1. Bivsi selektor Srbije Igor Kolakovic je na OI u Londonu,rekao igracima da uzivaju na terenu,jer su im ovo mozda poslednje olimpijshe igre.Covek je bio u pravu.Grupu nismo prosli.
    (Sale, 9. januar 2020 22:25)

    # Link komentara

  2. Nikad necemo znati ni shvatiti koja si prioritetna takmicenja. Svim sportistima i ekipama su OI najvaznije takmicenje, vrhunac karijere, rezultata, predstavljanje svoje zemlje, a sve ostalo je manje bitno. Tu se ustvari dokazuje ko je najbolji na svetu. Evo videcete, kosarkasi i kosarkasice ce se kvalifikovati jer se nisu previse fizicki i emotivno istrosili na svetskom! Pa evo pogledajte kosarkasku reprezentaciju SAD-a...na svetsko salju trecu ekipu, ali zato na OI idu sa najjacim mogucim sastavom...e tako se to radi u!!
    (Alex, 9. januar 2020 13:25)

    # Link komentara

  3. My way
    Vidis tu je greska. Druge reprezentacije su LN iskoristile kao pripremu za predstojece kvalifikacije, zato sto je to bilo vaznije od EP. Tempirali su svesno formu za to. Nasi su se tokom LN menjali kao na traci svakog vikenda. Posto se LN igra svake godine, te promene i uvodjenje mladih ljudi u reprezentaciju mogli su da rade, sada vec, ove godine. Nije to moralo da se radi pred kvalifikacioni turnir. Ni jedan ozbiljan trener ne radi tako nesto. Bar ja ne videh, za sve ove godine koliko pratim odbojku. Cak i Brazilci, kada im je dosao novi trener, posle legendarnog Rezendea, nisu pravili ostre preseke. Pristup igri je malo drugaciji, ali na takmicenje nisu isli samo sa rezervnim sastavom. Sto se tice toga, za dobrog tehnicara nema loseg prijema,ne da verujem, vec i vidim. Koliko losih i rasejanih prijema si juce vide? Jos bitnije, koliko lose podignutih lopti si video? Kako je samo pronalazio svoje napadace sa pola terena. Nisi to video? Osim toga, to mi je rekla osoba koja je bila tehnicar u ekipi. Zanemari mene, ali neko ko je igrao, zna da je tehnicar srce ekipe i od njega sve zavisi. Da su juce imali boljeg tehnicara sve bi bilo drugacije.Koliko puta si juce Bugarskom tehnicaru, hteo ne hteo, odao priznanje za brz napad? Nasi se nisu ni namestili, a vec je gotovo. Ja jesam, veruj mi, kolika god mi je zelja bila da nasi pobede. Jovovic je bio spor, imali su vremena da se nameste za blok, citali su ga kao knjigu.
    (Hahahaha, 9. januar 2020 13:00)

    # Link komentara

  4. Nije 99 posto, nego 100..... cao
    (Milos, 9. januar 2020 12:57)

    # Link komentara

  5. Nije 99, nego 100 posto..... cao
    (Milos, 9. januar 2020 12:56)

    # Link komentara

  6. @Hahahaha
    Za dobrog tehnicara nema loseg prijema??? Ajde molim te, pa ni ti sam ne verujes u to sto si napisao. Da li je bio u pravu Nikola sto je pruzio priliku mladima u LN se najbolje videlo bas na EP-u. Ostavio je Bobi svezu ekipu bez povreda koja je bila energicnija od svih protivnika, pogotovo u polufinalu i finalu kada je bilo najvaznije. Plus, postavljeni su neki temelji za buducnost reprezentacije koja je izgledala veoma crno, posto smo u mladjim kategorijama na dnu i ne ucestvujemo vec ko zna od kada na prvenstvima Evrope, kamoli sveta. Naravno da Boba treba da ostane da se vidi kako ce to ici nadalje, ne smenjuje se selektor zbog jednog kiksa. Nije trebalo ni Nikolu smenjivati, ali to je gotovo. Nije bilo mesta ni omalovazavanju njegovih medalja, zavrsnih turnira SL, polufinala SP-a...
    (my way, 9. januar 2020 10:36)

    # Link komentara

  7. Predvidjam da ce za dve do pet godina ici na olimpijske igre i biti (relativno) uspesni tim. Gotovo.
    (idu kobre, 9. januar 2020 09:59)

    # Link komentara

  8. @Hahahaha Nisam nikakav stručnjak za odbojku, ali delim mišljenje kad je selektor u pitanju. Ne ulazeći u to ko je bio bolji igrač, Nikola Grbić kao trener mi se uopšte nije sviđao. Na tajm-autima mrtvo more. Nema energije, nema vizije, nema vere u preokret. Ovak Kovač ipak deluje kao neko ko mnogo bolje deljuje na ekipu. I meni se čini, a mnogi koji se baš razumeju u odbojku među komentatorima ovde, su to tvrdili, glavna šansa je propuštena na turniru pre EP. Znalo se da će na ovom turniru to biti mnogo teže. I mnogi zaboravljaju da pobeda juče ne bi bila dovoljna. I da smo pobedili Bugare, morali bi da dobijemo još 2 utakmice, a trnutno stanje ne ukazuje da bi uspeli u tome. Barem meni.
    (Miha, 9. januar 2020 09:51)

    # Link komentara

  9. My way
    Sto se Grbica tice. Ne sporim da je bio odlican tehnicar, jedan od najboljih. Ne mogu reci da je vrhunski trener, a jos manje da sve zna. Ni za bolje trenere od njega ne mogu reci da sve znaju, jer kada izadju na teren, nikada ne znas sta ce biti. Dok su druge reprezentacije LN koristile da se uigraju i pripreme za kvalifikacioni turnir, on je eksperimentisao sa novim igracima, menjajuci ih svakog vikenda, ne dozvoljavajuci da se uhodaju i upoznaju. Reci mi, molim te, koji poznati strucnjak je to uradio, osim njega? Koji poznati strucnjak je dosao na kvalifikacije sa rezervnim tehnicarom koji prvi put igra u reprezentaciji, osim njega? Svi znamo da Jovovic igra od sjaja do ocaja i da mora postojati neko, ko moze da ga zameni, kada mu nije dan. Nemoguce je da ze sa sve to vreme nije pojavio ni jedan tehnicar, kome su mogli da se posvete, da od njega naprave vruhunskog. Isto onako kako su to uradili Italijani. Niko se nije previse trudio. Sto se vecine komentara tice, oni uglavnom ne prate odbojku. To su isti oni koji su raspravljali da li je Holandija, ili Nizozemska. Koji nemaju pojma da su vec igrali u Bariju. Koji se pitaju zasto evropski prvak ne ide direktno. Pa njihova misljenja nisu ni vazna. Oni racunaju samo pobedu, ne znaju koliko je tesko bilo sada izboriti bilo sta. Da, mislim da Kovac treba da ostane. Bilo je borbe, bilo je zelje, hteli su, nisu se samo prepustili.
    (Hahahaha, 9. januar 2020 08:00)

    # Link komentara

  10. My way
    Slazem se to za sponzore, nije lose. Sto se ostalog tice, uf. Uglavnom pljuvanje je krenulo kada su na spisku videli njegovog sina. Rezende je doveo svog sina. Tili svog. Samo nas selektor nema pravo to da uradi. Ima, ali kada pobedjuju, kada gube, nema pravo ni da dise. U Italiji je bila sansa, ovde je bio pokusaj. Poljska, USA, Brazil, Francuska, oni dobiju Italiju, jedinu reprezentaciju sa kojom imaju 50:50 sanse da pobede, a ne pruze ni otpor. Ne mozes reci da to nije kiks, veci od ovog gde su trebali da pobede 4 vrhunske reprezentacije. Po mom misljenju lakse je pobediti jednu Italiju, nego Bugarsku, Francusku, Nemacku,ili Sloveniju, pa opet jednu od tih reprezentacija u finalu. Mada, ti mislis da je lakse igrati u sred klubske sezone, protiv 4 zaista dobre reprezentacije. Sto se Jovovica tice. On je na EP bio dobar, zato su i uspeli. Ovde pak, nije bio dobar. To je njegov najveci problem. Moze da igra odlicno, a moze i ocajno, sa njim se nikada ne zna. Kad je dobar, dobar je. Kada je los, los je. Jednom si mi zamerio sto ga poredim sa Djanelijem. Za njega je juce i bugarski tehnicar bio Djaneli. Prosto, za dobrog tehnicara nema loseg prijema. Pitaj nekoga ko je igrao odbojku. Bruno u letu dize idealno loptu, pada, lomi se, ali nema izgovora. Za Jovovica, kada odigra lose, prijem je bio ocajan. Kada odigra dobro, svi zaborave na prijem. Nije do prijema, do njega je. Ima trenutke kada zablista i isto toliko moze da igra ocajno.
    (Hahahaha, 9. januar 2020 07:44)

    # Link komentara

  11. Putujte
    (Milos, 9. januar 2020 04:17)

    # Link komentara

  12. Toliko o nasoj odbojci
    (Milos, 9. januar 2020 01:34)

    # Link komentara

  13. @ Box

    Brate, ako cemo realno govoriti OI su najznacajnije takmicenje na svijetu gdje svi sportisti u pojedinacnim ili ekipnim sportovima (svejedno) tempiraju formu bas za olimpijadu i za to se spremaju cetiri godine. Mi smo prvaci evrope i to je odlicna stvar na koju svi treba da budemo ponosni ali taj sampionat je izgubio na tezini cim nije bio kvalifikacioni na OI, ja licno ne vjerujem da bi Srbija osvojila da je sampion Evrope isao direktno na OI, iako smo odigrali savrsen turnir i bolje od onoga ne mozemo.
    (olimpico, 8. januar 2020 21:49)

    # Link komentara

  14. Ja sam posle Francuske pisao da se necemo kvalifikovati, jer se videla losa forma ekipe. Jednostavno nasi ekipni sportovi, kad dodje ta olimpijska god, gde su kvalifikacije za OI, igraju u losoj formi. OI MOORAJU da budu jedini cilj, a ne evropsko ili svetsko prvenstvo, jer igranje na OI je vrhunac jedne sportske karijere...ne postoji vece i prestiznije takmicenje od toga. A nadobijao sam se minusa...sad udarajte sami sebi...al' ocigledno da ima mnogo neznalica na ovom sajtu!!
    (Alex, 08. januar 2020 20:31)

    Чекај. Је л' теби криво што смо испали или ти је криво што су те наминусали?
    (Јабучило, 8. januar 2020 21:15)

    # Link komentara

  15. Ja sam posle Francuske pisao da se necemo kvalifikovati, jer se videla losa forma ekipe. Jednostavno nasi ekipni sportovi, kad dodje ta olimpijska god, gde su kvalifikacije za OI, igraju u losoj formi. OI MOORAJU da budu jedini cilj, a ne evropsko ili svetsko prvenstvo, jer igranje na OI je vrhunac jedne sportske karijere...ne postoji vece i prestiznije takmicenje od toga. A nadobijao sam se minusa...sad udarajte sami sebi...al' ocigledno da ima mnogo neznalica na ovom sajtu!!
    (Alex, 8. januar 2020 20:31)

    # Link komentara

  16. Crveni horizont
    Hoces da kazes da su Ceska, Holandija, Belgija, dosli na ovo takmicenje sa nadom da ce igrati 1/2 finale? Nisu bili tu samo da popune rupe? Ne mozes Srbiju svrstati na isto mesto. Imali su sansu, nisu uspeli i to je to. Svima nam je bilo jasno da ce biti tesko i da su sanse bile male, ali ne mozes reci da nisu bili ni blizu i svrstati ih u red onih koji su tu da popune rupe. Osim toga Kovacevic povredjen, Atanasijevic isto, Ivovic se tamo ukocio...
    (Hmmm, 8. januar 2020 20:10)

    # Link komentara

  17. Hmmm
    Ulaziš bate u večnost!
    (crveni horizonti, 8. januar 2020 19:29)

    # Link komentara

  18. Crveni horizont
    Kako nisu bili blizu kada su igrali odlucujuci mec protiv Italije? Kako nisu bili blizu kada im je i sada falilo malo? Belgija, Holandija(Nizozemska), Ceska, oni nisu bili ni blizu. Francuzi su izgubili od Poljske.
    (Hmmm, 8. januar 2020 18:56)

    # Link komentara

  19. Zato sto je Kovac ssastavio spisak sa njegovim pajdosima iz Velikog Gradista! Pocevsi od Mitica preko Stankovica pa i treceg korektora. Lik stavio sina na spisak a izjavljuje kako ide sa iskusnim igracima. A BTW taj njegov sin niti je naperspektivniji niti je priblizno iole ozbiljnom nivou! Igram pa znam! Luburic odavno nije na nivou,samo je bio lagano osvezenje u jednom momentu ali ni priblizno visokom nivou! Da ima igraca,ima! Samo nasa javnost ne zna jer sport je propracen kao bocanje! Pa se onda suflira to je nase najbolje itd..
    (Coach, 8. januar 2020 18:55)

    # Link komentara

  20. Ето ти сад, већ једни причају како је пораз од Италијана у Италији већи "кикс" од овог наступа у Берлину, што је тешка неистина. Други већ пљују по Боби, онда опет критике за Јововића, техничара који је екипу са најгорим пријемом на прошлом ЕП-у довео до злата... па не бива то сваки пут. Ја сам говорио након што је Никола Грбић који зна све што се има знати о одбојци смењен, а кажем и сада, да је уместо играрија са селекторима нашем савезу боље да се бави проналажењем спонзора, начина да српски клубови не одустају од европских такмичења. Убеђен сам да би туристичке агенције за рекламу, да се нпр. нађу на дресовима, радо прихватиле да сносе трошкове путовања и смештаја наших екипа у иностранству. Није то за њих велики подухват, а растеретило би буџет клубова. Само један предлог, а много тога сигурно може да се уради, јер не говоримо о милионима. Да се вратим на ову екипу, она држи српску одбојку у врху. Некада ће то бити довољно за медаљу, некада не. Нисмо супериорни као у женској одбојци. Није било поштено према Ковачу правити од њега неког месију и то сам такође говорио. Оно што је Никола добро започео и чему Боба треба да се врати након овог турнира је рад на томе како да у врху останемо и у будућности. 3 млада техничара су прошле године добила прилику у сениорском тиму, неколико примача, блокера, либеро и не треба то све бацати у воду да би неки у позним годинама седели на клупи без да праве било какву разлику.
    (my way, 8. januar 2020 18:50)

    # Link komentara

  21. @Hmmm

    Da, Bugari su imali meč loptu protiv Brazila i izgubili su. Bili su na cent do OI dok mi u oba ova 2 turnira nismo bili ni blizu i to je činjenica, Hmmm!

    Slažem se s ovima koji tvrde da je muška odbojka na izdisaju i da dolaze vremena gdje nećemo dugo vidjeti ne samo OI nego i evropska i svjetska takmičenja.
    (crveni horizonti, 8. januar 2020 18:36)

    # Link komentara

  22. Ocigledno je da je maksimum ekipe bio na EP gde su drugi kalkulisali, npr. Bugara nigde nije bilo, Francuzi se nisu pretrgli, Poljaci peske igrali itd. Ovde je vec druga prica, Francuzi igrali do sada tacno oniliko koliko je dovoljno da se ide dalje. Mi smo svaku tekmu igrali kao poslednju, sto nije dobro, pritisak je ucinio svoje, mada ne bi smeo u tolikoj meri jer se radi o iskusnim igracima. Podrasanin je jedini bio na nivou. Ekipa kod Kovaca igra za nijansu bolje nego kod Grbica, slobodniji su pri smecevima i servisima, ali opet ni to nije dovoljno za OI. Manje vise svodi se na isto, ali jedna dobra generacija je, bas steta, ostala bez ucesca na OI po treci put.
    (Demar Derosan, 8. januar 2020 18:35)

    # Link komentara

  23. Edukacije radi, Bugarska ima sjajnu odbojkasku tradiciju i pre Grbic-generacije smo mogli samo da sanjamo da budemo kao oni (Ganev, Najdenov i ekipa ranih 90-ih). Bili su 4. i u Londonu na OI. Njihovi treneri u danasnjoj odbojci su sjajni, igraci dominiraju u klubovima. Ozbiljna odbojkaska nacija koja dugo nije uspevala da naplati evidentan kvalitet (dosta cesto zahvaljujuci internim problemima u timu).
    Mnogi su ovde dali korektnu analizu nase igre. Slozio bih se sa onima koji smatraju da nam je libero ubedljivo najtanja pozicija. Umesto stabilnog prijema i rasterecenja primaca imamo haos. Suprotno od FRA gde svi stoje po coskovima dok Zenja sam prima servis. Od prijema sve krece.
    Ne bih krivio Bobu za ovaj neuspeh. Veliki je izazov voditi ekipu sa Urosem i Batom. Nikad ne znas kako ce da odigraju, kladionica je sigurnija.
    Na kraju, ova ekipa je osvojila EP i to ne treba potcenjivati. Siguran sam da svako od njih sanja Olimpijadu a i karijere im zavise od toga. Njima je gubitak ove 4 godine kao nama 10 na poslu.
    (Shamu, 8. januar 2020 18:27)

    # Link komentara

  24. Narednih deset godina da se ne takmice, ja im zahvaljujem. Uradili su dovoljno za Srbiju, vise nego vecina kolektivnih timova. Hvala
    (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 8. januar 2020 18:23)

    # Link komentara

  25. Treba biti realan.
    Nismo mi više ni blizu evropskog vrha.Nemamo silinu u napadu,nemamo dobar prijem,nema bloka a ni servisa.
    Nema novih mladih igrača.
    Sve će teže biti doći do nekog respektabilnog rezultata.
    (Veljko, 8. januar 2020 18:23)

    # Link komentara

  26. Idemo momci dalje glavu gore, i najboljima se desava! ?
    (losmi.8.9, 8. januar 2020 18:21)

    # Link komentara

  27. Niko ne dobija na sreću 9 od 9 utakmica na prvenstvu. Pogotovo odbojka nije fudbal, pa da daš gol i onda prođeš na bunker. Omalovažavanje takvog uspeha je sramota.
    (Vojvoda Momčilo, 08. januar 2020 16:30)

    Kao rukometasi kad su bili domacini one godine, pa ih posle nema nigde. Prosto, tako se desi na nekom turniru da ide sve. Zamisli kad je i Jovovic bio igracina, hahahahahaha. Dakle, objasni, strucnjak, kako to da siloviti evropski sampion drugi put zaredom ne vidi OI?! E, vidis, to je sramota. Poy
    (Mikii, 08. januar 2020 18:02)

    Sramota i tvoje neznanje je da porediš odbojkaše i rukometaše. Ali nema smisla diskutovati sa nekim ko ima 15 godina, ili je teški duduk.
    (Vojvoda Momčilo, 8. januar 2020 18:20)

    # Link komentara

  28. Informacija za neznalice. Ako Francuska izgubi 3-0, imamo isti set količnik, pa bi odlučivao poen količnik. Naravno, to deluje kao nemoguća misija.
    (Vojvoda Momčilo, 8. januar 2020 18:18)

    # Link komentara

  29. Iskreno, ne mogu povjerovati svojim ocima sta citam u pojedinim komentarima, od tempiranje forme ostalih reprezentacija do citiram:Od srpske odbojkaske reprezentacije ima bar 6 boljih, i to je prosto cinjenica .I to pisete o jednoj od najboljih reprezantacija svijeta.Kako se u srpskom narodu sve brzo zaboravlja. Ne sramotite se vec im se poklonite do poda vi mrzitelji jutra i sebe samoga!!!
    (Goran, 8. januar 2020 18:18)

    # Link komentara

  30. Ispade Kovac, kao kolateralna steta
    (Milos, 8. januar 2020 18:14)

    # Link komentara

  31. @jonnhy

    Prijatelju, poenta je da i olimpijsko zlato donosi prestiz. Ne donosi novac, kredite, lepo vreme, vanzemaljce...
    (box, 8. januar 2020 18:13)

    # Link komentara

  32. Bugari su se morali pobediti, nisu Brazil ili Rusija.
    (Vlado, 8. januar 2020 18:01)

    Nisu Brazil ali su na kvalifikacionom turniru za OI vodili 2-0 protiv Brazila i imali mec lopte ako se dobro secam. Tako da su vec tad mogli da obezbede OI. Nije kao da nas je pobedio Tadzikistan. Ozbiljni au bugari. I to samo pokazuje koliko je veliki uspeh sto smo evropski prvaci pored Francuske, Poljske, Rusije, Bugarske, Italije i ostalih. Ne moze se na svakom takmicenju pobediti. Steta za OI, ali realno pored Poljske Brazila Rusije i USA tesko bi bilo uzeti medalju.
    (Bua, 8. januar 2020 18:12)

    # Link komentara

  33. Pa kako, zar nisu u septembru bili Evropski odbojkaski vanzemaljci?😁😁
    (Lampi, 8. januar 2020 18:12)

    # Link komentara

  34. 2016. osvojili Svetsku ligu,nisu se kvalifikovali u Rio
    2020. osvojili EP,nisu se kvalifikovali u Tokio
    (Goran, 8. januar 2020 18:04)

    # Link komentara

  35. Niko ne dobija na sreću 9 od 9 utakmica na prvenstvu. Pogotovo odbojka nije fudbal, pa da daš gol i onda prođeš na bunker. Omalovažavanje takvog uspeha je sramota.
    (Vojvoda Momčilo, 08. januar 2020 16:30)

    Kao rukometasi kad su bili domacini one godine, pa ih posle nema nigde. Prosto, tako se desi na nekom turniru da ide sve. Zamisli kad je i Jovovic bio igracina, hahahahahaha. Dakle, objasni, strucnjak, kako to da siloviti evropski sampion drugi put zaredom ne vidi OI?! E, vidis, to je sramota. Poy
    (Mikii, 8. januar 2020 18:02)

    # Link komentara

  36. Bugari su se morali pobediti, nisu Brazil ili Rusija.
    (Vlado, 8. januar 2020 18:01)

    # Link komentara

  37. Naš narod,kad bi svaki dan osvajao medalje, bilo bi im malo,
    A Kovač je samo za mesec dana pripremio ekipu i uzeo zlato. Svi danas igraju svaki sport pa i odbojku.
    Nemoze se svaki put osvajati,bice toga za Srbiju jos, Jednostavno Bugari su sada bili bolji, dosta su oni od nas gubili a i opet će!
    Mi smo svakako "Srbija do Tokia"!
    (tovy, 8. januar 2020 17:58)

    # Link komentara

  38. Treba bojkotovati olimpijadu do daljnjeg u svim sportovima, ionako je sektasko takmicenje i poligon brutalnih kapitalista i svetskih oligarha.
    Voleo bih da ova zemlja pokaze da je jedinstvena i pokaze svima sta je pravda, istina i pre svega ZDRAV zivot.
    OLIMPIJADA JE SMECE i tako se i odnosi prema sportistima, pa pogledajte samo kako se sprdaju sa Rusima!
    (Djuro, 8. januar 2020 17:57)

    # Link komentara

  39. Ma kakve OI... sta reci za takmicenje gde se u najpopularnijem sportu na svetu (fudbal) takmice mladji od 23god + 3 starija igraca...
    (marko, 8. januar 2020 17:54)

    # Link komentara

  40. Pa dobro, nema veze. Gledaćemo Fidži, Bocvanu, Gvatemalu...
    (Milan, 8. januar 2020 17:53)

    # Link komentara

  41. Nije sve gotovo, mozda se oslobodi mesto Rusije, mada ce tada Cev da organizuje mec Nemacka-Slovenija i pobednik ide na OI
    (Kg, 8. januar 2020 17:53)

    # Link komentara

  42. Sada se vidi kolika je velicina trener. Uzeti EP sa ovakvom ekipom je ogroman uspeh, delom su nam pomogli Francuzi sto su nas onda totalno podcenili, delom sto smo imali srece, a delom sto je i Kovac u finalu znao kako Slovenci disu . Zelja se videla i danas i tu nema price! Nazalost imamo dva najlosija libera na svetu verovatno, i tu ne mozemo nista, to nije stvar koju mozes da kupis ili da nadjes, to se radja, kao sto je bilo slucaj sa Vasom! Kad imas takvu rak ranu, moze mnogo losija ekipa da te pobedi dobrom taktikom, a kamoli mocna Bugarska! Onda nazalost imas osrednjeg tehnicara koji ne moze da ispegla los prijem. I tu se prica zavrsava. Ni Kovacevic ( kome je posao i do sada bio da nas cupa iz ovih situacija-zato i jeste MVP ) da je bio zdav ne bi vredelo. Ostalo je sve bilo kao i do sada- osrednji servis i osrednja igra ostalih.
    (maaks, 8. januar 2020 17:52)

    # Link komentara

  43. @olimpico

    Kazes zlato na evropskom je nebitno jer ne donosi nista osim prestiza. Aj leba ti reci nam sta to donosi olimpijsko zlato.
    (box, 08. januar 2020 17:25)

    Mnogo više jer je to najznačajnije takmičenje za svakog sportistu na svetu. Za to se živi i trenira
    (johny, 8. januar 2020 17:49)

    # Link komentara

  44. Na poslednjih 5 Olimpijskih igara ili nismo ucestvovali, ili nismo dosli u priliku da se borimo za medalju. Od Sidneja i onog cudesnog poena Vanje Grbica izvan reklamnih panoa - jedno veliko nista.
    A Evropska prvenstva i Svetske lige uvek cemo da osvajamo sa vremena na vreme, kada druge, ozbiljnije reprezentacije budu pravile plansku smenu generacija.
    (bgd011, 8. januar 2020 17:48)

    # Link komentara

  45. Jaka stvar... Mi smo i dalje sampioni Evrope! To niko ne moze da nam ospori...
    (nemke, 8. januar 2020 17:48)

    # Link komentara

  46. Glupi sistem... Prvak Evrope mora da igra kvalifikacije??
    (Markan, 08. januar 2020 17:36)

    A što bi morao. Sve kfalifikacije još od OI u Londonu propisuje MOK. Samo prvaci sveta u svim grupnim sportovima imaju plasman na OI. Svi ostalu u kfalifikacije. Nismo uspeli u kfalifikacijama koje su organizovane u Italiji gde učestvovalo samo 4 ekipe
    (johny, 8. januar 2020 17:47)

    # Link komentara

  47. @markan
    A šta ćemo sa prethodnim prvakom Evrope? Ide samo onaj koji nama odgovara??? Nećemo mi bar dva ciklusa na OI, to je sigurno.
    (dex, 8. januar 2020 17:47)

    # Link komentara

  48. Sa ovakvim pristupom igri na kvalifikacionom turniru za OI i ne može da se prodje. Unapred su ukalkulisali da će Francuska da dobije i Bugarsku a kad se to nije desilo odmah raspad sistema, ako je i uopšte bilo nekog sistema. Letos u Italiji pristup igrača utakmici sa Italijom je bio očajan, kao da ih je bilo baš briga za sve, sada sa Francuskom isto. Većina je krivila Nikolu , vodila se kampanja da se on smeni i dovede Boba a evo, vidimo da se zapravo ni sa njim nije ništa promenilo i pored one titule prvaka Evrope. Kao prvaci Evrope morali su da prodju makar grupu. Morali su da budu favoriti grupe jer kao evropski šampioni oni i jesu bili favoriti. A to što pojedini komentatori ovde pišu kako treba prvak Evrope da igra direktno na OI i da smo poniženi time što smo igrali kvalifikacije, ne znam otkud vam to. Ni prvak sveta ni prvak Evrope ne idu direktno, uvek je bilo kvalifikacija. I koji su to mafijaši iz evropske i svetske odbojke i iz Medjunarodnog olimpijskog komiteta koji sve rade protiv nas? Zar nije Boričić predsednik evropske odbojkaške federacije?
    (Dragana, 8. januar 2020 17:43)

    # Link komentara

  49. Momci vi ste ponos Srbije!
    (Petar 015, 8. januar 2020 17:41)

    # Link komentara

  50. Tužni Batica Atanasijević je dao izjavu, jutros ga na radiju slušam, kako ćemo mi ovo-ono i odmah sam znao da od dobrog rezultata nema ništa. Pratim njegova lupetanja već duže vreme i kad god je on izlazio sa pametovanjem bili smo forpas. Njemu je bolje da se koncentriše na igru, nego na davanje promašenih izjava.
    (Ko vas ne zna..., 8. januar 2020 17:41)

    # Link komentara

  51. Ja bih postavio pitanje savezu zasto je isao autobus navijaca iz Srbije u Nemacku i ko su ljudi kojima je od gradjana Srbije placen put,hotel,hrana i dnevnice od 8. do 13. januara kao i kako su oni zasluzili da idu tamo umesto recimo porodica igraca?Zasto se u tom autobusu nasla mnogobrojna delegacija OK TENT,kluba koji i nema musku selekciju u odbojci?Mozemo li dibiti odgovore na ova pitanja jer je pristojno da bar znamo sta placamo?
    (Nemanja, 8. januar 2020 17:38)

    # Link komentara

  52. Nisu zaslužili, ali uopšte!!!
    (Smuleco, 8. januar 2020 17:36)

    # Link komentara

  53. Glupi sistem... Prvak Evrope mora da igra kvalifikacije??
    (Markan, 8. januar 2020 17:36)

    # Link komentara

  54. Narode, shvatite, da je prvak Evrope isao na Oi, mi nikada ne bi uzeli zlato! To takmicenje niko ne uzima za ozbiljno! Samo kada je fudbal u pitanju... Pa pogledajte i u kosarci proslo Ep!
    (Jumko, 8. januar 2020 17:36)

    # Link komentara

  55. Teska glupost da sampion igra kvalifikacije kao i slovenija sto nije ucestvovala na svetskom prvenstvu u kosarci
    (petarczv, 8. januar 2020 17:33)

    # Link komentara

  56. Sreća pa smo se oslobodili Grbića, zbog njega nismo otišli na Olimpijadu, da nam je Boba bio tu sigurno bi...aaa, ma ništa.
    (Marko, 8. januar 2020 17:30)

    # Link komentara

  57. Za par godina od sporta nećemo imati ništa jer sirotinja nema para da se njima bavi a sirotinja radja sportiste.
    (tarabuc, 8. januar 2020 17:28)

    # Link komentara

  58. Crveni horizont
    Ja ne potcenjujem Italiju, ali su imali mnogo vecu sansu protiv jedne ekipe, nego da pobede 4 jake ekipe. Shvatas, ne? Koliko je Italijanima bilo vazno, toliko i nasima. Osim toga,upravo tu, Italijani su gubili od Australije, jedva su ih pobedili. Hoces da kazes kako su nasi losiji od Australije, pa nisu mogli da igraju ravnopravno sa njima, a godinu dana pre toga ih oduvali na tom istom mestu? Svi su se spremali i svima je taj turnir bio vazan. Bugari su imali mec lootu protiv Brazila, ali su izgubili.
    (Hmmm, 8. januar 2020 17:28)

    # Link komentara

  59. @olimpico

    Kazes zlato na evropskom je nebitno jer ne donosi nista osim prestiza. Aj leba ti reci nam sta to donosi olimpijsko zlato.
    (box, 8. januar 2020 17:25)

    # Link komentara

  60. ...Jednostavno, moje misljenje je da nisu trebali dopustiti to zadovoljstvo sportsko-kladionicarsko-funkcionerskim mafijasima iz Svetske Odbojkaske Federacije i Medjunarodnog Olimpijskog Komiteta.
    (Mad Max, 8. januar 2020 17:13)

    Ako tako mislis o njima, onda ne treba da ucestvujes ne na ovom turniru nego ni na jednom takmicenju.
    Sedi kuci i igraj odbojku sa drustvom
    (nemoc i infantilnost su losa kombinacija, 8. januar 2020 17:22)

    # Link komentara

  61. Hehehe sto volim ove situacije :) Ne situaciju gde se nismo kvalifikovali, zbog toga mi je krivo nego onu gde nas narod selektora za koga je pre dva meseca nekriticki govorio da je najbolji trener u univerzumu (a Boba je stvarno top trener) sad proglasavaju neznalicom i diletantom. Aj da je proslo bar godinu dana nego nas jos uvek greje sjaj zlata sa minulog sampionata al eto, vec je Boba neznalica i folirant.
    (box, 8. januar 2020 17:21)

    # Link komentara

  62. Pitanje za sve one koji potenciraju zašto prvak Evrope ne ide direktno na Olimpijadu je: Da li to isto pravilo važi i za prvaka Afrike, Australije, Južne Amerike. Pa normalno da ne važi jer se između dve Olimpijade igraju dva kontinentalna prvenstva, i još nešto prvak sveta ne ide direktno na olimpijske igre već igra kvalifikacije. Isti princip je važio i pre 20, 16 i 12 godina pa se tada nismo bunili jer smo bili velesila. A sada prvak Evrope koji posle tri meseca od osvajanja titule nije u stanju ni grupu da prođe i ne treba da ide na Olimpijadu.
    (Balkanski špijun, 8. januar 2020 17:19)

    # Link komentara

  63. Bugarska ima ozbiljnu musku odbojkasku reprezentaciju sjajnih individualaca, nesto su slabiji u zenskoj kategoriji, ali ni njoj nisu losi poput Hrvatske ili nekih drufih trecerazrednih selekcija. Ovaj poraz nikako ne cudi. Pobedili su i Francusku koja je i te kako kvalitetna. Oduvek su nam bili problem, kao i svima drugima, uostalom.
    (Sasa, 8. januar 2020 17:19)

    # Link komentara

  64. Postanes sampion Evrope , da bi ucestovao na nekom tamo kvalifikacionom turnizu za Olimpijadu.
    Boze me sacuvaj koji nakarad sistem kvalifikacija.
    (Hoces Iskreno ?!, 8. januar 2020 17:18)

    # Link komentara

  65. Uopšte ne treba da se opterećuju. Šampioni Evrope!
    (Axl, 8. januar 2020 17:17)

    # Link komentara

  66. Kovacu i momcima, a generalno i Odbojkaskom Savezu Srbije, zameram samo jedno - a to je sto su uopste odlazili na ovaj sugavi turnir, te na taj nacin dozvolili da se ponizava i omalovazava titula EVROPSKOG ODBOJKASKOG SAMPIONA. Jednostavno, moje misljenje je da nisu trebali dopustiti to zadovoljstvo sportsko-kladionicarsko-funkcionerskim mafijasima iz Svetske Odbojkaske Federacije i Medjunarodnog Olimpijskog Komiteta.
    (Mad Max, 8. januar 2020 17:13)

    # Link komentara

  67. @Hmmm

    Nevjerovatno je koliko ljudi potcijenjuju Italijane tvrdnjom da nam je ono bila šansa. Ono uopšte nije bila šansa. Ljudi, Talijani su prošlo finale OI izgubili na razliku protiv Brazila i jedino što ih je interesovalo su kval. koje su osvojili protiv nas i to dominantno. Počistili su nas. Siguran sam da će ući medju 4 na OI. A što se nas tiče nismo imali nikakve šnse danas protiv Bugara. Pa ljudi, vidjelo se u prvom setu da su ljudi skočniji, brži, jače serviraju i bolje primaju servise. Do čega je, ja stvarno ne znam al moramo shvatiti da su Bugari vrhunska ekipa (izbalansiranija nego mi) kojoj želim da osvoji turnir.
    (crveni horizonti, 8. januar 2020 17:11)

    # Link komentara

  68. Kad vaterpolisti ne osvoje zlato, znam da su i pored toga najbolji, kad odbojkasi osvoje zlato, znam da nisu najbolji.
    (Miroslav, 8. januar 2020 17:10)

    # Link komentara

  69. @prijatelj nekih prijatelja
    Zato sto ti uspeh na jednom turniru ne moze garantovati OI.
    Vidis da je nase evropsko zlato bilo slucajnost.
    (gig, 8. januar 2020 17:07)

    # Link komentara

  70. @račun
    Ti pojma nemas
    (gig, 8. januar 2020 17:06)

    # Link komentara

  71. To je taj srpski inat!
    (gig, 8. januar 2020 17:05)

    # Link komentara

  72. Sta ce nam zlato sa EP kad ne idemo na OI
    (Ministar, 8. januar 2020 16:26)

    Боље једна златна, него 100 сребрних или бронзаних медаља. Само прво место је прави успех, све остало су утешне награде.
    (Марко, 8. januar 2020 17:04)

    # Link komentara

  73. Mi smo našu šansu propustili na prvom turniru,u meču sa Italijom,od koje smo realno bolji.Država izdvaja dva puta milione da bi košarkašima omogućila domaći teren u borbi za OI,a za odbojku nista,a mislim da je njima to potrebnije.Dve stvari su ključ našeg neuspeha.Naravno,pozicija dizaca.Jovović jeste slab,ali ni alternative nisu bolje.I pozicija koju smo mi tako potcenili,pozicija libera.Tu smo ubedljivo najgori od svih ekipa koje su u vrhu.Plasim se da je zlato sa posljednjeg EP "labudova pesma" naše muške odbojke.Klubova je sve manje,nema mladih igrača,nema pravih trenera.Ova generacija može da gura još jedan olimpijski ciklus,a nakon toga sledi potop(ako se nešto drastično ne promeni).
    (roten, 8. januar 2020 17:03)

    # Link komentara

  74. Pa da nisu pobedili Francuze i prenego sto su izasli na teren ko zna sta bi bilo.
    (Atish, 8. januar 2020 17:03)

    # Link komentara

  75. Prerano ste na 10-7 napisali da smo pred pobedom... Ne trčite pred rudu... Mi smo izgubili OI jer Grbić nije na vreme smenjen i oteran. I to mnogo, mnogo ranije. Turnir u Italiji je bio idealna prilika a mi smo tamo pod njegovim vodjstvom igrali tragično! Čim je smenjen progledali smo. Kovač je bio smiren, pribran, skroman. Medjutim, pogledajte njegove izjave pred ovaj turnir. Tipa: pokazaćemo da smo najbolji, mi smo prvaci Evrope... Čim se duvamo i puvamo, kao u kosarci - obavezno dobijemo po ušima. Samo jedna naša reprezentacija može sebi da dozvoli da se duva i puva koliko hoce jer su osvojili sve - vaterpolisti. Svi ostali moraju da budu mnogo prizemniji i realniji.
    (veliki strumf, 8. januar 2020 17:02)

    # Link komentara

  76. Bobin Autogol i Neznanje!
    Moj imenjak je ocigledno imao "los" odnos prema "nedodirljivima" i njihovim odnosom nismo ni prosli u Italiji pa su ga isti "nedodirljivi" i smenili. Na krilima tog gesta odigrali su (pomenuti) evropsko, za anale.
    Zaista je cudno vodjenje ekipe, utakmica, kao i to da nije uveo ni u prvoj ni sada ovoj Krsmanovica, Luburica i posebno Ivovica, koji je cinjenicno prvi server i treci primac proslog svetskog prvenstva.
    Mada je cudno da se Evropsko i sada turnir odigraju iskljucivo sa jednom postavom i dva libera.
    U danasnjem trenerskom esnafu to je skromno ili neznanje i autogol trenera svojoj ekipi!
    Nikola
    (nikola, 8. januar 2020 17:01)

    # Link komentara

  77. Jel bio neko povredjen od igraca?
    (Red, 08. januar 2020 16:44)

    Uroš je još povređen i ne može ni da smečuje jako, a mislim da je još njih nekoliko rovito.
    (Džoni, 8. januar 2020 17:00)

    # Link komentara

  78. Ispade Grbic kolateralna steta
    (Nikola Zemun, 8. januar 2020 17:00)

    # Link komentara

  79. Sramota u trecem setu ispustili +5,a u taj brejku 10-7 i jos hoce na olimpijadu.Pa kako?
    (BGD, 8. januar 2020 17:00)

    # Link komentara

  80. Bez namjere da omalovazim uspijeh odbojkaske reprezentacije, ali mislim da je ovaj kfalifikacioni turnir mnogo zahtjevniji od samog EP koje osim prestiza nista znacajno ne donosi. Ocigledan je propust da evropski sampion ne igra OI, ali tako je kako je... Imali smo dvije prilike, nismo ih iskoristili pa mozda i ne zasluzujemo da se nadjemo na OI. Bice valjda bolje za cetiri godine.
    (olimpico, 8. januar 2020 17:00)

    # Link komentara

  81. Dobro je momci... Idemo dalje
    (son, 8. januar 2020 17:00)

    # Link komentara

  82. Kako ste oterali Grbica i zasluzili ste
    (Joker, 8. januar 2020 16:59)

    # Link komentara

  83. Mi i da smo prošli u polufinale nema šanse da bi dobili te dve utakmice sa ovakvom igrom i ovakvom formom. Nema tu puno filozofije.
    (Džoni, 8. januar 2020 16:58)

    # Link komentara

  84. Aj u zdravlje.
    (Toza Vampir, 8. januar 2020 16:56)

    # Link komentara

  85. Milica
    Da nije bilo tog tajm-auta na 19:19 nasi bi dobili. Daj,nemoj molim te da me zezas. Jesi li gledala mec? Koliko puta su Bugari dobili izgubljen poen? Svaka kontra oni su dobili. Njihov tehnicar servira lopte ma tacni svojim napadacima,dok nasi moraju da se lome kako bi prebacili. To sto su lopte niske, o tome necemo. Nasi su osvojili svaki poen kada je lopta dobro dignuta, ostalo su na misice i iskustvo. Da ne pricam o tome da je Sokolov izuzetan igrac, ali igrac koji zna da se iznervira kada ga zaustave i kasnije gresi. Gde je bio blok da odradi taj deo posla i da njega izbace iz ritma? Njihov blok se pripremio za Atanasijevica, a pomogao im je dodatno i Jovovic. Sve u svemu, pogresne procene Jovovica, losa dizanja, spore lopte, nedostatak bloka... Ne tajm-aut, ne losi prijemi, nista od toga nije presudilo. Tehnicar. Da smo imali boljeg, sve bi bilo drugacije. Njihov je bio odlican, svaka mu cast, brze, sigurne, dobre, visoke lopte...
    (E jeste, 8. januar 2020 16:55)

    # Link komentara

  86. Po kojoj logici Holandija treba da dobije Francuze 3:0 ili 3:1 da bi mi prošli? Kojim god rezultatom da pobede, i oni i Francuzi imaće 1:2, a mi (ukoliko pobedimo) i Bugari 2:1. Dakle, računica vam nije tačna. Možda bi to važilo ako izgubimo od Bugara, pa da tri ekipe budu u krugu sa 1:2...
    (račun, 8. januar 2020 16:55)

    # Link komentara

  87. Može priča ko šta hoće ali da prvak Evrope neposredno pre Olimpijskih ne zaigra istu nego mora kroz dodatne kvalifikacije, koje opet mora da osvoji, je neverovatan apsurd i ludilo.

    Ne zato što smo to sada mi, da su Bugari, Slovenci bilo ko, isti je skandal.

    Odbojka i rukomet, dva divna sporta koja su uništena od svojih organizacija.
    (prijatelj nekih prijatelja, 8. januar 2020 16:54)

    # Link komentara

  88. Primaci su nam amateri
    (aramis, 8. januar 2020 16:53)

    # Link komentara

  89. Ovo pravilo da prvak Evrope ne ide na Oi se neverovatno glupo, isto kao i u vatrpolu, tako da realno kad izmisljaju pravila neka se i igraju sami, nasima realno cestitka
    (Realno, 8. januar 2020 16:52)

    # Link komentara

  90. Moramo da navijamo za "Nizozemsku"
    (Alexxx, 8. januar 2020 16:49)

    # Link komentara

  91. @uki

    Da, Nizozemska dobija Francuze.
    (Dule, 8. januar 2020 16:45)

    # Link komentara

  92. Autogol i Neznanje
    Moj imenjak je ocigledno imao "los" odnos prema "nedodirljivima" i njihovim odnosom nismo ni prosli u Italiji pa su ga isti "nedodirljivi" i smenili. Na krilima tog gesta odigrali su (pomenuti) evropsko, za anale.
    Zaista je cudno vodjenje ekipe, utakmica, kao i to da nije uveo ni u prvoj ni sada ovoj Krsmanovica, Luburica i posebno Ivovica, koji je cinjenicno prvi server i treci primac proslog svetskog prvenstva.
    Mada je cudno da se Evropsko i sada turnir odigraju iskljucivo sa jednom postavom i dva libera.
    U danasnjem trenerskom esnafu to je skromno ili neznanje i autogol trenera svojoj ekipi!
    (nikola, 8. januar 2020 16:45)

    # Link komentara

  93. Jel bio neko povredjen od igraca?
    (Red, 8. januar 2020 16:44)

    # Link komentara

  94. Zaista šteta, ova reprezentacija ima kvalitet za učešće na OI, ali je šansa propuštena na prvom kvalifikacionom turniru. Mislim da trenutno ne bi mogli da dobijemo Francusku u finalu. Ne treba tugovati, momci su prvaci Evrope, a mi će mo u Tokiju navijati za devojke.
    (objektivan, 8. januar 2020 16:44)

    # Link komentara

  95. Super!!
    (pop, 8. januar 2020 16:38)

    # Link komentara

  96. Potcenjivanje odbojkaške reprezentacije je neizlečiva nacionalna bolest. Da li je iko pomislio da je jedanput trebalo njima platiti organizaciju kvalifikacionog turnira u Srbiji? Plaća se za košarkaše redovno, pa platili bi i raspalim fudbalerima, ali ne dao bog slučajno ovim momcima. Sa druge strane, odbojkaške vesti su u drugom planu večito, nikada medijski propraćeni kako zaslužuju. Ako vas nije sramota ovakvih komentara, sramite se povređenog Uroša Kovačevića.
    (Vojvoda Momčilo, 8. januar 2020 16:37)

    # Link komentara

  97. Svaki poen koji su Bugari trebali da izgube, osvojili su. Jovovic standardno ocajan, lose dizanje, iza ledja, niske lopte. Ako ste gledali mec, onda ste morali videti da za Bugarskog tehnicara nije bilo loseg prijema. Servirao je na tacni Sokolovu. Nije Atanasijevic ocajan, kako mnogi kazu, nego onaj koji mu dodaje loptu, a to je Jovovic. Pogresne procene naseg tehnicara. Idealan prijem, a on dize Atanasijevicu, a iz aviona se vidi da ce njemu. Pa nisu Bugari bas toliko losi da to ne vide. Prijem jeste los, ali nisu zbog toga izgubili. Propustene sanse, izgubljeni poeni, Jovovic... U sustini, najveci propust je bio protiv Italije...
    (Hmmm, 8. januar 2020 16:37)

    # Link komentara

  98. Ali kad sampion evrope mora da igra kvalifikacije..? Apsurdno..
    (Deja, 8. januar 2020 16:36)

    # Link komentara

  99. Do OI ce plate biti vec toliko visoke da niko vise nece pratiti sport
    (Slobodan Zika Jalovina, 8. januar 2020 16:36)

    # Link komentara

  100. Veliko hvala nasim odbojkasima za borbu, nismo uspeli sad, sledeci put hocemo! Potreban je kontinuitet dobrih igara, za to treba vremena, mi bismo sve preko noci. I prestanite vise da kukate kako evropski sampion ne ide na OI, jer se to znalo jos pre evropskog prvenstva. Da je kojim slucajem to prvenstvo bilo kvalifikacioni turnir, mi ne bismo ni bili evropski sampioni, drugi bi igrali pod punim gasom, trenutno ima dosta reprezentacija koje su jace od nas i to je to. Idemo dalje!
    (Del018, 8. januar 2020 16:34)

    # Link komentara

  101. Idemoooo! Dobijamo ovo 3:2 i cekamo braću Van de Gor, Zververa, Gercena i Blanžea da rutiniraju Francuze.
    (Big Al, 8. januar 2020 16:33)

    # Link komentara

  102. Iskreno Boba je sve upropastio kad je tražio tajm-aut na 19:19 u trećem setu.
    (milica, 8. januar 2020 16:33)

    # Link komentara

  103. Боље злато на ЕП него туристички обилазак Токија ?
    (ацос, 8. januar 2020 16:31)

    # Link komentara

  104. 99% nemate pojma sa životom. Holandija ako dobije 3:0 ili 3:1 a mi pobedimo - idemo u 1/2 finale
    (Isprani mozgovi, 8. januar 2020 16:21)

    Holandija da pobedi Francuze...hahaaaaaaahhhaaaa..
    (uki, 8. januar 2020 16:30)

    # Link komentara

  105. Kazem, evropsko prvenstvo je bilo sreca, neki trenutak nadahnuca, ne realan pokazatelj. Od srpske odbojkaske reprezentacije ima bar 6 boljih, i to je prosto cinjenica.
    (Mikii, 08. januar 2020 16:25)

    Niko ne dobija na sreću 9 od 9 utakmica na prvenstvu. Pogotovo odbojka nije fudbal, pa da daš gol i onda prođeš na bunker. Omalovažavanje takvog uspeha je sramota.
    (Vojvoda Momčilo, 8. januar 2020 16:30)

    # Link komentara

  106. Uporno je držao u igri Kovačevića koji je igrao sa pola ruke. Zašto? Atanasijević je priča za sebe. Iritantan igrač zbog brda grešaka koje napravi. Uzme on dosta poena jer ga dizač forsira, ali procenat realizacije je sraman.O njegovom servisu ne treba trošiti reči...kad pogodi radujem se kao da smo dobili set. Poenta je da smo došli nepripremljeni, bez žara i energije...a to je rukopis selektora
    (Fenomen, 8. januar 2020 16:29)

    # Link komentara

  107. POLjaci, Rusi i Francuzi su za klasu bolji od nas. Za klasu. A Italijani i Bugari su trenutno bolji. Znaci mi smo od 6 do 8 mesta u Evropi sa Nemcima i Slovencima. U svetu dodaj jos Brazil i SAD kao mnogo jace ekipe od nas. I to govori da smo negde iznad 9 ili 10 mesta u svetu. Sve dugo su zelje i nerealne price...Nervoza Atanasijevica, koji je odigrao uzasno los turnir, Urosa Kovacevica i ostalih..samo je znak nemoci. Neodlazak na Olimpijadu nije neuspeh. Izgubili smo od Italijana, Francuza, Bugara.. probali smo sa dva selektora..I to je to. Nemojte da pricamo neralno. A kakvo je stanje u muskoj odbojci tek cete videti narednih godina. Dugo mi necemo videti Olimpijadu, kada su muskarci u pitanju..
    (nenad, 8. januar 2020 16:28)

    # Link komentara

  108. kakvi grozni i sramotni komentari.ne bih menjao zlato sa evropskog prvenstva za učešće na olimpijadi,a uzgred sramotno je da evropski i svetski šampion nemaju direktno učešće na takmičenju nego će tamo igrati neki indijanci
    (slobinator, 8. januar 2020 16:27)

    # Link komentara

  109. Kakav jad i beda, krah reprezentacije na svim frontovima...ej jedna Bugarska nas izbaci u odbojci, sramno
    (StefanBg, 8. januar 2020 16:17)

    Očigledno izjednačavaš Bugarsku u odbojci i Bugarsku u košarci ili vaterpolu. Naravno ne kažem da je i ovo uspeh, ali očigledno su bolji
    (Igor, 8. januar 2020 16:27)

    # Link komentara

  110. Sta ce nam zlato sa EP kad ne idemo na OI
    (Ministar, 8. januar 2020 16:26)

    # Link komentara

  111. Kovač može da pokupi stvari i da napusti reprezentaciju,vreme je..
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 08. januar 2020 16:14)

    I onda ti iz Loznice sedneš na klupu. Možeš da biraš da li ćeš na klupu košarkaša, fudbalera, Razumeš se u sve.
    (johny, 8. januar 2020 16:26)

    # Link komentara

  112. Realno bili su danas dosta bolji Bugari od nas, kao i Francuzi pre neki dan, tako da nismo u ovom trenutku zaslužili da se kvalifikujemo, voreovatno loše natempirana forma.
    (el_pistolero, 8. januar 2020 16:25)

    # Link komentara

  113. Palanacki mentalitet!
    (Bojša, 8. januar 2020 16:25)

    # Link komentara

  114. Kazem, evropsko prvenstvo je bilo sreca, neki trenutak nadahnuca, ne realan pokazatelj. Od srpske odbojkaske reprezentacije ima bar 6 boljih, i to je prosto cinjenica.
    (Mikii, 8. januar 2020 16:25)

    # Link komentara

  115. Pa šta??? Jel to smak sveta? To je kao najvažnija stvar u ovoj našoj Stradiji? Otići će oni drugi put na Olimpijadu za njih ne brinem, meni je više žao nas...
    (037, 8. januar 2020 16:24)

    # Link komentara

  116. Ova generacija svojom neborbenošću nije zaslužila Olimpijske igre. Nemaju srce, kad treba nema ih, nikad. Ali baš nikad. Ajde jednom, nego uvek... Onda to nije slučajno, već postoji veći problem. Možda bude treća sreća, a možda neki novi klinci to sebi omoguće...
    Šteta, nije da nisu mogli. U avgustu je bila savršena prilika, ali šta je tu je. Teško je, momcima najteže, samo mislim da su svoju priliku potrošili... Žao mi je...
    (nn, 8. januar 2020 16:24)

    # Link komentara

  117. Evropski prvak ne ide direktno na OI,Jos jedna glupost
    (krajisnik, 8. januar 2020 16:23)

    # Link komentara

  118. Toliko o nasoj odbojci, pojma nemaju ipak nije grbic kriv nesto drugo tu ne stima, nazalost Tako je bre idemo i naravno pozdrav za sve strucnjake i uzivajte naravno, jel vazi, svako dobro vam zelim, cao i vidimo se u Tokiju, mislim da gledamo preko tv-a Tokio kao i nasi odbojkasi, pozdrav
    (Milos, 8. januar 2020 16:23)

    # Link komentara

  119. Libero nam je ispod proseka.
    (Bojan, 8. januar 2020 16:23)

    # Link komentara

  120. Stvarno mi je zao sve je to sport
    (Mr, 8. januar 2020 16:22)

    # Link komentara

  121. Nasi momci su vec osvojili nacionalne penzije. 130000 dinara svaki mesec od 40-e do kraja zivota. Mada za zlato na OI su vece penzije. Ali ne mnogo a i sanse su manje zbog Brazila.
    (Na budzetu kao u majcinom krilu, 8. januar 2020 16:22)

    # Link komentara

  122. Najbolji su oni koji su posle poraza od Francuza rekli da je to zbog kalkulacija i da nema veze i da ćemo se sastati još jednom i to u finalu....... šta reći....., Kovačević toplo-hlado, više hladno, Jovović pa nije on svetski kalibar, ali većinu i diže na nekih 5 i više metara tj juri loptu i šta može drugačije kada nam je prijem katastrofa..., Lisinac dečko vezara kao i njegova devojka, al dobro one imaju jednu Tiću Bošković pa se to može nadoknaditi..., zato Podraščanin pokazao šta je MB kad god je on bio u rotaciji bio je preokret, ali ovo je timska igra, ne mogu se gurati igrači preko veze.., Bata je Bata ali nije on jedan Ivan Miljković, izvukao je drugi set servisima, pa onda potom i Petrić i to je to.., imamo svetske igrače ali i ne i jedno ogledalo da se pogledaju u oči.
    (Mare, 8. januar 2020 16:21)

    # Link komentara

  123. 99% nemate pojma sa životom. Holandija ako dobije 3:0 ili 3:1 a mi pobedimo - idemo u 1/2 finale
    (Isprani mozgovi, 8. januar 2020 16:21)

    # Link komentara

  124. Vodis 7:2, izgubis set, a onda se cudis sto te nema na OI?
    Atanasijevic je vec godinama nas najgori igrac, na 1 dobar potez on ima 5 losih, mada ni Uros Kovacevic i Jovovic nisu mnogo bolji!
    Sve u svemu ocajna igra citave ekipe i realno nisu ni zasluzili da odu na OI!
    (bigserb, 8. januar 2020 16:21)

    # Link komentara

  125. Mentalitet velika 0!Vodiš 7:2 i ispuštiš sve i prospeš.Ova generacija je završila sa OI u karijeri...Bez tehničara nije ni mogla više od ovoga...Neuspešan projekat sa Kovačem na klupi,bez obzira na osvojeno EP.Svi su na istom igrali revijalne utakmice.Kad je bitno naše odbojke nema..Nadam se nekoj boljoj generaciji u budućnosti sa pobedničkim mentalitetom...!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 8. januar 2020 16:20)

    # Link komentara

  126. Momci glava gore. I da smo izvukli Bugare treba dobiti ostala dva meča, a ovakvi ispovređivani bi samo odlagali ispadanje. Vi ostajete evropski šampioni i to niko normalan ne može da ospori.

    Gospoda neka izmisli još neke dodatne kvalifikacije, šta će im prvaci Evrope, neka igraju Japani, Australije i tako te sile.

    Biće dana, biće i Olimpijiskih. Teraj dalje.

    Bobi doktoru Kovaču i zlatnim momcima samo ljubav i podrška. Srbija!
    (detektiv kokni kol, 8. januar 2020 16:20)

    # Link komentara

  127. momci, glavu gore.

    šta da se radi. Bugarska je danas bila sjajna, odlično su servirali, Francuzi su nas razbili, biće bolje drugi put. to je sport. i da smo danas prošli, teško bi osvojili turnir.

    hvala na svemu. možda bi bilo dobro da sledeću put savez konkuriše za predolimpijski turnir.
    (Dušan, 8. januar 2020 16:19)

    # Link komentara

  128. Loši smo na ovom turniru na žalost. Izgubili smo tri seta od Francuza, Bugari u dobroj formi i to je to. Nekako ni energetski i sa željom nismo bili na nivou Bugara koji su ključali od starta. Malo je i sramota da Evropski prvak odigra ovako, ali šta da se radi, opet bez OI?
    (Džoni, 8. januar 2020 16:19)

    # Link komentara

  129. Kakav jad i beda, krah reprezentacije na svim frontovima...ej jedna Bugarska nas izbaci u odbojci, sramno
    (StefanBg, 8. januar 2020 16:17)

    # Link komentara

  130. Najjači mi je komentator Rale kog inače jako volim da slušam jer unosi određeni naboj u svoje prenose (i ne čudi pošto je dugo sa Koraćem radio atletske prenose i sarađivao u čuvenim prenosima Bolta i Isinbajeve), kad par puta u 3. setu reče rasejan prijem Bugara, a lopte više nego korektno primljene, kakvi su onda bili tek naši prijemi ako su oni bugarski bili rasejani. Stara boljka nas uhvatila na našu žalost opet u pogrešno vreme, a to su nešto slabiji prijem i nekonstantnost na servisu, niko 2-3 ne može da veže, a upravo smo na evropskom imali takve serije poena pri servisu. Šteta, jer ovi momci su zaslužili OI. Bugari se opasno našpanovali za ove kvalifikacije, pa me sad i ne čudi što su dobili Francuze. Idemo momci, bar do utešne pobede!
    (Gambeeet, 8. januar 2020 16:17)

    # Link komentara

  131. U igri bez ikakve odbojke... ti kao trener se odjednom setiš pred kraj drugog seta i svog nekim čudom vodstva da tražiš tajmaut... i svojom vajnom stručnošću i još jednim tajmautom posle samo minute... dovodiš bugare do preokreta i plasmana na OI!?

    Mislim ono, Grbić je za ovog nedostižna gromada. I Grbić je pravio ISTE greške traženjem tajmauta na naše vodstvo, šta bre imaš ti da popravljaš i savetuješ dok vodiš, kukavički ne veruješ u svoje momke ili misliš da si mnogo pametan a oni na terenu nenormlani, ali je Grbić sa jednim tajmautom preokrećao protiv nas i pomagao protivnicima.

    Kovač bome "podigao" nivo.

    Čekamo sledećeg trenera koji će na našu prdnost da zove tri tajmauta, i da nas to i upropasti.

    Ovaj nepovoljan rezlutat, najpre u samoj igri, delo je struke. Ne momaka na terenu.
    (Ipak beskrvnost i energiju na nivou kineskih baterija ne bih opravdavo ni kod njih., 8. januar 2020 16:17)

    # Link komentara

  132. Zasto mi kao narod uvek placemo i kukamo na svaku mogucu promenu u svetu. Da smo mi kojim slucajem vodeca svetska sila, a ne SAD, ovde bi se hleb jos uvek placao bonovima, na snazi bi bio zakon par/nepar za voznju auta, i jos mnogo toga... Sistem je isti za SVE! Mi smo za to sto smo bili prvaci na EP dobili zlatne medalje, a igraci nacionalnu penziju. Krece novi ciklus, a od stare slave se ne zivi, tako je u svim sferama a ne samo u sportu, samo sto mi nikako da naucimo to.
    (neki veliki dr, 8. januar 2020 16:15)

    # Link komentara

  133. Istina, najlakše je kritikovati, ali ocajan servis većine igraca i loš blok i to je to. Od stare slave se ne živi, kada cemo to prihvatiti. Ali, ipak sve je ovo samo igra. Nažalost, postoje mnogo ozbiljnije stvari.Prebolecemo.
    (VIT, 8. januar 2020 16:15)

    # Link komentara

  134. Prijem? Sta je to? Tako bismo mogli da pocnemo i zavrsimo pricu o Srbiji u ovim kvalifikacijama. Francuzi i Bugari su tacno znali gde da udaraju i na koga, mi nismo. Zatim, OCAJANI ALeksandar Atanasijevic. I tvrdoglavo istrajavanje Kovaca na nmjemu pored Luburica. Zatim tanak dizac. Itd itd...Znaci, dobili smo Franucutze i uzeli EP, ali nismo tamo vise igrali ni sa jednom ekipom iz evropskog vrha. Imali smo veliku srecu. Ne pljujem ni po kome, ali nemamo mi tim za Olimpijadu. Ima boljih. I to podosta. Kovac ili Grbic - svejedno je. Ogranicen kvalitet. To je to. Pozdrav.
    (nebojsa markovic, 8. januar 2020 16:15)

    # Link komentara

  135. Kovač može da pokupi stvari i da napusti reprezentaciju,vreme je..
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 8. januar 2020 16:14)

    # Link komentara

  136. A Holandija,ako dobije Francusku eto nas... lepo sam igrao 183+ poena za 10 000,eto dolazi valjda. Bar nesto. A mi celog zivota gubimo prve utakmice u svim sportovima,kvalifikacijama svim mogucim i onda ide..ako P onda Qmako Z onda Y pobedi,a D nereseno sa M ...Izgubis ladno 3 : 0 prvu tekmu i cekas od Boga jedino pomoc. Nego Francuzi sigurno idu,omlatice sve do kraja.
    (Moguce2028Olimpijada, 8. januar 2020 16:14)

    # Link komentara

  137. Svi su losi, osim onog kojije najveci problem, a to je Jovovic. Bugari nisu ni osetili los prijem, tacnije njihov tehnicar ne zna sta znsci ta rec. Svaka lopta mu je kao da je idealan prijem. Prijem nije dobar, ali to ne pravi glavnu razliku. Glavnu razliku pravi tehnicar. Naseg tehnicara ja citam sta ce odigrati, a jos su mu lopte niske, lose, iza ledja. Mozda je Mitic trebao da igra, pa sta bude, gore od Jovovica ne moze sigurno.
    (Eh, 8. januar 2020 16:14)

    # Link komentara

  138. evropski prvak mora da igra kvalifikacije,koje su to gluposti...
    (neko, 8. januar 2020 16:14)

    # Link komentara

  139. Svako ko je igrao odbojku zna da su i servis i prijem stvar koncentracije. Bugari su danas bili bolje fokusirani.
    Steta.
    Pobeda je bila blizu.
    Presudni trenutak bio je pocekom 3. seta kada su imali prednost od 5 poena i dozvolili da im Skrimov veze 5 poena. To je nedopustivo.
    Atanasijević ocajan, od ostalih vise nisam ni ocekivao.
    Sokolov i Skrimov su previse lako prolazili i to na iste fazone.
    Neko je morao Lisincu da skrene paznju da konstantno pogrešno zatvara dijagonale.
    Covek nije napravio 2 bloka za ceo mec.
    Ne treba previse zaliti, jer je prilika za plasman na OI realno ispustena jos jesenas u Italiji.
    (Jovan, 8. januar 2020 16:14)

    # Link komentara

  140. Šteta, šteta, šteta, ali ne možeš da izgubiš 7:2 i fantastičan talas kad je protivnik u krizi i da očekuješ dobar rezultat. Drugi smo uspeli da izvučemo, no ne može svaki dan. Mora još da se radi pa sledeći put.
    (Gde ja živim, 8. januar 2020 16:14)

    # Link komentara

  141. Bez dobrog prijema i servisa ne moze dobra odbojka da se igra.
    (BGD, 8. januar 2020 16:14)

    # Link komentara

  142. Ahahahah, plac tetoviranih ce biti dug i bolan
    (haha, 8. januar 2020 16:13)

    # Link komentara

  143. Bez ikakve potrebe, nakon 19-18 za nas i izjednačenja 19-19 Kovač traži tajm aut! Čemu? Niti bila serija, ništa. Nakon toga as posle užasne reakcije Kovačevića i jedan blok na danas vrlo slabom Atanasijevicu i odoše na 21-19. Pa servis greska Petrica (druga uzastopno), još jedan očajan prijem ovog neznalice libera Majstorovica i ćao! Glup i bezvezan tajm aut nepotrebno nas je presekao, uzasan potez Kovaca bez ikakve potrebe, potpuno nas je ukanalio. Ali rekao sam posle 2. seta: sa ovakvim prijemom NEMAMO ŠANSE! I nismo ih ni imali. SRAMOTA JE DA JEDNA PROFI EKIPA NE MOŽE DA 3 PUTA PRIMI DOBRO U SERVIS U CELOM SETU! Koliko asova... A za bukvalno svaki prijem komentar je bio: RASEJAN! Pa da li je moguće da toliko veze nemaju da ne mogu normalno da ustopuju servis. Tragično, treba da je sramota UROŠA KOVAČEVIĆA, PETRICA, a pogotovo libera MAJSTOROVICA koji više ne bi smeo da obuće dres reprezentacije jer ono sto on igra mogu ladno da igram i ja. Ćao OI. Ostadoše košarka i rukometašice. Rukometaši će nas tek nervirati od sutra.
    (veliki strumf, 8. januar 2020 16:12)

    # Link komentara

  144. u 3 setu na 19-19 Kovac trazi tajmaut.Jel moze Neko da objasni zbog cega....Bolji su Bugari.
    (Angmar, 8. januar 2020 16:11)

    # Link komentara

  145. Ovo je kraj srpske muške reprezentativne odbojke.
    Klubovi ne postoje.
    Mlađe kategorije su očaj.
    Od 2.uzastopnog odsustva sa OI se oporaviti nećemo.
    Čestitke i Boričiću, koji dva uzastopna ciklusa šalje domaćinstvo Nemačkoj.
    Lepo je bilo dok je trajalo. Čeka nas sudbina Holandije.
    (Tolk, 8. januar 2020 16:11)

    # Link komentara

  146. Mi smo propustili šansu za OI a za to su krivi Boričić i savez što nisu organizovali kfalifikacije već je to uradila Italija. Nije se odtešila kesa. Te kfalifikacije organizovali Poljska, Italija, Kina. SAD, Bugarska (tu su imali Brazil koji je pobedio)
    (johny, 8. januar 2020 16:11)

    # Link komentara

  147. Tuga... Ali s obzirom kakvog tehnicacara imamo, nasi rezultati su odlicni.
    (Vucko, 8. januar 2020 16:10)

    # Link komentara

  148. Pa bolji su Bugari,ne znam sto se ljudi nerviraju!
    (Angmar, 8. januar 2020 16:10)

    # Link komentara

  149. Kovace pitao bih te gde ti je najbolji poeneter Dusan Petkovic decko je strasan odbojkas a uopste ga ne vodis nigde e moj ti i ne treba da odete na oi na ep cista sreca kao slovenija 2017
    (Nick Kyrgios, 8. januar 2020 16:09)

    # Link komentara

  150. adios olimpijada
    (kec, 8. januar 2020 16:09)

    # Link komentara

  151. jednostavno su bolji u svim elementima igre...sve cestitke ,mislim da osvajaju turnir..
    (milan, 8. januar 2020 16:09)

    # Link komentara

  152. Sad preostalo da dobiju ovo 3-2 pa da Ojlandija oduva Francuze :p :p
    (JPR24, 8. januar 2020 16:09)

    # Link komentara

  153. Ispustili 7-2. Tu je stavljen pečat. Nažalost.
    (JPR24, 8. januar 2020 16:08)

    # Link komentara

  154. Hehehhehehehe...takav mentalitet kazem ja! Ko je mislio da posle Francuske mozemo dalje, taj pojma nema!
    (Bojša, 8. januar 2020 16:07)

    # Link komentara

  155. Kakve kombinacije 3 1 3 0 a Bugari bolji za klasu ajde sad kalkulisite
    (Realnost, 8. januar 2020 16:07)

    # Link komentara

  156. Najveća greška će izgleda biti držanje Uroša na prijemu, jer ako je rovit i vidi se nervozan, onda ga menjaš, prijem mu je užas
    (NebaCar, 8. januar 2020 16:06)

    # Link komentara

  157. Kovacevic najbolji igrac Evrope ma daj
    (Realnost, 8. januar 2020 16:05)

    # Link komentara

  158. prekinite vise da se iscudjavate kako Evropski prvak ne igra OI... to je odavno poznato i takav sistem je vec dugo, a to sto smo mi bili prvaci je samo zato sto ove ozbiljnije ekipe nisu tempirale formu za to,jer upravo ove godine tj.prosle to prvenstvo je bilo nebitno.
    Mi svakako imamo kvalitet i zalosno je sto necemo biti na OI,ali sansa je propustena na prvom kvalifikacionom turniru protiv Italije.
    Cak i da prodjemo u polu finale nekako, male su nam sanse da osvojimo ovaj turnir.
    (xxx7, 08. januar 2020 15:17)
    Небитно је европско првенство, небитно је бити првак Европе. Шта све човек неће овде прочитати.
    (Mafke, 08. januar 2020 15:36)

    ne kazem da je nebitno, ali da su olipijske igre vaznije,i da je puno ekipa svesno zrtvovalo EP zbog onog prvog kvalifikacionog turnira, uostalom kao i nasa zenska reprezentacija (e sad sto su one aposolutno dominantne,pa su i EP osvojile,to je druga stvar).
    (xxx7, 8. januar 2020 15:57)

    # Link komentara

  159. Sa 7-2 na 9-9...
    (Samo jako, 8. januar 2020 15:53)

    # Link komentara

  160. Kakva je ovo muzika? Prave luna park, užas.
    (milwood, 8. januar 2020 15:53)

    # Link komentara

  161. Mora ovo bolje, mora...i malo više borbe i želje u ovakvim utakmicama. Fali prijem bolji da se ovo prelomi i dobije. Idemo momci!
    (broj jedan, 8. januar 2020 15:52)

    # Link komentara

  162. Atanasijević je doktor odbojkaške igre!!!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 8. januar 2020 15:52)

    # Link komentara

  163. @Rounder Evo uzeli smo set, jel se slavi kod tebe u selu?
    (Bane, 8. januar 2020 15:52)

    # Link komentara

  164. Mreza bi uskoro mogla da ide gore i to u obe konkurencije...
    (Dovla, 8. januar 2020 15:50)

    # Link komentara

  165. Ovu situaciju im je u amanet ostavio Nikola Grbic....izgleda da su mnogi to zaboravili...
    (Nego, 8. januar 2020 15:49)

    # Link komentara

  166. Od 7-2 u 3. setu evo 9-9 a sve zbog katastrofalnog prijema. Džabe Petric odservira izvanredno 5 servi, kad posle njihov servis ne možemo da primimo nijednom kako treba. Ogromnu prednost smo izgubili čas posla.
    (veliki strumf, 8. januar 2020 15:49)

    # Link komentara

  167. Pazi komentare. Loše igramo. A niko ne kaže da bugari odlično igraju pogotovu Cvetanov
    (johny, 8. januar 2020 15:49)

    # Link komentara

  168. Srbija evropski prvak a mora da igra kvalifikacije za OI!? Nigde logike. Idemo Srbija, ruši sve ispred sebe.
    (Dule, 8. januar 2020 15:47)

    # Link komentara

  169. Sada bi trebalo da ih slomimo
    (NY, 8. januar 2020 15:46)

    # Link komentara

  170. Ponovo libero, ponovo libero.
    (Zeljko Joksimovic, 8. januar 2020 15:46)

    # Link komentara

  171. ma daj. prebacujem kanal na 2:1 u trecem setu. bugari prebacuju cekicem preko mreze loptu nasi se namestaju za napad sve kako treba. majstorovic prima cekicem najlaksu mogucu loptu, jovovic ceka na savrsenom mestu, a ovaj mu salje loptu metar ulevo i pola metra napred, jovovic trci da digne i naravno da ne moze da digne dobri. sta dalje pricati o liberu, pa ja bi bolje tu loptu dodao verujte mi! strasno!
    (raks, 8. januar 2020 15:46)

    # Link komentara

  172. Nama libero jedva igra u Rumuniji, toliko!
    (Srdjan Ffm, 8. januar 2020 15:44)

    # Link komentara

  173. atanasijevic na klupu
    (Jaximus, 8. januar 2020 15:41)

    # Link komentara

  174. Idemoooooo
    (Plavi, 8. januar 2020 15:37)

    # Link komentara

  175. Idemo momci, možete vi do pobede. Srbija je uz vas!
    (Ljilja@, 8. januar 2020 15:37)

    # Link komentara

  176. Uh, nekako izvukose drugi set naši. Uroš dobro skuvao posle ocajnog dizanja Jovovica. Inače, jedna stvar se mora naglasiti kako god se završilo: Nas najveći prijem bar 10 godina, je pozicija primača. Mi najmanje toliko nemamo primača ne svetske klase, nego iole kvalitetnog primača. Ranije Nikić, Nikola Kovacevic, sada njegov brat Uroš, Ivovic, Petric - sve vrlo, vrlo prosečni primaci, čak loši. Uroš u napadu prolazi samo kad kuva (samo i treba da kuva, nema razloga da smečuje), Ivovic je dobar server, Petric najbolji smecer medju njima. Ali kao primaci svi su loši. Još veći problem je sto su nam i libera vrlo slabi, naročito ovaj Majstorović. Mi od Vase Mijica nemamo vrhunskog libera. Ni u drugom setu prijem nije bio ništa bolji od prvog, nekoliko asova, uglavnom rasejan prijem... Nekako su dobili ali ako se ovakav prijem nastavi - nećemo dobiti meč.
    (veliki strumf, 8. januar 2020 15:36)

    # Link komentara

  177. prekinite vise da se iscudjavate kako Evropski prvak ne igra OI... to je odavno poznato i takav sistem je vec dugo, a to sto smo mi bili prvaci je samo zato sto ove ozbiljnije ekipe nisu tempirale formu za to,jer upravo ove godine tj.prosle to prvenstvo je bilo nebitno.
    Mi svakako imamo kvalitet i zalosno je sto necemo biti na OI,ali sansa je propustena na prvom kvalifikacionom turniru protiv Italije.
    Cak i da prodjemo u polu finale nekako, male su nam sanse da osvojimo ovaj turnir.
    (xxx7, 08. januar 2020 15:17)
    Небитно је европско првенство, небитно је бити првак Европе. Шта све човек неће овде прочитати.
    (Mafke, 8. januar 2020 15:36)

    # Link komentara

  178. Uroš "Nošena" Kovačević.
    (jm, 8. januar 2020 15:36)

    # Link komentara

  179. Tako je bre !!!! Ajmo momci
    (Ebab, 8. januar 2020 15:33)

    # Link komentara

  180. Kad nam je Podraščanin sa 34 godine najbolji igrač,onda je jasno gde nam je odbojka..
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 8. januar 2020 15:31)

    # Link komentara

  181. Jovovic,Jovovic Kao da ce dozivotno da igra.Lopte nikakve,spore!
    (Ares, 8. januar 2020 15:29)

    # Link komentara

  182. korektori mnogo lose igraju,I prijem Los,I servis lose ide.Cao zdravo utakmica-olimpijada!
    (Angmar, 8. januar 2020 15:29)

    # Link komentara

  183. Atanasijevic jako los. I to je ono sto nam pravi problem.
    (iwanhoo, 8. januar 2020 15:29)

    # Link komentara

  184. napred srbija verujem dace biti 3-1 za srbije.ali bruka i sramota da evropski prvak mora da ide dase opet bori za olimpijadu kakav je ovo kriterijum za olimpijadu.
    (Zdravko, 8. januar 2020 15:24)

    # Link komentara

  185. Nazalost, niko nije kriv. Prosto je kao pasulj, ima 5 6 elemenata, svi moraju dobro da rade. Ako jedan ne radi, svi ostali padaju, a ako je to prijem, onda svi ostali mogu kuci, i dizac i poenteri. Al kazem, niko nije kriv, nemamo bolje libere.
    (raks, 8. januar 2020 15:24)

    # Link komentara

  186. vidim ovde se zali sto prvak evrope ne ide na oi? takva su pravila, to je bilo poznato i nama i drugima pre evropsoog prvenstva, kao i pre ovog turnira. Da prvak Evrope ide na OI, pitanje da li bismo mi bili prvaci, a onda ovog turnira ne bi ni bilo.
    (mike, 8. januar 2020 15:24)

    # Link komentara

  187. Idemo mašinerijo! Samo hrabro!
    (Lelemood, 8. januar 2020 15:17)

    # Link komentara

  188. prekinite vise da se iscudjavate kako Evropski prvak ne igra OI... to je odavno poznato i takav sistem je vec dugo, a to sto smo mi bili prvaci je samo zato sto ove ozbiljnije ekipe nisu tempirale formu za to,jer upravo ove godine tj.prosle to prvenstvo je bilo nebitno.
    Mi svakako imamo kvalitet i zalosno je sto necemo biti na OI,ali sansa je propustena na prvom kvalifikacionom turniru protiv Italije.
    Cak i da prodjemo u polu finale nekako, male su nam sanse da osvojimo ovaj turnir.
    (xxx7, 8. januar 2020 15:17)

    # Link komentara

  189. Ovi naši odigrali prvi set kao da ih je neko naterao da igraju ove kvalifikacije? Bugari gore od želje a ovi naši im nabacuju lagane serve da se što bolje razigraju???
    (Džoni, 8. januar 2020 15:15)

    # Link komentara

  190. Uz katasteofalan prijem i ovakvog tehnicara,jednostavno ne moze bolje!
    Glava gore...
    (Dejan, 8. januar 2020 15:14)

    # Link komentara

  191. Nismo uspeli da za kratko vreme 2 puta dignemo formu,vidi se iz aviona.. Hvala za TITULI prvaka Evrope... Zenama srecno u Japanu i zelja za zlatom da se ostvari
    (mladen, 8. januar 2020 15:13)

    # Link komentara

  192. nista od medalje i sportskih penzija, ali bar neka korist, vise para za plate i prave penzije
    (liks, 8. januar 2020 15:13)

    # Link komentara

  193. Sve je u sportu moguce, ali sanse da Srbija sa ovakvim prijemom i servisom ode na Olimpijadu su zaista male. Prijem je i inace srpska boljka godinama..I Francuzi i Bugari su nas ubili prijemom.Sem toga, nas korektor Atanasijevic igra ocajno. Protiv Francuza i u prvom setu sa Bugarima dobio je niz blokova iz kojih su padali direktni poeni. Neverovatno za igraca koji vazi ya jednog od najboljih svetskih korektora. Daleko od nivoa igre u klubu. Ne po prvi put u reprezentaciji - los. Da li je do dizaca ili do njega ne znam. Ali je veoma los. Mi smo na EP imala dva ozbiljna meca sa vrhunskih timovima (zapravo jedan) sa Francuzima i donekle Slovencima, koji nisu svetski vrh. Uzeli smo zlato i proglasili su nas za sigurne putnike u Tokio. Ni blizu. Ima dosta jacih timova u Evropi i svetu od nas. Četiri -pet osetno jacih i par naseg nivoa. Znaci, nije nikakvo iznenadjenje ako ne odmeo u muskoj konkurenciji. Za sada, Bugari mnogo bolji.
    (mladen, 8. januar 2020 15:12)

    # Link komentara

  194. Srbija bez OI uzas sa sistemom...
    (Slobodan, 8. januar 2020 15:08)

    # Link komentara

  195. Ajmo sad izgubili prvi set al idemo do kraja.
    (branko, 8. januar 2020 15:07)

    # Link komentara

  196. zamalo tokio
    (veljo gegelj, 8. januar 2020 15:06)

    # Link komentara

  197. Otkaz Kovacu.Koga briga za nebitno evropsko prvenstvo.
    (Dr, 8. januar 2020 15:06)

    # Link komentara

  198. Teško do OI. Nemamo mi više tim
    (NY, 8. januar 2020 15:04)

    # Link komentara

  199. Video mnogo nerealnih komentara, nasima zelim sve najbolje uz zelju da zaigraju u Tokiju ali realnost je da su Bugari trenutno u boljoj formi, igraju brze cesto na samo jednom bloku, mi se mucimo u napadu posledica losijeg prijema a opet prouzrokovano odlicnim servisima Bugara ...
    (jaffar, 8. januar 2020 15:03)

    # Link komentara

  200. Nase se selekcije pale samo na evropska prvenstva,balkanijade i univevrzijade a ko sisa olimpijske igre i svetska prvenstva..
    (Moe, 8. januar 2020 15:03)

    # Link komentara

  201. Ja cu pojesti TV,ako dobijemo Bugare. Ma nemamo teoretske sanse. Takav smo mentalitet nazalost! Ispadamo. Poraz od Francuza nas je kostao plasmana!
    (Bojša, 08. januar 2020 14:49)
    Nije sramota istasti a ostaviti srce na terenu.Čestitati ako su bolji u tom momentu.Veća je sramota da Evropski prvak nema direktno učešće na OI koje je zaslužio već igra neke kvalifikacije??!!!??
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 8. januar 2020 15:01)

    # Link komentara

  202. Opet, kao protiv Francuza, uništava nas Uroš Kovacevic! Dečko pojma nema da primi loptu, 2 asa na njemu, svaki prijem slab, rasejan, pa Jovović mora da diže sa 5,6 metara. Nekoliko bitnih gresaka u napadu je imao. Naročito je kljucna bila ona na 12-11 za nas kada smo vezali 3 poena i imali kontru za cetvrti. Jeste bila teška lopta, trojni blok, ali bas zato je morao da kuva a ne da smečuje jako u blok. A njemu bio kriv Petrič. Taj poen je sve preokrenuo u korist Bugara. Nakon tog poena još više je pao u prijemu. A onda se to prenelo i na ostale i svi su počeli loše da primaju. Cim nema prijema - nema ni igre. Ne možemo sa ovako indisponiranim igračem, još na ključnoj poziciji primača, na OI! Ako je povredjen kao sro pričaju komentatori, pa zašto igra u jednom od najbitnijih mečeva generacije??? Bugarski prijem je 5 puta bolji, možda su imali 2 rasejana prijema za ceo set, a mi najmanje 12-13.
    (veliki strumf, 8. januar 2020 15:01)

    # Link komentara

  203. Realno nemamo nikakvih sansi, prejaki su Bugari za nas, mi jesmo prvaci Evrope, ali ono je bilo cudo, ova ekipa nema kvalitet za pobedu nad Bugarskom!
    Gledace nasi momci OI na tv-u!
    (bigserb, 8. januar 2020 15:01)

    # Link komentara

  204. Sa ovakvim servisom, ne bi imali šanse ni protiv Kuvajta, a ne protiv Bugara. Ali nadam se najboljem.
    (Dag Kristi, 8. januar 2020 15:00)

    # Link komentara

  205. Vec treca oLimpijada gleda se od kuce.. kad treba nema ih nigde,malodusnost....
    (Moguce2028Olimpijada, 8. januar 2020 14:59)

    # Link komentara

  206. Nazalost nista od OI. Velika steta za ovu generaciju
    (Mlaxbg, 8. januar 2020 14:59)

    # Link komentara

  207. S obzirom na prikazano, jedan set da im uzmemo kao da smo zlato osvojili na OI..
    (Rounder, 8. januar 2020 14:58)

    # Link komentara

  208. Za vas koji se pitate zasto prvak Evrope ne moze da ide na OI. Podsetimo se onog maratonskog SP 2014 sa 100 grupa i krugova takmicenja, pa ne trazimo bilo kakvu logiku i razum u odlukama FIVB
    [link]
    (iggy, 8. januar 2020 14:58)

    # Link komentara

  209. Po ovome sto vidim do sad, 22:18,mi ne mozemo ni set da dobijemo. A sta da se radi...
    Vise srece neki drugi put.
    (Hrundi Bakshi (ex nex), 8. januar 2020 14:57)

    # Link komentara

  210. Evropski prvak ne ide dirktno na olimpijadu,kakva gluopst
    (blaza, 8. januar 2020 14:57)

    # Link komentara

  211. Evropski prvaci a ne mogu protiv jedne Bugarske. Nemaju kvaliteta za kontinuirani uspeh.
    (Ekatarina Mala, 8. januar 2020 14:56)

    # Link komentara

  212. Igramo očajno?
    (Džoni, 8. januar 2020 14:50)

    # Link komentara

  213. Ja cu pojesti TV,ako dobijemo Bugare. Ma nemamo teoretske sanse. Takav smo mentalitet nazalost! Ispadamo. Poraz od Francuza nas je kostao plasmana!
    (Bojša, 8. januar 2020 14:49)

    # Link komentara

  214. biće teže nego što smo mislili. samo jako momci. idemo srbijaaaa!!!
    (klaas-jan huntelaar, 8. januar 2020 14:48)

    # Link komentara

  215. ko prenosi?
    (grobar85, 8. januar 2020 14:45)

    # Link komentara

  216. Idemo momčine, Srbija!
    (detektiv kokni kol, 8. januar 2020 14:32)

    # Link komentara

  217. [link]/ link
    (Мими, 8. januar 2020 14:31)

    # Link komentara

  218. Molila bih link,na dalekom istoku sam i EON ovde nece da radi. 
    Zahvaljujem!
    (Dusica, 08. januar 2020 14:20)

    Probaj sa Nam VieTV
    (Veresija nikada, 8. januar 2020 14:30)

    # Link komentara

  219. "Win or go home" – Srbija protiv Bugarske...
    -Sve rečeno u naslovu..Utakmica cele jedne generacije...Neka im je sa srećom!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 8. januar 2020 14:22)

    # Link komentara

  220. Molila bih link,na dalekom istoku sam i EON ovde nece da radi.
    Zahvaljujem!
    (Dusica, 8. januar 2020 14:20)

    # Link komentara