi u stvari?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mali komarovi decki, 14. jul 2020 18:38)

    Nekadasnji prvaci Evrope i sveta. A vi?
    (Toliko, 14. jul 2020 20:47)

    # Link komentara

  39. @ gorki

    Партизан јесте неколико пута мењао грб, али се суштински ниједан елемент грба није значајно променио. Погледај мало слике. Све промене су суштински биле козметичке. Једина крупна промена је увођење слова ПАРТИЗАН уместо ловоровог лишћа, али ни то није одрицање од овога или онога, већ нови квалитет. Промена боје грба је последица промене клупских боја. Али традиција грба суштински је непромењена. Питај било ког хералдичара о томе. Име и петокрака нас подсећају да смо настали у турбулентно доба, да су нам родоначелници победници над фашизмом. Ја сам на то поносан.

    А твоје јалове оптужбе о "повијању"? Нећу им давати на значају коментаришући их.
    (Јабучило, 14. jul 2020 20:45)

    # Link komentara

  40. Kad već ne mogu da se raspuste sve fudbalske lige u Srbiji, onda bar ostavite sve kako je bilo.
    (Dixi, 14. jul 2020 20:32)

    # Link komentara

  41. Ne, i ne.. Partizan je ikona jugoslovenskog i srpskog sporta. Taj grb oznacava mnogo uspeha i pobeda. Uzgred, navijam za Zvezdu.
    (Dali Bocek, 14. jul

    Нека онда игра у Југославији....
    (Црвена звезда 1913, 14. jul 2020 20:28)

    # Link komentara

  42. Ime kluba je Partizan, kakvo crno distanciranje od komunizma? Posebno sam ponosan na to sto smo kroz svo zlo devedesetih ostali isti i nismo se povijali kao komsinica, menjali, izmisljali istoriju kluba, lagali sebe i druge. Jedinu promenu koju bi predlozio je da nam glavna garnitura dresova bude bordo-plava kao na pocetku a rezervna crno-bela ili bela. Partizan u srcu!
    (dfghj,

    Komentar ti je na nivou "nick" koji je isti kada moje dete od dve godine pokusa da kuca na tastaturi.
    Jedino vredno ovde je to da te covek poklopi komentarom. Kazes da si ponosan na to sto se niste povijali necemu. Pa dolaskom devedesetih vi ste ti koji ste se povijali i savijali novopridoslim politicarima i preko njih uspeli da stignete Zvezdu po broju titula u fudbalu i prestignete je u kosarci(to sus amo dva primera). Tim povijanjem ste i uspeli da se iz VOJNOG kluba transformisete u neki pokusaj gradskog kluba. Tim povijanjem ste i dobili JNA. Tim povijanjem ste i dobili Teleoptik. Tim povijanjem ste i presli iz hale Sportova presli u Pionir....itd itd.
    Osim tih sitnica, ovde jasno pise da ste menjali grb 5 puta. A i boje vam nosu bas originalne.
    Tako da nemojte samo vi da nam prebacujete o povijanju i tome da ste vi "JEDAN grb" i "JEDNE boje"
    Toliko o tvom ponosu!!!!
    (Gorki, 14. jul 2020 20:06)

    # Link komentara

  43. Ugasiti. To.
    (ime, 14. jul 2020 19:44)

    # Link komentara

  44. Bice promenjen kad-tad.
    (F, 14. jul 2020 19:37)

    # Link komentara

  45. UGASITI OBA KLUBA
    (DjapeKorleone, 14. jul 2020 19:22)

    # Link komentara

  46. "Грешиш пријатељу, јсдп трба да се угаси и у хумску врати БСК, за Беле орлове се слажем!
    Јсдп има такво наслеђе да само гашење клуба може да избрише титоизам који баштине!
    (Црвена звезда 1913, 14. jul 2020 15:40)"

    U pravu si.Samo to isto treba da vazi i za CZ.Kao sto je Partizan preuzeo stadion BSK,tako je i CZ isto uradila sa stadionom sk Jugoslavija(prvobitno sk Velika Srbija).Stadion sk Jugoslavija je imao dimenzije Olimpijskog stadiona u Berlinu i bio je predvidjen da primi 50 000 gledalaca i pored stadiona je izgradjen citav sportski kompleks pomocnih terena,biciklistickog veledroma,strelista,bazena,teniskih terena,terena za rukomet,kosarku,odbojku,dvorana za borilacke sportove,restoran i klupski dom.Takodje je imao i reflektore i 22.juna 1932. je odigrana prva nocna utakmica protiv Rasinga iz Pariza(dobila sk Jugoslavija 3:0).Nakon 2.sv. rata klub sk Jugoslavija je ugasen a stadion je predat Crvenoj Zvezdi.
    Tako da,imate i vi nasledje za gasenje ako cemo tako da gledamo.Jedina dva kluba u bivsoj SFRJ koje je jedan osnovala vojska,drugi milicija.Da podeli Srbe.Navijam za Partizan ceo zivot,ali ne bih imao nista protiv(pogotovo sad kad i nas i vas vode kojekakvi)da se i mi i vi kao klubovi ugasimo i da u Beogradu postoji samo jedan klub,BSK.
    (Gavra, 14. jul 2020 19:20)

    # Link komentara

  47. Pantić zaboravlja jednu činjenicu-ne menjaju Juventus,Mančester i Real menjaju grb iz čisto marketinškog razloga,da bi prodali više dresova.Više zarade za sezonu od prodaje dresova i kojekakvih džidžabidža sa grbom nego Partizan i Zvezda od transfera u zadnjih 5 sezona...
    (Generacija '82, 14. jul 2020 19:15)

    # Link komentara

  48. Treba promeniti oba grba i imena.
    Na Marakani gajiti krave, na JNA koze i ovce.
    Veća korist i za narod i za državu. :D
    (brIvam, 14. jul 2020 19:12)

    # Link komentara

  49. Ne, i ne.. Partizan je ikona jugoslovenskog i srpskog sporta. Taj grb oznacava mnogo uspeha i pobeda. Uzgred, navijam za Zvezdu.
    (Dali Bocek, 14. jul 2020 19:11)

    # Link komentara

  50. Kada javna kuća loše posluje ne menja se nameštaj u istoj, nego nešto drugo. "Novinar" Pantić bi da menja grb, da ukine SD Crvena Zvezda, KK Partizan i svašta bi on nešto samo da ne dira svoje finansijere iz aktuelne uprave FK Partizan. Da li se navijači Partizana pitaju čija je pudlica Željko Pantić? Svojom mržnjom prema Zvezdi kupuje navijače Partizana, predstavlja se kao poslednji bedem odbrane kluba, a zapravo Partizan treba spasiti od njega i njegove šizofrenije, takođe srpski sport treba spasiti od raznoraznih Pantića.
    Sportski pozdrav!
    (NDCZ, 14. jul 2020 19:04)

    # Link komentara

  51. Sta ce krcunija,mora ime menjati.
    (nik sloter, 14. jul 2020 19:01)

    # Link komentara

  52. Ime kluba je Partizan, kakvo crno distanciranje od komunizma? Posebno sam ponosan na to sto smo kroz svo zlo devedesetih ostali isti i nismo se povijali kao komsinica, menjali, izmisljali istoriju kluba, lagali sebe i druge. Jedinu promenu koju bi predlozio je da nam glavna garnitura dresova bude bordo-plava kao na pocetku a rezervna crno-bela ili bela. Partizan u srcu!
    (dfghj, 14. jul 2020 19:01)

    # Link komentara

  53. Treba da dodamo pantera na grb jer smo FMP3
    (xxx, 14. jul 2020 19:01)

    # Link komentara

  54. Nikako, divan je sa crvenom zvezdom no sredini
    (Realista, 14. jul 2020 18:57)

    # Link komentara

  55. treba da promjene grb,vrate izvorne boje što im je franjo promjenio i da se vrate u zagreb
    (tegi debela striptizeta i novica trtoguz, 14. jul 2020 18:49)

    # Link komentara

  56. Dao sam glas da se grb modifikuje. Trebao bi da ostane istog oblika kao i do sada. Ono sto nikada nisam razumeo, a sigurno neci ni od sada, cemu dva ista naziva kluba-jednom cirilicni, drugi put latinicni. To je ono sto grbu daje karakter nekog vremena kada se vodilo racuna o ravnopravnosti oba pisma u SFRJ. Tome netreba da ima mesta u sportskom grbu Partizana. Valda smo jedino sportsko drustvo na svetu sa dva ista imena kluba u grbu. Besmisleno!!!Dakle ista forma grba a sadrzaj primeren sportskom karakteru Partizana.
    (Dusan, 14. jul 2020 18:47)

    # Link komentara

  57. @Na grbu im Crvena Zvezda u glavi Bari, ko su oni u stvari!?
    (Miladinka, 14. jul 2020 18:02)

    Umisljas velicinu, pucaju te kompleksi, lozis se na zvezdu, grobari u glavi, ko ste vi u stvari?
    (mali komarovi decki, 14. jul 2020 18:38)

    # Link komentara

  58. Ovalni grb, sa crno-belim linijama, kao Juventusov, po sredini plavo-crvena traka (vertikalne linije,to su bile prvobitne boje) i belo, cirilicno "Partizan", na vrhu stit sa ocilima, na njemu stoji dvoglavi beli orao, ispod crveno-plave trake, crvena petokraka, k'o na "Hajnekenu".
    (Dokoni dizajner, 14. jul 2020 18:09)

    Kako bre dvoglavi orao i partizan. Pa partizani su se borili protiv dvoglavog orla.

    I Zvezda i Partizan moraju da promene grbove. Nema potrebe za menjanjem imena, ali grbove svakako i skloniti komunisticka obelezja. Partizani su mahom bili Srbi i pravoslavci, nisu marili ni razumeli ideologiju, borili su se protiv okupatora, pa samo ime "Partizan" nije problematicno. Petokraka i baklje svakako jesu. Zvezda mora da promeni izgled zvezde na grbu, kao Steaua. Umesto crvene petorkarke moze biti crvena osmokraka naprimer. Naravno, nacice se profgesionalni navijaci koji ce da lupetaju kako je ovo nepotrebno, jer su se vec istetovirali ko zna koliko puta, pa ko ce sad to prepravljati.
    (beogradski, 14. jul 2020 18:33)

    # Link komentara

  59. Rec Partizan ima nekoliko znacenja. Jedno je vrsta oruzja iz 16. veka slicno koplju. Takodje nisu svi partizani bili komunisti. U Poljskoj su postojala dva pokreta kao i u Srbiji, komunisticki i nacionalisticki, Armia Ludowa i Armia Krajowa. Kod njih se nacionalisticki pokret smatrao prtizanskim i bio brojniji od jugoslovenskog. Tako da ime nije toliko sporno. Licno mi se grb svidja vizuelno, ali simbolicki ne. Em koristi simbol komunizma, em svog najveceg rivala. Tako alo bi se grb modernizovao pri cemu bi se zadrzao oblik i vecina detalja, a pri tom promenila kombinavija boja gde vise petokraka ne bi bila crvena, bio bi mnogo prihvatljiviji, a Partizan imao odgovarajuci identitet za 21. vek.
    (Gorila, 14. jul 2020 18:32)

    # Link komentara

  60. Sest plamenova za sest bivših republika, bićemo ponovo sa Hrvatima!
    (poznavalac ©®, 14. jul 2020 18:28)

    # Link komentara

  61. Nikada, mi smo qrobari, i qrb je ok.
    (ruza, 14. jul 2020 18:28)

    # Link komentara

  62. Само један партизан је добар партизан....
    Знате већ оно о индијанцима е то....
    (Црвена звезда 1913, 14. jul 2020 18:23)

    # Link komentara

  63. Plakao si za Titom na Poljudu kao kiša,samo si to zaboravio.
    (Dementno dete, 14. jul 2020 17:57)

    Од среће...
    (Црвена звезда 1913, 14. jul 2020 18:21)

    # Link komentara

  64. Au brate sta pricas ti? Odakle si ti iskocio? Koje su to price iz podzemlja? Inace ako je neko sinonim za spin i krizu identiteta, mitomaniju i lazno predstavljanje onda je to tvoj klub u crvenoj komunistickoj boji. Mada sve je jasno sa tim 1913. Komedija.
    (jasno, 14. jul 2020 18:06)

    Мање гледај ријалити више читај па ти истина неће звучати као прича из подземља!
    Кризу идентитета имају само они који немају идентитет а ми га имамо.
    Идентитет имате и ви али срамотан, партизански... сличан део идентитета имамо и ми али само део... наш идентитет датира од 1913,на вашу жалост и жалост ваше партизанштине!
    (Црвена звезда 1913, 14. jul 2020 18:18)

    # Link komentara

  65. @VUK

    Grad Beograd je verovatno dobijao pare iskljucivo od zaljubljenika u Zvezdu?
    A vojska je bila nenarodna. Tako nekako...

    Covece, napravljen vam je najveci stadion u celoj Jugi, dovodjeni igraci iz svih najboljih klubova u zemlji. Od cega?
    Zaljubljenici skupljali?

    Isto ko sto je danas pomazu "nekolicina zaljubljenika". To sto oni vladaju ovom despotijom, boze moj...
    (moje ime, 14. jul 2020 18:13)

    # Link komentara

  66. Većina onih koji pljuju po istoriji i pametuju prekrajajući istu ne zna ni kada je bio I Srpski ustanak, Balkanski ratovi ili u kojem manastiru su stoličeni Srpski velikani. Samo bi rušili, brisali i urnisali a sve u cilju dnevne politike. Narod koji ne poštuje (priznaje) svoju istoriju nema ni budućnost.
    (Kosta, 14. jul 2020 18:09)

    # Link komentara

  67. Ovalni grb, sa crno-belim linijama, kao Juventusov, po sredini plavo-crvena traka (vertikalne linije,to su bile prvobitne boje) i belo, cirilicno "Partizan", na vrhu stit sa ocilima, na njemu stoji dvoglavi beli orao, ispod crveno-plave trake, crvena petokraka, k'o na "Hajnekenu".
    (Dokoni dizajner, 14. jul 2020 18:09)

    # Link komentara

  68. @(Црвена звезда 1913, 14. jul 2020 17:42)

    Au brate sta pricas ti? Odakle si ti iskocio? Koje su to price iz podzemlja? Inace ako je neko sinonim za spin i krizu identiteta, mitomaniju i lazno predstavljanje onda je to tvoj klub u crvenoj komunistickoj boji. Mada sve je jasno sa tim 1913. Komedija.
    (jasno, 14. jul 2020 18:06)

    # Link komentara

  69. Ispravka Puki dear, Zvezda je bila klub srpske UDBE, a Partizan jugoslovenske federativno-vojne službe bezbednosti. Kada bih morao da biram,daleko bilo, pa ipak bih na kraju, mada jako teška srca, prišao onome što je srpsko. Pa makar bila i UDBA. Bolje Krcun nego Tuđman, bolje "Zvezdina revija" nego "Partizanov vijesnik" usred Beograda. Iako smatram da je u osnovi mrtva trka, a samim tim i diskusija besmislena.
    (Redovni profesor, 14. jul 2020 16:58)

    Zvezda nikada nije bila klub srpske Udbe. To što je Krcun bio simptizer to nema nikakve veze. Čovek je bio Srbin i bilo normalno da navija za Zvezdu. Priča da je Krcun osnovao Zvezdu nema utemeljenje. Nije ni na osnivačkoj skupštini u starom Difu u Deligradskoj bio
    (Zvezda, 14. jul 2020 18:06)

    # Link komentara

  70. @Redovni profesor: Kao redovni profesor treba da si malo precizniji. To sto si napisao je dopuna, a ne ispravka. Zvezda jest uvek bila srpskija od Partizana. Za Partizan su u proseku navijali bedniji, gluplji i posteniji. Za Zvezdu, boljestojeci, pametniji i pokvareniji. Ja navijam za Partizan. Slucajno, najvise sam voleo albanske fudbalere (Jusufi, Prekazi). Secam se 70 i neke kada je Prekazi dao 2 gola Hajduku u Beogradu, oba sa 20 i nesto metara. Zivim daleko i zadnji put sam bio na JNA pre 7-8 godina kada je Partizan igrao sa nekim timom iz Malte. Srce mi je bilo puno kada sam cuo pre utakmice pesmu na albansku melodiju iz Kapetana Lesija. Usput, video sam da na trgu nema platna sa Marksom, Engelsom i Lenjinon, a da je tu kip Nikole Pasica. U mojim snovima, vidim trg sa platnom koji ide preko cele zgrade na kojoj su likovi Marksa, Engelsa i Lenjina.
    (Bane, 14. jul 2020 18:02)

    # Link komentara

  71. Na grbu im Crvena Zvezda u glavi Bari, ko su oni u stvari!?
    (Miladinka, 14. jul 2020 18:02)

    # Link komentara

  72. "Mi smo Titovi, Tito je naš!!!" skandira jug.
    "Vi ste Titovi, Tito je vaš!!!", odgovara sever.
    Ja lično slušao osamdesetih.
    Tako da je sve jasno kao dan.
    (izhlapjeli starac, 14. jul 2020 16:38)
    Plakao si za Titom na Poljudu kao kiša,samo si to zaboravio.
    (Dementno dete, 14. jul 2020 17:57)

    # Link komentara

  73. Pa nije druze. Da ista znas, znao bi da su partizani postojali i UPRKOS komunizmu. Partizani su anti fasisticki pokret sirom evrope, a komunisam politicka ideologija.
    (hmm, 14. jul 2020 17:20)

    Овде су партизани симбол комунизма, војска осмишљена и створена од стране хрватских комуниста!
    За Србију то је била окупаторска војска, чинили су масовне злочине из идеолошких разлога и свакако је срамота да данас имамо два највећа спортска друштва са именима каква носе.
    Све остало је спиновање а то вам је увек био заштитни знак!
    (Црвена звезда 1913, 14. jul 2020 17:42)

    # Link komentara

  74. @hmm
    Pa nije druze. Da ista znas, znao bi da su partizani postojali i UPRKOS komunizmu. Partizani su anti fasisticki pokret sirom evrope, a komunisam politicka ideologija.


    Partizan je izvedeno od pripadanja partiji, baš toj komunističkoj. Drugim rečima svi Partizani su bili pripadnici ili simpatizeri komunističke partije. Kad se kaže partija milslilo se na komunističku.
    (z’brda, 14. jul 2020 17:41)

    # Link komentara

  75. Naravno da treba da skine komunističku crvenu zvezdu i da stavi svog belog orla.Pogledajte kako je to lep grb ima PAOK.
    (vuk, 14. jul 2020 17:34)

    # Link komentara

  76. I Partizan i Crvena Zvezda treba da promene imena i grbove posto su oni simboli komunisticke diktature.
    (v stepanovic, 14. jul 2020 17:31)

    # Link komentara

  77. Ja bih pitao sve ove koji bi menjali grb ko je stvorio Partizan i Crvenu Zvezdu? Da nije Kralj Petar II Karadjordjević? Auh da, on je pobegao avionom glavom bez obzira sa celom vladom i visokim oficirima u London. Istoriju pišu pobednici. Oni koji su dali svoj život za Srbiju i Jugoslaviju. Nemojmo da se brukamo i oko ovoga.
    (Spužva Bob, 14. jul 2020 17:28)

    # Link komentara

  78. Neeee
    (ognjen, 14. jul 2020 17:23)

    # Link komentara

  79. Ukloniti šest buktinja i crvenu zvezdu iz sredine,jer crvena zvezda je simbol komunizma.
    (nik sloter, 14. jul 2020 16:57)

    Crvena zvezda je simbol evropskog šampiona. Ne ide uz partizan.
    (Mr Majestyk, 14. jul 2020 17:21)

    # Link komentara

  80. @Zar nije paradoksalno skidati komunistička obeležja sa grba a ostaviti ime "Partizan"?
    (Nenad, 14. jul 2020 16:30)

    Pa nije druze. Da ista znas, znao bi da su partizani postojali i UPRKOS komunizmu. Partizani su anti fasisticki pokret sirom evrope, a komunisam politicka ideologija.
    (hmm, 14. jul 2020 17:20)

    # Link komentara

  81. "Mi sebe cenimo da smo veći od Mančester junajteda, Reala, Juventusa, da je taj naš brend i šest nekih buktinja neke propale države, baš ono što čini identitet Partizana"


    Vi sebe cenite? Bas ste skupi... hi hi
    (Dusanovo carstvo!, 14. jul 2020 17:16)

    # Link komentara

  82. Onda neka Zvezda promeni i naziv i grb.
    (Jel, 14. jul 2020 17:12)

    # Link komentara

  83. Isto pitanje i za hajneken, glupo.
    (Slavko Vica, 14. jul 2020 17:11)

    # Link komentara

  84. Ništa ne dirati!
    (Ne, 14. jul 2020 17:11)

    # Link komentara

  85. To je antifsšistički klub. Jedno je antifašizam a drugo komunjara.
    (Zoki, 14. jul 2020 17:10)

    # Link komentara

  86. Sve crno-belo kao Ajaksov grb, dizajn koji mnogi koriste a Partizanu bi se jos vise izrazio njegovu sustinu - crno-belu boju.
    (ads, 14. jul 2020 17:07)

    # Link komentara

  87. Nikada!
    (Stribor, 14. jul 2020 17:04)

    # Link komentara

  88. Ispravka Puki dear, Zvezda je bila klub srpske UDBE, a Partizan jugoslovenske federativno-vojne službe bezbednosti. Kada bih morao da biram,daleko bilo, pa ipak bih na kraju, mada jako teška srca, prišao onome što je srpsko. Pa makar bila i UDBA. Bolje Krcun nego Tuđman, bolje "Zvezdina revija" nego "Partizanov vijesnik" usred Beograda. Iako smatram da je u osnovi mrtva trka, a samim tim i diskusija besmislena.
    (Redovni profesor, 14. jul 2020 16:58)

    # Link komentara

  89. Ukloniti šest buktinja i crvenu zvezdu iz sredine,jer crvena zvezda je simbol komunizma.
    (nik sloter, 14. jul 2020 16:57)

    # Link komentara

  90. Partizan bi morao skinuti petokraku zbog svega što je usledilo posle 1944god. Masovne likvidacije nedužnih ljudi,otimačina stanova,kuća,zemljišta građanima koji nisu ni na koji način sarađivali s'nacistima-koje je vršila OZNA, zbog Golog Otoka.. Petokraka jeste simbol svih tih velikih zločina!! A slavno ime PARTIZAN bi bilo suludo menjati- jer je toliko hrabrih ljudi,mladića i devojaka izginulo boreći se protiv nacista i ustaša. Svi su oni sebe smatrali partizanima i među njima je procentualno najviše bilo Srba i Crnogoraca. Ko pljuje po partizanskoj borbi zapravo pljuje po svim izginulim Srbima koji su prišli 1941 i '42 ovom gerilskom pokretu. I zato- zbacimo petokraku sa grba voljenoga kluba!!!
    (Milan, 14. jul 2020 16:52)

    # Link komentara

  91. Dinstanciranje od komunizma????

    A da crvena zvezda je srpski simbol od pre nemanjica
    (Utin, 14. jul 2020 16:52)

    # Link komentara

  92. a da nauče da igraju fudbal umesto da menjaju grb?
    (mrgud, 14. jul 2020 16:46)

    # Link komentara

  93. Избацити буктиње а остало може да се само или мало модернизује или ништа.

    А није баш да имамо грб који се никада није мењао па као сад сви скачу да не сме да се баш ништа дира.
    (Глитертинд, 14. jul 2020 16:44)

    # Link komentara

  94. Da li Srbija treba da skloni krunu sa zastave jer nije monarhija 75 godina? Da li Beograd umesto galije treba da stavi gliser na grb jer galije ne postoje pet vekova kao sredstvo plovidbe? Da li sveti Djordje treba da bude slikan sa kalasom kako ubije azdaju, i sa Tojotom umesto konja jer se koplje i at ne koriste preko vek? Zaboga, ima li granica glupim idejama?
    (key and peele, 14. jul 2020 16:41)

    # Link komentara

  95. "Mi smo Titovi, Tito je naš!!!" skandira jug.
    "Vi ste Titovi, Tito je vaš!!!", odgovara sever.
    Ja lično slušao osamdesetih.
    Tako da je sve jasno kao dan.
    (izhlapjeli starac, 14. jul 2020 16:38)

    # Link komentara

  96. @nbc, 14. jul 2020 12:36
    Hahhaha. Pazi grb orao rasirenih krila sa bakljom i petokrakom. Tebe treba da zovu ovi modni kreatori talenat je ocigledan.
    (jesse james, 14. jul 2020 16:38)

    # Link komentara

  97. Данас традиција титоизма постоји само у јсдп и код милогораца!
    Зар вам бар ово није јасно?
    (Црвена звезда 1913, 14. jul 2020 15:42)
    Рече лик чији се клуб буквално зове петокрака...
    (маркеђани, 14. jul 2020 16:27)

    Који се упорно залаже да се срамно име промени и петокрака скине са српског штита на коју су је ставили исти они који основаше јсдп....
    (Црвена звезда 1913, 14. jul 2020 16:37)

    # Link komentara

  98. Nikada!
    (butcherboy, 14. jul 2020 16:35)

    # Link komentara

  99. Treba. Umesto petokrake 4S a na vrhu kruna.
    (Smeško, 14. jul 2020 16:34)

    # Link komentara

  100. Zar nije paradoksalno skidati komunistička obeležja sa grba a ostaviti ime "Partizan"?
    (Nenad, 14. jul 2020 16:30)

    # Link komentara

  101. Da! Da skine te zvezdice iznad grba!
    (z’brda, 14. jul 2020 15:55)

    Da pogodim, da se prebace Zvezdi, je l' da? :)
    (MT Vračar, 14. jul 2020 16:28)

    # Link komentara

  102. Данас традиција титоизма постоји само у јсдп и код милогораца!
    Зар вам бар ово није јасно?
    (Црвена звезда 1913, 14. jul 2020 15:42)
    Рече лик чији се клуб буквално зове петокрака...
    (маркеђани, 14. jul 2020 16:27)

    # Link komentara

  103. I ime i grb.
    (kole, 14. jul 2020 16:26)

    # Link komentara

  104. I ime u Proleteri?
    (Lionac, 14. jul 2020 16:26)

    # Link komentara

  105. Partizan je klub Jugoslovenskih Partizana a Crvena Zvezda klub UDBE. Zbog toga, nema promene.
    (Puki, 14. jul 2020 16:23)

    # Link komentara

  106. ovde retko ko čita tekst, samo naslove.
    Lepo je napisano da je grb VEĆ MENJAN. Pa zašto je sporno to opet uraditi.
    Već sam ranije u komentaru napisao da reč "parti(s)zan" ima univerzalnu vrednost gerilskog pokreta.
    U 2. sv. ratu ta reč se koristila za mnoge evropske antifašističke a većinski ne- komunustičke pokrete.
    Nama je najbliži i najpoznatiji partizanski pokret u Italiji.

    Pesma "bela ciao" je pesma italijanskih rodoljuba, partizana koje su posle rata baštinile sve levičarske, anti desne stranke a ne samo komunisti.

    Dakle, moj zaključak - izbaciti zvezdu iz grba jer su jugoslovenski partizanski pokret najviše činili borci koji nisu bili komunisti ( npr. obojca mojih dedova).

    Ostalo, sve OK
    (el gladijator, 14. jul 2020 16:20)

    # Link komentara

  107. Da se menja zvezda pod hitno! Restajling mu ne gine, da sustina i prepoznatljivost ostanu, ali da se uskladi sa vremenom u kom zivimo trenutno
    (v, 14. jul 2020 16:12)

    # Link komentara

  108. Zvezdas sam ali nikada ne treba menjati grb! Grb je deo istorije! Istorija se menja ali je ne treba brisati!
    (Tina, 14. jul 2020 16:09)

    # Link komentara

  109. Nikad dok je slobodarskog Juga. Bila bi to nevidjena izdaja istorije kompletnog Sportskog drustva. A vi Udbasi od vasih znamenja radite sta hocete. Po tome ste poznati. Duboka drzava
    (Istina, 14. jul 2020 16:07)

    # Link komentara

  110. Samo da se izbaci ovo JSD i umesto večne vatre staviti nešto drugo, petokraka i to, to mi ne smeta, u suštini ne smeta mi ovaj grb, ali ako može to bi promenio. Partizan je meni dovoljan kao pojam, kao avangarda i borba za pravdu, ništa tu grb ne menja, kada je u pitanju ljubav prema klubu.
    (bulldog, 14. jul 2020 16:03)

    # Link komentara

  111. Treba da se promeni grb! Treba da se izbaci crvena zvezda iz centra grba!
    (Markec, 14. jul 2020 15:59)

    # Link komentara

  112. Petokraka druze, petokraka. A vasa na CRVENOM (komunistickom grbu) je veca i od CSKA petokrake.
    (jasno, 14. jul 2020 14:53)

    Imas li ti mozga, a i oci ?!
    (maleno uplakano grobarče, 14. jul 2020 15:58)

    # Link komentara

  113. Само И уместо N. Остало може да остане.
    (Zemlja, 14. jul 2020 15:56)

    # Link komentara

  114. Da! Da skine te zvezdice iznad grba!
    (z’brda, 14. jul 2020 15:55)

    # Link komentara

  115. nešto onako, 14. jul 2020 15:02) ..čista zamena teza od tebe. Dinamu je grad Zagreb pomogao i republika Hrvatska za izgradnju Maksimira. Hajduk je do kraja sedamdesetih igrao na starom stadionu u centru Splita "pod plinarom". Poljud je uradio grad Split uz kredite za organizaciju Mediteranskih igara, Marakana je delo grada Beograda i nekoliko zaljubljenika u CZ a koji su bili komunistički rukovodioci ,poput Nikole Bugarčića. Partizan je jedini imao privilegiju da igra na stadionu u vlasništvu Jugoslovenske Narodne Armije !!! Na stadionu koji su gradili svi Jugosloveni.Stadion gde se Titu donosila štafeta. Eeee stvarno svako piše odgovore na smislene komentare.
    (VUK, 14. jul 2020 15:50)

    # Link komentara

  116. Naravno da trebaju,svakako oni vec odavno od kako im je Filip Cepter uzeo grb,nemaju svoj. Bio bi red da ga prvo plate,vrate pa tek onda da menjaju sve. Da nebi leteli pred rudu,Zvezda je bar svoj grb vratila-platila pa mozemo da radimo s njim sta hocemo i kako hocemo!!
    (Dzoni, 14. jul 2020 15:48)

    # Link komentara

  117. Oba kluba treba rasformirati. I onako sve sto su ilada postigli su postigli na nekim partijskim sednicama. Dogadjanja na terenu nemaju veze sa time.
    (BR91, 14. jul 2020 15:47)

    # Link komentara

  118. Treba. Izbaciti tu petokraku iz grba obavezno.
    (panter pudlica, 14. jul 2020 15:45)

    # Link komentara

  119. Da,nek sklone petokraku!
    (C i n i k, 14. jul 2020 15:45)

    # Link komentara

  120. Данас традиција титоизма постоји само у јсдп и код милогораца!
    Зар вам бар ово није јасно?
    (Црвена звезда 1913, 14. jul 2020 15:42)

    # Link komentara

  121. @jedino sto vredi na tom grbu je CRVENA ZVEZDA
    (ZvEzDa OOOOOOOO, 14. jul 2020 14:37)

    Petokraka druze, petokraka. A vasa na CRVENOM (komunistickom grbu) je veca i od CSKA petokrake.
    (jasno,

    Nije druze "petokraka" druze, vec CRVENA ZVEZDA !!!! ZVEZDU Petokraku imaju Amerikanci recimo, i mnogi drugi, a vi imate CRVENU ZVEZDU !!!
    Jasno?!?!
    (Gorki, 14. jul 2020 15:42)

    # Link komentara

  122. samo modernizacija, promena nikako!
    (nekosedmi, 14. jul 2020 15:41)

    # Link komentara

  123. zasto? grb je apsolutno u skladu sa danasnjicom - upravu nam postavlja glavni za sve u zemlji pa i glavni navijac Zvezde, na tribinama nam "navijace" "vode" bivsi navijaci Zvezde i isasvim je primereno da u centru grba bude Crvena Zvezda ... elem, ne treba ga menjati, ni nas ni Zvezdin, jer je to istorija kluba koji je tad nastao i od tada je to sto jeste ... i ne nije nastao na razvalinama nekog prethodnog kluba nego je poceo od nule ... ako nesto treba menjati onda je najbolje ugasiti i Partizan i Crvenu Zvezdu jer su im simboli pogresni i trose previse pa napravti neke nove klubove pa njima stavljate kakve hocete grbove i imena
    (marica, kriv, razumevanje..., 14. jul 2020 15:41)

    # Link komentara

  124. Crvena Zvezda (petokraka), kako je mi zovemo je simbol svih levicarskih internacionala. U medju vremenu su postali simbol neke desnice, pljujuci po svojoj istoriji. Njih je osnovala OZNA nas JNA, oni se toga stide mi ne. Mi se ne stidimo slavnih predaka Partizana koji su 68% bili Srbi i koji su bili na pobednickoj strani istorije. Imamo ime, imamo istoriju, imamo grb. Kome je do revizionizma ima sa druge strane Topcidera novi klub, nije ih osnovao Krcun, nije im Rankovic napravio stadion. Oni su tek nastali i pocinju da pisu istoriju kako njima odgovara. Mi to nismo, niti cemo biti! Dobro pamtim sve, sve sto bilo je!
    (Nisha84, 14. jul 2020 15:40)

    # Link komentara

  125. партизан треба да се зове Четник са адекватним грбом.
    (Рајко Четник, 14. jul 2020 15:30)

    Грешиш пријатељу, јсдп трба да се угаси и у хумску врати БСК, за Беле орлове се слажем!
    Јсдп има такво наслеђе да само гашење клуба може да избрише титоизам који баштине!
    (Црвена звезда 1913, 14. jul 2020 15:40)

    # Link komentara

  126. Partizani su pobedili najvecu posast u istoriji covecanstva, onda kada su ostali saveznici poklekli, nositi to ime je cast, a petokraka u grbu je simbol toga, koji npr i cska jos uvek nosi, zasto ne bi i mi, svakako je jasno da danasnji klub veze sa komunizmom nema, a juventusova promena grba je apsurd, ne vidim zasto bi nas njihov primer vodio bilo gde. Neka mala modernizacija bi mozda bila uredu, ali radikalne promene jok.
    (grobar, 14. jul 2020 15:40)

    # Link komentara

  127. @Mogu neku Titovu štafetu da stave umesto zvezde.
    (zoro, 14. jul 2020 15:23)

    Umesto petokrake. Nema zvezda pa jos crvenih, ima samo petokraka pa jos staljinisticki crvenih.
    (opa, 14. jul 2020 15:38)

    # Link komentara

  128. "Crvena petokraka" pojmovno ne znači ništa. Na grbu Partizana je crvena petokraka zvezda, jer pet krakova može da ima i nepravilna površina sa pet krakova, kao i npr. 2d simulacija, odnosno grafički prikaz pojednostavljene komete sa pet krakova i dr.
    Dakle vi imate petokraku crvenu zvezdu, koju bi trebalo ili da uklonite ili u najmanju ruku da je obojite u drugu boju ili u belo kao što jedno vreme i bilo.
    (Svaka sličnost sa Crvenom Zvezdom je namerna, 14. jul 2020 15:37)

    # Link komentara

  129. Kome se ne svidjaju grb i ime, a to vazi i za Zvedzu, neka nadje drugi klub za koji ce da navija. Hteli, ne hteli, komunizam je deo identiteta
    (Balls of Steel, 14. jul 2020 15:32)

    Заборавио си да кажеш оно најважније-СРАМНОГ идентитета!
    (Црвена звезда 1913, 14. jul 2020 15:37)

    # Link komentara

  130. Da je u Kraljevini Jugoslaviji svima bio pristojan život, "komunjare" nikad ne bi bile neki faktor. Ovako, hteli-ne hteli, "komunjare" izgradiše celu Jugoslaviju, sa sve nuklearnom elektranom Krško kao šlagom na torti. A sad? Sad motamo kablove i hvalimo se proizvodnjom automobilskih guma, dok praziluk-elita gazi po svima. Spremaju nam se neke nove "komunjare", ništa nismo naučili.
    (Artemije, 14. jul 2020 14:57)

    Класичан титоистички манипулант...
    Замисли шта би тек постигли као краљевина!
    На територији Србије је било 9 (словима - девет) постројења за прављење авиона!
    А ти балавиш о нуклеарној електрани и изградњи.... Знаш ли да је укупна дужина пруге коју су изградили после рата, свега 500км?
    (Црвена звезда 1913, 14. jul 2020 15:35)

    # Link komentara

  131. ...legli ste na crvenu zvezdu...a za hajneken pivo simbol je crvena zvezda na maslinastoj pozadini...jeli i to neka komunisticka fabrika piva mozda´
    ....bilo bi bolje da se podigne kvalitet fudbala
    (miki, 14. jul 2020 15:33)

    # Link komentara

  132. Ja to potenciram vec 20 godina da treba promeniti grb!
    (Dejan Vukašinović, 14. jul 2020 15:33)

    # Link komentara

  133. Kome se ne svidjaju grb i ime, a to vazi i za Zvedzu, neka nadje drugi klub za koji ce da navija. Hteli, ne hteli, komunizam je deo identiteta
    (Balls of Steel, 14. jul 2020 15:32)

    # Link komentara

  134. A Partizan ime da ostane, ionako su partizani vecinom bili Srbi.
    (Marko Andrić, 14. jul 2020 15:02)

    Партизани су били војска хрватских национал-комуниста а Срби су били топовско месо, неписмена и проста маса док су одлуке доносили искључиво Хрвати. Када су Срби почели да мисле својом главом нестајали су један по један, уосталом на души имају више невиних српских жртава од, рецимо, фашиста Италијана.
    На жалост истина јако тешко проналази пут до наших титоизмом испраних мозгова!
    (Црвена звезда 1913, 14. jul 2020 15:30)

    # Link komentara

  135. Да оба клуба и партизан и звезда треба да промене имена и грб.
    црвена звезда треба да се зове Бели орао а грб треба да је округао црвене боје а у центру бели орао Немањића.
    партизан треба да се зове Четник са адекватним грбом.
    (Рајко Четник, 14. jul 2020 15:30)

    # Link komentara

  136. Sto pa da ne menjaju? Ionako su ga toliko puta menjali !!! Mogu da primene i boje !!! I njih su menjali !!! To kao sportsko drustvo. A u kosarci mogu ponovo da primene grb kao sto su onomad primenili kada su bili partizanCepter !! Bio im je nekako bolji !!!
    (Gorki, 14. jul 2020 15:29)

    # Link komentara

  137. Naravno da treba da promeni grb. Umesto petokrake treba šahovnicu da stave....
    (Dovla, 14. jul 2020 15:29)

    # Link komentara

  138. Vaterpolo klub može da stavi Banjicu umesto petokrake.
    (majstorčina, 14. jul 2020 15:29)

    # Link komentara

  139. Partizan i Zvezda su komunisticki klubovi i grbovi ce se promjeniti kada budu privatizovani...do tada ce biti simbol jednog vremena...
    (zux, 14. jul 2020 15:28)

    # Link komentara

  140. @Neverovatno da taj virus jugoslovenstva jos uvek zivi kod nasih ljudi,koji su zadojeni nekom idejom o Jugoslaviji. Tako postoji i jugoslovensko dramsko pozoriste(JDP),zatim i jugoslovensko sportsko drustvo partizan(JSDP). Nazalost ovo jos postoji samo u Srbiji,zato i jesmo tu gde smo,zaglibljeni u blatu neke nepostojece Jugoslavije.
    (Milan, 14. jul 2020 14:52)

    Pa pazi i svi letovi vazduhoplova u Srbiji imaju oznaku YU-xxx. Do juce je i AurSerbia bila JAT.
    (hmm, 14. jul 2020 15:27)

    # Link komentara

  141. Mogu neku Titovu štafetu da stave umesto zvezde.
    (zoro, 14. jul 2020 15:23)

    # Link komentara

  142. Siguran sam da ce biti onaj PFC hahaha cirkusanti nastavljaju sa saopstenjima i zabavljaju narod u ovim suludim vremenima, sta bi mi bez JSD
    (mich, 14. jul 2020 15:12)

    # Link komentara

  143. Ovaj levi ja nejlepši, podseća na neki poljoprivredni kombinat, i to ima smisla, s obzirom da je inteligencija fudbalera na nivou pluga ili motike.
    (cinik ovdašnji, 14. jul 2020 15:10)

    # Link komentara

  144. Kako da se distancira kada smo još komunistička zemlja.Jedina razlika što smo sad najtežeg oblika.Do 1990 smo bili socijalistička zemlja...
    (Goran Loznica, 14. jul 2020

    Napokon nešto pametno od ovog lika
    (SUNĐER BOB, 14. jul 2020 15:06)

    # Link komentara

  145. Срамни дух титоизма и даље хода службеним просторијама у хумској!
    Ако постоји нешто погубно по српски идентитет то су партизани и црвена петокрака!
    (Црвена звезда 1913, 14. jul 2020 15:04)

    # Link komentara

  146. Umesto ovih 6 plamena, staviti krunu, a umesto zvezde staviti 4 ocila.
    I lepo cao zdravo sa jugoslavijom i jugonostalgijom. Srbi smo.
    A Partizan ime da ostane, ionako su partizani vecinom bili Srbi.
    (Marko Andrić, 14. jul 2020 15:02)

    # Link komentara

  147. @ Nije samo grb ono što čini SD Partizan. To je istorija JA i JNA. Bilo i ostalo JUGOSLOVENSKO sportsko društvo. Vojnički ustrojeno i ceo život su koristili imovinu JNA koja se finansirala od poreza 22 milona građana od Vardara pa do Triglava. Svi građani ex YU imaju pravo na naknadu i svoje akcije pri privatizaciji SD Partizan , a POSEBNO FK Partizan , koji je decenijama o trošku cele Jugoslavije koristio stadion JNA.
    (VUK, 14. jul 2020 12:18)

    Jeste, samo je Partizan živeo o trošku države, za razliku od zvezde, dinama i hajduka koji su privatni klubovi... Bože ko sve uzme da piše komentare...
    Šta misliš gde danas naše pare završavaju???
    (nešto onako, 14. jul 2020 15:02)

    # Link komentara

  148. Izvršiti privatizaciju u sportu(fudbalu)pa nek nove gazde rade šta im je violja a ne ovako o narodnom trošku da se direktori češaju I čašćavaju imovinom koja je svačija I ničija!!!!
    (Ivan Stankovic, 14. jul 2020 15:00)

    # Link komentara

  149. Ja kao zvezdaš ne bih voleo da se promeni ni jedan od grobova od timova stare zemlje. Jesu petokrake bile simbol komunizma, ali ima ona i druga značenja, na kraju nisu je komunisti izmislili. Zvezda jeste to što jeste zahvaljujući partizanu i obrnuto. Partizanu želim bar 2 titule manje i 2 pobede u derbijima manje od zvezde, ali mu želim dug i stabilan rad.
    (Brutus, 14. jul 2020 14:57)

    # Link komentara

  150. Da je u Kraljevini Jugoslaviji svima bio pristojan život, "komunjare" nikad ne bi bile neki faktor. Ovako, hteli-ne hteli, "komunjare" izgradiše celu Jugoslaviju, sa sve nuklearnom elektranom Krško kao šlagom na torti. A sad? Sad motamo kablove i hvalimo se proizvodnjom automobilskih guma, dok praziluk-elita gazi po svima. Spremaju nam se neke nove "komunjare", ništa nismo naučili.
    (Artemije, 14. jul 2020 14:57)

    # Link komentara

  151. Obrni-okreni u Partizan i Zvezda su komunističke tvorevine i žive na grbači svih ljudi ove zemlje.
    Privatizacija je jedino rešenje.
    (dejandddddd, 14. jul 2020 13:34)

    A koji klub ne živi na grbači naroda. Koji je to klub prava privatna svojina?
    (dr, 14. jul 2020 14:55)

    # Link komentara

  152. Treba da ga promene, tako da obrišu sve ostalo, a da ostane samo zvezda..
    (gazda, 14. jul 2020 14:53)

    # Link komentara

  153. @jedino sto vredi na tom grbu je CRVENA ZVEZDA
    (ZvEzDa OOOOOOOO, 14. jul 2020 14:37)

    Petokraka druze, petokraka. A vasa na CRVENOM (komunistickom grbu) je veca i od CSKA petokrake.
    (jasno, 14. jul 2020 14:53)

    # Link komentara

  154. Treba. Mora da bude još veća zvezda u sredini grba.
    (123, 14. jul 2020 14:53)

    # Link komentara

  155. Neverovatno da taj virus jugoslovenstva jos uvek zivi kod nasih ljudi,koji su zadojeni nekom idejom o Jugoslaviji. Tako postoji i jugoslovensko dramsko pozoriste(JDP),zatim i jugoslovensko sportsko drustvo partizan(JSDP). Nazalost ovo jos postoji samo u Srbiji,zato i jesmo tu gde smo,zaglibljeni u blatu neke nepostojece Jugoslavije.
    (Milan, 14. jul 2020 14:52)

    # Link komentara

  156. NIKAD! Partizan se nikad nije stideo svoje proslosti i uvek je posteno nosio svoju sudbinu kao kosmopolitski klub dok sa druge strane crvena zvezda samo jos ime nije promenila...
    (Ne, 14. jul 2020 14:49)

    # Link komentara

  157. Требало би да врате онај први грб и да на њему пише Југославенска армија.
    (Куп је битан, 14. jul 2020 14:46)

    # Link komentara

  158. I Partizan i Crvena zvezda hitno moraju da mijenjaju i grbove i imena. Apsurdno je da klubovi koji promovišu četništvo nose ove nazive i ove grbove. Na grbu Partizana još ima i šest baklji, totalno besmisleno. Crvena zvezda bi se trebala zvati Crna kokarda, a Partizan preimenovati u Četnik. Mislim da bi onda imali usklađena imena i osjećaje navijača. Treba samo biti iskren i ne skrivati očito.
    (WillyWonka, 14. jul 2020 14:46)

    # Link komentara

  159. @Ne treba menjati ništa !
    Grb predstavlja srž jednog kluba i navijača. Tako da i Partizanov grb jasno odražava i pokazuje da je u centru svega i srcu svakog njegovog navijača upravo ono što je i na grbu, a to je Crvena Zvezda !
    (Zoran, 14. jul 2020 14:27)

    Hahahaha koji kompleksasa. Druze ni kod vas niej zvezda nego PETOKRAKA.
    (opa, 14. jul 2020 14:46)

    # Link komentara

  160. Zbog čega?Zbog politike?
    (robby, 14. jul 2020 14:44)

    # Link komentara

  161. Treba ugasiti i Zvezdu i Partizan zbog milionskih dugova koji se pokrivaju iz budžeta države, pa umesto škola i bolnica mi opremamo polupismene fudbalere sa audijima, poršeima i manekenkama. I rešen problem...
    (x, 14. jul 2020 14:38)

    # Link komentara

  162. Ne znam da li bi Partizan trebao da promeni grb i ne zanima me! Imam milion vaznijih stvari, ljudi umiru, nema se para, siromastvo, ceo svet u krizi a Vi mene pitate za grb od 20 ljudi koji trce za loptom!?
    (Alek, 14. jul 2020 14:38)

    # Link komentara

  163. jedino sto vredi na tom grbu je CRVENA ZVEZDA
    (ZvEzDa OOOOOOOO, 14. jul 2020 14:37)

    # Link komentara

  164. Tema je Partizan, ali o cemu ti covece pricas i koliko si uopste imao godina u doba SFRJ. Posteni i vredni seljaci su i u doba SFRJ ziveli pet puta bolje nego visoko obrazovani po gradovima.

    Stvarno verujes u te mitove srpskom domacinu seljaku koga je komunizam unistio? Taj srpski domacin je generacijama ziveo isto - do pocetka XX veka kao u srednjem veku. Gotovo bez ikakvog pomaka. Znas kako se zovu zemlje gde se vecina ljudi bavi poljoprivredom - nerazvijena ruralna. 3/4 Afrike npr. Hvala bogu pa je neko nekako uspeo da istera 90% Srba sa sela. Na zalost ne i selo iz Srba. Zato i sad zivimo u raskoraku sa svetom i vremenom.
    (TnT, 14. jul 2020 14:30)

    Ne znam kako stojimo sa svetom i vremenom a i pravo da ti kažem baš me briga za to, ali znam da zbog proterivanja Srba iz svojih sela sve više ljudi umesto pravog "seoskog" domaćeg paradajza i ostalog povrća jede plastiku. Pa ti sad vidi. I umesto prave domaće šunke jedu podrigušu. Meni je bolja varijanta da Srbin ostane na selu i uživa u životu, u prirodi, u zdravoj hrani i u zdravom duhu, a svet neka ide kud god hoće.
    (Oposum, divna životinjica, 14. jul 2020 14:36)

    # Link komentara

  165. Da..
    Nigde se ne vidi JSD
    (shone, 14. jul 2020 14:36)

    # Link komentara

  166. Životom bih branio grb !
    (MarkoPFC, 14. jul 2020 14:35)

    # Link komentara

  167. Nikako ne dirajte grb. Autentičan je po obliku, fontu slova, prelep je, najlepši na svetu.
    (Djordje, 14. jul 2020 14:35)

    # Link komentara

  168. Nije sigurno najlepši na svetu,ali znam koji klub ima najgluplje ime i grb...dete od 3 godine moze da smisli to!
    (Mitar23, 14. jul 2020 14:33)

    # Link komentara

  169. A zašto se traže argumenti da se grb ne menja? Valjda oni koji žele promenu treba da istaknu valjane argumente u korist promene, pa da se o njima diskutuje.
    Pantićeva priča da su Juventus, Real Madrid menjali svoje grbove nije nikakav argument. Takođe i ova priča oko šest buktinja. Pa to je deo istorije našeg sportskog društva. Šta će engleska zastava u grbu Barselone onda?
    I gde je uopšte i od koga pokrenuta ta polemika? Čini mi se da je to više želja pojedinaca, nego li da postoji šira polemika o tom pitanju.
    Mi treba da ostanemo Jugoslovensko sportsko društvo, jer smo tako i osnovani. Treba da se stidimo bitangi koji su nam uzurpirali klubove sportskog društva, a ne sopstvene istorije.
    (AT, 14. jul 2020 14:32)

    # Link komentara

  170. O kakva zabluda! Srpski domaćin je najbolje živeo u vreme monarhije a u vreme komunista bio je proganjan kao zver. Seljaka, posebno imućnijeg, su gledali kao kulaka, otimali zemlju i stoku i terali da ide u fabrike, da postane proleter. Najveći neprijatelj komunizma je upravo seljak-domaćin. Nemaš ti pojma ni o čemu.
    (Bgd, 14. jul 2020 14:14)

    Tema je Partizan, ali o cemu ti covece pricas i koliko si uopste imao godina u doba SFRJ. Posteni i vredni seljaci su i u doba SFRJ ziveli pet puta bolje nego visoko obrazovani po gradovima.

    Stvarno verujes u te mitove srpskom domacinu seljaku koga je komunizam unistio? Taj srpski domacin je generacijama ziveo isto - do pocetka XX veka kao u srednjem veku. Gotovo bez ikakvog pomaka. Znas kako se zovu zemlje gde se vecina ljudi bavi poljoprivredom - nerazvijena ruralna. 3/4 Afrike npr. Hvala bogu pa je neko nekako uspeo da istera 90% Srba sa sela. Na zalost ne i selo iz Srba. Zato i sad zivimo u raskoraku sa svetom i vremenom.
    (TnT, 14. jul 2020 14:30)

    # Link komentara

  171. Apsolutno treba da ostane. Komunjare su ga osnovale na kraju krajeva.Ovde iovako žive Jugisloveni uglavnom.
    (Vostani Serbije, 14. jul 2020 14:29)

    # Link komentara

  172. Ne treba menjati ništa !
    Grb predstavlja srž jednog kluba i navijača. Tako da i Partizanov grb jasno odražava i pokazuje da je u centru svega i srcu svakog njegovog navijača upravo ono što je i na grbu, a to je Crvena Zvezda !
    (Zoran, 14. jul 2020 14:27)

    # Link komentara

  173. Sta kazu u Zagrebu?
    (ja, 14. jul 2020 14:27)

    # Link komentara

  174. Nikada!!!!
    (nikad u taxi, 14. jul 2020 14:27)

    # Link komentara

  175. Da
    (Nebojša, 14. jul 2020 14:26)

    # Link komentara

  176. Комунизам је будућност ! Ставите шестокраку.
    (Новосађанин, 14. jul 2020 14:24)

    # Link komentara

  177. A i Zagreb se pita!
    (vermez, 14. jul 2020 14:23)

    # Link komentara

  178. Ko je izgubio identitet i stidi se svoje istorije neka menja sta hoce. Neka krenu prvo od kosulja, partija,vere i fotelja.
    (Identitet, 14. jul 2020 14:21)

    # Link komentara

  179. Da...da mu ova crvena zvezda bude veca ...hahahaha.
    (Surovoiskrenaosoba tzv.realista, 14. jul 2020 14:21)

    # Link komentara

  180. Nisam za neke drastične promene, ni pod razno skidanje zvezde.Možda vraćanje plamena iz 1955 ubacivanje trobojke.Bez verskih simbola i nacionalnih amblema tipa dvoglavog orla ili krune.
    (Mordor, 14. jul 2020 14:20)

    # Link komentara

  181. Zvezdas sam, ali partizanovci nemojte ni slucajno da pristanete na ovakve gluposti. U Srbiji je na delu veliki revizionizam na I postala je desnicarska kaljuga.Imam dosta rodbine koja navija za partizan I znam kakvo I'm je misljenje. Ne dajte se vom desnicarskom ludilu koje unistava sve
    (Ivan, 14. jul 2020 14:10)

    Ivane svaka ti čast na komentaru, pozdrav od Grobara.
    (Rade, 14. jul 2020 14:20)

    # Link komentara

  182. NE, NE i NE! Nemamo se šta stideti prošlosti. Osnovani smo u SFRJ i tačka. Osnovali su nas Partizani(koji nisu svi bili komunisti) i ja se ponosim time. Da nema njih, ko zna dali bi JSD Partizan uopšte postojao?Imamo lepu istoriju. Sada smo SRPSKI klub, ma koliko ovi iz predgrađa demantovali. Njih je sramota, nas nema biti ni za šta. Večno mi živeo PARTIZAN!
    (Rade, 14. jul 2020 14:19)

    # Link komentara

  183. Bez namere da uvredim bilo koga, zaista mislim da bi svi morali vise da prestanemo da gajimo nezdrave i suvisne emocije prema lokalnim sportskim drustvima, bilo kojim...
    (jedanodmnogih, 14. jul 2020 14:18)

    # Link komentara

  184. o promeni grba mogu da razmisljaju samo pokondirene tikve i kompleksasi...i poruka njima - dalje ruke od kosmopolitskog partizana...
    (Alberto Rato, 14. jul 2020 14:18)

    # Link komentara

  185. Otkad je Partizan veci od Reala ili Mancestera? Dokle vise samoobmanjivanja?
    (Oglo, 14. jul 2020 14:17)

    # Link komentara

  186. @Zašto? Pa pokazuje ko ih je osnovao a u sredini na koga misle. Ovaj grb je baš najbolji reprezent partizana
    (..., 14. jul 2020 14:05)

    Slavko KOmar likes this...
    (delije sa seRvera, 14. jul 2020 14:16)

    # Link komentara

  187. Ni u ludilu, grb Partizana je i estetski i na svaki drugi nacin idealan.
    (Vlado, 14. jul 2020 14:15)

    # Link komentara

  188. Treba petokraka da se uveća u počast vremenima kad je srpski domaćin najbolje ziveo.
    (Dukla Prag Away Kit, 14. jul 2020 13:40)

    O kakva zabluda! Srpski domaćin je najbolje živeo u vreme monarhije a u vreme komunista bio je proganjan kao zver. Seljaka, posebno imućnijeg, su gledali kao kulaka, otimali zemlju i stoku i terali da ide u fabrike, da postane proleter. Najveći neprijatelj komunizma je upravo seljak-domaćin. Nemaš ti pojma ni o čemu.
    (Bgd, 14. jul 2020 14:14)

    # Link komentara

  189. (88, 14. jul 2020 12:23)
    istorija SD Partizan počinje 45 godine, na vašu žalost HH
    (Partizan, 14. jul 2020 14:14)

    # Link komentara

  190. Ugasiti sve fudbalske klubove koji se ne privatizuju u roku od godinu dana. Decu lecimo sms-om a u propale projekte sa gomilom preplacenih manekena splavara sasipamo milione i milione evra, besmislica potpuna
    (Eto tako, 14. jul 2020 14:14)

    # Link komentara

  191. I Rusi i Ameri imaju zvezdu na svojim avionim. Ameri i na zastavi.
    (dragan, 14. jul 2020 14:13)

    # Link komentara

  192. Jeste! Grb Partizana i naravno i Crvene Zvezde su glavni problemi srpskog fudbala. Da naša fudbalerska elita već godinama nije sposobna da pogodi kamijon sa tri metara to je u poređenju bagatela.
    (Grobar, 14. jul 2020 14:12)

    # Link komentara

  193. @ modernizacija.. ostalo ok, ali ovi predlozi za Partizan su ti glupi, sto se od zvezdasa i ocekivalo a i bolje gledaj u svoje dvoriste.
    (Gogo, 14. jul 2020 14:12)

    # Link komentara

  194. Komunizam je prošlost. Gasite blizance!
    (Bob Dylan, 14. jul 2020 14:10)

    # Link komentara

  195. Zvezdas sam, ali partizanovci nemojte ni slucajno da pristanete na ovakve gluposti. U Srbiji je na delu veliki revizionizam na I postala je desnicarska kaljuga.Imam dosta rodbine koja navija za partizan I znam kakvo I'm je misljenje. Ne dajte se vom desnicarskom ludilu koje unistava sve
    (Ivan, 14. jul 2020 14:10)

    # Link komentara

  196. Grb trenutno sasvim odgovara stanju i drżavnom uređenju.
    (Srki, 14. jul 2020 14:08)

    # Link komentara

  197. da.
    svaki čas ga menjaju.
    (vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal, 14. jul 2020 14:06)

    # Link komentara

  198. partizan treba da promeni vlasnika, da se skine ovom narodu sa grbine a onda me bas briga kako ce grb da izgleda, za zvezdu i ostale drzavne klubove isto vazi
    (joca, 14. jul 2020 14:05)

    # Link komentara

  199. Zašto? Pa pokazuje ko ih je osnovao a u sredini na koga misle. Ovaj grb je baš najbolji reprezent partizana
    (..., 14. jul 2020 14:05)

    # Link komentara

  200. I ime...
    (bot bole, 14. jul 2020 14:05)

    # Link komentara

  201. Živelo Jugoslovensko Sportsko Društvo Partizan !!
    Živeo Stadion JNA !!
    Dole pametnjakovići i smarači .. čuj ko je poveo polemiku ..
    (Kralj, 14. jul 2020 14:04)

    # Link komentara

  202. treba da menja, i većina klubova u Srbiji treba da modernizuje svoje grbove jer izgledaju svi kao da ih je neko dete crtalo i recimo svaki klub koji se zove Radnički da promeni ime recimo Radnički Kragujevac u FK Kragujevački ili Radnički Sombor u FK Somborski pošto polovina svih klubova u Srbiji nosi to ime
    (Vule, 14. jul 2020 14:04)

    # Link komentara

  203. Zameni boju zvezde umesto crvene - crna i to je to .
    (kladzom do bola, 14. jul 2020 14:03)

    # Link komentara

  204. Šta god radili samo nemojte sklanjati Crvenu Zvezdu iz sredine.
    (Dane, 14. jul 2020 14:03)

    # Link komentara

  205. Samo ne sklanjajte crvenu zvezdu (petokraku) iz grba, ona jedina koja nešto vredi u grbu.....;-)
    (Saša PK, 14. jul 2020 14:02)

    # Link komentara

  206. Šta god radili samo nikako nemojte menjati CRVENU ZVEZDU u sredini grba
    (as, 14. jul 2020 14:02)

    # Link komentara

  207. Zvezdaš sam ali Partizanov grb je fenomenalan treba ga samo blago doterati ništa naglo.
    (Marko, 14. jul 2020 14:02)

    # Link komentara

  208. Gde nestade jugoslovenski?
    (ranac, 14. jul 2020 14:01)

    # Link komentara

  209. Kao Zvezdas i kao neko ko zaista nema nikakvu zlu nameru,moram da kazem da mi u oba grba smeta ta zaostavstina u vidu crvenih zvezda.Medjutim,kod nas je specificna situacija ta sto se tako zove i klub,pa je crvena zvezda u grbu sasvim odgovarajuci,a ne mozemo da menjamo ime,to je suludu.Sto se Partizana tice,za njih mislim da je bolje uklone na neki nacin samo tu crvenu zvezdu u sredini.Recimo da umesto toga stave crno-bele pruge ili da makar ta zvezda bude malo modifikovana i da umesto crvena postane crna.Mozda i da ove baklje gore postanu crno-bele,to bi onda bilo mnogo bolje.
    (Modernizacija, 14. jul 2020 13:54)

    # Link komentara

  210. Ne znam odakle ta želja da sve što ima svoje poreklo i istoriju mora da se menja i izbriše, da ne postoji kontinuitet. Menjaju se imena ulica, nazivi sportskih stadiona, dvorana, hala, kako bi vam zvučalo na primer Kombank Kalemegdan, ili Štark Ušće,ili neke druge gluposti.Ako se fudbalski klub ili stadion proda pa novi vlasnik želi da promeni amblem ili logo to ima smisla, mada i onda to obično ostaje isto zbog tradicije i navijača.
    (markoni, 14. jul 2020 13:54)

    # Link komentara

  211. Ne. Grb i ime ne menjamo i ne prodajemo kao neki.
    (Grobarchina, 14. jul 2020 12:13)
    Kako se brzo zaboravi Cepter i njegov grb.Cak je i transilvanijski general pristao da promeni prezime u Cepter tih sezona.
    (Neca, 14. jul 2020 13:52)

    # Link komentara

  212. Ja kao zvezdas kazem da NE. To tradicija i evropskoj mapi takav Partzan postoji decenijama. Ne radite to
    (Hrundi Bakshi, 14. jul 2020 13:51)

    # Link komentara

  213. Ubaciti parni valjak umesto petokrake, a buktinje zameniti prugama i to je to...
    (dux, 14. jul 2020 13:50)

    # Link komentara

  214. Dovoljno je da skinu tu komunističku sramotu sa grba, i oni i Zvezda.
    (Nenad, 14. jul 2020 13:50)

    # Link komentara

  215. Komunisticki grb, komunisticko ime......i zvezda i partizan bi trebali da menjaju i grb i ime.....
    (flex, 14. jul 2020 13:50)

    # Link komentara

  216. Mislim da je vecini ljudi koji su ovde komentarisali promakla sustina cele price a to je KO je predlozio tako nesto.Osoba koja je uvek pricala onako kako vetar duva i koja apsolutno nema nikakav kredibilitet.Najveci uspeh u karijeri joj je to sto je isao bezbroj puta u Madrid i Sakramento o trosku gradjana Srbija a sada kad je ostao bez svoje zlatne koke, trazi alternativne nacine da dodje do para pa lupeta po internetu ono zasta mu neko plati.
    (Neca, 14. jul 2020 13:48)

    # Link komentara

  217. Promenite u grb igoeke pa onda naziv kluba u boraniju 😉😂.
    (Good, 14. jul 2020 13:48)

    # Link komentara

  218. Ovaj Lantić je potpuno upravu. Veliki klubovi menjaju i modernizuju svoje grbove, menjaju čak i imena samo ovakvi koji se više po blatu valjaju nego što fudbal igraju imaju neki ponos i falš tradiciju. To isto važi i za Crvenu Zvezdu! Zar Srbin i Srbija ne može da nađe ništa bolje za ime svoja dva najveća kluba?! Ako je baš i tako onda bolje da nemamo ni to što imamo nego da se brukamo! Odavno je trebalo zameniti imena i grbove većine klubova u zemlji!!!
    (Dejan, 14. jul 2020 13:47)

    # Link komentara

  219. Zašto bi?Pa da li je Hajneken promenio etiketu?To je stvar tradicije,a ne kao neki lokalni klubovi koji prodaju grb.
    (Bruks 021, 14. jul 2020 13:46)

    # Link komentara

  220. Ne. Grb i ime ne menjamo i ne prodajemo kao neki.
    (Grobarchina, 14. jul 2020 12:13)

    Ha,ha,ha... ma jok samo ste ga 5 puta menjali.
    (Au, 14. jul 2020 13:45)

    # Link komentara

  221. Menjaj nego šta!
    (dux, 14. jul 2020 13:42)

    # Link komentara

  222. Nikako ne, to je deo istorije kluba + u inat neocetnicima.
    (Marko, 14. jul 2020 13:42)

    # Link komentara

  223. Partizan je ime za pobunjenika, borca za slobodu, nevazno da l si komunista ili ne. U grbu su simboli komunizma, sistema koji ne postoji.
    Ime treba ostaviti, modernizovati a zvezdu i grb sa bakljama drzave koja ne postoji treba promeniti.
    (aabb, 14. jul 2020 13:40)

    # Link komentara

  224. Treba petokraka da se uveća u počast vremenima kad je srpski domaćin najbolje ziveo.
    (Dukla Prag Away Kit, 14. jul 2020 13:40)

    # Link komentara

  225. Po toj logici "distanciranja od komunizma" Crvena zvezda bi morala da promeni i ime i grb. Pa izvolite...
    (Kralj mača, 14. jul 2020 13:37)

    # Link komentara

  226. Partizan je osnovan kao klub JNA. Grb i ime Partizana su suština samog kluba. Kome to smeta neka slobodno navija za neki drugi klub ili neka osnuje novi.
    (Danilo, 14. jul 2020 13:37)

    # Link komentara

  227. Ako nema korekcije grba nema ni korekcije granica.
    (Pop Oki, 14. jul 2020 13:37)

    # Link komentara

  228. Istorija je istorija,ne moze se menjati,klub je osnovan posle drugog svet.rata,osnovali ga pobednici I to je to.Da li se meni svidja ili ne taj period istorije je potpuno nebitno,da li je to los period za Srbiju,ni dan danas nije jasno,verovatno jeste ali u ovom vremenu politicke korektnosti,bilo bi mi drago da bar nesto ostane autenticno.
    (kralj, 14. jul 2020 13:36)

    # Link komentara

  229. Obrni-okreni u Partizan i Zvezda su komunističke tvorevine i žive na grbači svih ljudi ove zemlje.
    Privatizacija je jedino rešenje.
    (dejandddddd, 14. jul 2020 13:34)

    # Link komentara

  230. Bolje da vrate bordo plavu kombinaciju dresa ,ako se vec prave pametni najjlepsi dres partizana,kad se setim onog kapinog ufff,necu prezaliti sto ga nisam kupio mada sam bio klinac!..
    (Mickey Ward, 14. jul 2020 13:34)

    # Link komentara

  231. Da se ja pitam...samo bi ovu crvenu boju zamenio nekom zlatnom...i to je to...
    (Omg, 14. jul 2020 13:34)

    # Link komentara

  232. Grb i ime se ne prodaju nikada. Sa njima cuvaš svoju istoriju. Bez njih si niko.
    (Zvone, 14. jul 2020 13:34)

    # Link komentara

  233. Ne.
    (ŠOKI P. F. C. PRIJEDOR, 14. jul 2020 13:32)

    # Link komentara

  234. Naravno da ne. Samo nek probaju.
    (Iver klada, 14. jul 2020 13:32)

    # Link komentara

  235. Treba ga ukinuti.
    (ime, 14. jul 2020 13:31)

    # Link komentara

  236. Hahaha, promenite mu i ime. Dokon pop i jariće krsti. Šta sve neću čuti i pročitati. Bogami mnogo nas više neće navijati za Partizan ukoliko taknete grb. Dalje ruke od Partizana!
    (Stalker, 14. jul 2020 13:30)

    # Link komentara

  237. Pa nismo mi Zvezda da menja ili prodaje svoj grb za saku para
    (Kiza, 14. jul 2020 13:30)

    # Link komentara

  238. Da li znate cega je simbol ta zvezda u grbu?
    (Zvezdas, 14. jul 2020 13:28)

    # Link komentara

  239. To je od sudbonosnog znacaja za opstanak srpskog roda
    (Sasa, 14. jul 2020 13:28)

    # Link komentara

  240. Ne.
    (Srđa Zlopogleđa, 14. jul 2020 13:27)

    # Link komentara

  241. Nikako menjati. Zašto? Grb predstavlja esenciju Partizana i ako ne poštujemo sami sebe i ostavimo kako je od samog osnivanja, kako da očekujemo da nas poštuju drugi?
    (Aleksandar, 14. jul 2020 13:25)

    # Link komentara

  242. Ako menjaju grb neka promene i ime, jer isto tako simbolizuje isto vreme...
    (chupavi, 14. jul 2020 13:23)

    # Link komentara

  243. Ne naravno
    (soki, 14. jul 2020 13:22)

    # Link komentara

  244. Ko je genije kojem je to palo na pamet,goran vesic?
    (нероји сервер, 14. jul 2020 13:22)

    # Link komentara

  245. Ne!
    (srbin, 14. jul 2020 13:22)

    # Link komentara

  246. ne navijam za partizan ali grb je najmanji problem sta treba menjati u nasim klubovima..
    (najjaci, 14. jul 2020 13:21)

    # Link komentara

  247. Nema potrebe,uvek smo bili i ostali Jugoslovenski klub.
    (Darke, 14. jul 2020 13:20)

    # Link komentara

  248. Menjas grb Menjas istoriju, onda je to neki novi partizan, ne dirati svetinju (grb), fmp je novi klub postoji od kad su uradili fuziju, pre njega je bila zvezda, i to je to.
    (salerno, 14. jul 2020 13:16)

    # Link komentara

  249. Kao navijac Buducnosti kazem da NE ! To sto u Srbiji raste desnica pa bi najradije nazvali klubove Dusan Silni i Karadjordje to je druga stvar.
    (Podgoricki, 14. jul 2020 13:15)

    # Link komentara

  250. Glupost!
    (merkalije, 14. jul 2020 13:14)

    # Link komentara

  251. kad bi doslo do privatizacije jsd partizan, svi bi imali pravo na deonice, ipak je to sve vojna zaostavstina, samim tim i drzavna, pa i stadion. Pa nek dignu solitere na tom mestu.
    (Scepan, 14. jul 2020 12:44)

    tačno, baš kao i stadion kluba tajne policije i državne bezbednosti koju je finansirao budžet republike Srbije a od milošte ga zvali Marakana
    (el gladijator, 14. jul 2020 13:14)

    # Link komentara

  252. Ja kao zvezdaš kažem ne.
    (Badji, 14. jul 2020 13:13)

    # Link komentara

  253. Ja bih zvezdu obojio u crno da bude sve crno belo
    (Vojislav, 14. jul 2020 13:12)

    # Link komentara

  254. Sve se menja u skladu sa vremenom.
    Grb treba grafički modernizovati.
    (Aleksandar, 14. jul 2020 13:11)

    # Link komentara

  255. Prelepo grb, nema potrebe nista menjati.
    Jedan od primera nakaradnog logoa, novi logo Juventusa.
    (el_kiddo, 14. jul 2020 13:08)

    # Link komentara

  256. Југословени.
    (дорћол, 14. jul 2020 13:08)

    # Link komentara

  257. Partizan je jedan od retkih klubova koji ima originalan grb i font slova. 90% svetskih klubova ima grb koji se uklapa u par šablona, varijacije kruga i štita.
    (Kolatebu, 14. jul 2020 13:07)

    # Link komentara

  258. Kao navijač Partizana od početka 80-tih godina, OGRAĐUJEM se od svih izjava tzv. novinara Pantića!
    (Vlado, 14. jul 2020 13:07)

    # Link komentara

  259. Zanimljivo. Navijači Partizana bi da sačuvaju ime i grb kluba a sledbenici doktora Terzića i primarijusa Čovića traže da ga menjamo. Ne mora se biti baš Jung ili Frojd pa da se zaključi koja muka njih muči. Kriza identiteta je sigurno jako zaguljena stvar...
    (nebojsa, 14. jul 2020 13:06)

    # Link komentara

  260. Pazi ovog što kaže da je Juventus izgubio identitet menjanjem logoa. Da kako da ne hahahahaha Identitet ne čini logo već kuktura
    (Mrji, 14. jul 2020 13:06)

    # Link komentara

  261. Tudjamn je tokom 90-ih ume Dinama promenio u Kroacija. BBB su vodili rat sa njim 5 godina oko toga, pa cim je Tudjman umro. Vratili su ime Dinamo.
    (dado, 14. jul 2020 13:05)

    # Link komentara

  262. ne
    (napred PARTIZAN, 14. jul 2020 13:05)

    # Link komentara

  263. Ја бих само променио те бакље које су симболизовале шест република. Остало не мењати јер је Партизан клуб основан од стране ослободилачке војске и победника над фашистима. Не мислим да је то неки симбол партије, Тита или Стаљина, већ клуб војске победника и ослободилаца. Знамо ко је основан као партијски клуб...
    (маркеђани, 14. jul 2020 13:05)

    # Link komentara

  264. Ne, moraću da menjam tetovažu... Nemojte ko Boga vas molim.
    (Lovernj, 14. jul 2020 13:04)

    # Link komentara

  265. Zašto menjati nešto što predstavlja istoriju, tradiciju? Ja sam Zvezdaš, ali po meni grb Partizana je u estetskom smislu sasvim ok
    Nerado moram priznati da Partizan ima bolju himnu od Zvezde. I tekst i muzika su pravi.
    (Fenomen, 14. jul 2020 13:03)

    # Link komentara

  266. Niko ne može da zabrani kako ce se zvati fmp
    (zeleznik, 14. jul 2020 13:03)

    # Link komentara

  267. Која бре ревизија историје треба грб модернизовати у складу са двадесет првим веком
    (Програмер, 14. jul 2020 13:03)

    # Link komentara

  268. Pantić i Tegeltija pričaju šta i kako u Partizanu...
    Monty Python!!! Top lista nadrealista!!!
    Nerealno...
    (Naša posla..., 14. jul 2020 13:02)

    # Link komentara

  269. Dobra za grb, a sta sa imenom?
    Partizan i Crvena Zvezda su brend i tradicija u Srbiji.
    Samo se sjetite kad je franjo promjenio Dinamo u Croatia sta je bilo.
    Emocije koje su vezene za ime cesto prevazidju politiku......
    (Bojan Djokic, 14. jul 2020 13:00)

    # Link komentara

  270. A što bi onda bilo sa imenom? Ako zvijezda smeta onda valjda ni ime dobro. Ništa ne mijenjajte, imate dobro i časno ime i grb. Zvezdaš iz Zagreba.
    (Raff, ZG, 14. jul 2020 13:00)

    # Link komentara

  271. Predlagač je veoma " pametan" i razborit predlagač !!!
    (Grada, 14. jul 2020 13:00)

    # Link komentara

  272. Da!
    I Partizan i Zvezda.
    I to vrlo jednostavno: Umesto petokrake utisnuti osmokraku zvezdu ili krst.... likovni umetnici i dizajneri bi ponudili nekoliko rešenja i odabrali bi se najbolje......
    U svakom slučaju treba izbaciti petokrake i prekinuti sa masonerijom, komunističkim nasleđem i sličnim.
    (Najveći Zvezdaš lkad, 14. jul 2020 12:59)

    # Link komentara

  273. Mislim da crvena zvezda treba da se izbaci. to je ideološki simbol komunizma. ako pretpostavimo da partizani nisu samo komunisti, već pre svega antifašisti. a to nije isto. antifašizam i pobuna mora ostati svakako naš zaštitni znak.
    (grobari_solln_münchen, 14. jul 2020 12:58)

    # Link komentara

  274. Treba vratiti stari štit koji je imao partizan nešto slično kao juve
    (car, 14. jul 2020 12:57)

    # Link komentara

  275. NE!!!
    (Ђука, 14. jul 2020 12:57)

    # Link komentara

  276. Naravno da ne!
    (Issa, 14. jul 2020 12:56)

    # Link komentara

  277. Kako god petokraka vam je tu, tako da ko da ništa ni ne menjate..
    (komunizam je to, 14. jul 2020 12:54)

    # Link komentara

  278. Ne bi trebalo menjati, samo modernizovati. Grb je predetaljan, uprostiti ga i stilizovati, ali ostaviti zvezdu. Juventus je isto uradio.
    (Partizan, 14. jul 2020 12:53)

    # Link komentara

  279. Zvezda da se zove Kokarda, a Partizan Cetnik..
    (PAJO, 14. jul 2020 12:52)

    # Link komentara

  280. Mislim da treb samo da se prilagodi danasnjim okolnostima. Da se umesto crvene petokrake stavi crno bela lopta, a umesto onih 6 baklji koje predstavljaju 6 bivsih republika koje su medjusobno ratovale, treba da stoji 4 ocila kao obelezje srpstva.
    (Marko, 14. jul 2020 12:52)

    # Link komentara

  281. Ako promene grb ja prestajem da navijam za taj klub. Svaki tim predstavlja nesto i ko navija za Partizan treba da zna da navija za Komunisticki i Jugoslovenski tim. Ja navijam za njega jer sam "Komunista" (u SFRJ varijanti) i Jugosloven. Ko nije za to, ne treba da navija za Partizan.
    (Bane, 14. jul 2020 12:52)

    # Link komentara

  282. Pa sta bi onda Zvezda trebala da uradi?? Ne, nikako!
    (qwerty86, 14. jul 2020 12:51)

    # Link komentara

  283. partizan bi trebalo ukinuti. Isto kao i crvenu zvezdu.
    (bolji predlog, 14. jul 2020 12:51)

    # Link komentara

  284. Kao Zvezdaš, kažem ne!!! Takav je od osnivanja i tako treba da ostane. Isto mislim i o drugim klubovima.
    (Del boy, 14. jul 2020 12:51)

    # Link komentara

  285. Moze onda i ime Partizan kako pametni hoce grb da menjaju nikakva logika
    (FACe, 14. jul 2020 12:48)

    # Link komentara

  286. И име и грб, исто важи и за највећи српски клуб Црвену звезду!
    (Црвена звезда 1913, 14. jul 2020 12:47)

    # Link komentara

  287. Osnovan je od strane Jugoslovenske Armije. Svidjalo se nekome ili ne to je istorija. Mi je barem imamo za razliku od nekih. Ovima što hoće da menjaju istoriju moža padne na pamet i da promene ime kluba. Bitno je pratiti trendove jel? Evo ja imam par predloga. Tajkun, Tranzicionar, Zadrugar...
    (zen, 14. jul 2020 12:45)

    # Link komentara

  288. Treba umesto crvene zvezde staviti fubalsku loptu (crno belu bubamaru) a umesto 6 baklji na vrhu staviti 3 (dve sa strane i jednu - višu u sredini) Središnja baklja bi predstavljala tim, a ove dve sa strane upravu i navijače. Boja baklje može biti crna, ili plava odnosno crvena (nijanse starog dresa Partizana) Eto.
    (Danilo, 14. jul 2020 12:45)

    # Link komentara

  289. da, partizanski pokret je naziv gerilski pokret i nije usko vezan za komuniste.
    Iz grba treba izbaciti zvezdu i ime jugoslovensko.
    Ima u Srbiji "srpskih" klubova koji ne mogu da sklone zvezdu.
    Mi možemo i trebalo bi.
    (el gladijator, 14. jul 2020 12:45)

    # Link komentara

  290. Ne, ne i ne! Petokraka, sest buktinja i J u nazivu sportskog drustva. Kome se ne svidja neka navija krcunovce. Napred Partizan!
    (Nikola MNE, 14. jul 2020 12:45)

    # Link komentara

  291. Samo obojiti petokraku u crno da bi se izbrisao taj ideoloski predznak (a i meni licno je ruzna crvena zvezda i crvena boja u grbu) i izbaciti sest buktinja (i ovaj spic dole) koje vise nemaju smisla. Grb neka bude okrugao sa crnom zvezdom unutra i to je to. Znam da se promena nece desiti ali ajde da mastam malo i ja :)
    (pedja, 14. jul 2020 12:44)

    # Link komentara

  292. vuk nista nije pogresio, kad bi doslo do privatizacije jsd partizan, svi bi imali pravo na deonice, ipak je to sve vojna zaostavstina, samim tim i drzavna, pa i stadion. Pa nek dignu solitere na tom mestu.
    (Scepan, 14. jul 2020 12:44)

    # Link komentara

  293. Комунизам забранити декретом а поштоваоце истог протерати у Северну Кореју!
    (Сораб, 14. jul 2020 12:43)

    # Link komentara

  294. Umesto da Pantic pokrene promenu nacina vodjenja kluba, on pokrece temu menjanja grba, koji je deo istorije i identiteta kluba kao i samo ime...Ovaj klub, koji volim svim srcem, je nastao na antifašističkim temeljima i oduzeti mu tu premisu znaci oduzeti mu dusu...Ko to ne razume potpuni je blavor.
    (Mile rikverc, 14. jul 2020 12:42)

    # Link komentara

  295. Klub koji ponosno nosi ime najveceg ustanickog pokreta na svetu. Osnovan kao stub antifasizma! Nismo bre ovi sa druge strane da menjamo istoriju. Mi smo to sto jesmo! Grb je nas simbol! Zarad cega da ucestvujemo u istorijskom revizionizmu. Briga me za Real I ostale. Mi smo bili, ostali i ostavemo Partizan. Ostali kako hoce! Smrt fasizmu, sloboda narodu!
    (Nisha84, 14. jul 2020 12:42)

    # Link komentara

  296. ako se menja ime onda može i mora da se promeni grb. ako se promeni grb a ostane ime, šta je poenta? ako hoćemo da raskrstimo sa komunizmom onda to treba uraditi kako treba a ne polovicno.
    (dexter, 14. jul 2020 12:41)

    # Link komentara

  297. Srbi pravoslavci,Srbende,cetnici,vernici...(sto je ok) navijaju za dva komunisticko jugoslovenska kluba iz 1945.Pa to nema nigde.
    (pera kojot super genije, 14. jul 2020 12:40)

    # Link komentara

  298. Treba da se promene huligani na tribinama oba kluba. Posle pričati o grbu...
    (F, 14. jul 2020 12:40)

    # Link komentara

  299. Treba cuvati tradiciju propale ideologije i propale drzave i unistavaca Srbije 1945-1991.
    (peki, 14. jul 2020 12:39)

    # Link komentara

  300. Ne menjati!
    Danas je moderno prekrajati sve i svašta, i to prekrojeno uvek bude gore nego original.
    Nama, kojima je Partizan u srcu, ovaj grb je deo našeg kluba i naše ljubavi prema njemu.
    Hvala Bogu pa nismo kao neki tamo sektaši što su zalagali grb, menjali ime, prekrajali istoriju....
    (BDj, 14. jul 2020 12:39)

    # Link komentara

  301. I grb, i boje, i ime i mesto prebivališta.
    (RSB, 14. jul 2020 12:38)

    # Link komentara

  302. Требало је још 1990.
    (СОССД.ГИХСБпмг.амин, 14. jul 2020 12:38)

    # Link komentara

  303. treba. treci je dobar, samo cirlicni tekst. crno-beli dres ostaviti za gostovanja ili kao trecu garnituru, cisto zbog tradicije.
    (Aleksa, 14. jul 2020 12:37)

    # Link komentara

  304. Naravno da treba. Partizan je osnovan kao vojni klub (što mi je posebno drago u odnosu na udbaško-politički klub). Vojska je uvijek bila ponos svake nacije. S obzirom da Jugoslavije više nema, treba da se zove Srpsko sportsko društvo. Izbaciti 6 baklji jer nema više ni tih republika. Smisliti nešto drugo. Ostaviti jednu jaku baklju. Što se tiče petokrake, može i da ostane, ipak je to bio simbol te vojske koja danas istina nema tu petokraku ali..... Petokraku obogatiti nekim simbolom Srbije (orao????). Ali to treba prepustiti kreatorima ali definitivno promijeniti, pogotovo izbaciti Jugoslovensko.
    (nbc, 14. jul 2020 12:36)

    # Link komentara

  305. šta fali sadašnjem? ništa.
    (neutralni felš, 14. jul 2020 12:35)

    # Link komentara

  306. Pod hitno! I Zvezda i Partizan i ime i grbovi. Usput da se obrisu dugovi i ukinu navijači' huligani i krene ispočetka
    (ipce, 14. jul 2020 12:34)

    # Link komentara

  307. Mozda bi Crvena Zvezda trebala da se preimenuje u Crna Kokarda?!? Da se distancira od komunizma?
    (Nenad, 14. jul 2020 12:33)

    # Link komentara

  308. Kome smetaju grb i istorija Partizana neka navija za neki drugi klub. Neozbiljno je menjati simbole iz doba osnivanja jedno je redizajniranje a sasvim drugo promena citavog grba. Za mnoge iz Partizana se pitam za koga navijaju cesto vise sluze tudjim interesima.
    (Dule, 14. jul 2020 12:31)

    # Link komentara

  309. I ime, i grb, i vlasnika...
    (MARKEDJANI, 14. jul 2020 12:30)

    # Link komentara

  310. Obavezno izbaciti petokraku i onu bucku koja podseca na AVNOJ-evsku baklju.. Grb je totalno neuskladjen sa danasnjim vremenom.
    CZ, takodje, mora izbaciti petokraku. Zvezda ne mora imati pet krakova, zar ne?

    Realno, svi grbovi su jako ruzni u nasim klubovima. Poticu iz komunistickog perioda. Potrebno je rebrendiranje..

    Sta raditi sa komunistickim nazivima: Radnicki, Proleter, Buducnost, Partizan, CZ, Radnik, Napredak...?
    (Joy, 14. jul 2020 12:30)

    # Link komentara

  311. Grb zemlje smo menjali vremenom, tako da i novo vreme zahteva i modernizaciju. Nisu sve promene lose. Ja licno voleo bih da se distanciramo od komunistickih simbola, koliko god da je moguce
    (gabriel, 14. jul 2020 12:30)

    # Link komentara

  312. Kako je rekao Peko Dapčević: Bolje da sam poginuo na Sutjesci nego da gledam ovo!
    (Bad Blue Boys 1986, 14. jul 2020 12:30)

    # Link komentara

  313. Mi smo titini, tito je naš, živjela sfrj i petokraka. Tko nas zavadi.
    (88, 14. jul 2020 12:30)

    # Link komentara

  314. Da i Partizan i Zvezda treba da promene grb i izbace petokraku zvezdu kao simbol bezboznog komunistickog i jugoslovenskog nasledja.
    (Zoran33, 14. jul 2020 12:30)

    # Link komentara

  315. NEEEEEE
    (xxl, 14. jul 2020 12:30)

    # Link komentara

  316. Izbaciti petokraku i ubaciti vertikalne crnobele pruge, plus izbaciti plamen og sest buktinja, sve ostalo ostaviti isto. Sacuvao bih se time istorijski oblik grba (okrugao) plus boje kluba bi bile vidljivije.
    (djole, 14. jul 2020 12:29)

    # Link komentara

  317. cemu, mozda zbog zvezde, ali takvu ima zastava kalifornine npr. i ne smeta im a imaju ih i fudbalski klubovi sto americki sto evropski...
    nas grb treba da ostane takav kakav je
    ende
    (deda, 14. jul 2020 12:29)

    # Link komentara

  318. Ne. Grb i ime ne menjamo i ne prodajemo kao neki.
    (Grobarchina, 14

    Vec ste ga menjali
    (Zepter, 14. jul 2020 12:29)

    # Link komentara

  319. Kao Juventus, samo slovo "P".
    (ZLOBEX, 14. jul 2020 12:29)

    # Link komentara

  320. Ne !
    (Roy74, 14. jul 2020 12:29)

    # Link komentara

  321. Ja sam navijač zvezde. I kao takav ne želim menjanje ni imena ni prezimena mom klubu. Isto mislim za fk partizan. Jugoslavia je bila Jugoslavia a Bsk je bio Bsk to su bili neki drugi timovi grbovi i boje. Ne menjam ništa navijam za moje od kad znam za sebe kao takve crveno bele za jedan grb i jednu zastavu. Pozdrav
    (nostradamus, 14. jul 2020 12:27)

    # Link komentara

  322. Naravno da treba promeniti. I Partizan je nastao na temeljima nekog kluba koji u to vreme nije imao ni ime ni grb koje je bilo milo novim vlastima i novom dobu. Treba raskrstiti sa istorijom koja je bila pogubna po srpske nacionalno bice i sa simbolima drzave kojoj je, ipak, Zvezda, bila miljenica sve do devedesetih.
    (Branko, 14. jul 2020 12:27)

    # Link komentara

  323. Onda Crvena Zvezda mora da promeni ime
    (Bill Walton, 14. jul 2020 12:13)

    Slažem se, neka izbace "Crvena" neka se zove FK Zvezda.
    (Kraj vam doći mora, 14. jul 2020 12:27)

    # Link komentara

  324. Kakva tema u ovom trenutku....
    (voždovac..., 14. jul 2020 12:27)

    # Link komentara

  325. ne, nikada.
    to je simbol kluba, igraca, navijaca, duh iz boce. To nije simbol komunizma, partije ili jugoslavije. Iako sam rodoljub ne bih voleo ni da jsd promeni ime.
    (Ako su ruze, procvetace..., 14. jul 2020 12:26)

    # Link komentara

  326. Nema menjanja grba! Ponosni smo na ovaj grb i na našu istoriju.
    (djuks, 14. jul 2020 12:25)

    # Link komentara

  327. Privatizovati pa gazda nek odluči.
    (Doktor drmr, 14. jul 2020 12:25)

    # Link komentara

  328. Нека остане какав је. Нисмо тиква без корена.
    (Јабучило, 14. jul 2020 12:19)

    Srpska istorija ne počinje od '45 godine.
    (88, 14. jul 2020 12:23)

    # Link komentara

  329. naravno da ne.. postoji nesto sto se zove tradicija i identitet.. volim kad nas zovu jugoslovenima i franjevcima isti oni kojima je Prosinecki legenda kluba a najbolji kosarkas im se zove Muhamed.. inace Crvena Zvezda je simbol srpstva...
    (Pop, 14. jul 2020 12:23)

    # Link komentara

  330. Kako bi bilo da se distanciramo, kao narod, od pravih zlocinaca i zlocina devedesetih? Umesto da se ponosimo jugoslovenskim antifazismom, mi se kao gnusamo toga.
    (niko, 14. jul 2020 12:23)

    # Link komentara

  331. Nasi ljudi su takvi da se plase da eksperimentisu, mi se hvatamo samo za jednu stvar koja deluje kao neko resenje i ne pustamo. Smatram da grb treba biti promenjen, ili ostati isti ali malo modernijeg dizajna... Nasi ne razmisljaju sta je ok a sta nije, nego je tradicija ispred svega... stavovi govore dosta o ljudima kao o licnostima...
    (Fan Pennyja Hardawaya, 14. jul 2020 12:22)

    # Link komentara

  332. Нека остане какав је. Нисмо тиква без корена.
    (Јабучило, 14. jul 2020 12:19)

    # Link komentara

  333. Ako već treba da se menja, moj stav je da se mesto crvene petokrake ubaci zlatna generalska zvezda. Crvena petokraka je bila simbol Jugoslovenske Vojske, pošto tih vremena više nema, a Partizan je nastao kao vojni klub, moj je predlpg da se ubaci generalska zlatna zvezda. Sve ostalo kao što je i bilo.
    (Salle, 14. jul 2020 12:19)

    # Link komentara

  334. Ako već treba da se menja, moj stav je da se mesto crvene petokrake ubaci zlatna generalska zvezda. Crvena petokraka je bila simbol Jugoslovenske Vojske, pošto tih vremena više nema, a Partizan je nastao kao vojni klub, moj je predlpg da se ubaci generalska zlatna zvezda. Sve ostalo kao što je i bilo.
    (Salle, 14. jul 2020 12:19)

    # Link komentara

  335. Ne nikako. Grb jedan od lepsih iz sveta sporta. Neocetnici i oni sa druge strane brda nek gledaju svoja posla, mi pravi Partizanovci smo jako ponosni na grb!
    (Covek po imenu Uve, 14. jul 2020 12:18)

    # Link komentara

  336. Nije samo grb ono što čini SD Partizan. To je istorija JA i JNA. Bilo i ostalo JUGOSLOVENSKO sportsko društvo. Vojnički ustrojeno i ceo život su koristili imovinu JNA koja se finansirala od poreza 22 milona građana od Vardara pa do Triglava. Svi građani ex YU imaju pravo na naknadu i svoje akcije pri privatizaciji SD Partizan , a POSEBNO FK Partizan , koji je decenijama o trošku cele Jugoslavije koristio stadion JNA.
    (VUK, 14. jul 2020 12:18)

    # Link komentara

  337. Lep je ovako sa ZVEZDOM u srcu!!!
    (Avatar, 14. jul 2020 12:17)

    # Link komentara

  338. Imate odlican grb i ne vidim zbog cega bi ga menjali.
    (Delija, 14. jul 2020 12:16)

    # Link komentara

  339. Samo ubacite krstaču umesto petokrake, to je sad aktuelno.
    (Pelcujte Nola, 14. jul 2020 12:15)

    # Link komentara

  340. Ono što je nastalo u to vreme, treba da nosi pečat tog vremena (osim ako se ne radi o zločinima ili zločincima, što ovde nije slučaj). Isto je i sa ulicama i vremenom komunizma. Ono što su oni gradili, treba da ostane (poput ulica u Novom Beogradu). Ono što su maznuli i preimenovali, treba vratiti u pređaščnje (poput ulica u centru Beograda). Partizan i Zvezda su nastali 1945. i to je to.
    (mile neimar, 14. jul 2020 12:15)

    # Link komentara

  341. Po prvi put se slazem sa Panticem, i Zvezda treba da promeni isto.
    (padaju mi kapci, 14. jul 2020 12:14)

    # Link komentara

  342. Onda Crvena Zvezda mora da promeni ime
    (Bill Walton, 14. jul 2020 12:13)

    # Link komentara

  343. Ne. Grb i ime ne menjamo i ne prodajemo kao neki.
    (Grobarchina, 14. jul 2020 12:13)

    # Link komentara

  344. Grb i ime, oba beogradska velikana.
    (Gusar Gusan, 14. jul 2020 12:13)

    # Link komentara

  345. Ne! Jer nismo iskompleksirani kao Dinamo sto je brze bolje promenio ime pa posle vratio. Klub je nastao u toj eri i naziv i grb ne bi trebalo menjati. Sve je to deo istorije, svidjala se ona nekom ili ne. Jer onda isto tako bi trebali da se odreknemo svih rezultata, trenutaka srece i tuge. Ne mozemo se u jednom trenutku pozivati na finale KES ili osvajanje titule (Zvezda), a u drugom menjati grb, naziv itd.
    (Nemanja, 14. jul 2020 12:12)

    # Link komentara

  346. Kako da se distancira kada smo još komunistička zemlja.Jedina razlika što smo sad najtežeg oblika.Do 1990 smo bili socijalistička zemlja...
    (Goran Loznica, 14. jul 2020 12:10)

    # Link komentara

  347. Само га мало модернизујмо и то је то.
    (English, 14. jul 2020 12:08)

    # Link komentara