"Vreme je na Novakovoj strani"

Bivši polufinalsta Vimbldona, Britanac Tim Henman uveren je da je pred Novakom Đokovićem barem još nekoliko uspešnih sezona.

Z.K. Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. upućeno ovom što misli da nadal može preko 20- kad ga je rožer počistio ba najsporijoj travi ikad i to je bio u naponu forme nema šta da traži tek na betonu,gde sem nola ima i servere koji igraju sve bolje i ovu b generaciju koja diže konstantnost.što se tiče šljake ako opadne za jednu nijansu tu je kraj,a ne verujem da može još 4 godine ovako.rafa naročito za smiraj karijere je previše jednodimenzijalan dok su naročito rožer a solidno i nolo proširili igru.više se ja plašim da sten ne poludi pa krene ozbiljno da se bavi tenisom,deluje mi da je voljno tu samo da uhvati formu,on nolu može pomrsi konce ako krene da mu otkida titule na betonu.
    (umart, 23. jul 2019 23:29)

    # Link komentara

  2. Obožavam našeg Noleta želim da osvoji više GS od Federera, ali mislim da će teže da bude preskočiti Nadala u broju osvojenih GS.
    Naime, poznato je da je Nadal gotovo sigurno nepoediv na RG (šljaka). Ako bi igrao na svom nivou još samo 4 godine, velike su šanse da osvoji 4 titule (pa da ne osvoji niti jedan drugi GS (a zašto ne bi osvojio (?!), to bi imao ukupno 22 titule. Obzirom da Nole sada ima dva GS manje od Nadala, znači da bi Nole u narednih 5 godina (ako prihvatimo da će još toliko da igra na sadašnjem nivou) morao da osvoji barem 7 titula,što bi sa sadašnjih 16 bilo ukupno 23 osvojena GS.
    Bojim se da to nije tako lako.
    Pretpostavljam da Federer neće da osvoji još više od 2 titule.
    Neka dragi Bog podari našem Noletu mnogo zdravlja u narednim godinama, a onda bi možda moglo da se ostvari ova računica.
    To mu od sveg srca želim.
     (Stiven k., 21. jul 2019 20:35)

    # Link komentara

  3. @Milan
    A koliko je Novak osvojio titula u Federerovom prime time-u(do njegove tridesete).Ako vec hoces da omalovazis Federera ovim,sta cemo sa onda sa Nadalom,koji ga je dobijao dok je ovaj bio u najboljim godinama za razliku od Djokovica.Realno poredak najboljih jeste upravo onakav kako kaze statistika ako se to promeni onda cemo drugacije govoriti,sve drugo je nasa mitomanija i kompleksi
    (jatabare, 21. jul 2019 14:40)

    # Link komentara

  4. Svi toliko govore o Federerovim titulama,najuspesniji svih vremena.Da li je?Koliko je titula osvojio od kako se Novak pojavio?Za sada Novakovih 16 titula je osvojeno dok i dalje igraju i Nadal i Federer.Tako da mi je muka vise prica o Federeru koji je najbolji.Mozda je bio do pojave Djokovica,odavno vise nije.
    (Milan, 21. jul 2019 14:02)

    # Link komentara

  5. @crveno plavo belo Slažem se skroz sa tobom. Da su bitne samo titule, Bill Russell bi bio najbolji košarkaš svih vremena. Igra je ta koja govori. Jednostavno, kad su sva trojica na vrhuncu, Novak je jedini nepobediv. Igra najbolji tenis ikad, niko u istoriji nije dostigao taj nivo.
    (Author, 21. jul 2019 12:12)

    # Link komentara

  6. Jedan od najboljih igrača bez finala grand slama ovaj Henman, drag je i nama Hrvatima... Ima pjesma Parnog Valjka- Vrijeme je na našoj strani, mogu zamisliti Novaka kako je pjevuši...
    (CroFed, 21. jul 2019 12:09)

    # Link komentara

  7. E ovako. Vatreni sam Novakov navijač i želim mu da obori sve rekorde. Ali... Živi bili pa videli da se Federer neće povući iz tenisa pre Đokovića i Nadala. Igraće on još minimum četiri godine, a možda i punih pet, kako bi se oprostio na Olimpijadi 2024. godine. Te godine će otprilike i Nadal, a verovatno i Novak u penziju, ili će to biti godina definitivnog kraja njihovih vrhunskih karijera. Mogu oni igrati i nakon toga, ali daleko od sadašnjeg nivoa. Za to vreme, do 2024. godine, nivo njihove igre će, verovali ili ne, padati brže od Rodžerovog. To se inače već događa. Tako da - za očekivati je da Rodžer barem u naredne dve godine bude još konkurentniji, može se desiti i tri lagano. Svake godine će dati sve od sebe da uzme još jedan Gren Slem, pa još jedan i tako redom. Ima realne šanse da uzme jedan, a možda i dva u sledeće dve godine ako bude zdrav. Novakov zadatak je da uzme US Open ove godine, kako bi to bila treća i moguće poslednja godina sa tri osvojene GS titule u jednoj sezoni. Naravno, od sledeće godine moraće uzimati minimum po dve GS titule po sezoni i to tri godine zaredom, kako bi oborio Rodžerov rekord i ostao prvi nakon povlačenja velike trojke. Jer Rožer neće stati na 20, imaće 21 ili 22, dok Rafa može Rolan Garos lagano da uzima još barem tri naredne sezone, ako bude zdrav, a to je 21. Novak sa US Openom ove godine i dve titule po sezoni u naredne tri godine bi došao na 23 i ako bi to ostvario, što je đavolski teško i zahtevno, postao bi i ostao GOAT nakon penzionisanja velike trojke. Drugačije je nemoguće da ima najviše Gren Slemova. Brojke su neumitne, a vreme curi, dok glavni rivali i dalje igraju vrhunski tenis, pa je zbog toga do cilja mnogo teže doći.
     (Mladen, 21. jul 2019 12:03)

    # Link komentara

  8. Milanus odgovor
    Nisam zaboravio AO, ima ih već dovoljno i to može najlakše opet osvojiti a ovi drugi su važniji da bude rekorder. ?
     (KAOXXXL, 21. jul 2019 11:59)

    # Link komentara

  9. Slažem se da je Federerova defanziva jako potcenjena. Poznat je prvenstveno kao napadač ali se sjajno brani sa blokovima i slajsovima i odlično se kreće.
     (Ivan M, 21. jul 2019 11:36)

    # Link komentara

  10. Zasto su GS glavni kriterijumi?
    (Rocky, 21. jul 2019 11:09)

    A nego šta je, procenat pobeda u prvom kolu nad teniserima koji su između 100 i 115 mesta?
    (dekibg, 21. jul 2019 11:33)

    # Link komentara

  11. (understatement, 21. jul 2019 10:14)
    Poprilično grešiš. H2H se gleda ako su teniseri odigrali određeni broj mečeva jedan protiv drugog (mislim da je 5, ali nemoj me držati za reč). Tada H2H ima težinu.
    Shvatite, H2H koji Kirjos ima sa Novakom (koji će najverovatnije i ostati takav jer Kirjos neće ni dolaziti do Đokovića) ne može da se poredi sa H2H koji Đoković ima sa Nadalom ili Federerom! To su dva najveća rivalstva u istoriji tenisa i to ubedljivo! Drugim rečima, ne možete porediti H2H od 2 meča i to na jednoj podlozi i to na 2 seta sa H2H od preko 40 mečeva na svim podlogama i u 3 i u 5 setova.
    (Vlada, 21. jul 2019 11:32)

    # Link komentara

  12. Bla,bla,bla!Pa dokle bre svaki dan ovakve izjave! Bice bolji ovaj! Bice bolji onaj! Babe vracare!! Nagadjaju i bave se vracanjem! Pustite momke da zavrse teniske karijere. Napravite rezime i onda eventualno razgovarajte o njihovim rezultatima. Dotle pustite ih da igraju.
    (Goran, 21. jul 2019 11:30)

    # Link komentara

  13. Za najboljeg su merilo GS i Mastersi, H2H je vazan ali nije presudan, prema njemu je, svima omiljeni, Kirgios bolji i uspesniji teniser od Djokovica, jer mu se posrecilo da igra u pravo vreme protiv njega.
    (understatement, 21. jul 2019 10:14)

    Kako te bre nije sramota?! Treba imati takav um kao ti i ini. Znaci, osvojio si sve zivo, drzis rekorde i ja te dobijem dva puta od dva meca koliko smo odigrali u karijeri i automatski sam tata za tebe, ma bravo decko.
    (50+ (pedeset plus), misli o tome, 21. jul 2019 11:20)

    # Link komentara

  14. Samo neka bude zdrav i okruzen ljudima koji ga podrzavaju, naravno i motivisan. Sve ostalo je nebitno koliko ce osvojiti i da li ce biti najtrofejniji ili ne. Ko je uopste mogao pretpostaviti da ce se vratiti posle mentalnog pada i povrede krajem 2016 pa do sredine 2018.
    (Boris, 21. jul 2019 11:14)

    # Link komentara

  15. Za najboljeg su merilo GS i Mastersi, H2H je vazan ali nije presudan, prema njemu je, svima omiljeni, Kirgios bolji i uspesniji teniser od Djokovica, jer mu se posrecilo da igra u pravo vreme protiv njega.
    (understatement, 21. jul 2019 10:14)

    Ne budi smesan. Ko zna koliko ima anoninusa koji su pobedjivali Novaka nekad na fjucersima a sa kojima se nikad kasnije nije sastajao ?!

    Zasto su GS glavni kriterijumi?
     (Rocky, 21. jul 2019 11:09)

    # Link komentara

  16. U većini ovih prognoza niko ne računa na to da bi se moglo pojaviti neko novo ime, što se kosi sa biologijom.

    Najveća opasnost za Noleta je, čini mi se, igranje na šljaci. Za jedan RG se potroši snage kao za dva WIM. Bez šljake, on može doći rutinski do 22 GS za samo dve godine (što mu od srca želim)!
    (Zoran, 21. jul 2019 10:58)

    # Link komentara

  17. @KAOXXXL
    Zaboravio si na AO, taj osvaja najcesce :-)
     (Milanus - muzicki urednik fontane, 21. jul 2019 10:21)

    # Link komentara

  18. Rodžer protivnike bije i sa nama rujno vino pije
    (pesnik i guslar, 21. jul 2019 10:20)

    # Link komentara

  19. Za najboljeg su merilo GS i Mastersi, H2H je vazan ali nije presudan, prema njemu je, svima omiljeni, Kirgios bolji i uspesniji teniser od Djokovica, jer mu se posrecilo da igra u pravo vreme protiv njega.
    (understatement, 21. jul 2019 10:14)

    # Link komentara

  20. U svim sportovima sa loptom/lopticom je uspešna defanziva ključ uspeha.
    (Profa, 21. jul 2019 10:04)

    # Link komentara

  21. Od narednih 10 gs, do AO 2023. Novak moze uzeti 5/6gs, a Rafa 2/3 (mada je Novaku istinski izazov pobediti Nadala u finalu rg).

    Nista ne indicira da ce ova dvojica pasti u formi kroz tri godine ili da ce mlada garda uci u formu za psvajanje gsa.

    2023:
    Novak 21/22gs (ako ponovi period AO 2011-AO2012, AO 2015-RG 2016 i WI 2018-WI 2019 imace i neverovatnih 24gs)
    Rafa 20/21gs (samo Novak moze da spreci osvajanje rg)
    Federer 20/21gs (mozda osvoji jos jedan gs za kraj)
    (Realna predikcija, 21. jul 2019 09:53)

    # Link komentara

  22. Time is on my side. Yes, it is.
    (TRS, 21. jul 2019 09:25)

    # Link komentara

  23. Ljudi, uzivajte u obojici: [link]
    (idemo po 17, 21. jul 2019 09:06)

    # Link komentara

  24. Novak treba da još osvoji 1_2 Wimbldona, 1 R. G., 1 ili 2 USO i 1 Završni do kraja karijere i onda je statističkih najbolji.
    Iako se već i sada smatra najvećim teniserom od mnogih.
     (KAOXXXL, 21. jul 2019 08:58)

    # Link komentara

  25. Henman je ubedlljivo najobožavaniji prosečni igrač u istoriji tenisa, inače veliki gospodin, i kao takav ima ogroman kapacitet da daje isto tako gospodske izjave.
    Marej mu je za trunku pomutio slavu, ali brdo ostaje njegovo.
    Nema on ni jedan jedini razlog da mu izjave izlaze iz tog ušuškanog klišea.
    Ako Nole prošiša 20 gs biće jedan od onih koji će jasno i glasno reći da je car go.
    (Fx, 21. jul 2019 08:58)

    # Link komentara

  26. Novak, samo da ne bude povreda, sigurno pretice Fedexa i Nadala po broju osvojenih GS. Ali to i nije merilo za "najboljeg svih vremena". Novak je najbolji vec sada, jer u eri trojice najboljih ima bolji H2H sa obojicom.
    Posmatrajmo to i ovako: moze se desiti da nakon zavrsetka karijera velike trojke opet naidje nekakav Federer koji godinama nece imati valjanu konkurenciju i nauzima se GS-ova za novi rekord. I? Zar bi ga to ucinilo najboljim svih vremena? Naravno da ne! Jedan je Novak Djokovic i jako je, jaaaako tesko ponovljiva njegova igra, u svim svojim aspektima, kao i ovakva konkurencija u samom vrhu.
    I toliko sa "sta bi bilo kad bi bilo".
    A sada - napred Nole, radujemo se novim mecevima i pobedama! Najbolji si vec sada!
     (crveno plavo belo, 21. jul 2019 08:51)

    # Link komentara

  27. Jedno je sigurno-proslogodisnje polufinale između Novaka i Rafe je najbolji meč u istoriji Vimbldona.
    (Reservoir dog, 21. jul 2019 08:46)

    # Link komentara

  28. o kom prestizanju ovi ljudi pricaju ?
    Djokovic je prestigao nadala I federera odavno !!!
     (mitar_iz_dubica, 21. jul 2019 08:42)

    # Link komentara

  29. Idemo po US open, Boze samo zdravlja Novak ide i preko 22 GS titule kroz 3 godine.... Sigurno..
     (somaboba, 21. jul 2019 08:37)

    # Link komentara

  30. Henman kao i uvek lepo o Novaku, čak.po nekim ranijim izjavama bi rekao da mu je omiljeni igrač!
     (Snake, 21. jul 2019 08:33)

    # Link komentara

  31. Zajedničko im je rad, rad i samo rad!!! Da, vreme će pokazati ko je najbolji i da, vreme je na Novakovoj strani...
     (m, 21. jul 2019 08:31)

    # Link komentara

  32. Možda nije najbolje ali je najdramatičnije u istoriji.Onako odigrati na 2 meč lopte protivnika to nije normalno.Zato je Novak mentalna gromada broj 1 u istoriji tenisa.Ne pada mi napamet ko bi tako u istoriji tenisa 2 puta u tako bitnim mečevima spašavao meč lopte i osvajao turnire...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 21. jul 2019 08:27)

    # Link komentara