1. Mozemo da dovedemo Ronalda i Mesija isto nam je ! Crvena Zvezda u prvesntvu odmara igrace i jedino od Partizana i eventualno od jos jedno,dva kluba moze da izgubi bodove ! Tumbaju se sastavi,igraju se prijateljske i titula ni u ludilu ne zavisi od nas !
    (Partizanovac, 25. avgust 2019 15:47)

    Ako ćemo biti realni,ne mogu da izgube bodove ni od vas,ni od bilo koga u našem prvenstvu jer su znatno iznad svih klubova po kvalitetu ali zbog opterećenosti u Evropi,dešava se da negde i nekad kiksiraju ili da ih sudije unište kao na derbiju kada su vama priznali gol iz ofsajda a njima poništili čist kao suza,pa ste im tada uzeli bod.Najrealnije bi bilo da završe prvenstvo na nekih 10-15 bodova više od drugog na tabeli.
    (..., 29. avgust 2019 16:26)

    # Link komentara

  2. Kakva bre klasa,na osnovu 20 minuta igre.Tako ste tvrdili i za leoparda a lepo vam je Binic rekao o njemu istinu.Decko osim brzine nista drugo ne poseduje i da je dobar,igrao bi negde pre ovoga i ne bi dosao u mali klub.Natho je na nivou rekreativca,spor kao puz i nema sanse da igra ozbiljan fudbal jer ce ga svako pretrcavati.Mozda je za vas tim nesto ali za nesto vise nema teorije.Takav igrac moze da igra samo nizi rang takmicenja,cak je i nasa liga za njega premija.
    (Najrealnije, 29. avgust 2019 07:14)

    # Link komentara

  3. Ovom sto je napisao da imamo nikad laksi zreb samo nek naglas izgovori imena protivnika sa kojima se bore za ulazak u LS,malo realnosti panteri.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pogodjena dildom u bernu, 23. avgust 2019 10:55)


    Ajde ti izgovori ime onih amatera sa kim ste prvo igrali...garantujem da 90% ljudi nema pojma kako se zovu.Malatija je prvi put na evropskoj ceni i redovno na klackalici izmedju prve i druge turske lige,znaci dno dna od ekipe i ti njih uporedjujes sa jednim Kopenhagenom koji ima vise LS od tvog malog kluba ili Jang Bojsem sa 5-6 ekstremno brzih crnaca,koji su 2-3 godine ubedljivi u svajcarskoj sa po 20 bodova prednosti nad drugim,kao ovde Zvezda nad ostalima.Ajde malo realnosti franjo,ako se uopste razumem u fudbal.
    (Istina, 29. avgust 2019 07:10)

    # Link komentara

  4. Mozemo da dovedemo Ronalda i Mesija isto nam je ! Crvena Zvezda u prvesntvu odmara igrace i jedino od Partizana i eventualno od jos jedno,dva kluba moze da izgubi bodove ! Tumbaju se sastavi,igraju se prijateljske i titula ni u ludilu ne zavisi od nas !
    (Partizanovac, 25. avgust 2019 15:47)

    # Link komentara

  5. Sta je Natho?? Hahahhahahahahhahahaha
    (Jovan, 23. avgust 2019 09:38)

    Videćeš na Derbiju :*
    (MT Vračar, 24. avgust 2019 16:56)

    # Link komentara

  6. Ne bih se upuštao u analizu igre i igrača već samo da pohavalim novinara koji je napravio savršenu (sjajnu, perfektnu, decidnu, objektivnu) analizu zbog koje ga treba uvrstiti u stručni štab bilo koje ekipe
    (Srđan Miladinović, 24. avgust 2019 08:44)

    # Link komentara

  7. Kairat vrjednost na transfermaktu 20,16 miliona eura, a Samrok Rovers 2,2 miliona! Ovaj Kairat je vrjedniji od svih ekipa protiv koji ste ovogodisnje kvalifikacije igrali!
     (srdjan, 24. avgust 2019 08:09)

    # Link komentara

  8. ne, najlaksi zreb je da izvucemo kairat... ah kakvu patnju izazivaju pobede partizana...
    (Alberto Rato, 23. avgust 2019 10:43) od Samroka jeftinijeg nije bilo, a da je nekoga od nas izbacio.
     (srdjan, 24. avgust 2019 08:04)

    # Link komentara

  9. A Crvena zvezda, pretpostavljam, ima najteži žreb? Malo realnosti ne bi ti bilo na odmet.
    (Nicky boy, 23. avgust 2019 11:02) idi na net i provjeri vrjednost ekipa sa kojima je Zvezda igrala u borbi za LE i LS. Nema lazi, nema prevare!
     (srdjan, 24. avgust 2019 08:01)

    # Link komentara

  10. Zasto vi sa B 92 citate moje misli,u ovom komentaru?
    I samo da napomenem,ja sam takodje tvrdio da sansa Asana na 5 m je pozicija koju bi samo Ibrahimovic pretvorio u gol-i zato se ne slazem sa onim pogresnim naslovom "bruka Asana" jer to nije-pretezak polozaj tela je bio,nije bitno koliko je gol daleko!
    E,jedino oko cega se ne slazemo je izraz "asistencija" kod Bambijevog DODAVANJA lopte Sumi.To NIJE asistencija vec obicno DODAVANJE lopte.Asistencija bi bilo da ga je proigrao ili nasao samog-a to se ovde NIJE desilo.Ali,ne pravim pitanje ako se ovo jos koji put ponovi:)
    (analiza, 23. avgust 2019 21:56)

    # Link komentara

  11. Natho je klasa? Nista nije uradio civek... kakva klasa posle 20 min igre?
     (4k4.Dex, 23. avgust 2019 17:56)

    # Link komentara

  12. Tako je Savo, Partizan - Pepeljuga mala :)
     (milan, 23. avgust 2019 16:35)

    # Link komentara

  13. Dogod pobeđujemo i sa najgorom igrom ja prezadovoljan. Šta ima Zvezda od toga što igra lepršavo ko Barselona kad ne može nikog da pobedi?(toni bandera, 23. avgust 2019 10:04)Zvezda od toga zasad ima grupnu fazu Lige sampiona, razvaljenog evropskog prvaka na Marakani i silne desetine miliona evra... To je zasad.
    (ViscoSalejo, 23. avgust 2019 10:23) Pozdravile te one šestice i 50 milki duga na koje se zadužite svake god još 10 hohoho
    (Dlakavi, 23. avgust 2019 15:18)

    # Link komentara

  14. Dumbija slobodan igrač,pritom igrao sa Tosicem u CSKA,napadača nemamo i nemamo sta da tražimo ni kod nas ni u Evropi
     (Zoran, 23. avgust 2019 15:17)

    # Link komentara

  15. p.s. kaze se "poDseti"...nepismen a znatizeljan...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Alberto Rato, 23. avgust 2019 13:22)

    Nepismen, a soli pamet drugima.
    (Interpunkcija, 23. avgust 2019 14:54)

    # Link komentara

  16. amejte se, ali nas najbolji igrac je Lola!
     (realist, 23. avgust 2019 14:27)

    # Link komentara

  17. Sadik je bas los... Ne moras biti veliki poznavalac fudbala da bi to video. Posteno je to reci.
     (Cohiba, 23. avgust 2019 14:19)

    # Link komentara

  18. Sadika zvala Roma,kažu ne vraćaj se
     (Dragče, 23. avgust 2019 14:00)

    # Link komentara

  19. Lose igrali ,ali pobedili, to je bitno. mozda ce i tamo lose odigrati, bice nereseno prolaz dalje...cilj ostvaren. Mnogi ocekuju od zvezde i partizana da igraju kao barselona. Bude i toga ali ne stalno. PSG igra prelepo ali su svi nezadovoljni jer nema rezultata, za sta je i pravljen tim.Zvezda kritikovana, ali je spisak timova koje su izbacili zadnjih godina podugacak i evo ih na pragu druge uzastupne LS. Protivnici bolji...nema problema imate 2 utakmice ako ste bolji pobedite dajte gol vise. Portugal nikakvom igrom postao prvak.Prema tome... gledajmo krajnji rezultat pa onda kritike na igru
     (daki zvezdas, 23. avgust 2019 13:56)

    # Link komentara

  20. Ubedljivo najbolji igrac Partizana je Suma !
     (Top forma, 23. avgust 2019 13:42)

    # Link komentara

  21. Alberto Rato 
    Koje sponzorstvo,potseti nas kako se zove fima koja je dala pare
    (Markos, 23. avgust 2019 12:53)

    ultrakop d.o.o.

    p.s. kaze se "poDseti"...nepismen a znatizeljan...
     (Alberto Rato, 23. avgust 2019 13:22)

    # Link komentara

  22. A Tadić je, sinko, trenirao vaterpolo u Partizanu. I sa Dodikom i Dačićem ispija šampanjac na utakmicama KK Partizan, za sve zavrnutim rukavima.
    (NoName, 23. avgust 2019 11:23)

    tadic je, sinko, dao zvezdi najveci sponzorski ugovor u istoriji srpskog sporta...eh ko vas ne zna...
    (Alberto Rato, 23. avgust 2019 12:00)

    Ma naravno. I istog tog sponzora Tadić je doveo i Šalkeu, Zenitu, kao i ligi šampiona. Čini mi se i Austriji iz Beča. Ču, Tadić doveo Gasprom u Zvezdu, uslovio čovek firmu koja ima veći obrt nego sve države bivše Jugoslavije zajedno.
     (NoName, 23. avgust 2019 13:11)

    # Link komentara

  23. Alberto Rato
    Koje sponzorstvo,potseti nas kako se zove fima koja je dala pare
    (Markos, 23. avgust 2019 12:53)

    # Link komentara

  24. @ Lice mesta, 23. avgust 2019 12:31

    E da, ostao sam ti duzan odgovor i na ovo, da mu skinem kapu za selekciju igraca i igru?? Hocu naravno, ali kad nesto postignu. Za sada nas Malatija ubila u revansu, prosli smo ih na puku srecu, protiv Moldea igra nula, sreca pa su i oni poluamateri inace bi nas dobili, sacekajmo revans. Selekcija igraca? Brezancic i Lola Smiljanic?? Jesu li to pojacanja? Asano ok, videcemo dajmo mu vremena kao i Natku. Sadik? Goreg stranca u istoriji tesko da smo imali. Znaci nista posebno ni sa pojacanjima nije uradjeno...
     (Admiral, 23. avgust 2019 12:51)

    # Link komentara

  25. Onaj SADIK vam je UBEDLJIVOOO NAJBOLJA KARIKA :))))) Nemojte da ga menjate!! Nek bude maskota :)))

    Dobar je za duh i moral ekipe!!! Covek ga gleda i mora da se smeje i krsti :)))))
     (Dachazvezda, 23. avgust 2019 12:48)

    # Link komentara

  26. @ Lice mesta, 23. avgust 2019 12:31

    Vidi, druze, sada je 21. vek, doba televizije, interneta, proslo je vreme kad su se informacije dobijale putem razglasa pa sta ti kazu to ti je. Ako nisi gledao skupstinu Partizana ti nadji na netu, lako je, pa vidi ko je bio najglasniji i najrobusniji da li Savo ili neko drugi! Direktno se unosio u lice Vuleticu i Vuceli i govorio "ovo vam nece proci", zastupao Bjekovica i njegovu struju a sada dosao u vreme iste te uprave koju je napadao da sa njima radi. Isto tako mozes naci sijaset snimaka sta je govorio o Toletu pa pojurio u Fss da mu bude zamenik... Rekao sam, kao igracu svaka mu cast, ali kao covek posle ovakvih postupaka on je postao moralni patuljak...
     (Admiral, 23. avgust 2019 12:45)

    # Link komentara

  27. Natho zadnji vezni sa Zdjelarom (umesto Šćekića) Suma u napadu sa Tošićem i Asanom, nije bitno ko je na špicu Sadik ili neko drugi
    (Radenko Tanasković, 23. avgust 2019 12:44)

    # Link komentara

  28. Cenio sam Savu kao igraca ali kao covek je moralna nula. Prvo pljuvao Toleta pa otisao u Fss da mu bude zamenik. Na skupstini Partizana urlao na Vucelu i Vuletica a u korist Bjekovica a sad dosao kod njih, tuga kako obraza nema.
    (Admiral, 23. avgust 2019 12:10)
    Kad se ne bi pojio bljuvotinama iz pomioida znao bi da Savo nikad nije pljuvao i urlao. Da znas sta je obraz znao bi i da je Savo pojam i etalon istog. Da znas nesto o fudbalu skinuo bi mu kapu za rezultate dok je bio direktor mladjih selekcija (Svetski sampion 2015.)kao i za selekciju igraca i igru Partizana. Toliko. A ti kako hoces.
    (Lice mesta, 23. avgust 2019 12:31)

    # Link komentara

  29. Dva najbolja igrača SU ZAMENJENA??!!! Sadika Ožegovićem nisi ni morao, isto je to ako nije gore. Malog Filipa nisi smeo da staviš u prvom, sa kim da igra? Ako nemaju snage Asano i Natko, stavi ih odmah i napravi rezultat a ne da se igraš sa napadom ko dete. Ima li u tom Partizanu neko stručan a da sme nešto da kaže nadobudnim genijama za vožnju?
     (Tomatino, genija za vožnju, 23. avgust 2019 12:28)

    # Link komentara

  30. Ima jos jedan klub iz BG koji prima golove u zavrsnici poluvremena ili utakmice.

    To je nama nacionalna odlika ne samo fudbalska ocigledno.


    Poluvreme nam traje do 42 minuta, utakmica do 85. i tako....
     (Rocky, 23. avgust 2019 12:15)

    # Link komentara

  31. Cenio sam Savu kao igraca ali kao covek je moralna nula. Prvo pljuvao Toleta pa otisao u Fss da mu bude zamenik. Na skupstini Partizana urlao na Vucelu i Vuletica a u korist Bjekovica a sad dosao kod njih, tuga kako obraza nema.
     (Admiral, 23. avgust 2019 12:10)

    # Link komentara

  32. scekic,zdjelar ?!
    sadik?!
    ulazi ozegovic da se izbori za startnog spica ....i provede 10 min u raspravi sa sudijom?!

    suma,tosic,japanac,stevanovic i ovaj izraelac su dovoljni za golove,spic ne treba!
    mogu da zamoslim rikarda ovde,
    ali "genijalci" iz uprave su ga "dobro" prodali?!
     (belgrado, 23. avgust 2019 12:09)

    # Link komentara

  33. Ne smatram sebe velikim poznavaocem fudbala iako ga pomno pratim vec pola veka. U svakom sportu ima finesa koje prepoznaju samo strucnjaci. Ali neke stvari su OCIGLEDNE !! Jedna od tih stvari je da ,,fudbaler,, Partizana Omar Sadik uopste nije fudbaler. Covek ne zna da trci,ne zna da primi loptu,ne zna da je doda ni da sutne. Svakome ko zna da gleda jasno je da taj covek NIKADA nije ucio da igra fudbal,nije prosao ni jednu fudbalsku skolu,makar i onu najlosiju. Otkud on u Partizanu to znaju sigurno ljudi u klubu,ali sam takodje siguran da znaju i to da sa njim u timu oni igraju sa igracem manje. Tesko da ce sa igracem manje proci Molde.
    (dragan loncarevic, 23. avgust 2019 11:40)
    Vjerovao ili ne, igrao je i to taman kako mu biografija kaze. Roma, Nac Breda... Imaju na YT hajlajtsi... I Sto je najsmjesnije, on i na hajlajtsima, gdje bi obican gradjanin izgledao dobro, djeluje lose. Pada, spotice se, ne moze da dobaci do gola van 16... Nevjerovatno da takav igrac bude u nekom iole ozbiljnom klubu.
    (Srba, 23. avgust 2019 12:07)

    # Link komentara

  34. Ono sto je vazno, ispadate tamo bez problema.
     (zex, 23. avgust 2019 12:07)

    # Link komentara

  35. Dobar napadač za Evropu je od 2 do 3 miliona evra pa na više. Sve ispod toga je lutrija.
    (istina, 23. avgust 2019 12:06)

    # Link komentara

  36. navijač sam zvezde i iskreno ne volim partizan..ali moram da priznam da su me juče oduševila deca koja svim srcem navijaju za partizan...odavno nije bilo lepšeg i iskrenijeg navijanja na srpskim stadionima,navijanje koje ne vraća samo veru u srpski fudbal nego u celu srbiju
     (ss.petrovic@gmail.com, 23. avgust 2019 12:06)

    # Link komentara

  37. Dovesti 2 ozbiljna napadača, vratiti Sadiqa, zahvaliti se Ožegoviću, Ivanoviću i Loli.
    (Ako želite rezultat..., 23. avgust 2019 12:06)

    # Link komentara

  38. A Tadić je, sinko, trenirao vaterpolo u Partizanu. I sa Dodikom i Dačićem ispija šampanjac na utakmicama KK Partizan, za sve zavrnutim rukavima.
    (NoName, 23. avgust 2019 11:23)

    tadic je, sinko, dao zvezdi najveci sponzorski ugovor u istoriji srpskog sporta...eh ko vas ne zna...
     (Alberto Rato, 23. avgust 2019 12:00)

    # Link komentara

  39. Dobar je Sadik samo ga treba čekati...
     (gzola, 23. avgust 2019 11:59)

    # Link komentara

  40. (NoName, 23. avgust 2019 11:23) I to treba da znaci sta tacno? Tadic bio na ukupno dve utakmice i to kad je dosao da se slika i reklamira, ali je zato sponzorstvo veka zavrsio tvom klubu. Bas si nam objasnio.
    (stoler, 23. avgust 2019 11:58)

    # Link komentara

  41. Slažem se da su špicevi najslabija tačka. Sadikova uobičajena partija. Ožegović je obično bolji, ali je sada pružio bledunjavu partiju jer mu se dešava isto što i mnogim drugim pred svršen tranfer. Mislima je u novom klubu. Zašto bi se i zalagao za klub koji ga je škartirao?
    (samo napred, 23. avgust 2019 11:48)

    # Link komentara

  42. Za mene su utisak decica koja su glasno navijala za klub koji vole. Predivna promena za videti kao da ne zivimo u Srbiji. Neiskaverena mladost umesto placenika, narko dilera i kriminalaca. Navijanje iz ljubavi umesto rasizma, mrznje, psovki i uvreda budi nadu da cemo mozda jednom biti uredjeno drustvo.
    (Pedja, 23. avgust 2019 11:47)

    # Link komentara

  43. Umar Sadik je apsolutni promašaj prelaznog roka. Spor, smotan, slab, loša tehnika, nikakav šut, očajna kretnja, jednom rečju NULA od igrača. Ožegović je prešao u Rozenborg i Partizan ostaje bez ijednog pravog napadača. Pod hitno dovesti Škulerića ili Dumbiju!!!
     (Salvatore_Dante, 23. avgust 2019 11:44)

    # Link komentara

  44. Ne smatram sebe velikim poznavaocem fudbala iako ga pomno pratim vec pola veka. U svakom sportu ima finesa koje prepoznaju samo strucnjaci. Ali neke stvari su OCIGLEDNE !! Jedna od tih stvari je da ,,fudbaler,, Partizana Omar Sadik uopste nije fudbaler. Covek ne zna da trci,ne zna da primi loptu,ne zna da je doda ni da sutne. Svakome ko zna da gleda jasno je da taj covek NIKADA nije ucio da igra fudbal,nije prosao ni jednu fudbalsku skolu,makar i onu najlosiju. Otkud on u Partizanu to znaju sigurno ljudi u klubu,ali sam takodje siguran da znaju i to da sa njim u timu oni igraju sa igracem manje. Tesko da ce sa igracem manje proci Molde.
    (dragan loncarevic, 23. avgust 2019 11:40)

    # Link komentara

  45. Ко вам дао новац за лиценцу, а пасторци? Држава, коме се управа Партизана захваљује сваке године, па АВ.
    Него лакше је изигравати Калимера и само викати неправда, неправда. Па кад завршиш 2/3 у лиги имате оправдање, а ако којим случајем освојите шампионат онда сте цареви, лига никад регуларнија итд. итд.

    (Хаџи, 23. avgust 2019 10:02)


    Ovim delom komentara si opisao svoj klub jedan kroz jedan
     (Lale, 23. avgust 2019 11:40)

    # Link komentara

  46. Pivke@ sta ti decko gledas pitanje je sinoc Partizana gledao nisi.
     (nik sloter, 23. avgust 2019 11:39)

    # Link komentara

  47. Delije u bunilu penal Rnića pa gol iz gol auta...
     (Pivke, 23. avgust 2019 11:37)

    # Link komentara

  48. Urošević 7 pa ja njega kad vidim da igra muka mi
     (Pivke, 23. avgust 2019 11:32)

    # Link komentara

  49. Nama je u genima da vrlo brzo idealizujemo pa nakon kratkog vremena pljuljemo.Ovaj Izraelac nije realno pokazao nista,doduše imao je i malo vremena na terenu. Najbolji je sinoć bio Urošević i o dečaku treba da se piše,ali to niko ne radi.
    (Saša, 23. avgust 2019 11:27)

    # Link komentara

  50. Al su crveni botovoi navalali, pa sve sa istim recenicama. Elem kompleksasi, zaboravili ste M.Miljanjica, babarogica, taj Dzomba iz Hajduka je prvo bio u vasoj upravi, sudija Radoman, Tole vam dao reflektore, 2 licence i novu travu, zaboravili ste da ste vi uvek drzali zajednicu prvoligasa, zaboravili Mazica, 25 godina nije sviran penal Partizanu, sijaset sumnjivih situacija za tih 20 godina i gle cuda, sve na stetu Partizana, a direktno u vasu korist. Zaboravili ko vam dodovodio arape i ruse na stadion. Sada Predsednik pokalnja vas dres francuskim drzavnicima. To vam je verujem u redu? Tadic ima veze sa sportom koliko i vi sa inteligencijom manje vise. Dakle nikakve. Sada vam je ok kada igrate sa novim Obilicem i vodate na vase utakmice funkcionere drugih klubova i koje kakve iz vlasti? Od 90 ste krali kako ste stigli. Bilo par godina fer , vi od toga napraviste haos i sada kad je opet sve po vase,drzava, mediji itd. onda je valjda super? E pa nije. Mozete da spinujete do sutra, pamtimo mi malo duze od vas.
    (Delije u bunilu, 23. avgust 2019 10:25)

    To koliko ti pamtis postalo je jasno kada do rekao da je Dzomba bio u upravi Zvezde. Toliko bezobrazan nije ni Dzomba bio. A Tadić je, sinko, trenirao vaterpolo u Partizanu. I sa Dodikom i Dačićem ispija šampanjac na utakmicama KK Partizan, za sve zavrnutim rukavima.
     (NoName, 23. avgust 2019 11:23)

    # Link komentara

  51. Sve sto imam lose da kazem o jucerasnjoj utakmici su vec mnogi rekli. Ajde malo o dobrim stvarima. Natho, Suma, Tosic, Asano...pitanje vremena kad ce proraditi, to je cetverac koji moze svakom da da 4 komada. Sadik...deluje kao balvan, ali mislim da ga treba sacekati i istrpeti. Odbrana 'nako. Zdjelar igra sa 50%, uz Natha ce eksplodirati. Kad se to sve ukomponuje kako treba, mislim da ce Partizan biti respektabilan tim. Vec ce se u Norveskoj videti poboljsanje, a ako prodjemo u LE, daleko mozemo da doguramo. Najjaci utisak juce su bili klinci na tribinama, mogla bi UEFA da nas jos ovako kazni...
    (reminder, 23. avgust 2019 10:37)

    Sumu i Tošića čekate već dve i po godine. Ni ova dvojica vam nisu bolji.
     (NoName, 23. avgust 2019 11:17)

    # Link komentara

  52. Navijam za Zvezdu . Sinoc sam navijao za partizane , jer to uvek radim kada igraju u Evropi. Ja tako osecam. Inace , ubedjen sam da su navijaci Partizana (cast izuzecima) posebno ovi koji vise na fejsu , placeni od dela rukovodstva kluba da vredjaju i sire mrznju . Drugog objasnjenja nemam za njihovo ponasanje. Bilo bi jako lepo, mada znam da je skoro nemoguce da se ugledaju na publiku koju je ovaj klub sinoc imao na stadionu. To je jedina publika za koju ustvari vredi igrati, boriti se i ziveti, jer je najiskrenija, najcistija i jos uvek nicim iskvarena. Pa sada draga gospodo, vasim ponasanjem svakako cinite zlo, jer ove nevine duse koje smo sinoc imali prilike da gledamo i uzivamo u njihovom iskrenom navijanju polako pretvarate u kreature zla kakve vi jeste. Naravno, siguran sam da u tome necete uspeti u potpunosti, jer mladost prepoznaje zlo u svakom obliku.
    Svaka cast organizatorima koji su osmislili i realizovali ovaj projekat, svaka cast roditeljima koji su dozvolili svojoj deci da ucestvuju u ovom nesvakidasnjem spektaklu i svakako svaka cast samim navijacima koji su bodrili svom svojom snagom voljeni klub i nosili ga do pobede. Ja njih vidim kao prave pobednike u ovom duelu, jer su zadali izuzetno ozbiljan samar organizatorima ovog takmicenja koji itekako imaju dvostruke arsine kada je u pitanju kaznena politika. Ujedno su pokazali i nazovi odraslim navijacima kako se iskreno navija za voljeni klub. Deco svaka Vama cast.
    (hypatija, 23. avgust 2019 11:15)

    # Link komentara

  53. И што је најбоље сви ови мајстори играју за хлеб и воду из љубави према Партизану, тако да ће остати пара од пензија и дечијих додатака да Звездан доведе још неког преплаћеног играча који нема појма с фудбалом.
    (Вонко Нормални, 23. avgust 2019 11:14)

    # Link komentara

  54. Ne znam na osnovu cega ste utvrdili da je Natho klasa? Da li smo gledali utakmicu sa Moldeom svi? Covek usao, dao 3 pasa i sva 3 golmanu Moldea u ruke. Samo da se razumemo, ne kazem da je los igrac ni nista slicno, mozda decko/covek eksplodira kada se privikne na tim, uslove, igru, ali ne mislim da je juce ostavio tako jak utisak, a realno nije imao ni puno vremena, bio 20 min na terenu.
    (ssssss, 23. avgust 2019 11:13)

    # Link komentara

  55. asano kakvu je liptu gurno urosevicu, morao je sobiti bolju ocenu....partizanu bas to fali....lopta za zvrsni pas i gol... to dugo nemamo... jos od moreire.....i saleta dok je mogao....odlican asano.
     (borivoje surdilovic, 23. avgust 2019 11:13)

    # Link komentara

  56. Ovom sto je napisao da imamo nikad laksi zreb samo nek naglas izgovori imena protivnika sa kojima se bore za ulazak u LS,malo realnosti panteri.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pogodjena dildom u bernu, 23. avgust 2019 10:55)

    Vi imena vasih protivnika ne mozete ni na glas, ni u sebi da izgovorite osim ovog Molde-a
    (prsko sam ti kevu sinoć,nije ti rekla ?, 23. avgust 2019 11:11)

    # Link komentara

  57. Onaj Sadik, pa to je antitalenat za fudbal.
     (C i n i k, 23. avgust 2019 11:08)

    # Link komentara

  58. Molde je ekipa koja na TM vredi 11miliona, Maltaja 15...Konobare necu ni da komentarisem. Partizan sa ovim ekipama bukvalno spasava zivu glavu a imaju najlaksi zreb u istoriji LE...Protivnici im ukupno ne vrede ni 30miliona.
    (Straight Outta München, 23. avgust 2019 10:36)

    A Crvena zvezda, pretpostavljam, ima najteži žreb? Malo realnosti ne bi ti bilo na odmet.
    (Nicky boy, 23. avgust 2019 11:02)

    # Link komentara

  59. Po meni Stevanovic ubedljivo najjaci utisak na utakmici. 16 godina barem ima neku ideju i vidi se da moze da igra dobar fudbal, ako ga neuhvate nasi maheri da ga uce kako se igra potencijalno ozbiljna karijera. Scekic ja bi mu placao da ne prica okolo da je fudbaler...
    (mare, 23. avgust 2019 10:56)

    # Link komentara

  60. Ti kao da nisi gledao utakmicu sinoć. Sa onakvom igrom, partizan nema šta da traži u Norveškoj... Molde je imao i veći posed lopte i više šuteva - na gostujućem terenu! Ajde da je u pitanju vrhunska ekipa iz liga petice, pa da razumem - al ovo je Molde. Klub za koji 99% ljudi u Evropi nikada nije ni čulo. Trećerazredna ekipa. Zvezda će sledeće nedelje da pregazi YB na Marakani. Partizan, ukoliko se ne uozbilji, u Norveškoj će da završi kao protiv Pukle Tikve

    Polako sa tim gazenjem YB. Isto pomislili i u Dinamo, pa znamo ishod.
     (Losmi, 23. avgust 2019 10:56)

    # Link komentara

  61. Ovom sto je napisao da imamo nikad laksi zreb samo nek naglas izgovori imena protivnika sa kojima se bore za ulazak u LS,malo realnosti panteri.
     (pogodjena dildom u bernu, 23. avgust 2019 10:55)

    # Link komentara

  62. Tek kada u klub dođu profesionalci, kojima je interes da klub što bolje posluje (a ne VVV trio koji će da vas potpuno zakopa), onda može da se priča o sportskim rezultatima - njih ne može biti bez finansijske stabilnosti i dobrog stručnog štaba. U ovom trenutku, partizan nema ni jedno, ni drugo. Klub se finansira od državnih para...
    (ja, 23. avgust 2019 10:31)
    Ma cekaj, ovo mora da je neka sala, je l da? Da je ovo napisao navijac doslovno bilo kog drugog kluba na svetu, pa i da razgovaramo. Ali navijac Terziceve Zvezde?! Je li moguce da inace pametni ljudi budu izmanipulisani od tako providnih prevaranata i pocnu da veruju iskreno u nezamislive budalastine o sposobnoj upravi koja sama vraca desetine miliona dugova i istovremeno kupuje po desetak, za nase prilike ozbiljnih igraca svake godine? Zaista?
     (Nebojsa, 23. avgust 2019 10:55)

    # Link komentara

  63. Hvalio sam Sadika posle Malatije u BG, ali posle te utakmice je bio užasan.
    Ipak ne mogu da verujem da je ovako los, samo kredit mu ističe, vremena nemamo.
    Ožegović, to je jasno, nije alternativa.
    Natho je bez sumnje odlican igrac, ali se bojim da je kasno doveden.
    Biće čupavo tamo.
     (Volim i ja vas, 23. avgust 2019 10:54)

    # Link komentara

  64. Jaoj .... prestanite sa napadima na Sadika.. njemu je najteze ,posebno sada kada ima jos problema sa devojkom ..sta ce mora da resi ..izasao posteno i nazvao ..

    Majko draga , zahvalite se momku na vreme ..
    Uzmite nekog klinca iz Teleoptika vise ce pruziti i barem biti uz ekipu
    (Celalionac, 23. avgust 2019 10:51)

    # Link komentara

  65. Klasa posle 15 odigranih minuta?
    Tako ste i Asana proglasili za klasu a decko ima samo brzinu i nista vise. To moze da prodje samo kod ispod prosecnoh evropskih ekipa. Sad je cak doziveo i da se blamira kao pocetnik.
    Natho, jedan vrhunski pas, nekoliko solidnih i nekoliko ocajnih. Za mene napucavanje igraca loptom nije pas, nego puko oslobadjanje iste. Sacekajte malo da vidimo zasto ga je Olimpijakos pustio niz vodu. Hteo je on da igra za pirejce, pod svojm uslovima i dobio je cao. Nemojmo da se lazemo da je on izabrao Partizan na vrhuncu svoje karijere. Jednostavno, lige su pocele a nije imao ponude.
    Mislim da Partizan na silu zeli igraca koji ce upravu da izvuce iz bule i zato stalno imamo neke nevidjene klase, mesije, ronalda, a u sustini samo proseci naduvani u novinskim clancima.
    (Milan, 23. avgust 2019 10:50)

    # Link komentara

  66. predlazem da sadika damo za dž zvezdi.
    trebace joj rotacija za boacija u ligi sampinjona.
     (lignjoslav, 23. avgust 2019 10:48)

    # Link komentara

  67. Molde je ekipa koja na TM vredi 11miliona, Maltaja 15...Konobare necu ni da komentarisem. Partizan sa ovim ekipama bukvalno spasava zivu glavu a imaju najlaksi zreb u istoriji LE...Protivnici im ukupno ne vrede ni 30miliona.

    Črveno more je vredelo 1m pa vas je uništilo ali mi smo ipak pobedili i vašeg protivnika a i našeg
     (lik, 23. avgust 2019 10:47)

    # Link komentara

  68. Nema Partizan koncepciju izgradnje gol prilike. Događale su se NEPRIHVATLJIVE situacije: 1 igrač (npr. brzonogi Asana) stušti se preko krila i postigne odličnu poziciju za centar šut, ali se onda iznenadi kada pogleda prema šesnaestercu, jer sav trud mu propada pošto u šesnaestercu nema igrača kome bi poslao loptu. U kazn. prostoru samo su beli dresovi Norvežana. A Partizanovi igrači, gde su? Oni su iza, u sredini terena i posmatraju šta će Asana da uradi. Pa šta može čovek da uradi sam? Oni kao vrše svoj zadatak - "pokrivanje prostora", i oni su kao na taj način ispunili zadatak, tu su. Ne znam kakva im je to koncepcija? Golova se tako neće nadavati. I još kad se za 7 dana tamo zabunkerišu....
    (Gale, 23. avgust 2019 10:44)

    # Link komentara

  69. Molde je ekipa koja na TM vredi 11miliona, Maltaja 15...Konobare necu ni da komentarisem. Partizan sa ovim ekipama bukvalno spasava zivu glavu a imaju najlaksi zreb u istoriji LE...Protivnici im ukupno ne vrede ni 30miliona.
    (Straight Outta München, 23. avgust 2019 10:36)

    ne, najlaksi zreb je da izvucemo kairat... ah kakvu patnju izazivaju pobede partizana...
     (Alberto Rato, 23. avgust 2019 10:43)

    # Link komentara

  70. Sobzirom da sam osoba u starijim godinama zelim da kazem da se secam sredine odbrane Partizana 1965/66 Becejac Rasovic Vasovic sa brzim krilima Bajic Pirmajer pa Galicu I Hasanagicu je bilo lako da daju golove , tako bi sad trebao Partizan da igra Suma Zdjelar Vujacic sa brzim krilima Tosic Asano pa Natho I Sadik imaju priliku da tresu mraze.
    Milosevic dobro zna da sredina sredinu koju je imao funkcionisala je odlicno a on majstor za golove tresao je mreze protivnika vrlo lako.
    Nisam specijalista za kalkulacije al poznajem fudbal.
    Za Partizan sve Rartizan nizasta.
    (Pera Sydney, 23. avgust 2019 10:43)

    # Link komentara

  71. Ivanovic na špica, daće 30 golova!
     (Cityzen, 23. avgust 2019 10:41)

    # Link komentara

  72. (Maysonsi, 23. avgust 2019 09:25)

    Trebao bi desni bek da se dovede i da se Miletić vrati na mesto štopera. Čekamo Doumbiu i to je to
     (Neplivač, 23. avgust 2019 10:38)

    # Link komentara

  73. Sve sto imam lose da kazem o jucerasnjoj utakmici su vec mnogi rekli. Ajde malo o dobrim stvarima. Natho, Suma, Tosic, Asano...pitanje vremena kad ce proraditi, to je cetverac koji moze svakom da da 4 komada. Sadik...deluje kao balvan, ali mislim da ga treba sacekati i istrpeti. Odbrana 'nako. Zdjelar igra sa 50%, uz Natha ce eksplodirati. Kad se to sve ukomponuje kako treba, mislim da ce Partizan biti respektabilan tim. Vec ce se u Norveskoj videti poboljsanje, a ako prodjemo u LE, daleko mozemo da doguramo. Najjaci utisak juce su bili klinci na tribinama, mogla bi UEFA da nas jos ovako kazni...
     (reminder, 23. avgust 2019 10:37)

    # Link komentara

  74. Molde je ekipa koja na TM vredi 11miliona, Maltaja 15...Konobare necu ni da komentarisem. Partizan sa ovim ekipama bukvalno spasava zivu glavu a imaju najlaksi zreb u istoriji LE...Protivnici im ukupno ne vrede ni 30miliona.
    (Straight Outta München, 23. avgust 2019 10:36)

    # Link komentara

  75. Asano možda nije bio na nivou, ali je njegovim pasom ka Uroševiću Partizan došao u šansu i postigao drugi gol.
    (zmay, 23. avgust 2019 10:36)

    # Link komentara

  76. Sadik jeste delovao da veze nema sa fudbalom,pokušaj šuta glavom iz ofsajda,par komičnih šuteva...ali je ginuo po terenu boreći se uvek sa barem dvojicom kada dobije loptu okrenut leđima golu.Odsečen i usamljen napred,biće on mnogo bolji.
    Suma je izginuo na terenu,po meni igrač utakmice.Tošić konačno napravio par poteza ali tek kada smo dobili kreatora tj kada je ušao NATO.
    Miletić prespor za beka,Šćekića poslati odakle je došao,nije ovo njegov nivo.Urošević sinoć odličan,skoro da je sam rešio utakmicu sa dva neočekivana prodora,Zdjelar uporno dodaje loptu belima,valjda pobrkao dresove.
    Ožegović NULA,važno da zna da se zamera sudiji a pogodi loptu to ne zna....
     (heavy, 23. avgust 2019 10:35)

    # Link komentara

  77. Kao, neko ko je sinoć posmatrao utakmicu (a Zvezdaš sam),moram da kažem da je Partizan pobijedio - zasluženo. Ipak, su to dva podjednaka tima i mislim, da će Partizan biti - u revanšu na velikom iskušenju! Ne bih da komentarišem, izostanak navijača - to smo MI najbolje osjetili, silnim i nepotrebnim kažnjavanjem... Naravno, želim sreću (koja će biti potrebna u revanšu!), komšijama.
     (Car Dušan, 23. avgust 2019 10:33)

    # Link komentara

  78. Suma klasa!!
    (hercegnovi, 23. avgust 2019 10:32)

    # Link komentara

  79. @ (vin, 23. avgust 2019 09:33)

    Ti kao da nisi gledao utakmicu sinoć. Sa onakvom igrom, partizan nema šta da traži u Norveškoj... Molde je imao i veći posed lopte i više šuteva - na gostujućem terenu! Ajde da je u pitanju vrhunska ekipa iz liga petice, pa da razumem - al ovo je Molde. Klub za koji 99% ljudi u Evropi nikada nije ni čulo. Trećerazredna ekipa. Zvezda će sledeće nedelje da pregazi YB na Marakani. Partizan, ukoliko se ne uozbilji, u Norveškoj će da završi kao protiv Pukle Tikve.

    Da se razumemo, ne bih želeo da partizan ispadne, jer našem fudbalu trebaju evro bodovi. Ali više od svega, partizanu su potrebne oštre, temeljne i brze reforme, inače za par godina neće ni biti partizana. A za to je, ponekad, potrebno da klub dotakne dno - kao Zvezda pre 4-5 godina. Prvo treba navijači da se pomire i da eliminišu frakcije, pa da se mobilišu i najure rukovodstvo kluba. Tek kada u klub dođu profesionalci, kojima je interes da klub što bolje posluje (a ne VVV trio koji će da vas potpuno zakopa), onda može da se priča o sportskim rezultatima - njih ne može biti bez finansijske stabilnosti i dobrog stručnog štaba. U ovom trenutku, partizan nema ni jedno, ni drugo. Klub se finansira od državnih para, a Savo Milošević nema blage veze sa trenerskim poslom...
     (ja, 23. avgust 2019 10:31)

    # Link komentara

  80. Neophodno je samo proći u ligaški deo, sve drugo je nebitno. Biće ovaj tim odličan.
    (Dragan Lo, 23. avgust 2019 10:25)

    # Link komentara

  81. Al su crveni botovoi navalali, pa sve sa istim recenicama. Elem kompleksasi, zaboravili ste M.Miljanjica, babarogica, taj Dzomba iz Hajduka je prvo bio u vasoj upravi, sudija Radoman, Tole vam dao reflektore, 2 licence i novu travu, zaboravili ste da ste vi uvek drzali zajednicu prvoligasa, zaboravili Mazica, 25 godina nije sviran penal Partizanu, sijaset sumnjivih situacija za tih 20 godina i gle cuda, sve na stetu Partizana, a direktno u vasu korist. Zaboravili ko vam dodovodio arape i ruse na stadion. Sada Predsednik pokalnja vas dres francuskim drzavnicima. To vam je verujem u redu? Tadic ima veze sa sportom koliko i vi sa inteligencijom manje vise. Dakle nikakve. Sada vam je ok kada igrate sa novim Obilicem i vodate na vase utakmice funkcionere drugih klubova i koje kakve iz vlasti? Od 90 ste krali kako ste stigli. Bilo par godina fer , vi od toga napraviste haos i sada kad je opet sve po vase,drzava, mediji itd. onda je valjda super? E pa nije. Mozete da spinujete do sutra, pamtimo mi malo duze od vas.
    (Delije u bunilu, 23. avgust 2019 10:25)

    # Link komentara

  82. Dogod pobeđujemo i sa najgorom igrom ja prezadovoljan. Šta ima Zvezda od toga što igra lepršavo ko Barselona kad ne može nikog da pobedi?
    (toni bandera, 23. avgust 2019 10:04)

    Zvezda od toga zasad ima grupnu fazu Lige sampiona, razvaljenog evropskog prvaka na Marakani i silne desetine miliona evra... To je zasad.
    (ViscoSalejo, 23. avgust 2019 10:23)

    # Link komentara

  83. Gde bre pominjete u oba NASA kluba i ubitacne igrace,vanserijske talente I sl.U njima dolazi samo skart I zardjalo a za dobrog I kvalitetnih igraca koji donosi prevagu treba dati 5 I vise milki.Pa nijedan igrac iz nasih najboljih klubova sigurno ne bi privirio medju prvih jedanaest u staroj ex Yu a neki bi mozda dogurali do klupe I slavili.Stara poslovica:Koliko para toliko I muzike!
     (Ares, 23. avgust 2019 10:23)

    # Link komentara

  84. sinoc su se napokon vratili u realnost.
    (Dr Mr, 23. avgust 2019 09:59)




    očito je da si vrlo mlad, zastali su samo da uzmu vazduh:)))))
    (mladići borovi, devojke jele, 23. avgust 2019 10:21)

    # Link komentara

  85. Odbrana realno i ne postoji, osim Stojkovica sve ostalo u poslednjoj liniji je tanko, pretanko. Neka prava ekipa ce ih pocepati da ne znaju gde se nalaze, i ovako su nesnadjeni. Sredina zalosna, napad sa sadikom i ozegovicem presmesan. Kakva uprava, takav i tim, zasto bi bilo drugacije?!
    (stoler, 23. avgust 2019 10:21)

    # Link komentara

  86. Sadik nije ni sa klupu, covek prosto nije za fudbal i kraj price. Doumbia je pravo i jedino resenje trenutno. Po Informacijama kojima raspolazem, on trazi ugovor na 3 godine i 500k po sezoni ali i 400k odmah za potpis jer dolazi kao slobodan igrac. Msm da bi ga trebalo uzeti.Onda bi imali kvartet snova, SUMA, TOSIC, DOUMBIA, NATHO.Uz Asana i Stevanovica ubitacan napad.Za useph u Evropi potreban vrhunski stoper i zadnji vezni. Dakle Partizanu treba Doumbia, STOPER, ZADNJI VEZNI. Radoja je slobodan igrac. Za stopera platiti obestecenje.
    (Maysonsi, 23. avgust 2019 09:25). Ma evo i Nejmara kupite. Prvo, ako Dbija dodje trio on, Tosic i Natho imace 100 godina! Znaci, na njima klub neće zaraditi ništa a daće puno. Drugo, daleko je on od onog igrača nekad u mocnom CSKA. Pa i takvi, sa pola ruske reprezentacije i ostalim reprezentativcima u top formi nisu napravili ništa. Bas da neće u tridesetim. Drugo, Radoja je potpisao za Levante - vidi se koliko pratiš. A jesi ti svestan koliko on košta? Pa plata mu je u rangu polovine plata svih igrača prvog tima Partizana! Odakle da ga platite? I nije on lud da se vraća u raspali Partizan kad igra u Španiji! Ajde malo realnosti.
    (veliki strumf, 23. avgust 2019 10:19)

    # Link komentara

  87. Partizan nije kupio Sadika,izgleda on platio njima ?
    (Leon, 23. avgust 2019 10:18)

    # Link komentara

  88. Mi da ne čekamo da Sadik popravi formu, bojim se da je to i nemoguće, anemamo ni vremena - prelazni rok traje još 9 dana. Nama pod hitno trebaju dva napadača i još jedan štoper, ovo ne valja ništa!
    (Sergio, 23. avgust 2019 10:13)

    # Link komentara

  89. Komentar, tj. analiza je dosta korektno urađena, ali moram da primetim da prema Vujačiću nije bilo najrealnije, jer je veoma dobro i iznad očekivanja odigrao. A kako bude igrao i imao više utakmica biće i sve sigurniji.
    (Dragi, 23. avgust 2019 10:13)

    # Link komentara

  90. Zvezda ima ludu srecu u kvalifikacijama ali ako Borjan bude imao los dan u revansu vidimo se u ligi Evrope .Sto se tice nase drakonske kazne ne bi me iznenadilo da zvezda tu lobira.
     (lazar, 23. avgust 2019 10:12)

    # Link komentara

  91. Ne slažem se sa ocenom Vujačića, za mene je on pozitivno iznenađenje, štoper koji kod nas nije uobičajena pojava, brz, jak na lopti, veoma mi se dopao. Sadik je bio loš ali ne bih ga baš tako lako otpisivao, i tako loš je pravio probleme odbrani za razliku od Ognjena koji je na oko zbog svoje pokretljivosti i borbenosti lepši za gledanje ali sa nikakvim realnim učinkom.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dux, 23. avgust 2019 09:51)
    Ni ja se ne slažem sa ocenom za Vujačića...trebao je 0 da dobije za onaj napravljen penal u prvom poluvremenu...sreća pa ovaj nije okrečio.
    Takvi igrači nikom ne trebaju...džaba si ti borben kad na svakih pola sata imaš po glupost!
    (Stari, 23. avgust 2019 10:12)

    # Link komentara

  92. Ima tu dosta slabosti.
    Na zalost Partizan je postao teren za trenere bez iskustva i za one koji nisu nigde uspevali, vec pre isteka ugovora izbacivani iz svakog kluba u kome su radili (Djukic). Jasno se vidi, a nije prvi put, Savo nije na nivou trenera za evropske utakmice. Takticki ekipa je amaterska i Norvezani, Turci, tu su nas potpuno nadigrali. Ekipa dobija utakmice na chistu fizikaliju, ali ne na neku sjajnu taktiku. Takodje izbor igraca je njegova odgovornost. Sadika drzati u klubu je krimanlno delo. Njega moze na teren da uvede i drzi samo neko kao Rej Charsl, Hose Felisijano ili FIlip Vishnjic. Ubedljivo najgori fudbaler ikada vidjen na nasim prostorima. Neko u Partizanu mora da odgovara za takav potez.
    Zadnja linija Partizana kao i dva zadnja vezna (Zdjelar/Schekic), tehnichki su toliko slabi da napad ne moze dobiti jednu do dve upotrebljive lopte. Sta ti ljudi rade na treningu..??? Dodaju se izmedju sebe na svojoj polovini i to je maksimum njihovog znanja fudbalskog. Umesto navedena dva zadnja vezna moraju igrati Lazar Pavlovic i Natkho (chim fizichki ojacha). Tek tada ce ovaj Partizan biti kreativan. Zdjelar i Schekic u Teleoptik ili im se zahvaliti.
    (Marko, 23. avgust 2019 10:12)

    # Link komentara

  93. Zanima me mišljenje čitalaca ovde: koji je po vašem mišljenju bolji, povoljniji rezultat - Zvezdinih 2-2 u gostima li Partizanovih 2-1 kući. Interesuje me ko po vašem mišljenju posle prvih utakmica ima veće šanse za prolaz. Zvezda- preporučujem, Partizan - ne preporučujem. Molim bez navijačke ostrašćenosti već realno - samo želim da vidim šta smatrate povoljnijim rezultatom po nas klub.
    (veliki strumf, 23. avgust 2019 10:11)

    # Link komentara

  94. ah kako ih boli svaka pobeda partizana...
     (Alberto Rato, 23. avgust 2019 10:09)

    # Link komentara

  95. @ (Pop, 23. avgust 2019 09:16)

    Samo se vi upoređujte sa Zvezdom. Za to vreme će Zvezda da ode u LŠ, a vi ćete ispasti iz EL...
     (ja, 23. avgust 2019 10:09)

    # Link komentara

  96. partizan prolazi. čeka proleće u evropi ako uigra napad i zategne odbranu.
    (ende, 23. avgust 2019 10:08)

    # Link komentara

  97. Niko Partizanovu pobedu ne predatavlja kao poraz a Zvezdin remi kao pobedu. Vi Grobari ste stvarno naopak narod. I jedni i drugi imaju sanse i da prodju i da ispadnu. Licno, vise volim 2:2 u gostima nego 2:1 kod kuce.
    Neka se tako i zavrsi, Zvezda 2:1 kod kuce a Partizan 2:2 u gostima.
     (Izhlapjeli starac, 23. avgust 2019 10:06)

    # Link komentara

  98. Dje je Savo zvani hiprokizija?Kaze pastorce,hej...bio je protiv Tola Karadzica,a onda ga isti zaposli u FSS...matrica je poznata...aparthejd,Štszi,Cia,Fbi...
    (Niče, 23. avgust 2019 10:05)

    # Link komentara

  99. Sadik je drvo klasicno, Izraelac je klasa za nasu ligu, Asano je dobar materijal, treba mu dati vremena. Odbrana je najveca boljka, jednostavno nema kvaliteta tu. Suma i Tosic mnogo znace, mogu da rese utakmicu jednim potezom ali su previse slabi u duelu. Sa ovakvim veznim redom moras da imas kvalitetnog napadaca koji moze da ih isprati u zamislima, a Sadik to sigurno nije. Ako se plasiramo u LE nadam se da cemo dovesti bar jednog iskusnog stopera i pravog napadaca.
    (Navijac, 23. avgust 2019 10:05)

    # Link komentara

  100. Dogod pobeđujemo i sa najgorom igrom ja prezadovoljan. Šta ima Zvezda od toga što igra lepršavo ko Barselona kad ne može nikog da pobedi?
    (toni bandera, 23. avgust 2019 10:04)

    # Link komentara

  101. Savo je u pravu pastorče je prava reč nemojte samo zaboraviti da je molde izbacio Galatasaraj u Ligi Evrope da je malatija pobedila 3-0 Istanbul ali to su sve klubovi koji se ponižavaju u srpskim medijima a veličaju se neki mladi momci koje je Partizan izbacio kad su bili najjači Partizan ih je izbacio u decembru a oni su već u martu sa debelim plusom osvojili titulu dakle Zvezdin Slučajni Remi se slavi kao vrhunsko dostignuće dok se Partizanova pobeda i bolji rezultat doživljava kao katastrofa.
     (lik, 23. avgust 2019 10:04)

    # Link komentara

  102. (vin, 23. avgust 2019 09:33)

    Уживај у победи, мани се Звезде. Боље се питајте што вас УЕФА кажњава свако мало...

    Поредиш Молде и Јанг Бојс, као да си поредио Компостелу и Валенсију. Ниђе везе.

    Звезда и Партизан немају право да говоре о нефер односима у домаћој лиги, јер у односу на та два клуба шта други клубови да кажу?
    Ко вам дао новац за лиценцу, а пасторци? Држава, коме се управа Партизана захваљује сваке године, па АВ.
    Него лакше је изигравати Калимера и само викати неправда, неправда. Па кад завршиш 2/3 у лиги имате оправдање, а ако којим случајем освојите шампионат онда сте цареви, лига никад регуларнија итд. итд.

    Још једном, уживајте у победи.
     (Хаџи, 23. avgust 2019 10:02)

    # Link komentara

  103. Ako ne zbog osnovnih fudbalskih neznanja-prijem lopte,skok,utrcavanje onako visok i krakat,Sadika bi zbog onog telefoniranja i sedenja na ogradi,dok se igra najznacajnija utakmica u sezoni(zbog finansijskog akspekta),trebalo odstraniti iiz prvog tima!Ejjj dosao iz pi.dinaca i onako se ponasa,zar misli da su Grobari idioti?!Upravo(sramna)REAGUJ!Zbog dostojanstva kluba i navijaca!!!
     (dure, 23. avgust 2019 10:02)

    # Link komentara

  104. Pre par utakmica dizali su Sadika, Sumu i Asana u nebesa. Osvajali su ligu, usli u grupnu fazu LE...sinoc su se napokon vratili u realnost.
     (Dr Mr, 23. avgust 2019 09:59)

    # Link komentara

  105. Šta je sa onim dečkom što je došao iz Mačve, zašto ne pokuša s njim?
     (Danijel RS, 23. avgust 2019 09:57)

    # Link komentara

  106. Asano potpuno bezopasan kad je ledjima okrenut protivnickom golu, klasican sprinter. Za ovog Sadika je misterija kako je uopste profesionalni fudbaler, ja ga ne bih izabrao ni da igra s nama u balonu.
    (dark mode, 23. avgust 2019 09:54)

    # Link komentara

  107. Ne slažem se sa ocenom Vujačića, za mene je on pozitivno iznenađenje, štoper koji kod nas nije uobičajena pojava, brz, jak na lopti, veoma mi se dopao. Sadik je bio loš ali ne bih ga baš tako lako otpisivao, i tako loš je pravio probleme odbrani za razliku od Ognjena koji je na oko zbog svoje pokretljivosti i borbenosti lepši za gledanje ali sa nikakvim realnim učinkom.
     (dux, 23. avgust 2019 09:51)

    # Link komentara

  108. zaista ništa drugo nego pastorče trenutna vladajuća garnitura sve radi da bi uništila Partizan to se vidi iz aviona da li je moguće da se pobeda Partizana doživljava kao poraz u medijima ili Slučajni remi sa dva šuta na gol kao spektakularna igra u Švajcarskoj što su i švajcarci primetili nisam ja to izmislio
     (lik, 23. avgust 2019 09:49)

    # Link komentara

  109. Da se razumemo,ne pisem ovo kao ostrasceni navijac Zvezde,cak sta vise voleo bi da groblje prodje u LE ali ljudi,onaj Sadik!??
    Pa jel ide neko da pogleda igraca uzivo pre nego sto ga kupi?Odes po jogurt pa pogledas a ne kad kupujes igraca od ko zna koliko hiljada evra.
    (Pokondirena tikvica, 23. avgust 2019 09:12)

    Nisi ostrašćen uopšte. Čuj groblje. Svašta se objavljuje.
    Za male pare je tu. Za te pare je dobar. Nadam se da ćemo kupiti boljeg.
     (ne piše se čak šta više, 23. avgust 2019 09:47)

    # Link komentara

  110. Kao sto sam vec pred jucerasnju utakmicu napisao sve ce se odluciti u revans-mecu u Norveskoj.
    Samo Sadik da ne igra i ja sam optimista da cemo proci sa nekih srecnih 1:1 tamo ili tako nesto.
    (Makaveli, 23. avgust 2019 09:47)

    # Link komentara

  111. #vin zato što ste kući primili gol i odigrali katastrofalno i nedisciplinovano, ako u gostima budete igrali kao i protiv malatije, nemate čemu da se nadati, a ja kao navijač zvezde navijam za sve naše klubove da što dalje odu u Evropi, pa čak i da udju u grupe, pa ako se žrebom posteći da ostanu makar jedno kolo u februaru da odigraju, a sve to zato što svi naši klubovi predstavljaju našu zemlju i naravno dodaju koeficijent ligi.
     (centar, 23. avgust 2019 09:43)

    # Link komentara

  112. Ako je Ožegović vredeo za 5, Sadik je igrao za 3. To iz kurtoazije ni jedan sportski novinar neće da napiše. U Španiji, novinari bez problema daju ocenu 1 (ocene su 1-3), pa ti sedi na ogradu i telefoniraj.

    Tuga što pustiše Gomeša da ode za male pare. Jedinog igrača ove ekipe koji je bio pravi gol igrač, ali...
    (mr čović i dr terzić, 23. avgust 2019 09:42)

    # Link komentara

  113. Sta je Natho?? Hahahhahahahahhahahaha
    (Jovan, 23. avgust 2019 09:38)

    # Link komentara

  114. Vestacko pumpanje price o nekim “tandemima” koji ce kao biti trepet kad se uigraju. Partizan ima ukupno jednog krstenog igraca koji poznaje sve elemente fudbala. Jednog, kada se kvaliteti nekoliko njih saberu. Ovakav amaterizam davno nije vidjen na nasim livadama. Kao deca kad im bacis loptu.
    (Mikica018, 23. avgust 2019 09:37)

    # Link komentara

  115. Mislim da u Partizanu vazi obrnuta lgika. Kada dođe novi igrač on zablista na prvom nastupu ali se ne popravlja nakon toga nego se brzo pokvari i utopi u beton liga igru ostatka ekipe. Jednostavno, takav je mentalitet tima i našeg fudbala uopšte.
     (miki, 23. avgust 2019 09:37)

    # Link komentara

  116. Ja: "Izadje Sadik, niko ne moze da bude gori od ovoga".
    Ozegovic: "Hold my beer!"
    (ugly, 23. avgust 2019 09:35)

    # Link komentara

  117. Savo je zaista dobro rekao mi smo pastorče u Srbiji realno naša sinoćna pobeda i bolji rezultat od zvezde se doživljava kao katastrofa dok se Zvezdini remi doživljava kao spektakularna igre gospodo draga novinari i znate da gol Partizana u Norveškoj 99% vodi u dalje u fazu jer bi domaćini morali tri i da ti da prođu dalje tačno i Zvezda ima lep rezultat ali zašto remei slaviti a partizanovu pobedu doživljavati kao poraz
     (vin, 23. avgust 2019 09:33)

    # Link komentara

  118. Sadik nije ni sa klupu, covek prosto nije za fudbal i kraj price. Doumbia je pravo i jedino resenje trenutno. Po Informacijama kojima raspolazem, on trazi ugovor na 3 godine i 500k po sezoni ali i 400k odmah za potpis jer dolazi kao slobodan igrac. Msm da bi ga trebalo uzeti.
    Onda bi imali kvartet snova, SUMA, TOSIC, DOUMBIA, NATHO.
    Uz Asana i Stevanovica ubitacan napad.
    Za useph u Evropi potreban vrhunski stoper i zadnji vezni. Dakle Partizanu treba Doumbia, STOPER, ZADNJI VEZNI. Radoja je slobodan igrac. Za stopera platiti obestecenje.
     (Maysonsi, 23. avgust 2019 09:25)

    # Link komentara

  119. Zvezaš sam ali me raduju dobra pojačanja Partizana...mada Sadika su promašili totalno!
    Voleo bi da pojača zadnjeg veznog i bekovi su loši.
     (MarkoR, 23. avgust 2019 09:24)

    # Link komentara

  120. Sadik - njegov posao treba da bude skok igra, ili da pretrči nekog u dva koraka i šutira. Posle Malatije u BG, on prima lopte, vodi igru, proigrava... Da li je do njega ili zamisli Savinih pitanje je.
    Ožeg - njemu samo borbenosti ne fali.
    Tošić - bez obzira na sve, jako tanak u zadnje vreme. Osim kod gola jako je slabo pratio napad i utrčavao sa desne strane.
    Suma - previše lopti mora da proda da bi uradio nešto.
    Što pre uigrati Natha i Asana, i imamo čemu da se nadamo u ovoj sezoni.
     (miki, 23. avgust 2019 09:23)

    # Link komentara

  121. napiše za Natka nije ni na 50 posto fizičkih mogućnosti a dade mu 7 ... ko je ovde lud? ahahaha
     (poznavalac ©®, 23. avgust 2019 09:23)

    # Link komentara

  122. I posle 12 h je misterija koga je Sadika zvao.Moje mišljenje je da je Zidan pošto mu je propao transfer sa Neimarom...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 23. avgust 2019 09:23)

    # Link komentara

  123. Odlicna analiza, s tim da Sadik ne zasluzuje ni 1 kao ocenu, tragican nastup, jos onaj telefon na ogradi...da se pitam, odmah bi bio vracen Romi.
     (DROGBA11, 23. avgust 2019 09:22)

    # Link komentara

  124. Milosevic je svojim potezima dao prednost Moldeu
     (ff, 23. avgust 2019 09:21)

    # Link komentara

  125. Sadik je katastrofa.To treba dodati.Ni zna gde je doš’o ni kuda je po’šo...Momak nije definitivno za profesionalni fudbal.Mene bi bilo sramota da dete od 16 godina 3 puta agilnije i življe od njega.Vuče se po terenu.Ako bude u revanšu na terenu igraćemo sa igračem manje 90 minuta....
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 23. avgust 2019 09:20)

    # Link komentara

  126. I mi i Zvezda kuburimo sa napadačima. Skauting loš, nikakav.
     (pfc, 23. avgust 2019 09:18)

    # Link komentara

  127. Prolazimo lagano. Recept za uspeh
    [link]
     (Darko, 23. avgust 2019 09:17)

    # Link komentara

  128. Realno nismo blistali ali pobedili smo.Za razliku od Zvezde koja nije blistala i nije pobedila a u medijima se predstavlja kao da je Barselona :)
    (Pop, 23. avgust 2019 09:16)

    # Link komentara

  129. Da se razumemo,ne pisem ovo kao ostrasceni navijac Zvezde,cak sta vise voleo bi da groblje prodje u LE ali ljudi,onaj Sadik!??
    Pa jel ide neko da pogleda igraca uzivo pre nego sto ga kupi?Odes po jogurt pa pogledas a ne kad kupujes igraca od ko zna koliko hiljada evra.
     (Pokondirena tikvica, 23. avgust 2019 09:12)

    # Link komentara