Kraj sage – Entoni Dejvis u Lejkersima!

Los Anđeles Lejkersi i Nju Orleans Pelikansi dogovorili su se oko trejda u kojem će Entoni Dejvis postati novi košarkaš "jezeraša".

PT Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Jos Leonard i biće La ponovo najbolji
    (Marica, 17. jun 2019 18:09)

    # Link komentara

  2. (Dragan, 17. jun 2019 15:05)
    Lenard se trosio u odbrani u finalu? Jel ti pratis kosarku? Pa u finalu je imao najlaksi odbrambeni zadatak od svih prethodnih serija. A ovo paranoisanje oko dobijanja prvog pika na lutriji ne bih komentarisao.
    Jasno je da je Dejvis samo hteo u Lejkerse , a i Lejkersi su najvise imali da ponude. Boston nije hteo da se odrekne Tejtuma u trejdu a i ne bi imalo smisla da ulaze u bilo kakvu pricu kad im je da dato do znanja da ce AD sledece godine izaci na trziste u slucaju da ne ode u LA.
    (jorgovan, 17. jun 2019 17:03)

    # Link komentara

  3. Lenard je u finalnoj seriji odigrao vrhunsku odbranu i to mu je uzelo mnogo energije. Vrsio je pritisak na sutere i tu se trosio, prakticno se potpuno podredio timu i to je najveci dokaz velicine igraca. Podrediti sebe timu , a ne poderediti tim sebi. Ovo drugo je provincijski igrac. To ga cini vecim od Dzejmsa, Hardena i slicnih. LAL je najpopularniji tim i donosi mnogo para ligi, tako da liga nemoze da dozvoli da dugo tankuju. Bice tu pomoci za nih. (Ko zna kako je doslo do toga da Pelikani "izvuku" prvog pika bas kada je Obrva trebalo da predje u LAL.) To mi ide na nerve, ali tako je kako je.
    (Dragan, 17. jun 2019 15:05)

    # Link komentara

  4. @(johny, 16. jun 2019 08:33)

    Jesu ali tada Pelikani nisu znali da će imati prvog pika na ovogodišnjem draftu. Siguran sam da je to doprinelo da prihvate ovu ponudu...
    (čovek si kada bole tuđe rane, 17. jun 2019 14:24)

    # Link komentara

  5. @(johny, 16. jun 2019 08:33)

    Jesu ali tada Pelikani nisu znali da će imati prvog pika na ovogodišnjem draftu za kojeg. Siguran sam da je to doprinelo da prihvate ovu ponudu...
    (čovek si kada bole tuđe rane, 17. jun 2019 14:24)

    # Link komentara

  6. Pogresan potez.
    (Bodibond, 16. jun 2019 21:53)

    # Link komentara

  7. Drago mi je što imamo toliko stručnjaka za košarku, još više bi mi bilo drago da imamo toliko stručnjaka za privredu i politiku pa da ne živimo ovako kako živimo.
    (na žalost, nemamo, 16. jun 2019 21:20)

    # Link komentara

  8. Dobar trejd za oba tima. Lejkersi su izvukli mladog igraca koji je vec fantastican (mada sklon povredama) i zadrzali svog najtalentovanijeg igraca. Sledece dve-tri sezone dok Djejms moze da igra na visokom nivou (za tri sigurno bece vise biti u top 5, ali neka bude u top 10, jaki su) bice kandidati za visok plasman mozda cak i veliko finale. I kad Lebronovo vreme prodje ostace im Kuzma i Obrva u prajmu, sto bi trebalo da bude dovoljno za po (mada ce u svakoj od tih godina moci da izvise zbog povreda).
    NO sa ovim timom ocigledno nije mogao nista da uradi tako da je pametno sto idu ispocetka. Sl. godine ce biti bas slabi, ali ako se Zajon zaista bude mega zvezda, bice veselo. Sa ostalim pikovima mozda budu kao Filadelfija, Klivlend (Lebron+Irving+Vigins(Lav)=titula) ili cak GSW, a mogu i da budu Minesota. Hart, Ingram i Lonzo su prosecni igraci (a lici mi da ce takvi i ostati), ali ih je lepo imati za klupu/trejd.
    (jsx, 16. jun 2019 19:33)

    # Link komentara

  9. Lebron nije najbolji igrac ove godine (niti ce ikada vise biti, najverovatnije), ali danasnjica je prethodnih 7-10 godina. Ima titulu vise od Kavajija i Durenta uz cak 7 finala vise od prvog i 5 od drugog (a bolje je izgubiti u finalu nego ranije). Ruku na srce, igrao je u slabijoj konkurenciji od ove dvojice.
    Sto se tice odbrane, nije kao Kavaj, ali je 2013. i 2009. bio drugi u trci za defanzivca godine, 2013. mnogi smatraju da je nepravedno uskracen- to je dosta bolje od Gagica, bolje je i od Durenta (koji je trenutno bolji u odbrani jer je mladji), a o Kariju da ne pricamo.
    (jsx, 16. jun 2019 19:17)

    # Link komentara

  10. Fale im bekovi... Biće zanimljivo leto na pijaci.
    (Tumbarajko, 16. jun 2019 19:04)

    # Link komentara

  11. ...i stefanu, njemu ce po svoj prilici biti najteze :)
    (jorgovan, 16. jun 2019 18:42)

    # Link komentara

  12. A jel ti kapiras da nisu bitni LAL i njihovi dugorocni planovi vec je bitan Le bron da osvoji jos 1-2 prstena pre penzije i da se sve cini da mu se obezbedi tim za tako nesto, a da li ce LAL posle Le brona biti opet u kanalu 15 god to ligu ne zanima, marketing je tamo bitan!
    (Admiral, 16. jun 2019 10:49)
    I sta si rekao sa ovim? Pa ne moze se uvek biti najbolji,toliko toga mora da se pogodi da bi se uzela titula(vidi Toronto ove godine),olako mi se gadjas sa 2 prstena :) GS koji je kako se prica isrpavno i fer sastavio ekipu uzeo je 3 titule od mogucih 5 sa najacim timom u istoriji kosakre. Sledece daj Boze da udju u plejof kako stvari stoje. Ako Lejkersi uzmu 2 prstena to znaci da su odradili fantastican posao.
    Molim da se smanje dozivljaji sa Kavajom, covek nije imao jednu clatch utakmicu u finalu. Vezao jednu 10 poena i posle veselog tajmauta se nije upisao poslednja 2 minuta. Prosecno je belezio 28 poena po mecu(uz tanak %) od cega 10 sa penala, sutirao 11 penala u proseku poslednje 3 serije PO, jednu cak i 16. Kriterijum ala nego Harden. Seriju protiv File je odigrao brutalno, finale prosecno, moze biti i da je povredjen, ne kazem. Sijakam igrac utakmice 1 i 6, VanVleet dobio sam poslednju uz Laurija u prvom poluvremenu. Toronto je sezonama unazad u top 3,4 tima lige regularnog dela. Nije Kavaj dosao u Atlantu nego u Toronto koji nije mogao prethodnih godina da dobaci dalje znamo iz kog razloga.
    Memfis,Fox,Nasty,Vince,Perice izdrzite, predstoji vam mucan period :)
    (jorgovan, 16. jun 2019 18:38)

    # Link komentara

  13. Tako je bilo i prošle godine - kad su iskoristili sav slobodan prostor (kad su doveli Lebrona i Ronda, i kad su dali novi ugovor Kej-Si-Pi-ju), doveli su Lansa Stivensona za taj "room exception", koji je prošle godine iznosio 4,49 miliona, a upravo tolika je bila i njegova plata.
    (Marko, 16. jun 2019 17:42)

    # Link komentara

  14. @Miki28

    Pa to upravo i pokušavam da ti objasnim - kad iskoriste sav slobodan prostor u "salary cap"-u, ne dobijaju MLE (9,25 miliona), nego "room exception" (4,76 miliona).
    (Marko, 16. jun 2019 17:37)

    # Link komentara

  15. petre, de ti nama reci kakav je igrac Lebron! Svaki komentar je antologijski.
    (Banjaluka, 16. jun 2019 16:44)

    Džaba tebi jarane objasnjavat, nego de ti podji na 10 upola slukom...
    (petarczw, 16. jun 2019 17:10)

    # Link komentara

  16. Znaci Pelicansi ove godine imaju 1. i 4. pick !!! Nije los “deal”......
    (Canadaboy, 16. jun 2019 16:44)

    # Link komentara

  17. petre, de ti nama reci kakav je igrac Lebron! Svaki komentar je antologijski.
    (Banjaluka, 16. jun 2019 16:44)

    # Link komentara

  18. Биће брутална следећа НБА сезона у Западној конференцији. "Сигурни" за плеј-оф су Денвер, Лејкерси, Хјустон и Јута (ако доведе Конлија). Финикс ће једини да танкује од старта, Мемфис ће добити Моранта али ће брзо да дигне руке од борбе за пласман, Минесота ће се држати до јануара, а онда ће баталити сезону. Остали ће да се млате до изнемоглости.

    Доста ће зависити од појачања. Ако Зион не буде доминантан као у НЦАА, мрка капа за Пеликансе од плеј-офа наредне сезоне. Клиперси су у игри само ако доведу Каваија, што сада није тако извесно. Спарси такође постају врло незгодни, али под условом да доведу играча формата Бредлија Била. Далас би могао узети неке искусне вукове за плеј-оф, типа Криса Пола и Таџа Гибсона као "месо" у рекету), и то је онда већ тим који би правио дар-мар. Сакраменто ће бити јачи, посебно ако им дође Вучевић, мада је питање хоће ли и то бити довољно. Оклахома и Портланд јесу лимитиране, али јаке екипе. А највећа енигма су Вориорси. Претпостављам да неће одмах танковати ако плате Дурента и Клеја, него ће гледати да нађу на драфту офанзивно појачање (Смаилагића?), па ако се буду држали до марта у борби за плеј-оф, с повратком Клеја и Дурента кренуће у нови напад на титулу.

    Да прогнозирам још неке бомбе прелазног рока: Батлер иде у Хјустон, Бојан у Минесоту, Мидлтон остаје у Милвокију, Харел иде у Њу Орлеанс, Казинс у Клиперсе. Е да, и Мицић и(ли) Милутинов у Сан Антонио.
    (Иван, 16. jun 2019 16:40)

    # Link komentara

  19. Ma pustie vi pikove prve runde to je sve mačka u džaku jer koledž je amateraka košarka. Gde je sad Fulc, Lonzo, sve top pikovi....
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bg, 16. jun 2019 11:30)

    Gde su sada Lebron, AD, Durant, sve top pikovi...
    (Kolač, 16. jun 2019 16:15)

    # Link komentara

  20. memfis, jarane nije ga uzeo Kavaj nego ga je uzeo tim Toronta, tim Toronta... Kavaj je za mene velicina nema dalje, ali da je Djurent bio zdrav vidio ne bi prstena znamo to i ti i ja...sto se tice Lebrona i ti si pristrasan pa ne gledas objektivno...
    (Banjaluka, 16. jun 2019 13:25)


    Hahahajaja znači da lenard nije igrao toronto bi uzeo titulu!? Ili ne bi?! Koja demagogija, pa naravno da igrač ne moze sam da uzme titulu jer je ekipni sport 5na5 ali da se ne lazemo da lenard došao u toronto ispali bi u prvom kolu playoffa... Ali kad lebron osvoji titulu sa jos dva all starr igraca i gomilu vrhunskih sutera onda je lebron sam osvojio i još pricas kako ce ako osvoji sa lejlersima da bude jedini koji je osvojio sa tri razlicita... Preamesan si lik
    (petarczw, 16. jun 2019 15:37)

    # Link komentara

  21. Banja luka, jaran, dragance, jeremija aka basketball reference, jezekij svi zajedno nemaju 10odgledanih nba utakmica loze se na lebrona i njegove mišiće
    (petarczw, 16. jun 2019 15:32)

    # Link komentara

  22. Pelikansi su odradili strasan trade sto se tice pikova. Cetvrti pik ove godine ne vredi kao proslogodisnji ali ako iz njega dobiju solidnog startera puna kapa. Neverovatan potencijalan posao slican onom Celticsa sa Brooklinom su uradili za buducnost. 2021 imaju Lejkersov pick ako bude top 8, ako ne onda dogodine ce biti bez zastite. 2024 ce biti automatski njihov pick a 2023 i 2025 ce imati prava zamene pickova sa lejksersima. Mozda sada to ne zvuci tako sjajno ali treba imati u vidu rok trajanja Lebrona i stalno povredjenog Davisa sto bi znacilo da od 2022 Pelikansi biraju cetiri godine za redom potencijalne visoke lejksersove pikove.Svaka cast
    (Dzoni, 16. jun 2019 15:24)

    # Link komentara

  23. Jos Tompson ili Durent pa da Lebon sam osvoji prsten ;)
    (Boun, 16. jun 2019 15:19)

    # Link komentara

  24. Ko hoće opkladu da lejkersi nece proci ni finale zapada... Lebron je dokazani luzer
    (petarczw, 16. jun 2019 15:16)

    # Link komentara

  25. Dajte lebronu jos dva all starra da može sam opet da osvoji titulu,i da lebrotovi proglase dejvisa, kembu ili batlera za prosecne igrace...
    (petarczw, 16. jun 2019 15:14)

    # Link komentara

  26. ljudi razvalice!!! oni su sad magnet za sve igraca kojima istice ugovor, a ima ih nikad vise. ko to ne zeli da igra sa AD i King J?!?!? Kuzma raketa ostao, sad ko god da kucne na vrata moze upadaj na godinu na godinu. lenard ide, ratnici oslabljeni, ostao boston, hjuston i klipersi ako nesto urade. kad bi moglo kemba, midlton ili bredli bil i pesma.
    (batistuta, 16. jun 2019 09:34)

    Znači 4 all starr igraca plus bredli e jeste lebronovci nepismeni za kosarku...
    (petarczw, 16. jun 2019 15:12)

    # Link komentara

  27. @Marko

    Kontam sta si htio reci ali ja pricam o situaciji gdje ce Lejkersi dovesti jako FA ime i tako popuniti cap. Imaju od 24 do 32 miliona $ prostora, zavisno od toga kad ce ozvaniciti trejd za AD i da li ce AD se odreci bonusa ( kontam da hoce ). E posle recimo potpisivanja Kembe ili Kyrie za taj novac onda oni imaju MLE. Ovo sto ti pises je za timove ispod salary capa a ja sam pisao za za situaciju gdje su Lejkersi iskoristili salary cap. E sad ja sam radiji da ovaj prostor iskoriste za popunjavanje tima, da imaju dubok tim tj da dovedu Lebronu i AD nekoliko dobrih roll playera a ne Kembu ili Kyrie. Ako je Kawhi u igri onda se nema sta pricat mada je to nemoguca misija ali on je no brainer. Isto bi bilo i za Kleja ali za ostale nisam bas, vise bih volio da uzmu dobre igrace koji ce odradjivati svoj posao. Tipa Brogdon, Bojan Bogdanovic, Ariza, Aminu, Bruk Lopez itd itd, ima bas dobrih igraca koji se mogu potpisati. Vidjecemo kojim od ova 2 puta ce Lejkersi krenuti
    (Miki28, 16. jun 2019 14:37)

    # Link komentara

  28. Elementi igre su i skokovi i asistencije... Covek to ladno napisao i objasni nam kako Kavaj nije najbolji igrac danasnjice. Svasta. Ako je neko u danasnjoj NBA ligi apsolutno kompletan igrac, neko ko ima sve, u svim segmentima igre onda je to Kavaj Lenard. Pri tom je rodjeni pobednik, neko ko ne bezi od preuzimanja odgovornosti, kome ne trebaju jos 2,3 superzvezde da osvaja trofeje, koji vec sad ima samo jedan prsten manje od lebrona, a ima da igra jos poprilicno. Da nije bilo povreda i nesporazuma u SAS vec sad bi ih imao vise od naduvenka. I sad treba da polemisemo ovde sa takvim nekim likom koji sam sebe opovrgne izbacivanjem sta je to sve vazno u danasnjoj kosarci, a pri tom zaboravljajuci cinjenicu da njegov lebron nema skoro nista od toga. E bas svasta papir trpi.
    (stoler, 16. jun 2019 14:36)

    # Link komentara

  29. stoler, nazalost velika si neznalica! Ja se uopste ne lozim na Lebrona, samo sam objekitvan! To sto ja ne gotivim CR7 ne znaci da nije jedan od najvecih ikad! Ti poredis Lebronovo kosarkasko umijece sa njegovim mijesanjem u sastavljanje tima, a to nema veze jedno sa drugim! Lebron je jedan od najvecih, samo se ti ne mozes pomiriti sa tim!
    (Banjaluka, 16. jun 2019 14:36)

    # Link komentara

  30. memfis, mijenjas teze, izvlacis iz konteksta! Ako Lejkersi uzmu titulu ove godine uzeo je titulu tim Lejkersa, a ako bi u tom timu bio Lebron uzeo bi sa tri razlicita tima titule...Kavaj je najzasluzniji za titulu Toronta nesporno ali nije je on donio nego tim Toronta! Ne vidim sta ti je sporno. Igrac je dio tima!
    (Banjaluka, 16. jun 2019 14:31)

    # Link komentara

  31. Ne razumem zasto se top igraci grupisu na zapad kao nenormalni ali vec je ocigledno da je svima stalo do titule isto koliko I do novca I stila zivota tj nije im toliko ni stalo do titule pored ova dva. Svaki normalan veliki igrac bi sada izabrao istok gde je manje guzve I odmorniji udjes u plejof. To je upravo ono sto su i Toronto i Milvoki i Fila uradili ove godine. Bilo koja od ova tri tima bi pokazali zube GSW i isli bi do 7 utakmica.

    Lenard ce preci u Kliperse sledece sezone, ako i Kemba predje u LAL to ce biti ludnica na zapadu. Toliko dobrih igraca koji ce zrtvovati legasi
    (Miki, 16. jun 2019 14:02)

    # Link komentara

  32. memfis, jarane nije ga uzeo Kavaj nego ga je uzeo tim Toronta, tim Toronta... Kavaj je za mene velicina nema dalje, ali da je Djurent bio zdrav vidio ne bi prstena znamo to i ti i ja...sto se tice Lebrona i ti si pristrasan pa ne gledas objektivno...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Banjaluka, 16. jun 2019 13:25)

    Jarane, ti na drugoj vesti napisa da bi voleo da Lebron osvoji prsten sa 3 različita tima, a ovde kako nije Kavaj uzeo prsten nego tim Toronta :). Znači kad Lebronov tim uzme - uzeo je Lebron, kad Lenardov tim uzme nije uzeo Lenard nego njegov tim :). Takođe, napišeš tim se sklapa godinama, ja ti lepo odgovorim da je 3/5 igrača iz prve petorke Toronta došlo prošle godine što je činjenica. Sam sebi uskačeš u usta i onda sam ja pristrasan jer sam subjektivan, a ti koji bi voleo da Lebron uzme prsten sa 3. klubom si oličenje objektivnosti :).
    (Memfis, 16. jun 2019 13:59)

    # Link komentara

  33. (Banjaluka, 16. jun 2019 09:45) Ne, ti ces mi pricati o kosarci, dovoljno je sto se lozis na lebrona i ne moram nista vise da kazem. Najbolji ikada sigurno nije, najbolji igrac dansnjice takodje nije niti je to bio, lik kome treba da dovedes jos po 2,3 igraca da bi uzeo nesto a ni tada nije sigurno jer se pojavi recimo deda Novicki pa ga polupa. Da nisu sklopili onaj Majami, ostao bi vecito nivo jednog hardena i vestbruka. A ovaj sto se pita gde smo bili kad je lebron sa levatima uzimao titule u Klivlendu valjda treba da zna da je uzeo samo jednu titulu tamo. Paljevine.
    (stoler, 16. jun 2019 13:52)

    # Link komentara

  34. @Miki28

    U prethodnom komentaru sam reagovao na to što si napisao da će da iskoriste MLE da dovedu Arizu - činjenično stanje je da Lejkersi ove godine neće imati na raspolaganju MLE, u tome sam hteo da te ispravim, ne želeći da ulazim u spekulacije kako će izgledati njihov sastav sledeće godine. Nemoj molim te da me pogrešno shvatiš, nije to bilo upereno protiv tebe konkretno - mnogi naši ljudi koji komentarišu NBA nisu dobro upućeni u detalje kako funkcioniše NBA sa te "pravne strane" i mnoge stvari ih zbunjuju. A to i jeste izuzetno komplikovana materija - na primer, Rondo je prošle godine imao ugovor od 9 miliona dolara, i trenutno je "slobodan agent", što znači da se njegova plata do daljeg računa u njihovom budžetu, i to u iznosu od 10.8 miliona dolara (po formuli 120% od prethodne plate, koja se primenjuje na tzv. Non-Bird agente). Ako hoće da oslobode prostor za potpisivanje još jednog igrača s maksimalnim ugovorom, Lejkersi će morati da mu odmah početkom jula ponude novi, manji ugovor, ili da ga se odreknu kako bi uklonili njegovu platu iz računice (naravno, posle bi mogli ponovo da potpišu ugovor s njim, ali samo tako što bi njegovu platu uklopili u preostali prostor (ako bi im ga ostalo), u "room exception" ili za veteranski minimum (što je zapravo još jedan "exception", tj. još jedan izuzetak kako da se prekorači "salary cap", jer je osnovno pravilo da se plata novog igrača uklapa u preostali prostor).
    (Marko, 16. jun 2019 13:33)

    # Link komentara

  35. Denver ako Jokicu dovede jesnog dobrog igraca Lejkersi se nepitaju nista a tek ako Toronto zasrzi sve na okupu i ubaci jednog doooobrog igraca e tek onda se nista nece pitati Voriorsi. Nema ih naredne godine al sl se vracaju.....Lebronu ako je stalo so prstena trebao je u Denver Toronto il Voriorse al em ga nece i da hoce bio bi greeeejac klupe....nece lejkersi jos duuuugo godina biti konkurent za prsten...
    💪😎🏀
    (D Rodman, 16. jun 2019 13:30)

    # Link komentara

  36. memfis, jarane nije ga uzeo Kavaj nego ga je uzeo tim Toronta, tim Toronta... Kavaj je za mene velicina nema dalje, ali da je Djurent bio zdrav vidio ne bi prstena znamo to i ti i ja...sto se tice Lebrona i ti si pristrasan pa ne gledas objektivno...
    (Banjaluka, 16. jun 2019 13:25)

    # Link komentara

  37. vince karter, jarane jesi ti cuo za rijec konstantnost? Ocigledno nisi, nije kosarka samo sut ili samo odbrana itd...Elementi igre su i skokovi i asistencije...ali ne vrijedi ti si pristrasan!
    (Banjaluka, 16. jun 2019 13:23)

    # Link komentara

  38. evo, ja potpisujem da LAL nece uraditi nista u sezoni 2019/20 jer nemaju dobru ekipu 

    dokaz za to je GSW koji bez dva od cetiri superstara nije mogao da dobije Toronto koji ima samo jednog superstara i ekstra ostatak ekipe 

    isto tako, nece ni ostali sedeti skrstenih ruku vec dovoditi igrace s kojima planiraju napad na titulu, a meta je ove godine Toronto 

    Houstonu i Denveru ne trebaju superstarovi vec po dva kvalitetna igraca i automatski su ispred svih u trci za titulu
    (jedan od mnogih, 16. jun 2019 10:51)


    Slušam ove anti-Lebronovce, pajace, cirkuzante, mediokritete. Gdje ste bili da ga pljujete dok je sa levatima iz Klivlenda dolazi do finala i titule uzimao ? 
    (don tom, 16. jun 2019 10:14) 


    Prvo voriorsi bi iz bez kazinsa i djurenta pobedili toronto... Ali izgubili su jer su i kari i igi i luni i tompson i kazins i djurent igrali ili nisu igrali povredjeni.. Dakle po ko zna koji put informisite se pa komentsrisite... Pitajte ako ne znate... Drugo james je uzeo titulu i to jednu sa cle supertimom opet jer su voriorsi bili povredjeni bogut i kari... Kad su ili nepovredjeni i zdravi i jed i i drugi na 100 posto warriorsi imaju 2 0 i to 8 1 u finalima... Trece DAKLE NE ZNAM DA LI SAMO JA UVIDJAM OVO ALI KAO POSTOVALAC ONOGA STO JE JAMES OSTAVIO IZA SEBE ILI NE SAMO ON NEGO BILO KOJI IGRAC OVAKAV NACIN POSLOVANJA JE ZALOSNIJI I OD ONOG SEKOVOG razvlacenja po drugim konkurentnim timovima gde nije bio nikakav faktor samo da bi uzeo titulu... Dakle ovo je po meni SRAMOTA za jednog sportistu... Treci supertim na silu sto je mnogo mnogo je sad ce i Kemba da dodje mozda batler... Uzas.. Povraca mi se.. A da. Su voriorsi ostali zdravi i da je dankan pogodio bacanja imao bi samo jednu titulu.... U njegovom slucaju sreca prati bestidne po meni...
    (stefan, 16. jun 2019 13:15)

    # Link komentara

  39. Jordan nikada nije propustio playoff u Bullsima cak ni kao ruki. Jordan iz Wizardsa nije bio najbolji igrac lige normalno,sa 39,40 godina plus operacije kolena. Posto Lebronovi fanovi vole da pricaju kako su Lejkersi bili 4ti pre njegove povrede i Wizardsi su bili 4ti pre Jordanove povrede a on je imao 29ppg u prethodnih deset meceva i igrao sve boje i bolje. Gledajte video "Jordan underrated Wizards years" Jordan i Hamilton zajedno u timu,skor 15:1!
    (Vince Carter, 16. jun 2019 12:49)

    # Link komentara

  40. Kawhi Leonard je najbolji igrac danasnjice,Lebron je najpopularniji i zbog toga se to ponavlja,Lebron igra odbranu na nivou Gagica ali bitno da @Banjaluka kaze da ima sve najbolje elemente :)) niti je najbolji suter,ni blizu,jedan od najgorih u odbrani,ima i boljih pasera od njega. Ko zeli opkladu,ja kazem bez obzira ko jos dodje Lejkersi nece igrati finale Zapada!
    (Vince Carter, 16. jun 2019 12:29)

    # Link komentara

  41. @Memfis

    Dakle, Brajant i Džordan nikada nisu propustili plej of?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (2 asistencije > 3 poena, 16. jun 2019 12:12)

    Јесу, и тада нису били нјбољи играчи лиге, не знам шта ти није јасно.
    (Memfis, 16. jun 2019 12:27)

    # Link komentara

  42. Upamtite svi ovaj komentar.
    Gsw izbacuje Lejkerse u plej ofu!
    (andreiguodalafinalsmvp, 16. jun 2019 12:22)

    # Link komentara

  43. Odlicam posao za LAL. James ima jos dve sigurne sezone sa ogromnim godisnjim ugovorom, AD potpisuje visegodisnju ugovor za godinu dana, i potreban im jos jedan superstar recimo Leonard koji bi mogao ove godine potpisao visegodisnji ugovor. Za tri godine ce zameniti Jamesa za opet nekog superstara tipa Gianisa i LAL ce biti na dobrom putu nekih 10 godina. James ce ostati posle isteka ugovora za neki smesni veteranski ugovor jos bar dve tri sezone kao Kobe. Cini se da je nebo granica i da bi samo povrede mogle da ih sprece u tome, mada uvek ima opcija LA Lakersi su to.
    (Pjer, 16. jun 2019 12:18)

    # Link komentara

  44. @Memfis

    Dakle, Brajant i Džordan nikada nisu propustili plej of?
    (2 asistencije > 3 poena, 16. jun 2019 12:12)

    # Link komentara

  45. @Marko

    Prvo da vidimo kojim ce putem krenuti, da li jako FA ime ili ce ici na dubinu tima da okruze ovu dvojicu sa 3-4 odlicna igraca pa ce onda potpisat neke od ovih svojih sto imaju, tipa KCP, Stivenson i McGee. U teoriji ovako na prvu loptu mogu da imaju tim Kemba/Kyrie, KCP, Ariza, Lebron, AD a Kuzma, McGee i Lance sa klupe. To je i vise nego dobro. Kod Lebrona mozda nece supestarovi ali ti veterani itekako hoce pa jos da igraju za titulu, u Los Andjelesu? Nece im biti nikakav problem da prikupe tim. Sad kad je Magic otisao, Lebron se pita i dovesce sutere koji igraju odbranu. Ariza mi je top resenje ali ima takvih jos koliko hoces.
    (Miki28, 16. jun 2019 12:07)

    # Link komentara

  46. Vrlo dobar trejd za LA...To ce reci svako ko je pratio LA proslu sezonu... Ostao im Kuzma kao najbolji mladi igrac, a dali su prosjecne... James je jedan od najboljih u historiji i kraj price...Sa svojim fizickim sposobnostima on ce igrati kosarku do 40 godine i vrlo moguce postat igrac sa najvise koseva u nba historiji u regularnom dijelu sezone, i kao takav on se naravno pita za potencionalne trejdove svoje ekipe, to je sasvim normalo u danasnjem sportu, ne samo u nba pa koliku ulogu ima Messi u Barci za dovodenje igraca
    (benzz, 16. jun 2019 12:06)

    # Link komentara

  47. @Бањалука Ако се тим ствара годинама јаране, како је Кавај у првој сезони узео прстен? 3/5 играча из прве петорке су у Торонто стигли прошле године, Гасол само који месец пред плејоф :).
    Никада у историји ове игре се није десило да најбољи играч лиге не уведе свој тим у плејоф шта год ви причали.
    (Memfis, 16. jun 2019 11:59)

    # Link komentara

  48. I dalje nisu konkurenti za playoff, kad se pogleda ceo Zapad.
    (orange_party, 16. jun 2019 11:47)

    # Link komentara

  49. Pelikansi kontrolisu pikove Lejkersa do 2026-e, što direktno, što pravom na zamjenu pikova. Ovo je nenormalan rizik za LA. Klupa će im biti gora nego kod Golden Stejta ove godine, a ako se LeBron ili AD povrijede, mogu lako završiti u kanalu. S druge strane, razumijem potez, treba iskoristiti LeBrona dok je još tu.

    Ovo me podsjeća na trejd Niksa i Nagetsa za Mela, ili Seltiksa i Netsa. Nekako se i vrh organizacije ponaša slično, potpuna disfunkcija i ganjanje superzvijezda za brze rezultate. Vidjećemo da li će upaliti.
    (S, 16. jun 2019 11:41)

    # Link komentara

  50. Sad će ući u plej off ....i to je uspeh...
    (MPP, 16. jun 2019 11:38)

    # Link komentara

  51. Jos samo Teodosic pod uslovom da prestane da pusi i titula je na dohvat ruke:).
    (moreplovac, 16. jun 2019 11:36)

    # Link komentara

  52. Ma pustie vi pikove prve runde to je sve mačka u džaku jer koledž je amateraka košarka. Gde je sad Fulc, Lonzo, sve top pikovi....
    (bg, 16. jun 2019 11:30)

    # Link komentara

  53. Lonzo je promašaj, Ingram ipak nije ol-star klasa, a Hart klasičan prosečan igrač.
    Odličan posao lejkersa.
    Dejvis i Lebron, Rondo, Kuzma mogu da urade nešto pogtovo što je era GSW završena.
    (bg, 16. jun 2019 11:28)

    # Link komentara

  54. Dok se ne povuce Lebron ce biti najbolji kosarkas danasnjice, ne znam sta je tu cudno, isto je bilo i sa Majklom i sa Kobijem! Covjek je konstantan 16 godina, naravno uz njega tu stoje i drugi vrhunski igraci Kavai i Djurent, ali Lebron je jedan! Druga je stvar sto se mijesa u sve i svasta, ali to samo pokazuje koliki autoritet ima u svijetu kosarke! Mada se meni licno to ne dopada, svako treba da radi svoj posao!
    (Banjaluka, 16. jun 2019 11:24)

    # Link komentara

  55. @Miki28

    Kad počne nova sezona, u julu, Lejkersi će funkcionisati kao "under the cap" tim - oni neće imati na raspolaganju MLE, već tzv. "room exception" (koji je otprilike upola manji - 4,7 miliona). Dakle, kad iskoriste preostali prostor u "salary cap"-u (između 25 i 35 miliona dolara, u zavisnosti od toga kada će biti i zvanično realizovan trejd za Dejvisa i hoće li se on odreći "trejd bonusa" kojeg ima u svom ugovoru), ostatak sastava će činiti uglavnom igrači na minimalcu.
    (Marko, 16. jun 2019 11:17)

    # Link komentara

  56. Da li je on i dalje najbolji kosarkas danasnjice?
    (Radovan, 16. jun 2019 11:10)

    # Link komentara

  57. Memfis, pa vjerovatno je najbolji zato sto ima sve kosarkaske elemente u igri da bude najbolji i najkompletniji...a kosarka je timski sport jarane, da bi nesto osvojio mora da postoji tim pet igraca i da se poklope neke stvari! Lebron je osam prethodnih sezona igrao finale NBA lige, to dovoljno govori o njegovoj velicini! Sto se tice Lejkersa, prva mu je bila sezona, a tim se stvara godinama pogledaj Ratnike! Isto tako Toronto treba da zahvali nebu sto je Djurent bio povrijedjen, inace bi bila metla u finalu.
    (Banjaluka, 16. jun 2019 11:08)

    # Link komentara

  58. Ako dovedu i trecu zvezdu za pleja...juriš na titulu...ako se zadrze na ovome...Pelikansi su bolje prosli jer vec imaju Bola, Ingrama, Holideja, Zajona i 4. pika u prvih 5....to je playoff tim plus ih imas na duge staze.
    (majstor, 16. jun 2019 11:03)

    # Link komentara

  59. Lebron polako ali sigurno vuce lejkerse u provaliju... Tri igraca od toga dva odlicna +4 pik i plus jos dva pika prve runde... New Orleans apsolutni dobitnik ovog trejda. Ako uzmu ziona potencionalna prva petorka bi bila lonzo ball, holiday, ingram, zion i randle... Na klupi hart + igrac koga ce dobiti u zamenu za cetvrti pik... Lebron i dejvis, verovatno ce mu dovesti jos jednig all starr igrača kembu ili batlera ali dzabe sve ce zavisiti od klupe a i odnosa Lebrona prema saigracima...
    (petarczw, 16. jun 2019 11:00)

    # Link komentara

  60. Kad vidim da neko napiše da su Warriorsi veštačka ekipa bude mi smešno šta ljudi pišu. Na sva usta mediji u USA guraju svaku zvezdu u Lejkerse, jedva su malo ispoštovali finale pa su pričali o tome inače samo o Lejkersima drobe.
    (Larry, 16. jun 2019 10:54)

    # Link komentara

  61. Kavaj kao jedini superstar u timu uzeo titulu. Lebron sa Lejkersima imao skor 28:27 u mečevima koje nije propustio zbog povrede. Ali Lebron je najbolji igrač današnjice.
    -Na osnovu čega?
    -Nama se sviđa da tako mislimo!
    (Memfis, 16. jun 2019 10:52)

    # Link komentara

  62. evo, ja potpisujem da LAL nece uraditi nista u sezoni 2019/20 jer nemaju dobru ekipu

    dokaz za to je GSW koji bez dva od cetiri superstara nije mogao da dobije Toronto koji ima samo jednog superstara i ekstra ostatak ekipe

    isto tako, nece ni ostali sedeti skrstenih ruku vec dovoditi igrace s kojima planiraju napad na titulu, a meta je ove godine Toronto

    Houstonu i Denveru ne trebaju superstarovi vec po dva kvalitetna igraca i automatski su ispred svih u trci za titulu
    (jedan od mnogih, 16. jun 2019 10:51)

    # Link komentara

  63. LAL prave instant tim za titulu, jasno je kao dan. Nisam siguran da li je to izvodljivo, cak i ako dovedu krstenog pleja. AD je staklen, LBJ u godinama, a od potencijalnih plejeva Uncle Drew najzanimljivije resenje, jer ce im u opciji CP ili Kemba trebati jos jedna lopta na terenu. Iskreno mislim da LAL rizikuje kratkorocno, idu na all in, za razliku od NOP koji dobise 7cu na lotou i nalaze se u poziciji da sastave novi super tim za period koji dolazi. Samo da budu strpljivi i uloze nekoliko sezona u sklapanje kockica. Mozda im se vrati i ranije, ali ih ceka svetla buducnost cini se, a malo je falilo da ode fransiza iz grada. Zato je NBA daleko zanimljiviji od evropske kosarke. Svi su konkurentni u nekom trenutku i sve moze da se okrene preko noci.
    (Mladen, 16. jun 2019 10:51)

    # Link komentara

  64. Najjace od svega nije ova vest, koju su naravno i svi ocekivali, vcec recrnica u tekstu. Citiram "Lebron Dzejms, najbolji igrac danasnjice"..... Zar posle svega jos to pisete? Gde je Durent u odnosu na njega zadnje dve godine, Lenard ove...
    (Fox, 16. jun 2019 10:50)

    # Link komentara

  65. Pelicansi tim budućnosti ima da budu projekat sličan GSW
    (SchOne, 16. jun 2019 08:32)

    Jeste, Bol je Kari, Hart je Tompson, a Ingram Durent.
    Smesno je porediti bilo koji tim koji ima mlade igrace sa GSW. GSW je draftovao dva igraca koji spadaju u top 5 sutera ikada, plus Grina koji je jedan od boljih igraca dansnjice, pa su potom potpisali jednog od najboljih ofanzivnih igraca ikada (takodje jedan od najboljih sutera), plus su potpisivali igrace kao Igudalu i Livingstona koji su bili odlicni u svojim ulogama. Tim kao GSW se mozda nikada nece ponoviti, a ti ih poredis sa ekipom gde vrlo moguce niko nece biti ni all star, sem Zajona...
    (očigledno, 16. jun 2019 10:50)

    # Link komentara

  66. @ (Pseudoharms, 16. jun 2019 10:23)

    A jel ti kapiras da nisu bitni LAL i njihovi dugorocni planovi vec je bitan Le bron da osvoji jos 1-2 prstena pre penzije i da se sve cini da mu se obezbedi tim za tako nesto, a da li ce LAL posle Le brona biti opet u kanalu 15 god to ligu ne zanima, marketing je tamo bitan!
    (Admiral, 16. jun 2019 10:49)

    # Link komentara

  67. ovo ce biti zanimljivo
    (reci, 16. jun 2019 10:46)

    # Link komentara

  68. Slušam ove anti-Lebronovce, pajace, cirkuzante, mediokritete. Gdje ste bili da ga pljujete dok je sa levatima iz Klivlenda dolazi do finala i titule uzimao ?
    (don tom, 16. jun 2019 10:14)

    Klasikica. Lazete cim zinete. Uzeo je jednu titulu sa Klivlendom. Znaci jednina, a ne mnozina.
    (nista o nicemu, 16. jun 2019 10:46)

    # Link komentara

  69. Hm, sličan paket ovom (Kuzma umjesto pickova, dakle jos bolji) su im davali i zimus pa su odbili glatko... Navodno se cekao Boston da im ponudi Tatuma... Ocigledno je da Boston vise ne nudi njega sto bi znacilo da Irving odlazi iz Bostona pa su odlucili da zadrze mlado jezgro u Bostonu?.. 
    Bice jako zanimljiv prelazni rok ove godine a LAL sada vec imaju 2 super stara za sledecu sezonu ali isto treba uklopiti citav rooster za sledecu godinu...
    (johny, 16. jun 2019 08:33)

    Kuzma umesto pikova je bolje? Kuzma je bio 20 i neki pik (27. ako se ne varam), a ova dva pika ce biti takodje 20 i neki, plus ovaj 4. pik je trebalo da bude posle 10. verovatno.
    A NO je mogao i vise da uzme mozda. Seltiksi su mogli da ponude dosta vise, pretpostavljam da su i Irvingu ponudili da igra sa Dejvisom, ali ovaj to nije zeleo verovatno.
    Ako Lejkersi potpisu jednog slobodnog agenta bice definitivno pobednici ovog trejda. Ekipa sa LeBronom, Dejvisom i recimo (najverovatnija opcija) Irvingom je definitivno supertim koji niko nije sastavio kroz trejdove i potpisivanja jos od Seltiksa...
    (očigledno, 16. jun 2019 10:39)

    # Link komentara

  70. Дајте и Кајрија па да Леброн опет сам освоји титулу :).
    (Memfis, 16. jun 2019 10:30)

    # Link komentara

  71. @Topnik

    Vidi se da te je ovo obradovalo, sam sebi hoćeš džigeru da pojedeš od muke.
    (mit o MJ, 16. jun 2019 10:26)

    # Link komentara

  72. LBJ dobio Dejvisa, a uskoro mu stiže i Irving, a tu mu je već talentovani Kajl Kuzma. Zapravo ovo je destilovana verzija Kavalirsa, plus Dejvis. E sad kako će popuniti ostale rupe, to samo Lejkersi znaju. Ove godine nema ništa od Kavaja, ali naredne verovatno i on ide putem LA-a i vraca se kuci. E to ce vec biti ekipa u rangu zdravog i celog GSW-a. Sa druge strane Pelikansi dobili ekipu za sledećih deset godina, deca. Njima treba stvarno dobar trener i za par godina ce da gaze.
    (tocka, 16. jun 2019 09:33)

    Lenardu istice ugovor. Dakle ili sad ili za 5 godina.
    (nista o nicemu, 16. jun 2019 10:24)

    # Link komentara

  73. Uporedite sta je TOR dao za Lenarda, godinu pre isteka ugovora, a sta je LAL dao za Davisa. Mislim, da se razumemo, kratkorocno bomba posao za LAL, ali dugorocno ne. AD je sklon povredama, LBJ ima jos sezonu, dve, daj boze tri na vrhunskom nivou i opet rupcaga. Kemba bi im legao ekstra, Drew takodje, cp3 nikako, vec imaju gerijatriju u vidu Ronda. Sto se tice NOLE, otvara im se prilika da izgrade tim oko Jrua i malo Ziona (nadam se da gresim, ali sa onom tezinom i mehanikom doskoka, ima par sezona pre nego sto krenu ozbiljne povrede) i uz malo srece da postanu ozbiljna ekipa.
    (Pseudoharms, 16. jun 2019 10:23)

    # Link komentara

  74. Jasno je kao dan da su Lejkersi napravili posao...ko to ne vidi taj ne zna nista o basketu...Bol decko bazen ne moze da pogodi-bacanja sutira 49%, Ingram toplo-hladno igrac i problem sa zgrusavanjem krvi, Hart solidan igrac, ali za klupu, pikovi nebitni jer svi posle 3. pika ove godine nisu jaki igraci to se zna, a ostali pikovi ce biti niski vrv ispod 20. jer ce Lejkersi biti pri vrhu u naredne dve sezone...pratite malo vesti i emisije u SAD-u pa ce stvari biti jasnije...Lejkersi jurili ovaj trejd pre drafta i pre otvaranja prelaznog roka za free agent-e jer sad mogu da racunaju mozda na nekog boljeg slobodbog agenta inace pre ovog trejda niko nije hteo tamo da predje zbog rasula u upravi....
    (Poslednji skaut, 16. jun 2019 10:22)

    # Link komentara

  75. Posle ovih frankenstajn sklapanja timova gde trejdujes pola ekipe za jednog igraca, ljudima ce na kraju i GSW postati simpatican (barem ne daju mlade igrace na kilo za superstara).
    (Bob, 16. jun 2019 09:38)
    Nisu to Frankenštajn sklapanja, već pravila. Moraš trejdovati za poprilično iste pare, to jest ugovore. Barem je poštenije nego u fudbalu gde dođje neki šeik i baca se sa lovom i kupuje kako mu se cefne...
    (JPR24, 16. jun 2019 10:15)

    # Link komentara

  76. Slušam ove anti-Lebronovce, pajace, cirkuzante, mediokritete. Gdje ste bili da ga pljujete dok je sa levatima iz Klivlenda dolazi do finala i titule uzimao ?
    (don tom, 16. jun 2019 10:14)

    # Link komentara

  77. Do prije par dana ovo su bili krsevi a sad je mnogo dato za AD? Dovodis superstara koji ulazi u svoj prajm i naravno da moras da das nesto zauzvrat. Jasno je svima bilo da su dani za klince odbrajani jer je tu Lebron. Ja bas gotivim te klince, od Ingrama ocekujem mnogo ali jednostavno dovodjenjem Lebrona mi je bilo jasno kojim putem se mora krenuti i sta je potrebno uraditi da bi se islo tim putem. AD je jedan od rijetkih allstarova koji su bili dostupni i Lejkersi su isli all in po njega. Po meni odlican dil za obje strane, dobili su svi sta su htjeli i trazili. Lejkersi sad imaju prostora da dovedu jos jedno zvucno ime i onda da popune tim sa roll playerima a ko nece da dodje da igra sa Lebronom, AD i nekim od Kyrie/Kemba/Jimmy ili sta vec, u Los Andjelesu i za cuvene Lejkerse? Falice im 3&D igraca ali ima takvih dosta na trzistu a zanima me i Ariza da li bi uzeo MLE i dosao opet u LA jer bi im takav igrac dobro dosao. Posle godina tavorenja na dnu eto Lejkersa opet u prici za titulu. Lakeshow
    (Miki28, 16. jun 2019 10:14)

    # Link komentara

  78. Ne smemo zaboraviti da su Lejkersi počeli da tonu između ostalog i kada se Lonzo povredio. Sjajan defanzivac koji može sve da preuzima od keca do četvorke, odlično gradi igru gde će još napredovati, može i šut da unapredi. Mislim da su Pelikansi dobili mnogo više ovim trejdom.
    (Milan, 16. jun 2019 10:12)

    # Link komentara

  79. Istorija je pokazala da uvek vise vredi jedan odlican nego deset osrednjih ili solidnih igraca.
    (Debeli, 16. jun 2019 10:08)

    # Link komentara

  80. Ovo je primer trejda koji je dobar za obe ekipe. Prosto, niko nikoga nije "pokrao".

    Lejkersi su dobili superstara koji je želeo da dođe kod njih i sa kojim postaju kandidati za dobar rezultat i postaju marketinški jači. Zadržali su Kajla Kuzmu i ako dovedu još par dobrih igrača, a imaju prostora za to, napraviće baš jaku ekipu.

    Pelikansi su se rešili igrača koji je bio nezadovoljan statusom, kome ugovor ističe sledeće godine i koji sigurno ne bi produžio sa njima. Dobili su dobre mlade igrače i pikove, koji im sa ovogodišnjim prvim pikom na draftu daju nadu u lepu budućnost.

    Sam Entoni Dejvis je otišao tamo gde je hteo od početka.

    Tako da, sve strane su zadovoljne.
    (V, 16. jun 2019 10:05)

    # Link komentara

  81. Uopšte nije sigurno da su pelikani dobili više dugoročno. Ingram i Lonzo su već par sezona u ligi a apsolutno ništa nisu konkretno pokazali, pogotovu Ingram.
    Što se tiče Ziona, marketing je prenaduvan u duhu novog Džejmsa, ali daleko od toga da je on loš igrač.
    Setite se šta je bilo kada je Vigins bio prvi pik. Govorilo se kao da je novi Dzordan.
    Jedina mana koju imaju Lejkersi je ta što ako se neko povredi od ove dvojice, ne daj Boze, to je kraj za Lejkerse, plejof, prsten. Klupa ne postoji. Nešto slično kao Gsw ove sezone.
    (goran, 16. jun 2019 10:05)

    # Link komentara

  82. Srecno svima koji slave,jos da SMS promijeni klub
    (xxx, 16. jun 2019 10:02)

    # Link komentara

  83. Ingram je sjajan igrač, ali kraj Lebrona je bio potpuno sputan, šteta za Lejkerse, a sjajno za novi klub.
    (zliZo, 16. jun 2019 09:56)

    # Link komentara

  84. Utisak gluposti u komentarima Ingram i zgrusavanje!? Mozda da konkurisete da budete deo medicinske ekipe pelikansa posto oni ne znaju!? Hahahaha...
    (Boriša, 16. jun 2019 09:55)

    # Link komentara

  85. LeBron upropaštava Lakerse. Bolje bi im bilo da ga nisu ni doveli, i da su čekali Kawhia Leonarda.
    (Topnik, 16. jun 2019 09:54)

    # Link komentara

  86. Lično, mislim da su Lejkersi napravili DEBELU grešku. Ajde ova tri igrača više-manje, ali Pelikani su dobili tri pika prve runde za nezadovoljnog igrača sklonog povredama. I baš zato što sad nemaju samoprozvanog "kralja" pored sebe i obavezu da sve ide preko istog, u timu koji nema pritisak visokog plasmana Ingram, Bol i Hart će moći da se pokažu koliko vrede. Štaviše, da sam na mestu uprave Pelikana, znajući da je Zajon nezadovoljan što "mora" u Pelikane i njega bi trejdovao za dva-tri dobra rolpleja i pikove, pa bi sa dobrom klupom mogli i daleko.
    Da, napraviće Lejkersi dobru prvu petorku, ali bez dobre klupe nema uspeha, što se najbolje videlo u ovogodišnjem finalu. Još kad u timu imaju igrača koji je sklon povredama, pa ako im se pridruži isti takav Kajri, biće dobro ako sastave 10 utakmica u sezoni u kompletnom sastavu. Ali i da budu zdravi, bez dobre klupe ni ta trojica im neće ništa značiti, pogotovo ako LeBron bude igrao kao prošle sezone, jer mu je sad važnija filmska od ove karijere. No, dobro, Lejkersima je bitniji šou nego tim za budućnost.
    (NastyB, 16. jun 2019 09:52)

    # Link komentara

  87. Odavno se ovo znalo, pogotovo nakon lutrrije koja je očito bila namještena. Drago mi je da se ovo ostvarilo, sad nema isprika za LeBrona. Neće oni ništa osvojiti.
    (Topnik, 16. jun 2019 09:52)

    # Link komentara

  88. stoler, sta rece jarane, pa ti stvarno ne znas bista o kosarci, za covjeka koji 16 sezona igra na najvisem nivou, kazes samo dobar kosarkas!. Papir svasta trpi
    (Banjaluka, 16. jun 2019 09:45)

    # Link komentara

  89. Ljudi plej ce ostati Rondo. A treba da probaju Lenarda all-in. Mogu onda I ja da igram pored njih.
    (Radojica, 16. jun 2019 09:44)

    # Link komentara

  90. NO ako ne uradi jos koji trejd a imaju sad materijala, bice osudjeni na propast od pocetka jer ovi igraci + draft ne mogu igrati dobro zajedno nikako.
    (klix, 16. jun 2019 09:43)

    # Link komentara

  91. Nista dovedite sad i Irvinga, slabo je ovo neeesto...
    (76er, 16. jun 2019 09:42)

    # Link komentara

  92. Posle ovih frankenstajn sklapanja timova gde trejdujes pola ekipe za jednog igraca, ljudima ce na kraju i GSW postati simpatican (barem ne daju mlade igrace na kilo za superstara).
    (Bob, 16. jun 2019 09:38)

    # Link komentara

  93. cuj kaze jaz u ekipu. kakav bre jaz ka krenu da pobedju sve se zaboravlja. ko nece da kupi lebronke ili dejvisove zuto ljubicaste patike. reklama bomba. sta da rade sa kamenjarom ingramom ili lonzo vise povredjen nego sto igra. sad jos kemba i ko god da pozeli moze upadaj. idemo vozi tituja jos malo....
    (batistuta, 16. jun 2019 09:37)

    # Link komentara

  94. ljudi razvalice!!! oni su sad magnet za sve igraca kojima istice ugovor, a ima ih nikad vise. ko to ne zeli da igra sa AD i King J?!?!? Kuzma raketa ostao, sad ko god da kucne na vrata moze upadaj na godinu na godinu. lenard ide, ratnici oslabljeni, ostao boston, hjuston i klipersi ako nesto urade. kad bi moglo kemba, midlton ili bredli bil i pesma.
    (batistuta, 16. jun 2019 09:34)

    # Link komentara

  95. ljudi razvalice!!! oni su sad magnet za sve igraca kojima istice ugovor, a ima ih nikad vise. ko to ne zeli da igra sa AD i King J?!?!? Kuzma raketa ostao, sad ko god da kucne na vrata moze upadaj na godinu na godinu. lenard ide, ratnici oslabljeni, ostao boston, hjuston i klipersi ako nesto urade. kad bi moglo kemba, midlton ili bredli bil i pesma.
    (batistuta, 16. jun 2019 09:34)

    # Link komentara

  96. LBJ dobio Dejvisa, a uskoro mu stiže i Irving, a tu mu je već talentovani Kajl Kuzma. Zapravo ovo je destilovana verzija Kavalirsa, plus Dejvis. E sad kako će popuniti ostale rupe, to samo Lejkersi znaju. Ove godine nema ništa od Kavaja, ali naredne verovatno i on ide putem LA-a i vraca se kuci. E to ce vec biti ekipa u rangu zdravog i celog GSW-a. Sa druge strane Pelikansi dobili ekipu za sledećih deset godina, deca. Njima treba stvarno dobar trener i za par godina ce da gaze.
    (tocka, 16. jun 2019 09:33)

    # Link komentara

  97. Dil budale sa budalom? Lejkersi svejedno ništa neće uraditi. Lebronu, koji je ipak čovek, sledi i još godina a i povreda. A verovatno i Dejvisu, ma kako odmarao zadnju sezonu. Još su dali igrače iz rotacije, a i pikove. (Činjenica, pikovi su se često pokazali kao glupost, ali opet ne baš uvek. Možda misle dobiće par veterana, slično kao što neki igraju za GSW za mali ugovor)
    Dakle dobijaju mali marketinški cim, ali svejedno ništa od titule a onda dugi pad i ostanak bez PO više godina. Jedini plus što su uspeli da se, nakon u svakom smislu bolnog Tomasa, ratosiljaju i bolnog Bola.
    Ali isto ne razumem NO. Šta će tek njima Bol? A svakako su morali dobiti pre svega Kuzmu. Otprilike ta tri igrača, makar i bez ovoliko pikova. Pošto je LAL zacepio da upari super-zvezde mogli su da ih natenane ucenjuju. Sama pretnja da Davis ide svakako u free agents je izgubila time svu težinu. Nisu ih odrali koliko su mogli?
    (znanje-imanje, 16. jun 2019 09:32)

    # Link komentara

  98. Pelikani:Bol,Holidej,Ingram, Zajon,i za centra draftuju 4. pika.Plus Hart na klupi!
    (elegantan, 16. jun 2019 08:23)

    Smešna ekipa...
    (ja, 16. jun 2019 09:31)

    # Link komentara

  99. Svi ovde pricaju kako je previse, ali pogledajte ovako:
    Dali su Bola koji je pokazao dosta nekih dobrih stvari, ali je takodje pokazao da ne moze ni otvoren lej ap da pogodi ponekad.
    Dali su Harta koji je do sada bio solidan igrac, nista vise.
    Dali su Ingrama koji ima problem (ako se ne varam) sa zgrusavanjem krvi. U svakom slucaju je neizvestan njegov nastavak karijere.
    Dali su im cetvrtog pika ove sezone, za sada su prva tri pika ocigledna, ali je takodje ocigledan i pad kvaliteta na draftu posle prva tri mesta.
    A za ta dva preostala prva pika, se ne zna, ali ako su od LA Lejkersa, nece ih to bas previse boleti jer oni ocekuju da budu pri vrhu dokle god budu imali LeBrona, a to znaci da ce ti pikovi, po njihovom ocekivanju, biti 20 i neki najverovatnije.
    A za uzvrat su dobili Dejvisa koji je trenutno (bez KD) mozda i top 3 igrac na obe strane parketa (defanzivno mozda i najbolji).
    A kada se u sve to uracuna da je ovog leta najbolja "klasa" slobodnih agenata mozda i ikada, meni su Lejkersi bolje prosli, sve dok neko od ovih igraca i pikova ne postane superstar...
    (očigledno, 16. jun 2019 09:27)

    # Link komentara

  100. Za obe strane glup trejd. Pelikansima su nudjeni Bol, Hart, Ingram, Kuzma i pick pre 4 meseca i glatko su odbili. Lebron je mator i Lakerse nece nista uraditi u playoff-u jer nece imati klupu. Takodje su celu svoju buducnost predali jer su dali buduce pikove. S druge strane Pelikansi krecu sa Zionom i ako zadrze cevrti pik i uzmu Garlanda ili Huntera mogli bi biti uzbudljiva ekipa narednih 5 godina mozda i vise
    (Marko, 16. jun 2019 09:20)

    # Link komentara

  101. Bolje da je otišao s Kawai Lenardom pa gde god. Ovako sa utripovanom James-om da se pita za sve, pitam se kakav će ishod biti.
    (It iz Aj LeKler, 16. jun 2019 09:16)

    # Link komentara

  102. Komentar:LeBron James najbolji igrač današnjice?! Da druže što se čudis! Jeste najbolji igrač. Ne znam za trade. Mislim da je Davis bruka igrač ali treba tu sastaviti neke delove slagalice. Dosta treba da se radi da bi bili u priči za visoko Playoff mesto, a titula je daleko baš. Dolazi plej ali videćemo koji. Pominje se Walker. Ali pre Walkera ja bih uzeo Rozier-a ili Beverly-a jer su to igrači za tim. A ako dodje superstar jbg nema 3 lopte na terenu. Ostaje i novca za još jednog solidnog igrača. Inače Brandon Ingram je sasvim ok igrač. Izgleda kao da je popušio pola Kosova ali pristojan igrač. Dobar potez New Orleans - a a za Lakerse ćemo videti. Možda čak i matori Chris Paul. Ko zna.
    (Nuna, 16. jun 2019 09:16)

    # Link komentara

  103. Dali letargicnog i u ovom trenutku cini mi se bolesnog Ingrama( neki problem sa ugruskom) , Lonza Bola kojem ste se ovde smejali svi prosle godine, i Harta koji nekako nit smrdi nit mirise.. Jos i 4.pika,ali pitanje koliko bi taj 4.pik imao ulogu u borbi za titulu prve 2 godine,sto je ocigledno vreme u kojem LAL napadaju titulu. A dobijes AD,koji ako je zdrav je Top 5 igrac u ligi,i jos ostaje mesta u Capu za jos jednog Free Agenta.. Zaista, sta im uradi Lebrone ?
    (ime i prezime, 16. jun 2019 09:08)

    # Link komentara

  104. U svemu ovome Pelikansi su dobili 1. i 4. pika ove godine i to je ono sto vredi. Ova trojica ne vrede mnogo.
    Lejkersima sada ostaje da traze šutera i centra, a da nisu dali Zupca tim bi već bio skoro kompletan.
    (Saša, 16. jun 2019 09:07)

    # Link komentara

  105. Nije ovo lose za NOH, sada ce imati po 2 igraca na svakoj poziciji ako racunamo da ce pokupiti Ziona i Garlanda, steta sto nisu mogli Kuzmu da uzmu pre Ingrama, jer nisam bas siguran koliko su kompatabilni Ingram i Zion, obojica vole da napadaju reket uz dosta klimav sut sa distance... U svakom slucaju izlaze jaci iz cele ove sage sa Obrvom..
    Sa druge strane, za Lakerse moramo sacekati, jer oni kad uzmemo u obzir da su sad dali 3 igraca i da im je brdo igraca imalo ugovor samo za ovu sezonu, u ovom trenutku fali im pola tima, imaju 6-7 igraca pod ugovorom.. U svakom slucaju PO ako Lebron i Obrva budu zdravi veci deo sezone, ne bi smeo da izostane, a za nesto vise je jos to tanko i moralo bi mnogo toga da se poklopi...
    (soni, 16. jun 2019 09:06)

    # Link komentara

  106. svako ima svoje misljenje a ja mislim da su obe ekipe napravile dobar posao .
    -Lejkersi ima ju dve zvezde Lebrona i Dejvisa sada im plej treba , mozda to bude Pol ,Kemba ili Irving i napad na titulu moze da pocne .
    -Pelikansi sa vec mladom i talentovanom ekipom imaju sjajnu perspektivu i plus im stize Zeon Vilijams .strasno talentovan tim
    (zoran ivkovic, 16. jun 2019 09:06)

    # Link komentara

  107. Znaci, kako god okrenes, igraju "moje" pare protiv "tvojih" para! Kakav Le Bron, Dejvis, Lenard i ostala boranija!
    (Oliver Nedeljkovic, zapamtite to ime, 16. jun 2019 09:05)

    # Link komentara

  108. "@žika"-čovek sve objasnio i dobio gomilu minusa...Lejkersi dobili elitnog igrača,a dali trojicu prosečnih od kojih jedan(Lonzo) ne može da igra ni u ABA ligi,pikovi im u naredne dve sezone i ne trebaju jer imaju Dejvisa i Lebrona koji mogu da privuku gomilu "veterana" u L.A.i da krenu u borbu za titulu.A Dejvis ti donosi mir jer imas superstara na koga možeš da racunas u narednih 10 godina.NO sada nema igrača top klase,ima gomilu vrlo dobrih igraca,to ne prolazi na prejakom zapadu,Zion je jos uvek samo klinac i ko zna u kakvog će se igrača pretvoriti.
    (roten, 16. jun 2019 09:04)

    # Link komentara

  109. @dnevna doza prosecnog Srbende ako razmislis lejkersi vec 6godina nisu u plejofu, tako da I ne vredi drzati taj tim a sto se tice pikova jeste mnogo, ali za dejvisa vredi jer on I lebron ce biti nezaustavljivi zajedno
    (aaaaa, 16. jun 2019 09:04)

    # Link komentara

  110. Lejkersi postupaju kao skorojevicka ekipa sa ovim instant potezima, a ne kao ekipa sa najjacom tradicijom. Ovo se recimo Bostonu nikad ne moze desiti, sad će Kajri da odleprsa, a ostaje im mlado jezgro za sledecu deceniju.
    Lejkersi u rasulu, imaju dva i po igraca trenutno (Dzejms sa 35 godina, Dejvis sklon povredama, Kuzma na momente dobar).
    (Stefan, 16. jun 2019 09:02)

    # Link komentara

  111. Sad kad pokida ligamente u prvih mesec dana sezone...
    (Monsieur Alphonse, 16. jun 2019 09:01)

    # Link komentara

  112. Hahaha, Lebron, ovde se mnogi upljuvase da ga predstave kao najboljeg igraca ikad, oni skromniji kazu najbolji igrac danasnjice. Realno nije ni jedno ni drugo, covek je obican projekat od momenta kada je dosao u ligu. Toliko se radilo na tome da se od njega napravi to sto nije. Sad jos neko jako ime pa da "napadne" prsten. Nesporno dobar igrac, ali daleko od toga sto ga prave i predstavljaju.
    (stoler, 16. jun 2019 09:01)

    # Link komentara

  113. chris paul, Irving ili kemba pitanje je sad
    (pera iz bivseg DDR-a, 16. jun 2019 08:52)

    # Link komentara

  114. Koju titulu? Možda budu šesti na Zapadu.
    (nenad rs, 16. jun 2019 08:52)

    # Link komentara

  115. Još kad bi im došao Lenard onda bi bili jači nego GSW prošle godine.
    (NBA Champion 2020, 16. jun 2019 08:51)

    # Link komentara

  116. Sad još Irving i automatski prvi favoriti za titulu.
    (igor, 16. jun 2019 08:50)

    # Link komentara

  117. Hm, sličan paket ovom (Kuzma umjesto pickova, dakle jos bolji) su im davali i zimus pa su odbili glatko... Navodno se cekao Boston da im ponudi Tatuma... Ocigledno je da Boston vise ne nudi njega sto bi znacilo da Irving odlazi iz Bostona pa su odlucili da zadrze mlado jezgro u Bostonu?..Bice jako zanimljiv prelazni rok ove godine a LAL sada vec imaju 2 super stara za sledecu sezonu ali isto treba uklopiti citav rooster za sledecu godinu...
    (johny, 16. jun 2019 08:33)
    Mislim da ni kni a ni u LAL nisu ocekivali da ce Lakersi dobiti 4. pika. Mislim da se u NOLA nada da ce birati Dukov dvojac Zion i RJ Baret, pa je zato promenila misljenje.
    (cojo, 16. jun 2019 08:49)

    # Link komentara

  118. Lejkersi su imala Pejtona, Brejanta, Melona i Seka i ništa. Tačno je da su neki bili pred kraj karijere. Lj i Ad ne mogu bez solidnih ostalih igrača da ih dovedu ni do finala konferencije, pogotovo što nemaju dobrog pleja. Moje mišljenje, možda grešim.
    (Lale gator, 16. jun 2019 08:48)

    # Link komentara

  119. Бостон препознаје ко је користнији за тим. Татум који је ем млађи ем може да се гради будућност око њега, и Ирвинг кога убија себичност и индивидуалност. Бостон је одувек тежио тиму, и зато су најтрофејнији.
    С обзиром да Кајри вероватно иде, видећемо ко ће у Селтиксе...
    Радује Арена која је купила неки социјални пакет па да и тај део Србије гледа НБА.
    Дејвис и Леброн ваља видети какво ће стање бити на западу следеће године.
    (Хаџи, 16. jun 2019 08:48)

    # Link komentara

  120. Za lejkerse je ovo sve ili ništa, pogotovo ako dođe i Kemba. A Pelikansi su stvorili mogućnost za mlad i perspektivan tim u budućnosti. Rešili se povređenog Kazinsa i nezadovoljnog Dejvisa sto i nije tako loše. Sa druge strane Dejvis može da bude igrač oko koga će se praviti neki novi lejkersi narednih godina, pre svega jer je još uvek mlad.
    (Boris, 16. jun 2019 08:47)

    # Link komentara

  121. Divac mora da kupi Vučevića kako zna i ume ili će sledeće sezone biti ispod 10 mesta Zapadne konferencije!!! Od ekipa koje su ove sezone bile ispod Kingsa sada je jasno da će Lejkersi imati mnogo snažniji tim od njih, ali će biti mnogo bolji i Nju Orleans jer će sigurno kupiti bar jednog all star igrača pored ove talentovane dečurlije. Osmu poziciju su ove sezone zauzeli Klipersi i sigurno se pojačavaju Deandre Džordanom i možda Kavajem. Plus Dalas Maveriksi koji su prošle godine bili ispod Kingsa neće prespavati mogućnost da kupe neku od zvezda posle 2. jula. Dakle, Kingsi moraju da kupe dva vrhunska igrača da bi bili u kombinaciji za plej of. Američki mediji spominju da Kingsi sigurno kupuju centra jer su bili tek 25. u ligi po zaštiti obruča a da nameravaju da kupe i jednog plejmejkera sa izrazitim odbrambenim sposobnostima. Spominju se dva - Teri Rozir i Patrik Beverli.
    (Munzeeeee, 16. jun 2019 08:45)

    # Link komentara

  122. Tako je! Bravo za upravu Lejkersa. Trejd je fantastičan i svi igrači koji su razmjenjeni u trejdu i nisu bili za Lejkerse. Samo mi je žao možda tog četvrtog pika, ali pretpostavljam da se nije moglo izbjeći.

    Sad idemo da šamaramo neznalice.

    Odmah im dajte titulu da se i ne igra sezona.
    (Jezekilj, 16. jun 2019 08:37)

    # Link komentara

  123. alex caruso ove godine ce eksplodirati play u lekersima. brutalno je jak i skocan ko ga nije pratio nek pogleda par zakucavanja kad dobije malo prostora od bolla i ronda sto su igrali a i dobar je u odbrani...
    (alen, 16. jun 2019 08:36)

    # Link komentara

  124. Hm, sličan paket ovom (Kuzma umjesto pickova, dakle jos bolji) su im davali i zimus pa su odbili glatko... Navodno se cekao Boston da im ponudi Tatuma... Ocigledno je da Boston vise ne nudi njega sto bi znacilo da Irving odlazi iz Bostona pa su odlucili da zadrze mlado jezgro u Bostonu?..
    Bice jako zanimljiv prelazni rok ove godine a LAL sada vec imaju 2 super stara za sledecu sezonu ali isto treba uklopiti citav rooster za sledecu godinu...
    (johny, 16. jun 2019 08:33)

    # Link komentara

  125. Pelicansi tim budućnosti ima da budu projekat sličan GSW
    (SchOne, 16. jun 2019 08:32)

    # Link komentara

  126. Dva put ništa je ništa. Izgleda da će Lebron i trener da postane.
    (Lale gator, 16. jun 2019 08:30)

    # Link komentara

  127. Kakav potez Pelikansa. Pa oni imaju sve u svojim rukama da dominiraju naredne decenije NBA ligom. Ove godine 1 i 4 pik plus ova trojica plus ostatak ekipe iz prošle sezone.

    Kako ih je samo sreća pogledala posle tmurnih prognoza od pre samo nekoliko meseci.
    (CJC, 16. jun 2019 08:30)

    # Link komentara

  128. Sto se babi(citaj Lebronu) snilo to se i desilo!Vec vidjen scenario,jos dovodjenje Irvinga,pa juris na titulu!
    (bradina, 16. jun 2019 08:26)

    # Link komentara

  129. e sada dva antipaticna lika zajedno.. a Lejkersi su uvek imali face u timu ranije.. aj videcemo kako ce se uklope..
    (Mare, 16. jun 2019 08:26)

    # Link komentara

  130. Uzasan trejd za LAL, na dugorocnom planu.
    (Mali od Bg, 16. jun 2019 08:25)

    # Link komentara

  131. Bice jaki, nema sta al sta kad se neki od njih dvojice ne daj boze povredi?
    (da da da dadada tebe..., 16. jun 2019 08:24)

    # Link komentara

  132. Pelikani:Bol,Holidej,Ingram, Zajon,i za centra draftuju 4. pika.Plus Hart na klupi!
    (elegantan, 16. jun 2019 08:23)

    # Link komentara

  133. Sjajan posao lejkersa, dobili AD i uključili se direktno u borbu za prsten, a oslobodili se precenjenog bola i povredjenog ingrama(majkl bizli 2) i verovatno igrača koji može najviše da postigne od ove trojice harta, pikovi im ništa i ne znace pogotovo sto će stići daleko u plejofu i neće birati sa visokih pozicija.
    (žika, 16. jun 2019 08:22)

    # Link komentara

  134. Mnogo brate
    (mare, 16. jun 2019 08:19)

    # Link komentara

  135. 3 pika prve runde + dva fantasticna mlada kosarkasa...Previse.
    (Pozdrav iz Minhena, 16. jun 2019 08:16)

    # Link komentara

  136. Mnogo...džaba kad je lebron već mator
    (Yugo-, 16. jun 2019 08:15)

    # Link komentara

  137. Srećan AD svima koji slave!
    Ko želi nek čestita.
    (relevantan, 16. jun 2019 08:15)

    # Link komentara

  138. Lebron Džejms, najbolji košarkaš današnjice?
    (Pera, 16. jun 2019 08:14)

    # Link komentara

  139. Daš celu ekipu za jednog coveka i ko zna koliko pikova...Šta im ucini Lebron....
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 16. jun 2019 08:14)

    # Link komentara

  140. Sad će igrati 2(devis+Lebron) na 5 posto će još veći jaz biti izmedju Lebrona i ekipe...Ne bi toga bilo da Lebron licno nije insistirao na ovom transferu a ne klub...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 16. jun 2019 08:12)

    # Link komentara

  141. Čeka nas uzbudljiva sezona, tj. uzbudljiv plej of 2020.
    (masterkg, 16. jun 2019 08:12)

    # Link komentara