- Komentari -
  1. Meni lično je najspornija pamet ovih koji su za vakcinaciju i koji se pozivaju na veliku pamet, brigu za druge. Posle njih tek dođu oni slični koji nisu vakcinisani. Lično sam vakcinisan, ali nijednog momenta nemam poverenje u tu priču što zbog politikanstva oko porekla vakcina što zbog nerezonske priče o učinku, reakcijama, sojevima. Toliko je cela priča sa virusom i vakcinom kompromitovana da je smešno da neko proziva bilo kog antivaksera. Cenim da su najsebičnije osobe upravo ta kategorija ljudi, jer se pozivaju na brigu za druge, a ustvari zentaju za sebe.
    Tekst je odličan, vrhunski pokušaj da se predstave osećanja koja su uvek ispred racija koji je počeo da se gubi. Falilo je samo da ih malo ozbiljnije prozove za imigrante iz hotela. Ali kad muški ćute, što bi ona istrčavala, plus iz našeg kraja. I ovako će da je popljuju.
    (Cincilator, 21. januar 2022 18:14)

    # Link komentara

  2. @jabucilo


    Naravno da ima pravo da bude nevakcinisan. Nije sporno pravo,nego je sporna pamet. Zasto si se ti vakcinisao? Zato sto si pametan. Zasto sam se ja vakcinisao? Zato sto sam pametan.
    Zasto se Novak nije vakcinisao? Zato sto nije pametan.
    Stvari su tako proste. Moze da se ne vakcinise i vise nikad nece igrati nijedan GS i nece postati GOAT. Ok,to je njegova stvar,kakve to veze ima sa mnom,ja se uopste ne nerviram. Samo se smejem enormnoj ljudskoj gluposti. Samo sam fasciniran ljudskom gluposću.
    (Oliver, 21. januar 2022 15:56)

    # Link komentara

  3. @don

    Treba da uzme Pfizer,jer je to lek za koronu. U medicini vredi pravilo: bolje spreciti nego leciti. Nus efekti pfizera su izuzetno retki. Drugo,Sputnik je Jos bolji,ali 3 od 4 GS se održavaju u anglosaksonskim zemljama ,a jedan u romanskoj zemlji. Zato treba uzeti pfizer,a ne Sputnik,iako je Sputnik jednako dobar ili jos bolji. Tako razmislja covek koji hoce da bude GOAT. E sad,ako neces da budes GOAT,onda sedi kuci i gledaj netflix,nema nikakvih problema. Samo je stvar sta hoces u zivotu.
    (Oliver, 21. januar 2022 15:44)

    # Link komentara

  4. Da,ali bas to sto nece da se oglasi po pitanju vakcinacije je problematicno. Bar da kaze:ne znam da li je pametno vakcinisati se,nego nista. Kaze da je to privatna stvar. Ne,to nije privatna stvar kad si javna ličnost takvog ranga. Svi drugi veliki teniseri imaju jasan stav. Samo Novak nema. Pa ako imas cojones i ako si antivakser reci to javno i glasno. Nema tu sredine. Za mene je antivakser svako ko se nije vakcinisao. Time je pokazao svoj stav,inace zasto se ne bi vakcinisao? Postoje samo dve opcije,ili-ili,ili si vakcinisan ili nisi vakcinisan. Devojka je trudna ili nije trudna. Nema izmedju. Pravo pitanje je zasto Novak nece da se vakcinise,a to je najtuznije u svemu. To je zato sto on ne veruje u modernu nauku,u modernu medicinu,sto je vec pokazao besmislenim odlaganjem operacije lakta,a sto mene duboko razocarava. Mene je taj covek jako razocarao,a imao je predispozicije da bude najveci svih vremena.
    (Oliver, 20. januar 2022 22:02

    Pa čekaj Olivere! Da li Novak treba da se vakciniše samo zato da bi zadovoljio sujete onih koji propagiraju vakcine i pojedinaca ovde u komentarima (između ostalih i tebe) ili zarad ličnog dobra?
    Druga stvar. Šta ako je voljan da uzme Sputnjik vakcinu, eventualno Sinofarm? Tamo gde se održavaju najveći turniri (oni koji njega interesuju), London, Pariz, Njujork i potonji Melburn (eto, kao prihvatili i rusku) traže isključivo određenu zapadnjačku.
    (don, 21. januar 2022 10:15)

    # Link komentara

  5. Zašto srbi kao papagaji ponavljaju da bi trebala vakcinacija da sprečava virus ali eto očigledno ona to ne radi. Ko vas je uopšte ubedio u tako nešto? Vakcinacija sprečava teži oblik obolenja a ne samu zarazu! Da li možete ikako da shvatite razliku?!
    (Sasa, 21. januar 2022 09:46)

    # Link komentara

  6. Novak oseca da je trebao da se vakcinira
    (Vojislav, 21. januar 2022 06:22)

    # Link komentara

  7. Ja ne mogu a da ne primetim da kod raznih i svakakvih ljudi koji imaju nešto u mikrofon da kreste ovijeh dana, gotovo svako spomene ove ljude iz hotela, pa ih malo nazovu imigrantima, malo izbeglicama, pa se malo svi nacude otkud oni tu i na kraju naravno da oni to nikako nisu mogli da znaju ali obaveštavaju svet da eto od sada oni to vrlo dobro znaju. Medjutim to ih neće sprečiti da se dogodine pojave na Aus openu i zaigraju za svoju novčanu nagradu pred Aus koloseumom. A ti ljudi u tom užasu sto nemaju elementarne uslove u obećanoj zemlji? Pa neko će se već pozabaviti njima za ovih god dana. Bitno je da ste vi svoju dozu “obaveze prema drugima” ispunili pomenuvsi ih pre godinu dana. A sada osmi buster pa mic po mic towards Aušvic. To se zove lažni moral.
    (Cryptografistkinja, 21. januar 2022 05:06)

    # Link komentara

  8. Sjajan, dubok, kompleksan pogled na situaciju oko Novaka. Andrea je ocigledno izuzetno inteligentna devojka. Kapa dole.
    (Gogi, 21. januar 2022 03:17)

    # Link komentara

  9. Fantastican, iskren i duboko misaon clanak koji divno prodire u "srz" stvari... Bravo - i hvala - Andrea (i b92 na prenosu!)
    (Igor, 21. januar 2022 02:26)

    # Link komentara

  10. Treba oni da osecaju stid...
    (mich, 21. januar 2022 02:18)

    # Link komentara

  11. @ Petar - Kakav to koncept napuštaju drzave poput Britanije i Izraela? To su države koje imaju visoku stopu vakcinacije i bar sto se tiče Britanije znam (jer živim tu) da pokusava da ubedi ostatak da se vakcinise. Kažem ubedi, ne da natera obaveznim vakcinama i kovid propusnicama. Čak i da se ostatak ne vakcinise, mogu sebi da priušte ukidanje svih mera a da to ne optereti zdravstveni sistem.

    Inače odličan članak.
    (City Girl, 21. januar 2022 01:28)

    # Link komentara

  12. @ oliver

    Има право да се не изјасни.Има право и да се не вакцинише. Звучно изјашњавање противно већинском мишљењу (а већинско мишљење није нужно исправно, већ само претеже) би му вероватно нанело непосредну штету. Можемо упоредо да причамо колико вакцинисаних јавних личности није имало cojones да остану невакцинисани (или су само конформисти). Новак може бити пасивни непристалица вакцинације, али не и неко ко се противи вакцинацији других. Тај став је потпунуо исправан и неспоран.

    У оваквим стварима се не сме бити искључив. Једино на шта није имао право је да иде ван изолације када је постао позитиван. То је по мени много већи (и стваран) проблем од чињенице да ли је вакцинисан или не, па и посредног утицаја на друге. И за такво понашање би требало да одговара, ако за такав чин постоји законска санкција.
    (Јабучило, 21. januar 2022 01:06)

    # Link komentara

  13. Nije ni cudo sto bukvalo vec 30 godina se vrtimo kao ona marva kojoj je jedna noga vezana za konop i klin u krug. Sve mimo toga kruga je neprihvatljivo.
    (Badava sve, samo radikalno plus ili minus ovde, 20. januar 2022 20:12)

    Od svih silnih vesti iz politike i društva ljudi provode vreme na vestima o Novaku kao da je to obavezno, i onda tu kao daju stručne dijagnoze o narodu umesto da tako prosvetljeni urade nešto konkretno za napredak pa da i ovdašnji živalj dostigne te demokratske visine jedne australije na primer.
    (Konte, 21. januar 2022 00:53)

    # Link komentara

  14. Sve sto mogu da zakljucim je da nasi ljudi koji su dugo ziveli na Zapadu imaju isti mentalni sklop kao i ljudi tamo - navikli su da se sistem brine o njima i ne mogu da zamisle situaciju da se taj isti sistem okrene protiv njih, sto cini da su ne neki nacin kao ovcice koje prihvataju sta im se servira bez da mnogo misle. Onaj koji iskace, preispituje, strci, taj je opasan i protiv sistema i mora da je potencijalni terorista. A inace vakcine su tako dobre da sam danas cuo za dvoje potpuno vakcinisanih koji su dobili bolest od koje su navodno imunizovani. Uporediti vakcinu sa cigaretom i zakljuciti da je ovo drugo opasnije.. Mislim da ne treba tu neki komentar, nekim ljudima je prosto bolje da cute nego da pisu autorske tekstove.
    (snesko belic, 21. januar 2022 00:07)

    # Link komentara

  15. Zalosno Sto vakcinisanih 98 od prvih 100 tenisera ne znaju da CE da se raspadnu na terenu.Nisu mudri ko Nole pa da izbegnu vakcinaciju...
    (Vojislav, 21. januar 2022 00:05)

    # Link komentara

  16. Stvarno treba jako silovati svoj um da prihvati laž kako vakcinacija sprečava širenje zaraze. Evo za primer Australija, 93% vakcinisano i uprkos tome rekordno milionsko zaražavanje.
    A pošto ne suzbija širenje zaraze, čemu ovo paranoično insistiranje na vakcinaciji? Zbog čega je ona društveno opravdana?

    Zbog para
    (Odur, 21. januar 2022 00:00)

    # Link komentara

  17. Carica!
    (Trta, 20. januar 2022 23:26)

    # Link komentara

  18. Bravo Andrea!!!
    (Pera, 20. januar 2022 23:07)

    # Link komentara

  19. "Ljepa si Andrea, neće bit problema Andreaaaa!"
    (plava trava - zaborava, 20. januar 2022 23:07)

    # Link komentara

  20. Stvarno treba jako silovati svoj um da prihvati laž kako vakcinacija sprečava širenje zaraze. Evo za primer Australija, 93% vakcinisano i uprkos tome rekordno milionsko zaražavanje.
    A pošto ne suzbija širenje zaraze, čemu ovo paranoično insistiranje na vakcinaciji? Zbog čega je ona društveno opravdana?
    (ljud, 20. januar 2022 22:38)

    # Link komentara

  21. Prestao da citam kod “deklarisani protivnik vakcinisanja”…covek se ni jedanput nije javno nije suprostavio vakcinama.
    (Zokara, 20. januar 2022 21:21)

    To je i problem, sto prestanete da citate cim vam se nesto ne uklapa u ono kako ste zacrtali, bez da znate sta sledi. Ali tu nema pomoci. Kada se hard disk od 1TB formatira na 100GB on vise od 100 ne prima. Nemam nameru da Vas precenjujem, Vi verovatno i jeste 100GB, tako da opusteno, to je to.
    (@Zokara, 20. januar 2022 21:45) # Link komentara

    100 GB - mnogo je brate! biće da govorimo pre o 100 KB, Nemoj da precenjuješ!
    (samo opušteno, 20. januar 2022 22:26)

    # Link komentara

  22. @jabucilo


    Da,ali bas to sto nece da se oglasi po pitanju vakcinacije je problematicno. Bar da kaze:ne znam da li je pametno vakcinisati se,nego nista. Kaze da je to privatna stvar. Ne,to nije privatna stvar kad si javna ličnost takvog ranga. Svi drugi veliki teniseri imaju jasan stav. Samo Novak nema. Pa ako imas cojones i ako si antivakser reci to javno i glasno. Nema tu sredine. Za mene je antivakser svako ko se nije vakcinisao. Time je pokazao svoj stav,inace zasto se ne bi vakcinisao? Postoje samo dve opcije,ili-ili,ili si vakcinisan ili nisi vakcinisan. Devojka je trudna ili nije trudna. Nema izmedju. Pravo pitanje je zasto Novak nece da se vakcinise,a to je najtuznije u svemu. To je zato sto on ne veruje u modernu nauku,u modernu medicinu,sto je vec pokazao besmislenim odlaganjem operacije lakta,a sto mene duboko razocarava. Mene je taj covek jako razocarao,a imao je predispozicije da bude najveci svih vremena.
    (Oliver, 20. januar 2022 22:02)

    Pa bravo, od reci do reci!
    (@Oliver, 20. januar 2022 22:26)

    # Link komentara

  23. ...da je pametan osećao bi stid...a sad nek on sam kaže šta oseća, neću da se mešam...
    (samo konstatujem, 20. januar 2022 22:23)

    # Link komentara

  24. @Čeki
    Prvih 30 godina života sve od ženskog tenisa što sam gledao svodilo se na Kris Evert dok čeka servis na Rolan Garosu, tako da potpuno razumem.
    (Getafe Lazio, 20. januar 2022 22:21)

    # Link komentara

  25. A zasto se ne bi (ako on hoce) javno deklarisao protiv eksperimentalne vakcine?Kako se pokazala ova vakcina? Dobra? Spasila covecanstvo?Postala javno dobro?Sveta krava pa ne sme da se kritikuje? To postigla sa za,vidi cuda, godinu dana.Pa drzave,poput Britanije,Izraela napustaju taj koncept.Zasto? Sigurno zato sto stiti i dobra je.Napad je najbolja odbrana. Pakuj to i vracaj proizvodjacu dok ne istekne rok.
    (Petar, 20. januar 2022 22:08)

    # Link komentara

  26. @jabucilo


    Da,ali bas to sto nece da se oglasi po pitanju vakcinacije je problematicno. Bar da kaze:ne znam da li je pametno vakcinisati se,nego nista. Kaze da je to privatna stvar. Ne,to nije privatna stvar kad si javna ličnost takvog ranga. Svi drugi veliki teniseri imaju jasan stav. Samo Novak nema. Pa ako imas cojones i ako si antivakser reci to javno i glasno. Nema tu sredine. Za mene je antivakser svako ko se nije vakcinisao. Time je pokazao svoj stav,inace zasto se ne bi vakcinisao? Postoje samo dve opcije,ili-ili,ili si vakcinisan ili nisi vakcinisan. Devojka je trudna ili nije trudna. Nema izmedju. Pravo pitanje je zasto Novak nece da se vakcinise,a to je najtuznije u svemu. To je zato sto on ne veruje u modernu nauku,u modernu medicinu,sto je vec pokazao besmislenim odlaganjem operacije lakta,a sto mene duboko razocarava. Mene je taj covek jako razocarao,a imao je predispozicije da bude najveci svih vremena.
    (Oliver, 20. januar 2022 22:02)

    # Link komentara

  27. Sjedi na dvije stolice. Valjda njemačku doživljava racionalno Srbiju iracionalno koga briga, što se mene tiče što vise divljate češće ste u konc. logoru. Obezglavljen je dekapitiran defenestriran i deportiran, a s njim i oni bijesni Rusi iz nekog svojeg svijeta koji nikoga ne zanima, čiji jezik nitko ne govori, čijim dostignućima se nitko ne divi, čije žene su poznatije od muškaraca, koji nemaju izlaz na more i ne znaju što je kompjuter, a vodi ih ogrezli seoski diktator.
    Svi su cijepljeni ti nisi, nema te ne fališ tenis ide dalje.
    (oko praćkino, 20. januar 2022 21:59)

    # Link komentara

  28. Autorka kaže: Druga strana ga predstavlja kao žrtvu i politički simbol, na kojem treniraju strogoću.

    Nigde ni reči da ga druga strana smatra borcem za slobodu izbora. Sloboda izbora, to je postola nepoželjna reč u savremenom zapadnom svetu. Verovatno jer u sebi sadrži reč sloboda.
    (draganTenis, 20. januar 2022 21:55)

    # Link komentara

  29. Andrea, Andrea...

    Muškarci, oni pravi, anti - metroseksualci, hrle na tvoje mečeve i kupuju karte isključivo za severnu ili južnu tribinu...

    Zašto ne za istočnu ili zapadnu tribinu, pitate se ?

    Zato jer je Andrea koja čeka servis u top 3 svih vremena !

    Doći do karata za prve redove severa ili juga je gotovo nemoguće jer slikarski profil koji vidimo sa zapada ili istoka ne govori toliko koliko taj veličanstveni , hipnotički anfas koji vidimo sa severa ili juga...

    Kada kažem anfas ne mislim na lice ...
    (Čeki opinionista del cazzo, 20. januar 2022 21:53)

    # Link komentara

  30. Novakov odnos prema sopstvenom telu treba da ostane privatna stvar. Andrea ne bi trebalo da prepričava detalje iz ličnog odnosa sa Novakom, a kompletna javnost ne bi trebalo da se pita niti komentariše šta Novak želi ili ne želi da unosi u svoje telo.
    Tu je istina moja Andrea, nije između.
    (Timer, 20. januar 2022 21:20)

    Ijuuu dirnula je u bozanstvo sto je rekla da je jednom narucio palacinke sa medom bez glutena. Strasno kako se usudila samo... Da, tu je istina, nigde izmedju.
    (@Timer, 20. januar 2022 21:47)

    # Link komentara

  31. Prestao da citam kod “deklarisani protivnik vakcinisanja”…covek se ni jedanput nije javno nije suprostavio vakcinama.
    (Zokara, 20. januar 2022 21:21)

    To je i problem, sto prestanete da citate cim vam se nesto ne uklapa u ono kako ste zacrtali, bez da znate sta sledi. Ali tu nema pomoci. Kada se hard disk od 1TB formatira na 100GB on vise od 100 ne prima. Nemam nameru da Vas precenjujem, Vi verovatno i jeste 100GB, tako da opusteno, to je to.
    (@Zokara, 20. januar 2022 21:45)

    # Link komentara

  32. Novak nije antivakser.
    Čovek je izjavio da želi da zna šta unosi u telo i zbog toga neće potrčati da primi vakcinu.
    Nikada nije izjavio da je protiv vakcine.
    Vlasnik je firme koja se bavi medicinskim načinima suzbijanja korone.
    Poslali su mu potvrdu da može da dođe na AO na osnovu dokumentacije koju je prosledio. Toj odluci je doprinela komisija određena od strane vlade Au. Zato je i otišao. Onda je vlada australijska počela da se ponaša na jedan užasan način. Tretirala ga je kao kriminalca!?? i promenila je svoj stav o izuzećima. Da bi svoj gnusan stav opravdala, tražila je i kopala po datumima, dokumentima i pronašla određene stvari koje su pokazale da niko nije savršen, pa ni Novak, ali koje ili nisu imale nikakav stvarni uticaj, ili veoma mali na razlog zbog kojeg su doneli odluku da ga deportuju. Smešan je razlog koji su naveli da je mogao da utiče na antivaksere u bitnoj meri.
    Vreme će pokazati ko je bio u pravu. Kada ovi ostrašćeni bez svog mozga shvate šta su mislili, uradili, neki neće naravno, biće kasno...
    (umeren, 20. januar 2022 21:38)

    # Link komentara

  33. Promasila temu.
    (Jovan, 20. januar 2022 21:38)

    # Link komentara

  34. Kao da je bitno sta Nole misli i da li je antivakser. Samo je jedan uslov: Da li si vakcinisan? Sve ostalo je za suplju pricu.
    (Jesam.ba, 20. januar 2022 21:35)

    # Link komentara

  35. Антиваксер је онај који се активно залаже за невакцинацију, убеђује друге да се не вакцинишу и пропагира штетност вакцине

    Glupost. Antivakser je onaj ko ne želi da se vakciniše. Tako da je Novak antivakser.
    (wiener, 20. januar 2022 21:27)

    # Link komentara

  36. Andrea Petković je intelektualka, šarmantna, inteligentna, duhovita. Sa Anom Ivanović igrala je dubl i kad bi pobedile odigrale bi završni ples "Pet koraci", od "pet koraka", dva levo i tri desno. Vuk je naše narodne pesme delio na muške i ženske, Andrea je napisala lirski tekst, dakle ženski, lepo i simpatično, ali Novak nije nikakav romantični liričar nego lovac na titule i rekorde. Njegov tenis nije lep, nema tu poetike, pa ako mu takav svet bez potike odgovara, onda je morao da se vakciniše ili da ne ide. "Tvoja sloboda je samo tvoja, ona ne sme da ugrožava moju". Jedna država je odlučila da Novak njih ugrožava svojom slobodom izbora i rekli su mu - dalje ne možeš.
    (Kad se ženi srpski car Stjepane, 20. januar 2022 21:26)

    # Link komentara

  37. Zasto Federer cuti,zasto nema smelosti da iznese svoj stav kao ja ili kao neka poznatija licnost od mene?
    (Bob, 20. januar 2022 20:35)

    Namerno ćuti da bi se ti sekirao.
    (no2o, 20. januar 2022 21:22)

    # Link komentara

  38. Prestao da citam kod “deklarisani protivnik vakcinisanja”…covek se ni jedanput nije javno nije suprostavio vakcinama.
    (Zokara, 20. januar 2022 21:21)

    # Link komentara

  39. Novakov odnos prema sopstvenom telu treba da ostane privatna stvar. Andrea ne bi trebalo da prepričava detalje iz ličnog odnosa sa Novakom, a kompletna javnost ne bi trebalo da se pita niti komentariše šta Novak želi ili ne želi da unosi u svoje telo.
    Tu je istina moja Andrea, nije između.
    (Timer, 20. januar 2022 21:20)

    # Link komentara

  40. Pametna zena.
    (Pele, 20. januar 2022 21:19)

    # Link komentara

  41. Knjizevnica? Ona? Pa ljudi,braco,sestre,dokle vise?
    (buc kasidi, 20. januar 2022 21:12)

    # Link komentara

  42. Zasto Federer cuti,zasto nema smelosti da iznese svoj stav kao ja ili kao neka poznatija licnost od mene?
    (Bob, 20. januar 2022 20:35)

    Evo samo da Rolex objavi njihov stav, pa će odmah i on.
    (Vujadin, 20. januar 2022 21:10)

    # Link komentara

  43. "Da li Novak zbog sveta oseća stid ili gnev?"

    Stid nikako, jer nema nikakvog razloga da ga oseca! Gnev, da prema onima koji su bili vise nego pokvareni, licemerni i bezobrazni prema njemu. Ali, mislim da najvise oseca razocarenje i to prvenstveno prema igracima i igracicama (cast malobrojnim izuzecima) ciji (je mislio da) je deo i za cije se interese zalagao iz sve snage! Ogroman broj, ukljucujuci i ovu Petkovic je cutao kada je bilo potrebno progovoriti. Sada Andrea, ovo filosofiranje nema efekta.
    Ali niste ni svesni da iz svega ovoga Novak izlazi kao ikona, sportska i teniska, kako god se u buducnosti stvari razvijale, a vi, njegove kolege "sa posla" pokazali ste koliko vam malo treba da pokazete pravo lice.
    (nikos, 20. januar 2022 21:09)

    # Link komentara

  44. Aman ljudi shvatite da Novak ne ugrozava nikog! To je poenta koja izmice zombifikovanim konzumentima cije misljenje formira plitka informacija sa mobilnog. Ok pravila su pravila, posledica politike i necijeg interesa ali krsenje osnovnog ljudskog prava i slamanje dostojanstva se ovde maskira kroz mantru da je Novak opasan po zdravlje ljudi. Najpre, on kao potpuno zdrav ne moze biti zdravstvena pretnja nikome. Drugo, ljudi vakcinisani ruskom ili kineskom vakcinom ne mogu takodje da udju u Australiju gde vidimo da ne postoji sustinska briga za zdravlje vec strah za politicke vrednosti. Trece, korona pozitivni igraci na turniru nisu problem po javno zdravlje jer su se vakcinisali zapadnjackom vakcinom, a potpuno zdrav Novak jeste. Rubljov je cak i priznao da je bio korona pozitivan u svom prvom mecu na turniru. Sustina je da ne postoji briga za zdravlje nego vec briga za moc i politicke pozicije. Svi Novakovi mrzitelji ce nastaviti da ga predstavljaju kao bahatog seljaka koji pored toga sto je seljak jeste i opasnost. Ta odluka je iracionalna i posto je Novak simbol uspesnog srbina, mrznja prema njemu zapravo dolazi iz dubljeg poriva nego sto je njegov licni karakter.
    (box, 20. januar 2022 21:07)

    # Link komentara

  45. @jabucilo


    Hajde jabucilo,da se ne foliramo,smatram te pametnim i dragim covekom,cije komentare uvek volim da citam,iako se ne slažemo uvek. Ako je Novak izjavio javno da se nada da obavezna vakcinacija nece biti uslov za putovanja i igranja,to znaci da je on antivakser koji nece da se vakcinise. I stvarno, nije se vakcinisao. I znamo ko ga je nagovorio na to,kao i na vegansku ishranu. Neka Srki i Dijana kazu da li su vakcinisani,a kladim se da jesu.
    (Oliver, 20. januar 2022 20:05)

    Хвала на комплиментима, и ја радо пратим твоје оглашавање.
    Антиваксер је онај који се активно залаже за невакцинацију, убеђује друге да се не вакцинишу и пропагира штетност вакцине. Новак не ради ништа од тога, а свој став у суштини задржава за себе. На турниру који је организовао је омогућио вакцинисање. Слажем се да Пепе Ел Гмаз има лош утицај на њега.
    А и ја (вакцинисан) сматрам да вакцинација не сме бити услов за путовања и посао. Може бити да су Новака антиваксери присвојили, али за то је понајмање сам одговоран
    (Јабучило, 20. januar 2022 21:05)

    # Link komentara

  46. Dal postoji iko u svetu da se nije oglasio oko Novaka i izneo nko svoje "misljenje"?
    (C i n i k, 20. januar 2022 21:04)

    # Link komentara

  47. Pobogu,zasto bi osecao stid i zbog koga!!!
    (Vesna, 20. januar 2022 21:00)

    # Link komentara

  48. Истина није у средини, то је само ваша жеља да буде "нормални".
    (Мрале, 20. januar 2022 20:54)

    # Link komentara

  49. Nema stida kod Noloa.
    (Strahotni, 20. januar 2022 20:53)

    # Link komentara

  50. Ne verujem da on zna za stid. Toga nema kod narcisa. Gnev? Verovatno, ali pogrešno usmeren - na sve druge, umesto na jedino pravo mesto, sebe.
    (lala, 20. januar 2022 20:41)

    # Link komentara

  51. U neku ruku i sam je kriv. Ne mozes da ocekujes da ce neko promeniti zakone zbog stranog drzavljanina pa ko god to bio. Meni je zao da Nole sebe zaustavlja zbog jedne bockice koja samo moze da mu pomogne. Meni je pre neki mesec umro drug 46 god. nevakcinisan. Nije ni Nole bas mlad. On racuna da je zdrav ali tako je sa svima nama. Mene je obaralo kada sam bio najjaci. To je normalno sa telom svakog od nas.
    (Gile, 20. januar 2022 19:08)

    Mi smo neki nepoznati ljudi, skup nula i jedinica u digitalnom svetu, neko ko za razliku od onih sa fotografija, pokazujemo zadnjicu kroz svoje mišljenje...

    Pronađi i poslušaj Erika Kleptona, ali ne vrhunska dela koja je kroz život stvarao, već njegovo iskustvo sa tom bockicom koja "može samo da pomogne"...

    Nije alkohol za svakoga, pa nije ni vakcina. Srećan je onaj koji tu razliku poznaje...

    Ja imam tu sreću ili nesreću da znam da nije za mene (ja sam svoje kolone nus pojava popunjavao kroz život)...
    (P76-er, 20. januar 2022 19:43)

    Ti si covece potpuno omasio temu. Mesas neka svoja iskustva sa verovatno alkoholom i ko zna cime jos i vakcine, pa jos usput i Kleptona, koji jeste svasta unosio u sebe od alkohola do droge i proziveo razne licne i porodicne drame. Ali i ja sam recimo svasta u zivotu probao i i moje licno iskustvo u konzumiranju bilo cega u zivotu apsolutno nije nikakav parametar, niti ima veze sa vakcinama. Filozofiras bez potrebe i u prazno.
    (@P76-er, 20. januar 2022 20:37)

    # Link komentara

  52. Zasto Federer cuti,zasto nema smelosti da iznese svoj stav kao ja ili kao neka poznatija licnost od mene?
    (Bob, 20. januar 2022 20:35)

    # Link komentara

  53. Odličan tekst.
    (Hadrian, 20. januar 2022 20:35)

    # Link komentara

  54. Sjajno napisano, bravo!
    (Milica, 20. januar 2022 20:34)

    # Link komentara

  55. Mmm,dobra je Andrea,voleo sam da gledam njene meceve,ali ne zbog tenisa,hehehe
    (Oliver, 20. januar 2022 20:13)

    # Link komentara

  56. Ne vredi. Devojka napise jedan neutralan, racionalan tekst u kom niti ga kudi, niti ga uzdize na pijedestal bozanstva ali, cast izuzecima, ovde su ljudi toliko zaslepljeni i ostrasceni da ne zele cak ni da razmisle za sekund. Nije ni cudo sto bukvalo vec 30 godina se vrtimo kao ona marva kojoj je jedna noga vezana za konop i klin u krug. Sve mimo toga kruga je neprihvatljivo.
    (Badava sve, samo radikalno plus ili minus ovde, 20. januar 2022 20:12)

    # Link komentara

  57. Ja bih lično voleo da se Novak oseća kao Keyser Söze ili, možda radije kao Carrie White kada joj ona krv uprska celo telo i njenu veličanstvenu belu matursku haljinu i da vam, svima vama koji se sada naslađujete njegovim poniženjem od strane svetskih "moćnika", kada za to dođe vreme, onako ledeno hladnog pogleda priredi takav teniski pakao kakav niste ni sanjali da postoji.
    A nakon toga :
    "my guess is that you will never hear from him again. And just like that... he is gone."
    Idemo dalje
    (Borkes, 20. januar 2022 20:11)

    # Link komentara

  58. Pretpostavimo ovako - Organizujemo medjunarodno takmicenje, damo svima vizu, a onda se na granici predomislimo i pocnemo da se ponasamo bez postovanja prema vrhunskim sportistima.
    (Circus Maximus, 20. januar 2022 20:10)

    # Link komentara

  59. @jabucilo


    Hajde jabucilo,da se ne foliramo,smatram te pametnim i dragim covekom,cije komentare uvek volim da citam,iako se ne slažemo uvek. Ako je Novak izjavio javno da se nada da obavezna vakcinacija nece biti uslov za putovanja i igranja,to znaci da je on antivakser koji nece da se vakcinise. I stvarno, nije se vakcinisao. I znamo ko ga je nagovorio na to,kao i na vegansku ishranu. Neka Srki i Dijana kazu da li su vakcinisani,a kladim se da jesu.
    (Oliver, 20. januar 2022 20:05)

    # Link komentara

  60. Veoma interesantan i inteligentan tekst Andree, nisam uopste znao da pise tekstove.
    Ono sto mi se posebno svidja jeste da je lepo objasnila da ova situacija nije crno-bela slika koju mnogi nasi ljude koriste i koja je poslednjih dana prilicno popularna. Mora biti dozvoljeno da i kada obozavamo Novaka kao sportistu i najveceg tenisera (trenutno) kao i njegove pozitivne uticaje na popravljanje slike o Srbima u svetu, imamo pravo i da ga kritikujemo ako mislimo da svojim odlukama pravi gluposti i steti pre svega samom sebi i svojoj karijeri. Posebno mislim da njegova porodica tu ima losu ulogu i ne bi trebala da se uopste pojavljuje u javnosti jer bi ga njegovi fanovi mnogo bolje i iskrenije stitili nego sto radi npr. njegov otac.

    Nasi ljudi su cesto fatalisti, ili bespogovorno obozavaju Novaka ili ga mrze i ne priznaju njegovo pravo da bude drugaciji.

    Istina moze biti i jeste u ovom slucaju negde izmedju. Takvo crno-belo razmisljanje bez dozvole da se o necemu diskutuje i kritikuje je tipicno upravo za totalitarne rezime (kao npr. komunizam) u kome su odrastale poslednje 3-4 genweacije ljudi sa nasih prostora pa zato i ne cudi takva matrica razmisljanja (sto jeste objasnjenje ali ne i valjank izgovor za istu)...
    (lala djilkosh, 20. januar 2022 20:03)

    # Link komentara

  61. Tekst pokazuje da Andrea nista nije razumela.
    (Pozdrav iz Nemacke, 20. januar 2022 19:19)

    Naprotiv, sve je savrseno dobro razumela. Bojim se da Vama nisu stvari bas najjasnije.
    (@Pozdrav iz Nemacke, 20. januar 2022 20:00)

    # Link komentara

  62. на апаратима...
    (коњ Јабучило, 20. januar 2022 19:59)

    # Link komentara

  63. Kako Novak moze biti DEKLARISANI protivnik vakcine, kad se o njegovom statusu vakcinacije saznalo tek kad je krenuo za Australiju?
    Rec deklarisani oznacava nekoga ko se u duzem vremenslom periodu javno izjasnjava po nekom pitanju, sto pvde uopste nije bio slucaj.
    (Svetlana, 20. januar 2022 19:19)
    Kako nije? Pa ne traje ovo 10 godina. Unazad godinu i po, od Adria Opena se javno deklarisao. Posle nije bio u centru paznje i nisu ga toliko pitali, ali uvek kada je dobio pitanje o vakcinama, odgovor je bio da nece da kaze. Ok, ali uvek je tas u njegovim odgovorima vrlo jasno naginjao protiv, a sa AO je samo dodao jos koji teg da prestane bilo kakva sumnja.
    (@Svetlana, 20. januar 2022 19:56)

    # Link komentara

  64. A kad igra Nolo !
    (Sin pacova na lovce, 20. januar 2022 19:52)

    # Link komentara

  65. U neku ruku i sam je kriv. Ne mozes da ocekujes da ce neko promeniti zakone zbog stranog drzavljanina pa ko god to bio. Meni je zao da Nole sebe zaustavlja zbog jedne bockice koja samo moze da mu pomogne. Meni je pre neki mesec umro drug 46 god. nevakcinisan. Nije ni Nole bas mlad. On racuna da je zdrav ali tako je sa svima nama. Mene je obaralo kada sam bio najjaci. To je normalno sa telom svakog od nas.
    (Gile, 20. januar 2022 19:08)

    Mi smo neki nepoznati ljudi, skup nula i jedinica u digitalnom svetu, neko ko za razliku od onih sa fotografija, pokazujemo zadnjicu kroz svoje mišljenje...

    Pronađi i poslušaj Erika Kleptona, ali ne vrhunska dela koja je kroz život stvarao, već njegovo iskustvo sa tom bockicom koja "može samo da pomogne"...

    Nije alkohol za svakoga, pa nije ni vakcina. Srećan je onaj koji tu razliku poznaje...

    Ja imam tu sreću ili nesreću da znam da nije za mene (ja sam svoje kolone nus pojava popunjavao kroz život)...
    (P76-er, 20. januar 2022 19:43)

    # Link komentara

  66. U neku ruku i sam je kriv. Ne mozes da ocekujes da ce neko promeniti zakone zbog stranog drzavljanina pa ko god to bio. Meni je zao da Nole sebe zaustavlja zbog jedne bockice koja samo moze da mu pomogne. Meni je pre neki mesec umro drug 46 god. nevakcinisan. Nije ni Nole bas mlad. On racuna da je zdrav ali tako je sa svima nama. Mene je obaralo kada sam bio najjaci. To je normalno sa telom svakog od nas.
    (Gile, 20. januar 2022 19:08)

    А где је то требало да мењају законе?
    (Јабучило, 20. januar 2022 19:42)

    # Link komentara

  67. Опет лаж: Новак није декларисани противник вакцинисања.
    (Јабучило, 20. januar 2022 19:41)

    # Link komentara

  68. Ja sam ponosan na Novaka i svi normalni ljudi na svijet u bi trebalo da budu ponosni na Noleta.
    (Darko, 20. januar 2022 19:40)

    # Link komentara

  69. Nije oboje tacno.Novak Djokovic je simbol-slobodnog coveka.Dugo ce se to racunati,mozda i duze nego osvojeni turniri.
    (Petar, 20. januar 2022 19:32)

    # Link komentara

  70. @sin lovca na pacove

    Pusti tenis. Drzi se porodicnog biznisa ;)
    (Fokus, 20. januar 2022 19:26)

    # Link komentara

  71. Nisam znao da je Andrea ovoliko inteligentna i elokventna. Svaka joj čast. Ovaj tekst predstavlja ono čemu ja težim u svom životu: samokriticnost u cilju apsolutne objektivnosti. Nekad manje, nekad više uspešno… inače i ja sam mišljenja da ova priča oko Novaka i deportacije ima dve strane medalje. Ima i njegove krivice ali i krivice druge strane koja je politizovala situaciju. Otuda i tolika podela u javnosti oko ovoga jer ljudi mahom veruju u samo jednu stranu medalje jer je lakse biti idealista nego suštinski realista. Ovo drugo zahteva istinsko prihvatanje nesavršenstva svih ljudi oko nas uključujući i one do kojih nam je jako stalo.

    Bravo Andrea! Prelep tekst.
    (čavke, 20. januar 2022 19:25)

    # Link komentara

  72. Kakve veze ima ovo sa AO?
    (no2o, 20. januar 2022 19:24)

    # Link komentara

  73. Novak je izgubio 6 meseci svoje karijere jer nije zeleo da se operise na vreme, izbegava lekove osim kad mora da ih uzima, pazi sta jede. Ceo taj njegov pristup nama mozda deluje ekstremno ili cudno, ali je cinjenica da mu je ta briga o telu donela 20GS titula, a narocito onu poslednju u Australiji, koju je uzeo sa povredom. Da je okoreli antivakser koji ubedjuje druge da ne treba da se vakcinisu, nije. Da je zeznuo stvari postom na Instagramu i da je to malo delovalo kao prst u oko, jeste. Da li je bilo falsifikovanja ili izlaska u javnost sa kovidom, sta god da je, bilo je i nije dobro u svakom slucaju (ono istrazivanje novinara o falsifikovanju i nije bas u potpunosti tacno). Da su vlasti u Australiji sve ovo znale i pre njegovog ukrcavanja na avion, jesu. Da su ga maksimalno rastrgli za sve moguce, jesu (a pritom su u zemlju pustili Rubljova pozitivnog, njihove milijardere bez vakcina pozitivne itd.). Da je zaluzio onakav tretman (ne mislim na uslove u hotelu, vec globalnu medijsku torturu i maksimalno javno ponizenje i okretanje javnosti protiv njega), nije. Sve u svemu, krive su obe strane, neko vise neko manje, ali je cinjenica da sportista ovog kalibra nije zasluzio da se sve ovoliko obrusi na njega.
    (TB, 20. januar 2022 19:22)

    # Link komentara

  74. Nadam se da ce objaviti isto neki ovako lep text kad se po zavrsetku ao-a utvrdi da je 30% igraca bilo zarazeno, ali nije testirano da bi se to sakrilo.
    (ex, 20. januar 2022 19:20)

    # Link komentara

  75. Kako Novak moze biti DEKLARISANI protivnik vakcine, kad se o njegovom statusu vakcinacije saznalo tek kad je krenuo za Australiju?
    Rec deklarisani oznacava nekoga ko se u duzem vremenslom periodu javno izjasnjava po nekom pitanju, sto pvde uopste nije bio slucaj.
    (Svetlana, 20. januar 2022 19:19)

    # Link komentara

  76. Tekst pokazuje da Andrea nista nije razumela.
    (Pozdrav iz Nemacke, 20. januar 2022 19:19)

    # Link komentara

  77. Nadam se nijedno. Iskreno, nadam se da je doziveo "otreznjenje", jer se puno stvari moze iscitati iz maltretiranja koje je doziveo. Nadam se da je pazljivo posmatrao i da ce odluke donositi hladne glave, jer bez obzira sta u buducnosti uradio ovo nece stati. Odsada ce mu disati za vratom i cekati pogresan korak. Morace da usavrsi i diplomatiju, kao sto je tenis. Srecno Nole!
    (Ne kloni..., 20. januar 2022 19:18)

    # Link komentara

  78. Novak nije deklarisani protivnik vakcina, prekinite više sa tim lažima.
    (Jovan, 20. januar 2022 19:18)

    # Link komentara

  79. Svaka ti čast Andrea, svi su pričali i govorili šta su uradili Noletu, ali ovo što si ti napisala je neverovatno, brilijantno. Kao i uvek, dobra, vedra osoba, pozotivna. I ne kažem što ovde braniš Noleta nego što je to baš tako! Hvala ti u Novako ime ?
    (Ivan, 20. januar 2022 19:17)

    # Link komentara

  80. Posto dokazano stida nema onda verovatno gnev.
    (Negativni, 20. januar 2022 19:14)

    # Link komentara

  81. Jel igra Nolo?
    (sin lovca na pacove, 20. januar 2022 19:08)

    # Link komentara

  82. U neku ruku i sam je kriv. Ne mozes da ocekujes da ce neko promeniti zakone zbog stranog drzavljanina pa ko god to bio. Meni je zao da Nole sebe zaustavlja zbog jedne bockice koja samo moze da mu pomogne. Meni je pre neki mesec umro drug 46 god. nevakcinisan. Nije ni Nole bas mlad. On racuna da je zdrav ali tako je sa svima nama. Mene je obaralo kada sam bio najjaci. To je normalno sa telom svakog od nas.
    (Gile, 20. januar 2022 19:08)

    # Link komentara

  83. Kakva analiza. Svaka cast
    (ma nema veze, 20. januar 2022 19:08)

    # Link komentara

  84. PONOS UVEK!!!!
    (Kefalica, 20. januar 2022 19:06)

    # Link komentara

  85. Ne bi bio problem ni to što je Novak biološki Srbin, "problem" je što ne sledi ideologiju samoporicanja koju ovde mnogi prihvataju, za novac ili dobrovoljno. Kad se gleda naša istorija, uvek je bio nemali broj takvih.
    (Rade, 20. januar 2022 19:03)

    # Link komentara

  86. Kojeg sveta? Australija, Amerika, Evropa?
    Jel to svet?. To je DEO SVETA, kojeg treba DA JE SRAM, sta sve rade jednom coveku.
    Nadam sa da ce OD TOG COVEKA dobiti ODGOVOR KAKAV ZASLUZIJU.
    (sin lovca na medvede, 20. januar 2022 19:02)

    # Link komentara

  87. I ova je sad drugarica.
    (Joe, 20. januar 2022 19:01)

    # Link komentara

  88. Bravo,Andrea ! Odlican tekst !
    (Ana, 20. januar 2022 18:54)

    # Link komentara

  89. Sjajan tekst!
    (Bl, 20. januar 2022 18:53)

    # Link komentara

  90. Svaka čast, izuzetan text.
    (Ibanez, 20. januar 2022 18:52)

    # Link komentara

  91. Lep tekst, i pre svega tacan (bar po mom nekom misljenju), istina je negde u sredini. Pozdrav svim ljudima dobre volje
    (Grobar- Srbija, 20. januar 2022 18:50)

    # Link komentara

  92. Ретко објективан текст, свака част Андреи на елоквентности.
    (nikola, 20. januar 2022 18:42)

    # Link komentara