1. A sve je pocelo jos od onog plavusana Rahana . Stalno je ponavljao recenicu " oni koji hodaju uspravno " , a znamo na sta je mislio
    (Hepek, 22. oktobar 2021 12:53)

    # Link komentara

  2. (Hm, 13. oktobar 2021 20:25)

    Борба за права геј делфина. Колико си халуцинантан, дођавола! Инцест се такође среће у природи, тако да не своди питање људске љубави на животиње. Нека људи буду геј, то је ок. Али ове глупости око поређења са лавовима, делфинима, хидрама и чланковитим црвима су за глупе људе који кажу да "верују у науку". Науку никада видели нису.
    (Апоплекс, 22. oktobar 2021 08:35)

    # Link komentara

  3. Cao Supermene, nisi vise zanimljiv! Zaista grozno. I to deca da nam gledaju i citaju.
    (Ana, 17. oktobar 2021 10:01)

    # Link komentara

  4. Sve zavisi od politike i novog svetskog poretka, odnosno oni koji vode igru na ovoj planeti.. Ako treba, betmen ce sutra biti gej, ili transeksualna osoba.. To je sve toliko u temelju sa ljudskim pravima, da prosto hipokrate postaju olicenje pravde i morala.
    (Protoss, 13. oktobar 2021 22:51)

    # Link komentara

  5. Mrgude, nije izbor. Žao mi je ako ti rušim Sneška, ali nije i nikada nije bio. Ima pingvina i delfina itd koji su gej, lista je podugačka. Da je izbor, ne bi silne studije pokušavale da razluče kako dolazi do homoseksualnosti, pa ne uspevaju. Sada već imamo i činjenicu da među decom koja odrastaju sa dva gej roditelja, homoseksualaca ima isto kao među decom hetero, "normalnih" roditelja. Vagoni puni psiholoških studija ne znaju, ali ti znaš, jel tako? To je kao da ravne tanane, velike ili male grudi ili slično nazoveš izborom. Možda tebi odgovara da bude izbor (sam razmisli zašto...ja znam, psihologija to jeste objasnila, ali nije za ovde i uostalom to košta), ali na tvoju žalost nije, to je samo propaganda homofoba i nemoj da budeš takav mrgud.
    (Hm, 13. oktobar 2021 20:25)

    # Link komentara

  6. Italijanski strip se i razlikuje od americkog po tome sto likovi nisu podvojeni izmedju svojih superherojskih i svakodnevnih licnosti.Zagor ne nosi kostim, to je njegova svakodnevna odeca, a znak na majici nije znak, vec simbol identican sa Zagorovom pojavnoscu.Znaci postoje u gradu, u kojem operisu americki superheroji, kao i podvojenost drustvene uloge i licnog koja odgovara razlici izmedju znaka i oznacenog, dok su u sumi simboli (simbalein starogrcko znaci srasti jedno sa drugim, tu nema razlike izmedju znaka i oznacenog).Italijanski superheroji nemaju supermoci, Zagor sve resava tomahavkom, pistoljem i pesnicama, a sa cim se sve susreo.Zato italijanski superheroji nemaju mentalne probleme podvojenosti, kao americki, pa nisu ni homici!
    (Kraci esej o stripu, 13. oktobar 2021 19:44)

    # Link komentara

  7. Uvek cu pre da se druzim sa bi ili gej muskarcem nego sa obicnim nasilnicima ;)
    (Sanja Tavic, 13. oktobar 2021 19:31)

    # Link komentara

  8. Znaci, supermen na hibridni pogon...
    (TrućTruć, 13. oktobar 2021 17:38)

    # Link komentara

  9. "Evo meni je drago. Sin mi je homoseksualac i ima veća m*** da bude to što jeste javno od većine vas pritajenih. Ako je neko Supermen, to je on.
    (Srbin, 12. oktobar 2021 09:45)"
    Ima i vece du*e sigurno..
    (Nele, 13. oktobar 2021 17:30)

    # Link komentara

  10. @To jednostavno nije puna istina. U najstarija vremena stare Grcke homoseksualizam nije bio uobicajena stvar. Prost dokaz za to su Ilijada, Odiseja i grcki panteon. Ahil je strejt, Odisej je strejt, Herkul takodje, Tezej isto, Zevs, Had I svi heroji Grka su strejt. Homoseksualizam medju Grcima je odraz njihove dekadencije. Isto je u Rimu, a nadam se da ce isto biti I sa USA.
    (Hamurabi, 12. oktobar 2021 10:18)
    Ahil je pre polaska u Troju bio obučen u ženske haljine da bi izbegao rat , ali su ga provalili, pa i njegova vezanost za Patrokla ima i homoseksualnih primesa.
    A velika muškarčiina Zevs je imao i (barem) jednu gej avanturu sa izvesnim mladićem Ganimedom !
    Pa velika ljubav Aleksandra Makedonskog i njegovog prijatelja Hefestiona ! Pa specijalna jedinica Tebe koju su formirali za rat protiv Sparte koja je isključivo popunjavana homoseksualcima i koja je odlučujuće doprinela porazu Sparte !Mogao bih još da nabrajam, ali hoću da kažem da u ta stara vremena homoseksualizam nije baš bio toliko redak, i zbog toga nisu propala carstva.
    P.S. Nisam gej niti odobravam ovu gej propagandu, samo navodim činjenice
    (ispijač piva ispred dragstora, 13. oktobar 2021 15:45)

    # Link komentara

  11. Od svih ljudskih aktivnosti meni je omiljena ona subverzilna...

    Još kad prođe neprimećena kao ova sa "Upala ti Kita Telera"...

    Carpe diem u punom smislu te reči .
    (Čeki opinionista del cazzo, 13. oktobar 2021 12:28)

    # Link komentara

  12. Mene izgleda pamćenje bolje služi pa se sa nostalgijom sećam pisanog remek dela Dereka Finegana "Nindža", a likovi Lesli Eldridža, Tabasko Pita i Sumiko su mi i danas u divnoj uspomeni...
    (Čeki opinionista del cazzo, 12. oktobar 2021 21:07)

    Derek Finegan u "Nindži" i Frenk Larami u "Dok Holideju" su pseudonimi mog oca. Inače, sve te romane su pisali naši ljudi pod pseudonimom, a pored mog oca sam poznavao još dvojicu, koji su danas, nažalost, mrtvi. Jedino je moj otac živ od svih tih pisaca koji su nekada pisali za "Dečje Novine" iz Gornjeg Milanovca.
    Inače, ako si stripofil, moj otac je crtao Leku Eureku, Bendžo Kostu, Miju Siledžiju, Gule Giusara, Mate Karate. Hotka i njegova motka, itd...
    (Arthur Morgan, 13. oktobar 2021 11:43)

    # Link komentara

  13. Ajde sad...šta ste se odmah primili. Pa ti junaci su uvek bili gejevi, jer su ih mahom gejevi i crtali. Kad ste videli da je Zagor muvao neku žensku u stripu? A šta se dešava kad u'vati Čika furundžiju preko noći, to nisu crtali:-)
    Supermen, Spajdermen, Zagor, Betmen, Veliki Blek, Komandant Mark...sve su to tobdžije, braćo moja draga:-)
    (Mali Hijavata, 13. oktobar 2021 09:21)

    # Link komentara

  14. U redu. Da li postoji statistički podatak koliko su pripadnici LGBT zajednica procentualno zastupljeni u svetu? Ako je to neki ozbiljan procenat, onda ok, ali ukoliko se radi o malim brojevima, mišljenja sam da je sve u vezi tog nazovi pokreta preterano i isforsirano, a takođe i da se koristi u neke sasvim druge svrhe.
    (hypatija, 12. oktobar 2021 09:58)
    ----
    Uvek ih je isti procenat na planeti, oduvek. Ni manje ni vise.
    Naravno da se cela LGBT prica koristi u druge svrhe a najbitnije od njih su:
    1. Razbijanje konzervativnog drustvenog uredjenja i nacina misljenja da bi se oslabile nacionalne drzave.
    2. Kontrola radjanja na planeti. LGBT zajednica (osim bi populacije koja se u LGBT i ne eksponira) ne moze da ima potomstvo prirodnim putem (zene) a muskarci bas nikako (osim surogat majke pa da jedan od njih bude otac (ne mogu obojica jer nauka toliko daleko nije odmakla).
    Cela LGBT prica je s obzirom na njihov broj prenaduvana i ne zasluzuje paznju. U fokusu je neoliberalnih, levicarskih medija u USA i Zapadnoj Evropi, nigde vise. Oni tu pricu sire dalje na ostatak sveta koji bas i nema neko pozitivno misljenje o LGBT. A ni na samom Zapadu ta prica ne nailazi na odobravanje. Drustva su tamo prema LGBT tolerantnija to je tacno ali ne idu dalje od tolerancije da takav nacin zivota proglase pozeljnim mejnstrimom. Sva ta kampanja ce se kad tad celoj toj agendi dobro olupati o glavu na Zapadu, cim ponestane para za potrosnju nestace i tolerancija za tu pricu.
    (Deus, 13. oktobar 2021 09:21)

    # Link komentara

  15. Ovo će da se svidi Biljani Srbljanović
    (Ivan, 13. oktobar 2021 08:12)

    # Link komentara

  16. @Čeki...Ja,inače,imam loše pamćenje, za Telera nisam, u momentu dok sam kuckala, da se setim imena, pa, rek'o, 'ajd da se ne brukam, a Miki i ovi ostali stoje, naravno.Srce mi zaigra kad se setim kako sam ih čuvala u kutijama i kad smo se selili, neko mi ih je "digao", verovali ili ne.A da, Eldridž, pokušavala sam da napravim šuriken od nekog metala, dobro se nisam sva izrezala! Eh, a sad na Divlji zapad gledam sasvim drugim očima, ali ovi likovi ostaju netaknuti u duši , jer koga tako zavoliš i prisvojiš, ništa ti ne može to izbrisati. I, mala digresija, ne mogu da ne spomenem "svaki petak izuzetak", i stampedo ujutru mene i moje(sada) kume na trafike da dograbimo "Politikin zabavnik". Mljac! Uživanje!
    (Naki, 13. oktobar 2021 07:27)

    # Link komentara

  17. To je samo korak do novog super junaka, superpedera! Ima da .e.e svakog koga stigne, a moći će da leti. Pa vi vidite...
    (Ivan, 12. oktobar 2021 09:27)
    Od kad postoji internet ne pročitah bolji komentar. Hvala.
    (Istina, 13. oktobar 2021 07:17)

    # Link komentara

  18. Samo da mu Lutor ne mazne deckica.
    Nego,kako se izjasnio Kripto-super pas?
    (MontiP, 13. oktobar 2021 01:58)

    # Link komentara

  19. Niko nije savršen. To je poznato, međutim nije jasno zašto treba tim nesavršenostima davati toliki publicitet. Jasno je da se u toku evolucije sve menja, ali ne treba udarati na sva zvona u vezi toga. Ja Supermena brišem sa moje liste.
    (A3, 12. oktobar 2021 23:38)

    # Link komentara

  20. To je samo korak do novog super junaka, superpedera! Ima da .e.e svakog koga stigne, a moći će da leti. Pa vi vidite...
    (Ivan, 12. oktobar 2021 09:27)

    Ne volim da čitam komentare na vestima vezanim za ekonomiju bilo našu bilo u svetu. 9 od 10 su glupost a 10 odgovor je često nešto što već znam. Na te komentare uđem da nadom da će neko skrenuti pažnju na nešto što vredi pročitati. Ovde ulazim upravo zbog ovakvih. Da se nasmejem. Hvala 😂😂😂
    (Gg, 12. oktobar 2021 22:50)

    # Link komentara

  21. Ti si Superman, najjači čovek u celom kosmosu, neuništiv, hrabar i svoj svojoj savršenosti ti dobiješ sina koji voli muškarce.
    (Che, 12. oktobar 2021 14:32

    Pa nije bas tako, posto je biseksualac znaci voli i zene i muskarce, kako mu se kada digne. Sto bi se reklo: AC/DC
    (Mike, 12. oktobar 2021 22:06)

    # Link komentara

  22. @Naki
    Nindža se zvao Lesli Eldridž :)

    Auuuuuuu, šta sam se ja toga načitao u vozu Beograd-Bar...
    (Herodot, 12. oktobar 2021 21:44)

    # Link komentara

  23. Sprema se nova serija stripova - Zalosna Sova je binaran ,Čiko se zaljubio u Zagora a Blaf u Kapetana Marka....
    (Komša, 12. oktobar 2021 17:21) 

    Da dodam - Flok postaje vegan.


    A sto se tiče ovog vanzemaljca - uvek mi je bio sumnjiv.Muskarac u helankama.
    Ajte molim vas.
    (Komša, 12. oktobar 2021 21:17)

    # Link komentara

  24. @Naki.

    Tvoj post me je vratio pravo u adolescenciju.
    Tvoji junaci su bili i moji junaci.

    Mene izgleda pamćenje bolje služi pa se sa nostalgijom sećam pisanog remek dela Dereka Finegana "Nindža", a likovi Lesli Eldridža, Tabasko Pita i Sumiko su mi i danas u divnoj uspomeni...

    U zbiru ti nedostaju: " Teks Viler ,Blek Stena, Kapetan Miki i naravno Kit Teler."
    Kada smo već kod njega, verovatno si čitala kultni broj " U palati Kita Telera".

    Kao jedan stripofil drugome izvini ...
    Bilo je to jače od mene.
    (Čeki opinionista del cazzo, 12. oktobar 2021 21:07)

    # Link komentara

  25. А и Тарзан је ту нешто мени сумњив са тим кратким назови гаћама и том " тарзанком " фризуром а тек кад врисне то је врхунац.
    (Nash Chovek, 12. oktobar 2021 20:43)

    # Link komentara

  26. @ Mile Bravar
    Bravo za komentar - to je suština stvari, a ne jalova i potpuno besmislena rasprava o seksualnom identitetu. Niko normalan i uistinu civilizovan ne može imati ništa protiv LBGT sadržaja kao takvih - ali, neka ta zajednica pravi SOPSTVENU kulturu, sa SVOJIM autentičnim filmskim, stripovskim, literarnim i drugim herojima, a ne da nasilno preotimaju već postojeće kulturne ikone sa kojima se poistovećuje heteroseksualna populacija. To je glupo, drsko, beskrupulozno, licemerno i neetički, baš kao i svaka druga krađa i otimačina. I zato nije čudo da se heteroseksualni ljudi zbog toga osećaju ogorčeno i konsternirano. To nasilno preoblikovanje etabliranih kulturnih simbola je u suštini orvelovska praksa retroaktivne izmene identiteta, koja jasno oličava autoritarnu praksu i nagoveštava još drastičnije metode. Ne zaboravimo, svi autoritarni pokreti u prošlosti su počinjali od KULTURE i njenih arhetipova. A ova današnja kvazi-liberalna mantra "prilagođavanja novim vrednostima" nije ništa drugo nego nametanje izmenjene, politički i ideološki "podobnije" percepcije - što po vokaciji vodi ravno u ono što je Orwell opisao u "1984". Da nije tako, bilo bi nuđeno nešto zaista autentično i nepatvoreno, bez potrebe da se preotimaju i preoblikuju već postojeće vrednosti i arhetipovi - ovako, stvar je jasna svakom iole pronicljivijem umu.
    (beholder, 12. oktobar 2021 20:26)

    # Link komentara

  27. koji lobi. strasno. o ovome pricamo, gej je ok, ali nametanje svima nije. moji prijatelji koji su gej su normalni i ne namecu svoje misljenje nikome, jednostavno zive svoj zivot. sada ga bas preterase, tuzno
    (Mara, 12. oktobar 2021 20:16)

    # Link komentara

  28. "...Kasnije pisani romani o onom Nindži(Lesli? Tako nešto...)"
    Naki, 12. oktobar 2021 14:42

    Da, Lesli Eldridž... Ova situacija me podseća na stripove o njemu: svakih 3-4 broja pojavi se neka organizacija - državna, paradržavna, kriminalna, naučna - koja tvrdi da ga prati duže ili kraće vreme. Na kraju sam u šali zamišljao kako on ide ulicom, a svi ljudi oko njega ga prate i kad se on okrene, svi se prave da kao nešto rade, gledaju izloge, vezuju pertle... A on sve te godine nije ništa primetio.

    Tako i ovo sa Supermenom juniorom. Na nekom sastanku, da ne kažem kongresu super junaka, javi se on za reč i kaže: "Drugarice superjunakinje i drugovi superjunaci (i onako ima dosta komentara da je to sve neomarksistička zavera) - Moram nešto da vam priznam. Ja sam gej. Zapravo više bi, ali danas sam malo više gej, pošto sam svojim supervidom spazio jednog dobrog macana." A onda jedna po jedna osoba u sali počinju da ustaju i govore: "I ja sam", "I ja sam".

    A mi gledali filmove, čitali stripove i ništa ni slutili nismo. Kako smo samo naivni bili...
    (Dragi zeka, 12. oktobar 2021 19:20)

    # Link komentara

  29. Iskreno nemam nista protiv ako ubace nekog novog heroja koji je bi (on nije supermen nego njegov sin) , ono sto mi smeta je sto se stavlja fokus na to. Ako je to najvaznije u stripu onda ga ni ne vredi citati. Tu i novinari namerno podsticu rasprave zbog ovakvih naslova. Imamo i betmena koji je tinejdzer ako se secam da sam procitao negde. Zato je Manga i osvojila trziste. Marvel i DC su poceli da slusaju one koji ih i ne citaju.
    (voja, 12. oktobar 2021 19:17)

    # Link komentara

  30. A i onako mi je Supermen uvek bio za neke tako nekompletne likove...
    (Prasednik, 12. oktobar 2021 19:08)

    # Link komentara

  31. Super, što da ne. Hoće li biti i golotinje u stripu, zna li se šta?
    (Bgdt, 12. oktobar 2021 19:06)

    # Link komentara

  32. za dve godine ni roman Romea i Julije neće biti to već roman Romea i Julijana.
    (T67, 12. oktobar 2021 12:07)
    To je zapravo odlična ideja i pomalo čak i čudi da nije već realizovana (ili jeste, loše, pa nisam čuo). Danas ionako koncept "zavađenih familija" postoji samo unutar mafijaških klanova, što narušava univerzalnost priče o Romeu i Juliji. Uostalom, u Šekspirovom teatru je Juliju glumio mladić (što je naravno i Šekspir znao da će) pa bi slobodno moglo da se kaže da je originalna pozorišna verzija bila jako bliska tvojoj ideji, ali u ono vreme Šekspir to ipak nije smeo da stavi na papir. Jerbo bi istim založili lomaču podanj.
    U "Romeo and Julian" bi još bolje moglo da se istakne ono što je (po meni) i Šekspir hteo da kaže: da su Kapuleti i Montegi identični idioti zarobljeni u "tradiciji" za koju ne znaju ni šta je, zašto je i otkad je. Šekspir se nije ni trudio da objasni zašto se te dve familije toliko mrze, već je taj koren zapleta (i tragedije) postavio kao socijalnu kulisu, ambijent. U "Romeo i Džulijan" bi bilo sasvim prirodno da mržnja između familija eskalira jednakom progresijom kojom i ljubav između njih dvojice. Još bolje bi se mogla istaći dilema zaljubljenih da li se oni vole jer im se familije mrze, ili se familije mrze jer se oni vole.

    Ali ne moramo ti i ja da napišemo kompletan scenario, je li tako? Ni sam Šekspir ne bi mogao da zadovolji gledaoce Bajićeve ili DrKarajlićeve "literature za idiote". Već negoduju.
    (CATAPA, 12. oktobar 2021 18:54)

    # Link komentara

  33. А кад користи КРИПТОН јел му пада или му се диже ( самопоуздање , на то мислим)?
    (Nash Chovek, 12. oktobar 2021 18:44)

    # Link komentara

  34. Vi ocigledno niste jos otac. Od kada mi se sin rodio bio je drugaciji, svaki pokusaj da ja njega "naucim" da ne bude homoseksualac je bilo gubljenje vremena. Nek je vama i vasem buducem sinu sa srecom, nadam se da ga necete izbaciti na ulicu ako vam nije po meri. Nula ste vi od coveka. NULA!
    (Srbin, 12. oktobar 2021 14:52)

    Биће да сте нешто промашили. Немате ви шта њега да учите да не буде хомосексуалац, деца уче усвајањем. Транссексуализам је биолошка категорија, хомосексуализам је социјална, прочитајте нешто, имате сина који је хомосексуалац.

    Моја деца нису по мојој мери, никада неће бити по мојој мери и иду напоље првом приликом. Не зато што нису по мојој мери него зато што је то добро за њих, и долазиће ми у посету кад за то осете потребу.

    Нечије право на избор сексуалног партнера и начина живота је неупитно. Упитно је шта сте ви то са дететом радили, да оно има потребу да се мази са другим мушкарцем. То је избор, узрок тог избора сте ви, ваша супруга и однос према вашем сину.
    (Мргуд, 12. oktobar 2021 18:23)

    # Link komentara

  35. Dobro bre, čemu jed? Jednostavno ne gledati, ne ići u bioskop, prebaciš kanal ako puste negde, pa nek snimaju smeće koje će sami gledati...
    (Rale, 12. oktobar 2021 18:23)

    # Link komentara

  36. A zasto ne bi bio?KONACNO DA SE DECI OBJASNI da je BISEKSULANOST PRIRODNA a ne da izvrsavaju samoubistva u 16 godina zbog zatucanog okruzenja.
    (konacno sloboda, 12. oktobar 2021 18:16)

    # Link komentara

  37. Konacno nesto po nasem ukusu.
    (Volim Partizan, 12. oktobar 2021 18:09)

    # Link komentara

  38. Bok decki. Meni se ovo veoma dopada. Pusa svima
    (ISKREN GROBAR, 12. oktobar 2021 18:07)

    # Link komentara

  39. Kako se u Srpskom jeziku kaze biseksualac?
    (M6 x 0.75, 12. oktobar 2021 14:38)
    ….. i na struju i na baterije ! :)
    (boban, 12. oktobar 2021 18:01)

    # Link komentara

  40. babuls@
    Sve nakaradno je krenulo iz Francuske,u Americi uspesno implementirano,pa kao zlo se vraca iz Amerike.Kazu da ima oko deset posto osoba koji nisu strejt,mislim da ih ima mnogo manje ali neka im bude,ali su zavladali svetom I truju sve sto se otrovati moze,a najgore sto im to I uspeva.
    (kralj, 12. oktobar 2021 17:59)

    # Link komentara

  41. …. Superguzmen !
    (boban, 12. oktobar 2021 17:57)

    # Link komentara

  42. …. Ogadiste mi supermena za ceo život ….
    (boban, 12. oktobar 2021 17:55)

    # Link komentara

  43. Kako se u Srpskom jeziku kaze biseksualac?
    (M6 x 0.75, 12. oktobar 2021 14:38)

    Dvocevka 😂
    (Robert, 12. oktobar 2021 17:51)

    # Link komentara

  44. svo zlo ovog sveta dolazi iz amerike, ako nije direktno onda dolazi skriveno preko neke druge treće strane ali oni su generatori toga zla.
    (Bambuls, 12. oktobar 2021 17:42)

    # Link komentara

  45. možda da napravimo lik gejmena kako shvati da nije gej i voli cure, i to baš onako jednu pravu snašu, ne neku mršavicu :)
    (kradem naziv od bambus koale neka se ne naljuti)
    (treba udariti kontru, 12. oktobar 2021 17:40)

    # Link komentara

  46. Ali iz kog razloga mora da se menjaju vec postojeci likovi?? Pa napravite nekog sasvim novog super junaka koji je gay, pa ako se narodu svidi a vi ga onda forsirajte i dalje a ne ovo, bukvalno na silu jednu grupu ljudi skroz zanemarujes i teras da im se svidi nesto sto im ne prija
    (Mile Bravar, 12. oktobar 2021 13:21)

    Pa ovo i jeste novi junak, Džon Kent, sin Klarka Kenta.
    (đole, 12. oktobar 2021 17:35)

    # Link komentara

  47. , kako sam kao klinka, pa i tinejdžerka, pasionirano skupljala i čitala stripove, ali ne toliko ove superheroje, moja ljubav su bili Zagor, Blek, Kom. Mark,Ani 4 pištolja, Rip Kirbi, Fantom... ni broja im ne znam! Kasnije pisani romani o onom Nindži(Lesli? Tako nešto...) Supermen, Betmen, Spajdermen-nisu bili u domenu mog zanimanja, ne znam zašto. Tako da-samo nek' mi ne diraju Žalosnu Sovu i Smuka, za ove super-ovo-ono baš me briga.
    (Naki, 12. oktobar 2021 14:42) 

    Sprema se nova serija stripova - Zalosna Sova je binaran ,Čiko se zaljubio u Zagora a Blaf u Kapetana Marka....
    (Komša, 12. oktobar 2021 17:21)

    # Link komentara

  48. Pa sto Supermen majku mu, zar nije mogao Betmen kad vec g*** onog mladog pomocnika? Upss da to ide u drugom nastavku
    (Nikokaoja, 12. oktobar 2021 17:13)

    # Link komentara

  49. Pa to je bilo više nego očigledno. Viđao sam ja na gej paradama te što nose crvene gaće preko helanki
    (Pogled sa Rtnja, 12. oktobar 2021 17:12)

    # Link komentara

  50. Vezu zapoceo posto je mentalno i fizicki sagoreo... Lepo receno.
    (miki, 12. oktobar 2021 17:00)

    # Link komentara

  51. @Srbin
    Svi vi koji ste potpisani kao "Srbin" i slično, u komentarima na ovakve teme, u 99% ste propagandisti koji kucaju emotivne priče iz "svojih života" da bi izazvali saosećanje i empatiju. Ali hajde, nema veze. Gospodine dragi, Svetska zdravstvena organizacija je navela "životno iskustvo i socijalnu interakciju" kao dominantne faktore u nastanku homoseksualizma kod jedinke, a pritom ima stav da još uvek nije jasno zašto se to dešava. "Rođen gej" ili "born gay" je marketinški koncept koji aktivisti intenzivno primenjuju od kraja osamdesetih, i nema uporište u medicinskoj nauci. Kod malog procenta trans osoba je rođenjem došlo do debalansa i fizioloških uslovljavanja, ali to je neka druga priča...
    (Herodot, 12. oktobar 2021 16:55)

    # Link komentara

  52. Ako vam se sviđa, gledajte. Ako ne, nemojte. Kad budete imali vlasništvo nad Superman TM, slobodno radite šta hoćete i napravite ga kakvim želite. Novije generacije su mnogo liberalnije po pitanju seksualnosti, i oni su ciljna grupa. Ako se ne svidi ljudima, imaće gubitke. Tako da producenti ne bi sekli granu na kojoj sede.
    (brm, 12. oktobar 2021 16:52)

    # Link komentara

  53. Nema to nikakve veze sa pravim za homoseksualce, jer ih nije briga za njih kao što ih nije briga za bilo koga drugog. Njih interesuje samo profit. A profit će stvoriti tako što će napadati porodicu, porodične vrednosti, a promovisati potrošačko društvo, slobodno i razuzdano ponašanje. Pogledajte ideal američke porodice 50-tih godina, a pogledajte sada. Amerika je postala velika na leđima moćne srednje klase. To više ne postoji. Postoje samo sve bogatiji i ostali koji treba da im konstantno upumpavaju profit u džep.
    (Millennium, 12. oktobar 2021 16:50)

    # Link komentara

  54. Od 2015. se forsira seksualna fluidnost upravo zbog biseksualaca, jer ih ima kao pleva i procentualno prednjace. Skoro je izasla jedna studija u kojoj se vise od 60% osnovaca u SAD-u izjasnjava kao pripadnik LGBTQ-a.
    Dosla su jako cudna vremena i bice sve gore. Sto se mene tice, ja bih sve normalizovao, pa kud koji mili moji.
    (Samo jako i snazn


    Nisu dosla takva cudna vremena,nego je oduvek bilo tako,jer je ljudska priroda i ljudsko telo isto kao i pre 5000 godina,nego se danas otvorenije govori o tome. Jos je Alfred Kinsi,cuveni seksolog govorio da binarne oznake hetero-homo ne mogu da pokriju svu slozenost ljudskog seksualnog ponasanja. On je izmislio sedmostepenu skalu ljudskog seksualnog ponasanja 0,1,2,3,4,5 i 6,gde je 0 cist heteroseksualac,a 6 cist homoseksualac,3 bi bio biseksualac,1 je hetero sa ponekim homo iskustvom,2 hetero sa znacajnijim homo iskustvom,4 je homo sa znacajnim hetero iskustvom,a 5 je homo sa ponekim hetero iskustvom. Mali broj ljudi su cisti 0 i 6,vecina je negde izmedju. Cuveni slovenacki seksolog Marjan Kosicek je govorio: ako ste imali samo jedan homoseksualni san,vi niste cist heteroseksualac. Ljudsko seksualno ponasanje je mnogo slozenije od ostrih binarnih podela,ne postoje tako ostre granice u realnosti. U americkim zatvorima muskarci na dozivotnoj robiji po pravilu postaju homoseksualci iako su ranije bili heteroseksualni.I to je jos jedan dokaz da je Kinsi bio apsolutno u pravu,ma koliko nekima bilo tesko da ovo prihvate.
    (Oliver, 12. oktobar 2021 16:47)

    # Link komentara

  55. Kakvi su ovo degenerični skotovi koji po svaku cenu hoće svoju izopačenost da predstave kao normalnost.
    (Japanski car, 12. oktobar 2021 16:47)

    # Link komentara

  56. Super
    (Milos, 12. oktobar 2021 16:45)

    # Link komentara

  57. Nemam ništa protiv homoseksualaca, družim se sa više homoseksualnih ljudi, generalno me ne zanima šta bilo ko radi u krevetu, pa i oni, tako sam vaspitan. Međutim, namerna indoktrinaciona homoseksualizacija društva preko medijskog ispiranja mozga neomarksističkih crony korporacija i izdizanje raznih seksualnih poremećaja i medicinskih anomalija koje onima koji od njih oate stvaraju ozbiljne reprodukticne i životnš probleme na nivo pozitivnih modela ponažanja i uzora je nešto sasvim drugo. Za to, kao i za svo ostalo neokomunistočko đubre treba imati nultu toleranciju, kao i za ljude i firme koji to promovišu. Glavno im ne dati više ni centa.
    (EU Citizen, 12. oktobar 2021 16:31)

    # Link komentara

  58. Auuuu što je slatkiš Supermen junior... možeš mene da spasiš kad god hoćeš!
    (Loran Goznica, 12. oktobar 2021 16:30)

    # Link komentara

  59. Dupermen
    (Kaokakao, 12. oktobar 2021 16:27)

    # Link komentara

  60. Ajde ... za dve godine ni roman Romea i Julije neće biti to već roman Romea i Julijana.
    (T67, 12. oktobar 2021 12:07)

    Добро је док не буде Ромео и Јулије...
    (my way, 12. oktobar 2021 16:23)

    # Link komentara

  61. Увек су ми те његове црвене гаће преко хеланки биле сумњиве...
    (my way, 12. oktobar 2021 16:21)

    # Link komentara

  62. Mora biti crnac, koji je bio zena, a sad je muskarac. I postao je biopolaran. Usvojen i imao tesko detinjstvo. I bio je u braku sa aparatom za kokice.
    (Werewolf, 12. oktobar 2021 16:19)

    # Link komentara

  63. Evo meni je drago. Sin mi je homoseksualac i ima veća m*** da bude to što jeste javno od većine vas pritajenih. Ako je neko Supermen, to je on.
    (Srbin, 12. oktobar 2021 09:45)

    За њега се слажем, и није он упитан, него ти. Ти си нешто дебело погрешио чим он има потребу да се мази са мушкарцима....
    (Мргуд, 12. oktobar 2021 09:55)

    Ovo sto si napisao je maliciozno. Sa obojicom je sigurno sve u redu jer se svako slozio sa onim sa cim treba da se slozi. I zive i miru. A ti bljujes zlo okolo u vidu nekakvih zakljucaka izvedenih iz nakaradne tradicionalne etike. Nesto nije u redu a tobom.
    (Neutrin, 12. oktobar 2021 16:18)

    # Link komentara

  64. Bolesno...
    (Bojan, 12. oktobar 2021 16:16)

    # Link komentara

  65. Hahahaah pa divno, 007zena a superbiman
    (dzoni cackalica, 12. oktobar 2021 16:02)

    # Link komentara

  66. Najgore je što sve produkcijske kuće (filmovi, serije, stripovi) apsolutno zabole za LGBT ljude i njihove probleme i prava. Radi se samo i isključivo o profitu jer je LGBT sasvim solidan deo tržišta na kome se može, pogotovo sada u jeku političke korektnosti i propagande, zaraditi popriličan novac.
    Čisto iskorištavanje i obmana ljudi koji veruju da postižu neku promenu na globalnom nivou. Ako bi koliko sutra izračunali da će više zaraditi na konzervativnoj populaciji u momentu bi ove LGBT pustili niz vodu a glavni likovi postali "tradicionalisti". Možda grešim ali ljudskoj pohlepi nema granica.
    (River, 12. oktobar 2021 15:58)

    # Link komentara

  67. Е још само Конана да направе бисекс.... онда су решили све бриге.
    (Drakon, 12. oktobar 2021 15:58)

    # Link komentara

  68. Iskreno oduvek sam sumnjao. Bar je istina izašla na videlo. Betman zakon!
    (komentator, 12. oktobar 2021 15:39)

    # Link komentara

  69. Ja sam od stopostotnog homofoba napravio zaokret od 180 stepeni. Ne da mi ne smetaju, nego bih zaista voleo da su svi muškarci na ovoj planeti, osim mene, homoseksualci. Neka se vole i paze… a ja ću se snaći.
    (011BRE, 12. oktobar 2021 15:35)

    # Link komentara

  70. Hahahahah
    (kejt_winslet, 12. oktobar 2021 15:28)

    # Link komentara

  71. Zapad nezaustavljivo srljanu progres...
    (Bruder, 12. oktobar 2021 15:19)

    # Link komentara

  72. Podrzavam. Treba ici u korak sa evolucijom drustva.
    (dragasin, 12. oktobar 2021 15:10)

    # Link komentara

  73. (lelke, 12. oktobar 2021 11:33)
    ---…--

    Pa evo lepo da ti objasnim, bez obzira što jasno i perfidno provociraš:

    Ja sam član naroda koji je već skoro hiljadu godina maltretiran i torturisan na svojoj teritoriji. Toliko puta su nas tolike sile napadale da nam se granice njišu ko vetar u okvirima Dušanove Srbije.

    Toliko smo braće i sestara izgubli pokrštavanju i podmuklim invkizicijama, da su mnogi od njih danas najveći mrzitelji Srba i Srpstva uz pokriće starnih imperialističkih patronata.

    Zato što su nas klali Srbi u dva rata, samo kao fol bili drugih naroda i vera. Zato mi se gadi kad ljudi pokušavaju da retroaktivno menjaju istoriju. Da Tesla postaje Hrvat jer je rodjen u Austro-Ugarskoj. Da Tvrtko postaje "Bošnjak" ma da beše Nemanjić. Da barem pola "Makedonije" koja (bila severna, južna, ili tužna i ružna) će uvek biti samo regionalna dezignacija beše Srpskoga življa. I tako dalje u nedogled...

    Zato što ovim gestom pljuju po jednoj predivnoj istoriji koja spaja i istok i zapad. Zato što svima nama od Njujorka do Nove Gvineje koji smo preko Čoveka od Gvoždja učili o hrabrosti i junaštvu i poštenju uništavaju lepa sećanja i za mnoge, esencialni kostur karaktera.

    Zato što im niko ne brani, niti bi se ljutio da naprave svog homoseksualnog/biseksualnog/panseksualnog/bestijalnog ili kakvog god već, superheroja.

    Zato što je ovo ništa više od provokacije i maltretiranja normalnih ljudi.
    (SMeJUrija, 12. oktobar 2021 14:55)

    # Link komentara

  74. Evo meni je drago. Sin mi je homoseksualac i ima veća m*** da bude to što jeste javno od većine vas pritajenih. Ako je neko Supermen, to je on.
    (Srbin, 12. oktobar 2021 09:45)

    За њега се слажем, и није он упитан, него ти. Ти си нешто дебело погрешио чим он има потребу да се мази са мушкарцима....
    (Мргуд, 12. oktobar 2021 09:55)

    Vi ocigledno niste jos otac. Od kada mi se sin rodio bio je drugaciji, svaki pokusaj da ja njega "naucim" da ne bude homoseksualac je bilo gubljenje vremena. Nek je vama i vasem buducem sinu sa srecom, nadam se da ga necete izbaciti na ulicu ako vam nije po meri. Nula ste vi od coveka. NULA!
    (Srbin, 12. oktobar 2021 14:52)

    # Link komentara

  75. "Stvari su inače veoma jednostavne ali ih komunjare obučene u liberalni šinjel i tako jednostavne ne vidite..."
    zemljo, otvori se, 12. oktobar 2021 10:35

    Ako je sve tako kako ti kažeš, onda su komunisti bili u pravu! Da osavremenimo njihovu omiljenu pesmu: "Amerika i Engleska sad su zemlja proooleteeerskaaaa....!"
    (Dragi zeka, 12. oktobar 2021 14:51)

    # Link komentara

  76. Supermen je vanzemaljac, samim tim, on moze da bude bilo sta, i u okvirima bilo kakvih vanzemaljskih medjuljudskih i medjupartnerskih odnosa.
    (Prijatelj, 12. oktobar 2021 14:45)

    # Link komentara

  77. Jos gore zaljubio se u novinara( kao sto je njegov otac)... Bar nece da imaju nastavk, nece moci da ima dece sa super mocima, kad sa partnerom usvoje neko detence. Tesko da ce naci neko sa Kriptona ... Iskreno, ne bih voleo da me brani neki ovakav heroj...
    (zex, 12. oktobar 2021 14:43)

    # Link komentara

  78. Svakom čoveku, pa tako i pripadnicima LGBT... populacije želim samo najbolje. Međutim, rekao bih da se malko preteruje sa LGBT sadržajem u medijima. Procenat tog sadržaja višestruko je veći nego procenat pripadnika ove populacije. U tv seriji koju pratim više je istopolnih veza nego klasičnih. To je preterivanje. No, nekako i prelazim preko ovoga, ali još ne znam kako preći preko crtaća, knjiga, stripova za decu koji su puni LGBT sadržaja.
    (HM, 12. oktobar 2021 14:42)

    # Link komentara

  79. Uf, kako sam kao klinka, pa i tinejdžerka, pasionirano skupljala i čitala stripove, ali ne toliko ove superheroje, moja ljubav su bili Zagor, Blek, Kom. Mark,Ani 4 pištolja, Rip Kirbi, Fantom... ni broja im ne znam! Kasnije pisani romani o onom Nindži(Lesli? Tako nešto...) Supermen, Betmen, Spajdermen-nisu bili u domenu mog zanimanja, ne znam zašto. Tako da-samo nek' mi ne diraju Žalosnu Sovu i Smuka, za ove super-ovo-ono baš me briga.
    (Naki, 12. oktobar 2021 14:42)

    # Link komentara

  80. sve je počelo od hi-mena.
    (ilija, 12. oktobar 2021 14:39)

    # Link komentara

  81. Kako se u Srpskom jeziku kaze biseksualac?
    (M6 x 0.75, 12. oktobar 2021 14:38)

    # Link komentara

  82. Zamislite sad ovo. Ti si Superman, najjači čovek u celom kosmosu, neuništiv, hrabar i svoj svojoj savršenosti ti dobiješ sina koji voli muškarce.
    (Che, 12. oktobar 2021 14:32)

    # Link komentara

  83. Budale
    (SALVATORE TOTO RINO, 12. oktobar 2021 12:42)

    Dečko, aj nauči više da se lik ne preziva Rino nego Rina...
    (CJC, 12. oktobar 2021 14:30)

    # Link komentara

  84. Inace je ovaj Supermen sin mnogo zgodan ;)
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 12. oktobar 2021 14:09)

    # Link komentara

  85. Citam ove primitivce koji su se ujedinili u pljuvanju svega sto je lgbt. Pustite nas ljudi da zivimo, mi vas ne diramo!
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 12. oktobar 2021 14:09)

    # Link komentara

  86. Sve je ok ljudi. Kraj ce biti kada Rambo postane homic.
    (do tada uzivajte, 12. oktobar 2021 14:04)

    # Link komentara

  87. Ljudi sta se palite, pa sta i ako je biseks, kakve to ima veze sa vama.
    (Mićica, 12. oktobar 2021 14:02)

    # Link komentara

  88. У изградњи државе, друштва и моралног система вредности, хетеросексуалци су се показали ужасно лоше. Системска корупција, пљачка, отимачина, превара, криминал, издаја, хохштаплерај, насиље сваке врсте (правно, породично, школско, вршњачко, улично, на радном месту у привредним односима...), полни неморал, швалерација у суседству, швалерација у кући, швалерација на послу, швалерација на партијском састанку, у ауту, викендици, хотелу, шуми, на њиви, 900 000 абортуса годишње у Србији...и још много, много тога. Када у неком ријалити-програму мушко и женско пред камерама и милионском публиком (међу њима и пуно деце) имају секс, сви се одушевљавају. Па шта сада хоће ти хетеросексуалци, није ми јасно. Како сејеш, тако жањеш...
    (Real, 12. oktobar 2021 13:56)

    # Link komentara

  89. Čudi me samo kako LGBT cirkus nisu još nametnuli i životinjama, ono tipa Bambi bi-eko-emo-seksualac.
    (dragan, 12. oktobar 2021 13:51)

    # Link komentara

  90. Spermen
    (sladoledsmesom, 12. oktobar 2021 13:48)

    # Link komentara

  91. Jedini narod koji je imao kaznu za homoseksualnost: 3. Mojsijeva 20,13. Ko bi muškarca obležao kao ženu, učiniše gadnu stvar obojica; da se pogube; krv njihova na njih.
    Pamet u glavu citajte Sveto Pismo i pazite da vas ne prevari neko, jasno se vidi koji put je pravi. Manipulacije ce biti sve vece.
    (Sale, 12. oktobar 2021 13:45)

    # Link komentara

  92. Samo da obavestim hetero-čistunce: pradedovi su vam se družili sa ovcama, razmišljajte o tome. I, d.pe bi dali, priznajte, da izgledate kao Klark ili njegov sin. Sin, razumete.
    (Dr, 12. oktobar 2021 09:59)
    Hvala na informaciji. A da li ti znaš sa kim se tvoja mama družila?
    (Markos, 12. oktobar 2021 13:36)

    # Link komentara

  93. @@@Pa sta ako ima sve vise LGBT likova u medijima, ja vidim da se vecina ovde namerno pravi da ne zna da su oni jako dugo bili potpuno marginalizovani, eventualno ubacivani u sitkome da im se smejemo.

    Prvo gejeva i US ima manje od urodjenika a u medijima su zatupljeni kao da ih je minimum 20% populacije. Zasto se promovise toliko pa.zbog sticanja novog clanstva jer 2 geja ne mogu imati djecu ocigledno.
    Napok su se i crnci poceli buniti jer sad ispade da su gejevi ugrozeniji od crnaca!?
    Dalje najnegativnije prikazana grupa ljudi u US su Sloveni, (da ne kazem Rusi)Istocni evropljani koji su svi "kriminalci" a zene jeftine prostitutke ili otimacice muzeva.
    (Dejanmi, 12. oktobar 2021 13:30)

    # Link komentara

  94. Ne bune se ljudi zato sto je supermen gey, vec zato sto nije bio, i netalentovani autor da bi opstao u ovom bizarnom svetu ga je konvertovao da zadovolji saku ljudi, umesto da je smislio zanimljivog heroja, koji je usput gay.
    (Kambei Shimada, 12. oktobar 2021 13:26)

    # Link komentara

  95. Ali iz kog razloga mora da se menjaju vec postojeci likovi?? Pa napravite nekog sasvim novog super junaka koji je gay, pa ako se narodu svidi a vi ga onda forsirajte i dalje a ne ovo, bukvalno na silu jednu grupu ljudi skroz zanemarujes i teras da im se svidi nesto sto im ne prija
    (Mile Bravar, 12. oktobar 2021 13:21)

    # Link komentara

  96. Visim ja da ce Zod morati da vaskrsava.
    (Kriptonit, 12. oktobar 2021 13:18)

    # Link komentara

  97. Znamo kako su Sodoma i Gomora zavrsile. Ni nasa planeta nije daleko.
    (parx, 12. oktobar 2021 13:17)

    # Link komentara

  98. Tako je, kao i onomad Jevreje, neka budu u četiri ograde, neka se ne ulici ne pokazuju, neka ih nema! E pa ima ih. Izgradili ste patrijarhalno društvo, sa ženom kao domaćicom, i da sve ostalo bude sakriveno u 4 zida, da je možeš pošteno istući!!! Sve ste podredili sebi.
    E pa, sve se menja, jedino ste vi ostali u XIX veku.
    (Zoran, 12. oktobar 2021 09:42)

    Jedna od tekovina patrijarhalnog drustva je i pismenost, koja je omogucila da mi ostali citamo tvoju privilegovanu verbalnu dijareju.
    (Terzio, 12. oktobar 2021 13:15)

    # Link komentara

  99. Ljudi, bolje pogledajte sebe i zapitajte se zasto imate tako burne emotivne reakcije na ovu vest i sta je zapravo to sto vas ljuti i povredjuje...

    Ništa, apsolutno ništa nemam protiv LGBTQ+ populacije, imam i par ortaka/drugarica koji su pripadnici iste.
    Ali ono gde se zajedno slažemo je FORSIRANJE i PREOTIMANJE ustaljenih junaka/junakinja i heroja! To je ono što iritira i vređa! SVE NAS!
    Inače, zahtevam da:
    - Bruce Lee u sledećem filmu bude belac,
    bi - curious
    - Star Wars da glavni junak bude hendikepiran, u kolicima - non binary
    - James Bond da bude eskim, transgender
    - Black Panther obavezno pansexual kinez
    Eto, jer mi se to hoće...

    Napravite originalne junake, originalne priče! Tako ćete ispoštovati sve!
    Ovako,bes je itekako opravdan!
    (No1e, 12. oktobar 2021 13:15)

    # Link komentara

  100. Tako je, kao i onomad Jevreje...
    (Zoran, 12. oktobar 2021 09:42)

    Imaš obraza da porediš seksualnu preferenciju sa Holokaustom???????? Auuuuuu koliko ste izgubili kompas...
    (Herodot, 12. oktobar 2021 13:00)

    # Link komentara

  101. Ja kad pomislim na Supermena (ili bilo kog drugog superheroja), prva asocijacija nikad nije bila - koje mu je boja koze i kakve je seksualne opredeljenosti, vec koje su mu moci i kako pobedjuje negativce. Mozda sam jedini u tome, ne znam. Ali zasto je toliko bitno naglasavati seksualnu opredeljenost i slicne stvari i stavljati ih u prvi plan?
    Isto tako, zasto junaci iz stripova moraju da se bave problemima danasnjice? Gde ode masta? Kad su vec izmisljeni likovi, sa izmisljenim mocima, zasto moraju da se bore protiv zagadjenosti i globalnog zagrevanja, umesto da se bore protiv invazije vanzemaljaca ili sta god da su radili do sad?
    Stripovi bi trebali da budu neka vrsta bekstva iz realnosti, bar po mom skromnom misljenju. A ako zelim da se bavim aktuelnim temama i problemima, procitacu novine.
    (Duke, 12. oktobar 2021 12:54)

    # Link komentara

  102. Nastavak ultra mega giga popularnog blokbastera... Kong samo izgleda da jaše Godzilu.
    (Lale gator, 12. oktobar 2021 12:47)

    # Link komentara

  103. Supermun
    (Ненад Гвозденовић, 12. oktobar 2021 12:44)

    # Link komentara

  104. Tako je, kao i onomad Jevreje, neka budu u četiri ograde, neka se ne ulici ne pokazuju, neka ih nema! E pa ima ih. Izgradili ste patrijarhalno društvo, sa ženom kao domaćicom, i da sve ostalo bude sakriveno u 4 zida, da je možeš pošteno istući!!! Sve ste podredili sebi.
    E pa, sve se menja, jedino ste vi ostali u XIX veku.
    (Zoran, 12. oktobar 2021 09:42)

    Da, da sve se menja. Samo se ti nadaj da ce te pobediti. Taj svet u kome se menja, jer se niko vise ne radja, a na njihovo mesto dolaze muslimani. Oni iz Avganistana sto padaju s aviona. A znas li kakvi se oni odnose prema ovom pitanju i kave ce zakone u buducnosti nametnuti? Ovo je samo prelazni period dok oni ne zavladaju. Zato uzivajte jos malo.
    (dragaN, 12. oktobar 2021 12:44)

    # Link komentara

  105. Zanimljiva stvar: u staroj Grčkoj je lgbt bila normalna stvar. Nisu bili manjina, nego većina.
    (Ggf, 12. oktobar 2021 09:49)

    Izgleda da svo tvoje znanje o staroj Grckoj dolazi iz holivudskih filmova. Nisu bili vecina vec manjina, koja je tolerisana, otprilike kao danas alkoholicari.
    (ha ha, 12. oktobar 2021 12:43)

    # Link komentara

  106. Budale
    (SALVATORE TOTO RINO, 12. oktobar 2021 12:42)

    # Link komentara

  107. Ovo je kraj.
    (Lale gator, 12. oktobar 2021 12:41)

    # Link komentara

  108. Da li sam nesto propustio, kazu da je biseksulac, a onda samo pisu o vezi sa deckom, nigde ne videh deo o vezi sa nekom zenom.
    Znaci da je samo peder.
    Sto onda lazu ljude? Prave od pedera biseksualca, nema tu prave podrske za te hrabre ljude, ne moze se biti peder, a pricati da si polupeder.
    (Zrno po zrno, 12. oktobar 2021 12:37)

    # Link komentara

  109. "Rekao je da, osim trolovanja na društvenim mrežama, reakcije ljudi su bile veoma pozitivne"

    Ahaaaa, sad su placeni botovi pravi ljudi, a pravi ljudi su trolovi. Zanimljiv obrt. Sta nam kazete to je istina, ahaaaaam ;)
    (Tor, 12. oktobar 2021 12:34)

    # Link komentara

  110. LGBTQWERTY teror se nastavlja. Još malo do kraja abecede.
    (Degz, 12. oktobar 2021 12:34)

    # Link komentara

  111. Ajde ... za dve godine ni roman Romea i Julije neće biti to već roman Romea i Julijana.
    (T67, 12. oktobar 2021 12:07)

    # Link komentara

  112. Uopste nisam iznenadjen zasto su odabrali da bude biseksualac, a ne gej. Ocekivao sam da bude panseksualan. Salu na stranu, "born this way" propaganda i genetika je davno izgubila na znacaju. Od 2015. se forsira seksualna fluidnost upravo zbog biseksualaca, jer ih ima kao pleva i procentualno prednjace. Skoro je izasla jedna studija u kojoj se vise od 60% osnovaca u SAD-u izjasnjava kao pripadnik LGBTQ-a. Moje je misljenje da najvise ima biseksualnih zena i da su strejt zene manjina.

    Dosla su jako cudna vremena i bice sve gore. Sto se mene tice, ja bih sve normalizovao, pa kud koji mili moji.
    (Samo jako i snazno, 12. oktobar 2021 12:06)

    # Link komentara

  113. Kad sam bio dete, vezivao sam čaršav oko vrata i skakao na krevet pred ogledalom, trudeći se da mi telo bar za trenutak bude u potpuno horizontalnom položaju, noge ispravljene, spojene, baš kako Supermen leti. Takav je bio uticaj tog filma na mene. Kakav će biti uticaj gej Supermena, ostaje da se vidi
    (NikolaKG80, 12. oktobar 2021 11:58)

    # Link komentara

  114. Son of Supermen II - Pregnant and poignant.
    (xyz, 12. oktobar 2021 11:56)

    # Link komentara

  115. Ovim putem i ovog časa se javno odričem Superman-a i obznanjujem da njegove d(r)ugove ne priznajem. Sramota koju je svojoj familiji naneo je nesaglediva i neoprostiva i kao takav ne može se više smatrati delom iste, što je bio dok nije zalutao u nemoral i pederastiju. Želim da istaknem da nisam homofob ni ja ni bilo ko u familiji, to može da se smatra normalnim u drugim familijama, ali ne u našoj koja je normalna, poštuje Božju Reč i sledi Ga.

    U potpisu otac Klark, Majka Lois i brat Džordan. (potpis nečitak)
    (CATAPA, 12. oktobar 2021 11:56)

    # Link komentara

  116. Konačno da upare ta odela od lateksa sa seksualnim opredeljenjem. Sad su pravi.
    (Dar, 12. oktobar 2021 11:55)

    # Link komentara

  117. Зашто прелазно решење - бисексуалац ?
    Нек буде одмах хомосексуалац или још боље нека специјална варијана тога.
    (A. Илић, 12. oktobar 2021 11:45)

    # Link komentara

  118. To je samo korak do novog super junaka, superpedera! Ima da .e.e svakog koga stigne, a moći će da leti. Pa vi vidite...
    (Ivan, 12. oktobar 2021 09:27)

    Ovaj komentar je za nagradu! :D))))
    Svaka čast care, ulepša mi dan!

    Šta se sve nama svakodnevno plasira - bolest!
    (Dijagnostičar, 12. oktobar 2021 11:36)

    # Link komentara

  119. Puuuuuu gadosti.
    (Japanski car, 12. oktobar 2021 11:33)

    # Link komentara

  120. Ljudi, bolje pogledajte sebe i zapitajte se zasto imate tako burne emotivne reakcije na ovu vest i sta je zapravo to sto vas ljuti i povredjuje.
    Meni je npr, i smesno i strasno sto su teorije zavere i mrznja sa 4chana i reddita (na kojima se oko ovakvih tema pre svega okupljaju vrlo neprilagodjeni ljudi) procurele u mainstream i sad iz dana u dan citamo komentare u kojima se papagajisu ti stavovi.
    Pod jedan, homoseksualnost/biseksualnost jeste prirodna, pod dva, jos se od sedamdesetih ne vodi kao bolest, a pod tri, to postoji pa postoji, sto da deca ne vide? Pa sta ako ima sve vise LGBT likova u medijima, ja vidim da se vecina ovde namerno pravi da ne zna da su oni jako dugo bili potpuno marginalizovani, eventualno ubacivani u sitkome da im se smejemo.
    U moje vreme su zezali i maltretirali cak i recimo levoruku decu jer kao nisu normalni. Je l' treba pola odraslog stanovnistva da se vrati u vrtic da im se objasni da nije lepo rugati se i maltretirati nekog ko je razlicit, sta je sa vama, ljudi?
    Meni je Skali bila heroj u detinjstvu i da sad u stotoj sezoni Dosijea Iks kaze da je zapravo lezbejka, bolelo bi me uvo.
    (lelke, 12. oktobar 2021 11:33)

    # Link komentara

  121. Mgli ste da mu promenite ime u Biman pa snimajte čvrstog momka sa momcima...
    (Miša, 12. oktobar 2021 11:30)

    # Link komentara

  122. Samo da nam betmen ne postane gej... Ali zanimljivo je sto nece James bond da im bude gej, jer ce narušiti imidz branioca zapadnig sveta od raznoraznih zlikovaca, to ipak mora da bude pravi baja.

    A ovo je za decu i mlade, da se malo zbune u svom pubertetu, da shvate da je sasvim ok da vole i muskarce i žene, a to niie normalno to je ipak neka disfunkcija poremecaj i po tom osnovu im treba dati prava, kao sto lica sa invaliditetom imaju prava, ali ne propagandom.
    (markovic, 12. oktobar 2021 11:29)

    # Link komentara

  123. Bljuc!
    (Legenda, 12. oktobar 2021 11:25)

    # Link komentara

  124. Kako lobi forsira feminizam, homoseksulanost i biseksualnost to je brutalno, ali nije korektno da uništavaju neke kultne superheroje i njihov lik.

    Neka izmisle novog super heroja tipa Superhom ili Superbi, neka ostave supermena na miru.
    (marko, 12. oktobar 2021 11:25)

    # Link komentara

  125. @Ivan- Плачем од смеха😂🤣😂🤣. Немам ништа против гејева али наметати хомосексуалност као позитивну ствар не може да прихватим. Размножавање је сврха постојања ако нема ње нема ни људи.. Интересантно како се тај лоби не гура у муслиманским државама...Мислите о томе... Одавно је култура у служби окупације..То оружје се зове културна контаминација.Код нас врло присутна. Почевши од изједначавања латинице са азбуком.. Можда следеће буде арапски са АЗБУКОМ.. Прво утегнеш мушкарца у хеланке а онда очекујеш да не буде хомо..Него што ми немамо своје стрипове. Имамо паганске богове..
    (Народ, 12. oktobar 2021 11:23)

    # Link komentara

  126. Hocete da vam super heroj bude gej,a gejeve super heroji ne zanimaju.I ko ce to onda da kupuje i cita.
    (Dejan, 12. oktobar 2021 10:51) Takvi kao ti, latentni…
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 12. oktobar 2021 11:22)

    # Link komentara

  127. Ovo je strasno moja deca to nece gledati...
    (ma kako da ne, 12. oktobar 2021 11:21)

    # Link komentara

  128. Kuc kuc?
    (466453, 12. oktobar 2021 11:17)

    # Link komentara

  129. Samo da ne diraju Čak Norisa, ove ostale tzv super heroje mogu i da ofarbaju u roze. :)
    (XXX, 12. oktobar 2021 11:16)

    # Link komentara

  130. Ovo samo može da proizvede kontraefekat, da budale dodatno učvrsti u stavu kako su LGBTQIA+ "strano tkivo u inače zdravom WASP korpusu". Supermen (Klark) je klasični izbeglica iz katastrofom pogođenog Kriptona, a već druga generacija tih naturalizovanih Kriptonijanaca ("Kripton", pun intended) ruši temeljne vrednosti na kojima počiva Američka Nacija. Prevashodno & nadasve American Family koja slavi razapetog Isusa Hrista i zapetog Džona Vejna.
    Džizs! OMG šta ovi ljudi rade! Šta ako tipično retardirani američki idioti shvate...!
    ... okej, da, malo sam se previše zabrinuo. Šanse da tipični američki idioti shvate bilo šta su ravne onome da niko nikada nije prepoznao Klarka Kenta kao Supermena kad stavi naočare. Maskiran "do jaja"! Actually, jaja bar jeste maskirao gaćama preko helanki, kako mu je naredio Čak Noris.
    Da ne budem prestrog, nisu ni srpski, ni "idioti svih zemalja ujediniše se" ništa bolji od američkih: nimalo im ne smeta i neće smetati što je Džona retardiran kao i ćaća mu, ali im strašno smeta što je peder.
    Ali nacrtano je lepo. Idiotima je jedino to i važno, da im kič bude lep i šaren, a junak rumen kao teksasijanac Džon Vejn. (poreklom sa planete Texas, prim.prev.)
    (CATAPA, 12. oktobar 2021 10:17)

    Сине, видим да си писац у покушају, али боље узми ради нешто друго...
    (питам за друга, 12. oktobar 2021 11:08)

    # Link komentara

  131. I Robin koji je postao skoro homoseksualac ima najboljeg prijatelja.
    Mislim, da več znamo nastavak Batmana.

    Ko je sledeči?
    (Metnem, 12. oktobar 2021 11:05)

    # Link komentara

  132. Hocete da vam super heroj bude gej,a gejeve super heroji ne zanimaju.I ko ce to onda da kupuje i cita.
    (Dejan, 12. oktobar 2021 10:51)

    # Link komentara

  133. Generalno umetnost je danas sredstvo manipulacije, stripovi, filmovi pa i muzika. Zato ja ne pratim nista od toga, citam samo knjige iz psihologije i ucim se metodama manipulacije ljudima kako bi sebio obezbedio sto bolji status i zivot.
    (Bojan, 12. oktobar 2021 10:49)

    # Link komentara

  134. Novog supemana definitivno NE gledam
    (realan, 12. oktobar 2021 10:48)

    # Link komentara

  135. @Ggf

    Ne radi se ovde o sirenju svesti o polozaju LGBT populacije u drustvu vec zeljom za novac. Da sutra animality bude in imali bi i zivotinjske side kikove. A etekiranje svih ljudi da su pritajeni homosekcualci jer ovo ne podrzavaju je klasican spin i napad na autoritet u nedostatku pravih argumenata. Znaci li to da su svi homoseksualci pritajeni heteristi jer ne vole straight filmove? A argumenti kako je homoseksualizam normalan jer su ga upraznjavali stari grci tek ne stoji. Ljudi su tako imali jacu vojsku a valjda je i proslo dosta vremena od tada da nema potrebe zbog rata drzati parove vojnika zajedno u sator.
    (Smuki, 12. oktobar 2021 10:45)

    # Link komentara

  136. Supermen gay je znaci istovremeno i Supergay?

    Moći će da istovremeno bude i pasivan i aktivan i da taslači i prima po 7 dana i 7 noći neprekidno i neće se pozivati na novi zakon ako neko, bez pristanka, skine kondom i mune mu…

    Ovakve stvari se lako rešavaju: novinari više ne pišu o tome a ljudi ne kupuju takve stripove i ne gledaju takve filmove.

    Oduvek su postojali raznorazni gay časopisi koje niko živi nije kupovao i za koje skoro niko nije ni znao da postoje pa su netragom propadali…
    (Georgiois, 12. oktobar 2021 10:45)

    # Link komentara

  137. Srbin

    Neka je sa srecom i ti ces postati supermen, kada ti u kucu bude dolazio sin sa svojim momcima, stvarno treba biti supermen i to izdrzati...
    (mich, 12. oktobar 2021 10:42)

    # Link komentara

  138. Tako je, kao i onomad Jevreje, neka budu u četiri ograde, neka se ne ulici ne pokazuju, neka ih nema! E pa ima ih. Izgradili ste patrijarhalno društvo, sa ženom kao domaćicom, i da sve ostalo bude sakriveno u 4 zida, da je možeš pošteno istući!!! Sve ste podredili sebi.
    E pa, sve se menja, jedino ste vi ostali u XIX veku.
    (Zoran, 12. oktobar 2021 09:42)

    Kad je neko intelektualno limitiran onda pravi glupava poređenja i baljezga o ostanku u XIX veku.
    (domaćica u 4 zida, 12. oktobar 2021 10:41)

    # Link komentara

  139. Treba biti Supermen da bi ostao normalan pod naletima ove globalističke neoliberalne homo propagande!
    (Ime, 12. oktobar 2021 10:38)

    # Link komentara

  140. Jedino bolesno ovde je tvoj komentar. Takvi su i kada su se pojavile prve reklame sa crncima pričali isto…
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 12. oktobar 2021 09:46)

    Hteo si da ispadneš pametan. Nije ti uspelo.
    (kaiser roger u zadnjicu može, 12. oktobar 2021 10:37)

    # Link komentara

  141. Jednom su Čak Noris i Supermen obarali ruke za opkladu.

    Gubitnik je morao da nosi gace preko pantalona do kraja zivota.
    (D.D, 12. oktobar 2021 10:37)

    # Link komentara

  142. Ja sam inače hetero, i baš me nimalo ne nervira lgbt. A vi kojima to jako smeta, porazmislite malo o sebi i kako da utolite te frustracije.
    (Ggf, 12. oktobar 2021 09:49)

    Stvari su inače veoma jednostavne ali ih komunjare obučene u liberalni šinjel i tako jednostavne ne vidite. Ja sam sa svojim sinom seo i razgovarao o seksu i seksualnosti. Objasnio mu da bude nežan prema devojkama, da koristi kondom itd. Ti i ostale komunjare kojima je prirodno biti gej trebalo bi da uradite samo jednu stvar da nama zatucanima pokažete svoju liberalnost. Recite svojim sinovima da slobodno probaju da vode ljubav sa muškarcem. Po mogućstvu da budu pasivni deo veze. Inače kad pričamo o frustracijama. Jedini frustriran si ti zbog svoje staljinističke prošlosti.
    (zemljo, otvori se, 12. oktobar 2021 10:35)

    # Link komentara

  143. Zanimljiva stvar: u staroj Grčkoj je lgbt bila normalna stvar. Nisu bili manjina, nego većina. Svet nije stao zbog toga. Nisu bili ništa drugačiji od nas.
    ---
    U staroj Grckoj LGBT nikada nisu bili vecina. LGBT populacije ima uvek procentualno isto tokom istorije civilizacije. Naravno, u nekim drustvenim stalezima je bilo tolerantnija sredina prema LGBT, da ne pominjemo da u starom Egiptu cak ni incest nije bio stran pa cak ni izuzetak, u carskim porodicama (Habsburzi npr) takodje nije nepoznat.
    U staroj grckoj Sparti su se homoseksualne veze izmedju vojnika tolerisale, cak i podrzavale jer se smatralo da se tako gradi cvrsce prijateljtvo i saboracki duh medju vojnicima. Ipak, daleko je to od vecine. Da su LGBT bili vecina te civilizacije bi po slovu prirodnog zakona brzo nestale.
    (Deus, 12. oktobar 2021 10:31)

    # Link komentara

  144. cuo sam da je blek stena u vezi sa zalosnom sovom. e sad sto mu je nadimak stena, to zna samo zalosna sova. i ne bila zalosna...
    (vujica, 12. oktobar 2021 10:30)

    # Link komentara

  145. I tako, odričemo se još jedne bezazlenog lika našega djetinstva,... hebo ti takvog Supermena,... treba promjeniti naziv npr. u Superpeško
    (Tabasco, 12. oktobar 2021 10:28)

    # Link komentara

  146. Važna je priča, motivacija likova. Možeš da napraviš dobre stvari od svega i da sve napraviš zanimljivim. Problem nastaje ako samo nešto nalepiš bez ikakvog razloga. Ako staviš da je on ili ona poseban/a samo zbog toga što je drugačiji. To onda ubija kreativnost i smisao koji je postojao do tada.

    Lično mi ne smeta. Nisam odavno čitao Supermena, novije stvari slabo znam, ali može da bude zanimljivo. Ono što mi pak smeta je lepljenje etikete. Ako slučajno kažeš da ti se ne sviđa, nije ti nešto, navedeš određene razloge odmah postaješ homofob, rasista, mizogina svinja i sl. Dok je zanimljivo, teraj. Tržište će pokazati. Ako se bude kupovalo ići će, ako ne, završiće se u 3,4 broja i to je to.

    Imali smo skoro “New Warriors” serijal Danijela Kiblsmita u izdanju Marvela koji je naišao na ismevanje i veoma oštru reakciju čak i dosta liberalnijih čitalaca. Ja kad sam hteo da vidim o čemu se radi nisam mogao nigde da nađem. Malo što sam video mi je delovalo previše detinjasto i naivno za moj ukus. Bilo, prošlo, Marvel se malo brecao, ali ukinuo. Obe kompanije gledaju brojke i na osnovu toga reaguju. Tržište će sve rešiti. Ionako ima nekoliko decenija ozbiljnih i vrhunskih priča ako se nekome ne sviđa. Nema razloga za nervozu.

    Ono što smara je da se uništavaju mediji svih vrsta besmislenim ratom dve strane (ili koliko ih već ima). Ja bih uvek želeo da bude predstavljen u dobroj priči umesto u lošoj. Na tome treba da bude fokus.
    (Gde ja živim, 12. oktobar 2021 10:27)

    # Link komentara

  147. Ne sviđa vam se gej ili biseksualni lik? Nemojte da kupujete i čitate takve stripove i gotovo. Inače, ovo nije ništa novo u svetu stripa. Uvek su se trudili da podrže ugrožene grupe. Ceo X-men serijal je metafora za homoseksualnost.
    (Maraja, 12. oktobar 2021 10:26)

    # Link komentara

  148. Reklama je čudo.
    (Chiko, 12. oktobar 2021 10:22)

    # Link komentara

  149. Zato Henri Kavil nece da glumi vise Supermena! Bolje da glumi Geralta i da trese Jenifer. Dosta ovog pede*luka.
    (eto, 12. oktobar 2021 10:21)

    # Link komentara

  150. Tako je, kao i onomad Jevreje, neka budu u četiri ograde, neka se ne ulici ne pokazuju, neka ih nema! E pa ima ih. Izgradili ste patrijarhalno društvo, sa ženom kao domaćicom, i da sve ostalo bude sakriveno u 4 zida, da je možeš pošteno istući!!! Sve ste podredili sebi.
    E pa, sve se menja, jedino ste vi ostali u XIX veku.
    (Zoran, 12. oktobar 2021 09:42)
    Bravo, Zorane…
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 12. oktobar 2021 10:21)

    # Link komentara

  151. Strip je bio teško s. sad je još grđe s.!
    (Tofu, 12. oktobar 2021 10:21)

    # Link komentara

  152. Zanimljiva stvar: u staroj Grčkoj je lgbt bila normalna stvar. Nisu bili manjina, nego većina. Svet nije stao zbog toga. Nisu bili ništa drugačiji od nas.

    ...
    (Ggf, 12. oktobar 2021 09:49)

    Delimično tačno. U staroj Grčkoj je b bilo ok, l i g onako a t nije baš postojalo. To da su bili većina je neopevana glupost.

    Ono što je potpuno tačno jeste da je u staroj Grčkoj robovlasništvo bilo i prihvaćeno i rasprostranjeno, a da su se žene bavile kućom i pijacom dok su muškarci bavili svim ostalim - politikom, ratom, umetnošću, naukom i generalno gledajući svakom profesijom. Da li to znači da su ti robovlasništvo i zaključavanje žena u kuću prihvatljivi pošto su bili standard u staroj Grčkoj?
    (dule, 12. oktobar 2021 10:20)

    # Link komentara

  153. Zanimljiva stvar: u staroj Grčkoj je lgbt bila normalna stvar. Nisu bili manjina, nego većina. Svet nije stao zbog toga. Nisu bili ništa drugačiji od nas.

    To nam govori da je istina da su homofobi ljudi koji bi voleli malo homo iskustava, ali im je teško da prihvate to, pa istresaju bes na one koji imaju hrabrosti da žive kako žele.

    Ja sam inače hetero, i baš me nimalo ne nervira lgbt. A vi kojima to jako smeta, porazmislite malo o sebi i kako da utolite te frustracije.
    (Ggf, 12. oktobar 2021 09:49)

    To jednostavno nije puna istina. U najstarija vremena stare Grcke homoseksualizam nije bio uobicajena stvar. Prost dokaz za to su Ilijada, Odiseja i grcki panteon. Ahil je strejt, Odisej je strejt, Herkul takodje, Tezej isto, Zevs, Had I svi heroji Grka su strejt. Homoseksualizam medju Grcima je odraz njihove dekadencije. Isto je u Rimu, a nadam se da ce isto biti I sa USA.
    (Hamurabi, 12. oktobar 2021 10:18)

    # Link komentara

  154. Zasto promovisete bolest , kao i za mnoge bolesti postoji lek tako i za hormonski poremecaj.
    (bg, 12. oktobar 2021 10:17)

    # Link komentara

  155. Ovo samo može da proizvede kontraefekat, da budale dodatno učvrsti u stavu kako su LGBTQIA+ "strano tkivo u inače zdravom WASP korpusu". Supermen (Klark) je klasični izbeglica iz katastrofom pogođenog Kriptona, a već druga generacija tih naturalizovanih Kriptonijanaca ("Kripton", pun intended) ruši temeljne vrednosti na kojima počiva Američka Nacija. Prevashodno & nadasve American Family koja slavi razapetog Isusa Hrista i zapetog Džona Vejna.

    Džizs! OMG šta ovi ljudi rade! Šta ako tipično retardirani američki idioti shvate...!



    ... okej, da, malo sam se previše zabrinuo. Šanse da tipični američki idioti shvate bilo šta su ravne onome da niko nikada nije prepoznao Klarka Kenta kao Supermena kad stavi naočare. Maskiran "do jaja"! Actually, jaja bar jeste maskirao gaćama preko helanki, kako mu je naredio Čak Noris.

    Da ne budem prestrog, nisu ni srpski, ni "idioti svih zemalja ujediniše se" ništa bolji od američkih: nimalo im ne smeta i neće smetati što je Džona retardiran kao i ćaća mu, ali im strašno smeta što je peder.

    Ali nacrtano je lepo. Idiotima je jedino to i važno, da im kič bude lep i šaren, a junak rumen kao teksasijanac Džon Vejn. (poreklom sa planete Texas, prim.prev.)
    (CATAPA, 12. oktobar 2021 10:17)

    # Link komentara

  156. Ovde je prisutan jedan drugi problem, problem koji vec godinama unistava americke stripove. Umesto da naprave novog, jedinstvenog superheroja koji je LGBT, oni zamene originalnog lika losom kopijom kome je jedina karakteristika to sto je LGBT. Ovakvih i slicnih primera ima na pretek: Tor je postao zena (posto autorka ocigledno ne zna da je Tor ime boga a ne superherojski alijas), Ajron Men je postao crna tinejdzerka, Hulk je postao Kinez itd., bez ikakve potrebe. A kada se citaoci naljute zbog toga, onda ih nazivaju "homofobima", "rasistima", "zenomrscima" i slicnim imenima, cime odbijaju i ono malo citalaca koje imaju. Naravno, ti isti ljudi ne shvataju da njihovi citaoci vole originalne i unikatne superheroine, superheroje drugih rasa i superheroje koji su LGBT, a da mrze to sto se ti atributi lepe na vec postojece ime radi lazne promocije raznovrsnosti.

    Kreativnost je prosto mrtva u Americi.
    (Ser Kokeza od FSS-a, 12. oktobar 2021 10:16)

    # Link komentara

  157. @ Ggf ...."Ja sam inače hetero"

    Burazere, ajd' da se ne lažemo.
    Još uvek se opireš, nemaš petlju da priznaš samom sebi.
    Opusti se, budi svoj. U nedelje, porani, obuci roze gaćice i svilene čarapice, probudi mamu i tatu, skuvaj im kaficu, serviraj im, i reci da si gej.
    (Roditeljska radost, 12. oktobar 2021 10:14)

    # Link komentara

  158. Budalaština
    (1, 12. oktobar 2021 10:13)

    # Link komentara

  159. Koliko bolesno da Bog sačuva…
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 12. oktobar 2021 09:53) Ti imas nekih ozbiljnih cepanja? Nista nema lose u tome sto si priznao i sebi i ljudima sta si, to sto si dobio gomile minusa je samo slika u prilika Srbije, ne znaci da treba da ostavljas kontradiktorne komentare posle. Okej je to sve...
    (Negativni, 12. oktobar 2021 10:11)

    # Link komentara

  160. Je l' mu bar zenstvem deckic.
    (koki, 12. oktobar 2021 10:07)

    # Link komentara

  161. I treba da bude, podrška…
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 12. oktobar 2021 09:44) Goksi legendo,znao sam da ćeš se otkriti kad tad!
    (Legolas, 12. oktobar 2021 10:06)

    # Link komentara

  162. J.... mi se za supermena, Betmena mi ne dirajte!!! zna se ko je faca :)))
    (., 12. oktobar 2021 10:06)

    # Link komentara

  163. Pazi, nisam protiv gej ekipe, malo mi je gadno, ali nisam, ako je njima dobro i meni je samo da ne gledam. Ali Supermen ... Pa majku mu staru. Sto ne naprave novog heroja pa nek bude gej kolko hoce. Isto su uradili ovi iz DC sa azijatima. Kazu nema azijata u DC universe - Ok evo vam Kinez. Nisu Iron Man-u zakosili oci.

    Nije ovo generalno problem, ostaju stari stripovi koje opet nisam sve procitao tako sto se mene tice super... A gej supermena, iskreno ne mogu da citam, totalno mi je poremetio koncept.
    (marvel, 12. oktobar 2021 10:02)

    # Link komentara

  164. A zasto one zle vanzemaljce od koji on brani zemlju ne naprave biseksualce i homoseksualce?
    (Ferdo, 12. oktobar 2021 10:02)

    # Link komentara

  165. Al' ce da primi kriptonit i da izgubi super moći od miline !
    (unknown, 12. oktobar 2021 10:02)

    # Link komentara

  166. Ovo nije odbrana prava LGBT populacije. Naprotiv, ovo je najnizi nivo pljuvanja na sve ljude, kako LGBT tako i sve ostale, gde se jezikom laznih vrednosti porucuje da je ljudska svest toliko vec izvitoperena, da mogu I da nam se podsmevaju. Ali to je uvek bio glavni pogon svih manipulacuja. Naci manjinu koju podrzati zarad nekih prava, a onda ubaciti celu agendu za pranje mozga i pretvaranje ljudi u bezlicne brojke.
    (Kvazi na nervnoj bazi, 12. oktobar 2021 10:00)

    # Link komentara

  167. Samo da obavestim hetero-čistunce: pradedovi su vam se družili sa ovcama, razmišljajte o tome. I, d.pe bi dali, priznajte, da izgledate kao Klark ili njegov sin. Sin, razumete.
    (Dr, 12. oktobar 2021 09:59)

    # Link komentara

  168. U redu. Da li postoji statistički podatak koliko su pripadnici LGBT zajednica procentualno zastupljeni u svetu? Ako je to neki ozbiljan procenat, onda ok, ali ukoliko se radi o malim brojevima, mišljenja sam da je sve u vezi tog nazovi pokreta preterano i isforsirano, a takođe i da se koristi u neke sasvim druge svrhe.
    (hypatija, 12. oktobar 2021 09:58)

    # Link komentara

  169. Mirko i Slavko
    (Dzeri, 12. oktobar 2021 09:56)

    # Link komentara

  170. Napravili su ga biseksualcem jer: #1. Mlada populacija ispod 25 je uglavnom takva, njima to Zele da prodaju, I #2. Propagiraju to da bi Jo's vishe postalo prihvaceno. Vidite John Calhoun experiment sa pacovima: dao I'm je igracke, hranu, vodu, sve, u zatvorenom sistemu. Populacija je nagla skocila. Onda su postali homosexualci, nisu se borili, nisu imali decu. Resultat: kao I danas, poslednji je pacov umro od starosti...depopulacija?
    (Peter Vujin, 12. oktobar 2021 09:56)

    # Link komentara

  171. Evo meni je drago. Sin mi je homoseksualac i ima veća m*** da bude to što jeste javno od većine vas pritajenih. Ako je neko Supermen, to je on.
    (Srbin, 12. oktobar 2021 09:45)

    За њега се слажем, и није он упитан, него ти. Ти си нешто дебело погрешио чим он има потребу да се мази са мушкарцима....
    (Мргуд, 12. oktobar 2021 09:55)

    # Link komentara

  172. I treba da bude, podrška…
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 12. oktobar 2021 09:44)
    Kaiser Roger opet troluje tudje nikove po sajtu. Zasto krijes svoju seksualnost pod tudjim nikovima?
    (Xman, 12. oktobar 2021 09:54)

    # Link komentara

  173. Zamislite tu strašnu dilemu, kada se Supermen dvoumi da li da spasi svet ili svog patrnera! Kakva će to biti drama. Moj mu je savet da spasi partnera - svet je i onako propao. Kad već mi moramo sve to da trpimo, barem nek njima bude lepo...
    (Dragi zeka, 12. oktobar 2021 09:53)

    # Link komentara

  174. Koliko bolesno da Bog sačuva…
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 12. oktobar 2021 09:53)

    # Link komentara

  175. I zašto baš Supermen... Jer je on oličenje snage i moći. Znaju oni gde ciljaju i šta hoće da postignu. I pogotovo u USA su dobrano uspeli već. Srećom u Rusiji, Kini, Indiji, afričkim zemljama... neće uspeti, pa će se veći deo sveta ipak sačuvati.
    (NinaNana, 12. oktobar 2021 09:52)

    # Link komentara

  176. Aman bre dosta sa time više. Zašto svi filmski junaci moraju da budu LGBT. Popeli ste se svima više na glavu sa tom propagandom.
    (Mlata, 12. oktobar 2021 09:51)

    # Link komentara

  177. Zanimljiva stvar: u staroj Grčkoj je lgbt bila normalna stvar. Nisu bili manjina, nego većina. Svet nije stao zbog toga. Nisu bili ništa drugačiji od nas.

    To nam govori da je istina da su homofobi ljudi koji bi voleli malo homo iskustava, ali im je teško da prihvate to, pa istresaju bes na one koji imaju hrabrosti da žive kako žele.

    Ja sam inače hetero, i baš me nimalo ne nervira lgbt. A vi kojima to jako smeta, porazmislite malo o sebi i kako da utolite te frustracije.
    (Ggf, 12. oktobar 2021 09:49)

    # Link komentara

  178. BOLESNO!!! Treba stati na kraj više ovom propagiranju LGBT. Radite šta hoćete u svoja četiri zida, ali za ime Boga, ne smarajte nas više sa tim.
    (Boris, 12. oktobar 2021 09:08) Jedino bolesno ovde je tvoj komentar. Takvi su i kada su se pojavile prve reklame sa crncima pričali isto…
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 12. oktobar 2021 09:46)

    # Link komentara

  179. Evo meni je drago. Sin mi je homoseksualac i ima veća m*** da bude to što jeste javno od većine vas pritajenih. Ako je neko Supermen, to je on.
    (Srbin, 12. oktobar 2021 09:45)

    # Link komentara

  180. I treba da bude, podrška…
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 12. oktobar 2021 09:44)

    # Link komentara

  181. a zasto se opterecujete time? neka stampaju pa ako su ljudi nezadovoljni idejom nece kupovati strip i propasce autor ideje. ako zgrnu milione onda skidajte gace...
    (u krugu dvojke, 12. oktobar 2021 09:42)

    # Link komentara

  182. BOLESNO!!! Treba stati na kraj više ovom propagiranju LGBT. Radite šta hoćete u svoja četiri zida, ali za ime Boga, ne smarajte nas više sa tim.
    (Boris, 12. oktobar 2021 09:08)

    Tako je, kao i onomad Jevreje, neka budu u četiri ograde, neka se ne ulici ne pokazuju, neka ih nema! E pa ima ih. Izgradili ste patrijarhalno društvo, sa ženom kao domaćicom, i da sve ostalo bude sakriveno u 4 zida, da je možeš pošteno istući!!! Sve ste podredili sebi.
    E pa, sve se menja, jedino ste vi ostali u XIX veku.
    (Zoran, 12. oktobar 2021 09:42)

    # Link komentara

  183. Ma sta god da kažeš biće "teorija zavere"...
    Obiće vam se to o glavu pre ili kasnije. Ali onda neće biti milosti. Sami ste krivi.
    (Ala, 12. oktobar 2021 09:40)

    # Link komentara

  184. Ovo je u redu za određene osobe i one koji se tako osećaju. Nije u redu da ovo gledaju deca i za njihovo vaspitanje nije dobro.
    (NikolaBg, 12. oktobar 2021 09:38)

    # Link komentara

  185. to onaj vic sa nevidljivim covekom i wonder woman... ?
    (u krugu dvojke, 12. oktobar 2021 09:38)

    # Link komentara

  186. Stvarno ne vidim razlog za ovakvim “preokretom”. Ako je samo cilj privlačenje novih čitalaca - jadno…
    (skeva, 12. oktobar 2021 09:36)

    # Link komentara

  187. Jedva cekam novi strip u kome ce Zagor i Ciko da budu u vezi, bas bi bilo zanimljivo...
    (mich, 12. oktobar 2021 09:31)

    # Link komentara

  188. sve je ok dok nije sa nekim crncem debelih usana, velikih nozdrva, i smrknutim pogledom, to vec ne bi valjalo nikako.
    (MIrka, 12. oktobar 2021 09:31)

    # Link komentara

  189. Samo transdzendere priznajem.
    (Pera, 12. oktobar 2021 09:30)

    # Link komentara

  190. Hihihi, ovo je zabavno. Jasno je da je lik Supermen, kao i svaki drugi superheroj lik, privatno vlasništvo, autorski rad.
    Autor, tj nosilac prava, mož' d'uradi šta mu volja, a nejčešće mu volja da zaradi pare.
    Ako su pare kod homo populacije, Supermen će da se krlja sa s' drugi muški, očigledno.
    Problem je u nama što uzimamo pogrešne idole sa pogrešnim vrednostima. :)
    (zainteresovani posmatrač, 12. oktobar 2021 09:30)

    # Link komentara

  191. To je samo korak do novog super junaka, superpedera! Ima da .e.e svakog koga stigne, a moći će da leti. Pa vi vidite...
    (Ivan, 12. oktobar 2021 09:27)

    # Link komentara

  192. Ako nije uz to i crnac onda nisu ništa napravili :-)
    (gloria, 12. oktobar 2021 09:26)

    # Link komentara

  193. Sodoma i Gomora. Više je nema. Zašto?
    (Weo777, 12. oktobar 2021 09:24)

    # Link komentara

  194. Zato ne gkedam više američke serije i filmove. Netflix pun LBGT, čak su i Star Treku morali da ih uguraju. Propast civilizacije.
    (Putnik, 12. oktobar 2021 09:22)

    # Link komentara

  195. madam bovari...roman o zajednici eme i charlote bovari...boze sacuvaj na sta ce sve to izaci.
    (kim, 12. oktobar 2021 09:18)

    # Link komentara

  196. "Trudimo se da se približimo tim ljudima, nadamo se da će oni videti strip i reći - Ovaj Supermen je kao ja, bori se za stvari koje me se tiču". OK, znači udaljili ste se od velike većine ljudi, od kojih će značajan deo da razmišlja - Ovaj Supermen nije kao ja, bori se za stvari koje koje ne smatram dobrim. Dakle, vreme je da se napravi sada beli anti heroj, strejt, biološkom decom, neopterećen tuđim životima i da ga onda bisex Supermen razvali od batina.
    (Jevgenije Čudotvorac, 12. oktobar 2021 09:18)

    # Link komentara

  197. kakva glupost . ajmo sada se pitati ko je lud a ko zbunjen . da je supermen bio peder nikada ne bi ni bio tako popularan a ovo je skrnavljenje svega normalnog . i ti ne radi niko ko je psihicki stavilan vec neko iz te populacije koja time opravdava sebe i podize si na vrednosti . sramota!!!
    (mile, 12. oktobar 2021 09:17)

    # Link komentara

  198. Sta reci,kad smo bili deca i svake nove godine gledali Supremen 1 koji je i dalje ostao najbolji film od svih filmova o Supremenu koji su snimljeni...niko nije razmisljao kojeg je sex.opredeljanja Supermen,voleo i zaljubljen je bio u jednu lepu zenu zeljne ljubavi...i to je to ne moze lepse i prostije...zasto sada menjaju i prilagodjavaju se kome?,nekoj grupi ljudi koji trebaju da imaju sva prava kao i sav ostali svet ali zasto ovakve stvari propagirati na taj nacin...otislo je sve predaleko...
    (Milan, 12. oktobar 2021 09:13)

    # Link komentara

  199. BOLESNO!!! Treba stati na kraj više ovom propagiranju LGBT. Radite šta hoćete u svoja četiri zida, ali za ime Boga, ne smarajte nas više sa tim.
    (Boris, 12. oktobar 2021 09:08)

    # Link komentara

  200. Dokle, bre, vise? Kakve su ovo gluposti? Pritom, uvredjen sam, do kad cemo cekati da Black panther postane sredovecni belac sa zenom i troje dece? Pravda za belog Crnog pantera!
    (Arthur Dent, 12. oktobar 2021 09:04)

    # Link komentara

  201. treba da izmisle novog gej junaka tipa Pehlivan, Gejmen, LGBTmen, Sakmen, Kokimen i sl
    (bambus koala, 12. oktobar 2021 09:04)

    # Link komentara

  202. Voimje oca...
    (ZaR, 12. oktobar 2021 09:00)

    # Link komentara

  203. ovo je otišlo predaleko
    (hogar, 12. oktobar 2021 08:59)

    # Link komentara

  204. Eto tako... rekoše "nije tako, to je teorija zavere"...
    (Clear, 12. oktobar 2021 08:56)

    # Link komentara

  205. Pa to nije u izvornom stripu tako ni približno ,sta ce sutra onda biti u rumulsku kozu sa vaganija zacopan,i imati decu sa nekronskom patkom sa transsistema99 ...
    (Debilizam,ne nemam ništa protiv nečije seksualne orijentacije ali ovo sa stripom je čist debilizam ,, 12. oktobar 2021 08:56)

    # Link komentara

  206. bože koji sta vi kreteni!!!!!
    (shone, 12. oktobar 2021 08:55)

    # Link komentara

  207. Zašto moraju da se skrnave postojeći strip-junaci i filmski heroji? Što LGBT gospoda i gospoje ne izmisle nekog svog heroja i učine ga planetarno popularnim? Daj, manite se formiranih heroja, stripova i ličnosti. U toku je teror manjine nad većinom. Neće izaći na dobro.
    (LimanacNS, 12. oktobar 2021 08:54)

    # Link komentara

  208. Pa sta je ovdje vijest? Da su odlucili da ce biti hetero, to bi bilo i za naslovne strane!
    (dragan, 12. oktobar 2021 08:50)

    # Link komentara

  209. Užas.
    (anunaki, 12. oktobar 2021 08:49)

    # Link komentara

  210. priznajem samo ako je negativno naelektrisani bipolarni gej crnac
    (okpera1, 12. oktobar 2021 08:47)

    # Link komentara