U21 EP: Rumuni deklasirali mlade Hrvate

Mlada fudbalska reprezentacija Rumunije pobedila je u prvom meču C grupe na Evropskom prvenstvu u Italiji i San marinu najbolji tim Hrvatske sa 4:1 (2:1).

Z.K. Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. @ tina no
    Ja lično ni jedno jedino zlato drugih sportova, iz npr košarke, ne bih menjao za neko finale ili polufinale u fudbalu, pa čak ni za titulu. Ne znam ko bi imao smelosti da se odrekne zlata iz Indijanopolisa na SP, trojki Gurovidja, Bidiroginog majstorstva, Pedjinih trojki, ili zlata na EP iz Atine, kucanja Danilovića preko Sabonisa i svih trojki Djordjevića. Ne bih ni ono finale OI96 i 30tak egal minuta sa Amerika, i svu njihovu nervozu zbog tesnog rezultata, dok se konačno sredinom četvrte četvrtine nisu odlepili. Zlata odbojkaška i Grbićevog bloka nakon, što je sa "tribina" vratio loptu u igru. Ništa od pomentog, kao ni sve ostale uspehe, ne bih menjao ni za šta, pa ni za SP u fudbalu. Onom ko bi ga menjao ili na bilo koji način pomislio o tome, neka mu služi na čast, sram da ga bude, ako takav sram uopšte može da oseća.
    (Vladan R, 19. jun 2019 20:30)

    # Link komentara

  2. Posteno pitanje za sve, i poštene u nepoštene, Srbe: da možete koliko biste zlata u mlađim fudbalskim kategorijama ili bilo koje zlato u bilo kom sportu menjali ne za učešće u finalu sp-a jer to je neorocenjivo, već za makar polovinu učešća Hrvatske na ep i sp?
    (Tina Bo, 19. jun 2019 19:05)

    # Link komentara

  3. Na hrvatskim sajtovima bilo koja informacija vezano za Srbiju, 0 komentara!
    Na srpskim sajtovima bilo sta vezano za Hrvatsku, pogotovo sport, stotine komentara. Kompleksi?
    (warlock, 19. jun 2019 07:43) # Link komentara

    A zasto ti viris preko plota? Kompleksi?
    (Ganci, 19. jun 2019 11:53)

    # Link komentara

  4. Nikola Vlašić: "Mi smo Hrvati, možemo da se vratimo."
    (petrica kerempuh, 19. jun 2019 09:53)

    # Link komentara

  5. koja je razlika izmedju nogometasa i fudbalera?

    nogometasi gube od rumunia 4 1 , a fudbaleri od austrije 2 0 ?
     (Soker Ekspert, 19. jun 2019 08:17)

    # Link komentara

  6. Mladi Rumuni su bili bolji od mladih vatrenih i to su pokazali. Doduše Hrvati su imali veliki peh u 10 min im se povredio najbolji fudbaler i standardni A reprezentativac Brekalo a to što im je 3-ći fudbaler po kvalitetu Duje Ćaleta Car otkazao prvenstvo ne umanjuje njihovu bezidejnost i slabu igru.Ova igra ne ohrabruje i Hrvatska po prikazanom nema prave naslednike za Modrića Rakete Mandže i ostalih njihovih velikana.
    (Danilo, 19. jun 2019 07:53)

    # Link komentara

  7. Puškaš, Hađi, Bulut...Rumuni su klasa za Hrvate koji vrednog pomena imaju samo mlađeg brata Blanke Vlašić.
    (toni bandera, 19. jun 2019 07:47)

    # Link komentara

  8. Na hrvatskim sajtovima bilo koja informacija vezano za Srbiju, 0 komentara!
    Na srpskim sajtovima bilo sta vezano za Hrvatsku, pogotovo sport, stotine komentara. Kompleksi?
    (warlock, 19. jun 2019 07:43)

    # Link komentara

  9. dobi i ti?
    dobi.
     (leBru, 19. jun 2019 02:33)

    # Link komentara

  10. @Huan

    Pozdrav iz Argentine
     (spin, 19. jun 2019 00:24)

    # Link komentara

  11. @fudbaler lol ap kad smo vec kod drhtanja tako ste i vidrhtali u sred Bg pa ste morali Sulejmaniju lomiti nogu
    (samo ti cuti, 18. jun 2019 23:59)

    # Link komentara

  12. Šarena laža
    Zasto bi rezultat naseg mentaliteta bio nas fudbal? Sta je sa kosarkom, odbojkom, vaterpolom?
    Slazem se da je cinjenica da su rezultati prosek! Medjutim, poredjenje Mamica nije relevantno, covek je u Dinamu pravio rezultate kakve ostali mogu da sanjaju kao i transfere! Kod nas su hapsili Dzajica i Cvetkovica ali pod njihovim vodjstvom Zvezda osvoji naj vrednije trofeje!
    (komentari, 18. jun 2019 23:58)

    # Link komentara

  13. @zapjeva i tompsona jel on nastupa za Hrvatsku ? Odgovor je NE
    (pises gluposti, 18. jun 2019 23:58)

    # Link komentara

  14. (Ilidža, 18. jun 2019 23:37)

    Sta dobijes kad ukucas "Bosnia" na youtube?! Dobijes video not found
    (Daidza i muidza, 18. jun 2019 23:57)

    # Link komentara

  15. Evo ne trebate osvojit medalju, probajte se samo nadigravat s ovim nogometnim velesilama na velikim smotrama.  
    SP 98. Hrvatska-Njemačka 3:0.   
    Za treće mjesto Hrvatska-Nizozemska 2:1.   
    SP 02. Hrvatska-Italija 2:1.   
    EP 08. Hrvatska-Njemačka 2:1.  
    EP 2016. Hrvatska-Španjolska 2:1  
    SP 2018 Hrvatska-Argentina 3:0  
    SP 2018 Hrvatska-Engleska 2:1  
    LN Hrvatska-Španjolska 3:2 
    (lol, 18. jun 2019 22:45) 

    Da, da par slucajnih pobeda je sigurno vaznije od Zvezdine evropske i svetski titule. Probajte nekad nesto da osvojite
    (Huan, 18. jun 2019 23:12)

    Ako nisi gledao te utakmice jel ti brojiš bre, koliko puta su pobedili fudbalske velesile na Evropskom i SP-u.
     (Huan sramota Srbije, 18. jun 2019 23:57)

    # Link komentara

  16. Da, da par slucajnih pobeda je sigurno vaznije od Zvezdine evropske i svetski titule. Probajte nekad nesto da osvojite
    (Huan, 18. jun 2019 23:12)

    Na osvajanju titule bunkericom ala grcka svaka cast, no meni je draze i ne osvojit al odigrat hrabro i za pamcenje pa i ako su i porazi u pitanju. A ove slucajne pobjede, pa npr sta meni moze zamjeniti pobjedu protiv engleza koja nama nije znacila nista a englezima sve. Kad god mi je tesko odem na yt i upalim i to na bosanskog komentatora pa kad kaze da ce mclaren visit na big benu jer engleska ne ide na euro jer smo ju unakazili u hramu nogometa. Srce napunjeno pozitivom, pa ko to moze platit? Ne mos ti shvatit sta znace te slucajne pobjede za nase duse zaludjene nogometom
     (croata, 18. jun 2019 23:57)

    # Link komentara

  17. Nogometnoj "velesili" nakon Madjarske,lekcije pocela da deli i Rumunija.Jos nisam video "velesilu" za koju su Madjarska i Rumunija velesile.No,nema brige komsije.Vi ste velesila u vasoj mitomaniji to je vaznije nego sta semafor kaze
    (Madjarska i Rumunija sile za Hrvatsku i u fudbalu i kosarci, 18. jun 2019 23:53)

    # Link komentara

  18. Hrvati viceprvaci sveta.
    U kvalifikacijama za evropsko dele drugo mesto sa slovackom,3 boda manje od madjara koji su igrali utakmicu vise.
    Nas šiša jedan luksemburg,ukrajina nas ponizila a portugalija ima da nas odere na jesen.
    Ima boga da molimo da uspemo na evropsko preko liga nacija,i mi podcenjujemo hrvate?
    O muko i bedo
    (Umesto napred, mi nazad, 18. jun 2019 23:38)

    # Link komentara

  19. I upravo zbog ovakvih svadja I jesmo I mi I vi tu gdje jesmo Al ne u sportu vec sto se zivota tice.. Jedan narod isti jezik podijeljeni izmedju velikih sila pomocu politicara I religije. Jer njima upravo pase ovo sagledajte 90te I ko je na vlasti dns, u nas Hdz I dalje pljacka, u Bih izetbegovic dinastija, u vas Sns, malo ispod Milo I tako vec 30godina pa se cudite sta mlado sve odlazi I sta nitko ne vidi buducnost na ovim Bogom danim prostorima sto se plodnosti zemlje, klime, ciste vode.. Do kad mislimo svi na ovcaru, srebrenicu povlacit pitanje jasenovca pa mi bleiburg pa to nema nigdje,a morat shvatiti da ti ljudi sta su ubijali I klali su to radili ne zato sto su zeljeli vec jer Im je rece no I zatrovali um mrznjom isto kao I nama dns. Ali zamislite se svi koji sebe smatrate sebe vjernicima(bilo koje od ove 3)gdje vam je oprost I zasto nemozemo okrenit novi list I krenit zivit ko ljudi jer je zivot kratak I mrznja ne vodi nicemu vec mrznji. Je.. Vas nogomet, cece, severine amo maknit ovu bagru pozatvarat ih u zatvore, oprostit svojoj braci, okrenit novi list I krenit u zivot kakav svi zasluzujemo Al ne po bijelom svijetu vec na prostorima koje svi zovemo svojim domom. Znan da ovaj post nema veze s temom Al realno pun mi je k ovih svadja na dnevoj bazi koje svima zagorcavaju zivot. Lijep pozdrav!
    (Istina, 18. jun 2019 23:37)

    # Link komentara

  20. Ukucajte "serbia" i "croatia" u Youtube.
    O Hrvatskoj ce izbaciti na hiljade klipova o fudbalu pa ljepote mora i obale.
    O Srbima izbaci cevape, pljeske, nesto kosarke i huligane i sestardu od argentine.
    Ko ne vjeruje neka provjeri.
    Kao komsija jednima i drugima mogu da vam porucim Srbi da ne mozete u istu recenicu sa Hrvatima u fudbalu. Ni oni s vama u kosarci. Tacka.
    (Ilidža, 18. jun 2019 23:37)

    # Link komentara

  21. Sad ce oni da ti kazu da imaju dječju titulu, kao i velesila Gana :D 
    Ma s kim da se oni nadigravaju, sa Iranom mozda. 
    U 28 godina jednom pobijedili Njemce. 
    To je njihova cijela nogometna povijest u nogometu za odrasle.
    (Odbojka u krvi, 18. jun 2019 23:10)

    Nismo mi Nemačku nadigrali, nego nas je sreća po*rala. Pogodak Jovanovića zapalio je celu Srbiju. Isključenjem Klosea Srbija je bila još korak bliže trijumfu. Istina da smo sve vreme meča drhtali, jer su munje sevale sa svih strana Nemci su sa igračem manje kidisali na naš gol, ali na kraju se dobro završilo za "orlove". 
     (fudbaler grga, 18. jun 2019 23:35)

    # Link komentara

  22. samo vi milsite da ste svetsko cudo u sportu a prava istina je da je Srbija daleko daleko ispred, posebno kad se pogledaju sve medalje s EP SP OI zajedno , osim toga Miocic ne nastupa za vas vec USA
    (ne pisi gluposti,

    Kazes Miocic za USA?
    A cijom zastavom se diči pred kamerama kad razbije protivnika?
    Srpskom mozda? :D
    (A zapjeva i thompsona, 18. jun 2019 23:35)

    # Link komentara

  23. Cekaj, Srbi se smeju Hrvatima u fudbalu?
    Hrvati velesila za nas,da li stvarno da po deci sudimo koliko su oni jaki?
    Pa pokazali su to proslo leto, i u leto '98.
    Srbenda sam, ne volim hrvate,ali me sram naseg bednog mentaliteta.
    (Bedni smo, 18. jun 2019 22:54)

    I treba da te sramota.Vi Hrvati ste najbednijeg mentaliteta.Ducic sve objasnio
    (Bedni ste, 18. jun 2019 23:33)

    # Link komentara

  24. Odrali ih rumuni, ipak ima i gorih od nasih. Gledao sam mec, stvarno su komsije igrale gore od nas...
    (C i n i k, 18. jun 2019 22:32)

    Nema gorih od vas. Imali ste 1 (jedan haha) shot on target protiv Austrije a u cetvrtak vas cekaju napaljeni Njemci koji su puno brzi i precizniji od Austrije.
    (vinko, 18. jun 2019 23:33)

    # Link komentara

  25. Po komentarima se vidi koliko smo slicni jedni drugima. Koliko god mi bjezali od toga slicnost je sve veca. Samo nasladjivanje i ruganje. Uspjeh je potpun ne samo ako MI ili VI pobijedimo, nego I kada komsiji crkne krava. Zapitate li se nekada kakvi smo Mi svi ljudi moji. A mozda ja nisam prava osoba za ove portale, ali ne mogu vas vise slusati jer ispada da ste u vecini a niste. Pozdrav za sve Koji razmisljaju slicno kao I ja.
    (ivano4256, 18. jun 2019 23:32)

    # Link komentara

  26. Sad ce oni da ti kazu da imaju dječju titulu, kao i velesila Gana :D
    Ma s kim da se oni nadigravaju, sa Iranom mozda.
    U 28 godina jednom pobijedili Njemce.
    To je njihova cijela nogometna povijest u nogometu za odrasle.
    (Odbojka u krvi, 18. jun 2019 23:10)

    U 100 godina nijedan trofej.Dvaput slucajno pobedili na penale.To je vasa cela fudbalska istorija.Srpska su 4 titule
    (Glineni golubovi i zmajevi u krvi, 18. jun 2019 23:29)

    # Link komentara

  27. Čestitam komšije!
    (Pera, 18. jun 2019 23:28)

    # Link komentara

  28. @he ha cibosi daleko ste vi iza Srbije u sportskim rezultatima, i cemu svojatanje Miocica kad on nastupa za USA
    (slabo ti pratis ,zato i lupetas, 18. jun 2019 23:25)

    # Link komentara

  29. (hea hea cibosi, 18. jun 2019 22:35)

    Bitno da ti u to verujes kralju. Vasa dva slucajna penala i jesu u rangu vaterpola.Znas sta je docek? Docek je kad dodju svetski prvaci iz Indianapolisa posle pobede nad Drim timom, i kad dodje Djokovic posle osvajanje Vimbldona kada je postao prvi na svetu. Ali mali si ti kralju, pamtis samo golubove i zmajeve, to je vasa specijalnost
     (Broj trofeja-Hrvatska 0 Srbija 4, 18. jun 2019 23:23)

    # Link komentara

  30. Nije tocno jer Dinamo je pobjedio Kup UEFA 1967.
    (Danijel-Split, 18. jun 2019 23:00)

    Nije nikakav hejt ali Kup UEFA/Liga Evrope se igra od 1971 godine, na listi osvajača tog turnira nema imena Dinama, to je valjda neka preteča tog takmičenja ali nikako nije isto.
     (SUPERMAN, 18. jun 2019 23:17)

    # Link komentara

  31. Evo ne trebate osvojit medalju, probajte se samo nadigravat s ovim nogometnim velesilama na velikim smotrama. 
    SP 98. Hrvatska-Njemačka 3:0.  
    Za treće mjesto Hrvatska-Nizozemska 2:1.  
    SP 02. Hrvatska-Italija 2:1.  
    EP 08. Hrvatska-Njemačka 2:1. 
    EP 2016. Hrvatska-Španjolska 2:1 
    SP 2018 Hrvatska-Argentina 3:0 
    SP 2018 Hrvatska-Engleska 2:1 
    LN Hrvatska-Španjolska 3:2
    (lol, 18. jun 2019 22:45)

    Da, da par slucajnih pobeda je sigurno vaznije od Zvezdine evropske i svetski titule. Probajte nekad nesto da osvojite
     (Huan, 18. jun 2019 23:12)

    # Link komentara

  32. Evo ne trebate osvojit medalju, probajte se samo nadigravat s ovim nogometnim velesilama na velikim smotrama.
    SP 98. Hrvatska-Njemačka 3:0.
    Za treće mjesto Hrvatska-Nizozemska 2:1.
    SP 02. Hrvatska-Italija 2:1.
    EP 08. Hrvatska-Njemačka 2:1.
    EP 2016. Hrvatska-Španjolska 2:1
    SP 2018 Hrvatska-Argentina 3:0
    SP 2018 Hrvatska-Engleska 2:1
    LN Hrvatska-Španjolska 3:2
    (lol,

    Sad ce oni da ti kazu da imaju dječju titulu, kao i velesila Gana :D
    Ma s kim da se oni nadigravaju, sa Iranom mozda.
    U 28 godina jednom pobijedili Njemce.
    To je njihova cijela nogometna povijest u nogometu za odrasle.
    (Odbojka u krvi, 18. jun 2019 23:10)

    # Link komentara

  33. @he ha cibosi samo vi milsite da ste svetsko cudo u sportu a prava istina je da je Srbija daleko daleko ispred, posebno kad se pogledaju sve medalje s EP SP OI zajedno , osim toga Miocic ne nastupa za vas vec USA
    (ne pisi gluposti, 18. jun 2019 23:09)

    # Link komentara

  34. Takodje i pamte 6:0 od Spanije za narednih 1000 godina 
    (Huan, 18. jun 2019 22:38) 

    Jedna od najboljih metoda pamćenja gradiva jeste njegovo ponavljanje. Ponavljanje naučenog treba da vršite neposredno pre nego što se zapamćeno počne gubiti.

    Onaj antologijski meč sa Holandijom 1:6 još se prepričava. I to sa Crnogorcima kad smo bili najjači.

    Gaučosi su nas počistili teniskim rezultatom u dva meča na velikim takmičenjima - 6:0, 6:0!   
    Najpre, na Olimpijskim igrama u Atini, a u Gelzenkirhenu viđen je drugi set istog meča, sa istim rezultatom
     (fudbaler grga, 18. jun 2019 23:07)

    # Link komentara

  35. Hahaha i vi se jos uvek slavite da su neke dece pobedili sa U19 i U20

    Jedino sta broji u fudbalu je A tim , i nas A tim je bio u finalu

    Da bih sad mi igrali protiv vas u ligu nacija , pobjedit cemo vas sigurno 4:0
    (Ante, 18. jun 2019 23:07)

    # Link komentara

  36. [link]
    Luis Figo velikan, lijepo objasnio tko je gazda u regiji. Ali ne, mitomani od tastature bolje znaju :D
    (Odbojka u krvi, 18. jun 2019 23:07)

    # Link komentara

  37. Cekaj, Srbi se smeju Hrvatima u fudbalu? 
    Hrvati velesila za nas,da li stvarno da po deci sudimo koliko su oni jaki? 
    Pa pokazali su to proslo leto, i u leto '98. 
    Srbenda sam, ne volim hrvate,ali me sram naseg bednog mentaliteta.
    (Bedni smo, 18. jun 2019 22:54)

    Lakše zaceljuje kad komšiji crkne krava, po tome smo poznati, i mi i komšije.
     (nebaCar, 18. jun 2019 23:04)

    # Link komentara

  38. Gradjani Hrvatske od 7 do 107 godina ne pamte da je neki hrvatski klub ili reprezentacija podigla trofej.Ali zato pamte da je Crvena zvezda evropski i svetski prvak,a srpska mlada reprezentacija isto to takodje.Takodje i pamte 6:0 od Spanije za narednih 1000 godina
    (Huan, 18. jun 2019 22:38

    Nije tocno jer Dinamo je pobjedio Kup UEFA 1967.
    (Danijel-Split, 18. jun 2019 23:00)

    # Link komentara

  39. Nasa mlada reprezentacija osvoji i evropsko i svetsko prvenstvo pre 3 godine. To sto se u A timu mesatari sa selektorima koji rade po menadzerskoj direktivi to je sad nesto drugo. Bolje rezultate imate sa A timom, to je tacno medjutim da ste nedostizni daleko od toga! Sa postenim selektorom bili bi rame uz rame, pa videlo se nedavno kad ste nas pobedili jedva u Zagrebu i nereseno u Beogradu a realno u tom momentu mogli ste 5:0 obe da nas dobijete! Videlo se da imate dozu straha od neuspeha protiv nas, od tima gde Mihajlovic igra sa Scepovicem u napadu ( seca li se uopste njega neko )!
    (komentari,

    Ma o kojim ti bre mladima pricas?
    Otkad je to relevantan dečji uzrast kao pokazatelj uspeha jedne zemlje?
    Jesu li i Ganci sila zbog dečke titule?
    Mesetari kazes? Nama je uvek neko drugi kriv.
    Eno ti mesetara i u hrvatskom savezu, mamic im pobegao u bosnu mesec dana pre mundijala od zatvora, pa hrvati postadose viceprvaci sveta!
    Kada cemo da prestanemo da sebe lazemo?
    Rezultat naseg mentaliteta je nas fudbal, nula medalja,prosek,otkad postojimo.
    (Šarena laža, 18. jun 2019 22:59)

    # Link komentara

  40. Mita Mitoman bekrija

    kad pricas dominacija u nekoliko sportova jer se mi kak ti tjesimo nogometom. pa dobro ajde ovako. atletika blanka sandra i ostali.. rukomet ,borilacki sportovi cro cop drvis miocic, zimski sportovi ivica janica, vaterpolo ,tenis. u svim tim sportovima imamo vrhunske rezultate plus taj nogomet kojim se kak ti tjesimo . kad saberes medalje i uspjehe u svim tim sportovina znajuci da nas ima samo 4 miliona dodes do zakljucka da smo svjetsko cudo sto i jesmo. Pa cak i u kosarci u kojoj smo zivi ocaj imamo dva najveca kluba na ovim prostorima. sas bi vecina vas rekla mi bolji u tenisu vaterpolu kosarci . jeste istina vise medalja imate na reprezentativnom nivou ,ali isto tako na klupskom nivou smo mi u kosarci vaterpolu neprikosnoveni na ovim prostorima kao sto naravno zvezda je bila prvak europe u nogometu sto se ne moze pobit iako smo mi nogometna sila u reprezenativnom smislu kao sto ste vi u kosarkaskom. kako bi se reklo ko razume shvatit ce
     (hea hea cibosi, 18. jun 2019 22:58)

    # Link komentara

  41. Da zavrsim ove diskusije.

    Vrednost na transfermarkt-u:

    Srbija: 347 miliona
    Hrvatska: 291 miliona
    (Daki, 18. jun 2019 22:55)

    # Link komentara

  42. Cekaj, Srbi se smeju Hrvatima u fudbalu?
    Hrvati velesila za nas,da li stvarno da po deci sudimo koliko su oni jaki?
    Pa pokazali su to proslo leto, i u leto '98.
    Srbenda sam, ne volim hrvate,ali me sram naseg bednog mentaliteta.
    (Bedni smo, 18. jun 2019 22:54)

    # Link komentara

  43. (Zagrebački, 18. jun 2019 22:28)

    Nagrade... a trofeji?

    Ima li vas urezanih na nekom peharu? "Ušatom" nekom recimo...

    A aprpopo nagrada... i dalje nigde hrvata u TIMU SVIH VREMENA! Dragan Džajić.

    Pa ste vi nama nedostižni? Vi ste nama nedostižni samo po zlu, patologiji i kompleksima...

    Da ovde sad ne ulazim u priču sa luzerima... i drugim NAGRADAM I TROFEIJMA... drugo i treće mesto su uspeh... treće mesto još veće.

    Najpre zbog onih fudbalera tada koji su bili čista moć. Odučili frnacuze fudbalu, ali karma je k**va! Neki je zovu Lilijen Tiram.

    Posle se zvala Yugolsavija pa ste ostali brončani, a doma.

    Ovi srebrni su posebno slatki koliko srbadije među njima...

    Ja jedino na čemu skidam kapu, to jeste kontinuitet, i što ste zadnjih 20 godina doktori serinorskog fudbala jer kako se takmičenja približavaju kraju, tako ste vi sve bolji. Ali karma... zvana zadnji sekundi... mora daj e nečim stečena.

    Posle zilion takvih karmi, kad se najmanje iko na svetu nadao, posebno kladionice... mislim da vas oni jedini ljube jače nego Kolinda vas i francuze... karma malo vratila za realan trud i znanje i prikazano.

    U svakom slučaju... nije historiaja počela 1992. niti se završava 2019., možda ćete vi sa tim supesima u UEFA i FIFA muzej pre nego i slutite...a?
    (Nogometni savez Italije i Mađarske, pa i Srbije imaju neke pretenzije..., 18. jun 2019 22:53)

    # Link komentara

  44. Gradjani Hrvatske od 7 do 107 godina ne pamte da je neki hrvatski klub ili reprezentacija podigla trofej.Ali zato pamte da je Crvena zvezda evropski i svetski prvak,a srpska mlada reprezentacija isto to takodje.Takodje i pamte 6:0 od Spanije za narednih 1000 godina
    (Huan, 18. jun 2019 22:38)

    Nije bas tocno jer je Dinamo pobjedio kup UEFE 1967 godine.
    (Hrvoje, 18. jun 2019 22:50)

    # Link komentara

  45. Fifa ranking 34., 18. jun 2019 22:03) 

    To u šta ste vi izrasli - ne dao Bog nikom više ta tako izraste. Bolje Kvazimodo čovek da bude, ali u duši čitav, nego vice prvak u iluziji tisućljetnje kulutre i srebro u fudbalu, i to današnjem fudbalu kad nema prljavijeg sprota zato ste i uspešni na tom polju, đavo bodri svoje i "uzvisuje". Ako se razumemo, a sumnjam. Da se pakao i raj mogu razumeti, ne bi pakao raj mrzeo, niti bi bili razdvojeni... 

    Što se tiče mitomanije... kako se naziva to kad konjušar i kmet nije preguslo istoriju svoju i guslama i perom i mastilom, nego po Tompsonovim pesmama i dvočasovnom emisijom na Histori čanelu? Realnost i zdravoumlje? 

    Ako ti je fudbal i Modrić uteha, mi ćemo evo da se tešimo Svetim Savom, Teslom, Obilićem, Lazarom, sa dve carske glave u vetrini istočnom i zapadnom, SA APSOLUTNOM DOMINACIJOM U NEKOLIKO SPOROTVA između ostalog i jednim kojeg gledaju ugledni ljudi iz kulture, dok vas gledaju pijani i bezumni i nesvesni paćenici vođeni psihologijom rulje i mase, i gde je najupečatljiviji detalj vaše epohalnog dsotignuća kao društva, sa sve srbima naravno kao najistaknutijim šarafovima, Kolinda koja ljubi 30ak fudbalera na terenu! 

    Hrvati nemaju mitomaniju, oni JESU mitomanija!
    (Mita "Mitoman" Bekrija, 18. jun 2019 22:32)

    A ti si promašio ceo fudbal, odi na rubriku kulturua.
     (q, 18. jun 2019 22:49)

    # Link komentara

  46. Evo procjeni sam. 
    Gradjani Srbije od 30 do 35 god se ne sjecaju kako je to kad njihova reprezentacija igra na EP-u. A to znači da je ljudima u Srbiji prošlo pola života, a da se ne sjecaju nastupa srpske reprezentacije s EP-a. A stariji od 30-35 s mucninom se sjecaju Eura dvijetisućite i 6:1. 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lol, 18. jun 2019 22:22) 

    Gradjani Hrvatske od 7 do 107 godina ne pamte da je neki hrvatski klub ili reprezentacija podigla trofej.Ali zato pamte da je Crvena zvezda evropski i svetski prvak,a srpska mlada reprezentacija isto to takodje.Takodje i pamte 6:0 od Spanije za narednih 1000 godina
    (Huan, 18. jun 2019 22:38)

    Evo ne trebate osvojit medalju, probajte se samo nadigravat s ovim nogometnim velesilama na velikim smotrama.
    SP 98. Hrvatska-Njemačka 3:0. 
    Za treće mjesto Hrvatska-Nizozemska 2:1. 
    SP 02. Hrvatska-Italija 2:1. 
    EP 08. Hrvatska-Njemačka 2:1.
    EP 2016. Hrvatska-Španjolska 2:1
    SP 2018 Hrvatska-Argentina 3:0
    SP 2018 Hrvatska-Engleska 2:1
    LN Hrvatska-Španjolska 3:2
     (lol, 18. jun 2019 22:45)

    # Link komentara

  47. (Ante, 18. jun 2019 21:29)

    [link]

    [link]

    [link]

    [link]

    Ante ako se nisi šlogirao mogu ja još dodati koje finale...

    E moji, vi ste Jugolsaviji značili koliko sad EU - NIŠTA!

    A da se napravimo i blesavi da ste doprineli...

    PRAVNI NASLEDNIK JE SRBIJA!
    (I sve ovo je na kontu SRBIJE... mučenici kojima historija počinje 1992..., 18. jun 2019 22:43)

    # Link komentara

  48. Ajde nek bude u ligu nacija Hrvatska - Srbija , i nek bolji pobedi , ali ako izgubite da ne budu onda izjave kao „mi smo bili u finalu“ , „viceprvak sveta“ !

    Kada se igra medjusobno e tu se najbolje vidi ko je bolji , jeste da ste pobedili nas pre 6 godina , ali tad smo imali vrlo los tim , sada su skroz druga vremena
    (Daki, 18. jun 2019 22:39)

    # Link komentara

  49. Zagrebački
    Nasa mlada reprezentacija osvoji i evropsko i svetsko prvenstvo pre 3 godine. To sto se u A timu mesatari sa selektorima koji rade po menadzerskoj direktivi to je sad nesto drugo. Bolje rezultate imate sa A timom, to je tacno medjutim da ste nedostizni daleko od toga! Sa postenim selektorom bili bi rame uz rame, pa videlo se nedavno kad ste nas pobedili jedva u Zagrebu i nereseno u Beogradu a realno u tom momentu mogli ste 5:0 obe da nas dobijete! Videlo se da imate dozu straha od neuspeha protiv nas, od tima gde Mihajlovic igra sa Scepovicem u napadu ( seca li se uopste njega neko )!
    (komentari, 18. jun 2019 22:39)

    # Link komentara

  50. Xnodeh,
    I Steaua je bila prvak Evrope,a Gana prvak sveta sa U21.(sve ko i mi)
    Sta to znaci da su Ganci i Rumuni bolji od Hrvata u fudbalu?
    Hrvati su osvojili medalje kakve mi mozemo da sanjamo za 3 zivota.
    Ne blamiraj vise normalni srpski narod,keve ti
    (Novi Beograd, 18. jun 2019 22:21)

    To znaci da su trofejniji od njih!Pricamo o trofejnoj fudbalskoj naciji,ne o trenutnoj formi reprezentacije.To se stalno menja.Trofeji su ono sto ostaje.
    Ne blamiraj vise normalni srpski narod,keve ti
    (Nisam Xnodeh ali ti jesi Hrvat, 18. jun 2019 22:39)

    # Link komentara

  51. Evo procjeni sam.
    Gradjani Srbije od 30 do 35 god se ne sjecaju kako je to kad njihova reprezentacija igra na EP-u. A to znači da je ljudima u Srbiji prošlo pola života, a da se ne sjecaju nastupa srpske reprezentacije s EP-a. A stariji od 30-35 s mucninom se sjecaju Eura dvijetisućite i 6:1.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lol, 18. jun 2019 22:22)

    Gradjani Hrvatske od 7 do 107 godina ne pamte da je neki hrvatski klub ili reprezentacija podigla trofej.Ali zato pamte da je Crvena zvezda evropski i svetski prvak,a srpska mlada reprezentacija isto to takodje.Takodje i pamte 6:0 od Spanije za narednih 1000 godina
    (Huan, 18. jun 2019 22:38)

    # Link komentara

  52. broj trofeja hrvatske 0 srbije 4

    kralju pa ti ni sam ne vjerujes sta pricas. ta djecja natjecanja u 19 20 21 itd su po gledanosti u rangu vaterpola. Hrvatska je bila 2 i 3 na svijetu u najvaznijoj sporednoj stvari na svijetu. svega ne koliko repreznatcija u nogometu su bili prvaci svijeta. svjetsko prvenstvo u nogometu se ne moze mjeriti ni sa jednim sportom cak niti blizu po popularnosti. to sve govorim u korist nogometa naravno. biti drugi i treci na svijetu u nogometu je itekako znak da je Hrvatska velesila kao i npr Nizozemska koja takoder nikad nije bila prvak svijeta a oduvijek su velesila. Za kraj ,zelim ti da makar jednom dozivis taj osjecaj koji smo mi prozivljavali prosll ljeto. vjeruj nenadmasivo je to. nikakvi doceci rukometasa vaterpolista ivice janice ivanisevica itd se ne mogu mjeriti sa time , sa tih velicanstvemih mjesec dana u ljeto 2018g. poz vjerujem da je tako bilo i 98 ali se slabo sjecam bio sam mali jos
     (hea hea cibosi, 18. jun 2019 22:35)

    # Link komentara

  53. (Fifa ranking 34., 18. jun 2019 22:03)

    To u šta ste vi izrasli - ne dao Bog nikom više ta tako izraste. Bolje Kvazimodo čovek da bude, ali u duši čitav, nego vice prvak u iluziji tisućljetnje kulutre i srebro u fudbalu, i to današnjem fudbalu kad nema prljavijeg sprota zato ste i uspešni na tom polju, đavo bodri svoje i "uzvisuje". Ako se razumemo, a sumnjam. Da se pakao i raj mogu razumeti, ne bi pakao raj mrzeo, niti bi bili razdvojeni...

    Što se tiče mitomanije... kako se naziva to kad konjušar i kmet nije preguslo istoriju svoju i guslama i perom i mastilom, nego po Tompsonovim pesmama i dvočasovnom emisijom na Histori čanelu? Realnost i zdravoumlje?

    Ako ti je fudbal i Modrić uteha, mi ćemo evo da se tešimo Svetim Savom, Teslom, Obilićem, Lazarom, sa dve carske glave u vetrini istočnom i zapadnom, SA APSOLUTNOM DOMINACIJOM U NEKOLIKO SPOROTVA između ostalog i jednim kojeg gledaju ugledni ljudi iz kulture, dok vas gledaju pijani i bezumni i nesvesni paćenici vođeni psihologijom rulje i mase, i gde je najupečatljiviji detalj vaše epohalnog dsotignuća kao društva, sa sve srbima naravno kao najistaknutijim šarafovima, Kolinda koja ljubi 30ak fudbalera na terenu!

    Hrvati nemaju mitomaniju, oni JESU mitomanija!
    (Mita "Mitoman" Bekrija, 18. jun 2019 22:32)

    # Link komentara

  54. Odrali ih rumuni,ipak ima i gorih od nasih.Gledao sam mec, stvarno su komsije igrale gore od nas, a mislio sam da su ovi nasi "fudbaleri"najgori..
     (C i n i k, 18. jun 2019 22:32)

    # Link komentara

  55. Od kad se pojavio fudbaler grga mijenja nickive k'o kameleon.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lol, 18. jun 2019 22:11)

    Svi ovde znaju da si fudbaler grga ti mali Kroasanu.
    (lol kameleon, 18. jun 2019 22:28)

    # Link komentara

  56. Viceprvaka sveta ne treba da interesuje 34. reprezentacija, a sigurno nije viteski, casno i dostojanstveno prozivati protivnika, ma ko to bio. E, to je, izmedju ostalih, jos jedan od razloga, zbog kog Hrvatska, uprkos srecnom finalu, nije, i nikad nece biti, fudbalska velesila.
    (beogradski,

    Nisu Hrvati velesila sto su igrali finale SP.
    Hrvati su igrali i osvojili 3.mjesto sa drugom generacijom. U 20 godina. To se zove tradicija.
    Hrvati 20 god oko top 10 najboljih repr svijeta.
    Hrvati imaju Balon d'or.
    Fifa the best
    Uefa the best
    Zlatnu kopacku SP-a
    Zlatnu loptu SP-a
    Hrvati su 20-ak puta pobjedjivali najvece nogometne nacije: Spanjolsku Argentinu Italiju Njemacku Nizozemsku
    E zato je Hrvatska sila, upisi u Yourube "croatia", pa "serbia", pa ces shvatiti da vas u svijetu nitko ne percipira ni kao malu nogometnu zemlju, kamo li veliku!
    Za vas bili i ostali NEDOSTIŽNI.
    (Zagrebački, 18. jun 2019 22:28)

    # Link komentara

  57. Nema vece komedije od suseda Hrvata,koji svoje frustracije radi objektivnog stanja njihovog fudbala koje se godinu dana vec iskazuje,nakon onog laznog stanja izazvanog slucajnim penalima i srecnim zrebom,koji misle da su Srbe uvredili spominjanjem odbojke!Zamislite,koji IQ mora da ima neko ko se hvali sopstvenim neznanjem i sramotom! Odbojka je sport cija Svetska federacija je zvanicno federacija sa najvise clanica na svetu od svih sportova! Odbojka se jedina uz fudbal igra apsolutno na svim kontinentima,te postoji najmanje 30 sila i jos 20 jakih reprezentacija sirom sveta sposobnih da pobede jedna drugu.Francuska,Spanija,Italija,Nemacka,Poljska,Ceska,Bugarska,Turska,Rusija,Srbija,Portugal,Belgija,Holandija,Finska,Grcka,Argentina,Brazil,Venecuela,Meksiko,Kanada,SAD,Kuba,Alzir,Egipat,Kamerun,Japan,Kina,Iran,Australija...Sve su to reprezentacija iz vrha,ili pri vrhu svetske odbojke.A gde je tu "sportska nacija" Hrvatska? Nema je.Tako da,dragi Hrvati,silo u pucanju golubova i pustanju zmajeva,znajte da je nama Srbima,status odbojkaske velesile ogroman ponos,te da spominjanjem odbojke pokazuje svoje komplekse,a ne nase uvrede
    (Spanija 6 Hrvatska 0, 18. jun 2019 22:26)

    # Link komentara

  58. Austrija- tako ste govorili i za Halilovica, Caleta Cara, onog sto je otisao u Juve, pa za sada nista od njih. Uzivajte u ovoj generaciji dok mozete jer vam je buducnost vrlo sumnjiva.
    (bocko, 18. jun 2019 22:23)

    # Link komentara

  59. Trenutno da , ali procvetalo u Rusiji, a vama jos nije, a i nikad nece , ni za tisucu godina.
    (Domagoj, 18. jun 2019 21:57)
    Да видиш трофеј првака света иди у Љутице Богдана у Бг. Пуса.
     (која, 18. jun 2019 22:23)

    # Link komentara

  60. Pucacu glinenih golubova,gde vam je trofej u fudbalu? 
    Gde vam je trofej sa reprezentacijom bilo seniorskom bilo juniorskom? 
    Gde vam je klub prvak Evrope? 
    Gde vam je klub prvak sveta? 
    Gde su vam igraci,clanovi kuce slavnih najvecih evropskih klubova? 
    Sad ti proceni ko je bedan,znas ti to bolje i sam.
    (Reprezentacija zvana SESTARDA, 18. jun 2019 22:13)

    Evo procjeni sam.
    Gradjani Srbije od 30 do 35 god se ne sjecaju kako je to kad njihova reprezentacija igra na EP-u. A to znači da je ljudima u Srbiji prošlo pola života, a da se ne sjecaju nastupa srpske reprezentacije s EP-a. A stariji od 30-35 s mucninom se sjecaju Eura dvijetisućite i 6:1.
     (lol, 18. jun 2019 22:22)

    # Link komentara

  61. Pucacu glinenih golubova,gde vam je trofej u fudbalu?
    Gde vam je trofej sa reprezentacijom bilo seniorskom bilo juniorskom?
    Gde vam je klub prvak Evrope?
    Gde vam je klub prvak sveta?
    Gde su vam igraci,clanovi kuce slavnih najvecih evropskih klubova?
    Sad ti proceni ko je bedan,znas ti to bolje i sam.
    (Reprezentacija zvana SESTARDA

    Xnodeh,
    I Steaua je bila prvak Evrope,a Gana prvak sveta sa U21.(sve ko i mi)
    Sta to znaci da su Ganci i Rumuni bolji od Hrvata u fudbalu?
    Hrvati su osvojili medalje kakve mi mozemo da sanjamo za 3 zivota.
    Ne blamiraj vise normalni srpski narod,keve ti
    (Novi Beograd, 18. jun 2019 22:21)

    # Link komentara

  62. Kako netko moze biti gori od vas?
    Prosvijetli nas ;D
    (Odbojka u krvi, 18. jun 2019 21:57)

    Moze,lepo.Pogledaj jos jednom utakmicu Rumunija-Hrvatska
    (Glineni golubovi i zmajevi u krvi, 18. jun 2019 22:19)

    # Link komentara

  63. iidemo braca rumunii..
     (bg, 18. jun 2019 22:18)

    # Link komentara

  64. hrvati bre ko boginje ste..
     (bg, 18. jun 2019 22:17)

    # Link komentara

  65. Valjda viceprvaci svijeta mogu prozivati 34.reprezentaciju svijeta?
    Hrvati nisu mitomani i nemaju ocekivanja od nebitnih djecjih natjecanja, kao neki.
    Imat cemo 3-4 vrh igraca iz te generacije, kao i vi, i to je cilj ovih djecjih ep-a i sp-a....
    Kada Vlasic izraste u Modrica shvatit ces o čemu pričam.
    (Fifa ranking 34., 18. jun 2019 22:03)

    Hrvati su najveci mitomani.Zbog dva slucajna i srecna penala umislili su da su fudbalska "velesila"."Velesila" bez ijednog jedinog trofeja u fudbalu u istoriji!Vi mozete samo sami sebe da prozivate,a ne Srbiju koja ima 4 trofeja u fudbalu.A ti se bolje nadaj da Vlasic ne postane Modric,jer to samo znaci da je postao jedna prosecna prevara od fudbalera kojoj se ceo svet smeje na namestenim nagradama.Ne mozete da uzmete trofej ni u "decijem" takmicenju a kamoli odraslom
    (Broj trofeja-Hrvatska 0 Srbija 4, 18. jun 2019 22:17)

    # Link komentara

  66. Mi hrvatima nemamo sta da kazemo.
    Viceprvaci sveta,3.na svetu,Zlatna lopta, a sta smo i ko smo mi u fudbalu? Deklasiraju nas ukrajina i austrija.Oni imaju medalje sa A reprezentacijom,svetske igrace,fudbalsku tradiciju,sta mi imamo?
    Opet u vlastitoj bedi pokazujemo nas luzerski mentalitet.
    (Deki, 18. jun 2019 22:17)

    # Link komentara

  67. Valjda viceprvaci svijeta mogu prozivati 34.reprezentaciju svijeta?
    Hrvati nisu mitomani i nemaju ocekivanja od nebitnih djecjih natjecanja, kao neki.
    Imat cemo 3-4 vrh igraca iz te generacije, kao i vi, i to je cilj ovih djecjih ep-a i sp-a....
    Kada Vlasic izraste u Modrica shvatit ces o čemu pričam.
    (Fifa ranking 34., 18. jun 2019 22:03)

    Viceprvaka sveta ne treba da interesuje 34. reprezentacija, a sigurno nije viteski, casno i dostojanstveno prozivati protivnika, ma ko to bio. E, to je, izmedju ostalih, jos jedan od razloga, zbog kog Hrvatska, uprkos srecnom finalu, nije, i nikad nece biti, fudbalska velesila.
    (beogradski, 18. jun 2019 22:15)

    # Link komentara

  68. Sto mi se dogodilo da bacim sat i pol ove nogometne katastrofe,ne znam ni sam.Hrvatska nema nikakvu nogometnu perspektivu,bit ce opet 30 godina prosjecna repka.
    (Bliski vam susjed, 18. jun 2019 21:44)

    Ako je Hrvatska bila prosjecna, šta je tek bila Srbija s jednim nastupom na EP-u?
     (lol, 18. jun 2019 22:15)

    # Link komentara

  69. Odbojkašu, gdje vam je medalja sa A reprezentacijom?
    Gdje vam je Balon d'or?
    Priznanje Fife i Uefe za najboljeg igraca Svijeta i Europe?
    Gdje vam je Zlatna kopacka SP-a? Zlatna lopta SP-a?
    Sad ti procijeni tko je bijedan.
    (Bunker bus reprezentacija, 18. jun 2019 21:55)

    Pucacu glinenih golubova,gde vam je trofej u fudbalu?
    Gde vam je trofej sa reprezentacijom bilo seniorskom bilo juniorskom?
    Gde vam je klub prvak Evrope?
    Gde vam je klub prvak sveta?
    Gde su vam igraci,clanovi kuce slavnih najvecih evropskih klubova?
    Sad ti proceni ko je bedan,znas ti to bolje i sam.
    (Reprezentacija zvana SESTARDA, 18. jun 2019 22:13)

    # Link komentara

  70. Opet Xnodeh zeli glumiti Viceprvaka Svijeta, pa malo pobrkao ekavicu sa ijekavicom! 
    Zapamti Šunjica Brekala Vlasica Moru Sosa, stanovniče odbojkaska zemljice :)
    (Austrija, 18. jun 2019 21:50)

    Od kad se pojavio fudbaler grga mijenja nickive k'o kameleon.
     (lol, 18. jun 2019 22:11)

    # Link komentara

  71. Deklasirala je i nas jedna Austrija u cemu je razlika?
    U tome da su hrvati viceprvaci sveta a mi kanta za napucavanje
    (Gliša, 18. jun 2019 21:46)

    Razlika je u tome sto Srbija i dalje ima 4 fudbalska trofeja,a tvoja Hrvatska nula! A o "viceprvaku" sveta samo u godinu dana sve su rekli,Spanija,Madjarska,Tunis i Azerbejdzan.Smesan si Hrvat
    (Pisa a ne glisa, 18. jun 2019 22:09)

    # Link komentara

  72. Postali smo totalni nogometni amateri!Madjarska i Tunis nas napucavaju u seniorskome,Rumunjska u juniorskome nogometu,hrvatski nogomet polako nestaje s mape
    (Bofinn, 18. jun 2019 22:08)

    # Link komentara

  73. Neki komšija juče lepo napisa posle našeg poraza,kako ni njihovi mladi neće bolje proći protiv Rumunije i dobi brdo minusa.
    Sada,svi koji su mu lipili minuse,da mu se izvine.
    (Вељко, 18. jun 2019 22:07)

    # Link komentara

  74. A ovi nas prozivaju bede jedne
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vidim,

    Valjda viceprvaci svijeta mogu prozivati 34.reprezentaciju svijeta?
    Hrvati nisu mitomani i nemaju ocekivanja od nebitnih djecjih natjecanja, kao neki.
    Imat cemo 3-4 vrh igraca iz te generacije, kao i vi, i to je cilj ovih djecjih ep-a i sp-a....
    Kada Vlasic izraste u Modrica shvatit ces o čemu pričam.
    (Fifa ranking 34., 18. jun 2019 22:03)

    # Link komentara

  75. Dojma sam da smo najgora momcad turnira.Tko ce popunit rupe u A vrsti kad odu ovi srebrni iz Rusije,nitko ne zna,no mlada vrsta nam je uzas.Srbija ima puno bolju momcad,pa je opet izgubila,a sto tek mi da ocekujemo u nastavku sa ovom antitalentiranom momcadi,bolje da ne znamo.
    (Fabian, 18. jun 2019 22:03)

    # Link komentara

  76. Dojma sam da smo najgora momcad turnira.Tko ce popunit rupe u A vrsti kad odu ovi srebrni iz Rusije,nitko ne zna,no mlada vrsta nam je uzas.Srbija ima puno bolju momcad,pa je opet izgubila,a sto tek mi da ocekujemo u nastavku sa ovima
    (Fabian, 18. jun 2019 22:03)

    # Link komentara

  77. mi i hrvati isto mentalitet nula
     (alex, 18. jun 2019 22:01)

    # Link komentara

  78. Pa susjedi su gori od nas!
    (lazni banjalucanin

    Kako netko moze biti gori od vas?
    Prosvijetli nas ;D
    (Odbojka u krvi, 18. jun 2019 21:57)

    # Link komentara

  79. Ne cveta cvece ni u vase preduzece.
    (bzvz, 18. jun 2019 21:21)

    Trenutno da , ali procvetalo u Rusiji, a vama jos nije, a i nikad nece , ni za tisucu godina.
    (Domagoj, 18. jun 2019 21:57)

    # Link komentara

  80. A ovi nas prozivaju bede jedne
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vidim,

    Odbojkašu, gdje vam je medalja sa A reprezentacijom?
    Gdje vam je Balon d'or?
    Priznanje Fife i Uefe za najboljeg igraca Svijeta i Europe?
    Gdje vam je Zlatna kopacka SP-a? Zlatna lopta SP-a?
    Sad ti procijeni tko je bijedan.
    (Bunker bus reprezentacija, 18. jun 2019 21:55)

    # Link komentara

  81. A srbijanci jedva cekaju poraz Hrvata i hr nogometa
    (Hrvatska u finalu 2018, 18. jun 2019 21:54)

    # Link komentara

  82. To braćo Rumuni, samo jako!
     (somika, 18. jun 2019 21:52)

    # Link komentara

  83. Cestitke nasim dobrim komsijama i braci Rumunima.
    (Brano, 18. jun 2019 21:51)

    # Link komentara

  84. Tko je mogao očekivat ovaj debakl? Pa ja. Izrazito limitirana momčad.Rumunjska nam dala nogometnu lekciju.Uremović,dečko je totalno promašio nogomet,izgubljen u vrijemenu.Alen vječiti talent,toliko je već iskustva dao skupit,ne može odgovorit ni juniorskom nogometu,a što tek očekivat od njega u seniorima?! Nikola Vlašić je jedini nogometaš vrijedan pažnje,ne zbog zgoditka,već zbog onoga općenito što pokazuje u seniorskom nogometu i u A repki.Ostatak momčadi totalno fulala sve.Tko će zamjenit Rakitića,Modrića,Perišića,Vidu,Lovrena,a oni odlaze poslije EURA,neki su to več stigli najavit,ne znam...Perspektiva ove mlade vrste je NULA!U Hrvatskoj bi rekli srazmerno izborku kojem je vrsta i data na propast!Vi susjedi ste negativno iznenađenje,imate puno bolju momčad od nas,kvalificirali ste se uvjerljivo i ne znam što vam se dogodilo...
    (Jure Bilin,

    Opet Xnodeh zeli glumiti Viceprvaka Svijeta, pa malo pobrkao ekavicu sa ijekavicom!
    Zapamti Šunjica Brekala Vlasica Moru Sosa, stanovniče odbojkaska zemljice :)
    (Austrija, 18. jun 2019 21:50)

    # Link komentara

  85. Komentator na svaki gol braće Rumuna prodere se kao da je dobio sina hahaha
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 18. jun 2019 21:21)

    Uopšte nije istina, još ti ovi lupaju pluseve, komentator je bio sasvim korektan, nije on kriv što samo Rumuni pogađaju.
     (SUPERMAN, 18. jun 2019 21:50)

    # Link komentara

  86. Da ali uvek mogu da kazu da su im seniori vicesampioni sveta a fudbal se i igra zbog seniora. I oni imaju svog Radonjica zove se Halilovic...Jedino im je onaj Vlasic u mladoj ozbiljan igrac
    (sef strucnog staba, 18. jun 2019 21:49)

    # Link komentara

  87. Deklasirala je i nas jedna Austrija u cemu je razlika?
    U tome da su hrvati viceprvaci sveta a mi kanta za napucavanje
    (Gliša, 18. jun 2019 21:46)

    # Link komentara

  88. Tko je mogao očekivat ovaj debakl? Pa ja. Izrazito limitirana momčad.Rumunjska nam dala nogometnu lekciju.Uremović,dečko je totalno promašio nogomet,izgubljen u vrijemenu.Alen vječiti talent,toliko je već iskustva dao skupit,ne može odgovorit ni juniorskom nogometu,a što tek očekivat od njega u seniorima?! Nikola Vlašić je jedini nogometaš vrijedan pažnje,ne zbog zgoditka,već zbog onoga općenito što pokazuje u seniorskom nogometu i u A repki.Ostatak momčadi totalno fulala sve.Tko će zamjenit Rakitića,Modrića,Perišića,Vidu,Lovrena,a oni odlaze poslije EURA,neki su to več stigli najavit,ne znam...Perspektiva ove mlade vrste je NULA!U Hrvatskoj bi rekli srazmerno izborku kojem je vrsta i data na propast!Vi susjedi ste negativno iznenađenje,imate puno bolju momčad od nas,kvalificirali ste se uvjerljivo i ne znam što vam se dogodilo...
    (Jure Bilin, 18. jun 2019 21:27)

    Jovane ti se ne predaješ.
     (evo ja cu ti reci digidilo im se 2:0, 18. jun 2019 21:46)

    # Link komentara

  89. Bravo Rumunji! Pozdrav dobrim ljudima u Srbiji iz neovisne Istre
    (Istrijan, 18. jun 2019 21:44)

    # Link komentara

  90. A ovi nas prozivaju bede jedne
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vidim,

    Valjda viceprvaci svijeta mogu prozivati 34.reprezentaciju svijeta?
    Hrvati nisu mitomani i nemaju ocekivanja od nebitnih djecjih natjecanja, kao neki.
    Imat cemo 3-4 vrh igraca iz te generacije, kao i vi, i to je cilj ovih djecjih ep-a i sp-a....
    Kada Vlasic izraste u Modrica shvatit ces o čemu pričam.
    (Kul, bre, 18. jun 2019 21:44)

    # Link komentara

  91. Sto mi se dogodilo da bacim sat i pol ove nogometne katastrofe,ne znam ni sam.Hrvatska nema nikakvu nogometnu perspektivu,bit ce opet 30 godina prosjecna repka.
    (Bliski vam susjed, 18. jun 2019 21:44)

    # Link komentara

  92. Nogomet nam je u padu,A repka od Svjetskoga bilježi loše igre i poraze (čak 4 u godinu dana),a mlada vrsta je zalutala na EURO.Kad tebe jedna propala Rumunjska nakanta sa 4 zgoditka,onda je tu sve jasno nogometnim sladokuscima
    (TORDICA CROATIA, 18. jun 2019 21:41)

    # Link komentara

  93. Balkanska posla.Ali ipak su oni "doprvaci" sveta
     (NY, 18. jun 2019 21:41)

    # Link komentara

  94. A ovi nas prozivaju bede jedne
    (vidim, 18. jun 2019 21:19)koga briga za u21?sutra ce se zaboraviti i s kime smo igrali i kako smo prosli...
    (Zigzag, 18. jun 2019 21:40)

    # Link komentara

  95. Ja stvarno ne znam odakle nam hrabrosti da pisemo o porazima drugih nacija nakon katastrofe A reprezentacije protiv Ukrajine i jucerasnje blamaze omladinaca protiv Austrije... I to nakon sto ih bez ikakvih pokrica dizemo u nebesa, i jedne i druge, nemojte ljudi vise ko Boga vas molim!
    (Fikio, 18. jun 2019 21:39)

    # Link komentara

  96. Ja stvarno ne razumijem da se neko uzbuduje oko nogometa za mlade, ni s nase ni s vase strane..pa tu finala igraju Koreja, Ukrajina, Wales, nitko ni ne zna pobjdenike, ja iskreno osim vas jer ste susjedi i cestitam ne znam nijednog pobjednika, a pratim nogomet...to su ljudi pripreme za odrastanje, nista durgo..evo kod nas da nema interneta nitko ne bi ni znao da je na tv-u dns to bilo...pa mi smo osvojili u kosarci i ep, i finale sp igrali u tim mladim kategorijama i naravno dva dana se spominjalo..to realno nikom u svijetu nije bitno, samo moze biti pokazatelj buducnosti, ali cesto nije
    (jak, 18. jun 2019 21:35)

    # Link komentara

  97. Pa susjedi su gori od nas!
    (lazni banjalucanin, 18. jun 2019 21:33)

    # Link komentara

  98. Oni nisu bili nikad u finalu a mi jesmo
    (Ante, 18. jun 2019 21:29)

    # Link komentara

  99. Tko je mogao očekivat ovaj debakl? Pa ja. Izrazito limitirana momčad.Rumunjska nam dala nogometnu lekciju.Uremović,dečko je totalno promašio nogomet,izgubljen u vrijemenu.Alen vječiti talent,toliko je već iskustva dao skupit,ne može odgovorit ni juniorskom nogometu,a što tek očekivat od njega u seniorima?! Nikola Vlašić je jedini nogometaš vrijedan pažnje,ne zbog zgoditka,već zbog onoga općenito što pokazuje u seniorskom nogometu i u A repki.Ostatak momčadi totalno fulala sve.Tko će zamjenit Rakitića,Modrića,Perišića,Vidu,Lovrena,a oni odlaze poslije EURA,neki su to več stigli najavit,ne znam...Perspektiva ove mlade vrste je NULA!U Hrvatskoj bi rekli srazmerno izborku kojem je vrsta i data na propast!Vi susjedi ste negativno iznenađenje,imate puno bolju momčad od nas,kvalificirali ste se uvjerljivo i ne znam što vam se dogodilo...
    (Jure Bilin, 18. jun 2019 21:27)

    # Link komentara

  100. Ja jucer pisao ovdje da ce moja repka biti deklasirana od Rumunja a vi meni lupali minuse. Ma vidjete sada da sam bio u pravu i ocito je da ste vi bolji od nas u nogometu.
    (HrvojeMalmö, 18. jun 2019 21:24)

    # Link komentara

  101. Ne cveta cvece ni u vase preduzece.
    (bzvz, 18. jun 2019 21:21)

    # Link komentara

  102. Komentator na svaki gol braće Rumuna prodere se kao da je dobio sina hahaha
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 18. jun 2019 21:21)

    # Link komentara

  103. A ovi nas prozivaju bede jedne
     (vidim, 18. jun 2019 21:19)

    # Link komentara