1. Dino Rađa bio je veliki igrač, pravi stožer šampionskog sastava koji je nastupao pod imenom Jugoplastika, a potom i POP 84 (sponzor). Međutim, ono što posebno cenim kod njega, jeste činjenica da je ostao normalan čovek, koga politička previranja i ratni vihor na prostorima ex-SFRJ, nisu pretvorili u ogorčenog nacionalistu. Stara prijateljstva se ipak ne zaboravljaju, bez obzira na nacionalnost ili veroispovest. Fenomenalni sportista i gromada od čoveka. Pozdrav Dino !
    (Boban Marković, 23. mart 2017 18:46)

    # Link komentara

  2. Prvo, nasa kosarka je toliko bogata vrhunskim igracima da je apsolutno nemoguce izabrati najbolju petorku svih vremena, kad na svakoj poziciji ima bar dvojicu podjednako dobrih igraca. Dacu primer - na poziciji playa imamo Slavnica, Djordjevica i sada Teodosica. Ko je bolji? Za mene bez sumnje Slavnic, s obzirom sta je sve osvojio i u kakvim uslovima, ali ako neko kaze Sale ili Teo, ne mogu da kazem da je debil. Sad vec ulazimo u sferu ukusa i sentimentalnih preferenci. Tako je i na ostalim pozicijama. Jos kad se nasim legendama doda nekolcina vrhunskih kosarkasa koje Hrvati imaju, plus Mirza, izbor postaje kranje subjektivan. Zato je, po meni, najpametnije birati najbolje petorke po generacijama. Mada, ni u tom slucaju Zdovc ne moze ni teoretski da ima prednost nad Saletom, ni individualno, ni timski. Tu Radja vec k.nja.
    (Trenercic, 22. mart 2017 19:17)

    # Link komentara

  3. @ croat, a ti bi macane da igras bez pleja, sa dva beka sutera, od kojih jedan nije imao blage veze sta je to odbrana i za koga je do odlaska u ameriku radila cela ekipa(pa je sa 30 poena pao na 3, te nije znao sta ga je snaslo, jadan), 2 teska centra i jednim krilom, koje doduse moze da igra od 1-4? pa svaka ekipa koja igra dobro odbranu bi ih razbila, zato sto bi svi osim Cosica samo sutirali i sutirali, stipsarili i igrali za sebe. to ne bi bio tim, vec skup pojedinaca.
    (kataklinger, 22. mart 2017 14:22)

    # Link komentara

  4. @Trener, najbolja petorka su Radja, Savic, Kukoc, Danilovic, Djordjevic, a klupa Divac, Paspalj, Bodiroga, Petrovic, Teodosic.
    (kataklinger, 22. mart 2017 09:53) # Link komentara
    Al me ovaj diklic nasmijao,on bi savicu u naj petorku hehe
    1.drazen
    2.kicanovic
    3.kukoc
    4.cosic
    5.divac
    Malo jest visoka postava,ali ovo je najbolja petorka svih vremena
    (croat, 22. mart 2017 12:10)

    # Link komentara

  5. (kataklinger, 22. mart 2017 09:53)

    Tebi je Danilović bolji od Dražena??? Ha ha ha
    Vjerojatno si mlad pa Dražena nisi ni gledao.
     (Panac, 22. mart 2017 11:49)

    # Link komentara

  6. @Trener, najbolja petorka su Radja, Savic, Kukoc, Danilovic, Djordjevic, a klupa Divac, Paspalj, Bodiroga, Petrovic, Teodosic.
    (kataklinger, 22. mart 2017 09:53)

    # Link komentara

  7. Bodiroga,Petrović,Kukoč,Dalipagić,Ćosić,to bi realno bila najbolja petorka svih vremena sa ex Yu prostora,ali,Kićanović,Delibašić,Gjergja,Korać,Simonović,Paspalj,Skansi,Djordjević,Danilović,Radja,Divac....itd itd,pa ti slaži...
    (Samuraj, 22. mart 2017 09:20)

    # Link komentara

  8. Najbolja petorka je Divac, Kukoc, Bodiroga, Korac, Petrovic.
    (Trener, 22. mart 2017 08:11)

    # Link komentara

  9. Drazen Dalipagic da je otisao u Celticse/NBA nebi mogao da igra za repku ne zato sto" Titova pravila/zakoni " to ne bi dozvolili (prava nebuloza na prvom mestu , jer jos od 50 tih god.hiljade nasih sportista pa i kosarkasa su igrali po svetu sasvim prorodno i slobodno,cak podstaknuti od tadasnjih vlasti kao brend nase zemlje) vec nije mogao da igra zbog FIBA pravila ,jednostavno FIBA nije priznavala NBA .NBA nije bila ni clanica Americke kosarkaske federacije danas poznate kao USAbasketball i tek 1988 je osnovan sveobuhvatni americki savez (vec pomenuti) i u tu cast je odrzan prvi susret NBA (Celtics) tima naFIBA turniru gde su igrali u finalu sa SFRJ.1989 na Fibinom kongresu je donets odluka da su se stvorili svi uslovi da nba igraci ucestvuju na fiba takmicenjima,kontinentalna/svetska i olimpijska prvenstva (najvise zahvaljujuci neuspehu USA tima na Seulskim igrama '88 i zalaganju naseg B.Stankovica i predsednika IOK Samarana)Iste god. IOK donosi odluku o dozvoli NBA (profesionalnih igraca kako je to tada ozvaniceno).Ostalo je istorija.
    (XYZ, 22. mart 2017 04:59)

    # Link komentara

  10. Dragane nema to veze sa Titom. Profesionalci (NBA) u to vreme nisu imali pravo nastupa u FIBA takmičenjima, tako da niko nije išao u NBA a po kvalitetu su mogli i Kića (kao najbolji igrač), Praja, Krešo Ćosić, koga su Amerikanci pokušali da zadrže posle Prova (univerziteta). Verovatno bi i Mirza mogao da igra, pa i Jerkov. To je prva generacija koja je pobeđivala i Sovjete (udružene Ruse i Litvance) i USA ekipe (istina bez NBA igrača, ali većina su postajali NBA zvezde kasnije). Dino se zadržao na svojoj generaciji, koja je takođe mlela sve sa po 20 razlike monimum. To su dve najbolje generacije ex YU košarke.
    (nemam pojma, 22. mart 2017 02:45)

    # Link komentara

  11. Veliki košarkaš. Clan najace reprezentacije koju je ostatak sveta imao, ali tri Igrača Hrvatske u petorci malo...
    Toj generaciji pripadaju i Danilovic, Paspalj, Savic i Djordjevic nezahvalno je u toj generaciji stavljati jednu petorku u prvi plan kad je za svaku poziciju imala najmanje dva vrhunska igraca. Stvarno nisi bio skroman.
     (Beli drim tim 26 poena razlike tri titule zaredom, 22. mart 2017 01:25)

    # Link komentara

  12. Kukoc je najbolji kosarkas sa ovih prostora svih vremena
    (sleone, 21. mart 2017 20:31)

    Treba uzeti u obzir i Drazena, ne Petrovica nego Dalipagica. Ranija je generacija pa ga se manjina seca. On je imao statistiku kakvu niko nije imao. Mogao je da bude prvi strani igrac u NBA. Ali nije prihvatio jer bi time po Titovim zakonima izgubio pravo da igra za raprezentaciju. Bolje poraditi na proucavanju istorije kosarke i brojeva nego donositi ocene na osnovu lepote igre koja nam je ostala u secanju. A Kukuca sam obozavao, Praju sam gledao ali sam bio klinac.
    (dragan, 21. mart 2017 22:27)

    # Link komentara

  13. Zdovc pre Djordjevica? Gde je Kicanovic ili Dalipagic?
     (Bicu Slobodan, 21. mart 2017 21:43)

    # Link komentara

  14. @kolonijalist
    Da zaboravio sam da ste imali smenu generacije igraca 91 god. Posle raspada bivse drzave. Svi ti vasi "nosioci igre bivse reprezentacije" zbog kojih smo osvajali medalje su ostarili I penzionisali se, a nasi su nastavili da dominiraju sledecih 10 god.
    (Neko iz LA-a, 21. mart 2017 21:19)

    # Link komentara

  15. nisi upucen Dino,poklonili su im tojet oprostili 16 MILIONA duga....sve ostalo je muljaza...
    (Nagai Nagayoshi, 21. mart 2017 21:07)

    # Link komentara

  16. Kukoc je najbolji kosarkas sa ovih prostora svih vremena
    (sleone, 21. mart 2017 20:31)

    # Link komentara

  17. Kukoc je najbolji kosarkas sa ovih prostora svih vremena
    (sleone, 21. mart 2017 20:20)

    # Link komentara

  18. Rađa je bio izvanredan košarkaš i delovao je kao pravi gospodin pa me je veoma razočaralo kada sam video kako hrvatskom "šahovnicom" maše na kuli u Kninu odmah nakon što su Srbi proterani (a neki i ubijeni)... Nije mu to trebalo, iako pretpostavljam da mu je "sa vrha" (Franja) rečeno da dođe...
    (Amater, 21. mart 2017 19:57)

    # Link komentara

  19. Dok se klubovi u dva najveca grada posle BG,Nisu i Novom Sadu,gase ili jedva skupe za autobus za gostovanje,vama i vasem crnom blizancu se decenijama trpaju desetine miliona evra drzavnog novca.Vi ste najvece zlo u svetu sporta na kugli zemaljskoj i samim tim i satrapi srskog sporta.Velika bruka i za KSS.Kako moze da se igra neka liga ravnopravno ako nekom ubacis ogromne pare a nekom ne das nista?Gde to ima u svetu?
    (1914, 21. mart 2017 19:56)

    # Link komentara

  20. Stvarno cudno da hrvati kao "nosioci" igre posle raspada bivse drzave, prepuste nama sve medalje na svim velikim kosarkaskim takmicenjima.
    (Neko iz L.A.-a, 21. mart 2017 17:41)

    Ne znam jesi li cuo za fenomen starenja, odlazenja u mirovinu, dolaska novih igraca, i sve slicno sto ide uz to. Istrazi malo, dosta zanimljivo.
    (Kolonijalist, 21. mart 2017 19:21)

    # Link komentara

  21. CZT je izbrisano 15 mil. duga, za te pare mozes sebi da priustis recimo De Koloa, Bogdanovica, Printezisa, Datomea, Buruzisa, Doncica, Satoranskog. Dajte nekom takav tim u Aba ligi pa da vidimo.
    15 mil je 7-8 ozbiljnih igraca.
     (Lord, 21. mart 2017 19:18)

    # Link komentara

  22. Evropski igraci talentovaniji od americkih? Je l' ovaj pio nesto?
    (Mikii, 21. mart 2017 11:08)

    Kad naučiš da razlikuješ talenat od fizičkih predispozicija i snage shvatićeš šta je hteo da kaže.
     (Lošmi, 21. mart 2017 19:11)

    # Link komentara

  23. Dino dino,ides li jos na tompsonove koncerte,palis li baklje uz njegove hitove...
    (Djura, 21. mart 2017 18:41)

    # Link komentara

  24. Znaci, po Radji jedan covek u Hrvatskoj kosarci je kriv sto Hrvati dve decenije igraju losiju kosarku od Srba. Tesko da to moze da se objasni time. Pre ce biti da su Srbi uvek igrali bolju kosarku od Hrvata, i u vreme bivse Jugoslavije i sada. Nikada Jugoplastika ne bi bila prvak Evrope bez Maljkovica, Savica, Sretenovica i Luke Pavicevica.
    (Goran, 21. mart 2017 18:21)

    # Link komentara

  25. nije ih zaboravio, nisu vrijedni pominjanja
    (bomber, 21. mart 2017 16:56)

    pa onda drazen i radja tek nisu vredni pomena. Dragic je daleko bolji igrac nego sto je drazen bio
    (bla, 21. mart 2017 18:19)

    # Link komentara

  26. Kao sto je Kragujevac grad u Srbiji, tako je i Knin grad u Hrvatskoj....

    U cemu je kvaka ovih pmetnjakovica koji tu ubacuju u komentare?!?!

    Sishli sa postolja, da tada je to pitanje bilo dirigirano okolnostima i vremenom u kojem smo živjeli,,,,

    Vidimo se na Eurobasketu....
    (Jose, 21. mart 2017 18:17)

    # Link komentara

  27. NAVIJACI ZVEZDE SE DOPINGUJU
     (mi, 21. mart 2017 18:16)

    # Link komentara

  28. najbolji igrač sa ovih prostora....
    Ti kad ne znaš šta ćeš sa loptom zna Bodiroga
    Zum sa 9m bez koske
     (Mirko Kojotovski, 21. mart 2017 18:02)

    # Link komentara

  29. Stvarno cudno da hrvati kao "nosioci" igre posle raspada bivse drzave, prepuste nama sve medalje na svim velikim kosarkaskim takmicenjima.
    (Neko iz L.A.-a, 21. mart 2017 17:41)

    # Link komentara

  30. @ (fortitudo, 21. mart 2017 13:27)

    nije ih zaboravio, nisu vrijedni pominjanja
    (bomber, 21. mart 2017 16:56)

    # Link komentara

  31. samo joj je poklonjeno 15000000e
     (Daki, 21. mart 2017 16:51)

    # Link komentara

  32. @ starmo
    загребачка породица зец је живела у книну?
     (.орг/затечен, 21. mart 2017 16:46)

    # Link komentara

  33. Dino legenda,COVEK.O kosarcu ne treba trositi reci.Njegova petorka jeste najbolja u Njegovom vremenu.Kosarka ex Jugoslavije ili skola bili su primer svetu.Pozdrav za Dina,uvek je dobrodosao u Beogradu,to isticem,zbog bitangi,kojih svugde ima
     (Siki, 21. mart 2017 16:12)

    # Link komentara

  34. Poklonjeno im ucesce u ABA ligi iz koje su prethodno ispali, tj nisu se kvalifikovali kroz KLS, pa se fuzijom vratili u istu.
    Pa im poklonjeno igranje u EK te godine umesto Sirokog.
    Pa im je poklonjeno igranje EL umesto Igokee.
    Pa im je poklonjeno igranje EL umesto Cibone.
    Pa im je poklonjen Lazic, Guduric, Simanic, Dobric, bice i Bolden, Radanov, Apic...
    Pa su im poklonjeni kupovi gde se finala igraju dva dana, gde se truju protivnicki igraci.
    Pa su im poklonjene ABA lige gde se igra na 3 dobijena meca uz prednost domaceg terena, a neko je morao da ih osvaja na jedan mec u Zagrebu ili Ljubljani.
    O domacoj ligi gde su im prvo otpisali dugove, oterali Vujosevica i postavili svoje ljude u upravu kluba necemo.
    Dakle sve im je poklonjeno, jer da nisu dobili na poklon EK i dve EL ne bi doveli igrace koje i danas imaju, a koji su dosli prvenstveno zbog igranja u EL koja im je poklonjena!
    Poklonjena im je gomila privatnih sponzora koji su ucenjeni od ostrascene brace na vlasti...
    Eto Radja, sve im je poklonjeno!
    Ali nisu oni dzaba nosili torte sa brojem 1, zasluzili su onda i poklone.
    (Djuma, 21. mart 2017 11:10)

    Ovo je AntiDebil, promenio nick izgleda da mu ne pisemo da obrise anti.
     (nista o nicemu, 21. mart 2017 16:08)

    # Link komentara

  35. Dino Radja je cool lik 1000%.
    Da su ovakvi likovi imali moc decedesetih, problema sigurno ne bi bilo.
     (da da, 21. mart 2017 15:57)

    # Link komentara

  36. Ko je taj čovek kojim su bili taoci 20g?
    (HanSolo, 21. mart 2017 09:48)čovjek misli na Danka Radića a ne Franju Tuđmana....
    (Rocky Balboa, 21. mart 2017 15:37)

    # Link komentara

  37. Zvezdi ništa nije poklonjeno, osim novca iz državne kase.(Grobarchina, 21. mart 2017 13:58)

    To znaš iz višegodišnjeg iskustva sa svojim nekadašnjim klubom, sada samo B timom iz Laktaša. Čika Samuraj da bonu...
     (Samuraj, 21. mart 2017 15:31)

    # Link komentara

  38. Veliko G od coveka!!!Da smo prava drzava ovaj nikad ne bi bio spomenut!!
     (bojan, 21. mart 2017 14:57)

    # Link komentara

  39. Ne želim novi rat i nove svađe i nisam uopšte nacionalista, ali ne mogu da zaboravim neke stvari i volim nekog ko ne voli mene.
    (niko vas nije silom terao da siđete, 21. mart 2017 10:43)

    Preterujes druze!
     (Kinaski, 21. mart 2017 14:55)

    # Link komentara

  40. Hrvati imaju dosta jaku reprezentaciju. Samo na pleju i dvojci su dosta tanki. Videcemo se ne EP. Ubedjen sam da ih dobijamo, mada za par godina mogu biti vrhunska ekipa.
     (aco, 21. mart 2017 14:48)

    # Link komentara

  41. Dino, posto se sad peres, pitao bih te 2 stvari:
    1) jesi li bio ponosan kad si sa Vrankovicem se slikao pored Tudjmana na Kninskoj tvrdjavi avgusta 1995?
    2) jeli bila ukusna jagnjetina koju ste vi, kosarkaski reprezentativci Hrvatske, obecali Tudjmanu?



    Mislis na problem da su se slikali na tvrdjavi u svojoj drzavi, na teritoriju koji je bio okupiran i ociscen od Hrvata, i gdje je i poceo rat protiv Hrvatske. Stvarno kako su se to usudili...
    (starmo, 21. mart 2017 14:18)

    # Link komentara

  42. Djuma, 21. mart 2017 11:10
    Idi brate leči se i ne preskači terapiju
    (Dr, 21. mart 2017 14:17)

    # Link komentara

  43. veliki kosarkas a mali covek
    jedno vreme je pricao kako je on bio taj koji je organizirao silazak sa postolja
    inace nakon tog poteza i sasa djordjevic je dao izjavu .. kako oni uvek nesto moraju, a mi ne moramo, a njih uvek neko vrsi pritisak, kako na nas niko ne vrsi pritisak i da nakon ovog poteza nece da ima vise veze s njima, i onda pozove radju na oprostajnu utakmicu
    jedino je kukoc imao muda da odjebe tudjmana, kad ga je tudjman bez pitanja stavio na listu hdz rekao je da jebe listu i onog ko fa je stavio na nju
    kukoc je covek bio i ostao, a radja je obican mis
    (micko, 21. mart 2017 14:11)

    # Link komentara

  44. @Djuma
    Opasno živiš u paralelnom univerzumu.
    Raspitaj se ko je sekao koševe, Ovo drugo što pominješ kao argument je na nivou deteta.
    Pošto prepricavas time-out kao činjenicu o učešću Zvezde umesto nekog nemam šta da pričam. A lepo sam te molio .
    Drugo ovde sve objavljuju pa slobodno reci.
    Treće ljude koje si pomenuo samo OVDE nisu bili prvaci zbog čoveka koji nigde ni playoff ne uvodi ekipe . Verovatno je samo Vama to normalno a mi ostali smo glupi.
    Ispada da je Dule ugasio jedan drugi klub ali i to vidimo drugačije. A EL se uvek pratila , nekad Partizan, sada kada nema više takve veličine ,može i Zvezda . O sponzorima poseban tekst.
     (agassi, 21. mart 2017 14:02)

    # Link komentara

  45. Zvezdi ništa nije poklonjeno, osim novca iz državne kase.
    (Grobarchina, 21. mart 2017 13:58)

    # Link komentara

  46. Dino, posto se sad peres, pitao bih te 2 stvari:
    1) jesi li bio ponosan kad si sa Vrankovicem se slikao pored Tudjmana na Kninskoj tvrdjavi avgusta 1995?
    2) jeli bila ukusna jagnjetina koju ste vi, kosarkaski reprezentativci Hrvatske, obecali Tudjmanu?
    (Atina '95, 21. mart 2017 12:59)

    Autorodoljubi don't like this. Kolektivna lobotomija.
    (ispran mozak, 21. mart 2017 13:55)

    # Link komentara

  47. Dino Radja legenda Yugoslovenske kosarke!
    (ZORAN, 21. mart 2017 13:54)

    # Link komentara

  48. Kako sad ovim stubovima srpstva ne smeta jedan Hrvat.
    (Grobx, 21. mart 2017 13:41)

    # Link komentara

  49. @Djuma
    Prvo si nepismen, a iz toga proizilazi sve ostalo. Činjenice su te da svaka liga i takmičenje ima svoje propozicije a NIKAKO one koje tebi i sl odgovaraju. Pročitaj šta piše u slučaju da neko ne ispunjava uslove igranja u Evro kupovima . Ovo sve piše još pre početka ABA LIGE. Da je neki drugi klub bio na tom mestu igrao bi umesto Zvezde, ali nije. Ne mogu mesta da se preskaču. Razumem da nas mrziš ali pravila su takva. A tebe ustvari boli što je Zvezda u pitanju. To nisu činjenice ( propozicije ) , već tvoj spin o mitu zvanom institucija.
    Tvoj klub ni na jedan način nije ovim oštećen jer je bio lošije plasiran. Sa druge strane moj klub je direktno bio pokraden iz auta , gepeka , delegiranjem kumova . To su činjenice, jer nekad je moglo iz auta sada ne može ni iz reketa. Toliko
     (agassi, 21. mart 2017 13:39)

    # Link komentara

  50. Ko se ovde sa kim raspravlja, ko će to više da pohvata... Začinili ste ga ovim tekstom baššš.
    (Nišlija, 21. mart 2017 13:37)

    # Link komentara

  51. Naj petorka sa dva centra (Divac i Rađa)? Ili bi kukoč igrao beka kao i Dražen, a neko od centara krilo!? hav jes nou

    Očigledno si bio klinac 1987. kada je petorka: Pavićević(Đorđević), Nebojša Ilić, Kukoč, Rađa, Divac, sa Karijem Pešićem na čelu, osvojila svetsko omladinsko zlato, dva puta pobedivši Amere (buduće NBA zvezde), na tom turniru u italijanskom mestu Bormiju !

    PS Pamtim da je trener Bostona za Rađu svojevremenoo izjavio nije bio svestan koliko je dobrog igrača dobio !
    (djc-xxx, 21. mart 2017 13:31)

    # Link komentara

  52. da li radja prati nba ?kako je mogao zaboraviti dragica,nurkica,telatovica,vucevica ....
    (fortitudo, 21. mart 2017 13:27)

    # Link komentara

  53. E, 'oce neko na pivo?
    (Nišlija, 21. mart 2017 13:26)

    # Link komentara

  54. @neko123

    Mislis da ga je pitao neko da li hoce ili nece da sidje?
     (Ljubisa livac, 21. mart 2017 13:25)

    # Link komentara

  55. nisam upucen, kojeg covjeka? dvadeset godina ???
     (gzola, 21. mart 2017 13:25)

    # Link komentara

  56. Tandem na parketu Rađa-Kukoč donio je SFRJ nekoliko velikih medalja od 1986-1991.uz naravno i ostale reprezentativce tada(točnije 3 zlata, 1 srebro,1 broncu), kao i 2 titule (od ukupno 3 zaredom) Jugoplastike. Prvaka Evrope od 1989-1991. ALI PO MENI JE NAJBOLJI BIJELI IGRAČ IZVAN SAD-a SVIH VREMENA, TONI KUKOČ, nevjerojatna imaginacija na terenu, nikad viđena, najbolji i zbog toga jer ima i TRI PRSTENA ZAREDOM NBA-lige. Tada po meni dolazi po redoslijedu; Ćosić, Stojaković, Dražen...…..
    I još nešto mlada HRV sadašnja repka sa; Benderom, Žižićem, Zubcem, Šarićem, Bogdanovićem, Hezonjom...... bi konačno mogla donijeti neku medalju.
    (ZG TOM-šrauba, 21. mart 2017 13:18)

    # Link komentara

  57. @agassi
    I ti ne znaš činjenice a hoces da polemises?!
    Mi otišli sa vama u EL umesto Igokee?
    Mi 15 godina dobijali pare od države, a vi imali projekat "Evropska Zvezda" sa Zmagom Sagadinom, Sakotom, Pesicem...
    Andjelkovic, Zika pauk, Vesic, braca iz Telekoma...
    Pa usli prvi u Jadransku ligu, isli u Ljubljanu na F4 protiv Zadra, a onda kad je doslo do +41, "Nemoj da padate dole, hoce stoka da nas nabije 30 razlike" i "Oni dadu kos a vi skidate gace", onda ide kao bojkot ABA lige.
    A EL koja se obezbeđuje jedino i samo preko upravo lige koju bojkotujete se uredno prati!?
    Dakle vama je u osnovi klub poklonjen, jer vas je ugasio Dule Vujošević!
    Grb i koseve niste imali dok se niste prodali spasitelju iz Zeleznika, pa se uspesima njegovog privatnog kluba hvalite.
    A ovo za ucenu jakih privatnika, ako rezija dozvoli reci cu puno ime i prezime vlasnika, inače velikog Partizanovca, a zatim i ime firme koja mora da daje pare u KK jer tako nalaze onaj sa izgubljenom licnom kartom.
     (Djuma, 21. mart 2017 13:12)

    # Link komentara

  58. Ko sve danas ima pristup internetu, pa jos ostavlja svakakve komentare??? Ne zna se koga vise mrze, Zvezdu ili Radju?
    Nije ni cudo sto je vlast ovakva. Bolju ni ne zasluzujemo!
    (santa justa, 21. mart 2017 13:10)

    # Link komentara

  59. Inace, cisto kosarkaski, vreme od pre 25 godina i sada je neuporedivo. Tada su kosarku igrali SAD, Jugoslavija i SSSR a u NBA igralo 10-15 igraca iz Evrope, dok sada ima bar 15-20 po kvalitetu slicnih reprezentacija u svetu i 150 kosarkasa izvan SAD koji danas igraju NBA. Jedino sto se nije promenilo je to da na bekovskim pozicijama i dalje nema belih Evropljana u NBA, za razliku od centarskih i ostalih pozicija koje zahtevaju visinu, i na kojima evropski igraci dominiraju.
    (Oxi, 21. mart 2017 13:09)

    # Link komentara

  60. Rađa je tad igrao za Olypiakos. Organizirala se je dobrotvorna utakmica između Oly-a i Zvezde, za neki centar za nezbrinutu djecu u Srbiji. Rađa je odbio igrati. Vjerujem da je i to Tuđman naredio. Vjerujem da mu je svaka Tuđmanova preča od humanosti.
    Džaba ti sve Rađa...ni blizu velikima nisi.
    (Letač, 21. mart 2017 13:08)

    # Link komentara

  61. U Haagu je dokazano da nije bilo nikakvog protjerivanja jer su Srbi počeli bježati nedelju dana prije nego li smo mi krenuli na Knin
    (Huligan, 21. mart 2017 11:57)

    Kako si smesan, i da je tako koliko bi bilo tek onda mrtvih da nisu pobegli na vreme. A sto su bezali, pa jer im ja slata jasna poruka sta ih ceka.
    (dragan, 21. mart 2017 13:07)

    # Link komentara

  62. Rađa je faca, bio i ostao. Pohvale za intervju.
    (Dilkan, 21. mart 2017 13:01)

    # Link komentara

  63. Dino, posto se sad peres, pitao bih te 2 stvari:
    1) jesi li bio ponosan kad si sa Vrankovicem se slikao pored Tudjmana na Kninskoj tvrdjavi avgusta 1995?
    2) jeli bila ukusna jagnjetina koju ste vi, kosarkaski reprezentativci Hrvatske, obecali Tudjmanu?
    (Atina '95, 21. mart 2017 12:59)

    # Link komentara

  64. Zašto pravite intervju sa ovim koji mrzi Srbe? Nadam se da neće osvojiti medalju ni naredne 22 godine!
     (Svetski Mega Car, 21. mart 2017 12:59)

    # Link komentara

  65. Za sve ove koji ga nazivaju velikom čovekom - pa mi smo stvarno nenormalan narod bez trunke sećanja i samopoštovanja. Pa zašto je sišao sa postolja?? Zato što je bio velik čovek?? Može on da priča šta hoće 20 godina kasnije, takvih mi je pun .. šešir


    Jel se ti pravis malo blesav? kao ne znas ti sta se desavalo od 1991-1995 u Hrvatskoj, kao sve je to bilo iz cista mira, zar ne...
    (starmo, 21. mart 2017 12:24)


    Ne pravim se ni malo blesav, znam ja dobro šta se dešavalo u Hrvatskoj, mada se možda ne slažemo po viđenju situacije. Ali ono po čemu možemo da se složimo je ovaj intervju, sam Rađa je sada rekao da je bila greška, tako da ja ništa nisam ovde izmislio. Pa me samo zanima otkud ta naknadna pamet posle 20 godina, zašto nije bio velik čovek kad je trebalo biti velik, a ne 0 od čoveka koja se pravda posle 20 godina, i onda ga mi dižemo u nebesa zato što sada govori nešto normalno?? Identično kao svi bivši ambasadori i visoki političari koji su pevali neku drugu pesmu pre 20 godina, a sad su jako fini i kulturni i "nismo mi, morali smo / bila je greška". E pa nemam ja ništa od njihovog pravdanja, dodvoravanja i priznavanja greške.
    (Neko123, 21. mart 2017 12:56)

    # Link komentara

  66. Za Novickog okej, ali pored zivog Pau Gasola ti kao primer navede lika koji nije odigrao 15 utakmica u NBA ligi. Je l' to neko ulizivanje koje dolazi iz Zagreba ili sta?
    (Mikii, 21. mart 2017 12:29)

    Ne lozi se. Davo sam primjer aktualnog i nekadasnjeg centra na americkoj i na europskoj strani. Dakle, Drummond i jokic danas, a nekad shaq i Nowitzki na vrhuncu karjere. Ti igraci su mi prvi pali na pamet. Na moj potpuno normalan i strogo kosarkaski komentar ti gledas nacionalnost. Smiri dozivljaje.
     (PeroZg, 21. mart 2017 12:55)

    # Link komentara

  67. Naj petorka sa dva centra (Divac i Rađa)? Ili bi kukoč igrao beka kao i Dražen, a neko od centara krilo!? hav jes nou!
     (Slavonac, 21. mart 2017 12:54)

    # Link komentara

  68. Čovjek čiji je hrvatska košarka bila taoc se Danko Radić a ne Tuđman taj je volio nogomet. Da Dražen nije poginuo siguran sam da nikad nebi dozvolio takvim tipovima da unište košarku. Hrvatska je bila rasadnik talenata ali je to bojim se otišlo u nepovrat. Dina neću komentirat o njemu govori sve njegova fantastična karijera.
     (TEDDY ZG, 21. mart 2017 12:50)

    # Link komentara

  69. Molim vas da objavite ovaj komentar. Huliganu za tebe, a koliko je srba ubijano u jasenovcu po tebi? cuj "samo" 44 srba je pobijeno sto je dokazano u hagu.a sta kazes na to sto je taj isti hag pustio na slobodu seselja? zar i tu nije dokazano da seselj nije ucestvovao u nekome zlocinu? pa procackaj malo youtube pa ces videti koliko ljudi (civila) je pobijeno tokom oluje. a sve su to snimali vasi "branitelji".. a sto se tice slobe nije on bio svetac ali istu krivicu ima kao i tvoj franjo... ili treba da te podsetim na brisanje srba iz ustava,na privodjenje srba,na to da je u zg-u bilo do 91 godine 100000 srba a vec u januaru 92 gotovo ih nije bilo.
    (dalibor79, 21. mart 2017 12:50)

    # Link komentara

  70. Plasim se da ih ne SAPLETU!
    (Cone, 21. mart 2017 12:47)

    # Link komentara

  71. @niko vas nije silom terao da siđete

    Ovo pisem kao Makedonac, ti si generalno u pravo, ali bas iz vaseg stava prema njihovim igracima i ovacijama ,vidi se da ste ispali 100 puta veci frajeri od Hrvata. I sve su te izjave davane u drugim vremenima, ipak su oni sportisti i bili poneseni situacijom, i koji se danas sigurno kaju sto su sisli sa postolja. A stav hrvatski medija o Vasim kosarskasima uopste nije bitan.
    (jovica, 21. mart 2017 12:46)

    # Link komentara

  72. @zvezda ponos Srbije
    Čoveče ne mozes ti sa mnom da polemises jer osnovne činjenice (o svom klubu) ne znaš?!
    Kažeš vi ste bili prvi te godine kada ste izradili Igokeu???
    Igokea obezbedila prvo mesto kolo pre kraja!
    U finalu vas standardno pocepamo, dakle bez ikakvog osnova ste pušteni da igrate EL jer niti ste bili prvi na tabeli, niti ste osvojili ABA ligu. Išli ste kao drugi, a Partizan kao osvajač!
    I da vas tada nisu pogurali kao i godinu dana kasnije, ništa od Jovica, Kalinica, skupih stranaca...
    Dakle sve ovo danas imate jer su vam tada poklonili to što sam u prethodnom komentaru pisao.
    Kraj priče!
    Ovo drugo ne vredi ni replicirati, zna se ko ste, ciji ste i odakle ste!
    Dovoljno je pogledati ko vam je kapiten i sve je jasno.
     (Djuma, 21. mart 2017 12:38)

    # Link komentara

  73. @Marko
    Pa ko je bolji od Dražena Kukoca i Radje ?
    Ne razumem , ako misliš Sale Paspalj i Divac , grdno grešiš. Pogledaj međusobne utakmice tada , pogotovu Jugoplastika - Partizan. Kukoc je bio Jordan u Evropi, kucao je sa bacanja i imao nestvaran šut.
    Igrao od 2. do 4. sve .
    To jeste najbolja petorka , Danilovic ako bi igrao kao Zdovc odbranu imao bi prednost .
    Dražen Danilovic Kukoc Radja Divac .
    Normalno pričam o periodu od '89. pa dok je Dražen bio živ.
     (best of the best, 21. mart 2017 12:34)

    # Link komentara

  74. osim sto im je POKLONJENO da postoje??? sitnica zaista!
     (Vladimirovic, 21. mart 2017 12:29)

    # Link komentara

  75. Misli se na tehnicki i takticki aspekt igre.
    Slicno je govorio i Russel Westbrook proslo ljeto. Ameri su brzi I jaci. Europljani su pametniji i discipliniraniji. Usporedi americke centre tipa Drummond i nekad Shaq i europske tipa Dirk i Jokic. Prvi tuku i skacu ali su drva, dok su drugi nesto losiji u obrani ali rade sve ostalo. Takodjer i bekovi. Ameri su brutalni u prolazu, zakucavaju itd. Europski bekovi ako ne znaju sutirat i kretat se bez lopte nemaju sta radit u nbau.
    (PeroZg, 21. mart 2017 11:43)

    Za Novickog okej, ali pored zivog Pau Gasola ti kao primer navede lika koji nije odigrao 15 utakmica u NBA ligi. Je l' to neko ulizivanje koje dolazi iz Zagreba ili sta?
     (Mikii, 21. mart 2017 12:29)

    # Link komentara

  76. (beoman, 21. mart 2017 10:47)

    Predlažem ti da hitno odeš pshijatru... dok ne bude prekasno!!!
     (Panac, 21. mart 2017 12:29)

    # Link komentara

  77. Hrvati imaju bas jaku ekipu po imenima ali nemaju pobednicki mentalitet u kosarci. Bas kao mi u fudbalu pre par godina kada smo imali zvucna imena ( sada nemamo ni to). Ovi mladi igraci mogu da pomrse konce mnogima ali iskreno mislim ne i nama jer vuku taj neki kompleks. U svakom slucaju petorka koju je sastavio od Kukoca, Drazena i njega je pokazatelj da cesto imaju i jako visoko misljenje o sebi pa rekao bih i neopravdano.
    (marko, 21. mart 2017 10:49)hahaha pa dobijali ste zato sto ste bili bolji,zato sto imamo istog pleja 15 godina,a ne iz kompleksa....zamalo smo uspjeli na olimpijadi,ali imali ste duzu klupu ,a mi smo igrali na mahove tj. kako je bogdanovicu isao sut...
     (Zigzag, 21. mart 2017 12:29)

    # Link komentara

  78. (marko, 21. mart 2017 10:49)

    Kada si tako pametan.... koga bi stavio u petorku umjesto Dražena i Kukoča? Možda ih nikada nisi ni gledao. Cibona je 2x bila prvak evrope sa Draženom ( bila bi i 3x da nakon 22-0 ... nisu izgubili u play offu od Zadra ) a Splićani su 3x zaredom bili prvaci evrope!
    I to protiv jake konkurencije !!!
     (Panac, 21. mart 2017 12:26)

    # Link komentara

  79. Niste bili taoci "jednog coveka" vec oca nacije Franje Tudjmana... a da ste imali hrabrosti i imalo casti ne bi pobegli sa dodele medalja. Sramotno i onda i danas.
    (mlekadzija, 21. mart 2017 11:05)ne,taoci smo jednog vladara kosarke...tudjman nema veze s tim vec samo s onim odlaskom sa postolja...
     (Zigzag, 21. mart 2017 12:25)

    # Link komentara

  80. Nista pametnije se i nije i moglo ocekivati od coveka koji je sa Tudjmanom isao u Knin da slavi sto su tamo hrvatski nacisti uz podrsku zapadnih sila proterali i pobili sve stanovnike Knina i Srbe u Krajini. Toni Kukoc zasluzuje se pohvale, a ostali hrvatski kosarkasi ni da im se ime pomene...
    (Oxi, 21. mart 2017 11:08)hahahah pa kakva gomila lazi ....
     (Zigzag, 21. mart 2017 12:24)

    # Link komentara

  81. Za sve ove koji ga nazivaju velikom čovekom - pa mi smo stvarno nenormalan narod bez trunke sećanja i samopoštovanja. Pa zašto je sišao sa postolja?? Zato što je bio velik čovek?? Može on da priča šta hoće 20 godina kasnije, takvih mi je pun .. šešir


    Jel se ti pravis malo blesav? kao ne znas ti sta se desavalo od 1991-1995 u Hrvatskoj, kao sve je to bilo iz cista mira, zar ne...
    (starmo, 21. mart 2017 12:24)

    # Link komentara

  82. Samo gnječi,neka glodar kmeči !
     (Dzio, 21. mart 2017 12:23)

    # Link komentara

  83. BRAVO LEGENDO!
    KAKVA JE TO KOSARKA BILA.
    PRAVA ROMANTIKA.
    A TONI JE BIO NAJVECI ROMANTICAR.
    (DRAGAN, 21. mart 2017 12:23)

    # Link komentara

  84. tegi u suzama ....
     (nesa, 21. mart 2017 12:21)

    # Link komentara

  85. Dobra petorka, ali nema mesta za Kicanovica, Dalipagica, Cosica, Slavnica, Delibasica, Korača, Bodirogu.
    Ipak je Bodiroga nas najbolji kosarkas za sada?(N.Jokic).
     (Zoran, 21. mart 2017 12:20)

    # Link komentara

  86. @Djuma
    Pa Vama se poklanjalo 15 god i to ne privatni koje ste ucenjivali već državni.
    Šta tebi nije jasno igrali ste iza nas i primili trojku i sad kukaš što Cibona ne ispunjava uslove te godine pa ide prvi sl tim. Igokea sa kojom imate budibog snama ugovor takođe ne može da igra pa ste pored nas otišli i Vi.
    O otimanju čak i Zvezdinih igrača i to noću ne bih sa tobom jer nisi dovoljno razuman da prihvatiš da za vreme Mordora reprezentacija je nikad gora bila . Da li misliš stvarno da bi ovoliko vladali da niste dali trojku iz auta , verovatno bi još tada počeli da dolaze igrači u Zvezdu. Prvi put kad ste izgubili odleteli ste u kanal . A kako to izgleda kada igraš umesto nekog čini mi se da znaš, jer igrate ovu sezonu.
    A torta je za " hvala premijeru" jer "nije interes Srpske košarke da se spašava Partizan" i "pad je veličanstven let".
    Sada kusajte i pitajte da li ima još, a izgleda da ima . I molim te reci da i mi ostali čujemo ko je to ucenjen od privatnika ?
    Molim te odgovori i to argumentovano
     (agassi, 21. mart 2017 12:19)

    # Link komentara

  87. (s)plit(s)ko stanje uma.
    (blah, 21. mart 2017 12:10)

    # Link komentara

  88. @ djuma

    Tipičan primer histeričnog grobara bez trunke istine u komentaru. Zvezda je išla u Evroligu jer je bila prva na tabeli a Igokea nije ispunjavala NIJEDAN uslov Evrolige. Po pravilima ide tim koji je bio prvi na tabeli a to je bila Zvezda svojim rezultatom na terenu. Kad smo kod tog polufinala zanimljivo da si izostavio kako je Igokea pustila partizan bez igre da ide u finale. Naredne godine je Cibona odustala od Evrope jer za razliku od partizana nije imala državu da joj plaća dugove i išao je prvi sledeći klub. Zašto partizan nije bio prvi pa da ide? Ono što jeste poklonjeno je vaš plasman u Evropu ove godine jer ste naterali Megu da vas pusti (ali vam nije dozvolila FIBA da je varate).

    Kažeš Zvezdi poklonjena ABA jer se igra na 3 pobede a nekad bilo na jednu. Da vas nije Dačić učio košarci znao bi da na 3 pobede odlučuje znanje a na jednu sreća, tako da je to upravo suprotno od poklonjenog.

    Kažeš Čović poklonio igrače? Jeste i upravo je to najbolja stvar. Nije država poklanjala od penzionera kao partizanu nego je Čović dao ono što je sam stvorio sa FMP-om i zbog toga zaslužuje sve pohvale jer je žrtvovao svoj klub da bi spasio najtrofejnini klub SFRJ. Sa druge strane partizan spašava Vučić našim parama.

    Kažeš oterala Vujoševića? Oterao ga je vaš "mesija Peković" jer nije mogao da se plasira dve godine uzastopno u EL sa najboljim timom u ligi. Radonjić ga je uništio na terenu.

    Kažeš poklonjenji joj privatni sponzori? Zvezda ni tu ne troši pare građana nego uzima od Hrvata (Idea) koji mrze Vučića i ne bi ga nikad poslušali i od nepoznate kladionice koja je time dobila ogromnu reklamu jer sad svi za nju znaju. Znači Zvezdini sponzori su tu zbog reklame. Sa druge strane niko nema interes da plaća reklamu partizanu koji igra u trećerazrednom takmičenju iz koga je već ispao pa zato država naredi državnim firmama da daju čak 2,2 miliona klubu bez ikakvih rezultata dok Zvezda kao prvak svega, Evroligaš i klub koji stvara reprezentaciju dobija samo 700.000.

    Eto to su vam činjenice ali vas toliko bole da vam lakše da živite u svojim lažima.
     (Zvezda ponos Srbije, 21. mart 2017 12:09)

    # Link komentara

  89. Taj čovjek koji je 20 godina uništavao hrvatsku košarku zove se Radić. Bio je košarkaški sudac pa dvadeset godina predsjednik košarkaškog saveza. U HR je problem što je takve ljude jako teško smijeniti jer njega biraju delegati po županijama koje oni kupe s razno-raznim privilegijama.
    (Istrijan, 21. mart 2017 12:09)

    # Link komentara

  90. Za sve ove koji ga nazivaju velikom čovekom - pa mi smo stvarno nenormalan narod bez trunke sećanja i samopoštovanja. Pa zašto je sišao sa postolja?? Zato što je bio velik čovek?? Može on da priča šta hoće 20 godina kasnije, takvih mi je pun .. šešir
     (Neko123, 21. mart 2017 12:05)

    # Link komentara

  91. Radja govori o najboljih 5 iz "one" generacije, sto objasnjava zasto nema Koraca, Kicanovica, Dalipagica, Cosica i ostalih koji bi sigurno konkurisali za idealnu petorku Jugolsavije svih vremena. Takodje je jasno i zasto Zdovc pre Djordjevica, tada on jeste bio prvi plejmejker, Sale je sazreo tek sezone 91/2. kada SFRJ nije vise postojala. I postao bolji igrac nego sto je Zdovc ikada bio, zasigurno.
    Ipak, i u toj njegovoj petorci bih pre stavio Paspalja nego Divca, jer, prvo, Paspalj to zasluzuje, a drugo igrao je i kao "cetvorka" pa bi tim bolje funkcionisao (iako je Duda neretko spajao Divca i Radju u petorci). Mozda se to nekome nece svideti, ali cinjenica je i da su i Paspalj i Radja u reprezentaciji pruzali vise od Divca. Divac je, uprkos nesporno odlicnoj karijeri, igrac koji je srazmerno talentu mogao da postigne mnogo vise, u klubovima ili reprezentaciji, za timove koje je igrao i licnu statistiku, da je manje mahao peskirom i/ili flop-ovao, a pre svega vise trenirao.
    (terza, 21. mart 2017 12:03)

    # Link komentara

  92. LIJEPO MOLIM MODERATORE DA OBJAVE KOMENTAR IAKO NEMA VEZE S INTERVJUOM, NEGO KAO ODGOVOR NA PRETHODNI PROVOKATORSKI KOMENTAR!

    Nista pametnije se i nije i moglo ocekivati od coveka koji je sa Tudjmanom isao u Knin da slavi sto su tamo hrvatski nacisti uz podrsku zapadnih sila proterali i pobili sve stanovnike Knina i Srbe u Krajini. Toni Kukoc zasluzuje se pohvale, a ostali hrvatski kosarkasi ni da im se ime pomene...
    (Oxi, 21. mart 2017 11:08)

    krajiški Srbi su digli oružanu "balvan" revoluciju dok Franjo još pravo nije sjeo u fotelju, 6 mjeseci prije famozne ustavne degradacije iz konstitutivnog naroda u nacionalnu manjinu kojom sve pravdate, što je u biti razlika u formulaciji bez stvarnog značaja.
    U Haagu je dokazano da nije bilo nikakvog protjerivanja jer su Srbi počeli bježati nedelju dana prije nego li smo mi krenuli na Knin i nije ubijeno nikakvih 2000 Srba nego "samo" 44, sve dokazano.
    Na svemu se možete zahvaliti Slobi kojem i danas pola Srbije ide plakati na grob i žaliti za dobrim starim vremenima kad ste svi bili milijarderi.
    (Huligan, 21. mart 2017 11:57)

    # Link komentara

  93. Pozdrav svima,samo da vas malo prosvijetlim :))
    Radja je pod jednim covjekom mislio na 'vjecnog' predsjednika Hrvatskog kosarkaskog Saveza gdin-a Danka Radica (bivseg vrhunskog suca) koji je upropastio nasu kosarku i koji je napokon abdicirao zajedno sa svojom klikom.
    (Zg, 21. mart 2017 11:54)

    # Link komentara

  94. Кукоч испред Стојаковића ! Комендија Стојке је пунио противнике све редом !
    (Лала, 21. mart 2017 11:51)

    # Link komentara

  95. @beoman
    Čoveče, koliko tebi fali škole.
    (Prosečni basketaš, 21. mart 2017 11:51)

    # Link komentara

  96. Dino Rađa je reprezentativno najviše uradio kao Jugosloven, pa ga ipak treba nazvati "legendom hrvatske i jugoslovenske košarke". Hemija koju su imali Divac i on je neprevaziđena i šteta je što je sve stalo 1991. Što se tiče njegovog odlaska u Knin, dve su stvari bitne. Jedna je kontekst iz ugla prosečnog Hrvata - tamo je bio rat u kome je neko na kraju pobedio... a tamo znaju u primorju da su godinama mnogi primali po koju bombu i stalne blokade i nestašice. Druga stvar, koju je on objasnio, nije bio svestan pogroma i akcije "spržene zemlje" hrvatske vojske. On je prvenstveno dobar čovek, a bio je nacionalista ništa manje ni više nego neko u Srbiji.
    (pajero, 21. mart 2017 11:48)

    # Link komentara

  97. taoci jednog čovjeka - dr. franje tuđmana, bili i ostali
    (autocorrect off, 21. mart 2017 11:46)

    # Link komentara

  98. Ucesce u Evrokupu jednom, u Evroligi dva puta, ucesce u ABA kada se nisu plasirali preko KLS-a, 16-18 miliona duga svedeno na 2,5%. Eto, samo toliko. Ono kada ne znas o cemu govoris.
    (58GH4HA, 21. mart 2017 11:43)

    # Link komentara

  99. Evropski igraci talentovaniji od americkih? Je l' ovaj pio nesto?
    (Mikii, 21. mart 2017 11:08)

    Misli se na tehnicki i takticki aspekt igre.
    Slicno je govorio i Russel Westbrook proslo ljeto. Ameri su brzi I jaci. Europljani su pametniji i discipliniraniji. Usporedi americke centre tipa Drummond i nekad Shaq i europske tipa Dirk i Jokic. Prvi tuku i skacu ali su drva, dok su drugi nesto losiji u obrani ali rade sve ostalo. Takodjer i bekovi. Ameri su brutalni u prolazu, zakucavaju itd. Europski bekovi ako ne znaju sutirat i kretat se bez lopte nemaju sta radit u nbau.
     (PeroZg, 21. mart 2017 11:43)

    # Link komentara

  100. @masterkg ili si mlad ili neobavešten. Dotični je šenlučio uz Tudjmana kao marketing na Kninskoj tvrdjavi. Bio je jedan od glasnogovornika HDZ i pro ustaštva medju košarkašima, verovatno i najaktivniji u tome od svih iz tog vremena. Dakle, nije "neko" ostrašćen zaslepljen mržnjom opljuvao Radju nego je on sam bio a možda i ostao i ostrašćen i zasepljen NDHzijom. Pritom, toliko je neskroman da u najbolju petorku stavlja samog sebe - to ne rade ni najveći u bilo kom timskom sportu koji ima dugogodišnju istoriju - zamisli sa dodje Dejo i kaže "Ja sam bolji od Piksija", a Piksi kaže "Ja sam bolji od Dzaje" , Dzaja od Rajka itd. Dakle, čovek priča o opšti mestima (politika i sport), nije rekao ništa što ne znamo, ali me čudi da priznaje grešku silaska sa postolja (uz otklon sa ovim "sa sportske strane"). Zvezdi ništa nije poklonjeno, pa joj ne treba advokat, kao što je neko primetio u komentarima, baš se potencira to da je neko nešto nama dao. Jesmo i Bari dobili od nekoga?
     (20kinte, 21. mart 2017 11:40)

    # Link komentara

  101. Da Stef Kari igra na snagu i ne nema neverovatan ball handling, razne krosovere, i šut...
    To je mit da u NBA samo igraju na snagu.

    Od 300 igraca u NBA daj boze da mozes da nadjes 10ak koji su top a ne igraju na fizikalije.Ne kazem ja da je to nesto lose treba veliki rad da se ulozi i da se dodje do tih fizikalija.
    (joca, 21. mart 2017 11:39)

    # Link komentara

  102. @djuma izdominirao si
     (anti-reklamozder, 21. mart 2017 11:30)

    # Link komentara

  103. "...Nažalost, kod nas mnogo toga zavisi od politike, sa vodećim klubovima u regiji i sama politika diktira količinu novca koji dolazi u klubove”.

    Kad i Radja zna kako FMP sa laznim imenom postize uspehe poslednjih godina...
    (Sasacg, 21. mart 2017 10:59)

    Kad i Radja zna kako se stvarala Tadic-Dacic titula, to se tada zvalo dominacija...
    (Antidervis - vase je proslo, 21. mart 2017 11:29)

    # Link komentara

  104. Rađa je jedan od najboljih italijanskih igrača svih vremena. Pravi velikan.
    (bole, 21. mart 2017 11:28)

    # Link komentara

  105. Jeste, poklonjen im je budžet koji niko drugi u Srbiji nema, niti može da ima...
     (M., 21. mart 2017 11:26)

    # Link komentara

  106. Sjajan centar bio, sa izuzetnom ledjnom tehnikom. Sjecam se njegovih suteva sa poludistance, gotovo uvijek preko ruke, sa igracem na sebi. Drago mi je da sve veci broj njih uvidja kakvu su glupost napravili te '95. i radujem se nasem i njihovom zdravom rivalstvu u narednim godinama. Uopste ne sumnjam da cemo gotovo uvijek izlaziti kao pobjednici jer kosarka - to je Srbija. Pozdrav svima.
    (gavrilo pajovic, 21. mart 2017 11:25)

    # Link komentara

  107. @shone

    Da nije mozda zbog ovoga šta radimo u Evroligi par godina što vi niste mogli za 15.godina.
     (Quincy Miller, 21. mart 2017 11:19)

    # Link komentara

  108. situacija je takva da svako svakog može da dobije.. lol samo vi nas ne mozete :P
    (curse goes on, 21. mart 2017 11:16)

    # Link komentara

  109. Tad se igrala kosarka
    (Pa, 21. mart 2017 11:15)

    # Link komentara

  110. Nije mi jasno, zasto svaki dan u medijima mora da se pojavi neko ko ce reci kako Zvezdi nista nije poklonjeno??? Zasto se to toliko potencira? Zasto se npr ne pise da je Cedeviti nesto poklonjeno? E sad, izgleda kao da je Zvezdi sve poklonjeno, pa mi se cini da je to razlog za ovakve svakodnevne naslove!
    (shone, 21. mart 2017 11:10)

    # Link komentara

  111. Poklonjeno im ucesce u ABA ligi iz koje su prethodno ispali, tj nisu se kvalifikovali kroz KLS, pa se fuzijom vratili u istu.
    Pa im poklonjeno igranje u EK te godine umesto Sirokog.
    Pa im je poklonjeno igranje EL umesto Igokee.
    Pa im je poklonjeno igranje EL umesto Cibone.
    Pa im je poklonjen Lazic, Guduric, Simanic, Dobric, bice i Bolden, Radanov, Apic...
    Pa su im poklonjeni kupovi gde se finala igraju dva dana, gde se truju protivnicki igraci.
    Pa su im poklonjene ABA lige gde se igra na 3 dobijena meca uz prednost domaceg terena, a neko je morao da ih osvaja na jedan mec u Zagrebu ili Ljubljani.
    O domacoj ligi gde su im prvo otpisali dugove, oterali Vujosevica i postavili svoje ljude u upravu kluba necemo.
    Dakle sve im je poklonjeno, jer da nisu dobili na poklon EK i dve EL ne bi doveli igrace koje i danas imaju, a koji su dosli prvenstveno zbog igranja u EL koja im je poklonjena!
    Poklonjena im je gomila privatnih sponzora koji su ucenjeni od ostrascene brace na vlasti...
    Eto Radja, sve im je poklonjeno!
    Ali nisu oni dzaba nosili torte sa brojem 1, zasluzili su onda i poklone.
    (Djuma, 21. mart 2017 11:10)

    # Link komentara

  112. Nista pametnije se i nije i moglo ocekivati od coveka koji je sa Tudjmanom isao u Knin da slavi sto su tamo hrvatski nacisti uz podrsku zapadnih sila proterali i pobili sve stanovnike Knina i Srbe u Krajini. Toni Kukoc zasluzuje se pohvale, a ostali hrvatski kosarkasi ni da im se ime pomene...
    (Oxi, 21. mart 2017 11:08)

    # Link komentara

  113. Evropski igraci talentovaniji od americkih? Je l' ovaj pio nesto?
     (Mikii, 21. mart 2017 11:08)

    # Link komentara

  114. Niste bili taoci "jednog coveka" vec oca nacije Franje Tudjmana... a da ste imali hrabrosti i imalo casti ne bi pobegli sa dodele medalja. Sramotno i onda i danas.
    (mlekadzija, 21. mart 2017 11:05)

    # Link komentara

  115. Umeren, dostojanstven... Radja je uvek bio gospodin covek!
    (Shomi, 21. mart 2017 11:04)

    # Link komentara

  116. "...Nažalost, kod nas mnogo toga zavisi od politike, sa vodećim klubovima u regiji i sama politika diktira količinu novca koji dolazi u klubove”.

    Kad i Radja zna kako FMP sa laznim imenom postize uspehe poslednjih godina...
    (Sasacg, 21. mart 2017 10:59)

    # Link komentara

  117. Dino je bio doktor kosarke.Imao sam srece da sam njegov savremenik i puno puta sam ga gledao u Beogradu.Klasican primer inteligentnog igraca.Slozio bih se u mnogim stvarima koje je izneo osim da smo talentovaniji za kosarku od Amera.Ipak su oni daleko,daleko ispred svih i trebace jos mnogo godina da ih neko stigne.Ako se to ikad desi.
     (BgHQ, 21. mart 2017 10:57)

    # Link komentara

  118. Hrvati imaju bas jaku ekipu po imenima ali nemaju pobednicki mentalitet u kosarci. Bas kao mi u fudbalu pre par godina kada smo imali zvucna imena ( sada nemamo ni to). Ovi mladi igraci mogu da pomrse konce mnogima ali iskreno mislim ne i nama jer vuku taj neki kompleks. U svakom slucaju petorka koju je sastavio od Kukoca, Drazena i njega je pokazatelj da cesto imaju i jako visoko misljenje o sebi pa rekao bih i neopravdano.
     (marko, 21. mart 2017 10:49)

    # Link komentara

  119. Не заборавимо да је Рађа сеирио радосно усташећи по книнској тврђави 1995. .
    Једино Кукоч чини ми се није хтео да дође да усташи од виђенијих хрвацких спорташа.
    (Латини су старе варалице, 21. mart 2017 10:48)

    # Link komentara

  120. pa radja je bio nacionalista politicar i bas je on unistio kk split. neslazem se snjim da su talenti igrali kosarku, kosarku su igrali visoki degenerici , mamini i tatini sinovci. na primer Srbin Drazen Petrovic je bio jedini beli atleski igrac i harao je svetom ne zbog talenta vec brzine i snage, a pre njega slicno delibasic, kindza, slavnic, dok Cosic je bio kao plast sena na terenu i kad se raseputi niko nemoze da pridje kosu, divac bio meksanac pa nba ligi trebalo vremena da bi bio agresivan, bodiroga nista specialno nego brz, kukoc je prirodno bi jaci od dopingasa, paspalj imao sut i bio nista, Gurovic bio atleta i rasturao svet a kad je poceo spijankom i pusenjem sve ode u tri p m, inace sad igraju atlete a telenat nepostoji, atlete i rad postoji. talenat je kad si zustar, ziv i nehandikapiran a to je osnovica za atletizm. Pa ja sam zaboravio za to ime Radja, pa bio je visok kao da je rastao u bari navodnjavan balegom i pisacem, u glavi je imao gluposti i nikad nie bio talenat jer je gurao na snagu, inace nije bio atletisk ali je bio mutav i glup i mnogo los kosarkas a da radja nie bio handikapiran bio bi atleta i bolji od dzordana i kukoca. daj radja nebudaljakaj i okreni se fasizmu a zvezdi dopusti kosarku.
    (beoman, 21. mart 2017 10:47)

    # Link komentara

  121. Hm Jure Zdovc pre Kićanovića. Ne ide, ipak.
    (Petar, 21. mart 2017 10:45)

    # Link komentara

  122. Tako i u Hrvatskoj redovno čitaju intervjue Divca i kompanije. Nemam ništa protiv da mi čitamo intervjue sa njihovim igračima ali samo kažem... Oni Divca razapinju na krst (znam iz ličnih razgovora sa Hrvatima) a mi pravimo legende i heroje od njihovih igrača koji su napustili postolje. Malo me to nervira. Rađa i Kukoč su pričali sve najgore o nama i nisu hteli da dođu u Beograd a onda dobili petominutne stojeće ovacije na oproštaju Đorđevića (veće i od njega samog). Ne želim novi rat i nove svađe i nisam uopšte nacionalista, ali ne mogu da zaboravim neke stvari i volim nekog ko ne voli mene.
     (niko vas nije silom terao da siđete, 21. mart 2017 10:43)

    # Link komentara

  123. Dino car
     (mikhail, 21. mart 2017 10:40)

    # Link komentara

  124. zvezdani nista nije poklonjeno ???
    Radja to prati jako slabo kako mi se cini, zvezdana je do pre godinu dana bila u zamrzivacu !
    (antiDebil, 21. mart 2017 10:36)

    # Link komentara

  125. Sto se tice prve petorke, Radja je izabrao tim iz svoje generacije. Za Kicu i Praju mora biti mesta u prvoj petorci Juge svih vremena. Drugo, slazem se da je danas kosarka mnogo vise fizika nego talenat. Kad gledam vremeplov na SOS-u i vidim kako se nekad igralo - pa ljudi su sutirali neverovatno. Jeste da su odbrane bile slabije, ali otvoreni sutevi se nisu promasivali kao danas. Skoro sam gledao kako je Praja Dalipagic u Italiji ubacio 70 poena na mecu, na sve moguce nacine, iako su ga cuvali. Cist talenat. Tada se igrao svaki napad po 30 sekundi, znaci manje napada i suteva nego danas kad je skracen na 24 (odnosno samo 14 za drugi napad), a postizano je cesto vise koseva. Danas se utakmica sa velikim brojem napada zavrsi npr. 60-56 sto znaci da su procenti suta katastrofalni.
     (veliki strumf, 21. mart 2017 10:21)

    # Link komentara

  126. "najbolja"petorka-smesna..
    Sledeci put objavite intervju u "lepoj" njihovoj. Ovo je budalastina
     (lencuga, 21. mart 2017 10:15)

    # Link komentara

  127. Dino je legenda. Prava je šteta što se 1992 u Barceloni nije dogodio meč prvog i pravog dream teama USA ... ali i dream team Yuge. koji su od 89 (pogledajte utakmice E. prvenstva u Zagrebu) i 90 u Argentini... rasturali sve reprezentacije sa takvom lakoćom. 99% bi pobijedili ameri,ali i onaj 1% nije malo. Kada bi im se još pridružili Sabonis i Marčulionis... vrlo vjerojatno bi bili prvaci u NBA . ( zamislite ekipu; Marčulionis,Dražen,Sabonis,Kukoč,Rađa,Divac,Zdovc,Paspalj,Đorđević,Perasović itd
     (Panac, 21. mart 2017 10:15)

    # Link komentara

  128. Najbolja bela ekipa svih vremena ...
    Dražen
    Paspalj
    Kukoč
    Rađa
    Divac ....
    Milina je bila gledati te umetnike ....
     (masterkg - vatreni zvezdaš, 21. mart 2017 10:13)

    # Link komentara

  129. Nažalost, kod nas mnogo toga zavisi od politike, sa klubovima vodećim u regiji i sama politika diktira količinu novca koji dolazi u klubove”. To ej kljuc dominacje Zvezde kao sto je to nekada bio kljuc Partizanove dominacije dok je Tadic bio na vlasti, a zivot iz dana u dan sve gori ali bitno da klubovi dominiraju a kad se zavrsi tih sat i po slasti koliko traje utakmica povratak u surovu, ucmalu i sivu realnost...
    (Opozicija, 21. mart 2017 10:10)

    # Link komentara

  130. Zvezdi svakako nista nije poklonjeno, ali Fmp-u prva dva ucesca u El svakako jesu za zelenim stolom.
    (Vlado, 21. mart 2017 09:58)

    # Link komentara

  131. Veliki igrač i čovek ... ali zaslepljeni mržnjom koju su nametnuli lopovi i ratni zločinci, neki ga pljuju .....
     (masterkg - vatreni zvezdaš, 21. mart 2017 09:57)

    # Link komentara

  132. Da Stef Kari igra na snagu i ne nema neverovatan ball handling, razne krosovere, i šut...
    To je mit da u NBA samo igraju na snagu.
     (rema, 21. mart 2017 09:49)

    # Link komentara

  133. Ko je taj čovek kojim su bili taoci 20g?
     (HanSolo, 21. mart 2017 09:48)

    # Link komentara

  134. I naravno zasto Dino Radja kada je Goran Karan?
     (Vojvoda Momcilo, 21. mart 2017 09:46)

    # Link komentara

  135. Zasto Dino Radja, kad je Goran Karan? :)
    (Maus, 21. mart 2017 09:43)

    # Link komentara

  136. Ovo će neki teško podneti. Kada pohvale najvećem rivalu stižu iz zemlje u kojoj je voljeni klub osnovan, i to od nekog ko se razume u košarku, onda to može mnogo da zaboli.
    (Delija Fontana, 21. mart 2017 09:42)

    # Link komentara

  137. Rađa legenda, oženio misicu koja je otpjevala jednu pjesmu i sad je već 20 godina majka i supruga, tako se to radi!
    Evo spota:
    [link]
    (Meister Jakob, 21. mart 2017 09:42)

    # Link komentara

  138. Rađa legenda.
    Uvek je bio i ostao veliki čovek i sportista.
    (Petar, 21. mart 2017 09:42)

    # Link komentara

  139. Zvezdi nije,jer Zvezda ne postoji vec pet godina,ali FMP-u jeste,poklonjeno im je 6 miliona evra samo ove sezone,sve je to drzavni novac,bilo one male premije koje grad daje a koje su smesne,100.000 erva fmp-u a Partizanu 150.000 evra pa politicar i biznismen kuka i govori,pa vidite da su dobili oni vise,a sto 5 miliona dobija od "privatnih" firmi ciji su direktori clanovi sns,i taj novac koji daju privatnom klubu i te milione duguju drzavi na ime poreza,e to je isto drzavni novac.Partizan je najvise imao 3 miliona evra budzet,i to samo one jedne godine(2010).I da,napisaste da je Covic "predsednik" Cz,napisite onda sta je Ninkovic u Cz,i ko je vlasnik/predsednik Radnickog Basket(sadasnji fmp).
     (b(ot)92, 21. mart 2017 09:37)

    # Link komentara

  140. iz jugoplastike u romu za 3 mil.maraka
     (brzi gonzales, 21. mart 2017 09:35)

    # Link komentara

  141. Nacionalizam i ostali -izmi služe kompleksašima, koji su zakazali u većini sfera svog života, i onda tonu sve dublje i dublje... Rađa i Kukoč su se uvek i po svemu izdvajali od tog primitivnog blata. Sve što su dotakli pretvaralo se u zlato i bili su i jesu toliko veliki da su mogli da kažu što stvarno misle i nisu morali da se dodvoravaju kompleksašima. Jednostavan na terenu, jednostavan van terena i dobrodošao svugde. Trebaju nam takvi više nego ikada.
    (Predo, 21. mart 2017 09:35)

    # Link komentara

  142. Jugoplastika, u kojoj je igrao Radja, danas Split, je zvanicno najuspesnija evropska kosarkaska ekipa, zbog tri puta uzastopce osvojene evropske titule. A ono oko stogodisnjeg prokletstva silaska sa postolja, to je nesto gde ih mi lozimo, a oni se primaju. Jeste bio takav politicki trenutak kada se to desilo, ali ima jedno veliko ali, nije se ni jedan igrac suprostavio odluci da se sidje. Setimo se istina davinih 70 tih kada smo izgubli od Portorika, dokazano da su bili dopingovani, a utakmica nije ponistena, nas tim je doneo odluku da se povuce sa takmicenja, ali stigla Titova direktiva da se igra dalje. Ipak je jedan, barem jedan igrac to odbio, Duci Simonovic (jeste potom platio karijerorm). To je ta mala ali znacajna razlika izmedju srpskog i hrvatskog poimanja stvari a time i kvaliteta.
    (dragan, 21. mart 2017 09:30)

    # Link komentara

  143. Nažalost, kod nas mnogo toga zavisi od politike, sa klubovima vodećim u regiji i sama politika diktira količinu novca koji dolazi u klubove”.To bi trebalo da je naslov ali kako vidimo u svim sportovima se igra tenis.
     (grobari 034, 21. mart 2017 09:27)

    # Link komentara

  144. Imaju prakticno NBA petorku, rispekt, nema sta. Ali, sumnjam da protiv nas moze i to da im pomogne. Radja kul lik uvek bio.
    (D, 21. mart 2017 09:27)

    # Link komentara

  145. Veliki Dino Radja!
     (Vlad Rad, 21. mart 2017 09:24)

    # Link komentara

  146. Pozdrav za legendu,lep intervju uz jutarnju kaficu, milina :)
     (Offensive rebound, 21. mart 2017 09:10)

    # Link komentara