1. Stižem za NG iz Njemačke.
    Vakcinisan sam i imaću para u dzepu po prvi put.Od avgusta sam u DE i konačno zivim kao covjek.
    Sad stize i porodica.
    Kakav preokret .
    Zena i ja smo imali 700€ primanja ,a sad cemo imati 3300€ mjesecno.
    Stan 650 sa svim režijama.
    Pa neka svako vidi jel se isplati ili ne.
    Da napomenem,ovo nisu neke velike plate u DE ,ali su za nas ogromne .
    Pozdrav svim dobrim ljudima.
    (Krajišnik, 22. oktobar 2021 22:44)

    Ja ti nakon 2g zivota u njemackoj mogu rec da su pare jedino kaj valja tu. I 3300 mjesecno su vece place u njemackoj. Ljudi haluciniraju i misle da blagajnica u Aldiu ima 2200, a pouzdano znam da naberu jedva 1700 i to sa prekovremenim.Bankarska saltersua nabere 2000 sa subotama itd. Njihov nacin zivota, pogledi na svijet, bahatost i kronicni nedostatak sirine u svim pogledima mi se doslovno gadi + kaj su brutalno losi vozaci. Ovdje ima mita i korupcije u jednakoj mjeri kao i na balkanu, ali o tome se ne prica jer ljudi generalno imaju puno vise novaca tako da ih zaboli uho za sve dok god moze komotno zivjet. Inace za mjesec dana se vracam dole i jedva cekam.


    3300 su vece plate u Nemackoj, ali po osobi, a ne po domacinstvu ukupno. A oni ako sam dobro razumeo imaju zajedno toliko. Ali tek su dosli, polako... Bice im bolje nego sa 500 ukupno u Srbiji.
    (a i ti kao da si bio 20 godina, a ne 2, 25. oktobar 2021 11:41)

    # Link komentara

  2. Stižem za NG iz Njemačke.
    Vakcinisan sam i imaću para u dzepu po prvi put.Od avgusta sam u DE i konačno zivim kao covjek.
    Sad stize i porodica.
    Kakav preokret .
    Zena i ja smo imali 700€ primanja ,a sad cemo imati 3300€ mjesecno.
    Stan 650 sa svim režijama.
    Pa neka svako vidi jel se isplati ili ne.
    Da napomenem,ovo nisu neke velike plate u DE ,ali su za nas ogromne .
    Pozdrav svim dobrim ljudima.
    (Krajišnik, 22. oktobar 2021 22:44)

    Ja ti nakon 2g zivota u njemackoj mogu rec da su pare jedino kaj valja tu. I 3300 mjesecno su vece place u njemackoj. Ljudi haluciniraju i misle da blagajnica u Aldiu ima 2200, a pouzdano znam da naberu jedva 1700 i to sa prekovremenim.Bankarska saltersua nabere 2000 sa subotama itd. Njihov nacin zivota, pogledi na svijet, bahatost i kronicni nedostatak sirine u svim pogledima mi se doslovno gadi + kaj su brutalno losi vozaci. Ovdje ima mita i korupcije u jednakoj mjeri kao i na balkanu, ali o tome se ne prica jer ljudi generalno imaju puno vise novaca tako da ih zaboli uho za sve dok god moze komotno zivjet. Inace za mjesec dana se vracam dole i jedva cekam.
    (beli real, 24. oktobar 2021 23:49)

    # Link komentara

  3. A vazi druze ti sto imas 3500primanje skupa ,a sto ne kazes da je u mesarama kilo pileceg bijelog od 18-28€
    Da je espreso 3.5€ ponedje dobar hljeb takodje ,a stan nenamjesten kosta 600e za koji moras prilozit tri kirije unaprijed,
    To vam je iz prve ruke ,nek vam ne pricaju bajke ,srdacan pozdrav
    (Mikeli, 22. oktobar 2021 23:20)

    Gde ti zivis u Nemackoj da toliko mnogo kosta pilece belo meso, hleb i espreso, a da je stan toliko jeftin? U stvarnosti je obrnuto. U hostelu, a hranis se po restoranima? Kao sto neko vec rece, jedino sto je istina od ovoga sto si napisao su tri kirije za depozit.
    (@Mikeli, 24. oktobar 2021 16:42)

    # Link komentara

  4. @seljadin

    samo zaboravis da je nemacka duplo jeftinija...
    (tuk sam, 24. oktobar 2021 11:31)

    # Link komentara

  5. Da li neko zna, ako neko planira ostati u Nemačkoj manje od 24h , naravno uz priloženi test na granici, da li se mora i tada u karantin ići ? Nema mi logike da se ide u karantin 10 dana, a planira se ostati manje od 24h u Nemačkoj?
    (Karantin, 24. oktobar 2021 09:31)

    # Link komentara

  6. Perica@ Je l' se ovde zivi bogovski s 300e?
    (Hanzo Hasashi, 24. oktobar 2021 00:31)

    # Link komentara

  7. akcinisan sam i imaću para u dzepu po prvi put.Od avgusta sam u DE i konačno zivim kao covjek.
    Sad stize i porodica.
    Kakav preokret .
    Zena i ja smo imali 700€ primanja ,a sad cemo imati 3300€ mjesecno.
    Stan 650 sa svim režijama.
    Pa neka svako vidi jel se isplati ili ne.
    Da napomenem,ovo nisu neke velike plate u DE ,ali su za nas ogromne .
    Pozdrav svim dobrim ljudima.
    (Krajišnik, 22. oktobar 2021 22:44) # Link komentara

    drago mi je da vam je bolje nego u Srbiji, ali vi radite oboje za manje od jednog minimalca u Svajcarskoj, da moram ici odavde nikada ne bih u Nemacku a savetujem svima koji mogu birati da ne idu tamo, pola ljudi zivi bedno nemaju ni automobil, nemaju za sendvic na zeleznickoj stanici a mesecna karta cetvrt plate
    (seljadin, 23. oktobar 2021 16:26)

    # Link komentara

  8. Stižem za NG iz Njemačke.
    Vakcinisan sam i imaću para u dzepu po prvi put.Od avgusta sam u DE i konačno zivim kao covjek.
    Sad stize i porodica.
    Kakav preokret .
    Zena i ja smo imali 700€ primanja ,a sad cemo imati 3300€ mjesecno.
    Stan 650 sa svim režijama.
    Pa neka svako vidi jel se isplati ili ne.
    Da napomenem,ovo nisu neke velike plate u DE ,ali su za nas ogromne .
    Pozdrav svim dobrim ljudima.
    (Krajišnik, 22. oktobar 2021 22:44) # Link komentara

    Za 650e u DE, moze samo neka rupa u nekom selu.Ako ti je to zivot kao covek, svaka cast!
    (Perica, 23. oktobar 2021 16:08)

    # Link komentara

  9. Putujem za 2 dana u Nemacku. Imam nas sertifikat da sam vakcinisan, 2 puta Pfizer I popunio sam digitalnu prijavu za ulazak u Nemacku. Da li mi treba antigen, PCR test, dodatno? Hoću li i pored ovoga morati u karantin?
    (petar_bgd, 22. oktobar 2021 23:38)

    Peter,

    Nadam se da si procitao na sajtu nemacke Ambasade u Bg ko ima pravo da udje u Nemacku. To je narocito vazno ako ides avionom. Ako ne ispunjavas te uslove, nece ti cekirati kartu na aerodromu u Bg.

    Ako imas potvrdu da si vakcinisan nekom od vakcina koje priznaje Nemacka, ne treba ti PCR ili antigenski test.

    Kada sletis u Nemacku dobices SMS od njihovog Ministarstva zdravlja u kome te napominju da se pridrzavas epidemioloskih mera. Nakon toga ces dobiti i poruku na Email adresu koju si ostavio u elektronskoj prijavi koju si popunio pre ulaska u Nemacku od osobe koja je zaduzena za naselje koje si prijavio da tamo ides. Obavezno odgovori na taj Mail i posalji sve sto ti traze od dokumenata.

    Srecno i lep provod.
    (Harz, 23. oktobar 2021 12:33)

    # Link komentara

  10. Mikele@ druze kafu ne moras da pujes napolju kupi juru masinu i uzivaj odolatis je za meseca,drugo stanovi jesu skupi ali ako ti nemas nesto steka da platis unapred kirije zasto onda zivis u nemackoj ili holandiji ne bitno
    (zoran, 23. oktobar 2021 12:24)

    # Link komentara

  11. A vazi druze ti sto imas 3500primanje skupa ,a sto ne kazes da je u mesarama kilo pileceg bijelog od 18-28€
    Da je espreso 3.5€ ponedje dobar hljeb takodje ,a stan nenamjesten kosta 600e za koji moras prilozit tri kirije unaprijed,
    To vam je iz prve ruke ,nek vam ne pricaju bajke ,srdacan pozdrav
    (Mikeli, 22. oktobar 2021 23:20) 

    Ta tvoja "prva ruka" nema veze sa mojom prvom rukom. Verovatno zato sto me ne interesuje ispijanje espresa, ne jedem kilogram piletine i kilu leba dnevno, niti sam ikada video te cene hleba i piletine o kojima pricas, a zivim u jednom od najskupljih gradova. Doduse stan placam dosta vise, ali i zaradjujem kao skolovan covek sa znanjem jezika. Ali najlakse je ispijati espresa po kaficima i kukati. Za to nisi morao ni da ides iz Srbije.
    (@Mikeli, 23. oktobar 2021 10:06)

    # Link komentara

  12. @Krajišnik
    Vidiš moja supruga i ja imamo zajedno 1250 evra u Srbiji,svoj stan I siguran sam da znatno bolje živimo u Srbiji sa 1250 evra mesečno i svojim stanom nego ti u Nemačkoj sa 3300 u iznajmljenom stanu.....uživaj i čuvaj "putovnicu"
    (psttt..., 23. oktobar 2021 07:39)

    # Link komentara

  13. @A vazi druze ti sto imas 3500primanje skupa ,a sto ne kazes da je u mesarama kilo pileceg bijelog od 18-28€
    Da je espreso 3.5€ ponedje dobar hljeb takodje ,a stan nenamjesten kosta 600e za koji moras prilozit tri kirije unaprijed,
    To vam je iz prve ruke ,nek vam ne pricaju bajke ,srdacan pozdrav
    (Mikeli, 22. oktobar 2021 23:20)

    a tebi ako je skupa kafa 3, 5€ popij je kuci. ovo za pilece belo si tako izmislio da nemam reci.
    ako kupujes u lidlu sigurno ces sa klopom jeftinije izlaziti nego u srbiji. cak i sa vecinom drugih stvari (it tehnika...) ako kombinujes sa kupovinom online.
    (basketas, 23. oktobar 2021 07:03)

    # Link komentara

  14. Mikeli@
    Ja ne znam po kojim kafićima ti ides,ali espreso 3,5€ ?
    Mozda u centru Minhena.
    Cijelo pile, kilogram košta 4,5€ . Kakvih 18-28???
    Jedino si u pravu da se daje unapred tri stanarine.
    (Krajišnik, 23. oktobar 2021 06:57)

    # Link komentara

  15. Petar Bgd @
    Ne ,to je to.
    (Krajišnik, 23. oktobar 2021 06:45)

    # Link komentara

  16. @petar bg nece ti traziti nista (mozda za let pcr test ti treba) a s obzirom da si vakcinisan ,prilozi to u pdf formatu u prijavi ,i zavrsio si ,ne stresiraj se oko toga nego najopustenije kao gospoce ,a ja sam trebo biti u karantinu pa ga nisam postovao odma da ti kazem niti je ko dolazio da me kontrolise niti nista
    (Mikeli, 23. oktobar 2021 01:22)

    # Link komentara

  17. A vazi druze ti sto imas 3500primanje skupa ,a sto ne kazes da je u mesarama kilo pileceg bijelog od 18-28€
    Da je espreso 3.5€ ponedje dobar hljeb takodje ,a stan nenamjesten kosta 600e za koji moras prilozit tri kirije unaprijed,
    To vam je iz prve ruke ,nek vam ne pricaju bajke ,srdacan pozdrav
    (Mikeli, 22. oktobar 2021 23:20)

    Ma ne, pileće belo kilogram kosta pola plate, 1800e, iz prve ruke informacija, ne nasedajte....
    (Smikyslav, 23. oktobar 2021 00:42)

    # Link komentara

  18. A vazi druze ti sto imas 3500primanje skupa ,a sto ne kazes da je u mesarama kilo pileceg bijelog od 18-28€
    Da je espreso 3.5€ ponedje dobar hljeb takodje ,a stan nenamjesten kosta 600e za koji moras prilozit tri kirije unaprijed,
    To vam je iz prve ruke ,nek vam ne pricaju bajke ,srdacan pozdrav
    (Mikeli, 22. oktobar 2021 23:20)

    Kao prvo 600 eura za nenamesten stan je negde cak i jeftino, a kao drugo 3500 primanja za dvoje je malo. Ja sam zaradjujem blizu te sume neto. Hleb ne kosta ni pola od toga cak ni u Bavarskoj koja vazi jedan od najskupljih regiona, espreso ako imas vremena da pijes po kaficima, a da ti to predstavlja trosak, znaci da si danguba i besposlicar. Koje meso ti kupujes ne znam, ali biftek kosta oko 5 eura. Ako tebi treba kilogram pileceg mesa dnevno ti mora da si Hulk. Sve u svemu, ti si po svemu sudeci jedan baustelac koji radi za nekog naseg ili Nemca svejedno, ne znas jezik, nemas skolu, zelis da nadjes stan mimo smestaja koji ti je ponudjen za vas osam u sobi, ali osim zelje nemas nikakve kvalifikacije osim sto volis da jedes, da sto manjes radis i da ispijas espresa kao u Srbiji po ceo dan. Pa to tako ne ide decko. A tvoja i iskustva skolovanih ljudi koji znaju jezik nisu cak ni za poredjenje.
    (@Mikeli, 23. oktobar 2021 00:03)

    # Link komentara

  19. Putujem za 2 dana u Nemacku. Imam nas sertifikat da sam vakcinisan, 2 puta Pfizer I popunio sam digitalnu prijavu za ulazak u Nemacku. Da li mi treba antigen, PCR test, dodatno? Hoću li i pored ovoga morati u karantin?
    (petar_bgd, 22. oktobar 2021 23:38)

    # Link komentara

  20. A vazi druze ti sto imas 3500primanje skupa ,a sto ne kazes da je u mesarama kilo pileceg bijelog od 18-28€
    Da je espreso 3.5€ ponedje dobar hljeb takodje ,a stan nenamjesten kosta 600e za koji moras prilozit tri kirije unaprijed,
    To vam je iz prve ruke ,nek vam ne pricaju bajke ,srdacan pozdrav
    (Mikeli, 22. oktobar 2021 23:20)

    # Link komentara

  21. Nijemci su najmanje pokazali demokratiju a najviše diktaturu za vrijeme corona virusa ovo je čisto iživljavanje i oni sami više neznaju šta lažu i kako im to sve prolazi svakom bi poručio da ne nasijedaj na njihovu propagandu.
    (Vaso, 22. oktobar 2021 18:49)

    Da bi nekome nesto porucio i ukazao sta "neznaju", moras na prvom mestu da budes pismen. Ovako bih ja ipak porucio ljudima da ne "nasjedaj" na provokacije i propagande nepismenih ljudi.
    (@Vaso, 22. oktobar 2021 22:52)

    # Link komentara

  22. Stižem za NG iz Njemačke.
    Vakcinisan sam i imaću para u dzepu po prvi put.Od avgusta sam u DE i konačno zivim kao covjek.
    Sad stize i porodica.
    Kakav preokret .
    Zena i ja smo imali 700€ primanja ,a sad cemo imati 3300€ mjesecno.
    Stan 650 sa svim režijama.
    Pa neka svako vidi jel se isplati ili ne.
    Da napomenem,ovo nisu neke velike plate u DE ,ali su za nas ogromne .
    Pozdrav svim dobrim ljudima.
    (Krajišnik, 22. oktobar 2021 22:44)

    # Link komentara

  23. Ako moze kod neke mlade nemice ha sam za
    (Mile, 22. oktobar 2021 22:41)

    # Link komentara

  24. posle posete Merkelove Srbija priznaje Nemcima vakcinu ,iako su oni nasu Fajzer modernu Astru priznavali dosta ranije
    (jovan, 22. oktobar 2021 22:38)

    # Link komentara

  25. Ja koliko sam obavesten u mnogim državama EU Nasi bar kodovi se nemogu ocitati nemacka francuska svajcarska norveška to sigurno za ostale neznam i sta mi vredi i sto sam primio i 3 fajzerove kad se nemoze ocitati . To bi NASA ministarka zdravlja trebala da uredi i da razgovara sa EU kako se treba bar kod napraviti da bi se svugde mogli ocitavati inace ovako kao da nisi ni vakcinisan Mozes preci granicu a sta posle tamo placati testove svaki 3 dana strasno koliko mi nemozemo ni ono sto sama drzava zahteva i nameće ni to nemogu napraviti da bude kako treba
    (Denis, 22. oktobar 2021 22:29)

    # Link komentara

  26. Nadam se da će ovo malo smanjiti broj gastosa koji dolazi kući da se nakrkaju pečenja za Novu godinu i Božić.
    (autošovinista, 22. oktobar 2021 20:28)

    To je definitivno najveci problem, inace bez nas cvetaju ruze. Nema narodnjaka, kriminala, ne peku se prasici i jaganjci, niko nikoga ne gleda mrko... Veruj mi covece da je velika vecina otisla da vas takve vise ne gleda, a ne obrnuto. Ja kada dodjem, dodjem da vidim svoje na par dana, da im malo finansijski pripomognem i ne izlazim iz kuce mnogo. Kakvo krkanje i gluposti, pa ko ima tolike godisnje sa svim ovim karantinima u povratku i poslovima koji cekaju? Vidi se da si bas takav kakav si se i potpisao. Tu si gde si, ni za gde si nisi. Hteo bi da odes, a ne znas kako zato sto takav nigde i nikome ne trebas.
    (@autošovinista, 22. oktobar 2021 22:07)

    # Link komentara

  27. ako sam imao rusku vakcinu koju nemci ne priznaju, a ponesem antigen ili pcr test da li moram opet u izolaciju?
    (kuklije sinobard, 22. oktobar 2021 19:05)

    Da! Bez negativnog PCR ili Antigen testa te nece ni pustiti u Nemacku, osim ako imas ludu srecu da bas niko ne pregleda auto. Ali busom ili avionom ti je svakako neophodan. U avion cak neces ni proci cekiranje bez toga, a i pored toga je 10 dana karantin, odnosno nakon petog dana mozes da uradis ponovo test i da posaljes pa ako je negativan onda si nakon tog petog dana oslobodjen desetodnevnog karantina. Ruska vakcina ne oslobadja karantina, a ni potrebe za negativnim testom. Samo ove koje koje su navedene i priznate u EU.
    Nadam se da sam malo makar pomogao.
    Postoje i izuzeci od karantina, ali to se odnosi na odredjene profesije koje su neophodne za funkcionisanje nekih sluzbi, kao sto su: raznorazne diplomate, vojska, medicina... ali i oni svi traze digitalnu prijavu i negativan test pri ulasku. A najbolje je da se informises preko zvanicne stranice ambasade. Tu se redovno objavljuju tj apdejtuju sveze promene.
    (@kuklije sinobard, 22. oktobar 2021 21:48)

    # Link komentara

  28. Nadam se da će ovo malo smanjiti broj gastosa koji dolazi kući da se nakrkaju pečenja za Novu godinu i Božić.
    (autošovinista, 22. oktobar 2021 20:28)
    Takvima kao ti ne dolazi niko...
    (Nbg, 22. oktobar 2021 21:46)

    # Link komentara

  29. Nijemci su najmanje pokazali demokratiju a najviše diktaturu za vrijeme corona virusa ovo je čisto iživljavanje i oni sami više neznaju šta lažu i kako im to sve prolazi svakom bi poručio da ne nasijedaj na njihovu propagandu.
    (Vaso, 22. oktobar 2021 18:49)

    Nemoj slucajno da nasedas. Nego ti lepo bez pasosa pa pravac Njemacka. Mada ne znam ni zasto bi ikada zeleo da ides u takvu jednu nedemokratsku drzavu? Zasto te onda uopste interesuje vest o pravilima ulaska u Nemacku?
    (zzz, 22. oktobar 2021 21:33)

    # Link komentara

  30. a oni koji su primili pre vise od 6 meseci kojima potvrda vise nije validna, sta sa tim ???
    (deda, 22. oktobar 2021 18:06)

    To samo kod nas nije validno. U EU zeleni sertifikat vazi godinu dana. Nasi se vazdan prave nesto pametni.
    (zzz, 22. oktobar 2021 21:31)

    # Link komentara

  31. Kakva besmislica, država noja je puna korone štiti se. od korone zatvaranjem granica. To je ne samo u Nemačkoj čista demagogija i iživljavanje, odnosno, kockice slagalice buduće kvaziglobalne diktature, ako dozvolimo neokomunistima i fašistima da sve ovo rade.
    (EU Citizen, 22. oktobar 2021 17:04)

    A ti si neobrazovan seljak, koji se ovde godinama lazno predstavlja kao EU. Nemacka dnevno 18k obolelih na 88 miliona stanovnika. Srbija skoro 8k na 7 miliona stanovnika. Imamo dakle 20 PUTA vise obolelih nego u Nemackoj. I sada si se ti nasao da pametujes kako se oni stite? Ajde da te vidim da ih sprecis u nameri da svoje stanovnistno sacuvaju.
    (zzz, 22. oktobar 2021 21:30)

    # Link komentara

  32. bio skoro na par dana, poslali mi mail da sam u karantinu, vratio se i pre isteka i nisu pravili problem na aerodromu.
    (žuri8, nisam bežao, 22. oktobar 2021 21:06)

    # Link komentara

  33. a oni koji su primili pre vise od 6 meseci kojima potvrda vise nije validna, sta sa tim ???
    (deda, 22. oktobar 2021 18:06)

    odakle ti to da nije validna posle 6 meseci ?
    to sam kod nas guraju tu pricu da bi se svi vakcinisali i da bi primili 3 dozu...
    (m, 22. oktobar 2021 20:54)

    # Link komentara

  34. I deca mlađa od 12 godina moraju 5 dana u karantin.
    (Drug kontraš, 22. oktobar 2021 20:36)

    # Link komentara

  35. Nadam se da će ovo malo smanjiti broj gastosa koji dolazi kući da se nakrkaju pečenja za Novu godinu i Božić.
    (autošovinista, 22. oktobar 2021 20:28)

    # Link komentara

  36. to je bilo i do sada nista to nije novo
    (jovan, 22. oktobar 2021 19:44)

    # Link komentara

  37. Nemci su to, ovi koji odlucuju su potomci onih!!!
    (Sloba, 22. oktobar 2021 19:40)

    # Link komentara

  38. ako sam imao rusku vakcinu koju nemci ne priznaju, a ponesem antigen ili pcr test da li moram opet u izolaciju?
    (kuklije sinobard, 22. oktobar 2021 19:05)

    # Link komentara

  39. Nijemci su najmanje pokazali demokratiju a najviše diktaturu za vrijeme corona virusa ovo je čisto iživljavanje i oni sami više neznaju šta lažu i kako im to sve prolazi svakom bi poručio da ne nasijedaj na njihovu propagandu.
    (Vaso, 22. oktobar 2021 18:49)

    # Link komentara

  40. a oni koji su primili pre vise od 6 meseci kojima potvrda vise nije validna, sta sa tim ???
    (deda, 22. oktobar 2021 18:06)

    # Link komentara

  41. E pa i Srbija ne priznaje Nemcu fajzer primljen u Nemackoj,da bi usao u Srbiju uz potvrdu vakcinacije Nemac morq da ima i negativan PCR
    (kopoludi, 22. oktobar 2021 17:46)

    # Link komentara

  42. а јел има карантин кад улазиш у Србију?
    (нс бој, 22. oktobar 2021 17:37)

    # Link komentara

  43. A najnoviji podatak Britanske agencije za zastitu zdravlja je da vakcine stite od zarazavanja Delta sojem od 35-65%. Znaci svaki drugi vakcinisani moze da im unese koronu, ali posto su vakcinisani nema veze.
    (Slepa biroktratija, 22. oktobar 2021 17:14)

    # Link komentara

  44. Kakva besmislica, država noja je puna korone štiti se. od korone zatvaranjem granica. To je ne samo u Nemačkoj čista demagogija i iživljavanje, odnosno, kockice slagalice buduće kvaziglobalne diktature, ako dozvolimo neokomunistima i fašistima da sve ovo rade.
    (EU Citizen, 22. oktobar 2021 17:04)

    # Link komentara

  45. I 3 kineska sinofarma ne priznaju.
    (Stanko, 22. oktobar 2021 16:28)

    # Link komentara