1. Nije što je Kopola star, nego što je potrošen. Mislim da više ni tih "30" miliona ne može da dobije za svoju privatnu utopiju. Još samo Nolan može da dobije blanko ček, da potroši koliko hoće i na šta hoće.

    I Spilberg naravno jer on je taj koji i odobrava pare.

    "Apokalipsa" je kultni film najmanje bar zbog toga što je Kopola zeznuo vojsku i snimio film za koji su očekivali da bude propagandni, a nije bio. Posle takve "apokalipse" ni takav gaf im se više nikada nije desio. Američka vojska je inače jedna od najjačih producentskih kuća u Holivudu, bila i tada, a i danas je.
    (Cinique, 21. oktobar 2019 01:07)

    # Link komentara

  2. @dziggedy
    I sam je priznao da je Kum III snimio zbog novca.
    (Ethan Hunt, 20. oktobar 2019 22:45)

    # Link komentara

  3. @nikola 58'
    Pa meni recimo Petparacke price ne izazivaju nikakva osecanja, niti ima ikakvu poruku, a jeste remek delo filmske industrije. Postoje razlicite definicije umetnosti a ne samo da te drzi pod voltazom sve vreme.
    Postoji mnogo razloga zasto je Apokalipsa danas remek delo, ali ako posle 5 gledanja nisi i dalje razumeo, ne razumes se toliko u filmsku umetnost.
    Pogledaj jos 50 ratnih filmova i mozda shvatis jedinstvenost tog filma.
    (aabb, 20. oktobar 2019 19:56)

    # Link komentara

  4. Zato su Grand,Farma,Pink šou,Hepi,Supermen,Kapetan Amerika,Iron Men,Ceca,Seka,Miki,Viki nešto najbliže kultnom statusu?’Esam li u pravu?
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 20. oktobar 2019 12:51)

    Svako kome se ne sviđa nešto što se tebi sviđa, automatski voli ovo što si nabrojao?
    (NFS, 20. oktobar 2019 17:33)

    # Link komentara

  5. (Key and Peele, 20. oktobar 2019 13:54)

    Dobar film treba da izazove nekakva osecanja kod posmatraca, a ne da taj isti treba da razmislja sta je pisac, tj. reziser ustvari hteo da kaze. To prolazi u knjizevnosti, u filmskoj industriji po meni ne. A i tvoja interpretacija filma je tvoje vidjenje filma. To sto si ti "video", vecina od toga nije ni zrnce videla. Ponavljam, film je bio jako dosadan i naporan za gledanje. Mucno, jedva sam cekao da izadjem iz kina. Sigurno si gledao i "Lovca na jelene"... to je za mene "vijetnamski film" koji te od pocetka do kraja drzi na 230 V, medjutim, tipovima poput tebe je taj film mozda bio dosadan, plitak, jeftin... jer nije imao neku "posebnu poruku", nego je "samo" prikazao svu dramu koju svaki rat kako civilima tako i vojnicima donosi.
    (Nikola '58, 20. oktobar 2019 16:33)

    # Link komentara

  6. Tesko je porediti umetnicka dela i odluciti se koje je najbolje, ali kada bi neko uperio pistolj u mene i rekao odluci se, rekao bih Apokalipsa danas. Od prve scene, pa do ingenioznog kraja, film je velika kritika danasnjeg modernog sveta i civilizacije kroz prizmu besmislenog rata u Vijetnamu. Da se opisu teme i metafore koje Kopola fantasticno postavlja kao slagalicu bila bi potrebna jedna dobra knjiga. A sto se tice Kuma, on je takodje remek-delo, ali na drugaciji nacin. To je film koji se lako gleda i cita, podjednako je dobar i prostom coveku i profesoru univerziteta. A Apokalipsa je vanvremenska prica, obicnom gledaocu tesko gledljiva zagonetka, koja u sebi nosi teska pitanja i porazavajuce odgovore zasto smo ovakvi kao bica.
    (Tom Chambers, 20. oktobar 2019 15:40)

    # Link komentara

  7. Neko rece da je "Apocalypse Now" najbolji film o miru. Slazem se. Samo bih dodao da je Oliver Stone napravio jednako dobar film "Platoon". Oba filma su imala veliki uticaj na americku javnost i na njen pogled na besmislene ratove.
    (Sinisa, 20. oktobar 2019 15:23)

    # Link komentara

  8. @Nikola'58
    Pročitaj knjigu "Srce tame" Džozefa Konrada, možda ti postane jasnije. Kratka je, i možeš je završiti za manje vremena nego što ti je potrebno da pogledaš film.
    (kurtz, 20. oktobar 2019 15:00)

    # Link komentara

  9. "volim miris napalma ujutru"
    (poznavalac ©®, 20. oktobar 2019 13:29)
    A u pozadini Doors-i.
    (R, 20. oktobar 2019 14:52)

    # Link komentara

  10. Zasto imam osecaj da ce uspeti da ga napravi ali da nece doziveti premijeru istog ... (deset s lukom, 20. oktobar 2019 12:26)

    Da li ti znas da ces sutra osvanuti ziv?
    (Eugen, 20. oktobar 2019 14:10)

    # Link komentara

  11. @Nikada nisam razumeo zasto je film "Apokalipsa sada" kultni status dostigao? Mora da nesto nisam razumeo sto su drugi razumeli? Gledao sam ga zbog toga vise puta, ne bi li mozda pronasao nesto sto u ranijim gledanjima nisam nasao, ali ne vredi. Ne samo da mi se film ne svidja, nego je i dosadan do bola. Za mene je to jedan od onih filmova za koje jedva cekate da se zavrse. (Nikola '58, 20. oktobar 2019 10:11)

    A imao si priliku da ne napišeš ništa. :-(
    (Marlon Vagner, 20. oktobar 2019 14:02)

    # Link komentara

  12. @nikola gleda se sve:

    koja je tema, kako je obradjena, ali i momenat- kad je izasao, sta je cilja filma. Apokalipsa danas je kultni film jer je milionima Amerikanaca pokazao da je Amerika u Vijetnamu bila jenkijevski bahata, surova, da su se mnogi tamo zezali dok su drugi pak ginuli kao shasha. U globalu, u SAD se smatra da je ovaj film njihovu javnost opasuljio i otkrio im koliko je taj rat bio sve samo ne patriotski i radji odbrane slobodnog sveta od komunizma vec zezancija, kriminal, javasluk i izd**avanje po mucenoj zemlji sa druge strane okeana. Film im je navukao kompleks krivice i sumnje u svoju vojsku i angazmane preko. Tek ce sa Platoon-om i Top gunom njihov javni milje da se oslobodi te krivice i samoprezira i da ozivi val kaubojske samouverenosti da su oni naj, naj, naj.
    (Key and Peele, 20. oktobar 2019 13:54)

    # Link komentara

  13. (...) Gledao sam ga zbog toga vise puta, ne bi li mozda pronasao nesto sto u ranijim gledanjima nisam nasao, ali ne vredi. Ne samo da mi se film ne svidja, nego je i dosadan do bola. Za mene je to jedan od onih filmova za koje jedva cekate da se zavrse. (Nikola '58, 20. oktobar 2019 10:11)

    Pokušavao sam nekoliko puta da zamislim tvoju patnju dok jedva čekaš da se film koji ne voliš završi nekoliko puta...
    (kartmen, 20. oktobar 2019 13:54)

    # Link komentara

  14. "volim miris napalma ujutru"
    (poznavalac ©®, 20. oktobar 2019 13:29)

    # Link komentara

  15. Nikada nisam razumeo zasto je film "Apokalipsa sada" kultni status dostigao? Mora da nesto nisam razumeo sto su drugi razumeli? Gledao sam ga zbog toga vise puta, ne bi li mozda pronasao nesto sto u ranijim gledanjima nisam nasao, ali ne vredi. Ne samo da mi se film ne svidja, nego je i dosadan do bola. Za mene je to jedan od onih filmova za koje jedva cekate da se zavrse. (Nikola '58, 20. oktobar 2019 10:11)

    Evo malo kako je snimana Apokalipsa. 3 godine u dzunglama Filipina, Brando nije citao scenario, Sheen doziveo srcani udar... E onda ce ti neke stvari biti jasnije. Ili opet nece!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 20. oktobar 2019 13:25)

    # Link komentara

  16. Apokalipsa je, i ako na izgled ratni, usvari najbolji film o miru. Verujem da postoji mogucnost da Kopola snimi svoj novi film o kome je rec u tekstu. Intelektualni rad nema veze sa godinama jer kristalna inteligencija postaje jaca vremenom. Jedva cekam da poccne snimanje.
    (joca, 20. oktobar 2019 13:23)

    # Link komentara

  17. USD 30m 1979 je jednako oko USD 100m danas... sto je cini mi se ok budzet ali nista specijalno
    (oli, 20. oktobar 2019 13:15)

    # Link komentara

  18. Covek nije snimio dobar film od upravo te Apokalipse, dakle vec 40 godina snima gluposti. Kum 3 bolje da nije ni imao u mislima. Ne znam da li da mu verujemo sad?
    (dziggedy, 20. oktobar 2019 13:11)

    # Link komentara

  19. "Reditelj smatra da će film koštati više od "Apokalipse sada" čiji je budžet bio oko 30 miliona dolara"

    Nešto u ovom tekstu nije dobro napisano ili fali deo. Pošto ako je reč o mega projektu, to bi značilo da cifra za film ide minimum 200 milona dolara. A ovde piše da će biti veća 30 miliona
    (mikac678, 20. oktobar 2019 13:04)

    # Link komentara

  20. Nikada nisam razumeo zasto je film "Apokalipsa sada" kultni status dostigao? Mora da nesto nisam razumeo sto su drugi razumeli? Gledao sam ga zbog toga vise puta, ne bi li mozda pronasao nesto sto u ranijim gledanjima nisam nasao, ali ne vredi. Ne samo da mi se film ne svidja, nego je i dosadan do bola. Za mene je to jedan od onih filmova za koje jedva cekate da se zavrse. (Nikola '58, 20. oktobar 2019 10:11)

    Zato su Grand,Farma,Pink šou,Hepi,Supermen,Kapetan Amerika,Iron Men,Ceca,Seka,Miki,Viki nešto najbliže kultnom statusu?’Esam li u pravu?
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 20. oktobar 2019 12:51)

    # Link komentara

  21. Nikola@
    U pravu ste. Ni ja nisam bila odusevljena, ali kada sam gledala film "Kum" pozeljela sam da traje, traje ... Kopola je veliki reziser, ako ne i najveci, a to ipak, nije uvijek garancija da ce svako novo ostvarenje biti jednako dobro. Ne znam kako ce proci sa novim filmom, nije isto stvarati nesto u najplodnijoj zrelosti i u devetoj deceniji. Medjutim, moglo bi da se desi i ono sto ne ocekujemo, ponovo neko remek djelo. Granice ljudskog djelovanja ipak nisu konacno utvrdjene. Ja bih se tome mnogo radovala.
    (Olja, 20. oktobar 2019 12:34)

    # Link komentara

  22. Zasto imam osecaj da ce uspeti da ga napravi ali da nece doziveti premijeru istog ...
    (deset s lukom, 20. oktobar 2019 12:26)

    # Link komentara

  23. Cuj Srbe, nenaviknuti da u Srbiji neko dostigne starost od 80 godina sahranjuju Kopolu iako je covek jos ziv.
    (Nikola '58, 20. oktobar 2019 12:26)

    # Link komentara

  24. Taj budžet danas imaju i filmovi B produkcije, a gotovo da ga imaju i pojedine epizode serija
    (Lax, 20. oktobar 2019 10:49)

    # Link komentara

  25. Kapa dole za legendu sedme umetnosti. Jedva čekam (n)ovo njegovo ostvarenje!
    (Aca, 20. oktobar 2019 10:18)

    # Link komentara

  26. Nikada nisam razumeo zasto je film "Apokalipsa sada" kultni status dostigao? Mora da nesto nisam razumeo sto su drugi razumeli? Gledao sam ga zbog toga vise puta, ne bi li mozda pronasao nesto sto u ranijim gledanjima nisam nasao, ali ne vredi. Ne samo da mi se film ne svidja, nego je i dosadan do bola. Za mene je to jedan od onih filmova za koje jedva cekate da se zavrse.
    (Nikola '58, 20. oktobar 2019 10:11)

    # Link komentara

  27. Velikan. ”Apokalipsa sada” je jedan od remek dela kinematografije. Tužno je da nema naslednike jer mu je već 80 a film postaje smejurija u modernom dobu.
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 20. oktobar 2019 09:52)

    # Link komentara

  28. Nema od toga ništa moj Kopola.
    (драгон, 20. oktobar 2019 09:50)

    # Link komentara