1. 5 sekundi kazne za namerno izbacivanje Albona koji bi verovatno pobedio?! I to kazna posle 3 kruga. Perez manji incident kazna stize istog trenutka, identicna kao i Hamiltonu, iako na trku nije toliko dramaticno uticao.
    Kazu jos ovi komentatori nije cimao volan, ali nije ni skrenuo iako je krivina. Isao gde tacno, livadu?
    (toba, 6. jul 2020 11:15)

    # Link komentara

  2. To je tačno, ali nekada bi u istom timu bila dva najbolja vozača koja bi se izmedju sebe borili u koliko to može biti jednakim vozilima. Od Šumahera pa do Hamiltona postalo je nezamislivo da dva najveća rivala budu u istom timu.
    (NEU,

    Fernando Alonso-Luis HamiltonMeklaren mercedes) Niko Rozberg-Luis Hamilton(Mercedes) Sebastijan Fete-Kimi Raikonen(Ferari).....
    Svi PRVACI SVETA u F1.
    (Formula1, 6. jul 2020 07:14)

    # Link komentara

  3. Stvari koje se ne menjaju:
    1) Mercedes pobeđuje
    2)Albon gubi podijum zbog Hamiltona
    3)Rikardu otkazuje motor
    4)Fetel se okreće na stazi
    (Alex, 6. jul 2020 02:57)

    # Link komentara

  4. Mislim da nisi u pravu. I tada je sve islo iz boxa. Cak i te gume koje pominjes. Ustvari komletna taktika je isla iz boxa. I to sa kojim gumama se krece, koje se kada menjaju, koliko puta se odlazi u box na dolivanje goriva i zamenu guma. Sve je islo iz boxa. I tada su pobedjivali vozaci ciji je bolid bio najbolji. Uvek su pobedjivali bolidi a ne vozaci.
    (Formula1, 5. jul 2020 18:46)
    To je tačno, ali nekada bi u istom timu bila dva najbolja vozača koja bi se izmedju sebe borili u koliko to može biti jednakim vozilima. Od Šumahera pa do Hamiltona postalo je nezamislivo da dva najveća rivala budu u istom timu.
    (NEU, 5. jul 2020 22:07)

    # Link komentara

  5. Ja ne znam po čemu je to uzbudljiva trka bila sem po silnim odustajanjima,otpadaju točkova tu uopšte trke nije bilo one dve Mercedesove formule su toliko brže od ostalih da tu nema ništa zanimljivo,onaj Hamilton dobije 10 sekundi kazne i na kraju bude četvrti, ova formula je sve dosadnija.Tu treba da bi se video ko je bolji vozač a ne ko ima bržu formulu,zato bi ja dao iste formule svima pa neka se onda vidi ko je bolji vozač.
    (Ljubo, 5. jul 2020 21:52)

    # Link komentara

  6. Бенетон је тада имао исти мотор као и Вилијамс - рено. Плус, 1994. Вилијамс је био у великом шоку због свега са Сеном. Прву титулу је Шумахер узео тако што је улетео у Хила у последњој трци у Аделејду, чини ми се. Покушао је исто са Вилневом 1997. Није му успело и кажњен је одузимањем свих бодова из те сезоне. У Ферарију шта је било, знамо.
    (@Vladimir, 5. jul 2020 17:53)

    Isti motor samo 1995, i razvalio je Hila te godine. Opet, ostatak bolida nije bio ništa posebno. Dovoljno je videti rezultate koje je te godine postizao drugi vozač, Džoni Herbert, kao i sve Šumaherove klupske kolege u Benetonu, pa i posle u Ferariju. Jeste Šumaher bio prvi vozač, ali verujte da nijednom timu nije interesu da ima jednog vozača koji osvaja 3/4 timskih bodova svake sezone, pa i više.

    Što se tiče 1994. ne treba zaboraviti da je Hil uopšte imao šanse da uzme titulu jer je Šumaher bio suspendovan na nekoliko trka. Još važnije, znate li koliko je žalbi na incident na trci u Adelaidi uložio Vilijams? Tačno NULA. Pravila su bila drugačija. Ko se seća, nekoliko godina ranije je Sena bukvalno izbacio namerno Prosta sa Velike nagrade Japana da bi uzeo titulu. Čak se hvalio time i nije bio kažnjen. Naspram toga, incident Šumahera i Hila deluje još i bezazleno.
    (Dikan, 5. jul 2020 19:51)

    # Link komentara

  7. Toliko nebuloze i lupetanja da bi trebalo mnogo da ti se odgovara stavku po stavku. Šumaher je kao Federer. Nemački mentalitet da postavlha rekorde. Ali Lewis će da ga prešiša i pošalje u istoriju. Sena je po svim parametrima bio tata za Šumahera
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (a šta?, 5. jul 2020 17:54)

    Ah, argumentovano krajnje :) Šumaher je inače svoju prvu kompletnu sezonu u F1 (1992.) završio ispred Sene :) O ponižavanju koje mu je radio na početku 1994. da ne pričam. Često se govori da se Sena osećao toliko poniženo posle brukanja na prve dve trke da je forsirao preko svake mere u Imoli.
    (Dikan, 5. jul 2020 19:45)

    # Link komentara

  8. Botas kleči ispred bolida Mercedes koji je sudeći po boji afroamerikanac ???
    (Arch Enemy, 5. jul 2020 19:21)

    # Link komentara

  9. Hamilton je najprljavije vozač od kada postoji f1. Cini mi se i da je spolja isti.
    (Zvonko, 5. jul 2020 19:10)

    # Link komentara

  10. @Zajecar 019

    Moram da te razočaram ali da - samo ti imaš taj osećaj. Formula 1 je i dalje fenomenalna, što je pokazala i današnja trka !
    (Miloš_NS, 5. jul 2020 18:52)

    # Link komentara

  11. koga ovo jos zanima?!
    (Jovan, 05. jul 2020 14:54)

    Ocigledno tebe koji ulazis da ostavis komentar i pre pocetka trke.

    Trka odlicna, jedna od najboljih u poslednje vreme, jedva cekam sledeci vikend.
    (Max, 5. jul 2020 18:51)

    # Link komentara

  12. Iskreno uporedjivati danasnje vozace sa Sumaherom,sa Hilom,Alezijem,Prostom je totalna glupost.Bilo je i onda pomagala ali su ljudi vozili na osecaj,pa i menjali gume kad oni osete da treba.Ovi sad samo drze volan sve ostalo je iz boksa.Da oni ranije su bili pravi trkaci ovi su daleko od njih.
    (Bojan.

    Mislim da nisi u pravu. I tada je sve islo iz boxa. Cak i te gume koje pominjes. Ustvari komletna taktika je isla iz boxa. I to sa kojim gumama se krece, koje se kada menjaju, koliko puta se odlazi u box na dolivanje goriva i zamenu guma. Sve je islo iz boxa. I tada su pobedjivali vozaci ciji je bolid bio najbolji. Uvek su pobedjivali bolidi a ne vozaci.
    (Formula1, 5. jul 2020 18:46)

    # Link komentara

  13. Alfa otpade točak :))))))))
    (Rade, 05. jul 2020 16:38)

    Pa to ti je Ferrari.. Kad bi to bila prava alfa nebi se to desilo.. Cela karoserija bi zarđala u toku kvalifikacije.
    (HanSolo, 5. jul 2020 18:36)

    # Link komentara

  14. "The only thing worse that having Alain Prost in front of you is having Alain Prost behind you."
    - Ayrton Senna

    Mogu da zamislim šta bi bilo sa Hamiltonom da su mu klupske kolege umesto Bottasa bili Prost ili Senna. Njemu je jedan Bottas problem pa kuka kao dete preko radio veze, pravi šampion u istom timu bi ga počistio.
    (Ridah, 5. jul 2020 18:34)

    # Link komentara

  15. Ferari ove sezone ima bolid za 9 mesto, možda se posle Mađarske nešto promeni.
    (Nikola Marićević, 5. jul 2020 18:17)

    # Link komentara

  16. Iskreno uporedjivati danasnje vozace sa Sumaherom,sa Hilom,Alezijem,Prostom je totalna glupost.Bilo je i onda pomagala ali su ljudi vozili na osecaj,pa i menjali gume kad oni osete da treba.Ovi sad samo drze volan sve ostalo je iz boksa.Da oni ranije su bili pravi trkaci ovi su daleko od njih.
    (Bojan., 5. jul 2020 18:05)

    # Link komentara

  17. Za sve koji imaju mts kablovsku bez Sport Kluba, direktan prenos kvalifikacija i trka F1 je na nemačkom RTL kanalu (672). Prenos naravno na nemačkom, kome ne smeta ;-).
    (Balkan boy, 5. jul 2020 17:59)

    # Link komentara

  18. Vidjelo se kad je upropastio trku za Albona koliko su 'protiv' njega. 'Ma ovo trkacki incident, ma nije hteo, ma nije skrenuo...' A kazna cista i zasluzena definitivno!
    (BRE!

    Mislim da kazna nije adekvatna uopste. Dobio samo 5 sekundi i pao na mesto 4. A Albona ne samo da je izbacio iz trke vec ga je direktno sprecio da bude prvi. Albon je u tom trenutku imao nove meke gume za razliku od oba Mercedesa koji su imali stare (27krugova) gume. To se videlo kada je krenuo da napada Hamiltona. U dva napada ga je lagano stizao ali ga je onaj majmun(ne mislim zbog boje koze, da ne bude zabune) na kvarno zaustavljao gde ga je u tom drugom pokusaju namerno izgurao sa staze!!!! Najadekvatnija kazna bi bila da su ga poslali da prodje kroz pit stop. Ova kazna je malo. On dobio bodove, a Albon ostao bez prvog mesta.
    (f1, 5. jul 2020 17:55)

    # Link komentara

  19. Šumaheru uopšte nisu bili potrebni bodovi u toj trci i timu je poručivao da ne želi da pobedi, čak je i namerno kočio iza Barikela i obišao ga kad je ovaj bukvalno legao na kočnicu pred ciljem. Svih godina dok su vozili zajedno, Šumaher je bio konstantno brži. Barikelo je uvek bio druga violina.

    2. Šumaher je došao u raspali Ferari 1996. godine, u tom momentu treću ekipu u šampionatu. Prve godine zabeležio je više pobeda nego Berger i Alezi za sve godine koje su vozili zajedno. Već od naredne godine, sa inferiornim bolidom borio se za titulu, da bi prvu titulu osvojio tek u petoj sezoni. To je bila prva titula za Ferari posle 21 godine!

    3. Šumaher je poslednji vozač u istoriji F1 koji je osvojio titulu sa potpuno inferiornim bolidom - Benetonom iz 1994. godine koji je koristio stari Fordov motor. Naredne sezone je imao isti motor kao i Vilijams, pa je lagano počisto Dejmona Hila. Naredne godine, kad je Benetom prešao Alezi, krstio se i levom i desnom rukom i kakvom je to bolidu Šumaher uspevao da pobeđuje.

    Dobro još nisi spomenuo da je Šumaher loš čovek jer je Frencenu oteo devojku :)
    (Dikan, 05. jul 2020 17:44)

    Toliko nebuloze i lupetanja da bi trebalo mnogo da ti se odgovara stavku po stavku. Šumaher je kao Federer. Nemački mentalitet da postavlha rekorde. Ali Lewis će da ga prešiša i pošalje u istoriju. Sena je po svim parametrima bio tata za Šumahera
    (a šta?, 5. jul 2020 17:54)

    # Link komentara

  20. @Vladimir

    У време кад је Шумахер освајао титуле, Мекларен је био у, до тада, најгорем стању у историји. Фордов, па Пежоов мотор, прва победа још од Сениног времена је Култард 1997. у Аустралији кад су коначно прешли на мерцедесове моторе и офарбали болид у сребрну боју, уместо традиционалне марлборо црвено-беле.

    Бенетон је тада имао исти мотор као и Вилијамс - рено. Плус, 1994. Вилијамс је био у великом шоку због свега са Сеном. Прву титулу је Шумахер узео тако што је улетео у Хила у последњој трци у Аделејду, чини ми се. Покушао је исто са Вилневом 1997. Није му успело и кажњен је одузимањем свих бодова из те сезоне. У Ферарију шта је било, знамо.
    (@Vladimir, 5. jul 2020 17:53)

    # Link komentara

  21. Срећа па нисам гледао!
    Што се тиче "љубитеља" Сене, имате трке на интернету па гледајте до миле воље. Оставите нас који живимо у САДАШЊЕМ ВРЕМЕНУ на миру да уживамо како Хамилтон пише нове странице Ф1.
    Ови што воле Сену су дефинитивно луђи од Џорданових фанова. Ало људи, Сена и Џордан су прошлост. Хамилтон и Леброн су НАЈБОЉИ ИКАДА. Што пре то схватите, живот ће вам бити лакши.
    (Шумадинац 100%, 5. jul 2020 17:53)

    # Link komentara

  22. Norris je pregotivna glava
    (enzo, 5. jul 2020 17:53)

    # Link komentara

  23. Ovaj Hamilton nikad neće biti šampion. Osvajati trke u najboljem autu u opšte nije mudrost. Šumahera moze da stigne samo ako sedne u Reno i osvoji šampionat a Sennu čak ni tada.
    (Formula Z, 5. jul 2020 15:58)

    A Šumaher inače nije osvajao sa ubedljivo najjačim bolidima i nije mu Barikelo pred ciljem kočio da ga pretekne.
    (brm, 5. jul 2020 17:21)

    1. Šumaheru uopšte nisu bili potrebni bodovi u toj trci i timu je poručivao da ne želi da pobedi, čak je i namerno kočio iza Barikela i obišao ga kad je ovaj bukvalno legao na kočnicu pred ciljem. Svih godina dok su vozili zajedno, Šumaher je bio konstantno brži. Barikelo je uvek bio druga violina.

    2. Šumaher je došao u raspali Ferari 1996. godine, u tom momentu treću ekipu u šampionatu. Prve godine zabeležio je više pobeda nego Berger i Alezi za sve godine koje su vozili zajedno. Već od naredne godine, sa inferiornim bolidom borio se za titulu, da bi prvu titulu osvojio tek u petoj sezoni. To je bila prva titula za Ferari posle 21 godine!

    3. Šumaher je poslednji vozač u istoriji F1 koji je osvojio titulu sa potpuno inferiornim bolidom - Benetonom iz 1994. godine koji je koristio stari Fordov motor. Naredne sezone je imao isti motor kao i Vilijams, pa je lagano počisto Dejmona Hila. Naredne godine, kad je Benetom prešao Alezi, krstio se i levom i desnom rukom i kakvom je to bolidu Šumaher uspevao da pobeđuje.

    Dobro još nisi spomenuo da je Šumaher loš čovek jer je Frencenu oteo devojku :)
    (Dikan, 5. jul 2020 17:44)

    # Link komentara

  24. Najzad trka. Bas sam se bio uzeleo formule. Ali moram da priznam da sam se odmah razocarao. 6.krug, Lekler zaistaje za Botasom 12 sekundi !!! 9.krug, Lekler zaostaje za Mercedesom 18 sekundi !!! O Fetelu da ne pricam. Cak i dvojac Red Bulla je sa svakim krugom sve vise zaostajao za Mercedesom. Najbolje se to videlo od trenutka kada je Hamilton zaobisao Red Bull i dosao na poziciju 2, gde mu je u samo par kruhova pobegao 6-7 sekundi. Da nije bilo ovih odustajanja i nekoliki Sejfti kara, raspored bi bio Mercedesi pa 30-35 sekundi razlike i onda treci. Mislim da ce i ova godina biti "dosadna" (nama navijacima drugih timova). Pozdrav.
    (f1, 5. jul 2020 17:44)

    # Link komentara

  25. @Barolo,
    Šumaher je prvu i drugu titulu osvojio u Benetonu koji je tada realno bio slabiji od Vilijamsa i Meklarena. Što uopšte ne umanjuje dostignuće Hamiltona. I on he prvu titilu osvojio u Meklarenu koji nije bio bolji od Ferarija tada ali je Hamilton bio bolji vozač od Mase i Raikonena.
    (Vladimir, 05. jul 2020 17:21)

    Em sto je Meklaren tada ako ne bolji bio bar u istom rangu sa Ferarijem, em sto mu je Timo Glok stao u poslednjem krugu da ga obidje i uzme titulu
    (pARTizan, 5. jul 2020 17:39)

    # Link komentara

  26. @(brm, 5. jul 2020 17:21)

    Nije tačno. Šumaher je imao dominantan bolid samo 2002 i 2004, ostalih godina ne. Taj F2004 je masterpiece.
    (Ridah, 5. jul 2020 17:38)

    # Link komentara

  27. Kako moraš loš čovek da budeš da u trideset šestoj godini i imaš šest titula udariš klinca koji je na crvenim gumama namerno a ti si na belim i sporiji si sekundu ipo po krugu od njega. To može samo nula od čoveka da uradi.
    (Bora, 5. jul 2020 17:36)

    # Link komentara

  28. Kakva trka!!!
    Albone , decko , bices ti jednog dana veliki sampion!
    (leteci_beogradjanin320, 5. jul 2020 17:31)

    # Link komentara

  29. Bravo za Leklera, ovako se osvajaju titule....nadam se samo da ce mehanicari odraditi svoj deo posla i omoguciti mu koliko toliko ravnopravnu borbu sa Mercedesom. Sta tek reci za Norisa, odlicna cela trka, a onda poslednji krug kao slag na tortu, savrseno. Ostaje zal za Red Bul, imam osecaj da su mogli da budu 1 i 2, a ovako bez poena. I naravno svaka cas Botasu, bez greske, nadam se samo da ce mu tim dozvoliti da se trka do kraja....Fetel i Hamilton razocaravajuce
    (pARTizan, 5. jul 2020 17:26)

    # Link komentara

  30. Ovaj Hamilton nikad neće biti šampion. Osvajati trke u najboljem autu u opšte nije mudrost. Šumahera moze da stigne samo ako sedne u Reno i osvoji šampionat a Sennu čak ni tada.
    (Formula Z, 5. jul 2020 15:58)

    A Šumaher inače nije osvajao sa ubedljivo najjačim bolidima i nije mu Barikelo pred ciljem kočio da ga pretekne.
    (brm, 5. jul 2020 17:21)

    # Link komentara

  31. @Дејан
    Jedan si od retkih koji je skontao da je ovo ustvari mercedes kup ... ovo vise nema veze sa F1 koji je oduvek bio takmicenje ciji je veci brzi i bolji ... nekad su F1 vozili boemi ljudi koji vole da se kockaju i rizikuju sa Raikonenom kada ode gotovo je sa F1 ovi sminkeri su nula to vise nije to .... e bre Alesi, Raikonen, Hant, Alonso, Hakinen, Mensel, Šumi, Sena, Prost, Fandjo .... veliko izvinjenje ostalim imenima koja nisi spomenuta
    (šuvaklija, 5. jul 2020 17:21)

    # Link komentara

  32. @Barolo,
    Šumaher je prvu i drugu titulu osvojio u Benetonu koji je tada realno bio slabiji od Vilijamsa i Meklarena. Što uopšte ne umanjuje dostignuće Hamiltona. I on he prvu titilu osvojio u Meklarenu koji nije bio bolji od Ferarija tada ali je Hamilton bio bolji vozač od Mase i Raikonena.
    (Vladimir, 5. jul 2020 17:21)

    # Link komentara

  33. Evo i ja da ostavim komentar, kontam da i neko punoletan treba da se zapljune ovde :)
    (Interstellar, 5. jul 2020 17:11)

    # Link komentara

  34. "Ovaj Hamilton nikad neće biti šampion. Osvajati trke u najboljem autu u opšte nije mudrost. Šumahera moze da stigne samo ako sedne u Reno i osvoji šampionat a Sennu čak ni tada."

    A Šumaher i Sena su inače vozili Peglice?
    (Shigman, 5. jul 2020 17:11)

    # Link komentara

  35. Hvala za linkove... nemam rtl nemački... Supernova... ali ovaj [link]
    radi super...hd...ako ne radi link1, rade link2...3...
    (boss po trnju..., 5. jul 2020 17:10)

    # Link komentara

  36. PieptDePui
    Isti onaj RTL sto sam prosle godine na moru gledao, onaj sto 15 krugova (trka je UZIVO) ne prikazuje zbog reklamnog bloka???
    (Jaran, 5. jul 2020 17:07)

    # Link komentara

  37. Kakva steta za Albona,Hamilton je napravio takvu uslugu Merc.,siguran sam da bi Albon stigao I Botasa.Ne volim kvarne vozace,ovako se ponasa I Verstapen,steta sto Kimi nema bolji bolid,da I u cetrdeset pokaze ovim paunima sta je voznja a i fer plej.
    (kralj, 5. jul 2020 17:06)

    # Link komentara

  38. Posle katastrofalnih kvalifikacija ferarija i alfe, tolike dominacije Mercedesa nad svima, dvoumio sam se dal uopste da gledam trku.
    Sreca pa jesam!!! Ovo je totalno ludilo bilo!
    (Da, 5. jul 2020 17:06)

    # Link komentara

  39. Sta bi Mercedesu da dva puta pod sigurnosnim vozilom ne menja gume...?!
    (hez, 5. jul 2020 17:05)

    # Link komentara

  40. Bravo sudije!
    (boss po trnju..., 5. jul 2020 17:05)

    # Link komentara

  41. Lekler dođe do drugog mesta ni "kriv ni dužan " ali momak je vozio konstantno i zaslužio je da ga i sreća malo pogleda, a eto ovde mnogi kukaju kako nema ništa od ferarija, sezona je tek počela svašta se tu još može izdešavati ,mada mercedes jeste favorit realno gledano opet imaju najjači bolid,ali to ne znači da će ostali da im se sklanjaju sa staze ,već ima da bude fajterska borba kao što je ova prva trka to i pokazala, a još i ukoliko ostali timovi uspeju u toku sezone da porade na performansama bolida i približe se mercedesu ,eto nama izbudljive i neizvesne sezone...
    I za kraj ,ne otpisujte još ferari ,pogotovo Leklera mali je srčan i ima petlju za velika dela !
    (Goxy, 5. jul 2020 17:04)

    # Link komentara

  42. Bravo za McLaren!
    (ranac, 5. jul 2020 17:01)

    # Link komentara

  43. Jel zna neko dobar stream...za nas bednike koji nemamo sk?
    (boss po trnju..., 05. jul 2020 15:05) … Imas odje brate. Ja pratim godinama
    Na Sky sport-u, oni na SK pojma nemaju, plus su pristrasni. [link]/ . Imas desetine linkova pa izaberes.
    (crnogorac, 5. jul 2020 17:00)

    # Link komentara

  44. Jbt, i pored ovoliko odustajanja i safety car-a, Vettel praktično poslednji, koji raspad od čoveka.
    (Laki, 5. jul 2020 17:00)

    # Link komentara

  45. F1 igrica. Trke su prošlost.
    (Jovan Lazic, 5. jul 2020 17:00)

    # Link komentara

  46. Gotivim Lewisa ali morao je da pusti BRZEG u konkretnom slucaju. Steta velika za Red Bull!
    (Verlon, 5. jul 2020 16:59)

    # Link komentara

  47. Да ли има још неко да навија за овог болесника Хамилтона?
    (Дејан, 5. jul 2020 16:58)

    # Link komentara

  48. @boss po trnju

    Za naredne događaje Jokerstream.com ima vrhunske linkove i možete da izaberete i jezik na kome želite prenos.
    Pozdrav za šefa na trnje. :D
    (Anfield, 5. jul 2020 16:58)

    # Link komentara

  49. Au ljudi moja kakva trka. Ferari ni iz čega drugi, Noris podijum, Hamilton penal, Botas najbrži, Đovinaci u poenima, otkazivanja, incidenti, trkački incidenti, više izlazaka safety cara, au ljudi kakvu trku smo mi gledali. Fetel razočarao, da nije išo u ono preticanje, možda bi bio na solidnoj poziciji. Hvala Bogu pa se formula vratila!
    (Fanatik, 5. jul 2020 16:57)

    # Link komentara

  50. Lekler sa ovakvim Ferarijem na kraju zavrsi kao 2. Jednostavno nebruseni dijamant za Ferari! A sta reci za Fetela, mislim da je vrijeme za penziju. Branio sam ga i branio prethodnih godina, ali vise ne mogu.
    (BRE!!!, 5. jul 2020 16:56)

    # Link komentara

  51. Kao sto rekoh vec... McLaren is back!
    (McLaren, 5. jul 2020 16:56)

    # Link komentara

  52. Čestitke Botasu mada je bilo očekivano da Mercedes pobedi. Da nije bilo vozila bezbednosti bila bi jedna od najdosadnijih trka ikada i Mercedesi na prva 2 mesta. Do 50 kruga nije bilo preticanja bukvalno. Ali eto, sreća i 2 puta vozilo i fenomenalni Lekler u katastrofalnom Ferariju završi drugi. Mada najveći pobednici su Meklaren i Lando Noris. Jedino što je kazna za Hamiltona morala biti veća. Bukvalno je uništio trku Albonu.
    (Smeh, 5. jul 2020 16:54)

    # Link komentara

  53. A kazu F1 je dosadna
    (Djokoeire, 5. jul 2020 16:54)

    # Link komentara

  54. Bili posljednji ili prvi uvijek Forza Ferrari!
    (BRE!!!, 5. jul 2020 16:52)

    # Link komentara

  55. Ma dosadna F1, ja ne znam ko još prati ovo.

    A SMARAČI, ŠTA KAŽETE SAD?!

    Au kakva trka, čega sve nije bilo, od preticanja, kontakata, proklizavanja, letenja guma, odustajanja zbog elektronike, hlađenja, i na kraju Lekler drugi a Lando Noris na podijumu, wow.
    (Anfield, 5. jul 2020 16:52)

    # Link komentara

  56. Kako ova dva reportera navijaju protiv Mercedesa. Po njihovom najbolje bi bilo da se do poslednje trke ne zna pobednik i da na kraju ne bude Hamilton. A ja navijam upravo za njega da pretekne švabu Šimahera i da bude GOAT
    (a šta?, 05. jul 2020 15:38)

    Vidjelo se kad je upropastio trku za Albona koliko su 'protiv' njega. 'Ma ovo trkacki incident, ma nije hteo, ma nije skrenuo...' A kazna cista i zasluzena definitivno!
    (BRE!!!, 5. jul 2020 16:52)

    # Link komentara

  57. Au ljudi moja kakva trka. Ferari ni iz čega drugi, Noris podijum, Hamilton penal, Botas najbrži, Đovinaci u poenima, otkazivanja, incidenti, trkački incidenti, više izlazaka safety cara, au ljudi kakvu trku smo mi gledali. Fetel razočarao, da nije išo u ono preticanje, možda bi bio na solidnoj poziciji. Hvala Bogu pa se formula vratila!
    (Fanatik, 5. jul 2020 16:47)

    # Link komentara

  58. Očekujemo saopštenje Lewisa gde kaže da su ga kaznili zbog boje kože. Neverovatno je odbojan.
    (Dikan, 5. jul 2020 16:46)

    # Link komentara

  59. padaju kao muve,samo 11 ostalo
    F1 nije više ono sto je bilo pre 20 god i prije
    (Sono Korona, 5. jul 2020 16:43)

    # Link komentara

  60. ovaj hamilton je najveći smrad koji je ikada vozio.Fuj.
    (ivan, 5. jul 2020 16:40)

    # Link komentara

  61. Ovaj Hamilton nikad neće biti šampion. Osvajati trke u najboljem autu u opšte nije mudrost. Šumahera moze da stigne samo ako sedne u Reno i osvoji šampionat a Sennu čak ni tada.
    (Formula Z, 05. jul 2020 15:58)

    Kako glup i djeciji komentar. Sumaher vozio ferari i to je ok bilo kad je uzimato te silne titule. A sad Hamilton treba da vozi reno i da osvaja titule da bi se mogao porediti sa Sumaherom?!! Pa djecija glupost nema granicu.
    (Barolo, 5. jul 2020 16:39)

    # Link komentara

  62. Alfa otpade točak :))))))))
    (Rade, 5. jul 2020 16:38)

    # Link komentara

  63. Kleči sad majmune
    (Црна стрела, 5. jul 2020 16:38)

    # Link komentara

  64. Ovo bi morala da bude kazna za Hamiltona, Albon je već prošao napred i to sa spoljne strane.
    (Željko, 5. jul 2020 16:36)

    # Link komentara

  65. Hamilton.. Britanska razmažena svinja! Kakva bedna vožnja prema mladom Albonu!!
    (HanSolo, 5. jul 2020 16:35)

    # Link komentara

  66. Au kakav baksuz Albon.....
    (Jelenko, 5. jul 2020 16:33)

    # Link komentara

  67. Uuu Bog te, a meni juče odlete negde po putu radkapna sa levog zadnjeg točka na mom 'turčinu'. Dobro da je bilo van naseljenog mesta. Sutra moram da kupim sva četri nova ova je bila originalna. Šta je poenta? Poenta je da sam dobro prošao. Ostao mi je bar točak na kolima, a to puno znači.
    (XXL, 5. jul 2020 16:33)

    # Link komentara

  68. Jel samo ja imam osecaj da je popularnost F1 mnogo opala od pre npr 15 godina, ja sam zadnjih 7,8 sezona preskocio, ne vuce me oko da pratim, a takva je vecina ljudi oko mene?
    (Zajecar 019, 5. jul 2020 16:32)

    # Link komentara

  69. Kakvi bedni konstrokteri bolida kad jedan Reikönnen kasni 26sek posle 8 kruga.. Počinje biti jako glup sport ovo.. Antiklimaks..
    (HanSolo, 5. jul 2020 16:30)

    # Link komentara

  70. Дај Боже да свима откажу мотори само не мерцедесу, па да схватите колико је све ово намештено у корист мерцедеса. Ево вам ваше приватно такмичење наједите се.
    (Дејан, 5. jul 2020 15:37)

    Buhuu, šmrc.

    Ti nisi pozvan, nema torta za tebe. Leči komplekse kod doktora. Pozdrav
    (65 chevelle, 5. jul 2020 16:30)

    # Link komentara

  71. Instaliraj kodi, najlakse i najbezbolnije.
    (Samo realan, 5. jul 2020 16:22)

    # Link komentara

  72. ovaj Latifi tatin sin smešan vozač
    (Tiimmy Turner, 5. jul 2020 16:20)

    # Link komentara

  73. Дај Боже да свима откажу мотори само не мерцедесу, па да схватите колико је све ово намештено у корист мерцедеса. Ево вам ваше приватно такмичење наједите се.
    (Дејан, 5. jul 2020 15:37)

    Šta se buniš? Kada je Fetel osvajao 4 titule za redom, tada je bilo sve ok. Ni reč o Hamiltonu. Toliko si ga poštovao kao rivala. Sad, kada se kolo sreće okrenulo, plačeš k'o kišna godina. Lepo je pobeđivati, ali podnesi i poraz.
    (65 chevelle, 5. jul 2020 16:19)

    # Link komentara

  74. Jel zna neko dobar stream...za nas bednike koji nemamo sk?
    (boss po trnju..., 05. jul 2020 15:05)

    Ako imaš telekomov iptv, imaš na kanalu 672, nemački RTL prenosi :)
    (PieptDePui, 5. jul 2020 16:15)

    # Link komentara

  75. Fromsport, tu ima dosta linkova

    Jel zna neko dobar stream...za nas bednike koji nemamo sk?
    (boss po trnju..., 05. jul 2020 15:05
    (marko, 05. jul 2020 15:36)

    Hvalaaaaa!
    (boss po trnju..., 5. jul 2020 16:14)

    # Link komentara

  76. Дај Боже да свима откажу мотори само не мерцедесу, па да схватите колико је све ово намештено у корист мерцедеса. Ево вам ваше приватно такмичење наједите се.
    (Дејан, 05. jul 2020 15:37)

    Bravo "stručnjače" za automobilizam. Jeste sve je namešteno unazad 7-8 gofina. Meecedes je na nivou Fiata pa eto nameštaju mu pobedu. Mercedes mnogo ulaže, ima najbilje inženjere. Toto Wolf odlično radi. Imaju dva iskusna i odlična vozača. Od Ferarija samo istorija. McLaren još daleko. Bio bi sretan da pobedi Ferari zar ne?
    (NY, 5. jul 2020 16:12)

    # Link komentara

  77. Ovaj Hamilton nikad neće biti šampion. Osvajati trke u najboljem autu u opšte nije mudrost. Šumahera moze da stigne samo ako sedne u Reno i osvoji šampionat a Sennu čak ni tada.
    (Formula Z, 5. jul 2020 15:58)

    # Link komentara

  78. Jel zna neko dobar stream...za nas bednike koji nemamo sk?
    (boss po trnju..., 05. jul 2020 15:05)
    Ima na mts-u na nemackom RTL-u broj 672.jeste nemacki komentator al bar ima prenos
    (fvz, 5. jul 2020 15:57)

    # Link komentara

  79. @boss Imas jokerlivestream i idi na link3, to je Sky HD... p.s. bas smo bednici:)
    (beogradjanin, 5. jul 2020 15:56)

    # Link komentara

  80. Kako ova dva reportera navijaju protiv Mercedesa. Po njihovom najbolje bi bilo da se do poslednje trke ne zna pobednik i da na kraju ne bude Hamilton. A ja navijam upravo za njega da pretekne švabu Šimahera i da bude GOAT
    (a šta?, 5. jul 2020 15:38)

    # Link komentara

  81. Дај Боже да свима откажу мотори само не мерцедесу, па да схватите колико је све ово намештено у корист мерцедеса. Ево вам ваше приватно такмичење наједите се.
    (Дејан, 5. jul 2020 15:37)

    # Link komentara

  82. Fromsport, tu ima dosta linkova

    Jel zna neko dobar stream...za nas bednike koji nemamo sk?
    (boss po trnju..., 05. jul 2020 15:05
    (marko, 5. jul 2020 15:36)

    # Link komentara

  83. Идемооо...приватно такмичење мерцедеса, ово оно. Ми
    (Неша КВ, 05. jul 2020 15:06) Ne leleci ferari boy,proci ce suzice lebe mekani
    (Goran Loznica, 5. jul 2020 15:35)

    # Link komentara

  84. Ostanite kotkuće da prođe korona
    (menađer, 5. jul 2020 15:22)

    # Link komentara

  85. Nadam se da Mark Markez osvaja ovo.Uvek je bio izvrstan na trkama u Austriji..
    (Goran Loznica, 5. jul 2020 15:20)

    # Link komentara

  86. Казнили Хамилтона. Ахаха. Какав ријалити.
    (Гиле, 5. jul 2020 15:08)

    # Link komentara

  87. Ајмо Макс! 💥
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 5. jul 2020 15:08)

    # Link komentara

  88. Идемооо...приватно такмичење мерцедеса, ово оно. Ми
    (Неша КВ, 5. jul 2020 15:06)

    # Link komentara

  89. Jel zna neko dobar stream...za nas bednike koji nemamo sk?
    (boss po trnju..., 5. jul 2020 15:05)

    # Link komentara

  90. Zute zastave a? Sta bi s onim zutim zastavama u poslednjoj trci sezone, kada je Fetel (Red Bul) uzeo titulu Alonsu (Ferari)!?
    (pARTizan, 5. jul 2020 15:04)

    # Link komentara

  91. Svim srcem uz Hamiltona!!!Najveci ikada moj bajane!
    (Goran Loznica, 5. jul 2020 14:57)

    # Link komentara

  92. Idemoooo McLaren!!
    (McLaren, 5. jul 2020 14:55)

    # Link komentara

  93. koga ovo jos zanima?!
    (Jovan, 5. jul 2020 14:54)

    # Link komentara