1. @Ahilej

    Momce,ako nisi primetio,mi smo ovde diskutovali sasvim opusteno i bez ikakvog vredjanja,prijateljski !
    I sada si dosao ti pametan i pominjes nekakve animozitete i gluposti.

    Za tvoju informaciju,od naseljavanja Slovena na Balkan,svi hronicari kroz vekove pominju iskljucivo Srbe i Hrvate,2 velika plemena Slovena.
    Bosanaca (Bosnjaka) nema ni u tragovima.
    Rec Bosnjak/Bosanac oznacava osobu rodjenu u Bosni,posto se formirala stabilna teritorija drzave Bosne.
    Mi u Srbiji inace sve rodom iz Bosne zovemo Bosanci.
    Takodje,kod Srba je vrlo cesto presume Bosnjakovic (imam cak I komsiju) !
    Ako ti nisu jasne neke stvari,procitaj malo sta je govorio Mesa Selimovic a imas i pesmu Amanet od djeda.

    Srbi ne priznaju Bosnjake kao naciju jer je jasno da je to nas narod,Sloveni dakle,pretezno Srbi,koji su se poturcili !
    A zna se kako je nametan Islam Slovenima i kako su crkve rusene i paljene i ikone krecene.

    To sto su se tvoji pretci poturcili,ne znaci da vise niste Srbi.
    Sta Vam smeta da budete ono sto jeste,Srbi muslimanske vere ?
    Nece vam niko zatvoriti dzamije,niti vam braniti da slavite Bajram,jel me razumes ?
    Nego se izmisljaslju nacije i jezici !
    Cuj,tumac za Bosnjacki jezik,smejurija.

    Svako dobro !
    (Milos, 4. april 2020 19:19)

    # Link komentara

  2. Ovi komentari dole i osporavanje Bošnjaka, nebuloznim komentarima o nekakvim ikonama na tavanim, mitologija sa uporištima uz knjiga Vuka Draškovića sasvim jasno govori zašto postoji veliki animozitet prema Srbima od svih njihovih komšija. Dug, dug vama put treba ka otrežnjenju. Nije to u pitanju više ni put demistifikacije vaših mitoloških zabluda, već je u pitanju mentalna higijena koja je kod dobro dijela vas ozbiljno zapostavljena i vodi vas na ozbiljne logičke stranputice. Imate taj neki uvrnuti pristup prošlosti koji ozbiljno narušava i vašu sadašnjost.
    (Ahilej, 4. april 2020 17:50)

    # Link komentara

  3. A da vi komentatori konacno shvatite da ste svojom ignorancijom i ponizavanjem drugih doveli do toga da se svi Balkanski narodi spremni ginuti za to da se ne zovu Srbi. Komentari ispod ovog clanka bolje nego ijedno drugo stivo objasnjavaju razloge za raspad Jugoslavije. Vama ljudi nema po,oci.Siguran sam da ovaj komentar nece biti objavljen.
    (Tuga s juga, 4. april 2020 16:09)

    # Link komentara

  4. Ali kace kiselog kupusa.
    (Brko, 4. april 2020 10:48)

    # Link komentara

  5. (Kowalski, 3. april 2020 18:43) # Link komentara
    Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

    Cudno je sto, nakon ovolikog broja komentara u kojima si potvrdio kako ne razumes sustinu, da li zbog ostrascenosti ili nemogucnosti (nevazno je), dalje imaju potrebu za odgovaranjem, jer nista neces razumeti. Rada se svodi na gubljenje vremena. Neki ga ocigledno imaju.
    (Sasa, 4. april 2020 09:45)

    # Link komentara

  6. Zanimljivo je kako si ogroman broj Srba daje za pravo drugima popovati o tome čijeg su porijekla, šta su i od kuda su, da su svi od Trsta do Bojane Srbi i slično. Kako to da ja ama baš nijednom Srbinu nemam namjeru objašnjavati njegovo porijeklo ? Svako je ono za što se on sam izjašnjava, a na meni je da to poštujem !
    (djedmedjed, 4. april 2020 08:25)

    # Link komentara

  7. Za mene je fudbaler
    (Zeko, 3. april 2020 22:36)

    # Link komentara

  8. To je izjava Dedijera o sebi ,da je on "Srbin sa dna kace!!!"
    (djordje, 3. april 2020 21:01)

    # Link komentara

  9. Izgleda da je jos jedna stvar koju ga je tata naucio je da se hvali
    (Dejan, 3. april 2020 20:23)

    # Link komentara

  10. @Kowalski

    Spojiti naciju i religiju i preživjeti kroz povijest, uspjelo je jedino Židovskom narodu, a tako će i ostati jer je vrijeme stvaranja nacija prošlo.
    Ovo što se događa s pokušajem stvaranja umjetna nacije "Bošnjaka", jest povijesni anakronizam i to treba gledati u kontekstu Erdoganovog pokušaja oživljavanja turske imperije i unaprijed je osuđeno na neuspjeh . Na žalost, cijenu za takve eksperimente , uvijek plaća narod.

    Svako dobro i tebi.
    (Dubrovčanin, 3. april 2020 19:32)

    # Link komentara

  11. E da mi je biti Zlatanov otac :)
    (Pajdo, 3. april 2020 19:10)

    # Link komentara

  12. @Dubrovčanin, Goran


    Potpuno netačna tvrdnja, ne bih se složio sa tim.
    Bošnjaci/Bosnjani postoje od kako je Bosne. Neki su bili bogumili, neki su primili hrišćanstvo, kao i Srbi, a tek kasnije prisvojili islam. Druga je stvar što im se negira identitet haman još od postojanja, uvijek su bili u manjini, prisvajani od svih. Uopšte ne vidim problem oko toga, to su činjenice. Ne mijesam ja pojam nacije i ispovijesti,vrlo dobro znam šta je jedno a šta drugo. I naravno, vrlo dobro znam ko sam i šta sam.

    Zahvalio bih se svima na dobroj i zdravoj diskusiji, lijepo je razmijeniti mišljenja na jedan konstruktivan način.
    Moram priznati da je mjesto bilo pogrešno za posegnuti ovim pitanjima, pošto je vijest objavljena na sportskom dijelu, ali eto, izvinjavam se čisto sportskom dijelu čitalaca.

    Pozdrav i svako dobro.
    (Kowalski, 3. april 2020 18:43)

    # Link komentara

  13. U svojem odličnom komentaru, Goran je između ostalog napisao, citiram: "Problem je u tome sto vi prelaskom u islam stvarate novu nacionalnost, koja nije postojala, koja je stvorena od strane velikih sila da bi dalje delila narode na balkanu."

    Slažem se.
    (Dubrovčanin, 3. april 2020 17:02)

    # Link komentara

  14. @Kowalski,

    Budite sta hocete,mozete ostati transformersi, kod coveka je bitno ko je a ne sta je.
    Dok je Ibra velemajstor, sportista, gospodin covek, njegov otac iz kace vadi rasizam. Da je Ibra covek bosnjak, igrao bi za BiH, nije, igrao je za Svedsku.
    Moram se našaliti da vam je ta transformacija od bosnjaka u svedjanina pa makar i ova pojedinacna, najpametnija u istoriji kad ste vec transformersi. (Nadam se da znas za šalu)

    Pustite to, moj sin nikad za Srbiju nece igrati, iz istog razloga sto ni Ibra nije igrao za BiH, ja ga ucim da igra i da postuje drzavu u kojoj je rodjen i u kojoj je odrastao i u kojoj ce moci sa ponosom da igra fudbal, sa srcem umesto da se razno razni kriminalci predstavljaju kao "menadzeri", nema tog zeluca koji takav izmet moze da podnese.

    Jugoslavija koja jos uvek postoji iza kulisa, mora da promeni taj pogani mentalitet iskorenjivanjem tog dubokog kriminala u svim porama drustva, tad ce moci onaj normalan covek da zivi mirno i u medjusobnom postovanju, bili to srbi, hrvati, bosnjaci, transformersi ili vanzemaljci. Ne vrede vam drzavice dok ne shvatite sustinu savremenog ljudskog bica.
    (Kosmopolita, 3. april 2020 15:39)

    # Link komentara

  15. @Kowalski,

    Budite sta hocete,mozete ostati transformersi, kod coveka je bitno ko je a ne sta je.
    Dok je Ibra velemajstor, sportista, gospodin covek, njegov otac iz kace vadi rasizam. Da je Ibra covek bosnjak, igrao bi za BiH, nije, igrao je za Svedsku.
    Moram se našaliti da vam je ta transformacija od bosnjaka u svedjanina pa makar i ova pojedinacna, najpametnija u istoriji kad ste vec transformersi. (Nadam se da znas za šalu)

    Pustite to, moj sin nikad za Srbiju nece igrati, iz istog razloga sto ni Ibra nije igrao za BiH, ja ga ucim da igra i da postuje drzavu u kojoj je rodjen i u kojoj je odrastao i u kojoj ce moci sa ponosom da igra fudbal, sa srcem umesto da se razno razni kriminalci predstavljaju kao "menadzeri", nema tog zeluca koji takav izmet moze da podnese.

    Jugoslavija koja jos uvek postoji iza kulisa, mora da promeni taj pogani mentalitet iskorenjivanjem tog dubokog kriminala u svim porama drustva, tad ce moci onaj normalan covek da zivi mirno i u medjusobnom postovanju, bili to srbi, hrvati, bosnjaci, transformersi ili vanzemaljci. Ne vrede vam drzavice dok ne shvatite sustinu savremenog ljudskog bica.
    (Kosmopolita, 3. april 2020 15:37)

    # Link komentara

  16. @ Goran, Miloš

    Hajde da ne komplikujemo stvari, i da koristimo zdravu logiku.

    - Srbijanac/ Srbin= osoba rodjena na teritoriji Republike Srbije. Može biti pravoslavne, katoličke i islamske vjere. Dakle, nema Hrvata, Bošnjaka, Albanaca, Madjara itd. Hajde, nek ja budem Srbijanac/Srbin islamske vjere. Jesmo se složili? Jesmo. E sad...Logikom stvari...

    - Bosanac/Bošnjak= osoba rodjena na teritoriji Republike BiH. Takodjer može biti pravoslavne, katoličke i islamske vjere. Dakle, nema Srba, Hrvata, Albanaca i ostalih. Samo Bosanac/ Bošnjak pravoslavne vjere. Pitaj Dodika i njemu slične jesu li za to? Pa nema šanse prijatelju. On je Srbin i tačka. I on to pravo ima u BiH, i niko mu ga ne može oduzeti.

    E sad, opet logikom stvari, zašto se Srbi u BiH mogu nazivati Srbima, dok se meni u Srbiji negira to isto pravo? Jel vidiš problematiku?
    Onoga dana, kada Srbi iz BiH, i okolnih država prihvate da su Bosanci, ili jos aktuelnije Crnogorci pravoslavne vjere, istog dana cu i ja prihvatiti definiciju Srbin islamske vjere. Nadam se da sam jasan.

    Po pitanju nacionalnosti uvaženog beogradskog muftije, njegovo je suvereno pravo izjasniti se po želji, to mu niko ne može oduzeti.


    Prijateljski pozdrav obojici.
    (Kowalski, 3. april 2020 15:31)

    # Link komentara

  17. Златан је Србин муслиманске вероисповести. Наравно нико му не може забранити да се изјасни да је бошњак, индијанац, кинез, лилипутанац. Иначе Златан је изнад тих подела он је светски МЕГА ЦАР!
    (Aco, 3. april 2020 15:23)

    # Link komentara

  18. Sta ae svadjate oko vjere,oko aga,oko poturcenja oko pokatolicenja,oko darvinizma.Budite to sto hocete,ostavite drugog koji misli drugacije,ne provocirajte,ne namecite svoje misljenje ni svoju vjeru drugome.
    Pokusajte to sto je vase da sacuvate jer dolaze vremena kad ce biti jedna vlada,jedna vojska, jedna valuta,jedan bog,jedna vjera.
    Zato upamet narode koji jos zivi u 90im godinama proslog vjeka ili stoljeca.
    Probudi te se, Bog vam pomogao zvali ga vi kako hocete.
    (Maxmen, 3. april 2020 15:19)

    # Link komentara

  19. (Kowalski, 3. april 2020 13:11)

    Postovani prijatelju,

    Mesas babe i zabe, to sto su ti preci nekada davno promenili veru sa pravoslavne u islam ne znaci da si automatski promenio i nacionalnost.

    Ako su oni bili Hrvati, katolici, sa prelaskom u islam postali su Hrvati muslimani, ako su bili Srbi, postali su Srbi muslimanske veroispovesti.

    Problem je u tome sto vi prelaskom u islam stvarate novu nacionalnost, koja nije postojala, koja je stvorena od strane velikih sila da bi dalje delila narode na balkanu.

    A jedan od razloga sto im je to uspelo je i taj sto su nacije ovde zatucane, pa se recimo svi Hrvati smatraju katolicima, ili svi Srbi pravoslavcima, svi Albanci muslimanima, a to uopste nije tako niti bi trebalo da bude.

    Nacionalnost je jedno, vera je drugo, i ne bi trebala da se mesa.
    Ali je na balkanu sve politika, i sve je zatrovano istom.

    Razmisli o ovome sto sam napisao i shvatices da ima logike.
    (Goran, 3. april 2020 14:57)

    # Link komentara

  20. @ Kowalski

    Pre svega pozdrav i za tebe !
    Javljam se ponovo jer sam prvi post pisao u guzvi,na poslu.
    I da se Srbi vrate u pagansku veru,opet bi bili Srbi.
    To je rupa u tvom komentaru,bez uvrede.
    Sta bi onda bili sadasnji Bosnjaci ?

    Imam i trik pitanje za tebe : ) .
    Koje je nacionalnosti sadasnji Srpski Muftija ,rodjeni Beogradjanin,kome su roditelji Srbi ?
    Pa naravno Srbin i on i njegovi potomci.
    Kad govorim sve ovo,nije mi namera da nekog uvredim.

    Brojni su primeri inace,da su se Muslimani i Srbi medjusobno pomagali u teškim (ratnim ) vremenima i spasavali jedni drugima citave porodice.
    To je svakako najbitnije,biti covek, u ovim nesrecnim balkanskim brdima.
    Pozdrav svima !
    (Milos, 3. april 2020 14:50)

    # Link komentara

  21. Znaš i sam dobro, da su age koristili pravo prve bracne noci.
    (lol 500 god, 03. april 2020 09:06)

    Znam, znam da su te age koristile prvu bracnu noc. No, mnogo znacajnije je sto su te srpske gedze koristile nocima i nocima posle.
    (Xnodeh 1500 godina srpske sluge, 3. april 2020 14:05)

    # Link komentara

  22. Znaš i sam dobro, da su age koristili pravo prve bracne noci.
    (lol 500 god, 03. april 2020 09:06)

    Znam, znam da su te age koristile prvu bracnu noc. No, mnogo znacajnije je sto su te srpske gedze koristile nocima i nocima posle.
    (Xnodeh 1500 godina srpske sluge, 3. april 2020 13:58)

    # Link komentara

  23. Moj Šefiče, kako govoriš to i jesi. Srbin muhamedanske vere.
    (Kole, 3. april 2020 13:19)

    # Link komentara

  24. @ Dimitrije,

    Poštovani prijatelju,

    Ako pažljivo procitas moj prethodni post od jutros, shvatices kao što sam i naveo da ja nemam problem sa tim da su vecini današnjih Bošnjaka pretci bili hrišćani. Dakle, ja ne vidim ništa loše u tome.

    Problem nastaje onda kad se negira postojanje Bošnjaka kao nacije ili naroda. To je ono na sta reagujem, takodjer i pominjanje nekih ikona, slava i tavana. Ne vidim poentu i svrhu toga. Recimo, ja kažem nekom Srbinu, pa eto, prije nego ste postali hrišćani, vjerovali ste, ne znam u nekog Viduna, ili petka-devetka. I to stalno potenciram, negirajući mu pravo samostalnog izjašnjavanja. To je totalni nonsens. I to je nažalost primjetljivo kod odredjenog broja osoba srpskog naroda, ta neka tendencija negiranja.

    Što tiče Kusturice, apsolutno me ne dotiče kako se on osjeća i kako se izjašnjava, to je njegov lični problem, i ja nemam nista protiv toga, sve dok to ne utiče direktno na pitanje Bošnjaka, a on ima tendenciju negativnog političkog djelovanja. Privatno znači, može da vjeruje u sta god hoće, njegova privatna stvar.

    Odgovorit ću na još jedno tvoje pitanje, a tice se prelaska u hrišćanstvo. Nije mi jasno zašto se potencira neki "povratak korjenima"? Šta, hoću li ja potencirat Srbima povratak korjenima prije hrišćanstva? Apsurd.
    U široj familiji, ima slučajeva i ženidbe i udaje sa Srbima/Srpkinjama. Iskreno, nisam za, ali ako se dogodi, neka je hajirli (sa srećom). ?

    Prijateljski pozdrav ?
    (Kowalski, 3. april 2020 13:11)

    # Link komentara

  25. Ove rasprave na stranu. Gledam ja dokumentarac "Dear Albania" relativno poznate glumice Elize Dushku. Ode žena u Albaniju, pronađe svoje rođake, objasne tamo da ima puno Hrišćana, Crkvi, cela Dushku porodica je hrišćanska. Ide tako rodoslov, kad ono, najstariji koje su mogli da pronađu su se zvali Jovan i Aleksandra. Tako se i film završava. Umro sam od smeha, setio se Jovana Deretića u trenutku.

    Tako da je i Eliza Dushku Srpkinja, čisto da znate.
    (adriano_galliani, 3. april 2020 11:38)

    # Link komentara

  26. Želim dakle, da i pojedini Srbi jednostavno prihvate ono sto je normalno, da Bošnjaci postoje kao narod, ne od '93, već više vijekova unazad. Znači, do vas je.

    Pozdrav svim dobrim ljudima.


    Bošnjak.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Kowalski, 3. april 2020 10:36)

    Ti si, druže, Bosanac, kao što je postojala Bosna kao država. Niste vi krivi što kod nas je religijska pripadnost = nacionalnost. Tako su nezamislivi pravoslavni Hrvati ili Srbi katolici. Mi Srbi takođe sporimo i Bosnu, tvrdimo da je to bila srpska država (mislim na onu iz Srednjeg veka).
    (adriano_galliani, 3. april 2020 11:33)

    # Link komentara

  27. Nitko nije toliko opsjednut s krvnim zrncima kao Srbi.Nije čudno da im je najpopularnija tv emisija DNK ..Lol !
    (Tramuntana, 3. april 2020 11:24)

    # Link komentara

  28. Želim dakle, da i pojedini Srbi jednostavno prihvate ono sto je normalno, da Bošnjaci postoje kao narod, ne od '93, već više vijekova unazad. Znači, do vas je.

    Pozdrav svim dobrim ljudima.


    Bošnjak.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kowalski, 3. april 2020 10:36)

    Pozdrav i tebi. Ovaj moj komentar se odnosi na prvi vas komentar i ovaj sada koji sam delimicno kopirao. Pitas se zasto je Srbima tesko da prihvate ime Bošnjak te navodis da je velika vecina protiv toga! U redu ako je tako, ali daj malo opisi sebe i svoj narod. Evo pitanje?, kako bi se osecao da ti se brat sustra prekrsti u Srbina ili Hrvata i da promeni ime recimo u Nemanja? Da li bi bio ravnodusan i kako bi na to gledao? Drugo pitanje, koliko procenata Bošnjaka podrzava Emira Kusturicu koji se vratio izvornoj veri i naciji? Koliko je to Emir Kusturica popularan u Bosni? Da li je i tamo 99% protiv toga ili je obrnuto? Hvala
    (dimitrije, 3. april 2020 11:13)

    # Link komentara

  29. Kao sto se sada ljudi uclanjuju u stranke da bi sebi olaksali zivot, tako su i Srbi, pod Turcima, prelazili u islam da ne bi placali porez agama i begovima i da bi stekli pravo da se nasele u gradovima. Stvar racunice, ali i indirektne prinude. Slabiji karakter popusti. U neku ruku odstranjivanje kukolja.
    (lll, 3. april 2020 11:10)

    # Link komentara

  30. Mehmed paša ili Demir aga k'o tebi.
    (lol, 02. april 2020 20:36)

    Jadni i neobrazovani čoveče, da nije bilo onog Srbina Gavrila, ti bi danas verovatno bio katolik, jer bi i dalje živeo u Austriji,a tvoj narod je poznat po tome da menja veru kako vetar duva. Naziv Bosanac, Bošnjak, Crnogorac i Makedonac nisu postojali dok na vlast nije došao Ćopavi. Vi poturčeni Srbi ste definitivno oni koji se najviše busaju u grudi, a najmanje imaju razloga za to.
    (Bolesno sarkastičan, 3. april 2020 10:49)

    # Link komentara

  31. @Miloš, usput i za ostale koji su komentirali moj post

    Naziv Bosnjak jeste politički usao u upotrebu početkom '90-tih, ali je dakako koristen mnogo ranije kroz historiju. Vlasti su u svim vremenskim periodima pokušavali negirati postojanje Bošnjaka, nazivajući ih muslimanima u jednom periodu, sto je van svake pameti, jer je to vjerska odrednica.

    Nemam problem sa tim da su velikoj većini današnjih Bošnjaka najvjerovatnije pretci bili hrišćani, računajući hriscanstvo starijom ideologijom/religijom od islama. Na isti način su Srbi, prije hrišćanstva, bili pripadnici neke druge ideologije/religije. Ali su u nekom periodu svoje historije primili hrišćanstvo, i ti je sasvim u redu. I to pitanje niko ne poteze, zato sto je to sasvim normalno. Jel ti Milose razumiješ poentu? I sta je u svemu ovome problem?
    Ja ga lično ne vidim.

    Želim dakle, da i pojedini Srbi jednostavno prihvate ono sto je normalno, da Bošnjaci postoje kao narod, ne od '93, već više vijekova unazad. Znači, do vas je.

    Pozdrav svim dobrim ljudima.


    Bošnjak.
    (Kowalski, 3. april 2020 10:36)

    # Link komentara

  32. Zlatan je jedan od najvecih fudbalskih majstora na svetu, ali mi se cini da je za njega ranije govoreno da je Rom muslimanske veroispovesti, ali i ako je Bosnjak, to nista ne menja, covek je velemajstor fudbala!
    (bigserb, 3. april 2020 10:26)

    # Link komentara

  33. Koga zanima i on i njegov otac ili babo ili kako god hoćete...ili Bošnjak ili Musliman ili Turčin..
    (Herc, 3. april 2020 10:12)

    # Link komentara

  34. @Milos

    Tako je, u pravu ste.

    Pre toga su sebe smatrali Turcima (narod Uralsko - Altajskog predela srodan Mongolima). Zatim su se 1941.g pretvorili u ISTOČNE GORE u trajanju oko 2-3 meseca, Berlin se grohotom smejao. Onda su postali HRVATSKO CVIJEĆE a njihovim aktivnostima postoji obilna dokumentacija. Posle II svetskog rata su iznebuha postali NEOPREDELJENI, zatim Jugosloveni, da bi 1974.g. postali pripadnici nacije Muslimana. Musliman nije nacionalna pripadnost već pripadnost religiji, što su prećutkivali, slučajno. I onda su 1993.g. postali Bošnjaci, ne želeći čak ni da pogledaju šta znači turska reč "BOŠ" a bilo bi zanimljivo. Prisvojili su zastavu HRIŠĆANSKOG PLEMSTVA koje su Turci istrebili. Počeli da prave NOVOGOVOR što smešno zvuči, dovoljno je samo da pogledate transformaciju reči. Od istorije su, sve u svemu, napravili takav galimatijas da i sami ne mogu da se snađu.

    I dalje su Srbi.
    (sturmmann, 3. april 2020 10:10)

    # Link komentara

  35. I sta vam je to sad "Bosnjak"?
    (C i n i k, 3. april 2020 01:28
    500 godina kume, malo li je?
    (Dexos, 03. april 2020 07:12)

    Sta 500 godina, ne razumijem. Ako asociras na Turke, pa citav balkan je bio, a uostalom kakve veze vi Bosnjaci imate sa Turcima. Isto kao i mi sa Englezima, nikakve.
    (Kun'-fu Panda, 3. april 2020 09:53)

    # Link komentara

  36. @Kowalski

    Bošnjak je termin koji je ustanovljen tek 1993 godine !
    Pre toga ste se nazivali Muslimanima ( sto je termin koji su odredili komunisti ).
    Istina je samo jedna,sve su to nazivi za Slovene,bivse hriscane,koji su primili islam.
    Svi Bosnjaci na belom svetu su prvo bili hriscani
    Ne vidim sta je problem da budete Srbi,muslimani.
    (Milos, 3. april 2020 09:38)

    # Link komentara

  37. Covek se izjasnjava da je Bosnjak i to je u redu. Meni neke stvari tu ipak nisu jasne pa molim da mi neko pojasni. Recimo, da su Srbi u proslosti prosto morali da promene veru, ime i prezime, da ne slave krsnu slavu itd. i to mogu da razumem, ali ne kapiram zasto se nisu odrekli Islama i vratili izvornim korenima nakon sto je opasnost u vidu Turaka prosla? Zasto ta ljaga nije skinuta? Nemoguce da se kroz generacije i generacije Bosnjaka, u kuci, nije prenosila istina ko ti je bio otac, deda, pradeda, cukundeda, koja ti je krsna slava. Ja sam poreklom iz Toplice i znam najdalje do cukundede, kako se zvao, gde je ziveo i gde je sahranjen. Nemam koga da pitam vise o cukun cukun dedi i jos dalje...Nadam se da shvatate poentu mojih pitanja...Svako dobro!
    (IvanNis, 3. april 2020 09:27)

    # Link komentara

  38. Nisam siguran o poreklu Zlatana, mada pre neki dan citam jedan clanak od Dojce Vele u kojem istrazuju poreklo poznatih sportista. o Zlatanu nisu pisali i tom clanku. Ali je interesantko da su iz genetske analize Novaka Djokovica ustanovili da ima korene sa Anadolijom. Bio sam iznenadjen.
    (tako se to radi, 3. april 2020 09:12)

    # Link komentara

  39. (lol je Srbin, 03. april 2020 04:46)

    Znaš i sam dobro, da su age koristili pravo prve bracne noci.
    (lol 500 god, 3. april 2020 09:06)

    # Link komentara

  40. Dečku svaka čast a tatko neka ga u kaci ili bolje u buretu
    (Ivica, 3. april 2020 08:36)

    # Link komentara

  41. ako je toliki ''bošnjak'' zašto nije igrao za bih
    (ica, 3. april 2020 08:22)

    # Link komentara

  42. Koga briga sta mu je i ko babao ili amidza. Lepo je sto se otac ponosi njime. Nadam se da imaju normalan odnos bez obzira sto ne zive kao obicni ljudi. Voleo bih da je moj otac bio ovako ponosan na mene.
    (Dusan, 3. april 2020 08:03)

    # Link komentara

  43. Ajmo da pogledamo rodoslove svih poznatih Bosnjaka i Hrvata jednu ili nekoliko generacija unazad i iskocice neka Srbenda.Cist Srbin je osnovao Hrvatsku nazovi naciju koja je nastala dekretom Austrougarske.Bosnjaci su jos jasnija prica posto su sebe tako nazvali prakticno juce.Bosnjaci misle da smo mi Turci i da Srba vise nema.Ejjjj Mi Turci a oni muslimani.
    (Drax, 3. april 2020 07:50)

    # Link komentara

  44. @Pazzo, 02. april 2020 21:54)
    Dragi Pazzo Srbi su bili Srbi i pre nego sto su prihvatili Hriscanstvo. Nemoj mesati naciju i religiju. Mozes menjati veru, ali naciju ne mozes, mozes drzavljanstvo...
    (iznogud, 3. april 2020 07:35)

    # Link komentara

  45. @Kowalski, 02. april 2020 23:26)
    Pozdrav i tebi od nekog ko se smatra normalnim, a Srbin je. Pokusacu da ti objasnim zasto Srbi ne priznaju Bosnjake. Zamisli upoznas devojku, ona je bas super i krenete da se zabavljate i saznas da je ona u stvari transvestit. Jbg moze ona do sutra da prica da je zensko, ti znas da je bila musko i kraj price. Eto tako i mi ne priznajemo Bosnjake, mozete da pricate sta hocete, ili ste Srbi, ili ste Turci, trece ne postoji.
    (iznogud, 3. april 2020 07:27)

    # Link komentara

  46. I sta vam je to sad "Bosnjak"?
    (C i n i k, 3. april 2020 01:28
    500 godina kume, malo li je?
    (Dexos, 3. april 2020 07:12)

    # Link komentara

  47. Nećete valjda nekog "na silu" terati da se izjašnjava kako ne želi (pominjući ikone i sl.? Kako biste tako nešto nazvali i, je li to zaista legalno?
    (ljudska prava, 2. april 2020 22:2
    Zar nasima to isto neka Turci nisu uradili. Natjerali ih da se izjasnjavaju onako kako ne zele. Ovo je samo podsjecanja na to sta su i odakle su. Sada ako nekome smeta sto ima porjeklo od Srba, onda neka ne cita ovu vjest i svje ok!
    (Srdjan, 3. april 2020 07:11)

    # Link komentara

  48. I sta vam je to sad "Bosnjak"?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (C i n i k, 3. april 2020 01:28
    Ajde ne pravi se pametan.
    (Superhik, 3. april 2020 07:10)

    # Link komentara

  49. Kakav otac takov sin
    (as, 3. april 2020 07:05)

    # Link komentara

  50. koju slavu slavi?
    (Relas, 3. april 2020 06:51)

    # Link komentara

  51. Aj čoveče de nadje dno kace. Pa na dnu kace pada samo trulež
    (Simon, 3. april 2020 06:03)

    # Link komentara

  52. Uticao na njegov razvoj.. Čuj ovu pijanicu.. Taj je izbačen iz kluba Balkan u Malmeu bezbroj puta zato što pijana budala ne ume da se ponaša.. Zlatan je uvek najviše bio uz majku.. To je činjenica.. Kad je Zlatan porastao i u odraslim godinama oni su se kao "pomirili".. U knjizi piše kako nikad nije bilo jelo kući kod oca u frižider ali uvek piva.. On nikad nije bio "važan" Zlatanu..
    (HanSolo, 3. april 2020 05:42)

    # Link komentara

  53. @kowalski: niko nema problem sa islamom i muslimanima... oni su neotudjivi deo ovog prostora...
    ono sto nikada nije postojalo je bosnja, niti nekakvi bosnjaci... u tome je problem...
    zasto je potrebno izmisljati ime za bosanca islamske veroispovesti?!? kako cemo onda zvati mene koji sam bosanac ateista?!?
    da li je neki musliman u americi manje vredan zato sto se naziva amerikancem bas kao i svi ostali ateisti/jevreji/hriscani/budisti i prica engleskim jezikom?!?
    ali ne, ovda je potrebno napraviti sanitarni otklon od srba, pa se izmisljaju nacije i jezici...
    (lal, 3. april 2020 05:16)

    # Link komentara

  54. kako ti se pradeda zvao?
    (neko, 02. april 2020 20:14)

    Mehmed paša ili Demir aga k'o tebi.
    (lol, 02. april 2020 20:36)

    Hahahah, ukopa ga.
    (BRE, 02. april 2020 23:40)

    Hahahaha,ukopa on sam sebe. Posto zna da mu je kao Hrvatu pradeda bio neki Srbin Dusan ili Milos, on pre zeli da mu je pradeda Mehmed pasa. A ne kapira da se time jos vise pokopava, jer upravo sam priznaje time da je Srbin. Tvrdnjom da je pradeda nekom Srbinu Turcin,on u stvari priznaje da je Srbin ako kaze da mi je Mehmed pasa pradeda. Hahahaha! Vecita komedija sa Hrvatima koji ne mogu da pobegne od srpskog etnosa pa se samo blamiraju.
    (lol je Srbin, 3. april 2020 04:46)

    # Link komentara

  55. Evo ja sam Srbin i mene nervira što neki Srbi postavljaju pitanje porekla Bošnjaka.

    Pustite ljude da se izjašnjavaju kako hoće. Nemojte da se opterećujete nacionalnim, polnim, rodnim ili bilo kojim drugim opredeljenjem drugih ljudi. Živite i pustite druge da žive, bit ćete puno srećniji.

    Pozdrav svim ljudima dobre volje.
    (Marsovac, 3. april 2020 04:04)

    # Link komentara

  56. Sta je njegov otac izjavio to komentarisite, ali zasto Zlatana vredjate?
    On je vrhunski fudbaler i jos veci covek. Napisite ako ste ikada culi Zlatana da se izjasnjava o bilo kojoj nacionalnalnosti.
    Vodi decu i suprugu da gledaju Bojana Bogdanovica, Novaka Djokovica...
    i uvek je tvrdio da je Svedjanin. I?

    (MaxBunker, 2. april 2020 21:51)
    Hvala ti za citat Mese Selimovica.
    (Krca, 3. april 2020 03:55)

    # Link komentara

  57. Pazzo.... A Srbi su još mnogo pre od te tvoje tvrdnje da je islam od 1400godine na ovim prostorima. I tu je samo zato što su srbi bili pod turskom pa su mnogi presli u islam.
    (Žile, 3. april 2020 03:43)

    # Link komentara

  58. Znam samo da su srbi na prostoru Raške i Bosne po zvaničnoj istoriji od 7 veka. Srbi su na ovim prostorima uvek bili većinski narod. Isto tako mnogi srbi su po katoličeni kroz vekove ili su prešli u islam za vreme turaka. Predaci bošnjaka su u velikoj verovatnoći bili srbi. Bezobzira na sve to svako bi trebao da zna istoriju svojih predaka ili ti porodično stablo.
    (Žile, 3. april 2020 03:38)

    # Link komentara

  59. "Sina majci iz narucja oteo je zulumcar. Sada kune svoju sudbu sto je janjicar..."
    (Box, 3. april 2020 01:51)

    # Link komentara

  60. Ako Zlatan nije Bošnjak, na cemu insistira većina komentatora ovdje, onda ni Doković nije Srbin, i njemu je majka Hrvatica. Ili tu vaze neka duga pravila??!
    (Bosancheros, 02. april 2020 22:01)

    Djokovicu majka nije hr, rodjena je u BGd,slavi srpsku slavu i nema ni 1 podatka da je ona hr,ja to nikad nsm ngde mogao da procitam ali i da jeste, nebitno je, kao i sto je nebitno sve to oko Ibrahimovica,on je Svedjanin a ako je Bosnjak sta god sad to znacilo,njegova je stvar,ali sm sigiran da se oseca vise kao Svedjanin.. Ja sam inace sve ljude iz Bosne zvao Bosancima.E sad dosla su nka 2.vremena tako da me vise ne zanima.
    (C i n i k, 3. april 2020 01:46)

    # Link komentara

  61. Otac mi je Bošnjak, majka mi je Hrvatica, a ja sam ciganin".
    (Ivan Milinkovic, 

    Pa majka mu je romkinja i koliko znamo Romi ne haju mnogo za te stvari oko vere,gde god oni zive prihvataju sta god samo da je drustveno prihvatljivo.Inace je njihova vera, dolce vita i muzika..
    (C i n i k, 3. april 2020 01:41)

    # Link komentara

  62. Nećete valjda nekog "na silu" terati da se izjašnjava kako ne želi (pominjući ikone i sl.? Kako biste tako nešto nazvali i, je li to zaista legalno?
    (ljudska prava, 02. april 2020 22:21)

    Slazem se,isto tako mnogi muslimani u Bosni znaju svoja porekla,nema tu ni neke tajne, situacija je ista ko u Egiptu gde ima 10 miliona Egipcana koji su pravoslavni hriscani/kopti i koji jesu Egipcani ali su nkd davno u vreme Alexandra Macedonskog primili hriscansku veru, vecina njih da bi imali nke privilegije i da bi spasili zivot na kraju,i svi imaji egipatska prezimena ali cesto hriscanska imena.
    Isto je i u Bosni, potpuno isto,ali ja nbih te ljude osudjivao,njihova je stvar kako ce se izjasnjavati.
    A Zlatan je kolko znam, Svedjanin..
    (C i n i k, 3. april 2020 01:39)

    # Link komentara

  63. Zlatanova majka je Romkinja-katolkinja iz Zadra,zato su ga Hrvati i zvali da igra za njihovu breprezentaciju.
    (Kaca, 02. april 2020 23:20)


    A u Zadru sta ste bili s pocetka 20.veka?
    Imate o tome i pisane zapise u Beckom Narodnom muzeju o vremenu Austrougarske iz doba Marije Terezije,a imate i rodjenog brata Arsena Dedica koji je iz tih krajeva Dalmacije, pa pogledajte na yt..
    (C i n i k, 3. april 2020 01:33)

    # Link komentara

  64. I sta vam je to sad "Bosnjak"?
    (C i n i k, 3. april 2020 01:28)

    # Link komentara

  65. Aliverić Tuzlak, "Amanet od đeda",
    objavljena pesma u Bosanskoj vili, 1898:
    "U dolafu moga đeda
    s desne strane u pretincu,
    kad još bijah grješno d'jete
    viđah malu ikonicu.
    ...
    Prikradoh se da razgledam,
    Kakva li je na njoj slika,
    Bješe srebrom optočena
    Slika Đurđa mučenika.
    Ja to onda nisam znao.
    Zazir'o sam od aždaje,
    Al' s aždajom ko se bori,
    Osjeć'o sam, junak da je.
    Samo zato, samo zato,
    Ja poljubih tog čovjeka.
    Đed uniđe — ja se zbunih —
    A on reče: 'Neka, neka!
    Istog Đurđa, ljubili su
    Naši preci ko svečari,
    Pa zar da jađunah ljubnut'
    Što ljubljahu naši stari.
    Al' ti n'jesi poljubio
    Samo hader — ilijaza,
    I poljupce si poljubio
    Svojih rahmet praotaca'.
    Tako đedo, al' on ode
    Već odavno s ovog sv'jeta,
    A ja čuvam ikonicu
    Pored drugih amaneta.
    Al' ja zato, Alah-ikber,
    Čvrsto s držim svog mezheba,
    A mezheb mi ništ' ne smeta
    Da srbujem kako treba".
    (Јован Дучић, 3. april 2020 01:27)

    # Link komentara

  66. Sigurno nije vojvodjanin. BiH je dala velike ljude u svim sferama. Nije samo bitno prezime vec geni i krv koja se vekovima kuvala u tom loncu zvana BiH.
    (Gradjanin Z, 3. april 2020 01:26)

    # Link komentara

  67. kako ti se pradeda zvao?
    (neko, 02. april 2020 20:14)

    Mehmed paša ili Demir aga k'o tebi.
    (lol, 02. april 2020 20:36)

    Hahahah, ukopa ga.
    (BRE, 02. april 2020 23:40)

    како? Мехмед Паша је српско дете, јањичар: "Sokollu Mehmed Pasha was an Ottoman statesman. Born in Ottoman Herzegovina into a Serbian Orthodox Christian family, Mehmed was kidnapped at an early age as part of the Ottoman devşirme system of kidnapping Christian boys to be raised to serve as a janissary"


    Демир Ага не постоји забележен у историји.
    (мики, 3. april 2020 01:19)

    # Link komentara

  68. Bošnjak.
    (Kowalski, 02. april 2020 23:26)

    ма може све да се измисли. није проблем да настане београдска нација ако Београд постане држава.
    (мики, 3. april 2020 01:13)

    # Link komentara

  69. Neka je živ i zdrav.
    (Flag1o1, 3. april 2020 01:12)

    # Link komentara

  70. Sve crnokosi Slaveni, vrlo slicni Poljacima i Rusima. NOT
    (Asmir, 02. april 2020 22:46)

    у Шведској и Русији су плавушани реткост. углавном смеђа, тамна коса. чињеница.
    (мики, 3. april 2020 01:10)

    # Link komentara

  71. Svakom Bosnjaku sa dna kace, pradjed je slavio Krsnu slavu!
    (Spale, 2. april 2020 20:39

    Verujem da jeste, ali od kakvog je to znacaja danas? I nasi preci pre 1200 godina nisu bili hriscani, mi danas jesmo. Da li i mi treba da se vratimo veri nasih predaka?
    (toba, 02. april 2020 22:17)

    етничка, религиозна и национална припадност су три одвојене категорије, и све комбинације постоје. колико Срба рођених од 60-их до 90-их у Србији је заиста било и остало религиозно? ја не знам никога из мог друштва. нула. да друге стране, етнички и културно смо сви били им остали Срби из Београда.
    (мики, 3. april 2020 01:07)

    # Link komentara

  72. Ako Zlatan nije Bošnjak, na cemu insistira većina komentatora ovdje, onda ni Doković nije Srbin, i njemu je majka Hrvatica. Ili tu vaze neka duga pravila??!
    (Bosancheros, 02. april 2020 22:01)

    ко теби даје плусеве? колико Хрвата може да каже да нису српског порекла? да не улазим даље у полемику.
    (мики, 3. april 2020 01:03)

    # Link komentara

  73. Babovo sin, babovo dijete.
    (TuNekiMali, 3. april 2020 00:59)

    # Link komentara

  74. A zasto bih trebao biti Srbin?
    (Delija u glavi, Grobar u dusi, 02. april 2020 21:16)

    сине, можеш ти да се изјасниш да си Марсовац, можеш да нам објасниш да си пореклом мајмун, али са чисто научне стране, људи имају некакве биолошке и етничке корене, и за већину насељеника простора бивше Југославије, ти корени су српски.
    (мики, 3. april 2020 00:56)

    # Link komentara

  75. Mi smo ti koji teramo Srbe druge vere od nas samih, mi smo ti koji ne priznajemo ni jednog Srbina katolika ili muslimana, al smo zato prvi tu da se borimo, kada Hrvati kazu da je Ivo Andric njihov, ili Mesa Selimovic Bosnjak !

    Sta ce drugo da kazu svi ti muslimani iz Novog Pazara i okoline, ako ih mi ne priznajemo za Srbe, reci ce da su Bosnjaci.
    Za katolike sa severa Vojvodine, reci ce da su Hrvati ili Madjari, i ako su rodjeni u drzavi Srbiji, odgajani ovde, ziveli medju nama, isli u iste skole, isli u Vojsku Srbije gde i nasa deca, jer ih mi odbijamo, ne priznajemo da su isti kao i mi, a oni jesu MI, gradjani Srbije, Srbi !

    Pametu u glavu, i jednom za svagda prestati mesati NACIJU i VERU !
    (Goran, 3. april 2020 00:53)

    # Link komentara

  76. Ima on i majku,možda da i nju pitaju,pošto se nije sam izjasnio..?Vrhunski je nogometaš,poštujem njegov odabir,kakav god bio..ne znam zašto si neki dozvoljavaju odabirati nečiji indentitet,pogotovo onih iz mješanih brakova,gurajući stranu kojoj sami pripadaju...?Imate Balkanske djece po zapadu koja su bila pat puta u državama njihovih roditelja,busaju se nacionalnošću svojih roditelja,ističu zastave,krunice,šalove,naljepnice ...po automobilima ...a neznaju povjest,zemljopis,himnu,običaje,praznike...treba im navigacija ako bi se usudili sami otputovati u "domovinu"...Balkane moj...
    (petar, 3. april 2020 00:49)

    # Link komentara

  77. Ko god da je...odličan je.
    (BLuka, 3. april 2020 00:40)

    # Link komentara

  78. Bugari su pametno resili problem sa turcima i poturicama, finu su jih spakovali i pitali, sta si ti bugarin, turcin ili bugarin koji zeli da bude turcin(poturica)...ko se god nije izjasnijo za bugarina, pravac deport u tursku...a ne onaj Tito mrzitelj srba, nacrtao granice tako da su srbi ostali da zive u 5 razlicitih republika. Jos srbiji sa avtonomnim pokrajinama napravijo problem, zbog kojeg ce srpski narod jos duga da se pati
    (sportdetective, 3. april 2020 00:39)

    # Link komentara

  79. Par/čukun deda mu se zvao Lonac. Jel to OK. Samo ga ne razbijte. Zlatan je super igrač, bez obzira što mu se pradeda zvao Lonac!
    (Blek - Chicago, 3. april 2020 00:22)

    # Link komentara

  80. Vidi se da si iz kace došao...Sin ti je druga priča, ali ti pod hitno na lečenje.
    (Mare, 3. april 2020 00:21)

    # Link komentara

  81. Svi sve znaju i svi su u pravu.

    Balkan.
    (Serbinho, 3. april 2020 00:18)

    # Link komentara

  82. Sandzak navija za Bosnu.
    (BRE, 3. april 2020 00:11)

    # Link komentara

  83. Ono sto bi svi normalni trebalo da znaju je svoje poreklo i malo istorije. Sad da li se osecaju Bosnjaci to je njihovo opredeljenje, mada to je u rangu da se Srbi iz Sumadije osecaju Sumadinci.
    Mislim da je ispiranje mozgova na ovim prostorima dostiglo razmere pandemije, i da su najvece patriote one koje nemaju bas neko veliko poznavanje istorije i/ili religije koju propagiraju nego samo zaglupljuju narod zarad licnih interesa, ovo vazi za sve strane na ovim prostorima.
    Ako ste iskreni i malo pogledate u sebe naci cete sve odgovore bez mrznje i ostrascenosti.
    A Ibra je veliki fudbaler i veliki covek, kako ce da se oseca je njegova stvar, ja mu zelim sve najbolje.
    (Igor, 2. april 2020 23:58)

    # Link komentara

  84. kako ti se pradeda zvao?
    (neko, 02. april 2020 20:14)

    Mehmed paša ili Demir aga k'o tebi.
    (lol, 02. april 2020 20:36)

    Hahahah, ukopa ga.
    (BRE, 2. april 2020 23:40)

    # Link komentara

  85. prije 100 god.svi stanovnici Bosne su se zvali Bošnjaci.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (doctor Gachet, 2. april 2020 22:34)

    пре 100 су се звали Срби, пре 150, 200, 300 су се звали Турци и Срби....
    (Алекса, 2. april 2020 23:38)

    # Link komentara

  86. Prijateljski i srdacan pozdrav svim normalnim Srbima, naravno i svim drugima koji čitaju ove komentare, a osjećaju se normalnim :)
    Zašto pozdrav najprije normalnim i zašto Srbima? Pa normalnim, zato što je to danas kategorija ljudi koja je nažalost u manjini, sto se da primjetiti i u komentarima na ovoj vijesti. Zašto Srbima, pa zato što je ovo srpski sajt, kojeg ja normalno volim posjetiti s vrijemena na vrijeme, jer se smatram normalnim.
    Ono što me jako iritira kod odredjenog broja osoba srpskog porijekla, je ta neka želja za negiranjem bošnjačkoga naroda. Kaže, ko ti je bio djed, pominju se neke ikone i tavani, svasta nesto. Ko si ti, ili pošto vas ima više, ko ste vi da odredjujete kako ću se ja izjasniti? Prije svega, to je jako nekulturno, zaista se može reći nedostatak opste pristojnosti. Kada se meni neko predstavi, kaže taj sam i taj, uopste me ne dotiče ko su bili njegovi pretci, apsolutno me ne zanima. Zaista ne znam odakle vam sloboda, i pravo, određivati ko je ko?
    Islam je na Balkanu preko 600 godina, nije pobogu od juče.

    A Ibraga nek nastavi da radi ono što najbolje zna, nek zabija golove :)

    Pozdrav svim normalnim na kraju, sve najbolje.


    Bošnjak.
    (Kowalski, 2. april 2020 23:26)

    # Link komentara

  87. Silni minusevi na komentaru ovog novosađanina koji kaže da je kući Ibrahimovića u dnevnoj sobi slika Kosovke devojke. Pogledajte ddokumentarni film Bladarar 2, tu se vidi. Imam i DVD i potpisanu Zlatanovu sliku u dresu Malmea kad je imao 19 godina. Zlatan je legenda. Da je kojim slučajem ostala Jugoslavija, nema dileme za koga bi igrao.
    (Zina, 2. april 2020 23:26)

    # Link komentara

  88. Svaka cast ljudiino, Bosna je uvek bila zemlja talenata u svemu a pre svega dobrih i cestitih ljudi
    (Ponosan covek, 2. april 2020 23:22)

    # Link komentara

  89. Zlatan ima fizionomiju Zaječarca.
    (Djocko Harizmatovic, 2. april 2020 23:21)

    # Link komentara

  90. "Sreća za Zlatana što mu je majka Šveđanka.
    (Aleksandar, 2. april 2020 20:33)"

    Zlatanova majka je Romkinja-katolkinja iz Zadra,zato su ga Hrvati i zvali da igra za njihovu breprezentaciju.
    (Kaca, 2. april 2020 23:20)

    # Link komentara

  91. Svako bi bio ponosan na ovakvog sina !
    (Ibro je CAR, 2. april 2020 23:20)

    # Link komentara

  92. Pa normalno da je Bosnjak
    (Ziv bio, 2. april 2020 23:19)

    # Link komentara

  93. Ko ste vi gospodine šefik i takvi kao vi meni a i mnogima koji su slušali rekao je jedan gospodin odavno a zvao se predrag cune gojkovic s vremena na vreme ja sam ga slušao kakve nam je poruke slao eto toliko o tome ko ste vi i zlatan
    (Šifra 013, 2. april 2020 22:51)

    # Link komentara

  94. Koja je to navija i od kada postoji?
    (Zoso, 2. april 2020 22:48)

    # Link komentara

  95. Sve crnokosi Slaveni, vrlo slicni Poljacima i Rusima. NOT
    (Asmir, 2. april 2020 22:46)

    # Link komentara

  96. Otac je samo ponosan na svog sina.I ponosan sto je bošnjak.Čemu ponovo i ponovo,ti neki podaci iz čistokrvne srpske istorije.
    (zigorz, 2. april 2020 22:46)

    # Link komentara

  97. Sad kad sam procito kako otac ibrahimovica oce da dokazuje preko filma za zlatana.prvo taj gospodin ako oce da dokaze dasu njegovi poreklom turci pa gospodine turci neprezivuaju se na ic. moze samo biti da su tvoji preci bili srbi pasu uzeli muslimansku veru. To sto sad zovete sebe bosnjakom to ne postoji. uzmi staru knjigu gde pise prezimena srba paces viditi da bosnjak srpsko prezome imaga po citavoj srbiji.pozdrav
    (zdravko, 2. april 2020 22:41)

    # Link komentara

  98. Zlatan je divan decko, znam ih obojicu od 1996...tad je bio junior u Balkanu a Babo pijuckao malo u klubu Vuk Karadzic i BIH 84. Otac jeste bio pozrtvovan za njega i jeste ga ucinio celicnim karakterom i voljom. Sefko je puno patio za Zlatanovom majkom i kad god bi popio pjevas bi onu od Bore Drljace Gara Gara garis Li se sada...ponekad i citav sat da remi nismo mogli igrat od njegove buke. Snagu i anatomiju jeste nasljedio od Sefka...Ali ima dosta i na majku hrvaticu...a juniorspelare drustvo su mu bili srbi i uz njih je odrastao...pa je i imao malu krizu identiteta dok ga Sefko nije isamarao i objasnio mu ko je i sta je...inace su svi yugovici u Mameu bili bliski medjusobno cak i u ratno doba.
    (Samir, 2. april 2020 22:39)

    # Link komentara

  99. prije 100 god.svi stanovnici Bosne su se zvali Bošnjaci.
    (doctor Gachet, 2. april 2020 22:34)

    # Link komentara

  100. Svako misli da ce nadmudriti sve ostale u tome je nesreca ljudskoga roda!!! A ljudski rod postoji oko 80 milijona godina a zivot jednoga coveka oko 80 godina pitate li se nekada koliko je to malo. A unistavamo jedni druge zbog vere ,novca,ljubomore...Nismo sa svojom voljom dosli na ovaj prokleti svet. A po bibliji ili svetom pismu svi smo od NOE potomci.KO razume shvatice sta zelim da recem. Pozdrav svima i ostanite zdravi...
    (Lazar, 2. april 2020 22:28)

    # Link komentara

  101. Zagotivio sam ga kad je Mido napravio neku grešku i svi su u klubu glasali da dobije nogu,jedino je Zlatko rekao NE, zato što to može svakom da se desi.
    Ibrahimovici SU Uzicani ;)
    (Ode zmija u gulaš, 2. april 2020 22:27)

    # Link komentara

  102. (svicarac40, 02. april 2020 20:19)

    Zlatan je rođen u Republici Srpskoj, Bjeljini. Ponosni smo na njega!
    (Chisho, 2. april 2020 22:27)

    # Link komentara

  103. Ali, zašto imate potrebu da komentarišete u tolikoj meri ovakve vesti i to često uz iste komentare? "Kako mu se zvao deda?", "On je ovo i ovo..."

    Pustite ljude na miru, neka budu šta hoće, neka (najviše) vole narode i zemlje koje hoće; a vi volite i cenite svoje?

    Čovek valjda treba da kaže o sebi ko je šta je, valjda treba sam da se predstavi (ili njegov roditelj ili bližnji - neko ko ga dobro poznaje, npr.)?

    Čemu tvrdnje - "ti nisi to, već to i to si"? Što neko reče pre u vezi sa tom temom
    - to je nepristojno, govoriti na takav način čoveku (u civilizovanom svetu).

    Nećete valjda nekog "na silu" terati da se izjašnjava kako ne želi (pominjući ikone i sl.? Kako biste tako nešto nazvali i, je li to zaista legalno?
    (ljudska prava, 2. april 2020 22:21)

    # Link komentara

  104. Nigdje se nije izjasnio kao bosnjak nego kao svedanin. Po vjeri je katolik zbog utjecaja majke hrvatice. Ima dosta snimki gdje se prekrizi a, naravno slavi i bozic.
    (Sulic igor, 2. april 2020 22:21)

    # Link komentara

  105. Znaš ti doobro ko si i šta si, zato i imaš potrebu da o tome pričaš.
    (Pajser, 2. april 2020 22:17)

    # Link komentara

  106. Svakom Bosnjaku sa dna kace, pradjed je slavio Krsnu slavu!
    (Spale, 2. april 2020 20:39

    Verujem da jeste, ali od kakvog je to znacaja danas? I nasi preci pre 1200 godina nisu bili hriscani, mi danas jesmo. Da li i mi treba da se vratimo veri nasih predaka?
    (toba, 2. april 2020 22:17)

    # Link komentara

  107. Sad vidimo i na koga je balvan. Uz naravno, fudbalske kvalitete koji ne dolaze u pitanje.
    (prva liga komentator, 2. april 2020 22:15)

    # Link komentara

  108. Šefiče Srbine sa dna kace!
    (Anarhija all over Baščaršija, 2. april 2020 22:09)

    # Link komentara

  109. U kako smo ponosni na komšiju
    (zigorz, 2. april 2020 22:08)

    # Link komentara

  110. Bosnjak jesi ali covek, bas i ne...
    (zlo, 2. april 2020 22:06)

    # Link komentara

  111. OK, znaci poreklom Srbin.
    (ja, 2. april 2020 22:03)

    # Link komentara

  112. I ime mu je bošnjačko... Ko bi rekao?
    (Toliko o tome, 2. april 2020 22:03)

    # Link komentara

  113. Citiram Zlatanove reči iz jedne emisije o njemu:
    "Otac mi je Bošnjak, majka mi je Hrvatica, a ja sam ciganin".
    (Ivan Milinkovic, 02. april 2020 21:15)

    Hm, da, tako mu to nešto dođe, realan čovek.
    (Dvaminusadajuplus, 2. april 2020 22:02)

    # Link komentara

  114. Ako Zlatan nije Bošnjak, na cemu insistira većina komentatora ovdje, onda ni Doković nije Srbin, i njemu je majka Hrvatica. Ili tu vaze neka duga pravila??!
    (Bosancheros, 2. april 2020 22:01)

    # Link komentara

  115. Sa dna kace ili možda sa dna bureta? Rakijskog.
    (Boske, 2. april 2020 22:01)

    # Link komentara

  116. (Gola istina, 02. april 2020 21:40)

    Ko kaže da smo sišli sa Karpata? Čovek je u pravu, služili su okupatoru i to vrlo krvavo 400 godina. Da su ovde bili neki drugi ljudi, malo pametniji, a ne Srbi sa kratkom pameću, ne bi ih ostalo ni od korova.
    (Silvester, 2. april 2020 21:59)

    # Link komentara

  117. Zlatan je manje vuse ex fudbaler jako dobar ali cudljiv i mislim bez previse titula. To je vise bio mozda izbor klubova ali je svakako sjajan fudbaler.

    Ne znam zasto moji Srbi vredjaju Srbe muslimane ali su valjda zbog toga i resili da se zovu Bosnjacima.

    Ziveli smo dosad 650 godina jedni pored drugih i bilo je svega a sad bi mogli malo trebalo da pustimo ove jake i bogate da obaraju ruke a da mi probamo da odgajamo par generacija u miru.
    I jos nesto, kad Asmir Kolasinac ranije napravi rezultat i ogrne srpsku trobojku tada je on moj brat i draze mi je nego da Novak osvoji Wimbldon.
    (Aca, 2. april 2020 21:59)

    # Link komentara

  118. Nemoj se pravdat. Nisi ti kriv. Nisi mogao da biraš.
    (oštro s tupima, 2. april 2020 21:58)

    # Link komentara

  119. Svako ko tvrdi da je Hrišćanin, neka se zapita šta mu je bio pradeda. Pagan, verovao u Paruna... Svi ste vi, pagani moji, izdali svoju pravu veru.
    (Gmaz, 2. april 2020 21:57)

    # Link komentara

  120. Pa vidi se na svakom koraku
    (majstor, 2. april 2020 21:57)

    # Link komentara

  121. Sta Vama Srbima znaci to "sta ti je bio deda i kako ti se zvao deda" Kakve to veze ima ,svaki narod je nastao od nekoga prije,nije Islam na ovim prostorima 100 godina nego od 1400 neke godine. Ako cemo tom logikom sta ste vi Srbi bili prije pojave hriscanstva ,tako da dosta mrznje ,pustite druge da bude sta zele. Eto svi narodi na svijetu su nastali od Srba. Adam i Eva su bili Srba. Dosta mitologije. Da ste postovali izvorno Hriscantvo,Islam kao religija se ne bih ni pojavio. Svako dobro svim dobrim ljudima
    (Pazzo, 2. april 2020 21:54)

    # Link komentara

  122. A mogao bi neko sa druga strane da isto kaze, da mi nismo ni trebali da silazimo sa karpata, nebi se ni tad desio rat 90tih.
    (Gola istina, 02. april 2020 21:40)
    Тачније само 15ак% нас је сишло са Карпата и то много раније него што је у званичној историји. сарматско-скитско племе у војној служби.
    И име Срби, Сораби је старије од Словен или било ког другог имена народа.
    И да, дошли смо на позив византијског цара.
    (Летећи одред, 2. april 2020 21:53)

    # Link komentara

  123. Sad je jasno na koga je nadobudan traume iz detinjstva a i kaca i bosnjak cist komplex eeee a mislio sam da je cool.
    (kiza Sever01, 2. april 2020 21:52)

    # Link komentara

  124. Jel to od 1993.?
    (sladoledsmesom, 2. april 2020 21:51)

    # Link komentara

  125. Sve je to odavno objasnio Meša Selimović.




    A mi nismo ničiji, uvijek smo na nekoj međi, uvijek nečiji miraz.najnesretniji ljudi na svijetu, gubimo svoje lice a tuđe ne možemo da primimo, otkinuti a ne prihvaćeni, strani svakome i onima čiji smo rod, i onima koji nas u rod ne primaju. Živimo na razmeđi svjetova, na granici naroda, svakome na udaru, uvijek krivi nekome. Na nama se lome talasi istorije, kao na grebenu.


    Šta smo onda mi? Lude? Nesrećnici? Najzamršeniji ljudi na svijetu. Ni s kim istorija nije napravila takvu šalu kao s nama. Do jučer smo bili ono što želimo danas da zaboravimo. Ali nismo postali ni nešto drugo. Stali smo na pola puta, zabezeknuti. Ne možemo više nikud. Otrgnuti smo, a nismo prihvaćeni. Kao rukavac što ga je bujica odvojila od majke rijeke, i nema više toka ni ušća, suviše malen da bude jezero, suviše velik da ga zemlja upije. S nejasnim osjećanjem stida zbog porijekla, i krivice zbog otpadništva, nećemo da gledamo unazad, a nemamo kamo da gledamo unaprijed, zato zadržavamo vrijeme, u strahu od ma kakvog rješenja. Preziru nas i braća i došljaci, a mi se branimo ponosom i mržnjom. Htjeli smo da se sačuvamo, a tako smo se izgubili, da više ne znamo ni šta smo. Nesreća je što smo zavoljeli ovu svoju mrtvaju i nećemo iz nje. A sve se plaća, pa i ova ljubav. Zar smo mi slučajno ovako pretjerano mekani i pretjerano surovi, raznježeni i tvrdi, veseli i tužni, spremni uvijek da iznenadimo svakoga, pa i sebe?
    (MaxBunker, 2. april 2020 21:51)

    # Link komentara

  126. Реч Бошњак значи задрти Србин,проверите сами,а овај је баш задрт.Тако да је човек управу,с дна каце.
    (Лука, 2. april 2020 21:50)

    # Link komentara

  127. Moj Zlatan je Bošnjak, jer sam i ja Bošnjak, i to onaj s dna kace..super si to slozio, a sad mi iskreno reci sta je bio tvoj otac ili jos bolje tvoj deda?
    (yugosvaba, 02. april 2020 20:21)

    Nadam se da ce to tvoje saznanje resiti sve tvoje probleme.

    Prebrojavanje krvnih zrnaca - teska i nazalost autoimuna bolest Balkanaca.
    (Svetionicar, 2. april 2020 21:47)

    # Link komentara

  128. Bogami Sefiče, Zlatan u svojoj knjizi napisa da u tvojoj kuci nije imalo sta da se jede, u frizideru samo pivo. Zna on s kim je odrastao, budi srecan sto prica s tobom... Sad si se setio da budes otac
    (Miki, 2. april 2020 21:47)

    # Link komentara

  129. (jesam.ba, 02. april 2020 20:40)
    Koje godine je Zlatan rođen?
    Koje godine je uvedena nacionalnost Bošnjak?
    Koje godine je uvedena nacionalnost Musliman?
    (ja sam ja, 2. april 2020 21:46)

    # Link komentara

  130. e ovako, ja Zlatana volim kao da mi je brat od tetke iako sam Srbin iz Beograda. Bas me briga da li je Maraovac on je za mene najbolji, Ibro Drirka nas...
    (Inadzija, 2. april 2020 21:46)

    # Link komentara

  131. Zlatan je car, baš me briga koje nacionalnosti ili vere... Pravi Alfa mužjak... Da je bio vojnik bio pravi destar..
    (nidža, 2. april 2020 21:44)

    # Link komentara

  132. ako je turcin onda u redu ako je bosanjak onda nemoze biti sa dna kace jer je na dnu kace neki Srbin predak
    (laku noc i dovidjenja, 2. april 2020 21:43)

    # Link komentara

  133. A pradjed?
    (bb DF, 2. april 2020 21:43)

    # Link komentara

  134. @milis, 02. april 2020 21:20)

    Zlatan je svedjanin poreklom iz Svedske, a otac mu je svedjanin poreklom iz Bosne.
    (bata, 2. april 2020 21:41)

    # Link komentara

  135. Višegrad, Zvornik, Janja i Bijeljina su isključivo naseljeni muslimanima iz Srbije koji su proterani posle prvog srpskog ustanka.
    To je bila velika greška, te ljude je trebalo slati u Anadoliju.
    Da je tako bilo ne bi se desio rat 90ih.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (lako, 2. april 2020 20:32)

    Kakav divan demografski inzenjer, izvini gde si bio vekovima.
    A mogao bi neko sa druga strane da isto kaze, da mi nismo ni trebali da silazimo sa karpata, nebi se ni tad desio rat 90tih.
    (Gola istina, 2. april 2020 21:40)

    # Link komentara

  136. Toliki je "bosnjak" da s ponosom istice Svedsko poreklo, a Bosnu nije cak ni preleteo ..toliko o tome...
    (bata, 2. april 2020 21:40)

    # Link komentara

  137. Zlatan je za sebe rekao da je Gypsi i neznam sta tu ima sporno pa da ga stari svrstava medju Bosnjake a ime Zlatan vise ide uz Cigane.
    (Darko, 2. april 2020 21:39)

    # Link komentara

  138. Sreća za Zlatana što mu je majka Šveđanka.
    (Aleksandar, 2. april 2020 20:33) 
    Šveđanka, a iz Škabrnje kraj Zadra? Pa kako?
    (Susjed, 2. april 2020 21:39)

    # Link komentara

  139. I otac se izgleda otreznio!
    (Boro iz Pobede, 2. april 2020 21:38)

    # Link komentara

  140. Veliki plus. NOT
    (roko, 2. april 2020 21:35)

    # Link komentara

  141. Covek preuzeo sve zasluge za sinovljev uspeh pa cak i za visinu.
    (Borko, 02. april 2020 21:25)

    Pa za to jedino i može da preuzme zasluge, i to delimično.
    (Komentar na dan, 2. april 2020 21:34)

    # Link komentara

  142. Bošnjak iz Republike Srpske ... živ ti nama bio.
    (Boris BL, 2. april 2020 21:33)

    # Link komentara

  143. Vidji ti ovome izjavu!ajde to sto je bosnjak,sta god da Jeste ne zanima me,ali ovoliko isticanje oca da je valjao sinu...!?nikakav si ti covjek moj sefiku bosnjaku...
    (daki, 2. april 2020 21:32)

    # Link komentara

  144. I dalje se cudim kako su ljudi brzo prihvatili taj identitet "Bosnjak", kao da su oduvek sebe zvali tako, a termin smisljen nema 15 godina. To mi govori koliko je lako nametnuti ljudima sta god zelis. Samo malo psihologije i pogodnog tla. Vec vidim gomilu novih identita u najavi, koji su "oduvek postojali". Fakticki mozes da se sprdas i da radis sta hoces, ocigledno sve prolazi. Samo pitanje vremena i truda ulozenog u manipulaciju. Neverovatno.
    (Deda Miloje, 2. april 2020 21:30)

    # Link komentara

  145. Bosanac,mozda,ali bosnjak ne postoji...
    (max, 2. april 2020 21:29)

    # Link komentara

  146. Covek preuzeo sve zasluge za sinovljev uspeh pa cak i za visinu.
    (Borko, 2. april 2020 21:25)

    # Link komentara

  147. Svi smo mi Srbi! Samo neko odbija da prizna svoje poreklo a neko kaze.
    (sarajevo.ba, 02. april 2020 20:57)
    svi smo mi ljudi i tako se trebamo odnositi jedni prema drugima dakle ljudski iako smo okruzeni pohlepom, okrutnoscu,sebicnoscu,omalovazavanjem i cijeli zivot u borbi za bolje sutra i na kraju svog zivota premotas film svega sto si prozivio u cekanju konacnog smiraja jer sve je ovo prolazno kao sto ce jednom i daleka buducnost jednom postati daleka proslost.....
    (ned087, 2. april 2020 21:21)

    # Link komentara

  148. Zlatan je Švedjanin poreklom iz bosne.
    (milis, 2. april 2020 21:20)

    # Link komentara

  149. Heheheh...ala je skroman. Cudo jedno . Ja sam i ovo i ono ja sam vazan , ja sam bitan....
    (T-ZeX, 2. april 2020 21:17)

    # Link komentara

  150. Svi smo mi Srbi! Samo neko odbija da prizna svoje poreklo a neko kaze.
    (sarajevo.ba, 2. april 2020 20:57)

    A zasto bih trebao biti Srbin?
    (Delija u glavi, Grobar u dusi, 2. april 2020 21:16)

    # Link komentara

  151. Citiram Zlatanove reči iz jedne emisije o njemu:
    "Otac mi je Bošnjak, majka mi je Hrvatica, a ja sam ciganin".
    (Ivan Milinkovic, 2. april 2020 21:15)

    # Link komentara

  152. A kako bi bilo da tokom neke manifestacije sportske u hr ja docekam tadica i simanovica?
    (Nesvesni srbin, 2. april 2020 21:15)

    # Link komentara

  153. Јесте Шефко да не постоји књига "Ја Златан", и ја је прочитао из тешког очаја и тамо до у детаље Златан описао цело своје детињство и лепо писао како је оца напустио око шесте године, јер је био тешки алкохоличар, и да је после оца једва и виђао, и како га је одгајала улице... Босну помиње само у почетку као домовину оца, све друго, дечко класичан Швеђаним... мени лично свеједно, може да буде шта жели, коментарисао сам само у смисли што ме изнервирала нетачна тврдња...
    (Невен, 2. april 2020 21:15)

    # Link komentara

  154. Vi sto tripujete da su Bosnjaci poturcenjaci, poput Izetbegovica sto su. Znate li da je veliki deo Turaka, osobito na potezu Bg-Ue otisao u danasnji BiH tokom 19. veka, kad su ih Obrenovic mic po mic terali, a najvise 1878. Oni su dotad vec govorili nas jezik.
    (key and peele, 2. april 2020 21:11)

    # Link komentara

  155. Nek je živ i zdrav, iz kog god dela kace!
    (KoGod, 2. april 2020 21:10)

    # Link komentara

  156. Za sebe je rekao "sa dna kace".
    (Novak, 2. april 2020 21:09)

    # Link komentara

  157. Zlatan je Zot.
    (nik sloter, 2. april 2020 21:05)

    # Link komentara

  158. Moj Zlatan je Bošnjak, jer sam i ja Bošnjak, i to onaj s dna kace.

    Zavučeš li ruku dublje, eto je ikona slavska :)
    (Mirko, 2. april 2020 21:04)

    # Link komentara

  159. Zlatan je na tebe. Ti imaš IQ 45 a Zlatan 46.
    (zoki, 2. april 2020 21:03)

    # Link komentara

  160. kako ti se pradeda zvao?
    (neko, 02. april 2020 20:14)

    Vidak,Vidoje,Dušan,Marko Stefan itd....
    (Sinke, 2. april 2020 20:58)

    # Link komentara

  161. Svi smo mi Srbi! Samo neko odbija da prizna svoje poreklo a neko kaze.
    (sarajevo.ba, 2. april 2020 20:57)

    # Link komentara

  162. Inace se rodio, otac mu bar, verovatno kao Musliman? (postujem!) Al' eto, onda, svako malo...
    (Ipos, 2. april 2020 20:56)

    # Link komentara

  163. Tako je Šefike, krv nije voda.☺☻
    (Mamer N'goj, 2. april 2020 20:56)

    # Link komentara

  164. Bosniaks - prevod je Bosanci... tako da ne moz biti Bosnjak vec Bosanac, odnosno znas vec ko ako pogledas malo dalje sa kace, religiju da ne mesamo u nacionalno poreklo... Sto rece neko, unucici Svedjani, a potomci ko zna gde ode...
    Tako da opet na pocetku-ko smo zapravo mi?!
    (Comrade, 2. april 2020 20:55)

    # Link komentara

  165. Gledao sam Zlatanov intervju gde kaze da je otac bio notorna pijanica koja je maltretirala celu svoju porodicu a Zlatana su drugi odgajali.
    (Miodrag Canic, 2. april 2020 20:55)

    # Link komentara

  166. Njih dvojica ja i babo sami !!!
    (despo, 2. april 2020 20:52)

    # Link komentara

  167. nije nego svedjanin.
    (Apatrid, 2. april 2020 20:42)

    # Link komentara

  168. Vidim da se mnogi bave bosnjackjm korijenima Ibrahimovica. Vjerovatno nesigurnost u vlastito daje snagu na pljuvanje u tudje. Bavite se sobom.
    (jesam.ba, 2. april 2020 20:40)

    # Link komentara

  169. Svakom Bosnjaku sa dna kace, pradjed je slavio Krsnu slavu!
    (Spale, 2. april 2020 20:39)

    # Link komentara

  170. Sa dnu kace, znači glavica kupusa.
    (Mile, 2. april 2020 20:37)

    # Link komentara

  171. kako ti se pradeda zvao?
    (neko, 02. april 2020 20:14)

    Mehmed paša ili Demir aga k'o tebi.
    (lol, 2. april 2020 20:36)

    # Link komentara

  172. Na osnovu onog sto sam u ovom tekstu pročitao mogu se složiti u jednom, gospodin zaista jeste sa dna kace.
    (sjfhj, 2. april 2020 20:35)

    # Link komentara

  173. Sreća za Zlatana što mu je majka Šveđanka.
    (Aleksandar, 2. april 2020 20:33)

    # Link komentara

  174. Sve ok, Bosnjak. Momak je vrlo normalan sto je najvaznije, pri tom on sam nikad nije isticao nacionalnu crtu. Zasto tata govori u ime sina, cemu ono "sa dna kace"!?
    Zlatan je ocigledno mnogo napredovao u odnosu na svog oca.
    (nerezident, 2. april 2020 20:32)

    # Link komentara

  175. toliki si bosnjak da si u kuci imao sliku kosovke devojke.mislim da i dalje postoji taj video snimak
    (novi sad, 2. april 2020 20:32)

    # Link komentara

  176. Višegrad, Zvornik, Janja i Bijeljina su isključivo naseljeni muslimanima iz Srbije koji su proterani posle prvog srpskog ustanka.
    To je bila velika greška, te ljude je trebalo slati u Anadoliju.
    Da je tako bilo ne bi se desio rat 90ih.
    (lako, 2. april 2020 20:32)

    # Link komentara

  177. U njegovu autobiografiju zlatan govori o svom čaletu i kaže mu kad je otišao iz kuće da se bavi fudbalom : sad kad ja odem iz kuće ti me nasledjujes kao šef familije, hahahah koji car
    (dada, 2. april 2020 20:30)

    # Link komentara

  178. Баш чудно а ја мислио да је снусовић!
    Ибрахимовић је баш Шведско презиме!
    (прле, 2. april 2020 20:26)

    # Link komentara

  179. Šefik Ibrahimović je sa opštine Bijeljina. A svako ko se bavi malo istorijom zna da su muslimani ili bar 90% njih iz Semberije i Podrinja došli iz centralne Srbije posle prvog srpskog ustanka. Tako da je vrlo moguće da Ibrahimović vodi poreklo iz Užica, Ljubovije ili tako nekog mesta.

    Kraj mog sela u podrinju postoji jedno koje je kompletno naseljeno muslimanima iz Ljubovije.
    (as, 2. april 2020 20:25)

    # Link komentara

  180. Da ali su ti unučići šveđani, pa na dalje ko zna možda opet srbi kao tvoji preci.
    (andrija, 2. april 2020 20:23)

    # Link komentara

  181. gledajte dokumentarac Den unge Zlatan. da vidie zapravo ko je Zlatan. Paklen karakter zavolećete ga ako Vam već nike miljenik
    (Armadajj, 2. april 2020 20:21)

    # Link komentara

  182. Pa normalno, na Oca
    (srba, 2. april 2020 20:21)

    # Link komentara

  183. Moj Zlatan je Bošnjak, jer sam i ja Bošnjak, i to onaj s dna kace..

    super si to slozio, a sad mi iskreno reci sta je bio tvoj otac ili jos bolje tvoj deda?
    (yugosvaba, 2. april 2020 20:21)

    # Link komentara

  184. Jasno,bosanski inat bije iz njega...ponosni smo na Zlatana.
    (svicarac40, 2. april 2020 20:19)

    # Link komentara

  185. Kad prebrojavas krvna zrnca vlastitom detetu, vise i ne moras da ides po dijagnozu, sve je jasno, mogu odmah da dodju po tebe...
    (Istina leči..., 2. april 2020 20:16)

    # Link komentara

  186. Potpisujem da je sam Zlatan izjavio da je Švedjanin.
    (Jugosloven, 2. april 2020 20:15)

    # Link komentara

  187. Ljubi ga Babo hahahha
    (kimii, 2. april 2020 20:14)

    # Link komentara

  188. Zna se tko je majka , otac !!!!!?
    (ante, 2. april 2020 20:14)

    # Link komentara

  189. kako ti se pradeda zvao?
    (neko, 2. april 2020 20:14)

    # Link komentara